B1 blogcsalád



Sose fogja kitalálni, melyik az a szó, amelyiket a Fidesz- és kormánymédia elfelejtett leírni

2016. október 03. - nickgrabowszki

Nézze végig, hogyan tudósított a kormánypropaganda a vasárnapi népszavazásról! Böngésszen címlapokat!

hirado.png

  • Ez volt a Fidesz-média címlapjainak állapota 2-3 órával az urnazárás után. (De persze a helyzet azóta se változott.) Csak egyetlen szó hiányzik. Vajon melyik lehet?

hirado_blog.png

  • Nem azt kell nézni, ami ott van. Az mindenhol máshol is ott van. Már persze azokon az oldalakon, amelyekre a Fidesznek még nem sikerült rátennie a kezét.

origo.png

  • Az a fontos, ami hiányzik. Ami nincs ott. Fájdalmasan nincs ott. Az oda nem illő dolgot könnyű észrevenni, a hiányzót, amelyiknek ott kellene lenni, de mégsincs, nehezebb. Nem egy valóságmagyarázó, világértelmező kifejezésről van szó egyébként. Csak egy egyszerű tényközlésről.

magyaridok.png

  • De ez a tény a Fidesz sajtójában annyira egységesen nincs ott, hogy ennél jobban már nem is hiányozhat. Erőltesse még a szemét, törje még kicsit a fejét!

pestisracok.png

  • Még véletlenül se írta le egyetlen újságíró, egyetlen szerkesztő sem. Náluk ez a tény nem létezik.  Annyira semmiképpen sem, hogy ezt az olvasóikkal is közöljék a címlapon. Nemhogy nem hangsúlyozzák, vagy magyarázni próbálják.  Egyszerűen le sem írják.

magyarhirlao.png

  • Ami két dolgot jelenthet. Vagy azt, hogy közvetlenül a Fidesz-kampánystáb, a kormánykommunikációs agytröszt vezérel kézzel mindenkit, aki hozzájuk tartozik, aki kéznyújtásnyi távolságra van a Párttól és Kormánytól. És egyszerűen megtiltotta, hogy ezt a szót használják. Kiadta ukázba, hogy le ne merjék írni.

echotv.png

  • Esetleg arra utal, hogy a Fidesz- és kormánynyalonc sajtó minden újságírója, minden szerkesztője valamiféle párhuzamos univerzumban, alternatív valóságban, pszeudo- vagy virtuális realitásban él. Onnan alkot, osztja a meglátásait, közöl fiktív tényeket.

888.png

  • Persze azok a tények csak a mi valóságunkban, a létező valóságban fiktívek. Nekik nagyon is létezők. Például a milliós invázió Magyarország ellen, hogy elvegyék a munkánkat. És ugyanígy: a számunkra nyilvánvaló evidenciák, az ebben a világban elfogadott tények, számukra nem léteznek. De nem tehetnek róla: az ő országuk nem evilágból való.

lokal.png

  • Mondom: vagy ez, hogy valamikor átkerültek egy párhuzamos valóságba, vagy pedig az, hogy a legsötétebb Rákosi-időket idézően vezérlik őket kézzel a Párt- és kampányközpontból. Ki tudja, melyik a rosszabb.

fidesz.png

 

  • A keresett, a hiányzó szó egyébként, amelyik az ő valóságukban nem létező tényálladékot ír le, amelyiknek számukra nincs referenciája, legalábbis pillanatnyilag, vagy amelyiknek leírását megtiltották a parancsnokaik, ez:

érvénytelen.

Persze az is lehet, hogy csak elfelejtették leírni. Egyszerűen nem jutott eszükbe. Nem gondolták, hogy fontos lehet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8111761831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.10.03. 07:41:04

Igen, várható volt, hogy a Fidesz és,a kormány azt fogja hangsúlyozni, hogy 98%-ban a nem szavazatok győztek, az ellenzék meg pont ezt igyekszik elhallgatni. Az is várható volt, hogy a népszavazás érvénytelenségét a Fidesz igyekszik mellékes semmiségként beállítani, a ballibek meg csak erre fókuszálnak.

Az azonban roppant meglepő, hogy Vona "az iszlám az emberiség utolsó reménye" Gábor és Gyurcsány "az őszödi böszme" Ferenc is lemondásra szólította fel Orbánt. Mintha választást nyertek volna az ellenzéki pártok. Ez viccnek kicsit erős. A népszavazás érvénytelen, mert kevés ember ment el szavazni, de akik elmentek és érvényesen szavaztak, azok döntő többségben a kormány álláspontját támogatták.

