B1 blogcsalád



Igazi magasélet: Semjén helikopteres luxusvadászatai messze túlszárnyalják Rogán helikopterezését

2018. március 09. - Mr Flynn Rider

Alkalmanként 4-5 millió forintnyi svéd koronáért vadászgatott Semjén Zsolt Svédországban, néha helikoptert, néha egy egész hotel kibéreltek neki. 

semjen_svedorszag_vadaszat1.jpg

Highlife. Az angol kifejezés a luxus körülméneket hívatott leírni és Semjén Zsolt esetében szó szerint érthetjük a magasságot: helikopterről vadászgat a magyar miniszterlenök-helyettes Svédországban. Ne feledjük, hogy Semjént a magyar adófizetők fizetik. Ne feledjük, hogy ezeket a költségeket aligha láthattuk viszont a vagyonbevallásában. 

Azt gondolta, hogy Rogán luxuséletmódját nem lehet überelni? Nos, Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes képes volt rá: a választási kampány közepén derült ki róla, hogy Svédországba jár luxusvadászni, titokban.

A KDNP elnökéről idáig is tudtuk, hogy – Lázár János kancelláriaminiszterhez hasonlóan - szereti a vadászatot, hiszen évente borzolja a kedélyeket a fegyvertartás korlátozásának enyhítésével. Ő egyben az elnöke az Országos Magyar Vadászati Védegyletnek is. (Más politikai tevékenysége nem nagyon van, azon kívül, hogy hülyeségeket beszél és felavat.) A Magyar Nemzetnek vadászatszervezők beszéltek arról, hogy a miniszterelnök-helyettes 2012 óta látogat el évente egy alkalommal a skandináv országba. Mint elmondták, a politikus elsősorban jávorszarvasra és rénszarvasra, valamint a főként a tajgaerdőkben élő siketfajdra vadászik. Az Orbán-kormány második embere 2012 óta szinte minden évben egyszer Svédországban vadászott.

Ráadásul az is kiderült: nem mindennapi körülményeket kell a miniszterelnök-helyettesnek biztosítani. 

  • Semjént teljesen el kellett szeparálni mindenkitől, nehogy magyarokkal találkozzon és lebukjon, emiatt egyszer egy egész hotelt kibéreltek neki, hogy a vadásztársaival egyedül lehessenek benne;
  • Semjén vérszomját mindenképpen ki kellett elégíteni: muszáj volt lelőnie egy vadat és a szervezőknek mindent el kellett követniük, hogy ez sikerüljön is neki;
  • Semjén nem viselte jól a gyaloglást és külön kellett neki szerezni lovat, hogy lovagolhasson;
  • a legutolsó alkalommal méregdrága helikoptert is kibéreltek neki, amiről Semjén lelőtt egy rénszarvast és a kilőtt állatot a helikopterrel, a nyakánál fogva fellógatva szállították.

semjen_svedorszag_vadaszat2.jpg 

Nézzük az árat: a luxusutak alkalmanként 4-5 millió forintnak megfelelő svéd koronába kerültek.

A Magyar Nemzet szerint az árat fel is srófolta, hogy Semjénnek extra kérései voltak, mint például a helikopteres vadászat, ami nem olcsó mulatság még Magyarországon sem, nemhogy Svédországban. Az egyórás légi kirándulás 25 ezer koronába került, vagyis több mint 750 ezer forintba.

Rogán helikopterezése  a becslések szerint harmad annyiba került. Amikor 2016-ban Szabó Zsófi sorozatszínész esküvőjére mentek, azt a helikoptert már 250 ezer forintos óránkénti díjért ki lehet bérelni.

UPDATE: az Origo nevű kormányzati propagandaportál már mosdatja Semjént, azt állítva, hogy a helikopter ahhoz kellett, hogy a levadászott állatot elszállítsák. 

Fotók: Magyar Nemzet

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5013726484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

she_wolf 2018.03.10. 14:07:18

@midnightcoder2:
Hogy mitmitmit? Zavar támadt az erőtérben:) Hol mondtam olyat, hogy elítélem a vadászatot? A vadászattal semmi bajom, ha....
Nem kívánom, hogy a puszta kezével menjen zsóti ölre egy dám bikával, vagy vaddisznóval , hogy fürgén szaladjon a nyúl után. Vaddisznónak ott van rezsószilárd, még töltényt is adnék hozzá, rajtam ne múljon! (Á, nem, csak poénkodok, hiszen a falnak is füle van ugyebár.)
Tehát ha idéznéd, hogy hol tettem közzé a vadászattal kapcsolatos elítélő szavakat, akkor megköszönném.

Nekem a parasztvakítással van bajom, valamint azzal, hogy a magyarországi "demokráciát" autokraták szabályozzák be a saját érdekeiknek megfelelően. De legalább fű alatt csinálná, és ha megbukik, eloldalogna. De nem, ezek büszkék arra, hogy az istenadta alattvalókat minden egyes megmozdulásukkal semmibe veszik. Mostanában szinte minden napra kiömlik valamennyi gané a mocsarukból, a lelkes NER hívők meg mosdatják őket.

