B1 blogcsalád



Győzött az ellenzék Hódmezővásárhelyen

2018. február 25. - Mr Flynn Rider

Az ellenzéki összefogás legyőzte a Fidesz jelöltjét Lázár János városában. Márki-Zay Péter az új polgármester. 

marky_zaj.JPG

"Az a megható támogatás, amit önöktől kaptam, rendszerváltás hangulatú. ... Ma Hódmezővásárhely megmutatta, hogy óriási az igény arra, hogy megszűnjön a lopás és a megfélemlítés az országban."

- mondta az új polgármester. 

94 százalékos feldolgozottságánál:

  1. Dr. Márki-Zay Péter független (az ellenzéki pártok támogatásával) 12 143 (57.5%)
  2. Hegedűs Zoltán Fidesz 8 787 (41.61%)
  3. Hernádi Gyula 188 (0.89%)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3013698140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neko1967 2018.02.25. 20:49:16

Grazban elkezdték rendbehozni a vip szárnyat....

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.25. 21:00:35

A választók több mint 64 % az új polgármester ellen van, mint látható az adatokból. Azaz csalás történt.

FCUK19 2018.02.25. 21:12:39

A birkák többen vannak, akik arra szavaznak, akire mondják nekik. Nincs ebben semmi új.

morpho 2018.02.25. 21:21:34

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: @FCUK19: Hogy mi van??? Két értelmezhetetlen kommentet írtatok.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.25. 21:32:44

@morpho:

Nem ismered aballib választási matematikát? 36 %-kal háromharmad lett, ez szerinte európai, demokratikus és igazságos???

morpho 2018.02.25. 21:34:13

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Te most miért rohansz tátott szájjal faszerdőbe? Jó az neked?

morpho 2018.02.25. 21:36:55

@taga20: Hol vannak most az 53%-os többséget mérő kutatók? Hol van a 3,6 millió fidesz szavazó? Szar van a palacsintában....

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.25. 21:44:43

@morpho:

2 napja még a ti mondtátok, hogy ez a választási eredmények számításának egyetlen helyes módja. Azóta mi változott?

FCUK19 2018.02.25. 21:48:52

Gratula a győztesnek, de én úgy emlékszem, ellenzéki jelölt nem indult.

kunzoo 2018.02.25. 21:51:48

Basszus ráhibáztam! Korábban egy posztban szó volt egy mocskolódó plakátkampányról. Az bizony a visszájára sült el. Márki-Zay is érezhette ezt hisz meg is osztotta a saját oldalán a plakátot. Az mozgósító erővel bírt hisz azzal kirúgta maga alól az erkölcsi talapzatot a fidesz. Hisz egy -elvileg- ízig vérig fideszes embert mocskoltak így be.

kunzoo 2018.02.25. 21:54:05

@morpho:
Vicces de igazából a régi fidesz verte meg a mostanit. Legalábbis a jelölt személye alapján

taga20 2018.02.25. 21:56:16

@morpho: azé hallod te is, ahogy hódmezővásárhelyen, a városházán felsírnak az éjszakában az irat megsemmisítők, vagy látod, ahogy elkezdenek pislákolni a ledlámpák!:)))

morpho 2018.02.25. 22:03:52

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ki mondott ilyet, én? Ugyan már birka!

@FCUK19: Rosszul emlékszel. A sok bérkommenetelésbe belehülyültél.

@kunzoo: Ez olyan, mint amikor Simicska lenyomja Orbánt?

morpho 2018.02.25. 22:04:41

@taga20: Azért most nem lennék Lázár János se nagyon. Amúgy se, de most nagyon nem...

neko1967 2018.02.25. 22:07:36

@morpho:
Nem lepne meg, hogy ha Lázár a következő kormányinfón bejelentené a lemondását! Voltakép a termőföld alapú támogatásból egész szépen eléldegélne a családjával.....