A kormányváltás ma is olyan messze van, mint 2014-ben. Gyurcsányéknak az összes faszos, rajzos, érvénytelen szavazattal se lenne esélyük kormányt váltani. Arra rávenni pár tízezer ballibát, hogy faszokat rajzoljon a szavazólapra, az egy dolog. Rávenni milliókat arra, hogy Orbánra szavazás vagy távolmaradás helyett majd Gyurcsányra szavazzanak, az egy egészen más történet.

A távolmaradókkal meg egyik oldal se fog választást nyerni, sőt, az ellenzék által reklámozott passzivitás inkább a kormánynak fog kedvezni.

Terézágyú 2016.10.03. 10:13:36

@karandash:
Vona azt mondta azért kell lemondani orbánnak, mert ő cseszett el 10 milliárd forintot egy népszavazásra.
ami érvénytelen.

pamut 2016.10.03. 10:29:35

Ezt már ismerjük 1990 előttről.

Úgy hívják: CENZÚRA.

A bolsik csak bolsik maradnak....
Bár annak idején legalább zavarta a népeket hogy cenzúrázott kamu híreket kapnak, a fideszesek viszont kifejezetten IGÉNYLIK hogy hazudjanak nekik.

Nancsibacsi 2016.10.03. 10:40:50

Amúgy tényleg nem fontos. Legalábbis a baloldali média azt szajkózta folyamatosan a szavazás előtt, hogy nincs tétje a szavazásnak - nyerhetnek a nemek, úgysem változtat ez semmin. Szóval LÉNYEGTELEN, hogy érvényes-e vagy sem.

Én amúgy azon sírnék inkább, hogy van bő 3 millió szavazó, aki BIZTOSAN nem fog baloldali pártra szavazni. Ha van értelmes alternatíva ha nem - ők aztán biztosan nem fogják azt csinálni, ami a baloldalnak jó. Mivel 6.6 millió szavazó sose fog elmenni (a bő 7 millióból), ezért a következő választásokon kinéz max 20% a teljes baloldalnak, ÖSSZESEN (ami mandátumban 5-10% lesz). Nem is érdemelnek többet.

burke 2016.10.03. 10:44:16

a nagyobb baj az,hogy ettől a népkaszvatytól semmi ,de semmi nem fog a hétköznapokban változni,ami mindenkit érint
/oktatás,egészségügy,korrupció,megélhetés/

sdani 2016.10.03. 10:47:46

Ez mennyire, de mennyire undorító... úgy építik az alternatív valóságot a birkáknak, mint az 1984-ben.

Sexual Harassment Panda 2016.10.03. 10:52:32

@Nancsibacsi: De ezt ők most hatalmas győzelemnek élik meg.

2016.10.03. 10:53:51

@Terézágyú: az emberek nem mentek el szavazni. Ez nem Orbán hibája. Vona meg csak maradjon a seggén, szerinte az iszlám az emberiség utolsó reménye. Ilyen politikusokra nincs szükség. Annak én is jobban örültem volna, ha a 10 milliárdból aknazárat telepítenek a déli határra, de ha már van népszavazás egy ilyen komoly kérdésben, akkor aki teheti, annak kutya kötelessége elmenni.

Az igazán felháborító a direkt érvénytelenül szavazó véglények magas száma. Elektronikus szavazással kizárható lenne az ilyen duplaikszelés vagy nyílt szavazás kellene, akkor a sunyi belpestiek meg szegediek meggondolnák, hogy vicceskedjenek-e.

2016.10.03. 11:03:49

@Nancsibacsi: na erről beszélek, hogy a nemmel szavazók száma magasabb, mint a Jobbik és a Fidesz szavazóinak összlétszáma. Tehát most úgy tűnik, hogy a magyar ember még kevésbé fog ballibekre szavazni 2018-ban. Legrosszabb esetben tovább nő a távolmaradók aránya egy országgyűlési választáson, de hogy a baloldal mérhetően a szavazásnál megjelentek 6 (érvénytelenek) + 2%-ára (igen szavazatok) tud hatást gyakorolni, az bődületes pofáraesés. Ha nagylelkűek vagyunk, akkor még feltételesen odautalhatunk 5-10%-nyi most távolmaradót a ballibek táborába. Na ez szavazásra jogosultak 20%-a körül vagy alatta van. Ezen fog marakodni fél tucatnyi kis ballib gittegylet és Soros-pártocska. Nem tűnik reálisnak a gengszterváltás.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2016.10.03. 11:07:19

Tudom, hogy félhülye indexes bérbloggert hiába kérdezek, de...
Eddig végig arról prédikáltatok, hogy a kérdés ÉRTELMETLEN, akkor nem mindegy, hogy a válasz érvényes, vagy nem?
Mi a különbség, ha érvényes a szavazás, és ha nem az?

