B1 blogcsalád



Elbukhat az olimpiaellenes népszavazás

2017. február 03. - nickgrabowszki

Jelentősen lelassult az aláírásgyűjtés, emiatt kétségessé vált az akció sikere.momo.jpg

  • 100 ezer aláírás már összegyűlt az olimpiai pályázatról döntő népszavazás kiírásáért.
  • 138 ezer kellene.

De ennél jóval többet, 180-200 ezret érdemes összegyűjteni, ha nem akarják, hogy a Fidesz uralta választási bizottság ne találjon 138 ezer érvényeset.

Mert abban bárki egészen biztosa lehet, hogy

a bizottság mindent megtesz majd azért, hogy ne kelljen kiírni a kormánynak kellemetlen népszavazást.

A Magyar Nemzet azt írja, a második félidőbe lépett az az aláírásgyűjtés. A Momentumnak 30 napja van a 138 ezer eléréséhez.

  • Az első héten 70 ezret gyűjtöttek.
  • A másodikon viszont csak 30 ezret.

Napi 10 ezerről 4-5 ezerre esett vissza az összegyűjtött szignók száma. Ebbe nyilván belejátszott a kellemetlen télvégi időjárás is.

Pedig a fővárosiak kétharmada nem akar olimpiát. Ennélfogva még

akkor sincs veszve semmi,

ha nem jön össze a 138 ezer, és nem lesz népszavazás.

A Nemzetközi Olimpiai Bizottság végez majd a saját felmérést, amely jelentősen befolyásolhatja a pályázat sorsát. Elsősorban negatívan: ha nagy az elutasítás, Orbán Viktor nem kapja meg az olimpiáját.

De ismerve

  • a nemzetközi sportdiplomácia korrupt világát,
  • hogy nem az objektív feltételek, hanem a csúszópénzek döntenek a versenyhelyszínekről,
  • hogy milyen nehéz a NOB-nak jelentkezőt találni a drága és veszteséges rendezvényre,

mégiscsak jobb volna, ha nem bíznánk a NOB-ra, hanem magunk akadályoznánk meg, hogy

az Orbán-rezsim értelmetlenül elverjen néhány 1000 milliárd forintot.

Illetve főleg azt, hogy átjátszák saját kilentúrájuknak.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5312179552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vénkujon 2017.02.03. 23:59:11

meg volt olyan is, hogy a béndzsa fideszes át akarta baszni az aktivistákat hülyealáírással, de aztán a végén nem tudott csalni, és odakerült a neve, meg az aláírása is teljesen szabályosan:(

vénkujon 2017.02.04. 00:01:44

@mpl: én is úgy gondoltam, hogy szar, de mióta rájöttem, hogy a fasza kivan a fidesztől , azóta minden sora arany

andrásúr 2017.02.04. 05:18:37

@amado: Ez utolsóban anyád is benne van ?

nu pagagyí 2017.02.04. 07:32:31

@Arcade Macho: Egy népszavazás költsége elenyésző a Mészáros-féle strómanok korrupciós jutalékaihoz képest, úgy hogy semmit nem nyer a társadalom, ha ezen akarna spórolni a maffiaállam. Egyébként nem kell érvényesnek lennie az olimpiai népszavazásnak, elég, ha összejön a szükséges aláírás és ki kell írni. Szerintem többen lesznek azok, akik nem kérik a közpénzek további ellenőrizhetetlen elherdálását. Persze a pártállam nem reklámozza az eseményt és gondolom a közmédia meg sem említi, vagy csak valami negatív kontextusban. Az is biztos, hogy megpróbálják megakadályozni a fideszes állami szervek (OVI stb.) által, de ennek komoly kockázata lehet, pl. elemi felháborodás, ha nagyon nyilvánvaló a csalás.

Egy érvénytelen népszavazás is súlyos csapás lehet a maffiaállamra, mert így a több tízmilliárdért, hónapokon át tartó kormánykampánnyal (pl. "nemzeti" konzultáció, masszív "közszolgálati" hazudozással) megtámogatott, de végül szintén érvénytelen migráncsos népszavazás is a helyére kerülhet.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.04. 07:35:09

@Ylim:

Nekem az számít, hogy mindenkinek jó legyen. Márpedig a ballibek erősödése rossz lenne mindenkinek.

legális 2017.02.04. 07:37:47

Azert a sok ellenzo megnezhetne,hogy pl Sevilla mit kapott a vilagkiallitastol, radasul evtizedekre. Nalunk meg ugyanez a beszari merjunk kicsik lenni baos csapat kifarolt a vilagkiallitasbol. Csak azert, mert nem az o otletuk volt. Az sem lett volna olcso, rosszabbul is alltunk, de nem 2-3 eves tavlatokban kell a beveteleket nezni

midnight coder 2017.02.04. 07:50:23

@Balt: "Mint látszik, a fentieket idéztem. A személyes véleményem az, hogy ilyen esély, mint Róma, Hamburg, Boston visszalépésével 2024 - ha nem is éri el a 33%-ot - még egyszer nem lesz ebben az évszázadban."

Reméljük, csakugyan így lesz. És azt is, hogy a magyarok számára továbbra sem az agyatlan izompacsirták, hanem a tudomány, kultúra, üzlet terén kimagasló teljesítményt nyújtók lesznek a példakép. Agyatlan izompacsirtából amúgy is nagy a túltermelés - Afrika tömegesen állítja elő azokat, akiket a genetikája eleve erre predesztinál, elvégre az elmúlt pár ezer évben a túlélésüket jelentette, hogy gyorsabbak legyenek a kollégájuknál ha épp jött az oroszlán. Manapság nem a kar, hanem a szellem erejével lehet naggyá egy ember, de egy ország is. Ezért tartok nagyon káros dolognak mindent, ami a szórakoztatóiparnak az élsport nevű ágába önti a pénzt.

