B1 blogcsalád



Íme 7 bizonyíték Orbán hazugságára: nem létezik a "Soros terv"

2017. augusztus 08. - ashwood

599190_orban_viktor_mint_jezus_krisztus.jpgMondjuk ki végre: "Soros-terv" nem létezik. Akkor sem, ha ezt Orbán után ezer fideszes tízezerszer elharsogja. Nincs ilyen. Ugyanis ha lenne, már rég szolgáltattak volna rá bizonyítékot is. Anélkül viszont csak uszító, gyűlöletkeltő propagandáról beszélhetünk.

"…létezik egy Soros-terv. Ez négy pontból áll. … A terv úgy hangzik, évente be kell hozni több százezer, lehetőleg egymillió, minden évben egymillió migránst muszlim világból az Európai Unió területére. A második pontja, hogy mindegyikőjüknek kell adni az érkezéskor 4,5 millió forint értékű eurót … A harmadik pontja a Soros-tervnek az, hogy a beérkezett migránsokat pedig szét kell osztani Európa országai között egy kötelező és állandó mechanizmus keretében. A negyedik, hogy fel kell állítani egy európai bevándorlási ügynökséget, amelynek el kell vennie a migránsügyben való összes döntési jogot a nemzetállamoktól, és brüsszeli szintre kell emelni. Ez a Soros-terv." – nyilatkoztatta ki Orbán Viktor a maga Hegyi beszédében. Kételkedni tilos és felesleges - épp ezért kinyilatkoztatás. Igazságához nem szükségesek érvek, tények, bizonyítékok - csak hinni kell.

Egy ordas hazugságban.

A "Soros-terv" ugyanis nem létezik.

Íme a bizonyítékok:

1, Mindenek előtt épp a bizonyítékok hiánya igazolja, hogy mindez csupán hagymázas mese, amit a választóknak duruzsol a nap minden órájában a propaganda-gépezet. Korábban Németh Szilárd és Lázár János is titkosszolgálati bizonyítékot ígért a civilek törvényszegésére, közel másfél éve nem sikerült egyetlen egyet sem bemutatni. Nem csupán a nagyközönségnek, de még azon országgyűlési képviselőknek sem, akik megismerhetik az államtitkokat. Sőt, az is kiderült, Németh ordasat hazudott arról, hogy utasította a titkosszolgálatokat a civilek elleni adatgyűjtésre.

Vagyis Orbán soha nem hazudtam még Viktor szavain és világán kívül semmiféle bizonyság nincs a mindent átszövő, ördögi terv létezésére.

2, Az állítólagos közvetett bizonyítékokkal pedig az a gond, hogy az összeesküvés-hívők jó szokása szerint úgy csoportosítják azokat, ahogy épp a kedvük, pontosabban elmebajuk megkívánja.

3, Ennek megfelelően mindent bele lehet szuszakolni a terv bizonyítékai közé - azonban ez azzal jár, hogy a titkos összeesküvésnek egyre több összeesküvője lesz. Lassan ott tartunk megint, hogy az egész világ a Soros-terv végrehajtója, ha épp nem azt mondja, amit Orbán. Márpedig ez nem az igazság, hanem a skizoid paranoia jele.

4, Azt eddig egyszer sem sikerült elmondani, miért is lenne ez jó Soros Györgynek? Ezt Orbán a hegyi beszédében meg sem kísérlete bemutatni. Hiszen benne csak hinni szabad. Aki pedig nem teszi, arra lecsap a Németh vezette szent inkvizíció.

5, Ha mindenki, de tényleg mindenki az állítólagos Soros-terv végrehajtásán ügyködik, akkor az Eu miért arra áldoz éppen euró milliárdokat, hogy távol tartsa a kontinenstől a bevándorlókat? Nincs válasz.

6, Ha Brüsszel, az uniós bíróság, és úgy általában, mindenki Sorosnak játszik, akkor miért nem valósult már meg eddig a hírneves terv? Mert Orbán keresztbe fekszik? Tényleg? Tényleg van, aki elhiszi, hogy Orbán Viktor egy kezével állítja meg az Európai Unió, a spekuláns milliárdos, és úgy általában a világ ellenünk fenekedő erőit. Ezen erők dollárcsilliárdokból és világméretű befolyásból kovácsolt kardja pedig kicsorbul a felkent próféta pillantásától? Abban tényleg csak vallásos módon lehet hinni, hogy az apokalipszis négy lovasát Orbán tartja csak kantáron, máskülönben rászabadulnának a Kárpát-medencére.

7, Csak egy technikai megjegyzés: ha Soros gaz tervet forral, ugyan miért nem tartja titokban - ahogy ezt már háttérhatalmak szokták? Vagy titkolja, mint jó összeesküvő, de Orbán kiszimatolta? Egyes egyedül? Ugyan már!

Akinek az egyetlen mondanivalója egy választási kampányban a kollektív paranoiára épülő gyűlöletkeltés - az nem hogy a közbizalomra nem méltó, de egy gumiszobánál többre sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5312727748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boborján20 2017.08.08. 19:58:09

@6.Lenin: szerintem te ne dolgozz, me még több kárt csinálnál:)

persze amit a tetves maffiabandátokkal csináltatok hét év alatt, az minden volt csak tisztességes munka nem!

6.Lenin 2017.08.08. 20:06:20

@boborján20:

Majd 1 év múlva visszatérünk erre a kérdésre.

boborján20 2017.08.08. 20:10:46

@6.Lenin: amikor össze fog dőlni az a szar, amit a geci és bandája( te és a többi talpas) összehoztatok, te már sehol sem leszel!

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.08.08. 20:11:36

A nem létező Soros terv érdekében lobbizik az összes Soros csicska itthon és külföldön egyaránt.

Ami nem baj, mert így újabb 8 évig még biztosan nem kúrják el újra.

easy mango 2017.08.08. 20:12:52

@6.Lenin: egyrészt kérlek vegyél vissza picit, nem sértegettelek, sem senki mást.
Másrészt légy oly (oj) kedves és olvasd el ismét, hogy mit írtam! Logikai bakugrásaid arra következtetnek, hogy nem értetted! Köszi!
Az érvelésemmel kapcsolatos észrevételed bóknak veszem.
Ja és történelem. Sokat, sokszor, olvasni, tanulni, megnézni a neten, bárhol. Használ. Meg utazz sokat és beszélgess idegenekkel!

2017.08.08. 20:13:15

@boborján20: Ha már ilyen szépen kérdeztél útba igazítalak. Az az út megyen Budára, amelyiken az a bordélyház van amelyikben te is megfogantál. Közvetlenül a romatelep mellett.

Utólag még annyit, hogy te tudod-e, hogy a paraszt az egy dolgos ember, aki nem jár nyaralni és minden nap hajnalban kel a dolga miatt. Csak a miheztartás végett, hogy ki kit nézhet le és milyen alapon...

6.Lenin 2017.08.08. 20:17:01

@boborján20:

Ti már most sem vagytok sehol. Bár a bányászbéka segge is egy szint. Miért a háta mögül próbálod szemlélni a világot (legalább fordítsd meg)?
Gyere fel a fényre.

6.Lenin 2017.08.08. 20:19:40

@easy mango:

Tőled idéztem. Az érveid közül.
Azokért miért engem teszel felelőssé?

2017.08.08. 20:20:58

easy mango:
Hölgyem!

Engedje meg, hogy megkérdezzem, hogy Ön gondolkozott e már azon, hogy tapasztalatszezési célból más országban is éljen egy picit?

Üdvözlettel,

az Ön nem rajongója

anyadmajma 2017.08.08. 20:21:20

Soros terv nem létezik.
Onnan lehet tudni, hogy a hazaáruló bolsevik gecik irálya, az orbán azt mondta, hogy létezik.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.08.08. 20:25:17

"Akinek az egyetlen mondanivalója egy választási kampányban a kollektív paranoiára épülő gyűlöletkeltés - az nem hogy a közbizalomra nem méltó, de egy gumiszobánál többre sem."