Girhes Joe 2016.10.03. 11:18:46

Senki nem vitatja, hogy jogilag érvénytelen. Azaz Orbán nem érte el a leginkább áhított célját. De az is igaz, hogy kábé mission impossible volt 50% körüli NEM-et összehozni (azt mindenki előre tudta, hogy érvényes IGEN alig lesz), szóval ezzel a célkitűzéssel csúnyán eltaktikázta magát, most emiatt nem tudja meggyőzően kommunikálni az eredményt.

DE...
Elvtársak, nézzük már meg a számokat!

Kábé 8.200.000 szavazásra jogosult van összesen.
Kábé 3.200.000 darab NEM szavazat érkezett.
Ez a matematika nyelvén kábé 39 százalék. Az ÖSSZES szavazó között! Ennyit még az udvari közvélemény-kutatók se mérnek soha a fidesznek meg a jobbiknak együttvéve.

Tovább megyek. Egy átlagos parlamenti választásra ritkán megy el 5 millió embernél több (2002 ebben kivétel volt). 5 millió szavazó az olyan 61% részvételnek felel meg. Számoljunk akkor ennyivel.

3.200.000 az 5.000.000-nak mennyi is? Bizony, 64 azaz HATVANNÉGY százaléka!!!

Ez kétféle értelmezésre ad lehetőséget.
a) Ellenzékiek is nagy számban mentek el NEM-mel szavazni, tehát a bojkott nemhogy sikeres nem volt (az akkor lett volna, ha a kormánypártiakat is sikerült volna otthon tartani), hanem épp ellenkezőleg, csúfos kudarc lett.
b) Ha az ellenzékieket sikerrel otthon tartották, akkor meg tényleg minimum 3.200.000 fidesz+jobbik szavazó van. Akkor viszont most kezdenék fosni az ellenzék helyében 2018-tól, mert ezzel a számaránnyal csúnyább verés néz ki, mint 2010-ben.

Szóval Orbán, a nagyobb égést elkerülendő, nyilván az ellenkezőjét mondja a valóságnak. Azt mondja, papíron nem nyertek, de szimbolikusan igen. Valójában pont, hogy szimbolikusan nem sikerült nyerniük (ahhoz kellett volna a jogi érvényesség), ellenben papíron, a puszta számokat nézve bődületesen nagy győzelmet arattak.

Kedves ellenzék, teccikérteni? 3,2 millió ember áll veletek szemben!

sírjatok 2016.10.03. 11:24:29

@karandash: "Igen, várható volt, hogy a Fidesz és,a kormány azt fogja hangsúlyozni, hogy 98%-ban a nem szavazatok győztek, az ellenzék meg pont ezt igyekszik elhallgatni. Az is várható volt, hogy a népszavazás érvénytelenségét a Fidesz igyekszik mellékes semmiségként beállítani, a ballibek meg csak erre fókuszálnak."

+1
annyira nevetséges ez az igyekezet, hogy mindkét oldal elsöprő győzelemnek és a másik totális bukásának állítsa be, miközben ez egy eléggé döntetlen eredmény...

Sir Galahad 2016.10.03. 11:35:17

Nem lehet, hogy van olyan screenshot is, amin olvasható az "érvénytelen" kifejezés, csak többszöri frissítés után már nincs fent? Én az M1 élő adásában többször hallottam, hogy érvénytelen. A szerzőnek persze abban igaza van, hogy a kormányhoz közeli médiumok ezt nem hangsúlyozzák (bolondok lennének), hanem mást, az ellenzékiek meg pont fordítva csinálják. Aki tájékozott akar lenni, meghallgathatja mindkét oldalt.

Tom66 2016.10.03. 11:40:04

Köszönjük, hogy a nem Fideszes szavazók felülemelkedtek az Orbán gyűlöletükön és nemmel szavaztak, a többiek pedig szégyelljék magukat.

Az tény, hogy jogilag érvénytelen, na és akkor mi van?

A népszavazási hajlandóság hazánkban igen alacsony (14-50,51%), ebből következik, hogy az ellenpropaganda nem volt sikeres, mert 44% elment szavazni és a nem szavazatok aránya kimagaslóan magas volt.

firg_firg 2016.10.03. 11:45:33

@Girhes Joe: igazad van, en is erre jutottam.

Erik a fidesz kovetkezo 4 eve meg akkor is ha kissebbseg

Void Bunkoid 2016.10.03. 11:53:56

@Tom66: az, hogy ilyet nem szabad csinálni. Ha valami nem érvényes, akkor nem érvényes, Akkor nem győzelmet kell kommunikálni, hanem azt, hogy ilyen-olyan eredménye van, de mivel nem ütötte meg a mércét, igen, maximum közvéleménykutatásnak volt jó.

A játékszabályok felrúgását, figyelembe vételét venni meg súlyosan törvényellenes, anarchikus (illetve antidemokratikus) megmozdulás.

