B1 blogcsalád



Az 5 legnagyobb hülyeség, amit fideszesek a gender szakról mondtak

2018. augusztus 14. - ashwood

2013titlemap-ftgs.pngElőször csokorba, majd ízekre szedtük az állampárt hivatalos indokait a társadalmi nemek egyetemi szakkal kapcsolatban - hogy önnek már ne kelljen ezzel fáradnia.

Gulyás Gergely: "Az emberek férfinak vagy nőnek születnek, olyan életet élnek, amilyet kívánnak, de ezen túlmenően a magyar állam nem kíván támogatni ilyen jellegű oktatást. Ez nem jelenti, hogy a kormány ne támogatná a nőkkel szembeni erőszak visszaszorítását, hiszen annak minden formája elfogadhatatlan. De nem fogadjuk el, hogy ne biológiai nemekről, ne társadalmi nemekről beszéljünk. Magyar állami finanszírozás mellett erre a kutatásra lehetőség nincs."

Hülyeség, hiszen:

– Az ELTE-n önköltséges e mesterszak, vagyis nem az állam finanszírozza.

– A CEU magánegyetem, semmi módon nem finanszírozza az állam.

– Kétségtelen, hogy a biológiai nem alapvetően determinálja az emberi lényeket, ám azt eltagadni, hogy ez a társadalmi létezést is alapvetően determinálja, szimpla hazugság. Elég arra gondolni, hogy a nők választójoga száza évvel ezelőtt a legkevésbé sem volt magától értetődő. Miként ma sem az az azonos munkáért azonos bér elve. A biológiai nemek társadalmi percepciójának vizsgálata épp annyira releváns, mint bármely más, szociológiai kutatás.

Hollik István: "Nem kell szakértőnek vagy hozzáértőnek lenni ahhoz, hogy belássuk, hogy genderológusok iránti munkaerő-piaci kereslet igen csak csekély. A másik pedig az nem egy titkolt cél, hogy Magyarországon valóban egy kereszténydemokrata országot hozzunk létre, amely egyébként a normalitást és a keresztény értékeken alapuló életet és értékeket védi. Na most az a helyzet, hogy a társadalmi nemek gondolata, ami nem egy tudomány, hanem egy ideológia, ráadásul szorosan köthető a liberális ideológiához, az azt gondolom, hogy ebbe nem fér bele."

Hülyeség, hiszen:

– Valószínűleg összehasonlító nyelvészek és kulturantopológusok iránt sem eget verő a kereslet, mégis képzik őket. Nem ez a fokmérője egy képzés sikerességének.

– A kereszténydemokrácia nem ismeri el, hogy a biológiai nem társadalmi determinációt jelent? Ahogy azt sem, hogy ez a determinizmus korszakról korszakra változik?

– A hit, az nem egy tudomány, hanem ideológia – mégis oktatják a teológiát egyetemen.

Semjén Zsolt: "Senki nem akar genderológust foglalkoztatni, közvetkezésképpen képezni sem kell. Képtelenség társadalmi nem definíciója. Vannak dolgok, amelyek biológiailag determináltak, például hogy valaki nő-e vagy férfi.

A társadalmi nem épp oly képtelenség, mintha társadalmi korról beszélnénk, vagyis egy középkorú eldönthetné, hogy ő ötéves és óvodába akar menni, vagy kilencvenéves és a nyugdíjbiztosítótól nyugdíjat szeretne.

Hülyeség, hiszen:

– Pontosabban, nem is akkora hülyeség "társadalmi korról" beszélni. Ugyanis egy ember személyes percepciója saját korát illetően bőséggel eltérhet a társadalom általános vélekedésétől az adott korral kapcsolatban. Miközben a munkaadók irtóznak a 50 felettiek alkalmazásától, maguk a középkorúak joggal érezhetik úgy, hogy életük virágjában vannak, aktivitási szintjük egyáltalán nem csökkent.

– Semjén tudatosan keveri a társadalmi nemmel össze a szexuális identitás szabadságát.

Bayer Zsolt: "Pótcselekvés. Hülye és frusztrált emberek tudománynak álcázott homokozója, ahol komolykodó arccal eljátsszák, hogy ők valakik, mert lám, tudománnyal foglalkoznak. Méghozzá micsoda modern, haladó tudománnyal! Olyan tudománnyal, amely egyszerre képes felülírni az isteni és a természeti törvényeket, hiszen szerintük mit sem számít, az Isten vagy a természet minek is teremtett bennünket, csak az számít, hogy az egyén mit képzel magáról."

Hülyeség, hiszen:

– Általánosan érvényes isteni törvények szekularizált társadalmakban bizonyosan nem léteznek.

A társadalmi nem kutatói éppen azt vizsgálják, hogy mit képzel magáról az egyén és ehhez miként viszonyul a társadalmon, valamint a közösség által megfogalmazott elvárások miként hatnak vissza az egyénre.

Kövér László: "Akit alávetettségbe akarnak taszítani szülőföldjén, akit ki akarnak forgatni anyagi és szellemi javaiból, annak akaratát úgy akarják megtörni, hogy először megtörik és összezavarják a tudatát. Megtámadják a nemi, családi, vallási és nemzeti önazonosságát, meg akarják hamisítani a múltját, és el akarják venni a jövőjét, vagyis az áldozatot úgy összezavarják, hogy már szó szerint azt se tudja, fiú-e vagy lány, honnan jön, hová tart és kihez tartozik"

Ha Kövér László egy egyetemi szaktól, egy tudományterület kutatóinak munkájától annyira összezavarodik, hogy azt sem tudja: fiú-e vagy lány, azon sajnos a bajsza sem segít. Oda nem "genderológus" kell, hanem elmeorvos.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3314180615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.14. 14:27:19

Amivel a Fidesz hibát követett el az, hogy a keresletre hivatkozott. Ez hamis érv. A többi viszont igaz.

GNDL 2018.08.14. 15:14:39

Azt azért valljuk meg őszintén hogy az öt idézett „úriembertől” nem túl nehéz ostoba nyilatkozatokat összeszedni... gyakorlatilag random kiválaszthatjátok bármelyik nyilatkozatukat, 1-től 10-ig 8+ lesz az átlaguk a hülyeségskálán. :D És akkor nem beszélve az ismert vagy névtelen netes trolljaikról, párat közülük is hozzácsapva lazán elérnék a 9+ átlagot...

De most már kezd uncsivá válni ez a téma is. Nem tudom mit vártatok ezektől a felkapaszkodott parasztoktól ha újra kétharmadot csalnak össze maguknak, de higgyétek el, dacára annak a rakat hajmeresztő baromságnak amit a viccválasztások óta rendeznek, még igazán bele sem kezdtek az ámokfutásba... :)

morpho 2018.08.14. 15:33:35

Egyetemeket meg szakokat a nácik, meg a komcsik szüntettek meg. A fidesz most papírt is adott róla, hogy felköpött a levegőbe és aláállt! Szép volt srácok!

Cicmen. 2018.08.14. 16:10:46

@morpho: Egyetemeket meg szakokat a nácik, meg a komcsik szüntettek meg.

Ha a hülyeséget is megszüntetik, akkor neked nem lesznek megnyilvánulásaid. :D

paraszthajszal 2018.08.14. 16:46:35

@morpho: Az Ön érvelési hibája: Argumentum ad hitlerum?

Ha Hitler utálta a dohányzást, akkor az biztos, hogy menő, pozitív egyéni és társadalmi hatásokkal járó dolog?

Egyetemet amúgy egyelőre senki nem szüntet meg: a CEU-s döntés sem arról szólt, hogy az egyetemet betiltják, hanem a kivételezést szüntették meg, megkövetelve, hogy tartsák be ugyanazokat a követelményeket és szabályokat, mint a többi Magyarországon működő egyetem. Ahogy a művelt holland mondaná, "Level playing field".

Ami meg a társadalmi nemek tanulmánya szakot illeti, azt az ELTE vezetése is beismerte, hogy "a fenntartó minisztériumnak jogában áll a képzési portfólió megváltoztatása, beleértve egyes szakok indításának megakadályozása".

Ez nem a tudományba, oktatásba való beavatkozás; nem abba ugatnak bele, hogy a tisztelt oktatók, kutatók mit kutassanak vagy miről mit tanítsanak a hallgatóknak, hanem egy gazdasági racionalitással hadilábon álló, nem túl népszerű (az ELTE-n jóval a meghirdetett létszám alatt, 10 fővel induló), a munkaerőpiaci igényektől is viszonylag messze álló szakot szüntetnének meg, annak érdekében, hogy az egyetem több erőforrást tudjon fordítani a valóban társadalmi értéket teremtő tevékenységeire.

