B1 blogcsalád



Bayer nem adja vissza a lovagkeresztet

2016. augusztus 22. - nickgrabowszki

bay_2.pngA cikk írásakor 43-an már visszaadták, de aki miatt tették, az éppen nem akarja visszaadni. Eszében sincs.

Erre abból következtetünk, hogy

  1. nem jelentette be, hogy visszaadná (pedig csütörtöktől lett volna rá ideje),
  2. folytatta a sorozatát a "tűrhetetlen viselkedésű balliberális zsidókról", mint ha mi sem történt volna,
  3. a hétfői publicisztikájában egy konkrét szót sem ejt a történtekről, de az "ítélő tömeggel szembeni iszonyodásról" ír.

Nehéz nem észrevenni az áthallást. 

A tömeg nem változik sohasem. Készen állt már akkor, amikor hordába verődve, még artikulálatlan hangokat hallatva vándorolt végtelen szavannákon, az a tömeg vándorolt át jogfolytonosan a történelmen, csak szavait artikulálta menet közben, ám az artikulált szavak a tömegből éppúgy vakogásnak hallatszanak csupán. (...)

Az egykoron valóságos Bastille-t látott tömeg nem is álmodhatott a tömeggé válás ilyen tökélyéről. A valóságos Bastille-t látott tömeg még valódi vért akart és szerzett magának, vért ivott és vérben fürdött, és a lehető legvalóságosabban lincselte meg a tőle különbözőt, s a kiválóbbakat. 

Ez nyugodtan tekinthető ellentámadásnak. Aki tiltakozik, akik ellentmond, aki visszaad, az a csőcselék.

Ha jól dekódoljuk, akkor a tömeg az őt elítélők, pláne a viszolygásuknak a Facebookon hangot is adók; a kitüntetést visszaküldők, akik nem ismerik az abszolútumot; akik vért akarnak, és 

őt magát meg akarják lincselni.

Valószínűleg magát tartja a kiválónak, bár nem mondja ki, mert az milyen zsenánt volna már.

Éppen csak egy pillanatra, a cikkírás idejére felejtkezett el arról, hogy

  • tömeget éppen ő maga szervezett,
  • a vérontás és egyéb gyilkosságok elkerülhetetlenségéről ő maga cikkezett rendre,
  • ostobaságokkal (európai polgárháború, jaj) ő próbálta szítani a csőcselék indulatait,
  • a kitüntetést visszaadók pedig éppenhogy erkölcsi alapon, morális indokokkal magyarázták döntésüket.

Valamint arról is, hogy a lovagkeresztről miatta lemondók nem igazán az arctalan tömeg, az érdemtelenek, a jelentéktelenek hada. Ők a magyar értelmiségi elit, akik Bayert éppenhogy nem tartják maguknál kiválóbbnak. Hanem inkább egy rasszista uszítónak. (Nem mondható, hogy ok nélkül, mint ez a néhány idézet is igazolja.)

bayer-zsolt-magyar-hirlap_1.jpgAz ellentámadásból nem az látszik, hogy Bayer belátta volna tévedéseit, megbánta volna, amiket mondott, mérsékelni akarná a magatartását, visszavonná a korábban leírtak legalább egy részét.

És pláne nem az látszik, hogy vissza akarná adni a lovagkeresztet.

Persze még eljöhet az idő, amikor majd vissza akarja. Mert  ne feledjük, ebből a társaságból nem Bayer az egyetlen, akit kitüntetett az Orbán-kormány.

  • A Szaniszló nevű konteóhívőnek 2013-ban Táncsics-díjat adtak.
  • 2014-ben meg Szentmihályi Szabó Pétert akarták kinevezni római nagykövetnek.

Szaniszlótól aztán Balog miniszter visszakérte a díjat, azzal az indoklással, hogy úgy jutalmazta meg, hogy nem ismerte a teljes munkásságát. (Ezt azért Bayernél nehéz volna eljátszani.) Szentmihályi Szabó pedig maga mondott le a kinevezésről, mivel állítása szerint nem akarta, hogy a kormányt miatta érjék antiszemita vádak. 

Amelyek persze szerinte igaztalanok voltak. Cserébe Orbán még a temetésére is elment.

Bayer némileg más eset: a Fidesz alapító tagja, a kemény mag része, az 5-ös számú párttagkönyv birtokosa, a jobboldali hatalmi elit nyilvánosan (saját szájúlag) nem vállalható gondolatainak kimondója. És persze a csőcselék hergelője, a szavazói kemény mag lelkének simogatója.

Akit még Deutsch Tamás is úgy rótt meg egy kiadós zsidózása után, hogy egyúttal a barátjának nevezte. Most azonban legfölül kivárás van, csak a kötelező nyaloncok álltak ki a döntés mellett. Még dajcstomi is hallgat.

Bencsik András mindenesetre már szervezi a Békemenetet Bayerért, vagy legalábbis aláírásokat gyűjt a támogatására.

A Fidesz (és Orbán) elvileg két esetben hátrálhat meg.

  • Vagy akkor, ha Bayer munkásságát intellektuálisan, Bayert magát pedig morálisan vállalhatatlannak tartják. Ezek egyikre se valószínű, különben már eleve ki se tüntették volna.
  • A másik eset az, ha elég erőt látnak magukkal szemben. A pillanatnyilag éppen 43 kitüntetés-visszaadó szép szám, de prominens jobboldali tiltakozó nincs közöttük.

Az azért jelzésértékű, hogy Bayer, hű szolgájuk megjutalmazásával 6(!) évet vártak.

Voltaképpen 6 évig halasztgatták. Pedig tett eleget a jelenlegi hatalomért, hogy akár már 2010-ben is megkaphassa (ha már egyéb, valódi érdemek nem számítanak). Mivel akkor éppen hatalmuk teljében voltak, és hajlamuk már akkor se nagyon volt az önkorlátozásra, érthetetlen, hogy miért nem tüntették ki korábban.

