B1 blogcsalád



Puzsér megint átverte a szocikat

2018. december 20. - nickgrabowszki

Hiába ígérte meg az LMP jelöltje, hogy részt vesz a főpolgármester-jelölti előválasztásban, inkább mégis kihagyja. karmol.jpg

Sajtótájékoztatón jelentette be csütörtökön a baloldali ellenzék, hogy lesz főpolgármester-jelölti előválasztás, amin az LMP által támogatott médiaceleb is részt vesz, és tehát hogy minden akadály elhárult Tarlós leváltása elől.

Ehhez képest a valóság az, hogy van egy tény és egy ígéret.

  • A tény: Puzsér nem indul a főpolgármester-jelölti előválasztáson.
  • Az ígéret: majd esetleg júniusban részt vesz egy második fordulóban.

Puzsér azt már ősszel megígérte, hogy részt vesz a jelöltkeresésben, de olyan feltételeket támasztott (internetes szavazás), amivel gyakorlatilag biztosra lehetett venni, hogy nem indul az előválasztáson.

Ezt most már deklarálták is. Az első fordulót, a tulajdonképpeni előválasztást a baloldali pártok (az MSZP, a Párbeszéd és a DK, meg a Szolidaritás) rendezik maguk között (Karácsony Gergely vs Horváth Csaba és talán Gy. Németh Erzsébet), hozzátéve, hogy az LMP jelöltje szándéknyilatkozatban ígérte meg, hogy majd a nyáron részt vesz egy külön számára és az ő feltételeivel kiírt második fordulóban.

Esetleg. Ha addig meg nem gondolja magát.

Az a legvalószínűbb, hogy - hiába Karácsony, Molnár Zsolt és Puzsér által aláírt szándéknyilatkozat - nem lesz semmiféle második forduló júniusban. Puzsérnak nincs más dolga, mint hogy a feltételek nem teljesülésére hivatkozva ismét kihátráljon a dologból.

Ez nem lesz nagyon nehéz. Olyan feltételeket szabott, pl. hogy a 2. fordulót egy pártoktól független szervezet bonyolítsa le.

  • Elég lesz majd azt mondani, hogy nem találtak mindenkinek megfelelő független szervet.
  • Vagy hogy nem lehet garantálni a Fidesz-trollok távoltartását a baloldali jelöltállítástól.
  • Vagy hogy már tart a kampány, késő előválasztást tartani.
  • Vagy nyár van, senki sem akar politikával foglalkozni.

Vagy akármi. A közös jelöltállítás alóli kibújást nagyon kreatív módon tudták megindokolni már február-márciusban is.

Tarlós leváltása Puzsér számára nem cél, többször nyilatkozta, hogy erre nem lát esélyt. A legtöbb, amit remélhet, hogy a Fidesz jelöltje gesztust tesz, és átemel 1-2 jelentéktelen, sokba nem kerülő programpontot a saját ígéretei közé, amit lehet majd úgy interpretálni, hogy komoly lépés a zöld Budapest felé vezető úton. Ami persze szintén lényegtelen:

a fő cél deklaráltan az ellenzékváltás és a leszámolás a "régi baloldallal".

Puzsér maga mondja ezt ki a Facebook-posztjában:

jelenleg ez a legjobb esély az ellenzékváltásra, ez a legjobb esély Tarlós István leváltására, ez a legjobb esély arra, hogy Gyurcsány Ferenc kezéből végre a centrumba kerüljön át az Orbán Viktor elleni küzdelem súlypontja.

Hogy közben beleszövi Tarlós leváltását is, az csak terelés, mellébeszélés és ürügy. Nem arra érdemes figyelni, amit mond, hanem arra, amit tesz.

Nyilván jól tudja ezt Molnár és Karácsony is, csak elhalasztották a vereség (ti. hogy nem egyetlen ellenzéki kihívója indul Tarlóssal szemben) beismerését.  És ezt úgy próbálták meg kommunikálni, hogy Puzsér engedett.

