B1 blogcsalád



Kitől rettegtek legközelebb? Hello Kittytől?

2019. január 19. - ashwood

nagy-blanka-egy-targybol-sem-allok-bukasra_image_61597e3f3efc7f96b309241ec191_16-9.jpegMit gondoljunk arról a hatalomról, amelyik egy 18 éves gyerekre ereszti pitbulljait, mert az csúnyát mondott róla? Pitiáner? Embertelen? Vagy egyszerűen: rettegő és ostoba.

A Nagy Blanka elleni propaganda-hadjárat sokat elárul a NER hatalmasságairól és az őket kiszolgáló verbál-pitbullokról. Érett, egészségesen gondolkozó, felnőtt emberek szülőként képesek a helyén kezelni az olyan homokozói konfliktusokat, mint: "Anyúúúúúúú, a Pistike csúnyát mondott rám!"

Minden jel szerint a magyar kormány a fenti példában a súlyosan bántalmazott, szuverenitásában mélyen sértett óvodás szerepét választotta magáénak. Mert nem elég, hogy Blanka kifejezte nemtetszését Viktor és a többi bácsi tevékenységével kapcsolatban, de még csúnya szavakat is használt.

Elnézve a hatalom reakcióját, arra kell következtetnünk, hogy egy tinédzser indulatos szavai alapjaiban kérdőjelezik meg mindazt, amire Orbán Viktor politikai karrierjét építette. Egy kölyöklány szavaitól kimozdulnak a déli drótkerítés betonalapjai, potyogni kezd a freskóra meszelt fehér vakolat, de tán még egy makoveczstadion eresztékei is recsegni kezdenek.

Annyira félelmetes e kislány, hogy hazudozni kell róla minden hullámhosszon - mert rendes gyerek nem mond ilyesmit. Csak az, aki lóg, bukásra áll és néha az esti fogmosást is elblicceli.

Hát szégyelljétek magatokat!

Lehet egyetérteni egy tinédzser indulatos szavaival. Lehet vele vitakozni. És persze lehet tudomást sem venni róla. Mit tudhat egy gyerek a nagyok világáról? Persze, el lehet ezt így is intézni. Meg úgy is, hogy elmélázunk egy pillanatra: miért lett ez a lány ennyire dühös. Sőt, még az illetlen kifejezések használatát is számon lehet rajta kérni – de ha lehet, ezt ne az a NERileg kitüntetett és közpénzzel hájasra tömött publicista tegye, aki többször írja le a fasz szót, mint azt, hogy miniszterelnök úr.

Csak azt nem lehet, hogy emberi mivoltjában, személyeskedve, magánéletében vájkálva akarják lejáratni - miközben egyetlen valódi mondattal sem reagálnak a mondanivalójára. Arra nem megy? Ennyi gondolat már nincs a NER-ben?

Ilyet csak egy rettegő, ostoba hatalom tesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3814573080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morph on deer 2019.01.21. 12:31:35

@atomic power 1986DucaDuca:
“Ugyanakkor garanciát kellene nyújtani arra is , hogy a 2002-2010 közötti garnitúra ne kerülhessen vissza a hatalomba.”

Ezt nyugodtan kiegészítheted a 2010-től up to date uralkodó nemzetrombolókkal is, ha már válogatni kezdesz, ugyanis épp ezt a nepotista, urambátyám alapokon gazdagodó taplók által gründolt kiskirályságnak kell még a nyomát is kiradírozni a társadalomból.

Az ég szerelmére, 2019 van!
Legalább is nálam!

Nyilvánvaló, hogy ez nem megy döccenő nélkül, de ha tovább halogatjuk ezt a lépést, akkor az országot ért károk már helyrehozhatatlanok lesznek. Gondolj elsősorban az oktatás tönkretételére, ami hosszú évtizedekre visszaveti az esélyünket is az előrelépésre.

Egy olyan országban, amelynek az egyetlen esélye a szellemi tőke kihasználása lenne, az oktatás leépítése egyértelmű öngyilkosság!
Mekkora hülyének kell lennie valakinek ahhoz, hogy az oktatás helyett a focira helyezi a hangsúlyt egy országban, ahol már vagy fél évszázada csak falábú bohócok szaladgálnak a füvön, úgy őszintén?

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.21. 12:34:03

Zsótika méltán lehet dühös. Bebizonyosodott, hogy amiért ő milliókat sikkaszt az állami vagyonból, azt bizony egy tizenves gimnazista is tudja. De szerintem meg nagyon sokan mások is, semmi rendkívüli nincs benne. Sőt még mondhatjuk azt is, hogy bátrabb tett bosszúálló aljas fasisztákat, alávaló maffiagengsztereket nyilvánosan elküldeni a halál faszára, mint tizenéves senkiket pocskondiázni. Ebből az okádási versenyből bizony Blanka került ki győztesen egy független megfigyelő szemében.

Attilajukkaja 2019.01.21. 12:35:04

@antiinternáci:
"az országbuktató tüntire 8 (nyolc) ember jött össze a Hősök terén."
Nem tudsz leállni az álhírek gyártásával, mi? :o)))))

@BiG74 Bodri:
"Ezek nem érzékelnek, idejönnek, idehánynak aztán annyi."
Nagyon is érzékelnek mindent!!! A hányással egyetértek.

"Nincs párbeszéd, csak egymás gyilkolása, de ők tudatosan ezt akarják."
Igen, ez egy harc.

"Itt ez birka is, nevetségesen retardált dolgokat hány ide, szent meggyőződéssel, de mindig van valaki, aki azt hiszi, lehet vele értelmesen társalogni."
Hát csak tegye magát nevetségessé!

"Ugyanez igaz a trollokra is. Nincs beszélgetés, elhivatott fityisz propagandisták, miről lenne?"
De legalább átlátunk a szitán! Látjuk, hogyan működik a rendszer. :o)

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.21. 12:37:46

@külföldrekényszerültem: Nem akarja itt már senki meggyőzni a fideszbirkákat. Mi csak egyszerűen a véleményünket írjuk ha tetszik nekik, ha nem. Ha ezer rogánbérenc fogja itt fosni a kormánypropagandát, akkor sem fog semmit változni a véleményem.

Minden ballib bérretteg 2019.01.21. 12:39:51

valahol nagyon röhejes, és legalább ennyire szánlamas, ahogy Gyurcsány közismert seggnyalói, itt védik a Blankát, csakmert a hülye picsa odahányt a szoba közepére, szarozott, és gecizett.

Hiába na... A ballibek egyre mélyebbre sűlyednek, és egyre vulgárisabbak, hisz a tüntetásük rendre befoccsol, és csak párszáz barom fizetett seggfej kíváncsi már rájuk.

