B1 blogcsalád



Orbán így akarja megakadályozni az Európai Egyesült Államok létrejöttét

2016. október 27. - B1blog

ovi_4.jpg

Nem fogadhatjuk el most, hogy a mi közös otthonunkat, az Európai Uniót modernkori birodalommá alakítsák, nem akarjuk, hogy a szabad európai nemzetek szövetsége helyére egy Európai Egyesült Államokat léptessenek

– ordította Orbán október 23-án. Kétségtelen, létezik az a törekvés, aminek a kedves vezető keresztbe akar feküdni. De mik az eszközei?

Mindenek előtt tegyük egyértelművé: az Európai Unió mai válságára valóban kétfajta megoldást kínálnak a tagállami vezetők.

  1. Még több Brüsszel, vagyis egyfajta Európai Egyesült Államok, ahogy Orbán nevezi, végtelenül leegyszerűsítve;
  2. nemzetek Európája – ahogy kedvtelve hivatkozik rá –, vagyis a mai egység még lazábbá tétele.

Útkeresés, sőt, kiútkeresés ez olyan helyzetekből, mint például a menekültválság. Utóbbira érdemben az EU a mai napig képtelen válaszolni. Mert nem elég egységes? Mert vannak renitens államok, amelyek szabotálják a közös szolidaritást? Vagy azért, mert egy vízfej mindenkor lassú, képtelen a gyors, azonnali beavatkozásra? Ki-ki a maga ízlésének megfelelő választ ad e kérdésekre. Érvelni mindkét jövőkép mellett lehet.

Lássuk, mint mond Orbán:

A birodalmak bekebelező és megemésztő étvágyával szemben csak a saját nemzeti függetlenségünk védhet meg bennünket. A szovjet birodalomnak is azért akadtunk meg a torkán, azért tört belénk a foga, mert ragaszkodtunk nemzeti eszméinkhez, összefogtunk, és nem adtuk fel hazaszeretetünket. Ezért sem fogadhatjuk el most, hogy a mi közös otthonunkat, az Európai Uniót modernkori birodalommá alakítsák, nem akarjuk, hogy a szabad európai nemzetek szövetsége helyére egy Európai Egyesült Államokat léptessenek.

Sőt, azt is mondja a kedves vezető, hogy 3,3 millió ember nemet mondott a birodalmasodásra. (És vajon még mire?) Meg azt is: nemzet akarunk maradni az országunkban, nem pedig nemzetiség Európában.

A gond mindezzel csak az: Orbán a vágyairól pontosabban akaratáról – beszél,

érzelmeket közvetít, érveket nem.

Utóbbiból ugyanis egyet sem hallottunk még tőle. Egy központosítottabb EU elveszi a hazaszeretetet? Nemzetiséggé tesz? Elveszi a nyelvünket? A kultúránkat? A történelmünket? Az még hagyján, hogy hogyan tenné? A nagyobbik kérdés: miért akarna ilyet tenni? Erre azonban Orbántól hiába is várunk magyarázatot. Csak rémképet tud festeni a barlang falára – semmi mást.

Illetve, dehogynem. Harcolni a „még több Európáért”, az egységesülésért. Ugyanis ebbe az irányba tett lépés lenne:

  • a közös európai haderő felállítása,
  • a közös határvédelem,
  • a bevándorlók egységes, közös kezelése és afrikai táborban,
  • közös szíriai rendezési terv - univerzálisabban: közös külpolitika.

Orbán ugyanis ilyeneket követel Brüsszeltől.

Ha mindez megvalósulna, ugyan hol maradna az a fene független Magyarország? Hová lenne a szabadságvágy?

Tényleg! Miért veszélyezteti az EU a szabadságvágyat? A nemzeti identitást? Akárhányszor tesszük is fel a kérdést, sem Orbántól, sem a slepjétől nem érkezik értelmes válasz. Csak annyi: ne Brüsszelből mondják meg nekünk, hogy akarunk élni!

Ha ez az érvelés érvényes, akkor bizony

a miskolciak is nyugodtan mondhatják, hogy nekik aztán senki nem diktál Budapestről!

Sőt, utóbbi még érvényesebb, hisz Miskolcon nem volt népszavazás arról, hogy Budapest alá akar-e tartozni. Több önkormányzatiságot! Követelik a települések. Persze Orbántól hiába is várják: ahol ő kormányoz, ott másnak nem marad tér. ezért vonta el szép lassan fél évtized alatt az önkormányzatok majd' minden jogosítványát.

De a sajátját nem adja!

Miért nincs érv? Miért csak a nyál fröcsögése? Mert az igazat mégsem mondhatja: azért nem akar egységesebb Európárt, sőt, inkább a mainéál is lazábbat szeretne, nehogy ennél is jobban belelássanak a kártyáiba. Pontosabban: az ingujjába. Akkor nem tudna ilyen zavartalanul csalni és lopni.

ashwood

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4511838203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.10.28. 22:42:00

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség: "liberális elnyomás", mi? Ansperger, vagy autizmus inkább? Mégis mi kéne? Európai királyság mi? Viktor, vagy inkább Vlagyimír legyen a király?

$pi$ 2016.10.28. 22:43:41

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "rád már elégszer rád égettém hogy síkhülye"

Egyetlen egy számomat sem tudtad megcáfolni, meg sem próbáltad. Kizárólag sértegetni próbálsz, de az meg kia fenét érdekel? Vannak érveid is, vagy csak mocskolódni tudsz?

Zsoltbacsi 2016.10.28. 22:44:22

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Innsbruckban dolgozok mernokkent, szoval nem talalt.....
Szeretnel evente annyit keresni mint en havonta

$pi$ 2016.10.28. 22:45:31

@fehérfarkas: "is megették, a koponyájából meg nyakláncot készíttek)? Tán csak nem a skandináv Black Metal zenekarok körében volt ez a trendi a 90-es években?"

Mesélj még, ez nagyon tetszett! :D

fehérfarkas 2016.10.28. 22:48:04

@$pi$:

Figyú, most jöttem vissza Franciaországból, ahol a híradók nem a magyarok 56-os megemlékezéseivel voltak teli, hanem hogy a rendőrök és a tüntetők már megint hol, melyik városban csaptak össze egymással. Több rendőri összecsapás is volt most az elmúlt hetekben Franciaországban. És nem a migráncsok miatt, hanem a szokásos francia dolgok miatt (nem értünk egyet a kormány politikájával, magasabb béreket, igazságosabb szociális rendszert, több mezőgazdasági támogatást, stb...).
De ennek ellenére, hogy ezek történtek, és az ottani híradók ezekkel voltak teli, egyáltalán nem volt az embernek semmiféle félelemérzete az országban.
Migráncsból pedig rengeteget láttam. Igaz, ezek nem a mostani, hanem az évtizedekkel ezelőtti migráncsok. De ők is muszlimok. a boltokban az eladók, az utcaseprők, a hivatalokban az ügyintézők, a boltokban a vásárlók, stb. Teli vannak a nagyobb városok muszlimmal, de egyáltalán nem félt tőlük az ember. Nemcsak én, hanem a helyi franciák sem.

$pi$ 2016.10.28. 22:48:04

Tessék, itt vannak a skandináv metálzenészeid: www.youtube.com/watch?v=-dlXPNZU7vY

fehérfarkas 2016.10.28. 22:49:20

@$pi$:

Az Euronymous sztorit ismered? Ja, nem. Mert, ha ismernéd, akkor nem ezt válaszoltad volna.

fehérfarkas 2016.10.28. 22:54:21

@Zsoltbacsi:

Ha annyira tetszik neked az Orbán-rezsim, akkor miért kintről osztod az észt? Miért nem itt élsz velünk?
Jaaaaa, hát azt nem lehet, mert itt x@rt sem keresnél, és a kevés pénz sem érni semmit.
De azért jó az Orbán-rezsim, ugye? De azért szépen fejlődik az ország Orbánnak köszönhetően, ugye?
A magyar reformok működnek - többet keresek mint korábban: Innsbruckban
LOL :D :D :D

atomic power 1986DucaDuca 2016.10.28. 22:55:26

@fehérfarkas:

"Az IMF készenléti hitelt Bajnaiék nem vették fel, viszont Orbánék elköltötték."

- 498,6 milliárd forint ment a Mol-részvények megvételére
- 262 milliárdot költöttek a 2008-as költségvetési hiány fedezésére
- 770 milliárdot vitt el a 2009-ben lejárt állampapírok finanszírozása
- 567 milliárdért vett vissza állampapírt az ÁKK 2009-ben
- 511,5 milliárd forintot vitt el 2009-ben a bankmentő csomag
- 470 milliárd forint ment el a 2009-es deficit finanszírozására
- A 2010-es költségvetési hiány is felemésztett 327,6 milliárd forintot

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.28. 22:58:00

@Zsoltbacsi:

te nyomd már ide azokat a büncselekményi statisztikákt, mert különben azt hiszi az ember, hogy elmebeteg hazudozó vagy.

