B1 blogcsalád



Vérig sértődött a Fidesz, mert már a szavazatuk se kell

2019. április 01. - nickgrabowszki

Nincs már szükség Orbánra. fisz.jpg

Manfred Weber, az Európai Néppárt frakcióvezetője és európai bizottsági elnökjelöltje pénteken nyilatkozta azt, hogy 

el sem fogadná az EB elnöki tisztjét, ha arra a Fidesz szavazataival választanák meg.

Az elhatárolódást nagy felhördülést okozott az Orbán-kormányban és a magyarországi állampártban, tekintve, hogy Orbán miniszterelnök többször a támogatásáról biztosította Weber jelöltségét, azzal próbálván meghosszabbítani pártjának néppárti tagságát és ezzel rezsimjének az európai védőernyőt.

A Fidesz úgy tett, mint amelyik meglepődik, pedig a kormány saját mandátumszámításai is világosan mutatták, Weber azért utasíthatja vissza a Fidesz támogatását, mert megteheti, nincs szüksége Orbánék szavazataira, hogy az EB elnökévé válasszák.

Ennek nyilvános deklarálása azonban vérig sértette a Fideszt.

Legelőször a kormány dekázásügyi uniós kapcsolatokért felelős államtitkára, Varga Judit közölte

Az ilyen nyilatkozat megengedhetetlen. Manfred Weber vérig sértette a magyar választókat, akik Európa többi polgárához hasonlóan egy demokratikus választás során fognak képviselőket küldeni az Európai Parlamentbe.

Azután egy másik kormánytag, Novák Katalin fejezte ki reményét, hogy nem véglegesen vannak kidobva. A családügyi államtitkár nem tartja bölcs megközelítésnek, hogy valaki önként lemondjon a neki felajánlott támogatásról:

Manfred Weber, ahogy sok minden mást, úgy ezt sem gondolta komolyan.

Majd az 5-ös számú párttagkönyv birtokosa is kiborult:

Weber nyomorult ember.

(...) gyávák és becstelenek. És kijelentik, hogy nekik immáron a mi szavaza­tainkra sincs szükségük, nem akarnak a mi szavazatainkkal bizottsági elnökök lenni.

A minden állampártot lelkesen kiszolgáló Stefka "Öreg Belügyes" István még tovább ment a Prosti Pesti Srácokon:

ez a sumák német

nagyobb kárt fog okozni az egész európai jobboldalnak, az európai civilizációnak, mint eddig bárki más.

Szerinte tehát Weber nagyobb kárt okoz az európai civilizációnak, mint Hitler vagy Sztálin. De ez nyilván csak nagyotmondás. Jelentősége alighanem annak van, hogy készítik fel a Fidesz bázisát. Mindkét propagandista azt szorgalmazza ugyanis, hogy a Fidesz lépjen ki a Néppártból. 

Ami - a propaganda kézzelvezéreltségét ismerve - valószínűvé teszi, hogy ez lesz Orbán következő lépése:

a nagyobb presztízsveszteséget megelőzendő, maga hagyja el a pártcsaládot, még mielőtt kizárják onnan.

Pillanatnyilag úgy tűnik, a Néppárt elnökségének stratégiája vált be: nem zárták ki a Fideszt, nehogy többen is távozzanak vele, és kettészakadjon a pártcsalád. Megvárják inkább, hogy kilépjen magától. 

Szükség már úgysincs rájuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5714731663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MTA rendes tagja 2019.04.02. 21:53:06

@taga20: irigykedik az Orbán, hogy a genderképző már Bécsben képzi a gendertudósokat, hát persze, persze
De: ki a fasz szólt hozzád fityeszretek?

csüngőhasú norvégbáró 2019.04.02. 21:53:10

@MTA rendes tagja:

mondom, irány a szalmazsák, te torzszülött.

Blogolo Blogi 2019.04.02. 21:58:01

Amugy tenyleg megsertod7tek. Majdnem 400 hozzaszolas, altalaban 200 hozzaszolas korul kap egy-egy kenyesebbnek tartott topic.
Sebaj birkak, attol, hogy a fidesz be fog lepni a nacionalistak internacionalekaba, meg akar a szavazatok 3/4 et vagy 4/5et is megkaphassa, mert az atlagbirkat ez nem erdekli (ld. azt sem tuggya mi az - sorosmigranslibsi forever) .

taga20 2019.04.02. 22:02:00

@csüngőhasú norvégbáró:

az miért van, hogy az ilyen szervilis fityeszparaziták, mint ez is itt, kostolgat minket,
és nem a csúti geci maffiáját ekézi?

Lakatos Rodolfó 2019.04.02. 22:09:52

@taga20: "csúti geci maffiáját ekézi"

Szerinted ez egy értelmes kérdés?

Miért akarná egy Fidesz-szimpatizáns a Fideszt ekézni éppen most?

Tavaly rekordszintű gazdasági növekedést értek el
www.google.com/amp/s/www.portfolio.hu/gazdasag/a-tobb-evtizedes-rekord-utan-tudott-meg-nagyot-robbantani-a-magyar-gazdasag.313937.html%3famp

A Fidesz-KDNP népszerűsége az egekben, tehát jól megy a kampány is:
magyarnemzet.hu/belfold/nezopont-tovabb-nott-a-fidesz-tamogatottsaga-6421580/

Nincs okunk panaszra, sőt – minden okunk megvan elégedettnek lenni.

Lakatos Rodolfó 2019.04.02. 22:14:09

@Blogolo Blogi: "attol, hogy a fidesz be fog lepni a nacionalistak internacionalekaba, meg akar a szavazatok 3/4 et vagy 4/5et is megkaphassa"

Valóban, a Fidesz szavazóit baromira nem érdekli se a ballibeknek benyaló Weber, se az új identitását kereső Liberális Néppárt, ami pedig az itthoni fejleményeket illleti, a Fideszt kedvelők közül senkinek nincs oka panaszra: nő a gazdaság, hatásosak a kampányüzenetek, egekben a Fidesz népszerűsége.

