B1 blogcsalád



Kinek üzent Áder János?

2019. január 01. - nickgrabowszki

A köztársasági elnöknek nem tetszik az elaljasodás, a törtetés, a becstelenség és a valóság eltorzítása. aj2019.jpg

Áder államfő olyan beszéddel kezdet 2019-et, ami igazán megtestesíti a nemzet egységét, mert ízlés szerint többféleképpen is értelmezhető. Az elnök köszöntőjében arról beszélt, az újévi jókívánságok és fogadalmak elbukása  (már kinek egyáltalán van ilyen) főként nekünk köszönhető,

Pedig csak rajtunk múlik, hogy mire mondunk nemet és mire mondunk igent.

Például:

Mondhatunk nemet mindarra, ami mérgezi hétköznapi életünket, az elaljasult közbeszédre, az embertársainkat vallásukban, identitásukban, méltóságukban sértő cselekedetekre.

Mondhatunk nemet a másokra való mutogatásra, a magunk felelősségének palástolására, a mindenkin átgázoló törtetésre, a becstelenségre, mások tisztességének elvitatására.

Mondhatunk nemet az igénytelenségre. Az ünnepeinkből gúnyt űző cinizmusra, az érdekek szerint torzított valóságra, a rövidlátó gondolkodásra.

Mondhatunk nemet környezetünk felelőtlen kirablására, a vizeinket mérgező, a levegőt szennyező, a jövőnket felélő kíméletlen valóságra.

Mindent aláíró Jánosból kitört a voluntarista idealista, és most kódfejtő legyen, aki ebből ki tudja venni, valójában kinek üzent államfő, mert támpontot alig adott hozzá.

Ugyan közölte, hogy

Mondhatunk igent a magyar nemzetre, Kárpát-medencei együvé tartozásunkra, a magyar érdekek képviseletére, hagyományaink ápolására, anyanyelvünk megóvására!

De azt is, hogy

Mondhatunk igent egy erős Európára, egy erősebb Európai Unióban erős Magyarországra, és mondhatunk igent a tisztább környezetre, vizeink, földjeink, erdeink védelmére!

Most itt vagyunk meglőve.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6014526274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

citrix 2019.01.02. 14:17:49

@rallus: Jobb ha nem bolygatjuk a fideszt a kommunista orientációval bíró, nemzetes urakká avanzsált mszmp párttagok szempontjából mert szép számmal hemzsegnek belőlük. A kommunista rezsim besúgóiról, ügynökeiről nem is beszélve, nyilván oka van a fidesz merev elzárkózósának az ügynöklista nyilvánosságra hozásától.
lapozzunk: Mészáros Lölő mesés vagyonosodása, ami a felesége szerint csakis Istennek köszönhető (sic!). Fogadjuk el hogy ő csakis szorgalmával, rátermettségével, magas iskolai végzettségével és szemfüles üzleti érzékével hozta össze a vagyonát mint gázszerelőből lett nemzeti fővállalkozó. Már ott nem stimmel a dolog hogy mindezt közpénzből, a piaci valós megmérettetéstől távol. Kissé az is fura hogy a mindenható Orbán Viktor egyik legjobb barátjaként és strómanjaként amiről bírósági papírja is van. Kérdés: ha ez a szép ívű pálya adott minden magyar gázszerelő előtt, miért nem találok egyetlen másikat se aki 2010. után hasonló ívű vagyonosodást mondhat magáénak? Kinek származik kára belőle? A túlszámlázott és személyre szabott pályázatokból amiket közpénzből fizet mindenki aki adófizető, csak nekik származik káruk. Szerintem. Szerinted senkinek se. Ha ez így van, akkor miért nem tett minden vállalkozót multimilliárdossá a miniszterelnökünk, hiszen abból senkinek semmi kára nem származik. Az mindenkinek csak jó lenne ha a kisvállalkozótól a nagyvállalkozóig mindenki multimilliárdos lenne, közpénzből. A mesében, talán ott.

paraszthajszal 2019.01.02. 14:36:24

@avh: „A 2. vh óta
- soha ennyi alulképzett minisztere/államtitkára nem volt az országnak mint az Orbán kormány alatt.”

Aha, persze komcsikám.

Nézzük pl. a Dobi-kormányt az 50-es évekből:
– Ratkó Anna, szövőnő (népjóléti majd egészségügyi miniszter)
– Apró Antal, mázolósegéd (építőanyag-ipari miniszter)
– Zsofinyecz Mihály, vasöntő szakmunkás (nehézipari majd kohó- és gépipari miniszter)
– Kádár János, írógépműszerész (belügyminiszter)

Ezekkel büszkélkedtetek, igaz?

