B1 blogcsalád



Boldog karácsonyt! A magyarok összesen 300 milliárdos ajándékkal „kedveskedtek” a miniszterelnöküknek

2018. december 24. - Mr Flynn Rider

Orbán Viktor 30 ezer forintos ajándékot kapott minden magyartól karácsonyra. orban_karacsony_1.jpg

A miniszterelnök januártól a Várba költözik. A karmelita kolostor felújítása a miniszterelnök hivatalnak mintegy 21 milliárd forintba került az adófizetőknek, ebből csak a miniszterelnöki dolgozószoba belsőépítészeti kialakítása 3,925 milliárdba került. 

Advent negyedik vasárnapján a miniszterelnök a Várban készült fényképpel örvendeztette meg a rajongóit a Facebookon:

 

Orbán Viktor hivatala januártól költözik fel a Budai Várba. Az Index próbálta megtudni, hogy mikor lesz a közpénzmilliárdokból felújított közhivatal sajtóbejárása, de válaszra sem méltatták kérdésüket. A lap úgy tudja, hogy azok, akik a költözés előtt a már kész épületbe bejuthattak, nem fotózhattak benne.

Hargitai Miklós, valaha a Népszabadság munkatársa, mostanában a Népszavának ír, kiszámolta, hogy minden magyar 30 ezer forinttal járult hozzá Orbán Várba költözéséhez. A magyarok összesen 300 milliárdos ajándékkal kedveskedtek a miniszterelnöküknek. Orbán pár évvel ezelőtt ugyanis kitalálta, hogy példaképe, a király nélküli királyságot kormányzó Horthy Miklós mintáját követve szeretné fölülnézetből, a budai Várból irányítani az országot- írta Hargitai.

 

A Vár azonban már foglalt volt – alapvetően kulturális és tudományos intézmények laktak benne –, így azért, hogy a kormányzati "tiltott város" céljára kiszemelt Várnegyed kitakarításának valódi célját elleplezzék, kifundálták a Liget Budapest programot. Utóbbiból a Fidesz-beruházásoknál elmaradhatatlan fairtáson és némi gödörásáson kívül még semmi nem valósult meg, ezért a korábban a Várban székelő közgyűjteményeket és egyéb kultúrkincseket ideiglenes szállásra költöztetik vagy egyszerűen pusztulni hagyják, mint az elmúlt 140 év műemléki dokumentációját (pedig ez a kormány állítólag konzervatív, azaz értékőrző), Orbán Viktor azonban januárban megy a Várba.

A Népszava szerkesztője a Liget-Vár-projekt kapcsán felhívja a figyelmet, hogy 

  • azon ritka alkalmak egyikén, amikor az országgyűlésben vitáztak a Liget-projektről, a kormánytöbbség szándékosan határozatképtelenné tette az ülést (érdekes, akkor még nem számított a demokrácia elárulásának az obstrukció), 
  • Harrach Péter gigantikus romkocsmának nevezte a budapestiek kedvenc parkját, 
  • építési területnek minősítették az egész Városligetet, 
  • ahol Kósa Lajos szerint „végre a millenniumi időket idéző építkezések kezdődnek”, Kósa erről egy „A terrorveszély és a migráció összefüggése Európában” című beszédben szólt hozzá a problémához (akinek az anyukája nem stróman, és olyan jó egészségnek örvend, hogy túl a 80-on még vett magának egy BMW motorkerékpárt; pont olyat egyébként, amilyennel a fia érkezett a Fidesz legutóbbi kihelyezett frakcióülésére); 
  • mivel kiemelt kormányzati beruházásról van szó, a program költségvetése és pénzfelhasználása teljességgel átláthatatlan, az viszont a témával foglalkozó cikkekből tudható, hogy az összeg jelentős részét elköltötték már.

És most jön a lényeg:

az, hogy Orbán Viktor és a kormányzati slepp a Várba költözhessen, végül legalább 300 milliárd forintjukba kerül a magyar adófizetőknek. Minden magyar ember, a ma született csecsemőtől a dolgozó nőkön és férfiakon át a 100 éves aggastyánig fejenként 30 ezer forinttal járult hozzá Orbán Viktor karácsonyi ajándékához.

Ezen belül is meglehetősen borsos tétel a miniszterelnöki irodakomplexum a volt Karmelita kolostorban, amelyért az eredeti tervekben szereplő 13 milliárd helyett végül 21 milliárd forintot fizettünk.

Hargitai Miklós összehasonlítva az 50 milliárdos Telekom-székházzal a miniszterelnöki irodát, kideríti, hogy senkinek nincs ilyen drága (21 milliárdos) irodája egész Magyarországon. Pedig pár éve a kormány még azt állította: „a helyhez illően egyszerű, szerény, puritán építészeti kialakítású irodák lesznek a kolostor épületében”. Ebből lett mára egy, a Dunára néző hatalmas erkély (amihez az UNESCO engedélye is kellett, mivel a Vár látképe a világörökség része), megy egy olyan belső kialakítás – csodacsillárral, csodalépcsővel -, amelyet a ígéretek ellenére azóta sem mertek megmutatni sem az újságíróknak, sem másnak, pedig „Az új épület a befejezését követően hosszabb ideig nyitva áll majd a nagyközönség előtt, mindenki számára megtekinthető lesz (Tuzson Bence közlése). Egyedül a 3D-s belsőépítészeti modell 170 millióba került – ebből jobb helyeken akár tíz családi otthont is felépítenek.

A pletykák szerint (bár Havasi Bertalan, a kormányfő sajtófőnöke sajtótudósítások szerint többször is kijelentette: „A miniszterelnök nem költözik a Várba, saját családi háza van”) Orbán rendelt magának egy luxus lakóteret, amolyan legénylakást – több százmillió forintért az irodája fölött.

Hogy minek, az nem egészen világos, hiszen a kormányfőt éjjel-nappal – a magánprogramjaira is – egy kék villogós állami kisbusz szállítja, amely előtt/mögött egy bárkit ledudáló, kék villogós TEK-terepjáró közlekedik – ez a konvoj, ha kell, 15 perc alatt átér a Várból a Cinege utcába, ahol a miniszterelnök családja él.

