B1 blogcsalád



Orbán a Nyugatot igyekszik meggyőzni, Kádár sem csinálta különbül, de eredményesebben sem!

Nemzetközi sajtószemle

2018. december 20. - Szelestey
  • Vadai Ágnes azt tanácsolja az Európai Néppártnak, hogy az sürgősen szabaduljon meg a Fidesztől, ha segíteni akar a magyar ellenzéknek.
  • A magyar ellenzéki pártok látják, hogy az EU nem tudja megállítani korunk Arturo Ui-ját, ezért inkább az Európai Bíróságban bíznak.
  • Orbán Viktor hivatalos kultúrával igyekszik megfejelni politikai hatalmát, hogy végleg leválthatatlan legyen, en passant kulturkampffal fojtaná meg a baloldalt.

New York Times/Washington Post/AP

new_york_times.jpg

A jelentés azt emeli ki Kovács Zoltán párizsi sajtóbeszélgetéséből, hogy kormány nem kíván módosítani a tömegtiltakozásokat kiváltó rabszolga törvényen. Továbbá, hogy politikai megmozdulásokról van szó, amelyeket Soros által támogatott csoportok, valamint ellenzéki pártok szerveztek. Egyébként pedig a szabályozás teljese mértékben összhangban áll az európai normákkal és semmi köze a rabszolgasághoz. A szóvivő elítélte az ellenzéki képviselők akcióját az állami tévé székházában. A tudósítás hozzáteszi, hogy a csaknem egy hétig tartó demonstrációk kirobbanásában más okok ugyancsak belejátszottak, így az, hogy a hatalom kiszorította Budapestről a CEU-t, továbbá a korrupció és a kormány ellenőrzése alatt álló közigazgatási bíróságok felállítása is. Az ellenzék kifogásolja továbbá a sajtószabadság korlátozását, valamint a hatalmas jobboldali médiakonglomerátum létrehozását.

FT

financial_times.jpg

A londoni magyar nagykövet azonnal reagált a lap tegnapi vezércikkére, miszerint Magyarország fellázad Orbán Viktor uralma ellen. A nagykövet arról igyekszik meggyőzni az újságot, hogy a hatalom népszerűsége valójában nő. Az olvasói levél szerint Budapest utcáin napokon keresztül ugyanaz a pár száz dühös ember tiltakozik, aki a választások elvesztése után megragad minden alkalmat, hogy támadja a demokratikus kormányt. A politikailag könnyűsúlyú ellenzéki képviselők részéről pedig reménytelen és kétségbeesett kísérlet volt a sajtófigyelem felkeltésére mindaz, amit az MTVA-nál rendeztek. Azaz megpróbálták adni a Che Guevarát. Ezzel azonban nem tudják megingatni a szilárd és sikeres kabinetet. Arra is kitér a diplomata, hogy Magyarországról immár kevesebben költöznek az Egyesült Királyságba, mint amennyien onnan hazatelepülnek. Merthogy a magyar gazdaság helyzete jó. A közigazgatási bíróságok pedig csak bővítik a jogi ellenőrzést az országban.

Guardian

guardian.png

Vadai Ágnes szerint az csak a kezdet, hogy jó pár ellenzéki képviselőtársával bementek a tévé központjába, a harcot egészen az Orbán-kormány bukásáig folytatják, immár az egész ellenzék összefogásával. Vendégkommentárjában a DK alelnöke azt írja, az MTVA vezetőitől arra szerettek volna választ kapni, hogy az adófizetők pénzéből fenntartott televízió miért a Fidesz propaganda szócsöveként működik. Valamint, hogy az ellenzéki honatyák miért nem szólalhatnak meg a műsorokban, illetve miért csak becsmérlő, bántó és hamis módon emlegetik őket a tudósításokban. Miközben összesen 2,5 millió szavazó támogatását élvezik. Ezalatt odakint főként fiatalok a szabad és demokratikus Magyarországért tüntettek. Hiszen Orbán Viktor az eltelt években fokozatosan lerombolta a demokráciát, a jogállamot és az emberek közti szolidaritást. A rendőrség ugyanakkor nem tett semmit, hogy megfékezze a törvényhozók ellen erőszakot alkalmazó biztonsági szolgálatot.

De ennél fontosabb, hangsúlyozza Vadai, hogy az összehangolt és széleskörű tiltakozás nem áll le, mert a rezsim nem egyszerűen elveszi az alapjogokat, hanem megalázza az embereket, hazudik nekik és arra kényszeríti őket, hogy elhagyják az országot. Ebben a küzdelemben üdvös volna, ha a nemzetközi közösség aktívan kinyilvánítaná szolidaritását, amihez jó kezdet volna, ha az Európai Néppárt végre kirakná Orbán szűrét.

NZZ

neue_zurcher.jpg

A kommentár szerint a magyar és a lengyel ellenzék mélyen csalódott Brüsszelben, ezért inkább az Európai Bíróságtól vár segítséget a jogállamért vívott küzdelemben, bár csodákra az sem képes. Az mindenesetre jó jel, hogy Lengyelország a bírák kényszernyugdíjazása ügyében fogcsikorgatva ugyan, de hajlandó végrehajtani az EiB határozatát. Ugyanakkor látnivaló, hogy az EU hiába zúdította figyelmeztetések és eljárások áradatát Budapestre és Varsóra, nem tudta megakadályozni, hogy a két kormány ne vegye semmibe az olyan elveket, mint az igazságszolgáltatás függetlensége. De hát a két országnak nem kell tartania a 7-es paragrafus által indított jogállami vizsgálattól, mert kölcsönösen meg tudják akadályozni, hogy a végén egyhangú döntés szülessen. Magyarország esetében még a formális kérdéseket sem sikerült tisztázni.

Viszont az Európai Bíróság megfelelő alternatívát kínál minden érintett számára. A miniszterek a független testület mögé tudnak bújni, ugyanakkor arra még nincs példa, hogy bármely tagállam ne fizette volna meg a kiszabott büntetést és simán átlépett volna az ítéleten. De Luxemburgot csakis konkrét jogsértésekkel lehet megkeresni, arról nem beszélve, hogy a döntéshozatal túl sokáig tart, és pl. a CEU esetében már túl késő minden. De mivel Brüsszel nem tud közös nevezőre jutni Orbánnal és Kaczynskival, így nem csoda, hogy a két ország ellenzéke leginkább az EiB-be veti a reményeit.

Süddeutsche Zeitung

suddeutsche_zeitung.jpg

Magyar ellenzéki képviselők úgy gondolják, hogy a kormány a német nagyiparral kötött titkos megállapodás miatt hozta meg a rabszolga törvényt, a BMW azonban cáfol. Mindenesetre az tény, hogy az ország – a belpolitikai fejlemények ellenére – változatlanul népszerű a német befektetők körében. Két hónappal ezelőtt, amikor bejelentették, hogy a bajor autógyár üzemet épít Debrecenben, még minden jó és szép volt. Ám a gazdaságpolitika most már gondot jelent a kormány számára, amely mind inkább nyomás alá helyezi a civil társadalmat, kelti a hangulatot a menekültek ellen, ellenőrzése alá vonja a sajtót és a bíróságokat és mind agresszívabban, illetve nacionalistábban lép fel az EU és annak alapértékei ellen. Eközben Orbán Viktor a tekintélyes növekedés fényében sütkérezik, a beruházókat mindenféle kedvezményekkel csábítja az országba.

