B1 blogcsalád



Úgynevezett újságírók torz képet festenek Kövér Lászlóról

2016. december 25. - nickgrabowszki

Az Országgyűlés elnöke, a Fidesz választmányi elnöke a kormány félhivatalosában azt mondta:

Ezeknek az úgynevezett újságíróknak, akik a minimális tiszteletet sem tanúsítják interjúalanyaik iránt, természetesen nem az a céljuk, hogy a politika, a parlament működéséről tudósítsák az embereket, akiknek nincs idejük, hogy a közvetítéseket figyeljék, hanem az, hogy az úgynevezett interjúikkal, riportjaikkal formálják a politikát, azáltal is, hogy a nekik nem tetsző politikusokról vagy rajtuk keresztül a pártjaikról egyfajta torz képet fessenek. Az ő felfogásukban ezek az interjúk, riportok harci eszköznek minősülnek azzal az ellenféllel szemben, aki nem érdemli meg, hogy az emberi méltóságát akceptálják.

Egyfajta torz képet.

Ezt hogy tetszik képzelni?

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3612073105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kőkobaki 2016.12.25. 23:24:32

Hát róla nem kell torz képet festeni, mert neki ez született adottsága! Röviden: Közéleti pozíció betöltésére teljességgel alkalmatlan!

ebella 2016.12.26. 04:59:16

A tiszteletet nem megkövetelni, kiérdemelni kell! A kép torz, de nem az újságírók miatt.

Árpád Mészáros 2016.12.26. 06:01:48

Az az újságíró aki megpróbálna emberi képet festeni erről a genny-ládáról,hatalmas fába vágná a fejszéjét.Annak ellenére,hogy a FIDESZ-ben nyüzsögnek a "nagy arcok",de Kövér az egyetlen akivel még csak véletlenül sem lehet "eladható"riportot elkövetni.Süt róla,hogy azt hiszi magáról,hogy ő nyalta hegyesre a piramist.Az afféle félre innen rusnya népség,itt van Kövér Laci ,a szépség prototípusa.Ennek az elriasztó magatartásnak az lehet az oka,hogy a betanult panelek mögött az önálló gondolatnak a szikrája sem fedezhető fel.És ezt tudja ő is.Így a "házfelügyelő úr"aligha kerül be a magyar politikusok arany-könyvébe.

Jozsef Janos Hoffmann 2016.12.26. 06:20:37

Rendes korulmények kozott egyszeruen továbbléptem volna, de ez egészen elképeszto, hogy a magyarok képesek egy patká..ból host csinálni! És ez fordítva is igaz. De az már mindennek a teteje, hogy ez még karácsonykor is beárnyékolja meghitt intim szféránkat.Kapjuk el és vágjuk le a bajuszát!!!! Abban van az osszes gonoszsága, ahogy Salamon király szakállában a bolcsessége. tudománya. További vidám unnepeket!!!!!

1bitang 2016.12.26. 08:06:08

Torz képet? Normális embernek tüntették fel?

NemodaBuda 2016.12.26. 08:46:32

Tényleg, hogyan nézne ki egy torz kép kövérről ? Még torzabb lenne, mint a valóság ? Vagy a másik irányba torzulna ? No, azt nem hiszem, mert nem is tudja talán, hogy mit kellene és hogyan csinálnia !

C. Lee Boss 2016.12.26. 09:23:53

Az általuk bekebelezett sajtó, tv, rádió újságíróit minősíti, mert azok tényleg! Harcot meg a g. hírdetett-hírdet, amíg le nem lökik az általa emelt trónról! Úgy legyen!!!

werecke 2016.12.26. 10:58:45

Nagyon jó cikk sorozat volt régen a Demokrata című hetilapban. Vigyázat manipulatív ! -volt a címe. Remekül leírták hogy a hírműsorokban a hírek sorrendje , a stúdió háttérszíne , a riportokban megszólaló személy kérdezésének módja milyen meghatározó. Kuncze mindig a szabadmadaras logo előtt állt , kifésülve , és baromi higgadt megfontolt politikus képét hitette el velünk. Ha belegabalyodott a saját beszédébe akkor a libsi riporter ( mert akkor libsi volt az állami TV ugye ) gyorsan alákérdezett hogy eszerint Ön úgy gondolja hogy..... ? Igen , igen mondta Kuncze. Kisegítették. Más az ahogy Csurkát kérdezték. Gyorsan egymásután záporoztak a kérdések. Csurka pedig lassan , elgondolkodva beszélt olyan hatást keltve mintha nem tudná mit akar. Fideszest és Miépest faggattak úgy hogy éppen valamilyen ülésről jönnek ki kócosan , ferde nyakkendővel és futva interjúvolják ezáltal azt keltve hogy ez egy hebrencs kapkodó össze -vissza hadováló egyén. Érdemes megfigyelni napjainkban is hogy valamilyen pozitív esemény ( 10000Ft Erzsébet utalvány ) bejelentésére az utána megszólaló balos valamilyen negatívomot talál mondani. És EZ marad meg a nézőben. Szóval ez egy szakma és igaza van Kövérnek pont ő ne tudná ezt ?