Sosem volt még ilyen jó fideszesnek lenni!

Lakatos Rodolfó 2019.04.02. 22:15:35

@taga20: Szeretnél te is ilyen jó verdát?

Dolgozz keményebben, hajts rá agresszíven az új üzletekre, bővítsd az ügyfélkörödet.

Minden ballib bérretteg 2019.04.02. 22:18:02

A Gyurcsány seggynalókra rájár a rúd erősen megint..

A gazdaság egyre jobb állapotba, a migránspárti Soros bérencek száma az EP választásokon alaposan megfigyatkozik, és az ellenzék a náci Jobbikkal együtt is tök esélytelen... :DDDD

A karaván halad a ballib kutya ugat ! ;)

taga20 2019.04.02. 22:20:53

@Lakatos Rodolfó: soha nem vennék ilyen ostoba szar verdát.

ha neked ez a közpénz lopás, amit a geciklánod csinál, rendben van, akkor te beteg vagy!

Sir Bates dö Hól 2019.04.02. 23:11:33

@MTA rendes tagja: ellenben családod nőtagjai nem ezt mondják, mikor mélyen a szemükbe nézek;-)... igaz, ők mind a konzekven, mind a koherens jelentésével tisztában vannak;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.04.02. 23:18:16

@Helga Beauty Salon: ne féltékenykedj, van neked is hely a nap alatt;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.04.02. 23:21:50

@Lakatos Rodolfó: élvezd ki minden pillanatát, mert lassan véget ér a hét bő esztendő;-)...
(abból a hihetetlen gdp-emelkedésből pontosan mennyi is jutott rád?;-)... kiröhögnek a gazdáid is;-))

Sir Bates dö Hól 2019.04.02. 23:30:48

@Blogolo Blogi: én kifejezetten jól szórakozom rajtuk, igaz én froban vagyok; ellenben mikor lefordítottam a legutóbbi sallert, hogy mit mondott bakos a provanszi borvásárlási tilalomról, először mindenki röhögött, azt hitték vicc, majd megállapították, hogy komplett elmebeteg mo jelentős része, a no-go-zone említésekor viszont döbbenten közölték, hogy a B13 (Banlieue 13) az csak egy mozifilm;-)...

az valahogy nem jön össze, hogy tényleg behúzzák az ep-helyek minimum ¾-ét, ennek ellenére milyen frusztráltak;-)...

2019.04.02. 23:35:52

@dare: Nos, a "tisztelet a kivetelnek" szavaimmal pont rad gondoltam.
Na most ha visszaolvasod a 3 hozzaszolast a linkek menten figyelmesen (tied=>enyem=>tied), talan meg tanulhatsz is magadrol valamit.
Udv!

Lakatos Rodolfó 2019.04.02. 23:41:04

@Sir Bates dö Hól: "élvezd ki minden pillanatát, mert lassan véget ér a hét bő esztendő"

Tisztában vagyok vele, hogy az 5%-os gazdasági növekedési ütem valószínűleg csak egy egyszeri "csoda" volt, és idén már egy jelentősebb lassulás sem zárható ki (külső recesszió esetén), de az előző ballib vezetés ilyen egyszeri csodákkal sem nagyon ajándékozott meg minket.

Ami pedig azt a kérdést illeti, hogy nekem mindebből mi jutott – köszönöm, én is kaptam béremelést.

Lakatos Rodolfó 2019.04.02. 23:42:56

@Sir Bates dö Hól: "az valahogy nem jön össze, hogy tényleg behúzzák az ep-helyek minimum ¾-ét"

Azért a 3/4 az sok lenne, a most prognosztizált 13-14 mandátum viszont egy erős jelzés arról, hogy Magyarországon mit gondolnak az emberek a politikai vezetésről, kire szeretnék bízni hazánk sorsát.

Blogolo Blogi 2019.04.02. 23:43:48

@Lakatos Rodolfó: Draga Baratom, ha valoban a csucsra ertel, kivanom, hogy maradj is ott.

Blogolo Blogi 2019.04.02. 23:46:41

@Lakatos Rodolfó: ne szerenykedjetek sracok, maholnap 4/5, 2020ig meg eszak koreai magassagokba is erhettek. Milyen izgi lesz, mar nagyon varom!

Lakatos Rodolfó 2019.04.02. 23:48:15

@Blogolo Blogi: A 4/5 2022-ben nem lenne rossz, ti és a ballibbant elkúró gazdáitok tesznek is róla, hogy mindez reális várakozás lehessen számunkra, és ne csak álom.

Blogolo Blogi 2019.04.02. 23:53:34

@Sir Bates dö Hól: egyaltalan nem ertem miert hasznalsz ilyen szavakat, hogy frusztraltak. Miert akarod osszezavarni oket ezekkel a flancos idegen szavakkal, most hogy a soroslibsimigrans szentharomsag mar egesz jol megy nekik. En pl. nagyonis buszke vagyok rajuk, hogy ezt ilyen szepen megtanultak, franc se nezte ki a legtobbjebol. Pluszplane a tamogatas es a nepszeruseg is az egekben. Mit nekik ketharmad, meglesz ott a 4/5od is. En pl. rajuk szavazok, a nagyi is megmondta.

Blogolo Blogi 2019.04.02. 23:56:51

@Lakatos Rodolfó: ne legyel kishitu Draga Baratom. En magam mar most 4/5ot prognosztizalok, 2022re meglepodik az oreg kontinens, mert 98%os eredmenyt kommunistakon vagy azok kolykein kivul nemigen szoktak elerni. Talan 2022ben sem lesz ez egeszen veletlen. Ugyebar. Viszont en rajuk szavazok majd, mert megvedenek sprostol, a lipsiktol meg a migransoktol is.

