B1 blogcsalád



Az MTI egyetlen képen megcáfolja a kormánypropaganda hazugságát

2017. június 19. - nickgrabowszki

Ez az infografika ellentmond mindennek, amit a kormány kommunikál. Hogy ti. invázió van, és veszélyben az ország biztonsága. Akkora itt a migránsválság, hogy már csak hatodannyian kértek menedékjogot Magyarországon, mint két éve. (És persze a magyar állam csaknem minden kérelmet el is utasított.) De a tavalyi adat még a 2014-esnél is kevesebb, akkor az év utolsó 2-3 hónapjában több "gazdasági bevándorló" (főleg koszovói) érkezett, mint 2016-ban egész évben. 

Csak meg ne üsse ezért valaki a bokáját az MTI-nél.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1012606017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. mesterséges színezék 2017.06.19. 22:37:48

@zizi77: "A kerítés miatt más útvonalon próbálkoznak nyugat-európába jutni a migránsok"

Nem jó válasz.
A migránsokok nem Nyugat-Európába akartak menni, hanem rontást hozni Mária országára. Amint az köztudott.

1234567890987654321 (törölt) 2017.06.19. 22:56:52

@morpho: Érdekes módon valamelyik bevándorlást pártoló blogon írták pár hete, hogy az eu-ba tartó illegálisak szerint a magyar kerítést sajnos túl jól őrzik, itt nem érdemes próbálkozniuk. Vajon melyik bevándorláspárti mond akkor igazat? Aki szerint a kerítés nem működik, ezért le kell bontani, vagy aki szerint a kerítés túl jól működik és ezért le kell bontani?

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.19. 22:59:35

@gigabursch: "S hány tízezren nem kértek, mert a kerítés kérdéskört eleve reménytelennek ítélték?"

Gondolod, hogy a geci gazdád olyan geci, hogy el se bírálja a menedékkérők kérelmét? :))

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.19. 23:02:10

@Halálbüntetést a korrupt politikusokra!: "Magyarországnak csak a regisztrációs állomásokat kellett volna rendesen müködtetnie (pár 100 millió forintért), s akkor rögtön átvették volna a nyugati EU országok a menedékkérők 99,9%-át, mert Magyarországnak nincs kapacitása csak pár ezer menedékkérő befogadására és az elbírálásukra. Ezt rajtad kívül az egész EU tudja, ezért is szól a kvóta csupán 1300 kérelem elbírálás Magyarországra való áthelyezéséről."

Pontosan. És mindezt az EU fizette volna, még lopni is tudott volna belőle a csúti geci. De az párszáz millióért már le se hajol.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.19. 23:04:14

@CM2131: "a kormánypropagandát első kézből hallgatnád meg"

Tuti nekem is megzápulna tőle az agyam, mint neked. :))

1234567890987654321 (törölt) 2017.06.19. 23:07:31

Egy probléma akad csupán a bevándorlókkal, akik nem is ide akarnak jönni.
Akik nem felelnek meg merkel maminak azt a regisztrációt elvégző országba küldik vissza. Vagyis hozzánk. Nos ezt mi meg nem akarjuk. Kapnánk a nyakunkba egy halom ingyenélőt. Abból már úgyis van itt elég, csak végig kell nézni a kedvenc politikusaitokon, meg rajtatok...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.06.19. 23:07:58

@baltazar72: 56-ban is táborokba zárták a magyar menekülteket Ausztriában és Svájcban is, az egyes befogadó államok pedig végzettség és munkatapasztalat alapján válogattak, hogy kit engednek be. Sokan csak illegálisan tudtak továbbutazni...

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.19. 23:11:42

@CM2131: "a kormánypropaganda szerint ugyanolyan migrációs nyomás nehezedik ránk közvetlenül most 2017-ben mint mondjuk 2 évvel ezelőtt"

Igen.

"a tömeges bevándorlás okozta válsághelyzetet Orbán Viktor szeptember 7-ig hosszabbítja meg."

24.hu/kozelet/2017/02/14/szeptemberig-meghosszabbitjak-a-migracios-valsaghelyzetet/

Akkor van migrációs válsághelyzet, ha a menedékkérők száma egy hónap átlagában a napi ötszáz főt meghaladja. Tehát évente több, mint 180000.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.19. 23:13:12

gyurcsány: megcsináljuk!

orbán: megvédjük!

Egyik se csinált meg semmit, nem védett meg semmit, a két balfasz teljesen alkalmatlan a kormányzásra.

putris72 2017.06.19. 23:20:56

@Halálbüntetést a korrupt politikusokra!: És mond te nagyokos!Miként lehetett volna regisztrálni,és leellenőrizni a naponta érkező közel 15-20 ezer embert?Ruszkik robbantották ki???Mi van??Rajtatok kívül mindenki tudja,hogy ezek az emberek olyan országokból menekültek ahova megérkezett az USA demokrácia!Rajtatok kívül mindenki tudja,hogy kötelező kvótákat írtak elő,és nem akarnak felső határt!Ajánlom a tavalyi,és az idei Soros agymenést az EU-ban aki több millió migráns befogadásáról beszélt kötelezőleg és,hogy ezt hitelből finanszírozzuk itt az EU-ban!DE azért csak ismételgesd a szokásos mantrát!Olyan sokszor mondod,hogy már el is hiszed,hogy igaz!!!

na4 2017.06.19. 23:33:56

A migránscsürhe takarodjon ki az országainkból, a kontinensünkröl. Tünés innen a francba, öljétek egymást otthon, bennünket pedig hagyjatok békén! Migrants get the fuck out of Europe!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.06.19. 23:34:06

Kerítésen ne a dróthálót tessék érteni, hanem az egész határzárat.

Aki azt mondogatja, hogy a kerítés úgysem állítja meg a csürhét, az azt szeretné, hogy a csürhe bejöjjön? Csak azért, hogy ő elégedett lehessen, amiért "Orbán kerítése" nem bizonyult elégnek?

A kerítés önmagában nem állítja meg a csürhét. Csak megnehezíti az észrevétlen bejutást. Amennyit megakadályoz a bejutásban, annyival kevesebb teljesen ismeretlen szutykos mászkál a kertekalján.

Ha a kerítést megszüntetnénk, akkor nem azok jönnének be a határon, akiket a kerítés most visszatart. Hanem azonnal felpattanna több millió szutykos, hogy a magyaroknál nyitva van a határ, most rohanjunk. És akkor jönne a kérdés, hogy lőhetünk-e rájuk. Mert ha nem, akkor semmi nem állja az útjukat. Ezt tényleg nem értitek?