Mint pl. a "zavarjuk el orbánt, mert nála csak jobb jöhet" szlogenetek?

boborján20 2017.08.08. 20:27:08

@Quentaur: tezsvérem, végre mektaláltalak!

anyánk mindig azt mondta, hogy a tezsvérem, te , egy paraszt. aki imádja a gazdáját, és képes megtagadni a családját:)

luk, te eszt pénzé vagy ingyé csinálod, még vissza tudlak hozni a sötét oldalról!:)))

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.08.08. 20:30:18

@postumus mumus: Akkor miért beszélsz ezen a nyelven? Szia, menj, beszélgess tótokkal meg gallokkal.

exterminador 2017.08.08. 20:30:50

Nem semmi, a blogger szép gólt lőtt, erre a témára rögvest rácuppantak a Habony-művek ideg-elme trolljai. Egyébként közben Schöpflin őszinteségi rohamot kapott: 444.hu/2017/08/08/fideszes-ep-kepviselo-nem-babmester-soros-de-az-sem-baj-hogy-orbanek-ezt-mondjak-mert-ez-a-politika

exterminador 2017.08.08. 20:32:41

@exterminador: Még hozzátenném, hogy az olyan alu-sisakos elmeroggyantak, mint a cenzúrázó rém meg a hasonszőrű kretén haverjai hogyan illesztik be vezéreik ilyen megnyilvánulásait a világképükbe. Persze, tudom, nem nehéz nekik, ha a pártvezetésből azt hallanák, hogy a gennyes fos finom és egészséges, nekiállnának vödörszámra nyelni.

easy mango 2017.08.08. 20:32:50

@6.Lenin: egyrészt sértő hangvételt ütöttél meg, másrészt nem engem idéztél. Ezért kértelek meg, hogy nézd át újra. Harmadrészt nem teszlek én felelőssé téged semmiért. Ha így érezted az félreértés.
Csak kértelek és javasoltam.
De érvelj, hozz ellenpéldát, cáfolj, bármit, csak ne személyeskedjünk!
Azt max egy sör mellett némi ismeretség után hagyom.

morph on deer 2017.08.08. 20:35:21

@boborján20:
"... egy-egy timikét!:))"
:)
Valószínűleg azért a helyi szokásoknak megfelelően más lenne a neve, mondjuk például 'Fürge Muff', esetleg 'Kóbor Cukorfalat', vagy valami ilyesmi...

easy mango 2017.08.08. 20:39:16

@Quentaur: Kedves uram (?). Korábban kifejtettem itt, hogy mélyen elszomorítónak tartom, hogy bárki, bárkit egy blogkomment miatt a hazája elhagyására szólítson fel, mert más az álláspontjuk. Érvelj, cáfolj, kíváncsi vagyok rá! Tényleg. Ez az elküldjük egymást a véreresbe ez szerintem nem pálya. Oviban szokott így egy vita véget érni (nyugvópontra jutni), hogy valaki lesom valakinek egy nagyot mert nem sikerült meggyőzni, vagy elfordulnak tőle és picit kiközösítik. Tök ok. Csak szerintem mi ennél már picit idősebbek vagyunk.

easy mango 2017.08.08. 20:41:58

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: csak egyelőre Orbán az ország elsőszámú vezetője.

2017.08.08. 20:41:59

easy mango:

Hölgyem!

Önnek igaza van. Országokat tényleg nem lehet short-olni. Hogy is lehettem ennyire hanyag és felületes, mikor itten kérem ilyen mértékű precíz megfogalmazásra van igény.

Mint ahogy szemfülesen és éleslátóan azt Kegyed is számon kéri rajtam. Sajnos ezen hibámat már jóvá tenni soha nem fogom tudni. Rettentően rőstellem. A helyzet az, hogy országokat egyáltalán nem lehet short-olni. Az képtelenség. Mindössze csupán egy nemzet valutáját lehet leértékelni, elértékteleníteni a short-olással. Nagy vonalakban. Szóval e kettő, hogy ország és nemzeti valuta, még logikailag sem kapcsolható össze, ezért ismételten elnézését kérem Kegyednek.

És meg szeretném jegyezni, hogy Kegyed rendkívült kifinomult és érzékletes képessége az ahogyan a lényeget ki tudja emelni. Vagy 30 gondolatból, sikerült kiemelnie azt, hogy HAHA Rosszul írtad!!!

Ez igazán emelkedett szellemiségre utal.

Megtisztelő az Őn figyelme!

Üdvözlettel,

az Ön nem rajongója

boborján20 2017.08.08. 20:42:29

@morph on deer: vagy fürge ujjak, vagy agresszív puncik, vagy szőke ciklon!:)

kinek mi!:)))

boborján20 2017.08.08. 20:47:01

@Quentaur: te vagy itt a nonplusultra, erre a mango meg leolt? hülye egy világ ez!:)))

easy mango 2017.08.08. 20:48:36

@Quentaur: kérdeztem, de választ nem kaptam. Az is lehet, hogy a mondandód többi részével egyetértettem.
Nem egy nyelvtani hibán rugózom. Csak 2002-ben hallottál valamit, hogy Soros megshortolta a fontot és a brit jegybank bajban volt, és mára ez olyan Szilárdosan öt ország megshortolása lett. Állítottál valamit, mondd el kérlek mit értesz alatta, ezt kértem. Most kifejtetted, hogy elírtad. Ok. És kérlek továbbra se rajongj értem, azt max 20-25 év közötti, csinos hölgyeknek hagynám, ha nem lennék házas.

2017.08.08. 20:56:12

@easy mango:

Hölgyem!

Én igazán nem szeretem azt aki helyesírásról papol kommentekben. Ugyanakkor nem tudok elmenni amellett, hogy az általam feltett kérdés ímmár felszólításként van Kegyed által interpretálva. Hát mi ez itt kérem? Kupleráj? Hát, hova illant az a bizonyos szemfüles igényesség?

De tételezzük fel, hogy mi van, ha azt mondom, hogy költözzön el. Így! Ennyire randán!

Szólás szabadság van. Lehet hogy nem elég PC Kegyednek, de akkor is szólás szabadság van (ami mondjuk nem fütyülés, de az már egy másik történet).

De ismétlem, én kérdeztem és nem felszólítottam.

Üdvözlettel,

az Ön nem rajongója

Érveltem.

easy mango 2017.08.08. 21:02:20

@Quentaur: hát én nem tudom. Többiek! Ez érvelés?
Én attól még lehetek szomorú, hogy az általam nem támogatott nézetekkel szimpatizálók engem (vagy mást) az országon kívül látnának. Biztos ez a jó megoldás? Ez a demokrácia? Ez a felelős felnőtt magatartás? Kétlem.
Dehát kupleráj van. 7 éve. Egyébként sokan megfogadták a hasonló tanácsokat. Büszke is lehet rá minden jobboldali (ami nálunk bal), hogy kivándorolt (megèlhetési célból letelepedett) egy nyugati (haldokló nyugati) országba. Ez csak erősíti a magyarságot....szomorú. Sajnálom, hogy ilyen gondolatokat vált ki benned egy blogbejegyzés....ami mellesleg nem is jó.

easy mango 2017.08.08. 21:03:38

@Quentaur: szerintem egy csöppet igen

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.08.08. 21:05:47

@easy mango: És?
A liberális oldal nem gyűlöletpropagandát folytat orbán ellen? Nem az az egyetlen mondanivalójuk, hogy "orbán takarodj'? Van más is?

2017.08.08. 21:08:20

@easy mango:

Hölgyem!

Fura a Kegyed ízlése, megegyezik az enyémmel mármint a nők terén. Na, de ma már nem PC ezen csodálkozni, szóval csak megjegyeztem, hogy milyen érdekes egybesés.

Na, de a téma:

"Csak 2002-ben hallottál valamit, hogy Soros megshortolta a fontot és a brit jegybank bajban volt, és mára ez olyan Szilárdosan öt ország megshortolása lett. Állítottál valamit,"

Szóval Kegyed tudja, hogy én mit hallottam? Bakker! Kimegyek alufóliért és a fejemre tekerem. Ezt Kegyed már tényleg ilyen szinten nyomja?

Soroljam fel az 5 országot azt szeretné, Kegyed? Olvasson utána! Találni fog még egyebet is...

Üdvözlettel

az Ön nem rajongója

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.08.08. 21:08:58

@easy mango: "n attól még lehetek szomorú, hogy az általam nem támogatott nézetekkel szimpatizálók engem (vagy mást) az országon kívül látnának. Biztos ez a jó megoldás? Ez a demokrácia? Ez a felelős felnőtt magatartás?"
Én attól vagyok szomorú, hogy naponta olvasom, hogy az ország megválasztott vezetőjét mindenféle kommentelők lámpavasra akarják lógatni, meg hasonló. Ez a demokrácia?