De tudod mit, segítek rajtad te szeerncsétlen bolond, hogy ne fáraszd magad sokáig a hazudozásssal: a német büncselekményi statisztikák bár jegyzik, hogy német vagy nem német az elkövető, azonban ennél további részletezés nem lézezik, így a világon senki se tudja megmondani, hogy a nem német elkövetők közül mennyi a turista, vagy mondjuk a Németországba kiruccant magyar lakás betörő banda, .. és mennyi a menedékjogot kérő.

Hogy még kevésbé fáraszd a népet a beteges hazudozásaiddal azt is elárulom neked, hogy Németországban a migrációs háttérrel rendelkzők aránya 20%, úgyhogy jó nagy hülyét csinálsz magadból amikor idefirkálsz egy 2 milliós migráns számot, márészt lövésed sincs hozzá, hogy egy olasz, görög bevámdorló is migráns.

De azért orbán seggét jól nyaljátok ti szerencsétlen analfabéták.

Khonsu 2016.10.28. 22:58:38

Az Európai Egyesült Államok már lekerült a "napirendről".

Volt egyszer egy gazdasági elit és társadalom nyugaton, akik az országok egyesítését, a birodalomépítést az országok, népek katonai úton történő leigázásával képzelték el. Nem jött be, a módszert elvetették.

A következő elit az országok békés és önkéntes egyesülése által látta megvalósíthatónak a célt. Ezt az elképzelést épp mostanában láthatjuk bebukni.

Mi következhet? Egyetlen lehetőség maradt: az egység megvalósítása az államszervezet kiiktatása által.

Viktorunk ebben segít épp egy kicsit az EU szétverésével. Ezért mi anarchisták egyszer még lehet, hogy nagyon hálásak lehetünk neki...
Szóval, kedves vezér, amit most csinálsz, hát ilyen az amikor a mókus magára gyújtja az erdőt. :D

Zsoltbacsi 2016.10.28. 22:59:21

@fehérfarkas:

2010ben koltoztem ki, az utolso nettom 500 korul volt, szoval a penz volt kb az 5. szempont a sorban. Nem mondtam soha, hogy tokeletes lenne Orban, nem is szavaztam ra, de a konkurenciahoz kepest eg es fold

$pi$ 2016.10.28. 22:59:41

@fehérfarkas: "Az Euronymous sztorit ismered?"

Az előző hozzászólásod jobb volt. :D

laci_52 2016.10.28. 23:02:52

Európa nem Amerika, itt (remélem!) nem lesznek egyesült államok!

Orbánnak igaza van, az EU-n belül nem központosításra, hanem a nemzetállamok erősítésére, azok nagyobb önállóságára van szükség! Egyre inkább úgy néz ki, hogy ezekhez a törekvésekhez az EU-n belül találni fog szövetségeseket is, példa erre Lengyelország.

Zsoltbacsi 2016.10.28. 23:05:54

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Megint kibukott a hazudozasod!
Kepzeld el, van mindenre kiterjedo statisztika, sot meg szarmazasi orszagra vonatkozo is van, nem a kisujjambol szoptam a magyar es a szir elkovetok szamat.

Most telefonrol irok, keresd meg, ha annyira erdekel. Itt keress(nem tudom melyik a kettobol):
BKA (Bundeskriminalamt)
PKS ( Polizeiliche Kriminal Statistik)

De ha gepkozelbe kerulok, szivesen belinkelem

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.28. 23:09:00

@Zsoltbacsi:

te mérnök??? baszd meg, mióta kapnak a féleszűek diplomát?? Aztán a német nyelvben nincsen ö betű? Meg ü? Na mára már eleget hazudoztál közpénzből, mert hogy önmagadtól ingyen nem lehetsz ennyire törtető hülye a történelmileg elbukott és velejéig rothadt orbán rendszerért az biztos.

Mert az már az elmebetegség csúcsa, amikor valaki kiszökik Nyugatra, hogy ne az orbán rendszerben rohadjon meg, de más dolga sincsen, mint hogy aztán az elüzőjének a rendszerét éltesse. Na most mondd meg, te tényleg ekkkora elmebeteg lennél? akkor meg miért nem költözöl szépen haza a NER-be, hogy fullban élvezd a felcsúti EU bomlasztó mindennapos nemzeti sikereit a világ felett?

fehérfarkas 2016.10.28. 23:09:28

@atomic power 1986DucaDuca:

Mint írtam korábban, a kormányváltáskor 2010-ben19.300 milliárd Ft államadósság 2016-ra 25.393 milliárd Ft-ra növekedett úgy, hogy közben a Manyup 3000 milliárd Ft-ját is államosították.

Egyébként a számaid hazugságok. A 2008-as, a 2009-es deficitet nem fedezhette az Orbán-kormány, meg a 2010-es költségvetési hiányt is (egyébként a költségvetési hiány és a deficit az ugyanaz), abból amit ő hívott le a készenléti IMF hitelből 2010 után. Tényleg Orbán egyszerre finanszírozta meg a 2008-2009-2010 évi költségvetési hiányokat? Tényleg? Szerinted egy költségvetés így működik? Meg a 2009-es bankmentő csomagot sem finanszírozhatta abból az IMF készenléti hitelből, amit ő hívott le 2010 után. A MOL részvények megvásárlása viszont tényleg 2010 után történt az IMF készenléti hitelkeretének lehívása után. A számaid össze-vissza vannak kiragadva.

fehérfarkas 2016.10.28. 23:11:33

@Zsoltbacsi:

ezek szerint a szíreket mégis sikerült regisztrálni? nem az a propaganda, hogy direkt eldobták még a magyar határ előtt a papírjaikat, hogy ne lehessen őket azonosítani és regisztrálni?

Zsoltbacsi 2016.10.28. 23:12:13

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Mar megint hulye vagy, ma pentek van. IGazan megtanulhattad volna, hogy orban keddenkent szokott megbukni!:)

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.28. 23:13:27

@Zsoltbacsi:

hé idióta, keresd meg te azokat a statisztikákat amelyekre hivatkozol! Majd gondolod hogy más jár majd utána a hazudozásaidnak. Indítsad szépen a google-t a telefonodfon, aztán nyomjad a linket. Minden állításodra!

Zsoltbacsi 2016.10.28. 23:13:37

@fehérfarkas: En a nemet statisztikakrol irtam, nem a magyarrol.

fehérfarkas 2016.10.28. 23:15:11

@Zsoltbacsi:

Te várjál, ez logikailag hogy jön össze? Magyarország előtt eldobták a papírjaikat, hogy ne regisztrálhassák őket, de Németországban meg hirtelen meg lettek a papírjaik? Hogyan? Teleportálódtak a papírjaik a szerb földekről? Ilyen technológia nekem is kell :D

$pi$ 2016.10.28. 23:15:23

@fehérfarkas: "Meg a 2009-es bankmentő csomagot sem finanszírozhatta abból az IMF készenléti hitelből, amit ő hívott le 2010 után."

A fidesz kormány nem hívott le a hitelből semennyit. Amit a bajnai benn hagyott abból a mol részvényeket vették meg, ennyi.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.28. 23:16:31

@Zsoltbacsi:

jól van hülye batyu, ma innsbrucki mérnöknek képzelted magad, holnap majd a birkamenet szervezöjének, közben tudjuk, hogy sose szavaztál orbánra, na elhúzhatsz szólni az ápolódnak, hogy fürdessen meg és nyomja beléd a kétszeres alvás dózist

$pi$ 2016.10.28. 23:16:57

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "Mert az már az elmebetegség csúcsa"

Figyellek egy ideje, neked egy deka érved sem volt csak gyűlölködsz.

fehérfarkas 2016.10.28. 23:24:35

@laci_52: "Orbánnak igaza van, az EU-n belül nem központosításra, hanem a nemzetállamok erősítésére"

A magyar nemzetet pont Orbán és társai gyengítik. Az EU több mint 10 ezer milliárd Ft-ot adott az ország fejlesztésére, de ennek csak a töredéke fordítódik érdemi fejlesztésre: infrastruktúra, oktatás, egészségügy. Márpedig egy nemzet attól lesz erős, hogy hogyan élnek a polgárai. A jóléthez viszont elengedhetetlen a fejlett infrastruktúra, magas színvonalú oktatás és egészségügy.

Azok a nemzetállamok, amelyek az infrastruktúrára, oktatásra, egészségügyre, K+F-re költenek az Egyesült Európai Államokon belül is erősek lesznek, amelyek viszont ezekre nem költenek eleget, azok a nemzetállami Európában a bazi nagy függetlenségükkel is gyengék lesznek. Ennyi.