Nézzük most a IV. Orbán-kormányt:
– Dr. Palkovics László DSc, gépészmérnök, egyetemi tanár, a Magyar Tudományos Akadémia rendes tagja (innovációs és technológiai miniszter)
– Dr. Trócsányi László CSc, jogtudós, egyetemi tanár (igazságügyi miniszter)
– Dr. Kásler Miklós CSc, onkológus, tanszékvezető egyetemi tanár (emberi erőforrások minisztere)

Ilyenekkel tele volt az összes kommancs kormány, mi?

A miniszterek, államtitkárok közül a sima PhD-seket nem sorolom fel, túl sok van belőlük, ha valakit érdekel, itt utánanézhet: www.kormany.hu/hu/a-kormany-tagjai

rallus 2019.01.02. 14:42:46

Az ország szempontjából szerencsés olyan vállalkozások hatalmassá fejlődése, amelyek segítségével megoldhatóvá válik a külföldi tőke befolyásának csökkentése és például a befolyó EU pénzek itthon tartása. Azért kell nagynak lennie, mert az igazán komoly EU pályázatokon való induláshoz az ész, erő és akarat is kevés, tőkeerősnek kell lenni. Az állam meg konkrétan nem léphet, mert Brüsszel annyira verseny semleges, hogy letépné a fejünket, ha nem a nyugati cégek nyernének a kormány beavatkozása miatt.
Mészáros nem a Motimot vette meg 5 millió forintért, a Dataplex és a liba bizniszben sem szerepelt. Írj, ha tudsz valamit!

Etniez 2019.01.02. 14:53:12

@alöksz róz: Rólad el is hiszem, hogy azt a sok ostobaságot amit itt összehordtál, komolyan veszed.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.02. 15:03:57

@alöksz róz: "nem lehet tudni, ez nem nyilvános adat."

De lehet tudni. 2017-ben százmilliárddal gazdagodott, tavaly valami 280 milliárddal. Mindegy. Meg kell nézni a leggazdagabb magyar és hazaáruló összesített listán.

És ez a geci gazdádnak csak az egyik strómanja.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.02. 15:07:25

@rallus: "Az ország szempontjából szerencsés olyan vállalkozások hatalmassá fejlődése, amelyek segítségével megoldhatóvá válik a külföldi tőke befolyásának csökkentése"

Eheh. Alávetettek vagyunk a külföldi tőkémnek, és te azt szeretnéd, inkább rabszolgái legyónk egy magát magyarnak hazudó hazaárulónak. Te pénzt kapsz ezért, az tuti, magátül ilyen alávaló ember nem létezik.

"és például a befolyó EU pénzek itthon tartása."

Az pont nem, mert offsór cégekkel azonnal kiviszik. Vagy hülye vagy, vagy hazug.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.02. 15:09:25

@paraszthajszal: "a Dobi-kormányt az 50-es évekből:"

Hát igen, a geci kormánya legfeljebb ezzel összevethető. Azok a vérkomcsik viszont gerinces magyarok voltak a geci sleppjéhez viszonyítva. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.02. 15:13:50

@rallus: "a költségvetés pénzügyi egyensúlyban van"

Kár, hogy azt nem lehet megenni. Közben a román minimálbértől már csak pár euróval vagyunk előrébb. A többiek meg már rég lehagytak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.02. 15:17:33

@alöksz róz: "mert ki mondta, hogy bokros baloldali, te fogyatékos?"

Egy fogyatékos. Idézlek: :))

@alöksz róz: "bokros például ballib közgazdász."

lenörd hofstadter 2019.01.02. 15:26:15

@rallus:

Pl. neked is, csak túl hülye vagy ahhoz, hogy észrevedd. Majd amikor bekerülsz egy orbáni halálkórházba, utolsó pillanataidban talán feldereng, hogy nem a vajdád seggét kellett volna nyalni, hanem a nyakára kötni egy kötelet és felhúzni az első fára.

lenörd hofstadter 2019.01.02. 15:30:22

@rallus:

"az államadósság folyamatosan csökken,"

Tanuld meg a matematikát. a 20 ezer milliárdnyi adósság közel 30 ezer milliárdra "csökkentése" 2010-től napjainkig csak a te analfabéta fajtádnak okoz örömmámort.

