B1 blogcsalád



Megalázza Orbánt az amerikai külügyminiszter

2019. február 08. - nickgrabowszki

Pozsonyban és Varsóban is csak a pillanatnyilag hatalmon lévő vezetéssel tárgyal, Magyarországon viszont a pártállam ellenségeivel találkozik. szijjpomp.jpg

Először - még január végén - Orbán közölte lelkesen, hogy telefonon beszélt Mike Pompeo amerikai külügyminiszterrel, aki február közepén, amikor egyébként úgyis esedékes varsói és pozsonyi látogatása, Budapestre is beugrik.

A kormánypropaganda akkor előírás szerint örül a látogatás tényének: még hogy el lennénk szigetelve?! (Mi, már ti. Orbán.) Az amerikai külügyminisztérium akkor úgy nyilatkozott, hogy nem tudja megerősíteni a látogatás tényét.

Ráadásul a WSJ-nak kiszivárogtatták, hogy súlyos vitáik vannak a Fidesz-kormánnyal, melynek súlypontjában már nem is eddigi ügyek, a CEU elüldözése, a NATO-ukrán tárgyalások blokkolása és a romániai olajkitermelésben való magyar részvétel elutasítása (és pláne nem a jogállamiság és a demokrácia magyarországi helyzete) áll, hanem, hogy Orbán megtagadja a védelmi megállapodás (meghosszabbításának és kiterjesztésének) aláírását az Egyesült Államokkal,

nem hajlandó elkötelezni magát az oroszok és a kínaiak ellen vívott amerikai proxy- és hibridháborúban, hanem lavírozni kíván a hadviselő felek között.

Például amikor orosz strómanokon keresztül mexikói drogkartelleknek akar rakétákat és gépágyúkat eladni, amivel amerikai helikoptereket, rendőröket és katonákat terveznek lelőni. És amikor az amerikaiak Budapesten lépre és tőrbe csalják az orosz fegyverkereskedőket, akkor nem Washingtonnak adja ki, hanem hazaküldi őket Moszkvába, amivel gyakorlatilag megmenti őket az életfogytiglani börtöntől (a megbízóikat meg attól, hogy felfedjék a kilétüket).

Szijjártó akkor a nívós amerikai lap cikkét cikket sommásan hazugságnak, sorosista rágalomnak minősíti, és Orbán is nyilvánosan tagadja, hogy zárt körben, Cornstein nagykövetnek olyat mondott volna, hogy az amerikai szövetség és a NATO-tagság helyett inkább Ausztria-szerű semlegességet képzel el Magyarország számára, tehát hogy tulajdonképpen nem akarja magát elkötelezni Washington mellett, hanem a zavarosban halászást gondolja követendő útnak.

Orbán a külügyminiszterét is Washingtonba küldi (a képen Pompeo és Szijjártó kézfogója), aki minden bizonnyal visszakozik az addig pozíciókból, és - ma még nem ismert - engedményeket tesz, ezért Pompeo mégis hajlandó útbaejteni Orbánt. Azonban annyira nem bízik benne, hogy előre megígérje a sikert és a jó viszonyt, ezért amerikai külügyi források a WSJ-nak ismét csak úgy nyilatkoznak, hogy Pompeo célja a számonkérés és a kérdőrevonás, és bár Trump embere jön ide, a magyarországi miniszterelnök

rapportra, jelentéstételre és felelősségrevonásra számíthat.

Szijjártó - valamint nyomában a Fidesz-propaganda - akkor ezt megintcsak hazugságnak, sorosista aknamunkának nevezik, mondván, ő tárgyalt Washingtonban Pompeóval, mégiscsak ő tudja tudja jobban, hogy nincs ilyen szándéka az amerikaiaknak.

Hogy Szijjártó már megint nem mond igazat, arra abból lehet következtetni, hogy a washingtoni adminisztráció ismét erős üzenetet küldött. Már nemcsak névtelenséget kérő források szivárogtatnak ki, hanem hivatalosan is felvették Pompeo programjába, hogy a külügyminiszter hétfőn találkozni fog civil szervezetek, az Amnesty International, a TASZ és a Helsinki Bizottság magyarországi vezetőivel is.

Azaz olyan, a kormány és propagandája által sorosistának nevezett civil szervezetek képviselőivel, akiket nyíltan ellenségnek, hazaárulónak tart, és törvényben (Stop Soros) rendel büntetni a Fidesz-KDNP.

Ennél erősebb jelzés nem létezik arra nézve, hogy az amerikai diplomáciának problémái vannak Orbánnal, és

nem fogadja el Magyarország kizárólagos képviselőjének, a magyar érdekek egyetlen letéteményesének.