Sir Bates dö Hól 2019.04.02. 23:59:22

@Lakatos Rodolfó: froban 1240 körül van a nettó minimálbér, 35 óra/hét munkaidővel, ehhez még jönnek a szocpol juttatások; sz'al a gdp emelkedése maximum a hitelkihelyezőknek érdekes, de alapvetően nem kellene túlmisztifikálni, arról nem is beszélve, hogy a segélynek köszönhető;-)...

(tudod, az a legnagyobb gond, hogy orbán tehetett volna jót is moval, maradhatott volna demokrata is, s akkor is megválasztanák, nem kellett volna eladnia az országot sem a nagytőkének, sem a moszkovita birodalomnak, ellenben kormányozni kellett volna, s nem lopni csupán; s a legszebb az egészben az, hogy még ezzel az összeharácsolt vagyonnal sincsenek sehol sem, sehol nem veszik őket komolyan, s még csak működtetni sem tudnak semmit;-)... ellenben az összes költséget veled fizettetik majd meg, ezért egyébként sajnállak titeket)

Sir Bates dö Hól 2019.04.03. 00:20:34

@Lakatos Rodolfó: konkrétan arra akarjátok bízni hazánk sorsát, aki pont elszigetelődik az eu-ban;-)... ami nem lenne gond, ha mo nem csupán összeszerelő üzem lenne, 3% alatti hozzájárulással a közös gdp-hez... így viszont elég kicsi a mozgástér...

Sir Bates dö Hól 2019.04.03. 00:25:21

@Blogolo Blogi: hát, nem gondoltam, hogy ez ennyire idegennek számít, igaz, én már rég voltam otthon;-)... ellenben ez a soros-migráns-brüsszel olyanná vált, mint az isten-haza-család, igaz az is a parasztoké volt, mint ez is;-)...

chrisred 2019.04.03. 05:25:38

@Minden ballib bérretteg: Semmi olyasmi nincs a 2015-ös Soros tervben, hogy a migrációt támogató civil szervezetek pénzét növelni kellene. Éppen ellenkezőleg, azt tartalmazza, hogy meg kell teremteni a legális és biztonságos állami csatornákat a migrációhoz. Az van benne, hogy az integrációhoz és az asszimilációhoz igénybe kell venni a civil társadalom közreműködését, és anyagilag finanszírozni.

rasztaszív 2019.04.03. 06:35:21

a fideszesek látványosan még mindig nem fogták fel,hogy a juncker-plakáttal mit buktak.ezzel a húzással egész európa figyelmét ráirányították az országban közpénzből folyó pártállami propagandára.az ilyen segítséggel megszerzett mandátumok pedig lényegében nem számítanak tiszta árunak,forgalomképtelenek.

csüngőhasú norvégbáró 2019.04.03. 07:11:06

@rasztaszív:

"az ilyen segítséggel megszerzett mandátumok pedig lényegében nem számítanak tiszta árunak,forgalomképtelene"

csuticziggány esetében, korrektség, politikai korrektség?

a pártállamban nem csak a köztévé, de a "magánkézben" lévő TV2 is rommá nyalja a fidess seggét, de még hányan.
aki nem nyal, az megszűnik, lásd ClassFm.

ebben az országban a főcziggány dönt, és minden szolgalelkű -a pénzért- neki nyal.

tényleg ez kell nekünk.

csüngőhasú norvégbáró 2019.04.03. 07:15:58

@MTA rendes tagja:

"irigykedik az Orbán, hogy a genderképző már Bécsben képzi a gendertudósokat, hát persze, persze
De: ki a fasz szólt hozzád fityeszretek? "

Magyarországon képzés sincs, melós se, ezért kellett a csuttisdattionbárófőstrómanctiggányod rabszolgatörvénye, te gyökér.

midnight coder 2019.04.03. 07:22:58

@Igazamvanvagyigazamvan?: Valószínûleg csak pár provokátor volt a kezükben akik a huligánokat irányították. A TV székházas buli azért nagyon nem volt tömegmozgalom.

midnight coder 2019.04.03. 07:33:52

@Homo fideszbirkusz: "Homo fideszbirkuszom, a komcsik a fideszbe masíroztak át. Erre te vagy a legjobb példa."

Én a komcsikhoz kb. akkor álltam a legközelebb, amikot 89-ben beléptem az SZDSZ-be. De ez a lelkesedés csak úgy a taxisblokád magasságáig tartott.

"Meg az a 15 volt MSZMP-s, aki miniszter meg államtitkár lett a Fidesz kormányokban. "
Birkuci, ha eddig nem tetted és nem éltél még akkor, picit olvass utána, hogyan is jött létre az MSZP:
hvg.hu/itthon/20111121_mszp_mszmp_utodpart

midnight coder 2019.04.03. 07:41:43

@Orbán veje: "Továbbá, iparszerűen lopja szét az országot, mészáros strómanján keresztül 100 milliárdok vannak s a többiek ehhez képest ma született bárányok."

A gengszterváltás elõtti 3 évben, majd az utána következõ két ciklusban lényegében egy ország vagyonát lopták szét. 86-ban még a polgárok autóján és lakásán kívül max. pár butik és balatoni palacsintasütõ bódé volt magántulajdonban, 98-ra pedig már kevesebb volt az állami tulajdon aránya mint a régi nyugat-európai országokban.
És ez a vagyon úgy vált semmivé, hogy közben sem saját gazdaság nem épült ki - ami lett az szinte csak zöldmezõs multi volt mint a Suzuki, vagy a MÉH teleprõl megmentett ócska szocialista gépekkel indított kényszervállalkozás. Az emberek életszínvonala durván leesett, egy rakás ember öngyilkos is lett emiatt, szóval még azt sem lehet mondani, hogy a nagy jólétre költötték az elpárolgott állami vagyont. És közben az államadósság is szépen megnõtt a Kádári örökséghez képest.

