B1 blogcsalád



Orbán Tusványoson hadat üzent a hagyományos, nagy, európai pártoknak

Szelestey Lajos nemzetközi sajtószemléje

2018. július 30. - Szelestey

• Az "Illiberális Internacionálé", Orbánnal, Kurz-cal és Salvinivel az élen, az EU ellen, annak megbuktatására szervezkedik és ehhez Putyin minden támogatást megad neki

• Bannon azt szeretné, ha Európában ismét szalonképessé válna a nacionalizmus, csak éppen nem törődik azzal, hogy milyen ellentétek vannak az itteni jobboldali populisták között és ez betehet a próbálkozásának

• A magyar miniszterelnök kívánja levezényelni küzdelmet, hogy visszakerüljön jogaiba a régifajta konzervatív politika, azaz a populista nacionalizmus

Washington Post

washington_post.jpg

A kommentár szerint egyáltalán nem meglepő, hogy Trump, a Republikánus Párt és az amerikai konzervatív mozgalom meghitt viszonyt ápol Putyinnal, hiszen az a nacionalizmusra, a korszerűség elutasítására, valamint a liberális demokrácia megvetésére építve éppen létrehozza a Reakciós Internacionálét. Az orosz államfő elsődleges törekvése, hogy lerombolja a nyugati szövetséget, illetve az uniót, mégpedig oly módon, hogy aláássa azok elkötelezettségét a demokratikus értékek iránt. Ehhez mindenütt a szélsőjobbra támaszkodik leginkább. Európában nem ő találta ki az új radikális jobbot, de boldogan segít annak. Az „Illiberális Internacionálé” próbálja korlátozni a bevándorlást, valamint gyengíteni, illetve elpusztítani az EU-t. Idetartozik Kurz, Orbán és Salvini.

Hogy a kapcsolatok elmélyülnek az orosz elnök és a szélsőjobb között, azon el kellene gondolkodnia minden konzervatívnak, aki számára fontos a demokrácia. Mert a két oldalt összeköti a liberalizmus gyűlölete. A republikánusoknak pedig azt kellene szem előtt tartaniuk, hogy ha leállítják a különleges ügyész vizsgálatát Trump ellen, azzal nem csupán a Fehér Ház, hanem Putyin érdekeit is szolgálják. Ha valaki szembeszáll az Kremllel, az elvi, ésszerű és szükséges, mivel Moszkva a demokrácia ellen folytat hadjáratot. Azon fáradozik, hogy megrendítse az alapot jelentő pluralizmust és türelmet. Bármilyen fura, de a globalizáció önjelölt ellenfelei a szélsőjobbot próbálják globalizálni. A demokrácia híveinek mindenütt szolidaritást kell tanúsítaniuk és ellent kell állniuk annak, hogy a világ a tekintélyelvűségbe sodródjon.

FAZ

frankfurter_allgemeine.jpg

A konzervatív újság kommentárja úgy véli: nem szabad megengedni, hogy Bannon Európában kalózkodjon, azaz hogy alapítványával Brüsszelben telepedjen le, és onnan tegye teljesen szalonképessé a nacionalista gondolkodásmódot.  Arra törekszik, hogy megadja a végső döfést az EU-nak, ehhez fel akarja venni a verseny a Soros-féle Nyílt Társadalom alapítvánnyal. Németországban persze nem sokra jutna, mert az ottani törvények kimondják, hogy egyetlen közhasznú alapítvány sem támogathat pártokat, még közvetve sem. Ám Belgiumban nincsenek ilyen korlátok, ezért onnan bátran hirdetheti az unilateralizmust, a bezárkózást, a kisállamiságot, ami hatalmas kihívás az unió részére.

A szerző, aki a hamburgi Zeit-alapítvány vezetője, rámutat, hogy Németországban manapság virágzanak a polgárok által létesített alapok, amelyek a Karl Popper-féle nyíl társadalmat testesítik meg. Csakhogy most megjelentek olyan képződmények ezen a területen, lásd az AfD próbálkozását, vagy Magyarországot, Lengyelországot és Törökországot, amelyek nem a közös jó előmozdítására hivatottak. A történelem azt mutatja, hogy a bezárkózás és a jobboldali-populista nacionalizmus tévút, ideértve, hogy a totalitárius rendszerekben betiltották az közhasznú alapítványokat, mondván, hogy azok beavatkozást jelentenek a magánszféra oldaláról. Megfontolandó, hogy német és hasonló gondolkodású európai alapítványoknak nem kellene-e elemző intézetet létrehozniuk, a demokrácia, a liberális jogállam érdekében?

Spiegel

der_spiegel.jpg

Kemény diónak bizonyulhat, hogy Bannon egyesítse a jobboldali Európai populistákat Brüsszel ellen. Trump egykori tanácsadója bevallottan lázadást szeretne elérni, ám az első elutasítás máris megérkezett, mégpedig Lengyelországból. A jobboldali-nemzeti PiS egyik illetékese úgy nyilatkozott, hogy ők nem gondolkodnak ilyesfajta lehetőségben. Az ok az, hogy Bannont támogatja Oroszország, ez pedig a lengyelek szemében kizáró ok. Azon kívül nem szeretnék lebontani az EU-t. Valószínűleg hasonlóképpen vélekedik Orbán Viktor is, akinek az ellenségképe ugyan szintén Soros, akárcsak a Fehér Ház korábbi tanácsadójáé, ám a magyarok – Varsóval egyetemben – rá vannak utalva a közösségi támogatásokra. Az olasz jobboldal és Le Pen pártja hallgat a „Mozgalom” ügyében. A dolog úgy áll, hogy alighanem túlságosan is különböznek egymástól a jobboldali populisták Varsó és Párizs között, ezért cseppet sem könnyű egy zászló alá terelni őket. Egy francia politikus úgy látja, hogy Bannon mindenek előtt amerikai nacionalista, ezért alábecsüli, hogy Európa történelmi okok folytán milyen bonyolult.

The Times

the_times_1.jpg

A konzervatív újság azt emeli ki Orbán Viktor tusványosi beszédéből, hogy a következő európai választás véget vet a liberális elit uralmának a földrészen. Vagyis a politikus szerint a harc a liberális demokrácia ellen folyik majd, és a bevándorlás elutasítása, illetve a nacionalista jobboldal felemelkedése folytán vereséget mér az EU jelenlegi vezetőire. A miniszterelnök ily módon kesztyűt dobott a hagyományos politikai pártoknak. A választást döntőnek minősítette a keresztény Európa jövője szempontjából. A lap hozzáteszi, hogy a szélsőjobb ausztriai és olaszországi győzelme után a földrész a populisták megerősödésével néz szembe. Orbán kívánja vezetni az európai kampányt a hagyományos konzervatív politika visszaállítására.

A magyar választást már megnyerte, az EU-t és a migránsokat támadva. Azóta jogszabályokban korlátozta azoknak a civil szervezeteknek a tevékenységét, amelyeket az illegális bevándorlás bátorításával vádol. Ördögnek állítja be Soros Györgyöt. Lengyelországgal az oldalán azt ígéri, hogy kulturális ellenforradalmat vezet Brüsszel ellen. Szövetségesre talált az osztrák kancellárban. Merkelt zavarba hozta azzal, hogy újraértelmezte a keresztény demokráciát, és azt a populista nacionalizmus felé viszi. Orbán úgy véli, hogy az EP-választás a 68-ashoz hasonló politikai földrengést hozhat.  