Zsoltbacsi 2016.10.28. 23:25:58

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Kossunk egy uzletet:

Ha belinkelem ide a hivatalos rendorsegi oldalt, amirol letoltheto az excel tablazat, amiben orszagok szerint fel van sorolva a gyanusitottak orszagok szerinti szama akkor beirod egy hozzaszolasba, hogy CSUPA NAGY BETUVEL, hogy "megint segget csinaltam a szambol, oriasi hazudos kocsog libsi troll vagyok". Ha nem tudnek ilyet prezentalni, akkor kerhetsz tolem barmilyen idezetet, hogy mit irjak ki. All az alku? (Ejfelig el az ajanlat, mert aztan fekszem)

Egyebkent mar atultem a gep ele, a pontos szamok:

Magyar: 6712
Szir: 134177

Mindenki tanusithatja majd barmelyikunk szavahihetoseget!

fehérfarkas 2016.10.28. 23:26:18

@$pi$: "A fidesz kormány nem hívott le a hitelből semennyit. Amit a bajnai benn hagyott abból a mol részvényeket vették meg, ennyi. "

Nem látod a kommentedben a logikai ellentmondást?
Ha nem hívott le belőle semmit, akkor hogyan vette meg belőle a MOL részvényeket?
Unortodox logika? illiberális logika?

fehérfarkas 2016.10.28. 23:27:40

@Zsoltbacsi:

ezek szerint Orbán hazudott? Mégsem dobták el a szírek a magyar határ előtt Szerbiában a földeken a papírjaikat? Vagy van ezeknek a szíreknek egy teleportáló gépezetük, és a szerb földeken eldobott papírokat Németországba teleportálja?

Zsoltbacsi 2016.10.28. 23:28:57

@Zsoltbacsi:

Sot, vannak egyeb tablazatok is az oldalon, eszerint:

Nemetorszagban elkovetett osszes buncselekmeny: 2369036
Ebbol menekult: 470665

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.28. 23:30:31

@$pi$: "Egyetlen egy számomat sem tudtad megcáfolni"

te szerencsétlen pszichopata, pár napja még azt hazudoztad, hogy a maszop kormány döntötte be fél éven át a forint árfolyamát 2010-ben, mert azt hazudták, hogy Görögország sorsára jutunk, ezt meg orbánnak kellett rendbe tenni.

Erre megkaptad a körmöst, miszerint a maszop 265 ig javitotta fel az árfolyamot, ami majd a Kósa, Szargyártó görög riogatásaira dölt be. Azóta is a lejtmenetn van a forint.

Ennyit a te vén hülye agyad képességeihez, legyen szó számokról vagy eseményekrök.

Neked alapos szakorvosi kezelés meg gyógyszerezés kellene, nem pedig index blogok, ahol mindenki látja az elhülyülési folyamatodat.

Zsoltbacsi 2016.10.28. 23:31:00

@fehérfarkas:

Szerinted annyira eletszerutlen, hogy amikor elerik a celt, akkor valahogy veletlen megis elokerul a papir? Es akiket buncselekmennyel lekapcsolnak, azoknak nyilvan soron kivul utananeznek, szoval ez a resze stimmel, ott nem bemondasra megy.

Zsoltbacsi 2016.10.28. 23:32:54

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

NEkem be van keszitve a link, mihelyt megigered itt a tisztelt publikum elott, hogy tartod magad az egyezseghez, es meg ejfel elott nyilvanosan nagybetukkel beirod az idezojeles reszt, 1 percen belul bemasolom a linket

Zsoltbacsi 2016.10.28. 23:34:10

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Vagy van egyezseg, vagy nincs link, de az is teged minosit, mert azzal elismered, hogy csak a pofad nagy, es nem vallalod a kovetkezmenyeket a trollkodasodert

Zsoltbacsi 2016.10.28. 23:35:36

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Ja, es mielott kihatralsz, bar irtam mar, de meg egyszer: az adatok tavalyiak, mert az az utolso teljes lezart ev (tehat 2015 jan1-dec31). Csak ne emiatt legyen bajod.

Zsoltbacsi 2016.10.28. 23:40:20

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Sot, olyan tablazat is van, ahol kulon vannak veve a menedekkerok (Asylbewerber) es azok, akik menedeket kertek, de elutasitottak oket,de nem pateroltak ki

A link mar a vagolapon, kezem a ctrl+v-n csak rajtad mulik, mekkora segget csinalsz a szadbol

fehérfarkas 2016.10.28. 23:42:57

@Zsoltbacsi:

Ennyire elképzelhetetlen. Főleg, ha tömegesen csinálják.
Iratokkal nem rendelkező embernek utánanézni nem 5 perces munka. Főleg nem sok százezres nagyságrendnél. Főleg nem olyan ország állampolgárával, amely ország kormányával és hatóságaival ellenséges viszonyban vagyunk és így nincs meg velük a megfelelő kapcsolat, valamint a háború miatt Szíriában amúgy sem működik a nyilvántartási rendszer a lázadók és a terroristák által uralt területeken.

A véletlen előkerül a papír csak akkor tud előkerülni, ha nem dobta el Szerbiában a magyar határ előtt, mint ahogyan azt a fideszes kormánypropaganda hazudja. Mert, ha eldobta Szerbiában a földeken, akkor az nem teleportálódik el Németországba. Ilyen technológiát nemcsak a szírek nem találtak még fel, de az amcsik és japánok sem.
Ha meg volt náluk irat, és a magyar hatóságok "nem vették észre", akkor az a magyar hatóságok munkáját minősíti. Kerítés építése helyett talán a szakmai munkára kellett volna koncentrálni. Egyébként az EU 100%-ban fedezte volna annak a költségeit, ha Magyarországon menekülttáborokat állítunk fel, ahol van idő a nagy számú menekültet regisztrálni és leellenőrizni, és csak azokat engedni tovább Németországba, akik teljesen rendben vannak, a többit pedig visszafordítani. De Orbán ezt elutasította.

$pi$ 2016.10.28. 23:44:08

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "te szerencsétlen pszichopata, pár napja még azt hazudoztad, hogy a maszop kormány döntötte be fél éven át a forint árfolyamát 2010-ben,"

De hülye vagy, mi a fenéért mondtam volna ilyet? Mi a fenéért nyomattam volna ezt éppen 2010-ről? Ne hazudozz már ekkorákat b+, mindenki tök látja, hogy hazudsz. Vegyél vissza, akkor nem égeted magad ennyire!

"265 ig javitotta fel az árfolyamot, ami majd a Kósa, Szargyártó görög riogatásaira dölt be."

A primitív nyóc általános hozzállás: erős a forint jó, gyenge a forint rossz. Azt megnézted, hogy mennyi volt az alapkamat, te nagyon okos?

"Azóta is a lejtmenetn van a forint."

Lejtmenetben mi? Hát ahhoz képest elég stabil. :)

"Neked alapos szakorvosi kezelés meg gyógyszerezés kellene, "

Nem te költöttél itt történetet arról, hogy én miket mondtam 2010-ről? Vagy arról, hogy "lejtmenetben van a forint"? Vagy arról, hogy két politikus a nyilatkozatával évekre bedöntötte a forintot? :D

Na jó, tudod mit? Hagyjuk az egészet. Te még nyugodtan sértegess meg gyűlölködj, én már nem nagyon foglalkozom veled.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.28. 23:44:09

@Zsoltbacsi:

még van 20 perced aztán úgyis jön az ápolód hogy berakjon téged a kényszerzubbonyba. addig még pofázhatsz amennyit akarsz.

Zsoltbacsi 2016.10.28. 23:45:02

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

MEgmondtam, vagy megigered itt mindenki elott, vagy nincs link, abban az esetben te vagy a szoszatyar nyuszi

$pi$ 2016.10.28. 23:47:41

@fehérfarkas: "Nem látod a kommentedben a logikai ellentmondást?
Ha nem hívott le belőle semmit, akkor hogyan vette meg belőle a MOL részvényeket?
Unortodox logika? illiberális logika"

Ennyire nem emlékszel? Ennyire nem érted?

A Bajnai hívta le az utolsó részletet, amit lehívtunk. Egy részét nem költötte el. Abból vették (amit a Bajnai kormány lehívott) a MOL részvényeket.

Zsoltbacsi 2016.10.28. 23:50:28

@fehérfarkas:

Szerinted megmotoztak az embereket? En senkitol se hallottam, hogy MINDENKI eldobalta volna. De ha motozas van, akkor a jogvedok meg azert sipolnak.
Ez pont olyan, mint amikor Orban lezarta a hatart, akkor o volt a fasiszta, amikor "utaztatta oket", akkor meg az volt a baj. Azt egyebkent meg mindenki elfelejti, hogy Merkel konyorgott ertuk, es a hatar osztrak oldalan kulonbuszok vartak oket.

Egyebkent meg a zart taborokat pont az EU tiltotta be, szoval olyan feltetelekkel tenyleg nem kellenek ide.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.28. 23:51:41

@$pi$:

te elörehaldott demenciás, ezt ki írta?

$pi$ 2016.10.22. 09:21:15

Majd 2010-ben fél éven keresztül azt hirdették magyarországról, hogy csődbe fog menni, ha nem vesz fel újabb hitelt tőlük. Erről aztán kiderült, hogy hazugság, de addigra már hatalmas károkat okozott az országnak.

Zsoltbacsi 2016.10.28. 23:52:54

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Na mivan, nem mered vallalni a kovetkezmenyeket az irasodert?