Akár az utóbbi 6 évben bármikor.

És ha megfelelő indokuk volt korábban arra, hogy Bayer ne kapjon kitüntetést, hogy ne kössék közvetlenül a kormányhoz, vajon mi változott mostanra?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7211357588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.23. 15:15:31

@E helyett hazudtunk reggel, éjjel, meg este.:

Több mint 2000 kitüntetett van.

Öröm látni, hogy a ballib lemonsdási kampány hatására is csak ezek töredéke hülyül meg Gyurcsányék parancsára.

leprecHaUN 2016.08.23. 15:17:22

Azert van abban valami enyhen humoros, hogy tanulatlan buta nyomorultak neveznek senkinek MTA professzorokat, mert azok nem akarnak kozosseget vallalni bayerral. :) Beszaras.

A kovetkezo lepes a szepen epulo Pol Pot rendszerben a szemuvegesek uldozese lesz. Mert a szemuveg azt jelenti, hogy ertelmisegi. Ha ertelmisegi, akkor ballib es Sorosberenc, hiszen ertelmisegi fideszes nem lehet. :P

leprecHaUN 2016.08.23. 15:20:43

@Ballib cenzúrázók réme 18: mar hetvenen vannak edesapam. Es novekszik a szamuk. Biztos a paralimpikon Pasztory Dora is Gyurcsanysorosmszpmszmpszdszzsidocigany-berenc. Meg az osszes elismert aki nem szereti a habzoszaju szar alakokat.

ProsTata 2016.08.23. 15:20:47

@Prognozuoti Blasio:
Mindenki magának szabja meg az erkölcsi határt, igazad van. Az én határaim nem nyúlnak olyan mélyre, mint a Tied. És mint Bayer-féléké.
De ez a Te magánügyed és az enyém is a sajátom.
Ráhibáztál a nagy igazságra, még ha nem is ez volt tán a célod.
Akik visszaadják a kitüntetést, azok erkölcsi értékrendjébe nem fér bele a bayerekkel való bármiféle közös kategorizálás és ennek hangot adtak. Szabad ország szabad állampolgáraként így döntöttek. Aki erkölcs értékrendje a bayeri mélységeket nyaldossa, az nem érti és értheti ezt meg, szimplán gyűlölködik.
A gyűlölködés vehemenciája mindenesetre éppen azt jelzi, hogy ők is cikinek érzik, keresnek hát kézenfekvő magyarázatot: mind bolsevikok, libsik, meg minden.
Csak gratulálni szeretnék hozza...

Nem azt mondták Feri hanem hogy menj a picsába 2016.08.23. 15:23:42

Szerintem alapveto felreertes van a kituntetesek visszaadasaban. Mert akik most visszautasitjak a kituntetest, azok Gyurcsany Ferenctol kaptak azt, tehat valojaban Ok a Gyurcsany rezsim, vagyis a liberalFasisztak ellen tiltakoznak, toluk nem fogadjak el.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.23. 15:25:15

@leprecHaUN:

Már 2467-en NEM adták vissza a kitüntetésüket. Azaz a 70 visszaadó még a parlamenti küszöböt se éri el. Ez van, ballibák...

ProsTata 2016.08.23. 15:27:25

@Prognozuoti Blasio:
És nézd meg a névsort és szégyenkezz... Nem egy olyan embert sértettél az imént meg, akik emberi nagyságát életútját eleddig senki, de még a mostani kormány talpnyalói sem kérdőjelezték meg.
Te is beálltál abba a sorba, akik azt próbálják pellengérre állítani, aki erkölcsi (saját erkölcsi) alapon döntött, nem azt, hogy tényleg, mi indokolta egy minimum kétes hírnevű ember kitüntetését?
Lehet keresni mindenkiben politikai hovatartozást, de van egy fehérasztalos határ, amit nem illik.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 15:27:53

@Prognozuoti Blasio: Ezt a "fasisztoliberális" jelzőt és társait gondold át mégegyszer. Semmi értelme nincs, amit írsz. Szerintem túltoltad a gyűlölködő biciklit.

Nekem mindegy, hogy az emeszpé és a fidesz átharapja egymás torkát, csak kávét nem kérek mellé, mert kifordul a belem a látványtól. Az orbán gyűlöletpropagandája teljes sikert ért el, csak ocsmányság és fröcsögés jön a fidesz agyatlan követőitől. Ez pompásan látható az itteni kommenteken.

leprecHaUN 2016.08.23. 15:28:06

@Nem azt mondták Feri hanem hogy menj a picsába: Csak nehany nev; Takacs Imre, Heisler Andras, Catherine Feidt, Fokasz Nikosz...
Ok 2010 utan kaptak. Van tobb is, nezz utana.
Egyebkent az megvan, hogy egy tudos az tudos az eppen hatalmon levo brancstol fuggetlenul is?

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 15:30:00

@a BircaHang Média szerk.: "70 visszaadó"

Szívet melengető, hogy találni 70 gerinces embert. Nem szabad sose faladni a reményt.

Chiccbp 2016.08.23. 15:32:55

@atpijkamo116: korábban is lehetett volna gerincük... Persze jobb később mint soha, de azért örömtüzet ne gyújtsunk, hogy végre van nekik.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.23. 15:36:06

@Nem azt mondták Feri hanem hogy menj a picsába:

A ballib véleménydiktatúra megbélyegzés és kirekesztés legújabb kampányát láthatjuk csupán.