Dehogy engedett. Föltörölte velük a padlót.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8614503062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paraszthajszal 2018.12.20. 12:34:44

„Föltörölte velük a padlót”

Hát lássuk be, ezekkel a szellemóriásokkal szemben ez annyira nem nagy fegyvertény. 2010 óta még Budapesten, a hagyományos lippsi fellegvárban sem tudták Tarlóst megverni egyszer sem; az ogy-i választásokról nem is szólva.

„Karácsony Gergely vs Horváth Csaba és talán Gy. Németh Erzsébet”

Szóval ez a választék?

Két csúnyán bukott főpolgármester-jelölt (Gy. Németh Erzsi 13% 2002-ben!, a szocik szavazói közül is Demszkyre szavazott a többség; Horváth Csaba 29% 2010-ben), egy csúnyán bukott miniszterelnök-jelölt (az MSZP-PM annak is örülhetett, hogy a 10%-os küszöböt megugrotta)?

Sehol egy hiteles, karakteres arc?

Sir Bates dö Hól 2018.12.20. 13:51:58

@paraszthajszal: "Sehol egy hiteles, karakteres arc?"

hát, baribaszó ner-cseléd, most erre maximum anyádba küldhetnélek el, de attól még igazad van, sz'al nem is teszem...
(bár nyilván jót tenne a ner-t elutasítók lelkiállapotának, ha nem tarlós nyerne -akire egyébként szemmel láthatóan nagy a főpolgármesteri kabát, s egyébként sem más, mint egy ittmaradt szellem a kádár-érából, szervilis, megalkuvó, de az is igaz, hogy nagy mozgástere senkinek sincs egyik önkormányzatban sem, mivel az önkormányzatokat már kivéreztették azzal, hogy a forrásaikat elvonták, s ezt nem a fidesz kezdte el, ő csupán a kegyelemdöfést adta meg, az abszolutisztizmus dicsőségére)

blöff 2018.12.20. 14:47:06

Nem tudom eldönteni, hogy a blogíró most gúnyosan akarja beállítani Puzsér ténykedését, védve a szocikat, kétségbe vonva egyúttal Puzsér ellenzékiségét és szándékait, szembeállítva azt a szocikéval? Magából a posztból is az jön le, hogy a szocik totál balfasz, esélytelen idióták, mert még átbszta őket a Puzsér is.
Akkor viszont meg nem értem, egyáltalán miért jönnének szóba akár egy előválasztás ürügyén is, vagy bárhogy, mint akiket meg kellene választani? Ki bírja ki fáradt, lemondó nevetés nélkül, ha Horváth Csaba neve felmerül?
Nem értem a koncepciót, tekintve, hogy Puzséron kívül nincs más épkézláb ellenzéki jelölt. Az a szembeállítás célja, ha ő nem lenne, lenne esélye a szociknak? De ezzel azt is mondjuk, hogy mivel ő van, nincs esélye a szociknak, ergo jobb jelölt bármelyiküknél. Akkor meg ki mögé is kéne beállni az ellenzéki oldalon?!
Azon lehet vitatkozni, hogy Puzsér egyáltalán megfelelő-e erre a posztra és várhatóan Tarlós nagy fölénnyel nyer (mai állás szerint), de ha bármilyen szembeállítást végzünk közte és bármely ellenzéki párt lehetséges jelöltje közt, akkor magasan ő jön ki győztesen.
Ezért vagyok egy kicsit confused a cikk szándékait illetően. Mire gondolt a költő?!

Gery87 2018.12.20. 14:56:14

Az ellenzék szokásosan balfasz, Puzsér meg csak a felszínen akar maradni, nehogy elfelejtsék....közben meg még mantrázhatja a saját álláspontját:)
Ennyike.

aranylövés 2018.12.20. 15:06:44

Puzsér három hónapja politizál és többet ért el, mint mások harminc év alatt. Ma ő legkomolyabban vehető ellenzéki jelölt, képes érdekérvényesítésre (lsd.: szocik), képes integrálásra (lsd.: LMP), vele verhető Tarlós. Mással nem.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.12.20. 15:10:41

