B1 blogcsalád



Tarlós hiába próbálja leplezni, de pusztítást hoz Budapestre

2016. november 02. - Mr Flynn Rider

Nemrég jelentette be Tarlós István, Budapest főpolgármestere, hogy 10 ezer fát ültetnek Budapesten. Az utóbbi évek tömeges fapusztulása és fakivágásai után ez új fordulatot jelenthet a szmogos levegőjű fővárosban. A terv azonban nem pótolja azokat az egészséges 100- 200 éves fákat, amiket a Liget Projekt keretében, vagy a Római parton fognak kivágni.

tarlos_femina.jpg

 

Az utóbbi évtizedek Budapestnek nem használtak, ha a levegő minőségét és az élhetőséget vesszük alapul. Míg Berlinben, vagy Bécsben, esetleg Prágában nem kell két sarkot sétálni, hogy jól gondozott parkba jusson és egészséges fákba ütközzön az ember, addig Budapesten a zöld zsebkendőnyi területen vegetál. Egyes számítások szerint 30 ezer fa hiányzik a fővárosból - és rengeteg park. 

 

Íme, a tökéletesen embertelen városfejlesztés képlete: 

1. Az összes kesze-kusza ingatlanfejlesztést kezd úgy, hogy kivágod az új, ill. felújítandó épület környéki fákat. Az építkezés végén néhány facsemetét ültetsz vissza és sorsára hagyod őket. (Elég megnézni az Egyetem tér környékét az ELTE jogi kara előtt: az autókat ugyan kitiltották, viszont nyáron meg lehet pusztulni hőségtől a térkő-sivatagban. Ugyanez a pusztítás várható most a Városligetben is.) 

2. Építsd az összes új ingatlant szélcsatornákba (Mammut, Aréna Pláza), nehogy a levegő cserélődhessen a város felett. A környezeti szempontokat hagyd ki az egész városfejlesztésből. 

3. "Ápold" a fákat láncfűrésszel, egy olyan Főkert segítségével, ahol alulfizetett, képzetlen embereknek a kezébe adod, hogy gallyazzanak. A fákat a mai napig úgy „ápolják”, hogy a Főkert néhány embere kimegy és nekiesik a láncfűrésszel. Aztán vagy túlélik, vagy nem. Pedig ezek a fák, főleg az idősebbek, tudnák hűteni az utcákat és megkötni azt az irgalmatlan mennyiségű szálló port, ami beférkőzik a tüdőnkbe és jelentősen megrövidíti az életünket. A légszennyezettség miatt a budapestiek átlagosan három évvel élnek kevesebbet, mint azok, akiknek egészségesebb levegő jut.

4. Támogasd a gépkocsiforgalom növekedését, szemben a tömegközlekedéssel és a biciklisekkel. Garantált az állandósuló szmog és dugó. Halogasd a dugódíj bevezetését. Pláne legyen sunyi a szmogriadó rendszere: nem kell elrendelni, ha egy napon belül javulhat a helyzet. Így alig-alig kell korlátozni az autóforgalmat, vagy szmogriadót elrendelni. (Kis szigorítás lépett életbe idén; de ez is csak a szigorításban lévő autók körét növeli, nem pedig a szmogriadó elrendelésének körülményeit módosítja.) 

5. Nincs szükség zöld fejlesztésekre: hagyd a Főkertet lerohadni, még véletlenül se legyen zöld koncepciód, vagy bármiféle olyan hivatali részleged, amelyik a természetes környezettel foglalkozik. Elég helyette megölelni  a Ligetvédőket, az jót tesz a PR-nak. (Vagy hülyének néznek.) 

6. Támogasd a környezetromboló megaprojekteket, mint a Liget Projekt, vagy a Római parti gát, ahol egészséges és idős fák ezrei pusztulnak el. 

Mindez két dolgot eredményez:

Borzalmas levegőminőséget.

Élhetetlen várost.

 

...és nem utolsó sorban, nagy bukót Tarlósnak. Nyilván, majd a Fidesz kinevezi időben az utódját - ha hagyjuk. 

Ezeket a trendeket megnézve a 10 ezer fa még kevés is, főleg, ha utána nem foglalkoznak velük és tartósan marad a szmog, tovább növekszik a beteg emberek száma. 

 

Mit lehetne helyette?

 

Ha a főpolgármester tényleg meg akarná oldani Budapest gondjait, akkor a következőket tehetné:

- szintetizálhatná a különböző közlekedési igényeket (autó, tömegközlekedés, bicikli), ahelyett, hogy elnyomná a tömegközlekedést és a biciklis fejlesztéseket az autókkal szemben;

- tovább folytathatná a fásítási programot és ültethetne még pár tízezer fát, gondozhatná is őket, parkosíthatná Budapest üres telkeit és tereit;

- létrehozhatna néhány komplex, átgondolt zöldítési programot, ami nem csak politikai tűzoltás jelleggel, kapkodva jön létre;

- létrehozhatná a zöld alpolgármester pozícióját, aki folyamatosan javaslatokat fogalmaz meg, véleményezi környezeti szempontokból a fejlesztéseket és, ha szükséges, beavatkozik; hogy olyan tervek ne születhessenek meg, mint a borzalmas betontömbökkel operáló Liget Projekt, vagy a korrupciótól bűzlő Római parti gát sztorija.

De leginkább emberként kellene tekinteni a budapestiekre, akiknek emberi igényeik vannak: egészséges környezetben élni, nem pedig egy szmogos, lepusztult városban kínlódni.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8911922463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.11.02. 19:08:00

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: hol írtják? Valami relevánsabb info kéne mint egy pár libs drogos hülyegyerek véleménye :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.02. 19:20:22

@enpera: Gugli a barátod. A te problémád, dolgozz vele, ha nekem nem hiszel.

Közgazda 2016.11.02. 19:33:35

Sosem volt olyan rossz a közutak állapota Budapesten, mint a Tarlós-vezetés idején, sosem volt olyan rosssza a rendőrlámpák összehangoltsága, mint a jelenlegi városmenedzsment idején. Mintha Budapest mesterséges tönkretételét szeretné elérni - a Fidesz, amellyel Tarlós valóságos közelharcot vív. A 3-as metro felújításának halogatása még talán ember életbeni áldozatokat is követelni fog. Akkora a pazarlás, lásd például a Témát, és a többi önkormányzati lapot, ezek üresek, és mindennel foglalkoznak, csak éppen az adott önkormányzat területén levő megoldatlan problémákkal nem. A fővárosnak hatékonyan kellene támogatnia a BKV-t, mert azzal, hogy egyre több mindent szerveznek ki, annál rosszabbá válik a helyzet. Pl. mind a busz mind a villamos ágazatban alig van szerelő a remízekben, egyre nehezebb kiállási állapotba helyezni az öreg járműveket. A Fidesz nem támogatja a saját választotta polgármestert? Nem nevetséges?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.02. 19:47:23

@Közgazda: "Sosem volt olyan rossz a közutak állapota Budapesten, mint a Tarlós-vezetés idején"

Egy nem igaz. De több javulást vártam.

"sosem volt olyan rosssza a rendőrlámpák összehangoltsága, mint a jelenlegi városmenedzsment idején"

Most kicsit jobb. Nem számottevő.

"A 3-as metro felújításának halogatása"

Az nem Tarlós sara, nincs rá pénz. Azt hittem, a Tarlósnak több pénzt hagy a fideSS, de nem, csak növelte az elvonást.

Sokminden téren csalódtam a Tarlósban, de a legnagyobb pofon a Római kinyírása. Simán aláfekszik a fideSSes oligarháknak, hogy felmenjen az ártéren lévő telkük értéke a sokszorosára. Kifordul a gyomrom.

