B1 blogcsalád



Enyedi Ildikó: sokkal több köt össze minket, mint elválaszt

" Bizalomban és nyugalomban tudtam dolgozni, ennyit kér minden rendező minden producertől"

2017. február 22. - Mr Flynn Rider


Mindenkinek készítette a filmjét Enyedi Ildikó, aki 17 év után tért vissza egy olyan filmmel, ami Berlinben elvitte az Arany Medve-díjat. 

enyedi_idiko_sajttaj2.jpg

 A rendező szerint a Testről és lélekről arról szól, hogy érzelmileg mennyire képtelenek vagyunk kifejezni magunkat a hétköznapokban; miközben erős vágyakat élünk át. Merthogy szerinte az iskolában sok felesleges dolgot tanítanak meg a gyerekeknek, de azt például nem, hogyan viselkedjünk szépen egymással.

A film egyik helyszíne a vágóhíd, az egyszerűnek mondott szerelmi történet két főszereplője pedig az élettől már semmit nem váró pénzügyi igazgató (Morcsányi Géza, a Magvető Kiadó volt vezetője) és az új szigorú, robotszerű minőségellenőr (Borbély Alexandra, a Katona József színház színésze). 

Nappal a vágóhídon egymással szót érteni képtelen, kínosan feszengő főszereplők éjjel ugyanazt álmodják: ketten, tökéletes harmóniában szarvasként járják a téli erdőt. És innentől szurkolhatunk, hogy a "szerelmesek" képesek-e a saját korlátaikat legyőzve egymásra találni, vagy álmodnak-e tovább. A filmet március 2-ától játsszák a magyar mozikban.


dijatado.png

 A rendező Mesterházy Ernő és Mécs Mónika producerekkel a díjátadáson

Enyedi Ildikó keddi sajtótájékoztatón kiemelte: a díjat annak köszönheti, hogy Muhi András producer rávette, rendezzen egy rövid filmet és aztán próbálkozzon újra egy nagy játékfilmmel. Hozzátette: bizalomban és nyugalomban tudott dolgozni, ennyit kér minden rendező minden producertől.

Úgy dolgoztunk, ahogy szerettünk volna, hogy sokféle emberhez, sokféle gondolkodású emberhez elérjünk. Szerettük volna, ha sokféle emberhez jut el az alkotásunk. Mert sokkal több az, ami összehoz minket, mint ami szétválaszt. Ez az egész film arról szól, nagyon egyszerű, csendes magánéleti történet keretében, hogy ami összeköt minket, embereket, a bolygó összes lakóját, az sokkal fontosabb, mint ami szétválaszt minket.

 enyedi_idiko_sajttaj1.jpg

A producerek, Muhi András és Mécs Mónika annyit tettek hozzá: a legfontosabb feladatuknak érezték, hogy Enyedi Ildikó vízióját támogassák, hiszen ő volt az, aki pontosan tudta, hogy mit szeretne felvinni a vászonra.

Bánom, hogy ezt nyilatkoztam

Korábban egy német rádiónak adott interjúban arról beszélt, hogy szégyen, ami Magyarországon történik, és hogy amit most az Egyesült Államok polgárai megtapasztalnak, azon a magyarok az elmúlt évek során már keresztülmentek. Jó tanáccsal viszont egyelőre ő sem tud szolgálni.


(...) nem csak arról van szó, hogy tisztességtelen módon megkerülik a szabályokat, hanem alapjaiban változtatják meg és rombolják szét a szabályokat, rombolják szét a demokrácia alapjait és a demokratikus kontrollt. Szívesen volnék büszke a hazámra, de már hosszú évek óta nem tudok az lenni, és ez fáj nekem.


Amint az interjú híre eljutott Magyarországra, az ún. "nemzeti oldal" azonnal ráküldte a rendezőre a propagandistáit. Deutsch Tamás a szokásos bunkó stílusában a Twitteren is megüzente, hogy Enyedi inkább örüljön, hogy filmet készíthetett. (Egyszerre felháborító és kínos, hogy egy közpénzből fizetett láblógató és tehetségtelen politikus bele akarja fojtania  véleményét egy rendezőbe.)

Enyedi Ildikót most a sajtótájékoztatón is megkérdezték: akar-e reagálni Deutsch tiwtterezésére? A válasz ez volt:

Nagyon dolgoztunk, úton voltam. Kaptam egy kis összefoglalót, hogy mi minden történt. Hogy nagyon helyes emberek egymásnak estek. Közben az az érzésem, hogy mosolygó harmadikként egy kis csapat és a kormány egészen mással foglalkozik. Nagyon megkérem azokat is, akik a Deutsch Tamással nem értenek egyet, hogy hagyják békén ezt a dolgot. Csináltunk egy szép filmet mindenkinek. Mindenféle embernek. Jobb-bal-közép. És nagyon szeretném, ha nyugodtan tudnánk élvezni azt, amibe ennyi munkát fektettünk.

Ami a Magyar Művészeti Akadémiát illeti:

...egyszer szólaltam fel, nagyon röviden, és most is így gondolom. Nem gondolom, hogy bármi fajta kultúrpolitkának az a dolga, hogy megmondja, hogy mi a jó és mi a nem.

Hál’ istennek, a Magyar Nemzeti Filmalap is így gondolja. Én nagyon örülök annak, hogy abból a pénzből, amit a magyar dolgozók a véres-verejtékes munkájukkal megkeresnek, és utána lottószelvényre költenek, egy pici részéből mozgóképes kultúra lesz. És ez lenyomata lesz annak, ahogy mi éltünk itt 2000-es évek elején.

Azért sajnálom és bánom, mint a kutya azt a két mondatot, amit elmondtam ebben az interjúban. Valóban így gondolom. Nagyon keserűen nézem, ahogy az ország, illetve annak a jelenlegi kormánya működik. Nagyon keserűen nézem azt, hogy helyes emberek szét vannak választva, egymás ellen vannak hergelve, egymás ellen vannak uszítva. De borzasztóan bánt, hogy ahelyett, hogy örömöt, egy kis megkönnyebbülést hozna ez a film ebbe az iszonyatosan feszült országba, hogy egy kicsit mással tudjunk foglalkozni, sikerült megint itt kikötnünk. Tulajdonképpen ami történt, kicsit illusztrálja azt, ami az én bajom.

 

Enyedi Ildikó azt is hozzátette: a 2000-es évek elején a filmtörvény nagy változást hozott a magyar filmművészetből; immáron a szakmai szempontok dominálnak, szakemberek döntenek pénzekről és mindegyik film annyiból készül el, amennyibe valójában kerül. "Kiforrott, kész filmeket látunk, egy új generáció nőtt fel."

Enyedinek van terve az új filmre: Füst Milán Feleségem története című regényének filmváltozatát régóta szeretné megcsinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7412280559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konrada 2017.02.23. 13:45:32

@pamut:
Igazi szalmabáb-harcos vagy.
Kitalálsz történeteket, aztán úgy írsz róla, mintha a másik tette volna azt.
Igazából küzdhetnék veled - idézeteket követelve, téged idézgetve - de ennek semmi értelme, mert téged meggyőzni úgy sem lehet, de ehhez át kéne venni a te érdekes stílusodat is, ahhoz meg nincs....

