B1 blogcsalád



Az Origóról kiderült, hogy hazudott

2016. október 25. - nickgrabowszki

Ennél jobb bizonyíték nem kell, hogy mi vár ránk, ha a tévesen médiának nevezett kormánypropaganda midenhol átveszi az uramat. Hazudtak már, elhallgattak, téves információkat közöltek, de az egyik, zászlóshajó, a szebb napokat megélt Origo most szintet lépett:

kitalált eseményről közölt hírt.

jobbor.jpg(Kép: Commentcom)

A legtermészetesebb persze, hogy nem volt botrány, pláne nem antifasiszták csinálták, de még különösebb, hogy mindezt a rendezvény kezdete előtt írták.

  • Tehát jobbik esetben is előre megírt cikket élesítettek vagy ellenőrizetlen hírt a tettek ki.
  • A rosszabbik eset az, hogy egyszerűen hazudtak.

Az olvasóknak általában úgy sincs lehetőségük ellenőrizni a tényeket: nem voltak ott a Jobbik rendezvényén, és nem is volna életszerűtlen egy kis lökdösődés. Az Origo azzal a bizalommal élet vissza, amivel az olvasók a sajtó felé fordulnak: ti. hogy helyettük részt vesznek az eseményeken, időt kímélnek nekik, és beszámolnak róla.

Az Origóról kiderült, hogy hazudott,

ezt a C:C, a 444 és az ATV is elég meggyőzően a bizonyította. Tudatosságra és előre egyeztetettségre utal, hogy az a fiktív hír már 10 perccel a megjelenése után - de még mindig az esemény kezdete előtt - megjelent G. Fodor propaganda- és szennylapjában, aminek amúgy sincs különös érzéke a valósággal megegyező események közléséhez.

Az is egy életszerű verzió, hogy az Origo nem hazudott, hanem csak megelőzte a korát:

előre tudott egy készülő botrányról, és már előkészítette annak publikálását.

Erre utal például a 444:

valóban felbukkant egy 30-40 fős társaság a Jobbik Corvin közi megemlékezésén, akiket viszont a rendőrök elküldtek és akik végül távoztak is a helyszínről, bármiféle atrocitás nélkül a rendezvény elkezdése előtt.

Ha ez így van, akkor 

  • a botrányt tervezték és szervezték
  • az Origo meg nyilván a szervezőktől tudott róla.

Csak a rendőröket elfelejtették beavatni a tervbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2811836491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.10.25. 09:07:13

Emlékszem még, hogy a bolsik papot vertek az éjféli misén. Jelentkezzen, aki még emlékszik rá!

Netuddki. 2016.10.25. 15:31:20

Milyen média? A közpénzből sikkasztott, fideszes kossuthon már megint agyba-főbe tolják a migráncsokat. Arról is tudósítanak ha egy migráncs fingik egyet Franciaországban, de arról, hogy mi volt valójában 2 napja a Kossuth téren mélyen kussolnak. Szánalmas, tolvajfideszes banda! A szakmájuk szégyenei.

blah 2016.10.25. 15:32:58

szégyen ami az origoval történt... felteszem a korábbi dolgozókból nem maradt egy sem.

Netuddki. 2016.10.25. 15:34:26

Mellesleg, a fütyülőverő nyuggerek se spontán rugdalták meg embertársaikat. Azokat is valakik erre a célra felbérelték.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.10.25. 16:00:05

Hát ez óriási szenzáció !

Vazze a Saój nevű ballib seggnyaló legalja újságírónak nevezett, szerencsétlen hippi belefügött az éterbe, és a kis ballib Soros csinovnyikok benyalták minden szavát.

Elárulom.
Az index minden percról percre rovata ugyanígy készül.

Dátumot kiteszik, meg a főcímet, aztán a hírfolyamot frissítik.

Az ominózus balhé egy frissítés eredménye volt.

Az index percről-percre rovata is ilyen erővel előre tudja pl a focimeccsek eredményét.

Persze ha egy agyatlan ballib nagyon akar hinni valamiben, akkor annak mindegy.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.10.25. 16:02:16

@Tibi !:

Bizony. Személyesen Orbán bérelte fel a Kistarcsai Nyugdíjasközpont lakóit, hogy rugdossák meg Juhász Petyát.

Nem is kellett semmit se fizetni, csak meglebegtetni az öregecskedő fleeségek lecserélését...
Jujj vazze az Gyurcsány volt.