Ennyi erővel én is felrúghatnám a Btk-t, mondjuk berontok a háromszintes villádba, a fejedbe teszek egy baltát, megerőszakítom a feleségedet és leülök tévézni a nappaliba.

Tudom, hogy büntetőjogilag ez nem szép dolog, de hát na és akkor mi van :))))

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.03. 11:55:38

Ahogyan az indexrő, a népszabadságról, a népszaváról, a HVG-ről, .. és a többi ballib seggnyaló médiából pedig az hiányzik, hogy "Győztek a NEM"-ek.

A 98% pedig nem csak a címlapról, de még a tartalmi részből is hiányzik mindenhol.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.03. 11:58:11

@Void Bunkoid:

A szavazó polgárok 40%-a szavazott egységesen és nyilvánította ki az akaratát.

Soha semmilyen kérdésben nem született még ennyi egységes szavazat, és a közeljövőben vélhetően nem is fog.

Szóval tekintve, hogy rendszerváltás óta a legegységesebb álláspont alakult ki a szavazók részéről, cseppet marhaságnak tünik ez az érvénytelen szöveg.

Ha ez az, akkor minden az volt. Az EU csatlakozással együtt pl.

Tom66 2016.10.03. 12:00:49

@Void Bunkoid: Igaz, lehetett volna azt is meglépni, hogy csak 25% egybehangzó válasz kelljen az érvényességhez, volt már rá példa.

2016.10.03. 12:01:48

@Girhes Joe: igen, 2018-ra ennek a sztorinak annyi a tanulsága, hogy 3.2 millió ember azonosult a Fideszszel kvótaügyben. Egy részük biztos Jobbikos és van pár amúgy ellenzéki is benne, akik azért kvótát nem akarnak.
Ez böszme nagy szám, ez a 3+ millió nagyon nem hallgatott a ballib ellenzékre.

A magas távolmaradás sikernek számít az ellenzéknek? Meglátjuk 2018-ban hogy örülnek majd, hogyha 40-45% megy el szavazni és úgy szerzi meg a szavazatok 60%-át a Fidesz :)

Girhes Joe 2016.10.03. 12:04:02

@Tom66:

A régi (tudjuk, a fidesz előtti, még a felvilágosult mszp-szdsz időkben alkalmazott) szabályok szerint jogilag is brutális Orbán-győzelemnek számítana ez az eredmény, tekintve, hogy az összes választópolgár 39%-a adott megegyező (azaz NEM) választ.

pamut 2016.10.03. 12:05:06

Nem is tudom mi az undorítóbb:
Az hogy ennyire szélsőséges hangvételű és fenyegető, az emberek legrosszabb ösztöneit célzó politikai kampányra Magyarországon emberemlékezet, de legalább fél évszázad óta nem volt példa, vagy az hogy most meg az orbánmaffia emberei nyilvánosan hisztiznek hogy nem tudták gyűlölet-zombivá roncsolni a magyarok többségét.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.03. 12:07:41

@Tom66: "lehetett volna azt is meglépni, hogy csak 25% egybehangzó válasz kelljen az érvényességhez"

Lehetett volna egy közvéleménykutatást végezni ezred ennyi pénzért és gyűlölettől fröcsögő kampány nélkül. És az még mondott is volna valamit a társadalom véleményéről, ez a népszavazás még arra se jó.

orbán most az egyszer tátott szájjal rohangát a faszerdőben... ne kérd, hogy sírvafakadjak!

Girhes Joe 2016.10.03. 12:08:54

@pamut:
Ugyan, ki hisztizik? Ennyi támogatóval a fidesz vigyorogva hátradőlhet, legfeljebb a kommunikációt bukták be a túl magasra tett léccel, de a számháború vitathatatlanul az ő győzelmüket hozta.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.03. 12:09:54

@Girhes Joe: "A régi (tudjuk, a fidesz előtti, még a felvilágosult mszp-szdsz időkben alkalmazott) szabályok szerint..."

... az egész fideSS maffia a börtönben csücsülne.

Sőt, Kínában tarkónlőnék őket.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.03. 12:12:19

@Sir Galahad: "a kormányhoz közeli médiumok ezt nem hangsúlyozzák (bolondok lennének)"

Bolondok lennének pártatlanul közölni a híreket? Veled valami nagy baj van!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.03. 12:13:15

@sírjatok: "ez egy eléggé döntetlen eredmény... "

Nem., Ez mindenkinek veszteség. Az országnak leginkább.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.03. 12:15:20

@Girhes Joe: "most emiatt nem tudja meggyőzően kommunikálni az eredményt."

