B1 blogcsalád



Így válik kormányprogrammá a pótcselekvés: már az óvodásokat akarja idomítani a kormány

2018. augusztus 06. - ashwood

image_11.jpeg"Nemzeti identitástudatot és keresztény kulturális értékeket" kell ezentúl közvetíteniük az óvodáknak, vagyis immár a 3-8 éves gyerekek is a kormányzati propaganda eszközévé váltak. Orbán Viktor tényleg úgy védi meg keresztény hagyományainkat, ahogy senki más.

Nemrég jelent meg a Magyar Közlönyben az Óvodai nevelés országos alapprogramjának kiegészítése. A migráncsoktól épp védendő keresztény értékekért folyó harc immár az óvodákban is dúl. A szöveg szerint az óvodák feladata: "Ahhoz segíti a gyermeket, hogy megismerje szűkebb és tágabb környezetét, amely a nemzeti identitástudat, a keresztény kulturális értékek, a hazaszeretet, a szülőföldhöz és családhoz való kötődés alapja."

Tiszta sor: ha ez nem történik meg, arab terroristák fogják felzabálni a macicsoport elől lekváros buktából a repetát. Elképzelni sem tudjuk, miként maradhatott fenn a magyarság eddig anélkül, hogy a nyuszicsoportban nem tanítottak hazaszeretetet.

A nagy kormányzati honvédő propagandával mindössze egyetlen, aprócska bibi van, már az önleleplezésen kívül: csak szöveg. Mégpedig a rosszabbik fajtából. Pótcselekvés. Szóvirágokkal megtámasztott nemzeti öncélúság, amely épp olyan hatékony, mint amilyen hangos a fekáliából font ostor.

A kormány ugyanis eljátszhatja, hogy a honvédelem érdekében feltalálta a kanálban a mélyedést – de ettől még nem lesz szánalmasabb és kényszeredettebb ez az egész.

A valóság ugyanis az, hogy az óvodákban a kormány politikai komiszrájainak agymenése nélkül is:

– március 15-én kokárdát és zászlót készítettek a gyerekek,

– a Jézuskát, a nyuszit és a Mikulást várták,

– eddig is magyar népdalokat énekeltek nekik,

– és alvás előtt is magyar népmeséket kaptak,

– és még véletlenül sem ünnepelték a Ramadant, vagy a Hanukát.

Ugyanis nem kell sem tökkelütöttnek, sem fideszesnek, sem Orbán-hitűnek lenni ahhoz, hogy a magyar óvodákban dolgozó magyar pedagógusok a magyar gyerekeknek a magyar történelem jeles napjait és a keresztény ünnepek tiszteletét adják át. Ez a normalitás. Ez természetes.

Az pedig komikus is lehetne, de sajnos inkább röhejes és szánalmas, hogy évtizedek gyakorlatát próbálja most saját fényezésére használni egy olyan hatalom, amelyik kizárólag kitalált ellenségektől képes megvédeni saját polgárait, de saját oligarchái végtelen étvágyától nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4514165223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LKerekes 2018.08.06. 16:42:29

Hú bazd meg! Ez igen. Király ez a cikk. Egy piszkocs hazaáruló csürhe liberális banda ezen aztán lelévez.
Nem akartok ti választást nyerni. Lételemetek a hazugság, a gyűlölet a magyar ellen.

Cycmen 2018.08.06. 16:43:01

"Ahhoz segíti a gyermeket, hogy megismerje szűkebb és tágabb környezetét, amely a nemzeti identitástudat, a keresztény kulturális értékek, a hazaszeretet, a szülőföldhöz és családhoz való kötődés alapja."

És ez liberális szemszögből felháborító! Milyen emberek azok akik ebben kivetnivalót találnak?

kunzoo 2018.08.06. 16:53:34

Lehet rosszul értelmwzem a mondatot de az alapokat várja el.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.06. 17:04:05

@Cycmen: "a nemzeti identitástudat"

Kis NER lurkókat nevelünk, a gecihez ragaszkodó deprivált gyűlölködő megfélemlítetteket.

"a keresztény kulturális értékek"

A ne lopj és ne paráználkodj parancsa kiretusálva. Pedofil papoknak való feltétlen engedelmesség tanítása. Szemforgató csuhások hazugságainak sulykolása.

"hazaszeretet"

A putyini oroszországhoz való "szeretet".

"a szülőföldhöz"

Szórvány magyarság kilőve.

"és családhoz való kötődés"

Kizárólag termékeny férfi és női párokból álló családhoz, például leszbikus nőből és buzi férjéből álló családhoz, és ebből ki vannak zárva a nagyszülők, mert nem termékenyek.

Köszi, de nem. Gondolod, hogy az óvodákban eddig nem voltak népmesék, nem magyar óvónők foglalkoztak a csöppségekkel? Elképesztő mekkora faszok vagytok.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.06. 17:05:46

@Cycmen: Írasd be a geci gazdád egy óvodába, mert neki ezek nincsenek meg.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.06. 17:47:24

"Tisztelt prof. Dr. Kásler Miklós Miniszter Úr!

Ha Ön és a kormány valóban azt szeretné, hogy ez, az Ön által felvetett téma még hatékonyabban megvalósulhasson, akkor nem (már meglévő) törvények és rendeletek írásával kellene foglalkozni, hanem a rendszer működését kellene segíteni, amelyre több javaslatom is lenne:

- megfelelő udvarok kialakítása, mert sajnos sok esetben az udvarok nem megfelelően felszereltek, és csak futkározni nem elég egy gyermekeknek mozgásuk kielégítésére, a harmonikus, összerendezett mozgás fejlődésének elősegítésére, valamint a gyermeki testi képességek fejlődésére.

- a csoportlétszámok növelésének megállítása, mert testi-lelki-mentális következményekkel járhat az, ha egy csoportban, kis helyre vannak bezsúfolva a gyermekek.

- a gyermek egészségének védelme az óvódákba szállított (vagy ott helyben elkészített) ételeken is múlik. Sok család otthon nem tud mindennek megfelelő, tápanyagokban gazdag élelmiszert biztosítani gyermekének, ezért a gyermekek fejlődése érdekében az óvodákban kellene biztosítani a gyermekeknek a megfelelő étkeztetést. Tudja mindennapos az, hogy a reggeli vagy az uzsonna csak vajaskenyér, bármilyen zöldség, felvágott, lekvár, stb. nélkül, az ebéd minőségével kapcsolatban pedig nemcsak a saját intézményemben, hanem rengeteg más helyről is panaszt hallok.

- az egészséges életmód, a testápolás, az étkezés, az öltözködés, a pihenés, a betegségmegelőzés és az egészségmegőrzés szokásainak alakítása érdekében fontos lenne, ha az állam foglalkozna a dologi költségek emelésével, mert például szappan, wc-papír, zsebkendő, fogkrém csak azért van az óvodák többségében, mert a szülők minden évben, akár több alkalommal is hoznak "tisztasági-csomag" címszóval.

- a gyermek fejlődéséhez és fejlesztéséhez szükséges egészséges és biztonságos környezet biztosítása érdekében rengeteg intézménynek lenne szüksége felújításra, azonban az önkormányzatoknak sok esetben nincs pénzük ezt elvégezni.

- a környezet védelméhez és megóvásához kapcsolódó szokások alakítása, a környezettudatos magatartás megalapozása pedig akkor lehetne hatékony, ha a kormány, az állam működésének minden területén megtenné a környezetünk megóvásához szükséges lépéseket, mivel például mi hiába gyűjtjük szelektíven a szemetet, amíg sok helyen a fővárosban és vidéken egyaránt bokáig áll a szemét."

kobergyorgy.blog.hu/2018/08/04/nyilt_level_kasler_miklosnak_aki_feltalalta_a_spanyolviaszt

Cycmen 2018.08.06. 17:48:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Könyökömön jön ki ez az ócska libsi panelérvelés, de elmond mindent rólatok és megerősít hogy benneteket nyírni kell! :P
Megmondta a Viktor, hogy most az apró részleteken is csiszolni kezd, bár szerintem ezt már előbb kellett volna!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.06. 17:54:48

@Cycmen: Komolyan érdekel, ebben szerinted mi volt liberális. Tudod, mi a szó jelentése?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.06. 17:55:35

Nektek az a libsi, aki nem fideSSfasszopó. Fingotok nincs, miről beszéltek.

,, 2018.08.06. 18:02:29

vajon mit jelent a kereszténység a nemzethy oldal számára azon kívül, hogy csak férfi és nő házasodhat.

putris72 2018.08.06. 19:39:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A gazdád szaladgált mindig Putyinhoz! Még kutyuskát is ajándékozott neki!Azt amikor a csúnya nyugat azt mondta,hogy mostantól Feri neked,és a követőidnek utálni kell Putyint most versenyt utáljátok! Ha megint azt mondanák,hogy szeretni kellene, versenyt nyalogatnád a többiekkel a Putyin szaros seggét!

morph on deer 2018.08.06. 20:11:03

@Cycmen:
“Megmondta a Viktor, hogy most az apró részleteken is csiszolni kezd, bár szerintem ezt már előbb kellett volna!”

Igaz ami igaz, rá is ráférne már némi csiszol(ódá)s, legalább most, hogy már a palotát is elfoglalja.
Az a szomorú helyzet, hogy a ‘dörzsöltség’ ezzel nem azonos, szóval uccu neki, tessék csiszolódni, ha már...
Ja, és a gumicsizmát sem kell vinni a költözéskor! Oda nem való..!

atomic power 1986DucaDuca 2018.08.06. 20:12:48

Persze, hogy kivaltotta a liberalis és baloldali ellenzék tamadasat az óvodai nevelesi program kiegeszitese. Hiszen a nemzeti identitas es leresztény kulturalis erték erősítese ellene megy az általuk elerendő celokanak: globalizáció, nyilt tarsadalom, hatarok megszüntetése, nemzettudat erodalasa., kerszteny kultura ignoralasa. A magyar alaptörvémyt is tobbek kozott ezért tamadták.

A nemzet iránt elkötelezett erőknek viszont az identitástudat fontos, mibel a globalizació fellazította a nemzettudatot, ezzel együtt annak szocializaciós hatasait, aminek messzemenően súlyos tarsadalmi következményei vannak. Eleg, ha csak a demografiai problemakra gondolunk.