Nem mondom. Orbánék keze is tolvaj gazemberek, viszont azt a két ciklust elég nehéz überelni.

lenörd hofstadter 2019.04.03. 08:23:04

Így van. Nincs rá szükség. A tetves kangecigány a történelem szemétdombjára kerül.

O1G = orbán egy GECI

lenörd hofstadter 2019.04.03. 08:34:52

@midnight coder:

De azért orbánkangecigánynak sikerült.
Az MDF (jobboldal, tudod, amit a buta fajtád ajnároz) alatt sikeresen meglépték azt amit felsoroltál, kiárulták az országot. Aztán 98-ra a szocik rendberakták, beindult valami, majd hála a buta fajtádnak jött a kengecigány népvezéred, és elkezdte az első rablási ciklusát. 2012-re sikeresen felélte a 94-98-as időszak közötti hozadékot, akkor szerencsére még nem jött rá az ostoba barma, hogy a hozzád hasonló nulla bites agyhalottakat kell két kiló krumplival megvásárolni, így ment a kukába, és a diliházba, ahol a mostani helye is lenne.

A második rablási ciklusát már jobban ismerjük, 2010-től felszántva a jogállam, felszántva a demokrácia, egészségügy romokban, gazdaság romokban, oktatás romokban, művészet romokban, ellopva a teljes EU támogatás, és cserébe a buta fajtád csak annyit tud felmutatni a Suzuki mellé (a többit a szocik hozták), hogy a fideSStetű oligarchák állami erőszakszervezetek támogatásával megszerezték azokat a cégeket, amik már akkor is futottak, új és EU-ban is termelőképes nagyvállalatok az ellopott EU pénzekből nem jöttek létre, szóval nem kicsit szánalmas az eszmefuttatásod, hanem nagyon.
Annak fényében meg pláne, ha el lesz zavarva a kangecigány, a csodálatos oligarcháid vállalatbirodalma valós piaci körülmények között, a beléjük pumpált állami pénzek nélkül azonnal fog felborulni, mert gazdaságilag mind egy nagy nulla, valódi, az EU-ban is eladható minőségi terméket nem állítanak elő.

O1G = orbán egy GECI

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.04.03. 08:41:11

@6.Lenin:
Nem értem, hogy sokan miért is védik ennyire a vén gazembert,mert szerintem az. Lelkiismeretlen. Racionálisan gondolkodik, tudja, hogy a pénzzel mit lehet elérni."

Tehát Soros gazember, mert racionálisan gondolkodik, a pénzével befolyásol, felvásárol. Orbán Mészárost hizlalja, a pénzzel manipulál. De ő nem gazember, nemzeti hős.

Igen, látom már, ki vagy. A mindenkori hatalom szervilis hódolója. Igazi megalkuvó. Kápó.
Nem, haver, nem akkor nőttél fel, amikor kollaboránssá váltál.
Csak te. Romániában is lőttek agyon pártvezért, pedig Ceausescu mindent a te elveid szerint tett, tehát felnőtt mód gondolkodott.
Nem is értem, mi a gond Zumával Dél-Afrikában, vagy hogy Ghanában újságírót öltek meg, hisz a korrupció a felnőtté válás velejárója.

Nem kéne büntetni sem, nem is értem, miért vannak a BTK-ban ilyen tételek...
A gyilkosság is emberi tulajdonság, nőjj

kutyás malymok 2019.04.03. 08:52:28

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Soros nem gazember, most kapott egy kitüntetést Bécsben
kicsit kései díj ez a tapsóaknagyártásiparban végzett tevékenységéért és a zsidó vagyon elkobzásában játszott 1944-es szerepért (amiről ő maga beszélt egy interjúban)

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2019.04.03. 08:52:34

@Igazamvanvagyigazamvan?: Óóóó! Még a rendszerváltás előttről ismerjük. Sokszor idézik amikor a munkásőr évekről nosztalgiázik. Fizetni sem kell neki, megkapja birca agyonhasznált és megunt homopornó kazettáit.

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2019.04.03. 08:54:56

@kutyás malymok: Hát igen. 14 évesen hatalmas szerepe lehetett. Ja és léteznek a tündérek! Te magadtól vagy ennyire hülye, vagy génterápia?

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2019.04.03. 08:57:24

@rasztaszív: Ez jó meglátás. bircát aktiválnunk kell. Elvetetem tőle a sok homopornó kazettát, mert azóta nem dolgozik mióta megkapta őket.

morph on deer 2019.04.03. 09:06:29

@Sir Bates dö Hól:
“igaz, én már rég voltam otthon;-)... ”

És milyen rengeteget vesztettél, baxky..!
Nem is tudom, hogy lehet élni a bigott kreténség minden szinten uralkodó jelenléte nélkül! Vagy, hogy kilépsz az utcára, és nem degeneráltaknak szóló, ocsmány óriásplakátok fogadnak, dedósok által megfogalmazott üzenetekkel...!
Ez egyenesen borzasztó lehet!

Javasolni is fogom, hogy minden külhoni magyar kapjon pár óriásplakátot, amit kirakhat a lakóhelyén,- természetesen EU-s támogatásból!
Az, hogy nem értik amúgy sem számít, hiszen nálunk a külföldieknek szánt információkat is magyarul írjuk, (már amennyire sikerül,) emlékezz csak a migránsoknak szóló tanácsokra.
Tanuljanak meg magyarul, ha tudni akarják, hogy mit pofázunk nekik, nem igaz? Szóval ez nem lehet gond.

Egyébiránt azokkal a fránya külföldi szavakkal meg az a helyzet, hogy csak addig nem értjük, amíg orbán viktor nem mondja meg, hogy mit jelentenek, aztán már menni fog.
Tudod, ahogy elmagyarázta a hülye amerikai riporternek, hogy nálunk minden mást jelent.
Például nálunk a populista egy pozitív jelző, azt jelenti, hogy népszerű..!
Bizony!
Tehát ezzel az erővel még az is kiderülhet, hogy a “frusztrált” nálunk egy pozitív jelző, és azt jelenti, hogy “vidám, mint egy fideszes”, vagy valami hasonló!
De ezt még ma nem dudjuk, mivel a viktor még magyarázta el, hogy ez így van...

