B1 blogcsalád



Balázsék erre rá fognak faragni? Kigúnyolták Lőrincet és Viktort

2017. szeptember 05. - Mr Flynn Rider

Ma van Magyarország tulajdonosainak névnapja és Balázsék Andy Vajna rádióban mókáztak egy kicsit a két Szeretett Vezetőn. 

meszaros-lorinc-es-orban-viktor_1.jpg

Ugyanaz a leosztás, mint Simicska idejében:a gazdasági és a politikai hatalom kéz a kézben jár, hogy mindketten jól járjanak.

Mindenki más meg rosszul.

Két ember birtokolja jelenleg Magyarországot, Orbán Viktor és Mészáros Lőrinc. Ahogy a B1 blogon többször is megírtuk, Mészáros Lőrinc gazdagodása – hála a korrupt fideszes rendszernek – megelőzi a bárkiét a világtörténelemben, sőt, még a világ legdrágább focistája is kevesebbet keres, mint a magyar Zuckerberg.

 

Bár Kósa Lajos szerint Mészáros gazdagodás átlag alatti, Lázár elsütötte, hogy „tudomásul kell venni, hogy annak gazdagabbak és szegényebbek”, Orbán pedig csak annyit fűzött a dologhoz cinikusan: majd az emberek eldöntik, idegesíti-e őket Mészáros példátlan vagyonszerzése. Nyilván idegesíti, de bőven elég annyi választót összeszednie, amennyi jobban retteg a nem létező migráncsveszélytől, mint a korrupciótól. (Lehetne azon vitatkozni, hogy 1300 menekült, vagy több ezer milliárd ellopása okoz-e nagyobb krt az országnak, csak sehová se vezetne: a menekültek nem ide akarnak jönni és nem minket akarnak kirabolni, ellentétben a Mészáros Lőrinc-féle bűnbandával. Hogy mindezt érzékeltetni lehessen, a 444 még infografikát is csinált a két ember vagyonának különbségéről.)

Ezzel a két emberrel viccelődött ma reggel a névnapjukon Sebestyén Balázs – nyilván hatásvadászatból. Mozgalmi dalokat játszottak be Andy Vajna rádiójában.

Elsütötték azt a poént is, hogy elképzelhető: ez az utolsó adásuk.

A sírva vigadás és a magyar viszonyokon való keserédes röhögcsélés természetesen nem új jelenség; mindez azért nagy durranás, mert a magyar médiakörülmények messze rosszabbak, mint a szocializmusban voltak. Annak idején kis nyilvános kritika, vagy viccelődés a hatalom természetén belefért még, mostanság teljes szolgalelkűséget vár el a hatalom a médiától. Aki kritizálni mer, azonnal ellenséggé válik. A Radio1 pedig Andy Vajna kormányzati oligarcha tulajdona. Persze, mondhatnánk, hogy Magyarország demokrácia, de ebből is látszik, hogy nem az: hír az, ha egy kormányzati médiában viccelődni mernek a kormányfővel és elképzelhető, hogy emiatt retorzió éri a műsor készítőit. Normális helyzetben a tulajdonos persze nem is szólhatna bele egy műsor szerkesztésébe, de Magyarországon a legtöbb újságíró eleve öncenzúrát alkalmaz, mielőtt kitörne a balhé.

A 444 az eset kapcsán emlékeztet, hogy Balázsék korábban már kihúzták a gyufát Vajnánál, amikor egy reggel a CEU-botránnyal foglalkoztak, igen kritikusan. A 24.hu-nak akkor azt mondta a filmügyi biztos, hogy „az ő rádiója nem erről szól”, és ez a kiállás „fura” volt Balázséktól. Majd azt mondta, hogy „ezt majd megbeszéljük vele.”

Vajna azt fájlalta, hogy nem volt kiegyensúlyozott az összeállítás, és nem kaptak benne helyt mind a két oldal érvei. A kormánybiztos tagadta, hogy Sebestyén Balázs fejmosást kapna ezért, hiszen „ő egy nagyon tehetséges ember, aki nagyon jól csinálja, amit csinál”, de ezt azért majd meg kell vele beszélni.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8912804874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Willkommenskultur 2017.09.05. 14:37:05

'Annak idején kis nyilvános kritika, vagy viccelődés a hatalom természetén belefért még, mostanság teljes szolgalelkűséget vár el a hatalom a médiától.'

Szolgalelküséget vár a saját rádiójában? Aztaqrva, ez botrányos, más országokbn azért vesznek rádiót hogy azt hallgassák ahogy kiröhögik őket benne.

Willkommenskultur 2017.09.05. 14:41:25

@dez01: 'akármilyen is a sajtó megoszlása, Mészáros (és a többi kiválasztott) ilyen tempójú gazdagodása nem megengedhető, mert még 2 ciklus és az egész ország az övék lesz'

Simicskáról ugyanezt mondta a sajtó 3 éve azt....

ugyanmár
nyenyenye

nem értem a paraszt minek rágógumizik az urak dolgán, neki attól nem lesz több

dez01 2017.09.05. 15:00:26

@Willkommenskultur: Jaja, törődjön mindenki a saját dolgával, az elit meg had lopjon:)

Annak az esélye, hogy Mészáros nem lesz kegyvesztett és/vagy nem fordul szembe Orbánnal - például azért mert azt hiszi egy idő után hogy már ő az atyaúristen, és nem a megbízója - tényleg elég alacsony, ebben igazad van... de akkor lenne helyette más....

Willkommenskultur 2017.09.05. 15:07:20

@dez01: mikor nem lopott az elit /a paraszt szerint/?

nem értem a zemberek azt hiszik majd holnaptól nem lop, mert ők morcosak?

az emberek dolga hogy dolgozzanak, ne a pofájuk járjon. Vagy legyenek ők az elit de ahhoz meg lusták és hülyék. Ez utóbbi nem szégyen de picsogni bírnak reggeltől estig, hogy jaj de fáj.

Bafana 2017.09.05. 15:10:36

@morpho: Csak azért írtam, mert Te kezdted el a lopást relativizálni. Vagyis ha a gyerekemet egy pedofil zaklatja, nem vígasztal, hogy három kerülettel arrébb is zaklatott egy gyereket egy pedofil. Lopás az lopás. A falazás az falazás. A párhuzam miatt említettem Hofit, mint a politikai alvilág házi humoristáját.

dez01 2017.09.05. 15:10:39

@Willkommenskultur: Akkor ezzel mit üzensz? Mindenki kussoljon? És szavazni se menjen?