Miközben elloptak úgy 10 ezer milliárdot nyugdíjból, bankadóból egyebekből, ellopták szinte a teljes EU támogatást, te meg tapsolsz mert 4. alkalomra már sikerült átadni a Várbazárt.

rallus 2019.01.02. 15:58:11

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
A másik három V4-es országhoz viszonyítva 2009-ben 70-75 százalék körüli volt a magyar minimálbér, most ez nagyjából 95 százalék lesz.

alöksz róz 2019.01.02. 16:06:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: de nem ezt kérdeztem. azt kérdeztem, ki mondta, hogy bokros baloldali?
tudod, hogy senki, de azért tekeregsz, hazudozol...

amúgy te azokat amiket ideírsz, hihetőnek találod? most komolyan.
te elhiszed? neadjisten valóságnak gondolod??
és mit gondolsz, mások elhiszik?

rallus 2019.01.02. 16:06:41

@lenörd hofstadter: 2013 óta több mint 70 százalékkal emelkedett a reálbér, amelyhez jelentős mértékben hozzájárul az idei 11 százalékos fizetésnövekedés is.

Magyarországon a szegénységmérések kezdete óta 2012-ben érte el a mutató a legmagasabb értéket, ezt követően pedig folyamatosan csökken a szegénység vagy társadalmi kirekesztődés kockázatának kitett népesség száma és aránya. 2017-ben a teljes lakosság kevesebb, mint egyötöde (19,6 százalék), azaz 1 millió 887 ezer ember volt érintett, 578 ezer fővel kevesebb, mint 2016-ban. 2017 folyamán a szegénység valamennyi dimenziójában folytatódott a javulás.

avh 2019.01.02. 16:08:53

@rallus: A magyar gazdasági növekedést a kormány által sokat szidott Brüsszel finanszírozza. Csak a rend kedvéért:

A magyar GDP kb. 7%-nak megfelelő EU támogatással együtt sikerült összehozni kb. 4% növekedést.

Ember, erre vagyunk büszkék? Mi lenne itt a gonosz Brüsszel pénzei nélkül?
Mesélj, hallgatlak!

látjátok feleim szümtükkel 2019.01.02. 16:13:54

Erről a beszédről eszembe jutott a híres mondat miszerint "A királynét megölni nem kell, félnetek jó lesz, ha mindenki egyetért, én nem, ellenzem.".

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.02. 16:14:00

@alöksz róz: "azt kérdeztem, ki mondta, hogy bokros baloldali?"

Te mondtad, faszfej. Idéztelek.

alöksz róz 2019.01.02. 16:16:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: csak nem az volt a kérdés. pofátlan hazudozó vagy. amikre az a válasz érkezett, hogy "nem lehet tudni, nem nyilvános adat", azokat nem lehet tudni, nem nyilvános adatok.

mi járhat ilyenkor a fejedben, kíváncsi lennék...
hátradőlsz nagy elégedetten, "na megint jót hazudtam"? az se zavar, hogy rajtad kívül mindenkinek kiüti a szemét, hogy hazugság?
vagy egyszerűen csak pénzt kapsz a hazudozásért?

morph on deer 2019.01.02. 16:17:47

@rallus:
“Az 1995 óta rendelkezésre álló adatok alapján soha korábban nem volt ilyen erős felfutás hazánkban."

Hát, ami a dagadt disznók vérnyomását illeti, lehet benne némi igazság
Halló röfi!

De lehet örülni: ez a disznó éve lesz a kínaik szerint ;)

alöksz róz 2019.01.02. 16:18:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: tényleg? nem csak hazudsz megint? na hol mondtam? idézd, ahol azt mondtam, hogy bokros baloldali

Hungryhorse 2019.01.02. 16:20:07

A patkány mézesmázos feldicsérése során nehéz nem emlékeznem arra, ahogy a nem kevésbé fundamentálisan ballibbant sólyom vezette AB 3 alkalommal is elmeszelte a vén mocskot alkotmánysértésért.
Ilyen böszemséget azóta se tett egyik főmajom sem, pedig smittpali se volt akárki.

Szóval keresgesd a gerendát a saját szemedben poszter, a mások szálkáit meg hagyd békében.
Áder nem a ti fogott embereket, mint antall, a patkány, a pufajkás, a d209, vagy maga a nagy elqró és segédje a libás.
Ezért nem a ti igényeiteknek akar megfelelni.
Viccből sem.
Helyesen teszi.

alöksz róz 2019.01.02. 16:22:29

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: engem idéztél, csak nem azt idézted, amit állítottál. mert hazug szar vagy...
ezt megint sikerült igazolnod. egyik hozzászólásban se mondtam olyat.

rallus 2019.01.02. 16:29:22

@avh: 2002 és 2010 között az EU pénzekkel együtt is megcsináltuk ezt mínuszban.....
...és hát az alapok is csodásak voltak 2010-ben, alig valamivel rosszabbak, mint a görögöknél....

avh 2019.01.02. 16:36:50

@rallus: Te el is hiszed amiket leírsz?