A nemzeti szocializacio szempontjabol nem lehet lemondani az óvodai alapozasrol, mivel a személyes identitás tudata, az éntudat nem jöhet létre masképp, mint a szociális identitás felépítése révén. A nemzeti identitás olyan személyiségbeli képződmény, amely az egyén önazonosságának fontos alkotóeleme, ugyanakkor sokoldalúan kihat az ember további nevelődésére, fejlődésére, teljes életútjára.

Ezt minél hamarabb el kell kezdeni, mert az eredmenyek csak evtizedek múlva jelentkeznek. Maris kesesben vagyunk.

Netuddki. 2018.08.06. 20:16:34

"2011. évi CCVI. törvény
a lelkiismereti és vallásszabadság jogáról, valamint az egyházak, vallásfelekezetek és vallási közösségek jogállásáról"

Qrva anyátok köcsögök! Legalább a magyar törvényeket tartsátok be, basszátok meg!

morpho 2018.08.06. 20:25:07

@LKerekes:

Lelévez! Lelévez bazmeg!

@Cycmen: "És ez liberális szemszögből felháborító!" Miről ugatgatsz, te fasz? Ez eddig is így volt. Nem a tartalommal van a probléma, hanem azzal, hogy megkérik az óvó nénit, hogy szarás után töröljék ki a gyerekek seggét, mintha eddig nem csinálták volna. Úgyhogy most megkérlek rá, hogy szarás után töröld ki a segget! Ez az új kormányprogram! Ha ugyanis nem törlöd ki, az liberális szemszögből felháborító!

,, 2018.08.06. 20:25:54

Szerintem kezdhetnék ezzel: Lukács 10:29–37

metal · http://electric.blog.hu 2018.08.06. 20:36:02

Basszus! Olvassátok legalább vissza publikálás előtt!

"A kormány ugyanis eljátszhatja, hogy a honvédelem érdekében feltalálta a kanálban a mélyedést – de ettől még nem lesz szánalmasabb és kényszeredettebb ez az egész."

1000%, hogy nem ezt akartad írni.

Amúgy vihar a biliben, uborkaszezonban is gyenge gumicsont a téma.

Fülig José 2018.08.06. 20:52:59

A csúcs az, amikor egy fideSSes a “keresztény értékekkel” példálózik..ne lopj, vagy mi... hehe..a kicsi jézuska forog a sírjában pedig állítólag feltámadt.

nemecsekerno_007 2018.08.06. 20:57:12

Jaja már látom a rohamozó NER-janicsárokat :D

Gyerekek de ráértek..... :D

2018.08.06. 20:57:17

Homoszexualitást és iszlámot a magyar óvodákba! Ez kell a diktatúrában vergődő 6 éveseknek! Neveljünk gerinctelen férgeket! Éljenek a libsik!

káposzta 2018.08.06. 20:59:54

Orbán is nagy keresztény lehet, ha már a felesége sem bírja elviselni, és évek óta külön élnek. Ja meg lop és hazudik is. Ebből a kereszténységből nem kérek.

paráznabillegető 2018.08.06. 21:07:07

@valaki nagyon más: igen! jól beszélsz! ez az!
neveljünk GERINCES férgeket! :D :D :D

Európai téridő 2018.08.06. 21:20:17

"Jön már, jön a század,
Nézd a katonákat!
Fegyverük, vaskezük
Védi a hazánkat"
Ezt az anti "hazafias" ovis indulócskát mostanában is hallottam, mai ovisoktól.

ogli dzsí 2018.08.06. 21:57:39

ez nem rossz húzás

a szülők döntő többsége szeretné, ha az iskola a pedofilok, lippsik és nihilisták ellen el lenne látva szellemi útravalóval - ez mentálhigiéné, semmi más

Kunhallmi Agnes 2018.08.06. 22:05:02

Nem ketseges, ez mar a holokauszt ! (vagy rosszabb)

Stenonis 2018.08.06. 22:06:32

Van értelme a dolognak.
Ha az ovisok betartják a Tíz parancsolatot, akkor nem lesznek betegek. És így nem okoz gondot a gyermekorvos hiány.

ARABOKAT KIZÁRNI CEU t BEZÁRNI 2018.08.06. 22:13:58

"– március 15-én kokárdát és zászlót készítettek a gyerekek,
– a Jézuskát, a nyuszit és a Mikulást várták,
– eddig is magyar népdalokat énekeltek nekik,
– és alvás előtt is magyar népmeséket kaptak,"

Bezzeg ha egy interszexualis, leszbikus arab transzvesztita tartana, burkaban gender kurzust az ovisoknak, akkor az mindjart a demokracia unnepe lenne.

kkn 2018.08.06. 22:37:52

Nem tudom, mi a rosszabb:
Csak trollkodásként, fidesz pénzen nyomni ezt a rossz libsizős agyarémhalmazt.
Vagy, hogy felnőtt , szavazójoggal rendelkező enberek képesek ilyen elmaradottan, korlátoltan gondolkozni.

Mert tudom, hogy vannak valóban normális, keresztényien gondolkozó vallásos enberek. Akiket én is el tudok fogadni ateistaként, és ők is engem.
Meg vannak az orbánista vonal korlátolt agyhalottjai, akik félreértelmezve a keresztény eszméket valami gyűlöletalapú rögeszmévé alakítják a vallást, és így ugyazon a vonalon gondolkoznak, mint az általuk ördögnek titulált radikális muszlimok. Csak másként hívják az istent.

Amúgy, ha eltűnne az országból minden ép ésszel gondolkodó ember, és itt maradna magára ez kétmillió zombi, mikyen hamar jönnénék rá, hogy ők is vannak, amiben másként gondolkoznak, és képttelenként liberálisan elfogadni, hogy senki sem egyforma, még tovább morzsolnák egymást, ahelyett, hogy szaporodnának. Mert mindig van, aki másabb, akit onnantól utálni kell, csak ezt nem fogják fel.

Orbán veje 2018.08.06. 22:42:24

@ARABOKAT KIZÁRNI CEU t BEZÁRNI: Haver ha nem tudsz fogást találni a cikken akkor miért erőlködsz. Énszerintem kár komplett hülyét csinálni magadból

rasztaszív 2018.08.06. 22:43:42

@kkn: jobb ha tudod : az itt libsizők többségükben papok.a kereszténység parazitái.azért viselkednek parazita módon.

teéjesenmindegy 2018.08.06. 22:54:11

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
El bírtad olvasni azt az egy nyomorult mondatot?
" A szöveg szerint az óvodák feladata: "Ahhoz segíti a gyermeket, hogy megismerje szűkebb és tágabb környezetét, amely a nemzeti identitástudat, a keresztény kulturális értékek, a hazaszeretet, a szülőföldhöz és családhoz való kötődés alapja."

Pedig tényleg nem sok. Elemezd már ki, bazmeg.

rasztaszív 2018.08.06. 23:31:22

@teéjesenmindegy: ugyan mit kellene ezen elemezni?már megint államilag akarnak egy levitézlett ideológiát a magyarságra kényszeríteni.

2018.08.06. 23:46:33

@teéjesenmindegy: ez eddig is így volt. De neked teéjjesenmindegy.
A cikk pont erről szól, persze ezt te nem tudod felfogni. De miért teszel úgy?

2018.08.06. 23:48:59

@Cycmen: cicafiú, pontosan arról szól a cikk, hogy ez eleddig is így volt. Vagyis feltalálták a kanálban a mélyedést...
Te tényleg nem érted a magyar szöveget?

teéjesenmindegy 2018.08.07. 00:27:01

@rasztaszív: Milyen ideológiát te nyomorult? Hol van szó bármilyen ideológiáról?
"segíti a gyermeket, hogy megismerje szűkebb és tágabb környezetét" - eddig stimmel? Ezzel van gondod? Melyiket nem kell megismernie a gyereknek?
AMELY az akárminek az alapja.
Tehát a környezet megismerése az alapja valeminek.

rasztaszív 2018.08.07. 00:29:36

@teéjesenmindegy: na,vajon milyen ideológiát,te értetlen fasz?:)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.08.07. 00:34:21

"A szöveg szerint az óvodák feladata:..." "A valóság ugyanis az, hogy az óvodákban a kormány politikai komiszrájainak agymenése nélkül is:..."

A szöveg mond olyat, hogy az óvodák eddigi gyakorlata rossz volt?

retkeslaci 2018.08.07. 01:57:30

Amerikában meg olyan fasizmus van, hogy naponta felesküdnek a zászlóra, a köztársaságra és az alkotmányra az iskolások.

n3spr3ss0 2018.08.07. 05:51:14

@teéjesenmindegy: Ez azért szomorú, mert te meg a fajtád, családod ezt csinálta a szocializmus építése közben is. Nyalta a kommunisták fenekét.

2018.08.07. 06:27:42

" A szöveg szerint az óvodák feladata: "Ahhoz segíti a gyermeket, hogy megismerje szűkebb és tágabb környezetét, amely a nemzeti identitástudat, a keresztény kulturális értékek, a hazaszeretet, a szülőföldhöz és családhoz való kötődés alapja."
Ez jó is hangzik eddig is valószínűleg erre nevelték a gyerekeket.Ha nem a hiteltelen hazug kormánytól jönne még el is lehetne hinni hogy jót akarnak.
Anno Hitler is így kezdte befolyásolni a gyerekeket és lett a hitlerjugend.
Politikai "felhasználásra" először. Itt meg lesz az orbánjugend ??

Jehuda 2018.08.07. 06:29:52

Érdekes vonása a cikknek, ahogy összemossa a zsidóságot az arabokkal.

Ha jól emlékszem a történelemre, a zsidóság már a kazárok idején jelen volt Magyarországon, míg ugyanez az arabokra nem áll fenn.

Ha nincs a Holocaust, Magyarország mintegy 10%-a zsidó lenne.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2018.08.07. 07:10:29

Mikor én voltam óvodás, akkor szocialista nevelést kaptunk.
Mikor én voltam óvodás, akkor diktatúrában éltünk.

chrisred 2018.08.07. 08:40:24

@Jehuda: Érdekes vonása ennek a hozzászólásnak, hogy keveri az etnikai és a vallási elemeket. A zsidó vallásnak nem az arabok a megfelelői, hanem az iszlám. És a kazárok közül sokan már a honfoglalás ideje előtt felvették az iszlám vallást.