Itt van ez az idióta, akitől egy jobb érzésű ember haja az égnek áll, mert bort iszik, és vizet prédikál. KDNP. Keresztény. Demokrata. NépPárt. Semjén teológus, szociológus, politikus (azért látszik az ív lefelé, paradox módon mégis a legszarabból hozza ki a legtöbbet -hiszen van hátszele).
Ugye te sem hiszed el, hogy ez a "jóérzésű és példaképként is erősen ajánlott" ember 2012 óta évente (kivéve 2014) a megkuporgatott zsebpénzéből jár bérlődözni -hogy a többi érdekes ügyét ne említsük?
Úgyhogy ha ellentmondást akarsz találni, akkor nem én vagyok a te embered;)
A regnáló kiskirályság tele van ilyen emberekkel, és engem ez bosszant. És még mindig nem látok vállalható és ütőképes ellenzéket. Ez a nagyobbik baj.

arabok balrol 2018.03.10. 14:12:15

@she_wolf: a magyar politikusok mindig is vadásztak

zrínyi korában is meg horthy meg kádár korában is meg most is, az országnak elég jó adottságai voltak/vannak ehhez

sőt nem csak a magyar politikusok lődöznek

ennyi, lehet zsellérkedni irigykedni attól még antilopra fognak vadászni meg cápára pecázni

inkább mindenki a maga életéből hozza ki a legtöbbet, az hasznosabb. Ott van pl. Mészáros vagy a Prezis magyarok, bebizonyította hogy akárkiből lehet bárki.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2018.03.10. 14:13:15

@EU zászlót mindenhova!: Azzal nincs is gond, hogy vadászok hivatásból vadásznak. Azzal sincs gond, hogy magánemberek besegítenek a vadállomány ritkításába, fizetnek érte, kitanulják a vadászmesterséget szabadidejükben Az viszont már vérlázító, hogy ez a patkány semjén a munkaidejében az adózók pénzén a világ végén lövöldöz, mint az unatkozó hülyegyerek a vursliban különbnél különb elejtési, lövöldözési variációkat kitalálva, mert már unalmában nem tudja mit csináljon.

arabok balrol 2018.03.10. 14:15:11

@Etniez: gazdagnak lenni sem szükséges

nem kell az élethez

de ha más gazdag, és élményből akar lelődözni állatokat amiket erre nevelnek, ahhoz neked semmi közöd, a moralizálásoddal csak a zsellérségedet bizonyítod

arabok balrol 2018.03.10. 14:18:04

@maxval bircaman szereclőci szürke proletár: de hát nincs rá bizonyítékod hogy Semjén az adózók pénzéből vadászgat, így légyszi írd ki a neved hogy szólhassak neki, pereljen be

she_wolf 2018.03.10. 14:19:48

@Etniez:
"Felfogjátok már végre?"

Nem biztos. Ugyanaz működik itt kicsiben, ami kormánymédiában: Brüsszel/Soros/bevándorlók. Régóta tudják, hogy ezzel azt lehet elérni, hogy amíg a megosztott táborok egymást anyázzák, addig ők már lefektették az alapokat egy újabb simlisségnek. Ami majd később derül ki, és akkor azon lehet majd rágódni.
Semjén most egy gumicsont lesz egy rövid ideig, aztán "nincs itt semmi látnivaló", spongya borul rá. De véget nem ér, ugyanúgy el fog menni kopáterezve vadazni jövőre is, meg 2019-ben is, és így tovább...és ugyanúgy te pénzedből az enyémből, meg a NER-kompatibilisek "adományaiból". Gondolj csak bele: hogy nézne ki az a drága szép ember csontsoványan, mert nem lenne pénze zsákmányra? Ezt egy demokratikus vezetésű ország nem engedheti meg, kötelessége az éhezőt segíteni!
Nnnna!

she_wolf 2018.03.10. 14:22:06

@arabok balrol:
Látom, csak a lényeg nem ment át. Sebaj, pár év, és ha jól figyelsz, majd belejössz.
Mészáros? Kezeltesd magad, de lehetőleg ne itthon, mert csúnya vége lehet.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.10. 14:23:51

O.K. Én a Dragunovból indulok ki, mozgó céltáblát (motorostábrázoló) 500 méterről simán eltaláltam. Durván egy másodperccel kell elé tartani. Na most pár lövésből, 100-200 méteres távolságból a feje elé célozva, szerintem simán leszedhető a szarva helikopterről.

arabok balrol 2018.03.10. 14:24:35

@she_wolf: te is írd ki a neved, hogy Semjént közpénzlopással vádolod...

vagy csak a nikk mögül vagy bátor?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.10. 14:25:29

@EU zászlót mindenhova!: Te seggfej! Ezt a videót nézd meg!

www.youtube.com/watch?v=S11w98Y97vE

Hülye, buta bunkó vagy, aki életedben nem tartottál fegyvert a kezedben. A youtube tele van helikopteres vadászattal. Mi a fasznak ugaszt olyanról amiről fogalmad sincs?

arabok balrol 2018.03.10. 14:26:58

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: miért, én kit vádoltam bcs. elkövetésével?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.10. 14:28:50

@EU zászlót mindenhova!: Nyilván a skandináv országokban így télen sűrű a növényzet. Te tényleg ennyire hülye vagy?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.10. 14:30:24

@arabok balrol: "Woody jo pelda o is a kiskoru lanyat dugta, mint a tobbi lipsi."

sZulamith 2018.03.10. 14:31:15

@arabok balrol: "Orbán, aki nagyon puritán, egy irígy országban ez nagy előny. Nem véletlen, hogy Orbán a legnépszerübb miniszterelnök 1848 óta, mióta van ilyen funkció."
Végre egy kis humor: )

Azért semmi anyázás, ennyi komment mellett, még Semjének is 10 pontot ér:)

arabok balrol 2018.03.10. 14:32:50

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: De ő tényleg a kiskorú lányát dugta, a kiskorú lánya szerint.

Elég gusztustalan dolog még lipsi szinten is.

arabok balrol 2018.03.10. 14:35:10

@sZulamith: Orbán egy Golffal kezdte a miniszterelnöki karrierjét, s még most is folkszvágennel hozzák viszik.