FCUK19 2018.02.25. 22:09:19

@morpho: felsorolnád, milyen pártok voltak a neve mellé írva a szavazólapon?

dare 2018.02.25. 22:19:01

Ez kemény volt, nem igazán hittem benne.
Szorosabb eredményre számítottam, behúzták a helyiek Lázárnak a kéziféket.
Közben megtaláltam az ácsi videót, hát ezt üzenem én is Lázárnak:
coub.com/view/ze5ae

Sajnálom, hogy ott maradt a bizonyos Simicskás G nap után ezzel a Fidesszel.
Több is lehetett volna benne a politikai térben, viszont az én szememben aki az elmúlt 3 évben nem hagyta ott a pártot, azzal valóban nem lehet alku.
Semmilyen.
Sohasem.
Ebben az egy kérdésben igaza van mindenkinek, aki nem tud megbocsátani nekik az elmúlt 3 évért.
Én se tudok.

Hódmezővásárhely, köszönjük!!!

morpho 2018.02.25. 22:22:01

@FCUK19: Az a baj, hogy nem érdekelsz. Sajnálom.

taga20 2018.02.25. 22:23:47

@morpho: én még sajnálni is tudnám lézerdzsonit, ha nem lett volna az elmúlt 8 évben, ekkora cinikus tolvaj geci. dugja fel magának a vadászkastélyát!

morpho 2018.02.25. 22:25:47

@neko1967: Csak azt a fránya ügyvédet, meg a kastélyát ne kéne kerülgetnie szegénynek...

@taga20: Hót menő vásárhely :)

morpho 2018.02.25. 22:35:46

@FCUK19: Nem hinném, hogy hazugság lenne, hogy belehülyültél a bérkommenetelésbe. Ezt szerintem mindenki észrevette.
Bebukott a narancsbrigád Vásárhelyen. Az összes ellenzéki párt által támogatott független jelölt nyert. Ezt onnan lehet tudni, hogy egyetlen ellenzéki párt sem indított jelöltet. Az összes hírműsorban elmondták a pártok vezetői, hogy őt támogatják. Vásárhelyen is minden szavazó tudta ezt. A fidesz is tudta ezt. Te is tudtad ezt. Ennyi történt. Van ilyen. De tényleg, most komolyan mi a faszt akarsz tőlem?

2018.02.25. 22:50:18

@FCUK19: hát akkor micsoda, ha nem ellenzéki jelölt? :D
ellenzéki jelölt volt a fidesz szerint is, meg a mögé felsorakozott ellenzéki pártok szerint is.

morpho 2018.02.25. 22:51:15

Ez meg egy igazi gyöngyszem! "„A mai napon a piszkos kampány győzött, sok sikert kívánok a győztesnek” – mondta Hegedűs Zoltán"

Mindez ennek tükrében:
b1.blog.hu/2018/02/23/listaztak_a_hodmezovasarhelyi_ellenzeki_jelolt_tamogatoit_am_becsuszott_egy_apro_baki

FCUK19 2018.02.25. 22:53:11

@morpho: az, hogy mindenki más mögéállt, egy dolog, de egyiket sem vette a nevére. ez nekem azt mondja, hogy az ellenzék nem mert elindulni. április 8-án viszont pártok és pártjelöltek indulnak. kivéve, ha most mindenki mindenkivel összefog, és független jelölteket indítanak. ehhez újra kell kezdeni a jelölések gyűjtését, és meg kell állapodni a Jobbikkal. ha ez megtörténik, az azt jelenti, hogy Vonának fogják hívni a következő miniszterelnököt.

lehet, hogy ez neked tetszik, nekem annyira nem.

de ellenzéki jelölt nem volt. ez ténykérdés.

2018.02.25. 23:03:07

na van itt perspektíva
csak az a kérdés, hogy mi lesz, amikor az mszp vagy a dk jelöltjére kellene szavazni

sinus67 2018.02.25. 23:04:13

Azt hiszem nagyon eldurvul a kampány áprilisig! Fideszék most picikét lefosták a bokájukat ijedtükben!
Lesz itt még hasonló szórólap, ami listázza a támogatókat! Amihez - tudjuk, tudjuk - a fidesznek semmi köze!
A legyőzött jelölt olyan elegánsan gratulált a győztesnek, mint az itteni narancskomcsik!