A "válság" akkor is fennáll, amikor a katasztrófa még nem érkezett meg, csak várható. Akkor is van menekültválság, amikor még nem özönlenek ránk bottal és kővel, de elég egy hiba, és azzal magunkra húzhatjuk őket; ráadásul eközben az a pár kétszínű uniós politikus is seggbe akar dugni bennünket, mintha nem lenne elég bajunk.

Az a diagram – tegyük fel, hogy hiteles, és tényleg az MTI-től ered –, amely a menedékjogot kérők számát ábrázolja, nem mutatja az illegális határátlépési kísérletek számát. Engem nem az izgat, hogy hányan kopogtatnak be a kapun, hogy aztán elküldjük őket, hanem hogy hányan másznak be a kerítésen. Biztos, hogy erről is van diagram, de a posztoló csak azt mutatja meg, ami az ő napi elmondandóját támasztja alá, látszólag.

2017.06.19. 23:37:55

@putris72:

Erősen indítottál!

"És mond te nagyokos!Miként lehetett volna regisztrálni,és leellenőrizni a naponta érkező közel 15-20 ezer embert?"

Egy év alatt az mennyi is?
365*15-20k=5-7 millió körül
Mennyi is jött összesen 2016-ban a max évben? Úgy 200k.
Matekból jó vagy! :D

Na és a másik!
"DE azért csak ismételgesd a szokásos mantrát!Olyan sokszor mondod,hogy már el is hiszed,hogy igaz!!! "
Te például Sorosoznál meg migránsoznál magadtól is, ugye?
Nincs szükséged rá, hogy a fejedbe verje a kormánypropaganda minden nap. Csak költői volt a kérdés természetesen.
Habár, aki ilyen jó matematikából, valszeg pont annak találták ki az agymosó gépezett is.

2017.06.19. 23:43:55

@Androsz:

"Aki azt mondogatja, hogy a kerítés úgysem állítja meg a csürhét, az azt szeretné, hogy a csürhe bejöjjön?"

Köszönjük Emese!
Óriási logikai géniusz veszett el benned.
A kérdésednek semmi köze ugyan ahhoz, hogy a kerítés funkciója eléri-e célját vagy sem, de azért valamivel indítani kellett neked is.
Hátha ütős lesz. Hát ütős az nem lett, csak egy nagy baromság.

dr. mesterséges színezék 2017.06.19. 23:49:17

@MikeBoy: Na csak várj! Mindjárt jön az akváriumodra vonatkozó kérdés, és aztán lehull rólad a lepel!
... hacsak nincs véletlenül akváriumod, persze.

Measurer 2017.06.19. 23:55:50

@Sembertius2:
Ausztria hamar "kijózanodott", a menekülteket rövid időn belül továbbküldtėk.
15 ezer ember maradt Bécsben
http://www.wienmuseum.at/de/aktuelle-ausstellungen/ansicht/flucht-nach-wienungarn-1956.html?tx_wxexhibition_pi2[catalogue_id]=23&cHash=e736685a4b35f964f2cab20c1a18f79d

Anna King 2017.06.19. 23:56:46

Szerintem ez a cikk az ongol tipikus esete. Kevesen utaljak nalam jobban az O-t, meg a Fideszt, de ebben mellettuk allok es szerintem a magyar nok 80-90%-a. A maradek meg siman hulye.

ARABOKAT KIZÁRNI CEU t BEZÁRNI 2017.06.20. 00:30:55

A keritesnek persze semmi koze ahhoz, hogy kevesebben jonnek. Az Orbaneknak ebben is csak szerencsejuk volt, hogy pont akkor dontottek ugy a menekultek meg az embercsempeszek, hogy inkabb masfele mennek, amikor felepult a kerites.
Orbannak mindenben szerencseje van, most NULLA szazalek az allamhaztartasi hiany, bezzeg a szegeny libsiknek meg pont egy ALLAMCSOD jutot, hat ez nagyon igazsagtalan.

2017.06.20. 01:00:31

@Ekrü: "Hát bizony a fenti statisztika az mutatja ,hogy megállítja"

A statiszikta nem a kerítésről szól. A menekülteket a törökök állították meg.

JGDus 2017.06.20. 01:52:33

De miért is csökkent - Hölgyeim és Uraim? Be kell látnunk, hogy a fizikai határzár okán.
A vita inkább a körül tombol, hogy szabad-e lezárni a határokat.
Hát ........ nem tudom.

Zsuzsi25 2017.06.20. 03:41:16

@baltazar72: Miert kell parhuzamot vonni????????!!
Ok dolgozni mentek! Hallottal olyat, hogy 56-ban elment magyarok es/vagy gyerekeik kamionnal tomegekbe hajtottak??? Hallottal olyat, hogy 56-ban elment magyarok robbantgattak??
En nem...

n3spr3ss0 2017.06.20. 06:02:00

@putris72: Ahogy olvaslak,te nem is hiányzol az utcáról.

P. J. Fry 2017.06.20. 06:11:41

@Ylim: "A statiszikta nem a kerítésről szól. A menekülteket a törökök állították meg."

Ja, ja. Persze, a kerítés értelmetlen volt. Igaz, hogy ahogy megcsinálták 99%-al csökkent az illegálisan bejövők száma, de csak azért, mert már akkor tudták, hogy rá egy évvel majd lesz egy török megállapodás.

Inkább elhiszed, hogy minden kecskepásztornál időgép van mint azt, hogy nem bírnak átjönni a határzáron. Kerítés van, meg még egy kerítés, meg pengedrót, meg hőkamerák, meg őrjárat, meg terepjárók, meg helikopterek. De ez semmit nem számít, csak a török megállapodás számít.

És mondcsak, a törököknél mi van a határon, ami nálunk nincs?

sunabajnok 2017.06.20. 06:32:44

Én visszavinném az összes menekültet a hazájába,felfegyverezném őket,hogy kitakarítsák az amcsikat a hazájukból.
Ezzel európában megszűnne a terrorizmus.

midnight coder 2017.06.20. 06:43:29

@baltazar72: "Az osztrákok örültek a magyar menekülőknek 56-ban? Mert voltak azok is bő 200 000-en"

Ja. Csak az osztrákok és az 56-os magyar bevándorlók között volt kb. 40 év kulturális különbség (40 évvel korábban még osztrák-magyar monarchia volt), míg a migrik esetén ez a különbség úgy 500 év. Az iszlamisták ma is kb. ott tartanak mint a keresztes háborúk idején, csak manapság már nem görbe karddal kergetik egymást, hanem kalasnyikovval.

midnight coder 2017.06.20. 06:44:42

@sunabajnok: Csakhogy nekik a te hazád kell, és nem az övék amit amúgy is szarrá lőttek.

midnight coder 2017.06.20. 06:52:43

@Halálbüntetést a korrupt politikusokra!: "hanem az EU-török megállapodás. Lefogadom lövésed sincs róla hogy az meg mi"

Mármint arra gondolsz, hogy azért hogy a derék humánus németeknek ne kelljen befogadnia egy rakás migrit, ugyanakkor olyan csúnya gonosz kerítést se kelljen emelniük mint a Patásnak, a jó Merkel asszonyság és a derék illiberális demokrata Erdogan úr megegyezett, hogy a jó törökök lelövik nekik a saját határukon a migriket ha cserébe Szíriában a kurdokat is lelőhetik plusz odahaza az ellenzéket ?

