B1 blogcsalád



Metrókaland: Az utasok kifeszítették az ajtót, a metrósok kussoltak

2017. június 23. - jdesi

Beszámoló az FB-ről. Avagy kalandjaink a fővárosban

"Ma én is azon tömeghez tartoztam reggel, akik döbbenten bámultuk a Nyugatinál a bezárt metróból kibámulókat és drukkoltunk, hogy történjék már valami.
Végül hosszas nézgelődés után az izmosabb utasok belülről kezdték széthúzni az ajtókat, nekik a kintiek is segítettek. Ezalatt senki nem beszélt hozzánk a "metrósok képviseletében", csak egymásnak magyaráztuk, amiket megtudtunk szintén egymástól.

metro_index.jpg

Metrópótlóra váró utasok az index képén

Érdekes volt, mert annyit azért bemondtak, hogy a szerelvény nem szállít utasokat, kérik elhagyni, DE AZ AJTÓK NEM NYÍLTAK!!!
Aztán nagy nehezen kipréselődhettek a bentiek, akkor mondták be, hogy kiürítik az állomást, azonnal el kell hagynunk "az objektumot". (Érdekes módon előszőr erről nem tájékoztatták a fentieket, mert a népek csordogáltak lefele (hogy aztán visszafordíthassák őket...))
Na, innen vagyok hálás a BKV-nak mert - a lányom intenciói alapján -, megrohamoztam a pályaudvart, vonattal mehettem dolgozni! (Igaz, hogy a 8-kor induló vonat késett - így érhettem el -, és a 14 perces út 33 percig tartott, de nagyon klassz volt, szép a vonatkocsi, légkondi is működött és egy tüneményes kalauzzal csevegtem végig az utat!
Köszönöm a mai élményt!"

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2812615551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Richie21061 · http://www.zeneszbazis.hu/profile/RakoczaRichard 2017.06.23. 10:46:23

ez akkor lesz igaznan izgalmas, amikor a langok nyaldossak az ember combjat es nem nyilnak az ajtok. Hajra, Tarlos Papi.

nu pagagyí 2017.06.23. 10:50:21

"A selejt bosszúja."
Kb. minden össze-vissza mutyizott fideszes beruházás ilyen állapotú. Lásd Moszkva (Széll Kálmán) téri óra.

emmersson 2017.06.23. 10:51:24

"Ezek gyerekbetegségek, ilyen előfordul az elején"

Bobby Newmark 2017.06.23. 10:55:15

@emmersson: Ez azért egy zseniális mondat, mert egészen addig lehet mondogatni, amíg el nem jön az, hogy "öreg ez már, érthetőek a hibái".

gabiiii 2017.06.23. 11:24:57

A legközelebbi ikszelésnél erre is gondolni kell!

lyken 2017.06.23. 11:36:21

@gabiiii: Amíg 20 ellenzéki párt van, addig a fidesznek nincs miért aggódni. A saját másfélmillió szavazójukat kicsit hergelik migránsozással és sorosozással és nyert ügyük van. A birka 5-6 millió egyéb szavazó meg úgy csinál mintha nem tehetne semmit.

citrix 2017.06.23. 12:04:12

Egy metrószerelvényben nem az ajtónyitási rendszer a legbonyolultabb hanem a hajtási és ahol van az automatikus vonatvezetési és biztosítási vezérlés. Mégis minden nap megy a szenvedés, csiki-csuki. A tervezett Paks2 is ilyen flottul működik majd? (nem, mert az a fidesz Bős-Nagymaros beruházása ami soha nem készül el).

murray 2017.06.23. 12:12:12

Ha itt emberek fognak meghalni a Parlament is égni fog benne a zsiványokkal.
direkt nem ad rá pénzt!

lobaszopiatej 2017.06.23. 12:46:40

Remélem Paks2-t is hasonló elhivatottsággal építik.