Bloomberg

bloomberg_1.jpg

A szélsőjobbos pártok előretörése nyomán felbátorodott magyar miniszterelnök maga köré igyekszik gyűjteni az illiberális erőket a jövőre esedékes európai választásokra. Tusványoson egységes frontra szólította fel ezeket a pártokat, hogy Strasbourgban ők legyenek a befutók 2019-ben. Miután az eltelt 8 évben megszilárdította hatalmát Magyarországon, most azon van, hogy szélesebb keretekben is győzedelmeskedjen az általa szorgalmazott „keresztény demokrácia”, ami elveti a multikulturalizmust és a liberális értékeket. Lendületet adott neki a jobboldal sikere Olaszországban és Ausztriában. Ezúttal is támadta a Bizottságot, bár úgy gondolja: hamarosan érdektelen lesz, hogy Brüsszel aggódik a migrációval és a civil szervezetekkel kapcsolatos politika miatt, mivel lejár a testület mandátuma.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4014149527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2018.07.31. 16:15:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A végeredmény a lényeg. az mindent megér, ha eltűntet benneteket a 3,14csába.
ezt pediglen nagyon jól teszi, bár valóban nem sokat görcsöl vele, hiszen alapjáraton is baszott nagy seggfejek vagytok.
Lassan itthon már végképpen nincs ellenfél, ideje, hogy Brüsszelt is kitakarítsa, bár még nem tudom-mert a Bálványoson (milyen találó név) nem beszélt róla--, hogy mi az isiász ellenszere.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.31. 16:17:25

@Fülig José: :))

Egy dolgot tudok gyúrcsány védelmében fölvetni, hogy nem lopta halálra magát közpénzből. De ez még több, mint 9 millió honfitársunkról elmondható, ezzel nem magasodik ki a tömegből. 6 milliárd vagyonnal kezdte az országlását, és azt hiszem, kicsit kevesebbel fejezte be.

Egyébként én simán teljes vagyonelkobzást rendelnék neki, az általa okozott mérhetetlen károk részleges (hangyányi) jóvátételére. Mellesleg az a vagyon eleve lopott volt.

antiinternáci 2018.07.31. 16:17:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Nem. A megfélemlített deprivált gyűlölködő falusi nyomorultak. Sajnos sok van belőlük."

Ezt nem értem. A bolsevisták általában mi dig arról beszélnek, hogy ők szeretik a szegényeket. (Na jó, tudjuk...) Te meg itt fikázod őket amiért nem rátok szavaztak?
Pedig megígértétek korábban még azt is, hogy visszaadjátok a 28ezer ft segélyt az 50ezres közmunka helyett, és nem kell dolgozniuk, csak otthon feküdni. Aztán mégis ellenetek szavaztak... Szar érzés lehet, hogy évtizedek óta keményen dolgoztok a cigányság szegény sorban tartásán, azok meg nem értékelik ezt.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.31. 16:18:42

@6.Lenin: Csak te kapd meg a napi zsoldodat, öreg trollgeci, az ország pusztulhat, mi?

6.Lenin 2018.07.31. 16:23:16

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ti vagytok az ország? Beszarok rajtad.
Eddig az volt a tapasztalatom, hogy a macskák okos állatok.

Nagyon kérlek, legalább ezt ne rombold le bennem. Kérlek válts képet, bár nem hiszem, hogy találnák az állatok közt hozzád hasonlót.

Valami vicces fletós kép jobban kiemelne téged.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.31. 16:23:16

@antiinternáci: "A bolsevisták általában mi dig arról beszélnek, hogy ők szeretik a szegényeket."

A csúti geci sose mondott ilyet. Még csak nem is gondolt, szerintem. Csinálni meg pont az ellenkezőjét csinálta, mélyítette a szakadékot a szegények és nemszegények között. Hiába bolsevik a geci, a gazdaságpolitikája neoliberális.

"Te meg itt fikázod őket amiért nem rátok szavaztak?"

Rám tuti nem szavazott senki, én nem indultam a választáson. MDF meg rég nincs. Bár lehet, hogy volt egy ilyen kamupárt is, a geci gazdád elég cinikus hozzá.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.31. 16:24:31

@antiinternáci: "Pedig megígértétek korábban még azt is"

14. havi nyugdíjat, azt ígért a geci gazdád.

Cycmen 2018.07.31. 16:42:06

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: 14. havi nyugdíjat, azt ígért a geci gazdád.

A te geci gazdád meg 14. havi rezsit.

csakférfi 2018.07.31. 16:45:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"A brit lap Soros György filozófiája és annak végzetes tévedése című cikkében kifejti: az értelmiségi milliárdos egy olyan kozmopolita világot szeretne, amelyben nincs rasszizmus és béregyenlőtlenség, az amerikai birodalom pedig éppúgy a múlté, mint a kapitalizmus árnyoldalai. Sikertelensége ezért nem csak róla szól, hanem egy egész osztály, egy egész világértelmezés sikertelenségét jelzi."
...
...Amíg azonban az emberek többsége az egyre kisebbedő torta utolsó szeletéért harcol, addig nehéz elképzelni egy ilyen világ létrejöttét. Lehet, hogy a nyílt társadalom csak egy olyan világban valósulhat meg, ahol senki sem lehet annyira gazdag, mint Soros, Gates, Zuckerberg és társai."

mfor.hu/cikkek/vallalatok/a-vegzetes-hiba-ebben-nagyot-tevedett-soros.html?utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery

Ez van.
:)

csakférfi 2018.07.31. 16:46:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"A brit lap Soros György filozófiája és annak végzetes tévedése című cikkében kifejti: az értelmiségi milliárdos egy olyan kozmopolita világot szeretne, amelyben nincs rasszizmus és béregyenlőtlenség, az amerikai birodalom pedig éppúgy a múlté, mint a kapitalizmus árnyoldalai. Sikertelensége ezért nem csak róla szól, hanem egy egész osztály, egy egész világértelmezés sikertelenségét jelzi."
...
...Amíg azonban az emberek többsége az egyre kisebbedő torta utolsó szeletéért harcol, addig nehéz elképzelni egy ilyen világ létrejöttét. Lehet, hogy a nyílt társadalom csak egy olyan világban valósulhat meg, ahol senki sem lehet annyira gazdag, mint Soros, Gates, Zuckerberg és társai."

mfor.hu/cikkek/vallalatok/a-vegzetes-hiba-ebben-nagyot-tevedett-soros.html?utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery

Ez van.
:)

nemecsekerno_007 2018.07.31. 17:00:24

@Könnyen elkaptuk, uram!: "tehát sehogy. Elismerted...."

Mészáros legalább pénzért csinálja. Ti meg ingyen bohóckodtok...

Na most akkor ki a h@lye :D

2018.07.31. 17:09:49

Mennyi jópofa liberofasiszta gyűlt ma itt össze! Mi történt, amnesztia volt a zárt osztályon?