Ilyet utoljára idősebb Bush elnök csinált, amikor 30 évvel ezelőtt a rendszerváltás előtt álló Magyarországra jött, és az állampárt mellett akkori demokratikus ellenzék vezetőivel - köztük Orbánnal - is találkozott. Akkor Bush ezzel azt jelezte, hogy az akkori magyar vezetés nem demokratikus, tehát nem legitim.

Most Pompeo alighanem ugyanezt akarja üzenni. (Pozsonyban és Varsóban csak a pillanatnyilag hatalmon lévő állami vezetőkkel találkozik, mégcsak az ellenzéki pártokkal sem, nemhogy a helyi kormányok által ellenségesnek tartott szervezetek képviselőivel.)

Azzal meg még pluszban megalázza Orbánt, hogy mindezt nyilvánosságra is hozza. Értsen belőle mindenki, aki akar.

Ebből világosan látszik, hogy vágyvezérelt teljes tévedés volt a Fidesz elnökének az a politikája, amely Trump elnökségétől azt remélte, totális szabad kezet kap, sőt, még egyfajta ideológiai partnere is lehet a redneckekre alapozó, migrációs apokalipszist vizionáló uszításban.

Miközben a politika lényege a XXI. században sem változott meg alapvetően: nagyhatalmak csatáznak a befolyásért, egy olyan kicsi, gyenge és szegény ország, mint a magyar, nem tehet mást, mint elfogadja a helyét (mert megváltoztatni úgyse tudja), és

beáll valamelyik szövetségi rendszerbe.

Amelyek közül a magyaroknak már messze legjobb a nyugati, liberális-individualista értékekre alapozott, mint akár a kínai, akár az orosz kollektivista-autokrata.

Orbánnak el kellett volna olvasnia a méloszi dialógust, Thuküdidésztől megtudhatná, mi a nagyhatalommal szembeszálló kis államok sorsa. Bár tulajdonképpen a magyar történelem utóbbi 500 évének ismerete is elég kellene legyen ahhoz, hogy óvatosságra intse.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8414614860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 07:42:43

@AKI ZSIDÓKAT LISTÁZ AZ NEM NÁCI !!: mivel kurvára nem volt szó Orbánról, úgy tűnik, rendesen be lehersz szarva, hogy megbukik.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 07:43:51

@AKI ZSIDÓKAT LISTÁZ AZ NEM NÁCI !!:
Inkább arról mesélj, mikor lesz a koszorúzás, zsidó?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 07:46:59

@morpho: hát hiába, Cameron is azt hitte, a népnek van esze. De ott is kiderült, hogy sötét tömeg. A csillagászok meg az űrben keresik a hiányzó sötét anyagot.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 07:50:57

@pofán verjük a lipsiket oszt jonapot:
csak azt áruld el nekem, miért lipsi? Hogy lesz a liberálisból lipsi?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 07:58:23

@megamedve: azon elgondolkoztál már, hogy lehet, hogy oly hasonló a nicknév választás módja?
Központilag adják ki, algoritmus csinálja, avagy egy és ugyanaz a személy van mögöttük?
A másik a helyesírás. Több nick is erősen küzd a magyar nyelvvel. Leginkább a vessző használata okoz problémát.
Gipsz Jakab a legrosszabb.
Ugyanaz a személy a nickek mögött, avagy a szellemi szinvonal ilyen árulkodó a NER -ben, netalán úgy válogatják őket? Vagy szar az orosz-magyar fordítóprogram?

eloi 2019.02.09. 08:05:57

@Igazamvanvagyigazamvan?: "Mellesleg Cameron nem akart Brexitet. "

Cameron elkövette azt a hibát, amit a többi nyugati DEMOKRATIKUS országban nem csinálnak fontos társadalmi kérdésekben: megkérdezte a népet!
A nép meg szavazott.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 08:37:21

@eloi: teljesen igazad van. Szakmai kérdésekben nem szabad olyat megkérdezni, akinek semmi információja sincs az egészről. Zsigerből válaszol.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 08:39:14

@eloi: detto Magyarország. Ellenségkép, riogatás, félelem és büszkeség, nemzeti öntudat a múltba révedve...ja, hogy ugyanaz a marketing technika van mögötte?

eloi 2019.02.09. 08:40:53

@Igazamvanvagyigazamvan?: Jajj ne már! Aki lenézi a népet, magát is lenézi, mert te is a nép tagja vagy!
A te szavazatod is egy vélemény, meg a másoké is. Te is mérlegeled a saját szempontjaid szerint, mi lenne jó és mások is. Ha éppen nem az nyer, amit te gondolnál jónak, az miért jelentené azt, hogy mások hülyék, hülyébbek, mint te?
Egy ilyen kijelentéshez igazolnod kellene, hogy te tudod az igazat és a jót, mások álláspontja meg hibás. De ezt nem lehet, mert te is egy ember vagy a magad korlátaival és mások is, és mindannyian korlátozott infók alapján hozunk döntéseket, anélkül, hogy minden részletet teljesen ismernénk vagy a jövőbe látnánk.
Mindenki igyekszik azok alapján a (mindig) töredékes (hiányos) infók alapján dönteni, amikkel rendelkezik. És vagy jó sül ki belőle vagy rossz, de ezt a döntéskor még legtöbbször nem lehet tudni. Mert ahogy Yoda is mondta: "A jövő mindig mozgásban van!"
Sok minden előre nem látható is történik, amire egy döntésből cselekedet és valóság lesz.