Attilajukkaja 2018.08.07. 08:50:06

Valaki úgy fogalmazott, hogy a kormány ismét feltalálta a sajton a lukat. De a kanálban a mélyedést sem rossz szöveg! Ráadásul - jó szokása szerint - egyáltalán nem konzultált erről az érintett pedagógusokkal, és a szabadságolások közepette hozott egy rendeletet, amely szeptember 1.-től lép hatályba. Ennyire veszik komolyan saját magukat. :o))))))
Viszont a "keresztény értékekért" folyó harccal megszegik a világszemléleti semlegességet a gyerekek nevelésében, ami egy alapvető jog.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.07. 08:55:46

@teéjesenmindegy: Te teljesen debil vagy. Lassan mondom, hogy megértsd.

Nem lehet tudni, hogy a geci gazdád mire gondolt.

1. Ha sima normális nevelést, akkor nyitott kapukat dönget, az most is megvan.

2. Ha turbómagyar fasságokat, meg szemforgató keresztény babonákat akar a gyerekeknek oktatni, akkor abból köszi, nem kérünk.

Ha annyi ideje van a gecinek, akkor a csoportlétszámok növelését hagyja abba, és fizessen elég pénzt az óvoda pedagógusoknak, hogy nem menjenek ők is külföldre.

2018.08.07. 08:56:36

Ha eddig is ez ment, akkor minden oké semmi nem változik, nemde? Minek a felháborodás?

A másik, azt el tudom képzelni, hogy kicsit egységesíteni akarják a dolgot, bármennyire is hülye gondolat de el tudom hinni, hogy ahol ilyen gyurcsány hívő pedagógusok vannak (el tudom képzelni, hogy akad 1-2 ilyen is) ott bizony még azért is hanukát meg ramadánt tanítanak vagy bármi mást, csak ne magyar dolgokat kelljen. Vannak beteg emberek.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.07. 08:57:51

@,,: " ... vajon mit jelent a kereszténység a nemzethy oldal számára azon kívül, hogy csak férfi és nő házasodhat. ... "
-- Hát kb azt, hogy a katolikus papnak vallási alapon jár heti egy gyereksegg....

@valaki nagyon más: ' ... Homoszexualitást és iszlámot a magyar óvodákba! Ez kell a diktatúrában vergődő 6 éveseknek! ... "
-- Nemáááá, állítólag a mohamedánok és a búznyákok is emberek, miért kell őket rossz fényben feltüntetned? Ráadásul az iszlám halállal bünteti a buzulást.. Mi ezzel a célod? Gyerekeket akarsz egymásnak uszítani?

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: " ... Mikor én voltam óvodás, akkor szocialista nevelést kaptunk. Mikor én voltam óvodás, akkor diktatúrában éltünk. ... "
-- Fáj? Akarsz róla beszélni?

@Jehuda: " ... Ha nincs a Holocaust, Magyarország mintegy 10%-a zsidó lenne. ... "
-- valószínűleg most is az, csak a többség nem tud róla. Eklatáns példája ennek a jobbikos Szegedi Csanád esete....

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.07. 08:59:10

@putris72: "gazdád"

Ez mellément. A te szerelmed volt az elkúró, és a te szerelmed most a geci. Egy hűtlen fasz vagy. :))

Én mindig is utáltam a szocikat és a tolvajokat. Meg a szervilis fajtádat.

Attilajukkaja 2018.08.07. 08:59:24

@gumicukor1:
"ahol ilyen gyurcsány hívő pedagógusok vannak (el tudom képzelni, hogy akad 1-2 ilyen is) ott bizony még azért is hanukát meg ramadánt tanítanak vagy bármi mást, csak ne magyar dolgokat kelljen. Vannak beteg emberek."
Kezdheted is kúrálni magad. De gyorsan!!!!

chrisred 2018.08.07. 09:00:47

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Ha valaki meg akar utáltatni egy dolgot a gyerekekkel, akkor az iskolában kötelezővé teszi. Lásd orosz nyelv.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.07. 09:02:34

@gumicukor1: "hanukát meg ramadánt tanítanak "

Magyar állami óvodában hanukát meg ramadánt? Neked elmentek otthonról. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.07. 09:05:15

@Androsz: "A szöveg mond olyat, hogy az óvodák eddigi gyakorlata rossz volt? "

Jó lenne, ha nem lennél kibaszott idióta!

Fülig José 2018.08.07. 09:17:20

@gumicukor1: "Vannak beteg emberek." ez így van, itt vagy mindjárt példának te.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 09:24:12

Tehát a bérrettegő ballib blog szerint most is nemzeti identitástudatra nevelés van.

Akkor hol a probléma ? Hogy lehet akkor egy ma is létező dologtól előre rettegni ?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 09:26:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ha nem tudod, akkor miért rettegsz ettől ?

Felesleges.

Örülök hogy egyetértünk abban, hogy szükséges a magyar identitástudat fejlesztése az óvodákban.

Ha le is van írva, az miért probléma neked ?

Fülig José 2018.08.07. 09:31:33

@Rettegek mert ballib vagyok: identitás: igen, hozzád hasonló náci fideSSfanok képzése : nem. veszed?

Fülig José 2018.08.07. 09:33:56

@Rettegek mert ballib vagyok: egyébként nem ti rettegtek a migráncsapokalipszistő' gyökér? mer mi kösz, jól elvagyunk, a 2,7 millió szerencsétlen fogyatkékos ajvékolásának ellenére is...

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 09:35:29

@Fülig José:

Azért az sok mindent elárul, hogy számodra a magyar identitás az egyenlő a nácizmussal..

Mondjuk és tudom, hogy agybeteg Gyurcsanyista férgeknél ez így van, csak fura, hogy ezt le is írod.

apro_marosan_petergabor 2018.08.07. 09:36:34

Már a cím rossz: "...idomítani". Lehet, hogy Kádár és Rákosi pajtás óvodájában idomítottak, a polgári kormány nevelést - hazafias - képzel az óvodában. Kétségtelen, ez kicsit más, mint az internacionalizmus, vagy a multikulti, mozlim módra - de mi ezt válsztottuk, erős kétharmaddal...
Kitalált ellenségkép? - a vak is látja - már Ny Európa is - hogy ez bizony realitás. A gond, hogy a cikk szerző semmit sem lát, de elvtársai sem, ezért is nem ők fogják a kormányrudat. És szerencsére nem is fogják - míg meg nem változnak. Belülről is.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 09:36:44

@Fülig José:

Olvasd el figyelmesen a posztot újra..
Leírja a B1 blog, hogy milyen gáz hogy a magyar és keresztény kultúrát szeretnék az óvodákban oktatni, majd leírja, hogy ez ma is így van.

Azaz faszság miatt bérretteg a ballib hírhamisító foskupac ma is, ahogy szokott.

chrisred 2018.08.07. 09:37:46

@Rettegek mert ballib vagyok: Magyar nevelők hazafiságra nevelik a magyar gyerekeket. Ez rendben van. De hogy milyen torzszülött ideológia tanítását akarják a putyinista politikusok rákényszeríteni az óvodákra, az már egy más kérdés.

Fülig José 2018.08.07. 09:37:59

@Rettegek mert ballib vagyok: kisköcsög, nálad egyenlő az identitástudat a fröcsögéssel és gyűlölködéssel. nem meglepő: a fidióták közös tudattal rendelkeznek, nincsenek saját gondolataik így rettegnek mindenkitől, aki ki tudja fejezni a véleményét.

Fülig José 2018.08.07. 09:39:06

@Rettegek mert ballib vagyok: akadj már le a "keresztény kultúráról" te nyomorék tolvaj csótány! nem hallod milyen furcsán cseng a szátokból?

chrisred 2018.08.07. 09:42:24

@apro_marosan_petergabor: „A jobboldali értelmiségiek közül sokan vannak abban a tévedésben, hogy a »polgári Magyarország« hívószót politikai realitásnak gondolják, pedig az természete szerint politikai termék volt."

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 09:43:40

@Fülig José:

Hogy számodra a magyar nemzet szó és identitás mit jelent, azt leírtad.
Köszönjük Emese.
Ismerjük a magyargyűlölő fajtádat.

rasztaszív 2018.08.07. 09:45:24

@Rettegek mert ballib vagyok: ha kommunistát akarnának nevelni a gyerekedből,talán te is felfognád,hogy miért rossz az ideológia az oktatásban.ez ugyanaz,mint amit a komcsik csináltak,csak pepitában.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 09:46:02

" De hogy milyen torzszülött ideológia tanítását akarják a putyinista politikusok rákényszeríteni az óvodákra,"

Pontosan megfogalmazták, hogy mit szeretnének. A magadfajta ballib hazaárulók ezt tartják torzszülött ideológiának:

"Ahhoz segíti a gyermeket, hogy megismerje szűkebb és tágabb környezetét, amely a nemzeti identitástudat, a keresztény kulturális értékek, a hazaszeretet, a szülőföldhöz és családhoz való kötődés alapja."

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 09:46:54

@rasztaszív:

Marhaság. A komcsik éppen a nemzeti identitástudatot igyekeztek kiirtani a nemzetből.
Láthatóan a ballib gyökerek esetén sikerrel is jártak.

Fülig José 2018.08.07. 09:47:11

@Rettegek mert ballib vagyok: nem tudsz ebből jól kijönni, fideSSfasz. újabb hangzatos lózung a geci csúti gazdádtól, amit már senki nem vesz be, csak a narancszombik... lefetyeld a pisijét tovább, öcsi, de minket hagyj ki belőle! hogy mit oktatnak a srácomnak az oviban, azt nem a cigány (pláne nem egy ilyen hozzád hasonló csicska véglény) fogja eldönteni. egyébként hogy dübörög a NAGYMAGYAR szíved hogy egy cigányt kell szolgálnod?

rasztaszív 2018.08.07. 09:50:09

@Rettegek mert ballib vagyok: a katolikusok aztán még nagyobb ívben szarnak a te nemzeti identitástudatodra.ez csak azóta fontos nekik,mióta ezzel bomlaszthatnak.

chrisred 2018.08.07. 09:50:44

@Rettegek mert ballib vagyok: Blablabla. A Kádár rezsimben is ezekkel a szlogenekkel gyártották a rabszolgákat a szovjet birodalomnak.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 09:50:48

@Fülig José:

Szerencsére de. Szerencsére a Fidesz mondja meg, és nem a ballibek.
És ez óriási szerencse.

Ha a Gyurcsány gazdidon múlna már gender szakos CEU fiszfaszok oktatnák a nemsemlegességet az óvodákban, mint teszik ezt a Svédeknél pl.