2018.07.31. 17:35:12

@nemecsekerno_007: te vagy a hülye. Még örülsz is annak, hogy szopatnak.

2018.07.31. 17:43:34

@Cycmen: sajna a dolog nem innen indult. Arról volt szó,, hogy a hazai nagytőke kialakítása üdvös, és most ez folyik. A kínai occó alapanyag, amit törökök matricáznak föl olyan névvel, ami a világpiacon eleve az olcsóságot sejteti, nem fogja feltámasztani a könnyűipart...
Arra jó, hogy az locsót drágán eladva egy olyan piacon, amit Orbán diktál, profitra lehessen szert tenni maguknak...
Nem, nem az országnak, mert ahhoz külföldön kéne értékesíteni. Tehát a kínai alapanyag Kínát gazdagítja, nem minket. És most röhögd ki saját magad. Sőt, le is szarhatod.
Ne feledd hordani a 2rult, hogy lássák, hülye vagy, Kína érdekeit nézed, nem az országét.
Mondjuk nem hiszem, hogy önszántadból vennél ilyen pólót, hisz neked kötelező lesz.

nemecsekerno_007 2018.07.31. 17:58:37

@Könnyen elkaptuk, uram!: "te vagy a hülye. Még örülsz is annak, hogy szopatnak...."

Hát persze. Minden hülye szembe jön az autópályán :)

mgdé 2018.07.31. 18:11:19

@nemecsekerno_007:
"Mészáros legalább pénzért csinálja."

S mennyivel több esze van, mint Simicskának, nem akar belepofázni sem.
S nem elég, hogy zseni, ráadásul még szép is ...

Jakab.gipsz 2018.07.31. 18:16:11

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Sajnos Soros György filantróp nem a gazdám, de szívesen segítenék neki hazám jobbításában."

Soros ez a politikailag korrekt gender diktátor, azért sátánfajzat mert Izraelt is tönkre tette, ne akard majmolni.

Ha pedig valóban szereted a hazádat, be fogod a szádat, és leülsz gondolkodni, mielőtt újra kinyitod.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.31. 18:27:38

@Jakab.gipsz: "azért sátánfajzat mert Izraelt is tönkre tette"

Mesélnél erről, hogyan is ment tönkre Izrael?

És nektek rasszista zsidógyűlölő náciknak ez mit számít?

Az én hazámmal rengeteg jót tett, a magyarok fel se tudják sorolni Soros György jócselekedeteit.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.31. 19:06:51

@Cycmen: "14. havi rezsit"

Dávid Ibolyka? Magadnál vagy? :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.31. 19:20:27

@6.Lenin: :))

"a vezető megfogalmazása meglehetősen balszerencsésnek bizonyult. "Az OTP Bank átkapcsolt túlélőmódba, de megfelelő helyzetben van ahhoz, hogy átnavigáljon a jelenlegi pénzügyi krízishelyzeten"- mondta Urbán László egy pénzügyi konferencián. Pedig a vezérigazgató-helyettes a jelen lévő pénzügyi vezetőkkel próbálta csak megértetni, miért nem elégít ki minden indokolt hiteligényt az OTP. "

Megrendült a válságban az OTP. Nagykaland. Emögött is a zsidó háttérhatalom ármánykodása rejlik szerinted?

Urbán meg egy seggfej, erről is Soros György filantróp tehet?

"a Soros Fund egy kölcsön ügylet egyik lábaként shortolt, s ráadásul úgy, hogy tudhatta, hogy a zárószakasz előtti hatalmas megbízásával lerombolja a piacot. A spekuláns alapja másnap le is zárta a pozíciót, így a dolog mögött nem világmegváltó fundamentális gondolat állt, hanem egy egyszeri spekulatív szándék "

Igen. Az ördögi spekuláns befektet, a saját pénzét teszi fel kockára a haszon reményében. Nélküle nem működne a tőzsde. OTP részvényed van, vagy szerelmes vagy Csányiba?

taga20 2018.07.31. 19:20:54

@nemecsekerno_007: haver, te szopni jársz ide, az fiksz!

a mai teljesítményedért kapsz egy szaros 2rul gatyát, kb. ennyit ér a mai trollkodásod:)))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.31. 19:22:01

@csakférfi: "az értelmiségi milliárdos egy olyan kozmopolita világot szeretne, amelyben nincs rasszizmus és béregyenlőtlenség"

Figyusz, te szereptévesztésben vagy. Neked nem dicsérned kell Soros György magyar patriótát. :))

6.Lenin 2018.07.31. 19:33:06

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A filantróp bácsi a saját pénzét fekteti be, amit előtte másoktól vesz el. ezért büntették meg pár száz millió forintra, vagy ítélték el más országokban is, ahol büntetik a filantrópiát.

Te se fox már elhülyülni az tuti.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.31. 19:37:13

@6.Lenin: "A filantróp bácsi a saját pénzét fekteti be, amit előtte másoktól vesz el."

Az a Mészaros (orbán) gazdád. Százmilliárdokat lop a költségvetésből, aztán elegánsan befekteti a közpénzjellegét elvesztett vagyont.

A befektető a SAJÁT pénzét kockáztatja, verd már be abba a tök fejedbe. :))

6.Lenin 2018.07.31. 19:48:14

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Az a Mészaros (orbán) gazdád. Százmilliárdokat lop a költségvetésből, aztán elegánsan befekteti a ....

A befektető a SAJÁT pénzét kockáztatja,"

csakférfi 2018.07.31. 20:20:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"
VÁLLALATOK SOROS GYÖRGY
2018. JÚLIUS 11. 14:11
A végzetes hiba: ebben nagyot tévedett Soros
mfor.hu
A milliárdosok többségével ellentétben Soros György nem elérhetetlen plutokrata, hanem a progresszív ideák iránt elkötelezett, provokatív gondolkodó - írja véleménycikkében a Guardian. Filozófiája azonban a valóságban nem vált be: nem tudta olyanná formálni a világot, amilyenné szerette volna.

A brit lap Soros György filozófiája és annak végzetes tévedése című cikkében kifejti: az értelmiségi milliárdos egy olyan kozmopolita világot szeretne, amelyben nincs rasszizmus és béregyenlőtlenség, az amerikai birodalom pedig éppúgy a múlté, mint a kapitalizmus árnyoldalai. Sikertelensége ezért nem csak róla szól, hanem egy egész osztály, egy egész világértelmezés sikertelenségét jelzi.

A cikk szerzője, Daniel Bessner szerint Soros hitt abban, hogy a kapitalizmus és kozmopolitizmus szükségszerűen kapcsolódik egymáshoz: a szabad társadalom a szabad (bár szabályozott) piacon alapszik. Kiderült azonban, hogy ez a kapcsolat nem megfelelő. A kapitalizmus ugyanis azáltal, hogy egy szűk réteg kezében koncentrálja a javakat, épp azt ássa alá, amitől Soros nyílt társadalma függ: a bizalmat, a szolidaritást és az empátiát.