Ezzel nemcsak a német kispolgárok mellett áll ki, hanem a puritánságát is bizonyítja. Csak addig nyújtózkodjunk, míg a takarónk ér - ez Orbán mottója.

Sean MacTíre 2018.03.10. 14:50:18

Meghalt Semjen Zsolt aldozata. :(

Sean MacTíre 2018.03.10. 14:50:53

@arabok balrol: lattad az arat a furgonnak egyebkent? :)

arabok balrol 2018.03.10. 14:55:42

@Sean MacTíre: A furgon szolgálati gépkocsi, vissza kell adni ha Orbán befejezi.

De remélem az nem mostanában lesz.

midnightcoder2 2018.03.10. 14:56:04

@she_wolf: "Nekem a parasztvakítással van bajom, valamint azzal, hogy a magyarországi "demokráciát" autokraták szabályozzák be a saját érdekeiknek megfelelően."

Ebben igazad van, de mind ez a vadászat, mind anno a helikopterezés is vihar a biliben. Pár millió forintos tételekről beszélünk, miközben százmilliárdok tűntek el mindkét oldalon. Szerinted Fletó a kardjába dőlne ha hirtelen ki kellene adnia egy hasonló összeget ?

arabok balrol 2018.03.10. 15:00:43

@Sean MacTíre: De különben is, a miniszterelnöki testőrség miatt van a furgon, mert így a személyes testőr is a kocsiban lehet, s nem kell kísérőautó.

Persze a súlyosan cigány-, migri-, és/vagy lippsifertőzött területekre szokott menni 4 kísérőkocsi is.

she_wolf 2018.03.10. 15:05:26

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ez akkor szokott előkerülni, amikor elfogy a puskapor. Érvek híján jön az, hogy gyere ki a hóra, meg a vállald fel magad, és hasonlók. Ha leírom, hogy Lutz Gizinek hívnak, mennyivel vagy beljebb? De ilyen alapon a nevem lehet Vitéz Beverneky Kemény Farkas is:P
És apró kiegészítés: nem vádolom Semjént semmivel. Sőt, senkit nem vádoltam közpénz elcsalásával, vagy ellopásával. Vád nélkül is látja, akinek van szeme (Elios ügy -és a többi).

she_wolf 2018.03.10. 15:15:09

@midnightcoder2:
"...mind ez a vadászat, mind anno a helikopterezés is vihar a biliben."

Ugyanezt pedzegettem fentebb: terelés még akár gyalogáldozat árán is. Az emberek addig sem foglalkoznak mással. Ettől gennyes a politika. Személy szerint sem Fletó, sem a törpe nem érdekel. Fletóék félredolgait sem néztem vidáman (rájuk például soha nem szavaztam:o), de úgy tűnik, a törpéék vérszemet kaptak, és az vérlázító, ahogy bonyolítják a dolgaikat a látszatra sem adva.

Adj egy ötletet, és csinálunk rá törvényt? "Én megcsinálom."- mondá tükörtojás:(

gázóra ellenőr 2018.03.10. 16:27:31

@EU zászlót mindenhova!: Nagyon leégettek téged. És hogy eltűntél!

2018.03.10. 17:23:47

Tartsunk vadászatot. Semjént kötéllel fejjel lefelé szállítja a helikopter, akinek mozgásban egy lövésből sikerül eltalálnia az lesz a pünkösdi király.

Dunába lővetésí miniszter... 2018.03.10. 17:37:03

@Pár dollárral többért: Ne kell aggodni, Aprilis 9. lesz vadaszat, es te is resztveszel rajta. Ott fogsz allni a dunaparton, a tobbi mocskos hazaarulo, sorosberenc, migrans simogato, arabszopo patkannyal egyutt, mi meg kezeljuk a geppuskat.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.10. 17:37:09

@Etniez: Nyugodtan, csak saját magadból csinálsz hülyét. Mit nem értesz azon, hogy ilyen körülmények között csak nagyon jó, gyakorlott lövészek képesek találatot elérni? Amire egy Semjénhez hasonló kocavadász nem képes, és nem is ezért fizet.
Nem tudom, hogy Semjén ült e helikopteren esetünkben. (Az is lehet hogy ült, de csak a helyszín közelébe szállították.) Viszont ha beszállt a helikopterbe, akkor hogyhogy nem kapta le a Magyar Nemzet szemfüles fotósa..?

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.10. 17:43:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Örökzöld fenyőerdők ?( Tudod, azok télen is zöldek te flóra nagy ismerője..:))

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.10. 17:46:13

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Neked is leírjam, te agyamputált, hogy erre csak nagyon jó képességű lövészek képesek (nem túl sűrű növényzet esetén), nem egy átlagos kocavadász??

she_wolf 2018.03.10. 17:47:38

@arabok balrol:
Igen, igazad van, tanulhatunk Mészáros úrtól! Igen szorgalmas, becsületes ember, a gyanú árnyéka nem férhet hozzá! Aki olyat mond, hogy ő egy stróman lenne, annak dögöljön meg a tehene!
Nem is tudom másképp elképzelni, mint szorgos kuporgatások, takarékoskodás eredményeként, hogy megint kénytelen volt venni egy szállodát
index.hu/gazdasag/2018/03/10/meszaros_lorinc_magyar_osztrak_ausztria_szalloda/

Drága szép ember, nagyon fogom sajnálni, ha ő is úgy fog járni mint a Simicska. Mert csak egyszer nem tesz a nagyúr kedvére, és megnézheti magát.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.10. 17:49:17

@she_wolf: Esetünkben miért is borult a "papírfoma"?

2018.03.10. 17:50:26

@Dunába lővetésí miniszter...:

Mi van nácikám?
Elgurult a gyógyszered?