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.28. 23:53:46

@Zsoltbacsi:

Mindjárt jön az éjfél meg az ápolóid, meg a dupla adag nyugtatód, aztán pár napig nem leszel itt batyu. Na aludjál jól, álmodd hogy újra az orbán seggében vagy ami biztos menedéket nyújt a migráns elől.

Zsoltbacsi 2016.10.28. 23:55:55

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Egyebkent felebredtem, szoval lehet maradok meg egy kicsit.

ENNYIT ER A SZAVAD!!! Most mindenki lathatta, hogy mennyi felelosseget vallasz az irasaidert! Gratulalok!

$pi$ 2016.10.28. 23:56:19

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "te elörehaldott demenciás, ezt ki írta?"

tehát: ezt az IMF-ről írtam és nem az MSZP-ről, valamint persze egy szót sem írtam a forint árfolyamáról. Tehát nem az mszp kormányról és nem a forint árfolyamról, hanem az imf-ről és a kamatokról írtam, de a 2010 tényleg stimmelt. :D

Zsoltbacsi 2016.10.28. 23:57:14

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Bar gondolom mar reg megtalaltad te is a tablazatokat, csak terelsz, mert nincs gerinced beismerni, hogy hazudtal ujfennt

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.29. 00:03:20

@Zsoltbacsi:

te egyébként kórteremtársa vagy ennek piS-isnek meg a bulgár birkának?
Az esetetekben az orvostudomány látványos csődöt mondott!

atomic power 1986DucaDuca 2016.10.29. 00:04:18

@fehérfarkas:

"Egyébként a számaid hazugságok."

Akkor lássuk a jó szamokat! Elő vele!

"A 2008-as, a 2009-es deficitet nem fedezhette az Orbán-kormány, meg a 2010-es költségvetési hiányt is (egyébként a költségvetési hiány és a deficit az ugyanaz), abból amit ő hívott le a készenléti IMF hitelből 2010 után."

Ki írt olyat, hogy a 2008-as és a 2010-es kóltsegvetési hiányt az Orbán kormany fedezte? Ki volt akkor kormanyon?

"Tényleg Orbán egyszerre finanszírozta meg a 2008-2009-2010 évi költségvetési hiányokat? Tényleg? Szerinted egy költségvetés így működik? Meg a 2009-es bankmentő csomagot sem finanszírozhatta abból az IMF készenléti hitelből, amit ő hívott le 2010 után."

Ez most vicc? Ha nem az akkor magyarázd mar el, hogy tud egy kormany visszamenőlegesen költsegvetési hianyt rendezni!? Kvantum fizika elvei érvenyesúltek, hogy felcserelódtek az idösíkok?

Vagy nagyon fáradt lehetsz vagy valamit nagyon rosszul fogalmaztal meg!

"A számaid össze-vissza vannak kiragadva."

Rakd össze, ahogy szerinted jó! Több gazdasagi újsag ezeket az adatokat kózólte. Én csak továbbítottam! Velük állsz vitában!

Zsoltbacsi 2016.10.29. 00:05:06

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Te hazudoztal bizonyitottan osszevissza, mert nem mesz kiallni erte!

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.29. 00:09:10

@$pi$:

szegény demenciás, ugye hogy nem megy a dolog? Hazudtál, mert nem a maszop hirdette hogy csődbe megy az ország, hanem a fidióta birka vezéreid. Egy csőd meg tetszik forint árfolyam elszálládt jelent,. munkanélküliség megugrást, stb. Azt hogy te ezt nem tudod az egy dolog. A másik meg az, hogy a maszop 2010-re konszolidált, amit a fidesz komcsijaid gtettek tönkre mind a mai napig.

A sötétséged meg megint kibukott, hogy neked a 265-310 es árfolyam pálya stabilnak számít. De ezt tudjuk, hogy nektek pöttöm agyú fideszes birkáknak minden szar ízlik amit orbán nyom bne a szátokba. Nektek ez itt a magyarázatotok mindenre, hogy de hát jó ez így, (ha afidesz csinálja)

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.29. 00:11:53

@atomic power 1986DucaDuca:

na mi van, te vagy az elmebeteg batyu éjféli váltása? Szegény barom jól befuccsolt a statisztikáival.

fehérfarkas 2016.10.29. 00:12:39

@Zsoltbacsi:

Utaztál már repülőn, és mentél át már reptéri ellenőrzőponton? Vagy mentél be az EU strasbourgi vagy brüsszeli Parlamentjébe? Vagy akár a magyar Parlamentbe?
Még az övedet is levetetik, ha besípolsz.
Itt meg tényleg elhiszed, hogy miközben ment a Fidesz-kormány propagandája a migráncsok ellen, és építettük ezerrel a kerítést aközben, aki átjött a rendes határon, vagy a kerítés megépülése előtt a zöld határon és elfogták, attól csak annyit kérdeztek: "van magánál irat?" Erre azt válaszolta a migráncs: "nincs". Mire a magyar hatósági ember: "rendben, jó utat Németországba!"
Szerinted ez így működik? Akkor ezek szerint az egész kerítés csak egy kamu, és semmit sem ér? Hmmm, jóóó tudni, hogy egy fideszes szerint a kerítés nem ér semmit.

Zsoltbacsi 2016.10.29. 00:15:28

@fehérfarkas:

Ertem a logikadat. Te jossz a kvantumfizikaval. Tehat akkor feltalaltak mar azt az atviladitot, ami bejelez a papirra es a muanyagra?

Zsoltbacsi 2016.10.29. 00:15:55

@Zsoltbacsi:

Nem, megirtam a felteteleket, szoval aki igeretet var, az en vagyok

fehérfarkas 2016.10.29. 00:17:44

@$pi$:

Az érvelésed ott bukik meg, hogy Bajnai nem hívta le az IMF készenléti hitelt. Az a válság miatt volt biztonsági tartaléknak, hogy a nagy pénzügyi befektetők lássák, akkor sem dől be az ország, ha a kormány a válságot nem tudja megfelelően kezelni, mert abban az esetben itt van a háta mögött az IMF készenléti hitele. De a készenléti hitel felhasználására nem volt szükség, mert Bajnai tudta kezelni a válságot. Sőt, annak idején mintaországként említették a nyugati sajtóban Magyarországot. És Bajnai már növekvő gazdaságot adott át 2010-ben, és újra erős volt a forintot (2010 nyaráig, a kormányváltás utánig).

fehérfarkas 2016.10.29. 00:24:05

@Zsoltbacsi:

tényleg nem érted miről van szó? akkor nem csodálom, hogy fideszes vagy és Orbánt véded a kommentjeidben.
Ha nem lennénk shengeni övezetbeli tag, akkor tudnád milyen az, amikor a magyar rokonaid meglátogatása után visszamész Innsbruckba dolgozni, csak a papírjaid éppen nincsenek nálad. Teljesen mindegy, hogy migráncs, turista vagy üzleti úton levő ember vagy, mert iratok nélkül nem jutnál el Innsbrucka. És megtudnád hogyan működik az ellenőrző rendszer.
De szerencsédre shengeni tagok vagyunk, és így nincsen fizikai határállomás Magyarország és Ausztria között, és így nyugodtan otthon felejtheted a papírjaidat.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.29. 00:25:01

Szerintem nem kellene azon rugózni, hogy mi volt 2010-ben. A fasz gyurcsány nem vezette az országot, csak sodródott, a 2008-as válság letolt gatyával talált minket, nem lehetett gazdaságélénkítést csinálni, a libajnai profi munkát végzett, de egy év alatt csak tűzoltásra volt idő. A hazaáruló tolvaj orbán erős forinttal, 3000 Mrd. manyup pénztárral, és 80% államadóssággal vete át az országot. A manyup felhasználásával 70%-ra csökkenthette volna az államadósságot, meg volt minden lehetőség a felemelkedésre. Hogy ehelyett miért arra fókuszáltak, hogy bedöntsék a forintot, és a lehető legdrágábban finanszírozzák az államadósságot arra nem találok magyarázatot. Plusz az egykulcsos jövedelemadóval ütöttek egy 500 Mrd. lyukat a költségvetésen. Szóval azon kéne rugózni, hogy a 2010 óta eltelt több, mint 6 lévben miért nem fejlődött az ország, miért váltunk a V4 országok, az UE, és az egész térség sereghajtóivá? Kinek jó ez? Miért örülnek és tapsikolnak a fideSS seggturkászai ennek a szégyenletes lecsúszásnak?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.29. 00:28:31

A fideSS azon vergődött, hogy miért több az MNB elnök fizetése 2M Ft-nál, és mit csinálnak az ofsór lovagok. Erre megemelték a balfasz eltolcsi fizetését 5 M-ra, és minden lehetséges módon mentik az ország pénzét az ofsór cégeikbe.