István Tamasi 2016.12.26. 11:31:48

@werecke:
A csúti g...i már 10 éve megtanulta ezt a leckét /lásd az élő tévé vitát fletóval/ és azóta csak baráti médiamunkással áll le és akkor is csak előre leadott kérdésekre hajlandó előre megfogalmazott válaszokat adni.

Dinkainka 2016.12.26. 13:07:07

Én Körvér László helyében lemennék a pincébe!

Dezső Németh 2016.12.26. 13:47:10

" ... Úgynevezett újságírók torz képet festenek Kövér Lászlóról ... "
Arról a fosról ? Nocsak !... Ez érdekes ! ...

2016.12.26. 13:50:22

@Char Lee Boss:
Remete levele a média hazugokról

Kedves Komám! Így ünnep táján, csak elmondom, ami a csőrömet piszkálja! Tudod, nincs mán újság, Rádió, Tv! Csak média van, meg média munkás! Sose dógózott életibe, mindíg a hazudozásbúl él meg, nem is rosszul, de Ű munkás!
Olyan helyet is csak „munkájábúl” kifolyólag látott, ahol dógoznak. Aztat helyszínnek hija, amirűl próbálja eémondani, mit lát! Érteni nem érti, de hadovál rúla, mintha tudná! Aztán maga csudálkozik legjobban, hogy sikerült valamit mondania! Érteni nem érti, amit mondd, de nékem próbája elmagyarázni! Akirűl beszél, ír, az röhögi, ez mekkora marha! Azt hiszi, mindenhez ért, peddig semmihez se! Pont olyan, mint a politikus majom! Űtet megválasztották (milliós reklám kőtséggel) attúl azt hiszi, okos is lett! Mán az Isten se a régi, akinek Hivatalt ad, észt már nem ad hozzá! Mint a mondás tartja! Oszt minden hülye, mehet be, a parlamentbe, amelyik pártjába a legnagyobb szélhámos! Előbb azokat vezeti félre, ott tanúlja meg a módját!
Mikor kivakarózzott, mint választási malac, eljut a vásárba, hol a buta nép megveszi, ez jó lesz őnéki! Csakhogy mire kövér disznóvá hízik, nem őtet vágják le, hanem a népet Adószavazatával! Új svarc, a zsírunk meg serceg, az állami kondérba, mert „fokozzák a tüzelés hatékonyságát”, mint kizsákmányolásodét!
No, de térjünk vissza eme „aranytollú madarakra” Ezen kitüntetést kapják, a hazugságból kiöregedők! Már amék nem itta magát halálra szégyenérzete miatt! Becsületesebbjét szégyenérzete, halálra kínozza! Nem tud annyit meginni, hogy bűnét leöblítse a torkán, ahonnan a hazug szó kigyött! A tükröt meg nem tűri, sehol környezetébe! Az, majompofája látványával üldözi! Hányinger, köpésiinger kínozza ahányszor, elékerül! Ilyenkor bánja, mint kutya a hetet fialást, hogy újságírónak állt! De hát dógozni so se szeretett, az néki büdös, mint ördögnek a tömjénfüst!
Így aztán, szenved a maga gazemberségétűl, már amelyiknek lelkiismerte támad! A többség meg azt se tudja mi fán terem! Uborkafán, amire ű mászott, azon nem!
2016-12-25 közreadja a címzett.

György Csaba Nagy 2016.12.26. 13:51:55

Ádi bácsi közel 100 éve írta Harcában: egy politikai eszme győzelme nem annak igazságtartalmátál függ, hanem hogy milyen brutalitással képviselik. Az ország eme 2. sz. közjogi máltatlansága megtanulta a leckét, alkalmazza saját szűkebb terepén. Epeömlési teljesítménye kimagasló. Kényszeresen igyekszik kompenzálni KISZ KB-s múltját.

norbinorbi 2016.12.26. 15:38:01

közpénzből fizetett közalkalmazottak....legközelebb elküldöm a pé-be a parkolóőrt és ezekre a senkiháziakra hivatkozom...
.

Geodéta 2016.12.26. 15:49:25

Az ilyet felénk bunkónak nevezték. Ez az "ember" azt képzeli magáról, hogy mindenható. Nem tudom, a saját nyánjában mennyhire tisztelik, de egy szikrányit sem érdemel. Trágyadomb, kakas, kukkorékolgatás.