Még pár hír, az idegeink borzolására:

  1. Fontos népegészségügyi programokat halaszt el a kormány - találta meg a Napi.hu.
  2. Ételosztás van karácsonykor a Blahán. Ugyan csak 11-kor kezdődik, de van, aki már fél hétkor sorban áll az esőben, hogy ételhez jusson - írja a 168 Óra.
  3. Mészáros Lőrincné a Magyar Időknek adott propaganda-interjúban azt mondta, hogy a Jósiten segítségével kaptak akkora vagyont.

Boldog karácsonyt, Magyarország! 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1314512532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dare 2018.12.26. 11:29:12

@BaitHrunner: Dettó.
Én is így vélekedek róla.
De majd beszabadulnak mindjárt a trollok, és lekapcsolják itt is a villanyt.

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.26. 11:31:40

@dare: "...ezeknek egy jelentős része maradna itt az országban akkor, ha a 2-3 gyerek- CSOK lehetőségnél tovább, vagy mást is tudna tervezni."

Erre pont rímel amit egy fővárosban élő imerős mondott a napokban.
Gyerekük bölcsödébe került, mert anyukának bezony dolgoznia kell, mivel az ő fizetése nélkül kevés a pénz. A bölcsöde regge 6-tól este 6-ig üzemel ( kíírás szerint ), ezért ők a beszoktatási időszakban a gyerkőcöt 5 órakor akarták haza hordani. A gondozónő viszont kijelentette, hogy 4-ig el kell vinni. Ha anyuka munkahelyén ez nem megoldható, akkor vállaljon 6 órás munkát. Pont. Vita nincs.
Ezek után megkérdezték a az intézmény vezetőjét, mi erről a véleménye? Vezető őfőméltóság azt mondta a szülőknek, hogy beszéljék meg a problémát a gondozónővel. MI???????????????

Családbarát politika, családbarát intézkedések? Családbarát kormány? Hiszen meg sem hallgatják az eccerűket, hogy ők miként élnek a nertársak által uralt hazájukban. Csak nehogy a Brüsszel mondja meg, hogy is kéne élnünk. Erre még a nagyplakát sem drága. Főleg, ha haveri cég nyomtatja.

No ezért mennek el a fiatalok, és ezzel nem lehet egyet nem érteni.
.

regbor 2018.12.26. 11:47:49

@dare: Még az a szerencse, hogy a hozzád hasonló lángeszűek világítanak nekünk, sötétségben élő proliknak.... Hülye....

dare 2018.12.26. 11:49:34

@látjátok feleim szümtükkel: Családbarát az, ha van mit bőven a tejbe aprítaniuk, anyukának ha dolgozni kell, már mindjárt más a hangnem.

Egy érdekes példát tudok erre mondani.
Van egy orvos, aki mindig megkérdezi a betegektől, hogy táppénzen vannak-e.
Ebben önmagában semmi érdekes nincs, de ez az orvos inkább azokat szereti gyógyítani, akik kicsit hálásabbak tudnak lenni az ő áldásos tevékenységéért.
Tehát olajazottabban működnek a dolgok, ha van ami segíti a kapcsolatot.

alöksz róz 2018.12.26. 11:53:36

@csakegyvalaszto: azért vetted magadra, mert fáj az igazság.. szeretnéd, hogy ne legyen igaz, de a valóságot sajnos nem lehet teljesen kizárni...
ez amúgy a pártszimpátiádat is egészen pontosan elárulja, igazi mszp/dk-s fanatikus vagy.

dare 2018.12.26. 11:55:38

@regbor: A franc se akar neked világítani.
Csak diskurálni akarok olyanokkal is, akik nem hülyéznek le úton-útfélen folyamatosan.
És hogy teljesen őszinte legyek, engem a baloldaliak többször hülyéznek le általában, mint a jobboldali nézetűek.
Ez miért lehet?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.26. 11:56:36

@MACISAJT1: hát, ez a szabad elvándorlás azért kicsit árnyaltabb. Lengyelek települnek vissza Angliából, már megéri odahaza munkát vállalniuk. A balti államoknál is más a nóta, a lettek például sokkal többet hoztak ki a rendszerváltásból, mint a Világ legzseniálisabb nemzete...
Tehát egy folyamat megfordulhat, ha a körülmények változnak. Hogy mi történik, az rajtunk múlik. Egy Patyomkin falu nem lesz életképes sokáig. Jelenleg ez Magyarország....

De érdeklődéssel várom felsorolásodat , ha nincs EU, ha nem csatlakozunk, ha nem teremtődik meg a szabad munkaerőáramlás, mely magyar termékek exportja lendítené fel a gazdaságot?

regbor 2018.12.26. 11:57:46

@dare: Talán azért, mert a saját oldalad ugyanazon a szellemi színvonalon mozog, ahol Te. Egyik sötétség nem fogja lehülyézni a másik sötétséget. Ilyen egyszerű a magyarázat.

dare 2018.12.26. 11:59:39

@regbor: Borítékolható volt a válasz. ;D
Köszönöm.

regbor 2018.12.26. 12:02:55

@dare: Ha olyat kérdezel, amire adott a válasz, akkor miért lepődsz meg?

Jakab.gipsz 2018.12.26. 12:03:06

@csakegyvalaszto: @Orbán veje: @Orbánék Moszkva fele menekülnek!:

A lényegre válaszoljatok, nem kell a rizsa, sem a mellébeszélés.

"Magyarország kormánya a magyar nép pénzét, Magyarországra költötte, ez a tény állása. Csökkent-e a nemzeti vagyon ? Nem !

Móricka ricsajozz máshol."

Igaz vagy hamis ez a mondat !

Magyar mérnökök és építészek megtervezték a melósaink pedig megépítették, bezzeg ez a "szemét, smucig kormány" nem fizetett nekik nyugati bért, hogy olcsóbb legyen.