"Öt éve a költségvetés pénzügyi egyensúlyban van, az államadósság folyamatosan csökken, mértéke az elmúlt nyolc évben 15 százalékkal mérséklődött. "

Mi van? Csak nem szintén jogász? Mindenesetre a 4 alapművelet biztosan nincs meg:
A rend kedvéért a magyar államadósság:
2009-ben: 75.7 mrd EUR
2016-ben: 84.4 mrd EUR
A 2017-es számokat nem tudom, de ember, hogy jött ki neked egyáltalán a "mérséklődés"?

morph on deer 2019.01.02. 16:59:33

@rallus:
“a szegénység vagy társadalmi kirekesztődés kockázatának kitett népesség száma és aránya. 2017-ben a teljes lakosság kevesebb, mint egyötöde (19,6 százalék), AZAZ 1 millió 887 EZER EMBER volt érintett!”

Erre a hírre már tényleg kénytelen leszek lecsámborogni a pincebe, egy üveg ‘95-ös Krugért, (Clos d'Ambonnay, ha már...) mert az illik a Beluga kaviárhoz, halleluja!

Mert már CSAK alig KÉT MILLIÓ EMBERT fenyeget a nyomor az országban!
A “szegénység vagy társadalmi kirekesztődés kockázata” ugyanis pontosan ezt jelenti!

És emiatt nemcsak, hogy nem sül le a kormány és támogatóinak pofájáról a bőr, hanem még büszkék is rá!

Majdnem annyira, mint a szaunás VIP-páholyra a Szerbiában frissen átadott stadionban, vagy a viktor új repülőire..!

Közel két millió ember, és közben megy a visítás, hogy nincs elég magyar, nincs szaporodási kedv, és mi lesz így a nemzettel!

Majd talán a kényszerítés fog segíteni, nem? Ha a viktor ráparancsol a népre, akkor agyba-főbe dugni fog mindenki, vagy mi van?
Mert talán annak a két millónak is minden oka megvan arra, hogy gyereket vállaljon, hiszen minden pillanatban földönfutóvá válhatnak, hát mi más érdekelné őket, nem?

Ezt a sötétséget...

avh 2019.01.02. 17:05:47

@rallus: Valóban, az Orbán kormány előtt is már jöttek EU támogatások:
2009-ig összesen kb. 12mrd EUR jött be.
Ez sem kevés, valóban, de az igazi pénzeső ezután jött:
2010-től kb. 45 mrd EUR
Brutális mennyiség!

Mellesleg, az, hogy pl. a Gyurcsány kormány mennyit hazudott, és mennyit lopott el, semmiképp nem lehet jogos indok arra, hogy az Orbán kormány akár egy forintot is ellopjon. Ebben egyetértünk?

lenörd hofstadter 2019.01.02. 17:14:28

@rallus:

Aha. 2010-ben a kenyér volt úgy 200 ft. Most 450.
Meddig csinálsz még hülyét magadból, kizárt, hogy egy hozzád hasonló bérbolsevikot annyira megfizetnek, hogy megérné.

Szeretem az ír vajat, 2 éve még 600 forint volt, most 1300.
Ócska egy bérpropagandista vagy a hülyébbik fajtából, nem veszed észre, hogy amit a cigány vezéred ad annak a háromszorosát lopja ki közben a zsebedből.

alöksz róz 2019.01.02. 17:16:06

@morph on deer: ostobaság. nem a legszegényebbek közt van probléma a szaporodási kedvvel.
(plusz annak a kétmilliónak legalább 1/3-a cigány, náluk meg alapból jövedelemtől függetlenül nincs probléma a szaporodási kedvvel sajnos. amúgy mit csináljon, megint adjon nekik egy halom segélyt a pulyákra? 30-40 év múlva cigányország lennénk...)

amúgy nyilván azért büszkék rá, mert előtte sokkal rosszabb volt a helyzet, nem? :D

alöksz róz 2019.01.02. 17:19:43

@lenörd hofstadter: "2010-ben a kenyér volt úgy 200 ft. Most 450." - ez kamu.

lenörd hofstadter 2019.01.02. 17:21:38

@rallus:

Újabb adatok a tények kategóriából:

Autópályák és gyorsforgalmi utak hossza 2002: kb. 500 km.
Autópályák és gyorsforgalmi utak hossza 2010: kb. 1500 km.
Autópályák és gyorsforgalmi utak hossza 2018: kb. 1600 km.

Mindez úgy sikerült a tolvaj komcsi cigány főtitkárodnak, hogy mint írták, durván négyszeres EU pénz jött be orbáncigányod ideje alatt, és tűnt el szinte nyomtalanul, bármilyen kézzelfogható, az ország számára is értékelhető nyereség nélkül.