Teljesen mindegy hogy a ballib elkúrók kit fognak kihozni győztesen.
Gyurcsány és az MSZP már politikai hulla, csak még ők nem tudják.

rallus 2018.12.20. 15:24:24

Nemsokára jön a csősz és az összeset elzavarja....

rfbzs 2018.12.20. 15:48:31

@aranylövés:
Nem ért el semmit. Önjelölt (bár van aki "bírja") barom. Lehet, hogy az ellenzéknek nem nagy az esélye, de egy ilyen megmondó ember még azt is tönkreteszi.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.20. 16:04:07

Budapestet katonai kozigazgatas ala kell helyezni, es egy tokos Ezredest kell odakuldeni, aki kordaban tartja a lipsiket es egyeb csocselekeket.

Gazz 2018.12.20. 16:28:17

Puzsér teljesen jól csinálja.

Gazz 2018.12.20. 16:29:43

@Rettegek mert ballib vagyok: Figyu, ti ott a trollgyárban még mindig hisztek abban, hogy ez a szuperbéna autisztikus trollkodás bármilyen mérhető változást ki tud váltani? :-DDDD

alöksz róz 2018.12.20. 16:37:39

a fő cél deklaráltan az ellenzékváltás és a leszámolás a "régi baloldallal"- nagyon helyes.
csak egy kicsit már későinek tűnik.

alöksz róz 2018.12.20. 16:39:46

@blöff: ez az mszp blogja, tehát nem nehéz kitalálni...

Egyallampolgar 2018.12.20. 16:40:37

Már bocsánat de ez a poszt tele van csúsztatásokkal.

Puzsér komolyan veszi a jelöltséget. Puzsér feltételei változatlanok. Hülye lenne egy MSZP pártszékházból irányított eljárásban résztvenni.

Ez pedig HAZUGSÁG:
"Tarlós leváltása Puzsér számára nem cél, többször nyilatkozta, hogy erre nem lát esélyt"
Könyörgöm az hogy Puzsér elsimerte hogy Tarlós a legesélyesebb nem jelenti azt hogy neki nem célja a győzelem. Csak azt jelenti, hogy ő nem hazudozik mérvadó reményekről mint tették az ellenzéki pártok áprilisig.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.12.20. 16:42:32

@Gazz:

Nekem úgy tűnik, hogy éppen most bukott el a Soros által vezérelt puccs kísérletetek balfaszkám !

A karaván meg halad, a ballb kutyuska meg ugat. Már csak ugatgat.

Gazz 2018.12.20. 16:52:57

@Rettegek mert ballib vagyok: látom a kérdés értelmezése sem sikerült. Mostanában már nyolc általánossal is be lehet kerülni a csapatba? :-DDDD

Sir Bates dö Hól 2018.12.20. 17:02:05

Az meg végképp az MSZP saját magáról kiállított szegénységi bizonyítványa, hogy molnár zsolt még egyáltalán a párt körül van. Ennyi erővel bevonhatnák a döntéshozatali mechanizmusukba bármely ner-funkcionáriust is vétójoggal.

Gazz 2018.12.20. 17:11:50

Molnár már kétszer bizonyította, hogy az emberek inkább szavaznak Tarlósra, mint rá. Tényleg ennyire nincs más? :-DDDD

dare 2018.12.20. 17:15:01

Szerintem csak felkészül, és teljesen igazat adok neki ebben.
Most csak szimpátiaszavazás lesz az előválasztás, és ha valaki már elindul egy ilyen posztért, akkor szerintem programot is szeretne ütköztetni, elképzeléseket, és nem elégedne meg ennyivel, ennek így nincs igazán nívója.
A mostani előválasztáson vele törölnék fel a padlót, mert sehol egy program, sehol egy jól látható koncepció a részéről, olyan ami kivitelezhetőnek mutatja be az elképzelését, esetleg elfogadhatóvá, könnyebben emészthetővé a lakosoknak.
Tehát vizsgázni úgy érdemes menni, ha az ember felkészül, mert akkor már kevésbé érheti meglepetés.
Én inkább azon csodálkozom, hogy a szocik ebbe belementek.
Még a végén elhiszem, hogy ők is komolyan gondolják.