Minden ballib bérretteg 2019.01.21. 12:41:37

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:

A magadfajta Gyurcsány csicska rendre előadja, hogy övé a többségi vélemény, holott a balfasz elkúróitól jobban ma se rühellnek senkit a magyarok ! :DDD
Csak a Blanka féle tanulatlan picsák szopják be az uszításotokat, és ez nektek nagyon fáj ! :DDD

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 12:44:21

"Kitől rettegtek legközelebb? Hello Kittytől?"

Ez jó! A kiscsaj kb. Helló Kitty szint tényleg! Ki fog nálatok legközelebb a tüntetésen gyújtóhangú beszédet mondani, Beavis és Butthead? :DDDDDDD

külföldrekényszerültem 2019.01.21. 12:46:45

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi: Ne itt pocsékold az energiád. Tegyél valamit. Értelmeset.

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 12:50:15

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi: "Nem akarja itt már senki meggyőzni a fideszbirkákat."

Nagy kár, mert hatalmas lenne ha valaki elé odaállnál és így szólnál: " jó napot kívánok, szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi vagyok, szeretném ha meghallgatná néhány ésszerű gondolatomat és meggyőző érvemet! Ki nem kapna egy ilyen alkalmon!

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.21. 12:50:33

@Minden ballib bérretteg: Mi vaan? Ki az a gyurcsány? Egy 5%-os magyar pártocska vezetője. Nem kisöreg, tévedsz, én a magyar embereket, sőt az egész emberiség, s európa nevében szólok itt.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.21. 12:55:24

@Helga Beauty Salon: Ez csak egy nicknév. Az pedig csak a te szegénységi bizonyítványod, hogy te nicknevek és párttagságik alapján döntöd el ki milyen, szépségszalonkurvám. Egyébként magyarul tudsz, vagy csak angolul makogsz orbanisztáni szinten? Mert a nickneved alapján nem lehetsz valami nagy nemzeti magyar.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.21. 13:02:58

@külföldrekényszerültem: Nekem ezek az ideírogatások semmi energiába nem kerülnek. Csak úgy kedvtelésből, szórakozásból irogatok. Aztán amikor más dolgom van, akkor már nem irogatok ide. Jó kis móka ez elküldeni orbán rühes hordáját a halál faszára.

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 13:04:18

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi: :" Ez csak egy nicknév. "

Igaz, viszont elég meredek és miután a nicknév választott, sok esetben árulkodik a használója lelkivilágáról! És ha a te esetedben még hozzátesszük a megnyilvánulásaid értékét, az nem vet rád egyáltalán jó fényt.

morph on deer 2019.01.21. 13:05:30

@Attilajukkaja:
“...a büdös életben nem fognak ezért lovaggá ütni!”

Dehogynem.
Ne viccelj, még ütni-verni is fogják. Lovaggá is, hát hogyne! Sőt, még talán a Németh Szilárd szépirodalmi díj tiszti fokozatát is megkaphatják!
Meg is érdemlik, hiszen ez az intellektuális szint már messze meghaladja az átlagos fideszesek színvonalát, ez nyilvánvaló...

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.21. 13:07:14

@Helga Beauty Salon: A nicknevem csak egy kis egyszerű szójáték, semmi több. A magyar nyelv szépségeit, többezeréves hagyományait tükrözi, vicces hangnemben. Tudom fafejű, konzervagyú, begyepesedett fideszes létedre nem érted a viccet, arról nem én tehetek szalonkám.

morph on deer 2019.01.21. 13:11:39

@antiinternáci:
“A Fidesz tulajdonképoen igazat mondott, hiszen tényleg rosszabbul éltünk VOLNA, ha...”

Akkor ezt talán úgy mondják, hogy “A Fidesz tulajdonképpen igazat mondott VOLNA, ha tényleg rosszabbul éltünk VOLNA” - nem?

De nem mondott, tudod?
Akkor sem!

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.21. 13:12:00

@Helga Beauty Salon: Dehogy árulkodik. Csak játszom a szavakkal. Fogalmad nincs arról ki vagyok. Ne a külsőségek alapján ítélj, mert pórul jársz. Ahogy orbán esetében is így lesz. A mézes mázos szavak, jólfésült frizura, öltöny nyakkendő, valójában egy sátánt takar.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.21. 13:23:33

@Helga Beauty Salon: Meredek? Mi? Az hogy szőrös valakinek a melle? De hiszen a világ hímnemű egyedeinek a többségének szőr van a mellén. A gond inkább akkor keletkezik, ha egy elhízott hím lógó, női mellén van 20 centis szőr, mert korábban többször borotválta, ezért megerősödött ~s megnőtt neki. De ha egy izmos férfi mellkas pelyhedzik, abban semmi rendkívüli, sőt izgató is lehet a nőnemű egyedek számára. Aztán ott van a csöpögés kérdése. Erre is több magyarázat is lehet. Például ha, azért csöpög mert kellően felizgult, akkor az nagyon hasznos közösüléskor, mert jobban csúszik. Ha azért csöpög valakinek, mert olyan öreg, hogy prosztataproblémája van, az meg azért nem elítélendő, sőt öregeknél természetes folyamat. Döntsd el nálam melyik "áll fenn".

Attilajukkaja 2019.01.21. 13:28:28

@morph on deer:
"Dehogynem.
Ne viccelj, még ütni-verni is fogják."
:o)))) Azt megnézném!

"még talán a Németh Szilárd szépirodalmi díj tiszti fokozatát is megkaphatják!"
Talán inkább a pacalfőzők nagydíját. Orbán büszkén jelentette be a 2015-ős bazári parádéján (amin szegény Andy is bealudt, ha jól emlékszem), hogy leszámol a pc kommunikációval, ami után nyilvánvaló a szépirodalommal való leszámolás is. Kinek kell Esterházy Péter vagy Egy Dragomán, ha itt van nekik a Bayer Zsóti, mint az írok és publicisták gyöngye?
Na de egy jó pacalpörkölt és nemzeti becsület ennél talán mégis többet ér! (Ezúton kérek bocsánatot Révész Sándortól!)

"ez az intellektuális szint már messze meghaladja az átlagos fideszesek színvonalát, ez nyilvánvaló..."
Nekem nem, mert nem ismerem az átlagos fideszest. Akiket én ismerek, azok nagyon is okos emberek, .... kritizálják is Orbánt orrba-szájba. Akik ide beirkálnak, azokat nem tekinteném átlagos fideszeseknek.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.21. 13:29:27

@Helga Beauty Salon: Édes kis arany szépségszalonos szívecském, gondolkodj több dimenzióban pozitívan, ne pedig begyepesedett fideszes konzervaggyal. Talán akkor majd a világot is szebben látod.

morph on deer 2019.01.21. 13:29:58

@Minden ballib bérretteg:
“csakmert a hülye picsa odahányt a szoba közepére, szarozott, és gecizett.”

Minden szavad igaz!