Zsoltbacsi 2016.10.29. 00:30:27

@fehérfarkas:

Valahogy en is tudtam ezt,csak azt nem ertem, hogy kerul ez ide?
Tudtommal a migrancsok nem unios allampolgarok. Es ami a legfontosabb az egeszben, hogy a nemzetkozi vedelem csak a szomszedos orszagokban illeti meg oket, utana mar ugyanolyan gazdasagi bevandorlok, mint mondjuk en. Nem veletlen van a genfi egyezmenyben is a "kozvetlenul" szo tobbszor is. De ha nem igy van, akkor legyszives intezd el nekem, hogy Szingapurban vagy Dubajban jelentkezhessek en is menekultnek, es tartsanak el lehetoleg minden munka nelkul.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.29. 00:31:16

@Zsoltbacsi: Eddig mindig beégtél a fals számaiddal, nem kéne neked erőltetni a matekot.

Zsoltbacsi 2016.10.29. 00:32:38

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Miert szidod az egykulcsos adot annyira? Ha visszavezetnek a regi rendszert, akkor garantaltan meg nehany100ezer ember azonnal megpattanna. Sokaknak megszepiti az ido az emlekeit, en meg emlekszem az elozo rendszerre, amikor kezdokent a hatalmas brutto 220ammal mar a legfelso savban voltam....

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.29. 00:33:11

@Zsoltbacsi: "a nemzetkozi vedelem csak a szomszedos orszagokban illeti meg oket"

Akkor panaszkodj orbánnál, miért adott menekültvédelmet afrikaiaknak. Ezer menekült közül egy kap védelmet, de akkor is, miért pont afrikaiak?

Zsoltbacsi 2016.10.29. 00:33:20

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Dehogy egtem be, csak fel kene nonod a megertesukhoz az allando tereles helyett

Zsoltbacsi 2016.10.29. 00:36:09

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Te tenyleg nem erted, miert van a harc Junckerrel. Epp az a lenyege, hogy mi szeretnenk megmondani, es nem rankeroltetve. De hogy miert azt az 1et az 1000bol? Mondjuk mert az az egy apolono volt vagy barmi hasznosithato. De ez csak tipp

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.29. 00:37:57

@Zsoltbacsi: "Miert szidod az egykulcsos adot annyira?"

Nekem jó az egykulcsos adó, de az országnak nagyon rossz. És ami az országnak rossz, az nekem is. Neked miért jó, hogy rossz az országnak? Hogy kettészakad a társadalom? Hogy az orszég fele van szegénységben, 7M Ft vagyon alatt? Hogy a 45% "középosztály" tagja lehetsz már 7-70 M Ft vagyonnal? Ha egy család 70 M Ft vagyon fölött már felsőosztályba tartozik? Hát az fika!

Zsoltbacsi 2016.10.29. 00:38:18

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Szerinted lenne barmi gondom is a bevandorlokkal, ha igazak lennenek a libsi mantrak? Tudod, hogy mind agysebesz meg belsoegesu motortervezo mernok. Ha igazak lettek volna a legendak a fantasztikus kepzettsegukrol, es dolgozni is hajlandoak lennenek, felolem nyitva lehetne a kapu

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.29. 00:40:54

@Zsoltbacsi: "miert van a harc Junckerrel"

Nincs harc Junckerrel. A hazaáruló tolvaj orbán csak szájkaratézik. Bedőltél neki. Az alkotmánymódosítás, amit kiharcolt fél év gyűlöltkeltés, uszítás, 20 Mrd forint és egy rendőr élete árán semmi, felesleges, teljesen EU konform.

fehérfarkas 2016.10.29. 00:41:50

@Zsoltbacsi:

Látom nem érted. Nemcsak egy hivatali épületbe nem mehet be átvizsgálás és papírok nélkül senki, egy országba sem. Az EU annyival speciálisabb, hogy a tagállamai között szabadon lehet járni, és a határok az EU külső határai lettek. Ott van az ellenőrzés. Mi határország vagyunk, mert nem EU-s ország a szomszédunk. A Szerbia irányából jövőket teljesen mindegy az, hogy migráncs vagy turista ellenőriznünk kell. A szerb határnál van is emiatt jó hosszú kocsisor csúcsidőben.
Az, hogy ki menekült akkor tudod meg, ha kideríted honnan jön. A genfi egyezmény csak akkor vonatkozik rá, ha tényleg olyan országból jön, amelyre a genfi egyezményben leírtak vonatkoznak. Szíria jelenleg ilyen ország, de ellenőrzés nélkül honnan tudod, hogy az illető valóban szír-e? Mert annak mondja magát? Ja, akkor én is szír vagyok és Dániába megyek menekültnek és kérem az ottani menekülteknek való ellátást. Vagy talán mégsem így működik ez?

Egyébként pedig Pintér Sanya belügyminiszter és a Bevándorlási Hivatal is megerősítette, hogy a magyar hatóságok regisztrálták a migráncsokat. Pintér Sanya a Parlamentben tavaly is, és idén is beszámolt az adatokról, és a BevHiv is nyilvánosságra hozta az adatokat. Csak a Fidesz-kormány nem ezzel kampányolt, hanem egy hazugsággal, hogy a migráncsok Szerbiában eldobják a papírjaikat, hogy ne lehessen őket regisztrálni.

Látod, kár Orbánékat védened, mert azzal saját magadat is lebuktatod. Ugyanis a bizonyítékok végig meg voltak arra, hogy a migráncsok nem dobták el a papírjaikat, hanem együttműködtek a magyar hatóságokkal és regisztrálták magukat.
Csakhát a kormányzata propaganda erről egy árva szót sem szólt, hanem ehelyett a hazugságokat terjesztette sok sok milliárdért.

Zsoltbacsi 2016.10.29. 00:42:12

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Persze, ti vagytok a gyulolkodok, es az ilyen szennyblogok, mint ez is uszitanak folyamatosan. Te doltel be tobbek kozott Soros bacsinak. Es a rendor is az o lelken szarad

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.29. 00:43:14

@Zsoltbacsi: "gondom is a bevandorlokkal"

Ne legyen gondod a menekültekkel. Nincsenek M.o.-on menekültek. M.o.-on szegénység, munkanélküliség és leszakadó gazdaság van. Ez legyen a gondod. Meg az, hogy nem lesz a nyugdíjad elég a csirkefarhátra, ha 78 évesen végre nyugdíjbamehetsz. Ez legyen a gondod.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.29. 00:43:51

@Zsoltbacsi:

jaj te hülye batyu, ex-istóczi, jelenleg elhülyült zsoltbácsi, aki mérnöknek képzeli magát, miközben még egy linket se tud bemásolni.

Csak a beteg elmédnek mondom: te állítottál dolgokat statsztikákkal meg következtetésekkel összepároztatva, úgyhogy neked kell megmutatni hogy miröl is hadoválsz. Aztán statisztikáid bemutatásával látványosan beégtél. Valszeg rájöttél,hogy a statisztikáid merdeken cáfolják a beteges hazudozásaidat, de hát van így amikor a magadfajta magyar tanyasi disznópásztor analfabétája azt képzeli magáról hogy innsbrucki mérnök.

Eléggé hülye gyerek vagy te amúgy ahogy itt toporzékolsz, hogy szopjon már le téged valaki mert anélkül nem fogsz itt semit megmutatni. Szerintem nézz körül a kórtermedben aztán keress ott magdfajtának való buzibolondot. De már te is tudod: jobb nem próbálkozni azokkal a statisztikákkal, mert azok látványosan hülyét csináltak belőled.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.29. 00:44:22

@Zsoltbacsi: "ilyen szennyblogok"

Akkor mit vered itt a faszod? menj a 888-ra, ott leszophatjátok egymást.

"Soros"

:))

Zsoltbacsi 2016.10.29. 00:47:41

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Epp beloled csinaltak hulyet. Miert nem igerted meg, hogy beirod amit kertem, ha megis? Ha ennyire biztos vagy az igazadban, akkor tul nagy keres?

Te is nagyon jol tudod, hogy a statisztika letezik, de csak szemelyeskedni tudsz, meg engem fikazni.

Legyel egyszer az eletben FERFI es vallald be a "fogadast"!!
Egyebkent mindenki tudni fogja, hogy csak egy kis puhapocsu buzerans vagy.

Meg egyszer: en a magam reszerol felajanlottam, es most is tartom, hogy amennyiben nem letezik ilyen, akkor barmit leirok itt a nyilvanossag elott, amit a szamba adsz. Ugyanezt kerem en is cserebe, ha veletlen nekem lenne igazam, es megiscsak szamontartjak a nemetek a szarmazast!

Zsoltbacsi 2016.10.29. 00:48:25

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Azert irtam a Sorost, mert kb ugyanakkora esellyel van koze hozza, mint Orbannak.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.29. 00:51:52

@Zsoltbacsi:

te még ahhoz is gyengeleméjü vagy hogy felfogd, hogy az egykulcsos adó az az orbáni elit rétegnek szóló 400 milliárd forintos ajándék, amit a te proli fajtádon vernek le.

A világon mindenhol megbukott az egykulcsos adó amiböl hangyafasznyi plusz növekedés nem lett, az állami közszolgáltatásokat viszont a finanszírozás hiánya miatt taccsra vágta, a demográfiai problémát felerősítette, a nem elit réteg tömegek, az a 90-95% pedig menekül Magyarországról. Már akinek több esze van mint neked. Tehát a fidesz birkákon kívül mindenki.