Hosszú Katinka lehet hogy remekül úszik, de ezt egy ponty sokkal ügyesebben csinálja. Akkor válasszuk meg a pontyot köztársasági elnöknek ?

mpl 2017.02.04. 08:36:33

@vénkujon:
azoktól nekem is, de ez nem indokolja, hogy ez a szerencsétlen mindenhova odarakja a végtelenül dilettáns hülyeségeit.
:-)

madmanic78 2017.02.04. 08:43:11

@ulpius66: menj már innen légy szíves. Az összes regeddel. Elképesztően türelmes ember vagyok, de amit mostanában művelsz öcsém... Az összes topikban te vagy az első és hörögsz órákig.... Szóval tarts egy szabadnapot.

nu pagagyí 2017.02.04. 08:59:16

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: A maffiakormány által eszkábált olimpia mindenkinek rossz lenne. A magyar társadalomnak azért, mert jobb célra elkölthető pénzeket fognak hülyeségre költeni, már amit nem lopnak el azonnal. Tovább folytatódik majd az olimpiához nem szükséges társadalombiztosítás lebontása, az közegészségügy ledózerolása, a leszakadt vidéki régiók további lepusztítása és kiürítése. A herdálásra szánt pénzt az emberektől fogják ellopni, a szegények még szegényebbek lesznek.

Rossz lesz a világnak is. Mindenféle náció tagjai kínosan fogják érezni magukat egy olyan országban, ahol a közmédia uszít minden idegen ellen, ahol közmunkás-kényszermunkások görnyedeznek, hogy ne kelljen kutyaszarba lépni. A csodaszép látványtervekből olcsón összebuherált barakkok lesznek, hasonlóan az úszó VB-re készült, a tervekre nyomokban sem emlékeztető, kifejezetten ronda építményéhez.

Ez a kormány nem azzal kezdte, hogy elmagyarázza mit nyer az ország és az egyes emberek az eseménnyel. Nem vállalt nyitottságot és áttekinthetőséget a költségek és ráfordítások terén. Nem akarja bevonni a lakosságot, mert nem is akarja figyelembe venni a véleményüket. Nem vállal garanciát arra, hogy a más fontos dolgokat nem fog elhanyagolni. Csak egy újabb jogcím amin "törvényesen", de erkölcstelenül ki lehet szórni a pénzt haveroknak, akik már gőzerővel bele is kezdtek a telekspekulációkba, a szokásos módon milliárdokkal túlárazott agit-propba, testületi fontoskodásba, a kitartott álcivilek pedig a szokásos pénzlenyúlásba.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.04. 09:01:36

@gigabursch: "remélem, hogy megbuknak a nolimpiás férgek"

Miért férgezed le őket? Mert szeretnének dönteni a saját életükől, jövőjükről, vagy mert nem szopják veled együtt az orbán faszát?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.04. 09:03:48

Kurvanagy rábaszás lesz az olimpia, ha a féligkész stadionokba 3000 forintért kell megint tapsolókat bérelnie orbánnak.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.04. 09:07:10

@legális: "Sevilla mit kapott a vilagkiallitastol, radasul evtizedekre."

Úgy könnyű! Sevilla-ban nem egy nemzetellenes maffia kormányzott.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.04. 09:13:58

@mpl: "@Frady Endre: Muszáj neked ezeket a rettentő ostoba sz@rokat mindenhova odapotyogtatni?"

Ne bántsd, néha határozottan szórakoztató. Legvégső esetre ott a kezedügyében a PgDn.

NemodaBuda 2017.02.04. 09:20:44

@ulpius66: Bárcabitorlókám, ulpius ! Nem takargatom tovább a véleményemet veled kapcsolatban, szemét vagy ! És minek is írsz te ide ? De tényleg ! Ott a 888, vagy pestisrácok, zavaros mélyvíz az olyanoknak, mint te vagy, nosza ! Pesze, ide is írhatsz, ha megjön az eszed !

2017.02.04. 09:22:58

@midnight coder: "De csak akkor, ha a fenti Nobel-díjas zsidók a Talmundban olvasottak alapján rakják össze Pl. a hidrogénbombát, és nem az európai és azon belül is a magyar kultúrára, nyelvre, oktatási rendszerre, gondolkodásmódra támaszkodnak.
Zsidónak lenni kb. ugyanaz, mint mélymagyarnak lenni."

Rég fuldokoltam a röhögéstől, írj még hasonló bődületes marhaságot, hadd fetrengjek.

2017.02.04. 09:31:32

@gigabursch: "nolimpiás férgek"

Nem szégyelled magad, te nyomorék fideszes tolvaj? Milyen alapon férgezel le valakiket így? Bántottak téged? Látom, kegyetlen volt hozzád a sors, hogy ekkora gazembert műveltek ki belőled az alkesz szüleid...
Nos, hogy ne vergődj hiába, nemsokára indulok a feleségemmel aláírni a Nolimpia pulthoz. Ugyan nem tudom, hogy sikeres lesz-e az akciójuk, de ez már nem számít: valahol el kell indítani egy mozgalmat, és főleg példát kell venni a románoktól.

midnight coder 2017.02.04. 09:33:48

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: A mélymagyarok is pont így röhögnek, amikor valaki megkérdőjelezi hogy a magyarok ősei a szkíták voltak. De ettől európai zsidónak lenni pont ugyanolyan önbecsapás mint mélymagyarnak.

midnight coder 2017.02.04. 09:46:26

@Balt: "Olvasd el az interjút!"
Elolvastam. De ettől nem változott a véleményem. Az élsport egy szórakoztatóipari termék, azok közül is az egyik legkártékonyabb.

Je ne suis pas Charlie Hebdo! 2017.02.04. 09:52:02

@ulpius66: Remélem, emlékezetkiesésed is van, ezért nem emlékeztél arra, hogy egyszer...... többször már aláírtál.

Je ne suis pas Charlie Hebdo! 2017.02.04. 09:55:11

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Ez nagyon jó ötlet. Komolyan, mondom, hogy nagyon tetszik. De kiegészíteném azzal, hogy a vadás(z)ok ellenőrizzék. Nem ám, hogy C-vitaminnal dobogós legyen valaki.

Je ne suis pas Charlie Hebdo! 2017.02.04. 10:06:38

Én egyébként mindig aláírok bármit, ha azonosítható vagyok az íven. Hadd lássák a listázók, hogy én az ő emberük vagyok.
Több párttal is kapcsolatban állok e-mailben.

De a szavazófülkében úgy döntök, ahogy én akarok.

István Tamasi 2017.02.04. 10:11:20

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:
Te ocsmány bulesz birkaszar!
Mondom, hogy ostoba vagy és hülyeségeket írsz: Nem Soros szervezi az aláírásgyűjtést és az sikeres lesz.

István Tamasi 2017.02.04. 10:13:19

@Balt:
Valóban, a olimpia óriási esély lenne - arra, hogy a maffiatagok újabb százmilliárdokat nyúljanak le.

