B1 blogcsalád



Nagyon vicces Bayer Zsolt magyarázkodása a lebukása után

2018. december 10. - nickgrabowszki

Lopott, hazudott, lebukott, és ezért ki a hibás? bayer_3.jpg

A kormánypárti agitátorok bevált módszere, hogy 

1. álhíreket állítanak elő (tetszőleges mennyiségben, de meghatározott témákban),

2. álhírek gyártásával vádolják meg a valódi sajtót (a maradék magyart és a külföldit egyaránt),

azonban a Fidesz vezérpropagandistája megint szintet lépett, már nem csak úgy általában vádolta meg fakenews-közléssel a nem kormánypárti sajtót, hanem azért, 

amit ő maga követett el.

Történt, hogy Sixx a Comment:comon megírta, "Bayer Zsolt nem talált magának elég drámai képsorokat a francia tüntetésekről, hát hazudott egyet magának". Ti. az 5-ös számú párttagkönyv lovagkereszttel is kitüntetett tulajdonosa egy 3 évvel ezelőtti brüsszeli tüntetés feloszlatásáról mutatott felvételeket az Echo TV-ben, és hazudta azt, hogy a képek a mostani franciaországi  zavargásokon készültek.

Se az évet, se az országot nem sikerült eltalálnia, de valamiért mégis újságírónak nevezi magát.

Alkalmasint Bayert magát lepte meg a legjobban, hogy valaki nézte az amúgy senki által nem nézett (0,3-es közönségarány) műsorát, ami alapvetően 2 cél szolgál:

  • komolyabb zsét felvenni érte az állami hirdetésekből befolyt közpénzből,
  • kielégíteni saját nárcizmusát (ti. a műsort saját magáról nevezte el Bayer Show-nak).

A jobber propagandista letagadni nem tudta a nyilvánvalót, ezért a blogján ellentámadásba ment át:

Mindenekelőtt azt kell tudni, hogy ezeket a képsorokat valamelyik balos portálról szedtem le (illetve küldték el nekem), hogy ez zajlik Párizsban.

Tehát a meg nem nevezett balos portál a bűnös, ahonnan lopta a felvételeket. Saját állítása szerint ő csak annyiban hibázott, hogy nem ellenőrizte, mert nem fogta fel hogy

ezek a balosok (értsd: nem kormánypártiak) mindig hazudnak.

Bayer egyszerűen lopott. Aztán hazudott róla. És a végén ki a hibás? Hát a baloldal, az ellenzék, meg a valódi sajtó. Így mennek a dolgok a kormánypropaganda alternatív valóságában.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6914468634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hamihami 2018.12.11. 20:29:25

@azigaziraptor: nekem olyanom nincs. Ez egy facebook csoport vagy mi? Azt hittem, rendes honlap, mar mentem volna meghekkelni es szettrollkodni.

azigaziraptor 2018.12.11. 20:30:41

@Hamihami:
Az is van neki, de kommentelni nem enged!

Hamihami 2018.12.11. 20:33:43

@azigaziraptor: persze, hogy nem! Csakugy mint a partpropaganda tobbi mediuma. Orban sem all ki vitazni, mert akkor szetszednek fel perc alatt es ugy dolne ossze a hazugsagvar, hogy habonyek fel sem ocsudnanak. De azert meghekkelni meglehet ;)

azigaziraptor 2018.12.11. 20:49:26

@Hamihami:
Igen, azaz Иван Маринов ! :-)

Hamihami 2018.12.11. 20:52:06

@azigaziraptor: gondolom, "az OGy fizetesi listajan ilyen nevu szemely nem szerepel" :))

2018.12.11. 21:09:09

Az a jó az egészben, hogy Bayernek van igaza.

Hamihami 2018.12.11. 21:10:34

@valaki nagyon más: jajj, hat ez a komment nagyon betalalt :)))

szevabá 2018.12.11. 22:39:27

megadta már bájer a lóvét simlicskának?

ember100 2018.12.11. 23:19:59

@Minden ballib bérretteg:
Helló !