2018.08.14. 17:24:23

Azzal már régóta tisztában vagyok, egyetlen libbantat sem fognak ellopni az esze miatt. Ez a mostani játék is ezt bizonyítja. Orbán már megint bohócot csinált a súlyosan hülye budapesti romkocsmaértelmiségből. A játék már évek óta ugyan úgy zajlik. Bizonyos időközönként a Fidesz bedob ezeknek az agyatlanoknak valami jelentéktelen témát, amiről biztosan lehet tudni, hogy a debilek ráharapnak. Na ez a buzi-leszbi-femináci képző szakkör is ilyen. A kutyát nem érdekli a dolog, az emberek 89% azt sem tudja miről van szó, leszarja a gendergöndör képzést. De a libbantak beleállnak a dologba, becumizzák a nyeles lófaszt, elrágódnak rajta jó darabig.

Miközben.....miközben Orbánék foglalkozhatnak a komoly dolgokkal. A liberósok elvannak a lófasszal a homokozóba.

Szóval, Orbánnak a seggében több ész van, mint nektek a fejetekbe.

taga20 2018.08.14. 17:44:51

@Quercus a gondolkodó: ma is kihúztad a fejedet a geci seggéből, és ide okádtad ezt az agyatlan marhaságot!

szerintem húzzál vissza az erdőbe fát lopni fogyatékos!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.14. 18:50:13

@morpho:

Eddig is állami akreditációs eljárás volt az intézmények és szakok engedélyezésére.

Scott Tenorman Must Die 2018.08.14. 19:59:43

lesz ma arról poszt, h csődbe megy az ország és éhséglázadások lesznek??

index.hu/gazdasag/2018/08/14/eu-s_elmezonyben_a_magyar_novekedes/

6.Lenin 2018.08.14. 21:07:31

Azért Orbán tényleg egy nagy penge, elmegy nyaralni de a lökött libsiknek bedob egy gumicsontot, legyen min rágódniuk és nehogy akár véletlenül is valamilyen értelmes dologgal foglalkozzanak.
Igaz, nem mintha valaki el is tudná képzelni, hogy valami értelmes is eszükbe juthatna, de az ördög nem alszik.
Bevált megint Orbán taktikája.
Ezt a gumicsontot rágják már pár napja. A vezér meg közben vidáman lubickol valahol.

legeslegujabbkor 2018.08.14. 21:41:54

@Scott Tenorman Must Die:
Nem érünk erre rá. Támogatni kell a multikat

"Míg a baloldali kabinetek 4,6 millió forintot fizettek egy létrejövő állásért, a jobboldali kormány 6,6 milliót. A legújabb, Hell csoporttal kötött szerződéssel egy munkahely 22 millió forintba került a magyar adófizetőknek"

Tamáspatrik 2018.08.14. 21:54:34

Arra sem vette a fáradságot a kormány, hogy kijelöljön legalább 10 olyan szakot, amelyekre szerintük "nincs komoly piaci kereslet", ezért megszüntetik. Külön kiválasztani egyet.. hát súlyos a helyzet ott a csoportban.
Kb. olyan az üzenet, hogy a kormány akarja meghatározni, előírni, hogy mit csináljon egy férfi egy nő, a tudománynak ehhez semmi köze...

Orbán veje 2018.08.14. 22:08:36

@Quercus a gondolkodó: Nagyon jól mondod haver! Igazán válogatott marhaságokat hoztál össze ami dícséretes dolog. Pont az ilyen idiótákra van szüksége a pártunknak arra buzdítalak hogy csak így tovább nálunk sokra viheted. Gondolj mészáros lölöre milyen buta és mennyire vitte.

MEDVE1978 2018.08.14. 22:10:09

Ez egy egyszerű fan service Viktorék részéről. A rajongói bázis döntő része PC baromságnak és a gonosz liberálisok művének tartja az egész gender témát. Liberálisaink pedig fent fogakkal vetik magukat az intézkedésre, hiszen a nyugati PC kultúra egyik slágertémájáról van szó, amin külföldön olyan sokat szellemi maszturbálnak, nálunk meg ugye a mucsaröcsögi maradi Vektor be akarja tiltani. Amúgy egy szociológus ugyanúgy tud szerintem ezzel foglalkozni, egyszerűen létre kell hozni egy ilyen szakirányt, amit választhatnak a diákok, nem kell neki külön szak.
A magyar nők helyzetén pedig úgysem a gender szak léte vagy nem léte fog változtatni.

Orbán veje 2018.08.14. 22:12:30

@6.Lenin: Jól mondod haver! És milyen jól gazdálkodik a pénzzel a viktor. 700 ezer forintból futotta a vébé döntőre is + külföldi nyaralásra. Ebből is látszik hogy nincs lopott pénze tehát jól teszed hogy nyalod a seggét. Remélem ő is olvassa a baromágaidat és végre előreléphetsz a ranglétrán. Énszerintem megérdemelnéd mert nagyon sokat gürizel.

Melee 2018.08.14. 22:12:37

A NER-ben a nő elljen és kussoljon. Mint Lévai Anikó.

kkn 2018.08.14. 22:20:58

@Quercus a gondolkodó: Már a nicked is hazugság. Az értelmes ember gondolkodik. A hülye meg ész nélkül böfögi vissza a fővajda és kompániájának hülyeségeit. Eleve, egy keresztény nem gondolkodik, csak hisz. Logikailag nem lehet a hitet megindokolni, ezért kell hinni. Aki meg el tudja hinni a logikai bukfencekkeleli "logikus" igazolását, annak erősen megkérdőjelezhető, hogy értelmesen tud gondolkodni .

kkn 2018.08.14. 22:29:23

@paraszthajszal: Azért papolnak isteni törvényekről, meg hozzák a hazaszeretet aláásásával összefüggésbe? Megmnek teremtette az isten az embert? A fővajda már rég nyomja a maga rekatolizációs hadjáratát, ez is ebbe tartozik. Persze, ez csak egy csepp a tengerben.
Mellesleg tetszik a világból csak a saját tévkézeteiknek megfelelő dolgok észrevétele. A vagy férfinak, vagy nőnek születik duma teljesen jellőzi a mindiét nem genitáliával születőket,kiknek külön személyi számais van már a németeknél. Máshol megpróbálják a rendszert a valósághoz igazítani, itt a valóságot akarják a rendszerhez torzítani, vagy olyannak hazudni.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.08.14. 22:31:50

Szakokat rendelettel bezárni jogállamban nem szokás, de ez a jogászmaffiát nem zavarja.

Talán a magyar genderes csapat is felmutathatna olyan publikációkat, ami nem a buzikról szól, mivel a propagandalapok már listázták a gender=buzi dolgozatokat...

tomwar 2018.08.14. 22:34:38

@paraszthajszal:
Ja. Pl. balneologiával. Mert itt annyi a bálna!

ubermeister 2018.08.14. 22:49:44

A fidesznyikek szerint
bakteriológia = vasutas és erre még büszkék is

Mr. Neutron 2018.08.14. 23:00:49

A poszt talán szándékosan kerülgeti a genderszak betiltását szükségessé tevő legracionálisabb érvet. Szóval: ha esetleg valaki nem tudná, a VII. Alatörvénymódosítás óta az állam valamennyi szervének kötelessége a Keresztény értékek védelme. A tudományos köntösbe bújtatott genderizáció ideológiája bizonyosan ellentétes a Keresztény értékekkel, tehát minden politikusnak kutya kötelessége (lenne) fellépni ellene.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.14. 23:01:53

@Scott Tenorman Must Die: "lesz ma arról poszt, h csődbe megy az ország és éhséglázadások lesznek?"

Még nem. Egyelőre arról ír az újság, hogy Románia alá csúsztunk, már a magyarok mennek Romániába dolgozni a magasabb fizetésért. Éhséglázadások majd 2030-ban lesznek, mikor a gecinek sikerül az országot Banglades szintjére süllyeszteni.

szepipiktor 2018.08.14. 23:07:37

Betiltani nem illik semmit sem!
De most a csútiék hibásan léptek, ugyanis amit ilyen ostoba módon akarnak eltüntetni, annak most elég nagy reklámot, publicitást csináltak.
Most azok is figyelik az eseményeket, akik - a jelentős többség - eddig magasról szrt ezekre a dolgokra.
Most már nem csak a neoliberális "bölcsészvonal" védi a koncot, hanem sok orbán és fideszellenest is a téma mellé állítottak.
Ritkán hibázik a csúti, most megtette.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.14. 23:09:21

@paraszthajszal: "a CEU-s döntés sem arról szólt, hogy az egyetemet betiltják"

Pedig de.

"hanem a kivételezést szüntették meg, megkövetelve, hogy tartsák be ugyanazokat a követelményeket és szabályokat, mint a többi Magyarországon működő egyetem."

A lex ceu megváltoztatta a szabályokat, hogy a geci "törvényesen" tilthassa be az egyetemet. Egyébként a megváltoztatott új szabályokat is betartja a CEU, a geci gazdád mégis betiltja.