Te amúgy annyira hülye vagy mindenhez, hogy egy 16 éves gyerek is kenterbe ver téged még egy egyszerüsített IQ versenyen is. Az meg köztudott, hogy a legsötétebb elmék a legkitartóbbak, a magadfajta elmebetegei azt hiszik, hogy a soha véget nem érő írás bizonyítja, hogy egy vitában ő győzött.

Hívd inkább az ápolóidat te idióta batyu, azzal teszed a legjobbat a magyar társadalomnak.

fehérfarkas 2016.10.29. 00:54:11

@Zsoltbacsi:

Nem Juncker mondja meg mi legyen, hanem az EU Parlamentben ülő képviselők többségi szavazás alapján, illetve az EU Tanácsában a miniszterek és miniszterelnökök többségi szavazás alapján. Juncker csak azt képviseli amit az EU Parlamentje és az EU Tanácsa megszavaz. Juncker az EU Bizottságának a vezetője. A Bizottság csak korlátozottan rendelkezik végrehajtó és döntéshozó feladatokkal. Egyébként a jogszabályi előkészítések és a jogszabályi változtatások kezdeményezése, illetve a jogszabályok betartásának az ellenőrzése (uniós szerződések őreként tevékenykedik) a feladata.

Ebből is látszik, hogy beszopjátok agyatlanul a fideszes propagandát mert fogalmatok sincsen hogyan működik az EU. Junckert támadjátok olyanért, amiben semmi hatásköre nincsen.
Akik döntenek az a Parlament, ahol Magyarországról a fideszes képviselők vannak a legtöbben (többen mint az összes magyar ellenzéki párt által küldött képviselő), és a Tanács, ahol pedig a Fidesz-kormány miniszterei és Orbán Viktor képviselik Magyarországot. Amit a többség megszavaz azt be kell tartani, ez a demokrácia.
Az a diktatúra, amikor a kisebbség akarata számít egyedül a többséggel szemben.
Ráadásul Orbán idén februárban a magyar Parlament és a magyar nép megkérdezése nélkül aláírta az önkéntes kvótát, ami a számot is ő határozta meg: 1294 migráncs. Az EU tagállamok, és az EU-s intézmények vezetői, köztük Juncker teljesen jogosan akarják betartatni Orbánnal azt, amit aláírt.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.29. 00:55:40

@Zsoltbacsi:

szegény elmebetegem, ne szenvedj segítek neked: ez csak a te képzeletedben létezik, hogy itt bárkinek is meg kellene ígérni valamit a másiknak hogy az bebizonyíthassa magáról, hogy nem egy hazudozó elmebeteg.

Hát én nem ígérek meg neked semmit, így maradtál közszemlém mint hazudozó elmebeteg!

Amúgy honnan van neked ez a megígérgetési kényszered betegecském? Csak netán nem az van, hogy a boltos csak akkor ad el neked zsömlét, ha megígérd hogy leszopod? Te meg megteszed, mert kell a zsömle.
Hát ez ott nálad müködik, itt meg velem nem.

Zsoltbacsi 2016.10.29. 00:57:36

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Na mivan kis fosos, nem mersz belemenni egy tisztesseges uzletbe?

Hogy lasd kivel van dolgod, kimentettem egy kis screenshotot, hatha megjon a kedved.
Ha belemesz a dealbe, lathatod az eredetit is, termeszetesen a nemet hivatal honlapjan:

kepfeltoltes.hu/161029/okt_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Jakab.gipsz 2016.10.29. 00:58:21

@fehérfarkas: Ez egy elméleti kérdés, tehát a mindennapi csip-csup ügyektől el kell távolodni egy kicsit.
Nem véletlenül írtam az "örök béke barátsági és kölcsönös segítség nyújtási szerződésről".
Ezt a szerződést, (az eredeti ezüst lap az ENSZ múzeumba van kiállítva), egykoron két szuperhatalom vezetése szövegezte meg az emberiség történetének az első béke szerződése.
K.e. 1350 körül, még csak 3500 éves, de már akkor is ugyan úgy gondolkodtak a nagy hatalmak politikusai mint a maiak, tehát azóta a gondolkodásunk nem változott semmit.
Ezt a szerződést II Ramszesz és a Hettita király kötötte.
Számunkra viszont az tudni fontos, hogy mind a két civilizációt a régészeink ásták elő a múlt ködéből, mert úgy ellettek felejtve mint ha sohasem léteztek volna. Egyedül a Biblia tett említést a hettitákról, 17 alkalommal említi az Ó szövetség.
Ma már viszont a könyvtáraik megmaradtak és a kultúrájukat is ismerjük.
A hettita állam volt az első ateista birodalom, a társadalom kohézióját a "testvéri szeretetre" alapozták és persze "tisztaság mániások is voltak", a másik állam az egyiptomi kultúra ugyebár a teremtő és pusztító erők dualizmusára épült.
Számunkra az a kérdés miért tűnt el nyomtalanul ez a két civilizáció, hol ott a több 5-800 tonnás kőtömbök logisztikájához jobban értettek, mint a mai mérnökök.
Ezért azt gyaníthatjuk, hogy a mai kor technikai vívmányainak bűvöletében sem szabad megbíznunk, van valami fontos amit nem tudunk.
És nem szabad misztifikálni ezt a "nem tudást", mint ahogyan a fejlődésükben való vak hitet sem.
Mert a lényeg itt, a "gondolkodásunk változatlansága" az ami a megoldás kulcsa.

Ha pedig utána nézünk a dolgoknak úgy ahogyan azt az angol-szász régészet magyarázza, egy forduló pontot a Kadesi- csata és a Mózesi exodus története rajzolódik ki, mert ekkor lépett a történelem színpadára a fémkohászat és a kereskedelem.

Tehát ha ezek a kifinomult technikai civilizációk eltűntek, (szinte nyom-nélkül) a miénkre is ez a sors vár, ugyanis a mélyén matematikai kérdések rejlenek, ezeket mára már megoldottuk, de még nincsenek alkalmazásba véve, a mi helyzetünk nem reménytelen.

Ugorjunk vissza a mában, a félközelmúlt nagy internacionalista kommunista állam modelljének a bukását már megértük.
Ma ugyan ez a globalizáció címszó alatt ismétli önmagát de az uniformizálást már az egyéni önzés és a pénzügyi hatalom álcája mögé rejti, csak azt nem vesszük észre, hogy egy logikai csapda helyzetbe keveredtünk bele. (az egész emberiség, tokkal, vonóval).
És most egy kicsit pontosabban, az EU jelen pillanatban már egy ateista állam modell amely jogállamisága tautológián alapszik, (körkörös állításon, önmaga létezését önmaga létezésével igazolja)
Két ateista állam modell között pedig semmi nemű különbözőség nincsen.
A lényeg pedig az, hogy minden ateista állammodell még a kvázi is: a szétesése, bukás elkerülhetetlen, az EU esetében is hacsak a lisszaboni alapszerződést nem módosítjuk.
Ennek a módosításnak a megalapozása egy másik történet, és annak a levezetése kicsit hosszabb.

Zsoltbacsi 2016.10.29. 00:59:09

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Szerintem meg mindenki lathatja, hogy nem en bujok minden mondvacsinalt indokkal, es aljas szemelyeskedessel a bizonyitas alol. Ha annyira biztos lennel a dolgodban, mint eloadod itt, mar reg megtortent volna az uzlet.
De nem, be vagy fosva

fehérfarkas 2016.10.29. 01:07:10

@Jakab.gipsz:

Ha jól értelek, akkor tök mindegy, hogy Európai Egyesült Államok vagy nemzetek Európája, mert mindkettő bukásra van ítélve azért mert ateista?

Ezzel nem értek egyet, de annak örülök, hogy te tudod mikor volt a legrégibb írásos békeszerződés, és kik között jött létre :)
Ugyanis az egyik kedvenc témám az ókori Közel-kelet :)

Zsoltbacsi 2016.10.29. 01:07:38

@fehérfarkas:

A hosszu irasodbol csak 1 reszletre reagalok, mert azon keresztul bemutathato, hogy te szoptad be a felrevezetest, nem en:

"Ráadásul Orbán idén februárban a magyar Parlament és a magyar nép megkérdezése nélkül aláírta az önkéntes kvótát, ami a számot is ő határozta meg: 1294 migráncs."

Ezt eddig 3x probaltatok beadni a nepnek, egyszer se jott ossze. Mindig bebizonyosodott, hogy hazugsag, nem veletlen ejtette mind3x a temat a libsi sajto. Ugyanis eddig meg a sajtohireken kivul egyikotok se allt elo hiteles eus dokumentummal. Annyi a helyzet, hogy az onkentes szocskat ti kovetkezetesen (mar amikor Washingtonbol es Tel Avivbol parancs jon ra) kotelezonek forditjatok. Az egesz szoci bohozat is errol szol, tudod:
Nincs kvota -> volt kvota de Juncker visszavonta.
Soha nem is volt kvota -> de Orban mar februarban alairta (tudod, a nemletezot)

Az onkentest meg miert ne irna ala? Miert tiltana meg a nemeteknek, hogy befogadjanak akarmennyit, ha ugy tartja kedvuk?
Az mekkora pofon volt nehany honapja, amikor 1 napig omlott mindenhonnan (tobbek kozott itt is szuletett nehany cikk), hogy Juncker visszavonta a kvotat (nem en irtam, hanem az index), aztan masnap a nagykovet cafolta. Ja, es Juncker nyilatkozta, hogy meg kell tanulni szeretni a kvotat. Na ennyire nincs!