Jó lesz nekünk az ha mondjuk az összes kempinget megveszi a balaton körül + az összes nagy borászatot?

Willkommenskultur 2017.09.05. 15:18:32

@Willkommenskultur: tök mind1 tőlem pampoghatnak több időm van elvennni a pénzüket

mert nekem a kezemm jár nem a pofám

morpho 2017.09.05. 15:21:12

@Bafana: ""Kádárék idején nem léteztek Mészarosok meg Habonyok..."
Ezt ugye nem gondoltad komolyan? Fiatal lehetsz, ha nem hallottál a párttitkárokról, tanácselnökökről, akik egy-egy település élet-halál urai voltak. Mindegyik Mercivel járt, külföldön nyaralt és a háza forgója egy kacsaláb volt"

Én kezdtem el relativizálni????????????????????????????????????????????????

Tompahawk · https://rohadtkunyho.blog.hu 2017.09.05. 15:25:56

@Ballib cenzúrázók réme 25: A lovascsarnok jó példa rá. Meg arra, hogy miként is üt vissza a korrupció. A munka szarul lett elvégezve, de mivel Lőrinc végezte szarul a kifogással élő szakembert tették helyre.
A biztonság kedvéért például ne járasd gyereked Lőrinc által épített óvodába, mert ha véletlenül a fejére szakad még be is perelik a kölyköt. Esetleg alkoholt találnak a vérében.

Willkommenskultur 2017.09.05. 15:27:24

@dez01: mo-n emelkednek az ingatlanárak, és még van is tér az emelkedésre, elég ha megnézed a cseh ingatlanárakat mondjuk

tehát ha én egy vállalkozó vk. akinek TÚL SOK a befolyó kp-je akkor elég természetes hogy erdőt, legelőt, kempinget, szállodát meg ilyesmiket veszek mintha nem lenne holnap

most a hitelfeltételek is jók úgyhogy meglepően kevés kezdőrészlettel bele lehet szállni ilyen nagyobb projektekbe ha valakinek van hozzá bátorsága

dez01 2017.09.05. 15:28:51

@Ballib cenzúrázók réme 25: Több ok miatt: egyrészt ha túl nagy lesz, akkor korlátozni fogja a versenyt fizikailag is. Másrészt korlátozza a szabad verseny érzését, a válallkozók tudják, hogy nem érdemes/lehet vele versenyezni.. És ahogy egyre több területre teszi be a lábát, úgy ez egyre erősödik... nem piacgazdaság lesz hanem Orbán haverok gazdasága....

Az építőiparban eddig is így volt a ballib idején is, de a többi szektorban azért nem annyira, most már a mezőgazdaság is e felé halad erősen + lassabban az idegenforgalom is....
Nem vagyunk nagy ország, tényleg meg lehet venni az egészet:(

dez01 2017.09.05. 15:29:24

@Willkommenskultur: Én gondolkodom most erősen 1 velencei tavi projekten:)

Willkommenskultur 2017.09.05. 15:35:13

@dez01: nem tudom hülyéskedsz-e, de én télleg voltam a velencei tavon házat venni 2 éve

panorámás, egyedi, gyönyörü faház 30 misiért, vagyis 100ezer euróért...jó vétel lett volna de állandó lakásnak kicsit kicsi volt a ház így végül nem ugrottunk bele

Bakonyban vannak szép dolgok olcsón, persze nálm az játszik ami 70-80 km-en belül van

Bafana 2017.09.05. 15:55:00

@morpho: Akkor olvasd el az előzményt, amivel @odysszeusz hsz.- ra reagáltam. Így kerek egész.

2017.09.05. 16:04:36

@Ballib cenzúrázók réme 25:
jó szántó-vető, te tényleg ilyen hülye vagy?
inkább kezdd el kiplakátolni, hogy "ruszkik haza"..., ahogy kb 20 éve csináltad a kedves vezéred ukázára.

6.Lenin 2017.09.05. 16:11:30

@morpho:

Arról küldj listát, hogy hányat olvasol közülük.
Ki áll a hátad mögött akkor, amikor valamelyiket olvasod?
Vidéken a legtöbben az RTL nézik, de a Fideszre szavaznak.
Van mindkét oldalnak bőven szócsöve.
Neked csak ki kell választani azt az egyet, amit amúgy se olvasol.
Itt lógsz egész nap a B1-en. időd se lenne mást olvasni.

morpho 2017.09.05. 16:25:56

@Bafana: Attól tartok azt másoltam be az imént. Attól tartok megpróbálsz hülyére venni. Attól tartok ez nem fog sikerülni.

morpho 2017.09.05. 16:26:37

@6.Lenin: Bocs, de nem érdekelsz. Sajnálom.

morph on deer 2017.09.05. 16:28:54

@Willkommenskultur:
"nem értem a paraszt minek rágógumizik az urak dolgán, neki attól nem lesz több"

Úgy érted, hogy a "paraszt" mite fel üti bele az orrát a gázszerelő "úr" (Lázár) meg a "földművelő" úr (orbán) dolgába?

Neked egyáltalán van fogalmad az "úr" szó jelentéséről?

Ugyanis attól, hogy egy tapló földművesszármazék pénzhez jut, még nem lesz úr belőle!
Attól még ugyanúgy a zsebében a keze, és még mindig nem sikerült elsajátítani az evőeszközök megfelelő használatát, stb., hogy egyéb jellemzőit ne is említsem...

Na, szóval ennyit az urakról.

dez01 2017.09.05. 16:31:10

@Willkommenskultur: Én 1 lepukkant hotelre gondolok, nem házra:) de nyilván a meglévő házat el kellene adni hozzá:)

morph on deer 2017.09.05. 16:31:29

@morph on deer:
Gázszerelő úr - Mészáros- és nem Lázár, de őt is lehet értékelni :)

morpho 2017.09.05. 16:40:10

@morph on deer: Az valami hadügyminiszter volt asszem. Jelentéktelen...

morpho 2017.09.05. 16:42:40

@Ballib cenzúrázók réme 25: Annak a reálbér növekedésnek nem 9, hanem 99 százaléknsk kéne lennie, de még akkor is elmennének a takarítók.(is)
Ez olyan mintha arra vernéd a melledet (jobb esetben), hogy süt a nap.