@neko1967:
Hát most biztos megugrik az antidepresszánsok eladása bizonyos patikákban az biztos! :)))

2018.02.25. 23:05:01

@FCUK19: túl sok független jelöltet nem indíthatnak.

morpho 2018.02.25. 23:07:16

@aleksz róz: Megkeresnéd? Csak mert kamuzol pubi! Én soha nem mondtam ilyet. De azért keresd már meg, hátha mégis.

@FCUK19: Ha ettől jobban alszol, akkor szerintem pont azt gondolsz amit akarsz. Ez egyébként tökmindegy, mert a nézőpont intézet szerint "a teljes felnőtt népesség körében, a kormánypártokkal másfélszer többen szimpatizálnak, mint az ellenzékkel együtt" Tehát mindenképp a fidesznek kellett volna nyernie. Itten valami nem kerek. nezopontintezet.hu/analysis/valtozatlan-eroviszonyok-kampanystartnal/

2018.02.25. 23:27:46

@morpho: tagadd le :D
az a legegyszerűbb

venszivar 2018.02.25. 23:31:46

A főpróba sikerült.... :)

2018.02.25. 23:34:59

@morpho: "a teljes felnőtt népesség körében, a kormánypártokkal másfélszer többen szimpatizálnak, mint az ellenzékkel együtt" - össze kell vetni ezt az adatot azzal, hogy a kormány leváltását akarók többen vannak, mint akik nem szeretnék a fideszt leváltani. és kijön, hogy az emberek szívesen lecserélnék a fideszt, csak nincs kire

dare 2018.02.25. 23:36:27

@FCUK19: " ellenzéki jelölt nem volt. ez ténykérdés."

Furcsán fogalmazol, de értem mit akarsz mondani.
Ezt az eredményt nem lehet országos szinten értékelni szerinted, mert országos szinten az ELLENZÉKI pártok nem állnak be a legesélyesebb jelöltek mögé.
Minél több a pártjelölt, annál jobban szétaprózódik a szavazatuk.
Nem lehet 106 jelölt, aki mögött a Dk-tól a Jobbikig minden párt fel tud majd sorakozni.
Már nem lehet, ez a vonat már elment, ez igaz.

De még mindig mondhatják azt a szavazóiknak (amit nem mondanak még most se, csak nagyon kevesen a jelöltek közül), hogy szavazzanak a legesélyesebb ellenzéki jelöltre a szavazóik, akiket addigra már tudni fognak a körzetekben kik lehetnek azok.

Megnéztem pár jelölti vitát már, ha elérkezünk ahhoz a részhez amikor Gulyás felteszi a koordinációval kapcsolatos kérdést, akkor általában ez következik:
- Gyurcsánnyal soha
- Jobbikkal soha
-2000 előtti arcokkal soha
-a Fidesszel talán (???)
-mi hajlandóak vagyunk
-mi nem vagyunk hajlandóak
-kis pártokkal felesleges erről beszélni
és még hosszan lehetne sorolni

Nem az megy, amire én számítottam már mostanra, és a szavazók többsége is erre lenne csak kíváncsi:
Esélyes ellenzéki jelölt javára hajlandóak lennének-e....

Erre elkezdenek pártokról beszélni, meg elmúlt 500 évről, de senki nem ezt kérdezte tőlük.

Nem pártokról kérdezik őket, hanem jelöltekről, jelöltek javára hajlandóak lennének-e az adott körzetben háttérbe vonulni.
És erre az esetek többségében mindig pártokról kezdenek el beszélni.

A LEHETŐ LEGROSSZABB LEHETŐSÉGET VÁLASZTJÁK!!!!

Ha a jelöltek kérdésnél még mindig a pártokról tudnak csak beszélni, azt a szavazók is eképpen fogják értelmezni.