GrenAbla 2017.06.23. 12:51:42

Ez csak a gépház zaja...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.06.23. 12:55:40

Putyinnyaló miniszterelnökünk már rég alulról szagolja majd az ibolyát, amikor mi még mindig ezeken a szar oros metrókon szívunk. Mert nyilván nem lett volna logikus, hogy mindegyik metrovonalon azonos típusú és kényelmesebb Alstöm szerelvények járjanak.

Metálvörös 2017.06.23. 12:57:30

@murray: Ká rlenne azért a szép épületért, vannak rombolásmentes kártevőirtási megoldások is :)

kewcheg 2017.06.23. 13:41:29

Bár nincs bajom az oroszokkal, sőt kifejezetten kedvelem a népet és alapvetően egyetértek az orosz-magyar külpolitikával,de autót, metrót,bármilyen gépet "masini" inkabb nem onnan kellene vásárolni....vagyis egyszerűbbeket lehet, Kamaz Ural és hasonlók..:)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.06.23. 13:42:39

Demszki metrója bezzeg tökéletes :)

fidesz maszop dk egykutya 2017.06.23. 14:16:46

@Richie21061: nem a tarlós az oka ennek, hanem a geci, akit az elvtársa sakkban tart néhány kínos elvtársi infoval :)

@enpera: Ehhez képest tényleg. Szinte már tökéletesnek tűnik.

metax 2017.06.23. 14:46:17

Na budapestiek! Így szavazzátok meg újra meg újra Tarlóst! Állítólag magasan állnak a népszerűségi mutatói a nemfideszes érzelműek körében is.

metax 2017.06.23. 14:52:26

@enpera:

Dehát a Demszky metrója is akadozik!
Dehát a szocik is loptak!
Dehát 2010 előtt is volt korrupció!!
Dehát 2010 előtt is rohadt az egészségügy!

Na és, na és, na és...dehát, dehát, dehát...

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.06.23. 14:59:31

@metax: demszkynek nincs metrója, szívesen...

fidesz maszop dk egykutya 2017.06.23. 15:05:53

@enpera: te írtad: enpera · c64blog.wordpress.com 2017.06.23. 13:42:39
Demszki metrója bezzeg tökéletes :)

Itt a linkjei is b1.blog.hu/2017/06/23/metro_kaland_az_utasok_kifeszitettek_az_ajtot_a_metrosok_kussoltak/full_commentlist/1#c33280201

Hát igen "elvtárs" még mindig nem tart sokáig az emlékezőképességetek. 20 perc ugye? :D

metax 2017.06.23. 15:06:21

@enpera: Rád reflektáltam, te barom.

inebhedj - szerintem 2017.06.23. 15:13:07

Mivel a francia és az orosz egyaránt bugos, harmadik utat kell találni. Ott van pl. a Végh Antal féle megoldás, amit a "Ha az Isten nyulat adott" c. munkájából ismerhetünk.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.06.23. 15:15:02

Mindenkinek jusson eszébe a metró, amikor okostelefonnal irányítható lakásokról, tűzhelyekről, bejárati ajtókról szóló lelkes cikkeket olvas.

yomsisi 2017.06.23. 15:18:23

Soros Györgyöt látták reggel röhögni a Nyugati Pu. metróállomáson.

haXXor 2017.06.23. 15:19:33

Nem értek túlzottan a metro rendszerek vezérléséhez (bár van egy nagyon szép doksi ezekről itt: jobbik.hu/3-as_metro/ ) de egy baszott bonyolult rendszerről beszélünk ahol még pl. az időzítés késését is (állomások távolsága miatt ugye az órák nem mennek pontosan alapból) külön szerver vezérli. Itt az alapvető baj szerintem nem a kocsikkal van, hanem azzal, hogy most állították forgalomba őket, amikor még nem újították fel (ehhez) a kocsikat kiszolgáló eszközöket (az az, még csak el sem kezdődtek az állomások és a vonal felújítása). Erre enged következtetni a 'metrós egyesület' nyilatkozata is ami arról szólt, hogy a szerelvény szimplán nem érzékelte, hogy melyik állomáson van. Gondolom a megrendelés anno úgy szólt, hogy menjen a mostani metró vezérléssel, és menjen majd a következő gen.es, felújított vezérléssel is.