Íme a ballibek közül néhány Bayeri szókincsű, akikkel semmi gondja nem volt Gyurcsány kitüntetettjeinek.

leprecHaUN 2016.08.23. 15:36:29

@a BircaHang Média szerk.: Te szerencsetlen nyomorult, te. :) Veditek itt a vedhetetlent. Pontosan ugyanaz a szitu, mint annak idejen a plagizalo elmebajossal.

Ha a peldadat vesszuk alapul, akkor ugye ma nem is a fidesznek kellene az orszagot "vezetnie", hiszen sokkal tobben nem szavaztak rajuk vagy el sem mentek szavazni, mint ahany szavazatot kaptak. Ugye?

A lenyeg a gesztus. Nem is tud ra mondani/lepni semmit se orban, se ader. Kopni-nyelni nem tudnak. Mert erre nem is lehet. Vannak gerinces emberek, akik nem vallalnak kozosseget egy vadallattal, aki az orszag szetszakitasan faradozik es gyuloletet kelt. Lenyegtelen, hogy hanyan nem adtak vissza, a lenyeg, hogy nagyon sokan visszaadtak.

Mondhatsz barmit, ervet felhozni nem tudsz, csak a bayeri szintu libsizes es ciganyozas boffen fel a szadbol. Mert egyszeruen korlatolt vagy es nem tudsz tullepni onmagadon.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.23. 15:36:46

@atpijkamo116:

A több mint 2500-ból csak 70-et sikerült a ballib gyűlöletkampánynak meghódítania.

Nem szabad soha feladni a reményt ! :DD

Chiccbp 2016.08.23. 15:41:09

@leprecHaUN: konkrétan leszarják. Magyarán sok hűhó semmiért.

leprecHaUN 2016.08.23. 15:45:09

@Chiccbp: Konkretan en is leszarom, csak sajnalom a rendes embereket - azt a parat - aki ott ragadt meg a mocsarban a szardarabok kozott.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 15:46:55

@a BircaHang Média szerk.: Pfff, olvass te bájert. Nesze, azért itt van egy: "Muszlim szülők azt követelték, hogy Montreal (Kanada) egyik elővárosának minden iskolai menzájáról tiltsák ki a disznóhúst. A polgármester elutasította a követelést, a jegyző pedig levelet küldött minden szülőnek..."

magyarhirlap.hu/cikk/35464/Kanada_Quebec

"Mondta a véleményét"

A véleményét IS mondta. És még gyűlölködött, hazudozott, uszított... Gusztustalan pondró. Boáááf...

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.23. 15:48:53

@leprecHaUN:

"Aki nem szavaz, az Orbánra szavaz"
- mondtátok válsztások elött.

"Sokkal többen nem szavaztak az Orbánra, mint ahányan rá szavaztak"
- mondtátok választások után.

...

Én meg csak röhögök a ballib bérbloggerek következetlen és sorozatos marhaságain.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 15:48:56

@Ballib cenzúrázók réme 18: A gyűlöletkampányt az orbán tolja. És amit látom, nagyon sikeres. Előbújnak a férgek a sötét lyukaikból egy jó kis fröcsögésre.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.23. 15:51:27

@atpijkamo116:

"Mi sokkal jobban gyűlölünk benneteket, mint ti minket!"

Ezt Kornis Mihály lovagkereszttel kitüntetett ballib gyűlölködő mondotta volt, és egyéb Bayeri magasságokba is jócskán belekosotolt vala.

És milyen igaza volt.
Elég ha téged olvasunk.
Bayer hozzátok, és kitüntetett példaképeitekhez képest kismiska, legalábbis a gyűlöletet tekintve.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 15:51:35

@Chiccbp: "korábban is lehetett volna gerincük..."

Ezek zömmel tudósok, művészek, nincsenek naprakészen az orbán gyűlöletpolitikájában, eltelik pár nap, míg ez az ocsmányság a tudomásukra jut.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.23. 15:52:33

Másik ballib kitüntetett ezt mondotta vala:

Spiró György: Jönnek
Jönnek a dúlt-keblű mélymagyarok megint,
fűzfapoéták, fűzfarajongók, jönnek a szarból,

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 15:54:54

@leprecHaUN: "tanulatlan buta nyomorultak neveznek senkinek MTA professzorokat"

:))

Lehet, hogy az MMA-val és a fekete györggyel és annak seggnyalóival keverik.

leprecHaUN 2016.08.23. 15:55:51

@Ballib cenzúrázók réme 18: ha menne az olvasas, tudnad mire referaltam. Jajj ne haragudj, nem hasznalok ilyen szavakat, mert a vegen meg nem erted meg. Inkabb bayeri szofordulatokkal ekesitem a mondandomat a kesobbiekben;

Szoval tok mindegy ki melyik gecire szavazott, en leszarom, csak a budosbunkoprimitiv birca media vagy kifaszom matematikai elmelkedeset akartam keresztbe baszni. Erted hulyegyerek?

Mindezt azert, hogy otthon erezzetek magatokat, ne szenvedjetek hianyt a bayeri magaslatokban.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.23. 15:57:22

@leprecHaUN:

Választásokon az nyer, aki sikeresen többséget szerez, s nam a második helyzett. Ez a demokrácia.

Nem azt mondták Feri hanem hogy menj a picsába 2016.08.23. 15:59:58

@Ballib cenzúrázók réme 18: "A több mint 2500-ból csak 70-et sikerült a ballib gyűlöletkampánynak meghódítania."

Hat ez tenyleg nagyon gyenge, megmosolyogtato eredmeny.
Kb mint amikor az egesz orszagot meg akartak benitani, es kb 100 tanar tuntetett melletuk orszagszerte. :)))

Chiccbp 2016.08.23. 16:01:19

@atpijkamo116: 2006 tíz eve volt. Most gyorsan leesett, más meg 10 év alatt sem? Ferde az a gerinc;)

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.23. 16:02:27

@leprecHaUN:

"A lenyeg a gesztus."