Húzzál bele, tudsz még nagyobb hülyét is csinálni magadból.

lenörd hofstadter 2019.01.02. 17:25:19

@alöksz róz:

Lehet. Nem néztem utána, hogy a buta fajtád pontos adatokat kapjon, így előfordulhat, hogy 2010-ben 210 vagy akár 220 volt 200 helyett. Mint ahogy a 450 is lehet, csak 430, de speciel a Lehelen két hete 240 volt egy félkilós fehér kenyér. Segítek, ez neked már magasabb szintű matematika, így az 1 kiló 480 kemény hazai forint.
Van még ötleted, hogyan csinálj te is hülyét magadból? Lássuk!

alöksz róz 2019.01.02. 17:29:08

@lenörd hofstadter:
"Autópályák és gyorsforgalmi utak hossza 2010: kb. 1500 km.
Autópályák és gyorsforgalmi utak hossza 2018: kb. 1600 km." - ez is kamu.

rasztaszív 2019.01.02. 17:32:13

@lenörd hofstadter: a '98-as helyzettel együtt lenne szép kerek a kép.de persze úgy már annyira kínos,hogy egyeseknek csak kamu lehet...

alöksz róz 2019.01.02. 17:33:59

@lenörd hofstadter: talán ha utánanéztél volna, nem égetted volna be magadat ennyire.
kenyér átlagára 2010-ben
www.ksh.hu/docs/hun/xftp/stattukor/fogyar/fogyar10.pdf
index.hu/gazdasag/magyar/2011/04/01/mindennapi_kenyerunk/
kenyér átlagára 2018-ban
www.vasarlocsapat.hu/_hirek/_elelmiszerarak/elelmiszerarak.shtml

ezen még csak a 2017-es látszik, de olyan szépen kiadja, hogy mekkorát kamuztál
profitline.hu/Igy-valtozik-a-kenyer-ara---abran-mutatjuk-384024

paraszthajszal 2019.01.02. 17:35:28

@lenörd hofstadter: Kádár alatt bezzeg csak háromhatvan!!!

Igaz, az ország közben évtizedekre eladósítva, de a proli fajtádat csak a kenyér ára érdekelte!

alöksz róz 2019.01.02. 17:37:32

@rasztaszív: az autópályákra rögtön ugrik :D
tessék:
www.vg.hu/vallalatok/csaknem-negyszaz-kilometernyi-gyorsforgalmi-ut-epult-meg-813135/
azt nem értem, miért kell kamuzni meg összevissza hazudozni.

gondolom a kultúrharc miatt

Lesz még Magyar Köztársaság 2019.01.02. 17:42:15

"Pedig csak rajtunk múlik, hogy mire mondunk nemet és mire mondunk igent."

Te például mondhatnál nemet mindarra, amit a fideszes törvénygyár eléd rak aláírni, te bajszos szarnak becézett bűnöző gazember.

Halibuli 2019.01.02. 17:43:45

Magyarország a világ legdemokratikusabb országa. Itt büntetlenül lehet miniszterelnök egy címeres gazember, köztársasági elnök egy gerinctelen giliszta,kifoszthatja az országot egy gázszerelő stróman és eladja a lelkét néhány ezer forint Erzsébet utalványért kétmillió agyhalott. A fasizmus a nem gondolkodókra épül.

Lesz még Magyar Köztársaság 2019.01.02. 18:02:40

@rallus: "A normális szakértők az intézkedéscsomagot szociálisan érzéketlennek, megkésettnek, felületesnek, a hosszú távú megfontolásokat figyelmen kívül hagyónak, ráadásul hatástalannak és károsnak minősítették."

Miután a semmirekellő Antall-Boross kormányok gyávák voltak meghozni az elkerülhetetlen intézkedéseket, 1995-ben már muszáj volt lépni, mert különben már az államcsőd fenyegető rémével néztünk volna szembe. Arról nem is beszélve, hogy ha a barom és gyáva Antall és a gyáva Kupa Mihály még időben meglépi, amit meg kell, és előbb állítják meg az országot a lejtőn, az akkor meghozott intézkedések sokkal kevesebb megpróbáltatást jelentettek volna a társadalomra nézve.

Kiállhatsz rá kígyót-békát: mégis a Bokros-csomag húzta ki a csávából az országot anno, és annak jótékony hatásaiból élt még az első Orbán kormány is.

rasztaszív 2019.01.02. 18:22:56

@alöksz róz: tehát nem száz,hanem négyszáz.még ha látatlanban elfogadom,akkor sem szépíti jelentősen a számsort...:)

rasztaszív 2019.01.02. 18:24:10

@alöksz róz: a kultúrharccal meg mit is akarsz?vitatod,hogy létezik,és itt most ti kezdtétek?

alöksz róz 2019.01.02. 18:46:02

@rasztaszív: ja. ezért is érthetetlen a kamuzás.
erodálja a jogos kritikát.

alöksz róz 2019.01.02. 18:49:02

@rasztaszív: én semmit nem akarok az állítólagos kultúrharcoddal.. akármi is legyen

morph on deer 2019.01.02. 18:49:38

@alöksz róz:
Akkor már dugom is vissza a pezsgősüvegbe a dugót! :)

Szerintem meg mindenkinek, aki szeretne maga körül családot, meg kéne lennie erre a lehetőségének.
Ja, és nem úgy, hogy további féltucat jövendőbeli koldussal nőjön a lakosság ez okból.