Te vagy a turbómagyar mi? Turbó üzemmódban loptok, csaltok, hazudtok!

2018.03.10. 17:52:59

@Dunába lővetésí miniszter...:

Egyébként honnan jött ez a : " tobbi mocskos hazaarulo, sorosberenc, migrans simogato, arabszopo patkannyal "

Ezt sikerült leszűrnöd a kommentemből?
Akkor sürgősen menj el továbbképzésre, mert az IQ-d erőteljesen konvergál a nullához, illetve az IQ-t is 10-nek olvasod.

Punxsutawney Mormota 2018.03.10. 18:08:56

Annyira viccces lesz, hogy még néhány hónap és a sok éhbértroll szellemi közmunkás el fog tűnni a süllyesztőben, mert nem lesz aki fizesse őket :D :D :D

Etniez 2018.03.10. 18:33:12

@arabok balrol: Amíg én fizetem a cehhet, addig közöm van hozzá, te zsellér.

Etniez 2018.03.10. 18:36:15

@arabok balrol: "van pl. Mészáros vagy a Prezis magyarok, bebizonyította hogy akárkiből lehet bárki."

MÉSZÁROS :DD

Értem én a viccet, jó volt.

Etniez 2018.03.10. 18:38:28

@EU zászlót mindenhova!: Te csináltál magadból hülyét gyerek. Állítottad, hogy nem lehet helikopterről vadászni, meg kétszázzal megy, meg nem is lőttem soha semmivel.

Ehhez képest az igazság az, hogy lehet helikopterről lőni én meg lőtérre járok hetente.

Te meg ahelyett, hogy hamut szórtál volna a fejedre terelsz, féligazságokat irkálsz, ami egyet jelent: szar ember vagy. Ha lenne benned gerinc, akkor elnézést kértél volna.
De hát Fideszes vagy, mit is várhatnék egy ilyentől....

torró 2018.03.10. 18:41:46

@morpho:
És hol horgásztál a Semjénnel? Csak nem a déli parton?

taga20 2018.03.10. 18:46:23

@EU zászlót mindenhova!: remélem legközelebb tömjénzsoti téged fog lehelikopterezni!

bakker szutyok, te ezért pénzt kapsz?

taga20 2018.03.10. 18:49:25

@torró: mi a kurvaanyádat égeted magad te retkes fityesznyugger?

az olyan agyhalott fityeszzombik miatt, mint te, lehet lehúzni ezt, a korábban szépreményű országot a slozin!

taga20 2018.03.10. 18:51:19

@arabok balrol: A KURVAANYÁDAT FITYESZSZAR!

döbbenet, hogy van ilyen tetvedék, aki az egypálcás mészaroslölöt élteti!

nem hiszem el!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.10. 19:06:20

@EU zászlót mindenhova!: "veszély esetén a sűrű növényzet " A fenyőerdő mióta sűrű növényzet? Már csak dumálsz össze-vissza. Jó képességű lövész... persze! És honnan tudod Semjén milyen lövész? Odaégtél faszkalap és már csak magyarázkodsz.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.10. 19:14:10

@EU zászlót mindenhova!: "A hülye barmok még életükben nem lőttek puskával. Nem fogják fel, hogy milyen kurva nehéz lenne eltalálni mozgó járműről egy mozgó célpontot."

Így kezdted, te faszkalap. Mi meg videókkal bizonyítottuk hogy ez bizony simán.
Pl, ha jól meg nézed a videót amit linkeltem, 1.42-nél egy lövésből lőtte le. Arról mi nem tehetünk hogy nincs jól beállítva a légpuskád és a 10-ből egyszer találtad el két lépésről Bazilikát, szerinted a helikopteres vadászat nehéz.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.10. 19:16:09

@EU zászlót mindenhova!: Különben meg láttad a fotót a poszt elején? Hol van ott sűrű fenyőerdő ahol Semjén büszkélkedik az elejtett vaddal? Ritka egy sötét darab vagy te!

taga20 2018.03.10. 19:24:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: szerintem ez a fityeszcsicska, a céllövöldében is csak egypálcás volt:)

midnight coder 2018.03.10. 19:30:05

@she_wolf: Ezt a lufit a baloldal fújja, és igazából azért mert nem nagyon van témájuk. Az, hogy a FIDESZ lop annyira nem újdonság, ezt mondták már 8 éve és igaz is, csak hát ők is ezt csinálták amikor hatalmon voltak. Orbánék ugyan nem túl fényesen kormányoznak, de az ő elmúlt 8 évükhöz képest még mindig jók. A nincs sajtószabadság dolog picit hülyén hangzik egy ellenzéki blogban a legolvasottabb hazai hírportál főoldalán, különösen az után hogy szerintem nem csak én emlékszem azokra az időkre amikor még a horgászújság is a baloldal kezén volt. Olyan hű de nagy és működőképes baloldali ötlet nemigen van a dolgok jobbá tételére, így aztán marad a helikopter.

torró 2018.03.10. 19:32:01

@taga20:
Tudsz te ennél bunkóbb is lenni! Mi van? Kifogytál a szoci kultúrából ? Szedd össze magad! És ti fogtok itt uralkodni? De szép is lesz! Csupa művelt ember! Amúgy meg , a te kurvaanyád!

taga20 2018.03.10. 19:38:31

@torró: "De szép is lesz! Csupa művelt ember! Amúgy meg , a te kurvaanyád!"

te miért égeted a geci gazdádat, fityesznyugger? bözsit megkaptad, a nyálad elkezdett folyni közben?

tucc te még ennél szervilisebb is lenni! szedd össze magad, me ebből nem lesz helóröfi műsor nálatok!:)

édes faszom ennyi retek fityesz szar honnan nőt ki?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.10. 19:40:43

@torró: Látod, látod, nálad is elgurul a gyógyszer. Mi csak hasonló stílusban válaszolunk a VáradiJános féléknek.