Tipikus példa erre a magyar történelem: Trianonban durván kicsesztek Magyarországgal. Olyan területeket is elvettek szín magyar népességgel együtt, amihez semmi köze nem volt a nemzetiségeknek. ... Ez igazságtalan és megalázó volt, ráadásul gazdaságilag is bedöntötte az országot és a jövőt is. ... Nem lehetett utána úgy politizálni, mintha mi sem történt volna, és simán beletörődni. Tehát jönnie kellett valami revansnak, felülbírálatnak, igazságtételnek. ... Mivel erre Németországon kívül senki más nem hajlott, ezért értelemszerűen oda fordultunk segítségért, nekik lettünk cserébe a szövetségeseik. Alig húsz évvel Trianon után a politikának meg kellett ezt próbálnia.
Mit lehetett dönteni? Azt, hogy a Bécsi döntésekért cserébe szövetségesei leszünk az akkor nagyon erősödő Németországnak. Még bőven a háború előtt voltunk! Ekkor még sem a háborút, sem a "végső megoldást" nem láthatta előre a magyar vezetés. (Szerintem még ekkor a németek se gondoltak végig előre mindent. Sem egyik, sem másik kérdésben.)
Szóval akkor a helyes döntésnek egyértelműen a szövetség látszott, amivel visszaszereztünk országrészeket és magyarok százezreit. ... A többi már történelem. UTÓLAG meg könnyű okosnak lenni...

eloi 2019.02.09. 08:45:21

@Igazamvanvagyigazamvan?: Csak, hogy az, hogy tartozzunk-e egy szövetséghez, vagy, hogy keveredjünk-e össze, lakjunk-e együtt más népekkel, osszuk-e meg velük az országunkat, gazdaságunkat, kultúránkat, fel vagyunk-e arra készülve, hogy ők is hozzák a maguk kultúráját és szocializációját, vallását, amikkel nekünk is együtt kell majd élnünk, nekünk is igazodnunk kell hozzájuk..., nem szakmai kérdés. Hanem társadalmi. Amihez az embereknek van némi közük.

taga20 2019.02.09. 08:51:14

@pofán verjük a lipsiket oszt jonapot:

mi van fiyeszork, ti ott a lendvai uccában ilyenekről fantáziáltok?
milyen egy beteg egy társaság vagytok!

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 09:08:50

@eloi: világos. Szerintem pedig nem lenbe annyira jó, ha megszavaztatnák a családod, mielőtt megműtik a prosztatádat.
Az angolok is büszkén szavaztak a függetlenségre, mert ismét BIRODALOM lesznek!
Aztán bután kérdezték, hogy ugye a kormány továbbra is adja majd a segélyt, amit eddig Brüsszeltôl kaptak? Wales, Cornwall, észak-Anglia....mert okosak, hisz ők a nép???

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.02.09. 09:20:40

hiába jön ide ez a pompeii pampaló, a Miniszterelnök Úr nem fog az ország területére támadó fegyvereket beengedni
dörgölőzzön a paraszt szlávoknál meg a szőröstalpú rumánoknál, mi nem kérünk belőle

kunzoo 2019.02.09. 09:45:17

Nem értem miért kell ilyen sommás címeket adni. Aztán ha nem jön be akkor még annál is nagyobb hülyének tűnik a posztíró mint amekkora valójában. Pl: kidobják a néppártból a fideszt. Erre ma olvasom a magyarázkodását a CDU új elnökétől hogy miért nem szabad kidobni. Ez a cím is hasonló sorsra jut.

n3spr3ss0 2019.02.09. 09:59:00

@balfaszokkal sáncoló: Mutass egyetlen magyar sikert az elmúlt 500 évben! Nincs több kérdésem.

n3spr3ss0 2019.02.09. 10:00:25

@Igazamvanvagyigazamvan?: fogalma sincs, ezt így hallotta a többi birkától.

atomic power 1986DucaDuca 2019.02.09. 10:03:10

@morpho:

"Te most tulajdonképpen mi a f.........t akarsz nekem bebizonyítani?"

Neked megsérült a limbikus rendszered, hogy még egy egyszerű kérdést is csak úgy tudsz feltenni, hogy trágár kifejezést használsz?
Egyébként nem tisztem, hogy Neked bebizonyítsak bármit. Nem vállalkozok lehetetlenre.