Szóval továbbra is: Ignore.

Tom66 2017.02.23. 13:47:08

@pamut: A soraidat olvasva csak az jut eszembe, hogy hülyével vitatkozni olyan, mint egy galambbal sakkozni.

pamut 2017.02.23. 13:49:47

@konrada:

Hiába menekülsz önmagad elől, a saját kommented elől, az ott van és elolvasható, hiába is vergődsz, nem tudod letagadni, íme:

"Enyedi elmondta a véleményét.
Jól tette.
Enyedi ragaszkodik a véleményéhez, nem forgat köpönyeget.
Jól teszi.
Enyedi csinált egy minden bizonnyal jó filmet (az Arany Medve erre tán biztosíték.)

...én már csak azt nem értem, hogyan tehette ezt meg egy olyan diktatúrában, melyben csak a csókosok kaphatnak lehetőséget, ahol nincs szólásszabadság, és a másként gondolkodókat ellehetelenítik..."

És a kommented linkje:
b1.blog.hu/2017/02/22/enyedi_ildiko_sokkal_tobb_kot_ossze_minket_mint_elvalaszt/full_commentlist/1#c32503411

Az meg különösen szánalmas, ahogy még reagálni is gyáva vagy arra ahogy cáfoltam a hamis logikádat Szabó István Mephistos példájával.... és amilyen gyáva vagy a továbbiakban is gyáva leszel ezzel szembenézni :)

pamut 2017.02.23. 13:50:38

@Tom66:
Nincsenek neked érveid galambocska, ez a te bajod.

Attilajukkaja 2017.02.23. 14:02:33

Amúgy meg ki az a Deutsch Tamás? Árulja el már valaki!

Sean MacTíre 2017.02.23. 14:06:55

@dr. mesterséges színezék: a hazam nem a kormanypart es a kormany. Neked az?

korupisti 2017.02.23. 14:08:23

@korupisti: Bocs, az állj két l-lel írandó!

pamut 2017.02.23. 14:09:25

@korupisti:
1. igen mi magyarok, ki más? tán az üzbégek legyen rá büszkék?
2. de, nagyon igen. homofób? mi van? :D
3. az igaztalanok olyanok mint a fideszesek.
4. szánalmas szó-kiforgatás
5. ismét szánalmas szó-kiforgatás, egyértelműen a karaktergyilkosságról írtam.
6. te magad gyűlölöd Sorost, és nyilván mindenki mást is, akire rámutat orbán hogy gyűlöld.

pamut 2017.02.23. 14:10:17

@Attilajukkaja:
egy senki.
pont ezért bízzák rá az aljamelót, ez még fideszes mércével is legalja, pedig ők eleve legalul vannak....

ogli dzsí 2017.02.23. 14:16:22

bámulatos sikere ez a díj az orbán kormánynak és a nemzeti filmalapnak

Attilajukkaja 2017.02.23. 14:19:02

@pamut:
"egy senki."
:o)))
Nem az a nőcsábász gyerek?

pamut 2017.02.23. 14:20:04

@ogli dzsí:
jaja :D

és Szabó István 1982-es Oscar díja meg Aczél György "bámulatos sikere", ugye komcsi elvtárs? :DDD

konrada 2017.02.23. 14:37:22

@pamut:
Így kell ez! Egy igazi szalmabáb harcos mindig tudja, hol kell kiragadni az idézetből!
Ezt nem véletlen hagytad már le:
"...vagy ez utóbbiak nem is igazak, csak el akarják ezt velünk hitetni?
Én már összevagyok zavarodva kérem! A fenének kell gondolkodni az összefüggéseken, mikor itt annyi hivatásos megmondó ember van, aki ezt megteszi helyettünk. "

...mert egyébként pont azért ignoráltalak (illetve foglak) mert kitaláltál valami olyant, amiről soha sehol nem írtam, és számon kéred tőlem: "hamis logikádat Szabó István Mephistos példájával".

...mert egyébként: Szabó István egyetlen egy filmfesztiválon nem állt ki bírálni a rendszert, illetve ha valaki mégis megtette ezt valamiféle világeseményen, az legközelebb a rendszerváltáskor dolgozhatott a szakmájában.
Mert egy diktatúra így működik...
Na pá...

pamut 2017.02.23. 15:15:02

@konrada: irtó röhejes, hogy miközben folyamatosan hisztizel hogy ignorálsz engem, aközben folyamatosan válaszolsz :D és természetesen ismét hazudgálsz, de hát tőled ezt már megszoktuk :) Enyedivel vezetted fel a kommented, nem egyszer de egyenesen 3x is néven nevezve őt, róla írtál, őt mocskoltad a hazugságaiddal.

Szabó Istvánnak pedig az egész filmje nem más, mint a rendszer (és seggnyalóinak) bírálata, te ostoba! :DDD A filmet se láttad, idióta?
Na, erőlködj még :D

pamut 2017.02.23. 15:15:58

@cardiobascuralis:
Akkor tegyél feljelentést kérlek de azonnal. Ja hogy csak egy rágalmazó nagypofájú fideszes vagy....

dr. mesterséges színezék 2017.02.23. 15:19:30

@Sean MacTíre: Szerintem ezt nem nekem akartad címezni, de azért megválaszolom: rohadtul nem.

dr. mesterséges színezék 2017.02.23. 15:21:15

@pamut: Arra még Viktor is emlékszik, amikor Rákosi 6:3-ra verte az angolokat.

