B1 blogcsalád



Handó még azt is előírja, milyen színű bugyit viseljenek a bírósági dolgozók

2017. augusztus 27. - Spectra

image_8.jpg

Nem vicc. Még a bugyiviselésre is iránymutatást is ad az a bugyuta kézikönyv, amit Handó Tünde, az Országos Bírósági Hivatal elnöke rendelt 8 millió forintért az új ügyfélcentrumok számára.

A jövőben az ország minden bíróságán egységes arculatú ügyfélközpontok válthatják ki a kezelőirodákat. Ezek egységesítésére tesz javaslatot az a kézikönyv, amit a MOME készített az OBH számára. A Hvg birtokába jutott – útmutató azonban nem csak az olvasók körében, hanem a bíróságokon is nagy vihart kavart.

Nem elég, hogy a laikus szerzők az ügyintézés optimalizálására is tettek javaslatot, ezen túlmenően nem csak az ügyfélfogadási és munkaterületeket egységesítenék, hanem az ott dolgozókat is. A kézikönyv ugyanis bugyuta és megalázó stílusban öltözködési iránymutatást is ad:

  • „A test illatainak általános frissessége figyelmet érdemlő szempont, azonban az erős és túlzott parfümhasználat kerülendő”
  • A műkörmök, a rikító csatok és a kócos haj tiltólistás, ahogyan a borosta is, az állszakáll és a fülbevaló azonban férfiak számára is megengedett.
  • a nőknek öt munkanapra öt bugyi javallott - amelyek lehetőleg fehérek, feketék, vagy testszínűek.

Öt bugyi, öt munkanapra? Na ne mondják! Erre a megállapításra jutottak 8 millió forintból? 

Már eleve az kínos, hogy ezt olyan embereknek tanácsolják, akik mégiscsak eljutottak arra a karrierszintre, hogy egy bíróság (elvileg) tekintélyes intézményében dolgozzanak. A gyerekkönyvekbe illő debil rajzok pedig csak fokozzák a a leírtak bicskanyitogató stílusát.

Egyszerűen siralmas, hogy Handó már azt is előírja, milyen színű bugyit hordjanak a bírósági dolgozók. Ám azok után, hogy azt is előírta, mit gondolhatnak a bírák, már nem is csodálkozunk annyira. 

(Kép: Hvg)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7212777962

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bírói Etikai Kódex áltudományos 2017.08.27. 12:46:14

A Bírói Etikai Kódex önmagában botrányos. Az áltudományos szervezetek és a szélsőséges vallási szekták színvonala szerint íródott. TEKINTÉLYELVEKET és NEM JOGOT ÉS JOGSZERŰSÉGET VÉD! "kollégái által hozott döntéseket egyéb módon sem bírálja" Pedig a ...

Trackback: Bírók megfigyelése? 2017.08.27. 12:45:57

Végül is, ha ezt a bírói bűncselekmények felszámolása miatt született az új megfigyelési törvény, akkor még megbocsátható és érthető is. Persze a kameráktól a bírók félnek a legjobban, mert úgy nem tudnának jegyzőkönyveket hamisítani.

Trackback: Bíróságon videózni 2017.08.27. 12:45:41

Videózni tárgyaláson? A legtöbb esetben szigorúan tilos! Hogyan tudna különben a bíró jegyzőkönyvet hamisítani. Bírói Önkény Ellen mozgalom figyelemfelkeltő anyaga

Trackback: Bírőnői bugyik 2017.08.27. 12:44:45

  Belügyminisztériumi sms: Ha négy bugyija van csak, akkor pénteken a csütörtökit fordítsa kji és úgy vegye fel!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2017.08.27. 08:44:04

gondolom, akkor kell egy bugyivizsgáló bizottság is.
én occsón vállalnám az elnöki teendőket, egy misi per hónapért:)

szerintem kurva korrekt voltam:)))

u.i.: ez bakker, egy normális ország?

emmersson 2017.08.27. 09:12:27

Egy lázadó pirosat vagy királykéket is fel mer venni...de az igazi renitens bugyit sem húz :P

emmersson 2017.08.27. 09:13:38

@taga20: Azért ott volna olyan vizsgálandó is, aki.... szóval pfúj ;)

taga20 2017.08.27. 09:18:40

@emmersson: mondasz valamit. persze azt csak bottal piszkálnám.

mekkora szemét vagyok:)))

várom a levelet 2017.08.27. 09:48:14

@taga20: mondtam,ezek versenyben vannak,hogy ki tud reggelre nagyobb baromságot kitalálni.

kószák egyike 2017.08.27. 10:17:12

@taga20: Nem, ez nem egy normális ország. Tátott szájjal állunk és nézzük ezt az abszurd tragikomédiát. Csak lassan nincs kedvem röhögni. Egyedül mi tehetünk róla, hagyjuk ők meg csinálják.

taga20 2017.08.27. 10:44:54

@kószák egyike: igazad van!
ahol egy kibaszott bűnözőt, egy kágébés ügynököt, a debreceni egyetem diszpolgárá fogadja, az menthetetlen.