Mert orbánról például kimondta, hogy “megbukott tisztességből, emberségből és őszinteségből“!

Azaz: gecizett!
Ez tűrhetetlenül vulgáris és erkölcstelen!
Hát hogy jön ő ahhoz, hogy igazat mondjon ebben az országban?
Meg egyébként is, mit tanulnak manapság ezek a gyerekek?
Igazmondást???
Ma, Magyarországon?

Tömlöcbe vele, sőt, várbörtönbe!
Remélhetőleg a budavári várkapitányság teszi a dolgát..!

Attilajukkaja 2019.01.21. 13:33:17

@morph on deer:
"Tömlöcbe vele, sőt, várbörtönbe!
Remélhetőleg a budavári várkapitányság teszi a dolgát..!"
És akkor majd őt is beengedik az ottani menzára szarvasgombás rizottót és libamájat enni 850-ért?

antiinternáci 2019.01.21. 13:39:46

@Attilajukkaja:

Nem szoktam híreket közölni, így álhíreket sem tudok. Kommentelek. Azaz reagálok mások híreire, álhíreire, véleményére, állításaira.

A "Hősök terén 8 fő" forrása az Index, ők keseregtek rajta.
Szóval, akkor most elismerted amit mindig mondok, hogy az Index fake nyúz.

Benézted.
Ebből pártfegyelmi lesz...
Sztem gyakorolj önkritikát, akkor talán pár év Gulággal megúszhatod... Ja kérem, ennek is örüljön aki jobboldali elhajlóvá lesz. (Így szoktátok hívni a Pártban azt, aki véletlenül igazat mond, ugye?)

Attilajukkaja 2019.01.21. 13:49:21

@antiinternáci:
"A "Hősök terén 8 fő" forrása az Index, ők keseregtek rajta. "
Nem keseregtek. Ennyien voltak az elején. Aztán meg többen és többen lettek. És nem csak egy, hanem legalább egy tucatnyi helyen szerteszét az országban.

"az Index fake nyúz."
Aki tud olvasni, annak nem. :o)))

"Sztem gyakorolj önkritikát, akkor talán pár év Gulággal megúszhatod..."
Mert szóba álltam veled? Ugyan már! Ilyen piszlicsáré "bűnökért"?

antiinternáci 2019.01.21. 13:58:37

@morph on deer:

Na, akkor légy szíves, magyarázd el a Foxi Maxi hivatalos álláspontját arról, hogyan virágoztatta fel Magyarországot pártunk és kormányunk 2006 és 2010 közötti kormányzása, amit a rasszistafaszista magyarok nem akarnak megérteni.

Ha ez megvan, akkor keress egy dolgozók általános iskoláját, ahol megpróbálják neked megtanítani az olyan bonyolult szavak árnyalt értelmezését, mint pl. a "tulajdonképpen".

Elképesztő, hogy létezik ember, aki vállalja amission impossible-t, és mentegetni próbálja még a szdeszmp kormányzását is.
Pedig már rég Nobel-díjat kapott volna, akinek ez sikerül.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.21. 14:03:06

@külföldrekényszerültem: "Ne itt vezessétek le a stresszt! Ennél többet ér, ha berúgsz, beszélsz a gyerekeddel, szexelsz vagy akár elmész tüntetni vagy felfújod egy Soros plakátra az O1G-t."
Ezek már mind megvoltak, sőt ennél még több is. Stressz meg nincs, mert a világgazdasági konjunktúra gyümölcseit mi is élvezzük. Végre valahára vehettem magamnak az utóbbi tíz évben ingatlanokat Győrben és pesten(amikor még olcsó volt, nem az orbanisztáni alacsony kamatú dupla áron, hanem féláron kápére) amiket most jó emelt dupla áron bérbe adok fidesszavazóknak, akik örülnek, hogy ki tudják fizetni, mert emelte a führerük a fizetésüket. Aztán megvehettem az utóbbi 10 évben életem első vadiúj 12 milliós BMW-jét, amire már évtizedek óta vágytam. Eközben a családi életem szárnyal, minden évben nyaralás korábban a családdal, most már csak kettecskén a nejemmel Korzikán, St. Tropezen, Toscanában, Campaniaban, Calabriában, Costa Bravan, Costa del Solon( ezek már előtte is voltak vagy 20 éve, most csak folytattam eme jó szokásunk) Már nem dolgozom, csak élem világom, s lopom a napot és orbánt, és közben itt leugatom a birka fideszesek fejét, akik még mindig azt hiszik, hogy a jólétük nem a saját, hanem orbánctetű kezében van. Úgyhogy stressz ohne nuku!

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 14:12:43

@Attilajukkaja: És akkor majd őt is beengedik az ottani menzára szarvasgombás rizottót és libamájat enni 850-ért?........

Szoktad vállalni a felelősséget a kijelentéseidért? Ebben az esetben kiállnál a Kossuth térre a nyakadban egy" hazug ócska demagóg libsi vagyok" táblával a nyakadban, ha nincs ilyen étel ezen az áron a menzán?

Attilajukkaja 2019.01.21. 14:19:01

@Helga Beauty Salon:
"Ebben az esetben kiállnál a Kossuth térre a nyakadban egy" hazug ócska demagóg libsi vagyok" táblával a nyakadban, ha nincs ilyen étel ezen az áron a menzán?"
Milyen esetben? Ha a kérdésemre nem lenne válasz? Mert hogy az állítás és a kérdés között nagy ám a különbség, ó Dominák Nagyasszonya!

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 14:26:27

@Attilajukkaja: Milyen esetben? Ha a kérdésemre nem lenne válasz? Mert hogy az állítás és a kérdés között nagy ám a különbség, ó Dominák Nagyasszonya!

Konkrétan megneveztél egy általad vizionált ételt és az állt a középpontban, maga a kérdés csak a kapna e volt. Ergo volt egy hamis állításod. Tudod bizonyítani hogy van ilyen étel az általad említett étkezőhelyen ebben az árban,. vagy csak egy ócska hazug demagóg libsi vagy?

Attilajukkaja 2019.01.21. 14:30:32

@Helga Beauty Salon:
"Ergo volt egy hamis állításod."
Honnan tudod? Számodra minden nap hozzáférhető a Karmelita étlapja? Én szívesen megtekinteném.

"csak egy ócska hazug demagóg libsi vagy?"
Bizonyítsd be te, hogy az vagyok. :o))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.21. 14:36:23

Micsoda faszagyerekek ezek,hogy így nekiestek a kiscsajnak!
Azért ha egy ötéves kisfiúval lesz gondjuk,küldjenek már rá néhány verőembert ,csak hogy biztosra menjejek!
Idióta banda!

morph on deer 2019.01.21. 14:42:39

@antiinternáci:
“hogyan virágoztatta fel Magyarországot pártunk és kormányunk 2006 és 2010 közötti kormányzása”

Te mit nem értesz?
A hsz arról szólt, hogy én meg nem akarom látni ezeket a nemzetromboló, harácsoló férgeket SEM a hatalom közelében!
Te meg nyilván igen, de ez legyen a te problémád.

