B1 blogcsalád



Mire utal, hogy a TEK lövészpáncélossal védi Ferihegyet?

2016. március 24. - nickgrabowszki

A teljes fogalmatlanság. Parasztvakítás 2.fh.jpg

  • Magyarországon nincsenek migránsok.
  • Épeszű ember nem választja ezt az országot még a polgárháború alternatívájaként se.
  • Ha volnának is migránsok, a Pintér idézte pesszimista német becslés is csak legfeljebb 1 százalékukat tekintené potenciális terroristának.
  • Magyarországon nem él több évtizede bevándorolt muszlim közösség, pedig szervezők és tervezők helyiek kell, hogy legyenek, ahogy Pintér fogalmazott: migránseredetű családból származnak.

Röviden: egyszerűen semmi nem utal arra, hogy Magyarországon nőtt volna a terrorfenyegetettség.

Ami amúgy mindig is létezett. A 91-es ferihegyi RAF-akciótól a 90-es évek maffialeszámolásaiig, a Torgyán és Szájer lakása előtti robbantásokig. Azóta Magyarország biztonságosabb hellyé vált. 

És a párizsi meg a brüsszeli merényletek (meg korábban a madridi és a londoni támadás) dacára biztonságosabb hellyé vált egész Európa. Hol vannak már az ólomévek?

Az ólomidőknek is nevezett 1970-es évek alatt számos, az elmúlt két évszázad anarchista aktivistái által elismert, „a tett propagandáját” követő csoportosulás jelent meg: a Rote Armee Fraktion (Vörös Hadsereg Frakció) Nyugat-Németorszagban, a Brigate Rosse (Vörös Brigádok) Olaszországban, az Action directe Franciaországban, a Sekigunha (Japán vörös csillag hadsereg) Japánban, a November 17. Görögországban, az IRA (Ír köztársasági hadsereg), a Cellules communistes combattantes (Harcoló kommunista csoportok) Belgiumban, az ETA, Weathermanaz USA-ban, a KP-ML és a Devrimci Sol Törökországban. (Forrás)

Néhány tucat (vagy akár néhány ezer) hipszterterrorista 

nem jelent komoly fenyegetést Európára.

Magyarországra még annyira se. Aki háborúról irkál, mint az állami pénzen kitartott habonyi propagandisták, az egyszerűen fogalmatlan

agyhalott.

És a Fidesz-kormány célja, hogy az is maradjon. Esetleg még nőjön is a számuk.

Aki elhiszi, hogy a terroristáknak atomerőművek lehetnek a célpontjaik, mert a repeszbombák képesek kárt tenni a containmentben, vagy hogy egyáltalán civilek eljuthatnak addig, az meg is érdemli. Ha viszont hagyjuk, hogy az ilyenek kerüljenek többségbe (vagy inkább maradjanak többségben), akkor mi is megérdemeljük.

Egy BTR-80-as lövészpáncélosra már eleve semmi szüksége nincs terrorelhártó alakulatnak. Az nehéz terepre való, kisebb akadályok leküzdésére, meg hogy védje a benne ülőket. Azt az összesen 7 embert, akit a személyzeten kívül szállítani tud. Erre egy kisbusz is képes, és az is kilőhető RPG-vel, meg átlőhető géppuskával.

  • Milyen terepre, meg ellenfelekre számított, aki odavezényelte őket (meg aki egyáltalán állományba vette)? 
  • Mit fognak csinálni a géppuskáikkal?
  • Lelőnek mindenkit a check-in pultnál?
  • Belerohannak a repülőbe a páncélossal, ha azon történne túszejtés?

Egy lövészpáncélos a reptéren egyszerre teljes fogalmatlanság, meg a parasztvakítás kimaxolása. Egy öngyilkos merénylő egy BTR-80-asból is csak egynek látszana a reptérre menő sok bőröndös utas közül.