Az álszemérmes nyekergés arról, hogy hányan mentek külföldre dolgozni meg elég gáz. Unió ellen szavaztál, mesélj? Mert erről szól. Hogy mehet a nép, jöhet az áru. Akkor? Mi azzal a gond, ha valaki kimegy dolgozni, esetleg élni?

easy mango 2017.08.08. 21:12:16

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: arra gondolsz, hogy Gyurcsány takarodj? Meg az Orbán TF-es beszédére amikor elveszítették a választásokat és azt mondta nagy tömeg előtt, hogy "a haza nem lehet ellenzékben!" Ergo: mindenki más nem a haza része. Vagy amikor kisajátították a kokárdát? Aki magyar, illetve fideszes kokárdát hord!
De egyértelműen az az oldal a hibás akinek elege van a komcsi vezérből 7 éve.

easy mango 2017.08.08. 21:13:50

@Quentaur: kérlek, légyszi! Biztosan hozzátesz a dologgal kapcsolatos véleményemhez.

easy mango 2017.08.08. 21:15:22

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: semmi. Ha szerinted nem baj az, hogy nincs orvos, nővér, festő, mérnök, tudja a franc mimég akkor végülis tényleg semmi baj.

easy mango 2017.08.08. 21:19:12

@Quentaur: annyira csontgagyi ez a homofób házmester attitűd....
Érzem én az ironikus sértést - ami ugye ismét igen gyenge fegyver a meggyőzésre- de igyekszem távoltartani magam ettől. Én sem sértegettem senkit, elvárom, hogy ez a vitapartner felől is így legyen. Nem magy kérés! Köszi

easy mango 2017.08.08. 21:20:19

@easy mango: jujj egy "n" helyett "m"-et írtam....most tuti fejemet veszik

morph on deer 2017.08.08. 21:20:38

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
Aha, most jöttem rá, hogy ezek szerint dicső emlékezetű elnökünk. Schmitt elvtárs - én még így ismertem - ugyancsak "gyűlöletpropagandát folytatott" a vaddisznók ellen, amelyek feltúrták a kertjét és összeszarták a gyepet!
Viselkedésük ugyanis minden elemében meggyezik az általad hivatkozott "orbán" viselkedésével, az erre adott válaszreakció pedig szintén ugyanaz, mint amiben szegény vaddisznók is részesültek: gyűlöletpropaganda!

Nagyon köszönöm az értékes segítséget!

morph on deer 2017.08.08. 21:30:41

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
"Én attól vagyok szomorú, hogy naponta olvasom, hogy az ország megválasztott vezetőjét mindenféle kommentelők lámpavasra akarják lógatni, meg hasonló. Ez a demokrácia?"

Igazad van, ez nagyon messze vsn a demokráciától!
Demokráciában legalább megadnák a válastási lehetőséget a lámpavas, a mestergerenda - a vidékiek kedvéért - és mondjuk egy harangkötél között, hogy a vallásosak se panaszkodhassanak!

De így, antidemokratikusan, autoriter módon..!
Nem csoda, hogy megszól minket a világ...

6.Lenin 2017.08.08. 21:37:16

@easy mango:

Azt írtad, hogy az nagyon csúnya dolog ha valaki migránsozik, miközben letelepedési kötvényt árul.
Aki ezt összekeveri talán olyan szándékkal, hogy ezt valaki bevesz, az nagyon rossz véleménnyel lehet azokról, akiknek írta.
Tehát elsőként te minősítettél.
Szerintem elég finoman tudattam veled, hogy ez csúnya dolog.
Vagy vegyünk egy másik lehetőséget, hogy tényleg nem érted a különbséget. akkor viszont jogos volt a megjegyzésem.
Arra már nem is merek gondolni, hogy szándékosan kevered, félrevezetési szándékkal. hogy aztán eljátszhass egy sértődött felsőbbrendű vitapartnert.

A gyarmatosításról, annak következményeiről is lehetne hosszabban is elmélkedni, de minek. Elég annyi, hogy most látjuk a következményeit, amit te sikeresnek gondolsz, és követendőnek.

Most indultak el azoknak az utódai, akit a művelt nyugat kifosztott, őseiket halomra gyilkolta. Vagy a demokrácia exportnak nevezett rendkívül filantróp cselekedett következményei.
Elmélkedhetnék, hogy melyik követel /követelt magasabb hullahegyeket, és még nincs is vége.
Csak most kezdődött. Most fizetjük majd az árát, azok is akik anno nem élvezhették az "előnyeit" ennek a rendkívül humánus eljárásoknak.
Szerintem életveszélyes (is lehet) magas lovon közlekedni, meg talán kényelmetlen is.

easy mango 2017.08.08. 21:45:28

@6.Lenin: atyám ezt én nem értem. Kit sértek azzal, ha kifejtem hogy szerintem nem korrekt letelepedési kötvényt árulni pénzért, miközben a nálunk letelepedni szándékozókat utáljuk. Ebben van ellentmondás. De ha ezzel megsértettelek, itt és most bocsánatot kérek. Szerintem nem sértettelek meg. A hozzászólásod második fele véleményem szerint történelmi ismeretek hiányosságára utal. Lehet hogy nincs igazam, de semmiképp se hagyd, hogy a nyers tények össze zavarjanak! Erről úgysem foglak tudni meggyőzni, úgy tűnik.

2017.08.08. 21:49:03

@easy mango: Nos. Felelős megoldás e? Szerintem igen. Most van lehetősége az embernek, hogy igenis megnézze hogyan élnek máshol. Én éltem az államokban és kanadában is, bejártam európát nem mosogatás céljából. Ezáltal van összehasonlítási alapom. Ez a lehetőség néhánnyal ezelőtti generációnak nem állt rendelkezésre.

De ez láthatóan Kegyedet kicsit sem hatja meg, hogy esetleg ilyesmi is benne lehet egy ilyen kérdésben. Csak a: Leoltattam, mi? meg ovizás...

Hát na...

Megyen itten a sinkófálás, kérem...

2017.08.08. 21:55:03

@easy mango: Azt akarod mondani, hogy férfi vagy baszod. Mert akkor mondjad. Ne csak utalgassál. Egyébként a könnyű mangó nevet honnan akasztottad Leoltó? Az ilyet nem a box ring-ben adják...

6.Lenin 2017.08.08. 22:03:21

@easy mango:

Már megint csúsztatsz(?), vagy?

"szerintem nem korrekt letelepedési kötvényt árulni pénzért, miközben a nálunk letelepedni szándékozókat utáljuk."

Az első csoport átesik mindenféle ellenőrzésen, korlátolt ideig tart, szabályozva van (bírálni lehet a módszert, de nem hungarikum. Máshol is elfogadott módszer)

Senki nem utálja, gyűlöli a menekülteket.
A gazdasági bevándorlók esetében pedig figyelmedbe ajánlanám, amit a gyarmatosítás következményeiről, és a demokrácia exportról írtam.
Ezt is összekevered. Menekült, nem = gazdasági bevándorolni szándékozók.

Az ellenséges területről (mi bombázzuk őket, mi szeretnénk megválasztani helyettük azt a formát, amiben élniük kellene) érkező ellenőrizetlen tömeg miért jó?
Az ideérkezett ellenőrizetlen tömegben vannak/voltak /lesznek ellenséges szándékú emberek is. Miért is jó ez nekünk? Kevés a hulla helyben? Itt is kell néhány?

Kinek keletkezik haszna az ellenőrizetlen tömeg okozta gazdasági problémákból?
Akik majd felépítik az előtte lebombázott városokat, országokat?
Kölcsönt adva, egy életre eladósítják őket.

Nekem nincs miért megsértődnöm. A nyers tények se zavarnak, igaz nehezen nyelem le, főleg, ha valaki szeretné elhitetni velem, hogy ez nekem a lehető legjobb a világon.
Te biztosan nem fox összezavarni.

2017.08.08. 22:09:38

@easy mango:

"@Quentaur: kérlek, légyszi! Biztosan hozzátesz a dologgal kapcsolatos véleményemhez."