Idióta ! :DDDD

pamut 2016.10.25. 16:35:00

@Ballib cenzúrázók réme 15:

:DDD
szerencsétlen barom.

a gazdád már sztálini módszerekkel hekkeli a magyar pártoktól a médiáig az egész országot, te meg jössz ide hülyét csinálni magadból....

istenem, egy bajod van neked: hogy nem Rákosi idejében éltél, az ő seggét nyalva tudtál volna igazán kiteljesedni.... bár lassan orbán is lesüllyed ide, szóval még jó eséllyel lesz lehetőséged elmerülni egy neo-rákosi seggben....

pamut 2016.10.25. 16:38:31

Egyébként nem tudom hogy okt. 23-a alkaméval melyik volt nagyobb merénylet és megalázás az 56-os hősök emléke és egész Magyarország ellen:

-- ez a lebukott sztálini szarkavarás, amit nyilván a fidesz saját párt-titkosszolgálata bénázott össze, fideszes ügynökök és az orbáni-göbbelszi sajtó alkalmazásával,
-- vagy az hogy okt. 23-át az orbánista spicli III/II-es előléptetésével kezdték...

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.25. 16:49:13

@pamut:

Amikor a III/II-es Medgyessy-t miniszterelnöknek jelölték akkor is ki voltál akadva ?
Vagy a pufajkás Horn Gyuszit ?
Esetleg a Pécsi Dialógus csoportról jelengető GYurcsány Ferinél, aki esetén az MSZMP KB szólt le a viszgáira ?

Vagy az MSZMP utódpártjába csak jó komcsik és ügynökök vannak, ami a DK-t és MSZP-t illeti ?

bref 2016.10.25. 16:55:07

@pamut: hu.wikipedia.org/wiki/Bel%C3%BCgyminiszt%C3%A9rium_III/II._Csoportf%C5%91n%C3%B6ks%C3%A9g
Olvasd el, elég tudatlan vagy. Ezek nem spiclik voltak , hanem kémelhárítók.
@Tibi !: "de arról, hogy mi volt valójában 2 napja a Kossuth téren mélyen kussolnak."

Miért, mi volt valójában?

xm95 2016.10.25. 16:55:58

@Ballib cenzúrázók réme 15: Na végre, valaki értelmesen elmagyarazza mi történt! Köszi! Hogy mi? Hogy nem is volt balhé? Ja, és az kit érdekel, mi?
Az időrend csak azt mutatja, hogy szervezett dolog készült, a hír megjelenése maga a hazugság.
De te nem hagyod, hogy a fejedre szarjanak! Igazad van, van neked szád is!

xm95 2016.10.25. 16:57:54

@Ballib cenzúrázók réme 15: Na végre, valaki értelmesen elmagyarazza mi történt! Köszi! Hogy mi? Hogy nem is volt balhé? Ja, és az kit érdekel, mi?
Az időrend csak azt mutatja, hogy szervezett dolog készült, a hír megjelenése maga a hazugság.
De te nem hagyod, hogy a fejedre szarjanak! Igazad van, van neked szád is!
Ja, és még valami. Változtass nicket, mert annyira vagy te rém, mint Mike Wazowski.

pamut 2016.10.25. 16:59:36

@Ballib cenzúrázók réme 18: hogy menekül a gyáva gyurcsány háta megé! :DDDD hehehe, istenem, de beszartál! :DDD

pamut 2016.10.25. 17:01:33

@bref:
te szegény hülye, a III-as Csoportfőnökség a diktatúra abszolút lojális hithű verőemberiből, spiclijeiből és komcsi titkosszolgáiból állt, ez volt a diktatúra egyik oszlopa, ráadásul a az alosztályok között cirkuláltatták az embereket....

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.25. 17:20:16

@xm95:

Na kérem.

Lassan, de biztosan haladunk előrefele, az agyatlan ballibek erdején keresztül.

Szóval azt már akkor sikerült megértened, hogy a cikk írója a hírfolyam első dátumát tette ki, mint az index percről-percre rovata, és nem előre írta a cuccost.
Gratula, mert sokan pl Pamut, és Tibi még nem járnak ennyire előre !