A csütörtökön bejelentett törvénymódosítási javaslatok pusztán technikai részletek. És valóban

  • kinek lehetne kifogásolnivalója azon, hogy a katasztrófahelyszínekről ezután ne lehessen civileknek telefonálni, hogy a mentősöknek, meg a rendőröknek jusson térerő?
  • A telefonjainkat bírói engedéllyel eddig is lehallgathatták, a bankszámlánkba bírói engedéllyel eddig is belenézhettek. Semmi újdonság, a törvények ezt már korábban is megengedték.

A kérdés persze az, hogy lesz-e olyan bíró, aki komoly bizonyítékok nélkül is engedélyezi a lehallgatást. (Persze kire is kérnének engedélyt, ha a terroristák mind muszlimok és migránsok, Magyarországon meg - lásd feljebb. A probléma ezzel az, hogy ez

egyszerű beetetés:

a célja, hogy visszacsempéssze a politikai térbe az Orbánnak korlátlan hatalmat biztosító alkotmánymódosító javaslatot. Ami szerint a kormány saját határkörben két hónapra rendkívüli állapotot vezethet be, és ezt korlátlan ideig megismételheti, és az abban szereplő összes eszközzel élhet.

Ez legalábbis megosztotta a népeket, de ha lényegtelen, praktikusnak látszó, és a biztonságérzetet növelő javaslatokba burkolják, akkor sikerülhet nyomást gyakorolni az ellenzékre.

Nincsenek bevándoroltak, nem jönnek bevándorlók, nem nőtt a terrorveszély, tehát nyilvánvaló, hogy terrorveszély van, ezért adjunk korlátlan hatalmat Orbánnak.

  • Ha az ellenzék enged, akkor Orbánnak meglesz a saját felhatalmazási törvénye.
  • Ha az ellenzék nem enged, akkor veszíteni fog a támogatásából, mert nem hajlandó megvédeni a Zembereket.
  • Ha meg egyik se, legalább addig se Orbán kutyájáról, meg a hatvanpusztai ranchról van szó.

Ilyenformán, ha a kinek érdeke (cui prodest) logikában gondolkodunk, akkor a brüsszeli merényletek úgy kellettek Orbánnak, mint egy falat kenyér.

Nem mindig örülünk, ha igazunk van.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr608522932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konrada 2016.03.25. 12:25:11

@wolves84lb:
Na úgye! S Hóhér szerint ez a 10 perc elég lenne a Pongrácz-Vaspálya-Gyömröin beállt forgalomban is a készenléti laktanyából!;))

Indriq 2016.03.25. 12:49:26

@szvsz: A 12,7-es géppuska 3 beton és 15 gipszkarton falon keresztül lövi át a hülye fejét az ilyennek.

istenkirály lenne, ha a váróba géppuska sorozattal nyitna a BTR.... gondolom fent van a világ legpontosabb géppuskái között. :)

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.03.25. 13:00:43

@szvsz:

Valamit baromira benéztél orbán hülyéje.

Kevered a túszejtést a robbantással. Az IS technológiájával sem nagyon vagy tisztában.

Minél gyorsabban minél nagyobb emberáldozat. Tök mindegy hol van az önkiirtó Jedivadász, mire odaérnek a terrorista elvégezte a dolgát, kinyírt 10-100 embert, oszt elégedetten hátradőlve letolja a gatyáját, hogy a Huriknak még azzal se kelljen foglalkozni és beleröhög az érkező TEK vitézek orcájába amikor rájuk emeli a fegyverét, hogy garantáltan lelőjék. Vagy már rég felrobbant a gyaurokkal együtt.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.03.25. 13:02:47

@NYJetsTD:

Ezt magyarázod annak, aki véresre tapsikolja a tenyerét a fideSS selejtes bíráin mert elítélik azt aki politikusok megfigyelését nyilvánosságra meri hozni és beszélni merészel róla?

2016.03.25. 13:03:05

A balfasz Orbánék már megint mit csináltak... Egy brüsszeli terrortámadás, és egy amerikai figyelmeztetés (index.hu/kulfold/2016/03/24/tobb_europai_merenyletre_keszul_az_iszlam_allam/) után terrorelhárító erőket küldtek egy olyan repülőtérre, ahova Európa más országaiból érkeznek gépek.. A marhák!