Nyílt vs. zárt társadalmak

Soros filozófiája és filantróp tevékenysége a nyitott társadalom ideáján alapszik. Ezt a terminust Karl Popper filozófus alkotta meg. Eszerint míg a nyitott társadalmak lehetőséget teremtenek az értelmes párbeszédre, sőt egyenesen védik azt, addig a zárt társadalmak arra kényszerítik az embereket, hogy alávessék magukat egy (vallási, politikai vagy gazdasági) hatalomnak.

Bessner szerint Soros alapelve ezzel párhuzamosan az internacionalizmus: olyan világot szeretne, amely nem szuverén államokon, hanem egy globális közösségen alapszik, szabadsággal, egyenlőséggel, jóléttel. Szerinte az emberiség csak egy ilyen nyitott társadalomban képes jól kezelni a létét fenyegető kihívásokat: a klímaváltozást és az atomveszélyt. Ezért szeretné Soros átalakítani a politikát és társadalmat, nemzeti és nemzetközi szinten.

A keleti küldetés

Mindezt szem előtt tartva alkotta meg a Nyílt Társadalom Alapítványt, amely rövid idő alatt nemzetközi hálózattá nőtte ki magát. Az első külföldi alapítványt 1984-ben éppen Magyarországon hozta létre. Azt gondolta, hogy az akkori szocialista országok a zárt társadalmak utolsó modelljei. Demonstrálni akarta a világnak, hogy békés eszközökkel, pénzzel, katonai beavatkozás és politikai felfordulás nélkül meg lehet őket szabadítani az elnyomástól. Úgy vélte, hogy kulturális és társadalmi tevékenységek támogatásával, egy alternatív finanszírozási forrás megteremtésével maga is fontos szerepet játszott a kommunizmus összeomlásában.

Ugyanakkor figyelmeztetett arra, hogy a keleti blokk csak akkor maradhat tartósan demokratikus, ha támogatást kap a Nyugattól. Nyugaton azonban nem volt erre politikai akarat, nem akartak plusz áldozatot vállalni a 90-es években. Habár a nyugati tőke beáramlott Kelet-Európába, valójában a kleptokrácia és az antidemokratikus hatalom megmaradását segítette. Soros képtelen volt felmérni, hogy a kapitalizmus, amelyben a profit az első, szükségszerűen aláássa a demokratikus folyamatokat.......

Az EU-ban is csalódott

Amerika hanyatlása miatt Soros azt remélte, hogy a nyílt társadalom majd az EU-ban valósul meg. Reményeit azonban aláásta a mélyülő recesszió, a menekültválság és Vlagyimir Putyin orosz elnök támadása a nemzetközi jog ellen. Csalódott amiatt, hogy ezekre a problémákra szerinte nem adott megfelelő választ az EU, ráadásul a jobboldali nacionalizmus is erősödni kezdett. Miután pedig a britek megszavazták a Brexitet, az EU széteseését gyakorlatilag visszafordíthatatlan folyamatnak nevezte. Az EU tehát nem lett az a modell, amit szeretett volna, hogy legyen."

Cikk linkje fentebb.
Mintha én írtam volna.
:)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.31. 20:21:32

@6.Lenin: Mivan trollgeci, átmentél papagájba? Kubatov már a kopipésztért is fizet??? :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.31. 20:30:32

@csakférfi: "Mintha én írtam volna."

Igen, Soros György filantróp jót akar a világnak, leginkább Magyarországnak, és erre több, mint harminc éve nagyobb vagyonokat áldoz.

Ezzel szembenáll a hazaáruló maffiózó csúti geci, aki kifosztja, és eladja az országot az oroszoknak.

Magyarország jótevőjét gyűlölik, a haza elárulóját pedig imádják a deprivált falusi, mélyszegénységben tartott tömegek. Felfordult világ.

6.Lenin 2018.07.31. 20:32:11

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Nem, csak hülyeséget írtál, mint mindig. Csak szóltam.

csakférfi 2018.07.31. 20:41:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Nem igazán!
Orbán is meg Soros is kifosztja a szegényeket.
A "falusi bunkókat" azaz benünket.
Lényegtelen számomra milyen megfontolás alapján.
Sot az is hogy a lopott pénzből mennyit és milyen "jó dologra" költenek.
Mint már írtam "ez van".
Semmi kedvem...sem hangulatom ezért polituksi nézeteket ütköztetni.vagy mást ez miatt negatív jelzővel illetni.
:)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.31. 20:50:08

@csakférfi: "Soros is kifosztja a szegényeket."

Ezt részletezd, lécci. Orbán volt, aki ellopott egymilliárdot a kolontári/devecseri áldozatoktól, Soros György adományozott nekik egymilliárdot.

Soros György a szegregált szegény gyerekek tanulmányait támogatta, ma már mindegyikük orvos, ügyvéd...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.31. 20:50:55

@6.Lenin: Trollgeci, olyan hülye vagy, hogy még a kopipésztet is elrontod. :))

2018.07.31. 21:15:44

A helyzet az, minden fideszes troll bánatára, aki idejár libsiket szopni, hogy a fideszhitler egy senki. Ugyan a saját választói meg az összes cigány rá szavaz és bármikor tud kétharmadot csalni, Európában egy nimand. Annyit ér, mint kisgyerek fingása a tusnádi tó hugyos pancsolójában. Szóval Trump rögtön leszarta és azóta sem vakarta le róla, Putyin folyamatosan szopatja, Európában koldus cigány, aki az adományokat ellopja. A hívei inkult büdös kádárista parasztok, szolgálói bűnözők.
Az ország gazdaságilag és katonailag egy nagy nulla, semmire sem jó népessége fogyóban, az EU-ba bevándorolt népek legrosszabb példája. Na most mit is akar egy jelentéktelen, nevetséges cigányhitler az EU-ban irányítani vagy parancsolni? Valamelyik fasznyelő orbán-troll el tudja magyarázni ezt két szopás között?

csakférfi 2018.07.31. 21:55:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Soros lop.
Ma ezt úgy hívják....őőő.....tőzsdézik.
Ja hogy ez törvényes?
Nem mondod?
Valaki bukik ott valaki msg nyer.
Hidd el effektív munka nincs mögötte.
Úri huncutság.
Mondja a vidéki paraszt.
Azaz én.
Na jó éjt!
Politikai vagy vallási hovatartozásra tekintet nélkül.

csakférfi 2018.07.31. 22:01:44

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:
Ezek után már csak a kollektív öngyilkosságban találhatjuk meg a megnyugvást.
Gratula.
Szépen fényezed a magyarságunkat.
Ja, kihagytad....elhízott disznók vagyunk és cigivel a szánkban alszunk.Nem sportolunk,nem mozgunk,nem tudunk idegen nyelveket.....bla....bla...bla....
Na cső! :)

2018.07.31. 22:33:00

@csakférfi: Eszerint míg a nyitott társadalmak lehetőséget teremtenek az értelmes párbeszédre, sőt egyenesen védik azt, addig a zárt társadalmak arra kényszerítik az embereket, hogy alávessék magukat egy (vallási, politikai vagy gazdasági) hatalomnak."

Mintha te írtad volna? Meg ne tudja Orbán, hogy az illiberalizmust, a nacionalista berendezkedést támadod!

2018.07.31. 22:35:08

@6.Lenin:
A filantróp bácsi a saját pénzét fekteti be, amit előtte másoktól vesz el"

Hogyan???
Te tényleg nem látsz a nerszemüvegedtől?

