B1 blogcsalád



Nyilaskeresztes NER-felirat került a Kúria és a Külügy épülete közé

2019. március 05. - Mr Flynn Rider

Igen központi helyre fújták fel az üzenetet, pár száz méteren belül rendőrség, külügy, a Kúria és az EMMI épülete. 

ner_nyilaskereszt1.jpg

Két nyilaskereszt és NER-felirat került egy kerítésre az 5. kerület egy frekventált helyén. Az utcában ott a Peti Központi Kerületi Bíróság, néhány méterre pedig egy rakat "közintézmény": a külügy, a Törvényszék, a Kúria, az EMMI és persze az 5. kerületi rendőrség. 

A falfirka a Kossuth tértől egy sarokra, külügy egyik intézménye, a Nemzeti Befektetési Ügynökség - HIPA és a Honvédelmi Minisztérium közti egyetlen magán ház keritésén található - azaz, aki erre dolgozik, biztos elmegy előtte nap, mint nap. És bizonyára nem tölti el kellemes tudattal, mit gondolnak az állampolgárok az Orbán-vezette államról. 

ner_nyilaskereszt2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4614668687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helga Beauty Salon. 2019.03.05. 11:07:13

Két nyilaskereszt és NER-felirat került egy kerítésre az 5. kerület egy frekventált helyén.

És? Régen volt "kormányváltó" Gyurcsány "nagygyűlés" :DDDDDDDD ahol lehet orbánképpel díszített hordókat ütlegelni, viszont a proliknak le kell valahogy vezetni a feszültséget!

GNDL 2019.03.05. 11:24:07

@Helga Beauty Salon: Miért kellene a proliknak levezetniük a feszültséget?! Hát nem éppen most szédítik őket tovább, hogy az a̶d̶ó̶f̶i̶z̶e̶t̶ő̶k̶ állam majd eltartja a kölykeiket?! :D

2019.03.05. 11:50:28

"És bizonyára nem tölti el kellemes tudattal, mit gondolnak az állampolgárok az Orbán-vezette államról. "

??? Hány állampolgár? 1? 6? 18? Vagy volt valami reprezentatív felmérés, melynek eredményét így tette publikussá a független civil közvélemény kutató?

Gyerekek... ennél messze konstruktívabbnak kellene lenni ahhoz, hogy a 'nép' rátok bízza a hatalmat. Animgifekkel, falfirkákkal, megélhetési vicces csávók tecső performanszaival egy szalagavató közönségdíjára sincs sok esélyetek.

havrilla 2019.03.05. 11:52:55

@GNDL:
Még az uilyen hülye seggfej geciket is , mint amilyen te vagy, eltartja az állam.

Helga Beauty Salon. 2019.03.05. 11:57:50

@GNDL: : Miért kellene a proliknak levezetniük a feszültséget?! ...............

Mert frusztráltak, mint ahogy te is! Te most azzal vezetted le, hogy szédítésnek nevezted a családtámogatást!
Feltette a poszter a kérdést, hogy mit gondolnak az emberek. Szarnak rátok, nem hiszik nyilasnak a NER-t hiába festitek a kerítésre és örülnek a családtámogatásnak, ti bármit beszéltek is!

paraszthajszal 2019.03.05. 12:14:37

„aki erre dolgozik, biztos elmegy előtte nap, mint nap. És bizonyára nem tölti el kellemes tudattal, mit gondolnak az állampolgárok az Orbán-vezette államról”

Ez már mindennek a legalja, hogy ti az egyszerű köztéri vandalizmust dicsőítitek, és azt hiszitek, hogy emiatt az eredményével szembesülő köz- és kormánytisztviselőknek kellene rosszul éreznie magát.

Hát a nagy francokat, ez arra a vandál hülyegyerekre nézve szégyen, aki azt felfújta oda.

Az ilyenekkel szemben az lenne a legjobb, ha az állampolgári nyilvántartással összekapcsolódó köztéri kamerák alapján azonosítani lehetne ezeket, és felnyalatni velük a „művüket”. Utána meg adni nekik egy pofont jobbról, egyet balról, hogy többet ilyesmi eszükbe se jusson.