2016.11.02. 19:48:52

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Sajnos valamilyen szinten igen. Hozzáteszem, nem elsősorban Tarlóst tartom felelősnek, ha már károkozásról beszélünk.

midnight coder 2016.11.02. 19:57:39

Az élhetőbb Budapest első körben úgy kezdődne, hogy keményen megadóztatják a kutyatartást. Mert hogy az egész város bűzlik a kutyahúgytól és a porított kutyaszartól. Aztán, ha már tömegközlekedés, meg kellene oldani a csövesek eltávolítását a közterületekről. Mert hogy sem az aluljáróban maga alá csináló hajléktalan, sem a villamoson alvó, egekig bűzlő kollégái nem növelik az emberek kedvét a tömegközlekedésre való átállásra. Az pedig pláne szomorú, hogy anno a magukat baloldalinak hazudó kormányok sem tettek semmit ennek a problémának a humánus, ugyanakkor hatékony megoldásáért.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.02. 20:09:10

@midnight coder: Sokáig állandóan kutyaszarba léptem, ha a XIII. kerületben volt dolgom. Most már 3-4 éve nem léptem ott kutyaszarba.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.11.02. 20:23:23

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: nem az én problémám, hanem az idióta sötétzöldeké :) nekem megvan a saját munkám, nem a libsik fizetnek :)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.11.02. 20:25:30

Jah, a gyűlölködő uszítás eredménye nem a rendőr halála, hanem a sok megerőszakolt nő volt, jelezném egyes agyhalottak számára

n3spr3ss0 2016.11.02. 20:50:59

@...elmúlik...: Mesélj a Demszki féle károkról,mert a metro építés elhúzódása a fidesz bűne,hiszen 1998-2002 között leállították,ezután emiatt csak halmozódtak a bajok.Várom a felsorolást,csak nehogy belebonyolódj.

grafoguru 2016.11.02. 21:44:58

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

"Az nem Tarlós sara, nincs rá pénz."
Aha. Ha te mondod... Meg ha ők mondják...
Mondjuk semmi olyanra nincs pénz, ami a zembereknek jó lenne. Milyen furcsa.

Nem értem a kommentelők nagy részét. Miért kell ebbe is politikát vinni?
Vagy senki sem volt közülk Barcelonában, Párizsban, Prágában, Bécsben, Lisszabonban, Madridban, Münchenben - napestig sorolhatnám.

Mondjuk simán lehet, hogy nem voltak. Akkor meg a nagy magyar valóság is szuper.

grafoguru 2016.11.02. 21:49:04

@enpera:
"a sok megerőszakolt nő volt"

Mondjuk érdekes lenne egy statisztika az erőszakolók hovatartozásáról.
Szerintem a magyarországi eseteket tekintve toronymagasan a magyarok győznének.
Lehet, hogy bármelyik országban győznének a tisztes honpolgárok.
Pláne, ha a papokat is beszámítjuk...

2016.11.02. 22:03:24

@n3spr3ss0: Nem is. Én annak örülök, hogy kibonyolódtunk a Demszky korszakból.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.02. 22:03:51

@grafoguru: "Mondjuk semmi olyanra nincs pénz, ami a zembereknek jó lenne."

Hát először is az EU-s pénzek másra mennek el. Azokat simán el lehet lopni, ingyenpénz.

A költségvetésbe 500 milliárdos lyukat ürtött az egykulcsos SZJA. Ez nekünk jó, de legjobb azoknak, akik havi öt-tíz-százmilliókat keresnek. A lyukat viszont be kell tömmni máshonnan elvett pénzekkel. Mert a gazdaság csak egyre rosszabb állapotban van az elhibázott gazdaságpolitika miatt.

Nem akarnék politizálni, ha az életünket nem keserítené meg a politika. Ami minden be beleteszi a szőrös mancsát, abba is kézivezérléssel beleavatkozik, hogy a tizedrangú tehetségtelen énekest szponzorálja-e a Telekom. Vagy hogy megjelenjen-e a Népszabadság. Vagy hogy kinek legyen trafikja.

zsoci 2016.11.02. 22:23:25

Teljesen felesleges azon vitatkozni, hogy Tarlós vagy Demszky e a jobb polgármster, mert mind a kettő egyformán hitvány. Hozzá nem értő, szakbarbár mindkettő.

Ettől még az egész cikk hülyeség. Minek kell ócska fákon nyavalyogni? Lehet helette ültetni másikat. Egy építési beruházást nem lehet pár szaros fa miatt nem megépíteni. A városnak fejlődnie, épülnie kell, különben elpusztul.

Liget projekt amúgy egy hülyeség, de nem pár fa miatt.

Egy városnak jó közelekdés kell. Nem tömegközelkedés, nem kerékpáros közelekdés, nem autóközelekdés, hanem komplexen az egész! Egyiket sem szabad elnyomni, vagy a másik kárára fejleszteni.

Ami nem kell még pár irodaház, meg bevásárlóközpont, na az ne kell! Kell új villamos vonal, új közúti híd, kell autópálya. Kell park, kell parkoló. De például beépíteni a Kopaszi gátat irodáházzal és pár panellakással, baromi nagy hülyeség! Ja tudom az hozza pénzt a haveroknak. Na ezt kéne leállítani, és nem pár hülye fa miatt keseregni, vagy úgy is mondhatjuk, hogy nem látjuk a fától az erdőt!

Zsoltbacsi 2016.11.02. 23:15:49

@grafoguru:

"Mondjuk érdekes lenne egy statisztika az erőszakolók hovatartozásáról."

A nemeteknel a migrancsok gyoznek ebben a nemes versenyben 45% koruli eredmennyel... (Tavaly 27 ha jol emlekszem)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.02. 23:41:44

@zsoci: "Ettől még az egész cikk hülyeség. Minek kell ócska fákon nyavalyogni?"

Mert Budapesten nagyon kevés van belőlük.

"Lehet helette ültetni másikat."

Igen. És száz év alatt meg is nő. Ha ma ültetsz egyet, száz év múlva kivághatsz egyet. Oké?

"Egy építési beruházást nem lehet pár szaros fa miatt nem megépíteni."

Sajnos Budapesten sokkal több hely van, ahol nincsen fa, mint ahol van. Bátran lehet építeni a fátlan helyekre. Miért pont a közparkokba kell betonmonstrumokat felhúzni?

"A városnak fejlődnie, épülnie kell, különben elpusztul."

A városba fák kellenek, levegő nélkül az ember elpusztul.

Hozzászólás © 2016.11.02. 23:43:03

"Nemrég jelentette be Tarlós István, Budapest főpolgármestere, hogy 10 ezer fát ültetnek Budapesten. Az utóbbi évek tömeges fapusztulása és fakivágásai után ..."

Agyament mérnök mentalitás, kivágunk pár fát majd ültetünk helyette újakat. De az elkanászodott (más jelzőt írnék de kimoderálnának) agyába nem fér bele hogy ezek nem építőkockák amiket csak úgy ki lehet cserélni... Kell hozzá jó pár év, gondoskodás is főleg az első években. Azt a tízezer facsemetét oszd el 100-al hogy megkapd mennyi 100 év feletti fát pótol az első nagyjából 20 évében!

Márk_Márk 2016.11.03. 03:45:57

"Míg Berlinben, vagy Bécsben, esetleg Prágában nem kell két sarkot sétálni, hogy jól gondozott parkba jusson és egészséges fákba ütközzön az ember"

Azt gyanítom, hogy te ezek közül a városok közül egyikben sem voltál.
Merthogy egyikben sincs több park, mint Budapesten.

A biciklisek meg már így is túl sok kedvezményt kaptak, ki kéne őket tiltani a városból a picsába. Nem városba való. Falura meg sportpályára.

@Ballib cenzúrázók réme 18:
Te hülye barom, szerinted mikor adták át a Lágymányosi hidat?
Az évente négyszer széteső Várbazárral meg inkább nem kéne dicsekedni, bár mondjuk az nem Tarlós sara, hanem állami faszkodás. Ahogy a hidak is.

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
"A nyugateurópai városok közül Berlinben a legkeveseb a zöldterület. Budapesten pedig a berlininek az ötöde."

Ez a te köreidben biztosan kurva jól hangzik, kár, hogy nem igaz.
Arányaiban Budapesten jóval több a zöld terület, mint Berlinben.

@dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)!:
Hát biztos jobb lenne, mint ahol most van.

@Közgazda:
Konkrétan: lófaszt.
A közutak állapota a Demszky-érához képest rengeteget javult.
A lámpák szar összehangolását meg az idióta faszkalap Vitézynek köszönd, ő baszta szét az egész városban, hogy a 6-os villamos a teljes menethosszán 2 percet nyerjen.