Bár ahogy ezt a sikítozást látom ezen az oldalon is, abban páran már nem annyira biztosak az orbánhitű testvérek között sem, hogy ez így is lesz, mint pár hónappal ezelőtt.
Na ja, semmi nem tart örökké.

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 14:45:04

@Attilajukkaja: "Bizonyítsd be te, hogy az vagyok. :o))))"

Parancsolj:"Honnan tudod? Számodra minden nap hozzáférhető a Karmelita étlapja? Én szívesen megtekinteném." írtad te.

Saját bevallásod szerint sem jártál ott és nem láttál étlapot sem, de megnevezel egy köztudottan drága összetevőkből elkészített ételt egy konkrét áron!
Ócska vagy mert még mindig egy munkahelyi étkezdén lovagolsz.
Hazudsz, mert igazából nem tudsz ilyen ételről.
És demagóg vagy, mert az ilyen prolimágnes szarvasgomba és libamáj kombó tudott előugrani a buta fejedből.
Amúgy mert ez rágalmazás, neked kellett volna bizonyítani az állításodat, de üsse kő megtettem én mert jólesett megtenni!

morph on deer 2019.01.21. 14:48:38

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
“Micsoda faszagyerekek ezek,hogy így nekiestek a kiscsajnak!”

Aki magabiztos és valóban erős, az nem óbégat és nem is szorul rá, hogy az erejét bizonygassa.
Bizony, ez a gyáva és gyenge emberek szokása, akik rettegnek, hogy kiderül róluk az igazság. Ezért uszítják rá a csahosaikat bárkire, aki fel meri emelni a fejét.

Előbb-utóbb azért nyilvánvalóvá fog válni, hogy már nincs annyi véreb, amennyi kellene!
Már annyi sincs, mint a múltkor volt, és ez még csak a kezdet.:)

Attilajukkaja 2019.01.21. 14:50:16

@Helga Beauty Salon:
"Saját bevallásod szerint sem jártál ott és nem láttál étlapot sem"
Hogy jártam volna ott? De te sem. Ezért nem tudod cáfolni azt, amit írtam. Csak vagdalkozol.

"Ergo volt egy hamis állításod."
Hamis következtetés. :o))))

"Tudod bizonyítani hogy van ilyen étel az általad említett étkezőhelyen ebben az árban"
Nézz utána a Gundelék pályázatában, akik amúgy az EGYETLEN pályázók voltak ebben a kategóriában.

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 14:59:32

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Azért ha egy ötéves kisfiúval lesz gondjuk,küldjenek már rá néhány verőembert ,csak hogy biztosra menjejek!...

Amennyiben tudomásod van ilyen esetről, azonnal tegyél feljelentést a legközelebbi rendőri szervnél, vagy ügyésznél. A feljelentést megteheted személyesen, de írásban illetve elektronikus módon is, adataidat nem vagy köteles megadni.
Ha nem tudsz ilyesmiről, akkor kussolj.

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 15:01:40

@Attilajukkaja: És már játszod is a hülyét szokásod szerint. Ennyi volt, köszönöm!

6.Lenin 2019.01.21. 15:06:29

@morph on deer:

Anno hülyére szartam magam a félelemtől a fekete nővér, puklik, füttyös petik, stb-k sokaságától( sajnos a nevekre már nem emléxem) miatt.

Sajnos egy csomó gatyám bánja. Kár volt.

Tanultam ezekből az estekből-ezt a lángoló kis csajt már csak a klotyón ülve, letolt gatyában nézem, olvasom, és kapaszkodom, hogy a nagyságától (így is úgy is nagyság)
nehogy leboruljak az ülőkéről.

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 15:06:48

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Az, semmi több, ezért is szánalmas hogy már megint milyen színvonalú országos problémán rugóztok! :D Kínos így látni hogy egy munkahelyi étkezde mi?
Pelenkagate.
Menzagate.
Rezsiszilárd mackónadrág gate.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.21. 15:09:17

@Helga Beauty Salon: Aaannyira tuudtam,hogy ez lesz!
Hogy is érthetnéd,egysejtűkém.
Vegyél elő másik nicket lenin elvtárskám!:))

Attilajukkaja 2019.01.21. 15:10:29

@Helga Beauty Salon:
"már játszod is a hülyét szokásod szerint."
Amikor valaki elkezdi hülyézni a másikat, ez annak a jele, hogy kifogyott az érvekből. Azt hiszem, a TASZ szerezte meg a Gundel pályázati anyagát. Abban szerepelt a szarvasgombás rizottó és a libamáj is. Nem mondom, hogy a menzán, ... de ezt egy földönfutó adófizető soha nem tudhatja meg. Pedig az ő pénzéből zajlik mindez. Szóval nem az a fő probléma, hogy én egy demagóg libsi vagyok-e, hanem hogy miért nem tudhatunk arról, Orbán mire herdálja el a pénzünket. Ez a legnagyobb gond, Helga!

külföldrekényszerültem 2019.01.21. 15:19:24

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:
Ha ennyi időd van és ilyen jók a lehetőségeid, akkor tényleg elgondolkodhatnál azon, hogy miként bomlaszd még jobban a rendszert...

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 15:25:54

@Attilajukkaja: Amikor valaki elkezdi hülyézni a másikat, ez annak a jele, hogy kifogyott az érvekből. Azt hiszem, a TASZ szerezte meg a Gundel pályázati anyagát. Abban szerepelt a szarvasgombás rizottó és a libamáj is. Nem mondom, hogy a menzán, ..

Az érveimet felsoroltam és tapintatosan a "játszod a hülyét" formulát használtam, bár jól sejted hogy hülyének tartalak, de nem neveztelek annak.
Amúgy még szebb, hogy most le is írod hogy nem a menzán volt ilyen étel, ergo hazudtál, esetleg a következő kommentedben a 850 HUF árat is elismered mint a hazudozásod másik elemét?