Persze ha a sátánfajzat Sorostól kellene lízingelni nem lenne semmi kifogásotok.

dare 2018.12.26. 12:07:02

@regbor: Meglepődtem szerinted?
Egyébként a kérdés költői volt, amire ha valaki reagálni akar, akkor azt hasonló stílusban szokta tenni, mint TE.

alöksz róz 2018.12.26. 12:07:28

@dare: mert a baloldaliak mind okosak, a jobboldaliak meg mind hülyék. egyszerűen ilyen a baloldal és jobboldal természete, nem lehet mit tenni. baloldalra csak okos tud szavazni, jobboldalra meg csak buta.

regbor 2018.12.26. 12:11:32

@Jakab.gipsz: A kiindulás a hibás! "Magyarország kormánya a magyar nép pénzét, Magyarországra költötte, ez a tény állása. Csökkent-e a nemzeti vagyon ? Nem ! "
A tény kicsit más: Magyarország kormányának miniszterelnöke a magyar nép pénzét a saját elképzelésének megvalósítására költötte, ez a tény állása (sic!) A nemzeti vagyon nem csökkent, csak nem arra fordítódott, amire égető szükség lenne.

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.26. 12:11:33

@alöksz róz:

Vajon Orbán és csapata melyik oldalról is jött? No innen kezdve próbáld meg átfogalmazni, hogy "...a baloldaliak mind okosak, a jobboldaliak meg mind hülyék. "!

A megvilágosodásra nem tessék hívatkozni, az nem ér, mert az is szarul sikerült az elmúltnyócésfélben. No nem a rendőrségen, hanem ott az uccán. ;D

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.26. 12:14:43

@Jakab.gipsz:

A te rizsád sem kell! Válaszolj arra az egyszerű kérdésre, miért nem volt jó a parlamenti elhelyezés? Ki, vagy mi zavarta ott a kormányt? Netán az, hogy többször kellett találkoznia az ellenzéki képviselőkkel? Magyarul szem előtt voltak?

dare 2018.12.26. 12:15:56

@alöksz róz: Vannak azért kivételek, de az kétségtelen, hogy a baloldal egy jelentős része tényleg zsigerből gyűlöl minden jobboldalit.
Jó lenne, ha ez tudna változni idővel, de sajnos a jelenlegi kormány is elkövet mindent azért, hogy ez a fennálló állapot még csak véletlenül se változzon meg.
Valakinek pedig jó lenne már végre engendni kicsit (jó lenne mind a kettőnek), mert egyre közelebb kerülünk a forrásponthoz.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.26. 12:17:10

@Jakab.gipsz: "Igaz vagy hamis"

Hamis. De ezt még ti, fideSSfasszopók se tagadjátok. A geci gazdád kifosztotta az országot, lecsúsztunk legutólsónak.

Ha Várba költözésre gondolsz, a lopott pénzen részben magyar munkaerőt vásárolt talán, pontosan nem tudjuk. Ellopok tőled egymillió forintot, de a felén megveszem a te munkádat, visszakapsz félmilliót 12 havi munkádért. Akkor nagyon fogsz örülni, faszfej?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.26. 12:20:51

@dare: "a baloldal egy jelentős része tényleg zsigerből gyűlöl minden jobboldalit."

Engem miért gyűlölnének a baloldaliak? Szerintem, ha már gyűlölnek valakit, a bolsevik fideSSmaffiát gyűlölik, mi bajuk lenne a jobboldali hazafiakkal?

csakegyvalaszto 2018.12.26. 12:22:22

@Jakab.gipsz: Sose szoktam hülyézni a másikat, el szoktam fogadni, hogy nem mindenki gondolkozik ugyanúgy, és kíváncsi vagyok a másik hogyan látja a világot.
Most mégis kivételt tennék. Te sajnos hülye vagy. Válaszolt a buta kérdésedre mindannyiunk, csökkent a nemzeti vagyon, mert amit elloptak belőle az nem része. Mert ugye ami elveszti a közpénz jellegét, az már nem a köz pénze többé...

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.26. 12:24:26

@Igazamvanvagyigazamvan?: "De érdeklődéssel várom felsorolásodat , ha nincs EU, ha nem csatlakozunk, ha nem teremtődik meg a szabad munkaerőáramlás, mely magyar termékek exportja lendítené fel a gazdaságot?"

Stadijonyépítés. Fűtött fűvel.
Bicigliút építés.
Tornacsarnok, uszoda építés.
Debreceni ( és más ) német nagyberuházás anyagi támogatása ingyen.
400 óra éves túlmunka munkáltató általi elrendelhetősége.
Ja, és kisvaút építés. Ha kell akkor Bicskéig.

Az uniós támogatások szétosztárásól nem beszélnék, mert a szomszédban van egy támogatott ház, ami hagyományápolási céllal kapott a zsozsóbol, és havonta 2-3 este van benne világos. Így egy kissé többet merengek a támogatás értelmén ( vagy értelmetlenségén )? Nyáron láttam már olyat is, hogy két ember lekaszálta a füvet. De pl. az utca a ház előtt nincs karban tartva, sőt valószínűleg hagyományörzési célból a nyár elején hetekig ott bűzlött egy macsak teteme a bokor tövében.

morph on deer 2018.12.26. 12:29:43

@MACISAJT1:
“Ha ez változna( nem látok rá komolyabb esélyt), akkor tisztességes politikusok is megjelennének.”
!
Mi történt?
Meglepően korrekt látlelet, vállalható elemzés, ésszerű következtetés, meg ilyenek..?
Aggódom!
Iszol te rendesen?
:)

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.26. 12:31:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Teljesen igazad van, én pl. a helyi jobbikos jelöltre szavaztam, mert szerintem egy tisztességes ember. A többit meg nem ismertem, csak a fideszest.
Pedig nem vagyok se jobb, se bal, bár már tituláltk fideszbérencnek is. :D

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.12.26. 12:31:33

De miért akar egy miniszterelnök a várban székelni? A miniszterelnöknek a parlament környékén van a helye. Legalábbis egy demokráciában. A kérdés persze költői, és az ország ostobább 3 milliója simán lehetővé is teszi neki, hogy királykodjon.