István Tamasi 2017.02.04. 10:17:45

@nu pagagyí:
Tényszerű és logikus amit ennek az ocsmány bulesz birkaszarnak írtál, de az agyatlan birkafejével nem képes felfogni.

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2017.02.04. 10:20:08

Lássuk be teljesen őszintén Magyarországon sosem lesz népszavazás kiírva ebben az ügyben. Bármennyi érvényes aláírást is szereznek.

ember100 2017.02.04. 10:23:24

@conchita wurst:
Helló !

Te kis népművészeti agyagedény :)

Látom kimaradt az első vezír korszak -
- hosszú bájtok éjszakája
-mindenki lehet hülye
--Kaya Ibrahim és Joszif Tot
+kicsit " túlárazott autópályák
-a vezír apjának bányái
-a G nap kitálalója ....
-..........
2010 óta lopási ámokfutása a rezsimnek
És a legszomorúbb az hogy mindezt EGY "ember" vezírelte.

2017.02.04. 10:47:22

@Mr Eggs: "Lássuk be teljesen őszintén Magyarországon sosem lesz népszavazás kiírva ebben az ügyben. Bármennyi érvényes aláírást is szereznek."

Félórája írtam alá, végre. Olimpia sem lesz, egyébként: bármilyen korrupt is lenne a NOB, túl jelentéktelen pályázók vagyunk (noname ország, noname főváros, nuku nézők).
Lássuk be teljesen őszintén.

2017.02.04. 10:51:23

Az orbánista tolvajoknak még megjegyezném, hogy a foci EB rendezését is pont azért bukta a fideszes Kedves Vezető, mert nem tudtuk volna a fizető közönség negyedét sem biztosítani, amit Ukrajna mellény zsebből meg tudott oldani. Azért vergődjetek és féljetek, mára is meglesz a pénzetek a Haboni-művektől.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.04. 11:28:01

@István Tamasi:

Sorosék állnak a háttérben. 99 % esély, hogy sikertelen lesz.

ulpius66 2017.02.04. 11:31:16

portfólio.hu

"Párizs nemzetközi kampányba kezdett a 2024-es olimpia rendezéséért -- nagyon szeretnének nyerni!"

A 2024-es olimpia megrendezésére pályázó Párizs megkezdte a nemzetközi kampányát. A pályázat hivatalosan angol nyelvű "Made for Sharing" szlogenjét a francia nemzeti színekkel megvilágított Eiffel-toronyra péntek este kivetítve fedték fel a szervezők.
Az olimpiai játékok szenvedélyét példa nélküli ünnepléssel szeretnék megosztani a stadionokban és az utcákon is - mondta a nemzetközi sajtó képviselőinek Tony Estanguet, a párizsi pályázati bizottság társelnöke.

A háromszoros olimpiai bajnok, ötszörös vb-győztes francia szlalomkenus kiemelte, hogy az olimpiai játékokhoz hasonlóan Párizs városa is a megosztás jelképe, ezért számos olyan eseménnyel készül a francia főváros, amelyet nem kizárólag a sportlétesítményekben, hanem a közösségi tereken kívánnak megszervezni, azért, hogy mindenki részese lehessen az olimpiának.

Franciaország folyamatosan fejleszti a biztonsági intézkedéseket a nagy események biztosítására - hangsúlyozta a miniszterelnök.

A miniszterelnök azt is elmondta, hogy Franciaországban a pályázatot egyaránt a kormányzat és a politikai ellenzék, valamint a civil társadalom, a szakszervezetek és az üzleti világ is támogatja. "Párizs hidakat, nem pedig falakat épít" - fogalmazott Bernard Cazeneuve."

Hát mit mondjak?

Kibaszott nagy szerencséje van Párizsnak, hogy nincs ilyen alávaló ellenzéke, mint Budapestnek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.04. 11:33:40

@nu pagagyí:

Maffiakormány csak a ballib nedves álmokban létezik.

A magyar társadalomnak a legjobb az lenne, ha a nyugat által 30 évve kisíbolt profit bent maradna, de erre még Orbán se mer reagálni.

Az ország megvédése nem uszítás.

A lényeg: a ballibek ne kaparintsák meg a hatalmat.

M1nd3gy 2017.02.04. 11:37:11

Nem baj, ha nem lesz olimpia, ellopják a pénzt másképpen. Ez idáig sem okozott problémát...

nemecsekerno_007 2017.02.04. 11:52:53

Ha ennyien aláírást gyűjtenek, ilyen sokan kommentelgetnek, meg ennyi "főállású civil" van, kérdezem én, hogy akkor

KI VAN A BOLTBAN?????

Az MSZP-SZDSZ 8 éves szerencsétlenkedése még vagy 10 évig ad muníciót a kormánynak. Főleg ha még sokáig jelen lesznek ezek az idióták a közéleben. :)

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2017.02.04. 11:55:55

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: ez az egyetlen remény, mert egyébként mindenki mehet a híd alá.

István Tamasi 2017.02.04. 11:56:42

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:
Te ocsmány bulesz birkaszar!
Persze a bolgár birkalegelőről úgy látszik, hogy sorosék állnak a háttérben és azt is látod a birkalegelőről, hogy nem fog sikerülni. További kellemes bégetést és kérődzést!

Pilotax 2017.02.04. 11:58:09

Kurvára tele van már sok vidékinek azzal a Budapest nevű vízfejjel a töke amelyik úgy telepszik rá az országra ahogyan erről a Tarlós ilyen értelmű nyilatkozatai szépen elmondják. Jó lenne ha Tarlós levetné a méreténél legalább hat számmal nagyobb mellényét.

Az olimpia nekünk egy csodálatos álom. Az ÁLOM szón van a hangsúly.
Mi az, hogy Budapest pályázott?
NEM Budapest pályázott hanem az ország, már csak azért is mert NEM Budapestről indult a dolog hanem a regnáló kormánytól.
Ha a főváros pályázott, akkor a főváros polgárainak meg önkormányzatának költségvetéséből kell finanszírozni!
Az olimpia költségvetését nyilván az ország és NEM Budapest finanszírozza!
Akkor miért is nincs a vidéknek beleszólása abba, hogy legyen olimpia vagy ne legyen? Kell a vidékiek adója egy sportmániás megalomán baromságára, de egyébként kuss legyen a vidékinek, ne szóljon bele mire költik a pénzét?
Ez egy aljas, mocskos, politikai húzás, a vidékiek megkérdezése nélkül a nyakukba varrni egy 50 évre szóló adósságot azért, hogy még nagyobb erővel tudjon a vízfej ránehezedni az országra?
A várható lopásokról már éppen elég hozzászóló beszélt, ahhoz már nincs mit hozzáfűzni.