Attilajukkaja 2019.01.21. 15:29:21

@Helga Beauty Salon:
"Kínos így látni hogy egy munkahelyi étkezde mi? "
Számomra nem csak kínos, hanem elgondolkoztató is. Az én munkahelyi étkezdémben sem kerül sokkal többe a menza, de az mirelit zöldségekből főzött levesből, bolti (sörétes) tarhonyás pörköltből és talán valami máglyarakásból áll. Ez utóbbi nagyon ritka. A menza általában csak két fogásból áll. A konyha mindent megpróbál kihozni abból, ami az aznapi kerete. Ráadásul a közeli munkahelyek dolgozóit is ellátja, valamint egy értelmi sérült fiatalok nappali foglalkoztatóját is. Kb. egy tucat értelmi sérült jár ide nap, mint nap. De elvileg bárki besétálhat az utcáról, hogy ebédeljen. Az a la cart ebéd persze húzósabb, de az is elérhető mindenki számára. Ezt azért tartom fontosnak kiemelni, mert pl. az osztrák kancellária menzájára is bárki bemehet Bécsben. Az első órában csak az ottani dolgozók ebédelhetnek, de utána bárki bemehet. Nincsen titkolódzás, nincsenek tabuk. Átláthatóság viszont van!!!!

atomic power 1986DucaDuca 2019.01.21. 15:33:53

@antiinternáci:

„Ha tehát nem említjük 2007-et, az alkalmat ad annak a ballib valótlanságnak a terjesztésére, hogy a 2008-as válság miatt jutott csődbe az ország.”

Ezt a problémát megközelíthetjük úgy is, hogy összehasonlítjuk a magyar makroökonómiai teljesítményeket ugyanazon időszakban a régiós országok teljesítményével. Ezek az országok ugyanabban az európai gazdasági környezetben léteztek, mint a mi országunk, ugyanúgy részesei voltak a pénzügyi válság hatásainak, mint mi.

Az EUROSTAT adataiból a következők olvashatók ki a 2003-2009 közötti időszakra:

1. Magyarország 3,7-szer nagyobb GDP arányos konszolidált bruttó államadósság növekményt halmozott fel , mint a V3-ak és Románia átlaga.

2. Magyarország 2,5-szer kisebb mértékben növekedett az egy főre jutó GDP volumen tekintetében, mint a V3-ak és Románia átlaga.

3. Magyarországon 1 százalékpont 1 főre jutó GDP volumen növekedéshez 1,53 százalékpont GDP arányos államadósság növekedés társult. (Más szóval 1 százalékpont GDP arányos államadósság növekedésre 0,65 százalékpont 1 főre jutó GDP volumen növekedés jutott.)

4. A V3-ak és Románia átlagosan 1 százalékpont 1 főre jutó GDP volumen növekedéshez 0,16 százalékpont GDP arányos államadósság növekedés társult. (Más szóval 1 százalékpont GDP arányos államadósság növekedésre 6,1 százalékpont 1 főre jutó GDP volumen növekedés jutott.)

Ehhez a rossz teljesítményhez az kellett, hogy Magyarország már a pénzügyi világválság előtt is alul teljesítsen.

A kérdés, hogy hova tűnt a pénz, ha ekkora eladósódottság mellett ilyen kicsi teljesítményre volt az ország képes.

Attilajukkaja 2019.01.21. 15:34:05

@Helga Beauty Salon:
"Az érveimet felsoroltam és tapintatosan a "játszod a hülyét" formulát használtam, bár jól sejted hogy hülyének tartalak, de nem neveztelek annak."
Igen, észrevettem, de ez sajnos semmit nem változtat azon, hogy csak a hülyézésig jutottál. Az érvelés továbbra is elmaradt.

"most le is írod hogy nem a menzán volt ilyen étel"
Ilyet szerencsére sehol nem írtam. Csak annyit, hogy nem tudni, mire írta ezt Gundel a pályázatában. Remélem, a jövőben akkurátusabban próbálod meg értelmezni, amit írok. Köszönöm!

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 15:44:01

@Attilajukkaja: "most le is írod hogy nem a menzán volt ilyen étel"
Ilyet szerencsére sehol nem írtam. Csak annyit, hogy nem tudni, mire írta ezt Gundel a pályázatában. Remélem, a jövőben akkurátusabban próbálod meg értelmezni, amit írok. Köszönöm!"

Az általam kifogásolt kommentedben írtad. Sem pályázatról, sem nem tudni mire írta ezt a Gundelről nem volt még szó, arról viszont igen, hogy 850 forintért lehet ilyet ott enni ha beengednek! Minden egyéb infó utólag derült ki és azok is azt támasztják alá, hogy tudatosan hazudsz! A 850 forintra mi a magyarázatod?

enrikokaruszo 2019.01.21. 15:49:59

tényleg a gundelkaján tépitek egymást?
bármennyi, mi fizetjük

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 15:50:15

@Attilajukkaja: Szívhez szóló amit leírtál a saját munkahelyi étkezdédről, bár éppen most hazudtál a miniszterelnöki menzáról, úgyhogy némi fenntartásom is lehetne ha ez idetartozna és lenne bármi jelentősége az adott témában.

Attilajukkaja 2019.01.21. 15:51:53

@Helga Beauty Salon:
"Az általam kifogásolt kommentedben írtad."
És ebben mit kifogásolsz, ha semmilyen infód nincs a tényekről?

"tudatosan hazudsz! A 850 forintra mi a magyarázatod?"
Miről hazudtam? A 850-ről pedig kérdezd az Orbán Ráhel és Zsidai haverját, A Gundel vezetőjét.

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 15:55:48

@enrikokaruszo: Ez csak látszólag szól a gundelkajáról. A tárgya a libsi demagógia és hazudozás, eltúlzás, tények és események tudatosan megváltoztatott formában való tálalása, szarnál jelentéktelenebb események világválságként feltüntetése, majd lebukás esetén a ködösítés, magyarázkodás, bagatellizálás metodikájának a bemutatása!

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 16:03:24

@Attilajukkaja: Van a Miniszterelnöki Hivatal menzáján 850 forintért kapható szarvasgombás rizottó libamájjal, mint ahogy azt te állítottad az általam kifogásolt kommentben, vagy hazudtál és ilyen ételt ezen az áron a menzán nem lehet kapni, illetve nem tudod, nem biztos, ergo hazudtál?
Ütős kép lett volna, kár hogy nem jött össze!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.21. 16:03:44

@Helga Beauty Salon: Ez olyan,mit az origon amikor az első öt cikk sorosról szól?

atomic power 1986DucaDuca 2019.01.21. 16:15:42

@morph on deer:

„Ezt nyugodtan kiegészítheted a 2010-től up to date uralkodó nemzetrombolókkal is, ha már válogatni kezdesz, ugyanis épp ezt a nepotista, urambátyám alapokon gazdagodó taplók által gründolt kiskirályságnak kell még a nyomát is kiradírozni a társadalomból.”
Naivitás azt hinni. hogy ezt ki lehet „radírozni”.

Az emberek szemléletének kell ehhez megváltozni, ami évszázadok óta alig változott. A változás még hosszú időt vesz igénybe, ezt minden társadalomnak saját magának kell „kiízzadnia”. Magyarán minden társadalom olyan hatalmat érdemel, mint maga a társadalom. Magyarországon még nem általános a polgári életforma. Szerves fejlődés útján a polgárosodás előre fog haladni, ami a szemlélet változását is magával hozza. Ki fogja termelni azokat a tehetséges politikusokat, amelyeknek jelenleg még a csírája sem látható.