Bambano 2017.08.27. 15:42:58

azt nem értem, a saját hibáikból miért nem tanulnak?
ezt a sznobériát már egyszer elővezette egy kelméző pesti polgármester, ő is el lett hajtva a picsába. most megint?

ennyire fejükbe szállt a főnökség, hogy mindent ők akarnak meghatározni, vagy csak ennyire ótvar beszállítókkal dolgoztatnak és senki nem ellenőriz semmit? vagy mindkettő...

hiányzik a lipót, nagyon.

Anna Kisfaludiné Baán 2017.08.27. 19:49:56

Egy orvos vizsgálat azért elkelne egy zárt osztályon természetesen a könyvet olvasgatva.

Burgermeister 2017.08.27. 21:27:42

és azokkal az ügészségi kolleginákkal (picsákkal) mit lehet tennni akik már 25 fok felett bugyit sem vesznek, mert hogy a kanok érzik a nedveiket...és ezőket izgalomba hozza és élvezik hogy a kanik nem kaphatják meg (egyesk pedig de) na ez megtörtént sztori. Erre van iránymutatásféleség?

Kelly és a szexi dög 2017.08.27. 23:11:10

Bíró is viselhet bugyit vagy csak bírónő!?

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2017.08.27. 23:32:42

Mondjuk az elmúlt időszak ítéletei alapján (már amik nagy nyilvánosságot kaptak), simán lehet, hogy ennyire hülye bírókat alkalmaznak mostanság. Lehet, hogy szükség van erre az útmutatóra --sosem tudni!!

Indriq 2017.08.27. 23:37:48

Valahol azért lehet ennek örülni, lehet ha handó tünde személyes szokásait kellett volna bevezetni, akkor 2 bugyi is elég lett volna, 1 négy napra (normál viselet, fordítva, kifordítva és fordítva és kifordítva) és egy a pénteki rövitített napra. :)
Mindenesetre én remélem, hogy ez komoly, mert viccnek túl durva. :)

2017.08.27. 23:39:08

A Handó bugyijának az ellenőrzésére biztos nem lesz jelentkező.
Nincs az a pénz.

Indriq 2017.08.27. 23:43:14

@croc: jaj ne finnyáskodj már, a férje olyan meleg mint a kályhacső télen. A nő csúnyáját olyan vastag pókháló fedi, hogy nem égne ki a szemed. :)

Indriq 2017.08.27. 23:48:12

Ettől a MOME-től meg lehet amúgy kérdezni, hogy a bugyi miért testszínű/ fekete /fehér, de a melltartó csak testszínű és fehér?

morph on deer 2017.08.28. 00:08:06

Azért némi mértéktartást vélek felfedezni az útmutatóban, és ez nagyon örvendetes!
Például semmiféle útmutatást nem tartalmaz a bugyi anyagára, szabásvonalára és díszítésére vonatkozóan, valamint a "testszín" pontosabb meghatározásától is - egyelőre? - eltekint!
Tehát lehet fekete csipke, fehér fodros, vagy testszínű tanga..!

Jut eszembe: a fanszőrzet bírónőhöz illő megfelelő viseletére nézve sem láttam utalást, pedig az mindjárt a bugyi után következik - úgy értem: jobb esetben nem előzi meg - tehát ahol a bugyi szine szerepet játszik, ott bizony a környezete is, és akkor még a testékszereket szóba sem hoztam...

Szóval van még lehetőség, tisztelt bíróság, most már nem kéne megtorpanni..!