Paranoid Android2 2017.06.20. 07:08:28

Öröm ilyen blogokat olvasni. Mélyen tisztelem a tanítónénijét, hogy megtanította olvasni, de tipikusan erre mondják, hogy kárba veszett a jobb ügyhöz méltó buzgalom.:)

atomic power 1986DucaDuca 2017.06.20. 07:15:04

@Halálbüntetést a korrupt politikusokra!:

"..........menekült áradatot nem a hibbant Orbánod 30 milliárdos kerítése állította meg, hanem az EU-török megállapodás."

A Balkánon rekedt 70-80.000 migránst is a német-török megállapodás állította meg?

Flúgatlan 2017.06.20. 08:31:52

Juj, de buta cikk.

Ahogy mások is leírták: a kerítés és a következetes politika, hogy ide nem jöhet be csak úgy akárki az oka, hogy csökkent a menedékkérők száma. Ha valami barom (Botka) lebontaná a kerítést és tárt karokkal fogadná őket, jönnének újra. Lehet, hogy nem annyian, mint csúcsidőben, de épp elegen a káoszhoz. Ja, és akkor az EU meg számon kérné rajtunk, hogy miért nem óvjuk az EU külső határát, regisztráljuk az együtt nem működő, papírjait eldobáló tömegeket és nem adunk nekik ötször jobb ellátást, mint ami a saját kórházi betegeinknek jut.

Szóval, kár vergődni.

A kormány menekült-politikája közel sem tökéletes szerintem se. Valódi menekülteket tényleg kellene befogadnunk, többet, mint most. Az ilyen buta, elfogult, 70-es IQ-ra valló cikkek ezt nem segítik, csak a gyűlölködést szítják.

chrisred 2017.06.20. 09:06:05

@midnight coder: Ezt milyen képlettel számoltad ki? Az iszlamisták és mondjuk Seselj vajda emberei között semmi kulturális különbség nem volt, mindkettő vérengző bűnözőfalka. Akik meg előlük menekülnek, lehetnek bármilyenek, normális ember biztonságban akarja tudni magát és a családját, legyen az szíriai arab vagy vajdasági magyar.

chrisred 2017.06.20. 09:09:34

@putris72: Szervezéssel, szakértelemmel és előrelátással. A magyar politikai elit mindegyiknek híján van.

2017.06.20. 09:10:20

@1234567890987654321: lófaszt mama! A merkel mami épp nem ide küld vissza menekülteket. Tudod, amikor azon hörögtél , hogy biztos azért állították le a kitoloncolást, mert merkel megbukott.

2017.06.20. 09:13:32

@midnight coder: biztos meg fogsz lepődni, de a háború kitörése előtt volt szír egyetem a legjobb százban. Magyar meg nem....

putris72 2017.06.20. 09:15:21

@MikeBoy: Hát neked is sikerült egy elég nagy hülyeséget írnod!Én a csúcs időszakról beszéltem!DE még a hideg téli időszakokban is több ezeren jöttek!Az osztrákoknál,és a németeknél kb 3 nap alatt összeomlott az amit mi elbírtunk hónapokig!!Talán ennyi idő alatt rájöhettél volna amiről már Németországban is ,és a többi ejuropéer országban beszélnek a politikusok,és az állampolgárok!Persze ehhez nem csak a balib médiát kéne bújni!A politikának és a tökének kell a munkaerö!Nem a kelet-európai,mert az iskolázott és többet kell fizetni nekik!Hanem a tudatlan afrikai,és arab akik majd kevesebbért dolgoznak!Csak aztán igen gyorsan rájöttek,hogy ezek bizony nem dolgozni jöttek hanem élősködni!Így most szépen a hasznavehetetleneket ránk akarják sózni!Ezekben az országokban a fiatalok meg azt nem értik,hogy miért nem őket támogatják,hogy a családalapítás könnyebb legyen számukra!Elég hosszú ideig dolgoztam nyugaton,hogy tudjam ezt!Az angolok sem véletlenül léptek ki!

2017.06.20. 09:23:49

@putris72:

" És mond te nagyokos!Miként lehetett volna regisztrálni,és leellenőrizni a naponta érkező közel 15-20 ezer embert?"
Ebben te látsz csúcsidőszakot? Csak mert én nem. Lehet, nem tudsz magyarul, de ez a mondat azt jelenti, hogy 15-20k ember jön minden nap, meghatározatlan időintervallumban.
De tudod mit? Adj egy forrást és akkor meglátjuk. Apropó! Tudod, mi az a forrás ebben a szövegkörnyezetben?

2017.06.20. 09:36:46

@putris72:

Gratulálok hülyegyerek, hogy sikerült magad meghazudtolnod egy forrással!
"A rekord nap szeptember tizennegyedike volt, egy nappal a magyar-szerb határszakasz lezárása előtt, akkor 9380-an jöttek át a határon. (MTI)"

Quas! 2017.06.20. 09:37:57

Az a kerítés azért épült, hogy a "menedékkérők" ne összevissza rohangáljanak a határon, hanem a belépési pontokon keresztül próbáljanak Európába jutni. A Dublini-egyezmény meg azért gáz, mert ilyen mennyiségű "menekült" áradatra nem kínált megoldást.

2017.06.20. 09:42:45

@Quas!:

Nagyjából jogos, de ha a kerítés igaz lenne, elég lett volna némi kommunikáció egy 30 milliárdos tereptárgy helyett. Ebben kormányunk úgyis nagyon otthon van....

konrada 2017.06.20. 09:54:38

@Halálbüntetést a korrupt politikusokra!:
"Magyarországnak csak a regisztrációs állomásokat kellett volna rendesen müködtetnie (pár 100 millió forintért), s akkor rögtön átvették volna a nyugati EU országok a menedékkérők 99,9%-át..."

Jaja, pont így lenne! Hiszen a görögöktől, olaszoktól is átvették-átveszik a 99,9%-ot, csak azok a migrik olyan hülyék - elnézést: inkább kalandvágyók, hogy inkább a zöldhatáron közlekednek...