István Tamasi 2017.02.04. 12:00:26

@ulpius66:
Megjegyzem, hogy az ívet aláírta a százezer magyar között magyar olimpiai bajnok is.
Azonkívül:
Abból a bizonyos Price Waterhouse-os tanulmányból valahogy "kifelejtődött a budapesti olimpia biztonsági rendszerének 1,5 milliárd dolláros költsége is.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.04. 12:01:33

Megint magatokat szopattátok meg hülye libsik..:DDD

nemecsekerno_007 2017.02.04. 12:12:24

@István Tamasi: 3000 Mrd Ft-ra becsülik a költégeket. Csak a szociális kiadások 5000 Mrd-t tesznek ki évente. Nem 7 év alatt, hanem évente. Csak a nagyságrendek miatt.

De itt vannak a számok:

www.amipenzunk.hu/#/~/koltsegvetesi-kiadasok

ulpius66 2017.02.04. 12:19:33

Persze, persze jól ismerjük a ballibsiket!!!

Mindent szétverni, mindennek keresztbe tenni, éljen a KÁOSZ!!!

Franciaországban is demokrácia van, meg Magyarországon is demokrácia van....."mindössze" annyia különbség, hogy a francia ellenzék él a demokrácia adta jogosítványaival, míg a magyar ballibsi ellenzék VISSZAÉL A DEMOKRÁCIA adta jogaival......

Bármibe le merem fogadni, ha pl. Orbán elvetette volna Paks - 2 megépítését, akkor másról se szólna a ballibsi kórus, csak arról, hogy ez a szemét Orbán nem akarja megépíteni Paks - 2-t PEDIG TÖRVÉNY KÖTELEZI ERRE, ÉS IGENIS MEG KELL ÉPÍTENI PAKS - 2-T, mert nem lesz energiánk......

Ugyanez a helyzet Putyinnal, ha Orbán teszem azt rosszba lenne Putyinnal, az egész ballibsi kórus másról se szólna, hogy "reál-politika" meg gyurcsányi szépen felépítette az orosz kapcsolatot, amit ez a szemét Orbán csak jól lerombol.....

Az olimpiát szinte mán említeni sem kéne......ha Orbán ellene lenne, az egész ballibsi kórus követelné az olimpia-rendezést, mert "nemzeti összetartozás" meg mikor rendeznénk, ha nem most.....

Összegezve: egyszerű a ballibsik logikája!
Minden szar amit Orbán csinál! Mindennek az ellenkezője volna jó!!!!!!!!!!!!!!!!

feketeesfeher 2017.02.04. 12:56:51

@ulpius66:

A saját kényszerképzeteiden túl nem ismersz te semmit.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.04. 13:15:38

@Mr Eggs: Jajj már! Előre magyarázod az aláírási buktát? Átlátszó..

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.04. 13:21:10

@vénkujon: Most mi értelme a kamualáírásnak? Csak nektek segítenék vele. Tegyük fel, hogy az én kamualáírásommal együtt összejönne mondjuk 150 ezer aláírás. Az aláírásokból 20 % mindig érvénytelen szokott lenni, tehát ebből a 150 ezerből csak 120 ezer lenne érvényes.
Hát ez lenne nektek a legjobb. " A zorbáni választási bizottsátg elgáncsolta a Nolimpiát"-ez folyna a csapból is az összes libsi médiumból, és még a a népszavazási buktát sem kellene végigcsinálnotok..
Neem kisfiam. Azzal teszek a legjobban alátok, ha nem írom alá, és erre bíztatok másokat is..

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2017.02.04. 13:41:58

@EU zászlót mindenhova!: Nem magyarázok semmit, ez tény hogy kifognak valamit találni ellene.

@ulpius66: senki nem ellenzi Budapestet, a kormánynak van ellenzéke.

ulpius66 2017.02.04. 13:54:57

@Mr Eggs: "@ulpius66: senki nem ellenzi Budapestet, a kormánynak van ellenzéke."

Én bírom a vicceket!

nu pagagyí 2017.02.04. 13:58:23

@Larry Silverstein: Te is magyarnak hazudod magad, pedig nem sok magyar csoroghat az ereidben.

nu pagagyí 2017.02.04. 14:00:04

@ulpius66: "Minden szar amit Orbán csinál! " Igen, ez volt az egyetlen értelmes mondatod. Ráhibáztál.

ulpius66 2017.02.04. 14:00:39

@feketeesfeher: "A saját kényszerképzeteiden túl nem ismersz te semmit."

fekete és fekete!

Aha!!!

Viszont a saját kényszerképzeteimet jól ismerem!

Hogy rólad is essen pár szó......

Te a fikázáson kívül mihez értesz?

Akkor ugass, ha a kedvenceid valamit letettek az asztalra!
(mán azon kívül, hogy csak a 4-es metró projektből 167 milliárd forintot loptak...amiről ugye OLAF papírjuk van.......szerezzetek mán egy ilyen OLAF papírt arról is, a Fidesz mennyit lop........ez a legnagyobb "kényszerképzetem"......)

nu pagagyí 2017.02.04. 14:05:14

@nemecsekerno_007: A 3000 milliárd a tényleges költség lenne: objektumok, ez-az. A Fidesznél szokásos 90%-os lenyúlási rátával számolva (lásd Voldemort), a végső ceh úgy 30 ezer miliárd lesz, azaz egy egész éves költségvetés összege. A módszert az úszó VB egyre növekvő költségein tanulmányozhatod: minőségcsökkentés növekvő árakkal kombinálva.

ogli dzsí 2017.02.04. 14:09:58

Orbán 3/4et fog kapni 2018ban. Leginkább pont a libbant sajtó és a ballenzék szakadatlan gyülölködése miatt.

index.hu/belfold/2017/02/04/nezopont_a_baloldal_elozi_a_jobbikot/

felső határ nincs 2017.02.04. 14:13:35

felszólítom a baloldalt: fejezze be a gyülölködést !

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.04. 14:14:07

@nu pagagyí: Mégis mindig elveri az arcotokat a választásokon. Nem lehet, hogy mégis ti csináltok valamit rosszul?