Janossz 2016.12.26. 17:50:51

@Dinkainka: A pincében csak bor van, pl. kövidinka...:) Meg ritkán építik négy méter magasra. Amiről az úr fantáziált, azt az aktust magyar ember a padláson végzi.
Még ezt se tudja szegény.

BiG74 Bodri 2016.12.26. 18:05:16

@pedigré:
Nem okosabb, ha az lenne, már nem lenne, mert a fityisznél csak a vitya lehet okos. Mondjuk az én véleményem is az, hogy a kövér, mikor osztogatták a tulajdonságokat, mindig csak a bajuszhoz állt sorba.

sutyerák 2016.12.26. 18:51:00

ha át tudnák adni rólatok a valódi képet,akkor nem az isis lenne a daesh,hanem ti akik valójában ugyanazok vagytok,csak itt-nekünk,-szemét partvispofa.

fidesz maszop dk egykutya 2016.12.26. 19:02:42

@csentecsa: lehet együtt vacsiznak, hogy megbeszéljék a következő felvonás történéseit. Focizni nem fociznak, az már látszik a "geci" háján :D

fidesz maszop dk egykutya 2016.12.26. 19:18:32

@csentecsa: elég kicsi. A testtömeg index kalkulátor szerint ami 22.6-ot számol ki, kicsit nehezebbnek is kéne lennem az ideális arányhoz ;)
Ja és ezt úgy én annyira leszarom a focit, hogy még csak nem is nézem. Egyéb kérdés? :D

morpho 2016.12.26. 19:33:44

@csentecsa:
Nagyon jól tolod a kormánypropagandát. Semmi értelme, de szórakoztató így karácsony másnapján...

Pelso.. 2016.12.26. 19:47:45

@csentecsa: Pontosan melyik tőrvényt szegték meg?

patkányarcúáginéni 2016.12.26. 21:16:35

Sajnos igaza van Kövérnek, lehet sivalkodni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.26. 21:25:27

@csentecsa: "Nem Orbánék alatt vertek embereket az utcán álarcos, azonosítószám nélküli "rendőrök"(bűnözők), megszegve a vonatkozó törvényeket.."

Pedig de. orbán alatt, gyurcsány alatt, stb. Buta vagy ugyan, de jogos a felháborodásod, a rendőrség mindig szervilisen kiszolgálja a hatalmat, és csukklás nélkül megszegik a törvényeket. Nem az állampolgárokat szolgálják és védik.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.26. 21:32:04

@BiG74 Bodri: "a kövér, mikor osztogatták a tulajdonságokat, mindig csak a bajuszhoz állt sorba."

:))

nu pagagyí 2016.12.26. 21:38:14

Az úgynevezett újságíró az úgynevezett képviselőtől olyanokat szokott kérdezni, ami az úgynevezett népet érdekelné. Az úgynevezett újságíró lapját ugyanis csak akkor veszik (ha ez számít valamit manapság), ha érdemi információkat közöl. Az úgynevezett politikus természetesen vérig szokott sértődni a kérdéseken, mert ő pártja kommunikációs tanácsadója által összeállított blablát szeretné csak karaokézni, de abból ő sem ért semmit és sajnos az úgynevezett népet sem érdekli. Az úgynevezett képviselő azért kap tőlünk (néptől) fizetést, hogy értelmes válaszokat adjon értelmes kérdésekre. Ha erre nem képes el lehet húzni abba az úgynevezett "életbe", amit ő és ostoba társai teremtettek másoknak.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.26. 21:58:50

@csentecsa: "Orbán alatt nem voltak ilyen visszaélések a rendőrségi intézkedések során"

Jogtalan intézkedések, önbíráskodás, szándékos csonttörések, minden volt. A rendőrség egy szemernyit se javult. Mondjuk nem is romlott le annyira, mint az ország gazdasága, ez igaz.

Jakab.gipsz 2016.12.26. 22:14:28

Önmagába véve a libsi demokrácia elmebaj, nincs értelmes megoldása, fikció.

Tehát bár mit mondunk vagy teszünk, annak az ellenkezőjét is belehet állítani jónak helyesnek vagy rossznak helytelennek, ez a nagy hazugság és relativizmus lényege.

Süketek és némák párbeszéde ez a hangzavar.

cardiobascuralis 2016.12.26. 22:21:26

@pedigré:
Ez így igaz.
A leggerincesebb ember a Fideszben.