És ez még jó 10 évig biztosan így lesz, akárhogy vonyítassz, te kis magyargyűlölő pöcs.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 09:52:58

@rasztaszív:

Látod ez a ti problémátok. A kommuniszmus és a tanítóik kiölték belőletek a nemzeti identitástudat szikráját is.
Azt hiszitek ez bomlasztásra való.
Pedig nem. Csak valaki magáénak tudja, valaki nem.

Én leszarom hogy te nem.
Viszont azt is leszarom hogy pattogsz mikor a normális magyar nemzeti identitástudatot intézményesen oktatják, ahogy kell !

rasztaszív 2018.08.07. 09:54:00

@Rettegek mert ballib vagyok: a felvilágosult emberek a vallási alapú parazitizmust tartják torzszülött ideológiának.a többi különben is csak körítés,hablaty,hogy ne tűnjön fel,miről szól ez az egész.

rasztaszív 2018.08.07. 09:55:40

@Rettegek mert ballib vagyok: egyedül a katkók gondolják úgy,hogy bomlasztásra való.senki más.

chrisred 2018.08.07. 09:55:57

@Rettegek mert ballib vagyok: Azok a politikusok határozzák meg a hazafias nevelés szabályait, akikről már köztudott, hogy két fillérért elárulják a hazát. Az új Hazafias Népfrontot Fidesznek hívják.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 09:56:30

@rasztaszív:

Szerintem meglehetősen röhejes, mikor "felvilágosult"-nak nevezi magát valaki, aki a magyar nemzeti identitástudat szükségességét tagadja.
Vagy amikor ezt vallási alapú parazitizmusnak titulálja.

A nemzeti identitás tudat hasznos szép és jó, de ami a lényeg szükséges.
Mert magyarnak lenni jó !

És leszarom hogy te minek nevezed a magyar gyűlöleted.

rasztaszív 2018.08.07. 09:57:15

@Rettegek mert ballib vagyok: a normális magyar identitástudatnak nem része a vallás,bárhogy görcsölsz.

Fülig José 2018.08.07. 09:57:50

@Rettegek mert ballib vagyok: ugyan-ugyan, ki kuki...csak a fideSSeknek parancsol a csúti, nem tűnt föl? aki 80 + IQ val rendelkezik, megtalálja a módját hogy elkerülje a besorozást. nem tudom, neked hol csípődött be a gyurcsi, de láthatóan imádod, el sem tudsz vonatkoztatni. ( mondjuk az látszik, hogy ésszel szarul állsz..) most, hogy a migrik "eltűntek" lehet rettegni a buziktól..hehe, ostoba, kézivezérelt muzsikok vagytok, semmi több. nem a magyarokat gyűlölöm pöcsömöccse, csak az ilyen mitugrász, kőostoba faszokat mint te meg a narancsevő hordád

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 09:58:44

@chrisred:

Választhatunk hogy hozzád haosnló magyar gyűlölők Gyurcsány irányításával árulják két fillérérért a hazát, vagy olyanok akik szerint a magyarság tudat fontos.

Választottunk.
A ballib elkúrókat soha többet.
Megvárjuk amíg lesz olyan alternatíva, aki nem nettó hazaáruló, mint ti, és nem is lopnak annyit, mint az elődök, vagy mint most.

rasztaszív 2018.08.07. 09:58:49

@rasztaszív: senki nem tagadta az identitástudat szükségességét,csak te próbálod görény módon bemagyarázni,hogy aki magyar,az keresztény is.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 10:01:35

@Fülig José:

Leszarom hogy egy magadfajta ballib seggfej, mit gondol a jobboldalról, nemzeti identitásról, és általában a világról.
Baromi kevesen vagytok, és egyre kevesebben.
Szenvedéseden általában csak röhögök.

Nekem minden szép és jó, ami neked rossz.
De a magyar nemzeti identitástudat és keresztény kultúra intézményesítése felett érzett kétségbeesésed ritka gyönyört okoz be kell lássam. :DDD

chrisred 2018.08.07. 10:02:13

@Rettegek mert ballib vagyok: "Szerintem meglehetősen röhejes, mikor "felvilágosult"-nak nevezi magát valaki, aki a magyar nemzeti identitástudat szükségességét tagadja."

Szerintem az a röhejes, amikor volt reformkommunista politikusok akarják a magyar embereket nemzeti identitásra oktatni. Az első hely, ahol szükséges lenne a nemzeti öntudatra való oktatás, a Parlament, és akár óvónénik is csinálhatnák.

A tudomány sosem téved! 2018.08.07. 10:02:40

Tény, ami tény, hogy ha az óvodákban még nem is, de az iskolákban már idomítás zajlik.
A tudomány nevű szekta dogmáit kell bemagolni. Ugyanis ennek a szektának az a célja, hogy minél több, önálló gondolkodásra képtelen biorobotot állítson elő.
Jó lenne, ha végre szétválna az állam, és a hittérítés.

chrisred 2018.08.07. 10:03:17

@Rettegek mert ballib vagyok: Hazudsz, te vagy a gyurcsányista, csak a mostani gyurcsányodat Orbánnak hívják.

rasztaszív 2018.08.07. 10:05:39

@Rettegek mert ballib vagyok: aki a hozzád hasonló szardaraboktól undorodik,az nem magyargyűlölő,hanem egészséges ember.

Fülig José 2018.08.07. 10:06:04

@Rettegek mert ballib vagyok: ...éés még számolni sem tudsz. 2,7 millió korlátolt (de rohadt hangos) fasz olyan sok lett? gyökér, kisebbség vagytok akárhogy nyüszítesz. tudod, van még asz országban gondolkodni tudó ember, aki nem szopja be a bajer-bencsik-orbán trojka szemenszedett hazugságait..meg olyan amőba is mint te, akinek el lehet adni a királyi szart töltött csokiként...dehát a változatosság gyönyörködtet...

nu pagagyí 2018.08.07. 10:08:10

@LKerekes: "Lételemetek a hazugság, a gyűlölet a magyar ellen."
Öreg, a giccses szar magyarkodás a ti passziótok és ez az ami nem tetszik sok embernek, főleg, ha kényszerrel tukmáljáttok. Tudod, egy magyarnak nem kell lépten-nyomon hangoztatnia, hogy magyar, ahogy egy halnak sem kell bizonygatnia, hogy az. Ti nyilván bizonytalanok vagytok az identitásotokban, ezt leplezi a bunkó hozzáállásotok a dolgokhoz.

A lelkiismereteddel magadnak elszámolnod, ezt nem pótolja, ha a buksidat megsimogatja a diktátor elvtárs: Vajon, ha meglopjátok a nemzetet, magyarok vagytok-e még? Vajon a teljesítmény nélkül zsebre tett lóvé elég magyaros-e? Saját népetek szabadságjogainak elvétele már hazaárulás, vagy az is nevezhető még magyarnak?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 10:09:16

@rasztaszív: @Fülig José:

Csak ismételni tudom magam.. :

"Leszarom hogy egy magadfajta ballib seggfej, mit gondol a jobboldalról, nemzeti identitásról, és általában a világról.
Baromi kevesen vagytok, és egyre kevesebben.
Szenvedéseden általában csak röhögök.

Nekem minden szép és jó, ami neked rossz.
De a magyar nemzeti identitástudat és keresztény kultúra intézményesítése felett érzett kétségbeesésed ritka gyönyört okoz be kell lássam. :DDD"

Fülig José 2018.08.07. 10:10:31

@Rettegek mert ballib vagyok: hát mást nem is igen tudsz, mint ismételni...érted már, hol a gond veletek?
dehogy érted....

rasztaszív 2018.08.07. 10:13:11

@Rettegek mert ballib vagyok: nekem az fog gyönyört okozni,amikor a fidesszel kollaboráló egyházak is mennek a levesbe.semmi nem tart örökké!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.07. 10:18:17

@rasztaszív: Azért arra vigyázz, nehogy a scientológusok legyenek a rendszerváltás nyertesei, mert akkor eljő az egyházi rabszolgaság ideje.

chrisred 2018.08.07. 10:21:03

@Rettegek mert ballib vagyok: Mindig ismétlitek magatokat. Negyven éven keresztül próbáltátok átprogramozni a magyar emberek agyát már kicsiny gyerekkortól kezdve intézményesített identitástudattal. Akkor sem sikerült, most sem fog.

nu pagagyí 2018.08.07. 10:22:16

@Rettegek mert ballib vagyok: Ahogy a hangnemedből kikövetkeztethető, az amit "keresztényi kultúrának" hívnak, az téged nyilván nem érintett meg. Valószínűleg tőled kell félteni ezt az úgynevezett keresztényi kultúrát. De lenne egy tanácsom a magadfajta kezdő "keresztényeknek": ácsoljanak maguknak egy keresztet és függesszék fel magukat, hátha jobb lesz a világ, mert Jézusnak úgy látom, ez nem jött be igazán.

rasztaszív 2018.08.07. 10:25:48

@Magánvéleményem:egy normális államnak minden agymosó szektától meg kell védenie a polgárait.

Attilajukkaja 2018.08.07. 10:35:25

@Rettegek mert ballib vagyok:
"Hogy lehet akkor egy ma is létező dologtól előre rettegni ?"
Úgy, hogy a pedagógusoknak és a szülőknek halvány lila fogalmuk sincs arról, hogy ez most megint mit jelent. És miért ilyen hirtelen, pár héttel a bevezetés előtt a nyár közepén? Mit akarnak erőltetni és mit akarnak tiltani? Mi az a "keresztény kultúra", amit erőltetnek annak ellenére, hogy a gyereket alkotmányosan világnézeti semlegességű nevelés illeti meg az állami óvodákban? Ilyesmik, és bizonyára más dolgok is előjönnek az ilyen átgondolatlan, kapkodó, a szakemberekkel egyeztetés nélkül átnyomott politikai döntések után.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2018.08.07. 10:41:14

a mocskos libsik szerint inkább a buzulásra kondícionálás, szivárványos zászló, transzvesztita show kéne

TBone 2018.08.07. 10:43:57

@A tudomány sosem téved!: Pontosan a tudomány készteti az embereket a kétkedésre, az ismeretlen kutatására, az eredmények megkérdőjelezésére. Nem hiszed el, hogy a föld gömbölyű vagy, hogy a Pi egy irracionális szám? Nosza bizonyítsd be az ellenkezőjét. Senki nem fog meggátolni ebben.