A demokrácia leépítése, a nacionalista retorika és a gazdasági fejlődés szentháromsága idáig bejött a választóknál. De a rabszolga törvény láttán kitört az általános felháborodás. Annál is inkább, mert még jobban megrendült az igazságszolgáltatásba vetett hit a közigazgatási bíróságok létrehozatala miatt. A dühből kijutott a német cégeknek is, amihez Szíjjártó Péter ominózus düsseldorfi kijelentése szolgáltatott alapot. A BMW azt közölte, hogy amikor Debrecenre esett a választás, még nem tudtak a túlórák szabályozásával kapcsolatos tervekről.

Médiapart

mediapart.jpg

 Orbán Viktor pár hónapja kulturkampfot folytat, hogy megfojtsa a baloldalt. Frontális támadást intézett a tudomány és a kultúra világában, de ehhez azért még az ellenzéknek is van némi szava. Budapesten és vidéki városokban napok óta tartanak a tüntetések. A közvetlen kiváltó ok a rabszolga törvény, illetve a jogállam újabb megsértése volt, utóbbit ezúttal a közigazgatási bíróságok felállítása jelentette. Az orbánizmus új szakaszba lépett. Ezt meg is hirdette Tusványoson, mármint hogy a politikai rendszert a kultúrára is ki kell terjeszteni. Azóta az óvodákban is fejleszteni kell a nemzeti tudatot, a keresztény értékeket. A hatalom közeli sajtó pedig alaposan beszállt a küzdelembe, amit egy olyan jobboldal folytat, amelynek az eredeti antikommunizmusa átvedlett a baloldali, posztkommunista elittel szembeni gyűlöletté. Ehhez még liberalizmus- és nyugat-ellenesség járul. A Fidesz uralma alá igyekszik hajtani a tudományos életét, miután már elérte a CEU távozását.

Ami a Corvinusszal történik, az alighanem előrevetíti az egész felsőoktatás jövőjét. A 888.hu arra buzdította a diákokat, hogy jelentsék fel az oktatókat. A hatalom be akarja venni az MTA-t is. A jobboldal 8 éve kormányoz, és még mindig úgy gondolja, hogy a baloldal kizárja a kultúrából. De valójában jóval tovább megy annál, hogy egyszerűen kiegyensúlyozza az erőviszonyokat. Hivatalos kultúrát kíván hirdetni. Azaz a politikai uralmat kulturális hegemóniává akarja átalakítani, hogy tartósan bebetonozza hatalmát. Ám nem kínál erős alternatívát és nincs összefüggő ideológiája sem. A cél érdekében kész meneszteni embereket a saját táborában is. Lásd Prőhle Gergely sorsát. A harcban a végső ellenség a nyugati liberalizmus, amit a magyar nacionalisták szemében az EU, Soros és Verhofstadt testesít meg. Ezt leginkább Kövér Lászlónál lehet tetten érni, a napi fronton pedig Bayer Zsolt az élharcosa. De Orbán a kulturkampfot Európára is igyekszik kiterjeszteni az EP-választás apropóján. Abban a reményben, hogy a keresztény-nemzeti felfogású antikommunisták leválthatják a 68-asokat, mert szerinte ők képviselik Európa jövőjét.    

Bloomberg

bloomberg_1.jpg

Orbán Viktor üzletemberek segítségével próbálja kiterjeszteni befolyását a Balkánon. Hatalma idehaza biztos, és egyre több bevándorlás-ellenes politikus áll mellé az EU-ban. Eddig nem rendítették meg az utcai tiltakozások sem. A déli szomszédságban jó ideje hirdeti az általa képviselt illiberalizmust. Mögötte a terjeszkedés tervével ugrásra készen ott egy sor cég, amelyet az emberei vezetnek, gyakran a politikával szimbiózisban. Egy belgrádi szakértő azt mondja, miniszterelnök a gazdaságon keresztül igyekszik kiterjeszteni a csápjait, de a recept adott, hogy miként kell foglyul ejteni az államot a tekintélyelvű irányítás érdekében. Szövetségek és üzleti megállapodások révén máris különleges szerephez jutott a földrész legingatagabb térségében. Kiderült ez a Gruevszki-ügy kapcsán is. A magyar befolyás Macedóniában a legközvetlenebb. Szlovéniában Jansa kudarca azonban megmutatta, hogy azért korlátokba ütköznek a magyar törekvések.

Orbán egyik legfőbb célja, hogy a migránsellenes politika céljaira egyesítse az erőket az EP-választások előtt. A Balkán jó ideje vadászterület a magyar vállalatok számára és ebben élen járnak a kormányfőhöz kötődő cégek. Ilyen az OTP, a MOL. Hogy utóbbi vezérét nem adták ki Horvátországnak, azt tanúsítja, hogy a politikus hajlandó szembemenni az unióval is. Főleg amikor úgy gondolja, hogy magyar vagy orosz érdekekről van szó – mondja Vesna Pusic, volt horvát külügyminiszter. A régióban ugyancsak rendkívül aktív Mészáros Lőrinc, de jelen van a piacon az Elios, a miniszterelnöki vej korábbi vállalkozása is.

Der Standard

der_standard.jpg

1. Stumpf András szerint az új túlóra szabályozás egyenesen következik Orbán Viktor bevándorlás-ellenes politikájából. Az egykori Heti Válasz munkatársa nem tudja megmondani, hogy a mostani tiltakozásokból kinőhet-e egy komoly mozgalom, de az új , hogy az ellenzék rájött: már nem tud hová hátrálni, valami különlegeset kell kitalálnia, ha még hallatni akarja a hangját. Az is szokatlan, hogy a szakszervezetek csatlakoztak a megmozdulásokhoz és most ők is egységes hangon szólalnak meg. És nem szabad megfeledkezni a civilekről sem. Ez a három erő idáig mindig eltérő irányban húzott. Ami a rabszolga törvényt illeti, a német konszernek, de elsősorban a magyar vállalatok akarták a jogszabályt és meg is kapták.

Stumpf úgy ítéli meg, hogy az ellenzéki oldalon van egy-két ember, aki számít, a többiek teljesen tehetségtelenek. Ráadásul nincs semmilyen alternatív politikai elképzelés. Amúgy független sajtó mindenek előtt az internet világában létezik, a tévéket és rádiókat viszont túlnyomórészt a hatalom ellenőrzi. A jobboldali alapítvány életre hívásával egy kézbe került a média jó 60%-a. Ezeket adópénzekből, illetve állami reklámokból finanszírozzák, a többiek éhen halhatnak. A kritikus on-line portáloknak ily módon nem marad más választásuk, mint hogy támogatást kérjenek az olvasóktól.

