B1 blogcsalád



Farkasházy szerint politikai okból szűnt meg a Heti Hetes

2017. december 19. - nickgrabowszki

Behatoltak a Fidesz rajongótáborába.ft.jpg

Lehet, hogy volt valami háttéralku, amiről én nem tudok. (...)  Lehet, hogy itt valami történt…

A Zoomon megjelent iinterjújában Farkasházy Tivadar nem mondja ki explicite, hogy politikai nyomásra szűnt volna meg az 1999-től 2016 decemberéig futó szórakoztató műsor, de

erősen utal rá:

Borókai Gábor évekkel ezelőtt elmondta nekem, nem a mi oldalunkkal – Verebes, Havas stb. – volt a baj, hanem a „túloldallal”. Bajor, Hernádi és Gálvölgyi egy olyan réteget is bevont, amely nem nagyon érdeklődött addig a politika iránt. Őket az nem izgatta, hogy mi hárman mit mondunk, mit írunk a saját táborunknak, de ezzel a három remek színésszel ne hatoljunk be az ő többmilliós rajongóbázisukba. Megfertőztük őket a politikával, ezért haragudtak ránk. 

A humorista állítása (vagy sejtetése) éppen nem mondanak ellent az ismert tényeknek: a reklámadóval fenyegetett RTL 2014-ben kezdete komolyan venni a politikai híreket, aminek eredménye lett, hogy a Híradója nézettsége magasan a konkurenciája fölé nőtt, a Fidesz támogatottsága viszont az év végére megbicsaklott.

A reklámadó a teljes érbevétele 40 százalékát vonta volna el az RTL-től, ami legvalószínűbben a cég kiszorítását célozta volna Magyarországról, illetve a frekvencia, meg a brand eladását egy Fidesz-közeli oligarcha számára. A népszerűségvesztés hatására az Orbán-kormány - lehet, csak átmenetileg - elállt a tervtől, és 2015 januárjában megállapodott az RTL-lel a teher jelentős mérsékléséről (40%-ról 5%-ra).

Idén ugyan emeltek a terhen (7,5%-ra), de az RTL addigra már átalakította hírszerkesztési stratégiáját,

fokozatosan, alig észrevehető módon.

A politikai hírek mértéke a Híradóban a fél 7 utáni néhány (legfeljebb 10 ) percre korlátozódik, mutató van ugyan politikai magazinműsora Baló Györgynek, de éjszakai, legfeljebb 100 ezer ember által nézett műsorsávban. Ők meg úgyis értelmiségiek, nem a Fidesz-kormány rettegésben tartható, uszítható célközönsége.

A helyzet most a médiapiacon az, hogy bár a tájékozódás joga elvben nem korlátozott, a Fidesz-kormány kínosan vigyáz arra, hogy

a politika iránt csak felületesen érdeklődők kizárólag a Rogán-propagandaminisztériuma által szűrt híreket kaphassák.

Ezért vásárolta fel a Mészáros Lőrinc nevére írt Mediaworks a vidéki napilapokat, ezért gyűjti be Andy Vajna sorra a vidéki rádiófrekvenciákat, és ezért működteti a TV2-t (persze közérdekű tájékoztatásnak nevezett, de valójában politikai kampánycélokat szolgáló állami hirdetésekből, tehát közpénzből).

orbint.jpgEbből finoman szólva is kétséges törvényességű pénzből jut olyan drága, de népszerű nemzetközi showformátumok megvásárlására, mint a hétfőn este véget ért Ninja Warrior. A hírek szűrésére meg remek példa a NW döntőjének szüneteiben feltűnő egyperces Tények, ami azt a három üzenetet közvetítette, hogy

  • káosz a Jobbikban (tehát nem érdemes rájuk szavazni),
  • Gyurcsány a baloldal vezére (tehát rájuk se),
  • a kormány/Fidesz fellép a bevándorlás ellen (azaz rájuk kell).

Aki hardcore politikafüggő, pártelkötelezett, markáns álláspontja van, az megtalálhatja a nézeteinek megfelelő orgánumot, aki azonban felületesen tájékozódik és mérsékelten érdeklődik, annak álláspontja formálásában a Fidesz és a kormány határozott segítséget nyújt.

Csaknem kizárólagosat: az politikailag passzív, jellemzően rurális, alacsony iskolázottságú, de magas életkorú lakosság ha akar, ha nem a kormánymédia, TV2 megyei lapok, helyi rádiók közvetítésével jut némi közéleti hírekhez. 

Az egyedüli rés a pajzson az RTL Klub volt (vagy lehetne), amelyiknek ugyanez a célközönsége, de most éppen nem kívánja őket megterhelni politikával. Csak 10 perc naponta, és az év eleje óta már nincs Heti Hetes sem. 

Ami nagyon nem tűnik véletlennek: tökéletesen beleillik mind a Fidesz kizárólagosságra és információs monopóliumra törő, mind az RTL pénzt keresni, középen állni akaró, a politikai helyzethez alkalmazkodó stratégiájába.

A vidéki információs monopóliumról

még annyit, hogy az már Washingtonból is látszik, ezért írt ki 200 milliós pályázatot State Department ennek megtörésére (bár a 200 millió forint aprópénz ahhoz képest, amit Rogánék ölnek a propagandába évente).

hh.jpgAz RTL meg azt nem veszi számításba, hogy egy gátlástalan sorozatgyilkossal szemben nem megengedhető a semlegesség (a tárgyilagosság igen), mert a puszta szórakozásból (hatalomvágyból) is öl. Az Orbán-kormány fölött már egyre kisebb a kontroll Washingtonból, Brüsszelből és Berlinből is. Egyre kevésbé tartják magukat az írott jog betűjéhez. Egyre többet lőnek olyan, elvileg politikafüggetlen intézményeket, mint az egyetemek, a civil szervezetek vagy a sajtó, sehol sem tűrik el, ha nem az ő akaratuk érvényesül.