2018.03.10. 19:55:19

"Más politikai tevékenysége nem nagyon van, azon kívül, hogy hülyeségeket beszél és felavat."

Nono. Szeretett miniszterelnökünk felé (leginkább persze alulról felfelé) intézett felebarátságosan keresztyéni szerelmetes pillantásai már nem is számítanak? Micsoda kitartás! Micsoda áldás!

Egyébiránt nyilván Czinege elvtárs is örömmel tapasztalja az komenista mennyekből alátekintve, hogy vannak követői a mái nap is.

elvis56 2018.03.10. 19:55:38

Az apja a kapásban volt orvos,párt titkár és MUKÁSÖR parancsnok .Ez aproli bunkó lovon vonul erdélybe és helikopterezik Miböl telik ennek a F.SZNAK ?

torró 2018.03.10. 19:56:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Igazad van. Nem érdemes időt pazarolni rájuk! Azt nem értem, hogy lehet valaki ennyire paraszt? Öreg vagyok én már ehhez!

taga20 2018.03.10. 19:58:59

@midnight coder: ember, te szoktál olvasni helyi lapokat?

Kunhalmii Agnes 2018.03.10. 20:29:43

Ez a helikopteres vadaszgatas igazan semmiseg ahhoz kepest, hogy Orban Viktor meg Habony Arpad terhes noket rabolnak el, kivagjak a hasukbol a gyereket, es a haldoklo anya szeme lattara elve megsutik a csecsemot, es megeszik. Rogan ugyan ezt csinalja, csak helikopteren.
Es ennel meg rosszabb dolgokat szoktak csinalni a fideszesek.
Aki nem akarja hogy megegyek a gyereket az ne szavazon a fideszre.

taga20 2018.03.10. 20:42:38

@Kunhalmii Agnes: ági, halottál már a metről, a nerről, a kinai dzsuvavasútról, paksdváról, a csúti arénáról, arról hogy a tömjénzsóti megbaszta a kurvaanyádat?

taga20 2018.03.10. 21:08:42

@torró: akkor mi a megboldogult kurvaanyádért szopod telibe a geci viktort?

ha ennyire öreg vagy muzsik? nem értelek!

lenne pár gerinces éved a kaszás előtt, erre te eladod a gerincedet!

demenciárol hallottál már?

na zene, me te is magyar vagy:)

www.youtube.com/watch?v=e4Ao-iNPPUc&index=1&list=RDe4Ao-iNPPUc

tonypek 2018.03.10. 21:19:24

fidesz mint párt már nem létezik. csak egy kurafikból álló szervezet ami csak a zsebét tömi pénzzel. ez a semlyén keresztény zsóti is közéjük tartozik. talán akkor élvezi leginkább a vadászatot ha az ország is látja hogyan dörzsöl egy fideszes, mit megengedhet magának.
vásárhelyi kastélyt sem akarták rejtegetni. minek a gazdagság ha meg sem mutathatja azt ugye. újgazdagok na.
sokan ilyen életre vágynak és fideszben meg is találják számításukat. ez a szervezet mindig fog utánpótlást találni magának. ezért ideje hogy oda kerüljenek ahová normális országban ilyeneket tartják.

BiG74 Bodri 2018.03.10. 21:22:06

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ez a helikopteres izé, inkább hadjárat állatok ellen, mint vadászat, pláne ha nemes vadra megy az ember amiből egyet, kettőt lőhet ki. Nem sportszerű az sem, hogy a vadnak itt 0 az esélye a túlélésre. A földön cserkészel, vársz, figyelsz, aztán talán van egy kis idő, hogy azonosítsd és lőj. Ha nem találsz, nem nagyon van második lövés, ha rosszul találsz, akkor a nyomon végig haladva próbálod megtalálni a sebzett vadat. Ez dúvad, kártevő ritkítás, munkavadászat.
A videókon látható, hogy a legtöbbször 100 m belülről, ha nem éppen 15-30 m -ről lövik ki a vadat, és sokszor még akkor is 5-10 lövésből némelyiket, és sok vadat, egész vaddisznó családokat zúznak le. Nem tudom melyik erdőszerető vadász az amelyiknek ez sport.
Meg kellene kérdezni néhány vadászt, hogy mit szól az ilyesmihez.
A dragunov esetében gondolom támasztékból, statikus helyzetből lőttél olyan célpontra mely jól kiszámított pályán mozgott. Ez nagyon más. De láthatóan meg lehet csinálni, csak olyan formában, hogy azt pont egy rátarti semjén esetén furcsa sportvadászatnak elképzelni, ha a helikopterről lőtt.

BiG74 Bodri 2018.03.10. 21:28:08

@taga20:
Azta, köszi, ez nagyooooooon jó!

taga20 2018.03.10. 21:38:39

@BiG74 Bodri: van mék pár ilyenem, persze egy akkordot sem tudnék lefogni:)))

na zene, me hétvége van:) ja és norvég is vagyok:)))

www.youtube.com/watch?v=Y1aEGtreQWM&index=1&list=RDY1aEGtreQWM

she_wolf 2018.03.10. 21:48:38

@EU zászlót mindenhova!:
Nem írtam, hogy ebben az esetben borult (nem tudhatom, nincs infóm róla). Ellenben gyakran borul, és sajnos ilyen kaliberű "szórakozások" alkalmával.
Hivatásos és a száját befogni kénytelen vadász mesélhetne erről:(

she_wolf 2018.03.10. 22:14:05

@midnight coder:
A balabbik oldalon soha nem volt egység, a narancsvidék verhetetlen (volt?). A répafejűek egyetlen dolgot nagyon tudtak: politizálni, a politika minden lehetséges visszataszító tulajdonságát és eszközét felhasználva. Ez az összetartó lakkréteg kezd most pattogzani. És ahogy laikusként észreveszem, ez adja a jobboldalnak a muníciót.
Ha most a narancs szekció bukik, akkor nem az ellenzék nyer, hanem a fidesz veri meg önmagát.
(Nem tartom kizártnak, hogy egy ilyen megoldás is szerepel a forgatókönyvükben, mert sűrűn nyílnak mostanában a lapok.)