Né túld tól a biciglit :)
Ha hasfelmetsző ölt EZÉRT a zsótika is ölhet ?
Tipishe fidesznyik érvelés !
Nem tudtam több hejesírási hibát beletenni :)

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 06:15:50

@azigaziraptor:

Nem ítélhetnek el. A NOL-os eset más volt: rágalmazás.

$pi$ 2018.12.12. 09:07:23

"Bayer egyszerűen lopott."

A szerzői és szomszédos jogok megsértése nem lopás. Aki azt mondja, hogy "egyszerűen lopott" az tehát konkrétan hazudik.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 09:08:55

@balcán maxval bircaman: Ami viszont TÉNY, és nem hit kérdése, hogy amit Bayer csinált, az törvény szerint lopás.

"Idézés: ... a forrás, valamint az ott megjelölt szerző megnevezésével ... [Szjt. 35. § (1) bek.]
átvétel: ... iskolai oktatási célra, valamint tudományos kutatás céljára a forrás és az ott megjelölt szerző megnevezésével ..."

www.sztnh.gov.hu/hu/szerzoi-jog/szerzoi-jogi-alapfogalmak

Bayernél ezek nem állnak fenn, Bayer LOPOTT.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 09:12:04

@math0:

Tegnap ezt már tisztáztuk, azaz hülyeséget beszélsz.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.12. 09:12:54

@$pi$: "Aki azt mondja, hogy "egyszerűen lopott" az tehát konkrétan hazudik."

Konkrétan hazudsz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 09:20:24

@$pi$:

Btk: "370. § (1) Aki idegen dolgot mástól azért vesz el, hogy azt jogtalanul eltulajdonítsa, lopást követ el."

ne most:

1) dolog-e a szellemi tulajdon? lehet mondani, hogy igen.
2) van-e a szellemi tulajdonnak tulajdonosa? igen.

net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=99900076.TV

3) aki szerzői jogot sért, eltulajdonítja-e a szellemi tulajdont a tulajdonosától? lehet mondani, hogy igen.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 09:21:09

@balcán maxval bircaman: Ami viszont TÉNY, és nem hit kérdése, hogy amit Bayer csinált, az törvény szerint lopás.

"Idézés: ... a forrás, valamint az ott megjelölt szerző megnevezésével ... [Szjt. 35. § (1) bek.]
átvétel: ... iskolai oktatási célra, valamint tudományos kutatás céljára a forrás és az ott megjelölt szerző megnevezésével ..."

www.sztnh.gov.hu/hu/szerzoi-jog/szerzoi-jogi-alapfogalmak

Bayernél ezek nem állnak fenn, Bayer LOPOTT.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 09:24:29

@math0:

Még a Btk. szerint se lopás egyébként, szóval maradjunk abban, hogy ehhez ugyanúgy semmit se értesz, mint a vallástörténelemhez.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 09:24:55

@$pi$: ami viszont biztos, hogy Bayer egy köcsög kis bűnöző.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 09:32:00

@balcán maxval bircaman:

Bayer megsértette a szerzői jogokat a BTK szerint. Bayer bűnöző:

"Idézés: ... a forrás, valamint az ott megjelölt szerző megnevezésével ... [Szjt. 35. § (1) bek.]
átvétel: ... iskolai oktatási célra, valamint tudományos kutatás céljára a forrás és az ott megjelölt szerző megnevezésével ..."

www.sztnh.gov.hu/hu/szerzoi-jog/szerzoi-jogi-alapfogalmak

én meg nevezhetem ezt lopásnak, mert szellemi tulajdon eltulajdonítása szerintem lopás.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 09:36:50

@math0:

@math0:

A tv. szerint nem az, s csak ez számít.