"a fenntartó minisztériumnak jogában áll a képzési portfólió megváltoztatása, beleértve egyes szakok indításának megakadályozása".

Jogában áll, MERT a geci írt egy olyan törvényt, hogy legyen jogában. A fejlett világban nincs ilyen.

Belzebubo 2018.08.14. 23:49:34

@Scott Tenorman Must Die: Nagyszerű! Ezzel a tempóval 25 év múlva utolérjük a szlovákokat. 80 év múlva meg Ausztriát is - azt a szintet, ahol most van

alöksz róz 2018.08.14. 23:55:24

@Tamáspatrik: "Kb. olyan az üzenet, hogy a kormány akarja meghatározni, előírni, hogy mit csináljon egy férfi egy nő, a tudománynak ehhez semmi köze..." - vö.: "a genderszak a buziskodás erőszakos propagálása"
kíváncsi vagyok, mire jutottál :-D

morph on deer 2018.08.15. 00:16:28

“....az nem egy titkolt cél, hogy Magyarországon valóban egy kereszténydemokrata országot hozzunk létre,”

A viktor elment nyaralni, közben a Semjén és a valláskárosultak csapata megpuccsolta?
Vagy mi van?
A KDMP átvette a fidesz fölött a hatalmat?

Vagy a fidesz mostantól egy kereszténydemokrata párt, csak a tagok még nem így tudják?

Azért az eléggé gáz, hogy egy 0,0001%-nyi támogatottsággal rendelkező, szabad szemmel láthatatlan törpepárt diktál ma Magyarországon, - közben a sok hülye meg úgy tudja, hogy a fidesz..!

Remélem, azért amikor már a feszületek fogják ellepni a pártirodákat, az iskolákat, a kormányhivatalokat, meg minden közhivatalt, csak fel fog tűnni, hogy ez a párt nem az a párt..!

alöksz róz 2018.08.15. 01:08:01

@morph on deer: meg kell mutatni magukat (uborkaszezon van, ilyenkor lehet) - a vidéki, templombajáró idősebb embereknek is kell egy markánsabb képviselet

2018.08.15. 02:07:13

@maxval balcán bircaman: A többi? Ez a sok fogalmatlan vagalkozás és sunyi csúsztatás?

2018.08.15. 02:22:34

@Mr. Neutron: 1. Elég baj.
2. Nem teljesen világos, hogyan rombolja a keresztény értékeket az, ha valakik azt kutatják, hogy, többek között, következik-e a gondoskodói szerep az XX, a kereső-családfenntartó-szerep meg az XY kromoszómákból, és ez-é az egyetlen működőképes modell, vagy esetleg ezen szerepkör megosztása sem ördögtől való (ld. skandináv modell).
Mindennek a gyerekvállalási hajlandósághoz is sok köze van, csak épp sokkal egyszerűbb és olcsóbb azt hirdetni, hogy húzzá' vissza a Kinder-Küche-Kirchébe, asszony, mint foglalkozni az alternatívákkal.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.15. 07:49:50

@morph on deer:

Ez van, lassan visszatér a józan ész diktatúrája, s az abnormalitás erői pedig talajt vesztenek.

magyarparaszt 2018.08.15. 08:00:45

@maxval balcán bircaman: Volt már, hogy valaha nem hazudtál, csutigeci?

Jolly_Reaper 2018.08.15. 08:28:24

Miként ma sem az az azonos munkáért azonos bér elve.....
Ez most a gender pay gap? Többször is megcáfolták már.
@kkn Igen vannak emberek akik intersexnek születtek. Kb 0,24% -a a születéseknek.

ami szabad 2018.08.15. 08:39:24

Majdnem mindegy, miféle marha dumákkal tiltanak be képzést, az viszont nem ártana, ha legalább homályosan sejtenék a döntéshozók, hogy mivel is foglalkozik, mit kutat ez a szak. Nem lep meg, hogy a neo-feudális , álkeresztény irányba forduló kormánynak nem tetszik az, hogy tudományos alapokra igyekeznek helyezni a pl. demográfiai folyamatokra is kiható kérdéseket, hiszen eleve az erőskezű apakomplexusos választókból épül a bázis. Magát a genderképzést pedig, ha figyelt valaki, vagy 2-3 éve ekézik kövértől bayerig egysejtű tömjénzsótiktól kezdve mindazok, akiknek ideológiai alapon bajuk van azzal, hogy az élet kisit árnyaltabb és bonyolultabb, mint ami egy óriásplakát szlogenjébe belefér. Úgy vélem, hogy az a kormány, amelyik a családon belüli erőszak vitáját is este tíz utánra tette, hátha nem lesz ott senki és zárható egy lesöpréssel, és a mai napig nem ratifikálta az isztambuli egyezményt, de arról hadovál, ha egy nő szül négy gyereket akkor majd nem veri a férje??? miközben minden 2. gyerek nem is házasságban születik, elég keveset ért a mai világból ahhoz, hogy már ez az idióta döntés se lepjen meg senkit. Nyilvánvaló, hogy az abortusztilalom előkészítése zajlik ami mélyen keresztény hetven éves vén faszoktól igazán nem meglepő, csak kár, hogy ettől a még hezitáló fiatalok is sokkal könnyebben fognak dönteni, hogy hol akarnak élni, ezáltal további nyomor-újratermelők fognak csak többet szülni idehaza... Az ostobaság ( jelen esetben erős korlátoltság) amikor párosul a rosszindulattal, és azzal a magabiztossággal ami mára ezen torzult személyiségekben kialakult, újbabb iskolapéldája az eset, mely természetesen, tökéletesen értelmetlen egyben, hiszen legfeljebb majd a szociológia köntösébe bújva, ugyanúgy fogják kutatni és publikálni a magyar való világot, ahogy 2016 előtt.

Attilajukkaja 2018.08.15. 08:43:44

@maxval balcán bircaman:
"lassan visszatér a józan ész diktatúrája, s az abnormalitás erői pedig talajt vesztenek"
Félek, erre még sokáig várni kell! Orbán még mindig fossa magából az önkényes agymenéseit, és sajnos nem látom, ki(k) tudná(k) ebben megállítani.

Boar. 2018.08.15. 08:45:24

@Mr. Neutron: Nyuszifül, ott a "keresztény értékek" környékén van valami olyasmi az apróbetűs részben, hogy "ne lopj"...
Na ezzel kellene kezdeni a kormányodnak, nem a betiltogatósdival...

Attilajukkaja 2018.08.15. 08:46:30

@ami szabad:
"Nyilvánvaló, hogy az abortusztilalom előkészítése zajlik ami mélyen keresztény hetven éves vén faszoktól igazán nem meglepő"
Ez szinte biztos! És Kásler erre a legmegfelelőbb ember, hiszen ráadásul orvos is.
Amúgy minden egyes szavaddal egyetértek.

werinter 2018.08.15. 08:54:08

@Quercus a gondolkodó: "Miközben.....miközben Orbánék foglalkozhatnak a komoly dolgokkal. A liberósok elvannak a lófasszal a homokozóba. "
Orbánék kizárólag a zsebük megtömésével foglalkoznak és hogy mindenféle baromsággal hergeljék a népet, eltereljék a figyelmet a VALÓBAN komoly dolgokról!

6.Lenin 2018.08.15. 08:57:26

@alöksz róz:

A vidéki templomba járó emberek tépik itt a szájukat egy szart se érő gumicsonton?

A vidéki templomba járó emberek szép csendben leszavaznak a Fideszre.

A kibaszott okos idióta libsik meg rágják ész nélkül (már 8. éve) nekik dobott gumicsontokat (3 nap után felejthetők) és szép csendben eltűnnek a sunyiban.

Ennyit érnek. Kurva érdekes lehet játszani a nagyeszűt, miközben egyre hülyébbek.

Attilajukkaja 2018.08.15. 09:03:32

@6.Lenin:
"A vidéki templomba járó emberek szép csendben leszavaznak a Fideszre."
A családomban van nem egy vidéki, templomba járó ember. Ők pont azért NEM szavaznak már a Fideszre, mert valódi keresztények.

xlaci 2018.08.15. 09:12:34

@maxval balcán bircaman:
"Ez van, lassan visszatér a józan ész diktatúrája, s az abnormalitás erői pedig talajt vesztenek."

Hányinger a diktatúrák ajnározása, mégha olyan csillogó csomagolásba is van rakva, hogy "józan ész", az attól még szar marad. Egyszer majd egy ner lovagnak megtetszik ami neked van és szépen elveszi tőled, aztán meg mehetsz panaszkodni a Polt Petihez.