Látod, mennyi mindenről lemaradsz!

szkeptikus vekker 2019.04.03. 09:17:07

@kutyás malymok: Igazi nyomi fideszes vagy, aki bevesz minden propagandát. 1944-ben egy 14 éves fiúnak ugyan milyen szerepe volt? Komplett idióta vagy!

6.Lenin 2019.04.03. 09:33:06

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Már csak 1 lényeges dologban tévedsz.
A pénzt lehet használni mások javára, pl családok segítésére, és lehet használni mások kárára, hogy újabb pénzt fialjon, amit szintén gazemberségre használunk.

Ezt a lényeges különbséget nem értitek.

A ballibák is elloptak mindent, miközben az ország eladósodott, az emberek egyre szegényebbek lesznek/lettek.

Vagy szerintetek a mostaniak sokkal többet lopnak, de az ország fejlődik, emberek egyre jobban élnek.

igaz, szar lehet rájönni, hogy nem ti vagytok a mindent tudók, hanem valójában a semmihezsemértők, már lassan 10 éve.

Majd szép lassan megszokjátok. Főleg 22 után.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.04.03. 09:34:57

@kutyás malymok: látom, megértetted . Nem vagy te fideszes?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.04.03. 09:40:54

@6.Lenin: már megint hülyeséget beszélsz. Én nem sztárolom Gyurcsányt, nem várom vissza a maszopot, a szadeszt kimondottan kártékonynak tartom.
Az, hogy Mészáros az általa kezelt vagyont a nép megsegítésére használná, pedig sírvaröhögős állapotba hozott, ne csináld, kérlek!
Mondjuk további bizonyítást igényel, hogy a cba dolgozók jobban élnének, mint a Lidl dolgozók...
Mellesleg a magyar gazdaság növekedése az eu támogatásoknak köszönhető, ami nem kimondottan a fidesz érdeme...

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.04.03. 09:41:50

@6.Lenin: az adósságról meg annyit, hogy sosem volt még ilyen magas.

MTA rendes tagja 2019.04.03. 09:48:40

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Milyen magas? GDP arányosan 12%-al csökkent 2010 óta az államadósság.
És ha valakinek 2010-ben volt 60 ezer forint törlesztője, ma meg mondjuk 80 ezer, akkor neki is csökkent a törlesztés reálértéke.
Tudom, ez kellemetlen a magyarok ellendrukkereinek, dehát ez van.

6.Lenin 2019.04.03. 09:51:26

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Ki beszél itt Gyurcsányról, az egy bukott, elmebeteg Senkiházy fasz.
Sorosról, és az ő pénzéről volt szó, hogy kilóra veszi a politikusokat, ami természetesen nem korrupció, mert a ballibák csinálják.

Mészáros sok ezer magyar embernek ad munkát, senki nem ment tönkre miatta eddig (libások pl)
Ma, aki akr dolgozhat, és 1re jobban meg is fizetik a munkáját., de nem sorolom, ha jársz az országban, látni a fejlődést.

Hasonlítsd már össze a támogatások összegét a teljes bevétellel. Nézz utána, hogy Bajnaiék mikor, és mire használták fel, mennyit. Miközben szépen eladósodott az ország.

Nyilván voltak, vannak, és sajnos lesznek is visszaélések, fel kell lépni ellene, ez nyilvánvaló, de a nagyságrendek mutatják, hogy jól, vagy rosszul vannak felhasználva akár a bevételek, akár az uniós fejlesztési támogatások (szerződésben meghatározva, és nem adományként)

Ha már erőlködsz, akkor legalább ne vidd mindig félre a témát.

rasztaszív 2019.04.03. 09:58:43

@6.Lenin: "Ha már erőlködsz, akkor legalább ne vidd mindig félre a témát."

valóban.jobb lenne arról beszélni,mit is fog érni a fidesz akárhány mandátuma az európai parlamentben.

Minden ballib bérretteg 2019.04.03. 10:03:42

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Soros egy spekuláns pöcs, aki rájött, hogy ha bábkormányt üzemeltet, mint teszi azt Ukrajnában, Macedoniában pl, akkor bagóért felvárásolhatja klientúrájának az osrzág erőforrásait (pl Ukrán Naftogáz), kifoszthatja kénye kedve szerint azt a ballib ideológiai maszlag égisze alatt.

Pusztán és kizárólag csak ezért pénzeli és listázza az általa megbízhatónak titulált politikusokat.
legacy.gscdn.nl/archives/images/soroskooptbrussel.pdf

A listán szereplő fazskalapok feladata az EP-ben a nemzetek felszámolása, nemzeti identitástudat gyengítése, a kontrol nélküli migráció megtereemtésével, a nemzeti kormányok büntetése, és politikai ellenfelek börtönbe zárása, az Európai ügyészségnek nevezett kivégzőosztag segedelmével.

Minden ballib bérretteg 2019.04.03. 10:05:14

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Közismert Gyurcsány seggnyaló vagy.
Lépten nyomon ugyanazokat a kliséket büfögöd vissza, mint a Gyurcsány nevű hazaáruló elkúró pöcsfej.

Dehát ez van.

A karaván halad a ballib kutya ugat. :DDD

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.04.03. 10:13:13

@MTA rendes tagja: agyhalott. Az adósságról beszéltem, nem egy viszonyszámról.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.04.03. 10:14:38

@Minden ballib bérretteg: megnyugszik a beteg.
Nem beszéltem Sorosról.

Helga Beauty Salon. 2019.04.03. 10:25:09

@Konteó Béla: Csak éppen nem én döntök róla........................