2. Hogy a CEU elhagyja Budapestet, az több annál, mint hogy egy magánegyetem Bécsbe költözik, ugyanis lezárul egy kapu Kelet felé. Így látja ezt a szerző, az osztrák közrádió újságírója, hozzátéve, hogy a Közép-Európai Egyetem a 90-es évek közepén a pozitív változás jelképe volt a földrészen. Ott lehetett megtanulni, hogy a demokrácia nem az égből pottyan le, hanem kemény munkával kell elérni. És az iskola ehhez meg is adta a kellő tudást, ideértve a civil szervezetek szerepét. Nagyon sok fiatal ott tanulta meg, hogy a rendszerváltás össztársadalmi áttörés volt, nem egyszerűen fejek cseréje. A szemük ráfókuszált a demokrácia-ellenes irányzatokra. Azt is látták, hogy a demokrácia megteremtése hosszas folyamat, szívós birkózás a közös jóért.

Hogy az egyetem most menni kényszerül, az nem csupán az antiszemita indíttatású ellenségeskedés következménye Orbán és Soros között. Kényszerű törést jelent a demokrácia oktatásában, amelynek hitelét nagyban alátámasztotta az eddigi helyszín. Azt jelzi, hogy már nem fontos a demokratikus elmélet, illetve gyakorlat egysége a fiatalok képzésében. Ez az üzenet eljut a határon túlra.  

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7114502430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bpbp78 2018.12.21. 09:14:08

@pioneer2016: azért tolonganak itt, mert ott alig lehet kommentelni. Nézz meg egy origo cikket...vagy ne is egyet...szinte mindet :) Bár ezzel meg szándékos veszélyeztetést idézek elő és nem szeretnélek bántani...origo-n cikket olvasni...az az érzés semmihez sem hasonlítható...olyan kellemetlenül gyomorforgató...a legjobb a sok hivatkozás nélküli cikk...

2018.12.21. 09:24:12

Orbánt csak a saját pályáján lehet legyőzni.

nemecsekerno_007 2018.12.21. 09:28:09

Kádár sokkal hatékonyabb volt a Nyugat meggyőzésében, adták is a kölcsönöket veszettül, az annyira nem érdekelte őket, hogy egy diktatúrának adják ahol az embereknek semmi beleszólása nem volt ebbe (se). Visszafizetni persze az embereknek kellett később, felelős meg ugye nem volt, most meg ezek szellemi örökösei osztják az észt...

bpbp78 2018.12.21. 09:41:50

@nemecsekerno_007: remélem a FIDESZ tagokra gondolsz, mint szellemi örökösök...mert ők aztán különlegesen jól megtanulták a leckét...

CleanYourRoom 2018.12.21. 09:47:14

Ezen betegre röhögtem magam:

"Nagyon sok fiatal ott tanulta meg, hogy a rendszerváltás össztársadalmi áttörés volt, nem egyszerűen fejek cseréje."

Rémbódess 2018.12.21. 09:50:04

@antiinternáci: Azért színjátékból van a másik oldalon is bőven:

www.youtube.com/watch?v=d8zHXTMkMzc

6.Lenin 2018.12.21. 09:51:50

@bpbp78:

Azt szeretnéd mondani, hogy egy origós cikk alatt normális hozzászólások lennének?
Olvas bele a 888-on a hozzászólásokba.

az emberiség alja kommentel ott, semmi köze a cikknek a hozzászólásokhoz. egyik oldalt se mentem fel. A világ legbetegebb hívei mocskolják egymást.

Taga20-nak volt már valamilyen érdemi észrevétele? Vagy a cicusnak? A megszokott ezerszer lerágott értelmetlen, és hazugsággal tele egymásra köpködés.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.12.21. 10:19:31

Az ellenzek legkreativabbja elo adasban megfejelte a vasajtot.

nemecsekerno_007 2018.12.21. 10:31:03

@bpbp78: Mindig ezzel jöttök, de mindig lyukra futtok. Az MSZMP utódpártja nem a Fidesz, nem a Fidesz lépett koalícióra az MSZP-vel....

De nem ragozom, az emberek már eldöntötték....

nemecsekerno_007 2018.12.21. 10:31:50

@CleanYourRoom: ""Nagyon sok fiatal ott tanulta meg, hogy a rendszerváltás össztársadalmi áttörés volt, nem egyszerűen fejek cseréje."

:))))))))) Néha még fejcserék se történtek :))))))))))))

CleanYourRoom 2018.12.21. 10:32:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
A Fidesz az MSZP legjobb tanítványa, ők csak tökélyre fejlesztették a módszert. Mikor a MSZP-é volt a közmédia, és a Fidesz tiltakozott ellene, ki lettek röhögve és el lettek küldve a búsba. Nehezemre esik komolyan venni a morális alapelvekre való hivatkozást olyanoktól, akik annak idején éppúgy lábbal tiporták őket.

Kedves ballibek, ideje belátni, hogy ti tanítottátok Orbánt machiavellizmusra, egyes egyedül nektek köszönhető a 3 egymást követő kétharmad. Most akkor egyétek meg szépen, amit főztetek.

midnightcoder2 2018.12.21. 10:37:25

@CleanYourRoom: Pontosan. Ez az amit mindig mondani szoktam: Orbán nem túl kreatív, viszont roppant mód tanulékony. Pont azt csinálja amit a másik oldal tesz először, csak ő tökélyre viszi, legyen az lopás vagy demagógia, sajtószabadság korlátozása, stb. Bár az is igaz, hogy ez utóbbiban azért még mindig messze a balfékek mögött maradt, ma max. médiaegyensúlyról beszélhetünk, miközben az ellenzék sír a sajtószabadság lábbal tiprása miatt.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.12.21. 10:37:53

@CleanYourRoom: A media nagy resze ballib, megse mennek semmire vele. 90ben sem segitett a 100% ballib media, meg 2010ben sem segitett a 80% ballib media, meg ma sem segit a 60% ballib media.

Attol hogy a lipsi kepviselok meg az anyjuk halotti anyakonyvi kivonatat is meghamisitanak 10 szavazatert, meg meg kell baratkozniuk vele hogy ma mar nem az ovek a hazudozas monopoliuma...:)

Boldog Karacsonyt budoslipsik

citrix 2018.12.21. 10:44:04

A pártállam édes bája amikor a hatalom sármos Kovács Zoltánjai magyarázzák el hogy a pártállam népszerűsége folyamatosan nő, a nyugat hanyatlik és különben is: Soros.

ZX 2018.12.21. 11:04:10

@midnightcoder2: "ma max. médiaegyensúlyról beszélhetünk," Hogy miről?