GNDL 2019.03.05. 12:21:17

@Helga Beauty Salon: „nem hiszik nyilasnak a NER-t ”

És családtámogatásnak hiszik a prolik szédítését... erről beszélek. :D

De azért valamiért mégis csak kétharmaddal szavazták meg a Sargentini-jelentést az EP-ben... valamiért mégis csak elindították a hetes cikkelyes eljárást... valamiért mégis csak ki akarják vágni a Fidesz-KDNP-t az Európai Néppártból... valamiért mégis mindig a magyar kormánnyal példálóznak, vagy a magyar kormányra hivatkoznak, amikor az EU költségvetését úgy akarják megreformálni, hogy a jogállamiságot, az alkotmányosságot és az EU közös alapértékeit sértő és ezeket elfogadni képtelen tagállamok kormányai ne kaphassanak pénzügyi támogatást a közösségtől... :)

Megint mindenki proli, meg őrült, meg sorosista egész Európában, csak Orbán és maroknyi fasiszta hívei a helikopterek, igaz?! :D

Helga Beauty Salon. 2019.03.05. 12:37:30

@GNDL: De azért valamiért mégis csak kétharmaddal szavazták meg a Sargentini-jelentést az EP-ben... valamiért mégis csak elindították a hetes cikkelyes eljárást... valamiért mégis csak ki akarják vágni a Fidesz-KDNP-t az Európai Néppártból... valamiért mégis mindig a magyar kormánnyal példálóznak, vagy a magyar kormányra hivatkoznak, amikor az EU költségvetését úgy akarják megreformálni, hogy a jogállamiságot, az alkotmányosságot és az EU közös alapértékeit sértő és ezeket elfogadni képtelen tagállamok kormányai ne kaphassanak pénzügyi támogatást a közösségtől... :)

Megint mindenki proli, meg őrült, meg sorosista egész Európában, csak Orbán és maroknyi fasiszta hívei a helikopterek, igaz?! :D.............................

Teljes terjedelemben idéztelek barátom, mert minden betűd azt támasztja alá amit állítok, nevezetesen, hogy egy MEGHASONLOTT FRUSZTRÁLT NÍMAND VAGY!

GNDL 2019.03.05. 12:41:42

@Helga Beauty Salon: „teljes terjedelemben idéztelek”

Kösz, hogy másolással is nyomatékosítod a véleményem, de elég jó érveim voltak amikre nem tudtál ellenérveket felhozni, úgyhogy nekem ennyi elég is lett volna. :D

„MEGHASONLOTT FRUSZTRÁLT NÍMAND VAGY”

Mondjuk a frusztráció egyik jele lehet az is, ha egy netes troll csupa nagybetűvel „ordibál”, fent is említett ellenérvek híján... :)

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.03.05. 12:48:15

@GNDL: " ... De azért valamiért mégis csak kétharmaddal szavazták meg a Sargentini-jelentést az EP-ben... valamiért mégis csak elindították a hetes cikkelyes eljárást... valamiért mégis csak ki akarják vágni a Fidesz-KDNP-t az Európai Néppártból... valamiért ... "

Hát, lehet, hogy a NER a világ legnagyobb rohadékjainak gyülekezete, DE a Magyar törvények szerint a tiltott önkényuralmi jelképek használata akkor is büntetendő, ha azt nem a zsidó temetőben festik a sírkőre. Akárki csinálta, bűncselekményt követett el, a rendőrségnek ki kell nyomoznia, az ügyésznek vádat kell emelnie, a bíróságnak el kell ítélnie... legalábbis egy jogállamban ez kell hogy történjen, még akkor is ha az összes liberálfasiszta egyetért a falfirkával, mi több, morális okokból az ilyen tevékenységektől el kellene határolódniuk és ezt az összes liberálfasisztának nyilatkozatban kellene elítélnie.