Kuglóf. Az 2019.02.09. 12:31:50

@taga20: Aha, és az hogyan, és mikor fog bekövetkezni, faklaszap? talán nem kapjuk vissza azt., amit egyébként BEFIZETÜNK? Vagy hagyják hogy cserébe visszaállamosítsuk azokat az "aranybányákat", ahol most 50-100%-kal DRÁGÁBBAN árulják ugyanazt mint Nyugaton? Vagy ugyanannyiért SZARABB összetételben?
Tefasz, itt kizárólag a bides kizsákmányolók járnának rosszul, ki fizetné akkor az otthoni gazdagságukat, ha nem pl. mi?
Tefasz, az összes ország kap pénzt, aztán valahogy mégse megy nekik sehogy, te azt hiszed az, hogy valakinek tele a zsebe, ELÉG arra, hogy ne haljon éhen?
Totálhülye troll vagy, az.

Kuglóf. Az 2019.02.09. 12:34:43

@Igazamvanvagyigazamvan?: Szerinted Tumpot még ezen kívül ki érdekli? Segítek neked, ugyanúgy senki. Se Merkel, se Macron, se senki Európából. Putyin, esetleg meg kb. Mao Ce Tung kínából.

Arról már nem is beszélek, hogy vajon mit gondolhat Trump Gyurcsányról vagy Karácsony Gergelyről, mindjárt leesek a székről röhögés közben.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.02.09. 13:11:17

@atomic power 1986DucaDuca: "Egyébként nem tisztem, hogy Neked bebizonyítsak bármit. Nem vállalkozok lehetetlenre." - Tudjuk, hogy te semmit nem tudsz bebizonyítani, azon kívül hogy bebizonyítottad, hogy képtelen vagy gondolkodni és értelmesen érvelni.

taga20 2019.02.09. 13:30:57

@Kuglóf. Az:

rólatok fityeszorkok, mindig ez jut eszembe.

i.imgur.com/58w4HgC.jpg

Weißkopf 2019.02.09. 14:33:30

"Hogy Szijjártó már megint nem mond igazat": miért, mondott valaha is igazat ez a külügyérnek megtett patkány?

wolves84lb 2019.02.09. 15:07:06

@paraszthajszal: azért kurva nagy mákja van a Hazánknak, hogy egyrészt te ilyen kibaszott okos vagy, másrészt hogy hálistennek Moszkva még véletlenül sem akarja befolyásolni a Mi Életünket, és a jelenlegi vezetés még véletlenül sem nyalja tisztára putyin-gazda valagát. Csak ezek a mocsok ballibek a belga és amerikai seggeket. Szóval köszi még egyszer, hogy te vagy, te paraszt(hajszál).

wolves84lb 2019.02.09. 15:12:04

@khell:
"Másnak is feltűnt, hogy sem trumpnak - akárcsak orbánnak - sem bármelyik emberének a ballibantak szerint nincs egyetlen, de tényleg egyetlen helyes döntése, lépése sem."

Erre hoznál valami példát? Ki az a más, akire itt utalsz? És most szólok, a szellemi posványban veled dagonyázó fideszmajmok nem érnek ám.

Persze, te jól szórakozni jársz ide...jaja, ez tényleg hihető duma egy fideszmajomtól :)

wolves84lb 2019.02.09. 15:18:06

@eloi: kiscsávó, a te gazdád jött elő a "vége a píszí-világnak" dumával, úh sztem kussolj...aki cigány, azt hagy hívja már bárki cigánynak. Még ha 2.3M barom meg is szavazta min.elnöknek.

wolves84lb 2019.02.09. 15:23:27

@paraszthajszal:
"Ezzel szemben pl. Szlovákia alig harminc éves múlttal már magát a létét, önálló államiságát is a nagyhatalmak jóakaratának köszönhette, és akkor még jelenkori területi kiterjedéséről, nemzetiségi arányairól nem is szóltunk. "

Milyen véletlen, hogy pont Szlovákiát hoztad fel példának...vagyis nem az, hiszen a csehek és a lengyelek kb velünk egyidősek, sőt...

Na, ennyit rólad, kis paraszt(hajszál).

wolves84lb 2019.02.09. 15:28:14

@rallus:
"Hajlott koromnak köszönhetően ismerem ezt a típust...."

Szóval ezért él benned annyira erősen a nosztalgia a régi rendszer, a komcsik szopkodása iránt? Értem.

wolves84lb 2019.02.09. 15:40:27

@6.Lenin:
"Látod, ez egy érdekes kérdés. anyai, és apai ágon sem vagyok magyar, de én itt születtem, és annak tartom magam. Bár ők is már itt születtek, és magyarnak vallották magukat.
A nagyfater magyarosította a nevét, de ő is itt született."