Szuerintem mostanában kifejezetten téves szempontok alapján kapnak kiemelt figyelmet bizonyos területek és válnak elhanyagolttá másikak.

Elsősorban a fontossági sorrenddel van baj, mert most úgy néz ki, hogy legyen egy csicsás felépítmény, ami már messziről is látszik, és onnan jól is néz ki, de a földszint rohad és már nyikorog az aládúcolás jónéhány ponton, miközben a címert festik a homlokzatra.
Ráadásul még fűtetlen is, mert már nincs egy normális gázszerelő sem...

rasztaszív 2019.01.02. 18:49:52

@alöksz róz: ja,hogy te csak az egyébként jogos kritikákért aggódsz...világos:)

rasztaszív 2019.01.02. 18:51:00

@alöksz róz: igen,látom,néha jobb lenne nem tudni róla:)nehéz a jobbertroll élete...:)

alöksz róz 2019.01.02. 19:06:37

@morph on deer: "Szuerintem mostanában kifejezetten téves szempontok alapján kapnak kiemelt figyelmet bizonyos területek és válnak elhanyagolttá másikak." - meglehet. de ezek szubjektív szempontok ugye, az alapján értékeli az ember, hogy hol mi a bevallott vagy éppen elsunnyogott cél.. ha van olyan egyáltalán
szerintem meg az a része kifejezetten jó, hogy a segélyért pulyagyártás megszűnőben van.

alöksz róz 2019.01.02. 19:09:25

@rasztaszív: néha meg még jobb lenne tudni róla

rasztaszív 2019.01.02. 19:12:14

@alöksz róz: ja,ja,úgy csinálnátok is,meg le is tagadnátok...:)

taga20 2019.01.02. 20:06:01

@valaki nagyon más: rosszul írtad fityeszjobbágy. így van az!:))

ORBÁN 1 GECI.

na próbáld kimondani!:)))

rasztaszív 2019.01.02. 20:32:44

@alöksz róz: hát miről volt szó,papám?:)

alöksz róz 2019.01.02. 20:44:24

@rasztaszív: a kenyér áráról, az autópályáról meg a kamuzásról/kritikáról.
melyiket szeretnénk csinálni úgy, hogy le is tagadnánk?

rasztaszív 2019.01.02. 20:46:31

@alöksz róz: de a kultúrharcról,arról nem,ugye?!:)))

alöksz róz 2019.01.02. 20:52:28

@rasztaszív: nem hát.
bár én szerettem volna beszélni róla, de te nem tudtál mit mondani. azt se tudtad, mi az, meg azt se tudtad, van-e olyan egyáltalán... így egyre erősebb a gyanúm, hogy nincs is olyan.

rasztaszív 2019.01.02. 20:55:41

@alöksz róz: liberális fake news,ugye?:)))

alöksz róz 2019.01.02. 21:04:47

@rasztaszív: nem tudni. akármi lehet.
bár szerintem nem. amit csak egy ember hajtogat, azt még nem lehet fake news-nak nevezni

rasztaszív 2019.01.02. 21:31:52

@alöksz róz: na ja.te csak tőlem hallottál róla,mástól még sosem:)

rasztaszív 2019.01.02. 21:46:50

@alöksz róz: akkor talán nincs is...?:)

"Ha már „kultúrharc”, akkor az ott kezdődik, hogy mit tanulnak a gyerekeink."

ez például el sem hangzott?

vagy,amit feltételezni sem merek, csak elkezdtél vitatkozni valamiről,amiről még nem is hallottál...?:)))

morph on deer 2019.01.02. 22:17:04

@taga20:
“ORBÁN 1 GECI”

Hogy te milyen jól számolsz!
Csak nem vagy tán matematikus?
:D

rallus 2019.01.02. 22:27:35

@lenörd hofstadter:
2010. október.
"A minisztérium július végén jelentette be az M6-os autópálya Dunaújváros-Szekszárd közötti szakaszának átvilágítását, és ezzel a PPP-ben megvalósult autópálya-beruházások teljes áttekintésének megkezdését. Akkor a tárca azt közölte, hogy éves szinten 100 milliárd forintos nagyságrendben terhelik a költségvetést a PPP-beruházások. A jövő évtől, 2011-től egyedül az autópálya rendelkezésre állási díjak összege meghaladja majd az évi 100 milliárd forintot."