BobAlice 2017.09.05. 16:45:13

Az biztos, hogy fel vannak jegyezve a megfelelő könyvbe hasonlóan azokhoz, akikről a fideszes besúgók nap mint nap jelentenek. Minden társasházban van egy ilyen, számon tartják, hogy ki gyanús. Persze ez sok adat Kubatov Gábornak is, csak a megfelelő szinteken veszik elő, ha a megbízhatóságot ellenőrizni kell. Arra pont elegendő, hogy tudják, ki nem nyerhet egy pályázaton, kit nem szabad kinevezni valamilyen fontos pozícióra. A fekete autó helyett pedig inkább M. Richárd-szerű alvilági alakokra bízzák a leszámolásokat.

Willkommenskultur 2017.09.05. 16:50:08

@morph on deer: Nézd, neked sosem lesz olyan végzettséged mint a földmüvelő Lázárnak vagy Orbánnak.

És akkor a modorodról még nem is beszéltünk.

Ezért testhezállóbb nálad a kukorica címerezés.

morph on deer 2017.09.05. 17:06:24

@Willkommenskultur:
"Nézd, neked sosem lesz olyan végzettséged mint a földmüvelő Lázárnak vagy Orbánnak."

Hálistennek!
Olyan mélyre azért nem süllyednék! :)

Kis kedves, valaki nem az iskolától lesz úr, nem tudtad? Mert akkor micsoda a Mészáros?

Na mindegy, a tahó attól még tahó marad, elég csak ránézni.

Szóval pedálozz csak nyugodtan az "uraknál", mert gondolom attól neked jobb lesz. :))

morph on deer 2017.09.05. 17:19:34

@Ballib cenzúrázók réme 25:
"ahol 9%-os a reálbér emelkedés, és negatív hozammal értékesítenek kincstárjegyet."

Neked van egyáltalán fogalmad az európai konjunktúra helyzetről?
Mert Európa nagy részében már vagy két éve negatív a kamat, acsarkodnak is a bankárok rendesen.

Szóval ez nem a "Magyar csoda", hanem a jelenlegi általános gazdasági helyzet!
Csak azért, hogy legyen némi fogalmad.

6.Lenin 2017.09.05. 17:20:05

@morph on deer:

Az úr az eleve annak születik
Nem baj, ha bunkó, de úrnak született.
És még van ma, aki ebben hisz.

morpho 2017.09.05. 17:32:02

@Ballib cenzúrázók réme 25: Nem volt hitelválság 2009 ben és nem zuhant be a gdp 7%-ot minden országban. Ilyen nem volt. Gyurcsány a hibás. Egyébként a reálbér még mindig nem érte el a 2006-os átlagot. Csak mondom. Ezt valahogy nem említetted. Biztos csak véletlenül.

Willkommenskultur 2017.09.05. 17:59:11

@morpho: a magyar GDP 2007ben zuhant be, nem 2009ben mint máshol

de még 2007ig is csak úgy sikerült GDP növekedést kicsikarni hogy minden 1% GDP növekedésre 5%kal ugrott az államadósság - mindezt a mainál erősebb külgazdasági konjunktúrában

tudtak a ballbek az kétségtelen

Willkommenskultur 2017.09.05. 18:05:00

és mindezt miért?

mert nem urak igazgatták a jószágot

a jószág nem szereti hogy őt jószágnak nevezik, de nem született úrnak, ahhoz meg lusta és buta, hogy úrrá váljon

ha urak vezetik az országot, és a jószág tudja hol a helye, és mi a dolga, akkor az ország virágzik, és mindenki boldog és biztonságban érzi magát

Le Orme 2 2017.09.05. 18:09:09

Balázst el kell távolítani, mert egy tehetségtelen barom. Most meg bár provokátor barom is.

taga20 2017.09.05. 18:16:30

@Willkommenskultur: látom te nem tudod hol a helyed fityeszdroid jószág. itt ugacc egész nap!

taga20 2017.09.05. 18:18:16

@Le Orme 2: rezsiszilárdot kéne berakni a helyére, vagy téged.

Gabor Jeges 2017.09.05. 19:14:44

@FikkFakk: Lehet azt finoman is csinálni. Pl. legtöbb nem kormányzati érdekeltségű rádió Budapesttől távolodva egyszer csak megszűnik. Az egyik frekvenciáján a Kossuth csendül fel, a másikon hirtelen a Petőfi kezd szólni. Édesanyám Békésben egyetlen ellenzéki rádiót nem tud befogni. A tévécsatornák esetében törvény írja elő, hogy az első 10 vagy hány helyen "közszolgálati" adó legyen. Az ellenzékivé váló Simicska ingyenes Metró újságja helyére a Habony-féle Lokál lépett, és most már azt kapja meg minden tömegközlekedéssel járó választópolgár. Népszabadság már egyáltalán nincs. Az internetes újságok sincsenek túl jó helyzetben. Az origót megvették. Az Index esetében annak idején Orbán és Simicska beiktattak egy vészszelepet, hogy ha ez a felület gondot okoz, akkor Simicska majd szépen bedönti. Most csak azért létezhet ez az újság, mert időközben SL ellenzékivé vált, és fordítva sült el a dolog. Az internet pedig olyan dolog, hogy a vidéki idős lakosság nem tud vele mit kezdeni, ahogyan édesanyám sem. Képtelenség őket a net elé citálni. Így semmi más nem marad nekik, csak az a pár darab ingyenes fidesz tévécsatorna és a fidesz rádiók. A vidék pedig bőven elég a választások megnyeréséhez.

6.Lenin 2017.09.05. 19:26:41

@Gabor Jeges:

Bármit is néz édesanyád, az RTL fogható/nézhető. Nem éppen kormánypárti.
Nem ismerem a szellemi állapotát, de nem hiszem, hogy nem képes a saját körülményeit felmérni, és azok szerint eldönteni, hogy számára megfelelő-é, vagy nem.
Ennyire lebecsülöd őt?

Visceroid 2017.09.05. 19:43:35

"Elsütötték azt a poént is, hogy elképzelhető: ez az utolsó adásuk."

Nem lesz, de amit a színfalak mögött kapnak, azt nem teszik zsebre.

ulpius66 2017.09.05. 19:52:31

Magyarország - Románia
16 - 15

.. az első negyed végén!