Jajdeédes...a kis migáns fasz magyarkodik itt nekünk :))))))))))))))))) Na, innentől kezdve neked pofa kussba, kis migáns geci :)

MUHAHAHAHAHAHAHAHAHA

wolves84lb 2019.02.09. 16:13:40

@arturdent:
"Egyébként mit érzékelsz abból, hogy nincs jogállamiság. Engem nem vegzál senki, bármit írhatok , mondhatok, ti is írhattok amit akartok, lehet tüntetni, szidni Orbánt stb. A Medgyesi kormány alakulásakor volt egy fiatal aki hazaárulónak nevezte Megyót na őt a nagy demokraták alaposan meghurcolták és még be is perelték, Loppert Dániel ügy , de ha tud valaki konkrétumokat írni, hogy mi az, hogy nincs demokrácia vagy nincs jogálamiság írja le bátran."

Te egy barlangban éltél az elmúlt években?

6.Lenin 2019.02.09. 16:18:46

@wolves84lb:

Te hülye a mai Mo területén mindenki migráns, sőt Európában is. Mindenki jött valahonnan, valamikor.

Basszátok meg hülye libantak, ezzel a migráns kérdéssel nem az a baj, hogy jönnek, tovább mennek, hanem valakik el szeretnék dönteni-kikkel kéne együtt élnünk, A BELEEGYEZÉSÜNK NÉLKÜL.

Írd le te is, mennyire vagytok( a családod) magyarok. Ki a magyar, te fasz?

taga20 2019.02.09. 16:20:18

@wolves84lb: mi van, végig olvasod az összes kommentet?:)))

taga20 2019.02.09. 16:23:55

@6.Lenin:"hanem valakik el szeretnék dönteni-kikkel kéne együtt élnünk, A BELEEGYEZÉSÜNK NÉLKÜL."

MIÉRT HAZUDSZ ILYENEKET FITYESZNYUGGER?

6.Lenin 2019.02.09. 16:31:23

@taga20:

Te ehhez (is) sötét vagy.

taga20 2019.02.09. 16:34:36

@6.Lenin: te mindenhez sötét vagy, ráadásul még a demencia is súlyt, de te ennek ellenére mindenbe belepofázol.

szegény családod, jó rábaszott veled:)))

wolves84lb 2019.02.09. 16:37:06

@6.Lenin: na vegyél vissza a hangerőből, migránsgeci, vagy takarodj vissza oda, ahonnan a retek apád és anyád idetolta a csóró pofáját.

Ja, és mellesleg az én ősöm speciel "Isten és I.Lipót király kegyelméből" lett nemes 1668-ban. Még valami kérdés, te retek fideszmajom migráns?

wolves84lb 2019.02.09. 16:37:53

@taga20: aha, ebéd közben olvasgatni szoktam, és a kávé mellé tökéletes a sok fideszes komment...úgyis szarni megyek :)

taga20 2019.02.09. 16:45:13

@wolves84lb: asztán vigyázz, nehogy mellé ülj és felmenjen benned a pumpa:)))

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 16:59:03

@Kuglóf. Az: érdekes ez a fordított fidesz logika. Sokszor gondolkodtam már, titeket képeznek, vagy ez genetikai hiba?
Orbánt érdekli Trump. Talán emlékszel rá, amikor Trumpot megválasztották, mint a messiást, úgy köszöntötte a droidsereg.
Aztán biztosra vettétek, hogy Trump hamarosan fogadja...aztán vártunk....aztán ideküldi az egyik sameszét.
Az is felmerült mostanság, hogy igazi kompország vagyunk, Orbán közvetít Putyin és Trump között. Mijafasz, a forró drót már elrozsdált?

6.Lenin 2019.02.09. 16:59:13

@wolves84lb:

Csak a családon belüli házasságok hazavágták a szellemi képességeiteket. Így már világos minden.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 16:59:58

@wolves84lb: hogy? Ebéd közben szarni mégy?(-;

wolves84lb 2019.02.09. 17:01:08

@6.Lenin: migrikém, ugye tudod, hogy ez nagyon gyenge volt? :)

wolves84lb 2019.02.09. 17:04:41

@Igazamvanvagyigazamvan?: khm...most komolyan ennyire nehéz értelmezni? Ettem, és közben olvasgattam. Nem csak ezt a posztot, hanem mindenfélét. Aztán a kajálást befejeztem, az olvasást még nem, ezért a kávé-cigi kombó alatt jutottam ide, hogy reagáljak is pár kommentre. És a kávé-cigi-fideszmajom trió bizony nagyon jó szarás-előkészítő csomag.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 17:08:53

@wolves84lb: jól van na! Nem kell mindjárt rendőrt hívni.
Frank Zappa: Keep it greasey
jó zene.

taga20 2019.02.09. 17:11:39

@wolves84lb: "És a kávé-cigi-fideszmajom trió "

aszt vágod, hogy ezek erősen rákkeltő cuccok?!:)))

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 17:12:22

@taga20: csak arra kell vigyázni, hogy keep it greasy.
girl don't need
No fancy grease
To get herself
Some rump release
Any kind
Of lube'll do
Maybe from another
Part of you
Lube from the North
Lube from the South
Take a little slobber
(Take a little slobber!)
From the side of your mouth
Roll it over
Grease it down
Here come that crazy
Screamin' sound . . .