Minden ballib bérretteg 2018.08.15. 09:16:43

Ha elolvassuk milyen diplomamunkák születnek gender szakon, ha megnézzük mennyi hivatkozás történik ezekre a kutatásokra (kereken nulla), avagy mennyi tudományosan elismert újságban publikálták ezeket (szintúgy zéró), akkor rájövünk, az összes állítás igaz, és a B1 blog az aki baromságokat beszél, ahogyan egyébként szokott.

Íme a diplomamunkák:
spiler.blog.hu/2017/04/06/ime_10_veletlenszeruen_kivalasztott_ceu-s_diplomamunka

Minden ballib bérretteg 2018.08.15. 09:18:25

@xlaci:

Én meg azt hallottam a ballibek ha hatalomra jutnak, akkor jobboldaliak gyerekeit fogják sütögetni. És ez sokkal ijesztőbb, mint a te általad felvázolt alternaítv valósgnál lássuk be, és semennyivel sem valószínűtlenebb.

Minden ballib bérretteg 2018.08.15. 09:21:45

@ami szabad:

Soros seggéből ki sem látszó, ideológia irányzat a gender szak hazánkban.
Amire önmagában sincs szükség, de a ballib hazaárulókkal fertőzött ideológia mocsárra pláne nincs.
Ezt egyébként a HVG is megírta:
hvg.hu/velemeny/20180811_hont_adj_genderseget_gendernek_gender_studies_peto_andrea_ceu
"A gender studies egyes művelőivel éppen az a gondom (szépen kérem, figyeljenek a szavamra: nem azt írtam, hogy a gender studies-zal, hanem, hogy művelőivel, és nem az összessel, hanem egy részükkel), hogy nem tudományos tevékenységet folytatnak, hanem sajátos politikai agitációt és ideológiai harcot."
..
"Ám amit a gendertudományok műhelyei itthon szinte kizárólag és a nagyvilágban sokszor képviselnek az nem tudomány, hanem ideológia."

6.Lenin 2018.08.15. 09:22:53

@ami szabad:

A családon belüli erőszak témában kapásból néhány volt szdsz-es politikus ugrik be.
A gender ezt vizsgálja, hogy miként is oszlik meg a családi erőszakot elkövetők politikai hovatartozása?

A családon kívül született gyerekek száma valóban nő, de ez jó , vagy rossz?
Szerintem, az egyszülős családokban felnövő gyerekek mindenképpen sérültek.

Milyen lesz az a társadalom, amelynek alapjai sérültek? Előbb-utóbb összeomlik.
Vagy ez lenne a cél valójában?
egy zombikból álló tömeg legyen csupán? Amit a legkönnyebb lesz befolyásolni?

Egy nyitott, multikulti katyvaszban tényleg mindenki majd azt csinál, ami neki jól esik, vagy azt, ami felé terelik?

Attilajukkaja 2018.08.15. 09:24:28

@Minden ballib bérretteg:
2017-ben írt diplomamunkákra vársz hivatkozásokat? És ezzel érvelsz?

Attilajukkaja 2018.08.15. 09:27:32

@6.Lenin:
"az egyszülős családokban felnövő gyerekek mindenképpen sérültek"
Felesleges általánosítás, de kíváncsi vagyok a hivatkozásokra. Amúgy meg nem minden házasságon kívül született gyermek nő fel egyszülős családban.

Attilajukkaja 2018.08.15. 09:31:04

@Minden ballib bérretteg:
Bocs, most látom, hogy a "véletlenszerűen" kiragadott diplomamunkák 2015-2016-ban készültek, de a hivatkozások számát sehol nem látom.

agarik 2018.08.15. 09:35:01

Akkor ezekhez ugye kivonul a rendőrség-bíróság, és azonnali hatállyal menesztik őket az Állam és az egyházak szétválasztásának megsértése miatt?

Dan da Man 2018.08.15. 09:36:43

A poszt jó, logikus, értelmes. A sok fasz, aki alatta okoskodik nem is tud vitatkozni vele, csak libsizik, meg veri a faszát Orbán nagyszerűségére. Ezen nehéz nem elszomorodni.

Én mindenesetre köszönöm az írónak...

6.Lenin 2018.08.15. 09:42:04

24.hu/belfold/2015/02/26/megerett-e-a-tarsadalom-a-pusztulasra/

Mi lehet annak a mondásnak az alapja, hogy a kutya is a jó dolgában veszik meg?
miért van az, ha egy birodalom, rendszer elér egy bizonyos magas jóléti szintet, elindul az összeomlás felé, és valóban össze is omlik?

Miért van az, hogy az ember minél magasabb technikai szintű dolgokat használ, annál alacsonyabb az erkölcsi szintje? Nem a bukás jelei?

Valóban a család, a nemzetek -vagyis az erős közösségek szétverése az emberiség legmagasabb szintje lenne?

Az emberi intelligencia legmagasabb szintje a minden kontroll (érték)nélküli szex, emberi kapcsolat lenne?

6.Lenin 2018.08.15. 09:45:31

@Dan da Man:

Te lennél az igazodási pont, mindenki számára? Magadat jelölted erre, vagy így születtél?
Valami előjog?
Vagy csak egy vélemény a sok milliárdból?
Hányan tudnak vele azonosulni? sokan, vagy kevesen?
+ 1 millió más kérdést is fel lehetne tenni.

Attilajukkaja 2018.08.15. 09:48:22

@6.Lenin:
"Valóban a család, a nemzetek -vagyis az erős közösségek szétverése az emberiség legmagasabb szintje lenne?"
Ki akarja szétverni a családokat és az erős közösségeket? Senki. Ezzel csak a buta NER propaganda riogat.

"Az emberi intelligencia legmagasabb szintje a minden kontroll (érték)nélküli szex, emberi kapcsolat lenne?"
Minden kontroll nélküli szex mindig is létezett, legfeljebb bújtatva. Megvoltak hozzá a kellő intézmények. Az emberi kapcsolatokat pedig nem lehet előre meghatározni. Azok vagy kialakulnak, vagy nem. Minden tiltás ellenére. Miért jó, ha mindez fű alatt történik?

6.Lenin 2018.08.15. 09:56:07

Szerintem az első, és a legfontosabb kérdés az, hogy:

Ha ezeket a tudományokat, nem egy önjelölt messiás pénzelné, vajon hány harcos támogatója is lenne?
Valóba az emberiség legégetőbb problémáira keresik a válaszokat, vagy egy téves agyrémre költött pénz mozgatja a "támogatókat"?

Szerintem nem olyan bonyolult a válasz.

Attilajukkaja 2018.08.15. 09:59:41

@6.Lenin:
"Ha ezeket a tudományokat, nem egy önjelölt messiás pénzelné, vajon hány harcos támogatója is lenne?"
Én csak azt tudom, hogy a Harvardtól kezdve Oxfordig, a szentpétervári egyetemen és a moszkvai Lomonoszovon keresztül sok helyen oktatják. Még Romániában is. Ott biztosan mindenki hülye, csak a NER villanykörte. :o)))))

Tájékozódj mielőtt elhiszed 2018.08.15. 10:08:41

@Attilajukkaja:

És ez mit bizonyít ?

Soros és csicskásai politikusokat vesznek meg kilóra, puccsokat visznek véghez, bábkormányokat tartanak fent, és bankokat, devizákat döntenek be.

Néhány egyetemen az ideológia harc jegyében a megszállás igazán belefér.

2018.08.15. 10:11:58

"Kövér László: "Akit alávetettségbe akarnak taszítani szülőföldjén, akit ki akarnak forgatni anyagi és szellemi javaiból, annak akaratát úgy akarják megtörni, hogy először megtörik és összezavarják a tudatát. "
No pont ezt tette a kágébés putyin viktorunnkal és amúgy az egész fityisz-kreténdemokrata bagázzsal. Szeretett vezérünknek a gazda óhajainak teljesítése után már csak némi zsebtömködésre marad energiája. Pedig van ott energiabevitel rendesen, csak az a baj, hogy egy része hastájékon raktározódik, a nagyja pedig METamorfózis útján ismeretlen helyre távozik.

agarik 2018.08.15. 10:12:46

@Tájékozódj mielőtt elhiszed: Mármint az összes vezető ország összes vezető egyeteme, lol.
Igggen... Biztos rosszul csinálnak valamit...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.15. 10:13:12

@xlaci:

Szerinted baj, ha a józan ész és a normalitás határozzák meg a doigokat?