Nem bizony! Ezt hívják parlamentáris demokráciának, ahol a többség által megválasztott képviselők döntenek, a libsik meg a kevés képviselőjükkel, csak tátják a bamba nyáladzó pofájukat és jobb híján egész nap lopnakoznak! Uncsik vagytok nímand!

rasztaszív 2019.04.03. 10:29:36

@6.Lenin: szerintem a salvinihez való esetleges csatlakozással a fideszes mandátumok értéke kerül meghatározásra,a választáskor meg a száma.és van összefüggés.

6.Lenin 2019.04.03. 10:37:39

@Konteó Béla:

Fogadni mernék, hogy még soha nem fizettél adó, vagy nem annyit, amennyit kellene.
Amit megvesz Mészáros cégeket, felszámolja? A szállodáit lebontja?

A hülye ellenzéki parlament képviselőket is közpénzből fizetik. Ők hasznosabbak?

6.Lenin 2019.04.03. 10:41:51

@rasztaszív:

A szövetség nagysága a lényeg, és a trend, a jövő. Ennek a mostani vezetésnek nincs jövője. Bukta van barétom, el kell(ene) fogadni.

rasztaszív 2019.04.03. 10:43:58

@6.Lenin: ezt magatok közt kellene megbeszélni...:)

6.Lenin 2019.04.03. 10:53:49

@rasztaszív:

Mit kell ezen megbeszélni? Nem látod a trendet?
Alkoholista, puhagerincű, megvett politikusokkal mire menne Európa?
Sorba buknak, vagy még csak billegnek a kormányok nyugaton. Mit kell ezen megbeszélni? Ezt látni kell (főleg előre, és időben kell lépni). Ebben verhetetlen Orbán.
Nem dícsérem, csak elismerem ezt a képességét, másokból pont ez hiányzik. Ennyi.

Nektek harangoztak (hogy a kedvenc témádnál maradjak)

6.Lenin 2019.04.03. 10:55:59

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Én megvárom vele a helyreigazítást. 1-2 nap, és majd tisztábban látjuk a helyzetet.

rasztaszív 2019.04.03. 10:58:16

@6.Lenin: látom a trendet.orbán kisodródott a jobbszélre,és már nincs neki visszaút.és épp a csodafegyver,a migráncsozás szigeteli el.

6.Lenin 2019.04.03. 11:04:49

@rasztaszív:

Ez egy megalapozatlan torz vélemény, úgy is kezelem.

rasztaszív 2019.04.03. 11:07:30

@6.Lenin: ha az lenne,könnyedén cáfolhatnád.mégsem ezt teszed...:)

6.Lenin 2019.04.03. 11:11:21

@rasztaszív:

Ha cáfolni próbálnám, csak azt igazolnám vele, hogy valódi problémáról van benne szó.
Nincs mit cáfolni. A helyén kezelem.

rasztaszív 2019.04.03. 11:14:16

@6.Lenin: ok,bocs,nem piszkálom a szemellenződ...:)))

6.Lenin 2019.04.03. 11:30:34

@rasztaszív:

Rossz példát írtál. A szemellenző pont azt akadályozza meg, hogy oldalról esetleg hamis információk is zavarhatják a lényegre figyelést.
Pont ezért tesznek a lovakra is pl szemellenzőt, hogy csak arra figyeljenek, amerre menniük kell, más infó ne zavarja.
A migráció kérdésében sok a zavaró, mindenhonnan érkező hamis infó. A lényeg, hogy rossz az irány, katasztrófába vezet, a helyes út, ahol most haladnak Salviviék,Orbánék.
Csak arra kell koncentrálni.

Harangoztak rasztaszív, vége.

rasztaszív 2019.04.03. 11:34:45

@6.Lenin: hát téged nem fog megzavarni semmilyen más infó...gratulálok,jól működik nálad...:)

6.Lenin 2019.04.03. 11:38:39

@rasztaszív:

Hamis, lényegtelen biztosan nem, bármennyire is erőltetitek.

A lényeg, hogy zúgnak a harangok, rasztaszív, mennetek kell.

rasztaszív 2019.04.03. 11:44:23

@6.Lenin: bocs,egy kicsit még maradnék:)de nem fogom elfelejteni.

6.Lenin 2019.04.03. 11:48:32

@rasztaszív:

Maradhatsz, ha szeretnéd látni, amikor a kócerájotok összeomlik. Nem lesz valami szép látvány, de ha neked ez jelent valamit, legyen. Remélem a látványt soha nem fogod elfelejteni, és többet nem baszakodtok hülyeségekkel.

Legyen meg a te örömöd.

rasztaszív 2019.04.03. 11:54:56

@6.Lenin: azért még ne lovald bele magad a világvége-hangulatba...:)az orbánod után is lesz itt élet.

Sir Bates dö Hól 2019.04.03. 15:19:28

@morph on deer: egyébként ez valós probléma, megváltoztatják a betűsorok jelentéstartalmát, így egy új nyelvet hoznak létre gyakorlatilag... amin röhöghetünk, de ha valami, ez okozza majd a "nemzet" vesztét...

morph on deer 2019.04.03. 16:16:41

“Alkoholista, puhagerincű, megvett politikusokkal mire menne Európa?”

Ezzel szemben egy absztinens, talpig becsületes gerincoszlop, = orbán az igazi, - ezt akarod mondani?
:)
Az rendben van, hogy valahol már biztosan elmúlt öt óra, és indokolt a teázás, na de itt még dél sincs!

Azaz: mitől sikerült erre a következtetésre jutnod?

Mert a jelek szerint csak az számít, hogy éppen most ki a vevő. Mert volt már Szeva bácsi, a Soros, Ali, Aliyev, és még sokan mások, de jelenleg Vlagyimír a gazdi, így aztán mindenki más tisztességtelen ahogy látom.