korupisti 2017.02.23. 15:46:41

@pamut: Na mégeccer!
"Csak a hazaáruló tolvaj fideszmaffia és gyűlölet-zombivá korcsosított hívei érdekeltek minden igaz magyar rágalmazásában, karaktergyilkosságában, leölésében".
Nem én írtam, különös tekintettel a "LEÖLÉSÉBEN" ..részletre. Említettem, hogy mintha szövegértelmezési gondjai lennének. Szókiforgatás? Nem hiszem.
Más. " te magad gyűlölöd Sorost, és nyilván mindenki mást is, akire rámutat orbán hogy gyűlöld".
Na akkor tessék figyelni!
Egy 65éves, nem fidióta, nem orbánseggkoromtalanítócsicskaFideSSlakáj vagyok, hanem egy saját, Önálló, független életfelfogással, világnézettel rendelkező fickó, akinek a Fidesz-vezér kis túlzással a gyereke lehetne. Már akkor (1985) ott voltam a Nemzeti Múzeumnál, amikor Demszkyéket(is) bevitték. A kerületi párttitkárt és Csehák Juditot szarrá tapsoltuk, mert akkor még nem volt mobiltelefon. Persze végül futni kellett. Volt akit utolértek volt akit nem. Nem dicsekvés, de van mire emlékezni. Nem tagadom, hogy jobbközép de nem szélsőjobbos nézeteket vallok,némi (neo)kon zamattal. Párttag nem voltam, nem is szándékozok az lenni. A fiatlos hév rendben, de a vitapartnert illik tiszteletben tartani, pláne ha a másik fél is elvárja ugyanazt, így pl. a hazaáruló tolvaj, fideszmaffiózó,gyűlölet-zombi-korcs usw. nagyon nem nyert Igaz magamnak is megengedtem egy-két kifogásolható minősítést. Az életkor
nem érdem, nem, szégyen, csupán állapot. Amit a mostani korosztály(ok) ízlelgetnek, annak epe keserű változatát nekünk több évtizeden keresztül nyomták le a torkunkon. Sebaj kiköptük elmúlt. Megyünk tovább. Eszemben sincs a fiatalokat kioktatni, vannak dolgok, ideák, amik csak egy bizonyos (élet)kor után tisztulnak le az emberben. Legyen energiájuk, kitartásuk, szerencséjük, de ne minősítsék az ismeretlen(eke)t alpári módon, degradálva, ok nélkül. A társadalom nem csak balos, jobbos, liberál stb., hanem sokféle, minek cimkézni, megbélyegezni, unalomig ismételgetett a hangoztatóikat minősítő lózungokat puffogtatni.
Még valalmi: Soros Györgyöt nem gyűlölöm, igaz nem is rajongok érte. A"munkásságát" illetően számora több a kérdő-mint a felkiáltójel. Jóval több idő és hely kellene,hogy belemerüljünk a személyét illető pénzügyi, gazdaságelméleti, emberi, kozmopolita- világkép, erkölcsi tartás stb-stb. elemzésébe.
Egyébként„ minden kritikát , mondom kritikát megköszönök, mert minden kritikából tanulok valamit. Ha mást nem, arról, aki írta, és abból, ahogy, amikor és amiért írta.
Végül engdje meg, hogy két szösszenettel csaljak mosolyt az arcára! Már elmúltam hatvan, de még nem vagyok hetven, tudom, hogy kell(ene) győztesnek lenni, de már nincsen hozzá kedvem.”
Más. Egy régi amerikai mondás szerint, ha egy idióta ismerősünk azt gondolja magáról, hogy nélkülözhetetlen, kérjük meg, hogy vegyen maga elé egy lavór vizet, dugja bele az ujját, vegye ki, és nézze meg, maradt-e utána lyuk”
Minden jót fiatal(?) kommentelő társ, üdvözlettel István

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.23. 16:55:12

@konrada: "hogyan tehette ezt meg egy olyan diktatúrában, melyben csak a csókosok kaphatnak lehetőséget, ahol nincs szólásszabadság"

Orbán gazdád még nem teljesen kész a kádári diktatúrája ki;pításável. Várj még türelmesen pár évet. Tudni fogod, hogy mikor készül el vele, akkor kezdődnek a kínvallatások.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.23. 17:01:50

@dr. mesterséges színezék: "Rákosi 6:3-ra verte az angolokat. "

:)) Ja, ja. orbán fociban sehol sincs Rákositól.

Attilajukkaja 2017.02.23. 17:04:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"orbán fociban sehol sincs Rákositól."
De már erősen dolgozik rajta. Nem csak fociban.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.23. 17:07:47

@korupisti: "Patrióta?"

Igen. Soros György a legnagyobb magyar patrióta Széchenyi óta.

"Önzetlenül támogatja a hazáját?"

Igen, teljesen önzetlenül. Ugyanzen a pénzen vehetne uradalmakat, mint a hazaáruló orbán, de ő a nemzetnek adja.

"Támogatja a magyarságot? Egy atomnyi részét igen"

Kevesled a milliárdokat? Irigyled orbánt, hogy ő egy évi Angliai tartózkodást kapott? Vagy mi?

korupisti 2017.02.23. 17:23:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
A vagy mire majdnem elállt a szavam, hogy jön ide Orbán?
Nem igazán vagyok híve az egy(két) mondatos észosztásnak, de ebben az országban megszokott. Egyik trendi nézet a mindenért zorbán a hibás, a másik szerint mindent zorbán oldjon meg. Szerintem mindkét megközelítés félrevezető.. Más.
@pamutnak leírtam a lényeget. Elolvasható. Ugye nem sértés, ha nem teszem mégegyszer? Jobbat tudok, idemásolom, hogy ne kelljen fáradni a keresgéléssel.

@pamut: Na mégeccer!
"Csak a hazaáruló tolvaj fideszmaffia és gyűlölet-zombivá korcsosított hívei érdekeltek minden igaz magyar rágalmazásában, karaktergyilkosságában, leölésében".
Nem én írtam, különös tekintettel a "LEÖLÉSÉBEN" ..részletre. Említettem, hogy mintha szövegértelmezési gondjai lennének. Szókiforgatás? Nem hiszem.
Más. " te magad gyűlölöd Sorost, és nyilván mindenki mást is, akire rámutat orbán hogy gyűlöld".
Na akkor tessék figyelni!
Egy 65éves, nem fidióta, nem orbánseggkoromtalanítócsicskaFideSSlakáj vagyok, hanem egy saját, Önálló, független életfelfogással, világnézettel rendelkező fickó, akinek a Fidesz-vezér kis túlzással a gyereke lehetne. Már akkor (1985) ott voltam a Nemzeti Múzeumnál, amikor Demszkyéket(is) bevitték. A kerületi párttitkárt és Csehák Juditot szarrá tapsoltuk, mert akkor még nem volt mobiltelefon. Persze végül futni kellett. Volt akit utolértek volt akit nem. Nem dicsekvés, de van mire emlékezni. Nem tagadom, hogy jobbközép de nem szélsőjobbos nézeteket vallok,némi (neo)kon zamattal. Párttag nem voltam, nem is szándékozok az lenni. A fiatlos hév rendben, de a vitapartnert illik tiszteletben tartani, pláne ha a másik fél is elvárja ugyanazt, így pl. a hazaáruló tolvaj, fideszmaffiózó,gyűlölet-zombi-korcs usw. nagyon nem nyert Igaz magamnak is megengedtem egy-két kifogásolható minősítést. Az életkor
nem érdem, nem, szégyen, csupán állapot. Amit a mostani korosztály(ok) ízlelgetnek, annak epe keserű változatát nekünk több évtizeden keresztül nyomták le a torkunkon. Sebaj kiköptük elmúlt. Megyünk tovább. Eszemben sincs a fiatalokat kioktatni, vannak dolgok, ideák, amik csak egy bizonyos (élet)kor után tisztulnak le az emberben. Legyen energiájuk, kitartásuk, szerencséjük, de ne minősítsék az ismeretlen(eke)t alpári módon, degradálva, ok nélkül. A társadalom nem csak balos, jobbos, liberál stb., hanem sokféle, minek cimkézni, megbélyegezni, unalomig ismételgetett a hangoztatóikat minősítő lózungokat puffogtatni.
Még valalmi: Soros Györgyöt nem gyűlölöm, igaz nem is rajongok érte. A"munkásságát" illetően számora több a kérdő-mint a felkiáltójel. Jóval több idő és hely kellene,hogy belemerüljünk a személyét illető pénzügyi, gazdaságelméleti, emberi, kozmopolita- világkép, erkölcsi tartás stb-stb. elemzésébe.
Egyébként„ minden kritikát , mondom kritikát megköszönök, mert minden kritikából tanulok valamit. Ha mást nem, arról, aki írta, és abból, ahogy, amikor és amiért írta.
Végül engdje meg, hogy két szösszenettel csaljak mosolyt az arcára! Már elmúltam hatvan, de még nem vagyok hetven, tudom, hogy kell(ene) győztesnek lenni, de már nincsen hozzá kedvem.”
Más. Egy régi amerikai mondás szerint, ha egy idióta ismerősünk azt gondolja magáról, hogy nélkülözhetetlen, kérjük meg, hogy vegyen maga elé egy lavór vizet, dugja bele az ujját, vegye ki, és nézze meg, maradt-e utána lyuk”
Minden jót fiatal(?) kommentelő társ, üdvözlettel István