2018.07.31. 22:39:23

@nemecsekerno_007: nem, csak a hülyék jönnek szembe, mint te. De a lényeget szépen átlépted. Ja, hisz neked az a jó, ha nem te, hanem Mészáros gazdagodik...mert nem vagy te hülye! Megmondták a hangok is a fejedben!

2018.07.31. 22:42:10

@csakférfi: hidd el, fogalmad sincs a tőzsdéről. Attól, hogy vidéki vagy, még olvasgathatnál...

csakférfi 2018.07.31. 23:00:00

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Sorry öregem!
Párbeszéddel még egyetlen konfliktust sem oldott meg az ember.
Háboru......na az igen!
Az megoldotta. Nézd meg az emberiség történelmét.
Háborúk és békés időszakok váltják egymást.
Mivel elméletek vannak. A gyakorlat meg.......az más.

csakférfi 2018.07.31. 23:04:24

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Valóban?

Nincs a tőzsdéről fogalmam?
Olvasgathatnék vidéki létemre?

"Soros György az elmélet megalapozása kapcsán megkülönbözteti a világ megértésére, megismerésére irányuló észlelő (kognitív) és a világ befolyásolására, megváltoztatására irányuló cselekvő (manipulatív) funkciót. Fontos meglátása szerint a két funkció elszigeteltségéből nem indulhatunk ki. A megfigyelt társadalmi jelenségek – így a pénzpiacokon részt vevők – személyére semmiképpen sem érvényes a két funkció elszigeteltsége.
...Soros hangsúlyozza, hogy a pénzpiacon domináns szerepet játszó szintetikus eszközök és értékelési modellek a racionális elvárások téves elméletén alapulnak. A reflexivitás elméletének alkalmazása elől elzárkózó, a tudományos kutatás egységességét valló közgazdaságtan azonban lehetetlenné teszi a társadalmi események természeti eseményektől lényegükben eltérő jellegzetességeinek kutatását.

...
z alapvető gyarlóság posztulátuma Szerkesztés
Soros tétele szerint a tévedés elkerülhetetlen. A végső igazság az emberi elme számára elérhetetlen, azok az ideológiák, amelyek ilyet ígérnek törvényszerűen tévednek.

Wiki idézet.
Köszi . Én jól alszom.
Ez így is marad.
:)

2018.07.31. 23:15:05

@csakférfi: értelmezni képes vagy? Sorosnak az a véleménye, hogy a tőzsdei szereplők közgazdasági törvények mentén gondolkodnak, de a tőzsde nem logikus, hanem érzelmi mintát mutat. Ezért eleve be van építve a bukás esélye.

Nem cáfoltál engem, fingod sincs a tőzsdéről.

2018.07.31. 23:27:20

@csakférfi: az emberiség története a kereskedelemről szól. A komparatív előnyök kihasználása visz előbbre, a háborúk konzerválnak egy állapotot. A háború utáni újraosztás hozza a fellendülést.
Oroszország szinte állandó harcban áll, sikerült is kivéreztetnie magát...most ott tart, hogy nem képes megvásárolni saját magától a saját maga gyártott szupertankot.
Ezzel szemben, ha Trump tényleg nem beszélt félre, ami azèrt kétséges, az EU amerikai palagázt fog vásárolni, cserébe az amerikai védővámok eltörléséért.
A sikertelen EU az elmúlt két évben kereskedelmi megállapodást kötött Ausztráliával, Japánnal, Kínával, A dél-amerikai kereskedelmi szervezettel...

Ha Trump palagázt szállít, mi lesz az orosz gázzal? Déli áramlat? Elfújta a szél?
Ja, nem. Majd az oroszok katonailag megoldják az egészet, hisz szerinted a háború hoz megoldást...
Te lemaradtál a középkorban...bár az Aranybullát is tanulmányozhatnád...

2018.07.31. 23:28:50

@csakférfi: elhiszem, hogy jól alszol, a gondolataid nem akadályoznak ebben.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.31. 23:31:49

@csakférfi: "lop.
Ma ezt úgy hívják....őőő.....tőzsdézik."

:))

Meglepően buta vagy. Te hogy maradsz így életben?

"effektív munka nincs mögötte."

:))

Na mindegy. Valaki véletlenül megmutatta neked, hogy kell internetre felkapcsolódni. Használd ki, guglizz rá, hogy működik a világgazdaság.

Guglizz rá a munka és a tőke hozadékára.

De mondok egy egyszerű példát, hátha azt megérted. Te kiadod a lakásodat. Pénzért. Effektív munka nincs mögötte. Akkor te lopsz?

2018.07.31. 23:33:10

@csakférfi: sorry, de párbeszéddel rengeteg konfliktust oldottak már meg...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.31. 23:33:40

@csakférfi: "Nincs a tőzsdéről fogalmam?"

Nincs. De nem csak a tőzsdéről. A Világról nincs fogalmad, amekkora butaságokat beszélsz. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.31. 23:38:05

@csakférfi: "Párbeszéddel még egyetlen konfliktust sem oldott meg az ember."

:))

Pedig erről szól a diplomácia. Vannak olyan országok, ahol egész minisztérium foglalkozik a külüggyel. És az tele van hozzáértő diplomatákkal. Mondjuk pont Magyarországon nincs, de szinte a világ összes országában van ilyen.

Az Európai Unió a párbeszédről szól. Lehet, hogy neked nem tűnt fel, de HETVEN éve nem volt az EU területén háború.

2018.07.31. 23:40:35

@csakférfi: tehát miután a Soros idézettel is ellentmondtál Orbánnak, szerintem ne aludj oly nyugodtan.
A tőzsde alapvető szerepe, hogy a vállalatokat tőkéhez juttassa .
Tehát, ha úgy tetszik, pont a bankárok ellen működik.

Ha nem lenne tőzsde, nem tudná Varga és Matolcsy finanszírozni az országot. Hol adná el az államkötvényt? A Józsefvárosin?
Kici, de occó?
Ez nagyon lebutított verzió, de attól félek, így is meghaladja NERszintedet.

2018.07.31. 23:48:01

@csakférfi: Good Friday Agreement.
Egy véres, háborús időszak megegyezéses lezárása.
Avagy a kubai konfliktus.

2018.07.31. 23:58:20

@csakférfi: Mátyás király kontra Griska?
Egy háborús időszak megegyezéses lezárása, melynek végén Griska ellenségből csatlós lett?
Legalább a magyar történelmet ismernéd, hamár oly büszkén vagy orbánnacionalista.