"A fővárosnak hatékonyan kellene támogatnia a BKV-t"
És mégis mi a lófaszból, ha az adóbevételeit elveszi az állam?

@n3spr3ss0:
"1998-2002 között leállították"
Aha. És mégis mi a fasz tartott ezt a 4 évet leszámítva 16 évig, hogy elkészüljön?
Madridban feleennyi idő (7 év) alatt 200 (kettőszáz) km metró épült, a budapestihez képest harmada áron, pedig ott az egész város sziklára épült, nem lösztalajra, mint Pest, ahol azért kellett két alagútfúró gép, hogy az egyik húzza vissza a másikat, nehogy fél óra alatt elérjen a Duna-parttól a Keletiig.

@zsoci:
A szakbarbár legalább a szakmájához ért.
Nos, Demszkynek olyanja nincs. Ő maximum barbár.
(Pár hónapja láttam egy koncerten, 5 év alatt vagy 20-at öregedett. Keveset tud lopni, nem telik már plasztikai sebészre. Úgy nézett ki, mint a 80 éves nagyapám, csak nem volt olyan fitt és friss.)

Ami a parkolókat illeti: kurvára kellene egy csomó P+R parkoló a metrók külső állomásai közelébe. Ehhez képest most szüntettek meg 3-at (Ecseri út, Pöttyös utca, Határ út), több száz pakolóhellyel.

Márk_Márk 2016.11.03. 03:53:29

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Jelen pillanatban (2016. nov. 3., hajnal 3.50) Budapest légszennyezettsége sehol sem haladja meg a megengedett érték 33%-át, a Belvárosban a 16%-ot, de a Belváros egyes részein 6%.

Ehhez képest a Zempléni-hegységben, ami tele van fával, 108%-os a légszennyezettség.
Biztos Tarlós rájuk tolta a szar levegőt, onnan meg elhozta a jót, mi?

Hozzászólás © 2016.11.03. 04:07:39

Márk_Márk

"@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Jelen pillanatban (2016. nov. 3., hajnal 3.50) Budapest légszennyezettsége sehol sem haladja meg a megengedett érték 33%-át, a Belvárosban a 16%-ot, de a Belváros egyes részein 6%.

Ehhez képest a Zempléni-hegységben, ami tele van fával, 108%-os a légszennyezettség.
Biztos Tarlós rájuk tolta a szar levegőt, onnan meg elhozta a jót, mi?"

Akkor olvasni tanuljatok meg először és csak azután próbáljátok a műszerek kijelzőjét értelmezni, mert ez így kb. annyira igaz mint a CETA előnyös volta ránk nézve....

bkkzol 2016.11.03. 04:09:43

Az utóbbi 6-8 évben rengeteg tér, utca felújítást láttam. Igen vágtak ki fákat, de sokat ültettek is. Siralmas volt látni, hogy mi zajlott a Városligetnél pár futóbolond miatt.

Jakab.gipsz 2016.11.03. 08:39:18

Halál-hörgés, siralom: el innen, hova, Pekingbe, (ott még a levegő is jobb), ugyebár.

Vagy a londoni aprócska méreg drága lyukakba, (az ám a karrier).

2016.11.03. 09:05:19

Kár, hogy a kommentelők politikai kérdést és jobb-baloldali mocskolódást csinálnak ebből a témából, mert egyébként a posztban leírtak teljesen igazak, a dugó, a szennyezett levegő, a városban csökkenő élettartam politikailag függetlenek. De persze a sok agyhalott ebben is csak a politikát látja. Mindegy, hogy hogy hívják a polgit, hogy melyik párt adta, az is mindegy, hogy az előző mit csinált, vagy mit nem, ebben a kérdésben az a lényeg, hogy Budapest zöldpolitikája, közlekedésszervezése, élhetősége a béka segge alatti, amin feltétlenül változtatni kéne. De egy olyan közegben, ahol a bicikliseket a többség egyszerűen balliberális csőcseléknek nézi, a témafelvetés is sajnos haszontalan. Ostobák vagytok, a ti életetek van napi szinten megkeserítve, erre politizáltok...

Buchhalter 2016.11.03. 09:05:50

@Közgazda: te elmennél bruttó 180 ezer Ft-t a remizbe karbantartónak?? Ja az nettó 120 ezer .Áh,kapsz ingyen bérletet meg 8 ezer bözse utalvány.Hát igen, a legszarabb pesti putri is 60-70 ezer + rezsi. Különben minden BKV járműn ott fityeg a hirdetés.A cikk író egy ballib agitátor ,de azt nem értem,hogy az 1 villamost miért nem vitték ki a Kelenföldi pályaudvarig.Különben az eszement rezsi lefaragásnak egy jó nagy bukta lesz a vége.Ha még ez megy x évig lerohadnak a közművek a tömegközlekedés egy részével.Talán a MÁV a belepumpált EU-s pénzekkel el lesz a következő 10-15 évben ,de a fizetések miatt ott is ember hiány van. Én se mennék el masinisztának nettó 250-t 3 műszakba ,óriási felelőséggel és megvont nyugdíj korkedvezménnyel.A Fidesz egyik gusztustalan húzása a megvon korkedvezmény.Néhány szakmában meghagyhatta volna.Ezek a szakmák azért is voltak vonzóak.Oké egy rendőr vagy katona ne kapjon annyit ,mint egy masiniszta,vagy buszsofőr ahol azért elég megterhelő mind fizikailag mind stressz szempontból.Érdekes ezt nyugaton nem merték elvenni.A francia kormány próbálkozott,de a szakszervezetek olyan keményen sztrájkoltak ,hogy ettől elálltak.Igaz,nálunk olyan ,hogy szakszervezet nincs ,csak valami szánalmas gittegylet ami kormány vezérelt.Pár fáért meg kiakadni,hülyeség,de a Fidesz ahogy neki állt Pest rendbe tételének mostanában elég rendesen leállt vele.Ma egy-két Stadion épülget meg a Budai vári kormányzati rezidencia.A 3-as metróban ha lesz balhé ,akkor a kormány borítékolhatja a bukását és meg is érdemelten.

Buchhalter 2016.11.03. 09:14:23

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Szlovákiában és még jó pár országban működik az egy kulcsos SZJA.Az a pár milliós keresetű meg progresszivben nem lenne nagy bevétel. Ráaádásul amikor Bokros csinálta az átlag keresetűek estek bele százezer számra.Ezzel példálozni egyenlő a többség szavazónak mint bikának a vörös posztó.Ha ezzel házalsz a többség elfordul.A múlt kötelez.A több kulcsos adó ,hogy jó az bulshit és tökéletes népbutítás.Számtalan módja van annak,hogy a nagy keresetű keveset adózzon. Ott a KATA ahol betol a delikvens havi 50 ezret és évi 12 millió Ft-ig megteheti.Számold ki: havi egy milla az adó 50 e a többi 950 marad neki hivatalosan.Na ennyit a több kulcsról.És ez csak egy a sok lehetőség közül.Az állami lopás és az Uram/bátyám az okosba megoldjuk mentalítással kéne leszámolni ,mert ezek a rákfenéi a magyar társadalomnak és ez hosszabb távon már nem fog működni.2020 után nem jön EU-d pénz a hatás 2022-re érződni is fog.Addig még el lehet játszogatni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 09:19:04

@Márk_Márk: :)) Teljesen komolytalan dolgokat mondasz. Ne olvass magyaridőket, mert még jobban meglágyul az agyad.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 09:21:17

@Buchhalter: "többség szavazónak"

Nem érdekel a félanalfabéta szavazó. Az ország gazdasága érdekel. Az egykulcsos SZJA 500 milliárdos lyukát foltozgatja hatodik éve az orbán, és tönkretette vele a gazdaságot. Gondolod, hogy nagyon ragaszkodom hozzá, hogy újraválasszák?

konrada 2016.11.03. 09:33:45

"Tarlós hiába próbálja leplezni, de pusztítást hoz Budapestre"
"Építsd az összes új ingatlant szélcsatornákba (Mammut, Aréna Pláza), nehogy a levegő cserélődhessen a város felett"

Jó, rendben hogy fikázni kell Tarlóst, mert ez a feladat, meg b1 blog...
De nem találtak kevésbé hülye paraszt vidékit erre, olyant, aki legalább ismeri a várost, nem most jár erre először, így a fentiek építésének engedélyezését nem köti össze a célszeméllyel???!