Tangooo 2018.12.20. 17:16:23

Csabika szakértőnek tartja magát ebben a témában, mert világ életében az önkormányzatok körül serte-pertélt.
A második kerületi egy szál győzelme ébresztette rá a helyi lakosságot, hogy még egy kerület irányítása is meghaladja a képességeit. El is zavarták. Ezek után borítékolható, hogy a fővárost fél kézzel elvezetné. Nem?
Puzsér ugyanúgy nem ért a dologhoz, de legalább biztosan szórakoztató sajtótájékoztatókat tartana.

Brute 2018.12.20. 17:23:21

"Tarlós leváltása Puzsér számára nem cél, többször nyilatkozta, hogy erre nem lát esélyt."

Ezt nem mondta sehol. Nem vádollak hazugsággal, szóval inkább szövegértési problémák vannak a háttérben.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.20. 17:52:35

Az biztos, ha orbánctetvek ellen nem egy jelölt fog indulni, akkor én bojkottálom a szavazást.

Attilajukkaja 2018.12.20. 18:21:26

Puzsér egy jópofa, vagdalkozó, örökös elégetlenkedő. Nem értem, az LMP hogy gondolta, hogy komoly jelölt lehet a főpolgármesteri választáson. Hacsak nem megint az ellenzéki összefogásnak akarnak keresztbe tenni, ahogyan azt áprilisban is tették.
Gyanítom, hogy ez a helyzet!

@Egyallampolgar:
"Hülye lenne egy MSZP pártszékházból irányított eljárásban résztvenni."
Igazad van. Mert jól tudja, hogy alulmaradna. Sajna így is ez fog történni, mert ez az egész történet egy hete már nagyon másról szól, mint az MSzP-ről vagy a székházáról.

Attilajukkaja 2018.12.20. 18:30:12

@dare:
"Most csak szimpátiaszavazás lesz az előválasztás, és ha valaki már elindul egy ilyen posztért, akkor szerintem programot is szeretne ütköztetni, elképzeléseket, és nem elégedne meg ennyivel, ennek így nincs igazán nívója."
Nem értem. Azt akarod mondani, hogy Puzsérnak még időre van szüksége, hogy kialakítsa a programját? Vagy miért gondolod, hogy a többieknek, akik sokéves gyakorlattal rendelkeznek a polgármesteri teendőkben, nincs ilyenjük?
Vagy Puzsér nem tartja magát (esetleg a jelenlegi LMP-t) elég szimpatikusnak? :o)

nápolyi maszti 2018.12.20. 18:43:45

@Attilajukkaja: "Nem értem, az LMP hogy gondolta, hogy komoly jelölt lehet a főpolgármesteri választáson." Sehogy, nem is ez a célja. Az lmp orbán segédcsapata, vak, aki nem látja.

Attilajukkaja 2018.12.20. 18:45:07

@nápolyi maszti:
"Az lmp orbán segédcsapata, vak, aki nem látja."
Én is erre próbáltam utalni. :o)

dare 2018.12.20. 18:48:42

@Attilajukkaja: Igen, de ezt ő se tagadja.
Kell neki egy program, anélkül széétszedik, bohócot csinálnak belőle.
Ha van program, van mögötte akár nagyobb támogatás, már jobb megmérkőzni úgy bárkivel is.
Fogalmam sincs Puzsér minek tartja magát, de azt jól látom, hogy meg akar mérkőzni ezért a posztért.

nemecsekerno_007 2018.12.20. 18:49:42

"Puzsér megint átverte a szocikat"

Az ellenzék meg az ellenzéki szavazókat... Már harmadszor...

dare 2018.12.20. 18:50:12

@nápolyi maszti: Az a vak, aki csak ennyit képes felfogni a körülötte zajló világból.