A lopás: annyira természetesnek veszi mindenki, hogy a lopás tényét eleve bele kell kalkulálni a politikusi pályamodellbe, hogy ezen nem győzök eleget csodálkozni.
Ne érts félre, nem vagyok naív királykisasszony, meg vaksi sem. De az azért nonszensz, hogy azzal védekeznek politikusok és az őket megválasztók egyaránt, hogy ki lop többet!?
Mondhatod erre, hogy a politikus nem szent (meg úgy általában az ember sem), de legalább akkor húzná be fülét-farkát és tűnne el a francba, amikor nyakon csípik!
Lemondani egy tisztségről, mert bizonyíthatóan ki sem látszik a mocsokból? Ugyan már!:(

taga20 2018.03.10. 22:16:31

@she_wolf: és még nem láttál mindent!

erre varrjál gombot!:)))

www.youtube.com/watch?v=9bkO1rbIm1g

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.10. 22:20:06

@BiG74 Bodri: Ez nem sport, ez gyilkolás, a vadnak esélye sincs. Ilyen távolságról mindegy hogy vadászfegyver vagy Dragunov. Azt sem tudom hogy Semjén milyen lövész, azt sem tudom hogy helikopterről lőtt vagy sem. Itt a probléma, hogy egy barom narancstálib elkezdi magyarázni hogy mekkora nagy kunszt ez és ezzel zárja ki a helikopteres lövést.
Igen, van jól kiszámított mozgás, földről leküzdve, meg van hogy a vad megáll elrejtőzni és akkor jó lövést lehet leadni rá még helikopterről is. Mondjuk én nem látok "sűrű növényzetet", mint az a hülye mondta. :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.10. 22:21:45

@torró: Fel van baszva az agya. Amit nem csodálok. Ne vedd magadra!

she_wolf 2018.03.10. 22:38:01

@taga20:
Azt hiszem, talán kétszer láttam tv-ben, valamikor nagyon régen, és egy távoli galaxisban:)

Vona Gábor miért barátkozik a szemkilövőkkel ? 2018.03.10. 23:44:37

Valaki igazan kinyirhatna mar ezt taga20-at. Dunaba lohetne vagy ilyesmi.

Dunába lővetésí miniszter... 2018.03.10. 23:53:11

@Vona Gábor miért barátkozik a szemkilövőkkel ?: Annyit igerhetunk, hogy az ujabb valasztasi gyozelem masnapjan Aprilis 9.-en az ELSOK KOZOTT fogjuk dunaba loni. AZ ELSO KOZOTT. Mert egyebbkent termeszetesen font van a listan.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.10. 23:55:36

@Etniez: Nem állítottam, hogy nem lehet, mindössze annyit hogy nehéz, és nagyon jó lövésznek kell leni hozzá, és többnyire nem a Semjénhez hasonló kocavadászok szokták művelni, egyrészt mert nem képesek rá, másrészt mert nem erre, hanem klasszikus vadászélményre vágynak. Szerintem szellemi fogyatékosnak kell lenni ahhoz, hogy ezt ne legyél képes felfogni..

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.11. 00:30:24

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A lehetetlen és a nehéz szavak közti különbséget képes vagy értelmezni a három agysejteddel?

"A fenyőerdő mióta sűrű növényzet?"

Tessék te buta segg,ennyire sűrű:

ecolounge.hu/upload/gallery/970/fenyoerdo-svedorszagban.jpg

Lövöldözzél innen szarvasra helikopterről te szájkarate bajnok..:)) ( Neked is csak azt tudom mondani, mint a másik idiótának, hogy próbálj meg néha offline létezni..:)

"Hol van ott sűrű fenyőerdő ahol Semjén büszkélkedik az elejtett vaddal? "

444.hu/2018/03/09/semjen-zsolt-nem-en-helikopterezek-hanem-a-javorszarvas

---

she_wolf 2018.03.11. 01:58:34

@EU zászlót mindenhova!:
A fenyves felül sűrű, alul jól járható -általában, és ha háborítatlan. Mint a növények általában, a fény felé törekszik. A felsőbb ágak nőnek, terebélyesednek, az alsók a fény hiányában és a vadaknak köszönhetően gyérülnek. A sűrű leveles rész összeér, ezért alatta jócskán gyengék a fényviszonyok, akár még derült időben is. Az aljnövényzet is satnyább, mint a lombhullató erdőkben, egyrészt a fényviszonyok, másrészt a talaj Ph-ja miatt.
Ez a két fontos tényező nagyon megszűri, hogy mi marad meg alatta.