Quas! 2017.06.20. 09:54:49

@MikeBoy: A kerítés sajnos szükségszerű, mert nem tudod lekommunikálni ezekkel az emberekkel, hogy erre gyertek, ne arra, mert ha arra mentek le fogjátok taposni a terményt. Hagyjuk most a nájki cipős, ájfonos sztereotípiát, én láttam őket Szerbiában, Macedoniában és Görögországban kutyagolni az út mellett ( nagyrészt nők, gyerekek, és idős emberek, pár férfi kíséretében), nem egyszerű eldönteni, hogy gazdasági vagy háborús menekültek. De ezek között az emberek között biztos, hogy nem volt terrorista, azok nem így érkeznek meg a célországba.

zizi77 2017.06.20. 10:01:57

@MikeBoy: ez azért nem igaz, mert a menekültek pontosan tudták, hogy nem szabad itt regisztráltatni magukat, mert akkor ide lesznek visszaküldve. Legalább a fele nyiltan meg is tagadta, hogy ujjlenyomatot vegyenek róla. És ezek még csak azok, akiket egyáltalán próbáltak regisztrálni, mert bementek a táborba. A többiek kerülték eleve a hatóságokat. Hidd el, jobban ki vannak okosítva a szabályokról, mint bárki itt! Nagyon sokan még a németeknél sem akartak regisztráltatni, mert akkor nyilvántartásba kerülnek, és könnyebb őket kitoloncolni. A nyakamat teszem rá, hogy még most is tömegek vannak, akik papíron nem is léteznek, csak az alvilágot gazdagítják.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.06.20. 10:03:18

@MikeBoy: Nagyokos, csak azt olvasd, amit leírtam. "Aki azt mondogatja, hogy a kerítés úgysem állítja meg a csürhét, az azt szeretné, hogy a csürhe bejöjjön?" – ezt írtam én. A kérdés szerintem érthető. Én nem is állítottam, hogy a két dolog következik egymásból, hanem csak azt kérdeztem, hogy akik a kerítést cikizik, sokszor gyerekes örömmel, azok vajon a csürhére vágynak-e, gyerekes örömmel. Mert nem úgy szokott hangzani, mintha azon búsulnának, hogy a fenébe, ezeket a kerítés nem fogja megállítani, valamit még csinálni kell ellenük.

@Quas!: "Az a kerítés azért épült, hogy a »menedékkérők« ne összevissza rohangáljanak a határon, hanem a belépési pontokon keresztül próbáljanak Európába jutni."

Ez sok migribuzi nem akarja megérteni. Mert akkor nem magyarázhatnák olyan lelkesen a hülyeségeiket. A kerítés egy vasfüggöny, meg szétszakítja Európát, meg ismét kerítés áll a demokrácia közepén stb. A kerítésen, ellentétben a Vasfüggönnyel, KAPUK vannak, ahol SZABAD belépést kérni. Azért kell a kapuk körül kerítés, mert a csürhe, valami nem érthető okból, úgy gondolja, hogy nekik nem is kell megállniuk, köszönniük, bemutatkozniuk, hanem csak úgy be lehet rohanni az EU egyik országába, aztán rohanni tovább, ahová csak a kedvük tartja, hiszen ez itten a szabadság földje, ugye. Persze felmerül az emberben a gyanú, hogy ennek a fejetlenségnek bizony örül egypár olyan ember, akiket már eleve nem engednének be a kapukon, mert sötét a múltjuk.

Pont tegnap olvastam egy meghökkentő, komoly cikket arról, hogy a német és az európai gazdaságnak nagyon fontos érdekévé vált, hogy a németek ne termeljenek annyira jót és ne gyűljön fel annyi pénz a számláikon, és az öregedés növeli a bajt. Ha így nézzük, máris elképzelhető, hogy a gazdaságpolitikusoknak az lett a terve, hogy ha csürhe, akkor csürhe, de kell egy fiatal fogyasztóréteg, akikre az államnak is költenie kell, és a termelés színvonala sem lesz annyira németes. Lehet, hogy azért akarnak ebbe más országokat is beleerőszakolni, mert az európai pénzegyensúly eléréséhez máshol is szükség van erre, bár ez nem lenne igaz, mert sok más országban a bérezés alacsony, nem a fogyasztókedv. Szóval ha Németország lesz Európa legnagyobb muszlim országa, az hadd legyen az ő problémájuk, ennél talán jobb megoldást is találhattak volna; Magyarországot viszont hagyják békén, mi inkább magyarokat hozunk be, ha kell.

konrada 2017.06.20. 10:04:58

@MikeBoy:
Na ja! Az tényleg más, ha csak napi 8-9 ezer jön a zöldhatáron keresztül Nofingerprint Ali névvel, aki a következő január 1-én lesz 18 éves.
Azokat tényleg csak addig kellett volna tartogatni - persze nem drótkerítésen belül, mert szabadmozgást! - amíg meg nem állapítják a pontos személyazonosságát, és utána vagy önként távozik - ha nem jár menedék - Szerbia felé, vagy a német vasúttársaság érte küldött különvonataival...
...de a német tapasztalatokból tudhatjuk, hogy ez az igazolás megszerzése, eljárás lefolytatása milyen pikkpakk dolog néha akár 1 éven belül is megvan, így addig a folyamatosan növekvő párszázres migri bőven elférne akár a simogatóék házában véndégnek is - hiszen mint tudjuk vagy jön utána értük a vonat, vagy becélozzák a szerb határt, ahogyan a németeknél is önként elindulnak maguktól az elutasítás után....

2017.06.20. 10:11:50

@Androsz:

" A kérdés szerintem érthető."
Persze, hogy érthető, csak baromság.
A két dolgot azért kötötted össze, hogy sugallj valamit. Miközben a két dolognak SEMMI KÖZE egymáshoz.

"Mert nem úgy szokott hangzani, mintha azon búsulnának, hogy a fenébe, ezeket a kerítés nem fogja megállítani, valamit még csinálni kell ellenük."

Nem úgy szokott hangzani?
Én meg tudod nem nagyon láttam még olyat, aki hurrázott volna, mert jönnek a migránsok. Mert egyébként ezt nagyon egyszerű lenne leírni.
Ha pedig nem látod leírva, akkor nem is nagyon lehet így.
Elemi logika, mielőtt az ostoba kérdéseidet felböfögöd a nagyvilágba!

2017.06.20. 10:14:38

@konrada:

Az tényleg más. Akárki akármit ír, az bizony más.
Nem mondom, hogy ennek örülni kellene, mert elég nagy baj ez is.
Csak tudod rühellem, ha valaki mellébeszél és/vagy hazudik.
Emberünk a levegőből vett egy számot, ami nem valós.
Én csak erre hívtam fel a figyelmet.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.06.20. 10:25:05

Azért valahol hihetetlen a Soros csicskák pofátlansága.