2018.08.01. 00:03:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Sajnos ettől lesz valaki NER kompatibilis. Megmondják, mit gondoljon. Sajátja nincs neki, így nem tesz fel fölösleges kérdéseket, és minden esetben támogatja-hevesen bólogat- a párt elképzeléseit, Orbán nyilatkozatait, akkor is, ha előző nap még épp az ellenkezője volt az aktuális.

csakférfi 2018.08.01. 11:32:31

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: @Könnyen elkaptuk, uram!:
Értem.
Tehát a tőzsde azért van hogy hitelezzen a bankok helyett pénzt a tőkeszegény vállalkozóknak.
Azaz bevesz az üzletbe társnak az érték papír tulajdonosát.
Ezért neki időnként osztalékot fizet a nyereségből.
Ezen a Soroshoz hasonló emberek....akiknek joguk van a papírokat adni venni a tőzsdén....igen jól keresnek.
A bankárok meg a kihelyezett hitel kamatából.Mivel a betétért kevesebbet....ez a kamatrés,ha jólemlékszem. Anno vállalkozó koromból
Ezt hívod te munkának és hasznos dolognak.
Én csak simán lopásnak.
Mivel a termeléshez semmi közük.
Csak parazitaként kicsipnek egy morzsányit a tortából.
Amúgy ha türelmesen várna a vállalkozó ......ahigyan én tettem....összetudná a vállalkozásáhiz a pénzt spórolni.
Aztán a nyereség egy részét félretéve....céltartalék....jutna a fejlesztésre.
Nekem 10 évembe telt hitel nélkül 750m2-ről.....3500m2növelnem a termelő területet.
A bevételeimet pedig 5szöröznöm.
Ezek kis számok. Aki nagyobb volumenre törekszik kénytelen parazitákat tartani.
Ez ma a "normális".
Nektek.

A másik.
Tárgyalásos konfliktus megoldás.
Ha majd ezt a hírt hallom a tv-ben vagy más médiában
"A világon most ünnepli az emberiség az 50. évforduloját annak hogy sehol nincs háboru és nem halt meg senki azóta gyilkosságban"
Na akkor gyerekek elhiszem hogy az ember képes konfliktusokat megbeszéléssel oldani.
Addi csak az "illékony" béke időszakát éljük.
Utána jön a feszültség oldására a .....terrorizmus,gyilkosság ,robbantás.....stb.
Ne éljetek illúziókban. Az emberek csak elfolytják az indulataikat.
Mivel beszélgetnek és most ez a "divat".
Itt meg a kommentszekcióban igazán látványosan tubózzuk egymás gyülöletét.
Átkozódtok....alázzátok....kicsinyelitek egymást.
Engem is.
Ezt hívjátok beszélgetéses konszenzusos feszültség oldásmak.
Nevetséges az álszenteskedésetek.
Komolyan.
:)

csakférfi 2018.08.01. 11:39:37

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Még valami.
Rühellem az orbáni diktátorokat.
Rühellem a soros-féle bankár maffiát.
Nem függök tőlük.
Tőletek sem.
Ha lesz egy újabb pénzügyi összeomlás (ujabban mindenki naponta ezt jósolgatja) tolem éhen is veszhettek......ha a pénzetek nem fog érni annyit sem mint a papír amire rányomtatták.
Remélem nem érem meg

6.Lenin 2018.08.01. 11:52:59

@csakférfi:

Nem kell őket ennyire komolyan venni, a macska csak a blogot szeretné életben tartani a kattintások növelésével, szerintem direkt provokál, valószínűleg több nicken is.
Nincs párbeszéd, pontosan miattuk.
Buktak, és más nem maradt a többieknek, mint az értelmetlen acsarkodás. Valamikor, valamiért bedumálták maguknak, hogy mindenhez jobban értenek, ők tudják, mit szeretnének mások, de ez sehogy nem jött össze, sőt kezd kiderülni, mások sokkal sikeresebbek.
Meg kell érteni, hogy ezt nagyon nehéz lehet feldolgozniuk. Mind1. Rájuk kell hagyni, vagy bebizonyítani, hogy most éppen robognak lefelé a szakadék felé, de ezt úgysem fogják megérteni. Majd az idő a helyükre teszi őket.
Szerintem.

csakférfi 2018.08.01. 12:42:11

@6.Lenin:
Ravasz!
Figyelsz és hallgatsz.Olvasgatsz és véleményt formálsz............és milyen jól!
:) :)
Köszönöm!
Emlékszem már egyszer véleményt cseréltünk ,mi ketten anno ,valahol egy poszt kapcsán.
Nem becsméreltük egymást.
Rendes embernek ismertelek meg akkor.
Most is ezt gondolom!
Mégegyszer.
Köszönöm!
:)

6.Lenin 2018.08.01. 12:52:59

@csakférfi:

Azért írtam, mert emléxem rád. Nem kell azonos véleményen lenni a jóízű beszélgetésekhez, sőt, akkor tanul igazán az ember, ha kiderül, hogy más esetleg mást, másként lát, és lehet, neki van igaza. Miattad voltam kénytelen Platón műveit olvasgatni, kicsit elmélyültebben, de gyerek-apa-nevelőapa kapcsoltban is kénytelen voltam korrigálni az eddigi véleményem.

csakférfi 2018.08.01. 13:06:48

@6.Lenin:
Barátom!
Nagyra tartalak!
Ha személyesen ülnénk szemtől szemben.....meghajolnék előtted!
Most vedd ugy hogy ezt teszem itt a buszon zötykölődve a melóba menet.
Tiszteletem jeléül!
Ha ez segített (tudtomon kívül) örömmel tölt el.
:) :)

6.Lenin 2018.08.01. 13:11:25

@csakférfi:

"Ha ez segített (tudtomon kívül) örömmel tölt el."

Hát B+ a dinnye ettől még pont olyan nehéz-amit épp cipelek-, mint előtte volt, de kösz, hogy próbáltál segíteni.

csakférfi 2018.08.01. 13:19:39

@6.Lenin:
Ki a "tököm" mondta hogy az élet könnyű?
A nagyobb gyerekem ....19 éves az Audinál robotkezelő.....belengette hogy 11 napig itthon lesz leállás miatt.
A kisebbik meg most heveri ki a motoros találkozó okozta "sokkot' 17 évesen.
Viszlát intim együttlét az asszonnyal.
Anyósomtól most ment el a kőműves...takarítani ,festeni...
stb.
A fizum meg 3 műszskban.....
Stb.
:)

csakférfi 2018.08.01. 13:21:46

@Cycmen:
:)
Ez csak egy baráti gesztus!
Ma már ezeket is össze mossuk.
Mintahogy az agyunkat az Index.
Egyre nehezebb tisztázni ezeket.
:)

Cycmen 2018.08.01. 13:49:48

@csakférfi: Látom érted a tréfát. Amúgy nekem is jobban tetszik egy egyet nem értő, de korrekt vitapartner mint ezek itt!
Ha provokációként elkezdesz valami hasonló betokosodott dumát nyomni nekik akkor van ám hiszti. Néha akkorákat röhögök!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.01. 14:25:44

@csakférfi: "Értem.
Tehát a tőzsde azért van hogy hitelezzen a bankok helyett pénzt a tőkeszegény vállalkozóknak."

Nem érted. Amit most mondtál, az a kötvény. A bank biztosítékot kap, a kötvényes nem.

"Azaz bevesz az üzletbe társnak az érték papír tulajdonosát."

Ez pedig a részvény. A kettőnek semmi köze egymáshoz.

"Ezért neki időnként osztalékot fizet a nyereségből."

A részvényes társtulajdonos, ha osztalékfizetés van, abból neki is jár.

"Ezen a Soroshoz hasonló emberek....akiknek joguk van a papírokat adni venni a tőzsdén..."