Szó ami szó, kell is az a (páva)tánctudás, hogy eligazodjon a különféle vásárlók között. Bár egyre inkább a kötéltáncra kezd hasonlítani az attrakció, a gravitáció meg még érvényben van, csak szólok.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.04.03. 16:17:23

@6.Lenin: talán, ha értelmeznéd a nacionalizmus fogalmát, rájönnél, hogy pont az ő győzelmük jelent veszélyt Orbánra és az országra.. Egy nacionalista vezető ugyanis nem tudja eladni a szavazóinak, hogy idegen országot tömjenek pénzzel. Egy nacionalista vezér mellett Orbán legfeljebb csatlós lehetne...

morph on deer 2019.04.03. 16:22:33

@Sir Bates dö Hól:
“amin röhöghetünk”

Eszemben sincs! Épp azért szoktam óbégatni miatta, mert ugyanúgy látom mint te.

6.Lenin 2019.04.03. 16:32:36

@morph on deer:

A régi egy alkoholista, az újnak kinézett meg puha gerincű, és már nem csak szerintem.
Weber politikai gerince meglehetősen puha,....írjí Szelestey úr fentebb.
B+, ha a kocsiron 1 macáról ír valaki, minek hozd be hozzá az egész bagázst? Ez valami mánia?
Merkel lenne Putyin kurvája? Rossz hatással van rád a Feri imádat.

MTA rendes tagja 2019.04.03. 19:42:06

@Igazamvanvagyigazamvan?:
pedig viszonyszámról van csak értelme beszélni. Vagy ha nem úgy gondolod, akkor tessék:
2010: GDP értéke 27224 milliárd forint
2017: GDP értéke 38355 milliárd forint
Tehát 41%-al nőtt a GDP. Az államadósság pedig csak 32%-al.

Blogolo Blogi 2019.04.03. 19:49:58

@Béla Horvát: Apu nem akasztott be este vagy miafasz van veled, Bécike?

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.04.04. 07:38:45

@Blogolo Blogi: Nagy a pofád lipsi.

De majd május 26-án "mi akasztjuk be" nektek, akkor majd pofázhatsz (bár inkább bőgni fogtok)

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.04.04. 07:40:36

@morph on deer: "Ezzel szemben egy absztinens, talpig becsületes gerincoszlop, = orbán az igazi, - ezt akarod mondani?"

Orbán sem absztinens, de tudja a mértéket, ellentétben az El Qró Ferkóval és a luxemburgi csáléfogú isiászos vénemberrel.

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.04.04. 07:43:13

@rasztaszív: "az orbánod után is lesz itt élet"

Csak szeretnétek!

De 200 év múlva, amikor Germanisztánban és Svédisztánban már az utolsó keresztényt is elüldözik, és se nyugaton, se nálunk nem marad már egyetlen lipsi sem, a budai várban még mindig Orbán Viktor kései utódai fognak törvénykezni!

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.04.04. 07:46:43

@Konteó Béla: "Én fizetem az adót. Azt lopja el a kormány és adja oda Mészárosnak. És abból kapod Te a fizetésed. Ergo a főnököd vagyok."

A kormánynak a közpénzt (amit részben az adóból, részben más forrásból szerez be) nem kell ellopnia, hiszen mandátumot kapott arra, hogy rendelkezzen vele.

Te meg nem vagy senkinek a főnöke.

Attól még, hogy adót fizetsz (bár kíváncsi lennék, mennyit is), te még ugyanúgy csak egy örök beosztott csicska irigykedő proli maradsz.

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.04.04. 07:49:55

@Igazamvanvagyigazamvan?: "Tehát Soros gazember"

Így van.

A magyarok közűl senki se kérte, hogy itt beleavatkozzon a politikába, ránk akarja erőltetni a tanulatlan kecskepásztorokat, hogy legyen kit eltartani a cigányék mellett.

Fogadja be őket a saját házába!

Blogolo Blogi 2019.04.04. 07:55:34

@NO LIPPSCHY NO WORRY: speciel engem a pina jobban erdekel, mint a segg, dehat izlesek es pofonok, ha te erre gerjedsz, akkor az enyrmet is kinyalhatod, ugyis mindig szaros a szad szele.

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.04.04. 08:01:56

@Blogolo Blogi: Nagyon vicces, lyppschykém.

A ti seggetekbe speciel egy nagy lófasz illik, amelyet szállítunk is nektek május 26-án.

Csak nehogy aztán aranyeretek legyen tőle!

chrisred 2019.04.04. 08:22:59

@NO LIPPSCHY NO WORRY: Csak arra kapott felhatalmazást, hogy közfeladatokat finanszírozzon belőle, és nem arra, hogy magánvagyonokat gyarapítson. Ha te egy intézmény pénztárosa vagy, és a kassza tartalmát szétosztogatod a barátaid között, akkor sikkasztasz.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.04.04. 09:40:07

@NO LIPPSCHY NO WORRY: egy javaslatot tett, hogy szerinte hogyan lehetne megoldani az akkori humanitárius válságot.
Nem kell elfogadni, az EU sem fogadta el, inkább arra áldoz, hogy ott tartsa őket.

Mellesleg a sorosozás egy amerikai zsidó agytröszt politikai áruja, el is adták néhány országban.
Orbán megvette jópénzért, és igaza volt, működik. Az agyhalottak el is hiszik, mint a laposföld ötletet. Túl sok chemtrailt szívsz, haver.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.04.04. 09:42:07

@NO LIPPSCHY NO WORRY: ha lippsizel, legalább áruld már el, mit jelent. Hisz te nem vagy bunkó, ismered a szavak jelentését, amit használsz. Igaz, jobbágy?

2019.04.04. 10:01:10

@6.Lenin:

Nézd csak te agyhalott, mutatok neked valamit!