Kampányolnak a kerítés és határvédelem ellen, tették ezt mikor naponta ezren jöttek eldobált papírral, azonosíthatatlanul.

Majd mikor a kerítés megállítja a muszlim nőket erőszakoló potenciális terrorsitákat, akkor arra hivatkoznak, hogy kevesen jönnek.

gigabursch 2017.06.20. 10:46:25

@morpho:
Nem, sajnos nem fordul vissza pakisztánba, ellenben nem megy tovább egyenesen.
VAgy te frankón elhiszed, hogy az addig véres pofával okoskodó horvátok és szlovénok kussolása azért volt mert belátták hogy milyen jó a sok migri?

Vagy csak azért kussoltak el, mert megtudták mi ez a humán cunami?

konrada 2017.06.20. 10:47:21

@Legeslegalja:
Mert nekik kevés.
Nekik az volna a jó, ha ugyanolyan lenne a helyzet, mint 2015 nyarán, mert annak folytatódása biztosan szétzilálná a rendszert, ami zorbán bukásához vezetne.
No ezért volna nekik jó a több, mert magukban kevesen vannak a buktatáshoz...

gigabursch 2017.06.20. 10:48:22

@baltazar72:
Nem.
Egyáltalán nem örültek.
De két dolgot tudtak, főleg mai szemmel:
1.) Keresztények érkeztek
2.) szomszédos országból

Ezzel szemben a fél világon átcsettegő pakik és "egyéb állatfajták" mindennek, csak ennek a két feltételnek nem felelnek meg.

gigabursch 2017.06.20. 10:52:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Cicuska, itt is ugyanolyan idióta vagy mint az atomcsapda blogon...
Függetlenül attól, hogy hány nicken futsz.

Gazdád neked van. Én kellően önellátó vagyok, nem vagyok rászorulva semelyik pártra...
S ez szar ügy számodra, mert a véleményem is önálló.

Mellesleg visszakereshető:
Olcsóbb megoldást alkalmaznék:
A határvadászok vadásszanak. Élessel...
Elsőt a valagába/lábába,
másodikat a fejébe.
Harmadikat meg az ilyen okoskodó "jog""védők" pofájába.

Mindezt a hon- és nemzetvédelem keretén belül.

Továbbra is.

Ellenben a blog szerzője ordenáré módon hazudik és manipulál, ha egy ennyire egyszerű összefüggést nem ismer fel magától

konrada 2017.06.20. 10:57:11

@gigabursch:
...no igen. A horvát minielnök is azt hitte, hogy a migrisimi milyen jó pont lesz.
...aztán a horvátok is inkább a helyi konzervativokat választották, pedig azokhoz zorbán Fletóval együtt istovábbképzésre járhatna mutyitanból, mert rájöttek a horvátok is, a mutyi még mindig jobb, mint pártízezer migri. (S komolyabb kerítés hiányában a ruhaosztással próbákoznak mostanában, de ez már kevésbé érdekes emberiességi szempontból, mint az a szögesdrótos rács, mely egyik irányban nem enged...)

NBarbieReloaded 2017.06.20. 11:16:09

@baltazar72: Mar megint ez az aljas, sunyi, hazug osszehasonlitas az 56-os menekulokkel. Hogy nem sul le a pofatokrol a bor?

putris72 2017.06.20. 11:16:32

@MikeBoy: Tudod mi az,hogy regisztráció??Ha nem tűnt volna föl az akkori tudósításokból ennyit tudtak regisztrálni,vagy megszámolni!!De ennek többszöröse jött át azokban a hónapokban években!Ahhoz,hogy ennyire tájékozatlan,és hülye legyél nálatok ez az alap,vagy van továbbképzés is!!

2017.06.20. 11:21:18

@putris72:

Most regisztrálták vagy megszámolták?
Matekzseni! Ne akard nekem bebeszélni, hogy úgy becsültél meg bármit is, hogy azt sem tudod, miből becsülsz? :D

2017.06.20. 11:24:46

@putris72:

"De ennek többszöröse jött át azokban a hónapokban években!"

Pontosan. Kb. 400k négy év alatt.
Ebből a rekord évben kb. 250k max.
A naponta kevesebb, mint egy ezres töki.
Persze nyilván volt olyan időszak, mikor nagyon sokan jöttek és volt olyan, amikor kevesen.
De ez: " És mond te nagyokos!Miként lehetett volna regisztrálni,és leellenőrizni a naponta érkező közel 15-20 ezer embert?"
akkor sem állja meg a helyét.
Ez az állítás ugyanis azt jelenti, hogy folyamatosan 15-20k jön naponta.
ami utoljára mondom, nem igaz!

2017.06.20. 11:26:30

@putris72:

Mellesleg matekzsenim!
A regisztrációból nem tudsz ám becsülni.
Csak csendben jegyzem meg, hogy aki átjön a határon, az nem biztos, hogy ugyan azon a napon regisztrál.
Érted ezt?

2017.06.20. 11:28:55

Azoknak, akik egybemossák az '56-os menekülteket ezekkel a maiakkal. A teljes írás ezen a blogon található: igyjartal.blog.hu/2016/10/07/ismeretterjeszto_celu_nyilt_level_colleen_bellnek_az_56-os_magyar_menekultekrol

Tehát nézzük akkor az 56-os magyar menekülteket, akik - Ön szerint - hasonlóak voltak a most Európába özönlő közel-keleti és afrikai "menekültekhez".
Engedje meg, hogy felhívjam a figyelmét néhány "árnyalatnyi" különbségre:

A magyar menekültek közvetlenül háborús területről, közvetlen életveszélyből menekültek. És mert közvetlenül háborús területről menekültek, így a vonatkozó genfi, menekültügyi szabályok szerint megtehették, hogy illegálisan, zöld határon át léptek Ausztria területére. Nem úgy mint azok, akik már hat országon csörtettek át és itt őrjöngenek a magyar határnál, hogy de mér' nem engedik be őket útlevél és vízum nélkül. Nem mellesleg Mrs. Bell az Ön hazájába sem lehet útlevél és vízum nélkül belépnie egy menekültnek. Sőt. Pontosan tudjuk, hogy olykor még útlevéllel és vízummal sem.

A magyar menekültek együttműködtek az osztrák hatóságokkal, nem úgy, mint a tavaly Magyarországon átvonuló muszlim horda. Ez csak azért lényeges, mert ezt az együttműködési kötelezettséget is ELŐÍRJA a genfi szabályozás a "menekülteknek".
A magyar menekültek bevonultak a traiskircheni menekültáborba, nem úgy mint a muszlim horda, amelyik nem volt hajlandó bevonulni a magyarországi menekülttáborokba, holott, ez is kötelességük lenne a genfi menekültügyi szabályozás szerint. Ez nem valami választható opció a menekülteknek!