ami szabad 2018.08.15. 10:13:31

@6.Lenin: Már bocs, de nem azt mondtam, hogy egyszülős családok, csak azt, hogy nem házasságban születettek száma az, ami meredeken nő, mára ha jól tudom, 100 ból 47-en születnek így. Ezek egy egy rész tán valóban egyszülős, de a zöm egyszerűen élettársi kapcsolatban születik. És nem ártana figyelni arra az arányra, hogy az elvált, valóban egyszülős családban felnevelt gyerekek száma, semmivel sem kisebb! Sérült gyereket pedig legalább olyan egyszerű alkotni egy tekintélyelvű családban ( az én házam én váram, azért mert azt mondtam, meg csak, stb.)mint mondjuk a másik véglettel, szóval sajnos, nagyjából max. a családok 10%-a neveli normálisan a gyerekét, egy csomóan sehogy, egy csomóan túlzásba esve jó szándékúan de rosszul, de egyik sem azon múlik hogy volt -e esküvő vagy sem. :) Ami meg a politikusok vak komondoros hozzáállását illeti, szerintem, kár azon rugózni, hol fordul elő többször méltatlan viselkedés, ez alapvető beállítottsági kérdés, sem nő sem férfi nem alázhatná / bántalmazhatná a párját/ gyerekét/ szülőjét mégis megteszi elég sok, éppen ezért kellene kategorikusan tiltani azt jogszabályokkal is, és ha kell, biztosítani a menekülési útvonalakat is azokban a családokban, ahol ez jelenti a megoldást. Én letojom, hogy van-e genderképzés vagy nincs nevesítetten, de a szemlélet váltás igencsak elkélne, és mindig csak röhögök azon, amikor a szülőképes korú nők megkérdezése nélkül akarnak demográfiai pozitív változást. Nem mellesleg, a férfiak gyerekvállalási hajlandósága még a nőkénél is jóval alacsonyabb, bizonyára mind ismerünk jó néhány olyan hölgyet, akinek lenne kedve babázni, csak nincs kivel és fordítva. Szóval nem a szakot kell betiltani, hanem tartalommal megtölteni, ahogy azt teszik mindenhol a világon, mert sehogy máshogy nem tudja befolyásolni ezeket a kérdéseket a politika, minthogy a problémákat megismerve ad válaszokat és érdemi lehetőségeket. E nélkül csak hatalmi szóval tud belenyúlni a folyamatokba, foshatja a szót , mérgezheti az elméket a magyarság tudatunkról, de ezek csak pillanatokig működnek! Azokban a fejlett országokban működik egyedül a reprodukció rendben, ahol a családok FUNKCIONÁLNAK is nem csak léteznek, és ezek messze nem a legkeresztényibb országok, hisz pl. pont Olaszországban és Spanyolországban talán még a miénknél is rosszabb a ráta. A helyzet az, hogy a család- munka- megélhetés- és még némi létezés is csak akkor megvalósítható, ha összefogás is van. A szendvicsgeneráció problémáival, az oktatással, az egészségüggyel, ( pl. szűrővizsgálatok aránya nemeken belül ) ezer ága- boga van ennek, komplex rendszer változó világunkban, és erre együtt kéne választ találni ahelyett, hogy betiltjuk a létezését, mert tetszik- nem tetszik hat ránk akkor is. Csak az ostoba ember tagad egy problémát a megoldása helyett. Szóval nem érdekel különösebben a képzés sorsa önmagában, de tény, hogy az eredményeiből igenis profitálhatna az ország, és csak az idióták szerint szól arról, hogy hogyan csináljunk nemváltó izéket. Nyilván, segítheti önmaga elfogadását egy LMBT-nek ha tudja elég sokan vannak, de pl. ez az arány nagyjából állandó az emberiség kezdete óta, csak eddig titkolták, most meg nem, én mint nem érintett, nem látens, egyébként pont letojom ki kivel érzi jól magát, még ha néha túlzásnak is érzek megjelenítési arányokat. De kéne érteni, hogy ez az egész nem erről szól, és hogy külön káros, ha hatalmi szóval tiltunk valamit ami hasznos lenne az országnak. Ennyi, én itt kiszállok, mert nincs benne több.

Attilajukkaja 2018.08.15. 10:13:52

@Tájékozódj mielőtt elhiszed:
"Soros és csicskásai politikusokat vesznek meg kilóra, puccsokat visznek véghez, bábkormányokat tartanak fent, és bankokat, devizákat döntenek be."
És? Putyin és a NER is ezt csinálja. Sőt, nálunk lassan már nem is lesz más.

"Néhány egyetemen az ideológia harc jegyében a megszállás igazán belefér."
Néhány egyetemen? :o))))))) Igen, ez nagyon jellemző pl. a Lomonoszovra.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.15. 10:14:25

@Tájékozódj mielőtt elhiszed: "Soros és csicskásai politikusokat vesznek meg kilóra, puccsokat visznek véghez, bábkormányokat tartanak fent"

Ezt a sok hülyeséget a pestises rácokon olvastad? :))

Attilajukkaja 2018.08.15. 10:15:33

@maxval balcán bircaman:
"baj, ha a józan ész és a normalitás határozzák meg a doigokat?"
Dehogy! De ettől ma Magyarország csak távolodik.

eßemfaßom meg áll 2018.08.15. 10:17:45

"– Az ELTE-n önköltséges e mesterszak, vagyis nem az állam finanszírozza."

egészen biztos, hogy félévente 2,7millából ( 10en járnak és 270ezer a tandíj) fent lehet tartani egy komplett szakot?

6.Lenin 2018.08.15. 10:20:23

@agarik:

Ezzel most mit cáfoltál?
Minden "támogató" rövid kutakodás után egy személyhez vagy az alapítványaihoz köthető.
Abban se kételkedik senki, hogy a kibaszott művelt nyugaton is a legtöbb politikus megvehető, csak ott finomabb módszerekkel megy a "kifizetés"

Pl bukott, semmi hasznosat nem tévő elnökök tartanak előadásokat összeterelt közönség előtt több százezer dollárért, vagy kapnak igen jól megfizetett állásokat a tulajdonképpen őket hatalomba juttató bankoknál. Vagy a sorból kipottyantról rögtön kiderül, hogy korrupt volt.
Nem kell megfeszítő kutakodás a neten ezekért az infókért.

eßemfaßom meg áll 2018.08.15. 10:22:49

@Melee: "A NER-ben a nő elljen és kussoljon. Mint Lévai Anikó. "

Még egy hülye aki azt se tudja mi az a "gender studies"

Attilajukkaja 2018.08.15. 10:23:13

@eßemfaßom meg áll:
"biztos, hogy félévente 2,7millából ( 10en járnak és 270ezer a tandíj) fent lehet tartani egy komplett szakot?"
Ennek megítélését szerintem az egyetem vezetésére kellene bízni. Minden egyetemi vezető (rektor) nyakában ott ül egy NER-es kancellár, aki felügyeli a pénzügyeket is. Nélküle semmiről nem lehet dönteni. Ha eddig bólintott rá, akkor nyilván nem volt vesztességes a szak.

Attilajukkaja 2018.08.15. 10:25:44

@maxval balcán bircaman:
"Rossz a szemüveged, öregem..."
Miért pont az enyém rossz?

6.Lenin 2018.08.15. 10:26:35

@ami szabad:

Bocs, de hosszú, és zagyvaság. A feléig tudtam csak követni, de túl sok volt benne a csúsztatás.

Csak annyit fűznék hozzá, hogy, ha ismerjük a rossz irányba tartó tendenciát, akkor miért rontunk még rajta , és miért nem a megoldást keressük?

Attilajukkaja 2018.08.15. 10:28:02

@6.Lenin:
"A feléig tudtam csak követni"
Ez csak téged minősít! :o)))))))

agarik 2018.08.15. 10:29:44

@6.Lenin: Édes, mit bizonyított6ál? Hogy a vezető hatalmak nem is vezetők? Hogy a tetves, rothadó diktatúrád nem is megvetendő szar? Hogy a zsidóillumináti mindenki elől sikeresen elrejtőzött csak előled nem, és mesterségesen legjobbnak állít be egyetemeket, sőt egész országokat pedig nem azok?
Sőt, rögtön hgy a Világegyetem mindössze 6,000 éves, és ha megerőszakolok egy szüzet akkor az a feleségem ahogy Isten meghagyta?

Egyébként az USA-ban nem kell összeterelni a népet, megy az magától is. Orbán&Co meg sem mer jelenni még összeterelt tömeg előtt sem.
Szóval...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.08.15. 10:31:06

Amit kövér laci mond:Kábé ezt csinálják a viktorék is.

eßemfaßom meg áll 2018.08.15. 10:33:42

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A lex ceu megváltoztatta a szabályokat"

A "lex CEU"-t 2004-ben írták (már ha hihetünk Soros Györgynek) és pont arról szól, hogy a CEU kivételes helyetbe legyen.

6.Lenin 2018.08.15. 10:37:15

@agarik:

Én kérdéseket tettem fel, de eddig értelmes válasz még nem jött Hülyeségek meg nem érdekelnek.

"Hogy a vezető hatalmak nem is vezetők?" Ez kizárja, hogy nincsenek köztük is megvehető politikusok? Ne bassz.

eßemfaßom meg áll 2018.08.15. 10:42:04

@Attilajukkaja: "Ennek megítélését szerintem az egyetem vezetésére kellene bízni."