GNDL 2019.03.05. 12:57:01

@Magánvéleményem: Ja, ez a falfirka engem nem nagyon érdekel, csak próbáltam rávilágítani hogy egyrészt pont egy prolinak nem túl szerencsés proliznia másokat, másrészt meg többek közt már szinte egész Európa fasisztának tartja Orbánt és a Fidesz-KDNP-t... olyan meg egyébként nincs hogy „liberálfasiszta”, hagyatkozzunk mindig a tankönyvi definíciókhoz, márpedig a Fidesz-KDNP pont a tankönyvi definíciók szerint fasiszta. :)

Az meg hogy egy jogállamban minek meg hogyan kéne mennie, remek vita... lenne... kár, hogy Magyarország már 2012 óta nem jogállam.

rallus 2019.03.05. 13:03:22

Szerencsére a firkálás gyanúja nem vetődhet az ellenzéki pártokra, mert nincs benne hejesírási hiba és a nyilak is olyanok, mint némelyikük nagypapájának a sapkáján voltak....

Róbert László 2019.03.05. 13:11:33

Talán az igazság ott középen van.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.03.05. 13:21:49

@GNDL: " ... Az meg hogy egy jogállamban minek meg hogyan kéne mennie, remek vita... lenne... kár, hogy Magyarország már 2012 óta nem jogállam. ... "
Szerintem 2006-ban szűnt meg a jogállam.

" ... olyan meg egyébként nincs hogy „liberálfasiszta”, hagyatkozzunk mindig a tankönyvi definíciókhoz ... "
Nem én találtam ki: Jonah Goldberg: Liberálfasizmus - A baloldal rejtett története Mussolinitől napjainkig
www.libri.hu/konyv/jonah_goldberg.liberalfasizmus.html

GNDL 2019.03.05. 13:29:39

@Magánvéleményem: „Szerintem 2006-ban szűnt meg a jogállam.”

Hát, ha az eddigi alkotmányossági és jogállamisági hiányosságokat nézzük, akkor olyan „jó értelemben vett” nyugati-típusú jogállamiság soha nem is volt Magyarországon. :) Már csak ugye az elszabotált rendszerváltás miatt is...

De volt bizonyos konszenzus a közélet szereplői közt, mind az alkotmányt, valamint az igazságügyi- vagy a választási rendszert tekintve, és igazság szerint ennek a konszenzusnak a „kikezdése” is a kétezres évekre tehető, ugye amikor Orbánék gyakorlatilag egy puccsal Poltot nevezték ki saját ügyészüknek...

„Nem én találtam ki: Jonah Goldberg”

Akkor közelítsük meg onnan, hogy ha mondjuk egy érettségin böfögné be valaki ezt a „liberálfasizmus” dolgot akkor az ott azonnali bukó lenne. :) Tehát nincs ilyen... egyébként is, a két fogalom (liberalizmus és fasizmus) gyakorlatilag egymásnak ellentéte.

Efhetven 2019.03.05. 13:53:08

@Paraszthajszál!
Nem szeretnék sem filozófiai, sem ideológiai mélyszántásba belemenni, csak egy megjegyzésem volna, idézlek:
"Ez már mindennek a legalja, hogy ti az egyszerű köztéri vandalizmust dicsőítitek, és azt hiszitek, hogy emiatt az eredményével szembesülő köz- és kormánytisztviselőknek kellene rosszul éreznie magát.
Hát a nagy francokat, ez arra a vandál hülyegyerekre nézve szégyen, aki azt felfújta oda."
Átérzem a felháborodásodat, ami egy egyszerű primi megnyilvánulás miatt van, ami egy darab falon van, és nem hiszem, hogy a NER-re nézve nagyobb jelentőséget kéne tulajdonítani neki, mint egy ugyanoda rajzolt f@sznak.

De az azért mégiscsak fura, hogy egy ilyen semmiség miatt ölre mennétek, ámde mondjuk az tán nem zavar, hogy a NER-médiában ilyen alaposan kimunkált mondatok jelenhetnek meg, hogy "Dobrev Klára a későbbiekben korrupciós ügyekbe keveredhet." Okos, kiművelt, példakép-szerű úgynevezett médiamunkások szájából, tollából! Tudod, EZ mindennek a legalja. Remélem, azért ezt sem szeretnéd dicsőíteni.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.03.05. 14:49:27

@GNDL: " ... az elszabotált rendszerváltás ... "
Akkor abban is megegyezhetünk hogy csak a demokrácia árnyéka vetődött az országra, de demokrácia itt soha sem volt... Különféle monarchiák és diktatúrák voltak, de valódi demokrácia sosem volt. Kurcsányék meg de facto rendőrterrort rendeltek el, Orbánék lebontották a látszatdemokrácia színpadjait.