„Egy olyan országban, amelynek az egyetlen esélye a szellemi tőke kihasználása lenne, az oktatás leépítése egyértelmű öngyilkosság!”
infostart.hu/belfold/2018/09/11/oecd-jelentes-a-magyar-oktatasrol

Attilajukkaja 2019.01.21. 16:19:18

@Helga Beauty Salon:
" Van a Miniszterelnöki Hivatal menzáján 850 forintért kapható szarvasgombás rizottó libamájjal"
Szarvas gomás rizottó és külön libamáj. Valószínűleg van.

"Ütős kép lett volna, kár hogy nem jött össze!"
He? Nem jött össze neked valami?

Te még mindig nem érted, hogy min évődsz? :o))))
Ennyire szívügyed a kormánytagok ebédje? Nem látod, mi vele a gond? Nem érted, hogy már sokaknak elege van Orbánék urizálásából és arroganciájából? Ehelyett azt próbálod bizonygatni, hogy én mennyire vagyok ballibsi? Tudod mit? Elküldhetsz engem oda, ahová csak akarsz, ... de ettől még nem változnak a tények. Orbán még az marad, ami.

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 16:48:36

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: @Attilajukkaja:
Na kb. ennyi volt bennetek, az Orbán rendszer iszonyatos bűneit egy nem létező ételen és egy meg nem történt eseményen keresztül tudjátok csak bemutatni, ha közelebbit kérdez az ember akkor meg felhúzzátok a taknyos orrotokat! :P

camilló 2019.01.21. 17:08:41

@Nancsibacsi: Nem nekem és a hozzám hasonlóknak kell menni innen! Jó szervilis rabszolgának lenni?? Prefiero morir de pie que vivir siempre arrodillado!

morph on deer 2019.01.21. 17:21:08

@6.Lenin:
“nehogy leboruljak az ülőkéről”
:)
Hát ne! Arra meg végképp figyelj, hogy nehogy az outputod szintje magasabbra kerüljön, mint az inputodé!

Én egyébkén az idevezényelt “nemzet(t)védők” nekiveselkedésére gondoltam, nem okvetlenül a magadfajta nyugállományú trónkövetelő volt a célpont, ezért elnézésedet is kérem!
(“Hát Bástya elvtárs már szart se ér?!”)

Attilajukkaja 2019.01.21. 17:45:08

@Helga Beauty Salon:
"Na kb. ennyi volt bennetek, az Orbán rendszer iszonyatos bűneit egy nem létező ételen és egy meg nem történt eseményen keresztül tudjátok csak bemutatni"
Én is valami ilyesmire kenném, ha vissza akarnék vonulni egy vitából. De nem hibáztatlak, mert eddig is derekasan próbáltál kiállni Orbán mellett. Szép munka!

6.Lenin 2019.01.21. 17:54:06

@morph on deer:

Szerintem a lényege-amit írtam-a sok elfeljtett nevű hösök emléke, akiktől-állítólag egy hatalmas tábor rettegett. Így meg szar az élet minden rettegés nélkül. Ez a buta liba nem fog sok vizet zavarni (buta mert nem tanul az elődei sorsából). A ballib oldalnak vége, ő se fogja megmenteni.
Szerinte ebben az évben Gyurcsány teljesen bedönt a ballib oldalt, a következő két vereség után.

Attilajukkaja 2019.01.21. 18:01:48

@6.Lenin:
"A ballib oldalnak vége, ő se fogja megmenteni."
Nem is kell. Én úgy látom, hogy a történelem folyamán mindig váltotta egymást ez vagy az az oldal. Mindegy minek nevezzük ezeket. Nem egy tinédzseren múlik - ebben igazad van. Most éppen a populista, nacionalista oldalnak áll a zászló. Nem csak nálunk, az egész világon. Hogy ez hova vezetett eddig, vagy hova vezethet mostanság, azt mindenki gondolja végig. És hova vezetett a demokrácia?
A válasz nyilván összetett.

2019.01.21. 18:27:29

@atomic power 1986DucaDuca:

"Szerves fejlődés útján a polgárosodás előre fog haladni, ami a szemlélet változását is magával hozza."

2015 szeptemberében Fricz Tamás a Magyar Idők lapjain közzétett írásában foglalkozott ezzel a témával.
"Eddig, az első öt évben a kemény, nagy struktúrák átalakításakor a hatalomnak élnie kellett az erejével és lehetőségeivel. Azonban mostantól, a magatartások, gondolkodásmód, szokások és a kultúra finomhangolásakor éppen arról van szó, hogy az önálló, szuverén polgári mentalitás kapjon erőre. Ehhez fel kell emelni a civil társadalmat, teret kell adni a polgárok önigazgatásának, önálló megoldásainak, valamint leegyszerűsítő, fekete-fehér világképek helyett árnyalt, világra nyitott, többrétegű gondolkodás előtt kell megnyitni a kapukat. Kultúrában, médiában, sajtóban, közvéleményben és a közéletben.

Ez piszkosul nehéz feladat, mert önkorlátozást igényel. De a polgári berendezkedés stabilizálása s ezáltal a kádári múlttól való megszabadulás esélye miatt megéri megpróbálni."

Érdemes elolvasni a cikket.
Megjelenése óta eltel 3,5 év.
De egyáltalán nem látni
- sem a magatartások, gondolkodásmód, szokások és a kultúra finomhangolását
- sem a polgárok önigazgatásának, önálló megoldásainak, valamint leegyszerűsítő, fekete-fehér világképek helyett árnyalt, világra nyitott, többrétegű gondolkodását
- sem az önkorlátozást.

Polgárokat is alig. Fogadjuk el Fricz megállapításait:
"Milyen is a polgár?
Először is szuverén, független lény, aki önállóan alkotja meg véleményét a világról, társadalomról, múltról, jelenről és jövőről. Nem várja el és nem fogadja el, hogy mások, például az állam vagy a piac szereplői mondják meg neki, hogy miről mit kell gondolnia.

Másodszor, mint a polgári (civil) társadalom tagja, egyszerre individualista és egyszerre közösségi lény. Egyéni érdekeit mindig szem előtt tartja, saját és családja boldogságáról igyekszik elsősorban gondoskodni, de tudja, hogy ezt nem teheti mások kárára, hanem csak másokkal, a többi polgárral együttműködve. A közösség szempontjainak kitágított értelmében patrióta és hazafi, büszke nemzeti öntudattal rendelkezik, mert tudja, hogy csak hazája polgáraként lehet az, aki lenni szeretne.