Az RTL reálpolitikája ott bicsaklik meg, hogy bár Orbán 3 éve opportunista módon meghátrált, ha erőt érez magában, ismét előveszi az RTL kiűzésére szőtt tervet, hogy betömje az utolsó lyukat is a vidéki információs monopóliumon. Jövőre választás lesz, Orbánnak kinéz a kétharmad, az RTL-nek meg a külföldi ügynök státusz.

Amit ők hoztak össze maguknak, mert téves számításból átengedték a Fidesznek, hogy közpénzből mossa a választók agyát. Ahelyett, hogy pk maguk akarták volna formálni a véleményüket, pusztán azzal, hogy jelentős terjedelemben

beszámolnak a valódi hírekről.

Nem lennének jövőre veszélyben, ha megfertőzték volna a nézőket politikával.

Elfelejtették, hogy ma Magyarországon ellenzékinek lenni nem politikai vélemény, hanem túlélési stratégia.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7213511483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helga Beauty Salon. 2017.12.19. 21:03:44

@Geo_: de ellenőrzés helyett csak benyalsz...

Hát hogy hasonló színvonalon válaszoljak, te is benyalhatsz ellenőrzésképpen hogy jól kitöröltem e! :P

dunántúli gyerek 2017.12.20. 09:02:06

teddy mar 10eve is ciki volt

oreg volt kiraktak ennyi

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.12.20. 09:34:35

Az RTL -t ugyanaz a ballib hírhamisító hazug banda irányítja, mint az Index-et 444-et HVG-t, meg a többi bérrettegőt.

A 7-i 7 azért szünt meg, mert a kutya se nézte.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.12.20. 09:36:27

Azért szünt meg mert szar volt, a fajkasházi meg egy hazug libsi. Mint ez az egész b1blogcsalád

A tudomány sosem téved! 2017.12.20. 09:41:10

@morpho: elfelejted, hogy itt diktatúra van.
Pedig ezt minden nap megírják index címlapon.
Szerencse, hogy Orbán tegnap megbukott, és holnap gyáván lemond.
Megint.
Erre több a bizonyíték, mint az ősrobbanásra, vagy ez evolúció elméletre, vagy tény!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.12.20. 09:57:21

@A tudomány sosem téved!: No és párolog már a víz miki?
@enpera: Mi van cuncimókus? Miért duzzogsz? Odabújjak?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.20. 10:04:41

A ballib humoristák egyszerűen mindent ki akartak sajátítani, de pofára estek, ennyi az egész.

Ezt a vonalat még Hofi kezdte 1990-ben, aki lassan beállt trágárkodó, liberális szónoknak. S sokan komolyan elhitték, hogy ez a politikai humor.

inebhedj - szerintem 2017.12.20. 10:07:58

De ha Farkasházynak igaza van, akkor eszerint pl. a Pasik vagy a Limonádé c. sorozatot meg a Soros-Gyurcsány-Medgyessy tiltotta be azok komoly népszerűsége, profizmusa, minősége és politikai patogenitása miatt?

Egéridomár 2017.12.20. 10:13:11

@A tudomány sosem téved!:
Hát öcsém, ha a teremtő téged is a saját képe szerint formázott, akkor valami qrva nagy gáz van odafönn :D
Bár szerintem veled az evolúció baszott ki, de qrvára :)

DFK 2017.12.20. 10:18:57

A beszédhibás fajkaszházi aki szerint a humoj ejjenzéki műfaj, 2002 és 2010 között masszívan az akkori kormány seggét nyalta. Humor az nem volt csak szégyentelen alázás és hazudozás. Aztán a szent piac döntött: nem nézték őket.

mh1973 2017.12.20. 11:18:38

Az rtl szándékosan és szisztematikusan kinyírta, elpakolták a vasárnap esti sávból az rtl2-re, ott ha jól emlékszem egészen este 11-re dobták és csodák-csodája a 20%-os nézettség szépen visszaesett egy számjegyűre. A nézőket sem értem, van aki képes uazt a filmet 20-adjára is megnézni vasárnap éjszaka, újat nem nagyon mutatnak.

nemecsekerno_007 2017.12.20. 11:45:40

Gyerekek, próbáljatok inkább pénzt csinálni valamiből, mer' hamar itt lesz ám 2020. A "szájjal" festés nem igazán piacképes és nem hiszem, hogy bármelyik politikus fizetni fogja a számlátokat, nekik csak hasznos hülyéi lesztek.

inteligencs elenzeki 2017.12.20. 11:49:20

Szerintem rájöttek, hogy ezek a sz.r műsorok többet ártanak a ballibsi propagandának, mint használnak.

nemecsekerno_007 2017.12.20. 11:52:26

Ilyen meg nem értett "zsenikkel" mint Farkasházy, tele vannak a lepukkant kocsmák. Csak öket nem hívják az ATV-be. Ha nem lenne a patás és a rendszere, ezek már égenhaltak volna.

guvat 2017.12.20. 12:04:46

Ott van helyette a Sas kabaré... Annak aki a magas kultúrához szokott....

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.12.20. 12:20:59

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ki duzzog? Ti duzzogtok kis bölcsisek hogy nincs hetihetes :)ha ilyen igényes műsorra vágytok, ott van még a saskabaré :)

Jakab.gipsz 2017.12.20. 12:31:19

Tedi és a szárszói értelmiség unalmas és kiüresedett, ezért szűnt meg a heti hentes, elég volt a sunyi hazudozásotokból.