" ... érettségin böfögné be valaki ezt a „liberálfasizmus” dolgot akkor az ott azonnali bukó lenne ... "
Az lehet, de vegyük észre, hogy ez az oktatási rendszer hibája, az újabb elnevezések nehezen honosodnak meg....
A politikusok a liberalizmust pedig olyan kontextusban használják, ahol gyakorlatilag az nem valósul meg, mert a "másképp gondolkodókat" kirekesztik, vagy véleményük elmondását örvényileg tiltják, sok helyen PÍCÍ öncenzúra kényszer van... Ezt nem nevezném liberalizmusnak, mert ahol nem mondhatod el kendőzetlenül a véleményedet, az nem liberális társadalom.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.03.05. 14:56:42

" ... Átérzem a felháborodásodat, ami egy egyszerű primi megnyilvánulás miatt van, ami egy darab falon van, ... "
Az önkényuralmi jelképek használata nem egyszerű "primi megnyilvánulás" hanem bűncselekmény. Ne relativizáld, mert ha ezt szabad, akkor szabad a jobikosoknak is kart lendíteni, horogkeresztes zászlóval felvonulni stb, hiszen azok is CSAK "primi megnyilvánulás"-ok. Kezeljük a helyén a bűncselekményt. HA csak eccerü faszt rajzolt volna, Orbán fejjel, vagy csinál egy halom O1G feliratot, az ugye "primi megnyilvánulás", de ez ebben a formában bűncselekmény.

GNDL 2019.03.05. 15:03:20

@Magánvéleményem: „csak a demokrácia árnyéka vetődött az országra”

Demokráciát nem említenék, mert azt a polgárok csinálják (vagyis csinálnák) nem pedig a törvényhozás. :) De egyébként lehetősége lett volna a polgároknak arra, hogy demokráciát csináljanak a 90-es majd kétezres években, de valahogy nem volt hozzá nagy kedvük a kedves polgároknak... aztán 2010 óta már jogilag sem maradt túl sok lehetőségük.

„az újabb elnevezések nehezen honosodnak meg”

Hát, szerencsésebb is ha nem újságírók hanem mondjuk „tudományos műhelyek” munkásságát veszi át az oktatási rendszer. :)

„politikusok a liberalizmust pedig olyan kontextusban használják”

Teljesen lényegtelen, hogy a politikusok (vagy politikai kalandorok) milyen fogalmakat hogyan használnak... ha rosszul használják, az csak őket minősíti.

„véleményük elmondását örvényileg tiltják, sok helyen PÍCÍ öncenzúra kényszer van”

A PC az a közbeszéd kulturált formája, enélkül az a nagyon suttyó és műveletlen talajrészeg törzsvendégekkel teli falusi kocsmahangulat uralkodik el a közbeszédben, amit jelenleg a fideszes elvtársakat jellemzi... akinek intellektuális és/vagy műveltségi szintje nem ér el odáig hogy megértse mi a jelentősége a PC közbeszédnek, annak valójában az említett vidéki kocsmában a helye, arccal a pultra borulva, nem pedig a közéletben.

Bár azzal hogy büntetni rendelik például a „holokauszttagadást” én sem értek egyet, mivel ez elég béna jogalkotás, ugyanis azt például nem büntetnék ha valaki azt mondaná, hogy „nem volt Római Birodalom”, és tekintve hogy én például Római Birodalom megszállott vagyok, ez igencsak felháborítana. :) Tehát ebben az esetben inkább az alapvető történelmi ismeretek hiányát, vagyis a műveletlenséget kéne büntetni, de akkor meg a magyar lakosság igen nagy része kerülne komoly bajba... :D

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.03.05. 15:11:03

Nertársak nácibarna árnyalatának látszatára nem reagálva. Elismerem, a szimboleum készítés nem egyszerű "iparág". :-(

Vegyük például a folyton méltatlankodó polgárok halmazát, akiket jó ötletnek tűnhet megszólítani egy

Napi Na!

nevű onlány vagy print napi kiadású - frissítésű periodikával. Írva még egész jól kinéz is, de kimondva? :-( Vállalhatatlan. :-( Ronda voltam és férfisovén. :-(

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.03.05. 15:29:24

@GNDL: " ... hanem mondjuk „tudományos műhelyek” munkásságát ... "
Ja, Heller "nemlőttek" Ágnes féle filozófiai műhely... :-) azért mindennek van határa...