Mammut átadás: 1998. augusztus 28., 2001. szeptember 28.
Aréna Pláza: átadás 2007. november 15

konrada 2016.11.03. 09:38:38

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Jaja!!! Mennyivel jobb helyzetben volt akkor az ország, mikor még több kulcsos volt az adó, mint most!

...persze az más kérdés, hogy akinek egy csepp esze és lehetősége volt az vagy minimálbéren, vagy szlovák adózással kerülte el a munkát büntető adót, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy akkor legalább volt értelme az IMF magyarországi irodájának, mert legalább az irányíthatott...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 09:44:03

@konrada: "Mennyivel jobb helyzetben volt akkor az ország, mikor még több kulcsos volt az adó, mint most!"

Sajnos igazad van, 7 éve még nem csúszott le ennyire a gazdaságunk, nem voltunk a legutolsók. Így mégjobban hiányzik az az 500 Mrd. minden évben.

Buchhalter 2016.11.03. 09:50:38

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: engem se érdekel az ilyen fél analfabéta MSZP-s csökevény,aki kiesett a húsosfazék közeléből és légből kapott számokkal ,nulla hozzáértéssel szajkózza a butaságait.Egy kis Önkritika rád férne a kocsmai iszogatás alatt ,mert cirka azon a szinten vagy.Dobálódzol a milliárdokkal mikor halvány lila gőzöd sincs egy ország gazdasági működéséről!Amíg a ott voltál a haverjaiddal a fazéknál ész nélkül osztogattad például a segélyeket a roma testvéreknek akik hálából ész nélkül szaporodtak.A lyuk az a te agyadban létezik,de nagyon ! A fogyasztási adók meg lettek emelve.Plusz a cigaretta és az üzemanyagok jövedéki adója is.Na ennyit Önjelölt közgazda.A gazdaság romokban hevert 2010-ben. Szerinted miért buktak a szocik? Rengeteg hibát követtek el : regnáló BKV, elszállt lakáshitelek,béka segge alatt lévő bérek.Azzal ,hogy eladtak a közműveket külföldi cégeknek a kis fejlesztésekért a piaci árhoz képest magasan számláztak a kisfogyasztóknak is.2010-ben 180 ezer család volt állandó lemaradásban a közüzemi számláival.Tvalya ez lecsökkent 31 ezerre.Igaz ennek is vannak hátrányai.Ne aggódj ,nem csak nálunk hanem a Cseheknél ,Lengyeleknél és Szlovákiában is farba rúgva zavarták ki a maszek közmű uzsorás cégeket!Nyugaton miért nem adták el a kormányok? na ugye! Az MSZP sajnos hazaáruló banda ,de a Fidesz se jobb.Ők meg a zsebeiket tömik már kontroll nélkül,de ne magyarázz mát nekem ,hogy jó a több kulcsos meg a bukott baloldal!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 09:54:37

@bkkzol: "de sokat ültettek is"

Aha. A Moszkvatéren ilyen csenevész szarokat. Ki is száradtak.

2016.11.03. 09:59:07

Bár Tarlóst egy felfújt hólyagnak tartom és szar városvezetőnek, ha egyáltalán egy ilyen nyalonc exszadeszes kaméleont városvezetőnek lehet nevezni, a felsoroltak között fel van róva neki jó pár olyan dolog, ami nem az ő regnálása idején történt (pl. Mammut és Aréna pláza átadása).
Az Aréna pláza egyébként szélcsatornában van? Nem hiszem, hogy ezen épület tömege/magassága túl nagy hatást gyakorolna Budapest levegőjére.

A liget projekt önmagában egy városfejlesztési/üzemeltetési szempontból elhibázott vállalkozás, ez nem csak a ligetvédő hippik véleménye, hanem az egész urbanista szakmáé. A szellemisége a 300 évvel ezelőtti látásmódot tükrözi. Tarlós persze ez esetben is befeküdt a csúti géniusz alá, viselkedése szakmai és erkölcsi nézőpontból is erősen megkérdőjelezhető.

Bár a bejegyzést eléggé szakmaiatlannak tartom és úgy gondolom az íróját túlságosan elragadta a HÉV, abban egyetértek vele, hogy Tarlós városvezetése egy katasztrófa.

Amikor Pityu az előző rezsimet okolja, számot vethetne, ő mivel különb. Sajnos semmivel, pedig megvolt rá a lehetősége.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 10:17:09

@Buchhalter: "ott voltál a haverjaiddal a fazéknál"

Keversz valakivel.

"A fogyasztási adók meg lettek emelve."

Pontosan. Az 500 miliárdos lyukat kellett tömködni. Meg a rengeteg különadó. Söralátét méretű adóbevallás, ugyanmár!

"A gazdaság romokban hevert 2010-ben."

Nem tudom mennyire hevert romokban, mert a libajnai valahogy összekalapálta. Fényes helyzetben nem volt, az tuti. Mindenesetre onnan az orbánnak sikerült elég mélyre vinnie a gazdaságot. Na, EZ a teljesítmény, nem a kisvasút.

"Szerinted miért buktak a szocik?"

Ha ezt kérdezed, akkor biztos nem hallottál még a fasz gyurcény öszödi beszédéről. Elmesélem neked. Figyeeejé, mert csak egyszer mondom el. Szóval a gyurcsényi azzal kezdte, hogy nem csinált semmit 2 évig. A 2006-os választások előtt csinált egy 5 éves adócsökkentési törvényt. Meg hazudozott, hogy magyarország jobban teljesít. Ja, nem az az orbán volt. de valami hasonlót hazudozott a gyurcsányi is. Aztán a választások után első dolga volt, hogy adót emelt. Ekkor kellett volna az emberekknek kimenni az utcára kukákat égetni. tették? nem tették, mindenki elégedett volt. Aztán kiderült az öszödi beszéd, és erre ugrottak a tömegek, örjöngeni kezdtek.

"Az MSZP sajnos hazaáruló banda ,de a Fidesz se jobb."

A fideSS hazaáruló tolvaj maffiózó banda, de az MSZP-nek sincs erkölcsi alapja őket szapulni, mert ők is loptak. A gyurcsányi egyszer véletlenül igazat mondott nagy nyilvánosság előtt, ezért ő egy politikai hulla, és magával rántotta az MSZP-t. Mindkettőnek el kell tűnnie a politikai színtérről, hogy az orbánt leválthassa valaki. Ez szükséges, de nem elégséges feltétel.

@Dr. Trejo: "az íróját túlságosan elragadta a HÉV"

:))

konrada 2016.11.03. 10:17:57

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Úgy ahogy írod. Nem voltunk ennyire lemaradva sem GDP arányos adósságban, se munkanélküliségben, sem államháztartási hiányban, se inflációban.
Akkor tényleg mind sokkal nagyobb volt, most meg...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 10:41:07

@konrada: "Nem voltunk ennyire lemaradva sem GDP arányos adósságban,"

Igazad van. De a többieknek azért kibontom, mert van aki nem érti. Az adósság 2010-ben 80%-on állt, és volt 3000 Mrd. a manyup kasszában. Ezzel a 3000 Mrd.-al 70%-ra lehetett volna az államadósságot csökkenteni. Sajnos ehelyett eltapsolták, így most áll 75%-on. Tehát 5%-kal növelte.

"se munkanélküliségben,"

Igen. A munkanélküliséget nem kell magyarázni.

"sem államháztartási hiányban,"

Ez így nem igaz. Az államháztartási hiányt kisebb csalásokkal ugyan, de kordában tartják. Az EU kényszeríti rá orbánt, nem csinálná különben. És ezt az ország legatyásításával, a gazdaség leromlásával, négymillió ember szegénységbe taszításával érte el. Nem lehet rá büszke.

"se inflációban."