Az üdvözelet a MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN nick adressnek is kijár. István

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.23. 17:30:51

@korupisti: "Nem igazán vagyok híve az egy(két) mondatos észosztásnak"

Ne osztogasd, aminek te is híján vagy! :))

"hogy jön ide Orbán? "

Soros bőkezűen támogatta. Ne rám haragudj, orbán pályázott a Sorosnál. Most már bánja orbán, mint a kutya, amelyik hetet kölykezett, mert kidobott pénz és idő volt.

Jöhettem volna a magam példájával is, de én csak egy nyamvadt konferencia utazást kaptam a Soros Alapítványtól.

Attilajukkaja 2017.02.23. 17:33:27

@korupisti:
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Ugyanzen a pénzen vehetne uradalmakat, mint a hazaáruló orbán, de ő a nemzetnek adja."
Ahogyan itt is elhangzott, még Orbánnak is segített kikupálódnia. És már akkor is a demokráciát támogatta pénzügyileg, amikor a Fidesznek ez még nem volt büdös. Most sem tesz mást világszerte. Tisztelem érte.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.23. 17:36:50

@Attilajukkaja: "Orbánnak is segített kikupálódnia."

Nem nagy sikerrel, az most is az asztalra szarik. :))

Attilajukkaja 2017.02.23. 17:36:52

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Most már bánja orbán, mint a kutya, amelyik hetet kölykezett, mert kidobott pénz és idő volt."
Nem értek veled egyet (Na végre! He-he). Se kidobott pénz, se idő nem volt az neki. Fele ennyire se tudna angolul, ha nem töltött volna jó pár értékes hónapot Oxfordban, ahova Soros nélkül a büdös életbe nem jutott volna ki.

Attilajukkaja 2017.02.23. 17:39:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Nem nagy sikerrel, az most is az asztalra szarik. "
:o))) És ezt már úgy, hogy ki van kupálódva!!! Képzelheted, mi lenne Soros nélkül!
(Fúj, elhatárolódom magamtól, hazaárulásért fel is jelentem magam.)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.23. 17:40:13

@korupisti: "hogy jön ide Orbán?"

Ja értem, erre gondolsz: "Ugyanzen a pénzen vehetne uradalmakat, mint a hazaáruló orbán, de ő a nemzetnek adja."

Hirtelen ez jutott eszembe, nem tudok orbánnál nagyobb tolvajt e kis hazában.

Ha szíjgyártóval jövök, akkor azt fogod mondani, hogy eltörpül az ő lopott 167 milliója Soros György adományaihoz képest.

Cycmen 2017.02.23. 17:41:32

@pamut: Soros György valóban a legnagyobb magyar patrióta Széchenyi óta,

Kun Béláékat kifelejtetted és ilyen alapon Rákosi is nagy patrióta volt! Szegény Széchenyi, hogy a szádra vetted!

Attilajukkaja 2017.02.23. 17:43:16

@Cycmen:
"Szegény Széchenyi, hogy a szádra vetted!"
Miért? Most éppen te is azt tetted? Vagy vannak magyarok, akik a szájukra vehetik és vannak, akik nem?

korupisti 2017.02.23. 18:03:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Nem ugyanarra gondolunk, nem ugyanarról beszélünk. Látom sikerült nem elolvasni, és így érdemi válasz nélkül hagyni az általam előzőleg ajánlott pár sort. Semmi reakció?
Fel kellett volna már ismerni, hogy alapvetően se OV, se Soros, se az egész mostani bagázs nem releváns számomra, kár erőltetni ezt a vonalat, vagy ez egy fixa idea, mint Mórickánál, hogy mindenről ugyanaz jut eszébe?
Ne osztogasd, aminek te is híján vagy! :)) Hm. A kommenteknél gyakran használt karakter nélküli egyen szöveg. Kis akarattal mehet(ne) jobban is. De biztosan van alapja, hogy sikerült ilyen elmés következtetésre jutni?
Más. Csak magunk között: az SMS hangulat jeleknél semmit sem utálnak jobban az USA
kiscsoportosai., és ők már csak tudják .Azért üdvözlet, legyen kellemes az este! István

Attilajukkaja 2017.02.23. 18:10:22

@korupisti:
"Csak magunk között: az SMS hangulat jeleknél semmit sem utálnak jobban az USA
kiscsoportosai"
Kedves István!
Eddig szívesen olvastam a hozzászólásaidat, de ez a mostani nyelvi kioktatósdi most miért kellett?

Attilajukkaja 2017.02.23. 18:13:39

@Cycmen:
"Te ezt nem értheted!"
De miééééért?

korupisti 2017.02.23. 18:15:06

@Attilajukkaja: Bocskor, de valami störung van!@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: -nek szólt a bejegyzés. Nem neked szántam! Vagy két nick néven dolgozol?
Hiába, öregszem. Legyen egy jó estéd! István

Cycmen 2017.02.23. 18:19:17

@Attilajukkaja: De miééééért?

Most úgy mellbevágnálak egy fluimucil feiratú szívlapáttal! :D

Attilajukkaja 2017.02.23. 18:24:00

@Cycmen:
"Most úgy mellbevágnálak egy fluimucil feiratú szívlapáttal!"
Látom, vetted a lapot! :o))))

@korupisti:
"Bocskor, de valami störung van!"
Bocsi, de ezt nem értem. Nagyon tájékozatlan lehetek. :o(

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.23. 18:29:38

@korupisti: "Nem neked szántam!"

Ezennel explicit engedélyt adok, @Attilajukkaja:-nak, hogy minden nekem küldött és általam küldött kommenthez hozzásóljon. És minden máshoz, amihez csak kedve tartja.

Attilajukkaja 2017.02.23. 18:29:52

@korupisti:
"Nem neked szántam! Vagy két nick néven dolgozol?"
Ja, tudom, hogy nem nekem szántad, csak azt nem tudtam, hogy akkor nem is reagálhatok rá. Bocsi (lábujjhegyen balra el a függönyök mögé....)! :o(

Attilajukkaja 2017.02.23. 18:32:21

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"engedélyt adok, @Attilajukkaja:-nak, hogy minden nekem küldött és általam küldött kommenthez hozzásóljon. És minden máshoz, amihez csak kedve tartja."
Most akkor egy kicsit megnyugodtam (függöny mögül kikandikálás).
Köszi!