" ... A PC az a közbeszéd kulturált formája, enélkül az a nagyon suttyó ... "
Hát, amikor gyakorlatilag elhallgatnak tényeket, mert az valakikre rossz fényt vet, az nem "A kulturált forma", hanem az öncenzúra kategória.... Nézzük meg pl a no-go zónák esetét sokáig tagadták, hogy léteznek, de ez egy idő után már tarthatatlan állásponttá vált...

Nem csak Magyarországon az Orbánita Diktatúrában divat az áldozatok hibáztatása, ez megteszik liberáliában is, és ha valaki szót emel ez ellen, akkor irány a dutyi lásd: szélsőjobboldali Tommy Robinson esete az ángliusoknál.

6.Lenin 2019.03.05. 15:35:46

"És bizonyára nem tölti el kellemes tudattal, mit gondolnak az állampolgárok az Orbán-vezette államról. "

Kinek is szokása festékszóróval harcolni egy legitim kormány ellen?

Az állampolgár meg inkább arra gondolhat:megint egy hülye "harcolt", egyedül.

(Szél Bernadett írt egy önfényező posztot aztán amikor leírták az állampolgárok, hogy mit is gondolnak róla valójában, törölt minden hsz-t)

Aztán talán maradt még némi anyag a festékszóróban, felhasználta, rá jellemzően.

Az ellenzéknek nevezett debil társaság utóbbi hónapokban csak ilyesmikre képes.
Primitív nyálcsurgatásra alkalmas grafitizés.

Helga Beauty Salon. 2019.03.05. 16:03:56

Ez most kb. olyan mint amikor télen a hóba hugyozták az O1G-t és annak örvendezett az egész liberális oldal, hogy most aztán ez biztos jele a kitörő forradalomnak!
Szegény ember vízzel főz és fingon nevet! :D

2019.03.05. 17:09:39

@Womb Raider: "ennél messze konstruktívabbnak kellene lenni ahhoz, hogy a 'nép' rátok bízza a hatalmat." Talán nem is az a célja, hogy rájuk bízzák a hatalmat. Talán egyszerűen fel akarták hívni a figyelmet, hogy most kiknek a kezében van a hatalom.

2019.03.05. 17:23:29

@Thomas Grande: "Talán nem is az a célja, hogy rájuk bízzák a hatalmat."

Ohhogyne.. csak úgy spontán.. semmi önös érdek.
De oké... nincs jó kezekben a hatalom. Mi legyen? Dobjuk a lovak közé a gyeplőt? Vagy az árulkodó szlogen szerint: "Most mi jövünk!" Ugyan, ne viccelj...

Abba bele se menjünk, hogy a reflex (vagy inkább reflux?) jellegű nácizás, fasisztázás, fideSS-ezés rém uncsi. Farkast kiáltani praktikusan akkor kell, ha valóban támad a toportyán féreg, mert különben hitelünk veszik és bajban nem jő segítség.

havrilla 2019.03.05. 17:58:36

@GNDL:
Nem tartja Európa fasisztának Orbánt, te anyabaszó geci szarevő!

rallus 2019.03.05. 18:16:03

A falfirka azt ábrázolja, hogy a NER jobbról és balról is nosztalgianyilasokkal van körülvéve... Szerencsére külföldi támogatás nélkül ebben az országban bukásra vannak ítélve...

2019.03.05. 18:31:50

@Helga Beauty Salon: A családok amiket "támogat" a nyilas fideSS kikérik maguknak,hogy a gyerek nevelést kapjon már az ovodábam,mikor az élet a "legjobb tanító"!Szóval te is a papoktól kaptad a "kultúrót"!

Helga Beauty Salon. 2019.03.05. 19:11:22

@csulla: Ez proliul volt? A szavak alapján jó nagy gyökér lehetsz, azt levágtam egyből csak a jelentéstartalma nem jött át! Persze gondolom hogy ilyen hóba pisált O1G színvonal lehet!
Na neked írták ezt a posztot ami arról szól, hogy két nyilaskereszt közé sikerült valakinek kiírni hogy NER! Hallod? Nem egyedül vagy ekkora barom, legalább mégegy van belőled!