Wrex 2017.12.20. 12:44:39

Az elején néztem, Fajkasházi már akkor is szar volt. Egyszer volt egy beszólásuk miszerint "a humor ellenzéki műfaj". Ezen annó hevesen bólogattam otthon. Aztán jött a maszopszadesz kormányzat, és a humor egyszercsak már nem ellenzéki hanem kormánypárti műfaj lett. Vagyis a "humor nagyágyúi" szimplán maszopszadi politikai aktivisták voltak már akkor is, és ez az új szereplőkkel se változott. Innentől kezdve egyrészt egyre szarabbak lettek, másrészről egy politikai aktivista szájából igen furcsán hangzik hogy őket itten politikailag báncsák. Kábé olyan mint amikor már kétszázezredszer sírják egyesek a legkülönfélébb médiákban hogy itten márpedig nincs sajtószabadság, de ami van azt épp ma szüntették meg, vagy holnap fogják, de ezúttal tényleg... <ásít>

konrada 2017.12.20. 13:04:38

@Jakab.gipsz:
...inkább tényleg ez az ok. A nagy öregek kihaltak a liberális oldalról - a maradék meghasonlott, kiégett. Nincs már szükség egy Fajkasházy féle szintetizálóra.
... a Szárszói pikniket nem a hatalom tiltotta be, azért maradt abba, mert már komoly ember nem volt kiváncsi rá.
...Pedig Öszöd, Kötcsény nem lett messzebb...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.12.20. 13:16:55

@Wrex: "Aztán jött a maszopszadesz kormányzat, és a humor egyszercsak már nem ellenzéki hanem kormánypárti műfaj lett. "

Rosszul emlékszel, kiröhögték a gyurcsányit is, mikor táncolt, stb. Az a helyzet, hogy a buta arrogáns fityisz sokkal több poénra adott lehetőséget, mint a maszoposok.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 13:18:55

Néz érteles ember ilyen szemetet mint a tv2, rtl, m1-5? Azt sem tudom, hogy mik azok. Még jó, hogy a csatornalistám elején vannak ezek a szutykok, így amikor léptetem a csatornákat 150- től visszafelé a 10-nél visszafordulok, és az elején levőkre rá se lépek. Igy arról sincs fogalmam milyen műsorok mennek rajtuk.

felső határ nincs 2017.12.20. 13:22:43

@Wrex: Farkashazynak igaza van abbn h a politikai humor ellenzeki mufaj.

Persze teny hogy neked meg abban hogy F. milyen ember.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 13:24:52

Gyerekek, erre a műfajra mindig lesz kereslet. Most éppen az atv-n mennek hasonló jellegűek sas jóskával, bochkor heti ötöse vagy más adókon a showder klub. Orr bánt és rühes hordáját mindenhol kiröhögik, csak rá kell találni.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 13:30:29

Ha meg valami orr bán röhejről lemaradok ott az internet. Hiába görcsöl ez a csuti pszichopata cigányvajda, akik a jövőben az országot formálni fogják( fiatalok) azok sem újságot nem olvasnak, sem tévét nem néznek, így a nézőpontjukat sem ezek a fidesszutyok médiák határozzák meg. A fidesz őskövület gondolkodásának napjai meg vannak számlálva.

nick papagiorgo 2017.12.20. 13:33:37

Teljesen objektíven:
Abszolút nem politikai okok miatt szűnt meg. A Népszabadság se azért szűnt meg. Abba kellene hagyni a médiahisztit.
A "baloldali" médiatermékek általában azért szűnnek mert, mert a baloldal ott tart, ahol (meg a Fidesz is ott, ahol), és komoly befektető nem "tesz" a baloldal győzelmére, ergo nem kell neki ilyen médiatermék, nem invesztál bele. A baloldali pártoknak (int lehetséges szponzoroknak) meg nincsen amúgy pénze se, ami van, az kell a maradék "elvtársak" megélhetésére, nem lehet már pl. a Népszabadságot szponzorálni, sőt inkább adjuk el, annak az árából is megélünk vagy egy fél évig. Eladtuk? El. Megvette valaki? Meg. Az meg beszántotta? Hát, be. Indulhat a jajongás, hogy valaki, akinek valamit eladtunk, nem tart fenn tök veszteséges dolgokat - mint amikor eladjuk a család harmincéves szeretett kocsiját, aztán csodálkozunk, hogy az új tulaj meg alkatrészenként kiárulja (a szemét). Ne má', ne má', nem ezt beszéltük meg :)

A Heti hetessel ugyanez a helyzet, arról nem is beszélve, hogy kiégett a formátum. Tudom, Teddynek tök jó volt, hogy hetente beülhetett oda, jó haveri társaságban, felvehetett adásonként kb félmilliót, és oszthatta az észt, csak azt nem vette észre, hogy ez már senkit se érdekel. És nem a csúnya-gonosz politika miatt, hanem hogy ha a Kívánságkosarat tolta volna, az is kiégett volna, és az se érdekelt volna senkit ennyi idő után. Persze sokkal egyszerűbb ezt is Orbán vállára tolni, de aki ezt hiszi, az nagyon el van tévedve. Mondjuk Teddy kb egy évtizede el van tévedve.

Wrex 2017.12.20. 13:33:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Te emlékszel rosszul (vagy szimplán szövegértési gondjaid vannak), soha nem állítottam hogy _kizárólag_ a fideszt ekézték. Az pedig hogy a buta arrogáns fityisz vagy az ostoba dilettáns maszopszadi adott több poénra lehetőséget, meglehetősen szubjektív. Én úgy érzem hogy ebben a számban mindkét oldalon voltak/vannak igen erős versenyzők.