Zsoltbacsi 2016.10.29. 01:10:40

@fehérfarkas:

Ja, es abban is tevedsz, hogy Orban talalta volna ki az 1294es szamot. Ez a Juncker kepletbol keletkezett. Az allamok nepessegszama es GDP-je alapjan rank talan 1,8 szazalek jut. Szoval ez is mellement

$pi$ 2016.10.29. 01:26:00

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "A világon mindenhol megbukott az egykulcsos adó amiböl hangyafasznyi plusz növekedés nem lett,"

Marhaság. Nézd mega térképen:
en.wikipedia.org/wiki/Flat_tax#/media/File:Flat_tax_in_Europe.svg

Amint láthatod nem, nem bukott meg mindenütt, sőt elég elterjedt aurópa keleti részén.

Zsoltbacsi 2016.10.29. 01:26:33

@Zsoltbacsi:

Mar gepelni se tudok, termeszetesen nem a nagykovet, hanem a szovivo cafolta a Juncker kijelenteset. Mekkora pofon volt mar. Aznap minden nyomtatott ujsag (marmint az alja) olyasmi szalagcimekkel jelent meg, mint: "Okafogyotta valt a nepszavazas,mert Juncker visszavonta a kvotat!", meg az osszes blog megirta. Ugye visszavonta azt a kvotat, aminek a letezeset kb fel eve konzekvensen tagadtak! Aztan masnap jott a hidegzuhany.

$pi$ 2016.10.29. 01:32:39

@Zsoltbacsi: "Ha igazak lettek volna a legendak a fantasztikus kepzettsegukrol, es dolgozni is hajlandoak lennenek, felolem nyitva lehetne a kapu "

Akkor nem is erőlködne a művelt nyugat, hogy idedeportálják őket. :D

fehérfarkas 2016.10.29. 01:39:28

@Zsoltbacsi:

Azért ez a Washington-Tel Aviv konteo tengely nem túl erős?
Azért ez nem semmi logikára vall. Ezek szerint a zsidók akarják muszlimokkal elárasztani Európát?
Amikor ilyen Washington-Tel Aviv tengelyt megemlítesz, akkor valójában mire gondolsz? Egy jó kis szalon zsidózásra?

"Ja, es abban is tevedsz, hogy Orban talalta volna ki az 1294es szamot. Ez a Juncker kepletbol keletkezett. Az allamok nepessegszama es GDP-je alapjan rank talan 1,8 szazalek jut. Szoval ez is mellement "

Ez tudod mit jelent? Azt, hogy mi a templom egerénél is csóróbbak és porbafingóbbak vagyunk. Németországban vannak városok, igen városok, amelyek egymagukban 70 ezer menekültet fogadnak be. Ha a 10 milliós Magyarországra a képlet alapján 1294 migráncs jut, míg Németországban egy 1,5 milliós nagyvárosra 70 ezer migráncs, akkor egy matematikai művelettel könnyen kiszámolhatod, hogy Magyarország mennyire csóró. Vagy legalábbis az EU meg a matematikai mennyire csórónak tart minket.

Az, hogy Orbán aláírta februárban több médiatermékben is megjelent. Persze nem a 888.hu-n, M1-en, Kossuth Rádióban, mert azokban persze, hogy nem hallhatsz/láthatsz/olvashatsz ilyet.

fehérfarkas 2016.10.29. 01:57:07

@Zsoltbacsi:

Önkéntes kvóta van - ezt írta alá Orbán. Kötelező nincsen - tavaly 2015-ben még a kötelező kvótát támogatta Hoffman Rózsa az EU Tanácsban, és 4 másik fideszes is jóváhagyta, de végül nem lett kötelező kvóta.

Junckert pedig hiába támadod Orbánod hazugságának bedőlve, mert Juncker nem az EU egyszemélyi vezetője. Ő az EU Bizottságának a vezetője. Ellenőrző hatásköre van, jogszabály előkészítő hatásköre, jogszabálymódosító hatásköre is, de a döntéseket nem ő hozza meg, nem ő fogadja el. A döntéseket az EU Parlament és az EU Tanács hozzák meg. Viszont amit a Parlament és a Tanács (tudod, már többször leírtam, hogy ennek a tagjai a tagállamok miniszterelnökei és miniszterei) megszavaz, azt minden EU-s hivatalnoknak be kell tartania és képviselnie kell a külvilág felé.

A kötelező kvótáról sokáig vitatkoztak az EU-ban a Parlamentben is, és a Tanácsban is. Meg egyes politikusok a médiában is. Tudod, demokráciában így szokás: megvitatják a fontos kérdéseket. A diktatúrában a vezér eldönti egymaga.

Hogy lásd hogy működik. Juncker a Bizottság vezetője. A Bizottságban magyar részről Navracsics van. Navra a saját területén kezdeményezhet jogszabálymódosítást, vagy új jogszabályokat is, meg ellenőrizheti, hogy a tagállamok mennyire tartják be az ő területét érintő szabályokat.
De az, hogy Navra kezdeményez egy jogszabály módosítást, vagy egy új jogszabályt még nem jelenti azt, hogy az életbe is fog lépni. Ahhoz, hogy életbe lépjen, az EU Parlamentjének és az EU Tanácsának is el kell fogadnia, meg kell szavaznia. Anélkül Navra csak akart valamit, de nem lett belőle semmi.

Az EU Tanácsának is van egy vezetője, mégpedig Orbán régi lengyel barátja és szövetségese, a fideszes békemenetekre lengyeleket kölcsönző volt lengyel miniszterelnök: Donald Tusk.
Ha már valaki ellen harcolni akarsz, mert a döntéseket meghozó testület vezetője, akkor az Donald Tusk. Ja, hogy az Orbán cimbije? Ezért inkább valaki más ellen harcoltok? Jellemző rátok.
De ti annyira sötétek vagytok, és annyira nincsen fogalmatok az EU működéséről és felépítéséről, hogy a Habony-művek bármit beadhat nektek, ti meg agyatlanul szajkózzátok azt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.29. 02:00:49

@fehérfarkas: "Ha a 10 milliós Magyarországra a képlet alapján 1294 migráncs jut, míg Németországban egy 1,5 milliós nagyvárosra 70 ezer migráncs"

Túl nehéz feladat elé állítod.

Magyarország eszerint egy 28 ezres német városnak feleltethető meg. Akkorának, mint pl. Orosháza.

fehérfarkas 2016.10.29. 02:04:27

@$pi$:

A pontosság kedvéért. Nem 1 kulcsos adó van nálunk, hanem 1 kulcsos személyi jövedelemadó. A kettő nem ugyanaz.
1 kulcsos adó Szlovákiában volt pár évig az ezredforduló után. Ott tényleg 1 kulcsos volt az adó: az SZJA, ÁFA, iparűzési adó és még több más adó ugyanazon adókulcsba tartoztak. Ez az igazi klasszikus 1 kulcsos adó.
Nálunk mindegyik adónemnek teljesen más a kulcsa. Nálunk az SZJA az 1 kulcsos.
És a térképen szereplő több országban is csak az SZJA-ról van szó.
Ugyanis az SZJA lehet 1 kulcsos, meg progresszív (több kulcsos).
De a térkép mutatja azon országokat, amelyek bevezették korábban, de aztán el is hagyták és visszatértek a progresszív SZJA-ra.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.29. 06:30:50

@Narancsseggű Mandrill:

Nem lényeges, hogy monarchia van vagy köztársaság, ez részletkérdés.

Zsoltbacsi 2016.10.29. 08:18:39

@fehérfarkas:

"Ezek szerint a zsidók akarják muszlimokkal elárasztani Európát?
Amikor ilyen Washington-Tel Aviv tengelyt megemlítesz, akkor valójában mire gondolsz? Egy jó kis szalon zsidózásra? "

Ertsd ugy, ahogy akarod. De akar a wikileaks iratkobol, akar a Clinton levelezesbol (tobbek kozott) ez derul ki. Jo ha tudod, hogy nyakig benne vannak. Peldaul ok penzeltek rengeteg menekultet hogy utra keljenek. Mert az a mese, hogy mindenuket eladtak szornyen gyenge, es teljesen eletszerutlen. Vagy peldaul Soroshoz kothetoek azok a nyomtatott "ujsagok", amik leirjak nekik, hogy merre menjenek, hol vehetik fel a kapcsolatot a csempeszekkel, es a legfontosabb, hogy melyik orszagban mit kell hazudni! Meg maga Clinton se probalta tagadni az iratok tartalmat.