Hajrá Magyarország! Hajrá Magyarok!

morph on deer 2017.09.05. 20:20:52

@Ballib cenzúrázók réme 25:
"Mostanra kerültünk ki abból a szarból amibe kedvenc elkúróid irányították az országot."

Meg a gazdasági válság.
De ez ne zavarja a magadfajta retardált faszkalapot, mert csak az a lényeg, hogy az orbán-matolcsy duó teljesítményét lehessen valahogy dícsérni, mivel értelmes emberek amúgy sem veszik be a kamu statisztikát...
De azért dolgozz csak rajta, hátha sikerül!
Végül is agymosott orbanisták bárhonnan előkerülhetnek, szóval ne zavarjon, hogy az egész csak porhintés, nyomjad csak, ahogy belefér..!

morph on deer 2017.09.05. 20:30:39

@6.Lenin:
"És még van ma, aki ebben hisz."

Szemben veled, aki ... ?

Hanem ki is az úr?
A Mészáros? Az orbán?
Mert?

Tudod, az a baj, hogy a fent nevezett gecik az "úri" időkhöz való visszatérést favorizálják, holott akkor még szolgának is csak a felvételi vizsga sikeres teljesítése után le(he)ttek volna alkalmasak, amivel kapcsolatban viszont vannak kétségeim, hogy sikerült volna..!

morph on deer 2017.09.05. 20:33:53

@morph on deer:
Azaz: ne próbálj "úr" lenni, ha fogalmad sincs, hogy az mivel jár, mert semmi perc alatt kiderül, hogy kókler vagy!

Ahogy a fent nevezett "urak" esetében történt!

ulpius66 2017.09.05. 20:54:12

A harmadik negyed végén:

Magyarország - Románia
60 - 52

Hajrá Magyarország! Hajrá Magyarok!

morph on deer 2017.09.05. 21:09:58

@ulpius66:
És ez itt érdel - kit is?

morph on deer 2017.09.05. 21:11:02

@morph on deer:
És ez itt "érdekel" lett volna, a többi ugyanaz..!

6.Lenin 2017.09.05. 21:17:41

@morph on deer:

"És még van ma, aki ebben hisz."

Szemben veled, aki ... ?"

Én nem hiszem, hogy csak az lehet úr, aki annak születik. Bár ma talán azt is nehéz meghatározni, kit is nevezhetünk "úrnak"?
Pénz, kultúra, intelligencia, vagy simán született előjog? Ezek összessége, melyik hány %-ban kell, hogy meglegyen. Valamelyik hiánya teljesen kizár a kategóriából?

Aztán lehet-é úr, aki csak annak látszik, aztán belülről, nem a nyilvánosság előtt + tök más?
Szükséges-é úrnak látszani, hogy azzal eltakarjunk más hiányosságokat?
Vagy kizárunk valakiket, mert így talán föléjük tudjuk magunkat helyezni?
És még rengeteg lehetőség.
És még mindig csak általánosságban, nem konkrét személyekre vonatkoztatva.

ulpius66 2017.09.05. 21:23:57

Győzelem!!!!!

Lenyomtuk a románokat is!!!!!!!!!

Gyönyörű volt.....

Hajrá Magyarország! Hajrá Magyarok!

ulpius66 2017.09.05. 21:25:58

@morph on deer:

Nyilvánvalóan téged ez hidegen hagy..... de azért valami felemelő érzés győztesen énekelni a magyar Himnuszt Kolozsváron!!!!

morph on deer 2017.09.05. 21:35:50

Amúgy, ha már itt tartunk: Romániában emberek élnek!
Komolyan!
Még a román kormányban is, gondoltad volna? Na ehhez képest jön ez a hír, - hogy mik nem vannak..!
Szóval:
"...Mi segítségre szoruló emberekként, nem bűnözőkként kezeljük a menekülteket..."

Ugye?
A rohadt Sorosbérenc liberálisok!?
Azaz: emberek!...?...!
Hát hogy merészelnek ilyesmit kijelenteni, mikor az orbáni Magyarország élethelálharcát vívja mindeközben..???!
Igen, a bevándorlók milliói ellen, akiket a gaz Soros kiképez, aztán ejtőernyővel dob le a határon, mindenféle diverzióra kiképezve..! Többek közt a hanghullámokra való tánadásra is, amit Ahmed H. elfogásával sikerült csak megakadályozni! Bizony! Hiszen mindenki tudja, hogy hangosanbeszélővel felfegyverkezve indított galád tánadást hazánk ellen, tehát vesznie kell!

Tehát nem a geci felcsúti hazaáruló, hanem az akusztikus fegyverrel támadó, mellesleg EU-s tartózkodási engedéllyel ellátott szír személy a "terrorista"!

Logikus, miért, mi a baj ezzel?

Eközben a - "szőröstalpú?" - hölgy képes civilizált EMBERKÉNT reagálni egy eseményre, eltérően a felcsúti gyökér és sleppjének megnyilvánulásaitól !

Hát nem borzasztó?
Pfuj..!

index.hu/kulfold/2017/09/04/roman_belugyminiszter_a_menekultek_segitsegre_szorulo_emberek_nem_bunozok/

morph on deer 2017.09.05. 21:43:20

@Ballib cenzúrázók réme 25:
"és ezokból a finanszírozása Magyarországnak az egyik legnagyobb kamattal ment IMF hitel végett pl évekig."

Ugyan már, miért nem írod ide a számokat is, ha már itt tartunk?
(Ne zavarjon, hogy "arab" számok, ez még egy darabig így marad.)

Mondjuk azt, hogy hány százalék kamata volt az IMF hitelnek, aztán mennyi az államkötvény kamata - amit cserébe használunk, - aztán az orosz kamatot a csernobili - bocsánat!, paksi - beruházásra!

Csak úgy egymásután!

Előre is köszönöm!

J.R. Ewing 2017.09.05. 21:44:18

Hülye fasz aki hallgat balázs-féle műsort, még nagyobb fasz aki ír is róla.

sinus67 2017.09.05. 21:45:51

@Bafana:
Azért szerintem nem a Lázár György által ellopott cuccokból, hanem a "kapcsolati tőke" és az MDF által kiárult nemzeti vagyonból lett kőgazdag. Mint sokan mások. A Lázár Gy. által megteremtett anyagi jólét azért össze sem hasonlítható azzal, amit elértek a nulláról kezdetek óta pl. Orbán apuka, vagy esetleg Rogán, Szíjjártó és ki ne maradjon Mészáros. Azért ez jóval durvább, mert a privatizációnak vége van rég. Az akkori keselyűk már nem tényezők (elbújtak, háttérből nyomják?).
Azért én mindig felteszem magamnak a kérdést, amikor azt mondják a "hozzáértők", hogy az MSZP-sek többet loptak: Hol a lé? Ki az aki annyira gazdagodott az MSZP-SZDSZ politikusok közül, és azok holdudvarából, mint Habony, Mészáros, Rogán, stb.?