Ráadásul itt még ez se áll fenn, ez szimpla jóhiszemű tévedés.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 09:50:21

@balcán maxval bircaman: szerzői jog megsértését követte el Bayer, bűnöző

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 09:51:02

@balcán maxval bircaman: "Idézés: ... a forrás, valamint az ott megjelölt szerző megnevezésével ... [Szjt. 35. § (1) bek.]
átvétel: ... iskolai oktatási célra, valamint tudományos kutatás céljára a forrás és az ott megjelölt szerző megnevezésével ..."

www.sztnh.gov.hu/hu/szerzoi-jog/szerzoi-jogi-alapfogalmak

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 09:52:35

@math0:

Nincs ellene jogerős ítélet, azaz nem bűnöző.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 09:53:31

@balcán maxval bircaman: nincs olyan, hogy jóhiszemű tévedés a BTK-ban. aki megöl valakit, az bűnöző, akkor is, ha tévedésből ölte meg. aki lop, az bűnöző, akkor is, ha tévedésből lop, és aki szerzői jogot sért, az bűnöző, akkor is, ha tévedésből tette.

ha te arról beszélsz, hogy Bayer tévedésből nem hivatkozta a felvétel forrását, akkor te idióta vagy. amit egyébként tudunk rólad.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 09:53:36

@math0:

Itt egy eseményt kommentelt, ehhez használt az eseményről készült képet. Ez szabályos felhasználás.

$pi$ 2018.12.12. 09:53:56

@math0: "ami viszont biztos, hogy Bayer egy köcsög kis bűnöző."

Lehet. Bár mondjuk az, hogy bemutat a műsorában egy idegen forrásból származó felvételt, az nem teszi bűnözővé, az indexet, sőt az internet nagy részét be lehetne csukni, ha nem lehetne másoktól átvenni anyagot a hírekhez.

Az meg, hogy kis köcsög... na bumm, szerintem te is az vagy, te dolgod. Én a szabadság híve vagyok, ha kis köcsög akar lenni valaki az ő dolga.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 09:54:26

@math0:

Nem szükséges hivatkozni a forrást ilyen esetben.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 09:56:56

@balcán maxval bircaman:

te tegnap óta csak olyan faszságokkal jössz, amik:

1) hazugságok
2) nem mentik Bayert fel attól, hogy bűnöző

például, az Echo TV nem non-profit társaság, de ha az volna, akkor sem bűnözhetne Bayer. Bayernek van haszna a szerzői jog megsértéséből, de ha nem volna, akkor sem volna legális, amit csinált, Bayer nem tévedésből sértette a szerzői jogot, de ha tévedésből tette volna, akkor sem mentené fel.

te egy iszonyatosan szánalmas kis idióta vagy, aki tegnap óta idióta hazugságokkal akarja védeni Bayert, amivel csak még jobban lejáratod

$pi$ 2018.12.12. 09:57:21

@math0: "én meg nevezhetem ezt lopásnak, mert szellemi tulajdon eltulajdonítása szerintem lopás."

Nem az. Az egyik oldalon a jogszabály szövegét idézed, hogy bebizonyítsd az igazad, a másik mondatban meg egyszerűen kijelented, hogy neked mindegy mások meg a törvény mit nevez lopásnak, te egyszerűen csak a saját véleményedet vagy hajlandó elfogadni.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 09:57:22

@balcán maxval bircaman:

Tévedésből ölni hogyan lehet? Tévedésből lopni hogyan?

Ha pl. elveszem a táskádat, mert azt hiszem, az enyém, az nem lesz lopás.

Ha pedig olyat teszek, ami a halálodhoz vezet, de nincs se szándék, se logikai kapcsolat, az bizony nem fog emeberölésnek számítani.

Jogász szakon első évfolyamon tanítják ezeket a dolgokat. Nem állítom, hogy ezt tudnod kéne, hisz nem vagy jogász, de ezek alapvető jogi elvek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 09:59:32

@$pi$: idéztem a btk definícióját, aszerint lopásnak kell lennie. én logikus és következetes vagyok. te meg egy idióta vagy.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 10:01:13

@math0:

Bayer egy publicisztikai műsorban beszámolt egy eseményről, ahhoz felhasználva egy, az illető eseményről készült képet. MIndeddig minden jogszerű, ezt még te is elismered.