Mindenkinek van joga tőzsdézni. neked is, nekem is.

"igen jól keresnek."

Az ember a munkája után kap keresetet. A tőkések a befektetéseiket elvesztik, vagy nyernek rajta.

"A bankárok meg a kihelyezett hitel kamatából.Mivel a betétért kevesebbet....ez a kamatrés,ha jólemlékszem. Anno vállalkozó koromból
Ezt hívod te munkának és hasznos dolognak."

Mikor mondtam akár hasonlót is?

Mit számít egy bankrablás egy bankalapítással szemben?

Nagyon nem érted. Kevered a tőzsdét a bankkal, a kötvényt a részvénnyel, nagy zavar van a te fejedben.

De mondok egy egyszerű példát, hátha azt megérted. Te kiadod a lakásodat. Pénzért. Effektív munka nincs mögötte. Akkor te lopsz?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.01. 14:28:17

Huh, látom, bár semmit nem értenek, de egymás között nagy egyetértés van a fideSSfasszopók között. Nem tudnátok ezt máshol csinálni? Egészen belepirultam. :))

6.Lenin 2018.08.01. 15:11:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

gervaiandras.hu/koenyvekm/emigrans-/51-soros-gyoergy-.html

"– Az üzleti-, tőzsdei sikereinek mi volt a filozófiája?
– A tőzsdét történelmi folyamatnak tekintem. Tulajdonképpen ugyanaz a történelemteória alkalmazható a tőzsdére, mint a kelet-európai forradalmi változásokra. Ugyanaz a meggyorsulás, a tempó gyorsulása, a valóság és a dogma közötti elválasztódás, a reform és a bomlás közötti öngyorsító folyamat jellemzi.
– De hogy lehetett ebből pénzt csinálni a tőzsdén?
– Azt könnyebb, mint a történelmi folyamatot befolyásolni. Ha az ember felismeri és elkapja a folyamat kezdetét és végét, akkor ezzel nagyon sokat lehet keresni.

Ha olyan filozófus lennék, aki befolyásolni tudja a világ sorsát, akkor inkább lennék filozófus, mint pénzember. Most, hogy elég közel kerültem ahhoz, hogy befolyásoljam az események.."

Ezért kell neki a pénz, mert messiásnak képzeli magát, és elhiszi, hogy pénzzel befolyásolni is tudja a világot, mert azt is tudja-hiszen erről szólt az élete-, pénzért bárki megvehető. Az elvek nem számítanak, hiszen, ha van elég pénzed, bármit megtehetsz.

Ebben téved egy kurva nagyot az öreg, ezért utálhatja Orbánt is, rossz befektetésnek számított. Te meg itt nyalod a seggét 1000-el.

6.Lenin 2018.08.01. 15:18:21

@6.Lenin:

"Ha az ember felismeri és elkapja a folyamat kezdetét és végét, akkor ezzel nagyon sokat lehet keresni."

Időközben arra is rájött, hogy ezeket elő is lehet idézni, csak lefizetett ügynökök kellenek.

"Most, hogy elég közel kerültem ahhoz, hogy befolyásoljam az események.."

Vagyis már azt képzeli, hogy elég pénze van, elég lefizetett ügynöke, a dolgok simán mehetnének a filozófiai rögeszméjének a megvalósításához.

szerintem rövidesen koppanni fog az öreg.

Cycmen 2018.08.01. 15:36:26

@6.Lenin:
Vagyis már azt képzeli, hogy elég pénze van, elég lefizetett ügynöke, a dolgok simán mehetnének a filozófiai rögeszméjének a megvalósításához.

Soros CIA ügynök. Egy magánembert kinyírnának ha kormányokat döntögetne saját szakállára.

6.Lenin 2018.08.01. 15:54:50

@Cycmen:

Ő a kis Bandi (Gyurika), a pénztáros.

2018.08.01. 15:57:17

@csakférfi: kevered. Attól, hogy valaki játszik a tőzsdén, kockáztatja a pénzét és nyer vagy veszít, a tőzsde alapvetően nem rossz dolog. A Lehmann brothers egy világszintű pénzügy összeomlást idézett elő. Attól még a lakáshitelezést nem kell eltörölni.

6.Lenin 2018.08.01. 16:06:23

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Időnként az államnak"kötelessége" megmenteni ( az adófizetők pénzéből) a baráti bankokat, a konkurens meg simán beledöglik (magukkal viszik a kisemberek megtakarításait). Ezek mind nagyon jó dolgok, olyan igazi baloldali, liberális dolgok, tulajdonképen kajálniuk kéne a haladó embereknek. Kajálják is, hogy időnként a mindent megoldó piacgazdaságon végigsöpör egy válság, mint a nyári zápor, vagy a lakodalomban az okádás, ezek természetes velejárói a fejlett világnak.

2018.08.01. 16:07:33

@6.Lenin: ne éld bele magad, nem állítottam ilyet.

6.Lenin 2018.08.01. 16:08:27

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Csak próbálkozol, igaz elég gyengén.

2018.08.01. 16:10:18

@6.Lenin: látom, frusztrált vagy. Vagy csak unatkozol?

2018.08.01. 16:12:17

@csakférfi: azt állítottad, hogy a háború a végső megoldása a konfliktusoknak. Pusztán ezt cáfoltam.

6.Lenin 2018.08.01. 16:12:35

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Unatkozom, és teccik ahogy erőlködtök.

2018.08.01. 16:13:36

@6.Lenin: akkor szopogasd inkább cicafiú farkát, úgyis most coming outolt a napokban.

6.Lenin 2018.08.01. 16:29:39

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Ezt az 1et nem sikerült még megértenem. Elolvas az ember tőletek néhány hozzászólást, és mint az isiász belenyilal, hogy seggfejek, akik írták. Meg is írja, aztán mégis nap, mint nap erőlködtök, hogy igazoljátok ezt.
Az első 2 után világos volt!

csakférfi 2018.08.01. 18:39:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Öcsém ! !
Nem unod még?
"
Ha kiadom a lakásom akkor munka nélkül keresek pénzt.
Azaz lopok attól akinek nincs.
Mi az érthetetlen ebben?
Az most az "okosság".
Munka nélkül pénzt keresni.....sokat.
Ez nem jó.
Mintahogy az sem hogy a brókerek pénzt kapnak azért hogy te munka nélkül pénzt kereshess a kötvényeid....részvényeid....kincstárjegyeid...stb. után.
Mi ezen olyan érthetetlen?

csakférfi 2018.08.01. 18:43:20

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Ferdítesz.
Nincs megoldva semmilyen konfliktus emberek között.
Ezt pedig köszönd meg a pénznek.
Meg az abból fakadó hatalommániás pszichopatáknak.
Ezért nem lesz a hírekben az amit "vizionáltam".
Érthető?

2018.08.01. 19:16:26

@csakférfi: így igen. De ezzel nem is vitatkoztam.

csakférfi 2018.08.01. 19:55:36

@Cycmen:
"Látom érted a tréfát. Amúgy nekem is jobban tetszik egy egyet nem értő, de korrekt vitapartner mint ezek itt!"

Ezt írtad!
Tény hogy "szélsőséges" idealista vagyok.