(Egy szikrázó napon kutyát sétáltattunk a közelben, mellettünk fenyves volt. Bementünk hűsölni. A hőmérséklet tényleg kellemesebb volt, viszont kora estinek tűnt a sötétség.)

vergyula 2018.03.11. 08:09:43

@EU zászlót mindenhova!: Még egyszer: A hobbivadászatot, az élvezetből gyilkolást ítélem el. Ha azt mondod, Semjén hússzerzési céllal ment északra szarvast lőni, hát mondd azt. Akkor viszont felmerül a kérdés, hogy kell-e a parlamentbe valaki, aki ilyen ár-érték arányú üzleteket köt.

vergyula 2018.03.11. 08:11:33

@taga20: sirályék nagyon jók, sok Maident is tolnak.

vergyula 2018.03.11. 08:12:32

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Közelebb vannak a tűzhöz, talán már ismerik a még ki sem adott, új helyesírási szabályokat.

Egyallampolgar 2018.03.11. 09:25:19

@midnight coder:
Nem értek veled egyet.
"Ahogy igaz ez kb. a gengszerváltás óta minden politikai elitre. Fletó a vagyonkájából "
Egyrészt utálom, hogy ha beszélünk egy társaság bűneiről akkor rögtön terelés van egy másik oldalra. Fletótól szerencsére megszabadultunk még ha látszat ellene is van.
Hja még egy, az hogy lehet hogy Fletó még szabadlábon van? A FIDESZ direkt szabadon hagyja hogy ártson az ellenzéknek vagy amit írtak róla 10 éven át lopások azokból semmit nem sikerült ráverni? Melyik a nagyobb baj?
De nem ezért írok neked. Azért írok mert ha nem látod mennyivel mohóbban mennyivel pofátlanabbul lop ez a banda mint eddig bárki a rendszerváltás óta akkor nem vagy elég tájékozott.
2015 novembere óta törvényes hogy egy tisztviselő családtagja közbeszerzésen indul.
Az 2010-es Orbán kabinett földművelésügyi államtitkára 2 évig dolgozott az új termőföldfelhasználási törvényen, majd a Ángyán József a szavazáson látta hogy nem az van a parlament előtt amit ők kidolgoztak, hanem amit Orbánék átírtak. Lemondott.
Pénztáros Lőrinc jelenség nem volt még soha. Láttál már vele interjút? Az az ember fogyatékos (nyilván hiszen ezért ártalmatlan, ezért lehet Orbán személyes üzleteinek arca).
Simicska Lajos ma az legnagyobb ellenzéki oligarcha, aki valójában a FIDESZ által nőtt nagyra, ilyen szintű emelkedés, hogy egy országos oligrachát kitermelünk majd lecserélünk nem volt még soha.
Ez a lényeg.
Meg az, hogy soha nem volt még olyan hogy a NAV elnöke Tállai András Orbán mögött a második legnagyobb TAO támogatás elnyerője. (Érted igaz? A NAV aki a cégeket ellenőrzi céges támogatásokat kap. Próbálj ilyet csinálni a versenyszférában, úgy kirúgnak hogy a lábad nem éri a földet, nekünk ki volt adva hogy egy tollat sem fogadhatunk el a partenrünktől.)
S igen Gyurcsány egy gyökér, de soha nem építettett volna stadiont a háza elé, kisvasútat a falujának.

Vona Gábor miért barátkozik a szemkilövőkkel ? 2018.03.11. 15:35:10

@vergyula: "Miért, barátkozik? "

Igen, valasztasi szovetsegrol targyalnak, azzal a Gyurcsany Ferencel, aki ellen az egesz Jobbik letrejott, es megerosodott. IGEN A SZEMKILOVETO GYURCSANNYAL TARGYALNAK.

ételizésítő 2018.03.11. 21:36:13

Hámosmé, emberek, mán ezt is sajnáljátok szegény Semmilyen Zsótitúl?

Az jobb lenne, ha szelíd rémszarvasról vadászna vad helikopterre?

ankica 2018.03.11. 22:42:09

@Etniez: Az 1000 km.- nem kizárólag a vadállatok kilövéséért utazik, a család tagjai ott élnek. A hobbi pedig valaminek a szeretetét jelenti. Ő boldog akkor, ha valamit sikerül kilőnie és ezt fotón is meg mutatja, az miért baj? A hobbijához igénybe vett pénzt a kinti család tagjai állják a legtöbbször, de ő maga sem volt sorolható soha a szegények közé. Jó pár év eltelt azóta mióta magas fizetésért dolgozik a feleségével együtt. Nem értem mi a baj ezzel. Jól ismerem őt, és nem a politikából, ritka rendes emberek a feleségével együtt. Hobbija pedig mindenkinek van, neki is, ettől jól érzi magát hát érezze és legyen boldog ha ez azzá tudja tenni.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.11. 22:45:14

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Én égtem be, te kis növényszakértő? Jártál te már a Nagykörúton kívül valaha??:))

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.11. 22:56:40

@vergyula: Azt a húst valakik el fogják fogyasztani, és bevétel is keletkezik az élőhely fenntartására, takarmányozásra. Ez a vadgazdálkodás lényege.
Kissé önző felfogás, hogy nem a lelölt állat szempontjait tekinted elsődlegesnek, hanem az emberét,holott az állat adta életét azért, hogy mi a hús elfogyasztása által élhessünk.
Márpedig az én tányéromra kerülő őznek, szarvasnak stb. jobb, szabadabb élete volt, mint a te tányérodra kerülő sertésnek, vagy csirkének, amelyek a nagyüzemi állattartás nyomorúságos körülményei között sínylődtek, míg be nem fejezték földi pályafutásukat. Nagy különbség..

ételizésítő 2018.03.11. 23:21:53

@ankica:
Mondjuk ha én lelőhetném Semmilyen Zsoltot, én is büszkén mutogatnám a fotóját, ekkora kapitális barmot ritkán lő az ember.