Bayer azonban hibázott, mert egy olyan képet is felhasznált, mely nem az illető eseményről volt. Ez azonban nem jogsértés, hanem szimpla tévedés.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 10:01:50

@math0:

Tévedésből ölni hogyan lehet? Tévedésből lopni hogyan?

Ha pl. elveszem a táskádat, mert azt hiszem, az enyém, az nem lesz lopás.

Ha pedig olyat teszek, ami a halálodhoz vezet, de nincs se szándék, se logikai kapcsolat, az bizony nem fog emeberölésnek számítani.

Jogász szakon első évfolyamon tanítják ezeket a dolgokat. Nem állítom, hogy ezt tudnod kéne, hisz nem vagy jogász, de ezek alapvető jogi elvek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 10:03:30

@balcán maxval bircaman:

"Tévedésből ölni hogyan lehet?"

gondatlanságból elkövetett emberölés. vagy például, azt hiszed, hogy Béla, ezért megölöd a Józsit.

" Tévedésből lopni hogyan?"

azt hiszed, hogy valami a sajátod, és ellopod. hiába jössz azzal, hogy azt hitted, hogy az a te ferrarid. ilyet nem tévedhetsz.

"Ha pl. elveszem a táskádat, mert azt hiszem, az enyém, az nem lesz lopás."

de az lesz.

"Ha pedig olyat teszek, ami a halálodhoz vezet, de nincs se szándék, se logikai kapcsolat, az bizony nem fog emeberölésnek számítani."

de az.

www.vidakovics.hu/emberoles-btk-160/

1-5 évet kaphatsz érte, te kis idióta, náci, Fideszes faszfej!

azért vagytok nácik és Fideszesek, mert fingotok nincs a világról, és idióták vagytok. ti vagytok a magyar társadalom selejtjei. a legalja.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 10:07:01

@balcán maxval bircaman: Bayer nem ott követte el a törvénysértő bűnt, hogy téves felvételt rakott fel. az csak egy idióta ember baromsága volt.

Bayer ott követte el a bűnt, hogy a felvételt forrásmegjelölés nélkül rakta fel, szerzői jogot sértett. Bayer tévedése egy dolog, a szerzői jog sértése egy tök másik dolog.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 10:10:59

@balcán maxval bircaman: a szerzői jog megsértésének semmi köze ahhoz, hogy a film arról szól-e, amit Bayer hitt róla. ha ellopsz egy Ferrari, az akkor is lopás, ha tévesen azt hiszed a Ferrari, hogy Porsche. attól te még egy tolvaj vagy, csak éppen hülye tolvaj.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 10:12:26

@balcán maxval bircaman: Bayer leírta, hogy egy balliberális oldalról vette a felvételt, azaz tökéletesen tisztában volt vele, hogy nem az ő saját felvétele, nem az Echo TV felvétele, hogy átvétel, és azzal is, hogy szerzői jogokat sért. Bayer teljesen tudatos bűnöző.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 10:14:00

@math0:

BTK lopás: "Aki idegen dolgot mástól azért vesz el, hogy azt jogtalanul eltulajdonítsa, lopást követ el.".

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 10:14:47

@math0:

"gondatlanságból elkövetett emberölés. vagy például, azt hiszed, hogy Béla, ezért megölöd a Józsit"

A gondatlanság NEM tévedés.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 10:22:40

@math0:

Gomndolom, ott volt a forrás a sarokban, ez elegendő. Nem kell bemondani.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 10:23:49

@math0:

Eleev nem tolvajlás a szerzői jog megsértése.

Tolvajlást csak lopás elkövetésével lehet csinálni.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 10:26:25

@math0:

Gondolom meg is jelölte az illető ballib forrást.