@Halál kamionja mindenkit elgázol: "A media nagy resze ballib" Nem kell a hazudozás. A haverok épp most mondtak le "önként" több mint 150 médiumról, és ezt még gvh sem vizsgálhatja. Emellet van még a köz...bocs, orbánmédia.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.12.21. 11:07:44

@ZX: Es emellett vettunk Karacsonyra 44et a vilag legjobb tankjabol! Ennek nagy resze megy a TEKnek, hogy a szankolopo lipsiknek odadurrantson, ha nem birnak magukkal!

taga20 2018.12.21. 11:08:34

@konrada: nézd, te szóltál be nekem, én csak viszonoztam.
nem kezdtem el picsogni, mint egy szűzkurva.

egyébként, semmi baja nem lett senkinek. ha mindenki így állna a közös dolgainkhoz, mit te is, akkor soha nem mozdulna semmi ebben a kurva országban.

a férfisorsra rátérve, vezetés közben minden rájövök, hogy a nőknek nem kellett volna jogsit engednünk szerezni:)))

6.Lenin 2018.12.21. 11:17:24

@taga20:

Téged az ilyenek komolyan szórakoztatnak? Mit érzel ilyenkor?

Valamilyen elégtétel a nyomorult életedért?
Ne bassz!
Hidd el még sajnálni se tudlak, és ezt most nagyon komolyan gondolom.
Az ilyenekben legalább lenne valami humor, de ez nagyon alacsony színvonal.

Ennél sokkal jobb műsor volt hétfőn az MTVA székházában. Bár utólag azon is inkább szomorkodik az ember, hogy ilyen lenne az ígért jövő? Ilyen emberekkel?
Kurvára szánalmas már ez az egész. Ettől inkább hányna már a jóérzésű.

Ne égesd magad taga, érzem, hogy belül más vagy, ne akarjál ezeknek megfelelni, rossz út. Inkább szarj az egészre, és törődj a lányoddal, menjetek sokat kirándulni, közösen.

ZX 2018.12.21. 11:20:53

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Ó je, tehát nyíltan vállaljátok most már, hogy egy ócska diktátornak tapsikoltok?

ZX 2018.12.21. 11:23:43

@6.Lenin: "Ennél sokkal jobb műsor volt hétfőn az MTVA székházában. Bár utólag azon is inkább szomorkodik az ember, hogy ilyen lenne az ígért jövő? Ilyen emberekkel?
Kurvára szánalmas már ez az egész. Ettől inkább hányna már a jóérzésű."

Így van. minden jóérzésű ember hány már Orbántól, a sleppjétől, meg a magadfajtáktól. És igen, ilyen a jövő, ilyen gátlástalanul lopó, hazudozó emberekkel mint akik a kormányt alkotják. Az ország szégyene!

midnightcoder2 2018.12.21. 11:26:34

@ZX: Médiaegyensúlyról. Orbánéknál van a köztévé, de az eddig is mindig az aktuális kormány szócsöve volt, kivéve Antallékat. A TV2 inkább Orbánék felé húz, az RTL klub szerintem inkább balra, de őszintén szólva ez inkább csak benyomás mert nemigen nézek TV-t. Az újságok egy részét megszerezték Orbánék, de azért bőven van a baloldalnak is: HVG, Népszava, ÉS, Vasárnapi Hírek, 168 óra, stb. Viszont a neten egyértelműen a baloldalé a fölény: övék az index, a 444.hu, a 24.hu

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.21. 11:29:13

@Halál kamionja mindenkit elgázol: "vettunk Karacsonyra 44et a vilag legjobb tankjabol"

Nebassz. A Mészaros még nem gyárt tankokat? :))

De azért remélem, a Mészaroson keresztül veszik, nem szeretném, ha neki nem esne le pár milliárd. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.21. 11:30:52

@midnightcoder2: "a köztévé, de az eddig is mindig az aktuális kormány szócsöve volt,"

Tévedsz, csak a geci alatt váltott át hazug propagandává.

Sajnos előtte is szervilis volt, de nem volt hírhamisítás, most meg csak az van.

www.youtube.com/watch?v=CSpLZaEBjOg

6.Lenin 2018.12.21. 11:37:31

@ZX:

B+, mikor láttál a Fidesztől ilyen szar műsort?

Lopósak a fideszesek? Nézz mát utána, hogy az ott tolongó szarháziak milyen hasznot hoztak az országnak, és kik is voltak ezek, melyik pártnak az utódai?
Mit csináltak az ellopott nemzeti vagyonnal? Hol van? Már székházuk sincs, sajtójuk se, mindent feléltek.
Te beszélsz lopásról, meg lecsúszásról?

Mi bajod van ma? Oda mégy dolgozni ahová akarsz, ahol megfizetik a tudásod, HA VAN!!! akkor, és ott tüntizel ahol akarsz, azt ordibálsz, amit a szellemi képességeidnek megfelel, a rendőrök még meg is védenek ezért, nehogy kárt tegyél magadban, amikor totál betépve rendszert szeretnétek a sógoroddal dönteni.
Mi hiányzik még a nyomorult életedből?

taga20 2018.12.21. 11:37:45

@6.Lenin: köszönöm lenyinevtárs, hogy fel teccett nyitni a hályogos szememet.
ezentúl csak kirándulni fogok, és örülni fogok orbánevtárs rendszerének, és nem fogok háborogni, meg méltatlankodni, hogy nem kéne annyit lopni, meg nem kéne mindent szétbaszni.

haver, az a te bajod, hogy hülye vagy, mint a segg, de neked már ez se mond semmit!

ZX 2018.12.21. 11:49:53

@midnightcoder2: Mondjuk inkább úgy, hogy a normális emberek a netre szorultak. A pár lapon kívül minden újság a patkányok kezében van. de neten is egyre jobban nyomatjátok a szart.

ZX 2018.12.21. 11:50:45

@6.Lenin: Szerintem menjél haza, már túl sokat ittál.

6.Lenin 2018.12.21. 11:58:08

@taga20:

Taga, ki kényszerít, hogy törődj a rendszerrel? Te szeretnéd megbuktatni? Minek?
Miért nem mégy nyugatra, ott már olyan van, ami után álmodozol, csak fel kell űlni valamilyen közlekedési eszközre, és már a mennyországban is vagy, henyélhetsz, dől a lé, meló nuku.
Én leszartam, amikor a szocik voltak hatalmon, tudtam, hogy bukni fognak. dolgoztam, amit szerettem is, és megteremtettem magamnak, amire vágytam. Eghy gyönyörű helyen egy kényelmes lakást, most, nyuggerként meg élvezem.
Hol vannak Kádárék? Meg a többiek?
Ha nem tetszik, miért nem a családoddal törődsz?