Le Orme 2 2017.08.28. 00:20:20

baromság ezzel foglalkozni

Vén motoros 2017.08.28. 00:38:53

Ehhez annyit tennék hozzá: az MTA SZTAKI (Számítástechnikai és automatizálási kutató intézete) melletti házban lakom. A SZTAKI bejártánál egy nagy álló táblára, már vagy 15-20 éve ki van írva (tehát nem a Fidesz alatt), hogy az épületbe papucsban, szandálban, rövid gatyában, trikóban belépni szigorúan tilos! És ezt nem a nagy számmal ide behatolni kívánő csöveseknek írták ki, hanem az elől-hátul nagydoktor akadémikus (kutató) uraknak. Mellesleg az Apple idolja, Steve Jobes pont olyan büdös volt, mi anno Kodály Zoltán: ugyanis sohasem mosdott, az volt a meggyőződése, hogy aki szigorúan egy bizonyos diétát, annak a teste nem szennyeződik el, tehát nincs szüksége mosdásra. Úgyhogy az ilyen, kiscsoportos óvodásoknak való előírások nem véletlenül születnek meg. Ha ilyen extravagáns guruk környezetében élnétek, más lenne róla a véleményetek...

Indriq 2017.08.28. 00:50:32

@Vén motoros: vicces mellékszálként jegyezném meg, hogy 15-20 évvel ezelőtt (1997-2002) javarészt fityisz kormány volt. :)
De szorítkozzunk a lényegre, a dresscode-dal nincs baj, előírhatják, hogy milyen színű kiskosztümben kell dolgoznia egy dolgozónak, de az hogy milyen szinű bugyija legyen abszurd. És az meg megalázó, hogy 5 munkanapra 5 bugyit javasolnak... mégis kinek mi köze hozzá?

Internettinta (törölt) 2017.08.28. 03:07:42

@Indriq: Befektetési bankok ügyfélrészlegén, luxus szállodaláncokban vagy big4 könyvelőcégnél (igen, a fejlett nyugaton) már a 3 napnál régebbi borosta vagy hölgyeknél a feltűnő színűre festett köröm is kirúgást jelent, az meg természetes, hogy a részben áttetsző ruha alól kivirító piros fehérneműt minden ízlésesebb helyen tiltják. Egyébként ez nem dress code, csak tájékoztató, ami épp azt próbálja meg bemutatni, hogy kulturált országok jól menőbb munkahelyein hogyan öltözködnek, ha nem akarják azt a benyomást gyakorolni az ügyfélre, hogy valami borzasztó suttyó helyre érkezett. Ki lehet ezért röhögni a MOME-t, de javaslom csak az tegye, aki tudja miért nem megyünk ki mackónadrágban meg sportcipőben az utcára, képes megkülönböztetni a poliésztert a pamuttól és nem az érettségin hordott utoljára öltönyt.

moonlight777 2017.08.28. 03:23:03

@Internettinta:

mindez nettó baromság...
és sok pontja megalázó is....
amúgy meg a feltételezés is sértő a dolgozó felé, hogy nem tudja mi az elfogadott az adott helyen...
egyébiránt meg az általad említett példák is több, mint tulzások...
én spec be nem tenném a lábam dilgozni olyan helyre, ahol ilyen elmebeteg szabályok vannak.... tiszta észak-koreai szint.

Kántor Attila 2017.08.28. 04:12:03

...5 bugyi, nem lesz sok egy kicsit??Péntekre.befulled,ha mind rajta lesz...egyébként az öltözködési retegrendet sem adtak meg....Batman is kívülre húzta a bugyijat....

nyílméregbéka 2017.08.28. 05:25:35

Ezt a faszságot.... Melyik haver cége gyártotta a kézikönyvecskét?

Én csakazértis mindennap piros vagy zöld bugyit vennék fel, aztán röhögnék magamban, hogy milyen ügyesen lázadok, és még csak nem is ellenőrizhetik. Ez a Handó nő létére ritka nagy fasz.

n3spr3ss0 2017.08.28. 05:47:18

A nőknek a kapun belépve tükörre kell majd állni, vagy a portás néz a szoknyájuk alá?

n3spr3ss0 2017.08.28. 05:48:34

@Internettinta: Még szerencse hogy te még ezt is tudod védeni,magyarázni. Mi lenne nélküled!

Burgermeister 2017.08.28. 06:02:13

Kántor Attila: Van erre egy régi vicc, USA és szovjet nő találkozik, beszélgetnek. Elmennek a GUM áruhába, USA nő vesz 7bugyit,minden napra egy, mire a szovjet nő 12-t. USA nő csodálkozik, nem érti és rákérdez. Mire a szovjet nő, január, február, március.....

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.28. 06:03:58

Műbotrány.