A matematika nem megítélés kérdése, félévente 2,7millából vagy fent lehet tartani egy szakot vagy valahonnan máshonnan kell ehhez elvenni a pénzt.

Attilajukkaja 2018.08.15. 10:45:25

@eßemfaßom meg áll:
"A matematika nem megítélés kérdése, félévente 2,7millából vagy fent lehet tartani egy szakot vagy valahonnan máshonnan kell ehhez elvenni a pénzt."
És? Mondtam én valami mást?

Attilajukkaja 2018.08.15. 10:49:04

@maxval balcán bircaman:
"Mert az üvege nem természetes jóból ácsolt."
Felhívnám a figyelmedet arra az apróságra, hogy veled ellentétben nem vagyok szemüveges. Korrigáló üvegek nélkül is élesen látom a dolgokat.
És mi a fene az a "természetes jó"? :o))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.08.15. 10:50:14

@6.Lenin: Zombikból álló tömeg amit kőnnyű befolyásolni.
vikiék nem pont erre hajtanak..?

eßemfaßom meg áll 2018.08.15. 10:52:35

@Attilajukkaja:
"Mondtam én valami mást? "

"Ennek megítélését szerintem az egyetem vezetésére kellene bízni."

6.Lenin 2018.08.15. 10:55:06

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Miből gondolod, hogy a vidékieket a könnyebb befolyásolni? Szerintem nem nagyon ismerheted őket. Sőt pont azt bizonyítod, hogy bevettél egy rád erőltetett marhaságot.
Vagy vidéki zombi lennél?

Ésszelteli 2018.08.15. 10:56:18

Attól még képezhetné a gyerekeit gender elmélettel a professzor asszony lássuk melyik munkaerőpiac szeretné felvenni ha pl csillagászt keresnek hirdetés jelenne meg. Szerintem egyáltalán nem lenne előnyben az ilyen, hanem kifejezetten hátrányban mert tanulhatott volna asztrofizikát magas szinten helyette. de a professzor asszony biztos latba veti befolyását és küzdeni fog, hogy a csillagászok között is legyen genderológus mert ugye sohasem lehet tudni nem e fáradnak e el és akkor máris lenne új téma!

Attilajukkaja 2018.08.15. 11:01:48

@eßemfaßom meg áll:
"Ennek megítélését szerintem az egyetem vezetésére kellene bízni."
Ja, értem már! Erre válaszoltad, hogy a szakok finanszírozása nem megítélés kérdése. DE! Az kellene, hogy legyen, az egyetem vezetésének megítélése, nem a szakmát nem ismerő nertársaké. De ha a megítélés szó zavart meg ennyire, akkor azt módosíthatom: A döntést szerintem az egyetem vezetésére kellene bízni. Így már érthetőbb?

ami szabad 2018.08.15. 11:07:11

@6.Lenin: Ne haragudj, de nem engem hanem épp a NER-t s ez esetben téged minősít, ha nem ment át a kicsit komplexebb gondolatmenetem. Az egész komment és az előző is arról szólt, hogy lehet homokba dugni a fejünket, és nem tudomásul venni, hogy a világ komplexebb mint az 1+1, és ráadásul állandóan változik, de attól az még úgy van. Lehet úgy tenni, mintha még mindig 1650.-et írnánk, de ettől még EBBEN a 2018.-as világban kellene boldogulni, ahhoz meg nem ártana érteni/ ismerni. Ha BETILTJUK, hogy emberek szabad akaratukból azt válasszák, megértség a világ egy összetett szeletét, nem velük baxunk ki, hanem magunkkal, hogy nem használjuk az általuk megszerzett tudást. EZÉRT gondolom úgy, hogy konkrétan hülye döntés, nem politikai/ ideológiai alapon.

Up! 2018.08.15. 11:11:56

"legkevésbé sem volt magától értetődő. Miként ma sem az az azonos munkáért azonos bér elve"
Eddig olvastam.
Ez egyszerűen hazugság.

Attilajukkaja 2018.08.15. 11:12:11

@Ésszelteli:
"a professzor asszony biztos latba veti befolyását és küzdeni fog, hogy a csillagászok között is legyen genderológus"
:o)))) Ésszel teli, mi?
Amúgy meg tudsz arról, hogy egy magyar film ismét nemzetközi díjat nyert? Hogy ez miért érdekes? Olvasd el:
24.hu/tag/egy-nap/

Attilajukkaja 2018.08.15. 11:14:39

@ami szabad:
Ez elsőre is érthető volt. Aki NEM akarja megérteni ezt az egyszerű gondolatmenetet, az ezek után sem fogja. :o(

eßemfaßom meg áll 2018.08.15. 11:18:34

@6.Lenin: 2Miből gondolod, hogy a vidékieket a könnyebb befolyásolni?"

sokszor leirta az index meg a 444 (és persze a b1 is) hát biztos úgy van.

6.Lenin 2018.08.15. 11:19:26

@ami szabad:

Nem az volt a baj, hogy nem tudtam követni, hanem nem érdekelnek a csúsztatások.
Ennek az egész CEU + gender hisztinek látjuk már a következményeit.
A családok, nemzetek szétverése.
Egy önjelölt messiás téves rögeszméje.

" Az üzleti-, tőzsdei sikereinek mi volt a filozófiája?
– A tőzsdét történelmi folyamatnak tekintem. Tulajdonképpen ugyanaz a történelemteória alkalmazható a tőzsdére, mint a kelet-európai forradalmi változásokra. Ugyanaz a meggyorsulás, a tempó gyorsulása, a valóság és a dogma közötti elválasztódás, a reform és a bomlás közötti öngyorsító folyamat jellemzi.
– De hogy lehetett ebből pénzt csinálni a tőzsdén?
– Azt könnyebb, mint a történelmi folyamatot befolyásolni. Ha az ember felismeri és elkapja a folyamat kezdetét és végét, akkor ezzel nagyon sokat lehet keresni."

"– Mi kell ahhoz, hogy az ember elégedett legyen a világban a helyével?
– Nekem úgy látszik, nagyon sok pénzt kellett keresnem. Nekem a sikerre szükségem volt. A külvilág egy kis jelentéktelen, szegény, félszeg fiatalembernek látott. Én zseninek tartottam magam, messiásnak. "

Most, hogy elég közel "kerültem ahhoz, hogy befolyásoljam az események menetét, fontosabbnak tartom, hogy meg is értsem, hogy tulajdonképpen mi az a folyamat, amiben részt veszek. "

gervaiandras.hu/koenyvekm/emigrans-/51-soros-gyoergy-.html

Ezért tettem fel a kérdést, ha nem egy önjelölt messiás pénzelné ezt a "harcot", vajon hány követője lenne ennek a téveszmének?

Érdekli vajon ezeket a pénzen megvett "harcosokat" a következményei is?

Ezért tartom a csúsztatásokat is károsnak ezekben a témákban. Félreviszi a lényeget.
Te is csúsztattál.

6.Lenin 2018.08.15. 11:22:35

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Kiket szeretne meggyőzni a viki? Kik szavaznak rá? Miről harsognak mindig a lökött libsik?
B+, neked ezek magas dolgok a látszat szerint. Nem vagy képes a propaganda mögé látni.

eßemfaßom meg áll 2018.08.15. 11:22:46

@Attilajukkaja: "A döntést szerintem az egyetem vezetésére kellene bízni."

Én a posztbeli kijelentéssel (a szak önköltséges tehát az az egyetem fenntartója kussoljon) vitatkoztam. Hogy te szeretsz másról beszélni az egyéni szocprobléma.

eßemfaßom meg áll 2018.08.15. 11:26:42

@Attilajukkaja: "a kutatás szabadsága mellett."

hvg.hu/velemeny/20180811_hont_adj_genderseget_gendernek_gender_studies_peto_andrea_ceu

"amit a gendertudományok műhelyei itthon szinte kizárólag és a nagyvilágban sokszor képviselnek az nem tudomány, hanem ideológia."

6.Lenin 2018.08.15. 11:29:39

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Akkor ide is beírom, mert a másik blogon ne válaszoltál rá.

azt írtad, hogy Orbánt is pénzelte Soros.

Igen, befektetett, mert tehetségesnek tartotta, és úgy gondolhatta, őt fogja szolgálni az átalakulásban, amin ő rengeteg pénzt kereshet.

Nem jött be a vén lókupecnek. Rossz befektetés volt. Van ilyen is.
Olvasd el a fenti idézeteket, amit a vele készült beszélgetésből idéztem. Ha most se érted, kergess inkább lepkéket.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.08.15. 11:35:37

@6.Lenin: Baszdki ügyesen terelsz.
Ha kezet fognék veled kesztyűben utána keresném az egyik ujjamat!:))
Téged aztán jól kiképeztek.
Megéred a pénzedet.
Bocsánat,pénzünket!