Peter Götz 2017.02.23. 18:33:14

szerencsére építik az új stadiont a népstadion helyén és rögtön sikerült 190 milliárdra növelni költségeket.....

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.23. 18:33:39

@korupisti: "se Soros, se az egész mostani bagázs nem releváns számomra"

Sorosnak semmi köze a mostani "bagázshoz". Sok évtized óta támogatja a magyar demokrácia kialakulását. Ha nem próbáltad volna dehonesztálni Sorost, nyilván nem válaszoltam volna. Veled is csak eggyel többen vagyunk.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.23. 18:35:13

@Peter Götz: "rögtön sikerült 190 milliárdra növelni költségeket...."

Aki pedig ezt az olimpiai álmokhoz társítja, az hazaáruló. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.23. 18:36:00

@Attilajukkaja: "függöny mögül kikandikálás"

:)) Mi vagy te? orbán?

Attilajukkaja 2017.02.23. 18:39:58

@korupisti:
Nem bántásnak szántam a hozzászólásomat. Mivel azt mondtad, hogy nem bánod a kritikát, ezért éreztem úgy, hogy elmondhatom a véleményemet. Lehet, hogy rosszul tettem. Nem ez lesz az első eset. Legközelebb már tudom, mire számíthatok.
Bocsi.

@Peter Götz:
" rögtön sikerült 190 milliárdra növelni költségeket....."
Azt hiszem, senkinek nem volt kétsége afelől, hogy az ellopható pénz el is lesz lopva. Ha nem olimpia címén, akkor valami másén. De a Momentum arra is rámutatott, hogy ha Orbánon tartjuk a szemünket, akkor ez egyre nehezebben fog neki menni.

Attilajukkaja 2017.02.23. 18:44:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
":)) Mi vagy te? orbán?"
Erre nem is gondoltam!! :o)))
Általában a színészek szoktak kikandikálni az előadások során a függöny mögül, hogy lássák a nézők reakcióit. De "Ki lehet ma nálunk tehetségesebb és nagyobb színész Orbánnál?" - kérdezhetném, ha ezzel nem degradálnám le a magyar színészeink legjavát.

korupisti 2017.02.23. 18:46:17

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Dehonesztálni? Miért baj az, ha mások az "értékelési szempontjaink"? Eggyel többen?
Hja kérem, aki az egyet nem becsüli. Egy élmény volt. Üdv. István

korupisti 2017.02.23. 18:49:31

@Attilajukkaja: Ugyan már, nem ennyire véresen komoly a dolog. Már csak azért sem amit az előzőekben írtál.

Attilajukkaja 2017.02.23. 18:51:47

@korupisti:
Akkor jó. Kicsit megijedtem. :o)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.23. 19:09:08

@korupisti: "mások az "értékelési szempontjaink"? "

Nem más volt az értékelési szempontod, hanem aljas és hazug voltál.

korupisti 2017.02.23. 19:14:32

@Attilajukkaja:
Szerencse, hogy csak kicsit ijedtél meg. Hogy miért? Nem túl elterjedt: úgy megijedtem, hogy egy filllér se maradt a zsebemben. Nem egy nagy ihaj, de így este felé abból főzünk, ami maradt. Üdv. István

Attilajukkaja 2017.02.23. 19:20:35

@korupisti:
Neked is jó estét!
Érdekes, hogy pont a főzésre terelted a szót. Rövidesen nekem is búcsúznom kell, mert vacsorát kell adnom a családomnak. Ahogyan minden este.
Amúgy nem vagyok különösebben ijedős, de nem szeretem, amikor váratlanul meglepnek. Gondolom, ezzel te is így vagy.

korupisti 2017.02.23. 20:22:52

"Nem más volt az értékelési szempontod, hanem aljas és hazug voltál" Konkluzió:
A diplomáciai érzék értékelhetetlen, általános tájékozottság az elvárható szint alatt.
Más emberek iránti tisztelet, konstrukciós szándék nem mérhető. Komment partnerrel való szellemi szinkron, empatikus együttható 0.0001 bit. Rosszindulat, kissebbségi komlexus mértékét a Geiger müller számláló se képes mérni. Ez a libsoviniszta, elkényeztetett büdös bunkó közriadalmat keltve sérteget, állít valótlanságokat, ő akinek gyerekkorában a szomszéd disznójának vájúja elől ellopott moslékot a nevelő szülő napi rendszerességel, az asztal alatt lökte az orra elé! A vázolt, hiányos táplákozás okozta szellemi leépülés okozza a komment-piranha aljas és hazug, lenéző megnyilvánulásait, aminek megszűn(tet)ésére csak a delikvens Nyírő Gyula Kórház megfelelő osztályára való beszállítása és hosszú távú ott tartása estén lehet némi esély. A kilátásokról az illetékes orvos információinak megfelelően írásban tájékoztatják az érdeklődőket.

korupisti 2017.02.23. 20:28:16

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Nem más volt az értékelési szempontod, hanem aljas és hazug voltál" Konkluzió:
A diplomáciai érzék értékelhetetlen, általános tájékozottság az elvárható szint alatt.
Más emberek iránti tisztelet, konstrukciós szándék nem mérhető. Komment partnerrel való szellemi szinkron, empatikus együttható 0.0001 bit. Rosszindulat, kissebbségi komlexus mértékét a Geiger müller számláló se képes mérni. Ez a libsoviniszta, elkényeztetett büdös bunkó közriadalmat keltve sérteget, állít valótlanságokat, ő akinek gyerekkorában a szomszéd disznójának vájúja elől ellopott moslékot a nevelő szülő napi rendszerességel, az asztal alatt lökte az orra elé! A vázolt, hiányos táplákozás okozta szellemi leépülés okozza a komment-piranha aljas és hazug, lenéző megnyilvánulásait, aminek megszűn(tet)ésére csak a delikvens Nyírő Gyula Kórház megfelelő osztályára való beszállítása és hosszú távú ott tartása estén lehet némi esély. A kilátásokról az illetékes orvos információinak megfelelően írásban tájékoztatják az érdeklődőket.

pamut 2017.02.23. 23:00:19

@Cycmen:
hülye vagy te, de nagyon.

dr. mesterséges színezék 2017.02.23. 23:17:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Aki pedig ezt az olimpiai álmokhoz társítja, az hazaáruló. :))"

Kollégámmal - aki egyébként (figyelem, határontúliakozva gyurcsányozók!) Nagyváradról települt át, és mivel látott már testközelből nem éppen legvidámabb barakkot, kurvára nem boldog azzal a demokratikus tendenciával, amit itten jobban teljesítésnek hívunk - szóval ezzel a kollégámmal ma rájöttünk, hogy a hazaárulás itten tkp. ugyanolyan gyakori, mint az eredendő bűn.
Alapértelmezetten mindenki hazaárulónak születik, de a fidesz tagság, illetve a kritikamentes egyetértés Viktorral keresztvízként, bemerítkezésként üzemel.
Így persze az is világos lett, hogy itt nem intézményesített lopás folyik, hanem csupán búcsúcédulákat árul a kormány a zemberek üdvéért. Egyesek meg úgy köszönik meg, hogy... áhhh... menthetetlen hazaárulók.

chrisred 2017.02.24. 05:05:46

@korupisti: "A magyar dolgozók, véres verejtékes munka..etc., rosszabb mint Róth Matyi dumája volt!"