Így építettek a ballibek autópályát....

morph on deer 2019.01.02. 22:28:59

Mindenki dobja el ami a kezében van:
Itt a világhír!
Akarom mondani, a HÍR!
Nem röhög!
Még:

index.hu/mindekozben/poszt/2019/01/02/kiderult_miert_orult_annyira_orban_latogatasanak_a_brazil_elnok/

alöksz róz 2019.01.02. 22:49:44

@rasztaszív: nem tudom, én még nem találkoztam vele, a legkevésbé sem érint.. és nem kultúrharcról vitatkoztunk, hanem a vitaképtelenségedről.

alöksz róz 2019.01.03. 13:04:43

@rasztaszív: van gerincem, jóval komolyabb fajta, nem takonyból van mint a tied... veletek ellentétben szilárd erkölcsi alapokon állok és nem kettős mércével mérek

növessz új agysejteket, a régieket már elrontottad a füvezéssel... az új információk már nem tudnak beépülni, így egyre inkább csak a régi és egyre kisebb köreidet tudod újrafutni, míg a végén már csak egy helyben pörögsz.
amint az látható is.
sajnos ez teljesen komoly

rasztaszív 2019.01.03. 13:20:39

@alöksz róz: ja,ja,szilárd erkölcsi alapon kieseik minden a memóriádból,meg nem ismered fel,ami épp kínos lenne:)

alöksz róz 2019.01.03. 13:35:14

@rasztaszív: öreganyáméknak volt egy mondása, pont rád illik: "egyet hajt, mint a pereces"

rasztaszív 2019.01.03. 14:22:56

@alöksz róz: bocsika,de most még ráadásul te is hoztad fel...:)én szívok,és neked nincs memóriád?:)

rasztaszív 2019.01.03. 14:24:10

@alöksz róz: ennyire veszélyes a fű...?:)

alöksz róz 2019.01.03. 14:39:45

@rasztaszív: kimondottan jó a memóriám. igen, egyszer felhoztam. és? ez nem befolyásolja a te egyre kisebb köreidet...
ettől még olyan vagy, mint a pereces

alöksz róz 2019.01.03. 14:41:02

@rasztaszív: hát ja, nyilván ennyire, ha teljesen elhülyült öregkorára

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.03. 14:42:08

@alöksz róz: "kimondottan jó a memóriám"

:))

Egy perc múlva már nem emlékszel, hogy lebaloldaliztad a fasz bokrost. :))

Kimondottan szar a memóriád. :))

alöksz róz 2019.01.03. 14:42:15

bár lehetett mástól is.
nem tudni.

alöksz róz 2019.01.03. 14:45:05

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: na mutasd azt a hozzászólást, te hazug szar
amíg nem tudod megmutatni, addig teljes joggal nevezhet téged bárki pofátlan hazug komcsi szardarabnak.

alöksz róz 2019.01.03. 14:51:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: mi lesz veled öreg, nem használ a tüntike, mert a kutyát nem érdekli... egyre kevésbé kíváncsiak rátok az emberek, hiába mocskolódtok egyre elborultabb aggyal, egyre szarosabb szájjal... nem vonul be se az usa, se az eu hogy kormányra rakjon titeket... orbán meg közbe elnökökkel parádézik, habonyi ibizán drogoz, deutsch brüsszelben szelfizget... mi lesz veled, agyvérzést fogsz kapni

alöksz róz 2019.01.03. 15:10:37

@rasztaszív: itt most nincs vita, csak személyeskedés (illetve az öreg komcsi hazudozik), mibe szálljak be? abba lehet, ami van :D

rasztaszív 2019.01.03. 15:23:14

@alöksz róz: na igen,ha tetten érik az embert,az nem vita.ilyenkor derül ki,ki vagy.éppen lehet mocskolódni is.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.03. 16:03:42

@alöksz róz: "használ a tüntike"

Milyen tünikéről delirálsz faszkalap? :))

paraszthajszal 2019.01.03. 17:24:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: „Milyen tünikéről delirálsz faszkalap?”

Tennap vót pl. ez a nagysikerű 7 perces izéke, a hvg udvariasan „tucatnyi” tüntetőről írt, a Pesti Srácok 8 embert számolt meg: „Hatalmas volt a rendőri készültség, de csak tucatnyi tüntető ment a Várba – fotók” hvg.hu/itthon/20190102_Hatalmas_a_rendori_keszultseg_a_Varban_az_ellenzek_bekoszonne_Orbannak__fotok

paraszthajszal 2019.01.03. 17:30:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: „lebaloldaliztad a fasz bokrost”

Nem baloldalit írt, hanem ballibet (persze írhatott volna neolibet is, de ez most mindegy).