Mindenki azt mondja két szavazat van, egy a jelölteké, egy a pártoké, ha viszont szóba kerül a jelöltek koordinációja elkezdenek pártokról beszélni.
Ezzel nem tudom hogy lehet növelni a szavazási részvételt, az ő állításuk szerint ez bejöhet.
Szerintem nem.
Talán a mostani történet kicsit felhomályosítja majd a fejüket.

Ebben igazad van, itt nem a pártok nyertek, hanem egy jelölt.
Ha ráindult volna még egy Mszp-s vagy Dk-s jelölt, akkor már kicsit más lenne a történet.
De elnézve a számokat akkor is, hát, talán, de nyert volna.

dare 2018.02.25. 23:49:05

"Dr. Márki-Zay Péter független (az ellenzéki pártok támogatásával) 12 143 (57.5%)"

Ezen van a hagsúly, az ellenzéki pártok támogatásával.
Ha köpködik egymás jelöltjeit, akkor a szavazóik is ezt fogják tenni.

Van idejük még, küzdjenek meg a támogatottságért, a szavazatokért, a bizalomért, de ha látják nincs esélyük a győzelemre, akkor ne a dögöljön meg a szomszéd tehene is mentalitás kerekedjen felül bennük, hanem inkább az emelt fővel való visszavonulás.

Aki erre nem képes, az ne is politizáljon.
Vagy legalábbis ne most, most ennek nincs itt a helye.

FCUK19 2018.02.26. 00:05:41

@morpho: nem kerek? ennyire nem lehetsz hülye :) egy országos mérés sosem fogja megmutatni, hogy adott városban a helyiek kit akarnak városvezetőként látni, és kit nem. az más kérdés, hogy Vásárhelyen még csak nem is az fogja vezetni a várost, amit most megszavaztak, ugye...

a probléma továbbra is az, hogy ha a fidesz veszít áprilisban, nem lesz vezetése az országnak, és az a lehető legrosszabb helyzet. ennyit tud ma a teljes ellenzék max elérni, és nagyon gáz, hogy ennyi is az, amire hajtanak.

dare 2018.02.26. 00:08:22

@dare: és ideje.

Volt 4 év felépítenie magát mindenkinek.
Van még egy kampány is.
Ha ezek után nem sikerül a legesélyesebb ellenzéki jelöltként mutakozni az adott körzetben, akkor azt nem a szavazókon kell leverni.
Induljanak el minden körzetben a pártok a töredékszavazatokért, vagy az utolsó pillanatban lépjenek csak vissza, mert szükség lesz a listás szavazatra mindaannyiuknak minden körzetben.
Nagyon szoros lesz, és csak rajtuk múlik mennyire tudnak majd mozgosítani.
Nem most kell visszalépniük senki javára, mert azzal csak a szavazási kedvét veszik el egymás szavazóinak, ha otthon maradnak a szavazóik, azzal nem leszünk sokkal előrébb.
A Jobbikosoknak csak 20%-a szavazna baloldali jelöltre, fordítva ez a szám még kevesebb.
De ha egymás jelöltjeit szidják, az úgy rá fog ragadni a szavazóikra is a választáson, hogy nem tudják majd feloldani a választás napján sem ezt.
Szóval nyugalom, nem elfelejteni ki ellen is lépnek elsősorban ringbe.

morpho 2018.02.26. 00:12:50

@aleksz róz: Nem tudom letagadni, amit nem írtam le soha. Hazudd ezt az a legegyszeűbb, vagy bizonyítsd be!

morpho 2018.02.26. 00:19:18

@FCUK19: "a probléma továbbra is az, hogy ha a fidesz veszít áprilisban, nem lesz vezetése az országnak, és az a lehető legrosszabb helyzet. ennyit tud ma a teljes ellenzék max elérni, és nagyon gáz, hogy ennyi is az, amire hajtanak"

Ezzel azt állítod, hogy az egypártrendszer a kívánatos! Ha az ellenzék nyer az ország veszít, mert az ország kizárólag a fidesszel nyer! Elmész ám a picsába buta propagandista! Én most érzem úgy, hogy nincs vezetése az országnak! Orbánék nem az országot menedzselik, hanem saját magukat!