Igen, pár balliba vitéz gesztust tett saját gazdáik felé. Semmi gond. Viszont a kitüntettek 95+ %-a nem osztja ezen csoport álláspontját. Pont. Hatalmas ballib öngól a műbotrány.

"Vannak gerinces emberek, akik nem vallalnak kozosseget egy vadallattal, aki az orszag szetszakitasan faradozik es gyuloletet kelt."

Nem gyűlölet az ellenvélemény.

A demokrácia lényege a szétszakítottság, hiszen sokféle vélemény van egy demokratikus társadalomban. A ballibák legnagyobb bánatára, a nagy többség nem liberális.

"Lenyegtelen, hogy hanyan nem adtak vissza, a lenyeg, hogy nagyon sokan visszaadtak."

A 2-3 % sok? Nem hinném. Ezen az alapon legközelebb alakítson kormányt Thürmer, hiszen "sokat" kapot ős is, a te szavaiddal.

"Mondhatsz barmit, ervet felhozni nem tudsz, csak a bayeri szintu libsizes es ciganyozas boffen fel a szadbol."

Bayert kifejezetten nem szeretem a hülye stílusa miatt. De az ellene való műbotrányt még kevésbé szeretem.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.23. 16:07:29

@atpijkamo116:

Ilyen minden publicista, írja a véleményét. Ez a sajtószabadság.

leprecHaUN 2016.08.23. 16:08:06

@a BircaHang Média szerk.: Ha' meg aki sikeresen atirja a valasztasi torvenyt, atrajzolja a keruleteket.

De nekem mindegy ki nyer, elvezzetek az illiberalizmust es az olvasni sem tudo ujmagyar elitet, Meszarost, bayert meg hasonlokat. :)

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 16:08:55

@Chiccbp: "2006 tíz eve volt."

Nem 2006-ban, hanem a múlt héten kapta a patkány bájer a kitüntetést.

Chiccbp 2016.08.23. 16:11:28

@atpijkamo116: és kifogásolják páran, hogy miket mondott. Ez gond ugyanis. Az, hogy embereket vernek konkrétan, az nem volt gáz. A legtöbben ugyanis 2006 elott kapták, amit most visszaküldenek.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.23. 16:14:16

@leprecHaUN:

Ez egy ballib mítosz.

A körzeteket át kellett rajzolni, hiszen számuk 176-ról 106-ra csökkent. S a ballibek NEM azért vesztettek választást, mert picit változott a választási törvény.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 16:14:53

@a BircaHang Média szerk.: "A 2-3 % sok?"

:)) 2500-ból sok.

1 - csak egy adta vissza, nem számít
5 - csak páran adták vissza, nem számít.
70 - csak 2-3% adta vissza, nem számít.
2499 - nem mindegyik adta vissza, nem számít.
2500 - mindegy, hány adta vissza, nem számít.

Már kiismertelek, nagyon egyszerű vagy.

Prognozuoti Blasio 2016.08.23. 16:15:10

@ProsTata:

Látod ez az... Mélységekről beszélsz, miközben nem is egy skálán mozog a dolog.

A Te, és a hozzád hasonlók értékrendje szerint nem fér bele az "őszinte beszéd a cigányság egy részéről", viszont a népirtás és a vallásgyalázás belefér... Akkor ki van mélyebben, már ne is haragudj?

Prognozuoti Blasio 2016.08.23. 16:17:36

@ProsTata: Nem szégyenkezem! Az általad nagyra tartott emberek és értékek lehetnek más szemében porszemek, érdektelenek, és nemkívánatosak! A saját szubjektív "igazságaid" nem mások igazságai! Úgyhogy pont nem érdekel, hogy Bayert ki és milyen kiragadott félmondatok alapján ítéli el.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 16:19:00

@Chiccbp: A kopaszok és a rendőrök civileket vertek a Ligetben, mégse adták vissza? Ezek férgek. :))

Az ISIS nőket erőszakol meg, mégse adták vissza? Ezek férgek. :))

Kevered a szezont a fazonnal.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.23. 16:19:23

@atpijkamo116:

Ha többeen adják vissza, mint amennyi a ballibek népszerűsége, akkor azt mondom: igen, sokan visszaadták. Addig ez egy sikertelen ballib propagandatrükk csak azonban.

Prognozuoti Blasio 2016.08.23. 16:20:43

@atpijkamo116: Azért mert te nem tudod értelmezni a fasisztoliberális jelzőt, attól még engedd meg másoknak, hogy a fejlettebb kategóriarendszert használjon, mint amit a te agyadba belemostak.

Igaz, ebben a felvilágosult világban érvelni kell, és konkrétumokkal, tényekkel vitázni, nem elég csupán lenácizni a másikat, vagy lelibsizni... Kívánom, egyszer Te is érj fel erre a szintre. És akkor megérted mi az a fasisztoliberális!!

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 16:21:56

@Prognozuoti Blasio: "@ProsTata: Nem szégyenkezem!"

Az is téged minősít. ProsTata okosan elmondta, hallgathatnál rá.

"kiragadott félmondatok"

:)) Nem kell félmondatokat kiragadni, bájernek minden gondolata ocsmány, akármekkora részt veszel górcsó alá.

leprecHaUN 2016.08.23. 16:23:13

@a BircaHang Média szerk.: A mitosz az, hogy mindenki ballib, aki nem kreten fideszes. ;)
Nameg az is, hogy a fidesz jobboldali part.
En pl urhajos vagyok. Van az a reteg, aki siman elhiszi. Na ok a fidesz szavazok.

Mond neked valamit az a szo, hogy gerrymandering?