Nyugat-Európa bezzeg alaposan befűtött a terroristáknak! Nem szeretnék most a bőrükben lenni!

www.origo.hu/foto/multimedia/20160322-brusszel-merenylet-terror-grafika-karikatura-muveszet-2016-03-22.html

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.03.25. 13:05:38

Az a baj ezekkel az agyhalott fodeSSjobbikkdnp féle selejtes férgekkel, hogy nem igazán értik a történéseket.
Agyilag fel sem tudja fogni, hogy a sok évvel ezelőtti Ferihegyi-úti buszrobbantásnál sem ért volna semmit a saját magukra lövöldöző Jedivadászok parádézása, ha a szomszéd autóból robbantanak ami meg sem közelítette a TEK-hintót.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.03.25. 13:12:12

Figyelj fideSSjobbikkdnp selejt.

Nincs olyan kézikönyv, amiben le van írva, hogy "fordulj a TEK hintó után balra, be a nagy ajtón, oszt amikor Lufthansa feliratot látsz akkor nyomd a gombot".

Ezek pont olyan egyszerűek mint a fideSSjobbikkdnp selejtes férgei. Keres egy tömeget, bemegy a közepére, oszt nyom egy kövéret.

Hány TEK hintó van? 10-20 db

Hány tömeg gócpont van? 1-2 ezer db

Idióta fideSSdroid, gondold végig az egyszerű agyaddal, mekkora ívben szarják le a terroristák a TEK huszárokat és a parádés kocsijukat.

Rébusz 2016.03.25. 13:18:45

Hányszor és hányan írják még le ugyanazt? Lerágott csont már a téma. Szerintem mindenkinek meg van a véleménye. A posztíró sok ügynökfilmet nézhetett, hogy azt gondolja, ő átlátja, van-e és mekkora a terrorveszély Magyarországon. Ha pedig az ellenzéken múlt volna, a macedóniai állapotok most nem ott, hanem itt lennének, miután az osztrákok is megépítették a kerítést és maximálták a befogadottak számát.

2016.03.25. 13:20:42

@Rébusz: "Hányszor és hányan írják még le ugyanazt? Lerágott csont már a téma."
Még mindig jobb ezen rugózniuk, mint arra kitalálni valami értelmes magyarázatot, hogy Európa miért tűri bénultan ezt az egészet...

Trollie 2016.03.25. 13:21:32

Imádom olvasgatni a retardált libsik sivalkodását... :D
Nem is értem, hogy ezeknek az egysejtűeknek hogyhogy csak kb. 4% -os a támogatottságuk? :DDDD

Sir Galahad 2016.03.25. 13:27:36

Az elemzők szerint Európában bárhol várhatók terrorcselekmények. Nyilván könnyebb ezt olyan országokban megszervezni, ahol sok a migráns, vagy a migrációs hátterű ember, de garancia nincs rá, hogy a kevésbé érintett országok kimaradnak, ezért minden európai ország emelte a készültséget. Miért pont Magyarország ne tette volna? Amúgy meg a páncélosok, a gépfegyveres katonák az utcán persze, hogy nem igazán hasznosak a terroristák ellen, de érdekes módon ezeket is szerte Európában látni, tehát ebben sincs magyar specialitás. Szerintem ennek inkább propagandisztikus, mint gyakorlati hatása van - rá lehet mondani, hogy parasztvakítás, bár nem túl ízléses.

átlátó 2016.03.25. 13:42:30

@Ricordo: Ebben teljesen egyetértünk, viszont ezek itt nem csináltak semmi ilyesmit...csak állnak és néznek ki a darázsnapszemüveg mögül a fejükből...tehát biodíszlet ez, meg színházasdit játszanak...ezek mellett ebben a formában elhaladva bármelyik közúti társas gépjárműben ülhet egy kiküldetésben levő napidíjas. Kamikaze módozatban, vagyis returjegy nélkül. A kamikazékat pedig ilyen nagyterpeszállásban a kamurébenben, meg rágógumizva egyáltalán nem zavarják meg semmiben, ugyanis nem csinálnak semmit azon kívül, hogy nagyterpeszben a kamurébenben rágógumiznak. Ezt a színjétékor már az anyósom se venné komolyan, pedig "Barátok közt" kompatibilis.