A vallásnak csak egy válasza van mindenre. Isten teremtette. Kész.

ogli dzsí 2018.08.07. 10:46:56

@rasztaszív: "egy normális államnak minden agymosó szektától meg kell védenie a polgárait."

pont ezt teszi a magyar allam

lecsapolja, kiszaritja a lippsi mocsarat

TBone 2018.08.07. 10:50:48

@ogli dzsí: Szerintem is szar dolog a liberalizmus. Engem is felháborít, hogy a nők szavazhatnak, vagy dolgozni járnak. Sokkal jobb lenne, ha eltörölnék a parlamenti választásokat, és az urad döntenének az ország sorsáról. Mi kisemberek ehhez úgy sem értünk.
Sőt, az állam döntsön helyettünk mindenben. Ki hol dolgozhat, mi mennyibe kerüljön, ki mit olvashat, nézhet a TV-ben. Sokkal boldogabb lenne az életünk.

Fülig José 2018.08.07. 10:51:11

@enpera: dehogy, bazmeg, egy lapát kéne amivel addig ütném azt a töksötét fideSSes faszfejedet amíg el nem kezdesz gondolkodni... de lehet, előbb pusztulnál el...kétszer. húgyagyú...

Fülig José 2018.08.07. 10:56:08

@TBone: ..aztán becsomagolnám függönybe a zasszonyt, nehogymá' megbámujják a kurváját! meg letiltom a vezetésről is, úgyis meghúzta a múltkor a dajvút!!! ha meg pofázik, a "keresztény értékek" örvén jól pofánverem, oszt kuss lesz...méghogy libbsi eszmék, hogyisne...

TBone 2018.08.07. 11:02:10

@Fülig José: Te még kiengeded az utcára? Milyen rohadt liberális világban élünk? Hova jutunk így?

chrisred 2018.08.07. 11:03:22

@ogli dzsí: Látom, komolyan hiszel abban, hogy a ti mocsaratok sokkal jobb, mint a lippsik mocsara. Mint régen az ifjúmunkások...

6.Lenin 2018.08.07. 11:04:48

@rasztaszív:

"a normális magyar identitástudatnak nem része a vallás,bárhogy görcsölsz. "

Ebben akár 1et is érthetnénk, ha lenne bennem ilyen szándék. Még átgondolom.

Attilajukkaja 2018.08.07. 11:05:28

@ogli dzsí:
"lecsapolja, kiszaritja a lippsi mocsarat"
Próbálkozik az emberi agyak lecsapolásával, de Orbánnak sem fog sikerülni, ahogy eddig még egyik elődjének sem.

TBone 2018.08.07. 11:05:39

@Fülig José: Te még kiengeded az utcára? Milyen rohadt liberális világban élünk? Hova jutunk így?

Attilajukkaja 2018.08.07. 11:08:42

@enpera:
"a mocskos libsik szerint inkább a buzulásra kondícionálás, szivárványos zászló, transzvesztita show kéne"
A libsik között semmivel sem több a mocskos agyú, mint az álkeresztény "konzervatívok" között. Ők legfeljebb más keretek között "buzulnak". Ezzel ugye tisztában vagy?

Fülig José 2018.08.07. 11:08:55

@Attilajukkaja: má' hogyne sikerülne? olvasd az intelligens hozzászólását ennek a véglénynek. monnyuk olyan sokat nem kellett szárítani az agyán, szerintem születésétől, hát... visszafogottan működik...

Fülig José 2018.08.07. 11:10:20

@TBone: csak vásárolni, hetente 1x. mer' nehogymá én mennyek?! de ha késik 2 percet megemlegeti a kezem járását, ne félj!!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.07. 11:18:31

@Rettegek mert ballib vagyok: "Ha le is van írva, az miért probléma neked ? "

Mindenből probléma lesz, ahova a csúti geci beteszi a szőrös mancsát. Leírta az iskolai követelményeket is. Azóta nagyot zuhantak a magyar gyerekek a PISA teszten, tragikusan rossz a magyar oktatás. Nem kéne a gyerekeket már az óvodában tönkretenni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.07. 11:24:16

Valaki jótét lélek, magyarázza már el, miért buktatták meg a fasz meggyesit?

Tangooo 2018.08.07. 11:28:12

Biztos láttátok az Ovizsarut. Ott a Függetlenségi nyilatkozatot verték bele az ovisokba a náci amcsik, ráadásul Hitler nemzettársa, a Svarcenéger volt a bűnsegédi bűnrészes.

6.Lenin 2018.08.07. 11:28:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Mert kezdte elhinni magáról, hogy tényleg politikus, de a lopás volt a feladata, nem politizálni. Ő is egy igazi báb volt.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 11:30:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A PISA tesztet Magyar Bálint féle elkúrásnak köszönhetjük. Azok akiket mértek 2012-ben és 2015-ben is nagyrészt a ballib áétalakítás következménye miatt lettek szarabbak.

Remélhetően a javulás jelei láthatóak lesznek 5-10 év múlva.
Az elkúrás megmutatkozásához is ennyi kellett, hisz 15 éves gyerekekt mérnek, akik a ballibek elkúrt alapoktatása következményeként semmit nem tanultak meg az alapkészségekből.

De a gond nem ez. HAnem titeket minden bosszant, ami magyar, ami nemzeti vagy keresztény.
A három együtt, meg kiütést okoz, és heveny anyázást az egyszeri ballib hazaárulónál.

rasztaszív 2018.08.07. 11:32:59

@Rettegek mert ballib vagyok: te büdös féreg,csak te bosszantasz azzal itt mindenkit,hogy ami magyar,az keresztény.

Attilajukkaja 2018.08.07. 11:34:39

@Fülig José:
"monnyuk olyan sokat nem kellett szárítani az agyán, szerintem születésétől"
Az ő agyát szerintem nem szárították, hanem megvették. Nagy különbség!!!! :o)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.07. 11:38:47

@Rettegek mert ballib vagyok: "Remélhetően a javulás jelei láthatóak lesznek 5-10 év múlva."

Nem hiszem, hogy ahhoz elég hamar megbukik a geci gazdád.

6.Lenin 2018.08.07. 11:41:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Igen, minden jel arra mutat. bár a történelemben száz év semmi, 1 pillanat csupán.

citrix 2018.08.07. 11:46:13

A Nagyvezír és a kis lurkók, ez olyan bájos :-) A kommunizmusban is hajszál pontosan így sulykolták az ideológiát a kicsikbe és nagyokba hogy minden magyar gyerekből kommunista legyen felnőtt korára. Parancsszóra. Ma parancsszóra keresztény, hívő, templomba és hittanra járó gyerekeket képeznek akikből majd kiváló NERtársak lesznek. Ez éppen annyira lesz sikeres mint a kommunista ideológia, az eredmény ismert. Tekintélyelvű pártállam, tiszta kommunizmus ami itt megy.

Orbán veje 2018.08.07. 11:51:02

@6.Lenin: Jó hogy látlak haver. Nagyon frankón nyomod az agitpropot. Viszont azt hallottam hogy nem sokára lehet hogy már nem lehetünk bértollnokok hanem át kell mennünk bérmigránsnak mert igazi migráns elég kevés van sajnos. Az egy picit rosszabb munka lessz viszont jobban fizet. Persze az is lehet hogy miközben bérmigránsként járjuk kelljük az országot aközben még ide az indexre is betrollkodunk valamennyit. Persze ez dupla munkát jelent viszont dupla lessz a pénz is. Énszerintem ez neked is kapóra jön meg a többi nertársnak is.

Orbán veje 2018.08.07. 11:53:26

@Rettegek mert ballib vagyok:

A fentieket neked is írtam mert látom hogy te is igazi agitpropos nertárs vagy. Még annyit hozzá teszek hogy nyáron jó barnuljunk le ha lehet mert minél barnábbak vagyunk annál jobb bérmigráns lessz belőlünk.

Attilajukkaja 2018.08.07. 11:53:30

@citrix:
"Ez éppen annyira lesz sikeres mint a kommunista ideológia, az eredmény ismert."
Az eredmény nagyon is ijesztő! A legjobb példa rá Orbán Viktor, aki liberálisként, oroszellenesként kezdte, de a kommunista diktatúra annyira mély nyomot hagyott az elméjén, hogy most sem tud másban gondolkozni, mint a Kádár korszak másolásában. Nála nagyon is működött a kommunista ideológia, csak egy kis csavarral. Mert csak ennyire tellett tőle.

chrisred 2018.08.07. 11:56:04

@Tangooo: Mert az amcsiknak a Függetlenségi nyilatkozat adja azt a közös identitást, amit mi magyarok az anyatejjel együtt szívunk magunkba.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.07. 11:59:57

@Attilajukkaja: A legjobb dolog lenne, ha a geci feldobná a pacskert. A következő legjobb (legviccesebb) lenne, ha rájönne, hogy ő valójában marxista, és a hívei habzó szájjal tömörülnének vele a baloldalon. :))

Attilajukkaja 2018.08.07. 12:08:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"legjobb (legviccesebb) lenne, ha rájönne, hogy ő valójában marxista"
Szerintem már régen rájött, csak tagadja, mint mindent, ami a valóságot tükrözi. Az igazságból nem szerzett volna ekkora vagyont és követői tábort! Neki meg semmi más nem számít. Az ország jövője a legkevésbé. :o(((((

HaD 2018.08.07. 12:44:33

Végül is...ezek az ideológus fijjug megkapták anno a kiképzést sorosgyuribácsitól,és cimboráitól. Mindig is a gyerekeknél kezdték már az agymosást mert azt hatékonynak hitték...gondolom a különböző "...stein" nevű importált "igazhívők" is ezt mantrázzák nekik mint jó tanácsot. A lényeg hogy valahogy fenntartsák a cimborák számára az ocsó munkaerőt mert az ejunak nagyon mása sincs(esetleg még pénztőke)amivel ideig óráig ebben a felállásban le lehet szedni(különösebb lázongás nélkül) ezt az 500 millió balekot.

citrix 2018.08.07. 12:45:07

@Attilajukkaja: Van egy olyan érzésem hogy nem Orbán a főideológus hanem Habobony művek az intendáns. Habony művekben rájöttek hogy választást lehet nyerni a tekintélyelvű, mindent felfaló és függővé tevő pártállami ideológiával. Ami a jutalmaz és büntet elven működik, betagozva maga alá mindent. A'la kommunizmus: a három "T" országa, Tűrt, Tiltott, Támogatott.