A magyar menekültek nem dobálták el a személyi okmányaikat, az iskolai végzettségüket bizonyító dokumentumokat, hanem magukkal vitték és kérésre bemutatták. Annál is inkább bemutatták, mert a befogadó államok ezek alapján válogathattak közülük. Akinél mégsem voltak papírok, arról pedig okkal feltételezhették az osztrák hatóságok, hagy valami nem stimmel vele. A most Európát lerohanó muszlim tömegnél viszont az az alapértelmezett állapot, hogy nincsen semmiféle papírja. De a biztonsági kockázatoknak már a felvetése is maga a dühöngő fasizmus!

A magyar menekültek nem hazudoztak a származási helyükről, nem hazudoztak a születési idejükről, nem hazudoztak az iskolai végzettségükről, csak hogy kedvezőbb elbánáshoz jussanak. A magyar menekültek nem a befogadó országok törvényeinek semmibevételével kezdték meg új életüket. 

A magyar menekültek első dolga volt megtanulni a befogadó országok nyelvét, és mielőbb beilleszkedni.

A magyar menekülteknek tényleges, normális végzettsége volt, dolgozni akartak és amikor befogadták őket munkába is léptek és rövid időn belül a befogadó országok hasznos, békés, adófizető polgárává váltak.

A magyar menekültek NEM KÖVETELŐZTEK, hanem HÁLÁSAK VOLTAK, hogy befogadták őket. Nem dobálták el a nekik kiosztott élelmiszert és vizet, nem hazudoztak a nemzetközi sajtónak az osztrák hatóságokról. A magyar menekültek nem vihogtak a segítő önkénteseken és nem csicskáztatták őket. Pláne nem erőszakolták meg őket. 

A magyar menekültek nem verődtek garázda, törő-zúzó hordákba, nem kezdtek erőszakos lázadásba az osztrák hatóságok ellen a menekülttáborokban és azokon kívül.

A magyar menekültek nem emelték meg drámaian a befogadó országokban tapasztalható bűnözést. Különösen nem emelték meg a nők vagy gyermekek terhére elkövetett erőszakos, szexuális bűncselekmények számát. '56 után nem azzal volt tele a média, hogy a befogadott magyar menekültek már megint megerőszakoltak, kiraboltak, összevertek, megkéseltek valakit. Se csoportosan, se tömegesen. Sehogy sem.

A magyar menekültek között egyetlen egy darab terrorista sem volt. A magyar menekültek egyetlen egy darab terrorcselekményt sem követtek el. De még a 2., 3. generációs magyar menekültek sem!!!

A magyar menekültek egy európai, keresztény kultúrkörből érkeztek, ezért nem érezték alacsonyabb rendűnek, tisztátalannak, barbárnak a befogadó, szintén keresztény kultúrkörrel rendelkező országokat és azok lakóit. 

A magyar menekültek európai kultúrájú, európai magatartású, európai normarendszerű emberek voltak, ezért nem kellett nekik elmagyarázni, hogy pl. nem egy szabadon megerőszakolható ribanc az a nő, aki nem úgy öltözik, ahogy egy magyar nő Magyarországon.

A magyar menekültek nem gettósodtak, nem vonultak ki a befogadó országok társadalmából, hogy egy sajátosan magyar, párhuzamos világot építsenek maguknak a befogadó ország területén, ahol a magyar szabályok és normák érvényesülnek.

A magyar menekültek nem akarták ráerőszakolni a befogadókra a maguk sajátosan magyar kultúráját. A magyar menekültek nem ordítottak a befogadó országok lakóival, ha azok disznóhúst mertek enni, vagy sört mertek inni.

A magyar menekültek tudtak késsel-villával enni, kiválóan használták az angol vécét. A kor szintjén európai egészségügyi ellátásból érkeztek, ezért nem jelentettek közegészségügyi kockázatot sem a befogadó országok lakóira.

putris72 2017.06.20. 11:32:25

@MikeBoy: Mindig rá kell jönni az embernek,hogy hülyével vitatkozni fölösleges!Mert nem tudja megérteni azt amit körülötte már mindenki!!Te sem!!

2017.06.20. 11:33:43

A másik dolog. Újra mondom, nem vagyok a fidesz nagy barátja, de ebben egyetértek velük. Ugye áll a kerítés és sokan arra panaszkodnak, hogy felesleges. Épp most készül egy lehet hogy sokkal nagyobb háború azon a környéken, ami miatt ezek akkor is megindulnak, ha amúgy nem kéne. Jó hogy ott van! Ne a mában gondolkozzatok! A fidesz egyetlen olyan húzása, ami a jövőre gondol és az sem rontja most az érdemeiket, hogy SAJÁT MAGUKNAK építették, hogy megvédjék amit raboltak. A muszlimok és a feketék kollektív gondolkodása miatt az is előfordulhat, hogy látják milyen jó dolguk van azoknak, akik eddig érkeztek és ha azoknak járt, nekik is jár.

2017.06.20. 11:36:41

Közben mindenki elfelejti, hogy itt Európában volt KÉT nagy háború, amiben meghalt vagy 70 millió ember. Senki sem menekült az arabokhoz, akik eközben vígan élték életüket illetve ennek is köszönhetik, hogy függetlenedtek a törököktől. Most ott van a balhé és nem a muszlim tesókhoz menekültek, hanem Európába és nem menekültként, hanem kiskirályfiként viselkednek.

2017.06.20. 11:45:10

@putris72:

Nahát!
Hazugságon kaptak és elfogytak az érvek?
Milyen szomorú...

Tom66 2017.06.20. 11:46:02

"Akkora itt a migránsválság, hogy már csak hatodannyian kértek menedékjogot Magyarországon, mint két éve."

A lényeg, amiről diszkréten hallgat a szokásos Indexes iromány, hogy vajon miért?

she_wolf 2017.06.20. 12:12:10

@István Zsolt:
"A fidesz egyetlen olyan húzása, ami a jövőre gondol és az sem rontja most az érdemeiket, hogy SAJÁT MAGUKNAK építették, hogy megvédjék amit raboltak."