Attilajukkaja 2018.12.20. 18:54:24

@dare:
"Igen, de ezt ő se tagadja."
Vagyis NEKI van szüksége időre, nem a többieknek. :o)
Akkor valami olyan kompromisszumra lett volna szükség, hogy az előválasztások ne januárban legyenek, hanem valamivel később, hogy Robika össze tudja szedni magát. De ez a kettős előválasztás komolytalanná teszi a dolgot.

"Fogalmam sincs Puzsér minek tartja magát, de azt jól látom, hogy meg akar mérkőzni ezért a posztért."
Nem is érdekes, minek tartja magát, csak venné végre komolyan ezt az egész "bulit"!

Attilajukkaja 2018.12.20. 18:57:13

@nemecsekerno_007:
"Az ellenzék meg az ellenzéki szavazókat..."
Konkrétan mire gondolsz? A kalapra?

dare 2018.12.20. 19:06:26

@Attilajukkaja: Neked nem lenne szükséged időre?
Ő civil, nem tud az utcáról beesve 3-4 hónap alatt egy ilyen posztot elérni.
Össze tudja szedni magát, ha nem, akkor kikap júniusban is.
Ennyi a történet.

"csak venné végre komolyan ezt az egész "bulit
Ha elindult volna most, akkor nem vette volna komolyan

Attilajukkaja 2018.12.20. 19:21:48

@dare:
"Neked nem lenne szükséged időre?"
Ha nem tudnám, mit akarok, akkor nem indulnék el egy ilyen komoly posztért.

"Ő civil, nem tud az utcáról beesve 3-4 hónap alatt egy ilyen posztot elérni. "
Éppen ezért nincs hitele. Főleg, mert eddig semmi ilyenben nem vett részt.

"Össze tudja szedni magát, ha nem, akkor kikap júniusban is."
Értem én az ő kiindulási pontját, de úgy érzem, ezzel komolytalanná teszi az egész előválasztási folyamatot. Nem lehet minden hőzöngőt bevárni, akinek éppen eszébe jut, hogy ő bizony Budapestet akarja irányítani minden szakmai felkészültség nélkül.
Szerinted ezt az embert hányan fogják valaha is komolyan venni a választók körében?

"Ha elindult volna most, akkor nem vette volna komolyan"
Így se, úgyse veszi komolyan.

dare 2018.12.20. 19:37:13

@Attilajukkaja: Az utolsó mondatod alapján látszik a szimpátiaversenyben hiszel. ;D
Lehet igazad lesz, de ettől függetlenül kicsit ha kevésbé vagy előítéletes (mint Puzsér is), akkor talán még k3llemesen csalódhatsz is később.
Legyen így.

taga20 2018.12.20. 20:03:24

@GIeccsertetű: ha elégetnéd a kossuth téren a bendzsódat, az kicsit beszédesebb lenne!:)))

Attilajukkaja 2018.12.20. 20:39:40

@dare:
"Az utolsó mondatod alapján látszik a szimpátiaversenyben hiszel."
Igaz, csak hogy az én szimpátiám vagy unszimpátiám nem az LMP ellen, hanem Puzsér személye ellen szól.

"talán még k3llemesen csalódhatsz is később."
Ha ő jönne ki a második előválasztásból győztesként, tényleg csalódnék. :o)
De minden lehetséges! Miután Trump lett az USA elnöke, nálunk is nyerhet egy bohóc.
Az előélete alapján, én Puzsért sajnos tényleg annak tartom.

blöff 2018.12.20. 21:02:32

@alöksz róz: rendben, ezt nyilván én is értem, de amit kevéssé az az, hogy ő maga is pont azt az eredményt hozza ki, hogy a szocik még Puzsérnál is bémábbak, akkor mi is volt a cél?
Vagy szociális támogatásként szavazzunk a retardáltakra, kvóta alapon?

arty1977 2018.12.20. 21:22:18

@Nincs közöttünk csicska: pl a fasszopó fideszes fajtádat? tőlem jöhet :D

dare 2018.12.20. 21:22:44

@Attilajukkaja: Engem is bosszant a hülyeségeivel sokszor, de ha csak ez alapján ítélném meg az alkalmasságát, vagy akár csak a programját is (ha lesz), azzal csak a berögzült szemléletet erősíteném meg.
Engem kíváncsi tett.