Egy rakás magáncégnél is van dresszkód.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.08.28. 07:06:26

Az ne zavarjon senkit h angol cucc lett megvevr es lefordítva. Az sem hogy ez ügyfélszolgálatos embereknek készült.persze lehet slaposkodni tovabba hivatalban es lehet itt fikázni vadul.kutyat sem érdekli.manalsag sajnos ilyen dedo módszerekkel kell tanítani a munkaerőt viselkedni öltözni.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.08.28. 07:10:41

Ja.es.egybkent lehet h a.magatokfajta bloggerek es bloggerinak azt csinalnak amit akarnak a munkahelyukon (kétlem) viszont a munkáltató siman írhat elo ilyeneket. Akinek nem teszik Menjen kapálni. Ott nincs dresscode.

VaradiJanos 2017.08.28. 07:22:04

Azért a nagy felháborodás, mert találva érzitek magatokat adszonykáitok heti egy bugyija miatt?

FCUK10 2017.08.28. 07:29:28

nem az a szomorú, hogy született egy ilyen dokumentum, hanem hogy meg kellett születnie.

Amorphis 2017.08.28. 07:54:15

A dresscode nem a bíróknak készült, hanem a leendő ügyféleszolgálatok dolgozóinak. Minden ilyen jellegű munkakörben van szigorú dresscode, itt miért ne lehetne, egy bíróságon meg pláne. Még a Tesco pénztárosoknak is van igen szigorú előírás a sminkre és a körömviseletre, de még a tetoválásra is ... A tapasztalat sajnos azt mutatja, hogy szükség van ilyen előírásokra - még akár a bugyiviselet szintjén is - mert az ott dolgozók nagyon lazára vették a formát. (Vidéki bíróságon az ügykezelő hölgyek picsagatyában , topban és strandpapucsban nyomják) Megjegyzendő, hogy mióta bevezették a bíróságon a talárt, azóta az ügyvédek, bírók és ügyészek is igyekeznek egymáson túltenni slamposságban.

2017.08.28. 07:57:09

Érdekes, hogy az fel sem merül a károgókban, hogy ez a dresszkód reakció valamire.

látjátok feleim szümtükkel 2017.08.28. 07:58:15

@Indriq:

Ne adj tippeket, mert még majd előírják a kötelező tiszta cserét is. Úgy, mint anno, Szergej cserél Jurijjal.

para_noir 2017.08.28. 08:00:02

Nem akarok senkit se védeni, de nekem ez nagyon úgy tűnik, hogy egy MOME-s hack projekt, amit valaki csúnyán benyalt. Az eredeti szándék itt szerintem az irónia, vagy valamilyen gúny, artisztikus megmozdulás lehetett, amit a megrendelő nem észlelt.

látjátok feleim szümtükkel 2017.08.28. 08:00:11

@Amorphis: "Megjegyzendő, hogy mióta bevezették a bíróságon a talárt, azóta az ügyvédek, bírók és ügyészek is igyekeznek egymáson túltenni slamposságban."

Nehogy azt mond, hogy ezt csak most vetted észre?

Netuddki. 2017.08.28. 08:02:02

Ééééés igggggennn! A közismert, ostoba tolvajfidesz trollok idejönnek ezt is megvédeni bazmeg! Élen az ocsmánybuleszbirkaszarral. Muhaha!

Különben meg, ha már dresszkód, nem a zsinórtanga színét kéne szabályozni! Ismertem olyan ügyvédnőt aki olyan slampos volt, hogy még a fogait se csináltatta meg. Pedig tellett volna rá neki. Ezt sajnos a talár se takarta.

Netuddki. 2017.08.28. 08:04:02

@para_noir: Hihetetlen mi? Sajnos "ezek" még ennél is hülyébbek.

torró 2017.08.28. 08:05:12

Számtalan munkahelyen elő van írva a kötelező öltözet! Védőfelszerelés stb. Mégis súlyos százezres nagyságokban fizetnek büntetést egyesek, mert nekik derogálnak az előírások.. Aki meg úgy érzi, hogy neki ne dirigáljon senki öltözködés ügyben, az dolgozzon otthon ott gatyába is lehet. Ez olyan bolhából elefánt.Mert mindenért Orbán a felelős. Mekkora g..i mi? Tartok tőle, hogy a következő miniszter elnök is az lesz.

bgp 2017.08.28. 08:05:23

@emmersson: az legálisan testszínű.