Az tény, hogy a ballibbantak (bokrosisták, kurcsányiták) többségének köze nincs a valódi baloldalisághoz, de pl. a '30-as években már nemzeti szocialistáknak (becenevükön náciknak) se volt sok közük a szocializmushoz.

alöksz róz 2019.01.03. 18:00:25

@rasztaszív: hát úgy mégis mit vártál, papám? :D te bizonyítottad h nem vagy vitaképes, az öreg dk-s meg se próbálja csak hazudozik. magammal csak nem fogok...

rasztaszív 2019.01.03. 20:25:02

@alöksz róz: te bizonyítottad,hogy fogalmad sincs róla,mi az,hogy vita...:)de semmi vész,közben az is kiderült rólad,hogy nagyon szeretsz olyasmiről vitatkozni,amiről még nem is hallottál...:)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 12:15:48

@pinaszőr: "Nem baloldalit írt, hanem ballibet"

Ha ballibnek írja, akkor se lesz a fasz bokros baloldali, értsed meg, te pinaszőr.

A ballib meg eleve fasság, nem lehet valaki egyszerre baloldali és liberális.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 12:17:15

@paraszthajszal: "Tennap vót pl. ez a nagysikerű 7 perces izéke"

Fasznak írod nekem, mi közöm hozzá, pinaszőr?

paraszthajszal 2019.01.04. 13:46:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: „"Tennap vót pl. ez a nagysikerű 7 perces izéke«

Fasznak írod nekem, mi közöm hozzá, pinaszőr?”

Te kérdezted alökszet, hogy milyen tüntikéről delirál – nem delirál, mert volt tüntike (a hvg is „tüntetőkről” írt), csak kb. senkit nem érdekelt.

„Ha ballibnek írja, akkor se lesz a fasz bokros baloldali, értsed meg, te pinaszőr.

A ballib meg eleve fasság, nem lehet valaki egyszerre baloldali és liberális.”

Valóban baloldali tényleg nem lesz, vehetjük úgy, hogy a „liberális” itt kb. fosztóképző, mint a „nemzetiszocialista” esetén a nemzeti, a „népi demokratikus” esetén a népi.

Követelheted, hogy a Koreai Népi Demokratikus Köztársaságot nevezzék át Koreai Népi Antidemokratikus Köztársasággá, de ettől még nem úgy hívják.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 13:54:38

@paraszthajszal: "Valóban baloldali tényleg nem lesz"

Akkor mit beszálsz fasságokat?

"vehetjük úgy, hogy a „liberális”"

Kevered a liberálist a neoliberálissal. Guglizz utána, hogy máskor ne csinálj magadból hülyét. :))

paraszthajszal 2019.01.04. 14:07:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: „Guglizz utána” te a balliberális kifejezésnek – ha neked nem is tetszik, attól még használják. Bizonygathatod, hogy szerinted nem logikus, a nyelv alapvetően sem az, a politikai kategóriák, címkék meg még kevésbé azok, ahogy erre más példákat is adtam

(Nekem persze az is teljesen OK, ha Bokrost neoliberális közgazdásznak hívja/tartja valaki, szerintem is az.)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 14:13:59

@paraszthajszal: "szerinted nem logikus, a nyelv alapvetően sem az"

Azzal ne takarózz, hogy nem logikus a nyelv, ha hülyeségeket írsz.

Ti a balliberális, libsi, bibsi jelzővel illetitek baloldaliakat és liberálisokat. Persze, hogy fasság amit mondtok, mert eleve nem lehet valaki egyszerre baloldali és liberális.

paraszthajszal 2019.01.04. 17:44:11

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: „Ti a balliberális, libsi, bibsi jelzővel illetitek”

Hazudsz libbantkám, a bibsit sosem használom.

„fasság amit mondtok, mert eleve nem lehet valaki egyszerre baloldali és liberális”

Hát egyrészt ebben nem mindenki ért veled egyet (vö. www.princeton.edu/~starr/articles/articles12/Starr_Center-left-liberalism.html ), van olyan blogger is, aki egyenesen önmeghatározasként használja a „baloldali liberális” kifejezést (vö. baloldaliliberalis.blog.hu/2013/02/14/3_na_meg_egyszer_mi_a_liberalizmus ), másrészt senki nem mondta, hogy a kettőnek egyszerre kellene fennállnia, pláne a baloldaliságot a szó eredeti értelmében használva.

Ennyi erővel mondhatnám, hogy nem lehet valami egyszerre népi demokrácia és valódi demokrácia, de ez nálad okosabbaknak eleve evidens.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.04. 18:51:48

@Republic Forever!: Ahogy mondani szoktam.orbán kezet csókolhat Bokrosnak!
süti beállítások módosítása