Persze, szukseg volt barmire, hogy maradjon a hatalom es a ketharmad egyharmadnyi szavazattal, mert ha ennek vege, akkor onnantol kezdve johet az elszamolas. Azt pedig a tolvajok, rablok, csalok es hazaarulok nem szeretik.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 16:23:33

@Prognozuoti Blasio: "fejlettebb kategóriarendszert"

:))

"érvelni kell, és konkrétumokkal"

Akkor végre elkezdhetnéd. :))

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 16:25:25

Azért figyelemreméltó a fidesztrollok vitaképességének teljes hiánya.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.23. 16:34:13

@leprecHaUN:

"A mitosz az, hogy mindenki ballib, aki nem kreten fideszes."

Igen, ez valóban mítosz. De senki nem is állít ilyet.

"Nameg az is, hogy a fidesz jobboldali part."

Ez meg definíció kérdés. Hozzám mint baloldalihoz a Fidesz jóval közelebb áll, mint a ballibek.

En pl urhajos vagyok. Van az a reteg, aki siman elhiszi. Na ok a fidesz szavazok.

"Mond neked valamit az a szo, hogy gerrymandering?"

Igen, Mo-on ez nem jellemző azonban. Nincs oka.

"maradjon a hatalom es a ketharmad egyharmadnyi szavazattal"

Ugye tudod, hogy ez választási rendszer 1990 óta?

"onnantol kezdve johet az elszamolas"

Ilyen sosem lesz, ne aggódj.

ProsTata 2016.08.23. 16:35:35

"A Te, és a hozzád hasonlók értékrendje szerint nem fér bele az "őszinte beszéd a cigányság egy részéről", viszont a népirtás és a vallásgyalázás belefér... Akkor ki van mélyebben, már ne is haragudj?"

Az őszinte beszéd a cigányságról és az antiszemita megnyilvánulások nem férnek az értékrendembe. A népirtás és a vallásgyalázás sem.
Végiggondolod egyáltalán mit írsz? Megint a saját álláspontod leplezted le.
Légy szíves írj ide egy listát, kik azok a kitüntetettek és most visszaadják, akikre bármelyik előbbi nem hízelgő jelző ráültethető, tett ilyen jellegű megnyilatkozást. De egyáltalán akik kitüntetettek, azok között kik vannak és mikor kaptak kitüntetést.
Ha meg már vallásgyalázásról beszélünk, akkor hogyan állunk Bayer elvtárssal és az ő pápát, valamint értelmi képességét tisztességét becsmérlő kijelentésével?
Jó tanács: Ne köpjél felfelé, de ha mégis, legalább ne állj alá! Ne osszál már ekkora magas labdákat!

ProsTata 2016.08.23. 16:38:13

@ProsTata:
Idézőjel lemaradt: "Az őszinte beszéd a cigányságról"
A probléma, hogy még Bayer is óvatosabban és ügyesebben fogalmaz, amikor a "cigányság EGY RÉSZÉRŐL" beszélt. De ez csak egy kiragadott példa, voltak neki más ennél sokkal konkrétabb megnyilvánulásai is munkássága során.

leprecHaUN 2016.08.23. 16:42:31

@a BircaHang Média szerk.: Tudjuk, hogy nem lesz. Az orszagot kiramoljak, ki is seprik a fideszes korok, majd lelepnek a picsaba vagy kivezetik az orszagot az EUbol.

Magyarorszagon ez nem jellemzo? Mondd, te a seggedben tartod a fejed es csak akkor veszed elo, ha ballibezni kell?

ProsTata 2016.08.23. 16:45:13

@Prognozuoti Blasio:
"Nem szégyenkezem! Az általad nagyra tartott emberek és értékek lehetnek más szemében porszemek, érdektelenek, és nemkívánatosak! A saját szubjektív "igazságaid" nem mások igazságai! Úgyhogy pont nem érdekel, hogy Bayert ki és milyen kiragadott félmondatok alapján ítéli el."

Ne terelj!
Nézd meg a bővülő listát és ha ezeket az embereket Te porszemnek tarod, akkor Te atomi szinten mozoghatsz. Ha nem kívánatosnak, akkor csak remélni tudom, hogy nem vagy többségben, mert az tragédia ennek az országnak.
Bayert nem kiragadott félmondat alapján büntette el a 100% fideszes médiahatóság. Az nem csúsztatás, hanem nettó hazugság a részedről. Szerecsenmosdatásnak gyenge...

Chiccbp 2016.08.23. 16:46:51

@atpijkamo116: vagy csak nem érted, de erről nem én tehetek. Szép napot!

gyászhuszár 2016.08.23. 17:00:56

Kubaban a Moncada megtamadasanal kb. 150en voltak, ra 6 evre Fidel hatalomra kerult es meg most is a Castrok vezetik a nepet... Mindig a kisebbseg vegzi el a munkat, nem a szamok a lenyeg, hanem a minoseg..

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2016.08.23. 17:01:51

Csőcselék lenne?
Ha te mondod.....

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 17:03:00

@a BircaHang Média szerk.: "Ha többeen adják vissza, mint amennyi a ballibek népszerűsége"

Megint kevered a dolgokat. A két arányszámnak semmi köze egymáshoz. Fideszesek is adták vissza, zorbán kitüntetetjei is...

Chiccbp 2016.08.23. 17:05:35

@gyászhuszár: akkor kezdhetünk pánikolni, mert a baloldalon se sokan nincsenek, se nem lehet őket minőséggel vádolni.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 17:09:55

@ProsTata: "csak remélni tudom, hogy nem vagy többségben"

orbán gyűlöletpropagandája beérett, az ilyen pondrók felbátorodtak, pont olyan, mintha megsokasodtak volna.