Duplaxiii 2017.12.20. 13:46:02

Könyörgöm miért kell ennek a nulla értékű önjelölt magamutogatónak itt is felületet adni?
MIÉRT?
Egy kisebbségi komplxusban szenvedő cionista, aki az élete során megelégedett az interman szerepkörrel, hogy valódi tehetségek őt kigúnyolva szerezzenek nekünk örömet. Aki úgy gondolja, hogy msát érdekli a felesége és a gyerekeinek a magánélete, hogy a kamu lexikális tudásával próbál pici fény maga felé irányítani...
Istenem még ma is behvják élő műsorokba és már felfúvódott fejül hobbit bábuként osztja a napi demagóg ostobaságait.
Elveszi a teret értelmes és értékes emberek elől.
menjen el a mimivel meg a gyerekeivel Szárszóra, írogassa a mára humortalanná züllött lapját.
Tivadar!
A műsor okafogyottá vált!
Mert elhagyták az értékek, és feltöltötték a melletted lévő székeket az ábelanitákkal és hasonló ELVTÁRSAIDDAL.
A sztorizós és mindenki egyformán ütő műsorból egy cionosta tüntetéssé züllesztettétek az egészet, ráadásul egy full fideszes "műsorvezetővel".
A maradék nézők mentek el, miattatok! Nem téged néztek korábban, hanem a művész urakat, Havast, Verebest. És a pár minőségi vendéget, te már ott is csak a köpőcsésze voltál, rajtad röhögött mindenki. Nem a "poénjaidon", hanem rajtad! Aki akkor is mosolyogva vigyorgott, amikor feltörölték veled a stúdió padlóját.
A ti világotok ÖRÖKRE eltűnt, te is lépj már ki az életünkből.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.12.20. 13:53:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Lóf@szt.. A műsor tele volt egykori MSZMP-s káderrel, így Gálvölgyivel, Hernádival, Farkasházíval, és a Gyurcsány kormány előszopói voltak.

Moskos ballib hazaáruló férgek.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 13:56:06

@Wrex: Ilyen adásokat sok helyen lehet nézni. De a heti hetesből van egy csomó régi felvétel, azt is újra lehet nézni, aki akarja. Még dvd összefoglalója is van, úgyhogy a fidesz patkányságok örökre beleégtek az internetbe. A fiatalságnak van mit néznie ha unatkozik. A mai internetes világban aki újságkiadókat vesz, meg szir-szar tévéadókat, azt a fiatalok körberöhögik. Az én családomban van egy pár 20-30 közötti fiatal felnőtt, akiknek van tévéje, de azt nem a tévéadások miatt vette, hanem azért hogy internettartalmakat, torrenteket nézzen. Újságot meg ez a generáció szerintem nem is látott. Csak röhögni tudok ezeken a köcsög fideszeseken, a szivarozó hörcsöggel meg csuti törpegecivel az élen. Ezek az emberek valahol a középkor színvonalán ragadtak agyilag. Meg a rájuk szavazó birkáik is.

monddazigazatmar 2017.12.20. 14:10:51

Érdekes népség ez a ballib.
Azért nincsenek választóik - szerintük- mert nem jut el a néphez az üzenetük.
Azért szüntetik be az adást - szerintük- mert a politika.
Azért nincsenek tömegtüntetések mert az emberek belefásultak.

És eszükbe sem jut, hogy esetleg szar amit csinálnak.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.12.20. 14:11:55

@bluebear:

Mondjuk azon nem csodálkozom, hogy a magadfajta gyurcsány csicskák, és egykori munkásőr haverjaik a 10 évvel ezelötti 7i 7esre verik...

Nívótlan csürhe volt mindig is a ballibekre szavazó majomhad.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 14:24:41

@Legeslegalja: A faszomat se érdekel a patkány fajtád. Örömmel foglak egy lámpavasra lógatni, ha sor kerül rá. Azután felkoncollak, mint egy vaddisznót. Úgyis ezt szeretitek nem? Pócs úr megmutatta miben leli örömét. Nő én majd segítek eki a fajtádon is bemutatni a pörkölést. Gyurcsány? Az meg ki? Nem demokrataként fogom a beledet a nyakadra tekerni.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 14:28:51

@Legeslegalja: Ne félj nem migráns fogja megkefélni anyád, nőd meg a kislány fattyad, hanem én. De csak azután miután keresztülhúztam a beled a torkodon és azt a seggeden visszahúzva fellógatlak egy lámpavasra.

monddazigazatmar 2017.12.20. 14:29:35

@bluebear: Igan Pistike, te vagy a terminátor, csak idd meg a kakaót.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 14:40:37

@Legeslegalja: Mocskos féreg fideszes hányadék. Van még kedved itt okádni? Takarodj vissza anyádba, vagy én baszlak vissza. Ha erőszakra vágytok patkányok, ám legyen, bennem emberetekre akadtatok! Ne gyurcsányozz féreg, közöm nincs hozzá. Én maga vagyok a sátán! Tőlem még a gecid sem tud megmenteni!

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 14:41:56

@monddazigazatmar: Ne ugass te se, mert mész a haverod után a lámpavasra, orrbánseggnyaló!

is 2017.12.20. 14:42:22

@nick papagiorgo: mielott nagyon messzire elvinne az a lo, amire forditva ultel fel.

a tortenet ott kezdodik, hogy az ujsagok ket iranybol kapnak penzt: eladasi ar + reklam. az eladasi aron nem nagyon lehet valtoztatni, midnen ujsag kb. ugyanannyiert tudja magat eladni, mert miert fizessek sokkal tobbet akarmelyikert, ugyanazok a hirek vannak benne. a reklam viszont elvileg ugy kell jojjon, hogy ha az en ujsagomat tobben olvassak, akkor en tobbert tudok bele reklamot eladni, igy jobb ujsagirokat tudok megfizetni, ettol meg jobb ujsag lesz, amit meg tobben olvasnak, ezert meg tobb reklambevetelhez jutok.

mar amennyiben a reklamkoltok szabadon, piaci alapon kolthetik a reklampenzt. namost ez Magyarorszagon EGYELTELEN nincs igy, es ez erdemben 2010 utani fejlemeny. ma az allam hatalmas reszt kepvisel a reklamtortabol, es egyaltalan nem semleges modon, auditalt olvasoi szam alapjan osztja belole penzt. tehat igenis a politika kieheztet egy ujsagot, tonkreteheti, raallithatja egy negativ spiralra. es az Orban kormany ezt szivbaj nelkul meg is teszi, es meg is tette a Nepszabadsaggal is. tehat IGENIS a poltika erte el, hogy a Nepszabadsagot bezarjak, es csak a hab a tortan, hogy ezt azert IS kellett megcsinalni, mert a cegben, amit a FIDESZ atvett, abban volt a Nepszabadsag, es az azert mar tul sok lett volna, kell a fugefalevel, hogy nem a FIDESZ uzemelteti az ellenzeki mediat is.