Indriq 2017.08.28. 08:05:48

@FILTOL: egyrészt ha csak egy egyszerű fordítás, miért kellett 8 milliót kicsengetni?
Másrészt, az 5 db(!) bugyi meghatározása miért is kell? Nem lehet cserélni napközben?
Folytassuk, az izléses öltözködés még lehet előírás, de itt nem az történt, mi van ha az ügyintéző csaj fekete szoknyához, fehér bugyit vesz fel és átlátszik?
( 5millióért leírom nekik milyen párosítást engedélyezzenek, hogy izléses maradjon)

látjátok feleim szümtükkel 2017.08.28. 08:07:27

@FILTOL: "...persze lehet slaposkodni tovabba hivatalban es lehet itt fikázni vadul.kutyat sem érdekli.manalsag sajnos ilyen dedo módszerekkel kell tanítani a munkaerőt viselkedni öltözni."

Mit nem mond a szád!
A dedót már nyolcadik éve a fidesz irányítja, talán ott kellett vona kezdeni a tanítást, nem a bírósági ügykezelőknél. Esetleg tanítónéninek-bácsinak adhatnának a kezébe valami hason lót. De a jól öltözöttség egyébként sem divat a felső tízezerben, miért éppen a bírósági ügyintézőknek kell előírni a bugyi, melltartó, zokni színét?

Mellesleg állampolgári jogokat is sérthet az, hogy előírják a bugyi viselését.

torró 2017.08.28. 08:09:34

@Netuddki.:
ÓÓÓ bammeg mert ha ti kijelentetek valami akkor annak úgy kell lenni és pofa be. Aki meg esetleg ezt megkérdőjelezi, az biztos, hogy fidesztroll. Na menj te a f......a hülyegyerek!

Thunder_th 2017.08.28. 08:12:57

Én soha nem dolgoztam közszférában. Hála az égnek! Dolgoztam olyan helyen ahol van dress code. Olyan helyet viszont még hallomásból sem ismertem, ahol a bugyi viselet a dress code része. Ez már elég elmebeteg ostobaság. Ráadásul ahol van dress code ott minimális elvárás évente egyszer egy nagyobb összegű ruha pénz folyósítása.

Netuddki. 2017.08.28. 08:20:07

@torró: Magadra vetted az ostoba tolvajfidesztrollt hülyegyerek? Nagyon helyes! Muhaha!

torró 2017.08.28. 08:22:00

Egyébként annyi csupán a lényeg, hogy munkahelyen előírhatják az öltözetet. Nem Orbán találja ki. De ezt rögtön be kell helyettesítenetek, mert rohadt szarul éreznétek magatokat ha nem hőböröghetnétek bármin, ami Orbán alatt történik tőle függetlenül.Kíváncsi lennék rá mit szólnátok, ha bemennétek, mondjuk egy bankba, és az ott dolgozók koszos ruhában meg büdösen fogadnának benneteket. És én léptem is innét. Komolyan mondom, ez már hihetetlen, hogy ekkora műbalhé folyik már minden blog bejegyzésből.

postumus mumus 2017.08.28. 08:23:59

Ez hamarosan az ország alkotmányában is rögzítve lesz, minden magyar illiberális állampolgár számára. Lassan az ország megnevezését is magyarországról orrbanisztánra a magyar nemzet megnevezést pedig orbániai-ra cserélik.

torró 2017.08.28. 08:25:00

@Netuddki.Nem veszem , mivel nem az vagyok . De te egy sima kis provokátor vagy, és én rühellem az ilyen barmokat.

postumus mumus 2017.08.28. 08:26:13

@torró: Tényleg nem orr bán találja ki, hanem a neki megfelelni akaró, seggyaló birkái. És orr bán ezt hagyja.

Netuddki. 2017.08.28. 08:32:49

@torró: DE, az vagy! Egy utolsó kis senki aki pénzért nyalja a tolvaj orbán valagát. Mélyen megvet benneteket a magyarok többsége.

"torró 2017.08.26 19:44:49
@Revolutionist:
Hú vazze! Elfelejtetted bevenni a gyógyszered? Gyorsan vedd be mielőtt valami bajod esik:DDD. Csak halkan jegyzem meg, ha itt nem demokrácia lenne, már ezért a szövegért kopogtatnának az ajtódon, és ezeket a sorokat már el sem tudnád olvasni. Amúgy jogilag nem úgy történik az ügymenet ahogy azt a kis fejeddel elképzeled. Legalábbis demokráciában. Ha másképpen akarod, akkor az diktatúra."