dare 2018.12.26. 12:33:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Lásd fentebb.
Elég megdicsérned valakit azért, mert értékelhető párbeszédet folytat (kivételesen), és máris elhelyeznek valamelyik oldalon.
Le is kapcsolták gyorsan a villanyt.
Pedig másokra gondoltam amikor ezt leírtam, de úgy látszik nem lehet csak úgy írni valamit hirtelen ötlettől vezérelve, még akkor sem, ha abban a pillanatban azt és úgy érzel, ahogy azt leírtad.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.26. 12:42:09

Amit a geci a pénzünkön - már amit nem lopott el belőle - építtetett, azt majd lemondása előtt egy nappal jóárasítva eladja egy haverjának, nem lesz az soha közvagyon.

csakegyvalaszto 2018.12.26. 12:56:42

@$pi$: @csakegyvalaszto: ""Máshogy fogalmazok: Engem senki ne képviseljen a parlamentben (legyen bármilyen párt tagja), aki hazudik, csal meg lop. Aki meglopja a magyarokat az hogyan képviselheti a hazánkat külföldön?"

A gondolatmenetedben a következő a hiba: feltételezed, hogy vannak olyan fideszes politikusok, akik lopnak. Nem tudod, hogy hányan, nem tudod, hogy mennyit, de ebben nagyjából mindenki egyetért veled. Kizárt dolog, hogy ne lenne pár olyan fideszes politikus, aki lop (valójában sikkaszt, korrumpálódik, visszaél a hatalmával, jogosulatlan előnyt nyújt, de mindegy, mondjuk, hogy lop)."

Amit leírtál az azt jelentené, hogy én azt mondom a fideszes politikusok lopnak. Én nem ezt mondtam. Én arra reflektáltam, hogy MACISAJT1 kollégáddal egyet értettünk abban, hogy a rendszerváltás óta minden politikai pártban voltak egyének és holdudvarok akik loptak. Én ezt nem szűkítettem le csak Fideszre. A legnagyobb baj, hogy a mindenkori legfőbb ügyészek nem végezték a dolgukat (Polt pl az elmúlt 18 évből 14 évet legfőbb ügyész volt, 1993 óta fidesz párttag volt, 2000-ben összeférhetetlenség miatt lépett kia pártból). Szóval ha mindenki tudja, hogy vannak politikusok és környezetük, akik szabadrablást folytatnak a közpénz ellen, el tudod mondani, hogy hála ennek a szent embernek soha nem történt felelősségre vonás?
Lehet, hogy vad a következtetés, de lehet ahhoz köze, hogy azért vannak eltusolva a lopások, mert a legfőbb ügyész felesége és lánya sokmilliós pozíciókban vannak az MNB nevezetű fideszes kifizetőhelyé silányított intézményben? Az már csak a hab a tortán, hogy a lányát éppen a felesége vette fel egy állami céghez, tisztára mint egy családi vállalkozás...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.26. 12:56:49

@alöksz róz: "a jobboldaliak meg mind hülyék."

Nem vagyunk hülyék. Ti viszont mind faszok vagytok, bolsevik fideSSfasszopók.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.26. 13:02:24

@csakegyvalaszto: "feltételezed, hogy vannak olyan fideszes politikusok, akik lopnak."

Az LEHETELEN. Magyarországra a korrupció árnyéka nem vetülhet, ellentétben a környező országokkal, ahol már mindenhol ítéltek börtönbüntetésre minisztert. Magyarország a korrupciót tekintve messze Dánia, Finnország és Svédország előtt áll, azoknál mind súlyosat probléma a korrupció.

transparency.hu/wp-content/uploads/2018/12/CPI_2017_narrativ_final_final.pdf

Bölcs Vezérünk azonnal levágná annak a kezét, aki csak közelítene is a közvagyonhoz. Sajátjaként vigyáz rá. :))

nyerafidesz 2018.12.26. 13:04:49

Még karácsonykor is uszítotok ti "függetlenek".

BiG74 Bodri 2018.12.26. 13:06:20

Kellemes karácsonyt trollok!

Amit országos konszenzus hoz létre, az fentmarad, és az ország részévé válik. A többi csak szerzemény, mely kiemelt célpont.

regbor 2018.12.26. 13:20:50

@BiG74 Bodri: Milyen országos konszenzusról beszélsz??????

dare 2018.12.26. 13:23:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Soha nem fognak itt elítélni senkit.
Ez már csak egy ilyen következmények nélküli ország marad, és nagyokat pislogunk majd továbbra is akkor, ha a közmorál szóba kerül.

regbor 2018.12.26. 13:24:19

Dare: Kicsit eltávolodva a konkrét blogtól. Olvasd el a hozzászólásokat! Vond ki belőlük a személyeskedő, ledegradáló, kicsinyes kommenteket, valamint az egyértelműen propagandaszövegeket! Szerinted mi marad? Szerinted a te oldaladról maradt egyetlen konkrét tény is? De most komolyan!

dare 2018.12.26. 13:30:10

@regbor: Nem sok minden.
Ezért örülök a párbeszéd minden csírájának, de ha ugyanezt kérném tőled én is, csak ellenkező előjellel, akkor hasonló eredményre jutnál, mint én.
A trágárság mérvadónak számít, ez nem oldalak függvénye.

alöksz róz 2018.12.26. 13:42:52

@látjátok feleim szümtükkel: a fidesz régen okos volt és a szavazói is okosak voltak. aztán később hülye lett és azóta a szavazói is mind buták

alöksz róz 2018.12.26. 13:43:59

@dare: én nem találkoztam itt még egyetlen kivétellel se.

alöksz róz 2018.12.26. 13:45:53

@regbor: látod, csak rá kell mondani mindenre amivel nem értesz egyet, hogy propagandaszöveg és meg is van oldva a probléma

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.26. 14:14:30

@dare: kurva nagy tévedés. A bal,- jobb felosztás a fidesz argumentuma.
Egyáltalán nem gond a világnézet, lám, a Jobbik sem gyűlölt pária, noha ahol lehet, ott támadta a fidesz.
Sőt, még az sem igaz, hogy a fidesz lenne a közös utálat célpontja. A jelenlegi rezsim, a jelenlegi ideológia ami kiveri a biztosítékot.