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.04. 14:15:39

@felső határ nincs: Válaszuk erre: " Nem adhatok mást, mi lényegem.."

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.04. 14:17:10

@nu pagagyí: Mi van a 170 millárdos szoci-szadesz M4 lenyúlással? Bagatell..?

tpl 2017.02.04. 14:42:45

Hajrá Budapest Olimpia! Megtudjuk és megfogjuk csinálni!!!

VaradiJanos 2017.02.04. 14:56:22

A kutya ugat, a karaván halad.

Союз (törölt) 2017.02.04. 15:13:10

@tpl:

Persze, persze ha beledöglünk is, akkor is lesz doppingolimpia.
Hajrá Párizs, hajrá Los Angeles!

nemecsekerno_007 2017.02.04. 15:13:18

@nu pagagyí: "A 3000 milliárd a tényleges költség lenne: objektumok, ez-az. A Fidesznél szokásos 90%-os lenyúlási rátával számolva (lásd Voldemort), a végső ceh úgy 30 ezer miliárd lesz, azaz egy egész éves költségvetés összege..."

És honnan a f****ból lesz meg az a 27 ezer Mrd, amit majd a fidesz le tud nyúlni???? Ezen nem gondolkoztál. Vagy 7 évig nem fizetnek nyugdíjat, hogy le tudják nyúlni a 90%-ot???? Meg azt a pénzt valakinek meg is kéne t ermelni. Konkrétan annak a 1,5 millió embernek aki erre képes. Nem a megélhetési civilek fogják, abban biztos lehetsze. Eszednél vagy? Az ilyen nettó f*****gok miatt tart itt ez a ország.

István Tamasi 2017.02.04. 15:28:16

@nemecsekerno_007:
Például Montreal 30 évig nyögte, fizette vissza az olimpiára felvett hiteleket.

Nemfajtalan srác 2017.02.04. 15:49:55

@élhetetlen:
Pátyolgasd csak a migriket, kérd meg Merkel mamit hogy küldjön neked néhányat, éljetek együtt ... csak ne Magyarországon! Mert itt az óriási többség nem kér belőlük, meg a libsikből sem. Közös térről beszéltél, akkor az erre is kell hogy vonatkozzon

sőőtnagyonis 2017.02.04. 15:58:03

@Frady Endre:

Segíts légy szi,
megénekelni
Amint a néni nézi,
Nincs kinek lapátolni,
havat tolni.
Van ugyan tábla kék,
ami hirdeti még
az ország erőlködik.
Mészáros gyarapodik
A siker alapos,
Mint a kollégiumban
a lapos-te-tű,
boldogok vagyunk.
Mert üres az agyunk,
semmire sem vágyunk,
már csak hálunk,
holnap halunk.

csepel.info/?p=56794

sőőtnagyonis 2017.02.04. 16:05:56

@sőőtnagyonis:
Persze a néninek már a dzsetszki is jobb lenne abban a kereszteződésben, mint a járókeret, nem is tudom miért erőlteti:-(((.

papaAndy 2017.02.04. 16:26:23

Elöljáróban: Szeretném ha lenne szavazás az olimpiáról, mert így lenne egyrészt tisztességes, másrészt ez adhatna támaszt a kormánynak, ha győznek a népszavazáson, és természetesen így élesben is ki lehetne kérni a budapestiek véleményét, ha nem szeretnék, minek rájuk erőltetni?

Alapjában nagyon problémásnak találom azonban az érvelést, hogy ha mégsem jön össze a tervezett 180-200e aláírás, csak a minimális 138e körüli, akkor majd a választási bizottság jól csalni fog (jó, értem, hogy mindenki magából indul ki). Én 3-szor voltam választásokon szavazatszámláló bizottságban, nyugalom, ennyi szavazatot olyan sokan számolnak össze, hogy nem maradhat titokban csalási törekvés.

Természetesen, mindig van rengeteg érvénytelen szavazat, de ezeken nálunk soha nem vitáztak a különböző pártok küldöttei. Ha például egy név/cím/anyja neve kombináció 30-szor fordul elő, akkor egyértelműen egyszer számítják be. A népszavazásokon inkább a másik irányba könnyű csalni, volt ismerősöm, aki simán beírta a felesége és anyja adatait is, mert úgy volt vele "ők is ezt akarnák, tudom". Az aláírásgyűjtők pedig érdekeltek elfogadni az ilyen magyarázatot, tehát rendszerint hagynak bárkit akárhány nevet beírni. Azt pedig, hogy valaki minden nap odamegy aláírni, senki nem tudja kiszűrni, a legnagyobb jóakarattal sem.

Szóval az egész blogbejegyzés logikája, hogy ha nyerünk jó, ha nem nyerünk az tuti csalás, ha az olimpiai bizottság elkaszálja az jó, ha nem, akkor korruptak... Gyenge na, igazi index2 színvonal.

A rossz hírem a balos bloggernek és drukkereinek, ez az egész ügy a fityesznek egy win-win szituáció, mondhatni zseniális politizálás, kevés teljesítménnyel megint betonozzák befelé a győzelmüket. Hogy miért?

Vegyük az egyszerűbb esetet, győznek a népszavazáson az olimpiát akarók. Igen, megmutattuk a kishitű balosoknak hogy összefogva lehet, bla, bla.

Vegyük a valószínűbb esetet, hogy Budapesten elkaszálják a magyar olimpiai eszmét: Akkor lehet majd mondani, hogy habár az ország szerette volna, sokat fejlesztettünk volna Budapesten, az a vörös koszfészek idegen test a nemzet testében, még azt sem tudják felmérni, milyen jó nekik ha 10-ből 10 ember fizet azért, hogy 2-nek szebb legyen a háza, és még ki tudja milyen jó kis sport, egészség, nemzet és minden ellenes baloldal képét fogják felvázolni itt-ott hihető magyarázatokkal is alátámasztva.