Nem akarok védeni senkit, csak a Tarlósozás és Orbánozás ebben a szituban nettó hülyeség. Újonnan vásárolt kocsikkal szerintem még ennél is rosszabb lenne a helyzet.

bernivan 2017.06.23. 15:20:43

Én az Andorrát megjárt legényeket fognám be a metró elé, a miniszterelnökkel az élen, ha leállna.....akkor megtudják, mi az a munka.

2017.06.23. 15:54:34

@Androsz: barmit meg lehet csinálni jól és rosszul is, lásd, most is egy ámítógép előtt ülsz, és még se fagy le 10 percenként.
Az, hogy az oroszok a szokásos hozzánemértéssel, az elvtársaknak visszacsorgatva összetákoltak valamit, az nem a technológia, hanem a lopósok hibája.
Nem véletlen, hogy már évtizedek óta nincs orosz ipar.

Zacskóstej 2017.06.23. 16:02:24

@kewcheg: "Bár nincs bajom az oroszokkal, sőt kifejezetten kedvelem a népet és alapvetően egyetértek az orosz-magyar külpolitikával"

Gondolom az 56-os "ellenforradalomnak" is tapsikoltál és a szoborparkba is kijársz elmorzsolni 1-2 könnycseppet.

sinus67 2017.06.23. 16:47:02

@kewcheg:
Azért az nem mindegy, hogy Oroszország külpolitikájával értesz egyet Magyarországot illetően, vagy a magyar külpolitikával Oroszországot illetően. A kettő között van különbség.

Bobby Newmark 2017.06.23. 16:52:29

@haXXor: " amikor még nem újították fel (ehhez) a kocsikat kiszolgáló eszközöket (az az, még csak el sem kezdődtek az állomások és a vonal felújítása)."

És ez szerinted ki a faszomnak a felelőssége, ha nem Orbáné és Tarlósé?

sinus67 2017.06.23. 17:00:19

@Bobby Newmark:
Sorosé! Ja! Nem! Simicskáé, vagyis migránsoké! Dehogy Gyurcsányé! Ja?! Lóf@szt! Kádáré! :)
Nem is tudom!? Kihagytam az ellenségképből valakit?
Az egész metróhoz nincs köze sem a miniduchénak sem a kopasz lovasnak! Ott se voltak! Nem is hallottak róla!
:D

Pop40 2017.06.23. 17:40:06

Remélhetőleg volt a lerobbant metróban elég "Magyarország büszke és erős európai ország!"-plakát, hogy az utasoknak legyen mit olvasgatni, míg várják, hogy kimentsék őket a büszke és erős metróból.

A büszke és erős Orbanisztánban, 2017-ben.

cso zsi 2017.06.23. 17:56:17

@enpera: Addigra nem az övé volt (egyébként is valakik megfúrták annak idején, hogy ne az oroszok csinálják).
Bizonyos problémák fölött a nem oly régi átvételkor hunytak szemet, hogy elmondhassák: "Átadtuk."

@Richie21061: Az vésznyitás lenne. Itt nem volt vész, itt bepánikolt(atott) birkák voltak. Ha a pálya áram alatt van, oda nem engedhetnek utast, mert kicsit megsülhet.

chrisred 2017.06.23. 17:58:52

@sinus67: Oroszországnak nincs külön külpolitikája Magyarországgal kapcsolatban. A gyengéket szeretik megszopatni, pláne ha még fel is ajánlkozik.