Szívesen meghallgatom Pokorni véleményét, de a Némethére nem vagyok kíváncsi.

regbor 2018.12.26. 14:20:13

@dare: Kétségtelenül ez is igaz. De én legalább tudok ellenpéldát hozni:
Macisajt:
"Index: "Egészen rendhagyó módon vasárnap is megjelent a Magyar Közlöny karácsony előtt, egészen pontosan december 23-án, méghozzá nem is véletlenül: a kormány 150 kisebb-nagyobb fejlesztési célra összesen bő 72 milliárd forintnyi, a GDP 0,2 százalékát kitevő támogatást osztott ki az ünnep alkalmából – szúrta ki a Portfolio."

Nos, erről próbálok időnként beszélni, de úgy tűnik, hiába. Gondolom, most is lesz azonnal fideszbuzi, aki megmagyarázza, miért kell az egyébként degeszre kitömött sportklubokat újabb milliárdokkal támogatni."
válasz:
"

regbor 2018.12.26. 14:25:26

@dare: Kétségtelenül ez is igaz. De én legalább tudok ellenpéldát hozni:
Macisajt:
"Index: "Egészen rendhagyó módon vasárnap is megjelent a Magyar Közlöny karácsony előtt, egészen pontosan december 23-án, méghozzá nem is véletlenül: a kormány 150 kisebb-nagyobb fejlesztési célra összesen bő 72 milliárd forintnyi, a GDP 0,2 százalékát kitevő támogatást osztott ki az ünnep alkalmából – szúrta ki a Portfolio."

Nos, erről próbálok időnként beszélni, de úgy tűnik, hiába. Gondolom, most is lesz azonnal fideszbuzi, aki megmagyarázza, miért kell az egyébként degeszre kitömött sportklubokat újabb milliárdokkal támogatni."
válasz:
"@regbor: "Gondolom, most is lesz azonnal fideszbuzi, aki megmagyarázza, miért kell az egyébként degeszre kitömött sportklubokat újabb milliárdokkal támogatni. "

Bár a "fideszbuzi" megtisztelő címet nem áll módomban kiérdemelni, azért a hörgemény helyett próbáld meg a kormánypártisággal szintén nehezen vádolható portfolio cikkét elolvasni és megérteni.
Aztán rájössz (vagy nem) néhány dologra: hogy a kormány a megtakarított pénzt
utalja ki vagy hogy az egyházak ebből a pénzból óvodákat, bölcsődéket hoznak létre."
válaszoltan:
"@MACISAJT1: Elolvastam... "A 73 tételből álló listán a legnagyobb támogatást (3,3 milliárdot) a Nyíregyházi Sportcentrum Nonprofit Kft. neve mellett láthatjuk. A Magyar Kézilabda Utánpótlásért Alapítvány 1,7 milliárdot, a Rátgéber Kosárlabda Akadémia 1,5 milliárdot, a Budafoki Munkás Testedző Egyesület bő 1,4 milliárdot kapott."
"de számos futballklub is kapott több százmilliós, illetve milliárdos támogatást."
Ez bizonyára elkerülte a figyelmedet. Nekem meg nem...."
Reakció a konkrétumra: 0
Más:
"@MACISAJT1: Mert tudod, az iskolába még mindig én veszem a fénymásoló papírt... pedig az nem milliárdos tétel..."
Kuhulin reakciója:
"@regbor: Akkor az iskolaigazgató egy lúzer! (Jó helyre járatod azt a szegény gyereket...) :)"
válaszoltam:
'@KUHULIN: Hű, de okos vagy.... az iskolaigazgatónak a kezében semmi nincs. Az iskola anyagi jellegű igényeit a Tankerület osztja be, és ha ott azt mondják, nincs, akkor az igazgató pattoghat, ahogy akar, akkor sincs.
Ha valamihez nem értesz, minek ugatsz bele?"
reakció a konkrétumra: 0
Nincs kedvem tovább keresgélni, azt gondolom, az illusztráláshoz ennyi is elég.

dare 2018.12.26. 14:26:24

@Igazamvanvagyigazamvan?: A Fidesz még azt sem tudta eszik vagy isszák itt hazánkban a kereszténységet vagy a nemzeties érzelmeket, amikor Kornis megírta azt szösszenetét, amit sokan a mai napig vallanak abból a közegből.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.26. 14:26:27

@látjátok feleim szümtükkel: én nem ezt kérdeztem. Ha karakánul kiállunk saját függetlenségünk mellett, ha nem engedjük be a népnyomorító nyugati tőkét, hol állnánk most? Mi lenne az az irány, amerre kitörhetnénk? Mit tudnánk eladni a hanyatló nyugatnak, amiből az országot fenn lehet tartani?
A fölösleges beruházások addig emelik a gdp-t, amíg el nem készülnek.
Tehát az EU segíj elapadása után a mai beruházások csak terhet jelentenek.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.26. 14:27:25

@látjátok feleim szümtükkel: én nem ezt kérdeztem. Ha karakánul kiállunk saját függetlenségünk mellett, ha nem engedjük be a népnyomorító nyugati tőkét, hol állnánk most? Mi lenne az az irány, amerre kitörhetnénk? Mit tudnánk eladni a hanyatló nyugatnak, amiből az országot fenn lehet tartani?
A fölösleges beruházások addig emelik a gdp-t, amíg el nem készülnek.
Tehát az EU segíj elapadása után a mai beruházások csak terhet jelentenek.