6.Lenin 2018.08.07. 12:48:35

@HaD:

Nem olvastad, hogy Svédországban, Németországban az óvodában tanítják a migránsokkal, és a sokneműekkel baszás örömeit? Vagy 7-14 éves fogékony korúaknak?
Az igen hasznos.

Attilajukkaja 2018.08.07. 12:51:38

@citrix:
"Van egy olyan érzésem hogy nem Orbán a főideológus hanem Habobony művek"
Gondolod? Hát ha igazad van, ha nem, mindez Orbán neve alatt van eladva. Az emberek számára ez egy és ugyanaz. :o((((

Fülig José 2018.08.07. 13:04:06

@6.Lenin: jártál arra? vagy a zorigót olvasod? vagy csak simán hazudsz?

A tudomány sosem téved! 2018.08.07. 13:06:05

@TBone: Ha szerinted a tudomány kétkedésre késztet, akkor te nem jártál iskolába.
Általánosba sem... :(
Tudomány = kételkedni tilos!
De azért felsorolnál 20-30 tudományos tézist, amiben éppen kételkedsz?

Attilajukkaja 2018.08.07. 13:09:19

@A tudomány sosem téved!:
"Tudomány = kételkedni tilos!"
A tudomány fejlődése a kétkedésre alapul. A kétkedni tilos a vallási dogmák alapja.
Valami gond lehet az ismereteiddel!

blah 2018.08.07. 13:23:34

én leginkább a konkrétumokra lennék kíváncsi. amikor nemzeti értékekről beszélünk mindenkinek csak nagy homály van a fejében. sok választót be lehet vele hülyíteni, lehet vele nyerni választást de még összefüggő gondolatsort nem hallottam sem orbántól de még Vonától sem.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 13:29:29

@citrix:

A nemzeti identitás nem pártállami ideológia. Ellenkezőleg. Az MSZMP mint komcsi párt tűzzel vassal irtotta a nemzeti identitást.
Ugyanis a nemzeti identitástudat a nemzetet teszi első helyre, a pártállam meg nem.

Ahogyan a ballib hazaárulók se.

Attilajukkaja 2018.08.07. 13:32:33

@blah:
"én leginkább a konkrétumokra lennék kíváncsi"
Én is!!! Hogy pontosan mik azok a nemzeti hagyományok és keresztény értékek, amiket a 3-5 éves korosztály fejébe kellene beleverni? Miben érzi úgy Orbán, hogy ebben hiányosságok merültek fel?
De leginkább az érintett pedagógusok és szülők lennének baromi kíváncsiak a válaszra.

Macropus Rufus 2018.08.07. 13:33:04

emlékeim szerint volt már nép aki gyerekkorban kezde már az ideológiai nevelést.
Aztán ezek a gyerekek képesek voltak akár a saját szüleikkel is szembe szálni ha a párt úgy kívánta. Aki egyetért azzal, hogy egy óvodásnak ezeket kell a fejébe tömni az konkrétan hülye, elmereoggyant meg ilyesmi. Aki meg csápol neki az gondolom csápolt volna anno a hitlerjugend programra is. Gyerekebe nevelték az idióta ideológiájukat. Ezt csinálja most a Fidesz is. Am megjegyzem: azt, hogy valaki keresztény és/vagy vallásos nem mondani kell, hanem úgy kell viselkedni. Ez a kormány annyira veri a nyálát, hogy ő milyen über kereszétny, hogy az már fáj, és mellékesen egyetlen egy megmozdulásukból sem látszik, hogy ők tényleg valamiféle kereszétnyi értkek mentén politizálnának. De a sok hülye csápolónak elég hogy csak mondja valaki... sötétek az biztos.

Attilajukkaja 2018.08.07. 13:34:10

@Rettegek mert ballib vagyok:
"Ahogyan a ballib hazaárulók se."
És ahogyan az orbanista, putyinista hazaárulók sem!!!!

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 13:35:39

@Macropus Rufus:

Tehát a zsidók pl elmebeteg barmok, hülyék szerinted, mert gyerekkortól nevelik a cionista nemzeti ideológiát a gyermekekbe.

Vagy csak a magyaroknak nem szabad ezt tenni ?

Attilajukkaja 2018.08.07. 13:36:30

@Macropus Rufus:
"Gyerekebe nevelték az idióta ideológiájukat. Ezt csinálja most a Fidesz is. "
Egyetértek! Ezt próbálja most csinálni a Fidesz. ... Ha hagyjuk.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 13:36:59

@Attilajukkaja:

Én is kíváncsi vagyok, és nagyon remélem, hogy valódi és igaz magyar hazafiakat nevelnek majd.. :DDD

blah 2018.08.07. 13:38:12

@Attilajukkaja: én nem csak arra vagyok kíváncsi, hogy a gyerekeknek mit kellene beadni, de arra, hogy neked, nekem, vagy éppen a sok birka számára mik lennének azok a nemzeti értékek. kérdezd meg bátran bármelyik fidesz trollt! eddig mindig csak annyit tudtak kinyögni, hogy keresztény értékek... azt már nem, hogy pontosan mik is azok, hogy szeresd e felebarátodat vagy mondjuk erőszakolj gyereket.

Attilajukkaja 2018.08.07. 13:39:48

@Rettegek mert ballib vagyok:
"a zsidók pl elmebeteg barmok, hülyék szerinted, mert gyerekkortól nevelik a cionista nemzeti ideológiát a gyermekekbe.
Vagy csak a magyaroknak nem szabad ezt tenni ?"
Nem tudom, mi áll Izrael Alkotmányában, de a miénkben az, hogy az állam köteles világnézetileg semleges nevelést biztosítani a gyerekeknek. Amúgy meg milyen hazafiasságot vársz el egy 4 évestől?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 13:41:45

@Attilajukkaja:

Te hülye vagy..
Senki nem hazafiságot vár el. Hanem hazafiságra nevelést.
"Nemzeti identitástudatot és keresztény kulturális értékeket" hogy a programból idézzek, ami le van írva, csak el kéne olvasni.

Van gondod ezzel ?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 13:43:06

@Attilajukkaja:

Nem találom ezt a világnézeti semlegességet.. Megmutatnád hol van ? Kösz.

chrisred 2018.08.07. 13:44:22

@Rettegek mert ballib vagyok:
"Tehát a zsidók pl elmebeteg barmok, hülyék szerinted, mert gyerekkortól nevelik a cionista nemzeti ideológiát a gyermekekbe."

Ez neked nem egyértelmű?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 13:45:48

@chrisred:

Nem.
Sőtt..
Szívből kívánom hogy legyen a magyar legalább feleannyira nacionalista és rendelkezzen csak negyed annyi identitástudattal, mint a zsidók, és sokkal többre visszük együtt.

Attilajukkaja 2018.08.07. 13:47:08

@Rettegek mert ballib vagyok:
"Én is kíváncsi vagyok, és nagyon remélem, hogy valódi és igaz magyar hazafiakat nevelnek majd."
Ennek én is örülnék.

@blah:
" mik lennének azok a nemzeti értékek. kérdezd meg bátran bármelyik fidesz trollt! "
Bocsi, de erre nem fog sor kerülni! :o))))

"eddig mindig csak annyit tudtak kinyögni, hogy keresztény értékek... azt már nem, hogy pontosan mik is azok, hogy szeresd e felebarátodat vagy mondjuk erőszakolj gyereket."
Hát igen. Az utóbbi biztosan nincs benne a kereszténység tárházában (legfeljebb a gyakorlatában), de nekem ennél komolyabb gondjaim vannak ezzel az álkereszténységgel. Nem biztos, hogy szeretném, ha a gyermekem fejét azzal tömnék, hogy Jézuska meg Feltámadás. Szeretném, ha az ovisom örülne a húsvéti nyuszinak és a karácsonyfának. Mindenféle húzós ideológia nélkül. Őt még nem terhelném a különböző filozófiák marhaságaival.

Attilajukkaja 2018.08.07. 13:48:35

@chrisred:
"Ez neked nem egyértelmű?"
Mi közöm ahhoz, hogy Izrael állama mit csinál?

chrisred 2018.08.07. 13:49:00

@Rettegek mert ballib vagyok: "XVI. cikk:

(2) A szülőknek joguk van megválasztani a gyermeküknek adandó nevelést."

Attilajukkaja 2018.08.07. 13:49:46

@Rettegek mert ballib vagyok:
"Nem találom ezt a világnézeti semlegességet.. Megmutatnád hol van ? Kösz."
Keresd az Alaptörvényben!

chrisred 2018.08.07. 13:50:04

@Rettegek mert ballib vagyok: Feltételezem, nem Soros identitástudatára gondolsz.

blah 2018.08.07. 13:50:47

@Rettegek mert ballib vagyok: talán ahhoz kellene egy közös platform nem pedig annyi, hogy nemzeti identitástudat ami kb semmit nem jelent senkinek. illetve de, sokaknak fideszt jelenti vagy jobbikot, a többi meg hazaáruló.

chrisred 2018.08.07. 13:51:17

@Attilajukkaja: Erkölcsi véleménye mindenkinek lehet róla.

Macropus Rufus 2018.08.07. 13:52:15

@retkeslaci: "Amerikában meg olyan fasizmus van, hogy naponta felesküdnek a zászlóra, a köztársaságra és az alkotmányra az iskolások. "
bezony, a fehér,fekete,sárga, rézbőrű stb színű emberek egymás mellett, a másik amerikaiasságát nem megkérdőjelezve felesküdnek a zászlóra. Nálunk meg még az is gond, hogy a cigány nem magyar mert. Pár évtizede az volt, hogy a sváb nem magyar mert (kitelepítések) az elött az volt, hogy a zsidó nem magyar mert... történelem ismert.

Szóval ne hivatkozzál itten amerikára, mert nem jó az analógiád.

citrix 2018.08.07. 14:00:33

@Rettegek mert ballib vagyok: Anyám, add el a házat... Látom nem értesz semmit. Na még egyszer, a gyengébbek kedvéért: parancsszóra, az aktuális rezsim kedvéért nem lettem kommunista, hiába sulykolták. Gondolod hogy az Orbán rezsim (tele mszmp párttagokkal) nemzeti öntudatot sulykol belém és én beveszem a maszlagot míg ők betegre lopják magukat?! Érdekes lenne... ha sikerülne nekik célt érni.

Attilajukkaja 2018.08.07. 14:11:15

@chrisred:
"Erkölcsi véleménye mindenkinek lehet róla."
Ebben a korban szerintem a családnak és/vagy egy választott egyházi körnek kelleni nevelnie a piciket, nem az állami óvodának. Ez mindenkinek megadott Magyarországon.