6.Lenin 2017.09.05. 21:48:59

@morph on deer:

A menekültek segítségre szoruló emberek...
Talán az lenne a nagyobb segítség, ha megszüntetnénk a menekülésükre adó okokat, hiszen azt is azok okozzák, akik a megsegítésükre buzdítanak.

"...Mi segítségre szoruló emberekként, nem bűnözőkként kezeljük a menekülteket..."

Majd kiderül, ha megnövexik a hozzájuk tartó hajók száma.

Mondtak hasonlót Olaszországban is, aztán már lőnék is...vagy a sógorék se kutya, amit össze-vissza nyilatkoztak már

Lesznek még itt meglepetések.

Igen, segíteni kéne. Abbahagyni a demokrácia exportját, vagy a gazdaságuk kifosztását. Talán még nem késő.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.05. 21:59:28

@emzperx: Muszáj..Egyébként valszeg Bazsika a simi médiabirodalom felé tart, ezért ennyire merész.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.05. 22:03:33

@morph on deer: A magyar államhatár erőszakos áttörésére hergelte a többi migránst. Ez nálunk börtönt ér. Szerintem az üzenet célba ért..:)

Gabor Jeges 2017.09.05. 22:31:29

@6.Lenin: Tévedsz, a mindigtévé ingyenes adásai között nincs rtl klub.

Gabor Jeges 2017.09.05. 22:40:55

@6.Lenin: Egyébként szépen kiszemezgetted azt, amire válaszolni tudtál. Rácsaptál arra, amibe bele tudsz kötni. A többit meg szépen kihagytad. Édesanyámat pedig elég sokra becsülöm, és légy szíves ne személyeskedj, mert undorító még a felvetésed is. Szégyelld magad, hogy ilyen alantas módon próbálsz visszavágni, és bagatellizálni a dolgokat.

morph on deer 2017.09.05. 22:49:14

@6.Lenin:
"És még rengeteg lehetőség."

Hááát, minimum annak kéne látszani, azaz legslább úgy kéne viselkedni, ahogy az "úr" sztereotípiái elvárhatóvá teszik.

Amikor például - Svédországbsn élve - először kaptunk magyarországi levelet feleségemnek címezve, mint "úrhölgy" - én konkrétan röhögőgörcsöt kaptam!
(Ehhez az is hozzátartozik, hogy az ő felmenői egy bajor nemesi családhoz, az enyémek meg egy - jelenleg Burgenlandhoz tartozó terület - szintén nemesi rangú régi magyar uraihoz, tartoznak, azaz papírforma szerint járna egy marék titulus, ha éppen nem tartanánk avíttnak és nevetségesnek mindezt.)

Mi van?
Attól, hogy Felcsút lett a világ közepe, ahol a (pszeudó) történelmi múltat építgetik, mondjuk nekem kéne gazsulálnom a - hajdani - jobbágy leszármazottaknak, mert ők, történelmi analógiákra hivatkozva "arisztokráciaként" tekintenek saját magukra?
Eközben továbbra is gondban vannak ha a megfelelő viselkedés, öltözködés, vagy akár étkezés kerül napirendre..?

Nekem istenbizony nem hiányzik az úrhatnám világ, holott lenne mire hivatkoznom, - csak éppen szerintem eljárt felette az idő. Ma az számít - legalább is normális helyeken, - hogy milyen ember vagy.
Na most ehhez képest előkerült egy tucat fanyűvő tahó egy vagon pénzzel, de a legelemibb viselkedési kultura nélkül, és deklarálják, hogy mostantól ők az urak, sőt, a nemzeti "arisztokrácia" - teszik ezt zsebredugott kézzel, és még a kés/villa használatát is kihívásként kezelve..!

A legszebb az, hogy kb kétmillió honfitársunk számára ez az "igazi" nemzeti arisztokrácia.
LOL!

morph on deer 2017.09.05. 23:13:05

@EU zászlót mindenhova!:
"A magyar államhatár erőszakos áttörésére hergelte a többi migránst"

- Meg próbálta lebeszélni őket az erőszakos megnyilvánulásokról, arra hivatkozva, hogy rontják a bejutási esélyeiket.

Az, hogy a "tárgyaló" felek a magyar oldslon nem beszéltek semmilyen idegen nyelven még nem igazán teszi elfogadhatóvá a viselkedésmódot...

Az pedig, hogy ő a "terrorista" kábé annyira igaz, mint hogy Mészáros Lőrinc a legtehetségesebb magyar üzletember!

Nem muszáj röhögni, mert ez főleg siralmas..!

Willkommenskultur 2017.09.05. 23:19:29

Én nyugodt lélekkel jobb híján megint Orbánra szavazok, nélküle sosem érjük utol nyugat Európát.

morph on deer 2017.09.05. 23:39:01

@6.Lenin:
"Majd kiderül, ha megnövexik a hozzájuk tartó hajók száma."

Ebben igazad van, de nálunk még csak hasonló sem hangzott el soha!

Nálunk ez ott kezdődött, hogy valami észlény magyar nyelvű(!!!) plakátokon tudatta az erre tévedőkkel, hogy "Ha Magyarországra jössz, nem veheted el a magyarok munkáját!"

Valaki is tud legalább egyetlen egy olyan példát felhozni, hogy ez valóban megtörtént? Mármint az, hogy jött Abdul és kitúrta Józsit az állásából!
És Mohamed Janit?

Na ugye, hogy már olvasnak magyarul is ezek a fránya migránsok..?
Ilyen elvetemültséget..!

Ehhez képest a román külügyminiszter nem úgy reagált mint egy orbán, vagy egy Szijjártó, hanem úgy, mint egy normális, civilizált európai EMBER!

Hogy hogyan képesek a románok megengedni maguknak azt a luxust, hogy civilizált embereket neveznek ki fontos tisztségekbe a fürgenyelvű seggnyalók hrlyett, fogslmam sincs, de nekik sikerült ami nekünk nem!