A hazugság részről meg annyit, hogy a botrányt minden más média is elismeri, csak kisebbítik legfeljebb.
Hogy kinek mennyire súlyos az nézőpont kérdése.
De azért sokat elárul a dologról önmagában, hogy a balos média tenger védi a Vonát !

bref 2016.10.25. 17:20:39

@pamut: olvasd el a linken levő infókat, lécci...
A III/II nem tévesztendő össze a III/III-mal, akik tényleg azok voltak, akikről te írtál. A III/II alapvetően a minden államban megtalálható és szükséges állambiztonsági szervezetekből állt, amelyek az állam biztonságát voltak hivatva biztosítani a működésükkel, alapvetően a külső biztonsági kockázatok ellen.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.25. 17:21:45

@pamut:
Ennek a szöges ellenkezőjét mondtátok Medgyessy idején.
Mitöbb Medgyessy a Népszava, Népszabi és ATV meg a többi ballib fos szerint egyenest a KGB ellen küzdött halált megvető bátorsággal.. :DDD

pamut 2016.10.25. 17:23:48

@bref:
az komoly hogy nem voltál képes értelmezni ezt a 3 sornyi szöveget?:

"te szegény hülye, a III-as Csoportfőnökség a diktatúra abszolút lojális hithű verőemberiből, spiclijeiből és komcsi titkosszolgáiból állt, ez volt a diktatúra egyik oszlopa, ráadásul a az alosztályok között cirkuláltatták az embereket...."

pamut 2016.10.25. 17:27:13

@Ballib cenzúrázók réme 18: büdös életben nem mondtam ilyet te szánalmas hazug, pont azért hazudod mert te viszont bokáig belebújtál a neo-rákosista orbán seggébe és képtelen vagy szembenézni mekkora hitvány szar féreg vagy, és hogy a gazdád már tagadhatatlanul összenőtt a büdös rohadt szar komcsikkal. és rajta keresztül te magad is.... fogod te még a Tasnádi seggét is nyalni, nagy örömmel élvezettel....

pontosan ezt a szánalmas gyáva hazudozást vártam tőled, és így is fogod folytatni, te nyomorult....

bref 2016.10.25. 17:34:53

@pamut: De, teljesen értettem azt a 3 sornyi szöveget. Ha ez így volt szerinted, akkor biztosan közelről ismerted a szervezetet, esetleg te is közéjük tartoztál...

pamut 2016.10.25. 17:40:21

@bref: ezek közismert infók, ha nem csak a wiki-linkekig érne a hatalmas tudásod hanem életedben csak egy könyvet is elolvastál volna erről, vagy legalább egy kisebb tanulmányt, akkor tudnád. egyébként meg igen: lebuktattál, én 1989 előtt azaz kisgyerek koromban már a III-as csoportfőnökség főtisztje voltam, te szerencsétlen kretén barom.

hogy vered magad bazdmeg csak hogy menekülj a szégyened elől....

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.25. 17:42:36

@bref: "biztosan közelről ismerted a szervezetet, esetleg te is közéjük tartoztál..."

A rákosi kor után születtem, mégis nagyrészt tisztában vagyok az akkori állapotokkal. Ti, akik a rendszerváltás után születtetek, el sem tudjátok képzelni a kádárrendszert. Illetve a Bonsai Duce lassan felépíti nektek. A kínvallatások majd a legutolsó fázisban kezdődnek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.25. 17:46:29

@blah: "szégyen ami az origoval történt... felteszem a korábbi dolgozókból nem maradt egy sem."

Csak a gerincesek távoztak.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.25. 17:50:31

"valóban felbukkant egy 30-40 fős társaság a Jobbik Corvin közi megemlékezésén, akiket viszont a rendőrök elküldtek és akik végül távoztak is a helyszínről, bármiféle atrocitás nélkül a rendezvény elkezdése előtt."

Huh, de ciki, ha a rendőrök kiesnek a szerepükből, és teljesen váratlanul a feladatukat végzik. géfodor patkánygábort ez teljesen felkészületlenül érte. Elbocsátások lesznek a rendőrségnél.

bref 2016.10.25. 17:51:36

@pamut: Na figyu, öcsi-pöcsi...megnyugtató, hogy nem voltál a kommunista időkben spicli, sem operatív szervezet tagja, de...
Szerinted a kommunisták által vezetett Magyar Népköztársaságnak hogyan kellett volna gondoskodnia az állam biztonságáról akármilyen külső eredetű biztonsági kockázatok ellen?
És hogyan gondoskodik most Magyarország a külső biztonsági kockázatok ellen?
Semmilyen szervezetnek nem kellett volna/nem kellene lenni ilyen célokra?
Ha kell ilyen szervezet, akkor nem az államhatalomhoz lojális emberekkel kell a személyi állományt feltölteni?
Szerinted 1990 után az IH és az NBH személyi állománya kikből állt össze, és most kikből áll?
Na?

bref 2016.10.25. 17:53:22

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: "Ti, akik a rendszerváltás után születtetek, "..