Attilajukkaja 2018.12.20. 21:41:06

@dare:
Örülök, hogy téged kíváncsivá tett. Még úgy is, hogy már egy jó ideje bejelentette az indulási szándékát, de még mindig nem mer kiállni a többi jelölttel szemben, mert nem tudja értelmesen megfogalmazni, hogy hogyan is képzeli realizálni a "programját". :o)))
Gondolod, júliusra sikerül neki??????????
Nem az ő személye a nevetséges vagy bosszantó elsősorban, hanem, hogy a magát ellenzékinek nevező LMP már megint megpróbál egy bohóc személyében keresztbe tenni az ellenzéki összefogásnak. Ezt nagyon sajnálom.

dare 2018.12.20. 21:50:39

@Attilajukkaja: De, a személye zavar téged.
Trump is egy sudri, és az alapján ítéled meg őt is, és nem a kormanyzásáért.
Az Lmp meg jelen pillanatban kit kéne hogy támogasson?
Puzsér programját ha egy zöld párt nem támogatja, akkor az elég érdekes hozzáállás lenne a részükről.

Egyallampolgar 2018.12.20. 21:52:57

@Attilajukkaja:

""Hülye lenne egy MSZP pártszékházból irányított eljárásban résztvenni."
Igazad van. Mert jól tudja, hogy alulmaradna. Sajna így is ez fog történni, mert ez az egész történet egy hete már nagyon másról szól, mint az MSzP-ről vagy a székházáról."

Te ne haragudj de te össze-vissza mosol dolgokat. Te elindulnál egy olyan választáson ahol az ellenfeled egy párt jelöltje és annak aktivistái rendezik, számolják az egészet?
Te nem kérnéd, hogy keressünk erre egy pártatlan csapatot?
Nem tudom hogy érted azt hogy egy hete... a blog-poszt először is olyan dolgokat citál elő Puzsérról amit az nem mondott illetve amit témában mondott az is több mint egy hetes.
Amúgy meg a mostani tüntetés sorozat nem teszi semmisé az MSZmP pártok bűneit. Csak most van talán egy olyan rendszerváltó akarat amely a NER megdöntésére irányul. Egy évet késtek vele. Ha az MSZmP és a Jobbik akarta volna már nem lenne NER. Ha 49% tudott 2/3-ot a parlamentben az 51% is megszerezte volna, csak nem akarták. Huzakodtak egy-egy körzeten volt 4 ellenzéki miniszterelnök jelölt. Aztán a pofára esés.
Én örülök annak, hogy érzi az ellenzék vagy megpróbál érvényesen fellépni a rabszolgatörvény ellen vagy mi demokratikus szavazók őket cseréljük le, hogy végre valaki a FIDESZt is eltakarítsa.

morph on deer 2018.12.20. 23:01:58

@dare:
“Fogalmam sincs Puzsér minek tartja magát, de azt jól látom, hogy meg akar mérkőzni ezért a posztért.”

Akkor már inkább hívja ki Tarlóst versenyfutásra. Az legalább ugyanennyire röhejes lenne, csak kevesebb hajcihővel.

Tévedés ne legyen, én kedvelem az eredeti őrülteket, de a valahogy a műhülyékkel nem vagyok kibékülve.
Biztosan az én ízlésem rossz, a jelek szerint úgy tűnik.

élhetetlen 2018.12.21. 00:27:49

@dare: Igen, én is előítéletes vagyok. Ki vagyok kattanva azon, hogy Bp. főpolgármestere képes azt mondani, hogy fogalma sincs, mi ez a CEU ügy. Puzsér meg a semmihez nem értek, de bármibe belebeszélek stílusával nem túl bíztató. Erre én is képes vagyok (mosoly). Tarlósnak rendelkezésre áll egy csomó szakember, mégsem képes épeszű döntést hozni, de Puzsér mellett is felsorakoznak majd a szakemberek, és ő majd tud normális döntést hozni, és átrendezi a fővárost. Ja. Akinek addig terjed az esze, hogy sétáló belváros, mert ő még tud 6 km-t gyalogolni, aki nem tud, az ne menjen a belvárosba, mint első ötlet. És persze, szerinted csodát tehet. Ja.