FCUK19 2018.02.26. 00:28:44

@morpho: “Ha ettől jobban alszol, akkor szerintem pont azt gondolsz amit akarsz. ” hogy egy klasszikust idézzek:)

A mostani ellenzék egy autót se tudna elvezetni, nem hogy egy országot.

morpho 2018.02.26. 00:32:51

@FCUK19: A mostani kormány sosem tudott autót vezetni, nem is akart. Ők ellopták az autót a sofőrrel együtt. Szerinted ez jobb, szerintem meg a legrosszabb.

F1őr 2018.02.26. 01:37:54

Mégis demokrácia van. Bezzeg ha a Fidesz jelölt nyert volna akkor most itt menne a fröcsögés hogy ebbe a diktatúrába nem is győzhet az ellenzék.

F1őr 2018.02.26. 01:43:13

@morpho: "Hol van a 3,6 millió fidesz szavazó?"

Egyáltalán Hódmezővásárhelyen hol van 3,6 milló szavazó? Ajánlom neked hogy takarodjál vissza az általános iskola 4. osztályába, azt utána visszajöhetsz ide észt osztani.

morpho 2018.02.26. 01:53:26

@F1őr: Biztos lemaradtál, mert itt azt bizonygatták a minap a narancskullancs haverjaid, hogy a fidesznek országszerte összesen 3, 6 millió szavazója van. Nézd meg!

b1.blog.hu/2018/02/21/orban_minisztere_soros_azt_akarja_hogy_a_magyarok_rovarokat_egyenek
EU zászlót mindenhova! 2018.02.23. 13:46:32

Na erre reagáltam nagytudású vérnarancs. Tényleg, ha már így osztod az észt. Nem tudod véletlenül, hogy urnazárás után hová szórják a vásárhelyi fidesz hamvait?

megamedve 2018.02.26. 06:10:07

Azért most jópáran bezizzentek a geciputtonyban, az biztos.
Hogy hát akkor most ez hogy?
Még a végén lehet egyszer ebből bíróság, meg még akár sitt is?
Lassan indulhat a helyezkedés, hogy ki fér be a mentőcsónakba, és ki nem.....

kekex 2018.02.26. 07:27:01

Csak annyi történt, hogy bebizonyosodott az az állítás, hogy a fidesz nem tud a korábbinál több szavazatot szerezni, van egy 1,9-2,1 millió tömegű birkanyája, és ha az ellenzék tud mozgósítani, akkor másfélszer többen szavaznak rájuk. És hiába indítanak álellenzéki jelöltet, arra talán csak a család szavazott (201 fő - mert volt ott 3-ik jelölt is, ki is zárta az mszp, mert daffke elindult) Azaz a szavazók nem (teljesen) hülyék, és az esélyesre szavaznak.
Egyébként meg nem "baloldali" siker, hanem a demokratáké. A győztes ugyanis vállalható mérsékelt konzervatív jobboldali. Ebből a műfajból már van néhány fecske,
Mellár sem baloldali, sőt!
A békés élethez elengedhetetlen a kiegyezés a jobboldal értelmesebb részével. Félreértések elkerülése érdekében: fideszesek kizártak! Valaki vagy értelmes - vagy bolsevista fideszes.

2018.02.26. 09:07:31

@kekex: "A békés élethez elengedhetetlen a kiegyezés a jobboldal értelmesebb részével. "

Khmmm... ez az értelmesebb rész lenne a nem túl régen még barnainges náci pártként aposztrofált Jobbik? Mi történt? Megvilágosodás volt? Heller Ágica szavai meghalgatattak?

kekex 2018.02.26. 11:08:35

@Womb Raider:
Én a MÉRSÉKELT jobbról beszéltem, nem a radikálisról.
Ritkán értek egyet a Dúródorával, de abban nagyon, hogy az eddigi jobbik változások NEM TARTALMIAK!
Viszont: "A templom építésénél az ördög is tolhatja a talicskát"

2018.02.26. 11:16:32

@kekex: Nos, az "értelmesebb" résszel kiegyezés pont semmire nem lett volna elegendő. Szvsz a szavazatok nagyobbik hányadát a Jobbik szállította...
Értem é, mondom, a hatalomért Anyut is, a ravatalon.
Ha már szólásmondás... az elvek olyanok, mint a fing, mindenki tartja, amíg tudja.