Ez így nem pontos. Az infláció valóban jóval magasabb, mint mondjuk Németországban, de abszolút értelemben csökkent, a nemzetközi trendeknek megfelelően.

konrada 2016.11.03. 11:07:58

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Na ja.
...csak közben egyszerre kellett visszafizetni a Bajnaiék által felvett EU és IMF hitelt, és annak kamatait, miközben a gazdaságot - s ebben nincs vitánk, vissza kellett fognia az EU kényszerítése miatt.
Így éves szinten a GDP közel 4%-át kellett évenként kifizetnie az országnak, miközben a gazdaságot is fékeznie kellett kb 2%-kal a hiány lefaragása okán...

A nemzetközi trendekkel is egyetértek. Ezek azok a trendek, melyeknek valahogy sosem sikerült megfelelni az elqrás éveiben...

Nem azon vitatkozom, hogy lehetne jobban csinálni, mert lehetne. De nem úgy, ahogy Medgyessy és Gyurcsány csinálta, és úgy sem, ahogyan a barátja válságmenedzserként: felvéve olyan hiteleket, melyben a hitelező határozza meg, hogyan szabad azt felhasználni. Mert úgy lehet ugyan pár hónap menedéket nyerni, de okos ember ilyent csak akkor vesz fel, ha tudja, másnak kell azt visszafizetni....

Alfoldi Robert 2016.11.03. 11:09:13

"Tarlós hiába próbálja leplezni, de pusztítást hoz Budapestre"

Felesleges ez a finomkodas, mondjuk ki, ez mar egyertelmuen a HOLOKAUSZT !!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 11:17:37

@konrada: "közben egyszerre kellett visszafizetni a Bajnaiék által felvett EU és IMF hitelt, és annak kamatait"

Ebben nincs semmi új, azelőtt is, azóta is kölcsönöket vettek fel a törlesztéshez. Meg még kölcsönöket eltapsolni.

"a gazdaságot - s ebben nincs vitánk, vissza kellett fognia az EU kényszerítése miatt."

Nem, az EU a hiányt kérte kordában tartani. A gazdaság visszafogása már saját ötlet.

"az elqrás éveiben"

Lassan 7 év eltelt, nem elegáns most már emútnyócévezni. Valami újat találj ki!

"Nem azon vitatkozom, hogy lehetne jobban csinálni, mert lehetne. "

Erről van szól, legalább alapjaiban egyetértünk.

Mondjuk ha tök hülyék lennének a gazdasághoz - ami igaz is -, akkor is nagyot lendíthetnének azzal, hogy csak fele annyit lopnak.

Macropus Rufus 2016.11.03. 11:28:07

@zsoci: "Minek kell ócska fákon nyavalyogni? Lehet helette ültetni másikat."
hát ezt eléggé leegyszerűsítetted. Amit most elültetsz az kb. 60-70 év múlva lesz olyan mint amit most kivágnak. Lefordítom: az életed hátralévő része + a gyereked szinte teljes élete egy qurva meleg poros, minimális fa mennyiséggel felszerelt városban fog telni.
Ezért imádom a szitiben lakókat. Mi a fenének nektek fa? (tisztelet a kivételnek)
Sztem az egész város le kellene betonozni. Nincs probléma többet. Se falevél se letört ágak se semmi ilyen. Én támogatom a város minden zöld felületének a lebetonozását!
Éljen az élhetetlen fővárosunk! Előre a sivár városért!

Macropus Rufus 2016.11.03. 11:33:40

@Hozzászólás ©: hát ezt a 108%-ot nem tudom, hogy honnan vetted.
www.idokep.hu/szmog <-- ez az aktuális infó. (pontosan a mai)

Amúgy azt ugye tudod, hogy Zemplén-ben (bent az erdőben) nincs mérő állomás. Miskolcon viszont van. Ami szintén arra felé van. És az egy eléggé szennyezett terület.

gyerekpornó rendező 2016.11.03. 12:27:41

"Íme, a tökéletesen embertelen városfejlesztés képlete: "

A Tarlos rossz gonosz, Demszki kell ide, aki kituntette a 2006 oktobereben gyilkolaszo rendoroket, es kozel 1000 milliardos kart okozott 20 ev alatt a fovarosnak.

Márk_Márk 2016.11.03. 12:53:09

@shitgun:
A bicikliseket idióta csőcseléknek és kerekes cigánynak nevezném inkább.
A kötelezettségeit egy sem ismeri, csak a jogaiért jár a pofája, és pluszjogokat akar.
Pont mint a cigányok.

Hozzászólás © 2016.11.03. 12:53:23

@Macropus Rufus: "hát ezt a 108%-ot nem tudom, hogy honnan vetted.
www.idokep.hu/szmog <-- ez az aktuális infó. (pontosan a mai) ..."

NEM vetted figyelembe az idézőjeleket, azokat én csak idéztem! Én is ezen az értéken háborodtam fel, olvasd újra a kommentemet!

Ugyan nem tudom hol van mérőállomás de már csak józan paraszti ésszel sem magyarázza meg senki hogy a főváros levegője tisztább mint egy nem beépített terület.
(Tudom nem ide tartozik de most éppen a dohánytermékeken akarják leverni a szennyezést, csak a realitástól eltávolodott agyament politikusok a golyóálló luxusautóikban azt nem értik meg hogy egy 100 km-es kiruccanás többet árt mint egy kötéldohányos egy évi termelése...)

Hozzászólás © 2016.11.03. 12:58:35

@Márk_Márk: "@Macropus Rufus: "A bicikliseket idióta csőcseléknek és kerekes cigánynak nevezném inkább.
A kötelezettségeit egy sem ismeri, csak a jogaiért jár a pofája, és pluszjogokat akar. ..."

Szerintem ezzel önmagad minősíted. Remélem nincs jogsid, ha van is remélem nem találkozok veled az utakon mert ezzel a mentalitással ön- és közveszélyes vagy.

Arról pedig nem a bringások tehetnek hogy a bp-i városvezetés építőkockának vélik a növényeket. Itt kivágunk egyet, ott ültetünk egy másikat és már rendben is van. Igaz a kivágott már 50 év feletti volt az újonnan ültetett csemetét meg még csak nem is gondozzák! Atya ég! Micsoda őrületes hozzállás.

Márk_Márk 2016.11.03. 12:59:24

@Buchhalter:
".A 3-as metróban ha lesz balhé ,akkor a kormány borítékolhatja a bukását és meg is érdemelten."
Lófaszt.
2 millió agyatlan idióta akkor is rájuk fog szavazni, ha a saját anyjukat baszná Orbán a ravatalon. Ehhez képest a 3-as metró lófaszt se jelent.

Az ilyen @Jakab.gipsz: , @konrada: , @Ballib cenzúrázók réme 18: , @maxval bircaman BircaHang szerkesztőség: , @Zsoltbacsi: -félék.

Potenciális ellenzék meg nincs. És amíg a Gyurcsány, Mesterházy, Molnár Gyula, Kovács László, Lendvai Ildikó-félék el nem tűnnek a picsába, mert foggal-körömmel ragaszkodnak a hatalomhoz, addig nem is lesz.

Márk_Márk 2016.11.03. 13:00:36

@Hozzászólás ©:
Miért is, faszfej?
Azért, mert nem tetszik, hogy a sok hozzád hasonló kerekes cigány nem tart be semmilyen szabályt, de mindig a jogaiért jár a pofája, meg mindig még többet akar?

konrada 2016.11.03. 13:00:51

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Abban is egyetértünk, hogy azelőtt is hitelt vettek fel a a kölcsön visszafizetéséhez, és még bőven el is tapsoltak, hiszen így ment a GDP arános hiány 54%-ról 80% fölé.
...csak hát emiatt kellett aztán Bajnaiéknak olyan hitelt felvenniük, melyben már a hitelező mondta meg, hogyan kell gazdálkodni.

...s hogy értsed: ha én meghatárázom, hogyan költsed el a pénzed, és azt, hogy az addigi költekezésed fogjad vissza, akkor te mit tudsz csinálni?
1. Növeled a pénzkiáramlást, és ezzel élénkíted a gazdaságot, vagy:
2. Csökkented a pénzkiáramlást, amely pénz ezután nem jelenik meg a gazdaságban, ergo: visszafogod ezzel a gazdaságot, mert amit te nem teszel bele, az hiányozni fog pillanatnyilag?