Ha rossz a rendszer, nélküled is bukni fog, majd ezt mások eldöntik, ahogy a szocikat se nép zavarta el, őket csak megint átbaszták, mint mindig.
De, ha te ilyen harcias vagy, menj és döntsd meg, csak nehogy jól elpicsázzanak majd, mert a többség egyszer csak megunja ezt a töketlen bandát, és végleg, még a maradékukat is elzavarja a picsába, a helyükre.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.21. 12:04:52

@6.Troll: "Miért nem mégy nyugatra"

Ezt nektek, hazaárulóknak lehetetlen megérteni. Van, aki a hazájában szeretne élni.

taga20 2018.12.21. 12:16:03

@6.Lenin: "Taga, ki kényszerít, hogy törődj a rendszerrel?"

haver, milyen ostoba gerinctelen fasz kérdés ez? te tényleg meggárgyultál vénségedre!

azért törődök, mert ez a hazám. nem hagyhatom, hogy a kibaszott fityeszmaffiád szétbassza!

de neked ezt hiába mondom, úgy sem érted:(

ZX 2018.12.21. 12:23:48

@6.Lenin: "Taga, ki kényszerít, hogy törődj a rendszerrel? Te szeretnéd megbuktatni? Minek?"

Mert nem akarunk második Örményország lenni te szarházi.

midnightcoder2 2018.12.21. 12:35:29

@ZX: Pár lapon kívül ? Mije volt a jobboldalnak a 90-es években ? Lófasz sem. Két vacak újság amit Pesten is alig olvasott valaki. A túloldalon pedig kb. az horgászújság volt talán ami nem volt a balfékek kezében. És nem volt index, nem volt faszbúk, nem volt semmi. És valahogy az akkori vörösnáciknak még csak meg sem fordult a fejében, hogy oda a sajtószabadság.

midnightcoder2 2018.12.21. 12:36:55

@ZX: Vannak lúzerek akik az életüket is adnák hogy a másik csapat politikusai lophassanak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.21. 12:39:58

@midnightcoder2: "Mije volt a jobboldalnak"

Ne legyen semmi a jobboldalnak a kezében. És a baloldal kezébe se. Amit te jobboldalinak gondolsz, az hazug propaganda szócső, ne legyen olyan, főleg ne közpénzből. Amit te elvakultságodban baloldalnak gondolsz, az független újságírás.

Az igaz, hogy a gondolkodó emberek között sokkal több a baloldali érzelmű, mint a jobboldali. Ezen el kell gondolkoznunk, és ha javítható okok állnak mögötte, akkor tenni róla.

taga20 2018.12.21. 12:53:31

@midnightcoder2: a tetves fityeszes kurvaanyádra célozgassál, meg kibaszott geci gazdádra, te gyökér fityeszparazita!

te az életedet adod, hogy O1G szarrá lopja magát!

6.Lenin 2018.12.21. 12:57:27

@taga20:

Mit tettél 2010 előtt? Linkeld ide a hozzászólásaidat, vagy hol tépted a szád akkor.
Ez a hazád? Az nem zavart, amikor eladtátok?
Most épül, ez bánt?
A kedvenc kocsmádon kívül hol fordultál elő az országban, mondjuk 30 évvel ezelőtt, és most? Most lopnak?

konrada 2018.12.21. 12:59:44

@midnightcoder2:
Na vetted?
"Amit te jobboldalinak gondolsz, az hazug propaganda szócső"....
"Amit te baloldalnak gondolsz, az független újságírás."

És erről van szó: Magyarországon kétféle újságíró van: Jobboldali, meg a független.
...amiről persze azt híhetnénk, hogy baloldali, de olyan elfogultság nincs és nem létezik.
Tudod olyan ez, mint a jobboldali kormány, meg a szakértő...

Qrva egyszerű világ ez kérem, nincs itt semmi látnivaló!

;))

taga20 2018.12.21. 13:12:08

@konrada: remélem a jobboldali újságírásnál nem a fityeszcsicskákra gondolsz?

taga20 2018.12.21. 13:14:36

@6.Lenin: az unokáidnak parancsolgass nyugger!

mit adtam én el? csak nem az orbán bányákra gondolsz?

motoroztam és sok helyen előfordultam. többek között sokat jártam felcsúton is.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.21. 13:20:45

@konrada: "Magyarországon kétféle újságíró van: Jobboldali, meg a független."

Faszt jobboldali. Bolsevik fideszes. Faszt újságíró, csak betanított médiageci.

Szóval a mondat így hangzik helyesen: Magyarországon túlteng a népbutító bolsevik fidesz propaganda, de még nyomokban van független újságírás.

ZX 2018.12.21. 13:21:40

@midnightcoder2: Például te? Mindent meteszel, hogy o1g továbbra is lophasson. Én személy szerint az összes tolvajnak levágnám a kezét, hogy a többi tanuljon belőle.

ZX 2018.12.21. 13:23:22

@6.Lenin: Miből épül? Azoknak a pénzéből épül akiket ti meg akartok állítani.

konrada 2018.12.21. 13:24:33

@taga20:
S a függetlennél meg természetesen nem rád!;))

...nekem ezeken gondolkodni nem szokásom, mert úgyis rosszul gondolnám, hogy van jobbboldali, meg van baloldali politikai újságírás, meg van olyan hogy kormánypárti meg ellenzéki ezeken belül... ...viszont olyan hogy független, na olyan nincs.

No de ez hülyeség. Van a csicska, aki függ valamitől: ez csakis a jobboldalon lehet, meg a független. Tanulok én!;))

konrada 2018.12.21. 13:27:16

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Ez se rossz. A lényeg, hogy olyan nincs a másik oldalon, ami függ valamitől - gazdától, politikai irányzattól, csak a független.
Hát én is pont ezt írtam!;))

ZX 2018.12.21. 13:27:59

@konrada: De kurva rövid az emlékezeted. Az Index megállás nékül szapulta az elkúrókat, az összes tolvajlásuk címlapon volt. Pont úgy, ahogy most a geciék összes lopása is. Ezért ordítozzátok teli pofával, hogy minden független lap baloldali mert az agyhalottak elhiszik és hiteltelennek gondolják. A normális emberek meg nyilván odagyűltek és azt olvassák, mert ez az 1-2 megmaradt hiteles források egyike.

konrada 2018.12.21. 13:41:27

@ZX:
Miért kéne bemásolnom újra??? Én leírtam mire szabad gondolnom, abban szó nem volt Indexről, csak a börtönös örökbecsűjéről, mely szerint csak 2 kategória van.

(Ettől még továbbra is tartom: míg emberek írják a politikai lapokat, addig nincs olyan hogy független beírás - talán azon ritka kivétellel, amikor józan ész, de ez...
És egyébként egyetértek veled: az indexben anno tényleg eléggé egyensúlyban voltak a beírások, mert egy olyan belvárosi liberális értelmiség a szerzői, akiknek a régi bolsikkal is baja volt.
Most viszont: ugyanez a liberális társaság orrot befogva mennek kéz a kézben a régiekkel, és csinálnak elefántot a bolhából, mert úgy gondolják, ha változtatni kell, annak ők legyenek az élén, de kell nekik szatelitként a régi koalíciós partnerük.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.12.21. 13:56:25

@konrada: Uj tankokat vett a honvedseg lippsik ellen.