Ez van, amikor a cél szentesíti az eszközt, a céltól függetlenül. És ezért álságos ez az egész, és ezért érzem én magam szarul emiatt:(
Igen, önkritikát gyakorlok.

konrada 2017.06.20. 12:23:56

@Tom66:
Az valóban nagy szívás számukra, hogy csak akkor kapnak menedéket, ha hitelt érdemlően bizonyítják, hogy arra rászorultak.
Mondjuk abban is van egy csúf kis csavar, hogy mindezt egy olyan ország határán kérik, mely EU-tagság várományosaként biztonságos országnak tekinthető, így elég nehéz az igénylőnek a jóhiszeműségét igazolnia, ha menedék-kérés nélkül tartozkodnak ott. ...de ez most mellékszál...

...mert az igazi szívás ott kezdődik, ha végül is sikeresen igazolva személyazonosságukat megkapják a menedékstátuszt!
Ugyanis így már úgy hajtják el őt tőlünk nyugatabbra, hogy a lábuk nem éri a földet.
Na ez az, ami miatt nem nagyon ragaszkodnak a magyar státushoz, mert félnek, hogy itt ragadnak!;)

NBarbieReloaded 2017.06.20. 12:36:03

@MikeBoy: Most te tenyleg azon rugozol, hogy nem is volt 15-20e/nap "csak" 1000?
Figyelj, segitek: www.police.hu/hirek-es-informaciok/hatarinfo/elfogott-migransok-szama-lekerdezes?created%5Bmin%5D=2017-06-01&created%5Bmax%5D=2017-07-01&created%5Bmin_year%5D=2015&created%5Bmin_month%5D=10

Ajanlom megtekintesre azt az idoszakot, mikor a migrihullam a csucson volt, 2015 nyaratol egesz a hatarzar elkeszulteig, oktober kozepe. A legtobb nap, honapokig, ezernel sokkal tobb volt, rendszerint 5 es 10 e kozott.
Akkor kit is kaptak hazugsagon?
A valaszt meg meg mindig varju, hogy akkor mikeppen is lehet megbizhatoan, hitelesen leellenorizni napi tobb ezer, papirok nelkuli migrit, akik raadasul meg taborba se voltak hajlandoak bemenni, csak agresszivoskodtak a rendorokkel, mert omeltosaga csak tovabb akar menni germaniba?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.06.20. 12:58:23

@konrada: "Na ez az, ami miatt nem nagyon ragaszkodnak a magyar státushoz, mert félnek, hogy itt ragadnak!;) "

Én is félek, hogy itt ragadnak. Ezért nem szabad beengedni őket. Nyugatra nem terelhetjük őket a Nyugat beleegyezése nélkül, de aztán ki sem zavarhatjuk őket a Nyugat beleegyezése nélkül. És ha megkapják az ideiglenes oltalmat, és onnantól bejelentés nélkül mászkálhatnak Görögországtól Írországig akárhová, akkor ha valakinek nem tetszenek, az egyezmény értelmében visszahozzák őket hozzánk, aztán csináljunk velül valamit, de persze humanitáriusan, mert itt lebzsel az egész ultraliberó szakértő banda, akik sírva fakadnak, ha egy szutykosnak nem adunk elég finom ebédkét, mi. Az a pár faszkalap, aki nem tudja Orbántól függetleníteni ezt az egész dolgot, persze azért szurkol, hogy a migráncs győzzön, mert biztos abban, hogy nem az ő szomszédságukba fognak költözni. Pedig de jó lenne.

putris72 2017.06.20. 13:30:03

@MikeBoy: Mond milyen hazugságon kaptál? Ha a tényeket elferdited az még nem lesz igaz! Semmit sem cáfoltál meg azokból amiket írtam! Így még mindig áll, hogy hülyevel nem érdemes vitatkozni!

arckönyv 2017.06.20. 14:32:10

úgy látom egy kis migritől még mindig összeszarja magát a büszke és erős magyar...

Shish Yakoo 2017.06.20. 15:48:04

@Halálbüntetést a korrupt politikusokra!: Ja, szerinted a migráncsokat is Putyin hozta ránk. Szólj rá, hogy hagyja abba!

sőőtnagyonis 2017.06.20. 16:26:54

És akkor azokró egyetlen szó sem esik, akiket kölföldi titkosszolgálatok telepítenek Európába, a mi papírjainkkal, akik vélhetően a magyar állampapírok laza kezelésével igen jelentős áttételesen is kárt okoznak a költségvetésnek.
Ezek a hazaárulásból akkora üzletet kanyarítanak, hogy a fal adja nekünk a másikat.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.06.20. 16:27:08

@Sembertius2: Ma viszont a mélyen "keresztény" Orbanisták még a Pápát is kiátkozzák, mert olyanokat beszél a menekültekről, ami nem illik az orbáni gyűlölet propagandába.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.06.20. 16:38:23

Nagyon szórakoztató a kommenteket olvasni. Most rekord számú agyatlan fidesznicket fújt össze a szél. Minden van, ami a fidesz propaganda legalja menekült ügyben. Kb mint egy sárgarépa billentyűzettel. Mutassátok csak meg a normálisoknak, hogy milyen egy igazi csíra fideszes! :-)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.06.20. 16:41:02

@István Zsolt: Csupa általánosítás. Ezért kár volt ennyit melóznod. Legalább megfizetik?

szekertabor · provo.blog.hu 2017.06.20. 16:44:51

Mondjuk az index.hu önmagáról állít ki bizonyítványt, amikor egy ilyen posztot kitesz a címoldalára, csak mert a címe illeszkedik a portál irányvonalához. Azt persze nem nézik, hogy a szerző szövegértelmezési nehézségekkel küzd, és ezért hibás előfeltevések alapján téves következtetésekre jut. Összekeveri a migránsokat a regisztrált menedékkérőkkel, és innentől már csak hab a tortán, hogy a határőrizet sikeres megerősítése következtében lecsökkent menedékkérő számot annak bizonyítékaként kezeli, hogy a határőrizet megerősítését alátámasztó kormányzati érvek hamisak, vagyis felcseréli az okot és az okozatot. Mint amikor a 80-as években Baráth Etele azzal érvelt a déli M0 híd megépítése ellen, hogy felesleges, hiszen ott nincsen a Dunán átmenő forgalom.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.20. 16:45:43

@Sörös Mérenc: "sárgarépa billentyűzettel"

:))

"Mutassátok csak meg a normálisoknak, hogy milyen egy igazi csíra fideszes!"

Hahó @Ballib Cenzúrázók Réme 10: téged keresnek. Mutasd meg, hogy néznek ki!

2017.06.20. 16:48:13

@Sörös Mérenc: Ez egy elég általános kérdés volt. Kik fizetnének? Ezek csak maguknak fizetnek és most már azok is. Amúgy a nickneved aktualitásából inkább arra következtetek, hogy téged fizetnek.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.20. 17:04:27

@István Zsolt: "Kik fizetnének?"

Kubatov, mint a többi agyatlan fidesztrollt.