Ha ezek közüli választási kényszer közül - melyben az első esetnél én mint hitelező azonnal megkezdhetem a csődeljárást, mert nem tartod magad a megállapodáshoz - a másodikat hajtod végre, úgy az a saját ötleted-e, mert te vagy a mérges kismalac, aki nem bele esett, hanem magától ment a gödörbe...;)

...de egyébként meg igazad van: tényleg az a bolond, aki a múlt hibáiból tanul. A francnak kell azzal foglalkozni mi volt. Attól, hogy becsukott szemmel falnak rohantunk, még nem biztos, hogy újból megtörténik, ha megint azokra hallgatunk akik szerint ez jó ötlet....

...de tudod mit? Én azért nem próbálnám ki, még ha biztatnak is, hogy a francnak kell nekem mindenre emlékezni...

Márk_Márk 2016.11.03. 13:06:04

@Buchhalter:
A kata esetében jelenleg 6 millió forint a határ.
És a kata mellett azért fizetni kell iparűzési adót, kamarai díjat stb. is.
Jövőre 8 millió lesz, a 12 millió csak áfás vállalkozók esetében. Az meg annyira nem jó.

Mellesleg az egykulcsos adó 500-700 milliárdos rést ütött a költségvetésen, azért kezdte el a Fidesz megadóztatni a bankokat, a kamatokat, a pénzforgalmat meg a távközlést meg minden szart (amit azok egyből átterheltek a lakosságra) - azaz a magasabb jövedelműek kedvezményt kaptak, de ennek árát az alacsonyabb jövedelműekkel fizetteti meg.

Hozzászólás © 2016.11.03. 13:06:35

@Márk_Márk: "Azért, mert nem tetszik, hogy a sok hozzád hasonló kerekes cigány nem tart be semmilyen szabályt, de mindig a jogaiért jár a pofája, meg mindig még többet akar?"

Először is én javarészt autóval járok munkámból fakadóan, ha bringázok akkor is tartom a szabályokat. Inkább sok autós nem veszi tudomásul hogy két keréken is legalább annyi joga van közlekedni az embereknek mint autóval. (Persze tisztában vagyok vele hogy az autók egy bringához képest mint egy tank, és a fémtepsiből nehéz vitatkozni....) Manapság sokkal több a bunkó autós mint a szabályt nem követő bringás. Lassan nem látok olyan autóst aki NEM kis ívben veszi a balos kanyart és nagy ívben a jobbost!

konrada 2016.11.03. 13:08:32

@Márk_Márk:
...egyébként meg így van. Napi 100 ezer ember használja a 3-as metrót - de a budapesti közvélemény-kutatásokat nézve - a fele sem kormánypárti szavazó.
A maradék meg vagy tényleg zombi, vagy tisztában van, mi az alternatíva, így azok közül 10-20 ezer szavazót befolyásolna a dolog.
A többi 7,9 millió szavazónál meg elég marginális kérdés, mi van a 3-as metróval, pláne, ha feléjük már vonat-busz se megy a 2008-2009-es leépítések óta....

Hozzászólás © 2016.11.03. 13:09:51

@Márk_Márk:

Mindenesetre a bringásokhoz kapcsolódó hozzászólásaid kivételével az itt általad leírtakkal egyetértek. :)

Márk_Márk 2016.11.03. 13:15:22

@Macropus Rufus:
Ja, akkor az Időkép csak tippelget biztosan.
Arról híresek.
Vagy te beszélsz baromságokat.

@konrada:
Ja, csak nem kéne a nagy hazudozás közben elfelejtened, hogy az IMF-hitel 40%-át a Fidesz költötte/lopta el. Pedig simán vissza is fizethették volna ahelyett, hogy elkaszinózzák.

konrada 2016.11.03. 13:15:49

@Márk_Márk:
Ez csúnya dolog.
...csak hát ha megkérded magadtól: ki fog tőled szolgáltatást vásárolni, tisztességes szakmunkát csinálni neked, akkor lehet - mégiscsak elgondolkodol majd azon - hogy nem az alacsony jövedelműek, még akkor se, ha szélesítjük a rétegüket azzal, hogy a progresszív adószabályozással többen törekedjenek arra, hogy így könyveljék el őket, illetve támogatjuk azon munkahelyek versenyelőnyét, ahol a zsíroskenyér robotok gyártják az olcsó tömegcikkeket... (Amely cég meg a magasabb hozzáadott értéket akarná, annak meg ott van Szlovákia, Románia...)

Márk_Márk 2016.11.03. 13:19:55

@Hozzászólás ©:
"Lassan nem látok olyan autóst aki NEM kis ívben veszi a balos kanyart és nagy ívben a jobbost!"
És ezt hogy csinálják, a bal oldalon közlekednek?
Vagy csak épp hazudni volt kedved?
A biciklisek közül egy sem tartja be a szabályokat. Ez van. Ezerszám járdáznak, zebráznak, mennek át a piroson stb., mivel nincs azonosító, ami alapján büntetni lehetne őket. Pedig tök egyszerű lenne előírni egy kötelező láthatósági mellényt, elöl-hátul azonosítószámmal, amit a rendőr ellenőrizhet.
Ráadásul a közlekedők kb. 2%-át teszik ki, csak egy nagypofájú kisebbség, akiket valakinek egyszer helyre kellene tenni (azaz elküldeni a picsába).

Márk_Márk 2016.11.03. 13:20:56

@konrada:
A munkát mindig az alacsony jövedelműek végzik.
A gázt sem Mészáros Lőrinc szereli, hanem a melósa havi 200-ért.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.03. 13:21:45

@Márk_Márk:

A nép nem akar ballib országrontást, ez Orbán egyetlen titka.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 13:23:20

@Márk_Márk: Hogy te mekkora primitív barom vagy! Az a hülye, aki a te baromságaidat cáfolni kezdi. Mindig tudsz mégnagyobb baromságot mondani, sosincs vége. :))

Inkább hordanám vödörben a folyót vissza a forrásához.

Hozzászólás © 2016.11.03. 13:26:45

@Márk_Márk: "...És ezt hogy csinálják, a bal oldalon közlekednek?
Vagy csak épp hazudni volt kedved? ..."

Látom valahol egy sötét szobából írsz és nem látod a közlekedőket. Legalábbis remélem. Tanulj meg értően olvasni. Kanyarodásról beszéltem és nem a jobb vagy bal oldali közlekedésről.
Tényleg remélem nincs jogsid, mert ha nem értetted a kanyarodásról általam írtakat akkor veszélyforrás vagy mindenkinek ha kilépsz az utcára!!!

"A biciklisek közül egy sem tartja be a szabályokat. Ez van. Ezerszám járdáznak, zebráznak, mennek át a piroson stb., mivel nincs azonosító, ami alapján büntetni lehetne őket. Pedig tök egyszerű lenne előírni egy kötelező láthatósági mellényt, elöl-hátul azonosítószámmal, amit a rendőr ellenőrizhet."

Te meg alapban lemínősítetted magad hogy a kanyarodáshoz fűződő megjegyzésemet nem is értetted, pedig csak nyitott szemmel kell járni...
Látom te is híve vagy hogy lassan minden embert rendszámmal lássunk el hisz a gyalogosok jó része is követ el kisebb-nagyobb vétséget. Az autósok meg aztán főleg!
Nem tudom miért rágtál be a bringásokra, biztos egy vidéki kocsma mellett laksz ahol sok a részeg bringás. Mást nem tudok elképzelni így hirtelen.

Macropus Rufus 2016.11.03. 13:26:51

@gyerekpornó rendező:
"aki kituntette a 2006 oktobereben gyilkolaszo"
kemény vád. Van valami infód arról, hogy is öltek meg? :o

konrada 2016.11.03. 13:27:52

@Márk_Márk:
Figyusz: egy olyant írjál le, amiben bizonyítani tudnád, hogy hazudtam.
Az más kérdés, hogy fogalmatlan vagy, ezért nem vagy képes felismerni a valóságot, de ez még nem jogosít arra, hogy bizonyítékok nélkül vádaskodj. (Persze de. Mindenki úgy csinál magából hülyét, ahogy akar...)

...egyébként meg: nem tudom, hallottál-e már arról - bár valószínűleg nem - hogy Magyarország a 80-as évek eleje óta (mióta adósságspirálba került) gyakorlatilag csak arra vesz fel kölcsönt, hogy a lejárókat cserélni tudja, de még olyan év se nagyon akadt, amikor a kamatokat fizetni tudta volna hitelfelvétel nélkül.