Altalaban is: ma az emberek kivegzese nem golyo, hanem penz altal tortenik. Orban minden penzt kozpontositott, es barkit kivegezhet, es ki is vegez, ha ugy tartja kedve. Mint egy keresztapa.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 14:42:56

@monddazigazatmar: Takarodjatok innen vissza führeretek seggébe! Odavalók vagytok hányadékok.

is 2017.12.20. 14:44:23

@monddazigazatmar: Tomegtuntetesei a FIDESZnek sincsenek mar, eszrevetted? A tobbit nem cafolod, az alternativ javaslatod nem tamasztod ala. Lepkefing erveles.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 14:48:39

@is: Hiába próbálsz buta fideszbirkáknak bármit is értelmesen magyarázni. Ezek a fasiszta nácik már csak a hasonló szóból értenek. Abból értenek ha a fajtájkuat is megpörkölik mint a disznót, majd a nyakuknál fogva szenesen egy karóra tűzik őket a végbelükön keresztül. Mint ahogy szent istván tűzte az áruló koppányt úgy kell ezeket is felnyársalni.

6.Lenin 2017.12.20. 15:03:03

Jé! Megszűnt a Heti Hetes?
Volt ilyen műsor?

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.12.20. 15:06:11

@bluebear:

Mivan öcsém rádborult a Van Damme poszter ?

:DDD

Íme a suttyó GYyurcsanyista, ha alkot.

libsi nóta bárki unja 2017.12.20. 15:09:56

"Az Orbán-kormány fölött már egyre kisebb a kontroll Washingtonból, Brüsszelből és Berlinből is. "

Hát ez télleg rettenetes. A végén már nem lesz hova rohangálni egy jó külföldi intervencóért

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 15:24:39

@Legeslegalja: Gyurcsányista a rohadt fajtád, tetves fideszpatkány.

inteligencs elenzeki 2017.12.20. 15:24:54

@bluebear:

"Hiába próbálsz buta fideszbirkáknak bármit is értelmesen magyarázni. Ezek a fasiszta nácik már csak a hasonló szóból értenek."

Szóval nem jobbikos vagy, de akkor meg ki ? Valami kis pápaszemes billentyűhuszár gizda a VII. kerületből (a VII. ker. csak szimbólum) aki itt éli ki a frusztrációit ?

Mellesleg derűs perceket loptál nekem ide :)) jót mulattam a cérnahangú kis csaholásodon.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 15:25:53

@Legeslegalja: Leírtam hogy semmi közöm semmi párthoz. A tyúkagyaddal csak abból értesz ha karóra tűzlek, féreg?

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 15:30:17

@Comte de Gippaud: Leírtam hogy én vagyok a sátán!!! A fasizmus sátána. A gyűlöletet ti akartátok férgek, akkor megkapjátok. Embernevű disznót pörköltök röhögve? Majd viszonkapjátok nácik! Mint Szálasi a bitón! Mint Hitler a bombagödrében úgy fogtok elporladni tetvek!!! Vihogva makogtok hogy a kormány nem foglalkozik disznóöléssel? Sebaj, majd lámpavasra húzással fogtok foglalkozni. A sajátotokéval.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 15:33:38

@Comte de Gippaud: Hú de megijedtem a hétszentségit. Egy értelmeset még káromkodni se tudsz pihepöcs? Milyen férfi vagy? Fingfejű?

inteligencs elenzeki 2017.12.20. 15:35:43

@bluebear:

Ja, már értem.

Figyu, együtt érzek veled, nem lehet könnyű, de hidd el, a mai orvostudomány már nagyon jól tudja kezelni a különböző pszichiátriai problémákat.
A lényeg, hogy hallgass a hozzátartozóidra, és fogadd el a kezelést.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 15:37:20

@Comte de Gippaud: Mondjuk nem csoda hogy ilyen névvel nem tudsz egészségeset káromkodni. No de hoppaudjál innen kisköcsög de gyorsan mert a fejedre koppaudok.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 15:39:27

@Comte de Gippaud: Kisköcsög a hozzátartozóim szeretnek, a hozzád hasonló okádáékoktól meg nem fogadok el tanácsot. Még azt sem hiszem el amit kérdeztek, nemhogy amit ideokádtok. Max. azt érdemlitek hogy egy karóra fellógassam mindegyikőtök.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 15:41:34

Előre közlöm, ahogy megszólít engem valaki, annál sokkal keményebben fogom náci köszöntéssel üdvözölni. Mert amit ad, azt kapja vissza. Egy féreg csak féregválaszt kaphat.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 15:46:42

@Comte de Gippaud: Tudod, annyi agyad van a a nyakadon amennyi egy fingból látható. Az egész fejed erre hasonlít. No, most már érted miért vagy fingfejű, agyatlanka?