"Ez tudod mit jelent? Azt, hogy mi a templom egerénél is csóróbbak és porbafingóbbak vagyunk. Németországban vannak városok, igen városok, amelyek egymagukban 70 ezer menekültet fogadnak be."

Szoval akkor beismerted, hogy megiscsak hazugsag volt, hogy maga Orban talalta ki az 1294-es szamot?
NYilvan ok fogadjak be a legtobbet, megiscsak ok hivtak ide oket, tudod, a "nincs felso hatar", meg a "Wir schaffen es" es hasonlo dumakkal.

"Az, hogy Orbán aláírta februárban több médiatermékben is megjelent. Persze nem a 888.hu-n, M1-en, Kossuth Rádióban, mert azokban persze, hogy nem hallhatsz/láthatsz/olvashatsz ilyet. "
De, olvastam ezeken is rola. Viszont az ellenoldal nem tudja bizonyitani az "igazat", mig a 888 peldaul belinkelte tobbszor is azt a jegyzokonyvet, amire a balfekek hivatkoznak, es nem szerepel benne sehol a kotelezo szo. Legutobb epp a DK probalkozott be ezzel a temaval, meg valami papirt is lobogtattak, hogy itt a bizonyitek. Kb 2 napig volt napirenden, a hivatalos EU linkre azota is varunk toluk.... Pontosan olyan volt a dolog, mint a volt Navos (Horvath) zold dosszieja... Vagy mint a kopaszoke, csak hogy lasd, en se ertek mindennel egyet, sot!
Szoval en keszseggel elhiszek neked barmit, mihelyt elemraksz egy linket az EU hivatalos szervererol, amiben az szerepel, hogy Orban alairta a kotelezot! Ha elfogadsz egy barati tanacsot, nem erolteted meg magad vele, mert a komplett balfasz ellenzeknek se sikerult ilyet talalnia, mindig csak szoban volt nagy a szajuk.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.29. 08:31:50

@Narancsseggű Mandrill:

A társadalom alapja, hogy a nép érdeke legyen elől, de az oligarcháké.

atomic power 1986DucaDuca 2016.10.29. 08:42:28

@fehérfarkas:

" Juncker csak azt képviseli amit az EU Parlamentje és az EU Tanácsa megszavaz."

Ha már megszavazták nem képviselhet mást! Azonban kitapintható, hogy a Bizottság próbálkozik a politikai döntésekkel nem korreráló jogszabaly tervezeteket benyújtani a döntéshozatalhoz.

"Ebből is látszik, hogy beszopjátok agyatlanul a fideszes propagandát mert fogalmatok sincsen hogyan működik az EU."

Az EU döntéshozatali folyamata eléģ összetett, néha nehezen követhető nyomon, legalábbis azon informaciók alapjan, amelyek eljutnak hozzánk. Én nem hallottam olyat, hogy a kormany szerint a Bizottság dönt ilyen horderejű jogszabalyok elfogadasaban, mint ami a migrációra vonatkozik! Ha tudsz ilyenről, akkor tájekoztatni szíveskedj!

"Amit a többség megszavaz azt be kell tartani, ez a demokrácia."

Nem mindig a többségnek van igaza. Erre van a bíróság!

Az a diktatúra, amikor a kisebbség akarata számít egyedül a többséggel szemben.

Akkor Magyarorszagon nincs diktatúra - ami az anarcho-libertarianus ellenzék részeről gyakran elhangzik-, mert a valasztason többséget szerzett partok alakítanak kormanyt!

"Ráadásul Orbán idén februárban a magyar Parlament és a magyar nép megkérdezése nélkül aláírta az önkéntes kvótát...."

Ehhez a következő magyarázat tartozik:

Az Európai Unió Tanácsa 2015 szeptemer 22-én Magyarország, Csehország, Szlovákia és Románia ellenszavazata, valamint Finnország tartózkodása mellett minősített többségi szavazással elfogadta a menedékkérők elosztásáról szóló EU-s kvótarendszer első lépcsőjeként értelmezhető határozatot. Ez a nemzetközi védelem területén Olaszország és Görögország érdekében elfogadott átmeneti intézkedések megállapításáról szólt.

A határozat értelmében 2017. szeptember 26-ig 120 000 nemzetközi védelmet kérelmező személy áthelyezésére kerül sor Olaszországból és Görögországból a többi tagállamba. A tagállamok belügyminiszterei által elfogadott határozat komoly tiltakozást váltott ki elsősorban a javaslat ellen szavazó tagállamok politikai vezetőinek körében, mondván az Európai Uniónak nincs hatásköre a menekültstátusz anyagi szabályainak meghatározására, ennek megfelelően nem is határozhatja meg kötelező jelleggel, hogy a tagállamok kit tekintsenek menekültnek, és hány menedékkérőt fogadjanak be.

Bár az Európai Unió legfőbb politikai döntéshozó szerveként számon tartott, tagállamok állam és kormányfőit csoportosító Európai Tanács ülésén csupán az egyes uniós tagállamokba önkéntes alapon történő befogadásról született döntés, az Európai UnioTanácsa határozata alapján továbbra is kikényszeríthető lehet a migránsok befogadása a tagállamokban.

Az Országgyűlés 2015. novembereben elfogadott törvényjavaslata az Európai Unió Bírósága előtti eljárás megindításara kötelezi a magyar Kormányt az uniós kötelező kvótákról szóló tanácsi /Európai Unio Tanacsa/ hatarozat megsemmisítése ügyeben, mivel az serti a szubszidiaritás elvét. Itt arról van szó, hogy nem jogalkotási aktus lévén (határozat) a nemzeti parlament nem tölthette be szerepét a szubszidiaritás elvének védelmében.

2015. decembereben a kormany be is nyújtotta keresetét az Europai Bírosagon a hatarozat elen! A szlovak kormany ezt mar szeptemberben megtette! Ugyanakkor mindket kormanyfő alaírta a 2016. februari EU csúcson elfogadott zaródokumentumot. A magyar kormany allaspontja szerint a dokumentumban a 2015 nyarán meghozott Europai Tanacsi döntésre hivatkoznak: ennek alapján a következő két évben 40 ezer közel-keleti és észak-afrikai menekültet helyeznek át Olaszországból és Görögországból más uniós tagállamokba önkéntes vállalás alapján.

Eddig az időpontig azonban mindket kormany mar megtamadta a kötelező elosztast az Europai Bírósagon! A zárodokumentum olyan volt, mint egy, a parlamentből ismert "salatatörveny". Ķet okból írta ala a ket kormanyfó:

1./ Az unios diplomaciában el szoktak fogadni a zaronyilatkozatokat. Nagyobb kart okozott volna, ha nem írjak alá, mint így, mert sok más dóntést is tartalmazott.

2./ Erósebb erv, hogy mar koŕábban bíŕosagra kerúlt a kvótak ugye és a kormany állaspontja szerint itt az önkéntes kvótakról volt szó. Az önkéntességről meg van fogalmunk, hogy az eddigi tapasztalatok alapján mit jelent.

Szlovákiaban ezt az ellenzek el tudta fogadni, nálunk ebből "cirkusz lett."

fehérfarkas 2016.10.29. 14:04:01

@Zsoltbacsi: "Szoval akkor beismerted, hogy megiscsak hazugsag volt, hogy maga Orban talalta ki az 1294-es szamot?"

Miért ismerném be? Neked kellene inkább beismerned, hogy a fideszes propagandát nyomatod és lebuktál.

"Az EU döntéshozatali folyamata eléģ összetett, néha nehezen követhető nyomon, legalábbis azon informaciók alapjan, amelyek eljutnak hozzánk. Én nem hallottam olyat, hogy a kormany szerint a Bizottság dönt ilyen horderejű jogszabalyok elfogadasaban, mint ami a migrációra vonatkozik! Ha tudsz ilyenről, akkor tájekoztatni szíveskedj!"

Wazze, ezt a logikai ellentmondásodat már alig tudom követni. Junckert szidod a kvótával kapcsolatban pont úgy, ahogy Orbánék teszik. De a kvótáról nem Juncker dönt, mert ő a Bizottság vezetője. Pont azt írtam le, hogy ha akarna sem dönthetne egyszemélyileg Juncker. Nem az ő hatásköre, de ha a hatásköre lenne, akkor sem dönthetne egyszemélyben, mert az EU-ben nem így működik. Az EU nem Orbánia, ahol a vezér dönt egyszemélyben.
Csak ki van nektek adva, hogy most Soros mellett Junckert kell szidnotok, és agyatlanul azt teszitek.

"Vagy peldaul Soroshoz kothetoek azok a nyomtatott "ujsagok", amik leirjak nekik, hogy merre menjenek, hol vehetik fel a kapcsolatot a csempeszekkel, es a legfontosabb, hogy melyik orszagban mit kell hazudni! "

Már vártam mikor jössz elő az ultimate érveléssel, a Soros-ozással,
Már csak a gyurcsányozás hiányzik, és mehetsz Habonyhoz, hogy teljesítetted a napi penzumodat :D :D :D
süti beállítások módosítása