Efhetven 2019.03.05. 21:35:46

@Magánvéleményem: Tudod, nem relativizálni akarom, csak nem tartom ezt politikai akciónak. Nem hiszem, hogy sötétben bujkáló DK-sok csinálták volna, sokkal inkább valami hülye, bár engem relatíve sem sért. És hogy bűncselekmény volna? Hát, formailag, alakilag bizonyára, de ami a társadalmi veszélyességet illeti, ott azért már rezegne léc.
Elvileg a 80-as években is bűncselekmény volt a "Ruszkik haza!", fel is írták sok helyre, de hogy ezért bárkit is a gulágra küldtek volna, olyat nem hallottam. Úgyhogy semelyik oldalról sem érdemes ezzel a baromsággal ennyit kínlódni. Fessék le, mossák le, nincs itt semmi látnivaló.És ez az én magánvéleményem, nem kell vele egyetérteni.

Róbert László 2019.03.05. 22:22:53

Sajnos a fasizmus minden ismérvével már jelen van a napi politikai életünkben. Az egymás elleni uszítás, etnikai különbségek túlzott kihangsúlyozása már csak egy lépés ahhoz hogy a tervszerűen tudatosan telepített stadionokból Leopárd 2-es tankokkal körbevett lágerek legyenek ! Imádkozzunk a lelki szegény elkövetők üdvéért !

Helga Beauty Salon. 2019.03.06. 07:15:01

@Róbert László: Sajnos a fasizmus minden ismérvével már jelen van a napi politikai életünkben. Az egymás elleni uszítás, etnikai különbségek túlzott kihangsúlyozása már csak egy lépés ahhoz hogy a tervszerűen tudatosan telepített stadionokból Leopárd 2-es tankokkal körbevett lágerek legyenek ! .....................

Sajnos mi? Hogy egyem meg a kis aggódó fejed! Mert ez téged zavar! Az nem zavar, hogy fasisztázol, meg pont egy ballib uszítást bemutató poszt alatt siránkozol a politikai élet züllése miatt? Te próbálsz uszítani a szar stadionozó dumáddal meg az azokat körbevevő Leopard tankokkal te mérhetetlenül ostoba fajankó! Akkora baromságokat tudtok összezagyválni kínotokban, hogy az ember már csak csodálkozik rajtatok, hogyan tűr meg a föld a hátán ilyen haszontalan hülye geciket!

Toportyán Zsóti 2019.03.06. 07:39:35

@Helga Beauty Salon: o1g nerprolijai naponta többször akasztották anno böszmécske szalmabábuját szegénykém,akko tapsikoltál?

Helga Beauty Salon. 2019.03.06. 08:01:26

@Toportyán Zsóti: o1g nerprolijai naponta többször akasztották anno böszmécske szalmabábuját szegénykém,akko tapsikoltál?...............

Nem tapsikoltam komám, nekem van egy konstans értékrendem és nem azt nézem veletek ellentétben hogy ki csinálja és kivel csinálják!
Esetleg ajánlhatnék nektek is egy fix értékrendet? Tudod még a szar emberek között is jobban szeretem amelyik következetesen csinálja a dolgát, nem szeretem őket, de becsülöm hogy megbízható!

Helga Beauty Salon. 2019.03.06. 08:28:35

@Toportyán Zsóti: o1g nerprolijai naponta többször akasztották anno böszmécske szalmabábuját szegénykém,akko tapsikoltál?..............

Ilyen tényleg volt, csak már a hozzáállás is mutat valamit, mert a jobboldali sajtó nem kapta fel reklámozva a hatalmas teljesítményt, mint ahogy ti tudtok büszkélkedni a saját aljasságaitokkal! Bezony jóbarát!

conchita wurst 2019.03.06. 10:06:07

Te jao eg, Bangone fujt egy qrva eros vagokepet?