2018.02.26. 11:27:22

"Hegedűs ugyan gratulált a győztesnek – a nevét ezúttal sem mondta ki –, ám megjegyezte: --a piszkos kampány győzedelmeskedett a tiszta munka felett. " A hegedűs panaszkodik. De sajnos vannak győztesek és vannak vesztesek. És van az eredmény. A Márki-Zay a polgármester. Őt választották.

A Márki- Zay nem köpdöste nem hazugozta le és nem cimkézte ellenfelét. Sem szóban, sem szórólapon . Úriember ilyet nem tesz, hiszen a keresztényi értékrend ilyet nem enged meg. Igaz hegedűs is keresztény............álkeresztény , aki hogyan fog ezek után a Márki-Zay szemébe nézni , miután lehazugozta, ellenségnek nevezte ? Vagy azoknak a szemébe nézni akiket a szórólapon szerepeltetett, mint hazugokat, ellenségeket, migránspártolókat, stb, stb ?

Mert egy faluban laknak, egymás mellett élnek és ha ellenséget keresett a hegedűs, akkor most megtalálta--a szavazók nagy többségét . Mielőtt bárki is kicsit tiltakozna, ha tévedtem volna, kéretik leirni ennek az ellenkezőjét. Mert azért furcsa, hogy egy 3 diplomás, 3 nyelvet beszélő, katolikus, több gyermeket is nevelő embert--hazugnak nevez egy lézerutánzat, aki olyan sötét mint az Élios lámpákkal megvilágitott utca, akinek csak a hatalom a fontos, na ez már röhejes. Nem kicsit, nagyon nagyon .

2018.02.26. 11:46:13

"Ma Hódmezővásárhely megmutatta, hogy óriási az igény arra, hogy megszűnjön a lopás és a megfélemlítés az országban."

Hűűűha... ritka, hogy valaki ilyen frappánsan és lényegretörően hadat üzenjen a cigányságnak :)

v.f.michael 2018.02.26. 11:52:03

A hódmezővásárhelyiek most jól elb...ták. Így soha az életben nem lesz szép stadionjuk! :)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.02.26. 12:02:22

@FUCK19: "Gratula a győztesnek, de én úgy emlékszem, ellenzéki jelölt nem indult."

Bazmeg, ezt benézték habonyék! Tudhatták, volna, hogy ha két fideszes jelöltet indítanak, egy fideszes kikap. És bejött!

Igazából az a baj, hogy nem kaptátok még meg a legfrisebb kubatov kézikönyvet, hogy erre mi a faszt bérkommenteljetek. Nagy a zavar!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.02.26. 12:03:09

@v.f.michael: "Így soha az életben nem lesz szép stadionjuk"

:))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.02.26. 12:21:36

@Womb Raider: "adat üzenjen a cigányságnak"

Azt mondhatod, hogy a csúti geci részben cigány származású, de semmiképpen nem állíthatod, a magyar cigányságot képviseli.

venszivar 2018.02.26. 12:25:40

@v.f.michael: Jó lenne egy börtön...., lenne bele pár csótány, jelölt!

F1őr 2018.02.26. 22:18:46

@morpho: Akkor fussunk neki még egyszer te szegfűtetű.

"Hol van a 3,6 millió fidesz szavazó?"

Hódmezővásárhely utolsó ismert hivatalosan becsült népessége 45 434 fő (2017 évben).
Akkor most hol akarsz te 3,6 millió Fidesz szavazót látni? Te egy bites barom állat! Az a szégyen hogy az ilyen szerencsétlen fehérjehalmazok is mint te elmehetnek szavazni április 8.-án.
süti beállítások módosítása