- ? ... He? (Ezt nem értem... De tényleg nem.)

easy mango 2017.08.08. 22:16:57

Jó az, ha valaki megnézi hogyan élnek máshol. Tapasztal, elles trükköket fogásokat egy szakmában, nyelvet tanul, kultúrát, szuper. De ez nem volt kérdés. Engem elküldtél külföldre, én mondtam, hogy nem szeretem ezt az attitűdött, hogy elküldjük egymást és ennyi.
Igen gazdag életutad látva tényleg sajnálom, hogy szerintem (csakis szerintem) bizonyos dolgokat szűlátókörűen véleményezel. Én ezeket érvekkel próbálom cáfolni, és érdekel, hogy ki mit gondol erről.
Magam is abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy nyugati környezetben dolgozom. Ez azt jelenti, hogy kb. 150 külföldi között telnek el mindennapjaim. Gyakorlatilag mintha félig amerikában, vagy Londonban dolgoznék. Szerencsés vagyok, mert ehhez nem kell itthagynom a családom és a barátaim.
Azt, hogy férfi vagyok-e, vagy esetleg nő senki nem kérdezte, te kezdtél el Hölgyemnek szólítani. Nem, mintha különösebben zavarna, de azért párszor finoman jeleztem, hogy az ilyen személyeskedéseket hagyjuk, mert szerintem színvonalon aluli. 100 évvel ezelőtt ezért lelőttelek volna egy pisztolypárbajban, mint egy kutyát...de, háát változnak az idők....szerencsére.
Az Easy Mango eredetileg egy Monthy Python jelenetben volt, de ha jól emlékszem eredetileg Mungo volt a neve egy szakácsnak, de sehol nem láttam leírva.
Nah, ennyi életrajzi betét után.....
U.i.: nem szakács vagyok, bár jól főzök

postumus mumus 2017.08.08. 22:20:21

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: "Akkor miért beszélsz ezen a nyelven? Szia, menj, beszélgess tótokkal meg gallokkal."Mert nem tudok se tótul, se gallul. A német, olasz, angol megy, de szászul nem tudok. Sőt avarul, longobárdul, frankul, de még besenyőül sem tudok. De nem is lenne rá szükségem, mert azokon a nyelveken már senki nem beszél. Sőt, ha Árpád vezírrel akarna ez a hatökör orr bán vérszerződést kötni, csalódnia kéne, mert nem értené mit makog ez a paraszt a cigány tájszólásán.

easy mango 2017.08.08. 22:23:46

@6.Lenin:

Na ez jó. Ha eddig nem értettem, most értem mire akarsz kilyukadni, mert leírtad végre!!! Értem a szembeállításod a menekült/gazdasági dologban. Ezt írtam fentebb, hogy ezt le kell fölözni. Sőt természetesen én sem értek egyet ellenőrizetlen tömegek beözönlésével. Mindennek van szervezett mondja. Persze kutyanehéz kérdés ez, hogy hol húzod meg a határvonalat. Meg hol van benne az emberi tényező. Csak az alapvita onnan ered, hogy van-e Soros terv, mennyi migránst akar rászabadítani Európára, és, hogy az erre épített Fidesz kampány mennyire gáz. Szerintem (sokak szerint, úgy olvasom) ez zavaróan felesleges uszítás, és nem értik, miért eszik meg sokan.
Biztos, hogy nem a legjobb dolog ez a világon senkinek. Se a sokmillió menekültnek, sem Európának. Nade ebből, szavazatokat nyerni, hogy mégnégyév fizu és prémium, meg befolyás...na az a nem PC.

easy mango 2017.08.08. 22:37:03

@Quentaur:
@easy mango:

"@Quentaur: kérlek, légyszi! Biztosan hozzátesz a dologgal kapcsolatos véleményemhez."

- ? ... He? (Ezt nem értem... De tényleg nem.)

Ez szerintem az öt országra meg az egyebekre vonatkozott, de már nem emlékszem pontosan.

2017.08.08. 22:37:52

@easy mango: oupszi... itten beletenyereltem valamibe, úgy érzem. Most már aztán el ne mond, hogy mi vagy! Mert attól tartok, hogy egy férfi azt mondta volna, hogy persze, hogy férfi vagyok, de nem ez gyütt... szóval ezen a ponton ezt a témát én kérném, hogy zárjuk is le. Semmit sem akarok tudnierről. Monthy Python, értem.

A párbaly az olyan lett volna, hogy ott nekem is adnak fegyvert és történetesen most is jól lövök, nemhogy egy olyan korban...

Amire te gondoltál, az a lelőni mint egy kutyát. Pont úgy ahogy azt írtad is.

Tényleg, ki és miért lőne le egy kutyát? Csak kérdem...

easy mango 2017.08.08. 22:42:42

@Quentaur:

a férfiasságomra utaló további sértéseket egyszerűen elngedem a jövőben.
A lelőni, mint egy kutyát mondat ironikusan fejzte ki egyben a kor hangulatát, amit megidéztem.

6.Lenin 2017.08.08. 22:48:24

@easy mango:

Egy országban azért (is) választanak kormányt, hogy az országban rend (is) legyen.

Vannak olyanok is, akiknek pont ez a problémájuk, hogy rend van, és nem sok az esélyük, ezt a rendet lecseréljék a saját rendszerükre. Kár (?), hogy ez utóbbi
rendet viszont kevesebben óhajtanák jelenleg.

Létezik-é soros terv?
Miért mindig ott lődörög ( vagy a fizetett szervezetei), ahol káosz van, vagy másként, miért mindig ott van káosz, ahol megjelenik?
Milyen alapon szólal fel ebben a kérdésben az Unióban? Miért támogat olyan szervezeteket, amelyek szinte kizárólag ennek a problémának a környékén jelennek meg?
Lenne valamilyen összefüggés? Ne bassz!, Szinte hihetetlen lenne?

Soxor magában a kérdésben egyben benne a válasz is. Persze, ha ez kényelmetlen, terelni kell. Vannak, akiket ezért fizetnek. Ebben nincs semmi meglepő.
Szerinted nem ismerem a történelmet, de igen sok-sok példát lehetne sorolni a félrevezetés, félretájékoztatás (hamis hírek gyártása) eddig elkövetett módszereiről, megtörtént eseményeiről, nem kell hozzá csak odafigyelés.

Mondjuk az se szívet melengető módszer, ha hazug, hamis (szándékosan) propagandával próbálunk szavazatokat szerezni.

Szerintem a választók nem annyira hülyék, mint sokan szeretnék elhitetni (és a szavazatukat-ennek ellenére- elnyerni), Putyin se akkora hekker, hogy mindent érdemes rákenni.

Soros egy milliárdos vak lóként ontja a szeretetét, adakozva az elkövetett......, hátha létezik mégis egy túlvilági számonkérő bizottság. Jó, ha vannak piros pontok is egy gyarló ember életében.
Talán el is tudnám fogadni? Ilyen hőségben nem lenne meglepő (talán)

2017.08.08. 22:50:49

@easy mango: Érdekelne, hogy ha te jártas vagy külföldön, akkor hogy hogy nem tudsz róla, hogy milyen most az átlag utcakép a valaha volt európai európában?

Hogyhogy nem érted és látod, hogy maga az únió is tök vergődő döglőd intézmény, hogy a senki által nem választott eu vezetők mára keményen politizálnak, mikor erre senki sem kérte őket, stb, stb... Sorosról meg beszélni sem érdemes... őt védeni pedig minden szempontból hátrányos

onmagam 2017.08.08. 22:55:44

A Soros terv egy párhuzamos valóságban létezik.

2017.08.08. 22:56:02

@morph on deer: Szia!