talán nem 2017.06.23. 18:36:47

Na, majd az ellenzéki kloákació megoldja! Remélem, 2018-ban hatalomra kerülnek a maszoppal, kurcsánnyal, momentumos buzikkal az élen. Már másnap kisüt a nap, a londoni csicskák azonnal hazajönnek, a bérek triplázódnak, a modern, jól felszerelt kórházakba a Gundelből hordják a kaját, a civil szervezetek onnan és annyi pénzt kapnak, amennyit csak akarnak, vadi új metró szerelvények lesznek, persze alanyi jogon járó alapjövedelem mellett, az összes járulék és adó csökkentése mellett. Ezeknek a megvalósításához csak a gonosz zorbán leváltása szükségeltetik. Ugye, hülye proli-csicska magyarok? :))

sinus67 2017.06.23. 18:42:28

@chrisred:
:D
Ja! Hát ezt úgy is lehetne mondani, hogy nem mindegy a f@sz melyik oldalán vagyunk! A prostik a "szabad" végén vannak mindig! Pénzért!
:))))

open access 2017.06.23. 18:48:26

"Ezalatt senki nem beszélt hozzánk a "metrósok képviseletében","
Hát persze! Mert te "felültél a pletykáknak" (by Tarlós), ők pedig tudták, hogy nincs semmi probléma, ez egy természetes, üzemszerű esemény csilliókért felújított szerelvények esetén. Én a kijáratot lezártam volna, és csak halálbüntetést kilátásba helyező titoktartási nyilatkozat aláírása után engedtem volna ki a népet, ne terjesszenek itt mindenféle imázsromboló, országgyengítő sorosista propagandát.

haXXor 2017.06.23. 18:50:23

@Bobby Newmark: Orbáné már miért lenne? Tarlósé már kicsit közelebb van a valósághoz, d mivel alapvetően technológiai kérdésekről beszélünk, így valószínűleg azoknak a mérnököknek akik aláírták a felújítás/átállás ilyenfajta menetét. A gyártó felelőssége is kérdőjeles a helyzetben mert ugye nem látunk bele az igényekbe. Lehet olyan orbitális faszságoknak kellett megfelelni ami nem is teljesíthető. Lehet az oroszok jelezték is, hogy lehetnek problémák. Ki tudja?! A tapasztalat azért azt mutatja, hogy nem minden fekete és fehér, nem minden Tarlós és Orbán.

De mindegy, pörögjünk a faszságon, bár ennyi erővel akkor vegyük elő Demszkyt is aki csinált egy négyes metrót a semminek, ahelyett hogy.... szóval tudod.

Pop40 2017.06.23. 18:50:24

@talán nem:

Bolsikám, erre a hányásra kár volt új nicket regelned.
Szarbán valagába úgyis csak egy nyelvet tudsz feldugni.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2017.06.23. 18:52:54

@metax: Ja, az a legjobb amit el tudnak mondani magukról, h uolyan rosszak, mint a mindenek legaljaként emlegetett Fletó.

Pop40 2017.06.23. 18:54:32

@haXXor:

Kár ezt ragozni, lényeg, hogy mindenki hibás, csak a 7 éve teljhatalommal pusztító Vitya nem.

Még Tarlós inkább a kevésbé hunyó, ha Szarbán azt mondja, hogy megkentek rendesen a ruszkik, szóval tőlük jön a metró, akár tetszik, akár nem, akkor ott Tarlósnak nem sok szava van.

sinus67 2017.06.23. 18:58:28

@talán nem:
Nem értek egyet veled!
A "londoni csicskák" nem fognak hazajönni.
A momentumosokról nem tudom honnan veszed, hogy buzik? Megcsináltak, vagy mi?
Nem lesznek másnap modern jól felszerelt kórházak és nem a Gundelből fogják hordani a kaját!
A civil szervezetek nem fognak kapni bárhonnan bármennyi pénzt (kivéve CÖF).
Nem lesznek másnap vadi új metrószerelvények sem, mint ahogy alapjövedelem sem lesz.
Nem fogják csökke teni az összes járulékot és adót sem!

Ennek egészen egyszerű oka van!
Még pedig az, hogy az ilyen csicska zorbánseggnyaló selejtek, mint Te még sokan vannak és az a szájnyalogatós grazi kezelt skizofrén gazdád fog nyerni!