Ami nem jelenti azt, hogy szeretném.

cardiobascuralis 2016.12.26. 22:25:54

@csentecsa:
Bocs, de arra a csőcselékre élessel kellett volna lőni. És csakis derék fölött.

morph on deer 2016.12.26. 23:28:49

De kedves fiatalok - muszáj annak lennetek, különben még tudnátok is, hogy - Kövér a Párttörténeti Intézetben kezdte dolgos hétköznapjait, ott, ahol Lendvai Ildikó az MSZP -ből, munkatársak is voltak...
Szóval mi van?

Netán Kövér el akar távolodni a kommunista múltjától?
Manapság ez miért nem mindegy?

Viktor KISZ titkár is volt, meg lelkes liberálisos, most meg egyik sem - állítólag
- ha valaki épp elhiszi, hogy ez az igazi...

Én például nem.
Szerintem ugyanis, ha a muszlim kalifátus lenne a kifizetődőbb, a Viktor már rég megmagyarázta volna, hogy miért is az a legjobb a "nemzetnek" - ahogy ezt általában tenni szokta, akármiről legyen is szó,,,
Azaz a kedves Viktor épp arra fordul, amerrről a szél fúj...

Mint szélkakas.

Pfúj - mondja a szél is, csakúgy, mint én.

morph on deer 2016.12.26. 23:40:16

@csentecsa:
"...vagy hogy derék fölött lőttek meg embereket "

Ha lehajolsz - mondjuk egy utcakőért, hogy 'véleményt nyilváníthats' - akkor nagy valószínűséggel pofán találnak, tekinve, hogy a fejed övön alúlra került.

Ezt a változatot soha senki nem vetteszításba, holott reális!

Ugyanakkor személyesen is tapasztaltam, hogy totál ártatlan embert gyepáltak meg a rendőrök, szóval itt nem szépítgetésről van szó, hanem egy reális, valósághű szituációról.

Lehetne végre narancsszínű szemüveg, azaz pártszimpátia nélkül is nézni mindezt?
Merthogy ideje lenne már..!

morph on deer 2016.12.26. 23:42:28

@morph on deer:
Vette számításba - ahogy lennie kellett volna. Elnézést!

morph on deer 2016.12.27. 00:09:09

@morph on deer:
nyilváníthass - nagyon félrehord a kezem, lejet, hogy nelrm os lőgyakorlatra kéne járnom, mint az 'elvtársaknak'...

ember100 2016.12.27. 00:23:51

@csentecsa:
Helló !

Mit szeretnél inkább egy kilőtt szemet vagy meghalni egy rendőrautóban ?
2014 Orbán kormány Welsz Tamás rendőrautó halál .
Ha a vezíred nem hibás , rendőrautó nem ő vezette nem volt ott akkor a Gyurcsány miért hibás ?????
Na erre varrjál gombot válaszolj .

Te kis fideszdroid !

illaim 2016.12.27. 02:24:05

@csentecsa: Sőt még az őrszobán is agyonverték az embert! Ja az nem akkor volt?

2016.12.27. 02:59:56

@György Csaba Nagy:
Fari(zeus)demokrácia

Egyenlőség eszméje abszurditása
Ma már az egyenlőség eszméje és főleg gyakorlata természetellenes, mert míg a jogrend formális egyenlőséget hirdet, addig a természetben a szereplők szellemi képessége nem egyenlő. A természetes evolúció egyensúlyi, echipolenciális helyzeten alapszik, amit a komplementáris egyenlőtlenségek hoznak létre. Az egyének viszont elsősorban genetikailag, következésképpen pedig fizikálisan, szellemileg, anyagilag, társadalmilag stb. nem egyenlőek. Mivel csak egy formális egyenlőség létezik és senki. sem meri felvállalni az egyenlőtlenség nyilvánosságát, ezért az egész rendszer csak egy látszatrendszer. Az egyenlőtlenség megnyilvánul már az elemi iskola első osztályában.
Ha a gyerekek genetikailag nem egyenlők, akkor nem is lehet elvárni tőlük egyenlő eredményességet és egyenlő elbírálást a tanító néni és a csoport részéről. A pedagógus osztályozza a gyerekeket tanulmányi előmenetelük szerint, a csoport elismeri az ügyesebbet, lidert csinál belőle.

cardiobascuralis 2 2016.12.27. 03:26:46

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
Egyrészt oximoron, i-vel, másrészt nem. Ha kicsit gondolkodsz, te is rájössz, nem vagy te hülye gyerek.

@ember100:
Egyes hírek szerint Welsz Tamás Nyugat-Afrikában továbbra is fellelhető, él és virul.
Szóval ne higgy el minden hírt.

@lényeglátó:
"echipolenciális" - Ez az a helyzet? Amikor a puliszka (polenta) visszhangzik (echo)?
Mondjuk az már tényleg kemény lehet...