Amugy a belpesti lippsik csak a penz nyelven ertenek (amig nem lehet deportalni oket). Kell kis allami hirdetes, kirakjak ok a migriellenes uszitast is a cimlapra csak utaljanak rendessen.

mgdé 2018.12.21. 14:02:02

@rasztaszív:

Kemény exszdsz-es kisgazda az öreg, tehát, minthogy ez korlátozhatatlan joga, csakis a saját noháját és a saját gagyi pálinkáját issza. Ezektől meg ilyen a fejében élő alternatív világ. Amelyben a vágyott Érd már világváros ...

Ez van, de majd Erdogan szultán betiltja a pálinkázást, s akkor kigyógyul.

6.Lenin 2018.12.21. 14:03:16

@ZX:

Azok közül, akik hétfőn tüntiztek, meg előtte a nagy része taknyos gyerek, még soha nem dolgoztak, a többi nyugger a szocializmusban lopta szét a hazát, abból a pénzből a kertem végében egy normális klozetot se tudnék építeni.
Nagy marha vagy te, fiam, bár , ha az lennél, már kivágtalak volna otthonról, hogy ne a nyakunkon éld le az életed.

ZX 2018.12.21. 14:12:42

@6.Lenin: tüntiznek mi? te tüntikéztél a gyurcsi ellen? Vagy behúzott farokkal vártad, hogy mások tegyék meg helyett te bátor munkásőr.
Szóval ha valaki nem dolgozott akkor nem lehet véleménye a dolgokról mi? Verted a gyereked mert volt önálló véleménye? Meg gondolom az asszonyt is ha nem azt csinálta amit mondasz.
Amúgy meg már vagy 20 éve dolgozok és az ilyen aljas férgeknek is termelem a nyugdíjat.
Arról meg gondolom sokat tudsz mesélni a szocializmusban ki mit lopott veled az élen. Már akkor is a geciket védted, ahogy most is az új komcsikat.

mgdé 2018.12.21. 14:21:27

@midnightcoder2:

:D

Azért előbb Torgyán, Deutsch, stb., de még Csurka is, később meg Navracsics, Répássy, Rogán, stb. elég sokat szerepeltek a köztv-ben. Mondjuk a Tocsik ügyre és tv-s visszhangjaira emlékszel, pubi? Vagy később, a D209-es botrányra?

S igen, örülnék, ha Feri személyt is és Viki személyt is megcáfolná a magyar köztv, amikor fillentenek. Mondom: is! S hát, fillentenek, mint ezt pontosan tudjuk ...

taga20 2018.12.21. 14:22:57

@6.Lenin: "még soha nem dolgoztak, a többi nyugger a szocializmusban lopta szét a hazát,"

a geci és bandája soha nem dolgozott, a geci apja párttitkár volt, szétlopta magát az átkosban, ma meg bányatulajdonos.

lenin, te saját magadat és a hasonszőrűeket köpöd le minden nap, de annyira hülye vagy, hogy észre sem veszed, hanem vagánykodsz vele.

mgdé 2018.12.21. 14:31:33

@taga20:

Ilyen a házipálesz hatása, ha nem hozzáértő nyugger főzte ...

taga20 2018.12.21. 14:34:19

@Én de genere Mi:

de a házipálesz tisztít is. nem?

persze a fekáliával, azé a 70fokos pálasz se bír el:)

mgdé 2018.12.21. 14:37:34

@taga20:

Mondjuk, ha szerinte anno mindenki lopott, szép kis korosztályos vérrokonai lehetnek.
Hogy kivételt egyetlen egyet sem látott még sohasem.

Áldott nagy szerencse, hogy nem rokonunk. :)

6.Lenin 2018.12.21. 14:39:35

@ZX:

Én miért tüntiztem volna? Tudtam, hogy rövidesen bukni fog, magától.
Én magammal, és a családommal foglalkoztam. Kivártam, míg buknak. Túléltem én más sok "hőst" Rákositól kezdve. Az is világos volt, hogy az a szocializmusnak nevezett baromság is egyszer bukni fog, de őszintén mondva nem hittem, hogy azt meg is élem.
szerencsére egyre hülyébbek követték egymást, és sikerült is nekik idő előtt saját magukat kinyírni.
Ahogy most ez a fasz banda hétfőn.
Ezek után ki az a hülye, aki komolyan veszi őket. Meglátom valamelyiket, elkap a röhögés, kinyírták saját magukat. Balfasz banda.

ez az egész, a hazai ellenzéki politikusok, az itteni szánalmas, és felesleges szócséplés már kezd nagyon untatni.

Semmi remény, hogy itt lenne egy normális ellenzék a közeljövőben. egyre nagyobb marhák jönnek elő valahonnan. Minde1, ezt ti fogjátok továbbra is megszívni.
ezek, engem már nem hoznak lázba. Néha egy jót nevetek, ennyi.
A többit leszarom, veletek együtt. Szopjatok, marhák.

ZX 2018.12.21. 14:43:58

@6.Lenin: "szerencsére egyre hülyébbek követték egymást" Tehát eddig a geci a leghülyébb. Nem hittem volna, hogy ezt így ki is mondod.

mgdé 2018.12.21. 14:44:21

@taga20:

Tisztítani valóban tisztít, de a metilalkohol elfogadott részvétele a koalícióban meglehetősen gyakran okoz politikai vakságot.

Mint pl. ... :)

taga20 2018.12.21. 14:44:51

@6.Lenin: te szerencsétlen nyugger, te már önmagad karikatúrája vagy.

csak szán az ember, haragudni nem tud rád. nem tudsz méltósággal megdögleni.

6.Lenin 2018.12.21. 14:49:19

@ZX:

Bármelyik ellenzéki párt vezetése kinyalná a saját seggét, ha egy Orbán kaliberű pacák vezetné a pártját.
B+, hányan kívánták Orbán bukását Európában? Hol a faszban vannak? Már a nevükre se emléxik lassan senki.
egyedül valamit Gyurcsány képes tenni, de ő meg elmebeteg, 3 napnál előrébb nem lát.

Rövidesen megy Merkel, Macron, más meg sehol. Mondtam, hogy egyre hülyébbek jönnek. Nézz már körül a világban.

mgdé 2018.12.21. 15:22:19

@6.Lenin:

B+, kanadai egyetemisták, akikkel a múltkor összefutottam az Akropolisznál, azt se tudták, hogy létezik olyan, hogy Magyarország (Hungary ...), s hogy hol van. De a választól megnyugodtak, hogy ha Európában van, akkor az jó.