ProsTata 2016.08.23. 17:31:13

@atpijkamo116:
Érthető mi a bajuk a droidoknak a kitüntetést visszaadókkal.
Képtelenek beilleszteni a világképükbe, hogy vannak akik nem pártszimpátia alapján döntenek és nyilatkoznak, hanem lelkiismeretük alapján.
Mit tehenek hát szegény fogyatékosok, hát megpróbálják a lehetetlent és beskatulyázzák őket a korlátlanul bővíthető "ballib" konteo-ba. Mindenki "ballib" lesz aki nem veszi át az ő eszméiket, dogmáikat, nota bene vallásukat fenntartás és gondolkozás nélkül. Ha pedig már kreáltunk egy csoportot, akkor azt lehet mindenért felelőssé tenni, gyűlölni, akár bűnbakká tenni. Kiss Pistát, Kiss Gézát és Kiss Amálkát nehéz külön-külön gyűlölni, de úgy általában a kisseket sokkal könnyebb.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 18:01:12

@ProsTata: Jól mondod.

"nem pártszimpátia alapján döntenek és nyilatkoznak, hanem lelkiismeretük alapján."

És hogy egyáltalán van lelkiismeretük.

Tudományos Iibsizmus 2016.08.23. 18:27:53

Növexik a ballibsik száma. Már 71-el növekedett. Az ilyeneket kizárattam a KISZ-ből, ha pattogtak, aztán berakattam éjszakai műszakba a gyárban.

ProsTata 2016.08.23. 18:35:30

@Tudományos Iibsizmus:
Ez most "coming out"?

Hát ez lehetséges, ha Te voltál a párttitkár (ami mint az köztudott kvázi ajánlólevél a fideszbe). :-)

patkányarcúáginéni 2016.08.23. 18:52:29

A cikkíró is - miként a libsi had - csordában nyüszít a kitüntetés ellen, mindhiába természetesen. 2018 viharos gyorsasággal közeleg, és ezzel remélhetőleg végső kipusztulásuk is a magyar közéletből.

BéLóg 2016.08.23. 19:01:15

Ismételni vagyok kénytelen magamat, sokadszorra.

Azokat, akik visszaadták a lovagkeresztet, kérem hogy menjenek el Olaszliszkára, mondjuk valami jó borért, és útközben esetleg "legyintsenek" meg egy, "véletlenül" a kocsijuk elé ugró kisebbségi norvég kislányt, aztán ÁLLJANAK MEG.

JGDus 2016.08.23. 19:03:41

Vállalhatatlan kretént emeltek piedesztálra, ennek örülni kell, mert ez végük kezdete.

Aldou Raine 2016.08.23. 19:42:31

Bayer Zsoltban soha nem lesz annyi intelligencia, értelem, bölcsesség és belátás, hogy visszaadja a kitüntetését! Ő csak gyűlölködni tud egy fekete-fehér világot látva, melyben csak jók és rosszak vannak. És persze a rosszak közé teszi az ellenzékieket, a magyar értelmiségieket, a másként gondolkodókat, a zsidókat (azért Rogán, Deutsch és Kubatov kínos lehet neki), a cigányokat, a homoszexuálisokat, a jogvédőket, az önálló gondolkodásra képeseket, a "szabad" újságírókat, és a komplett Európai Uniót. Szánalmas alak, de így szeretik őt sokan. A szintén szánalmasak. Ennyi.

Aldou Raine 2016.08.23. 19:44:10

@BéLóg: ... ennyire fosol a romáktól, hát milyen ősmagyar szittya nemzeti tisztavérű hazafi vagy te? Zrínyi és Kinizsi apád forog a sírjában! :-))) :DDDD

n3spr3ss0 2016.08.23. 20:16:55

Lehet itt Bayert védelmezni,ajnározni,attól még az 5-ös számú tagkönyvvel rendelkező geci marad.

ulpius66 2016.08.23. 20:31:47

"Bayer nem adja vissza a lovagkeresztet"

Ennek kibaszott egyszerű oka van: lovagkeresztet NEM LEHET VISSZAADNI!!

ulpius66 2016.08.23. 20:33:27

Már azértmegérte, hogy a Zsóti kapta a lovagkeresztet, mert ezzel kibaszott nagytakarítást végzett a libsi-bolsi kereszteslovagok között!!!

1ghost 2016.08.23. 20:55:26

@ulpius66:

Drága ulpius66! Látom e blogon nyóc nickeden böfentett baromságod még nem elég, hát elővetted a kilencediket is!

De tudod mit? A jó, retkes, fideszes, tolvaj kurva anyádnak is hazudjál már valamit, lehetőleg a a tizedik nickeden!

És ezért az utóbbi mondatomért még állami kitüntetést sem kérek!

Sir Galahad 2016.08.23. 21:06:54

Műhiszti. A hasonló blogokat olvasva azt látom, az emberek háromnegyede egyetért a kitüntetéssel. Akik nem, azok erről elmondhatják a véleményüket, akár azzal is, hogy a magukét visszaadják. Ízlik a gumicsont?

pamut 2016.08.23. 22:05:11

@Sir Galahad:
" A hasonló blogokat olvasva azt látom, az emberek háromnegyede egyetért a kitüntetéssel"

:DDD

Master. 2016.08.23. 22:46:09

@pamut: ne tévesszen meg a valóság: Minden Fidesznyik 8-10 nickkel tolja napi 24 órában, hogy éljen Bayer és éljen Orbán (a két szent ember és nagy hazafi). Szóval amikor látsz mondjuk 20 Bayert dícsérő koomentet, az maximum 2-3 Fideszes farok, és abból is az egyik hivatásos troll.

morph on deer 2016.08.23. 23:01:49

Azért valljuk be, még mindig messze vagyunk a lehetőségek teljes kihasználásához, bár ez a kitüntetés egy sokat igérő első lépésnek látszik.