Csak nem azért, mert ott nem csupán a nyelvcsapások frekvenciája számít, hanem a rátermettség és a hozzáértés is?

Maradi népség...

morph on deer 2017.09.05. 23:48:41

@ulpius66:
"Nyilvánvalóan téged ez hidegen hagy"

Valóban. Mint ahogy bárki bárki ellen bármiben szintén!
Immunis vagyok az ilyesmivel szemben, például a szemem sem rebben egy futbalmeccs láttán. Nálunk a feleségem drukkol, ha van kinek, engem nem voz, akárki is játszik akárkivel. Még egy sporteseményből is untig elég ami egy híradóban látszik, a futbalról nem is beszélve!
Ez van.

morph on deer 2017.09.05. 23:54:32

@Willkommenskultur:
"...nélküle sosem érjük utol nyugat Európát."

Mert futóverseny is van?
Esetleg kajak-kenu?

Merthogy az életszinvonal és a termelékenység terén még a közelében sem járunk az osztrák hérköznapi mutatóknak...

Willkommenskultur 2017.09.06. 00:06:43

@morph on deer: mi az a termelékenység szerinted?

morph on deer 2017.09.06. 00:16:56

@Willkommenskultur:
Az egy főre eső GDP-hez mit szólsz?

Willkommenskultur 2017.09.06. 00:43:55

@morph on deer: Annak nincs sok értelme. Ha a hajvágás Ausztriában 30 euró itthon meg 10, akkor ugyanaz a fodrász 3xos gdp-t termel, tehát termelékenyebb. Mármint szerinted.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.06. 01:01:54

@morph on deer: Mese habbal. Kurvára em úgy tűnt, hogy bármiről le akarta volna beszélni az erőszakos muzulmán hordát.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.06. 01:06:19

@morph on deer: 40 év kommunizmus, majt 20 év rablókapitalizmus? Miért is kellene úgy állnunk mint ők?

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.06. 01:19:28

@morph on deer: "hanem úgy, mint egy normális, civilizált európai EMBER!"

A dogmákon nyugvó idiotizmus nem azonos a civilizáltsággal. A 2015 óta beözönlő zömmel muzulmán embertömeg jelentős hányadda nem menekült, ami már abból is kitűnik, hogy 70 %-uk 45 év alatti férfi. Ha valóban a háborús menekültekről lene szó, akkor jóval több gyerek és ő lenne közöttük. Ezt nem belátni ostobaság,és nem civilizáltság.

Bajer Zsolt 2017.09.06. 01:32:16

"Elsütötték azt a poént is, hogy elképzelhető: ez az utolsó adásuk."

Azert arra kivancsi leszek, ha netan megse vegeznek gazkamraban, akkor a kovetkezo musorukban hogyan fogjak magyarazni, hogy itt micsoda szornyu naci diktatura van ?

Barbaarb 2017.09.06. 07:42:46

Vicces dolog azzal érvelni, hogy az a hír, hogy egy műsorvezető viccelődni mert az ország vezetőivel, miközben szinte csak a ballib oldalak hozzák ezt a hírt.
Tehát a ballib hírportálok hozzák a hírt, és a ballib azzal érvel, hogy íme, ebből hír lett!
Gratulálok!

2017.09.06. 08:56:11

@Willkommenskultur:
miről beszélsz?
ondó nem utolérni, hanem legyőzni, balkanizálni akarja európát.
monnyuk ez is lehet egy cél, mint kim dzsong un-nak, husszeinnek, kadafinak lesöpörni amerikát a térképről:)))
csak nagy nagy öntudat kell hozzá.

Netuddki. 2017.09.06. 09:16:53

@FikkFakk: "Más kérdés, hogy a kormányzat építi a maga sajtóját - undorító is."

Milyen kormányzat? Ha a kormánynak lenne sajtója, akkor egy kormányváltáskor az a sajtó maradna az új kormányé. De bazmeg, nem ez a helyzet. A tolvaj fidesz esetleges veresége esetén továbbra is a fidesz felé lejtene az a sajtó, mert valójában fideszes érdekeltségű tulajdonban van. Ne vicceljünk itt, mindenféle kormánysajtóval kérem!

2017.09.06. 09:17:52

@Ballib cenzúrázók réme 25:
nincs ezzel baj, ondó és bandája nem kicsit, nagyon nyalta soros seggét, amíg ő kitaníttatta és kivakarta őket a mocsokból.

Netuddki. 2017.09.06. 09:17:58

@vitéz Beverneky: A francokat! Úgyis tudja, hogy maximum amit elérhet, hogy kirakják az országot az EU-ból.

Bafana 2017.09.06. 09:25:12

@sinus67: Az okosabbja a politikából átment a gazdaságba. A Kapolyi László féle mammut privatizátorok szinte részt sem vettek a politikában. A magyar államadósság sem a semmiből keletkezett, mint ahogy a mai Mészáros-Orbán vagyonnak is meg volt a régbe nyúló politikai előzménye.
Nem lehet összehasonlítani a lopás mértékét, de felesleges is. Nem mindegy, hogy Hitler, vagy Sztalin volt a nagyobb tömeggyilkos? Attól még nem lesz a másik szent.

2017.09.06. 09:29:26

@Ballib cenzúrázók réme 25:
"Szóval akkor ismét Gyurcsányék komcsi híradóját hallgathatja mindenki, mikor Medgyessy még azt mondta, hogy akinek TV kell vegyen magának."

ezt ondó, mészi, és a hörcsög most kamatoztatta is, övék a sajtó.
persze, ha albániából, jobb esetben mátészalkáról, kommentálsz ezt nem láthatod át.

2017.09.06. 09:30:16

@Ballib cenzúrázók réme 25:
te direkt rugdosod az öngólokat magadnak?

6.Lenin 2017.09.06. 09:40:03

@morph on deer:

"Hogy hogyan képesek a románok megengedni maguknak azt a luxust, hogy civilizált embereket neveznek ki fontos tisztségekbe a fürgenyelvű seggnyalók hrlyett,"

Milyen románok? Egy emberről van szó.

Hol van már Renzi? Nem volt elég európai? Az osztrák szépfiú sem elég civilizált európai volt? Vagy csak járt a pofájuk, míg nem ért nyakig a szar náluk is?

Majd a civilizált szőröstalpú is fordít, ha ellepik őket is a kedves menekültek.