Keep it greasey so it'll go down easy
Keep it greasey so it'll go down easy
Keep it greasey so it'll go down easy
Roll it over 'n grease it down
I'll drive you
I said I would drive you
I said I was gonna drive you
All the way how-hown

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 17:14:39

@wolves84lb: monnyuk ez a Lenyin tényleg beszarás...

wolves84lb 2019.02.09. 17:15:58

@taga20: én rendes magyar állampolgárként a dohány és luxustermékek megemelt adójával kívánok hozzájárulni Nemzetünk Vezetőjének Álmaihoz :) Plusz elintézem én magam, hogy 30 év múlva ne nekik kelljen majd mindenféle szarságot hazudni, miért nem kapok nyugdíjat - ha meg sem élem azt a kort, nem lesz baj. :)

6.Lenin 2019.02.09. 17:18:08

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Már megint két seggfej összekapaszkodik. Neked is van kutyabőröd a degeneráltságod igazolására?

wolves84lb 2019.02.09. 17:18:52

@Igazamvanvagyigazamvan?: én nem szeretek példálózni az őseimmel, de amikor egy ilyen másodgenerációs migri okoskodik, meg magyarkodik, azért az felforralja a kék vérem :D

taga20 2019.02.09. 17:20:53

@wolves84lb: "luxustermékek megemelt adójával kívánok hozzájárulni Nemzetünk Vezetőjének Álmaihoz :) "

remélem azé nem helikopterezel, mint rogántoni!:)))

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 17:28:23

@wolves84lb: a kék vér az nyemnyó.
Hemolymph, circulatory fluid colored blue by hemocyanin, a respiratory protein evident in most molluscs and some arthropods

wolves84lb 2019.02.09. 17:28:30

@taga20: nem, én csak úgy szoktam, mint VV Aurélió (leendő BV Aurélió) :D

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 17:29:52

@6.Lenin: sőt, egyik ősömet minden évben ünnepled és gyászolod...ja, te nem, csak a magyarok. A szerbek utálják.

wolves84lb 2019.02.09. 17:31:33

@Igazamvanvagyigazamvan?: nem ilyen értelemben véve kék az a vér, szerencsére. :)

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 17:32:39

@6.Lenin: de genere: valamely nemzetségből származó. Rád ez nem érvényes?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 17:33:58

@wolves84lb: ne vegyél már komolyan! Ez nem olyan, mint a fideszzombi generált szarás!

6.Lenin 2019.02.09. 17:37:28

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Inkább szórakoztat. A hülyék szoktak igazolni valamit, mert másként senki nem jönne rá, hogy..., de utána még úgy sem.
Értelmes embernek nem kell igazolnia semmit, csak leírni a véleményét bizonyos dolgokról.
A sötétek igyekeznek igazolni valamit (általában azt sikerül, hogy tényleg sötétek)

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 17:38:55

@6.Lenin: aha, akkor már értem, miért igazoltad a származásod!
Lenyin, te forogsz a sírodban.

taga20 2019.02.09. 17:39:18

@wolves84lb: persze, eszt mindenki mondhatja!
dobjál fel valami homevideot, me ez így csak olyan, mint az albán légvédelem:)))

taga20 2019.02.09. 17:42:17

@6.Lenin: szerintem mára már kimerítetted a hülyesegg fogalmát.

bakker, és te vagy a fityeszes törzs savazó kvintesszenciája!

félelmetes, hogy hová süllyedt ez a retek országunk!

wolves84lb 2019.02.09. 17:44:13

@taga20: najó, be kell valljam, olyan rogántonyós kopterezést már elkövettem, csak én nem bivalybasznád alsóra mentem egy kisebbségi esküvőre, hanem a Vegasban a Nagy Hasadék felett repkedtünk :)

6.Lenin 2019.02.09. 17:49:08

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Én nem igazoltam, hanem leírtam. Bár szorosan azt valóban igazoltam, hogy ez az egész magyarkodás egy jó nagy süketelés, mert nem genetikai származás kérdése. Nem rassz.
Mindenki mást ért alatta.
Sötét vagy, ezt már nem mosod le magadról, ahogy taga20 sem.

taga20 2019.02.09. 17:54:33

@wolves84lb: mindig is gyanús votál nekem, te kis nerkompatibilis:)))

zenét bírod? ha má kisebbségi, akkor nesze!:)

www.youtube.com/watch?v=tI-InzaNKk8&list=RDvnSwBvOIOVA&index=4

taga20 2019.02.09. 17:58:22

@6.Lenin: komolyan mondom haver, te szórakoztató vagy:)

téged nem úgy kell hallgatni, mint egy normális embert, hanem mint egy kifordított embert.