DFK 2018.12.26. 14:51:28

@regbor: akkor konkrétan, miért adtátok össze a Liget projekt árát a Karmelita beruházással? Miért hazudjátok, hogy OV dolgozószobája került 4 milliárdba? Szóval nálatok hiányoznak a tények.

regbor 2018.12.26. 14:58:10

@DFK: Azért, mert ugyanolyan felesleges, környezetromboló presztizsberuházás mind a kettő. És a Liget projektre csak azért van szükség, hogy egynémely NER-lovag megint nagyot kaszáljon! Vannak itt tények, csak érteni kell őket!

dare 2018.12.26. 14:58:53

@regbor: Felesleges volt keresgetned, olvastam ezeket a kommenteket is.
Ha kicsit kevesebb az indulat, talán kevésbé lesz személyeskedő a válasz is rá.
Ezért kell mellőzni a minősítő jelzőket a jövőben, és akkor van rá esély, hogy ne egy jelzőaggatós verseny alakuljon ki.
Akárhogy nézem azt amit linkeltél, abban te minősítettél először le bizonyos szavazókat.
Erre jött egy válasz, aminek nem volt sértő a hangneme (a troll most nem érdekes), egy vitában ez belefér(hetne), csak sajnos a jelzővel már megadtad az alaphangulatot az egészhez.

regbor 2018.12.26. 15:15:26

@dare: Ez igaz, a "fideszbuzi" némi tapasztalat alapján került a kommentbe. Sajnos az a tapasztalatom, hogy emberi hangból nem sokan értenek. Én utálom a legjobban, hogy érdemi vita helyett mindig le kell menni alpáriba.
Hidd el, már sokszor próbáltam, mindhiába.

dare 2018.12.26. 15:33:55

@regbor: Aki nem ért az emberi hangból, azokat ignoráld.
Felesleges idegeskedéstől kíméled meg így magadat.
Engem is sok troll bosszant, ha mindegyiken sikerülne felbosszantani magam, akkor már túl lennék mostanra minimum egy agyvérzésen.
Viszont ha lemész alpáriba, akkor már a troll nyert, sajnos manapság ilyen hülyén működik ez az egész.

BiG74 Bodri 2018.12.26. 15:47:42

@dare:
Csak etetitek a trollokat!

MACISAJT1 2018.12.26. 15:53:24

@Igazamvanvagyigazamvan?: "De érdeklődéssel várom felsorolásodat , ha nincs EU, ha nem csatlakozunk, ha nem teremtődik meg a szabad munkaerőáramlás, mely magyar termékek exportja lendítené fel a gazdaságot? "

No várjunk csak. Én személy szerint egy szóval sem mondtam hogy nem kellett volna csatlakoznunk.
Csupán azt említettem meg, hogy nem kéne most úgy tenni mintha valamilyen
meglepő földrengés nyomán mentek el milliók Nyugatra a csatlakozás után az új tagállamokból.
Mindenki tudhatta hogy ez lesz, még azok is akik a 2004-es kampányban "bécsi kávéház nyitással" csábították itthon a népeket, hogy a Nyugatnak szüksége van piacokra és képzett munkaerőre, olcsón. Hát megkapták.
Régi trükk indiánok óta alkalmazzák, ott üveggyöngyökkel és tüzes vízzel, itt támogatásokkal.
Néha egy egy EU biztosnak isiásza lesz mint Oettingernek és akkor elkotyogja a valóságot:
index.hu/kulfold/eurologus/2017/02/28/nemetorszag_nagyot_szakit_az_eu-bol/

Aztán minden megy tovább mintha mi sem történt volna.

MACISAJT1 2018.12.26. 16:12:09

@csakegyvalaszto: "Basszus, csak kicsit tedd már félre a kötelező Soros propagandát. Te is tudod, hogy hazugság. Az emberek utcára mentek a rabszolgatörvény és a közigazgatási bíróságok miatt. "

Ne tessék velem viccelni...
Ezt/ezeket itt a túlóra bosszantja, mi?
444.hu/2018/12/22/a-felmeztelen-o1g-lany-a-penteki-tuntetesrol-nem-akarok-olyan-orszagban-elni-ahol-egy-ilyen-akcio-megbotrankoztatja-az-embereket

vagy ezt:_
index.hu/belfold/2018/12/19/parlament_tuntetes_orizet_ceu_diak_rendor_eroszak/

Ugyan kérem. Még ezt is Popovicstól vették, aki Belgrádban használta:
444.hu/2018/09/18/orban-kepet-viselo-hordok-pufolesevel-buktatna-meg-a-kormanyt-gyurcsany-ferenc

És akkor még nem beszéltem a "megverésekről", a "fizikai erőszakról", az ajtóra felkenődött kunhalmiról, bangóné "kurva erős" lefekvéséiről, tamás gáspárról, vadai ágnesről, a gyurcsanyista donáth lányáról aki ma momentum alelnök mert "van mááásik", egészen a váccpaverekig, a nem tetszik a rendszer, a gyulyásmártonokról ...

Kijev, Belgrád , Kairó a minta.

dare 2018.12.26. 16:13:34

@BiG74 Bodri: Ez egy ilyen nap.
Úgy látszik túlságosan ráérek. :D
Na jó, inkább nézem a tv-t.

regbor 2018.12.26. 16:20:51

@dare: Stimmt, egyetértünk.

Pelso.. 2018.12.26. 16:53:50

@BiG74 Bodri: Nos, 2010 óta mit hozott létre országos (és hiteles!) konszenzus......?

csakegyvalaszto 2018.12.26. 17:00:55

@MACISAJT1: Lehet kiragadni néhány tüntetőt, aki miatt lehet támadni a tömeget, de amit én láttam az nagyon is korrekt volt. Ha már Ti is visszamutogattok a múltba, akkor elmondható, hogy a mostani tüntetések sokkal nyugodtabbak és rendezettebbek mint 2006-ban voltak.
Támadva az ellenzéki képviselőket: Többük viselkedésével nem értek egyet, és továbbra is azt tartanám a legjobbnak, ha hátrább lépnének, de nagyobb szükség van az ügyhöz a képviselőigazolványukra, mint a szavazógombot nyomó kezükre. Ha már székház, az én értékrendembe nem fért bele a képviselők lefekvése, mint ahogy az se, ahogy az MTVA felelős szerkesztője viselkedett, illetve a fegyveres és civil őrök. Az meg hogy a senkiháziak kidobtak 2 képviselőt, már büntetőjogi kategória.