"torró 2017.08.26 09:51:35
@harmadikszem:
Brávó! Ez lenne a liberális kultúra? Vagy baloldali? Szóval ha valaki netán másképpen gondolkodik mint ti, akkor az egy nulla IQ-l rendelkező csőcselék? Akkor olvasd el az ellenzéki hozzászólók magasan művelt emberkék irodalmi alkotásait. Gondolom mindegyik két diplomával rendelkező egyed. Egy biztos. Orbánék mostanában elég elítélhető módon intéznek egy két dolgot. De még nem vitték csődközelbe az országot! Ez majd a választásokon kiderül, hogy miként ítéli meg a nagyérdemű. A Holland nagykövet meg szarul vizsgázott diplomáciából! Ennyi!"

postumus mumus 2017.08.28. 08:41:35

@Thunder_th: Én már voltam ilyen helyen, ahol egyenalsogatyát hordtunk. Úgy hívták Magyar Néphadsereg. Még a leborotvált arcszőrzetünknek is egyirányba kellett állni. Gyufásdobozzal nézték serceg-e.

kewcheg 2017.08.28. 08:49:41

@Thunder_th: Pontosan.És addig ne várjanak el semmit, amíg a tárgyalóteremben a kezemben marad a szék karfája, meg befütyül az ablak alatt a szél....

Peetee 2017.08.28. 08:59:28

Nyolcmillióért egy olyan tanulmány, amit bárki megír nyolcvanezer forint költségből és még tisztességes 10-15%-os haszon is marad rajta. Ezeknek a mérhetetlenül korrupt fideszes bandának semmi sem elég, még a tavaly kirúgott portás nagynénjének a macskájának is csinlnak lehetőséget, hogy kitalicskázzon nyócmillió' közpénzt. Pofátlanság. Semmi nem elég nekik, hatványozták a mocskos szocik módszereit és ötször annyi pénzt lopnak ki a költségvetésből...ha nem többet. A szoci csicskák is felháborítottak, meg az is, hogy senkit nem számoltatott el a Fidesz, pedig kurv*n ígérte...de ez ami most megy....szoci lopások négyzetre emelve...

citrix 2017.08.28. 08:59:35

Handó Tünci kicsit slampos munkát végzett mert nem tér ki a szabályzat (ajánlás?) a bikinivonalon belüli területre. Milyen az elfogadott és milyen a nem viselhető szőrzet az intim részeken? Ugye lényeges ez is mert hogy néz már ki az ajánlott színű és fazonú fehérnemű alól kikandikáló betyárpajesz?

2017.08.28. 09:02:45

@Medgar: Újabb bizonyíték arra, hogy Orbán kivezette Európából az országot és illeberális diktatúra tombol.
Csak, hogy mást ne nézzek... nem rendelkezik a férfiak esetleges bugyiviselési lehetőségeivel kapcsolatban.

torró 2017.08.28. 09:15:04

@Netuddki.:
Pénzért! :DDDD Hátha tudnád hogy a Feri rokonságához tartozom, akkor most azt mondod őt is utálod. Azért ez a tény ne zavarjon téged!

Aurora86 2017.08.28. 09:17:32

semmiféle előírás nincsen természetesen, "Handó" nem írt elő semmit.

Medgar 2017.08.28. 09:51:24

@Dorottya Veres: Az igazi férfi csakis tangát visel. (Lehetőleg nőit)

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.28. 09:53:13

KB ez a 53. dresszkód, amit életembe látok. Amiből cirka eddig vagy 10 rám is vonatkozott. (bank, multi, cég, ...)

Persze hogy csak most lett gond, a ballib bérrettegőknél, ami kiveri a biztosítékot.

VaradiJanos 2017.08.28. 09:59:18

@Ballib cenzúrázók réme 25: annak fáj egy szabály aki nem tudja betartani. Büdös fajtának ez fáj, na.

Indriq 2017.08.28. 10:03:57

@Ballib cenzúrázók réme 25: na mi van, csak 10kor veszed fel a munkát? :)
mutasd azokat a dresscode-okat amik a munkahelyeden voltak és meghatározták a bugyijaid színét és számát :D

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2017.08.28. 10:06:03

És aki nem tartja be a szabályokat, azt a fenti ábra szerint, a szaggatott vonalnak megfelelően kell kettévágni. Lesz itt rend mindjárt.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.28. 10:10:09

@Indriq:

Nem te tehetsz róla, hogy nem kerültél még olyan munkakörbe, ahol előírták mit lehet hordanod és mit nem.
Többet kellett volna tanulni annak idején.
Dehát a ballib agyhalottak esetén ez megbocsátható.. :DDD

Indriq 2017.08.28. 10:17:33

@Ballib cenzúrázók réme 25: mondjuk tudtam, hogy kretén vagy, de örök optimista vagyok :)
És igazad van, nem jártam oviba, utoljára ott írják elő, hogy milyen alsót kell hordani. A nagy kérdés az, hogy miért kellett 53 oviba járnod? ennyire még te se lehettél debil :D

2017.08.28. 10:28:54

@Indriq: Tessék.. újabb sorsfordító téma, amit a ballib oldal beépíthet a választási programjába: Visszaadjuk mindenkinek a bugyija feletti önrendelkezés jogát!