Hááát... inkább most már papírja van róla, hogy az ország népe érvényes referendumon nem utasította el a betelepítési kvótát. 20 milliárdért, és sok hónapos eredményes gyúlöletkeltésért. Biztos megérte.

pamut 2016.10.03. 12:19:23

a commnet-blog is kiröhögi a kádári cenzúrát:

comment.blog.hu/2016/10/03/a_legbetiltottabb_szo_ma_reggel_az_ervenytelen

"Reggelre egész pályás kommunikációs hadjárat indult az érvénytelen szó ellen. Ez lett ma a legbetiltottabb szó a kormányközeli médiában."

Jolka40 2016.10.03. 12:23:52

@Girhes Joe: Vedd észre, lassan megfordul a szél. Túl sok volt már a szemétség és a terelés. Olyan volt ez a népszavazás, mint Hitlernek a sztálingrádi csata. Eltelt még másfél év Berlin elestéig.

Girhes Joe 2016.10.03. 12:29:20

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Érdekes, én meggyőződéses kormánypártiként (a te definíciódban: fideSSes agymosott zombi) már tegnap délben tudtam, hogy a népszavazás jogilag érvénytelen lesz, mégpedig az M1 (a te definíciódban: hazugsággyár) hírei alapján. Morogtam is magamban, hogy Ovi elszámolta magát. Aztán amikor este kijött, hogy 3,2 millió NEM van, akkor hirtelen kitört belőlem a röhögés: EZT akarja a Fletó meg a szocik győzelemként ünnepelni? :D

Szergej Bubka felrakta a lécet 7 méterre, aztán ugrott egy 6,5 méteres világcsúcsot, csak azt szívta meg, hogy nem kerül be a rekordok könyvébe. Nagyjából ez történt.

Girhes Joe 2016.10.03. 12:31:38

@Jolka40:

Nem mondom, hogy nincs erre esély, de ez nem Sztálingrád volt (ott ugyanis megverték a németeket), hanem a Barbarossa-hadművelet (amit a németek nyertek, csak épp nem annyira, mint szerették volna, aztán lassan felőrlődtek az állandó támadásban). Lehetséges, hogy lassan felmorzsolódik a kormánypárt, de azért erre most még nem vennék mérget.

Girhes Joe 2016.10.03. 12:34:26

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Ja, papírja erről van. De ő ezt kábé leszarja, neki nem ez kellett, hanem egy szavazókörökre lebontott statisztika arról, hogy hol mennyi támogatóra számíthat. Gondolod, nem ez volt a cél? Nincs az a közvéleménykutatás, ami ilyen részletes adatsorokat produkálna. Most, hogy megvannak az adatok, és össz-szavazatszámokat tekintve kifejezetten jól állnak Orbánék, indulhat a 2018-as kampány.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.03. 12:37:27

@Girhes Joe: "Ja, papírja erről van. De ő ezt kábé leszarja, neki nem ez kellett,"

Persze, hogy nem. Neki érvényes népszavazásról kellett volna. Valahogy nem szöknek a szemembe a könnyek.

"Nincs az a közvéleménykutatás, ami ilyen részletes adatsorokat produkálna."

Ámulok az eszeden! Ilyet nem, az tuti. Csak százszor hasznosabbat, és ezerszer olcsóbbat. Mellesleg ilyen uszító kampány után még egy rendes közvéleménykutatást se lehet lefolytatni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.03. 12:42:31

@Girhes Joe: "Szergej Bubka felrakta a lécet 7 méterre, aztán ugrott egy 6,5 méteres világcsúcsot, csak azt szívta meg, hogy nem kerül be a rekordok könyvébe."

Ez a lúzer definíciója.

Még add hozzá, hogy a te pézedből elment rá húszmilliárd. És holnap ha egy sötét utcán véletlenül arabnak néznek, akkor jól megvernek, vagy megkéselnek. Vagy ha nem néznek arabnak, akkor is. Lényeg, hogy a gyúlölködés rosszelleme kiszabadult apalackból.

Girhes Joe 2016.10.03. 12:43:22

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Neked nyilván az örömkönnyek szöknek a szemedbe, dehát ezt megértem, elvégre az történt, aminek drukkoltál. :D Orbán viszont attól még, hogy elb@szta a célkitűzést, nem fog a kardjába dőlni. Ugyanis annál értékesebb információ nem létezik, mint tudni utcára lebontva, hányan vannak, akik TÉNYLEG szavaznak is rá, nem csak azt mondják a kutató néninek puszta jófejségből.

Girhes Joe 2016.10.03. 12:45:23

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Engem, a szőke hajammal meg a kék szememmel nehezen néznek arabnak. Bár, végülis cigánynak akár már nézhettek is, amikor anno nem adtak turistavízumot Kanadába a hírhedt cigány menedékkérések idején (nahát, mennyire migránsellenesek ezek a kanadaiak).