Na, ja, amíg nincsenek ott tízezrével könnyen jár a szájuk.

Mondjuk a Keleti előtti események 2015 óta mindennaposak lennének, az autópályán lézengők is, mi lenne a helyzet ma nálunk?

Mit nevezel te európai civilizált normának? Azt az agyalágyult hozzáállást, ami 1re jobban jellemzi Európát? A rendkívüli állapotok, fegyveres kísérettel mehetsz koncertre, színházba, sport eseményekre, beton tömbök a sétáló utcákban.Gépfegyvere katonák mindenhol. Már lőni is kell, ha valaki Allahot hozza szóba.

Ez neked az európai civilizáció aranykora?

Mi a faszért menekülnek, mi-, ki elől? Erre mindig elfelejtesz válaszolni. Kik a felelősek, hogy a volt gyarmatokon még középkori állapotok vannak?

Mi közünk mások bűneihez?
Ja, hogy régi a módszer? Én mulatok, ti meg fizetitek a számlát?
Ne bassz!

Bafana 2017.09.06. 10:11:12

A Fidesz részéről is ugyanúgy működik a visszaosztás, mint a szociknál. Emlékezz Dávid Ibolya eykor egy őszinteségi rohamában azt mondta, hogy az autópálya építésekkor a mindenkori kormány és az ellenzék 70-30 arányban kapja a visszaosztott pénzeket.
Vagy másik példa. Több vállalkozó mondta, hogy amikor a pályázati pénzekkel kapcsolatban felkeresik őket, akkor rögtön kertelés nélkül megmondják, hogy ebből mennyit kell visszaosztani neki.
Tehát felesleges akármelyiket védeni, mert az egyik 19, a másik 14,96 + áfa.

Duplaxiii 2017.09.06. 11:29:21

A posztot nem értem...
Miért bármilyen közérdek, ha pár ostoba suttyó bulvármajom elsüt egy poént egy politikusról?
Pontosabban ki a fszomat érdekli ezeknek a sorsa?
Semmiféle értéket nem képvislenek, soha nem is tették, ezerszámra lehetne írni ilyenekről, hogy x blogger mit írt, y bulvárlap mit írt stb.
Szóval hol kapcsolódik az egész történek bármivel is a napjainkhoz?

HaD 2017.09.06. 11:29:48

Ez a hofigéza(sasjózsi)-efektus...mindent szabad kritizálni amit megengednek. A viccelödve néznek hülyének régi trükk...qrvára vicces ez a balázs gyerek...ha gondja van akkor miért nem tesz feljelentést??? Ha meg nincs gondja(mi a fsz lenne ennyi pénzért)akkor meg azt hajtja végre amit a vicces zsidó fönöke megmond neki...aki egyeztet a vicces komcsi haverokkal hogy mi legyen a napi tréfa tárgya...

HaD 2017.09.06. 11:33:34

@Ballib cenzúrázók réme 25: bmeg azt elfelejti, hogy a fasza kis népnemzeti haverjai simán beszavazták az ejuba a románokat úgy ahogy voltak????Erdélyestöl/székelyestöl am Block...meg sem próbáltak egy kis autónómia vagy mifaszom követeléssel elöállni:(...

Bafana 2017.09.06. 11:36:16

@HaD: Egészen pontosan a szocikkal együtt, mintegy Quaestor nagykoalícióban. Mint ahogy a Lisszaboni szerződést is együtt szavazták meg ELOLVASÁS NÉLKÜL!!!

HaD 2017.09.06. 11:43:43

@6.Lenin: Esetleg nem kellett volna csatlakozni a "gyarmatosítókhoz" akik most mellesleg fizetik a számlát amit ez az tetü banda (fidesz/mszp) harminc éve benyújt nekik azért hogy a 8 millió balfaszt f´ken tartsák ezzel a megosztó trükkel...esetleg nem kellett volna benyalni hogy ez a szemét banda lerabolja a vagyont amit a szüleink qrva kemény munkával hoztak össze,amit meg nem raboltak le azt meg odabasztak a "gyarmatosítókna" hogy nesze a tiétek...nyugudtan zárjatok be mindent hogy aztán lehessen német vajat eszegetni meg kínai szarokat veszegetni....ha már anno csatlakoztak ezekhez akkor meg ha nem tetszik abe kellene nyújtani a hunxitet és elsétálni a pénztártól...jaaaa...csakhogy nem ez a játék????

HaD 2017.09.06. 11:50:24

@Bafana: szociiiik??? Kik is itt a szocialisták???? gyurcsány??? bajnai???? Mitöl szocialist´ák ezek???? Egyszerüen a rablóbanda másik fele,akik arra jók hogy lenyomják a nép torkán ezt a rém egyszerü trükköt amit megosztásnak neveztek a történelem során...az hogy közben ilyen rogán félék vitéz sujtásos mentében pózolnak...meg orbán R``AHEL-ek azt hazudják hogy keresztények(l´ásd még a vitézi családal való rokoni kapcsolatokat)az meg a szindarab része...nesze basszátok meg nekünk így is jó ha nem pártgyülésre járunk hanem körmenetre...a lényeg hogy tapsikoljatok a nyomorotokhoz:(

HaD 2017.09.06. 11:54:54

@Ballib cenzúrázók réme 25: Aha! lásd még Skócia/Èszak-Irország/Katalónia/Baszk-föld...esetleg vessünk egy pillantást Izlandra akik azért tudták otthagyni Dániát mert az eu tag lett...ugyan már szaki....aztán hol van az az autonómia kezdeményezés...páros lábbal rugnák segbe ezt a bandát mert a románok több cselédet adnak az ejunak mint mi...

HaD 2017.09.06. 11:59:09

@HaD: abban egyetértünk hogy a székelyekkel való heccelés a gyurcsányék kezében volt egyfajta riogató eszköz ...ahhoz amegosztáshoz amiben most lubickolva röhögnek a háttérben miközben a teniszezés után megdumálják hogy hogy osztják le a zsé-t....

6.Lenin 2017.09.06. 13:11:41

@HaD:

Lett volna jobb lehetőség is.

Nekünk is ki kellett volna irtani az őslakósságot. Mennyivel kevesebb gondunk lenne most.
Nem kellett volna megállítani a tatárokat, törököket, hanem részt kérni (visszaúton) a zsákmányból, az átengedésért.
Nekünk se kellett volna szarozni a kalandozásoknál, hanem végérvényesen kiirtani az ellenünk szegülőket a pozsonyi csata után.