Indriq 2017.08.28. 10:33:32

@Dorottya Veres: ahogy mondod, viszont örülök neki, hogy a hétvégi tevékenységem a habonyművek teljes nick garnitúráját felém fordította :D végre :)

teac 2017.08.28. 10:41:08

Ezek egyre vallalhatatlanabbak!

VaradiJanos 2017.08.28. 10:42:44

@Indriq: kívül esel te a habony művek érzékelési zónáján. Pattanásokkal nem foglalkoznak.

VaradiJanos 2017.08.28. 10:43:40

@teac: akkor ne vállald őket!

Indriq 2017.08.28. 10:49:26

@VaradiJanos: legalább elismerted hogy van jártasságod benne, eddig is tudtuk, hogy szar alak vagy, de most már azt is tudjuk miért :)
hajrá, van még valaki, aki coming outol :D

VaradiJanos 2017.08.28. 11:08:32

@Indriq: Habony sokkal vállalhatóbb figura, mint pld apád. És nem biztos, hogy ezzel túl magasra helyeztem.

Indriq 2017.08.28. 11:09:21

@VaradiJanos: hehehe, egy pill, megkérdezem anyádtól :D

Indriq 2017.08.28. 11:14:53

@VaradiJanos: azt írja putyonka napját a párt utasításba adta neki, hogy ingyen kell szopnia, nem ér rá visszaemlékezni, de majd este elmondja neked :D

2017.08.28. 11:16:21

@Indriq: Hááát... ez van... mindig kiemelt célpontok azok az emberek, akik sokat tudnak...
(Még akkor is, ha mindent rosszul...)

VaradiJanos 2017.08.28. 11:40:36

@Indriq: az olyanokat, mint apád, még az utcánkba sem engedik be

Mr. Rocketfinger 2017.08.28. 11:55:13

5 bugyi / 5 nap... hmm mármint fejenként? vagy sorsolással döntik el, hogy az adott napon kin legyen A bugyi.

SD9 2017.08.28. 11:59:09

@FILTOL: Ki és hogyan ellenőrzi, hogy fehér/fekete/testszínű bugyi van-e az illetőn, vagy valami más színű, te faszszopó? Nem a dresscode-dal van a baj, hanem azzal, hogy ilyen nevetséges dolgokat is megszabnak.

Conchobar 2017.08.28. 12:05:37

"a nőknek öt munkanapra öt bugyi javallott" - Egészséges dolog minden nap 5 bugyit húzni? Télen még elviselhető, de nyáron nem izzad nagyon bele?

Almandin 2017.08.28. 12:28:45

@Thunder_th: Leírtad a lényeget. Az arany középút a jó. Dress code-os helyen szabályozhatják a felsőruházat stílusát, színét, stb., a hajviselet módját, az ékszerek stílusát. Az alsónemű már nem tartozik ide. Egy kivételt tudok elképzelni: ha a ruha alól kilátszik. Vékony fehér blúz alá tényleg nem illik ilyen helyen élénk színű alsóneműt felvenni. De ha megfelelő vastagságú a ruházat, akár neonszínű is lehet a melltartó, nem fog átlátszani. A bugyi csak akkor okozhat problémát, ha kilóg pl. egy csípőfazonú nadrágból. Viszont a csípőfazonú nadrág nem ilyen helyre való, így ez se gond. Tehát a bugyi valóban magánügy. Másrészt nem ellenőrizhető, hacsak nem leskelődik valaki a női vécében (direkt rányitja az ajtót az illetőre, és utána besúgja). Más kérdés, hogy épeszű főnök nem fog senkit elmarasztalni amiatt, hogy a vécében meglátták, hogy nem előírásszerű bugyit visel. Ha mégis előfordulna ilyen, jogosan tehet feljelentést emberi méltóság sérelme, becsületsértés témakörben.

postumus mumus 2017.08.28. 12:56:48

@SD9: Én ha ott dolgoznék kipróbálnám, hogy fehér alsógatyában megyek dolgozni. Vagy az öltönynadrágra kívülről ráhúznám az alsógatyát. Ha rákérdeznének, közölném: Azért vettem így fel, hogy le tudják ellenőrizni.