A tudomány sosem téved! 2018.08.07. 14:18:30

@Attilajukkaja: Ezt a prédikációt minden (tudomány)hívő elmondja.
Aztán amikor rákérdezek, hogy konkrétan melyik 20-30 tudományos tézisben kételkedik éppen, akkor néma csend a válasz.
Vagy elkezd mocskolódni, mint egy fanatikus szektás, akinek kételkedni merészelnek a hitében...

Attilajukkaja 2018.08.07. 14:23:52

@A tudomány sosem téved!:
"Ezt a prédikációt minden (tudomány)hívő elmondja."
Miféle prédikációt?

"amikor rákérdezek, hogy konkrétan melyik 20-30 tudományos tézisben kételkedik éppen, akkor néma csend a válasz."
Talán konkrétabban kellene rákérdezni azoknál, akik tudománnyal foglalkoznak. Ott nem csalódnál! :o)

"vagy elkezd mocskolódni, mint egy fanatikus szektás, akinek kételkedni merészelnek a hitében..."
Nem, azok nem a tudományos kutatók. Kevered őket a fanatikus álkeresztényekkel. :o))))

chrisred 2018.08.07. 14:37:22

@Attilajukkaja: Mármint Izrael állam ideológiai neveléséről.

Attilajukkaja 2018.08.07. 14:40:21

@chrisred:
"Mármint Izrael állam ideológiai neveléséről."
Arról persze, hogy lehet mindenkinek véleménye, ... de hogy jön ez a témához?

Tangooo 2018.08.07. 14:45:40

@chrisred: manapság? A tápszerek korában? Ugyan menj már!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.07. 14:59:04

@A tudomány sosem téved!: "felsorolnál 20-30 tudományos tézist, amiben éppen kételkedsz? "

Mondok neked kettőt.

1. Közmegegyezés van arról, hogy a foton tömege nulla. Így logikus, és a kozmológiai megfigyelések is erre utalnak. De ha mégsem nulla, nem dőlnek a kardjukba a fizikusok, átírják a modelljeiket ennek megfelelően. Tehát az általános vélekedést, minden bizonyítékával együtt nem fogadják el dogmának, hanem egészséges kételkedéssel fogadják. Nincs olyan hülye, aki ennek szentelné az életét, de ha mégis lenne, azt nem nézik futóbolondnak.

2. A dietetikusok szerint hasznos dolog, ha omega-3 zsírsavat tablettában beszedsz. Én erősen kételkedem, hogy hasonlóan hasznos, mintha táplálékkal venném magamhoz. De akkor is kételkedem, mikor azt állapítják meg a tudósok, hogy hasznos/káros enni sok tojást a koleszterin miatt.

szepipiktor 2018.08.07. 15:29:40

Remélem csak véletlenül fogalmaztál hibásan:
"A valóság ugyanis az, hogy az óvodákban a kormány politikai komiszrájainak agymenése nélkül is:"
Ugye érzed, hogy az alapból negatív írásodban ez a mondat valójában azt jelenti, hogy a kormány aktuális döntése ELŐTT IS a felsorolt dolgok történtek. Ha pedig azok rosszak, akkor korábban is azok voltak, ha nem azok, akkor meg a kritika értelmetlen.
Én ugyanis támogatom a nemzeti alapok oktatását, mert csak egészséges öntudatú nemzet lehet sikeres!
Ma ugyanis pontosan annak tagadása zajlik, az oktatásban pont a neoliberális közösség tagadja a nemzeti alapokat és akarja azt kicserélni a google-ra, a sok mai noname íróra, a külföldi kultúrára. Nem a kormány akarja Jókait kitiltani, nem a kormány akarja a diákokat átirányítani egy másik, idegen vágányra.
Persze ebben az is benne van, hogy már a szülők többsége nem neveli e gyerekeit, az a óvodás dolog meg eleve a mai Y generációs netfüggőkhöz kapcsolódik, akik már a gyereküket a születés után a tévé elé tolták, a picik reklámokon, sorozatokon és ostoba gyerekműsorokon fejlődtek.
Nem értem, miért akkora probléma, ha könyvből mesélünk a gyereknek és a meseköny magyar népmeséket tartalmaz és nem valami amazonon beszerzett szart. Miért gond, ha a gyereket múzeumba visszük és megmutatjuk nekik hazánk történelmét, a régi nagyjainkat?
Ez miért gond?
Miért gond 15-én a kokárda? Hiszen így nőttünk fel! A nemzeti összetartozás jelképe, még kádárék sem tiltották.
Ma vajon kiknek az érdekeit sérti, ha egy magyar gyerek kötődik a magyarságához?
Mi a baj mikulással (télapóval a szocializmusban), jézuskával?
A magyar népdalokkal - szebbek az angol, francia dalok? ők a magyarra cserélték a sajátjukat? -, a mondáinkkal?
Miért lett szitokszó a magyar?
Kinek az érdeke a nemzetek eltüntetése? Tán csak nem a globalizált, marketingalalpú üzleti világnak, akik a kamuaktivista világot indítja harcba?
.
És kevesen gyűlölik jobban ezeket a figurákat, akik ma kormányoznak.
Mert ezek kamumagyarok, ők szintén hazaáruló politikát folytatnak, csak a globalizációs aktivistákkal szemben egyszerű anyagi okokból akarák eltüntetni nemzetünket.

chrisred 2018.08.07. 15:30:46

@Attilajukkaja: Remélem, sehogy. Ha valaki a cionista állam ideológiai nevelését akarná meghonosítani nálunk, remélhetően idejekorán merénylet áldozta lesz.

Attilajukkaja 2018.08.07. 15:40:58

@szepipiktor:
"akkor meg a kritika értelmetlen."
Már többször leírtuk, miért nem az.

"támogatom a nemzeti alapok oktatását, mert csak egészséges öntudatú nemzet lehet sikeres!"
Mégis mit akarsz tenni az óvodásokkal??????????

"Ma ugyanis pontosan annak tagadása zajlik, az oktatásban pont a neoliberális közösség tagadja a nemzeti alapokat és akarja azt kicserélni a google-ra, a sok mai noname íróra, a külföldi kultúrára."
Na te is csak a habonyi propagandát nyomod, aminek semmi köze a valósághoz. Az ilyenektől óvjon meg mindenkit a magyarok Istene!

@chrisred:
" Ha valaki a cionista állam ideológiai nevelését akarná meghonosítani nálunk, remélhetően idejekorán merénylet áldozta lesz."
Mi van? A terrorizmust propagálod már az óvodásoknál is? Szerinted ez normális?
Amúgy meg te hoztad fel a cionizmus propagálását Izraelben és most sem értem, hogy minek. Ez a poszt nem az antiszemitizmusról szól!

"

szepipiktor 2018.08.07. 15:47:42

@citrix: Nagyon jól látod!
Ez az egész csak gumicsont, amit odadobtak az ellenzéknek.
A felsorolt pontok közül egyedül a keresztényes pont a gond, ugyanis nem tudni, mi lesz a nem keretészny gyerekekkel! Ez egy kicsit náciszagú nekem, mert ma már nem csak zsidógyerekek járnak óvodákba, iskolákba, hanem számos ittszületett kínai is.
Most velük mi a terv? Kirekesztés, csillagok és más jelképek kötelező viselése?
Mert a hit nem oktatáshoz kapcsolódik, hanem a családhoz, azt nem lehet paranccsal megváltoztatni, a történelem igazolta, hogy ahol ezt megtették, sokmillió halott lett...
De a felsorolás többi pontja vállalható, sőt ma szinte kötelező, ha csak nem akarjuk megszüntetni a magyarságot.
A csúti jól gondolta, ha odadobja a genderisztáni közösségnek a magyarságtudatot, akkor azok arra rácsapnak, mint az a bizonyos tyúk a takonyra és elfoglalják magukat.
Ők meg átvihetik a keresztényszálat és mehet a lopás éjjel-nappal.
A kommentekből ez vissza is köszön, megint nem a lényegről vitatkozik a többség.
Ilyenkor látni, kádár mennyivel okosabb volt.
És ez nem pozitív, hanem a mai mindkét oldalra nézve ciki.
Mindegy az én fiam marad görögkatolikus és ha nem felnőtt lenne, letiltanám a kormány által követeltekről, és matematika, fizika, a magyar nyelv és irodalom és a történelem az alap neki és nem a google, a HR vagy a genderszak. Mert a bolsevikok, a balosok és a nácik eleve nem jöhettek a képbe.
Itt azonban döntően ők vitatkoznak, a lakosság nagyobb része meg a domboldalról nézi őket.

chrisred 2018.08.07. 15:52:30

@Attilajukkaja: 1. Nem én hoztam fel a cionizmust, csak reagáltam rá.
2. Miféle terrorizmus propagálásról beszélsz az óvodásoknál?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.07. 15:55:29

@szepipiktor: "a felsorolás többi pontja vállalható"

Kérdés, eddig miért nem volt ez? Piréznek nevelték a gyerekeket? Ha meg eddig is ez volt a követelmény, minek foglalkozni vele.

Gumicsont, egyetértek.

6.Lenin 2018.08.07. 16:08:04

@szepipiktor:

Sok minden meggondolandó amit írsz. Kivéve a határon túli magyarokkal kapcsolatost tarom lefogadhatatlannak. Eddig senki nem tett annyit a határon túli magyarságért, mint ez a kormány.
Más.
Minden településen elsődlegesen államilag támogatott iskolát, óvodát tartok én is elfogadhatónak. Vallási alapon támogatottat, ha van is rá igény.