"komplementáris egyenlőtlenségek" - ez meg totális faszság. Talán tanuld meg a szavak jelentését, amiket használsz. Az idegen szavakkal csak a baj van, sosem lehet tudni, melyik mit jelent. Vagy legalábbis tanulni kell hozzá, hogy az ember tudja.
Nálad ez a fázis kimaradt.

alvito 2016.12.27. 05:29:58

@morph on deer: Si tacuisses philosophus mansisses.

ebella 2016.12.27. 05:31:34

@cardiobascuralis 2:
"Szóval ne higgy el minden hírt."

És neked miért higgyen? Mert nem tűnsz fizetett pártpropagandistának? Pedig de.

nu pagagyí 2016.12.27. 05:47:52

@lényeglátó: Az egyenlőség az egyenlő esélyeket jelenti, amivel mindenki élhet saját tehetsége és megszerzett tudása által. Csak a kommunizmus hirdetett totális egyenlőséget. A Magyarországon jelenleg kialakuló kleptokrácia az esélyek egyenlőtlenségét óhajtja megteremteni, hatalmi visszaélésekkel bebetonozva egy nemzetközileg versenyképtelen társaságot az ország élére. Nem érdekli őket az ország jövője, csak a sajátjuk.

2016.12.27. 07:39:43

KÖVÉR a parlamentben kizárólag az ellenzéki politikusokkal szemben keménykedik nem mintha az övéi nem szegnék meg a szabályokat-, miközben ellenzékként, 2010 előtt ennél sokkal meredekebb dolgokat is megtettek, m most.
amikor az ország első embere egy függöny mögött lapul, vagy hülyének tetteti magát, és azt mondja, "nem érti a kérdést", vagy amikor a MNB elnöke 3 szót hajtogat vég nélkül, h ne kelljen válaszolnia, akkor KÖVÉR , milyen tekintélyt vár el?

HorseFucker 2016.12.27. 08:52:43

Kövér a tipikus komcsi bunkó állat megyei párttitkár mintapáldánya....
Aki élt akkor,ráismer!
Vitya meg a kisrákosi, sunyi geciróka pofájú senkiházi, aki a szemétdombról jött és oda is megy majd vissza....
A mocskosbér-trollok pedig BASSZÁK SZÁJBA A REDVÁS KURVA ANYJUKAT A RAVATALÁN !!!

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.27. 09:36:17

Jól kiszúrt velem a Kövér.B+.
Most nem tudom minek nevezzem azt az újságírót, aki a Vonára azt találta mondani, hogy olyan, mint a Gyurcsány, mert még a kezét is úgy tartja. :(
Sajnos úgy emlékszem, ez egy köszpénzekből fizettet alakulat. Látszat szerint Kövér nem tudja, miért van a nyakán az a fejnek nevezett kerek akármi.

nu pagagyí 2016.12.27. 09:43:33

@csentecsa: Úgy tűnik, neked komoly nehézséget okoz az ok és okozat szétválasztása.

Tehetséges ugandai buzi 2016.12.27. 09:48:37

@nu pagagyí: Nem hiszem, ő pontosan tudja ok és okozat közt az összefüggést:

Ha kormánypárti propagandát postol - akkor kap pénzt!

:-)

Andy73 2016.12.27. 10:40:51

"Sajnálom, hogy az újságíró szakma – ami klasszikus értelemben szerintem már nem is létezik – képtelen arra, hogy a nevében fellépő némely – alapvető neveltetési hiányosságokkal küzdő – ifjú képviselőjét rászorítsa a mindennapi érintkezési normák írott és íratlan szabályainak betartására. Nekem viszont az a dolgom, hogy ezt elérjem."

Így folytatódik Kövér magyarázata, amit a blogger idéz. Így talán világosabb a helyzet, amit Kövér teljesen pontosan ír le. Köszi a linket, egyébként nem olvastam volna a cikket.
Ha a bloggernek az a gondja, hogy utálja Kövért, és sajnálja, hogy ő a házelnök, az az ó baja.
Ahhoz, hogy más legyen hatalmon, ennél sokkal színvonalasabb ellenzéki munka kellene. Mind a pártoktól, mind a sajtómunkásaiktól.

Netuddki. 2016.12.27. 10:47:23

Vágja már orrba valaki ezt a majmot, mert csak ebből ért!
Ha odadugja egy úgynevezett újságíró az orra alá a mikrofont, akkor kutya kötelessége normális hangnemben válaszolni, még azokra a kérdésekre is amit kényelmetlennek talál. Nem kötelező a "politikusi" pályán maradni, húzzon el a picsába árufeltöltőnek ha máshoz nem ért! Mégis kiafszom fizeti ezt a bohócot ha nem az adófizetők?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.27. 10:50:32

@csentecsa: "@Tehetséges ugandai buzi: És te miért kapsz pénzt..?"