Minden jót Neked is!
:)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.02. 10:01:19

@csakférfi: "Ha kiadom a lakásom akkor munka nélkül keresek pénzt.
Azaz lopok"

De gondolom, te nem lopnál, tehát ingyen adod ki a lakásodat. :))

Vegyünk egy embert, egész életében minden hónapban nyugdíjjárulék fizetés helyett félretett egy összeget, hogy vegyen egy lakást, amit majd öreg korában kiad. Meg is öregedett, ki is adná a lakást, de te meggyőzöd, hogy az lopás, adja ki ingyen, és haljon éhen. Szerinted így helyes.

Tehát minden nyugdíjas haljon éhen, hisz munka nélkül nem kaphatnak pénzt, dolgozni meg ugye már nem tudnak.

Csak szólok, hogy te is megöregedsz, és éhen fogsz halni, ha tartod magad az elveidhez. :))

attól akinek nincs.
Mi az érthetetlen ebben?
Az most az "okosság".
Munka nélkül pénzt keresni.....sokat.
Ez nem jó.
Mintahogy az sem hogy a brókerek pénzt kapnak azért hogy te munka nélkül pénzt kereshess a kötvényeid....részvényeid....kincstárjegyeid...stb. után.
Mi ezen olyan érthetetlen? "

6.Lenin 2018.08.02. 10:26:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Ha az ember felismeri és elkapja a folyamat kezdetét és végét, akkor ezzel nagyon sokat lehet keresni."

Időközben arra is rájött, hogy ezeket elő is lehet idézni, csak lefizetett ügynökök kellenek.

"Most, hogy elég közel kerültem ahhoz, hogy befolyásoljam az események.."

Vagyis már azt képzeli, hogy elég pénze van, elég lefizetett ügynöke, a dolgok simán mehetnének a filozófiai rögeszméjének a megvalósításához.

Belekötsz marhaságokba. ezt miért nem kommentáltad?

Nem az a baj, hogy van tőzsde, hanem amire egyesek használják. Mint mindent, lehet jó célra, és rosszra is használni.

Aki országokat, embereket tesz tönkre, hogy hatalmas vagyont szerezzen, az ............., még akkor is, ha ennek nagyon kis részét-hogy lelkiismeretét megnyugtassa-látszólag jótékony célja használja, azért látszólag, mert szeretné az olyan faszokat félrevezetni, mint amilyen te is vagy.
A lényeg sok esetben a háttérben húzódik meg.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.02. 10:48:24

@6.Lenin: Csak szólok, hogy véletlenül nekem címezted ezt az értelmetlen agymenésedet.

6.Lenin 2018.08.02. 11:02:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Nem véletlenül. És látod, pontosan bemutatod, hogy miért is nincs normális párbeszéd.
Nem tudjátok elviselni, hogy mások gondolkodnak is.

Ha neked értelmetlen, akkor vagy nem érted, vagy érted, de nincs ellene semmi komoly cáfolatod.

Tudod az nem ellenérv, hogy milliárdokat keresek más országok lebombázásával, gazdasági tönkretételével, aztán odalökök a menekülteknek valami csekély alamizsnát.

Nincs saját pénz, hiszen neki nincs joga fedezet nélkül pénz nyomtatni. Soros a pénzét előtte elvette másoktól, vagy mások elől, soxor olyan körülményeket teremtett, amit rajta , és a mögötte állókon kívül nem sokan szerettek volna, olyat biztos nem, ami a végeredménye lett lásd Ukrajna, vagy sok-sok más ország.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.02. 11:04:54

@6.Lenin: "Nem véletlenül. "

Akkor pár szóban össze tudnád foglalni, hogy mire akarsz kilyukadni?

6.Lenin 2018.08.02. 11:18:17

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Soros+a tőzsde+ spekulatív pénzcsinálás=munka?
Országok, valuták, emberek tönkretétele=filantróp tevékenység?

Te tartod magad ezekben a kérdésekben az egyedüli hozzáértőnek, szerinted mindenki más rosszul látja ezeket.
Röviden, és szerintem miért címeztem neked.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.02. 11:38:05

@6.Lenin: "Soros+a tőzsde+ spekulatív pénzcsinálás=munka?"

Senki se mondott ilyet. Legalábbis én nem.

A tőzsdén a cégek és a befektetők találkoznak, mindkettőjük örömére. Szeretnél a tőzsdéről kérdezni?

"Országok, valuták, emberek tönkretétele=filantróp tevékenység?

Szeretnél beszélni Soros György és az ukránok konfliktusáról? Kérdezz inkább a vietnami háborúról, arról többet tudok. Az ukránok úgyis feketeseggűek most a gazdád szemében, nem fog örülni, ha nagyon pártolod őket. :))

6.Lenin 2018.08.02. 11:46:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Senki se mondott ilyet. Legalábbis én nem.

"A tőzsdén a cégek és a befektetők találkoznak, mindkettőjük örömére. " mondod te, újra és újra.

Akkor vagy nem érted továbbra sem, vagy szeretnéd a másikat hülyére venni.
Látod, pontosan ezt a dumát nem veszik be az emberek, ezért vagytok a béka seggénél, Orbánnak ehhez semmi köze, legfeljebb kihasználja, de nem az okozója a másik hülyeségének.
azt is már régen megértettem, hogy mindig másról szeretnél beszélni, mint amiről szó van.
Szerintem tisztáztuk ezeket, azt is , hogy valószínűleg a blog életben tartása érdekében játszod néha a hülyét, növelni a kattintás számot, hiszen ebből él a blog is.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.02. 15:49:49

@6.Lenin: ""A tőzsdén a cégek és a befektetők találkoznak, mindkettőjük örömére. " mondod te, újra és újra."

Mindig mást kéne mondanom?

6.Lenin 2018.08.02. 15:55:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Te mindig mást mondasz, mint amit kérdeznek tőled, és amit előzőleg válaszoltál.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.02. 16:24:46

@6.Lenin: Kérdezz nyugodtan, tudásom szinte végtelen tárháza nyitva áll a szűkagyúak előtt is. :))

6.Lenin 2018.08.02. 16:32:44

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Kérdeztelek már néhányszor, vagy elsunnyogtál, vagy másra válaszoltál, vagy semmitmondóan, mint most is.
Tudásod végtelen tárháza= rendkívül primitív, és 1xű. Sőt nagyon átlátszó is, de semmi gond, azt teszed, ami neked jó. Csak szóltam.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.02. 16:46:21

@6.Lenin: Próbálj meg egyszer a kérdésre fókuszálni, és nem csupa mellékes értelmetlen hülyeséget írni. Használd ki, hogy most kivételesen türelmes vagyok egy ekkora trollhoz.

6.Lenin 2018.08.02. 17:18:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Mit szeretnél elmagyarázni a mérhetetlen nagyságú tudásoddal? Hogy a béka seggénél vagytok a Sorossal együtt?
Látom B+!
És nem csak én 1edül. 1re többen.

6.Lenin 2018.08.02. 17:21:01

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Lassan már nekem is jár valami jutalék a B1-től, vagy az már jutalom, hogy mostanában már nem zártok ki?
Ennyire hiányoznak a kattintások?
süti beállítások módosítása