2017.06.20. 17:07:24

Úgy nézek ki (weblappal), mint egy fidesztroll? Ti meg ilyen műnevekkel májerkodtok? Ti se vagytok különbek, mint ezek és észre se veszitek, hogy olyanná váltatok.

NBarbieReloaded 2017.06.20. 17:49:06

@Sörös Mérenc: "Nagyon szórakoztató a kommenteket olvasni. Most rekord számú agyatlan fidesznicket fújt össze a szél. Minden van, ami a fidesz propaganda legalja menekült ügyben."

Ne zavarjon a teny, hogy migriugyben altalanos egyetertes van, partallastol fuggetlenul. De milyen jol is esett egy jot agyatlan fideszesezni a biztos nagyon okos migrisimizonek. :DD

zokogjatok 2017.06.20. 18:23:30

@MikeBoy: "Én meg tudod nem nagyon láttam még olyat, aki hurrázott volna, mert jönnek a migránsok. "

lol
tldr.444.hu/2015/09/08/az-a-baj-hogy-tovabbmennek

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.06.20. 18:26:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Mondhatnám, hozzád illő ellenválasz látszatát keltve, hogy te pedig szocitroll vagy libsitroll vagy. De nem, te csak egy troll vagy. Nem is egyedül. Kár, hogy a fajtád mindenhová odapofátlankodik, elrontva a hangulatot.

zokogjatok 2017.06.20. 18:26:50

@midnight coder: "Mármint arra gondolsz, hogy azért hogy a derék humánus németeknek ne kelljen befogadnia egy rakás migrit, ugyanakkor olyan csúnya gonosz kerítést se kelljen emelniük mint a Patásnak, a jó Merkel asszonyság és a derék illiberális demokrata Erdogan úr megegyezett, hogy a jó törökök lelövik nekik a saját határukon a migriket ha cserébe Szíriában a kurdokat is lelőhetik plusz odahaza az ellenzéket ? "

Haha, +1, jól megfogalmaztad :D

gesol 2017.06.20. 18:44:06

@CM2131: hogy a posztoló érti-e vagy félreérti-e a kormánypropagandát, nem tudom.
De az elképesztő nem az orbán-gyűlölők (és nem Orbángyűlölők...s még mielőtt félre akarnád érteni, nem a kötőjel-egybeírás miatt) alternatív valóság tudatállapota. Ugyanis az ő frusztrációik és az ebből fakadó reakcióik megérthetőek.

Ami nem megérthető, had' ne mondjam, ami elképesztő, az az orbán-fanok tudata...mi az a pénz vagy hol a gerinctelenség azon szintje, ami még mindig a hívének kovácsolja az értelmes embert?
Mert ha hülye, nem kell értenünk.
Mert ha rokon vagy közvetlenül érdekelt, akkor értjük (persze, attól még szar ember).

De ha értelmes...?!
Akkor már régen nem lenne az.
Vagy fan, vagy értelmes.
Mert mára már a kettő kizárja egymást.

David Bowman 2017.06.20. 19:01:30

Azért nincs nigráncsválság, mert Viktor intézkedett.

chrisred 2017.06.20. 19:10:32

@István Zsolt: Az Izrael nevű államról még nem hallottál?

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.20. 19:24:13

@David Bowman: "magyarokat kihasználó, kifosztó zsidókkal"

Így van. Ha tavasszal eső éri a vetést, az a csúti geci érdeme. Ha nyáron a fű is kiszárad, az a filantróp Soros György ármánykodása. :))

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.20. 19:25:07

@David Bowman: "Azért nincs nigráncsválság, mert Viktor intézkedett. "

Így van. Ha tavasszal eső éri a vetést, az a csúti geci érdeme. Ha nyáron a fű is kiszárad, az a filantróp Soros György ármánykodása. :))

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.20. 19:26:17

Nem csoda, hogy az értelmiség elhagyta a fideszt, csak a félanalfabáta nyugger narancskomcsik maradtak.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.20. 19:29:20

@Androsz: "a fajtád mindenhová odapofátlankodik, elrontva a hangulatot. "

Keversz Kubatov fizetett trolljaival. :))

2017.06.20. 21:24:57

@chrisred: Az a bajotok, hogy ti teszitek Izraelt naggyá. Izrael egy kopár földdarab, kevés vízzel, mi ennek pont az ellenkezője vagyunk. Neked nem jutna eszedbe, hogy megszerezd, ha fegvyered a pénz és a másik a kezdben van? Ti pedig ráugotok a gumicsontra és nem veszitek észre, hogy felvásárolják az országot a fejed fölül. Ha én egy olyan faszi vagyok, aki erre időben rájött, meg arra is, hogy nem vagytok képesek szembeszállni velük, mert nem tudtok annyit a világról és működéséről, mint ők. Én megtettem, hogy rájöttem sok dologra, azt érthetően el is magyarázom (lásd a linket), de elvégzem a dolgom a magam módján ha tehetem.

Én úgy gondolok Izraelre, hogy semmivel sem érdekel jobban, mint Uruguay és csak a magam dolgával foglalkozom. Mivel gerjedek a reménytelen feladatokra, ugorj arra a linkre és próbáld úgy nézni, hogy kiugorj ebből a jejistensegíts programodból, mert amit magad is megtehetsz, azt csináld te!

gigabursch 2017.06.22. 13:42:35

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Nem-nem.

Az összes nickeden egy félig agymosott, de inkább szánalmasan trollkodó idióta vagy.
Lást atomcsapda...

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.22. 14:15:13

@gigabursch: Legalább nekem vannak érveim, míg a fidesztrolloknak csak a személyeskedés marad.

gigabursch 2017.06.22. 14:26:52

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
AHA.

Érvek, amiket orrba-szájba szanaszét cáfoltak.
Nin cicus, az nem érv.
Amit te művelsz, aza fröcsögés.
Lásd: fidesztroll.

Olvasd csak végig a hsz-aimat. HA te azt össze tudod egyeztetni a fidesszel akkor vagy komoly zavarok vannak, vagy a fidesz előtt olyan út áll, amit magam se hinnék el.
De még mindig nem tetted meg.
Csak megy a durci és mindenki kioktatása.
Viszont ha valaki tükröt tart eléd, akkor megsértődik.

Amúgy nem az én fajtám volt a Ságvári, akinek vagy harminc neve volt...

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.22. 14:31:24

@gigabursch: "cáfoltak"

Ez sose sikerült a trolloknak, azért olyan zabosak. :))

Cáfold meg EGY érvemet. Állok elébe.

chrisred 2017.06.23. 04:55:37

@István Zsolt: Nem teszem Izraelt naggyá, csak jeleztem a ténybeli tévedésedet.
süti beállítások módosítása