Az a te bajod, hogy mindig magadból indulsz ki. Csak a fideSS fasszopói kapnak a hazudozásért fizetséget a párttól.

Netuddki. 2016.12.27. 10:51:32

@lujo1111: A kövér már réges-régen eljátszotta a "tekintélyét", azóta se találja. Izmozással meg egy hatalommal rendelkező, tekintély nélküli ember elég szánalmas látvány.

Tehetséges ugandai buzi 2016.12.27. 10:52:45

@csentecsa: Én egy cégnél dolgozom nyolctól négyig.

illaim kolléga kérdésére elfelejtettél válaszolni. 2013-ban verték agyon a rendőrök az izsáki fickót. Az bőven a jelenlegi kormány regnálása alatt történt.

csentecsa: (2016.12.26. 21:52:52)

"Orbán alatt nem voltak ilyen visszaélések a rendőrségi intézkedések során..."

Netuddki. 2016.12.27. 10:53:31

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Szerintem ezek nem fideszesek, hanem "ballibsi" provokátorok akik fideszesnek kiadva magukat hergelik a népet a fidesz ellen.

Jakab.gipsz 2016.12.27. 10:54:21

Helyesen tette Kövér László azt, hogy az idióta sunyi alattomosan megszövegezett kérdésekkel zaklató "újság írócskákat" ki tiltotta a parlamentből.

Ugyanis hülye kérdésre csak hülye válasz adható, már pedig mindenkinek feltudunk tenni értelemtelen hülye kérdést, amit ha gyanútlan az ember megválaszol, önmagát égeti le.

Ha pedig pontosan akarok válaszolni az eltarthat órákig.

Ennyi, Ebből a sunyi kérdezősködősdiből, politika-filozófiai problémát generálni, csak az idióta libsik szokásos trükkje.
Óh jaj veszélybe a demokrácia, mert azt mondta, hogy (...)! Látod ott a bűnös feszítsük meg.

István Tamasi 2016.12.27. 10:58:00

@csentecsa:
Fletó már kb 7-8 éve nincs a hatalomban de a fitymasz még mindig úgy fél tőle mint ördög a tömjénfüsttől.
A csúti g...i orbán pedig eljutott oda, hogy a viharos magyar történelem legnagyobb rablója lett.
Na itt tartanak ők.
Ti pedig, agyatlan fitymaszbirkák, olyan mélyre fúrtátok be magatokat a csúti g..i hátsójába, hogy nem láttok nem hallotok, nem érzékeltek semmit abból, hogy már a lakosság több mint fele él szegénységben és nyomorban.

Netuddki. 2016.12.27. 10:58:10

@Jakab.gipsz: Ó, te ballibsi provokátor, te! Az ilyen hozzászólásokkal szeretnéd a fidesz ellen hergelni a zembereket? Sikerült. Muhaha! Csak így tovább!

István Tamasi 2016.12.27. 11:00:38

@Jakab.gipsz:
Ha egy olyan álnév alatt bujkáló bérkommentelő, mint te is egyet ért a csúti g..i-vel, akkor nyilván demokrácia meg szabadság van Nemzetthy Szotyialista Mutyisztánban.

BiG74 Bodri 2016.12.27. 11:01:02

@Andy73:
Így is pont olyan álszent szarházi, mint amilyen volt is mindig.
Az újságírói szakmát pedig aljas arrogáns őszentsége tán ne ítélje már meg, tekintve, hogy az újságíró feladata, hogy a kérdéseit, melyek sokszor kényelmetlenek, lerázhatatlanul feltegye. A választ, vagy a válasz egyértelmű elutasítását kikövetelje. Ezek az újságírók azok akik nap, mint nap felteszik azokat a kérdéseket is, amelyek az átlagpolgárt is érdeklik. Ők tényleg fontos részei a rendszernek, csak minél hazugabb, aljasabb a rendszer annál kényelmetlenebb a számára az ilyen.
Nekik ez a dolguk, kövérke viszont politikusként nem létezik, csak egy megélhetési bohóc, életében nem dolgozott, de az észt azt tudja osztani a vitya keménykezű láncos házelnök ura. Ha kiesik a tartója kegyéből kilométereket fog zuhanni.
És igen rengetegen utálják kedves kövér urat. Nem a fideszségéért, nem a karakánságáért, nem az okosságáért, szókimondóságáért, és a pontos helyzetleírásaiért. Személye sok mindent eszünkbe juttat csak ilyen tulajdonságokat nem.

BiG74 Bodri 2016.12.27. 11:04:05

@BiG74 Bodri:
Amúgy az természetes, hogy az ellenzékről idióta karaktergyilkoló kérdéseket gyártó kurmánypárti újságírók a parlamentből szaros nyelvvel jönnek ki, miután felmondták a nekik írásban eljuttatott anyagot ?

cardiobascuralis 2 2016.12.27. 15:03:33

@ebella:
Mert, lehet, hogy ő veled ellentétben nem funkcionális analfabéta esetleg?