Viktor azt mérte fel, hogy azok közül, akik számítanak, igazából mindenki c@rik arra mit csinál ő - vagy más - itt, mert mi - "Hungary" - viszont nem számítunk. Mint ahogy a fegyverhűségüket tettekkel bizonyító iraki és szíriai bizonyító kurdok sem számítanak, az ukránok sem, stb. Az, hogy te ennek még örülsz is, az pontosan jelzi szellemi méreted ...

midnightcoder2 2018.12.21. 15:32:23

@ZX: "Én személy szerint az összes tolvajnak levágnám a kezét, hogy a többi tanuljon belőle. "

Támogatom. Vicces lenne az egész parlament, a Jobbik és az LMP kivételével kéz nélkül.
Ráadásul ez utóbbi kettőnél sem a jószándék hanem az alkalom hiányzott.

6.Lenin 2018.12.21. 15:55:43

@Én de genere Mi:

Látom xcsak erőlködsz...

Mi a fasz közöm ahhoz a kanadai egyetemistához, aki azt sem tudja hol van Mo? Én tudom hol van Kanada, és leszarom, hogy ők ott mit is csinálnak, az ő dolguk. DFelőlem le is szophatják egymást.

Mindenki, aki nem kanadai bunkó egyetemista, az akkor hülye, alacsonyabb rendű ember, és akassza fel magát?

Ha már erőlködsz, préselj már ki magadból valami értelmeset is.

ZX 2018.12.21. 16:15:05

@6.Lenin: Még szerencse, hogy Orbánnak nem kell kinyalnia a saját seggét, arra ott vagytok ti.

6.Lenin 2018.12.21. 16:35:05

@ZX:

Ha te is egy tehetséges ember lennél, akkor téged is elismernélek, mint Orbánt, csak ezért akár, és semmi másért.
Veled kapcsolatban ez fel sem merülhet. Ez miért lenne az én hibám?

Te véded a jelenlegi ellenzéket- teljesen jogosan, hiszen ma Mo-on ezt senki nem tiltja. akkor a te logikáddal élve, az ő seggüket nyalod?
Gondolom, nem, csak neked ők a szimpatikusabbak, őket tudod elfogadni, és ezzelm semmi gond.

Még ezt sem értitek, ezért vagytok ott, ahol, és látszólag ebből a körből nem tudtok kitörni, de ezekért miért másokat hibáztattok?

Független ember nincs, ezzel ne is gyere. Nekem vannak jó ismerőseim-jókat vitázunk-akik nem szégyellik, hogy baloldaliak, vagy liberálisak (nem ballibsik). Jobbikos nincs, mert azok....mind1.

Miért szégyen ma Mo-on baloldalinak lenni? Vagy liberálisnak? Mert valakik lejáratták ezeket? Ez miért lenne az én saram? Nekem nem lenne bajom velük, ha vállalnák is.

Nekem az olyan hülyékkel van bajom (?) , mint te is vagy, meg itt néhányan. Akik csak kiélni szeretnék a lelki ferdüléseiket, minden értelmes cél nélkül.

ZX 2018.12.21. 16:51:07

@6.Lenin: Orbán csak a hazudozásban és a lopásban tehetséges. Persze könyű, hiszen olyan mesterei voltak mint Fletó. A tanítvány túlnőtt a mesterén.

Ha már itt tartunk. nem azért utállak mert jobboldali vagy, hanem mert egy kurva szavad sincs a lpás és hazudozás ellen. Bezzeg amikor a fletóék csinálták tökugyanezt akkor nagy volt száj. Akkor legyen most is az. Lehet jobb oldali kormány nincs azzal baj, de ne ilyen gecikből álljon. Nem hiszem, hogy ez olyan hatalmas kérés lenne. Aza baj, hogy ti elnézitek a lopást csak jujujj nehogy balos kormány legyen, tőlünk viszont lehet jobbos is csak ne lopjon. Ez a különbség. Feláldozzátok a saját szabadságotokat és az országot nehogy véletlenül a másiknak igazat adjatok.

6.Lenin 2018.12.21. 17:06:08

@ZX:

Igen, ezt az előbb kifelejtettem, a lopás. Amíg nincs konkrétan bizonyítva, rágalmazás, jobb esetben egy torz vélemény.

Nyilván vannak visszaélések, hiszen eddig is volt, és lesznek is, amíg emberek csinálják a politikát. Nyugaton is van, de ez sem őket, sem minket nem menthet fel.
De remélem te is elismered, hogy ezt nem szabadna "könyörgöm akasszuk fel" felkiáltással intézni.

Nem megy, mert szerintetek csal az ügyészség, akkor nyerni kell egy választást, és törvényes keretek közt lerendezni. a másik, hogy ti állandóan tolvajt kiáltotok, attól még nem biztos, hogy igaz is. Be kell tényekkel, és nem üres zöld dossziékkal hergelni az amúgy is felhergelt hülyéket.

Volt egy csomó eus vizsgálat, ami elhalt, mert kamu volt.

Az is tény, hogy van sok külső és belső érdekellentét, nehogy ennek a kormánynak valami is össze jöjjön.

Ha valóban jogállami körülményeket szeretnénk, akkor ezeket is illene mindenkinek szem előtt tartania.

Biztos, hogy mindenkinek ez a célja, hogy Mo egy sikeres ország legyen? Tudnál erre az elmúlt évekből példát hozni? Tényleg a jólétünkért reszkettek eddig nyugaton az elmúlt 1000 valahány évben?
Én kétlem. Simán feláldoztak minket néhányszor.

taga20 2018.12.21. 17:08:39

@ZX: látom szereted a vizet gereblyézni:)))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.21. 17:14:36

@ZX: "nem azért utállak mert jobboldali vagy"

Köszönöm a jobboldaliak nevében. De ez a trollgeci nem jobboldali, hanem bolsevik kollaboráns.

6.Lenin 2018.12.21. 17:25:47

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

És, ha kommunista lennék, mint néhány EP képviselő, akkor mi van?
Észnél vagy? Mo-on is van legálisan kommunista párt, és? Be szeretnéd tiltatni?

Milyen alapon vonod kétségbe mások jogát valamilyen legális párthoz/ideához tartozni?

Kapjatok már a fejetekhez, basszátok meg, nem reggeltől estig marhaságokat írogatni.

Mitől lesz jobb az országban, ha itt néhány lelkileg ferdült faszfej abban éli ki magát, hogy másokat próbál alázni?