Szar kis blogodon is vannak képek forrásmegjelölés nélkül.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 10:31:18

@math0:

Nem néztem utána. De ha így is van, nem nagy gond.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 10:32:07

@balcán maxval bircaman: "A gondatlanság NEM tévedés. "

ha valaki abban téved, hogy valami veszélyes, és ezzel megöl egy embert, az gondatlanságból elkövetett emberölés.

ha valaki abban téved, hogy ki a személy, amikor megöl egy embert, akkor az meg még csak nem is gondatlanságból elkövetett emberölés, hanem sima emberölés, ott a tévedés semmit nem számít.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 10:33:01

@balcán maxval bircaman: a szerzői jog eltulajdonítása is eltulajdonítás.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 10:33:57

@balcán maxval bircaman: bűnelkövetés. nem nagy gond egy büdös nácinak. egy kereskedelmi, országos tévében. nem nagy gond.

ezek vagytok, ti nácik: a magyar társadalom legalja.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 10:37:34

@math0:

Egyenes szándék: meg akarlak ölni.
Eshetőleges szándék: nem akarlak megölni, de nem bánom, ha megtörténik.
Gondatlanság: nem akarlak megölni, s arra számítok, nem fogsz meghalni, de nem teszek semmit ennek elkerülése céljából.
Hanyagság: eszembe se jut, hogy meghalhatsz, pedig ezt tudnom kellett volna.

A tévedés egészen más kategória. Ha tévedés van, akkor eleve felment a bíróság, mert a tévedés bűncselekményt kizáró körülmény.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 10:38:41

@math0:

Csak nem lopás. Ezért is van rá KÜLÖN paragrafus.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 10:41:27

@math0:

MIndennapos eset ez, senki se veszi komolyan. Ha profit is van benne, akkor is pénzért szokott perelni a jogtulajdonos. Ilyenből szinte sose lesz büntetőügy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 10:51:11

@balcán maxval bircaman: "Ha tévedés van, akkor eleve felment a bíróság, mert a tévedés bűncselekményt kizáró körülmény. "

ha tévedésből Józsi helyett Bélát öli meg, akkor a kurva anyádat se menti fel a bíróság, te elmebeteg, autista barom!

0dzsud0 2018.12.12. 10:53:43

Komolyan, élvezet nézni, ahogy a sokak által lenézett birka leérveli ezt az értelmi fogyatékos Brendel Matyit.

Matyi: a matematikai logika nem alkalmazható tisztán a jogra. Az egy dolog, hogy szerinted minek és miként van értelme, de egyszer sem biztos, hogy a jogszabályt úgy kell értelmezni, ahogy te szeretnéd. Erre úgy általános iskolában szokás ráeszmélni. Bolond.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 10:54:15

@balcán maxval bircaman: "Egyenes szándék: meg akarlak ölni.
Eshetőleges szándék: nem akarlak megölni, de nem bánom, ha megtörténik.
Gondatlanság: nem akarlak megölni, s arra számítok, nem fogsz meghalni, de nem teszek semmit ennek elkerülése céljából.
Hanyagság: eszembe se jut, hogy meghalhatsz, pedig ezt tudnom kellett volna."

mindegyik ilyen esetben elítél a bíróság, ha emberölést követtél el, legfeljebb a büntetés mértéke más. teljesen feleslegesen, értelmetlen idiótaságokon lovagolsz, te elmebeteg, náci fasz!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 10:56:16

@balcán maxval bircaman: a szerzői jog megsértése egy országos tévénél nemcsak törvénysértő bűntett, de nem is pitiáner eset. legfeljebb az olyan selejtes náci faszoknak, mint te.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 10:56:26

@math0:

Ha X-et ölöm meg Y helyett, tévedésből, az jogi értelemben nem tévedés, hanem gondatlanság.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 10:57:53

@0dzsud0: az óvodában azt szokás felfogni, hogy attól nincs igazad, hogy kikiáltod magad győztesnek. bölcsis dolog tőled, hogy ilyen köröket futkorászol.