Tudom, te csak szeretnél fizetett pártpropagandista lenni, de túl hülye vagy hozzá, hogy felvegyenek. Pedig ahogy elnézem, nem magas a szint.

cardiobascuralis 2 2016.12.27. 15:15:20

@HorseFucker:
És mi van a tisztabér-trollokkal?
Nem kéne megtanulnod írni?

@csentecsa:
Ki az a mi?
Ha fordított felállás lett volna, és MSZP-sek gyújtogatnak, és a Fidesz lövet rájuk, akkor is azt mondom, hogy ezekre élessel kellett volna.
Más kérdés, hogy ennyire agyatlan fasz csőcselék, akiket bizony ki kellene írtani fizikailag, csak a Fidesz oldalán van.

@Tibi !:
Hát mondjuk az ilyen szakadt hajléktalannak öltöző, mindenkivel tiszteletlen, maguktól elszállt, nagyképű indexes meg 444-es faszokat viszont nem nevezném újságírónak, mivel valójában egyik sem az, legalábbis nem jobban, mint te vagy én.

@BiG74 Bodri:
Az újságírói szakmához ezeknek az indexes meg 444-es faszoknak közük nincs.
Ezek büdös, félretájékoztató tahók, semmi más. Pont mint az állami tévé-rádió emberei, csak a másik oldalról. Viszont utóbbiak nem űznek gúnyt az Országházból, és fel tudnak öltözni a helyhez méltóan. Ahogy egy átlag tárgyalásra sem mész ganajos csizmában, a Parlamentbe sem illene. Legalábbis annak, aki szeretné, hogy újságírónak nézzék. Hogy a szerkesztőségébe hogy jár be, az az ő meg a főszerkesztő dolga.

ember100 2016.12.27. 16:24:13

@csentecsa: @cardiobascuralis 2:
Helló !

Másnap felboncolták , és a családja eltemette !

Ja meg Elvis is él :)

ember100 2016.12.27. 16:34:38

@csentecsa:
Helló

Uff lebuktam , ezek szerint láttad amikor a sorosgyuribá felúszott a Dunán és ürgebőrbe varrava átadott nekem 1 milliár dollárt a kommenteimért.

Te egy egyszerű HAZAÁRULÓ vagy !!!!

Meg szellemileg visszamaradott és fityesbérenc.
Gondolom a Gyurcsány kérte meg az embereket a kocsik felgyújtására , meg az MTV ostromára törésre zúzásra ........
Szerinted ott ált és meghúzta a ravaszt ?
Ez az összeesküvés elméletet meg csak a sorosgyuribával meg a gyíkemberekkel tudnád hihetőbbé varázsolni. :)
Azért el kellene döntened vagy az összes főnök felelőssé minden rendőri túlkapásért vagy egyik sem , nem kellene ez a kettős mérce.
Az olyan " apróságokról " ne is beszéljünk hogy dől a lé az euból és ez a banda meg elherdálja , szétosztja a haverjai között.
HAZAÁRULÓK

( Ceaușescu , mint méltó előd ! )

ebella 2016.12.27. 16:52:26

@cardiobascuralis 2: Biztos szeretnék (bár milliárdos vagyok), te már csak tudod, a 80-as IQ-dal.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.27. 17:27:25

@ember100: "az összes főnök felelőssé minden rendőri túlkapásért"

Igen, a rendőrségben erős hierarchia, parancsokat teljesítenek, mint a katonák, mindennek megvan a felelőse. Pl. a gumilövedék szakszerűtlen használatáért - fejmagasságban nem szabad haszálni - elő kellett volna venni valamelyik parancsnokot, nem hiszem, hogy ez megtörtént. De ez egy szakszerűtlen használat volt, lefokozás jár, nem tudod feljebb vinni a felelősséget. Az azonosítók elvételéért viszont kurvára meg kellett volna baszni Gergényit, hacsak nem a belügyminiszter utasítására vetette le, amikor is a belügyminisztert kéne felnégyelni. Ezzel szemben a Gergényi éppenhogy kitüntetést kapott a demszkitől. Innentől viszont nem tudja a felsőbb vezetés eltolni magától a felelősséget.