444.hu/2019/04/04/a-fideszes-onkormanyzat-ket-evig-nem-kert-berleti-dijat-sot-rezsit-sem-az-mszp-tol-az-irodajukert-a-ferencvarosban

Most lépjünk túl a Mészáros féle vergődéseden, no de a fideszed összeáll azokkal ballibákkal, akik szerinted lopnak?
Bakker, ezek a halál faszára szívatnak téged Tata.
Nagyon úgy tűnik, itt mindenki lop, csak te választottál egyet, amelyikben hiszel, mint istenben.
Aztán ki tudja, lehet a választottad az, amelyik a legtöbbet lopja?
Te szánalmas fidesztroll!

2019.04.04. 10:15:45

@MTA rendes tagja:

"pedig viszonyszámról van csak értelme beszélni"

Igazából még ez sem igaz.
Mindig a számok mögé kell nézni, hogy mi miért van, mert meglepő dolgokat találhatsz.
Pl. Ha a fidesz, mikor megszüntette a manyupot, nem államosítja azt a 3000 Mrd felhalmozott vagyont, akkor most azt írtad volna, hogy az adósság meg 45%-kal nőtt. Pedig az a lépés gyakorlatilag nem több, mint egy könyvelés, ami a nettó államadósság (leegyszerűsítve:hitel-követelés) terhére javított a bruttó államadósságon (csak a hitel).
És ez egy elég súlyos tétel, ami egyszeri és megismételhetetlen.

Blogolo Blogi 2019.04.04. 10:33:00

@NO LIPPSCHY NO WORRY: Draga Baratom, csak nem tudsz leszallni errol a segg-vonatrol. En elhiszem, hogy ha valaki egesz nap csak ezt nyalja, mason sem jar az esze es nyilvanvalo, hogy masra egyebkent sem lenne igenyed, de ezt a fetist legyszi tartsd meg magadnak es ne terhelj vele minket, heterokat.

6.Lenin 2019.04.04. 11:51:30

@VIII. Lenin:

Először is tisztázni kéne, hogy mit is nevezünk lopásnak.
Az már kurvára unalmas, ha ti csináljátok az lopás, ha mi, azt mi megérdemeljük.

Én 1xűen azokat támogatom, akik vissza is osztanak. Most az ország, és a polgárok is fejlődnek (néhány balfasz ballibát kivéve, de azok alapból hülyék).

Mindenhol kb azonos ez a dolog, a mértéken lehetne vitázni, de a lényegesebb, hogy mire használják fel. Bizonyítani meg kurva nehéz, hogy azért drágább valami, mert hülyék, vagy azért, mert a pártot is abból támogatják, meg a hűséges lakájokat, mert azok is mindenhol vannak.

Kergess inkább lepkéket, az egészségesebb, és nem kell hozzá túl sok ész.

6.Lenin 2019.04.04. 13:13:57

@VIII. Lenin:

Írtam, hogy kergess inkább lepkéket, sokkal egészségesebb és a te szellemi színvonaladnak se lesz túl megterhelő.

Mi a faszért mennék bele olyan értelmetlen szócséplésekbe, amiről itt már több ezer balfasz kurvaanyázott egy egészségeset?

Neked hiányzik még néhány? Maradjunk annyiban, ma szinte minden egy jelentéktelen, elszigetelődött országról, és annak vezetőjéről szól. ennyire unatkoznak a ballibák nyugaton is?

Minden szarul megy, rohanunk a szakadék felé, de mindenki fizetés emelésért ácsingózik? Miből? Vagy nem is a szakadék, hanem a csúcs felé tartunk?

Ha nagy általánosságokat írsz, aminek a valóságban az ellenkezője igaz, akkor csak a hülyeségedet reklámozod.

Ha valakit /valamit minősíteni akarsz, akkor meg kell nézni, hogy egy másik időszakban hol tartott, és most hová jutott. sokkal valóságosabb képet kaphatsz, mint ha almát, és egy kocsikeret szeretnél összehasonlítani.

Pl "Most az ország, és a polgárok is fejlődnek"
"Valóban? Hát mindjárt berosálok."

Ezt valamire cáfolatnak szántad? Akkor nagyobb barom vagy, mint gondoltam. A többi hasonló "érvedről" nem is beszélve.

Tényleg jobban jársz, ha lepkéket kergetsz a réten.

6.Lenin 2019.04.04. 15:37:13

@VIII. Lenin:

"Az emberek jobban érzik magukat, az ország is fejlődik, oszt jó napot.
Ezért szavaznak a fideszre. "

És már Budapesten is. Ezt írtam én is.

Miért is Budapest a leggazdagabb? A vidék miért nem?

A szegénység = butaság, vagy a gazdagság= a magasabb intelligencia?

"Mikor megkérdezték ezeket a derék embereket, hogy ugyan már miért szavaznak a fideszre, tudod mi volt a válasz fidesznyik?"
Azért, mert nem akarják, hogy a migránsok megerőszakolják a feleségeiket."

És azért szavaznak másra a budapestiek, mert ezt elhiszik, hogy a vidékiek tényleg ezért? Akkor nagyon nagy barmok lennének (én nem általánosítanék azért ebben, mert nyilván sokan Bp-en se veszik, de vidéken sem) Te, ha komolyan gondolod (nyilván ezért írtad) akkor te 1 drb nagy barom vagy.
Még egyszer nem írom ,hogy kergess inkább lepkéket.

Mellesleg az emberek is fejlődnek, nem csak anyagilag, de szellemileg is, hiszen pont ezért szavaztak már 3x kétharmaddal a Fideszre.

"Ha ez a fejlődéses dolog úgy van ahogy mondod, akkor minek is kell nekem Soros meg Junker fejét néznem plakátokról milliárdokért?"

Hogy tudd, mit veszíthetsz, ha ezekre hallgatsz.

6.Lenin 2019.04.04. 16:37:12

@VIII. Lenin:

Vagy mert az egyikbe belenyomnak mindent, hiszen helyben lehet lopni, a másikkal meg nem törődik senki, mert az olyan mucsai.
Hülye is vagy, nem csak 1 drb barom a sok ballibant közül.
süti beállítások módosítása