dare 2018.12.21. 01:20:35

@morph on deer: Őszinte leszek, nekem is minden idegszálam tiltakozik az ellen, hogy hektikus emberek kerüljenek hatalmi pozícióba.
Viszont elismerem azt, ha valaki változik.
Puzsér tagadhatatlanul változott, bár az is igaz, hogy nagyon az út elején jár még, van még hová fejlődnie a kompromisszumkészségének, ami a viták vagy a beszélgetések, vagy sok esetben a kritikái megfogalmazásánál nagyon kiütközik nála mind a mai napig.
Megértem azokat, akik kimondottan unszimpatikusnak találják őt, a beszédstílusa nekem se mindig tetszik, de ettől függetlenül jól ír, és vannak jó meglátásai neki.
Csak rajta áll, mennyire veszi ezt az egész jelöltséget komolyan.
És hiába írja őt le a fővárosi értelmiség egy jelentős része, ha bohócként fogják őt azonosítani, és ha nem veszik komolyan a vele való küzdelmet, hát akkor lehetnek itt még kellemetlen meglepetések számukra is.

Tehát ő nem a fővárosi magasan kvalifikált, mindent csak kesztyűvel értelmiségnek fogja csak a szavazatit kérni, hanem bizony a kisemberekét is, akik igencsak szép számmal képviseltetik magukat a fővárosban.
Nem beszélve a fiatalokról, akik szintén sok kérdésben tudnak azonosulni vele, és oda szoktak figyelni arra amit ő mond.

A lényeg: nem mindenkinek a szimpátiájára fog hajtani, szerintem ezt lehetetlenség is lenne bárkinek is megvalósítania.
A széles tömegek szimpátiája kell csak neki, azoké, akik hitelesnek gondolják majd őt, és ezért szavaznának is rá.
Én legalábbis ezt tenném a helyében.
A tömeg szimpátiája, és az értelmiség szimpátiája között kell választani minden esetben minden jelöltnek, bármilyen választáson is indul.
És nem elég a választás, a hitelesség fog a végén dönteni.
Puzsér értelmiségi is, és mégsem az.
Könnyebben tudnak vele azonosulni sokan, mint egy élére vasalt, nagyon választékos szókészlettel kommunikáló tökéletes jelölttel.
Műhülye lenne?
A választó fogja ezt eldönteni, ha ők hitelesnek fogják tartani, akkor teljesen mindegy hogy mi, vagy bárki más mit fog gondolni róla.
Ha pedig a tömeg érzi a szerepet, akkor hamar pont szokott kerülni manapság a mondat végére.
Csak rajta áll, hogy kinek a szimpátiájáért fog harcolni, és mennyire tud majd hiteles lenni.
Én hitelesnek érzem őt, legalábbis eddig.
Érzem rajta azt a szándékot, amit kevés politikuson éreztem mostanság.
Ha átver, akkor csak annyit tudok mondani, hogy nagyon jól csinálja.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.21. 08:17:26

@élhetetlen: "Puzsér meg a semmihez nem értek, de bármibe belebeszélek stílusával"

Nem is kell értenie semmihez, a vezető politikai tisztség, az irányokat kell kijelölnie, nem ő takarítja az utcát. Az a fontos, hogy hozzáértő beosztottakat válasszon. Magyarország is azért csúszik le a régiós országok között, mert a geci nem ért az ország vezetéséhez, és csak talpnyalókkal veteti magát körbe.

Attilajukkaja 2018.12.21. 08:51:20

@Egyallampolgar:
"Te elindulnál egy olyan választáson ahol az ellenfeled egy párt jelöltje és annak aktivistái rendezik, számolják az egészet?"
Miért kellene ezt egy pártnak szerveznie és lebonyolítania????? Ilyet ki mondott?