Mert gondoljunk csak bele, Orbán mindjárt kezdhette volna azzal is, hogy Nárcisz kutyát kinevezi mondjuk államtitkárnak, hasonlóan sorstársa Caligula gesztusához - aki, mint tudjuk még konzulnak is ki akarta nevezni a lovát, hogy ne csak saját palotája legyen a nemes állatnak, hanem illő tisztsége is - de Orbán mértéktartó!

Lám, csak Bayer lett lovag, és nem Nárcisz államtitkár. Bár adottságok tekintetében az eb minden bizonnyal bátran felvehette volna a versenyt bármelyik jelenlegi hivatalnokkal, csakúgy, ahogy Orbán is lassan eléri a caligulai szintet...

De ne csüggedjünk, mint említettem, igéretes kezdet!
Csak így tovább!

pamut 2016.08.23. 23:09:20

@Chris Kyle: köszi, de nem kell őket bemutatni, ismerem őket meg a szánalmas trükkjeiket... :)
csak felröhögtem ezen az ostoba hazugságukon hogy aszondja a hülyéje: "azt látom, az emberek háromnegyede egyetért a kitüntetéssel" :DD
valami iszonyat kancsal lehet szegény ha tényleg ezt látja :DDD

itt egy kis szavazós cikk, pont ellenkezője az arány, de ezt látni a blogokban is....
index.hu/mindekozben/poszt/2016/08/22/visszaadna_ha_lenne_egy_lovagkeresztje_szavazzon/

mondjuk az is tipikus fideszes menekülési módszer hogy amikor valami aljasságuk védhetetlen akkor hirtelen elvi szempontok helyett vagy gyurcsányozni kezdenek vagy a többségre kezdenek hivatkozni :)

parrre 2016.08.23. 23:27:49

Ha ez a majom a fidesz alapítója, akkor a haladó szellemiségű , LIBERÁLIS, erurópéer pártnak volt az alapítója. Ergó nem meggyőződésből író, köpönyegforgató bértollnok. -aki speciel a horogkeresztény vonalat viszi, megrendelésre -
Namost, ha köpönyegforgató kitüntet egy köpönyegforgatót, akkor ezen minek sírni ?

Billy Pilgrim 2016.08.24. 02:25:51

"Műhiszti. A hasonló blogokat olvasva azt látom, az emberek háromnegyede egyetért a kitüntetéssel. "

Akkor ugye nem esne nehezedre linkelni ezen blogokból mondjuk 5-6db-ot? :)

varisztor 2016.08.24. 05:04:20

@Chiccbp: Korábban ez a kitüntetés nem süllyedt a proli mocsárba. Most báyerrel ez történt meg. Ezért is tudsz hozzászólni. Ez az a határ, amit nem lépnek át. Mi a gondod?

Chiccbp 2016.08.24. 05:06:38

@varisztor: Bolgárral meg rózsa petyaval nem léptek át határt? Ez poénnak is rossz.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.24. 06:09:08

@atpijkamo116:

Aki kitüntettek Orbán alatt az mitől lesz automatikusan fideszes?

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.24. 06:11:33

@leprecHaUN:

Jól tudod, ezek csak ballib mítoszok, még a kitálói se hiszik el. Így próbálnak szavazatot szerezni a ballibek, de a dolog nem működik, ma már az átlag magyar ásít, ha a "korrupció" szót hallja. Magyarul a "korrupt " szó jelentése mára: "nem az én pártomból való ember". Mint a "náci" és a "komcsi".

$pi$ 2016.08.24. 07:34:50

@pamut: "itt egy kis szavazós cikk, pont ellenkezője az arány, "

Ó, yeah, az index mint a reprezentatív minta gyűjtőhelye. Ecsém, ha az index lenne a magyar lakosság, akkor gyurcsány ferencet már nem csak rehabilitálták volna, hanem egyenesen szenté avatják igazmondásért.

Ha az ország választói olyanok lennének, mint az átlagos index szavazó, akkor nem kellene a szeretett pártnak a tömegbe lőni, a tömeg lőne önmagába... hetente b+. :D

leprecHaUN 2016.08.24. 07:38:11

@a BircaHang Média szerk.: Aha, tehat Magyarorszagon nincsen korrupcio, a fideszes haverok mind becsuletes uton lettek gazdagok, a soha nem dolgozott politikusok pedig a havi fixbol tettek felre szinten milliardokat es az EU penzeket sem lopja el senk?
Hogyne.

$pi$ 2016.08.24. 07:58:23

@leprecHaUN: szalmabáb érvelés, a csávó ezt soha nem mondta

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.24. 08:27:40

@Chris Kyle:

Viccesek vagytok..
Nem bírjátok elviselni a tényt, hogy a ballib Gyurcsnyista agyhalottak ma se csináltak forradalmat, hanem leginkább csak szánakozva kiröhögik őket az emberek.

Ezokból minden különvéleményt (ami kilóg a mainstream ballib véleménydiktatúrából) összemossátok.

Aztán persze szavazásokon, választásokon szembesültük vele, hogy bizony még az internetes megjelenéstől is gyengébb az agymosott ballib gyűlölködőbb táboras, és erősebb a jaobboldalé.

Persze azonnal letagadjátok az eredményeket, diktatúráztok, náciztok ahogy szoktátok.
Csakhát ki nem szarja le ?
:DDD

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.24. 08:29:21

@leprecHaUN:

Miért ne lenne korrupció? De van, mint mindenhol másutt is.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.08.24. 08:30:14

@ulpius66:

Ezeket a neveket érdemes megjegyezni.
Akövetkező Soros által pénzelt álcivil balhé vezető arcai jó esélyel közülük kerül majd ki.