Girhes Joe 2016.10.03. 12:47:43

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Tedd hozzá, ezt a lúzerséget egy megyehármas háziversenyen követte el, de most már tudja, hogy mekkorát tud ugrani, így az olimpián (=2018) már jól fogja pozícionálni a lécet. Értse már meg mindenki, kormánypárti és ellenzéki is, hogy a politika sose arról szól, amiről nyilatkoznak, hanem arról, ami a színfalak között megy!

firg_firg 2016.10.03. 12:53:09

@Girhes Joe: "akik TÉNYLEG szavaznak is rá"

Mondjuk az nem tudja megmondani hogy ezek inkabb ra vagy a Jobbikra szavaznanak.

Girhes Joe 2016.10.03. 12:54:53

@firg_firg:

Tény, ez az orbáni stratégia Achilles-sarka. Az egész elképzelése elbukik, amennyiben a Jobbik csatlakozik a baloldalhoz. Most ezt nehezen tudnám elképzelni mindenféle hangzatos nyilatkozat ellenére, de láttunk már furcsaságokat a politikában.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.03. 12:57:37

@Girhes Joe: "elb@szta a célkitűzést, nem fog a kardjába dőlni"

Akkór jó! Mert már kezdtem érte aggódni. Csak azt nem értem, hogy ha semmi jelentősége, miért kellett rá elbaszni húszmilliárdot és fél év gyűlöletkeltést.

Girhes Joe 2016.10.03. 13:07:03

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

"miért kellett rá elbaszni húszmilliárdot"

Akkor nyilván örülnél, ha érvényes lett volna, mert akkor nem éreznéd úgy, hogy kidobták a rád eső mintegy 2 ezer forintot az ablakon, pedig ihattál volna három sört belőle valamelyik romkocsmában. :D

Sok értelme nincs vitatkoznom veled, ha nem érted, hogy egy népszavazásnak több célja is lehet pusztán egy kérdés jogilag érvényes megválaszolásánál. Politikai állapotfelmérés, az ellenzék pozícionálása, külpolitikai célok, hogy a fent említett közvetlen pártérdekeket már ne is említsem. Ettől még tarthatod fölöslegesnek, csak nem érsz el semmit azzal, ha az ellen tiltakozol, hogy az ég kék, meg a fű zöld.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.03. 13:10:45

@Girhes Joe: "csak nem érsz el semmit azzal, ha az ellen tiltakozol, hogy az ég kék, meg a fű zöld."

... és a fideSS szétlopja és rombadönti a hazámat.

Tudod mit? Akkor is, ha szinte már evidencia, és tiltakozom.

2016.10.03. 13:15:31

@Jolka40: Kedves Jolka!

Nekem nem úgy tűnik, hogy megfordult volna a szél, inkább úgy, hogy felerősödött.
Ha 2018-ban ennyien mennek el szavazni és ilyen arányban a Fidesz mellett, akkor te leugrasz egy 10 emeletes tetejéről, szerintem.

Sir Galahad 2016.10.03. 13:41:28

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: A kormányközeli sajtó (ahogy az ellenzéki szintén) miért lenne objektív? Pont attól kormányközeli vagy ellenzéki, hogy a kormány, illetve az ellenzék felé hajlik. Az objektív sajtó más kategória (Magyarországon leginkább elméleti...).

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.10.03. 13:43:28

@karandash: Az igaz, hogy az ellenzék hitvány, és gyenge, mint a reggeli harmat, de az olyanok, mint Orbán, nem is választások útján szoktak megbukni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.03. 13:55:51

@Sir Galahad: "miért lenne objektív?"

Mert ez a dolga. Tájékoztatni. Mondom, hogy valami nagy baj van veled.

Amire te gondolsz, az az estimese.

Macropus Rufus 2016.10.03. 14:19:19

@Girhes Joe: sztem nem összehasonlítási alap az, hogy akarsz a migriket az országba azzal, hogy ki vezesse az országot. De te tudod.
A gond akkor lesz ha majd azok akik érvénytelenül szavaztak v. nem szavaztak vagy igen-el szavaztak 2018-ban nem a Fidesz-re fognak szavazni. Mert ugye ez még is csak 5millió ember... ;)

Sir Galahad 2016.10.03. 15:02:03

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Szerintem veled van a baj. Nem tudom, mit lehet azon nehezen érteni, hogy a kormánypárti sajtó az kormánypárti, az ellenzéki meg ellenzéki? Miért baj, hogy ilyenek vannak? Szerintem az jó, hogy sokszínű a sajtó. Én éltem akkor, amikor még csak egyféle volt, na az tényleg rossz volt. Olyan meg, hogy mondjuk egy ellenzéki lap vagy tévé objektív módon tájékoztasson, nincs és nem is lesz. Nem is kell, hogy legyen. Olvass, nézz sokfélét és majd összerakod magadban, mi a véleményed, kinek hiszel.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.03. 15:10:41

@Sir Galahad: Nem vagyok hülye, hogy hazug sajtóval szopoassam magam. Ha ez a hepped, csak csináld! De tájékozatlan maradsz.