Biztos vagy benne..?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.25. 17:59:47

@bref: Butaságot mondtál. Nem akartam azt feltételezni, hogy puszta rosszindulatból mondod.

morpho 2016.10.25. 18:01:37

Egy vérbeli narancskullancs a tikkolást is kimagyarázza Orbánból! Nagyon szórakoztató, ahogy megpróbálják elmismásolni az Origo ügyet, az ugyanis a totális bukta. Mondhatni narancsos bukta. Pontosan kiderül belőle, hogy a fidesz hírhamisítókkal és bérkommentelőkkel van tele, akik előre megrendeznek balhékat, aztán másra mutogatnak. Sok minden átértékelődik utólag ezek után...
Egyébként mást se csinálnak hónapok óta, mint magyaráznak/megmagyaráznak. A népszavazás érvényes volt(Muhahaha) Rogán nem is helikopterezett, illetve mégis de nem úgy, vagyis mégis úgy, de na és? Matolcsy egyetemet épít (muhahaha) Orbánt nem is fütyülték ki, az Origo meg nem is hírhamisító... Én meg Bem apó vagyok Muhahha!!

bref 2016.10.25. 18:03:26

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Mi volt a butaság?

Kár, hogy Tibi!-től nem kaptam választ arra, hogy mi történt valójában 2 napja a Kossuth téren.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.25. 18:05:30

@bref: "És hogyan gondoskodik most Magyarország a külső biztonsági kockázatok ellen?"

Nem voltak lényeges külső biztonsági kockázatok. A nyugat lemondott rőlunk, Moszkva meg simán utasított. Csak az ördögi Párhuzamos és a zsidó háttérhatalom segítette a binbózó demokráciát ösztöndíjakkal, fénymásológépekkel.

Belső biztonsági kockázat volt, az ellenzéket, máskéntgondolkodókat le kellett törni, eszközben nem válogattak. Elég mocskos munka volt, de találtak mindig rá patkányt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.25. 18:08:35

@bref: "mi történt valójában 2 napja a Kossuth téren."

Az orbán nemlétező terrorveszélyre hivatkozta nem engedte, hogy a fideSS fasszopókon kívül mások is bemenjenek az "ünnepségre". Azt a pár igaz embert, aki mégis bejutott, a felbérelt csürhe megverte.

pamut 2016.10.25. 18:14:33

@bref: mi van basszus, tán tagadod hogy én komcsi főtiszt lehettem volna 5 éves koromban??? mi ez a lazaság kérem, hát mit fog szólni a gazdi?

Az meg hogy te nem bírod felfogni hogy miért kibaszott kurva nagy gáz, és totálisan elfogadhatatlan és védhetetlen hogy egy őskomcsi tiszt, a mocskos gyilkos diktatúra egyik oszlopa nőtt össze orbánnal, és büdösíti itt a levegőt a magyar közéletben és állami bürokráciában, az csak téged minősít, de nagyon durván.

szégyelld, szégyelld, szégyelld magad, nagyon. te rohadék komcsi-mosdató.

pamut 2016.10.25. 18:25:08

friss hír az indexen, címlapon:

"A Mészáros Lőrinc-közeli Opimus megvette a Népszabadság kiadóját"

Nahát! :DDD

Ez most annyira cáfolta azt amit mindenki mondott hogy Orbán veszi meg a strómanján át, és hogy a vásárlás feltétele volt a Népszabi kinyírása! :DDDD

Szépen halad előre Kádár, vagyis izé, na: Orbán a sajtószabadság kinyírásával, kb. a magyar sajtó 90%-át már uralja....

bref 2016.10.25. 18:39:11

@pamut: Lépj egy kicsit a (nyelv)fékedre, öcsi...
Az illető, Tasnádi László alkalmazása már önmagában elég kérdéses volt 1990 után, de úgy látszik hűségesküt tett az új hatalomnak... (köpönyegfordítás...). Lehet, hogy csak karrierista komcsi volt? Ki tudja? Rendőr volt. Az biztos viszont, hogy 1990 után nem lehetett hirtelen olyan sok embert elbocsátani a titkosszolgálatoktól, és feltölteni újakkal, mert egyszerűen összeomlott volna az állambiztonsági szolgálat rendszere. Feltehetően még most is van bőven a jelenlegi személyi állományban olyan ember, aki 90 előtt is valamelyik főcsoportfőnökségnél volt. Talán a III/III-asoktól nem, legalábbis remélem...
@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: " Azt a pár igaz embert, aki mégis bejutott, a felbérelt csürhe megverte. "
Naháááát... fizetős vasárnap délutáni fitnessz edzés...
Te, ha mondjuk Újpest drukker vagy, és egy Újpest-Fradi meccsen beülsz a Fradi szurkolói közé, és fújolod a csapatukat, meg élteted a sajátodat, szerinted mi történik?
Vagy ha mondjuk valaki 1 óra hosszat fütyül a füledbe, hiába mész arrébb, nem hallod azt, amit szeretnél, hanem mindig csak az infantilis hangos fütyülést, akkor mi lenne a véleményed?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.25. 19:18:31