Lenne egy nyitott kérdésem:

Ha meg lenne a kívánságod, lámpavas vagy hasonló, és mellé a fidesz is lemondana a hatalomról (mindenki menekülne) és holnap reggel erre a hírre ébrednél, akkor azután mi lenne? Mi következne onnan?

easy mango 2017.08.08. 23:21:09

@Quentaur: Sorost én nem védtem, megvan annak a maga esze meg befolyása, hogy megvédje. Nem hiszem, hogy pontosan meg tudnám mondani, hogy Londonban, vagy Berlinben, Bariban, vagy Callais-nál mennyit változott a helyzet az elmúlt években, biztosan sokat, de szerintem napokat töltöttem nagyvárosokban az elmúlt években nem ítélkeznék. Hallottunk olyat is, hogy minden változatlan, olyat is, hogy ugyanott nem mert kimenni a magyar vívóválogatott az utcára.
Hogy az EU döglődne azt azért én némi fenntartással kezelném. A demokrácia -márpedig az EU egy igen fejlett demokratikus struktúra- igen nehéz dolog lehet, ahol ennyi ország, ennyi régió, ennyi érdek ütközik. Kihívások előtt áll Európa? Igen. Belső, külső kíhívások előtt? Mindkettő. Vannak súrlódások? Persze. Olyan nincs, hogy minden intézkedés mindenkinek megfelel. Egy ekkora közösségben. Ami jó a többségnek, rossz a kisebbségnek. Ettől nehéz, de ettől békés. Soha nem volt még ilyen hosszú ideig béke az európai országok, államok, egyéb közösségi formák között, mint a világháborút követően megalakult ESZAK és EGK óta. Még a keleti blokkal sem sikerült háborús konfliktusba bocsájtkoznia senkinek.
A globalizáció mentén felgyorsuló legújabb népvándorlás szintén egy kihívás. A felzárkózó államok posztkommunista rendszereinek váltása nem csak nálunk jelenség, ez ugyanúgy belső feszültséget okz regionálisan is, és az EU egészében is. Emellett számos gazdasági/pénzügyi kihívás van, Görögország, Írország, Spanyolország pénzügyi gondjai. EU-n belüli munkaerő-vándorlás. Elöregedő népesség, csökkenő születésszám. Hát nem fenékig tejfel, és biztos van még norvég halügy, román korrupciós ügyek, egységes áfák, adók, egyebek különbségei. De még mindig egy életképesebb, ígéretesebb felállás, mint ez a keletiesedő, autoriter harácsolás.

2017.08.08. 23:50:59

@easy mango: Az EU a csúcson a megalakulásakor volt, azóta meredek lefelében van az az intézmény. Ezt értsd gazdasági teljesítmény, piaci helyzet, egységes gondolkodás, nulla politika. Mára meredeken csökken minden mutató, a politkai befolyás nő. Ez tuti bukó. Bedöntötték Spanyolországot, Görögországot, stb, stb... ez olyan vállalkozás, amit ha kívülről látsz, szólsz a barátodnak, hogy hagyja abba.

Szóval te nem tudsz semmit arról ami most európában van. Akkor elmondom, hogy szélsőséges iszlám csoportok sorozatos terror cselekményeket követtek el. Mára ezen események több száz civil halottat eredményeztek, aki épp arra járt. Ezenkívül tele vannak az utcák bevándorlókkal a nagyvárosokban is e miatt sokkal kevesebb belgával, némettel, stb.-vel találkozol az utcákon.

És ebben a környezetben a sikeres falemeléssel kicsit mi fellélegezhettünk, idebent kedves honfitársaink azért csak nyomják, hogy miért baj, hogy befogadunk muszlimokat, hiszen nem bizti, hogy gázok a csávók, csak lehet...

"Hogy az EU döglődne azt azért én némi fenntartással kezelném. A demokrácia -márpedig az EU egy igen fejlett demokratikus struktúra- igen nehéz dolog lehet, ahol ennyi ország, ennyi régió, ennyi érdek ütközik. Kihívások előtt áll Európa? Igen. Belső, külső kíhívások előtt? Mindkettő. Vannak súrlódások? Persze. Olyan nincs, hogy minden intézkedés mindenkinek megfelel. Egy ekkora közösségben. Ami jó a többségnek, rossz a kisebbségnek. Ettől nehéz, de ettől békés."

Ez sok betű... Ilyesmi az egész levél. Valami sajátos gondolat, ami mutat is valamerre, az kéne...

Nem döglödik, nehéz, de azért békés?!?!

Háát, nehéz veled beszélgetni...

morph on deer 2017.08.09. 01:04:19

@Quentaur:
"Ha meg lenne a kívánságod"

Azért emlékeztetlek, hogy te nem az én kívánságomról olvastál, hanem egy, az itt tálalt "alternatív valósághoz" illő demokrácia-értelmezést. Remélem, azért a "halálos komolyság" átjött...

Hogy válaszoljak is: Hogy azután mi lenne, azt nem tudom, azt viszont igen, hogy minek kéne lennie.

A kormányzás gyakorlati részét egy technokrata, profi szakemberekből álló csapatra kéne bízni, arra a néhány évre mindenképpen, amíg a 'nagytakarítás' és a 'szennyes tisztára mosása', valamint a demokrácia teljeskörű helyreállítása le nem zajlik. Aztán egy új, ún. Nemzeti Kerekasztal létrehozására lenne szükség, hogy az eddigi tapasztalatok felhasználásával újra definiáljuk az alapfogalmakat, letisztítsuk a rájuk rakódott pártpolitikai mocsoktól, egyértelmű és világos választ megfogalmazva - többek közt - Magyarország államformáját és szövetségi- és egyéb nemzetközi kapcsolatait illetően.

Aztán hozzáfogunk olyan dolgokhoz, amit sikerült elmúlasztanunk már vagy harminc éve, mint a szembenézés a múltunkkal, leszámolás a kádárizmus és az orbánizmus politikai hagyatékával, ezeknek a rendszereknek a besúgóival és haszonélvezőivel, stb.
A trafikosok és a kisemmizett gazdálkodók rehabilitálásán túl az ilyen-olyan jogcímen ellopott, elcsalt, elsíbolt száz- és ezer-milliárdok visszaszerzése mellett az oktatás helyreállítása az egyik legfontosabb, a másik egy alapvető egészségügyi reform, amire a gagyi presztízsberuházások és az elsietett atomerőműépítés felfüggesztésével lehetne forrásokat biztosítani...

És hogy ez miért nem lenne mégsem így?
Mert az első öt év avval telne, hogy ki- kivel miért nem áll szóba, ül le egy asztalhoz és egyébként is Soros.
A következő öt meg azzal, hogy legyen-e hivatkozás a jóistenre és/vagy a turulra az új alkotmányban, és hogy hány férfi, nő és egyéb legyen az új bankókra nyomtatva...

Úgy hozzávetőleg ez a helyzetről a véleményem.

JGDus 2017.08.09. 04:49:24

Hogyan lesz egy jobbra érdemes blogból színvonaltalan, ömlengő (száj diaré) chat szoba? Így.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.08.09. 08:31:00

@JGDus: ez jobbra érdemes blog? Politikai megrendelésre gyártott kommentgenerátor maszlag bejegyzések, pártparancsra mindennap a főoldalon hirdetve.

2017.08.09. 08:39:14

@morph on deer: És van olyan név akit szívesen látnál ebben a szakértő kormányban?

Pop40 2017.08.09. 09:07:42

"az egész világ a Soros-terv végrehajtója, ha épp nem azt mondja, amit Orbán. Márpedig ez nem az igazság, hanem a skizoid paranoia jele."

Kb ez a lényeg.

A Soros-terv a fidesz nevű maffia aktuális propaganda-projektje, amivel egyben akarják tartani a birka szavazótáborukat. Náluk ez létkérdés, mert köztörvényes bűnözők lévén 2018 végén vagy kormányon lesznek, vagy börtönben.

shakespeare 2017.08.09. 10:14:12

@postumus mumus: számold meg légyszíves, hogy hány magyar antiszemita ölt meg zsidót az elmúlt 30 évben és utána számold meg, hogy Franciaországban ahol a legtöbb ilyen menekült éldegél hány zsidót öltek meg az elmúlt 30 évben.

na mikor ezeknek utánajártál akkor ülj le és gondolkozz el.

nekem ne válaszolj, felesleges
nem fogom elolvasni, mert hülye vagy mint a segg

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.09. 10:17:35

@Quentaur: "akit szívesen látnál ebben a szakértő kormányban?"

Gyakorlatilag bárkit, aki nem tolvajlással szerzett hírnevet.

Bármely random hajléktalan is jobban vezetné az országot ezeknél. Ha nem csinálna semmit, már azzal is kevesebb kárt okozna.

6.Lenin 2017.08.09. 10:23:20

@morph on deer:

"A kormányzás gyakorlati részét egy technokrata, profi szakemberekből álló csapatra kéne bízni, "

Igen, igazad van. A gyógyszergyártók, orvosok kiválóan megoldanák az egészségügyet.
Rögtön soxorosa lenne a betegek száma. Egyiküknek sem érdeke az egészséges ember.
1x megkérdeztem egy profi tv javító szakembert, hogy milyen tv-t vegyek. Természetesen olyant, ami soxor rossz, volt a profi válasza. Neki az az érdeke.