Korábbi kérdésedre válaszolva szerintem vannak hiteles és tisztességes arcok a mai ellenzéki pártok/szervezetek között, de hogy mi lesz ennek az ellenállásnak a végkifejlete azt inkább kivárom, mielőtt még elhamarkodottan neveket dobálnék.

rallus 2018.12.26. 17:18:32

@csakegyvalaszto: Ne mosdasd a zakkantakat, inkább sorold fel a " hiteles és tisztességes arcokat a mai ellenzéki pártok/szervezetek között" És ez egy rövid, áttekinthető lista lesz....

Tarlós elvtárs kutyaszaros városa (törölt) 2018.12.26. 17:24:20

@rallus: Hol bújkálsz, fideszes nyomorék? Végre te vagy az első fideszes tolvaj, aki egyetért velem abban, hogy a szar után a gecinek is legyen háza. Köszi.

csakegyvalaszto 2018.12.26. 17:24:54

@rallus: Tényleg nem hosszú, de nem sorolnám fel őket jelenleg. Várjunk vele 1-2 hónapot, addigra eldől, hogy merre tart az ellenállás és mekkora is valós társadalmi támogatottsága, illetve mennyire eltökéltek a résztvevői. Én részemről eltökélt vagyok.

regbor 2018.12.26. 17:25:00

@Pelso..: Erre már korábban sem reagált...

Tarlós elvtárs kutyaszaros városa (törölt) 2018.12.26. 17:27:00

@rallus: A geci gazdádnak tisztességes arca van, ugyebár? A többi tolvaj maffiozó fideszes között tudnál nekem mutatni egyetlen tisztességes arcot? Nos, komcsi?

Tarlós elvtárs kutyaszaros városa (törölt) 2018.12.26. 17:30:48

@MACISAJT1: Orbán-komcsi, te láttál már tisztességes fideszest? Egy nevet tolj ide, hadd lássam, hogy tájékozott vagy, nem pedig egy faszszopó Orbán-troll, aki liberális blogokra jár felnyalni a lippsik köpetét.

rallus 2018.12.26. 17:38:25

@csakegyvalaszto: "merre tart az ellenállás" Végre egy kis humor...
Gyorsabban válaszolhatsz, ha kifürkészed, hogy az alkalmi ellenzéki színtársulat mit fog előadni Bangóné rendezése mellett mit akarnak felgyújtani a tüntikézők, ha már nem áll ott a karácsonyfa és a szegény gyerekek is megkapták a megmaradt szánkókat. Nem vagytok olyan sokan, könnyen hoztok döntést egyhangúlag...

BiG74 Bodri 2018.12.26. 17:39:03

@Pelso..:
Esetleg egy mentő kérdést, kolléga?

csakegyvalaszto 2018.12.26. 17:59:08

@rallus: Az majd elválik mennyien vagyunk, nehogy véletlenül tényleg megálljon az ország...

regbor 2018.12.26. 17:59:12

@BiG74 Bodri: Az eredeti kérdésre várjuk a választ!

Occam beretvája 2018.12.26. 18:06:26

Hej, hej, hej, mind itt vagyunk,
hej, hej, hej, nektek bókolunk,
hej, hej, hej, játszunk, meghalunk,
hej, hej, hej a cirkuszban vagyunk,

hej, hej, hej, mind itt vagyunk,
hej, hej, hej, mindig mosolygunk,
hej, hej, hej, ez a mi dolgunk,
hej, hej, hej, a cirkuszban vagyunk.

A szél úgy fújt,
a homok úgy szúrt,
az éj nem múlt, úgy féltünk, úgy féltünk, úgy féltünk -

Félünk, igen, félünk,
hogy holnap már nem leszünk,
az álmok elmerülnek,
és nélülük ébredünk,
de erről, többet erről
neked nem mesélünk...
Adamis Anna :-)

Pelso.. 2018.12.26. 18:26:35

@BiG74 Bodri: Igen, kérek, valamit félreduplagondoltam.

Pelso.. 2018.12.26. 18:32:42

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: Nem zárom ki, hogy kérdezett mindjárt felsorolja a valaha létező összes fidesz tagot, akik mind és egy az egyben grállovag, Einstein, s Marilyn Monroe együtt.

Occam beretvája 2018.12.26. 18:50:16

Hej, hej, hej, mind itt vagyunk,
hej, hej, hej, nektek bókolunk,
hej, hej, hej, játszunk, meghalunk,
hej, hej, hej a cirkuszban vagyunk,

hej, hej, hej, mind itt vagyunk,
hej, hej, hej, mindig mosolygunk,
hej, hej, hej, ez a mi dolgunk,
hej, hej, hej, a cirkuszban vagyunk.

A szél úgy fújt,
a homok úgy szúrt,
az éj nem múlt, úgy féltünk, úgy féltünk, úgy féltünk -

Félünk, igen, félünk,
hogy holnap már nem leszünk,
az álmok elmerülnek,
és nélülük ébredünk,
de erről, többet erről
neked nem mesélünk...
Adamis Anna :-)

csakegyvalaszto 2018.12.26. 18:52:08

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:
Az a durva, hogy a teljes politikai palettán hosszas fejtörés után se tudnék mondani 2 tisztességes és karizmatikus politikusnál többet, és azokat is csak az ellenzéki oldalon találtam.

regbor 2018.12.26. 19:05:56

@BiG74 Bodri: Nem megy, mi? Leírtál valamit, de lövésed sincs, hogyan kéne megvédeni!

BiG74 Bodri 2018.12.26. 19:48:50

@Pelso..:
Akkor:. Nos?

@regbor:
Figyelembe véve a szélirányt, páratartalmat, usadollár-euró árfolyamot, a passzátszél kommunista vonulatát, a válasz: sorooooooosssssss

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.12.26. 20:04:05

@MACISAJT1: fideszgeci létedre néha tudsz normális is lenni.