Így bár te hiszel valamit (és a hivatalos média ezeket sugallja: ti. a felvett hitelek ilyen-olyan működő tőkék), a valóság az, hogy az ország a feneketlen zsákba dobálja vissza a pénzt.
Ezért bármennyire is jó a véleményed a mostani kormányról - gondolom ezért hiszed azt, hogy az EU+IMF hitel csak úgy elhelyezése került egy bankterembe, és ez a kormány képes a modern történelemben először azok felhasználása nélkül finanszírozni-visszafizetni a hitelt és a kamatait - a valóság az, hogy ezek a pénzek pont úgy elégtek azadósságszolgálatban, mint az előző kormányok alatt.
...legfeljebb az ütem csökkent...

Macropus Rufus 2016.11.03. 13:28:13

@Márk_Márk: miért is beszélek baromságokat? Kifejtenéd?

Hozzászólás © 2016.11.03. 13:36:09

@konrada: "...Magyarország a 80-as évek eleje óta (mióta adósságspirálba került) gyakorlatilag csak arra vesz fel kölcsönt, hogy a lejárókat cserélni tudja, de még olyan év se nagyon akadt, amikor a kamatokat fizetni tudta volna hitelfelvétel nélkül. ..."

Nem teljesen pontos, a maszop-szadesz érában épp csak 50% körüliről 80%-ra emelték az államadósságot, emellett ájemef-hez fordultak akik a hitel feltételeként még a parlamentre is elővásárlási jogot kaptak!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 13:38:04

@konrada: "Abban is egyetértünk, hogy azelőtt is hitelt vettek fel a a kölcsön visszafizetéséhez, és még bőven el is tapsoltak, hiszen így ment a GDP arános hiány 54%-ról 80% fölé."

Igen.

Azzal árnyalném a képet, hogy ebből a hülye meggyesi 13. havi nyugdíjat fizetett, meg egyébként betartotta a hülye választási igéreteit, az orbán meg ellopta.

Az IMF feltételei a felelős kormányzás irányát szabták meg. Aminek a matolcsi pont ellene ment. Meg is lett az eredménye, azóta is attól szenvedünk.

"a francnak kell nekem mindenre emlékezni"

Akkor emlékezz a gyurcsányi fasságaira, és zavard el a hatalomból mégeccer. Figyelem.

Egyébként el kéne zavarni a politikai életből, az országnak jobb lenne.

Akinek csak annyi esze van, hogy a magyar rendszerváltás hibáiból akar gazdaságpolitikát csinálni, az bukásra van itélve. Sokkal több tudás kell egy országot vezetni. Egyszer kipróbálhatnánk már.

tényállás 2016.11.03. 13:46:06

Hülyék vagytok? Nem az a cél hogy az embereknek jobb legyen hanem hogy a Fidesz minél többet tudjon lopni! !!!

konrada 2016.11.03. 14:16:12

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
...de ettől még több tűnt el a gazdaságból - mint az adósságszámok mutatják az elöző 8 évben.

...s tudod, nem megyek bele abba a vitába, hogy nem azért tűnt el,, mert többet loptak - mert van aki szerint kevesebbet - hanem mert tök hülyék voltak hozzá.
...én már egy öreg cinikus vagyok: azt tudom, hogy nyomtatós lónak nem lehet bekötni a száját, így az nem igazán vigasztal, hogy az egyik ló azért evett meg kevesebbet, mert szétrángatta az istrángot, széttaposta sárba a magnak valót.
Egy nyomtatós lovat nem aszerint kell választani, melyik eszik kevesebbet, hanem aszerint, melyiken van több haszon...

...és én értelek: ne emlékezzünk vissza, de válasszunk mást.
No én csak azért emlékszem vissza, hogy kit ne. S ha látszik olyan, aki valóban képes rá - és nem azt bizonyította, hogy nem - akkor azt kell megválasztani.
...de azt azért illik a tapasztalat alapján tudni, kit ne...

Buchhalter 2016.11.03. 14:34:17

@Márk_Márk: te is nyomod a rizsát öregem! A több kulcsos adó szar,ennyi! Úgy ne akarjál már nagy bevételt meg jó pofizó átlagpolgár ,hogy az átlag fizuját progreszíven adóztasd! Bokros annak idején elkúrta és még jól meg is akarta magyarázni! Annyira sikerült neki,hogy a Moma is egy gitt egylet! Ha meg a milliós jövedelmükkel jössz az az adózok egy százaléka talán. Hu ,de óriási bevétel lenne! Garantált bukás aki ezzel házal.És nem az emberek a sötétek hanem az aki szerint ez kiút mindenből!A bank meg a többi hasonló multi megérdemli a plusz adókat.nem egy ilyen és hasonló cégnél dolgoztam ahol a külföldi anya mindenféle tanácsadással meg franchise díjjal kiszipkázta a nyereséget.Ja és az alkalmazottak bére picivel jobb mint a helyi átlag.Poénból egy német multinál megkérdeztük a német kollégát : te Frankfurtban mennyit keresel ugyanezzel a munkával mint mi Pesten? Nettó 2000 € és ti? Jobb esetben 600 .Szegény,meglepődött.De azért még mantráz.Abban igazad van,hogy az MSZP öreg csontjai semmire se jók.Ja valaki írta,hogy a fiúkat szereted fiú létedre,ez igaz,vagy csak rosszindulatú pletyka?!

petivagyok innen 2016.11.03. 14:51:05

Azért durva, hogy Tarlósra akartok fogni olyat, amit Demszkáj csinált. - Tényleg, mi van most vele? Valaki elszámoltatta már? A Mamut meg az Aréna nem Tartós műve.
Egyébként meg ilyen amir a piac irányítja a világot. 1 négyzeméter erdő ára nulla. 1 négyzetméter pláza ára sok millió. Mire fogod használni az 1 négyzetméter területed? Nyílván eladod plázának.
Az erdővel csak a gond van. Folyamatos gondozni kell. Bűnözők, hajléktalanok tanyájává válhat. A kockakő? Néha le kell seperni, jól átlátható, olcsón fenntartható. Sok mindenre használható. Mi teszel az 1 négyzeméter területtel? Erdőt telepítessz vagy kikövezed?
A közlekedés szar. Ahhoz, hogy Budapesten értelmes közlekedési rendszert ki lehessen alakítani az épületek 30%-át le kéne bontani. Mi hoz nagyobb hasznot? 1 négyzetméter lakóház vagy 1 négyztetméter közút? Természetesen a ház értéke a nagyobb..
Vagyis a piac szépen megmondja, hogy milyen legyen egy város. Teljesen mindegy, hogy ki a polgármester. Valakinek biztos nem lenne jó.

konrada 2016.11.03. 15:10:28

@Hozzászólás ©:
Az más kérdés, hogy az adósságrátát is az egekbe nyomták, de ettől még a mostani alatt sem csökkent az adósság, hanem nőtt, csak a GDP arányos ráta lett kisebb.
...s bár azért ez is több a semminél, de a spirálból kikerüléshez még kevés.
(De ettől még nem jobb alternatíva az, amelynél a ráta is meredeken emelkedett...
...még ha egyesek szerint erre már nem illik emlékezni.)

Márk_Márk 2016.11.03. 15:22:37

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
De nem cáfoltál semmit, faszfej, csak ilyen semmitmondó faszságokat írsz be, mint most is.

Márk_Márk 2016.11.03. 15:24:07

@Hozzászólás ©:
Te ostoba segg, hogy lehet jobba nagy ívben, balra kis ívben kanyarodni jobb oldali közlekedés esetén?
Vagy továbbra is csak hazudozni van kedved?

Márk_Márk 2016.11.03. 15:25:48

@konrada:
Te, keresd már meg a funkcionális analfabéta szócikket a Wikipédián, és a tükörbe nézve olvasd fel magadnak. Rólad szól.

Márk_Márk 2016.11.03. 15:30:06

@konrada:
A nyomtatós ló olyasmi, amelyiknek vett a gazdája egy nyomtatót?
A közmondásban egyébként nyomtató ló van. Régen azzal tapostatták ki a gabonát a kalászból, ezt nevezték nyomtatásnak.