meszena 2017.08.28. 13:19:02

@Peetee: Ezek szerint se szakértőt, se tanulmányt nem láttál még életedben :)
Mondjuk profi etikett szakértő vagy és az egyik bank számára készítesz egy ilyen anyagot 80 ezerért... Hol élsz???

meszena 2017.08.28. 13:24:03

Aki még nem dolgozott olyan munkahelyen, vagy pozícióban, ahol voltak öltözködési elvárások, annak a számára szokatlan a helyzet.
Tessék beleolvasni a szakirodalomba, az alsónemű színe is fontos szempont lehet (ahogy már többen erre rámutattak). Nem biztos, hogy minden irodista tisztában van azokkal az általános öltözködési normákkal, ami elvárható pl. a bíróságon. Erre való az útmutató, hogy ebben segítsen annak, akinek kell.

VaradiJanos 2017.08.28. 14:17:22

@postumus mumus: ja, csak sajnos téged nem vennének fel olyan helyre dolgozni ahol iskolai végzettség szükséges

Peetee 2017.08.28. 14:19:49

@meszena: Rendben, legyen akkor nyolcszázezer. Akkor még mindig TÍZSZERES túlárazásról beszélünk. Nem akarod megérteni a lényeget, azért terelsz a jelentéktelen részletek felé, ugye?

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2017.08.28. 14:21:48

"A bírói önkény és a bírói bűnözés társadalmunk legveszélyesebb problémája. / Hazánkban nem csak a papok, bankok, a politikusok, gázszolgáltatók, de a bírók és a bíróságok is nagyon elkurvultak. / Magyarországon a törvénykezés és a bírósági gyakorlat is a bűnelkövetés eszközévé is vált. A politikusokat nincs aki visszatartsa bűnöző törvények meghozatalától és a bírák meg nem függetlenek, hanem önkényeskedők."

forrás: www.facebook.com/BiroiOnkenyEllen/

Peetee 2017.08.28. 14:23:36

@meszena: Feltételezem, hogy aki olyan munkakörbe kerül, ahol elvárt a dress code betartása, annak van olyan végezettsége, és ahhoz kapcsolódik olyan szintű ALAPMŰVELTSÉG, ami alapján nem kell milliókért tanulmányt készíteni, ami megmondja a tanult embereknek, hogy ne spagettipántos felsőben, rózsaszín zsinórtangában parádézzon a munkahelyén... Tudod, a versenyszférában is van dress code, de ott nem iratnak nyócmilliós' tanulmányokat a cégek, mégis sikerül a dogozók 99,5%-ának betartani. Szökőévente 1-1 idiótát meg kirúgnak a 11.figyelmeztetés után...így működik ez a rendes világban...

2017.08.28. 14:45:30

@Peetee: "annak van olyan végezettsége, és ahhoz kapcsolódik olyan szintű ALAPMŰVELTSÉG, "

Nos, ebben tévedni tetszett... Már nincs olyan, hogy alapműveltség. Szakmai kompetencia/szakbarbarizmus, az van. Nem mesélném hosszasan, de sok éve összejár egy nagyobb társaság amolyan retro kempingezésre, lazulásra. Hol itt, hol ott. Zömében orvos, ügyvéd, többdiplomás műszaki értelmiségiek, pár egyetemi tanár. Szürreális élmény, főleg, amikor a gátlások oldottabbakká válnak és elfelejtődnek a kényszeres pózok... Azt hiszed hogy..pedig áááá, dehogy... A szakterületükön sikeresek, elismertek de sokuk hihetetlenül beszűlült és egészen fura normák szerint él és főleg a nők. Nem állítom, hogy az ötvenesek és a kora negyvenesek között szakadék húzódik, de árkokat még a vak is lát. Pedig csak 10-15 év... nem tudom miért...

Almandin 2017.08.28. 16:06:02

@meszena: Az általános öltözködési normák a bíróságon az elegáns öltönyös-kosztümös stílussal egyenlőek. A bugyi már nem tartozik ide. Amúgy is ellenőrizhetetlen. Miniszoknyában se járnak be a nők olyan helyre (legalábbis elvileg), mert ott már be lehet kukucskálni. Egy ilyen típusú munkahelyen joggal szól a munkáltató, ha pl. strandpapucsban vagy rövidnadrágban megy be valaki, de az alsónemű magánügy.

Indriq 2017.08.28. 16:39:54

@Almandin: szerintem hagyd, mivel az a dolgunk hogy védjék ami a fityisztől jött, ha igaz, ha nem, így esély sincs a meggyőzésre.
süti beállítások módosítása