Korrupció:
Ha valakinél ott a kassza kulcsa, akkor lop amikor akar, nem kell neki olimpia, egy vacak 7-8 kilométeres földalatti lukpáron is sikerült még a balos takarítónőknek is meggazdagodniuk, a politikusok színre, nemre, korra függetlenül simán lopnak ha akarnak, és sokszor akarnak.
Másrészt:
Két parlamenti választás is lesz még 2024-ig, az esélytelennek tűnő LMP-n kívül a többiek nem annyira olimpiaellenesek, ha nyerne a pályázatunk és esetleg 2018-ban vagy 2022-ben nyerne a baloldal, vajon leállítanák az olimpiát vagy az 1/3 részét elsikkasztanák ennek a projektnek is. És ez az 1/3 csak az a rész, amivel megbuktak, vajon mennyit loptak el valójában a félezer milliárdból? Csoda, hogy végül megépült a metró, talán meg sem épült volna még ma sem, ha nem buknak meg 2010-ben.

Én Pesten születtem és nőttem fel, de ilyenkor különösen örülök, hogy sikerült mesze költöznöm onnan. Ha vidéken is szavazhatnánk, arra buzdítanám az embereket, hogy az olimpia ellen szavazzanak, ez a Pest nem érdemli meg a pénzünket, Szeged vagy Pécs pedig sajnos nem elég nagy ahhoz, hogy olimpiára pályázzon.

khell 2017.02.04. 16:31:38

Ezek a büdös tetvek már mobilon is felhivtak, hogy agitáljanak. Nem tudom honnan szerezték a számomat, mert titkos, gondolom megvették jó sok pénzért valami lopott adatbázist. Kinek a pénzéből vajon?

Természetesen azonnal némitottam a mikrofont és félreraktam a telefonom, hadd fizessenek jó sokat a hivásért. Mindenki másnak is ezt ajánlom.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.04. 16:43:19

@Pilotax: @Jolka40: "Kurvára tele van már sok vidékinek azzal a Budapest nevű vízfejjel"

Igen, nem egészséges, hogy a népesség ötöde egy városban él, minden út, vasút azon megy keresztül, ott van az öszes minisztérium, stb. Így alakult, a budapesti lakosokra nem érdemes emiatt mérgesnek lenned.

"Mi az, hogy Budapest pályázott?"

Város pályázhat csak olimpia renezésre.

"NEM Budapest pályázott hanem az ország"

Lényegében igazad van.

"Ha a főváros pályázott, akkor a főváros polgárainak meg önkormányzatának költségvetéséből kell finanszírozni!"

Budapestnek nincs az országtól függelen költségvetése. Annyi pénzzel gazdálkodik, amennyit a kormány nála hagy. A legtöbb és legnagyobb cégeknek Budapesten van a központja, a jólkereső emberek aránya is az országosnál magasabb, ha az állam minden adót Budapestnél hagyna, simán rendezhetne olimpiát, de az ország maradék része éhenhalna.

"miért is nincs a vidéknek beleszólása abba, hogy legyen olimpia vagy ne legyen?"

Mert a országos népszavazási kezdeményezéseket orbán Választási Irodája rendre elkaszálta.

"egy aljas, mocskos, politikai húzás, a vidékiek megkérdezése nélkül a nyakukba varrni egy 50 évre szóló adósságot"

Egyetértek. És a népszavazásra aláírást gyűjtő fiatalok is egyetértenek veled. Agitáld a Budapesten lakó ismerőseidet, hogy írják alá a népszavazási kezdeményezést!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.04. 16:47:39

@nemecsekerno_007: "És honnan a f****ból lesz meg az a 27 ezer Mrd, amit majd a fidesz le tud nyúlni????"

Kölcsönből, EU segélyből, norvég pénzekből, stb. ahogy eddig is finanszírozták a tolvajlásukat. Meg ahogy a Paks2 tolvajlást is fogják, arra sincs egy vasunk se.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.04. 16:52:39

@Nemfajtalan srác: "Pátyolgasd csak a migriket, kérd meg Merkel mamit hogy küldjön neked néhányat"

Öööö... biztos elkerülte a figyelmedet, haogy nem kell Merkeltől kérni, van párezer menekült magyarországon, orbán gazdád adott nekik menekültstáuszt. Afgán, arab, de van köztük jópár néger Afrikából is. Látod, ez van, ha csak a hazug habonymédiát olvasod, elhallgatják előled az igazságot.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.04. 17:00:03

@papaAndy: "ennyi szavazatot olyan sokan számolnak össze, hogy nem maradhat titokban csalási törekvés."

Nem tartják titokban. Ha egy szám görbén van írva, kidobják az egész ívet.

Ha van tapasztalatod, magadtól is tudod, hogy az érvénytelen aláírások 1-2%. akkor ugye nem hiszed el, hogy 20% fölötti lehet.

"az a vörös koszfészek idegen test a nemzet testében"

Most is ezt mondják, ezen nem lehet rontani. orbán gyűlöli a magyarokat, de a budapestieket mégjobban. Lásd 3-mas metró, minden pénzt kiszivattyúz, csak ne legyen elegendő a felújításra.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.04. 17:02:41

@khell: "Ezek a büdös tetvek már mobilon is felhivtak, hogy agitáljanak."

Engem a parlameni választásnál hívtak fel ezek a büdös tetvek. Méghogy a hazaáruló csuti gecire szavazzak! Elment az eszük.

Pilotax 2017.02.04. 17:23:05

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
"Város pályázhat csak olimpia rendezésre."
Ez csak egy jogi maszlag. Talán a földön nincs is olyan város amelyik az országa gazdasági háttere nélkül képes lenne megrendezni egy olimpiát. Lehet van néhány kivétel de az nem Budapest.

"Így alakult, a budapesti lakosokra nem érdemes emiatt mérgesnek lenned."
Félreértesz! Nem haragszom a pesti emberekre, de igazságot követelek az ország négyötödének.

"Agitáld a Budapesten lakó ismerőseidet, hogy írják alá a népszavazási kezdeményezést!" Megtenném, de ehhez túlságosan messze lakom Budapesttől.

"A legtöbb és legnagyobb cégeknek Budapesten van a központja, a jól kereső emberek aránya is az országosnál magasabb, ha az állam minden adót Budapestnél hagyna, simán rendezhetne olimpiát, de az ország maradék része éhen halna."
Ehhez is van némi hozzáfűzni valóm.