A tanítandó tananyagot meg valamilyen nemzeti minimumként, mindenki által elfogadhatóan kéne sok-sok évre meghatározni, politikai ciklus mentesen.
szerintem ez hiányzik ma a legjobban.
Amikről írsz, jó vitaalap lehetne, de sajnos ezek a felületek nem erről szólnak.

szepipiktor 2018.08.07. 16:10:14

@Attilajukkaja: Te jó nagy barom lehetsz.
Kiragadsz részeket, majd a saját gondolataidra akasztod azokat rá?
Mit akarok az óvodásokkal?
Hogy GYEREKEK LEGYENEK és JÁTSZANAK! Bzdmeg! Azt akarom és nem azt, hogy bármelyik aberrált halmaz felhasználja őket a primitív céljaihoz.
És igen, bzdmeg, a magyar gyerek, a magyar óvodában magyar meséket halljon és ne angolt, holalndot, oroszt vagy bármit.
Pontosan azt akarom, hogy ne alakítsák át másmilyenre őket.
Azt akarom, hogy az oktatás egész folyamata legyen olyan, amivel olyan fiatalok jönnek az életbe, akik nem mások akaratát képviselik. Ma pontosan ez zajlik - mindkét oldalról. Egyik sem jó, mindkettő káros és nemzetellenes.
Hazudsz, hiszen feltettem kérdéseket, lám arra nem válaszolsz. Hogy miért káros, ha magyar népmesét olvasol a gyerekednek esténként? Nem válaszolsz, hiszen ma az is káros HA OLVASOL!
Hazudsz, mert itt, a blogtérben jelennek meg napi szinten a neoliberális közösségek, hogy nem kell a magyar nyelv, ott az angol. Nem kell matematika, fizika, mert ott a goggle. Téged ezek vélhetően nem zavarnak...
De arra vetemedsz, hogy az itteni publikációk idézését gyalázkodásra használod fel. Nem én írtam, mondtam azokat, amiket most idetettem.
Én írok a konyves.blog-ban? Legutobb gyerekkönyveket ajánlottak, de nem volt egyetlen hazai sem, hiszen ma nincs is magyar író, csak külföldi egyenkönyvek fordításait reklámozták.
Káros szerinted egy picire, ha magyar népmeséket hall és nem egy idegen, fenetudjahonnan szalajtott művét az amazonról.
Ez neked HABONYI???
Ott árulod el magad, hogy:
"Már többször leírtuk, miért nem az."
Két halmaz fogalmaz ma így:
- valamelyik neoliberális ál-civil közösség tagjai
- a jobbikból kiszálló nácik
Ki a büdös fszomnak képzeled magad? Mi ez a fejeldelmi többes, aki(k)nek köztelező követni az írásait? Téged ilyenért azonnal kibasznának egy angyalföldi kocsmából, és ez mégiscsak a blogtér, ahol bárkinek lehet szabad véleménye.
Honnan veszed, hogy jogod van az irtánymutatásra, mások "nevelésére"?
És főleg ne "istenezz" itt, mert kevesebb közöd van ahhoz, mint a kdnp bármely megélhetési keresztényének.
Még a nácikhoz sem elegendő a stílusod.
A többi mellékes, nincs retorikád, nincs szövegértési, értelmezési tudásod, vélhetően egy nagyon alacson iskolázottságú senki lehetsz, aki a neki nem tetszőt azonnal átlöki a másik táborba. Nem öreg, lökdösd otthon a családod, de velem ne próbálkozz.
Hiszen csak felhívtam a szerző figyelmét egy - szerintem - hibás mondatszerkezetre.
Ez neked erre elegendő.

szepipiktor 2018.08.07. 16:12:29

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Köszönöm!
Akkor érzem, hogy jó irányba beszélünk, amikor egyébként msákor vitázni szokottak is egy álláspontra jutunk.
Meggyőződésem, hogy sokan akrjuk ugyanazt, csak a megvalósításban más az elképzelésünk.

szepipiktor 2018.08.07. 16:24:17

@6.Lenin: Ok, örülök,hogy - most - veled is hasonlóan gondolkodunk.
Nem tudom, mit írtam negatívat a külhoniakról, de nem célom a bántásuk.
Ellenkezőleg, az zavar, hogy sok más külhoni nemzetrészünk meg el van feledve, hanyagolva, de tudjuk a nagyobb halmaz jobban érvényesíti akaratát.
Tudod, nekem a kanadai, ausztrál magyarság is része a magyaroknak és nekik is jár(na) sok olyan támogatás, ami ma jellemzően két területre szorítkozik.
Mert végre Vajdaság is "képbe" került...

Macropus Rufus 2018.08.07. 16:26:28

@A tudomány sosem téved!:
"Tudomány = kételkedni tilos!"
hát ez nem okés. Ha nem kételkedett volna a tudományban, akkor még most is lapos lenne a Föld a tanításokszerint. Nem lenne repülőnk, mert a kor akkori tudósait senki nem kérdőjelezné meg, tehát a levegőnél nehezebb test nem képes repűlni. És még lehetne sorolni. A tudomány éppen a kétkedésről szól. Miért fogadjam el azt, hogy nem lehet repűlni? És láss csodát: van repülőnk. De ez kétkedés eredménye. Az amit te írtál az a hit. Az pontosan ez: ne kérdőjelezd meg. Fogadd el. De ezért hit a neve.

Macropus Rufus 2018.08.07. 16:28:20

@Rettegek mert ballib vagyok: képzeld az arabok meg azt nevelik a gyerekükbe, hogy az iszlám az igaz hit és mindeki más mehet a levesbe. És? Ez sem jó, az sem jó amit a zsidók tesznek. A gyereket nem szabad ilyen szinten befolyásolni. Majd kialakul a világ nézet.

Attilajukkaja 2018.08.07. 16:35:55

@szepipiktor:
"Te jó nagy barom lehetsz."
Szép kezdés egy beszélgetéshez! Mert nem értek egyet veled? Gratulálok a személyeskedéshez!

"Mit akarok az óvodásokkal?
Hogy GYEREKEK LEGYENEK és JÁTSZANAK! Bzdmeg!"
Fogd vissza magad, mert mocskolódással nálam nem érsz el sokat.
És a gyerekek csak kormányrendelet alapján játszhatnak vagy lehetnek gyerekek? Nyilván nem. Akkor miért volt szükség erre az új bugyuta "rendeletre"?

"Azt akarom és nem azt, hogy bármelyik aberrált halmaz felhasználja őket a primitív céljaihoz."
Akkor nem menj pedagógusnak! Ennyire egyszerű. Az óvodákban szakképzett pedagógusok dolgoznak a gyerekekkel igen kevés fizetésért.

"bzdmeg, a magyar gyerek, a magyar óvodában magyar meséket halljon és ne angolt, holalndot, oroszt vagy bármit. "
Bazmegezz az anyukáddal, ne velem! Megértetted? A magyar óvodákban pedig eddig is magyar meséket, népdalokat hallgattak a gyerekek, hacsak nem járatták őket valamilyen spéci idegennyelvű magánóvodákba.

"Azt akarom, hogy az oktatás egész folyamata legyen olyan, amivel olyan fiatalok jönnek az életbe, akik nem mások akaratát képviselik."
Akkor egyet akarunk.

"Hazudsz, hiszen feltettem kérdéseket, lám arra nem válaszolsz."
Megmondtam, vigyázz a szádra, különben nem válaszolok neked. Anyád hazudik, nem én!
Milyen kérdésre nem válaszoltam?

"Hogy miért káros, ha magyar népmesét olvasol a gyerekednek esténként? Nem válaszolsz, hiszen ma az is káros HA OLVASOL!"
Nekem ugyan ilyen kérdést nem tettél fel, csak belekavarodsz a saját zagyvaságaidba és fröcskölődéseidbe. Erre ugyanis nagyon egyszerű a válasz: nem káros magyar népmeséket olvasni esténként a gyereknek. Nekem is azt olvasott az anyukám.
Milyen beteg elme gondolhatja azt, hogy ez káros lehet?

"Hazudsz"
Te hazudsz!!!! :o))))) Te nagyon be vagy tépve!

"De arra vetemedsz, hogy az itteni publikációk idézését gyalázkodásra használod fel. "
Bármit is iszol vagy szedsz, azonnal állj le vele!!!! Mert hamarosan önveszélyes leszel.
Na pá!

6.Lenin 2018.08.07. 16:36:45

@szepipiktor:

Természetesen én is minden magyarra gondolok, amikor a határon túliakat említem.
Ez a kérdés több évtizedes félresiklás, nem fog menni egyszerűen. abban is egyetértek veled, hogy ebbe nem szabadna belekeverni politikai gumicsontokat egyik oldalról sem.
De, ez lesz a legnehezebb. Annyi ellenérdekeltséget képviselő csoport "küzd" ma a hatalomért, hogy nehéz lesz ebben megtalálni egy mindenki számára elfogadható minimumot. Ebben a kormány is téved.
Egyik oldalnak sem szabadna erővel a másikra kényszeríteni semmit, ebben a kérdésben., mert...

www.youtube.com/watch?v=KmUMvShEq-E

meszena 2018.08.09. 19:52:20

Ellentmondás van a címben és a cikkben. Az írás szerint felesleges az intézkedés, mert korábban is így volt, a cím mégis így fogalmaz: "már az óvodásokat akarja idomítani a kormány" Mintha valami új dologról lenne szó.
Nagyon helyes, ha eddig is így volt és nagyon helyes, ha ez a kulturális és nemzeti nevelés már jelen van az óvodától kezdve.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.09. 19:58:02

@meszena: "felesleges az intézkedés, mert korábban is így volt, a cím mégis így fogalmaz: "már az óvodásokat akarja idomítani a kormány"

Igen. Nem tudjuk, milyen újabb geciséget akarnak. Eddig is magyarnak nevelték az óvodásokat, nem hottentottának. Mit kell csinálniuk az óvodai pedagógusoknak, hogy teljesítsék az új követelményeket? Ha ez valami klerikális fasság, akkor nem kérünk belőle. A kúrmány valami értelmes dologgal is foglalkozhatna.

Attilajukkaja 2018.08.10. 13:29:19

@meszena:
"Nagyon helyes, ha eddig is így volt és nagyon helyes, ha ez a kulturális és nemzeti nevelés már jelen van az óvodától kezdve."
Attól függ, a politikusok pontosan mit értenek hazafias nevelés alatt. Úgy látszik, a magyar népdalok és népmesék nem voltak számukra elégségesek. Pici félelemmel várom, hogy Orbánék miket fognak kitalálni az óvodások számára.
index.hu/mindekozben/poszt/2018/08/09/bevezetik_a_hazafias_ovodai_nevelest_1932-ben_igy_csinaltak/

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Ha ez valami klerikális fasság, akkor nem kérünk belőle. "
Ráadásul az Alaptörvényt is sérti, ha megszegik a világnézeti semlegességet biztosító nevelést.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.10. 13:52:38

@Attilajukkaja: Akkor holnap belevésik az alkotmányba, nemprobléma. :(

Attilajukkaja 2018.08.10. 15:51:11

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Sajnos tényleg nem probléma. Megáll az ész, hogy a magyarok (köztük én is) mi mindent eltűrnek!
süti beállítások módosítása