És Orbánék dumája a keményen dolgozó kisemberről? Akkor is háborogtál? Egy másik keményen dolgozó embertől elfogadható ez a kitétel, egy hájas, életében semmi értelmes munkát nem végző politikustól gyomorforgató.

"A lottószelvényre költenek kitétel a csúcs, szerintem meghaladja az épeszű emberek ingerküszöbét, az "érintettek" ha olvasnák talán nagyon csúnyákat mondanának.
Akár föl is szólíthatná a véresen verejtékezőket, hogy lottó helyett a filmje vetítésére vegyenek jegyet ,gratulálok!"

Gondolom, lövésed sincs arról, hogy kerül ide a lottó. A hatoslottó bevételének 80%-a Nemzeti Filmalaphoz kerül, Vajna bácsi gondozza a kaszinópénzek mellett.

chrisred 2017.02.24. 05:08:25

@Cycmen: Nem, ők inkább Moszkvát szolgálták, Orbánhoz hasonlóan.

Cycmen 2017.02.24. 10:20:07

@pamut: Nem én vagyok hülye barátom, hanem te vagy egy arrogáns, közönséges retard fasz! Egy értelmes mondatod sincs, a szókincsed a béka segge alatt van,még ez a közönséges kanász szókészlet is néhány visszaköszönő mocsokra szorítkozik. Realitásérzéked nulla, összehordasz minden ökörséget és meg vagy győződve szellemi fölényedről. Engem egyébként nem zökkent ez ki a nyugalmamból, csaxólok!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.24. 10:21:08

@korupisti: "diplomáciai érzék értékelhetetlen"

Hiába tetteted magad húlyének, az az aljas hazugsáőgodat nem menti.

Attilajukkaja 2017.02.24. 10:44:05

@korupisti:
Nem értem, tulajdonképpen mi bajod Enyedi Ildikóval.

Attilajukkaja 2017.02.24. 11:22:01

@korupisti:
Kicsit részletesebben. Enyedi Ildikó munkáját nem sokan támogatták a kormányok részéről, de amikor engedték dolgozni, mindig kivételes minőségű munkát végzett. Igazán büszkék lehetünk rá nemzetközi szinten. Ez azért nem semmi.
A mostani kormányzásról alkotott véleménye nagyon egybecseng az enyémmel. Lehet, hogy egy kisebbségi (????) vélemény, de akkor is sokan vagyunk, akik ugyanígy érzünk. Lehet, hogy nincs igazunk, de akkor sem lehet minket ignorálni, vagy elintézni azzal, hogy hülye libsibolsik. Túl sokan érzünk hasonlóan, mint Ildikó. Ezt be kellene látni. És azt is, hogy ez nem egyenlő azzal, hogy Gyurcsányt sírjuk vissza.
A lottóval kapcsolatos megjegyzésed valószínűleg tényleg abból fakad, hogy nem ismered a Nemzeti Filmalap finanszírozását. Bocsánatos tévedés.
Ildikó szerintem nagyon józanul és elegánsan kezelte a Deutsch Tomi hozzá intézett kritikáját is. Ez a "politikus" sokat tanulhatna tőle emberségről és diplomáciáról.
Ildikó azon mondatát, hogy "Bizalomban és nyugalomban tudtam dolgozni, ennyit kér minden rendező minden producertől" én úgy módosítanám, hogy minden ember ezt szeretné a saját munkahelyén. Elegünk van már a neokádárista hangulatból, ami egyre inkább újra eluralkodik a munkahelyeken. Főleg, ha a közszférában dolgozunk.
De ez már túlmutat azon, amit Enyedi olyan szépen megfogalmazott két-három mondatban. :o)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.24. 11:30:10

@Attilajukkaja: "mi bajod Enyedi Ildikóval. "

Biztos zsidó. Vagy néger. De a legnagyobb baj, hogy nem orbán talpnyalója.

Attilajukkaja 2017.02.24. 11:43:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Biztos zsidó. Vagy néger. De a legnagyobb baj, hogy nem orbán talpnyalója."
Ez is meglehet. De ennél picit megalapozottabb válaszra számítok.
Tudod, én úgy gondolom, hogy a magyar társadalom nem most szakadt ketté, hanem valahol a második világháború környékén, vagy még annál is előbb. Nem vagyok történész, csak a közelmúltat látom (?). :o)
A Kádár korszaknak (a világháborúnak) voltak nyertesei és vesztesei is. Hogy most melyik politikai tábort támogatod, az sokban múlik azon, hogy a te nagyapád, apád melyik csoporthoz tartozott. Nálam mindenképpen ez a helyzet.
Nem tudom elítélni azt, aki másként látja a világot, mert máshonnan indult. Igyekszem őket is megérteni, bár ez nem mindig sikerül.
A mostani kormányt azért nem szeretem, mert ezen a megosztottságon nem segíteni akar, hanem önös érdekből kihasználja. De nagyon!

Attilajukkaja 2017.02.24. 12:07:04

@dr. mesterséges színezék:
"Alapértelmezetten mindenki hazaárulónak születik, de a fidesz tagság, illetve a kritikamentes egyetértés Viktorral keresztvízként, bemerítkezésként üzemel."
Ezen szétröhögtem magam. Nagggyon jó!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.24. 12:26:23

@Cycmen: Szeretlek, imádlak, de én itt nem fogok veled ezen vitatkoni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.24. 12:28:51

@Attilajukkaja: "a magyar társadalom nem most szakadt ketté, hanem valahol a második világháború környékén, vagy még annál is előbb."

Hallgass az öregre, a fidesz szakította ketté, 2002 óta egyre jobban.

A kádárkorban, vagy a kilencvenes években nem volt ilyen.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.24. 12:34:13

@Cycmen: Van egy barátom, egyszer kiderült, hogy zsigeri zsidógyűlölő. Minden másban egyetértünk, jól tudunk beszélgetni, elveimmel ellentétes módon nem szakítottam meg vele a kapcsolatot, egyszerűen kerüljük a témát. Nem adtam föl az elveimet, egyszerűen rugalmasan alkalmazom ebben a kivételes esetben.

Attilajukkaja 2017.02.24. 12:40:52

@Cycmen:
"Ha tényleg őszintén így gondolja (íGY A SZART!) akkor Berlinben egy filmdíjátadás kapcsán miért kell azt mondani amit mondott"
Közbeszólhatok? Ezt nem a díjátadáson mondta.

"ha a kormánnyal van baja, akkor nevesítse és ne "az országban történik" dumáját nyomja"
Miért? A kettő között mi a különbség?

"én elhiszem, hogy léhűtő értelmiségi rendezőművészként csak liberális lehet"
És Enyedi Ildikót miért is nevezed léhűtőnek? Talán nem produkált számodra, az országnak eleget? Ezerszer többet. mint a D. Tomika?