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.12.20. 15:47:04

A napi bérrettegés nyertese a Reflektor blog, a B1 ma csak a második.
Boccs. de nem volt meg a szokott színvonal.
Majd legközelebb..

berrettegok.blog.hu/2017/12/20/napi_berretteges_2017_12_914

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 15:50:31

Egy férget férgesen üdvözlök. Mert ezt érdemli.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 15:53:36

@Legeslegalja: Nem etetem a birkát, így nem is válaszolok egy tetű böfögésére. Max. azt érdemlitek hogy rátok hányjunk. Naponta többször. És minden hozzászólásotokra ráokádjunk. Okádásra okádást. Ne lepődj meg, amikor ugatsz rádokádok.

monddazigazatmar 2017.12.20. 16:17:52

@is: Mit kell alátámasszak? Azt, hogy eszükbe sem jut, hogy szar amit csinálnak?
Ezen mit kell alátámasztani?
Vagy ez a cikk arról szól, hogy tivadaj épp elmerengett azon, hogy az elmúlt 30 évben nem nyomott ki egy poént sem?

monddazigazatmar 2017.12.20. 16:20:21

@nickgrabowszki:
Te figyelj már!
Titeket tényleg nem zavar, hogy ez a kékmedve nevű farok teljesen széttrollkodja az amúgy sem túl nívós blogotokat?

Gyakorlatilag másról sem pofázik, mint hogy kit hogyan húz a lámpavasra. Ezzel akartjátok, hogy azonosítsák a demokratikus ellenzéki blogotokat?

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 16:25:22

@monddazigazatmar: Már miért zavarná. Ők nem foglalkoznak ilyennel, ahogy a csutigeci se foglalkozik disznóöléssel. Egy náci országban ez a természetes közbeszéd része. Egy fasiszta országban így beszélnek egymáshoz az emberek. Van aki soros nevű pörkölt disznón röhögcsél a geci jóváhagyásáva, őket meg más húzza ezért karóba.

monddazigazatmar 2017.12.20. 16:29:56

@bluebear: Ha majd egyszer eljutsz a negyedikig, akkor majd tanulni fogod, hogy mi az a fasizmus.
A disznónak meg nem a neve volt a soros, hanem ő volt a soros. Tudod? Következő. Soros.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 16:31:17

A fideszpatkány nívótlan csürhének, majomhadnak nevez csoportokat, a másik csoport pedig karóba húzza és leokádja őket ezért. Mi ebben a gond? Mindenki csak azt kapja vissza, amit érdemel, és amit ő ad.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.12.20. 16:32:49

@monddazigazatmar: "Titeket tényleg nem zavar"

Ha nem zavarja, hogy kubatov trolljai szétbasszák a blogot, miért zavarná valaki, aki végre igazat ír?

inteligencs elenzeki 2017.12.20. 16:40:51

@monddazigazatmar:

"Ha majd egyszer eljutsz a negyedikig, akkor majd tanulni fogod, hogy mi az a fasizmus."

Szerintem is gyerek. Olyan infantilis a stílusa. Mindjárt odanyomják a feje mellé a kék macit a délutáni szundizáshoz.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 16:42:54

@monddazigazatmar: Persze, tudjuk féreg. Az a baj hogy ezzel a dumával etesd a fattyaidat, azok talán elhiszik az okádásod. A fasizmus és nácizmus itt keződik, hogy büntetlenül vihorásznak egy pörkölt disznóra felírt névre. Szerintem te vagy még bölcsiben ha ezt nem látod. De a fasizmus ott kezdődik, hogy ilyennekkel gyűlöletet keltenek. No akkor én megadom ezeknek a vihogó tetveknek a gyűlöletet, hamár erre vágynak.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 16:48:48

@Comte de Gippaud: Lassan vége az uralkodásotoknak. Kezd kinyílna a bicska a fasiszta, náci fajtátoktól az értelmes emberek zsebében is. Adva van egy menekülteket segíteni akaró gazdag ember(aki ezt a féreg orr bánt és rühes patkány pártját is támogatta) és van egy ezt az embert döglött pörkölt disznóval megviccelő fasiszta fideszhorda. No én pártonkívüliként ezt a menekültet segíteni akaró embert támogatom inkább mint a fasiszta fideszes náci hordát. Ha nem tetszik, akkor is. Aztán bazd meg az anyád!!!!

inteligencs elenzeki 2017.12.20. 17:07:19

Szóval visszatérve a posztra:

"Lehet, hogy volt valami háttéralku, amiről én nem tudok. (...) Lehet, hogy itt valami történt…"

Persze hogy történt, nincs már pénz a senki által nem nézett bénázásokra.

inteligencs elenzeki 2017.12.20. 17:12:22

@bluebear:

"bazd meg"

Helyesen baszd meg, te kis műveletlen pöcs. Legalább írni tanulj meg rendesen.

Hahó embereeeek !!! Meg van a ballibsi oldal legújabb jelöltje blubear személyében. Kiválóan reprezentálja a mai ellenzék szellemi színvonalát.

inteligencs elenzeki 2017.12.20. 17:26:33

@bluebear:

"Adva van egy menekülteket segíteni akaró gazdag ember"

Nálam egy olyan ember van adva, aki fogyasztókat akar az Unióba, de főleg Németországba importálni. Veled ellentétben az öreg Gyuribá, egy racionálisan gondolkodó üzletember, amolyan kegyetlen cápa a pénzpiacokon.
Véleményem szerint a menekült kérdés csupán eszköz nála, és nem cél.

metax 2017.12.20. 17:27:20

Magyarán az RTL is egy hatalommal kokettáló szarházi kollaboráns szennycsatorna, csak jóval kifinomultabban műveli ezt, mint a nyíltan pártsajtóvá züllesztett TV2 pl.

metax 2017.12.20. 17:52:37

"Farkasházy szerint politikai okból szűnt meg a Heti Hetes"

Naná, hogy politikai okból, mint ahogy politikai okból lett egyórás az rtl kora esti főhíradója is, telebaszva bulvárral és kékfény hírekkel, miközben a politikai hírtartalom és tartam látványosan kevesebb lett.