0dzsud0 2018.12.12. 11:01:03

@math0: Ezeket a köröket rendre te futkorászod, én a témában mégcsak ki sem fejtettem a véleményem. Egyedül te ugatsz bele olyan dologba, amiről fogalmad sincs, te értelmi fogyatékos, selejt szardarab. Égesd tovább magad.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 11:01:25

@balcán maxval bircaman:

"Ha X-et ölöm meg Y helyett, tévedésből, az jogi értelemben nem tévedés, hanem gondatlanság. "

te korábban:

"gondatlanságból elkövetett emberölés. vagy például, azt hiszed, hogy Béla, ezért megölöd a Józsit"

A gondatlanság NEM tévedés. "

szóval én mondtam erre a példára, hogy gondatlanság, akkor hisztiztél, most meg te mondod, hogy gondatlanság.

pofán szartad magad megint, te elmebeteg idióta. két centiről szartad magad pofán.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 11:02:31

@0dzsud0: Ezeket a köröket rendre te futkorászod. Egyedül te ugatsz bele olyan dologba, amiről fogalmad sincs, te értelmi fogyatékos, selejt szardarab. Égesd tovább magad!

A felkiáltójel használatát sem tanították meg neked az elmegyógyintézetben.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 11:04:44

@0dzsud0: "én a témában mégcsak ki sem fejtettem a véleményem"

azaz elismered, hogy csak bölcsizni jössz ide.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 11:06:17

@math0:

Bűncselekménytől függ.

Súlyos bűncselekménynél jellemzően a hanyagságot is büntetik, enyhébbnl ritkán. A legenyhébbeknél eleve csak a széndékosságot.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 11:06:46

@math0:

S a tévedést sose büntetik, ez ugyanis kizáró ok.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 11:15:27

@math0:

Vedd észre: egy lemaradt feliratról beszélsz, nem tömeggyilkosságról.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 11:21:21

@math0:

Azaz hibásan hivatkoztál tévedésre. Mert hülye vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 11:24:10

@balcán maxval bircaman: a tulajdonjogok megsértése egy országos tévében nem pitiáner bűnözés. ha szerinted az, akkor csak bemutatod a Fideszes nácik erkölcsi szintjét. ti vagytok a táradalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 11:27:45

@balcán maxval bircaman: a szerzői jog megsértésénél bármiféle tévedést még enyhítő körülménynek sem említenek. de eleve idiótaság, ha azt hiszed, hogy Bayer tévedésből nem hivatkozta a forrást. Bayer beismerte, hogy tudatában volt annak, hogy idegen dolgot használ fel hivatkozás nélkül, azaz tudatosan sértett szerzői jogot, nem tévedésből.

megint arról van szó, hogy olyan dolgon lovagolsz, ami irreleváns is, és még hazudsz is róla.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 11:31:45

@math0:

@math0:

Azt mondta, egy ballib médiában látta és ott se volt forrása.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 11:36:40

@balcán maxval bircaman: "Azt mondta, egy ballib médiában látta"

tehát elismerte, hogy szándékosan, tudatosan sértett törvényt.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 11:45:03

@math0:

Feltételezte, hogy a kép nem az illető média tulajdona.

azigaziraptor 2018.12.12. 11:47:09

@balfácán maxval bircaman:
Ez is az, pubi!
Készülj! :-)

engedélyes pinaellenőr 2018.12.12. 12:25:00

@balcán maxval bircaman: Nyilván nem, hisz az illető média is szerezte valahonnan.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 12:42:18

@balcán maxval bircaman: nem tudom mit feltételezett, de akár ezt, akár azt, a szerzői jogot akkor is sértette, és ezt tudta. a szerzői jog sértése nem függ attól, hogy éppen kitől veszed át közvetlenül a dolgot, és attól sem, hogy az az illető jogosan használta-e.

megint csak az derlt ki, hogy te a joghoz valami hihetetlenül idióta vagy. ez már a negyedik olyan ellenvetésed, aminek kurvára semmi alapja nincs a jogban. és a negyedik olyan, amelynek igazsága kétséges, vagy egyenesen hazudsz róla.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 12:43:03

@balcán maxval bircaman: azaz ez már a negyedik olyan dolog, ami irreleváns is, és nem is tény, de te idióta erőlködsz vele.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 12:45:53

@azigaziraptor:

Sajnos nem az. Te eleve csak egy anoním bérkommentelő vagy, valós mivoltod ismeretlen (én se tudom ki vagy), szóval majd akkor szólj, ha anoním nikkek perelhetnek.