Harmadszor, egyenrangúnak érzi magát nemcsak polgártársaival, honfitársaival szemben, hanem – a civil társadalom tagjaként – az állammal, a hatalommal szemben is, nem érzi magát alávetettnek, nem híve az úr-szolga viszonynak, elveti a hierarchiákat a családi viszonyoktól kezdve egészen a népek és nemzetek közötti kapcsolatokig."
magyaridok.hu/velemeny/a-polgari-berendezkedes-feltetelei-magyarorszagon-7795/

Kellemes szuverén gondolkodást kívánok mindenkinek!
A válaszokat kéretik a megszokott sablonos kifejezéseket kerülve fogalmazni! :D

6.Lenin 2019.01.21. 18:28:11

@Attilajukkaja:

Kár, hogy a gyakorlat nem ilyen 1xű. A bukott fél ritkán ismeri el a saját bukását. Pedig csak félre kéne állni, de pont ez nem szokott menni.

2019.01.21. 18:31:51

@6.Lenin:

"A ballib oldalnak vége..."
Kijelentésed szöges ellentétben áll az általad nemrég közzétett tudományos cikkel, amely a genetika és a politikai hovatartozás témájában fogant.

morph on deer 2019.01.21. 18:32:46

@atomic power 1986DucaDuca:
“Az emberek szemléletének kell ehhez megváltozni, ami évszázadok óta alig változott.”

Ha meg elindult valami előre, akkor rendszerint előkerült egy hozzáértő is, akinek előbb-utóbb sikerült hátramenetbe kapcsolnia, mivel ugye ami elmúlt, csak az lehet az igazi...
Holott attól, hogy valami valamikor már volt, és még talán működött is az adott körülmények között, még messze nem jelent megoldást ma semmire sem, sőt!

Amúgy kösz a linket. Igaz, hogy ez semmiben sem mond ellent annak, amit mondok, de legalább érdekes.
Különösen ez a rész tetszett nagyon!
Úgy hangzik, mintha egy “családi életre - korábbi nevén: szex - felkészítő tankönyv kezdőknek” című tankönyvből idézett volna!
Ebben a helyzetben én pl sikosítót ajánlanék, az állítólag segít...

“Ez is azt mutatja, hogy Magyarországon a bemenet szűkebb, az illeszkedésben viszont Magyarország sokkal kedvezőbb - fogalmazott az államtitkár.”
:))

2019.01.21. 18:34:44

@6.Lenin:

Ilyen a politika. Annó a fidesz sem fogadta el vereségét, nem állt félre. Szorgosan szervezte polgári köreit az ellenzékiség éveiben. :D

morph on deer 2019.01.21. 18:37:06

@6.Lenin:
“Pedig csak félre kéne állni, de pont ez nem szokott menni.”

Lásd orbán 2006-ban.
Is.
Gyurcsány választáson még nem bukott meg, ha arra céloztál volna.

Attilajukkaja 2019.01.21. 18:44:12

@6.Lenin:
"Kár, hogy a gyakorlat nem ilyen 1xű."
Azt hiszem, én is hasonlókat írtam.

"A bukott fél ritkán ismeri el a saját bukását."
Ez így van. Én csak azzal egészítettem volna ki, hogy aki ma bukott fél, holnap az lesz a győztes. És fordítva. Erről sokan elfeledkeznek/elfeledkezünk. :o)

2019.01.21. 19:01:33

@Attilajukkaja:

Valami zavar lehet az erőben. Egyesek nincsenek tisztában a többpártrendszer és a parlamentáris demokrácia működésével. ))

Attilajukkaja 2019.01.21. 19:04:15

@Ms.Cunnesburry:
Ha csak azzal nem lennének tisztában! :o))
De én nem akarok senkivel sem veszekedni, ... de a mai Magyarországon képtelenség a párbeszéd.
Képtelenség. :o((((

6.Lenin 2019.01.21. 19:10:38

@Ms.Cunnesburry:

Kannásbory, a ballib oldal már 2006-ban megbukott. Elvesztette a többségét. A genetikailag baloldali, és liberális emberek csalódtak azokban, akik magukat baloldalinak, liberálisnak vallották.
Mit nem értesz ebből?
Vagy abban az adott időszakban kevesebben születnek olyan genetikai örökséggel, többen születnek konzervatív öröklött tulajdonságokkal. Bonyolult?

6.Lenin 2019.01.21. 19:15:32

@morph on deer:

Félreállt, de a tömeg megvolt mögötte, megvárta míg a szerelmed bukik egy jó nagyot.

Nem tudom, hogy ma Mo-on hányan re4ndelkeznek baloldali génálománnyal, csak annyit tudunk, hogy a Gyurcsány flékből nem kérnek, de attól még sokan lehetnek baloldali érzelmük, a génjeikbúl kifolyólag, csak nincs, aki képviselné őket.

Vagy tényleg genetikailag is kevesebben vannak. Mi ebben olyan bonyolult?
Ellentmond a saját magadról kialakított véleménynek? És?

2019.01.21. 19:19:17

@Attilajukkaja:

Teljes mértékben egyetértek.

Attilajukkaja 2019.01.21. 19:21:13

@6.Lenin:
Nagyon belebonyolódtál ebbe a genetikába! Talán értesz hozzá? Vagy csak Kertész Ákost próbálod imitálni? :o)))))9

6.Lenin 2019.01.21. 19:21:55

@Ms.Cunnesburry:

Kannásbory, abban a tanulmányban az is benne volt, ha mérnénk egy adott társadalomban akkor meglévő lakósság génjeit, felesleges lenne a választás, mert úgyis azok nyernak, akik abban az adott időben többségben vannak. Bár ezzel én is vitáznék, hiszen szerintem van jelentősége az adoot időben meglévő éáletkörülményeknek is.

Ma Mo-on nincs tömeges igény kormányváltásra. Talán a génektől függetlenül .

A tömeg tuti hiányzik.

6.Lenin 2019.01.21. 19:26:04

@Attilajukkaja:

Te meg tudod magyarázni miért nem vagyunk egyformák? Hülye az evolúció, vagy csak egy elfuserált dolog az egész?

Nem vagyok Kertész Ákos, és nem fordítom ki a kabátot, mert nekem úgy tetszik.

Attilajukkaja 2019.01.21. 19:28:10

@6.Lenin:
"A tömeg tuti hiányzik."
Szerintem is, ... de én úgy látom, hogy a tömeg is alakul. Az emberek félnek, de talán egyre többen rájönnek, hogy akkor egyre rosszabb lesz nekik. Egyre rosszabb, míg a gazdagoknak egyre jobb. Pedig nem a gazdagok vannak többségben.

2019.01.21. 19:30:43

@6.Lenin:

"Elvesztette a többségét. "

Volt már, lesz is a történelemben hasonló.