A "szakértői" kormányok néhány hónap alatt megbuktak, eddig.

Zsoltbacsi 2017.08.09. 11:18:41

@6.Lenin: "A "szakértői" kormányok néhány hónap alatt megbuktak, eddig"

Egyetertek. Aki meg cafolja, kérdezze meg a gorogoket, vagy az ukranokat.

morph on deer 2017.08.09. 11:27:30

@6.Lenin:
Szemben az olyan megélhetési idiótákkal, mint az álszent "emberi erőforrás" miniszter, például? Mert őt mondjuk távolról sem lehetne szakértelemmel, de még hozzáértéssel sem vádolni, úgy nagyjából semmilyen vonatkozásban, beleértve a teológiát is!
De hozhatnám a külgazdaság és külügy jeles képviselőjét, aki ugyancsak megfelel az elvárásaidnak: láthatóan semmi fogalma egyik területről sem.
Felesleges is sorolni őket, hiszen Vargán kívül senki sem rendelkezik a funkciójához illő szaktudással, ő is a politika szolgálatába állította a sajátját.

Az egészségügy - amire hivatkoztál - sem gyakorló gyógyszerészt, sem orvost nem igényel miniszterként, hanem egészségügyi közgazdászt vagy/és menedzsert, egészségügyi ismeretekkel és vezetői gyakorlattal.
Olyan személy, aki ismeri, érti és átlátja a jelenlegi helyzetet és hajlandó az érdekeltek bevonásával kidolgozni egy koncepciót a szükséges intézkedésekről - ahelyett, hogy például milliárdos áron istenhátamögötti telket venne egy "szuperkórház" építésére százmilliárdos költséggel, miközben közel-távol szinte minden rohad, ami az egészségüggyel kapcsolatos!

Ilyesmi természetesen egy egyszemélyi vezetésű rendszerben elképzelhetetlen, főleg akkor, ha az a személy egyébként is "mindenhez ért" - de legalább mindenről dönt, mint a csodarabbi...

Tudod mit? Inkább vállalnám az ódiumát egy kisérletnek egy 'szakértői kormánnyal', mint nézném ahogy egy felcsúti tahó és bandája mindent szétbarmol amihez csak nyúl!

Attól tartok, hogy ez továbbra sem választás kérdése, szóval lehet fellélegeznie az orbanistáknak: nyugi van, tovább haladunk Ázsia felé, semmi veszélye annak, hogy a civilizált európai gondolkodásmód felülkerekedhetne, csak beszélgetünk..!

ZX 2017.08.09. 11:28:48

@Zsoltbacsi: @6.Lenin: Én is így vagyok vele. Az egészségügyi miniszter legyen vízvezetékszerelő, az oktatási miniszter meg legyen mondjuk... lássuk csak,.... legyen mondjuk... bádogos. :D

6.Lenin 2017.08.09. 11:30:26

@Zsoltbacsi:

Igen, a "szakértők" után ácsingózók mindig elfelejtik, hogy a társadalom nem 1 üzem, gyár, vállalkozás, ahol csak a nyereség számít.

Egy közösség emberekből áll, sokféle érdekkel, képességgel, támogató, vagy ellenséges érdekkel. ezeket nem lehet szakmai szempontok alapján közös nevezőre hozni.
Természetesen ha egy "szakemberekből" álló kormány balfaszkodik, akkor meg a világválság, klíma, meg hasonló faszságok az okozói a tehetségtelenségnek.
Kezd ez már nagyon unalmas lenni.
Mellesleg remekül kezelik a válságokat, amit előidéznek, a bukásukkal meg tényleg elindul a fejlődés.

6.Lenin 2017.08.09. 11:53:12

@morph on deer:

Egy jó kormányban vannak jó politikusok, akik értenek a különböző érdekek egyeztetéséhez, és vannak nekik szakmai tanácsadói hátterük.
Aztán a szakmai-, és politikai érdekekből kiválasztják a tömegek által is elvárt megoldást, vagy a lehető legjobbat. Persze senki sem tévedhetetlen, meg közben az érdekek igények is változnak.

A jelenlegi kormány támogatottsága a választások előtt fél évvel az egekben, a "jobbat" ígérők meg a béka seggénél.
És nem csak én látok itt némi ellentmondást az általad is írtakkal szemben.

Neked sok minden nem tetszik, meg néhánynak? Nekem se minden, de jelenleg a kínálatban nincs jobb, a régit meg ismerem, és nem csak én.

Jelenleg ez van.

6.Lenin 2017.08.09. 11:58:13

@ZX:

Még egy Istennel majdnem egyenlő szakmai tudással rendelkező libsi mögött is vannak különböző szakmai tanácsadók, B+. Nem hallottál róla?

ZX 2017.08.09. 12:12:59

@6.Lenin: "jelenleg a kínálatban nincs jobb" Na ne mondd. Próbáltad már őket? Mert a maszopot meg a dk-t én sem látnám kormányon, de azért rajtuk kívül is vannak ám még. Azoknak BÁRMELYIKE jobb mint ez a tolvaj geci banda. Nem is értem. A maszop azért lett elzavarva mert lopott. Akkor most mi a rákért van még a fidesz még kormányon?

6.Lenin 2017.08.09. 12:45:32

@ZX:

". Akkor most mi a rákért van még a fidesz még kormányon? "

Mert a kínálatban nincs jobb.

Vagy azért mert kevesebbet lopnak.
Vagy azért mert esetleg tényleg lopnak, de mindenkinek adnak belőle valamit, a többit meg megoldják maguk, mert van rá lehetőség. Van munkája akár itthon, akár külföldön, választhat.
Vagy ez a lopás kérdés humbug, mert egyesek lopásnak nevezik azt, ami az ő esetükben jogos volt.

Nem ismerem minden választó egyéni döntésének a indítékát. Én is szeretnék egy jobbat, de magamnak sem tudom bemagyarázni, hogy első lépésként cseréljük le rosszabbakra, hátha. Értelmetlen.

Az, hogy a kínálat bármelyike jobb lenne, az egy ordas nagy hazugság. ennyire senki nem hülye.
De miért is kéne azoknak a hülyéknek a szavazata, akikkel ezt szeretnéd elhitetni?
Mire mennél vele?
Bármit megtehetnél velük? Kihasználva, hogy hülyék?

Nagyon sánták az érveid.

morph on deer 2017.08.09. 12:52:45

@6.Lenin:
Persze, hogy ez van, ez is marad.
De attól még, hogy rengetegen támogatják ez még nem lesz jó, de még jobb sem! Egyébként nem hiszem, hogy a fidesz támogatói elfordulnának orbántól, ha rendbe tennék az egészségügyet, mondjuk mindenek előtt!
- Vagy elfordultak volna, ha a foci, a stadionok meg az olimpiás balfaszságok helyett az egészségügyre költik ugyanazokat a százmilliárdokat! Sőt, még azt is meg merem kockáztatni, hogy akkor sem tiltakoztak volna, ha neadjisten a vizes vébés rongyrázásra csak feleannyit költünk ugyanebből az okból!

A helyzet az, hogy te is, én is pontosan tudjuk, hogy az "istenadta nép" profi manipuláció révén (human engineering) jutott oda, ahol van. Ismerjük Chomsky "receptjét" - és láthatjuk a gyakorlatban működni is. Hogy a 'klassszikusokat' ne is említsem...
Bizisten kibírtam volna enélkül a tapasztalat nélkül!

A lényeg az, hogy ez itt nem arról szól, hogy a 'nép' akarta így, és ez mind amiatt van, hanem az történik, ami az orbáni célok eléréséhez szükséges, amihez a 'nép' csak eszköz.
Innentől már az van, amit leírtál, csak éppen a kiindulási pont más.
Egészen más.

morph on deer 2017.08.09. 12:56:12

@Quentaur:
"És van olyan név..?"

Nope!
Csak kritérium van, hogy ne politkai cseléd legyen, aki gondolkodás nélkül végrehajtja a parancsokat, - szemben a mostani választékkal.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.09. 13:04:51

Aki a Birkával vagy Leninnel rejszol, az annyit is ért. Ezek csak kibaszott csetrobotok, sehova nem jutsz.