0dzsud0 2018.12.12. 13:45:16

@math0: Ennyi erővel neked meg a mondatkezdő nagybetű használatát nem tanították meg, te idióta, degenerált francia rabszolga.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 15:03:04

@balcán maxval bircaman: egy erkölcsi nulla, selejt náci számára bizonyára.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 15:03:43

@0dzsud0: a kis kezdőbetű elterjedt szokás. ennyit se tudsz, te idióta?!

0dzsud0 2018.12.12. 15:07:39

@math0: így igaz, csak akkor itt vagy nyelvtannáci vagy és betartasz minden szabályt, vagy ha nem, akkor viszont a tetű kurva anyádba eltakarodsz a nyelvtani buziskodásoddal, te faszkalap.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 15:13:14

@math0:

Szóval te náci vagy? Nem tudtam...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 15:22:37

@0dzsud0: én szokásból nem kezdem mindig nagy kezdőbetűvel a mondatot, te hülyeségből nem tudod, hogy hol kell felkiáltójelet használni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 15:25:47

@balcán maxval bircaman: na, eljutottunk oda, amikor te, az idióta, elmebeteg, görény, patkány náci elkezd lemenni arra az óvodás szintre, hogy hazudik, és engem rágalmaz meg azzal, ami az ő saját véleménye. ez nem vita, ez még az érvelésnek a látszatát sem éri el, ez egy óvodás hülyegyerek (gy.k. te) marhulása annak eltakarására, hogy nincs igazad, és demonstráltad, hogy erkölcsi nulla vagy.

Neked egy országos tévében egy műsorvezető részéről a szellemi tulajdonjogok szándékos megsértése "jelentéktelen eset". Pontosan azért vagy náci, mert neked ilyen beteg az erkölcsöd.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.12. 15:29:10

@math0:

Röhejes, hogy nem tudsz érdemben vitázni Bayerrel, ezért belekotsz egy apró tévedésébe.

0dzsud0 2018.12.12. 15:42:10

@math0: mármint ez a te tyúkszaros véleményed. szerintem meg bőven elég sötét vagy te ahhoz, hogy elfelejtsd használni a nagy kezdőbetűt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 15:46:47

@balcán maxval bircaman: Neked egy országos tévében egy műsorvezető részéről a szellemi tulajdonjogok szándékos megsértése "jelentéktelen eset", "apró tévedés". Pontosan azért vagy náci, mert neked ilyen beteg az erkölcsöd.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 15:47:51

@0dzsud0: "mármint ez a te tyúkszaros véleményed. szerintem meg bőven elég sötét vagy te ahhoz, hogy elfelejtsd használni a nagy kezdőbetűt. "

Mivel ezt te is elkövetted, itt és most, ezért 2:1 ide.

0dzsud0 2018.12.12. 16:27:41

@math0: nevetséges vagy öregem, de olyat még nem láttam tőled, hogy a tévedésed képes voltál elismerni. így tovább.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.12. 17:07:00

@0dzsud0: Te tévedtél a felkiáltójellel is. Utána meg még itt ugráltál a kis kezdőbetű miatt, amit te is úgy csinálsz. A röhejes te vagy, de megpróbálod rám kenni. Szépen demonstrálod, hogy a Fidióták milyen kis geci véglények.

azigaziraptor 2018.12.12. 18:54:50

@balfácán maxval bircaman:
Ezek szerint, ha én azt mondom, h a jó kurva anyádat baszod szájba, akkor nem követtem el semmit - ugye?
Akkor sem, ha azt mondom, h a kiskorú gyermekeddel élsz nemi életet!
Látszik, h egy ostoba bírka vagy! :-)

engedélyes pinaellenőr 2018.12.13. 08:45:46

@math0: Muszteres Bánóval mi a helyzet?
süti beállítások módosítása