2019.03.06. 10:20:31

@conchita wurst: ROTFL... a szín mondjuk hasonló.. bár a három karakter helyes sorrendbe rendezése ébreszt némi kételyt.. lehet, hogy Börni diktált neki!!!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.03.06. 11:07:58

@Efhetven: " ... Hát, formailag, alakilag bizonyára, de ami a társadalmi veszélyességet illeti, ott azért már rezegne léc ... "

Ha egy szvasztika(horogkereszt) általános sajtóhisztériát és komoly nyomozást vált ki, akkor a nyilaskeresztnél is pont ugyanaz kellene, hogy történjen. Azért, mert a szvasztikát egy neonáci fújta, és most egy ellenzéki fújta a nyilaskeresztet, ne legyél elnézőbb. Ugyanolyan önkényuralmi jelkép, és pont ugyanolyan káros a társadalomra, legalábbis a törvény szerint. Ez kb olyan, mint ha valaki lopott valamit, és elnézőbb lenne a hatóság ha azt egy "fehér" lopja, mintha egy "roma" vagy fordítva. Nincs különbség, nem is lenne szabad, hogy legyen. A bűncselekmény az bűncselekmény.

O1G nincs tiltva, lehet méretes péniszt is rajzolni NER felirattal, akár plakátra is, de van néhány jelkép amit tilos. Az meg a poszt szerzőjét minősíti, hogy egy törvénysértésnek örömtáncot lejt.... El kellene ítélnie, és felhívni a figyelmet arra, hogy az ilyen jelképek használata bűncselekmény, és javasolni helyette olyanokat, amik nem törvénysértők, de szintén dehonesztáló tartalommal bírnak, mint pl amit fentebb említettem....

ankica 2019.03.08. 14:24:37

@Helga Beauty Salon: Sok mindenben egyet értek veled, azonban a családtámogatást kiknek is adományozzák? Közvetlenül érintettek vagyunk benne ezért tutira tudom hogy az egyszerű dolgozó embereknek semmilyen támogatást nem ad. 3 gyerek mellett eddig semmit nem tudtunk igénybe venni, tehát marad az albérlet és a sok meló és a nélkülözés.

Helga Beauty Salon. 2019.03.08. 15:03:09

@ankica: Még csak most kezdték el csinálni, nekem is három gyerekem van, én sem tudok sokmindent igénybevenni belőle. Mindegy, valamit legalább csinálnak. Nem vagyok én akkora elvakult kormánypárti, viszont az összes eddigi kormány közül ők csinálják a legjobban, hiába tagadják a libsik a nyilvánvalót és ez a támogatás is abban jó, hogy megpróbálják nem a segélyeseknek nyomni a pénzt.
Nézd csak meg, hogyha felvetődik, akkor a libsik mindenkinek adnának lakást, még a csövesnek is, viszont a hozzád hasonló dolgozó, albérletben küszködőket soha nem nézik.

ankica 2019.03.08. 15:27:58

@Helga Beauty Salon: Isten mentsen minket az ellenzékiektől, kínkeservvel éltük meg az idejüket és nagyon jó hogy véget ért egy időre. Mi semmit nem tudunk igénybe venni mert olyan teljesíthetetlen szabályokat írtak elő amit a mi fajtánk nem tud be vállalni. A 10+10 nél mi majdnem belekezdtünk az építkezésbe és ott is a bankok tettek keresztbe. Itt viszont sok miliárdos szó nélkül megkapta. Sok mindent végig jártunk eredménytelenül. Most is ki hirdették a támogatást de a bankok csak abban az esetben adják meg ha a nettó fizetésed 3 gyerek mellett eléri a közel ötszáz ezret, hát nem nekünk találták ki ezt sem. Orbán ezeket hogy meri ki jelenteni ja és ha vidéki viszonylatokat nézem a falusi csokkoknál az is megér egy misét, mert csak olyan faluban vehető igénybe ahol 5000 fő alattiak a lakosok és az elmúlt évben csökkent a lakosság száma legalább 1%-al. Ezt viszont secc perc alatt megoldják mert a cigókat bejelentik a rokonok és máris növekedés van. A világvégére meg 3 gyerekkel nem lehet elmenni mert akkor nincsen hová menni dolgozni, és egyébként is a városba születtünk. de egyébként minden másba igazad van.
süti beállítások módosítása