Elmondom neked miért jó ez mégis. Azért, mert sokkal nagyobbat fog bukni! Addig feszíti a húrt, hogy nem leszavazva lesz, hanem elzavarva, méginkább elzárva! A tettestársaival együtt!

chrisred 2017.06.23. 19:22:57

@haXXor: Inkább Orbán, mint Tarlós. A főváros már korábban döntést hozott arról, hogy új metrószerelvényeket vásárol, amikor jött a kormány határozata, hogy újak beszerzése helyett csak a felújításhoz engedélyez hitelfelvételt.

taga20 2017.06.23. 19:37:13

@haXXor: haver, szerintem atomerőművet kéni venni a ruszkiktól, az hátha sikerülni fog:)))

Bobby Newmark 2017.06.23. 19:50:12

@talán nem: Igen, meg teljes vagyonelkobzás a mostani slepptől, és akkor lesz pénz is a felsoroltakra.
Van egy tök jó örökösödési törvényünk, hogy örökös hiányában az államra száll vissza minden vagyon, amivel rögtön két legyet is tudunk ütni egy csapásra.

Bobby Newmark 2017.06.23. 19:55:26

@haXXor: Hát ez még mindig elég gyenge próbálkozás volt a mentegetésre, meg a mélytorokra Vitya felé.

Persze, told a mérnökökre a felelősséget, akik mindig csak a megbízó utasításait követik. Igen, biztosan ők a felelősek, nem pedig azok, akik döntöttek arról, hogy mi legyen a műszaki tartalom, amit a mérnök végrehajt.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.06.23. 20:14:09

@fidesz maszop dk egykutya: irónia volt. Demszky nem épített semmit, csak rombolt.
Amúgy Tarlóst nem védem, de ez kurvára nem az ő, hanem a beszállító hibája. Jól meg kell baszni őket kötbérrel. De a libsiknek csak a politika a lényeg

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.06.23. 20:15:27

@metax: fasszopó libsi vagy, nem érdekelsz :)

taga20 2017.06.23. 20:33:46

@enpera: faszszopó vagy, nem érdekelsz!:)

sinus67 2017.06.24. 00:22:04

Két tanár beszélget. Azt mondja az egyik:
- Az a g.ci Viktorka bedobta az iskola ablakát egy téglával! Igazgatói intőt kellene neki adni!
Mire a másik:
- Miért kéne igazgatói intő? Inkább annak a szemét Ferikének kell visszamenőleg tantestületit adni, mert bedobta az ablakot, de sokkal nagyobb kővel a múlt tanévben!

Viccet félretéve!
A metró meghibásodásáert nyilvánvaló a készítő a hibás. Nem akarom védeni sem Orbánt, sem Tarlóst, mert sok minden másért felelősek ők az országban és Budapesten.
Én sem gondoltam volna, hogy a ruszkik elkúrják, mert hát a régi szerelvényeket is ők csinálták és mi tagadás elég sokáig bírták a járgányok a strapát.
Most mellényúltak. Oldják meg a problémát! Ingyen!
Felelősek azonban az említett személyek abban, hogy húzzák-halasztják a metró projektet a kisstílű politikai játszadozások miatt, aminek következtében az utazás biztonsága már évek óta veszélyben van. És még lesz is egy darabig.
Orbán vegyen már Mészáros & Mészáros néven egy metrógyárat, vagy metró felújító üzemet és oldják meg végre ezt a problémát! A pályafelújításhoz majd úgyis apu hozza betont gondolom. Nem tudom mit szaroznak?

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.24. 00:35:52

@sinus67: "Orbán vegyen már Mészáros & Mészáros néven egy metrógyárat"

:))

Attól mentsen meg minket az isten! Ahol Pénztáros Lőrinc csinálta az utat, ott a polgármesterek visszasírják a Közgépet, mert ahol ők csinálták, nem jött föl egy év után az aszfalt.

fidesz maszop dk egykutya 2017.06.26. 16:07:33

@enpera: tudom, önirónia, bemutattad milyenek vagytok ti "elvtársak".
Igen azt már régóta tudja mindenki, hogy aki az "ellenségetek" az mindig hibás, ti viszont soha nem vagytok azok, mindig más az (pl beszállító). De vigyázz, mert a metrónál nem a metrowagonmas a hibás, hanem a soros, nehogy polóniumot kapjál :)
süti beállítások módosítása