"Nem tudom hogy érted azt hogy egy hete..."
Puzsér már több hete beharangozta, hogy indulni akar. Nem követem pontosan Puzsér tevékenységét (mit mondott egy hete), de hogy azóta sem mer kiállni a többi ellenzékivel szemben, az nyilvánvaló.

@dare:
"De, a személye zavar téged."
Valóban. :o)
Nem tudom elképzelni egy felelős vezető szerepében.

"Trump is egy sudri, és az alapján ítéled meg őt is, és nem a kormanyzásáért."
Is-is!

"Az Lmp meg jelen pillanatban kit kéne hogy támogasson?"
Ezt miért nekem kellene megmondanom? Azt sem tudom, most pontosan mit akarnak.

"ha egy zöld párt nem támogatja, akkor az elég érdekes hozzáállás lenne a részükről."
Ez igaz! De az LMP már régen eltávolodott a zöld színtől. Ha jól tudom, ezt a vonalat inkább Jávor Benedek viszi tovább.

dare 2018.12.21. 09:41:52

@Attilajukkaja: Az Lmp saját magát gyilkolta le, és dobott a kukába mindent, ami miatt kedvelhetővé vált régen.
Nehéz lesz innen hajrázniuk, de csak maguknak köszönhetik a kialakult helyzetet, mind3nesetre szurkolok nekik.
Én 90%-ban már lemondtam róluk, de a lojalitásom miatt még mindig nem landolt nálam a kukába a párt, pedig ha zöld politikusokat kéne most sorolnom a pártból, akkor az nehezebben menne, mint pár évvel korábban ment volna.

Puzsért én is nehezen képzelem el egy ilyen poszton, de mint ahogy látod is, Trump alatt is működik az USA.
Miért?
Mert gondolom csak hallgat a tanácsadóira, és nem csak az ő kénye-kedve szerint megy ott az országlás, bármennyire is ezt akarják elhitetni velünk.
Tök mindegy ezért ki a főpolgi, ha szakemberek veszik őt körül, akkor fog működni a dolog.

Attilajukkaja 2018.12.21. 10:34:48

@dare:
"Nehéz lesz innen hajrázniuk, de csak maguknak köszönhetik a kialakult helyzetet, mind3nesetre szurkolok nekik."
Ebben nagyon egyetértünk!

"ahogy látod is, Trump alatt is működik az USA."
Attól félek, a károkat, amiket okoz az USA-ban és a világpolitikában csak később fognak jelentkezni.

"gondolom csak hallgat a tanácsadóira, és nem csak az ő kénye-kedve szerint megy ott az országlás"
Szerintem nem nagyon hallgat(na) rájuk, csak ott még működnek azok a bizonyos fékek és ellensúlyok, amiket nálunk már gyakorlatilag kiiktatott a kormány. Nagyon más a politikai és a társadalmi beállítottságuk. De még így is olyanokat csinál, hogy csak lesek.

"Tök mindegy ezért ki a főpolgi, ha szakemberek veszik őt körül"
De hát ő választja ki a "szakembereket". :o)

dare 2018.12.21. 11:03:22

@Attilajukkaja: A világpolitika az sok más dolognak is a függvénye, nem függ teljes mértékben Trump személyétől.
Aktuális példa: csapatok kivonása Szíriából.
Én speciel ezt a lépését támogatom, de látom azt is mekkora felfordulást okozhat ez.
Megjósolni mit okoz, az szinte lehetetlen.
Le tudnék írni egy optimista, és egy pesszimista magyarázatot is rá persze, de szerintem ezt bárki más is tudna.
Csak annyi a különbség, hogy ők kinyilatkozásnak tekintik a jóslásaikat, én pedig csak egyszerű jóslásoknak tekintem őket, és semmilyen hasznot nem remélek tőlük.

Igen, ő választja ki a szakembereket, és még csak utalások vannak személyekre.
Viszont már szénné röhögi rajta mind3nki magát, és ez azért elég komoly előítélet.
Nem lenne jobb inkább júniusban elemezni az alkalmasságát?
süti beállítások módosítása