Az meg különösen felháborító, hogy anno a reklámtörvény tervezett változtatásának idején a tv "szabadságharcot" kezdeményezett - felvitte és az adás elejére hozta a politikai tartalmat, majd mikor a hatalom meghátrálásával a helyzet rendeződni látszott, szépen visszaállt a rezsimmel korábban megkötött status quo. Ennyit az rtl-ről, meg arról, mit gondol a sajtószabadságról. Ez az eset, amire a poszt is kiválóan felhívta a figyelmet, világosan mutatja, mit is jelent 2010 óta az rtl-nek a független hírszolgáltatás. Ha úgy adódik, mert saját érdekből szüksége van rá, előveszi és fegyverként alkalmazza, "békeidőben" meg szőnyeg alá söpri, illetve elteszi este 11 után, kikor a legtöbb dolgozó választópolgár már az igazak álmát alussza.

Talpnyaló vagy RTL, talpnyaló vagy Kolosi, és ezen az sem változtat, hogy van egy Baló, van egy "Házon kívül" és van egy késő esti valódi híradó is.

monddazigazatmar 2017.12.20. 17:56:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Linkelj olyat légyszi, aki eddig folyamatosan arról ugatott, hogy mindenkire ráokádik, felhúzza a lámpavasra meg agyonveri. 1ghost barátotokon kívúl

monddazigazatmar 2017.12.20. 18:12:18

@bluebear: Te aztán megadod, mi? :D Tényleg nem vágod, hogy mennyire szánalmas ugatni a monitorod előtt?

2017.12.20. 18:26:22

@monddazigazatmar: mondd, neked miért fáj, ha nevén nevezik a csürhéteket? Soha, egyetlen szaros pofájú elvtársad sem tudta megindokolni hogy miért fáj nektek, ha nácinak neveznek benneteket, miközben pont úgy hápogtok, mint a náci kacsák... geeinctelen söpredék.

$pi$ 2017.12.20. 18:27:40

@bluebear: "A fasizmus és nácizmus itt keződik, hogy büntetlenül vihorásznak egy pörkölt disznóra felírt névre. "

Amit te itt lenyomsz az sokkal közelebb van a "fasizmushoz" mint amire ki vagy akadva.

2017.12.20. 18:27:41

Teddy kezd meghülyülni. Az utolsó években annyira nívótlanná vált a műsor, hogy már azt is cikinek éreztem, ha véletlenül belenéztem.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.12.20. 18:31:17

A Heti Hetes kapcsán a legnagyobb vicc az volt, amikor a szerkesztő/producer/nagyfejes nyilatkozott a műsor történetéről megjelent könyve kapcsán az Indexnek, hogy valakit azért raktak ki 1-2 adás után, mert nem volt se spontán, se humoros. Mindezt úgy, hogy a papírról előre megírt béna szövegeket olvasó Farkasházy maradt...

monddazigazatmar 2017.12.20. 18:34:40

@hullajelölt88: Náci az anyád picsája.
Mitől is áll közelebb a fasizmushoz? Baszd meg, olvasd már el, hogy miket írkál szegény hülye! Fellőgat, megöl, szétbasz. Embereket. Azért, mert ő így dönt. Mert szerinte ez a helyes. Mert nem vele értenek egyet.

Aztán miért is? Mert egy szentember nevét felírták (nem írták, max szóvicc) egy leölt disznóra.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 21:56:09

@$pi$: Dehogy van. Ez csak egy magánember őrjöngése. A fasizmus rendszerszintű állami beavatkozás egy demokratikus köztársaság életébe. Amilyet mussolini fejlesztett ki a 20-as években. Azt fejlesztette tovább hitler nácizmussá. Először megszállta a parlamentet, majd önkényesen erőszakkal megpuccsolta az államot. Ahogy a csuti geci teszi. Ez a fasizmus alapja. Olvasd el a vikin. Itt van:
hu.m.wikipedia.org/wiki/Fasizmus
Orr bán rendszere kísértetiesen kezd hasonlítani arra. Ne lepődj meg, hogy amikor olvasod orrbanisztánra ismersz.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 22:18:09

@$pi$: "Számos történész úgy tekinti a fasizmust, mint egy forradalmi centrista doktrínát, amely a bal- és jobboldali filozófia elemeit keveri."
Orr bánra és rühes fasiszta hordájára ez is tökéletesen igaz.
Az én koncoló szavaim nem lehet fasisztának minősíteni. Inkább egy dühös ember felháborodása, amely az őt bántó ellenség megsemmisítésére irányul. Aki bántja embertársait azt egyszerűen felkoncolja. Tehát egy természetes önvédelmi reakció verbális, szóbeli megnyilvánulása. Ez még nem jelenti azt, hogy a valóságban is ezt tenném, hanem a szavak erejével keltem fel a figyelmet. Ezután jön a következő lépés a fasiszták valós likvidálása. Ahogy a ii vh- ban az amerikai hős katonák vagy olasz francia és jugoszláv partizánok végezték feladatukat. És itt a fasiszták irtásán van a hangsúly egy sötét jövő megakadályozása érdekében a demokrácia érdekében.

$pi$ 2017.12.20. 22:25:34

@bluebear: "Ez csak egy magánember őrjöngése. A fasizmus rendszerszintű"

Mert mint az köztudott magánember nem lehet fasiszta. Értjük, ne is mondd!

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 22:28:22

Ez meg hogy itt irogatom a fasiszta pócs felkoncolását még köszönőviszonyba sincs azzal, ahogy az a féreg a disznaját egy közösségi oldalon fényképekkel illusztrálva megosztotta. Az ugyanis sokkal aljasabb cselekedet. Úgyhogy nem kell meglepődni, ha pócs urat és védelmezőit( köztük a csuti gecit) a disznó helyén szeretnénk pörkölni.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 22:33:31

@$pi$: Ott van leírva mi a fasizmus, és ki a fasiszta. Ha hülye vagy annak értelmezéséhez, arról nem én tehetek. Azért linkeltem, hogy értelmezd, de kár volt és hiábavaló. A hülyeséggel én nem tudok mit kezdeni. A hülyéket csak a valóban fasiszta cselekedeteiről elhíresült orr bán tudja megszólítani én nem.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.20. 22:43:44

"Az egyik legegyszerűbb használható definíciót Umberto Eco alkotta meg, aki szerint a fasizmus a nacionalista autoriter rezsimek gyűjtőneve. Ehhez szorosan kötődik a tömegmanipuláció, vezérkultusz, idegenellenesség, nacionalizmus, hatalomkoncentráció, az igazságszolgáltatás és sajtó központi irányítása..."
Ezt nem én írtam orr bán rühes kutyáról hanem a fasizmusrról egy olasz szakember. De tulajdonképpen én is írhattam volna orr bánról.