@bref: "Naháááát... fizetős vasárnap délutáni fitnessz edzés... "

Na, ez a fideSS fasszopóihoz méltó cinikus megjegyzés volt. Mehetsz felvenni a napidíjadat.

"Újpest drukker vagy, és egy Újpest-Fradi meccsen beülsz a Fradi szurkolói közé"

Szóval ez mégsem október 23-i megemlékezés volt, hanem állampárti fideSS pártgyűlés. Gyanítottam.

pamut 2016.10.25. 20:15:58

@bref: a félrebeszélésed különösebben nem hat meg, semmiben nem mondtál ellent nekem, mondjuk hogy is tudtál volna?

amit írtam, továbbra is áll:

"Az meg hogy te nem bírod felfogni hogy miért kibaszott kurva nagy gáz, és totálisan elfogadhatatlan és védhetetlen hogy egy őskomcsi tiszt, a mocskos gyilkos diktatúra egyik oszlopa nőtt össze orbánnal, és büdösíti itt a levegőt a magyar közéletben és állami bürokráciában, az csak téged minősít, de nagyon durván.

szégyelld, szégyelld, szégyelld magad, nagyon. te rohadék komcsi-mosdató."

von Putri 2016.10.25. 23:03:16

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"A kínvallatások majd a legutolsó fázisban kezdődnek."

Téged se nagyon avattak még be a történelembe. A bolsik már a legelső napokban elkezdték a kínzásokat, meg a többi kedvenc praktikáikat. Ez igaz mind a lenini, mind a hazai bolsi szeánszokra

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2016.10.26. 04:47:23

Tovaris birca! Most jött a moszkvai tévéből a hivatalos álláspont, 1956 egy az USA által szervezett pogrom volt, nem forradalom!
A bérszámfejtés szólt, hogy csak az ilyen tartalmú kommenteket tudják elszámolni.

index.hu/belfold/2016/10/25/szijjarto_56_atertelmezese_miatt_bekerette_az_orosz_nagykovetet/

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2016.10.26. 04:50:14

@bref: "Szerinted a kommunisták által vezetett Magyar Népköztársaságnak hogyan kellett volna gondoskodnia az állam biztonságáról akármilyen külső eredetű biztonsági kockázatok ellen?"

Arra volt a III/II. Például Medgyesi.

csakazértse 2016.10.26. 09:24:07

"Akkor még nem sejtettem...
Bíró: Mit nem sejtett?
Pelikán József: Hogy békaemberekkel fogok találkozni.
Bíró: Álljunk meg egy pillanatra! Az később volt.
Pelikán József: Igen kérem, az később volt."

Vlad Tepes a jófiú 2016.10.26. 09:52:50

@Ballib cenzúrázók réme 15: Persze, magyarázod a magyarázhatatlant, pincsi.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.10.26. 10:36:58

Ezek szerint büszke lehetek rá, hogy engem az origo-ról rendszeresen kitiltanak? :)))

Philip F. Queeg 2016.10.26. 11:49:56

@pamut:

Mindannyian szégyellhetjük magunkat. A rendszerváltás után ez lett volna az alap. És ezen az sem segít, hogy utólag már bebizonyosodott, hogy csak módszerváltás történt. A politika pártok tagja, támogatói, tanácsadói és háttéremberei ezer szállal kötődnek a kommunista söpredékhez. Hagytuk, hogy így legyen.
Szégyellhetjük magunkat,mert ezt már nem tudjuk helyre hozni. Ezen már csak az idő segíthet, de az okozott károkat nem tehetjük semmisé, és viselnünk kell a következményeket.
Milyen igaz volt:
"Tetszettek volna forradalmat csinálni."

vénkujon 2016.10.26. 13:20:25

már vagy két hete vagyok fideszes, de ez az origós dolog most megroppantott:(. óriásit csalódtam
süti beállítások módosítása