Ha nem lenne a vidéki háttér Budapest már régen éhen döglött volna. Amikor Budapestre jártam főiskolára (nem most volt, de ma is ez a helyzet) 30-40%-al olcsóbban vásároltam a friss zöldséget Budapesten mint abban a megyében ahol azt megtermelték. Ennyit a torz gazdasági struktúrákról. Szinte minden országos cégnek Bp-en van a központja, ezért itt könyvelik le a vidéken termelt jövedelmet is, ami a statisztikában persze úgy néz ki, hogy az Bp-en keletkezett. Csak néhány példa: Az összes bank biztosítótársaság - hogy csak a legjövedelmezőbb ágazatot a pénzügyeket említsem - központja Bp-en van, de a jövedelmének nagyobbik hányadát vidéken hozza létre. Az ország tömegközlekedésre fordított költségeinek kb. 80 %- Bp-en kerül elköltésre - ebben nincsenek benne az olyan beruházások, mint a 4-es metró 400 milliárdja (némi lopásokkal fűszerezve) -, 1,8 millió vs. 8 millió lakos. A gyerekem Bp-en dolgozik, mert mifelénk esélye sem volt az elhelyezkedésre, pedig nagyon szívesen maradt volna itthon( Ja és a párja is vidéki, aki szintén a környékének lehetetlen munkaerőhelyzete miatt volt kénytelen Budapestet választani). Hol állítja elő a GDP-t, hol fizet adót, ez miért nem jelenik meg a helyi GDP-ben, miért Bp-en jelentkezik? Az állandó lakcíme itt van vidéken, és természetesen, amikor csak tud, siet haza, mert nem igazán szereti Bp-et, de megélni muszáj. A multi cég ahol dolgozik 90 fővel a központot működteti Bp-en, a termelőegységek meg szanaszét vannak az országban, több ezer vidéki munkavállalóval és adózóval, Bp-en nincs termelőegységük, akkor hol is áll elő a megtermelt érték?, Hol könyvelik el azt?. Ez a cég(energia) több százmilliárdos forgalmat bonyolít le.
Ha a GDP-t vagy az adókat ott könyvelnék le a statisztikákban ahol az előállításra került, akkor nem lenne több a Bp-i GDP összege mint a lakossági arány - 1:4 -, vagy legalábbis nem lenne ekkora a különbség a tényleges és a vélt értékek között.

@tpl:
Csináld! De nélkülem, és ne az én pénzemből hanem a magadéból. Nekem rendes oktatásra egészségügyre, vidéken is elfogadható tömegközlekedésre stb. van szükségem, és nem csak nekem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.04. 17:37:28

Csak a sok fideszgeci vergődik, hogy miért akar a nép dönteni az olimpiáról, mikor uraik és parancsolóik már eldöntötték, hogy szétlopják.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.02.04. 17:45:40

Feri alázza a swowder klubot!

'Viktor, te vagy a felelős elenyészett életekért, reménytelenségért!
Nem tisztelünk, hanem megvetünk, Viktor!
Nem vezetőnek tartunk, hanem bűnözőnek!
Nem miniszterelnök vagy, hanem beteg ember!
Előtted jobb volt, utánad jobb lesz.
A Fidesz lop, a miniszterelnök tolvaj, mint párttársaink jelentős része.'

index.hu/belfold/2017/02/04/gyurcsany_ferenc_evertekelo_beszede/

Nem te vagy az, macskás?

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.02.04. 17:50:37

Az egész szociális ágazat béremelése a töredéke annak amit a pesti lipsik a metró projektben elloptak!

index.hu/belfold/2017/02/04/33_-os_beremeles_lesz_a_szocialis_agazatban/

Munkás bére az égre kiált!

conchita wurst 2017.02.04. 17:56:20

@Halál kamionja mindenkit elgázol: 'A Fidesz lop, a miniszterelnök tolvaj, mint párttársaink jelentős része.'

- nagy széltoló ez a Feri. Tényleg azt mondta volna trollkodásból, hogy a DK jelentős része tolvaj? hihi

feketeesfeher 2017.02.04. 18:24:35

@EU zászlót mindenhova!: Hát azzal momentán az van, hogy nincs. Hogy a pártok nyúltak a 4-es metró beruházásból, az nem kétséges. A kérdés az, ki mennyit mire.

feketeesfeher 2017.02.04. 18:32:21

@ulpius66: Az a baj, hogy ostoba vagy. Korábban elgondolkodtam, hogy csak megjátszod, mert végül is az egybites fidesz propagandát tolod, ahhoz meg hiteles, de ma inkább azt gondolom, tényleg velőtrázóan ostoba vagy. Már akkor gyanakodtam, amikor lehülyéztél, mert metettem a törvényi hivatkozást, hogy miért is bűncselekmény az a tetted amivel dicsekszel, de azóta folyamatosan erősítesz abban, hogy jól gondolom.

papaAndy 2017.02.04. 19:15:28

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
"Nem tartják titokban. Ha egy szám görbén van írva, kidobják az egész ívet."

Remélem ezt nem gondoltad komolyan :) Vagy nem vettél még részt választásokat követő szavazatszámoláson. Szerintem mindenkinek ki kellene próbálnia, ingyen ülhetsz reggel 6-tól este 11-ig, kapsz esetleg néhány szendvicset és vizet, de ott lehetsz ellenőrizni. Próbáld ki, és meglátod, hogy nem lehet csalni, annyi különböző párt és szervezet delegálhat. Az országos választásokon és magukon a szavazásokon valóban 1-2% csak az érvénytelen szavazat (kivéve a migránsost, ahol tanácsra érvénytelent adtak le, eléggé értelmetlenül, mert ugyanennyi erővel otthon is maradhattak volna). Azonban a szavazásokon már ellenőrzött kilétű, listába vett emberek vesznek részt, míg az aláírásgyűjtésnél bárki aláírhat akárhányszor, és bárki beírhatja mások adatait is, ami miatt nagyobb arányban nem egyeznek a megadott adatok a központi nyilvántartásban szereplőkkel. Az aláírások ellenőrzésénél akár te is ott lehetsz, ha a kezdeményező delegál:
"ellenőrzés Az ellenőrzés az országos népszavazás lebonyolításának egész folyamatát végigkíséri. A választási szervek működése és tevékenysége nyilvános. Az aláírások ellenőrzésénél a kezdeményező képviselői jelen lehetnek. A választási bizottságok munkájában részt vehet a kezdeményezők közös megbízottja és az Országgyűlésben frakcióval rendelkező pártok közül a kezdeményezésben részt nem vevők delegáltjai. Az Országos Választási Bizottságba a kezdeményező szervezetek egy közös megbízottat küldhetnek. A népszavazás lebonyolításának nyilvánosságát erősíti, hogy a sajtó képviselői külön engedély nélkül jelen lehetnek a választási szervek munkájánál, e szervek munkáját azonban nem zavarhatják. A népszavazás törvényes lebonyolításának további garanciája a jogszabályok által biztosított jogorvoslati rendszer. A nemzetközi megfigyelők jelenléte szintén a rendszer garanciális részét képezi. (Ld még.: jogorvoslat)"

Azonban mindez nem igazán lényeges, hiszen ha az 1,4 millió főváros jogosult 2/3-a tényleg ellenzi az olimpiát és a támogató egyharmad jelentős része is jónak látja szavazáson eldönteni az ügyet, akkor nem lehet gond összeszedni 180-200e szavazatot, szerintem simán meg tudják csinálni, ha nem, akkor talán mégsem akkora a nép ellenállása, mint azt sugallani próbálják. De szerintem simán meg lesz a 200e aláírás, vagyis 7 jogosultból 1 aláír.