BrianZ 2017.12.20. 23:26:13

@monddazigazatmar: Amikor már nincs érved, akkor következik a másik megalázása: nem jó a fogalmazás tehát az illető egy hülye, debil, stb.
Melyik miniszter adja a fizudat?

BrianZ 2017.12.20. 23:31:00

@$pi$: Kiket képviselsz, hogy többes számban írsz? Reagálj értelmesen - miért is nem igaz a másik állítása? Nagyon gyengén, érzelmekre hatva próbálsz itt írni.

smartdrive 2017.12.21. 00:42:18

""""szórakoztató műsor""""""""

Jakab.gipsz 2017.12.21. 03:34:00

@konrada:

Ez az, nincs szükség erre a mihaszna "urbánus értelmiségünkre" nem az ő fenekükből süt a nap, és pontosan ez az a valóság, amitől rettegnek ezek a felesleges emberek.

Teddi és a többiek azt gondolják + Vágó, ha felmondják a lexikont az már kultúra.- Nincs szükség sem a bárgyú vicceikre, sem pedig az állandó gyalázkodásukra, gúnyolódásaikra, ezek értéktelen emberek.

Ne azt figyeljétek Ők mit mondanak rólunk, hanem azt amit, önmagukról, meg figyelheted: a semmit.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.21. 06:54:04

@bluebear:

Bezzeg, ha Orbán neve lett volna a disznón, az civil kurázsinak, fiatalos harcnak, bátor akciónak számítana.

Ezt a lemezt már ismerjük...

Csuti Ördögüző 2017.12.21. 07:45:20

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: mo-n mindig is csak a kulákok vágtak saját gyesznót

s ez még mindig irigységgel tölti el a gyülölködő proletariátust

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.12.21. 08:10:01

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

berrettegok.blog.hu/2017/12/18/napi_berretteges_2017_12_880
A bennem felmerült kérdés, hogy hol volt Fábián Tamás, mikor Orbán szobrot dönöttek, akasszuk fel felkiáltások közepette, a ballib értelmiség prominensei, és Orbán fejét rugdosták a porba ?
Mi akadályozta meg abban, hogy körbe haknizza a ballib politikusokat, és megkérdezze, tudnak-e azonosulni frissen választott alternatív köztársasági elnökük tettével ?

Vagy megkérdezhette volna kollégáit miért promótálnak Orbánt meglehetősen megalázó szerepbe ábrázoló játékokat, videókat, és képeket, rajzokat rendszeresen ?

De nem tette. Mégpedig azért nem tette, mert a hiteles bérrettegés folyamatát meglehetősen aláásná, ha minden ballib 'tréfa' után ugyanúgy lefutná ezeket a tiszteletköröket.

Jakab.gipsz 2017.12.21. 08:25:37

@bluebear:

Az igazán komoly tudás, sohasem eredményez: gyűlöletet.

A tudás gyönyörködtet és megkönnyebbült örömmel tölt el, és ha tévedésben voltál egykor, akkor is csak megnevetett, önmagunk butaságát, nevetjük ki.

Vedd észre önmagadat, Te ki a fax vagy, kit és miért gyűlölsz és milyen jogon?

Nos a parazita visítozik így, amikor a vesztét érzi, nincs tovább, közeleg a vég. Ütött az utolsó órátok és Te és ti, ez ellen semmit sem tehettek, mert bármit is tesztek az színvallásnak minősül, pontosan úgy ahogyan leírtad.

Szeretnél ugyebár, büntetlenül kéjjel gyilkolni úgy ahogyan ezt elképzelted, és elmondtad: "Én maga vagyok a sátán!" majd így folytattad, "De csak azután miután keresztülhúztam a beled a torkodon és azt a seggeden visszahúzva fellógatlak egy lámpavasra.".

Tudnod kell ilyesmiről csak egy pszciho és szociopata álmodozik.
Mi közöd van neked a tudományhoz: semmi, e nélkül pedig Te is semmi vagy.

Egy hisztiző parazita aki csak a saját ki nyomorult életét félti. Soros is egy parazita, nem csak azt kell megnézni amit mond, hanem azt is amit tesz, És? Szégyenkezzenek miatta a zsidók. Ennyi. Szégyenkeznek ma, aztán még holnap egy kicsit, és majd naprendre térünk a dolog felett.

Soros egy ügyes szélhámos , büdös halakat árult, a büdös disznó, ti pedig ezt, meg-szak-érthetnétek.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.21. 08:56:24

@Legeslegalja:

Ezek annyira nevetséges dolgok, hogy már a ballib bértüntizők is elalszanak rajta.

monddazigazatmar 2017.12.21. 09:46:58

@BrianZ: Hú bazmeg, de sötét vagy te is.
Milyen érveket kellene felhozni valakivel szemben aki közli, hogy felkoncol, megöl, szétbasz? Normális ember szerinted csinál ilyet, a monitora előtt? Mire számít, hogy mindenki összevissza szarja magát tőle?
De a faszt nem érdekel egyébként. Én szóltam a bloggazdának, hogy elég ciki, hogy egy ilyen faszt hagy trollkodni. Nem tiltotta ki. Lelke rajta. Biztos jó nektek, hogy ilyen arcokkal vállaltok közösséget. Ez aztán előrevivő.
süti beállítások módosítása