Nem kellene most baszakodni autonómia, meg kisebbség kérdésekkel, meg európai értékek nevezetű faszságokkal. Kezünkben lenne a döntés.

Most nem rablógyilkosok oktatnának bennünket erkölcsi faszságokkal.

morph on deer 2017.09.06. 13:11:45

@Ballib cenzúrázók réme 25:
"Mert mi soha nem felejtjük ezt el nektek"

Miért, te is román vagy? Vagy mi?

morph on deer 2017.09.06. 13:57:54

@EU zászlót mindenhova!:
"Ha valóban a háborús menekültekről lene szó, akkor jóval több gyerek és ő lenne közöttük."

Mennyivel?
Hány darabnál kezdődik a 'menekült' szerinted?

Egyébként csak mondom, hogy általában az életerős, teherbíróbb és rátermettebb férfiak mennek előre, és megpróbálják előkészíteni a lehetőséget, hogy a családnak már legyen hova mennie.
Ez így szokott történni.
A fiatalabb, nem családos, de amúgy már munkaképes férfiak pedig például innen próbálják támogatni az otthonmaradottakat, esetleg megoldani a családegyesítést...
Én számos ilyen esetre láttam példát Európa szerte.

Az már egy másik kérdés, hogy mindez hogy is sikerül nekik, és annak mi az oka.

6.Lenin 2017.09.06. 14:13:44

@morph on deer:

A "menekült" értelmezése óvodásoknak:

"Egyébként csak mondom, hogy általában az életerős, teherbíróbb és rátermettebb férfiak mennek előre, és megpróbálják előkészíteni a lehetőséget, hogy a családnak már legyen hova mennie.
Ez így szokott történni.
A fiatalabb, nem családos, de amúgy már munkaképes férfiak pedig például innen próbálják támogatni az otthonmaradottakat, esetleg megoldani a családegyesítést..."

B+, ez nagyon remekre sikeredett.

Előremennek, hogy a többi hátha otthon elpusztul, és már nem kell egy háborús övezetbe hazautalni a zsét, amúgy is bizonytalan, hogy a póstatankban nem romlik el a GPS és rossz helyre vinné a lóvét, vagy egyenesen lenyúlná valami gazember. Inkább írna, hogy, ha véletlen életben maradnak, nyugodtan indulhatnak a következő hajóval ők is.
A kurva Orbánt meg messze kerüljék el, mert az 1 szemét, kekeckedő.... izé...majd itt bővebben róla.

morph on deer 2017.09.06. 14:19:29

@6.Lenin:
"Ez neked az európai civilizáció aranykora?"

Mert én állíottam valami ilyesmit?

"Mi a faszért menekülnek, mi-, ki elől? Erre mindig elfelejtesz válaszolni."

Nem mindig, csak ha elfelejtesz kérdezni.

Egyébként - a közvetlen veszélyen túl - talán azért, hogy legyen jobb az életük?
Mi az irreális ebben?
Reménykednek abban, hogy hátha jobbra fordul a sorsuk egy olyan környezetben, ahol nem a romokat kell kerülgetni és a golyófüttyöt hallgatni, hanem "csak" dolgozni és élni...

Számomra nem az a gond, hogy megértsem, hogy miért jönnek, nekem azzal van bajom, ahogy erre reagál ez a sötét bunkó. Lehetne természetesen ezt "normálisan" is csinálni,de akkor nem lehetne "harcolni" a szélmalmokkal, nem lehetne hergelni mindenkit mindenki ellen, - kibaszott unalmas bír ám lenni egy "normális" ország, ahol semii lárma, semmi balhé, csak úgy működi..!

morph on deer 2017.09.06. 14:35:00

@6.Lenin:
"és rossz helyre vinné a lóvét"

Ez nem így működik.
Én a kilencvenes évek elején ismertem egy iraki kurd családot, - akik ráadásul katolikusok voltak - akiknek menekülniük kellett, de maradtak szülők meg testvérek otthon Moszulban.
Ők rendszeresen küldtek lóvét - többekkel együtt - egy jordániai kapcsolatnak, akik el tudták juttatni a címzetteknek, és ez mindig meg i történt. Ott még ez bizalmi alapon működött, meg azért is mert tudták, hogy nem lesz hosszú életű, aki átveri a többieket.
Nem tudom, hogy ez üzlet alapon működött-e, azt tudom, hogy kvázi önszerveződő, prívát megoldás volt.
Hasonlót afrikaiaktól is hallottam, bár arra több a simli.

Ezt azért meséltem el relatíve részletesen, mert szerintem sokan nem, vagy csak nagyon felületesen ismerik ezt a témát. Aminél már csak az rosszabb, ha mindössze a kormánypropagandából tájékozódnak...

6.Lenin 2017.09.06. 14:52:06

@morph on deer:

"Számomra nem az a gond, hogy megértsem, hogy miért jönnek, nekem azzal van bajom, ahogy erre reagál ez a sötét bunkó. "

Igen, értem. Nyilván kellemetlen dolgok is kiderülhetnének, ha érdekelnének az okok.
Talán még az is kiderülne, hogy kik is tulajdonképpen a sötét bunkók. Meg talán a "kormánypropagandát" sem tudnád így felhasználni.

Sokkal könnyebb bunkózni, meg másokra kenni a szart.
Szerintem hagyjuk is a témát.

Bajer Zsolt 2017.09.06. 16:47:50

@morph on deer: "Mennyivel?
Hány darabnál kezdődik a 'menekült' szerinted?"

A valodi menekultek a kovetkezo keppen neznenek ki:

60 % 10 evnel fiatalabb gyerek
35 % fiatal no
5 % 60 evnel idosebb ferfi es no aki kiseri oket.

MINDENKI MAS HELYBEN MARAD ES KEZELI A GEPPUSKAT.

Ezzel szemben a mi ""menekultjeink"" :
95 %-ban katonaviselt fiatal ferfi
5 % gyerek, no, idos ember.

Es meg a valodi menekulteknek sincs joguk valogatni az orszagok kozott, es letelepedni.
HANEM KIVARJA A KONFLIKTUS VEGET ES HAZAMEGY !!!!!!!!

Tehat nem robbantgat, nem gazol es folleg nem sajatitja ki GOTHE szulohazat.
süti beállítások módosítása