6.Lenin 2017.08.09. 13:16:18

@morph on deer:

Baszki, én kiscsikó koromban szívesen megdöntöttem volna az összes szép színésznőt.
Egy se jött be. Pedig az akarattal semmi baj sem volt.
Képzeld el, ha még választék se lett volna csak valamilyen torz képzelgés.
Igaz a képzelgésen kívül a gyakorlatban én sem tettem semmit.

Nem elég akarni, kívánni valamit, tenni is kéne érte. Az kevés, hogy mindenkit lehülyézek, tolvajnak nevezek, aki nem tetszik.
Szerintem.

Ha pediglen én nem szeretnék kínálni senkinek semmit, vagy beletörődöm, vagy elmegyek (mert most már azt is lehet), vagy a saját problémáimat megoldom magam, mert azt is lehet.
Egyéni döntés kérdése ma már.

2017.08.09. 13:17:31

@morph on deer: Én elfogadom a te nézőpontod és véleményed. Viszont 2018-i választásokig, ha küzdelmet akar az ellenzék és a nép, akkor a személyeket konkretizálni kell, terv kell a kormányzásra, stb, stb... És az sem árt, ha a terv jobb, mint amit a fidesz kínál. Azt gondolom te is látod, hogy ha végig olvasod a kommented, hogy ezzel még egy térdig érő kerítést sem lehet igazán ledönteni.

Viszont te vagy az első, aki elképzeléseket mondott nekem a fidesz megdöntése utáni elképzelhető forgatókönyvről. Hogy egyértelmű legyen, ennyit mint te egyetlen ellenzéki párt sem írt össze az ország leendő irányításáról. Pedig a te gondolataid sem töltenének meg egy A4-es lapot. Mindenesetre én hálás vagyok érte, hogy leírtad.

Mindezt úgy mondom neked, hogy én a másik oldalon állok, aztán mégis tudunk beszélgetni... Ha erre képesek lennének a parlamenti dolgozók, mennyivel előrébb lennénk már...

2017.08.09. 13:28:06

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Akkor én lehetnék? (Én kircsi párti vagyok, viszont nem loptam és amit ők loptak, abból nekem nem adtak.)

Ez csak vicc... Nekem van munkám, nem akarok politikusnak menni.

A bárki elég tág fogalom, nekem az nem felelne meg... Egy hajléktalan meg főleg nem.

A szakértői kormányt a fidesz bukása esetén az EU állítaná össze, nem lenne senki aki megállítja ezt a törekvésüket. Így könnyen lehet, hogy ifj. Soros pl. az új miniszterelnök...

Na, de félre a tréfával. Megkérdeztem mi lenne, ha... És a válasz az, hogy valami, valaki, de ne ilyen, meg ne olyan... Gyerekek ez nulla. Semmi perc alatt vállnánk gyarmattá, nem kellene hozzá egy hét.

Most tüzetesen meghallgatva, azt kell mondanom, hogy aki e mellett kitart az barom, vagy ezt adták ki neki feladatban.

Nincs egy felelős személy akinek ki mernétek mondani a nevét, semmilyen párt program nincs, viszont a minden lerombolása az egyenként mindenkinek a terve.

Ez színtiszta anarchia amit szeretnétek! Már el is buktátok a következő választást. Ilyen színvonalon még Magyarországon sem lehet politizálni... Ezt én nem dühből mondom, hanem a szavaitok és a tények alapján.

6.Lenin 2017.08.09. 13:28:34

@morph on deer:

Hagyjuk már ezt a kibaszott egészségügyet. Ezt soha nem lehet rendbe tenni.

A hétvégén elvegyültem a 4 millió mélyszegény közt egy fesztiválon. ennyi elhízott embert már régen láttam . 12-18 éves lányok, fiúk közelebb vannak a 2q-hoz, mint én Jerusálemhez, vagy Makóhoz.
Néhánynak a szüleivel el is beszélgettem, akik már át is lépték a 2q-át. Nyilván szóba került rögtön az egészségügy .

egy szinte közös volt náluk: minden orvos hülye, és ők ettől szenvednek.

Kíváncsiságból 1x elmentem 1 árubemutatóra. Egy nagy igazságot azért ott kimondott 1 fiatal dokesz.

Évtizedekig küzdünk azért, hogy tönkretegyük az egészségünket, aztán egy pirulától szeretnénk ismét egészségesek lenni. Mivel ez lehetetlen, tehát minden orvos hülye, az egészségügy meg szar.

ZX 2017.08.09. 13:44:54

@6.Lenin: "Hagyjuk már ezt a kibaszott egészségügyet. Ezt soha nem lehet rendbe tenni." Dehogynem, csak ahhoz akarat is kellene. Persze azért nem nyúlnak hozzá, mert innen nincs mit lopni.
Amúgy milyen fesztivál az ahol 4 millióan buliznak? Biztos király volt. :D
Sajna az elhízásnak az egyik oka az olcsó egészségtelen kaja.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.09. 13:54:40

@Quentaur: "Semmi perc alatt vállnánk gyarmattá, nem kellene hozzá egy hét."

Nem megy az olyan gyorsan. A csúti geci évek óta dolgozik rajta Putyinnal, és még sehol se tartanak, 5-10 év is kell hozzá, hogy megint ruszki gyarmat legyünk.

6.Lenin 2017.08.09. 14:00:33

@ZX:

Az olyan emberek egészségét, akik szarnak a sajátjukra, milyen egészségügy tenné rendbe?

Állandóan változnak az igények, feltételek, megoldások, de ehhez a saját törődésünk is kellene önmagunkkal.

Természetes, hogy mivel soha nem lehet rendbe tenni, mert valakiknek mindig lesznek problémáik, a károgók örök ellenérve lesz egy kormánnyal szemben. a másik ilyesmi az oktatás.

nézd meg a világ bármely országában, bármelyik ellenzékben lévő párt választási ígéreteit.

Megszüntetjük a szegénységet.
Rendbe tesszük az egészségügyet, oktatást.

Amikor aztán a ciklus végén buknak, következők szintén ezeket ígérik.
Régi nóták ezek.

szinte minden héten van valahol fesztivál,ahol bazi nagy a tömeg. Csak így jöhet ki a 4 millió mélyszegény. Csak ilyenekkel találkoztam. Esznek, isznak, koncerteznek, szórják a lóvét. Én azt hittem ezek a mélyszegények.

Szegény, milyen kövér, szegény milyen bazi nagy autója van, igaz kisebb, mint az enyém, szegény, alig van rajta ruha, biztos nem arra már nincs lóvéja stb, stb

Mind úgy kezdődik, hogy szegény.....

2017.08.09. 14:06:06

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Nem megy az olyan gyorsan? Mi történik azzal amit kiraksz az utcára és nem vigyázol rá? Hol van egy óra múlva? Azt gondolod hogy nagy dolgoknál ez nem így megy?

Mindegy is...

Summázva. Nem leszünk orosz gyarmat, sem amerikai. Ez az előző rendszer sajátja volt, hogy az egész vezetés a nyelvén egy seggel született... Mondjuk ez náluk nem is változott...

ZX 2017.08.09. 14:15:21

@6.Lenin: Vannak akik szarnak rá, vannak akiknek ez jutott. De nem ez a lényeg. Hanem az, hogyha beteg vagy, akkor ne egy szétrohadó korházba kerülj ahol egy tök más fertőző betegségbe halsz majd bele, és ahol 1000 betegre 3 doki meg 4 nővér jut eszközeik pedig nincsenek, vagy azok is a rothadás előrehaladott állapotában vannak.

morph on deer 2017.08.09. 14:45:59

@Quentaur:
"aki elképzeléseket mondott"

A sajátjaimat - tekinve, hogy semmilyen párthoz nincs közöm.
Még rosszabb, jelenleg nem is igazán látom értelmét/létjogosultságát a pártpolitizálásnak. Ráadásul "oldali" sem vagyok, vannak viszont bizonyos alapelvek amelyekhez ragaszodom, függetlenül attól, hogy éppen ki más, és melyik "oldal" ért velem egyet.