félelmetes, hogy téged, hogy tud elviselni a családod!:)))

6.Lenin 2019.02.09. 18:23:47

@taga20:

Tudod, ez úgy működik, hogy egy elmegyógyintézetben minden bentlévönek az a véleménye, hogy akik a kerítésen kívül vannak, azok mind gyagyások.
Szerinted kik a normális emberek? Kint vagy, netán bent?

apro_marosan_petergabor 2019.02.09. 18:26:17

Az index és világa - libero -, nem inkább klubbot mondok, mert akkorák - nem bír sem fejlődni, sem változni. Mindig vágyait írja a valóság helyett, Megelőlegezi az eseményeket, véleményeket, párbeszédeket - anélkül, hogy azok megtörténnének.
Ha véletlenül van olyan részlet, ami úgy alakul, ahogy a libero klub szeretné, csirízzel ragasztják a lapfelületre hetekeig nem lehet onnan levakarni - míg ha ábrándjaikat elsodorja a valóság, a hírek, anyagok fel sem kerülnek, avagy néhány óra után lecsusszanak a portál oldaláról - a "hallgassuk gayon, amiről nem beszélünk, az nincs is" téveszme kójegyében, melynek szalagcíme ilyenkor 2 picás vetűvel van szerkesztve...
No, hát ilyen a libero hírszolgáltatás (olyan bangónés, "hasaljunk", jólfog mutatni - igaz, köze nincs a valósághoz), az újságírásról már ne is beszéljünk, mert annak köze nincs ahhoz...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.09. 19:28:20

@6.Troll: "egy elmegyógyintézetben minden bentlévönek az a véleménye, hogy akik a kerítésen kívül vannak, azok mind gyagyások."

Biztos, hogy minden társad véleményét megkérdezted? És az ápolók mit mondanak? :))

6.Lenin 2019.02.09. 19:38:06

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

1öntetű a vélemény, hogy a cicusnak helye van, bent.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 20:01:25

@6.Lenin: nem én hoztam fel. Te szóltál be. Erre csak annyit reagáltam, hogy frusztrál?
Te érdeklődtél, van-e kutyabőröm. Mert szerinted aki magyar, az degenerált.
Azt se én hoztam fel, hogy másodvonalbeli bevándorló lennék. Nem túl konzisztens a logikád. Tudod, úgy néz ki, te vagy a rácson belül.

6.Lenin 2019.02.09. 20:10:46

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Ez így elég zavaros. Ki a magyar? Rassz? Genetikailag örökölhető? Kutyabőr? Állampolgárság?
Beszéltek (írtok) össze-vissza mindenféle marhaságot.

1öntetű= Ön 1 tetű.

2019.02.09. 20:42:19

"megtudhatná, mi a nagyhatalommal szembeszálló kis államok sorsa."

Görögök-Perzsia? Germánok-Róma? Afgánok-SZU? Vietnam-USA? Luther- Vatikán?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 20:45:21

@6.Lenin: már megint félrebeszélsz. Én nem írtam semmi ilyet. Ha magaddal akarsz vitázni, tedd azt. Miért nekem címzed? Zavarnak a hangok a fejedben?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.09. 20:50:04

@6.Lenin: 1 öntetű az nem azt jelenti. Küzdesz a magyar nyelvvel? Migráncs, nehéz beilleszkedni, de türelmes vagyok.
Egy ön tetű rossz szórend. Az 1 öntetű nem 1 ön tetű, egyrészt, mert értelmetlen, másrészt, mert a már említett szórend.
Tehát az 1 öntetű azt jelenti, hogy egyszerre kell kiönteni az egész mennyiséget a felhasználáshoz.
Az agysebészedtől hallottad a nyitott koponyaműtétedkor?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2019.02.10. 00:01:31

@apro_marosan_petergabor: Az megvan,hogy a blog.hu - n akárki csinálhat blogot, s akár narancsost is? A blog.hu kb. annyira az Index, hogy őka tulaj, de hogy mit írsz, abba nem szól bele.
Illetve, nemrég mondta a médiaholdingos csóka, hogy ők is az Indexet olvassák :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2019.02.10. 00:07:13

@6.Lenin: "hanem valakik el szeretnék dönteni-kikkel kéne együtt élnünk, A BELEEGYEZÉSÜNK NÉLKÜL."
Ezt honnan szeded? Sosem volt szó ilyenről, max Ovi fejében, de mondjuk ő tényleg nem kérdezett meg téged az orosz bűnözők beengedéséről...

6.Lenin 2019.02.10. 10:37:56

@Igazamvanvagyigazamvan?:

1öntetű=egyöntetű, egyöntetű vélemény= ????