6.Lenin 2018.08.15. 11:38:51

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii
2018.08.15. 10:28:46
@Quercus a gondolkodó: sorosgyuri pénzéből valami cigánygyerek tanult akkoriban....
Ja tudom,az más volt!
Válasz erre

6.Lenin
2018.08.15. 10:44:31
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Egy rossz befektetés volt, nem jött be a vén fasznak. Ilyen is van.

Ki terel?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.15. 11:39:44

@Attilajukkaja:

A természetes jó az az alapelv és erő, ami a dolgok lényegét adja.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.08.15. 11:42:13

@6.Lenin: Ebben az egészben vikiék gerinctelensége meg a rajongóik elvakultsága a lényeg.

Attilajukkaja 2018.08.15. 11:43:15

@eßemfaßom meg áll:
"Én a posztbeli kijelentéssel (a szak önköltséges tehát az az egyetem fenntartója kussoljon) vitatkoztam."
És ezzel mi volt a problémád, ha egyszer fizetnek érte a diákok?

"Hogy te szeretsz másról beszélni az egyéni szocprobléma."
Mi másról beszéltem, szerinted?

"mit a gendertudományok műhelyei itthon szinte kizárólag és a nagyvilágban sokszor képviselnek az nem tudomány, hanem ideológia."
Ez is egy vélemény, amivel nem értek egyet. Mert egyszerűen nem igaz, még akkor sem, ha van, ahol tényleg túltolnak benne valami ideológiát. Az nem helyes. De ha nem akarunk ideológiákat oktatni, akkor azonnal szüntessük meg mindenhol a teológiai oktatásokat is! Tudod, amik nem önköltségesek, hanem a NER finanszírozza ezeket.

Attilajukkaja 2018.08.15. 11:45:31

@maxval balcán bircaman:
"A természetes jó az az alapelv és erő, ami a dolgok lényegét adja."
Drága Birca! Ilyen bölcsességeket én is tudnék írni egy fületlen bögréről. Az is ugyanilyen kozmikus erejű és semmitmondó lenne. :o)))))))

6.Lenin 2018.08.15. 11:51:57

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Ez a te véleményed, néhány milliónak meg más. És? Te tévedsz, vagy ők?
Jelenleg te látod rosszul, a többi meg majd eldől, idővel.
A véleményedet egy jó adag rosszindulaton, szándékos hazudozáson kívül nem sok mindennel tudnád alátámasztani.
Nem állítom, hogy butaságból, de ez inkább kedvezőbb lenne a számodra. szerintem tudatosan hazudsz, és a rosszabb számodra. Részemről érdektelen mindkettő.

ami szabad 2018.08.15. 12:13:23

@6.Lenin: Baromság. Letojom sorost, számomra az, hogy valaki profit szerzés céljából országok ellen fogad, sorsokat nehezítve, nem elfogadható. Sem tőle, sem másoktól. Mindemellett érdekességként nem árt tudnod, hogy az általa szerzett vagyon igen nagy hányadát szórta szét a világban jótékonykodásra, ami valamit csinosít a figurán. Igen, arra költötte, amiben hisz. A saját pénzét. A kormányunk momentán a mi pénzünket költi arra amiben még ő sem hisz. Számomra ez viszont, valós különbség. A globalizáció kontra nemzet kérdésköre már érdekesebb, ezt, ha akarod, boncolgathatjuk egy kicsit, de akkor lépjünk ki itthonról, mert így lenne értelme, annál is inkább mert itthon a nemzeti érzelmekre való játék lassan teljesen elsilányítja a valós hazaszeretetet. Bocs, de nem lábad könnybe a szemem a meghatottságtól a parkolódíj doblásánál attól, hogy ezt immáron a nemzeti parkoló izének fizetem, és a bagósok zömének továbbra is trafik a nemzeti dohányszarság! Úgyhogy lépjünk egyet: ha tanultál törit, pontosan tudod, hogy szinte minden nemzet volt egyszer a történelem során úgymond nagyhatalom. Hollandia, Franciaország, a Római birodalom, a punok, a britek, a spanyolok, törökök, ...stb. Magyarország is volt ennél jóval nagyobb is. Meg volt időnként tatárhordáé, vagy a Római a török birodalom része, esetleg a hanbsburgok játszótere, avagy német or orosz gyarmat...stb. Az ő szemszögükből akkor volt rendben. A miénkből amikor vége volt. Melyik az az időpont amikor minden állam belemenne, hogy az akkori térképre rajzoljuk vissza a határokat? egy sem lesz. Mivel mindig megszállókra és megszállottakra oszlott a világ, és pulzálva változott, hisz lássuk be, éppen ezzel tudott pl, Mussolini vagy Franco behülyíteni sokakat, hogy az egykori birodalom még összejöhet, ha kellően sokan döglenek meg érette a haza oltárán! Nagyjából ezzel a sokszor használatos szöveggel tömnek most bennünket, egyelőre lightesen, amikor is már rég keveredik a hazaszeretet és nemzeti érzelem, hiszen eredetileg a nemzeti érzelemhez nem társult idegengyűlölet, az inkább a XIX.-XX. századi termék. Azt gondolom, hogy ideig óráig feltartóztatható, lelassítható az emberiség kvázi világállam felé menetelése ( globalizáció) hiszen az inga mindig ki és visszaleng, de 90%-os biztonsággal fogadnék rá hogy néhány évszázadon belül nem hogy USA , és teljesen integrált EU meg Afrika, miegymás lesz, de jószerivel világállam. Lesznek ugyanis olyan problémák ( a zömét magunknak csináljuk / csináltuk, mint pl, a klíma kérdés és annak hatásai ) amelyeket már csal teljes összefogással összehangolással lehet majd megoldani, avagy kihalunk mint a dinoszauruszok. Úgyhogy egyenesen hányok már attól, hogy olyanok ugatnak nemzeti érzelmekről, akik szlovák rendszámos BMW-kben nyomulnak, és még annál is gyorsabb ütemben lopnak, mint a cocik! Álláspontom szerint pl. ennyi fiatalt kiüldözni ebből az országból, lényegesen nagyobb hazaárulás, mint mondjuk ha nem mészáros lőrinc bankjában bankolok. Mellesleg jómagam pl. kifejezetten figyelek arra, hogy lehetőség szerint magyar termékeket vásároljak, sőt, ha lehet akár vidéken, kézműves terméket, mert úgy gondolom, ezzel többet teszek a hazámért és a benne élő, boldogulni szándékozókért, mintha nemlétező migrikkel riogatnék! Miközben qvára nem akarok bevándorlókat ide, szétröhögöm magamat az etnikai homogenitáson egy olyan országban, ahol x megszállás és y betelepítés miatt egy nagyobb szobában össze lehetne szedni az echte magyarokat! Láttam egyszer valahol az ország géntérképét, délen a török, a többi országrészben meg az "osztrákhoz nagyon hasonló" volt a legelterjedtebb... Biztos kitalálod azért te is, hogy mi lehet ennek az oka! A kun/ tót/ szláv/+ ezer miegymást már hagyjuk is.

6.Lenin 2018.08.15. 12:54:16

@ami szabad:

" Igen, arra költötte, amiben hisz. A saját pénzét. "
Amivel milliók életét befolyásolná a saját akaratukon kívül.
Kösz, de nem. ezzel senki nem bízta meg.

" A kormányunk momentán a mi pénzünket költi arra amiben még ő sem hisz. "
Amire megválasztották, megbízták. Ha rosszul döntöttek leváltható. Soros nem.

A kettő ég és Föld. Kergess inkább lepkéket.
A többi része úgy zagyva, ahogy leírtad.

agarik 2018.08.15. 12:58:52

@6.Lenin: Nem tettél fel kérdést, hanem állításokat tettél. Idióta állításokat.
Olyanokat, mint hogy egyszarvúak, sárkányok és varázslat létezik, és növényevő oroszlánok, meg Lapos Föld amiben hinni kell, a tudósokat meg halálra kell kövezni mert tagadják Isten parancsolatait.

6.Lenin 2018.08.15. 13:03:09

@agarik:

Hülyébb vagy, mint feltételeztem.
Vagyis nem feltételeztem elsőre, de te ragaszkodsz valamiért, hogy ezt feltételezzem rólad.
OK! Tudomásul veszem.

ami szabad 2018.08.15. 13:14:10

@agarik: Semmi baj! Lenin 6 ékes bizonyítéka a NER fasza működésének, avagy megvették, érvek nem zavarják, kérdezni nem tud, csak kijelent, vagy felszólít, mint a legtöbb kamasz. Azután azt sokan kinövik, vagy legfeljebb nem. :) Persze az is lehet, hogy éppen ebben a hamvas korban van, ez esetben kicsit irigykedem is, mert én már elég régen voltam kamasz. :)

6.Lenin 2018.08.15. 13:21:08

@ami szabad:

Most jön az, hogy összekapaszkodunk, mert kiderült, hogy hülyeséget írtunk.
Te is, ő is.
S(z)orosan kapaszkodjatok egymásba
Hol írtál érveket?
Kihagytam valamelyik hozzám intézett hozzászólásodat?