Én úgy látom, hogy az ország azon a ponton van, amikor ideje számot vetni, levonni a tanulságot és kitűzni egy reális és egyértelmű fejlődési - haladási? - irányt, amelyik legalább pár évtizedig tartható lehet.
Véleményem szerint a mostani "saját," a "pávatánc" egyértelműségével jellemezhető irány árt az országnak, kül- és belpolitikai értelemben egyaránt.
Nincs semmilyen konzisztens és korszerű értékrend, csak az ál-történelmi "nemzeti nagyság" ábrándja, mindenféle vallásos, nacionalista, és sok szempontból messze meghaladott politikai körítéssel, közfogyasztásra tálalva.
Szerintem ez hibás út, ami biztosan nem mindnyájunk érdekét szolgálja, és én valahogy nem tudok-, de nem is akarok szimpatizálni azokkal a "kiválasztott" kevesekkel, akiknek viszont ez az érdeke.
És ennek így jó vége sajnos biztosan nem lesz. Csak ez van.

morph on deer 2017.08.09. 14:55:45

@6.Lenin:
"Évtizedekig küzdünk azért, hogy tönkretegyük az egészségünket, aztán egy pirulától szeretnénk ismét egészségesek lenni."

Ebben igazatok van, de ez a szemlélet is ered valahonnan, szerintem.

Viszont ez nem mentség a lepukkant és ellátatlan intézmények és a csapnivaló informatikai és általános infrastrukturai helyzet létezésére, akkor sem!
Azt a szemenszedett marhaságot nem is említve, hogy a látványsportok támogatása használ az egészséges életmódnak!
Bár ha belegondolok, végül is a küzdősportokat egész jól összehozták a labdarúgással, legalább is a B-közép környékén...

morph on deer 2017.08.09. 15:05:32

@6.Lenin:
"... az összes szép színésznőt."

Csak őket?
Hát micsoda diszkriminatív szemléletmód ez, kérem?!

Én meg a foglalkozásuktól függetlenül a többit is! Viszont a 'nyitottság' jobban kifizetődött! :) (Nem azért, de színésznőileg is, igaz, valamivel később! Tudod, amikor már nem is csikó az ember, mert 'megménül' kicsit.)

Itt már nem rólam van szó, én személyemben nem vagyok különösebben érintett, de attól még látom, hogy mi van és mi miért rossz.
Ezt teszi, ha túl 'megménül' az ember, és tapasztal ezt-azt :)

2017.08.09. 15:25:16

@morph on deer:

Nos, a lényegre koncentrálva. Az életben sem elégséges egy probléma fölött megemlíteni, hogy ez így szar. Ettől minden szar marad továbbra is, plusz még ki is lett mondva, hogy szar. Ami nem javítja a hangulatot. A nagy baj az, hogy innen nem mozdultok el. Azt kellene megtalálnotok, hogy mitől fog javulni és végén hogyan nem lesz szar. Valamilyen alternatívát felállítani, még ha biceg is, legalább mutat valamerre, persze ez nem a te feladatod, hanem az ellenzéké, neked csak választani kellene, de szerintem nem igazán van miből...

ZX 2017.08.09. 15:37:07

@Quentaur: Ha jól emlékszem a fidesz programja mindössze annyi volt, a maszop szar 'mer lop.

2017.08.09. 16:01:51

@ZX: Rosszul emlékszel. Egy csomó minden volt még benne, ami azóta meg is valósult.

6.Lenin 2017.08.09. 16:24:39

@ZX:

Én nem azt mondtam, hogy minden OK! De, ha valaki hazugsággal kezd-majd mi rendbe tesszük, olyasmit amit nem lehet, csak toldozni-foltozni-azokban miként is lehetne megbízni.

a környékünkön viszont nagyon sok intézményt rendbe tettek, tartozásokat elengedtek, amit aztán sok helyen újratermeltek.

Mindenben, mindig lehetne jobbat, de aki hazugsággal kezd, abban miért kéne bízni?

ZX 2017.08.09. 16:24:57

@Quentaur: Mint pl.? 150 mrd ellopása vizes vb álta? :D

ZX 2017.08.09. 16:32:31

@6.Lenin: "ha valaki hazugsággal kezd-majd mi rendbe tesszük, olyasmit amit nem lehet, csak toldozni-foltozni-azokban miként is lehetne megbízni."

Mit nem lehet rajtuk rendbetenni? Nem lehet kimeszelni kicsempézni a kórházakat? Több nővért orvost foglalkoztatniúgy, hogy magas fizuval hazacsábítjuk őket? Nem lehet normális tankönyveket kiadni stb.?

6.Lenin 2017.08.09. 16:46:18

@ZX:

Már ne haragudj, de nagyon sok kórházat, egészségházat rendbe tettek.
Szerintem az emberek nem csak tőlünk mennek. Mennek még a jóléti államokból is.
Ennek nem csak a fizetések az okai, van olyan is, nem vitatom.

Na jó ne kerteljünk. Értelek én, hogy a jelenlegi kormány nem tetszik neked. ezzel nincs is baj, sok hibát csinálnak, nem vitás, de próbálkoznak is. eredmények is vannak.

Ahhoz kell ezeket mérni, hogy honnan indultunk, mik a lehetőségeink, hányan támogatják, hányan ellenségesen szemlélik, sőt, ha lehet akadályozzák is a fejlődést.

Adott pálya, ki kell állni és nyíltan elmondani mindent. Ezt elismerjük, ezt jobban csinálnánk. Talán a legfontosabb lenne, megbízni az emberekben, hogy tudnak dönteni. Lennének is elegen, hiszen több, mint 5 millió ember nem a Fideszre szavazott. Máshol lehet az eb elhantolva.

Miért támogassalak, ha nem bízol bennem?

2017.08.09. 17:06:32

@ZX: OK. Beszéljünk erről. Tárgyalás? Itélet? Vagy csak a bors online-on láttad? Ha az LMP mond valamit az még nincs bizonyítva, sőtt általában nincs.

De akkor hasonlítsuk már össze, hogy magyar holdudvar építése (ami magyar vagyon, ha tetszi, ha nem) szemben mondjuk az IMF kezére játszani az országot gazdaságilag és mellette megemelni az alapkamatot 9%-ra. Az azért jóval több volt mint mondjuk 50 stadion, stb,stb...

Szóval terelgethetsz, de nem igazán van merre...

És még annyit, hogy építeni seggel nem lehet. Determinálva van már az eredmény...

morph on deer 2017.08.09. 17:30:17

@Quentaur:
"... ez nem a te feladatod, hanem az ellenzéké"

A mié?!
A hülyeséget félretéve, mint mondtam, én egyedül vagyok.
Csakúgy, mint a feltételekhez nem kötött magyar demokrácia igénye - abból kiindulva, hogy az érdekeltek ilyen-olyan-amolyan feltételekhez kötik a demokráciáért való kiállást, ahogy látom.
Siralmas.
A demokrácia nem lehet egyezkedés kérdése vagy/és alku tárgya,- mint ahogy a lélegzetvétel sem. Csak éppen nem ott tartunk civilizáltságban, úgy látszik.

Quentaur (törölt) 2017.08.09. 18:25:05

@morph on deer:

Demokrácia. Jól, úgy tudom, hogy az ókori görögöknél működött, de azért azt tegyük hozzá, hogy a rabszolgatartás fénykorában. Ott is bedőlés lett a vége, egyébként...

Vajon miért van az, hogy bármilyen működő irányítási rendszernek nem demokratikus a berendezkedése? Hadsereg, hajózás, túra, repülés, stb, stb... Valahogy ahol azt akarjuk, hogy professzionalitás legyen, valamiért azonnal hierarchikus berendezkedés van.

Felszállnál egy repülőre, ahol a cég azt hirdetné, hogy ők demokratikusak és kvázi nincs főnök, mindenki egyenlő, mindenki hozhat döntéseket? De egyébként jó fejek, meg okosak is... Na, felszállnál?

Demokrácia a népek fejében van csupán. Igazán soha sem volt egyenlőség és ezt mindenki jól tudja, de kényelmesebb álmodozni...

Viszont álmodozókra pedig szükség van! :-)

Quentaur (törölt) 2017.08.09. 18:33:08

@morph on deer:

Még valami...

A demokráciában a démos dönt. Hierarchikus rendszerben egy személy dönt.

A gyakorlatban melyikben könnyebb felelőségre vonni, kötelességekre ösztökélni, ha ne adj Isten, nem az előre megbeszélt események következnek be? Vagy ne adj Isten, egyenesen visszaélés történik?

Quentaur (törölt) 2017.08.09. 18:41:52

"Íme 7 bizonyíték Orbán hazugságára: nem létezik a Soros terv"

Szarból ugyan lehet ostort fonni, de csattogtatni vele azért nem kellene...
süti beállítások módosítása