Szerintem inkább az volt,hogy ahogy a rendszerváltás környékén is vártuk,hogy a nyugati jólét vagy jobb élet jön el ide.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.26. 20:22:45

@MACISAJT1: akkor nem világos. Az EU pénzén élünk, az alapja a fejlődésünknek, de mégis elutasítjuk az EU-t.
Mert szerinted üveggyöngy.
Ezzel csak egy gond van: az EU pénzét mi használjuk fel rosszul.
Hisz mit is adunk mi az EU-nak? Olcsó munkaerőt?
Nem, a román, lett, ukrán, török, stb olcsóbb. De lassan a portugál is.

Occam beretvája 2018.12.26. 20:26:24

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Ellentétben veled. Pár éve egy pikírt megjegyzésemre minden átmenet nélkül kúrvaanyáztál. Viszont megelégedettséggel tölt el hogy a primitív anyázó, fideszgeciző, ávóslelkületü lúzer fajtád még hosszú ideig mást nem tehet csak átkozódhat. :-))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.12.26. 20:32:40

@Occam beretvája: Max akkor anyázok nektek,amikor előjön az elvtelen gerinctelen énetek.Általában mindig.
Viszont mostanában inkább csak nevetek ezeken.
Mostanában kezdtem el megint anyázni.

Amúgy akkor melyik nevedet használtad,:))

alöksz róz 2018.12.26. 20:38:49

@Sir Bates dö Hól: és meg is van oldva a probléma.

Pelso.. 2018.12.26. 20:43:33

@BiG74 Bodri: Hogyhogy nos? Szerintem a látszaton és olcsó színházon kívül 2010 óta semmiféle konszenzus nincs.

BiG74 Bodri 2018.12.26. 20:50:39

@Pelso..:
A nos volt a mentő kérdés.
Amúgy miről is volt szó, mert illiberális demokráciában az igen néha nem, nem pedig igen, ha a libsi tiltakozna a nertelen mivoltában, és kezdem unni, hogy trollokkal teleszart blogokon próbáltok vitázni.

Törpvadász 2018.12.26. 20:55:47

@Igazamvanvagyigazamvan?: Ott a pont. +1 megjegyzésem erre: Orr bán és a teljes bandája, élén az Istenkegyelméből gazdagodó strómannra, az összes lopós fideszes EUs pénzen gazdagodik, hízik és élősködik a népen. Gusztustalan és aljas banda egytől egyig.

regbor 2018.12.26. 21:00:58

@BiG74 Bodri: Te vitatkozni? Feltettem egy egyszerű kérdést. Fél napja nem sikerült rá érdemi választ adnod, mert amit írtál, az nem értékelhető válaszként.
Te beszélsz itt libsikről? Azt sem tudod, mit jelent a szó! Pont a fajtád, az agyatlan fidesztrollok miatt nem lehet normális vitát folytatni.

BiG74 Bodri 2018.12.26. 21:02:52

@regbor: Öcsém, te sem a legélesebb kés vagy a fiókban.

Pelso.. 2018.12.26. 21:04:28

@BiG74 Bodri: OK. A konszenzusokról, amely nem tünetei a ner-nek.

regbor 2018.12.26. 21:06:33

@BiG74 Bodri: Lehet, de én legalább a fiókban vagyok, míg te maximum a lábtörlő lehetsz ennyi ésszel...

regbor 2018.12.26. 21:07:52

@BiG74 Bodri: Ja, és a válasz továbbra sem született meg...

BiG74 Bodri 2018.12.26. 21:09:37

@Pelso..:
Hát nem, mondjuk szerintem a konszenzus szónak speciálisan más jelentése lehet a fityisz szótárban.

Törpvadász 2018.12.26. 21:09:50

A cikk. Nos, engem nem kérdezett ez az élősködő és here módra élő banda, akarom-e ezt a pénzszórást. Akkor, amikor az elmúlt évek kórházfeljlesztéseit, útberuházásait, stb. EUs pénzből finanszírozták... Az eü romokban, hullik a magyar avkórházakban, ha van orvos, aki kezelje egyáltalán, az oktatás romokban... De van egy raklapnyi stadionunk, ami töb. 100 milliárdba került és teljesen felesleges, pénznyelő.

BiG74 Bodri 2018.12.26. 21:12:05

@regbor:
Adj rá még egy kis kakaót, mert így soha nem szállsz fel, csak a földön pörögsz, mint valami keringő dervis. Nyisd már ki a csipásokat, egyfejű!

BiG74 Bodri 2018.12.26. 21:18:52

@Törpvadász:
A stadion felhasználására és az állampolgári tehetetlenségre jó példa:Francisco Macías Nguema.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.26. 23:28:35

@BiG74 Bodri: ez lehet a NER jövője. A stadionok egyetlen értelme. Mert focira nem használhatóak.

regbor 2018.12.27. 10:41:45

@BiG74 Bodri: Figyelj, baromarcú! Egy egyszerű kérdést tettem fel 24 órája. Azóta sem tudtál egy értelmes szóval válaszolni, csak a szar ömlik a szádból! Elmész te a bús, büdös... Oda tettelek, ahol a birca van... soha többet nem reagálok egy hozzászólásodra sem.

BiG74 Bodri 2018.12.27. 11:12:44

@regbor:
Helyes, bár bircával soha nem lehetünk egy helyen.
Mondjuk, ha te vagy orkbán kreatív ellenzéke, akkor már kapáltak nekünk!

MTA rendes tagja 2018.12.27. 11:57:41

A mocskos prolik szerint semmit sem szabad építeni.
Legyen romos Magyarrszág.
Persze azzal nincs gond, amikor Gyurcsótány kidobott 9 milliárdot az új kormányzati negyedre a semmiért.

regbor 2018.12.27. 12:37:17

@MTA rendes tagja: Te sem érted, mi? Nem az építéssel van a gond, hanem a szándékkal. De csak nyald, amit a szádba ad a gazdi. (a nickneved meg kész röhej...)

BiG74 Bodri 2018.12.27. 15:43:55

@MTA rendes tagja:
Há persze, hogy gyúúrcsány! Meaznemfáj! Me gyucsány! Ecsém haladj már a korral, meg fidibusz brossurával! Sooooooroooooosss! Bammeg! Meg hanyatló libsi! Hol van már a gyúrcsány! Igy nem lesz bónusz!
süti beállítások módosítása