"Most is ezt mondják, ezen nem lehet rontani. orbán gyűlöli a magyarokat, de a budapestieket mégjobban. Lásd 3-mas metró, minden pénzt kiszivattyúz, csak ne legyen elegendő a felújításra."

Ez vélemény kategória, a többség szerint Fletó gyűlöli vagy valaki más. Szerintem egyik sem gyűlöli, jelentős részük (a politikusoknak) lop, korrupt és sikkaszt, de nem gyűlöl hanem kiröhög bennünket. Még azt sem merném állítani, hogy a többségük becstelen, ha tényleg azt hinnénk, hogy így van, más rendszert kellene találnunk. Majdnem minden országban ezzel vádolják sokan a politikusokat, ismét nem vagyunk olyan különlegesek, mint azt hisszük.

Az érdekes dolog az, hogy jelenleg csak a baloldalnak van papírja arról hogy milliárdos tételben lop, látom a köztévé már természetesen üti is ezt a vasat sőt, azt is látom, hogy egymásnak is esnek ez miatt a "demokrata" oldalon tolják egymásra a felelősséget. Vityáéknak ez a balhé kicsit korán jött jól, sokáig kell majd ezt a vasat a tűzben tartaniuk.

Amiért szomorú vagyok, pedig annyira nem lényeges, hiszen csak szavak:
Ugyanazok az emberek lejáratták az amúgy szép ideákat kifejező szavainkat, olyanokat, mint "szocializmus" - "liberalizmus" és most "demokrata", ezzel is Vitya malmára hajtva a vizet. Amikor hallom Fletó szájából a "demokratikus oldal" szavakat, magukra értve már kényelmetlennek kezdem érezni a demokrácia szó használatát is, pedig liberalizmus és demokrácia valamikor a szent teheneim voltak. Kár volt ezeket így lejáratni. Az, hogy az opportunista Vitya ezt kihasználja? Ez a bevallott szakmája, ő maga mondta: "a politika is csak egy szakma".

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.04. 19:27:54

@papaAndy: "nem vettél még részt választásokat követő szavazatszámoláson."

Igen, nem vettem még részt választásokat követő szavazatszámoláson. Olvastam beszámolókat.

"nem lehet csalni, annyi különböző párt és szervezet delegálhat"

Egy szóval nem mondtam ilyet.

A népszavazási kezdeményezés aláírásai ellenőzésénél csal a Választási Iroda, ahogy írtam.

"bárki beírhatja mások adatait is"

Remélem ilyet a nolimpiás srácok nem engednek. Asszem ellenőrzik az adatokat. Na, majd megyek aláírni, akkor pontosabban fogom tudni.

2017.02.04. 20:14:53

@papaAndy: Az adatokat ellenőrzik, mert a lakcímkártyáról írják be a neved és a személyi számod, neked csak alá kell írni. Ha így rendezték volna a parlamenti választásokat is (nyilvánosan és függöny nélkül), soha nem lett volna kétharmada a rablóbandának.

2017.02.04. 20:23:02

@papaAndy: "az aláírásgyűjtésnél bárki aláírhat akárhányszor, és bárki beírhatja mások adatait is, ami miatt nagyobb arányban nem egyeznek a megadott adatok a központi nyilvántartásban szereplőkkel"

Most látom, hogy mekkora bődületes hazugságot írtál fentebb. Nem sül le a bőr a pofádról? Még egyszer, a hülyék és a hazug fideszesek kedvéért: a lakcímkártyáról írják be az adatokat (tehát nem te írod be, hanem az aktivista), és tényleg csak az aláírásod kell.

conchita wurst 2017.02.04. 20:29:51

index.hu/belfold/2017/02/04/tomegverekedes_volt_monorierdon/

Az index megint azt hazudja hogy családok voltak, pedig csak cigányok voltak

conchita wurst 2017.02.04. 20:30:46

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: Nem is kérhetnek igazolványt, de további jó hazudozást.

conchita wurst 2017.02.04. 20:32:04

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: Nem írják be az adatokat a lakcímkártyáról és el sem kérhetik a lakcímkártyát (se).

István Tamasi 2017.02.05. 10:52:16

@conchita wurst:
De elkérhetjük a lakcímkártyát és a normális emberek oda is adják, annak mutatják meg akinek akarják. Aki nem akarja odaadni, annak megköszönjük a megjelenést a pultnál és nem kerül fel a listára. /egy önkéntes aláírásgyűjtő/

2017.02.05. 11:09:27

@conchita wurst: Figyelj ide, te rohadék hazaáruló fideszes tolvaj: ha nem voltál aláírni, akkor ne hazudj tovább, mert szénné égeted magad és a vezéredet is, az egész bűnöző maffiával együtt. Tényleg, elhiszem hogy ezért fizetnek a lopott pénzből, és ebből eteted a retardált családod, de ne állj bele ilyen bődületes hazugságokba, mert ki fognak rúgni a fideszes troll gyárból. A nyilvánvaló hazugságokat már Haboni gazdád sem akarja kidumálni, ezért meg neked sem jár a bónusz. Hülyébb vagy, mint gondoltam (most teljesen mindegy, hogy melyik fasszopó nick-edről írsz).

jakirte jak 2017.02.05. 15:02:17

@pamut: "Meglesznek az aláírások a kellő számban."

"hillary clinton lesz az usa elnöke"

krvnyád! :))))))

pamut 2017.02.05. 23:46:36

@jakirte jak:

látom magyargyűlölő vagy, te szánalmas féreg :)
süti beállítások módosítása