"Egy önjelölt nímand"
Talán igazat is adnék neked, ha nem pont most nyerte volna el a világ filmművészetének egyik legrangosabb díját, és nem hozott volna dicsőséget az egész országnak, többek között neked is. :o)))))

"világos számomra ennek a filmdíjnak a mibenléte, a ballib lózungok megjelenítésében élenjáró lelketlen antitalentumok elismertetésére alapították!"
:o))))
Hat te mondod, akkor tutira így van!

Kifelejtetted a beírásodban megemlíteni a karvalytőkét, a rothadó kapitalizmust és Sorost is. Nahát! Micsoda nyegleség!

Attilajukkaja 2017.02.24. 12:47:17

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"A kádárkorban, vagy a kilencvenes években nem volt ilyen."
De nagyon is volt, csak kussolniuk kellett. A rendszerváltás után pont ők jöttek a felszínre, ők azok, akik most megosztják a társadalmat. Persze nem ők azok, hanem a ki nem beszélt ügyek, a történelmünk stb.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.24. 12:54:27

@Attilajukkaja: Nem volt megosztott a társadalom. Volt a párt és a kiszolgálói, és volt a nép. A népen belül nem volt megosztottság.

Cycmen 2017.02.24. 12:56:13

@Attilajukkaja:
Kifelejtetted a beírásodban megemlíteni a karvalytőkét, a rothadó kapitalizmust és Sorost is.

Próbálom a mondanivalómat logikailag azonos témák mentén felfűzni, nincs rá szükségem hogy paneleket építsek be ha kell ha nem. Balos komentelők ismérve négy öt téma különböző sorrendekben való variálása ész nélkül.

Cycmen 2017.02.24. 13:01:48

@Attilajukkaja: Közbeszólhatok? Ezt nem a díjátadáson mondta.

Tisztában vagyok vele hogy rádióriportban, azért írtam hogy "kapcsán", ha gondot okoz értelmezni, akkor majd jobban körülírom csak NEKED!

Cycmen 2017.02.24. 13:05:26

Miért? A kettő között mi a különbség?

A kormány és az ország között? Szerinted a kormány az ország? Egyébként a tisztelet megadása az anyaföldnek nem erős oldalatok mi?

Cycmen 2017.02.24. 13:11:10

@Attilajukkaja: És Enyedi Ildikót miért is nevezed léhűtőnek? Talán nem produkált számodra, az országnak eleget? Ezerszer többet. mint a D. Tomika?

Te, egy filmrendezés számomra nem különösebb produktum, ebben pláne nem sok örömöm lesz miután valószínűleg nem nézem meg mi történt a vágóhídon, a téma valahogy nem hozott lába.
D Tomika meg hogy jön ide? Csak kérdezem!

Attilajukkaja 2017.02.24. 13:18:11

@Cycmen:
"egy filmrendezés számomra nem különösebb produktum"
Még akkor sem, ha világszám? Ha ezzel több elismerést hoz at országnak, mint pl. Fekete György bármelyik megmozdulása?

"valószínűleg nem nézem meg mi történt a vágóhídon, a téma valahogy nem hozott lába."
Nem hibáztatllak érte. Azon csodálkoznék, ha a Saul fiát megnézted volna.

"D Tomika meg hogy jön ide? Csak kérdezem!"
A posztban kiemelt szerep jutott Tomikának, aki beszólt Enyedinek, mert ki merte mondani, amit gondolt. Hát úgy.

Cycmen 2017.02.24. 13:20:49

@Attilajukkaja: "Egy önjelölt nímand"
Talán igazat is adnék neked, ha nem pont most nyerte volna el a világ filmművészetének egyik legrangosabb díját, és nem hozott volna dicsőséget az egész országnak, többek között neked is. :o)))))

Ja, biztosan telt ház lesz a világ összes mozijában, meg bonyodalom a kalózfelvételek miatt! Nem is értem miért nem mentem ki a körútra éjszaka ünnepelni a tömeggel, biztosan mert egy indolens állat vagyok aki semmit nem értékel!

Cycmen 2017.02.24. 13:25:35

@Attilajukkaja: A posztban kiemelt szerep jutott Tomikának, aki beszólt Enyedinek, mert ki merte mondani, amit gondolt. Hát úgy.

Ördögöd van a Saul fiával kapcsolatban, a Tomi pedig azt mond amit akar, nem különösebben érdekel, az az ő véleménye nekem meg van sajátom, ha egyezik némely szempontból az csak a véletlen műve!

Attilajukkaja 2017.02.24. 13:29:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
" A népen belül nem volt megosztottság."
Akkor nem ugyanarról a népről beszélünk. Én azokról, akik haszonélvezői voltak a szocialista rendszernek (pl. az én családom) és akik kárvallottjai (pl. a párom vallásos, értelmiségi és vállalkozó családja). Voltak, akiknek addig nem volt semmijük és éhbérért dolgoztak, és voltak, akik üzleteket, vállalkozásokat vittek saját tulajdonban. Voltak, akik kaptak az államosított javakból, lakásokból, és voltak, akiktől egyszerűen elvették, mert államosították. Voltak, akiknek a gyerekei jobb tanulási lehetőséget kaptak, és voltak, akiknek a gyerekei osztályidegenként nem is jelentkezhettek egyetemre. Voltak, akik megkapták az egyházi iskolákat, és voltak, akik nem járhattak többé misére sem, mert bajba kerültek volna. És még sorolhatnám. Szerinted ez egy egységes társadalom volt? Nagyon nem volt az. Csak nem beszélhettek róla.

Attilajukkaja 2017.02.24. 13:44:23

@Cycmen:
"a Tomi pedig azt mond amit akar, nem különösebben érdekel, az az ő véleménye nekem meg van sajátom, ha egyezik némely szempontból az csak a véletlen műve!"
Ezzel nincs is semmi gond. :o)
Nekem meg Enyedi Ildikóval egyezik a véleményem, de ezt nem nevezném a véletlen művének. Nagyon is valós alapja van.

Kicsit szétdaraboltad az előző hozzászólásaidat, ezét én is csak darabosan tudok válaszolni.

"Tisztában vagyok vele hogy rádióriportban, azért írtam hogy "kapcsán", ha gondot okoz értelmezni, akkor majd jobban körülírom csak NEKED!"
Nem okoz gondot, mert a rádióriport a díjátadó előtt született, ha jól tudom. Szóval nem annak kapcsán.

" Szerinted a kormány az ország? Egyébként a tisztelet megadása az anyaföldnek nem erős oldalatok mi?"
Enyedi Ildikó nem az országot említette, hanem azt, ami az országban történik. Ez pedig jelenleg szinte egyenértékű azzal, amit a kormány művel. És hogy jön ide az anyaföld?

"biztosan telt ház lesz a világ összes mozijában, meg bonyodalom a kalózfelvételek miatt!"
Meglátjuk! A Saul fia eléggé jól szerepelt külföldön is. Nem egy szotyolázással összeköthető esztelen nagy szórakozási lehetőség, de van, akinek a popcorn is ízlik.

Cycmen 2017.02.24. 13:58:44

@Attilajukkaja: Nem okoz gondot, mert a rádióriport a díjátadó előtt született, ha jól tudom. Szóval nem annak kapcsán.