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.12.21. 18:18:25

@taga20: A lippsik nem akartak fizetes nelkul tulorazni gondolom azert huztak odebb a sorosista szennycsatornarol.....

felkeszul: 444, Index

taga20 2018.12.21. 18:22:49

@Halál kamionja mindenkit elgázol: mekkora egy szargerincű rohadék vagy!

felkészül: O1G, 888, közmédia csürhe, riposzt, lokál, magyaridők, pestikurvák, és a halálkamionjamindenkitelgázol nevű parazita!

nincs1itt 2018.12.21. 18:40:13

@taga20: akkor meghaladja az 2-4 ezer főt?
a piros autó (ami ugyi, szürke japó) ketyeg még? te látens fideszos!
o1G ez mijafaxom? a mengyelejevben nem találtam, nem is acél fajta, de még csak nem is hozaganyag típus... itten volt hó, osztán ma meg lett hirtelen 4-5 fok plusz, meg is voltam zavarodva mint kezdő jobbikos a zsinagógában! hát még az ótóm!

taga20 2018.12.21. 18:44:08

@nincs1itt: szeva gyökér!:)

"o1G ez mijafaxom? a mengyelejevben nem találtam, nem is acél fajta, de még csak nem is hozaganyag típus."

rossz helyen kerested more, a gecinél keresd, ott megtalálod!:))

ménem egyből a spanyolokhoz költöztél, ott már évek óta pluszba nyomják a karácsonyt:)

nincs1itt 2018.12.21. 18:48:25

@taga20: na éppen ezért voltam/vagyok megzavarodva! mer' Barcelonában még csak érteném, de itten???

taga20 2018.12.21. 18:52:28

@nincs1itt: rá se ráncs haver, majd trámp megoldja egy tviterbejegyzéssel!:))

alöksz róz 2018.12.21. 19:43:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: a demokratikus koalíció mióta jobboldali, te hazug szar?

mgdé 2018.12.22. 00:40:45

@6.Lenin:

Segghülye vagy.
Viktort senki külső hatalom nem kényszeríti, hogy szolgát csináljon a saját népe nagy részéből, mégis ezt teszi. Felfogtad? Senki. Nincs miért erre kényszeríteni, mert nem vagyunk fontosak, akik számítanak, azoknak nagyjából mindegy mi lesz velünk. Azaz, lehetne akár jó is. (S igen, persze, még az a "jó" sem Ausztria, Svájc, vagy Norvégia szintje, de előrébb lépés.) S ne gyere nekem "nemzeti" tőkésosztály építésével, a nagyvilágtól való függés csökkentésével, mindenféle egyéb link dumákkal, mert semmi ilyen nem történik. Sőt! (Lölő vagy a vejkó nem nemzeti tőkésréteg, mert hülye hozzá. Ha meg csak strómanok, akkor meg szintén nem nemzeti tőkésréteg építése folyik, csak közép-ázsiai török despoták primitív utánzása, TömjénZsóti álságos keresztény mázával leöntve.)

S az sem érdekel, hogy "Gyurcsány" mit tett. Az csak a te orálisan fixált perverziód.
Az érdekel, hogy mi történik most.

Sah Maszúd, az afganisztáni tadzsikok vezetője valóban megvédte a népét az oroszoktól is, a pastu haduraktól is, s a táliboktól is. Életét is adta ezért. Őt van miért tisztelni. Amennyiben szittyautódok vagyunk, bizony-bizony ők is rokonaink. Nézz fel inkább rá, ha már mindenképpen méltó vezért akarsz látni. S ne igyál több házipáleszt.

mgdé 2018.12.22. 00:50:47

@alöksz róz:

A gazdaságpolitikai vagy a szociális elképzeléseik jellege alapján kívánod ezt eldönteni? :P

6.Lenin 2018.12.22. 11:43:12

@Én de genere Mi:

Visszaolvastad, amit leírtál? Mert, ha igen, és érted is(?) , akkor te egy oltári nagy barom vagy.

alöksz róz 2018.12.22. 12:15:41

@Én de genere Mi: hát mivel az már régen kiderült, hogy gazdaságpolitikai elképzeléseik egyáltalán nincsenek, így marad a szociális

mgdé 2018.12.22. 14:01:25

@alöksz róz:

Annak alapján viszont lehet, hogy simán csak fejlett szociális érzékű kereszténydemokraták ... Van olyan. S akkor a háziszarvasölő puskás Zsótival mégsem lehetnek közös pártban, mert ő viszont nem az. :)

mgdé 2018.12.22. 14:06:08

@6.Lenin:

Uljacöf bácsi, létezik olyan, hogy a vereshagyma-szalonna-pálinka szentháromságon túli dolgokat csak egyszer is megértetted? Ha igen, miért kérdezel hülyeségeket? Ha nem, minek kérdezel bármit is?

6.Lenin 2018.12.22. 14:47:45

@Én de genere Mi:

Nézd le azokat, akik ilyennek neveltek.
Azt kérdezek, amit akarok, nem kell rá válaszolnod, hülyeségeket meg végképpen nem.

mgdé 2018.12.22. 15:19:59

@6.Lenin:

Uljacöf bácsi, erre most az kell mondanom, hogy "Szegény gyerekeid!"?

Ám legyen:

Szegény gyerekeid!

Ja, s üdv az Olimposzról!

:P

6.Lenin 2018.12.22. 15:30:53

@Én de genere Mi:

A gyerekeim miatt lettél hülye?
Megkérdezem, de kétlem, messziről felismerik már a hülyéket.
Ők neveltek volna ilyenné?

mgdé 2018.12.22. 17:22:29

@6.Lenin:

:D Szegényeket te nevelted.

S hogy fel is fogd ezt az egészen egyszerű mondatot:
Jó estét kívánok, te nevelted őket, megjöttek a fehérvári huszárok,
Jöttek, mentek, győztek, te nevelted őket, sok kislányt megfőztek,
jó estét kívánok ...
tam-tam
pálesz
tam-tam

Békés Karácsonyt!

:)

6.Lenin 2018.12.22. 17:34:45

@Én de genere Mi:

"Nézd le azokat, akik ilyennek neveltek."-írtam én.
"Szegény gyerekeid!"-írtad te.

"A gyerekeim miatt lettél hülye?
Megkérdezem, de kétlem, messziről felismerik már a hülyéket.
Ők neveltek volna ilyenné? "-válaszoltam én.

"jó estét kívánok ...
tam-tam
pálesz
tam-tam"- válaszoltad te.

???
Talán mindkettőnknek jobb lenne, ha leszállnál már végre rólam. Mondjuk különösebben nem zavarsz, csak már kurva unalmas vagy.

mgdé 2018.12.22. 21:49:59

@6.Lenin:

Most mi is a problémád?
Sajnálatomat fejeztem ki a gyerekeid iránt, mert te nevelted szegényeket.
Az én apámmal ezerszer jobban jártak volna.

pamparam
fehérvári
pamparam
huszárok
pamparam
:P

ui.: Bácsika, minek irkálsz ezerszám, ha semmit nem értesz, mérlegfélének meg istentelenül hamis vagy?

6.Lenin 2018.12.22. 21:54:12

@Én de genere Mi:

Ezek szerint az apád is egy 0, 5 nótás volt.

6.Lenin 2018.12.22. 22:01:29

@6.Lenin: @Én de genere Mi:

Bocs, remélem még él, és vígan fújja a magáét, te meg csüngsz az ajkán.
Egy 0,5 nóta is nóta, 2x0,5=1 (miközben 2 drb)

mgdé 2018.12.22. 23:08:40

@6.Lenin:

Az enyém ugyan nem. Ellentétben ... :P
süti beállítások módosítása