6.Lenin 2019.02.10. 10:40:07

@ColT:

Szerinted mit jelent a kötelező kvóta?
Tudom nincs ilyen, de, ha nem fogadjuk el, az pénzmegvonással jár.

2019.02.10. 12:28:24

@Igazamvanvagyigazamvan?: Egy gyengébb fél is képes rákényszeríteni akaratát adott esetben az erősebbre, erre akartam utalni..Most pl. ez a helyzet Orbán-Brüsszel viszonylatban..

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.10. 19:41:46

@6.Lenin: nem, az öntet az nem egyöntetű.

6.Lenin 2019.02.10. 19:44:50

@Igazamvanvagyigazamvan?:

1öntetű vélemény = egyöntetű vélemény, mint a mind1 is mindegy.
Itt ez mind1.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.10. 19:48:05

@6.Lenin: a kötelező kvóta azt jelenti, hogy akinek van elég pénze, az jómagyarember.
Kap letelepedésit, útlevelet, állampolgárságot. Ha bukott vezető, akkor ez természetesen nem igaz, nem kell vásárolnia letelepedési kötvényt.

6.Lenin 2019.02.10. 20:03:22

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem. A kötelező kvóta mást jelent.

Németország bizonyos problémáit bevándorlókkal szeretné megoldani. Szíve joga, de...

Néhány dolgot nem értek ebben...

Miért nem európai emberekkel? Néhány országban igen magas a fiatalok közt a munkanélküli.
Ha mégis más kultúrájú emberekkel, akkor őket miért nem közvetlenül viszik oda?

Miért kell ezreknek meghalniuk útközben? Nyilván itt más érdekek is vannak.

Ha beengedünk bárkit, nyilván lesznek olyanok is, akikre nem lenne szükség (pl alacsonyabb képzettségűek, bűnözők stb). Itt jöhetnek képbe azok az országok, amelyiken keresztül terelték ezeket a szerencsétlen embereket, és oda ezeket a feleslegessé váltakat vissza lehet küldeni.

Mit jelent tulajdonképpen a szabad tőke, árú, munkaerő vándorlás? Honnan, hová?

A magasan képzett, (vagy nem, de szükség van rájuk is, pl klozetot pucolni)
szegényebb országokból a gazdagabbak felé (nem kell költeni a képzésükre.
Tőke. Ahol van (nyilván akik eddig összelopták) a szegényebbek felé, megcsapolva őket.
Arú.Szarabb minőségű, drágán, szintén a szegényebbek felé.

Már csak annyi a teendő, hogy bizonyos országokat nem szabad engedni, hogy erősek, erősebbek legyenek.

IMF ezért köti a látszólag olcsón adott hiteleit feltételekhez. A piac nem kér feltételeket.

A megerősödésért meg kell harcolni. Kemény, mert sok az ellenérdekelt.

Ne dőlj be az ellenérdekeltek propagandájának. Színes gyöngy.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.11. 08:21:29

@6.Lenin: ez nem cáfolja amit mondtam. Akinek van pénze, az tud venni magyar letelepedésit, útlevelet, állampolgárságot. Az jó magyar állampolgár. Ha a fideszre szavaz, akkor fizetni sem kell. Sőt, magyarul sem kell tudni, lesz aki levizsgázzon helyette.
A menekültek vándorlását pedig az EU és az ENSZ baszta el, csak nem úgy, ahogy te gondolod. Ne ülj fel a fidesz propagandának.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.11. 08:29:32

@6.Lenin: amit nem értesz, az azért van, mert megmagyarázták.
Nem, a német nem így akarja megoldani munkaerő problémáit.
Kicsit menjünk vissza az időben: a törökök kérik felvételüket az EU-ba. A hollandok leszavazzák. Ugyanekkor, az ENSZ felére csökkenti a fejpénzt, amit a törökök a menekülttáborok fenntartásáért kapnak. Láss csodát, két tòrök gép "véletlenül" a határ túloldala helyett a török oldalt bombázza, a kurdok helyett egy menekülttábort!
A táborokból elindulnak a menekültek...merre mennél? Szíria, Irán, Afganisztán , vagy Görögország?
Ráadásul a töròk hatóságok valamiért nem lépnek fel velük szemben, hagyják őket átvonulni az országon. Véletlen?

John Brennan 2019.02.12. 10:48:53

Elég hamar megbuktak ezek a hazugságok is.

John Brennan 2019.02.28. 21:51:11

@Ms.Cunnesburry:
""a szobor arra figyelmeztet, hogy minden magyar elszámolással tartozik minden magyar felé."
Ezt vajon konkrétan mire értette a Miniszterelnök Úr ?"

Nem is értheted, mert a nemzeti érzésre utalt ezzel, ami neked nincs.
süti beállítások módosítása