Lenne itt többség, ha a "ballib" is egyetlen szektához hasonló alakulatba terelné választóit. Szekta= feltétlen hűség, irreális küldetéstudat, masszív ellenségkép, Istenkirálynak tekintett vezér.
De nem hiszem, hogy a szavazók szeretnének átesni egy agymosáson. Annyit nem ér a politika. :D

Attilajukkaja 2019.01.21. 19:32:12

@6.Lenin:
"Te meg tudod magyarázni miért nem vagyunk egyformák?"
Persze, hogy nem! De úgy gondolom, hogy a történelmi, családi hagyományaink jobban meghatározzák a világnézetünket, mint a genetika. Mert itt ugye erről van szó?

"Hülye az evolúció, vagy csak egy elfuserált dolog az egész?"
Vicces vagy! Mi köze ennek az evolúcióhoz?

6.Lenin 2019.01.21. 19:34:24

@Attilajukkaja:

Ez egy mese hülyegyerekekinek.
Olvasd el a tanulmányt (van sok, ebben a témában), abban az is benne van, hogy bizonyos tulajdonságok, csak az egyik vagy a másik oldlra jellemzőek.
Bizonyos tulajdonságok alapján nagy %-al be lehet lőni a gének által is meghatározó oldalt.

Olvasgass kampányszövegeket sok mindent elárul, hogy mire alapozzák, és kinek szánják.

Melyik oldal szereti a rendet, biztonságot, és melyik vevő az irigységre, és a gyűlöletre mások iránt, ha azok másként gondolkodnak. Kik képzeli magukat tévedhetetlennek.

6.Lenin 2019.01.21. 19:38:42

@Ms.Cunnesburry:

Ha egy társadalmat, közösséget nézel, vizsgálsz, ne magadból indulj, hanem az adott közösségben kik, és miért is lehetnek többségban.
Szerintem.

Ja, és a párbeszéd vitát is jelenthet. Azt nem, hogy a másiknak kritikátlanul kéne elfogadni valakinek a véleményét. A vita, párbeszéd a vélemények ütköztetése.

atomic power 1986DucaDuca 2019.01.21. 19:40:23

@Ms.Cunnesburry:

Ralf Dahrendorf, az Európai Közösség egykori bizottsági tagja, szociológus, filozófus és politika tudós mondta:

„Egy politikai rendszert hat hónap alatt le lehet váltani, egy gazdasági rendszert hat év alatt át lehet alakítani, a társadalmihoz hatvan év kell.”

6.Lenin 2019.01.21. 19:40:28

@Attilajukkaja:

Keversz dolgokat. Szerintem hagyjuk.

Attilajukkaja 2019.01.21. 19:45:06

@6.Lenin:
"Bizonyos tulajdonságok alapján nagy %-al be lehet lőni a gének által is meghatározó oldalt."
Nem kell utánaolvasnom, mert az már régóta ismert tény, hogy bizonyos tulajdonságok genetikailag meghatározottak. A politikai nézetek nem tartoznak ezek közé.

6.Lenin 2019.01.21. 19:45:44

@atomic power 1986DucaDuca:

Egy gyors, és erőszakos népesség cserével talán elég kevesebb is. Most kisérleteznek vele. Majd kiderül mennyire lehetséges azt az időt lerövidíteni

Attilajukkaja 2019.01.21. 19:45:58

@6.Lenin:
"Keversz dolgokat. Szerintem hagyjuk."
Ha így gondolod, akkor hagyjuk.

6.Lenin 2019.01.21. 19:51:23

@Attilajukkaja:

"A politikai nézetek nem tartoznak ezek közé. "

De, nézd meg a tüntető tömeg összetételét egyik oldalnál, és a másiknál. (ne az ott megjelenő provokátorokét)

www.youtube.com/watch?v=qPcDymUo8dU

6.Lenin 2019.01.21. 20:06:21

@6.Lenin:

Miután megtöröltük a könnyeinket a hölgy bátorságán, próbáljuk magunkat beleélni annak a lelkivilágába, aki a hordó 5letét kitalálta elkészítette a láncra kötöt bottal, és egy me képével. Oda is szállította, hogy igény esetén kéznél legyen.
Minő csoda (?) volt is rá igény.
Tényleg, miért van láncon, lopósak a résztvevők, ennyire ismerik magukat?

Attilajukkaja 2019.01.21. 20:14:29

@6.Lenin:
"nézd meg a tüntető tömeg összetételét egyik oldalnál, és a másiknál. "
Megnéztem, ... de akkor most hagyjuk vagy mégse? :o))))

6.Lenin 2019.01.21. 20:20:49

@Attilajukkaja:

Ez nem manipulált (összevágott felvétel volt), mielőtt olyasmikkel jönnél.
A génkérdést hagyjuk. de téged ismerve bármit képes vagy kifordítani.

Attilajukkaja 2019.01.21. 20:23:20

@6.Lenin:
"téged ismerve bármit képes vagy kifordítani"
Ennyi? És a génkérdés?

6.Lenin 2019.01.21. 20:28:58

@Attilajukkaja:

Nézd, nem velem vitatkozol, hiszen én mások tanulmányából idéztem, amivel nagyjából 1et is értek, mivel régen is érdekelt ez a téma, igaz amatőr "kutatóként".

Mit nem értesz? Szerintem először néz utána a neten, aztán vitázhatunk, vagy beszélgethetünk róla.

Attilajukkaja 2019.01.21. 20:33:20

@6.Lenin:
" Szerintem először néz utána a neten, aztán vitázhatunk, vagy beszélgethetünk róla."
Mégis miről? A genetikáról vagy a Fideszről?
Ne fárassz, Pubi! Jó éjszakát!

6.Lenin 2019.01.21. 20:40:13

@Attilajukkaja:

Tudtam, hogy erre játszol. Ezért kötöttél belém.
Nem a ballib oldalhoz tartozól (genetikailag is)?
Tulajdonképpen igazoltál mindent, amiről írtam.

atomic power 1986DucaDuca 2019.01.21. 20:44:53

@6.Lenin:

"Egy gyors, és erőszakos népesség cserével talán elég kevesebb is. Most kisérleteznek vele. Majd kiderül mennyire lehetséges azt az időt lerövidíteni"

Szerintem nem cseréről van szó. A keresztény lakosság felhigításáról és végül a kereszténység visszaszorításáról, társadalmi szintű megsemmisítéséről. Ugyanis ez áll az útjában a nyílt társadalom eszméjének.

6.Lenin 2019.01.21. 20:52:47

@atomic power 1986DucaDuca:

A valódi célt nem nagyon ismerhetjük Lehetséges verzió , amiről írsz. De az is előfordulhat, hogy bizonyos szint után a őslakósok fognak migrálni máshová, átadva a hazájukat egy másik kultúrának.
Talán a nyitott társadlom rögeszméjében élő messiás sem tudja tuladonképpen mi is a célja igazán, az ezen keresett pénz, vagy az idea, vagy fele-fele alpon, ez is, az is.
Egy szakorvos talán jobban be tudná határolni.
süti beállítások módosítása