A ballib gyűlöletgőzhenger beindult.

leprecHaUN 2016.08.24. 09:21:26

@a BircaHang Média szerk.: @$pi$: Hogyne. Mindenhol mashol is hazahordjak az egesz orszagot a politikusok haverjai, a foldbol nolnek ki a milliardosok, a politikusok pedig szinten soha nem dolgozva, a havi fixukbol es csaladi adomanyokbol lesznek szupergazdagok. Van ilyen, persze. Afrikaban. Sehol mashol. Europai orszagban nincsen, ahogy az sincs, hogy ezermilliardok ellopasa utan pofanrohogik a valasztokat.

Az emberek nem azert asitanak ha a korrupcio szot halljak, mert elcsepelte a liberalis media, hanem azert, mert mindennapossa es elfogadotta tette a fideszes brancs. Atazovi az egesz orszagot, minden szinten. Osszekacsintos uram-batyam vilagot legalizaltak, ahelyett, hogy kuzdottek volna ez ellen. Sehol a a fejlett vilagban nem elfogadott, hogy mindenki csal es lop, mert maskepp nem boldogul. Segil mashol nem rohangalnak bunozok tobb tizmillios autokkal szabadon, ki tudja milyen rendszamokkal. Ja bocsanat, dehogynem. Ukrajnaban es az oroszoknal. A keleti nyitas ezt jelenti.

De ezek elcsepelt dolgok, normalis ember nem is bir benne megmaradni, csak a sarban dagonyazo disznok elvezik.

pamut 2016.08.24. 09:31:10

@$pi$:
arra kiváló hogy cáfolja a haverod hazugságát: "A hasonló blogokat olvasva azt látom, az emberek háromnegyede egyetért a kitüntetéssel"

na akkor mutasd azt a reprezentatív felmérést amely szerint az emberek támogatják a gyűlölködés és uszítás kitüntetését!

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.24. 10:10:20

@a BircaHang Média szerk.: Nem tudom, milyen érvre gondolsz. Biztos kevered más kommentjével. Figyelj már jobban, lécci!

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.24. 10:17:16

@pamut: Nincsenek statisztikáim, de nekem is az az érzésem, hogy a kormány több mint egy éve folyó gyűlöletkampánya hatásos volt. Egyrészt felbátorodtak és hallatják a hangjukat az általában csönben lévő - mert normális körülmények között szégyellik magukat - férgek, másrészt az emberek gondolkozására is hatással van az ordas hazugságok végtelen szajkózása. Van még egy dolog, a szervilis tömegek mindig követik, és igazat adnak a vezetőnek. Ha azt mondja az orbán, hogy dübörög a gazdaság, akkor a többség elhiszi, hogy nincs az ország nyakig szarban.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.24. 10:21:17

@a BircaHang Média szerk.: "előző érved"

Azt tudod csinálni, hogy idézőjelek között idézed, amire gondolsz, és akkor tudok segíteni, mert rögtön látszik, hol tévedtél el.

pamut 2016.08.24. 21:34:08

@atpijkamo116:

" nekem is az az érzésem, hogy a kormány több mint egy éve folyó gyűlöletkampánya hatásos volt. Egyrészt felbátorodtak és hallatják a hangjukat az általában csönben lévő - mert normális körülmények között szégyellik magukat - férgek, másrészt az emberek gondolkozására is hatással van az ordas hazugságok végtelen szajkózása."

pont ez a lényeg. a férgek és az agymosottak korát éljük. totális tömegpszichózis van, legalább kétmillió embert őrjítettek meg az örökös háborús uszítással. ez nem is új vagy különös jelenség, a tömegpszichológia jól ismeri ezt a jelenséget, hasonló tömegpszichózissal került hatalomra sok gazember már a történelemben, illetve előztek meg ilyen nagyon csúnya dolgokat.

varisztor 2016.08.24. 22:21:42

@Chiccbp: Melyik uszított emberéletek ellen, melyik mondta, hogy férgek, akik másképp gondolkodnak és melyik mondta hogy jobb lenne ha meghalnának az ilyenek? egyik sem. Báyert mosdatni olyan dolog, hogy könyékig szaros leszel, de báyer egy cseppet sem lesz ettől tisztább. Ha szeretsz szaros lenni, akkor hajrá!

Chiccbp 2016.08.24. 22:27:09

@varisztor: keversz valakivel, én nem mosdattam egy szóval sem Bayert, csak hoztam példát a másik oldalról is. férgek? nem, nácikat mondanak. hogy pusztulniuk és takarodniuk kell? ó, mondtak ilyet :) Bolgár úgy fogalmaz, hogy meghalniuk nem kell feltétlen, de hatalomban sem maradhatnak. Szívás mert hallgatom Bolgár elvtársat, sokat tanulok belőle a baloldalról. :)

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.24. 22:33:33

@pamut: Most nézek egy filmet a közvetlenül a háború utáni Európáról. Mint az állatok, rabolnak, gyilkolnak, erőszakolnak. A hazatérő menekültek özönlik el az utakat, falvakat, városokat. Mindenki lerobbant, rongyos, tetves, tífuszos, éhezik, hajléktalan, a városaikat szétlőtték, nincsenek hidak, vasút, az utak tömöttek. Ezek ellen könnyű lett volna gyűlöletet szítani, legtöbbjét orbán kipaterolta volna Európából, jó, ha a lakosság tizede megmaradt volna.

A fotelből nézelődve, egy hideg pohár sört kortyolva milyen könnyű rámondani egy nyomorultra, hogy nézd, olyan, mint egy állat.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.24. 22:34:50

@varisztor: "Báyert mosdatni olyan dolog, hogy könyékig szaros leszel, de báyer egy cseppet sem lesz ettől tisztább."

:)) Ezt szépen megfogalmaztad!

BéLóg 2016.08.25. 18:08:55

@Aldou Raine: Na eztet meg honnan következtetted ki mi? Csak azért kérdem, hogy én is tudjam.
süti beállítások módosítása