Sir Galahad 2016.10.03. 15:30:51

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Ha nem tetszik se az ellenzéki, se a kormánypárti média, a Minimaxot tudom ajánlani. Jó szórakozást!

Reszelő Aladár 2016.10.03. 16:13:47

Az érvényességnek kizárólag akkor van értelme, ha a hatalom álláspontja ELLEN szavaztunk volna. Így bukott a vizitdíj, Feri akarta a nép nem. Le is szavazta. Így nem jött össze a kettős állampolgárság 2004-ben: Feri nem akarta, az emberek nem eléggé, nem is lett belőle semmi.
Az érvénytelenség NEM tiltás. Senki sem tiltotta meg a Parlamentnek, hogy hozzon egy ilyen szabályt. Ha számít a demokrácia akkor 3,2 millió ember szava csak számít. Lehet kapaszkodni az otthon maradottakba és az érvénytelen szavazatokba, de amíg nincs egy olyan szabály, hogy minden nem résztvevő "szavazata" a lipsi ellenzéké, addig kár picsogni.

Mintha egy focimeccsen nem az eredmény lenne a legfontosabb. Egy mecccs ahol ahol 98:2-re nyert az egyik, de az alacsony nézőszám miatt érvénytelen a végeredmény.

Ez egy nagy mintás közvéleménykutatás volt? Annál több. Főként, hogy a jegyzőkönyvből lehet tudni hogy kik mentek el szavazni, és minden szavazó kb 94%-os valószínűséggel nemet húzott, lehet sejteni 1,5 évvel a választás előtt, hogy hol is állnak. Plusz ment az aláírásgyüjtés is, ami pedig primer adatfelvétel volt. Az a helyzet, hogy így kell politikát csinálni, és ez az amire a jelenlegi ellenzék képtelen. Az elmúlt években voltak gyenge próbálkozások, de ezek addig jutottak mint amikor ötödölőben van 3 X egymás mellett, de pont az ellenfél jön.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.03. 17:34:23

@Reszelő Aladár: "Senki sem tiltotta meg a Parlamentnek, hogy hozzon egy ilyen szabályt."

Akkor miafasznak elkölteni rá húszmilliárd forintot, és fél évig gyűlölethiztériát kelteni?

Jolka40 2016.10.03. 18:23:01

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Nincs az a Fidesz-győzelem, amelyikért én leugranék a tizedikről. De ha megérem még, hogy buknak, felugrom örömömben odáig.

2016.10.03. 18:40:05

@Jolka40: Úgy tűnik, minimum 6 évet még várnod kell.

Jolka40 2016.10.03. 18:55:28

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Igyekszem egészséges életmódot élni, sok zöldséget, gyümölcsöt enni, és gyakorolni a magasugrást.

2016.10.04. 03:31:25

@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya: márpedig ha nem demokratikus úton, választáson bukik Orbán, akkor az őt követő rezsim legitimációja lepkefing lesz. Fegyveres külső puccs, német tankok bevonulása, mint 1944-ben, belső puccs, esetleg élete végéig kormányoz és halála után lesz valaki más? Lemond? Utóbbi valószínűtlen. Ha lemond, akkor se lesz hirtelen helyette Gyurcsány a miniszterelnök, mert ha van valaki, akit a nép jobban utál, mint Orbánt, az Gyurcsány.

Az Orbánt leváltó új rezsimnek égető szüksége lesz arra, hogy fel tudjon mutatni egy meggyőző választási győzelmet, sőt földcsuszamlásszerű győzelmet, ami lehetővé teszi számukra az alaptörvény felülírását is.
Erre a többségre a ballibbantaknak ma esélyük sincs. Marad a hiszti, szájhabzás.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.04. 04:37:01

@karandash: "ha van valaki, akit a nép jobban utál, mint Orbánt, az Gyurcsány."

Szerintem egy szavazásnál eléggé fej-fej mellett győznének. Bokros egy utcahosszal lemaradva lenne harmadik legjobban utált.

Void Bunkoid 2016.10.05. 00:02:03

@Ballib cenzúrázók réme 18: @Tom66:

"Igaz, lehetett volna azt is meglépni, hogy csak 25% egybehangzó válasz kelljen az érvényességhez, volt már rá példa."

Igen, azt speciel még nagyobb hülyeségnek tartottam - már amikor levitték 25 százalékra, és speciel üdvözöltem, amikor a Fidesz visszaállította a teljes szavazásra jogosultak 50 százalékához kötött érvényességet.