@Buchhalter:
Te ostoba segg, azt cáfold már, hogy az egykulcsos adó esetén miért a szegényekkel fizettetik meg, hogy a gazdagok jól járjanak. Mert most ez van.
Berlint és az ottani fizetéseket meg ne keverd ide, semmi köze ehhez a témához.

Márk_Márk 2016.11.03. 15:31:11

@Buchhalter:
"Ja valaki írta,hogy a fiúkat szereted fiú létedre,ez igaz,vagy csak rosszindulatú pletyka?!"
Nem, anyádat szoktam kúrogatni az utcasarkon, mert beéri egy bablevessel.
Bár mondjuk a szaga az elég penetráns.

Buchhalter 2016.11.03. 16:01:55

@Márk_Márk: anyádat nem kevertem bele.De te írogattál egy homokos blogba védve a homolobbí jogait.Végül is anyád téged szó szerint kiszart ,azért vagy ilyen retardált libsi rajongó,nem? Te kis faszimádó himringyó.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 16:28:53

@konrada: Nah, unalmas az az "érv", hogy úgyis lopnaka politikusok, nem baj, hogy a fideSS ellopja a fél országot. NEm, ne lopjanak a politikusok, nem azért vannak.

"melyiken van több haszon..."

Hát a fideSSen negatív, csak kárt okoz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 16:30:47

@Márk_Márk: Csak a kurva anyádat sajnálom buzikám, gyereket várt, és te jöttél. :))

Ja, nem várt, csak a gumi szakadt... :))

Hozzászólás © 2016.11.03. 17:36:39

@Márk_Márk: "Te ostoba segg, hogy lehet jobba nagy ívben, balra kis ívben kanyarodni jobb oldali közlekedés esetén?
Vagy továbbra is csak hazudozni van kedved?"

Látom vagy régóta nem jártál kint az utcán vagy vak vagy. De továbbra is remélem jogsid nincs mert ilyen mentalitással életveszélyes. :|

Márk_Márk 2016.11.04. 00:25:38

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Azért, mert a te anyád kurva, és a nyírségi cigánysoron, ahonnan származol, a rokonságodban mindenki másé is, és csak ezt láttad, és emiatt nem tudod elképzelni, hogy más helyeken ez nem így van, azért még más helyeken ez nem így van.

@Hozzászólás ©:
Te faszkalap, a kérdésre válaszolj.
Ne terelj, mi vagy te, puli kutya?

Márk_Márk 2016.11.04. 00:27:20

@Buchhalter:
Mondom, cigány kurva anyád nem ezt mondaná. Vagy haragszol rá, mert neked már csak az orrod alá fingja a bablevest, amit fizetségként kap a Gizella - Thököly sarkán, ahol már a többi cigány kurva sem bírja elviselni a szagát?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.04. 01:07:57

@Márk_Márk: Ah, fergeteges humorodon ismét jót nevettünk, te geciputtony. :))

grafoguru 2016.11.04. 17:43:18

@Zsoltbacsi:

"A nemeteknel a migrancsok gyoznek ebben a nemes versenyben 45% koruli eredmennyel... (Tavaly 27 ha jol emlekszem)"

Ha jól emlékszem...
Ezekszerint a német erőszakolókról is van statisztikád (ha jól emlékszel...).
Amúgy ha a migráncsok 45%, akkor a németek meg 55% - akkor ki is győzött?
(Az a fránya matek! - ha jól emlékszem)

Zsoltbacsi 2016.11.04. 18:44:42

@grafoguru:

Igen, vegulis tenyleg mindegy, hogy 82 millio majdnem annyi eroszakol, mint a 2 millio...

Gyulolkodo uszito meg nem tud szamolni, o is osztja az elobb emlitett velemenyt

Zsoltbacsi 2016.11.04. 18:47:21

@grafoguru:

Igen, van reszletes statisztika tobbek kozott allampolgarsag szerinti bontasban is.
Kepzeld, tavaly a magyarok 6800 buncselekmemyt kovettek el nemetorszagban, a kb ugyanilyen szamu szirek meg 133 ezret...

Márk_Márk 2016.11.04. 22:34:25

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Nem, öcsike, ezt a hozzád hasonló buzikra mondják.
Találj ki mást.

grafoguru 2016.11.05. 12:21:11

@Zsoltbacsi:
Tudod mit igazad van.
Már ha arról posztolsz itt nagy lendülettel, hogy az erőszakolás csúnya dolog.
Tök mindegy, ki követi el.

Zsoltbacsi 2016.11.05. 13:33:04

@grafoguru:

Persze, hogy csunya dolog az eroszakolas. Viszont en az eredeti, hozzaszolasodra reagaltam.

"Mondjuk érdekes lenne egy statisztika az erőszakolók hovatartozásáról."

Erre irtam, hogy bizony letezik ilyen statisztika sok orszagban

"Szerintem a magyarországi eseteket tekintve toronymagasan a magyarok győznének.
Lehet, hogy bármelyik országban győznének a tisztes honpolgárok."

Megis ki mas gyozne, ha szinte csak magyarok elnek az orszagban? Erre irtam, hogy ahol leteznek nyilvanos statisztikak, mert meg nem fertozte meg oket teljesen a PC orulet, ott az oslakosok alig kovetnek el ilyesmiket.

Itt egy kep a 10 ezer lakosra juto nemi eroszakolok nemzetisegerol:
kepfeltoltes.hu/160801/12717800_1289604114399297_6989721281318026704_n_www.kepfeltoltes.hu_.png
A bal oldali a gyerekekkel szembeni szexualis visszaeles (magyarul pedofilia) a jobb oldali meg az osszes nemi eroszak. Ezek a 100 ezer lakosra juto szamok. Jol latszik, hogy egy random algeriai 12x es az istenitett szir 3x akkora valoszinuseggel nemi eroszakolo, mint egy az elozo pontokban megbeszelt "nemet". (azt csak tenyleg zarojelben, hogy azert raktam idezojelbe a nemetet, mert termeszetesen a torokoket, akik mar ott szulettek nemetnek veszi a statisztika)

Nehany gyakoribb buncselekmeny megolszlasa:
kepfeltoltes.hu/160731/13241319_1370849752941399_4208788741725793716_n_www.kepfeltoltes.hu_.png
Nem nemeteseknek magyarazat:
A kek a migransok, a narancssarga az osszes kulfoldi, es a maradek (ami nem latszik,de eleg a 100%bol kivonni a sargat) a nemetek. A zarojeles szam az osszes gyanusitott szama.
Szoval ugye az volt a libsik honapokon at tarto allitasa, hogy statisztikailag nem nagyobb a bunozes a bevandorloknal, mint a nemeteknel (vagy barkinel). A migransok aranya a nepessegben 1-max 1,5%, ehhez kepest a legritkabb itt felsorolt bun arany is 7%.
A kovetkezo sorok vannak az abran:
gyilkossag
nemi eroszak
nemi eroszak csoportosan
egyszeru bolti lopas
sulyos bolti lopas (gondolom nagy erteku lehet)
zsebtolvajlas
rablas
betores
sulyos testi sertes

Az egyik kep a Frankfurter Allgemeine Zeitung online kiadasabol, a masik meg a Bild online szamabol van, csak azert toltottem fel a kepfeltoltesre, mert csak fizetoson lathatoak a cikkek. De a diagramok alapjaul szolgalo rendoresgi statisztika elerheto, ellenorizheto a nemet belugy honlapjan.

Zsoltbacsi 2016.11.05. 13:43:08

@grafoguru:

Roviden osszefoglalva annyit akartam irni, hogy Magyarorszagon csak azert vannak tulsulyban a magyar eroszakolok, mert nincsenek migransok. Mert sok europai orszag statisztikaja azt bizonyitja, hogy ahol ezek megjelentek, ott bizony szignifikansan megnott az ilyen targyu bunozes. Be tudnam linkelni a sved hivatalos jelentest, az is hasonlo mint a nemet.

naivugyfel 2016.11.08. 15:33:35

Bocsánat, de a posztoló egyszerűen hülye... Csak ennyit akartam mondani, nem tudtam megállni...
süti beállítások módosítása