ételizésítő 2018.03.11. 23:24:08

@EU zászlót mindenhova!:
"Nagy különbség."
Lófaszt, a hozzád hasonló elmebetegek számára kitalált nagy átverés.
Attól függ, milyen a hús, hogy mit eszik az állat (meg hogy milyen állatfaj), nem attól az ezoterikus humbugtól, hogy mennyire szabadon él.

she_wolf 2018.03.12. 01:31:38

@EU zászlót mindenhova!:
ööö...nem. A vadgazdálkodás lényege nem ez. A vadgazdálkodás lényege a természetes környezetben élő vadak számának egyensúlyban tartása, egészségük óvása, és a minőségi állatok megmaradásának szabályozása.
Csúnya szóval: selejtezés. Amiről írtál, az is egy szegmense a vadgazdálkodásnak az állomány létszáma alapján.
Közvetlen bevételi forrás a tagdíjakból és a bérvadászatból származik, a bérvadászatra vonatkozó szabályok betartásával.
(Külön műfaj a rapsicok tevékenysége.)

ételizésítő 2018.03.12. 01:51:34

@she_wolf:
the (not-so) hidden grammar nazi strikes down:
Szeretlek téged, de raBsic. Csak a magyar nyelv huncutsága miatt p-vel ejtjük.
Ezért vasz-szög a vas szög és nem vazs-zög stb. Vazsmegyébe' ez nem okvetlenül igaz. :-)
Ha angolok lennénk, akkor rabzsic-nak ejtenénk. :-)

(A magyar kiejtésben a zöngés-zöngétlen vagy zöngétlen-zöngés mássalhangzók esetében az első veszi fel a másik zöngésségét/zöngétlenségét, az angolban meg a második az elsőét. Legtöbbször - kivételek persze vannak.)
grammar nazi turned off

Amúgy igazad van, bár ez a szabályozás az ember miatt vált szükségessé.
(Azon mondjuk erős vita folyik nemzetközi szinten, hogy Semmilyen Zsolt tekinthető-e embernek. Az egyértelmű, hogy a neandervölgyi igen.)

she_wolf 2018.03.12. 02:36:05

@ételizésítő:
Köszi:) Hallottam és leírva is láttam már mindkét formát, és mivel nem vagyok szaki, így remélem, megbocsátható ez a hiányosságom.
De nem félek tanulni:)
(Nem túl régen kitöltöttem egy jelenleg érvényben lévő szabályok szerinti magyar nyelvű helyesírási tesztet. Kis híján sírva fakadtam:( Kb. ennyit változott a nyelvünk, úgyhogy asszem, kissé lemaradtam. A rabsictól függetlenül.)

Tömjénzsóti meg a személyes nagy kedvencem (rezsó szilárd) valahol az előember környékén szerepelnek az én rendszertani besorolásomban.
A jelenlegi politikai "elitből" jó, ha 5 olyan hapsit össze tudok szedni, aki a metakommunikációját és a megjelenését/kiállását tekintve megüti a szalonképesség mércéjét. A verbális pedig szót sem érdemel.

ankica 2018.03.12. 15:12:05

@ételizésítő: A hasonlatod már ön magáért beszél, te attól lennél boldog ha Semjént lelőhetnéd. Semjén egy állatot lőtt le, és boldogsággal tölti el, ez kinek okoz gondot? Isten amikor a világot teremtette, előbb jött a föld, aztán az ember és utána az állat. Az állatot az ember étkezésére teremtette többségében, amit pedig nem étkezésre, az az emberek és Isten örömére vannak. Természetesen a kilőtt állathoz nem használnak ételízesítőt, mert a természet adta az ízét, ellentétben a te általad szeretett bezárt ketrecekben tápon és Isten tudja min felnevelt állatokból adott hússal. A butaság nem szégyen és korrigálható.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.12. 23:03:22

@ételizésítő: Olvasni megtanultál? Nem azzal foglalkoztam, hogy milyen minőségű hús, hanem hogy milyen élete volt annak az állatnak, amelynek a húsát fogyasztjuk.
Az üzletekben kapható sertés és csirke bezárva töltötte életét, többnyire a nagyüzemi állattartás poklában, míg egy erdőben kilőtt szarvas haláláig szabadon élhetett .

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.12. 23:08:42

@she_wolf: "A vadgazdálkodás lényege a természetes környezetben élő vadak számának egyensúlyban tartása, "

Amelyhez bevételek is kellenek. Egy vad kilövése egyrészt bevételt jelent a vadászó által kifizetett összeg formájában, másrészt a vadásztársaság által eladott húsért kapott pénz révén.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.12. 23:13:34

@ankica: Érdekes a horgászokat sosem csesztetik amiatt, hogy állatokat ölnek..A hentesüzletek előtt sem látok tüntetőket. Akik a vadászatot kritizálják, többnyire jóízúen megeszik a rántott csirkét , meg a marhapörköltet..

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.12. 23:16:40

@ételizésítő: Vigyázz, vigyázz ! Azt,aki a facebookon hasonlóan "civilizált" gondolatokat fogalmazott meg Bayerrel kapcsolatban, valszeg épp mostanság hallgatja ki a rendőrség, ugyanis feljelentés lett a vége...

ankica 2018.03.12. 23:46:22

@EU zászlót mindenhova!: Pontosan, nagyon egyet értek veled, én ezerszer jobban szeretem a vad húsokat mint a tápos, ketrecbe 10000 ezrével nevelt bármilyen szárnyas és egyéb húsokat. A vad állatokról tudom, hogy a természet táplálta, annál nincsen jobb és egészségesebb étel, a mai világban különösen nincsen.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.19. 13:00:20

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: @Etniez: Így egy hét elteltével, úgy látom beláttátok a saját hülyeségeteket. Elfogadom a fehér zászlót..:)
süti beállítások módosítása