BiG74 Bodri 2016.12.27. 18:16:49

@cardiobascuralis 2:
Pont leszarom, hogy mennyire nem öltöznek össze az ország házával, vagy a kedves képviselő urakkal. Az érdekel mit kérdeznek és milyen választ kapnak, és hogy a választ eredeti formában közzé teszik-e, esetleg a válaszban található tényeket ellenőrzik-e.
Leszarom, hogy 444, vagy ki, de keresse meg a kényes kérdéseket és tegye fel! A jelenlegi kurmány bárkit kidob, félretesz, kitilt ruhától, nemtől függetlenül, ha kényelmetlen kérdésekkel kívánja bombázni. Már nem tudnak annyit és jól hazudni, így inkább nem is mondanak semmit, csak az előre betanított jólöltözötteknek.
A kormány jól öltözött korrekt újságírókat akar, meg te is? Akkor talán kezdjük azon, hogy partnerként kezeljék az újságírókat, és fogadják el, hogy nem az alany dönti el miről akar kérdezni az újságíró, továbbá, ha hazugságon érik az alanyt akkor arról nem az író tehet, és nem őt kell kitiltani.

morph on deer 2016.12.27. 22:01:41

@csentecsa:
"...próbálsz meg védeni.."

Ez marhaság, eszemben sincs.
Mindenesetre nem csupán egyetlen módja lehet a szem és a gumilövedék találkozásának, erről a tényről szivesen megfeledkezik mindenki.
Annak ellenére is, hogy a kődobálás a lövöldözés idején is zajlott, tehát bárki lehetett bármilyen testhelyzetben.
Ráadásul megbotlani is lehetett, - mindkét oldalon - bőven volt miben.

Ha meg a rendőrség szakmai felkészültségét (!) is számításba vesszük, akkor azonnal egyértelmű lesz, hogy csakis véletlen lehetett!
Olyan isten ugyanis nincs, hogy szándékosan képes lett volna bármelyik rendőr eltalálni a mozgó tüntető szemét, ha beleszakad se..!
Attól még ez nyilván nem esett jobban, és mindenképpen ki kellett volna vizsgálni, és a megfelelő konzekvenciákat alkalmazni, - semmilyen ellenvetésem sincs.

cardiobascuralis 2 2016.12.27. 22:18:42

@ebella:
Az még mindig legalább 40-nel magasabb, mint a tiéd.

cardiobascuralis 2 2016.12.27. 22:22:16

@BiG74 Bodri:
Az újságírókat partnertként fogadják el.
Az indexesek és 444-esek viszont kb. annyira újságírók, mint te vagy én, végzettsége egyiknek sincs, írni nem tudnak, mi a fasztól lennének újságírók ezek a szarházi senkik?

@morph on deer:
Az ugye megvan, seggfejkém, hogy magyar nyelvről van szó?
Na, most keresd ki azt is, meg a funkcionális analfabéta szócikket is, mert az meg rólad szól.

morph on deer 2016.12.27. 22:59:59

@cardiobascuralis 2:
Hogyne, szivi!
Az "oxymoron" egy tősgyökeres magyar szó, az összes magadfajta moron közelességszerűen tudja is ezt.
Gratulálok.

morph on deer 2016.12.27. 23:02:01

@morph on deer:
Közelességszerűen = kötelességszerűen...
Elnézést!
Tudod, azok a fránya magyar szavak, azok...

BiG74 Bodri 2016.12.28. 15:04:16

@pedigré:
Inkább nézem a bajszát, mint hallgatom mit mond, mert a bajsza kevésbé szörnyű, még akkor is, ha máshol már máglyára vetették is volna miatta.

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.28. 17:15:41

@pedigré:

Te nem a Kövér, vagy a rokonya vagy véletlenül? Mert azt is meg lehet néha nézni, mit is csinál. Pl. parlamentből történő kitiltással, birságolással. Egyébként meg egy-két beszédét is lehetne idézni, csak annyira nem tartom a személyt fontosnak, hogy megkeressem neked. Majd elmúlik ő is, oszt a kutya sem fog emlékezni rá, meg a többire sem.

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.28. 17:23:28

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: "Az azonosítók elvételéért viszont kurvára meg kellett volna baszni Gergényit, hacsak nem a belügyminiszter utasítására vetette le, amikor is a belügyminisztert kéne felnégyelni."

Akkoriban szerintem nem minden rendőrségen dolgozó rendőrnek volt azonosító jelvénye ( mert ugye a nyomzó is rendőr, de nem illeti meg mindaz a jogosítvány ami a közterületi rendőröket ). Lehet, hogy még most sincs. Azt viszont pontosan tudom, hogy a Kossuth térnél és a tv székháznál nem csak rendvédelmisek voltak, hanem mindenki, aki a rendőrségen mert dolgozni, és felrendelték vidékről őket. Egy ilyen személy mondta, hogy életében még nem félt annyira, mint ott. Persze aki nem volt ott, az könnyen dumál. Szemkilövésől és utcakő dobálásról is.
süti beállítások módosítása