Ettől függetlenül, ha a teljes szavazásra jogosult népesség 40 százalékának a 98 százaléka, azaz durván 39 százalék mondja azt hogy nem, attól még ott van 61 százalék, aki NEM mondta azt hogy nem, azaz b*szottul nem lehetne ezt bármire feljogosítónak tekinteni. Ha a teljes szavazásra jogosult népesség 50 százaléka plusz egy aszondja, na azt már igen, mert az valóban többség - de ne legyünk telhetetlenek, elég, ha a nép fele elmegy szavazni.

De nem ment el.

Ezenkívül off, de még mindig azt tartom, hogy a határon túli kettős állapolgároknak nem illene szavazniuk, ezzel befolyásolva bármilyen belpolitikai jellegű kérdést - oké, hogy magyarok, meg tiszteletből megkapták az állampolgárságot, de ha nem élnek életvitelszerűen Magyarországon, akkor igazán semmiféle joguk/kötelességük megmondani, hogy ITT mi legyen. Ugyanis majdnem minden állami referendumnak anyagi vonzata is van, amibe ő egy petákot nem ad.

Ha te felnőtt emberként önálló háztartást vezetsz, akkor hiába vérrokonod, semmiféle beleszólása nincs az unokaöcsédnek, de még a tulajdon anyukádnak sem abba, hogy te mit főzz vacsorára, vagy hogy te most ne új tévét vegyél a nappaliba, hanem ideje lenne már egy tisztasági festésnek.

2016.10.17. 14:43:12

@pamut: A gasztronómia csodája: A Sivár-pusztai- sajt ó!

A kelet magyarországi sajto(t) német tejből eresztik. Ti. a német megvette a tehenet. Így mi tehe(n)etetlenül vagyunk. A magyar füvet (le)le-gelő német tehén tejéből készített sivár pusztai sajt ó különlegesen pikáns illatú lágy sajt. Mondhatnám a világon és a hazugságban egyedülálló!
A demokrácia híreit Moszkvából, a diktatúra híreit Párizsból, a szicíliai maffia híreit Rómából, a szociliai maffia híreit Tévedésből jelentik. Hírmagyarázóik kar inti módjára magyarázzák a bizonyítványt, küldve nekünk a ló leányka álmát. Kommentárt csak az ellenzék tevékenysége érdemel, vastagon kormozva.
A mindenhonnan küldött munkatársak hűségesen tudósítanak a maguk előítéleteiről. Soha nem jönnek zavarba, mindig lekésnek. Fontos dolgokra csak Angliában bukkannak, ott nem ismerik a kilogrammot. De Angliát sem szeretik, mert jobb oldali a kormánya még a gépkocsinak is! Ők annyira (párt) semlegesek, hogy semmiről nem mernek írni, amiről még más el nem mondta a (z irányadó) véleményét. Titkon baloldaliak, annyira, hogy mindig ballábbal kelnek fel, és nem szeretik a jobb sorsra érdemes embereket sem.
Belföldi híreket csak az MTI-től, és közlekedésit közölnek. A karambolnál soha nem beszélnek a kormányzás hibáiról. Arról, hogy ketten próbálnak kormányozni, a féket folyton rángatják.
A sivár-pusztai sajtot hagyományosan, lefölözött, savanyú tejből készítik. Beoltják marhabendőből készített hamis oltóval. Kicsapják belőle az Írót. A megmaradt túrót „csavaros”-sajtóval sajtolják, mint az olvasót az állam adóval. 1997.

Az idegen gazda kutyái

Nem is olyan régen idegen ura(da)lom volt az egész határ. Az uradalomnak voltak szolgalelkű intézői, és kezdetben véresszájú, később szelídebb, de jól idomított kutyái. Külön válogatták, tenyésztették őket. Máig ők, vagy neveltjeik, válogatottjuk ugat! Betoldás!
Becsületes puli, komondor be sem kerülhetett közéjük. Ezt az intéző felügyelte. Mert az igaz magyar kutyák csak magyarul tudnak ugatni, és nem igazán lehet őket magyarszagú emberekre uszítani. Azért az uradalom nem maradt kutyák nélkül. Akadtak bőven korcsok, akik a maguk jobb koncáért az uradalom érdekében ugattak. Akár hazugságot is ugattak, mert az intézők úgy idomították Őket! Amikor az uradalom tönkrement, az intézők ügyesen, gyorsan újgazdának adták el a birtokot, ami tulajdonképpen a falué mindnyájunké. Az uradalom kutyái hamar megszokták az újgazdát, hiszen Ők „szolgálni” tanultak, és szolgalelkűek! Gazdát nyalva, minket megugatva, párta(t)lanul minden utcán járóra egyformán morogva képviselik (idomításuk szerint) az újgazda érdekeit.
Ajánlom még, Ady: A legszomorúbb állatok cikkét
süti beállítások módosítása