CleanYourRoom 2018.08.15. 13:27:06

@Attilajukkaja: @ami szabad:
Azért sokat elmond a progresszív balosokról, hogy a gyermekgyilkosságot tartják a legszentebb női jognak...

2018.08.15. 13:28:56

Ha nincs gender szak, nehezen fognak tudni mit kezdeni azzal, ha én férfi testben női lélek vagyok, aki leszbikus.

Attilajukkaja 2018.08.15. 13:34:22

@CleanYourRoom:
"a gyermekgyilkosságot tartják a legszentebb női jognak..."
SENKI nem tartja a gyermekgyilkosságot a legszentebb női jognak. Honnan vetted ezt a hazugságot?
Amúgy sem tudom értelmezni a legszentebb női jog fogalmát. Van ilyen?
Az abortusz lehetősége pedig nem szent, egyszerűen csak egy szükséges rossz egyes esetekben. Ezen lehetne javítani oktatással és az egészségügyünk javításával. Te látsz erre irányuló kezdeményezéseket a NER rendszerben?

6.Lenin 2018.08.15. 13:35:47

@Korunk egyik legnagyobb gondolkodója:

Gondolod, hogy nekik kéne hozzád illő párt keresni?
És, ha neked mégsem tetszene?
Azt majd kinek kéne megoldania?
Lécci engem hagyjál ki.
Nekem is megvan a magam problémája, én a kecskéket szeretem, de még nem találtam meg az igazit. Lehet, magányosan kell leélnem egy semmitmondó, üres életet.

Attilajukkaja 2018.08.15. 13:39:57

@Korunk egyik legnagyobb gondolkodója:
"nehezen fognak tudni mit kezdeni azzal, ha én férfi testben női lélek vagyok, aki leszbikus"
Szerintem ezzel elsősorban neked kellene tudni kezdeni valamit. Azért gratula a kitárulkozásért (coming outért)! Nem lehetett egyszerű ennyi ember előtt ezt bevallanod. :o(
Nem baj, most már mindenki tudja. Én lelkiekben támogatlak.

Kunhallmi Agnes 2018.08.15. 15:52:00

Hiába lett betiltva a gender szak, pártunk akkor is tovább harcol azért, hogy :
AZ OVODÁSOKNAK LEGYEN INGYENES A NEMVÁLTOZTATÓ MŰTÉT !!!

retkeslaci 2018.08.15. 16:05:10

A teológia is egy légbőlkapott áltudomány. Ahogy a genderhülyeség is. A teológia lényegében keresztény mitológia. Ennek semmi értelme külön szakként. Pláne állami támogatással! Be kell szántani, nincs rá munkaerőpiaci igény. Tessék a papokat átképezni CNC-snek vagy klímaszerelőnek vagy mehetnek közmunkásnak.

A gender szaknak sincs semmi értelme, genderelméletről tanuljanak a szociológia szakon a hallgatól egy félévet (nem ideológiai képzésre gondolok, hanem körülnárva a témát), de teljesen felesleges külön szakként indítani.

Hollik Istvánról lerí, hogy nemi identitását tekintve komoly belső harcokat él meg minden nap. És akkor még finoman fogalmaztam. Az elfojtás, titkolózás, rejtőzködés felemészti. Tőle külön vicces genderkerdésről nyilatkozatot olvasni.

Tömjén Zsolt diplomáira akkora piaci igény volt? Szocilógia és teológia... ezzel a párosítással biztos nagyon keresett lenne a munkaerőpiacon. A szakdolgozata is tűlükrözi a szellemi színvonalát, érdemes belőle a neten részleteket olvasni. Mintha egy általános iskolás fogalmazta volna.
Még a fideszes srácok is képesek voltak legalább egy jogász diplomát összehozni, ami még valamennyire piacképes is. A KDNP-sek ennyit se tudtak elérni.

ami szabad 2018.08.16. 07:03:42

@CleanYourRoom: Mosolyogtam egyet a progresszív baloson, de tényleg! Ami pedig a "gyerekgyilkosságot" illeti: ember nem mond olyat, hogy az egy jó megoldás. Viszont azzal sem tudok mit kezdeni, amikor azt látom, hogy itthon azért még havi egy gyereket csak a családon belüli erőszak kinyír, és persze fingunk nincs arról, hogy mondjuk hány öngyilkos gyerek végez magával azért, mert otthon élhetetlen a pálya.... Az abortusz rossz dolog. A nemi erőszak is, amelyből azért mint tudjuk, a történelem során elég sok millió gyerek született a világban, lsd. napjainkban mondjuk a rohingyák tömeges szülését. Szerinted ezeket a gyerekeket szeretni tudja majd valaki? Jó lesz nekik, hogy megszülettek? A sor végtelen. Úgy egyébként meg, ha végigolvastad volna amit írtam, - és kivételesen írtam is egy pár kommentet, nem a genderszak védelmében- akkor azt is láthatod ha akarod, hogy erre egy félmondatot szántam, mint nyilvánvaló mögöttes szándékra való figyelemfelhívás... Ha meg már itt tartunk, szavakon és lózungokon túl, én bizony nem sok keresztényi megnyilvánulást látok jelenleg a regnáló hatalom részéről, úgyhogy inkább neveld meg őket arra, hogy felebaráti szeretet nem a gyűlöletkeltéssel kezdődik... 15 éve zajlik az identitásunk átírása, ha így modernebbül hangzik, akkor az agyak és érzelmek újratervezése, és én azt látom, a hétköznapi emberek zömét sikerül a nyomorán, a kudarcain, és a félelmein keresztül át is állítani. Alapvetően jó emberek indulatos gyűlölködőkké váltak és válnak, összeesküvés elméleteket hablatyolnak a helyett, hogy feltennék a kérdést, mi a magyar "politikai elit" felelőssége abban, hogy cseberből vederbe jutottunk? Olyan mennyiségű pénzt síboltak ki az elmúlt 30 évben innen, amiből nem lenne a kérdés, hogy jut -e stadionra ÉS egészségügyre, oktatásra MEG szociális rendszerre VALAMINT értelmes beruházásokra, és úthálózatokra adósság nélkül... Ez az összeg ugyanis a kifizetett kamatokkal együtt az államadósság 2-2,5 szöröse! És a helyett, hogy azzal foglalkoznánk, hogy a korrupciós ráta mára a 40-70-90% !!!!! -ot is eléri, azzal etetnek, hogy mert a soros, meg Brüsszel, meg a migrik, meg a libsik. Ez utóbbin külön is röhögnék csak már nem őszinte a mosolyom, tekintve hogy Magyarország fejlődése felzárkózása bizony mindig az átlagnál haladóbb szellemiségű, nem csák máték féle személyiségen múlott. Egy Széchenyihez, aki a magánvagyonából adományozott a köznek, ne hasonlítgathassa már magát az a szemét horda, akik éppen a köz vagyonából építik kastélyaikat, és harácsolnak össze a II. vh. előtti földbirtokrendszert meghaladó méretű földvagyont, meg bármit, immáron akár a morzsákat is lesöpörve az asztalokról! Nem tudom elfogadni, hogy mészáros lőrinceket úgy hizlalunk, hogy a szegényektől átcsoportosítunk vagyonokat ezeknek a senkiháziaknak, azzal a dodonai dumával, hogy ez nemzeti érdek. Mert mindenki tudja, hogy nem az, csak beletörődik. De hogy miért, az érthetetlen. Illetve nem is az annyira. Akkora pénzek tűnnek el, hogy az emberek zöme le sem tudja írni a nullák számát, így betorpan az agy, és mint a cociban, úgy gondolja, amíg nem tőle lopnak, addig ok. Csakhogy tőle lopnak, csak nem a tyúkocskáját, hanem a jelenét, a jövőjét és a gyerekei/ unokái lehetőségit. De persze a cocin szocializálódott tömegek számára ez megszokott, így elfogadható. És ha figyelted az eseményeket, látható hogy lassan, de gyorsuló ütemben mint mondjuk egy lavína zajlik, hogy legyen idő hozzászokni. Úgyhogy kár ez a címkézés, kényelmes ugyan, de baromság, hiszen újfent azt mondom, a világ kicsit árnyaltabb, bonyolultabb és színesebb is annál, mint a nemzeti konzultáció kérdéseire adható válaszok!
süti beállítások módosítása