De a díjátadóra ette ki a fene, különben is azzal kezdődött hogy miért gondolom hogy a dijátadón mondta, amire én azt mondtam, hogy nem gondolom, erre te megint pontosítgatsz, csak minek, mert magaddal vitatkozol egy nemlétező problémán, sokszor csinálsz ilyet??? :D

A Saul fia meg szerepeljen ahogy akar, egyébként is belefutottunk ennek kapcsán a másik libsi panelbe miszerint egy érdektelen szartól ha nem omlasz össze spontán ejakulálva akkor egy gumicsizmás tahó lehetsz csak, értem ezt most a szotyola vs. popcorn szembehelyezésére, amit nem is értek, mert kultúrlény nem zabál zárt helyen társaságban büdös popcornt sem, másokat zavarva a ropogtatásával!

Attilajukkaja 2017.02.24. 14:07:55

@Cycmen:
"magaddal vitatkozol egy nemlétező problémán, sokszor csinálsz ilyet?"
Nem, most sem tettem ilyet. :o))))

"A Saul fia meg szerepeljen ahogy akar"
Azt hiszem, ez a kívánságod már régen teljesült.

"belefutottunk ennek kapcsán a másik libsi panelbe miszerint egy érdektelen szartól ha nem omlasz össze spontán ejakulálva akkor egy gumicsizmás tahó lehetsz csak"
Mivel meg sem nézted a filmet, ezért nem tudhatod, hogy mennyire érdektelen vagy szar. A nagyvilágot érdekelte és kiválónak tartotta. A gumicsizmás tahó elnevezés eszembe sem jutott, de ha nálatok így nevezik azokat, akik nem ejakulálnak arra, amiről fogalmuk sincs, hát legyen.

" kultúrlény nem zabál zárt helyen társaságban büdös popcornt sem, másokat zavarva a ropogtatásával"
Hanem mit csinál? Szotyolát köpköd vagy sztaniol papírba csomagolt zörgős cukorkát bontogat? Nálatok mi a szokás? Mesélj!

Cycmen 2017.02.24. 14:15:31

@Attilajukkaja: A holotörténetekből elegem van, moziba pedig zsírszalonnát viszek azzal meg holofilmre amúgy sem engednének be! :DDDDDD

Attilajukkaja 2017.02.24. 14:23:42

@Cycmen:
"A holotörténetekből elegem van"
A Saul fia nem egy szokványos holotörténet. Éppen ezért kapott Oscart.

"moziba pedig zsírszalonnát viszek"
Akkor már értem, honnan veszed a gumicsizmás tahó kifejezést.

Cycmen 2017.02.24. 14:27:32

@Attilajukkaja: Akkor már értem, honnan veszed a gumicsizmás tahó kifejezést.

Ez az első amit értesz! Lesz belőled valami! :D

Attilajukkaja 2017.02.24. 14:32:31

@Cycmen:
"Ez az első amit értesz! Lesz belőled valami! :D"
Megbeszéltük! :o)

pamut 2017.02.24. 15:10:48

@Cycmen:
" Nem én vagyok hülye barátom, hanem te vagy egy arrogáns, közönséges retard fasz! Egy értelmes mondatod sincs, a szókincsed a béka segge alatt van,még ez a közönséges kanász szókészlet is néhány visszaköszönő mocsokra szorítkozik. Realitásérzéked nulla, összehordasz minden ökörséget és meg vagy győződve szellemi fölényedről. Engem egyébként nem zökkent ez ki a nyugalmamból, csaxólok!"

Te Bayer Zsolttal keversz össze engem, akit viszont lovagkereszttel tüntettek ki a cimboráid :)

Sorost pedig te helyezted egy lapra Rákosival, szóval tagadhatatlan tény: nagyon, nagyon, nagyon hülye vagy. És akkor még finoman fogalmaztam, mert nem vagyok szarevő féreg mint Bayer meg a többi fideszes csürhe.

sőőtnagyonis 2017.02.24. 17:05:36

@$pi$: "Jah, mert történetesen megegyezik a véleménye a tieddel. Ha nem egyezne meg, akkor menne a hörgés, hogy fizetett bérenc meg odaszart az asztalra. Világos."
Azt hiszem Dr(mint jogtudós) Sólyom Lászlóra gondolsz, aki szintén oda szarik az asztalra, amikor aláírta az ívet? Szerintem már egyre többen vannak a fidióták között is! Kár hogy a fizetett csapatok nem közöttünk élnek, és a vérünket szívják mint a piócák.

Attilajukkaja 2017.02.24. 17:59:52

@sőőtnagyonis:
Sólyom Lászlóval nincs semmi gond. A tisztességesebb Fideszesek közé tartozik.

sőőtnagyonis 2017.03.01. 19:37:50

@Attilajukkaja:
Ezt én kettéválasztom, és biztos vagyok, hogy ő is! Mert mára nincs szerintem tisztességes fideszes. Már régen készülök az egyiknek a szemére vetni, hogy mikor falcol már le a pártból? A kérdést úgy teszem fel neki, hogy közben befogom az orromat.

Attilajukkaja 2017.03.02. 15:56:22

@sőőtnagyonis:
Sólyom a Fidesz támogatásával lett Elnök, de soha nem volt a párt tagja. Akkoriban még sokan hittek a Fideszben, akik azóta már szintén befogják az orrukat, ha a közelükbe megy egy vérfideszes. Szerintem Sólyom is így lehet vele. Szóval én írtam rosszul, ő csak támogatta a Fideszt akkoriban.

sőőtnagyonis 2017.03.02. 16:24:58

Sajnos Sólyomnak jobban kellett volna tudni, mi mozgatja Orbánt, ezért őt is hibáztatom a történtek miatt.
Az utóbbi időkben egyetlen alkotmánybíró tett figyelmeztetést arra, hogy Orbán a magyar állam lebontására törekszik ez még a 2008-as népszavazás jóváhagyása során történt meg. Ezt a mesterségét Orbán ma már nyíltan végzi az ellenzéknek titulált politikai massza , mint a szar a klotyóba hallgat.

Attilajukkaja 2017.03.02. 16:36:09

@sőőtnagyonis:
Persze, őt is lehet és kell is hibáztatni a történtekért, de neki nem igazán volt akkoriban hatalma. Egy díszpinty státusza volt.
Azóta viszont már többször felszólalt Orbán intézkedései ellen. Itt egy legutóbbi példa:
www.blikk.hu/aktualis/belfold/solyom-laszlo-is-beallt-a-tiltakozo-tanarok-koze/248cqsk

sőőtnagyonis 2017.03.03. 18:41:31

Az ő választékos természetvédelmi igényessége miatt kellett a zengőre szánt radart egy gödörbe rakni, hogy ne érjen semmit.
Most pedig orbánék kilopják a pénzt az egész ország természetvédelmét óvó nemzeti parkok költségvetéséből. Ahhoz már nem is lesz aki pózoljon.
Pedig egykor még a sasfészekhez is felmászott. Tényleg csak egy dísz pinty volt.
süti beállítások módosítása