átlátó 2016.03.25. 13:49:47

@konrada: Ühüm... a pénz mellett meg az is fontos, hogyan csapkodja a térdét a röhögéstől az, aki komolyan veszi azt, hogy elsétál ezek mellett csak úgy. Szépen felöltözve, megborotválkozva, a körmei kitisztítva és még köszön is nekik egy szálem alejkumot. Ezek ahogyan itt ácsorognak, még visszabólintanak egy jó utazást! Az eszük meg van hozzá.

$pi$ 2016.03.25. 13:57:12

"Röviden: egyszerűen semmi nem utal arra, hogy Magyarországon nőtt volna a terrorfenyegetettség."

Akkor jó, akkor szerintem szóljanak a tek-eseknek, hogy menjenek vissza a laktanyába. Végülis mi a fenének járőröznének, a fizetést akkor is megkapják, ha benn vannak a központjukba és gyakorolnak.

Ha meg esetleg mondjuk egy utas felismer egy terroristát a retéren köszönhetően a folyamatos híradásoknak, akkor majd ez a terrorista meg a haverjai elkezd lövöldözni és a tek-esek szépen elmondják, hogy az index blogon olvasták, hogy nincs veszély, ezért szundítottak egyet. Elmesélik majd, hogy "mi a fenének járkálnánk a reptéren, a csávó megírta az indexen, hogy semmi értelme az egésznek". És persze a "csávó a neten" nyilván baromira tudja, hogy milyen stratégiák vannak, hogy a terrorelhárító központnak pontosan mit is kellene csinálnia.

konrada 2016.03.25. 14:12:58

@átlátó:
Továbbra sem vitatkozom ezen.

...de van egy gyanúm! Nem lehet hogy a beírók maguk is TEK-esek, akik inkább héderelnének ugyanezen fizuért a hálóteremben, mint hogy kint ácsorogjanak a huzatban, ezért akadtak ki???;)))

János Wéső 2016.03.25. 14:36:11

Te BaromÁllat Blogger (BÁB)!

Ennek megvan a maga protokollja, ugyanúgy ahogy bárhol Európában.
Adott egy helyzet és ahhoz adottak és definiáltak a nagyon pontos válaszok!

De azért te írj tovább a retkes EggyütPM-s számítógépedről!

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2016.03.25. 14:41:01

Nem is tudom. Én voltam katona, ráadásul mesterlövész. Egy páncélozott gépjármű fedezékéből szívesebben lövöldöznék géppisztolyos terroristákra, mit egy Suzuki mögül.
A másik, amiből pontosan látszik hogy a posztolónak fogalma sincs miről beszél.
Ha valaki egy robbanóanyaggal +rakott járművel nem áll + az ellenőrző pontnál, akkor géppityukkal nem biztos h + lehet állítani. A 14,5-ös gépágyúval viszont 100%.
Minek ilyen hülyeségetket írogatni?

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2016.03.25. 14:43:49

@Ricordo: Látom te is leírtad. Nyalván te is voltál katona, ellentétben a sok hülyével aki a páncélost fikázza,

cardiobascuralis 5 2016.03.25. 15:05:38

Azért az vicces, hogy a cikkíróhoz hasonló totál fogalmatlan síkidióták neveznek agyhalottnak bárkit is.
Saját magukon kívül.

Gyorgy Nagy 2016.03.25. 15:07:04

A felcsuti stadiont is védik a Star Warosok ilyen 8kereküvel?

ózdi cigány 2016.03.25. 15:10:23

Miért pont Ferihegyen? Mert egy ilyen központi reptér elleni támadás összezavarja fél Európa repülő forgalmát, ami lehet egy balesettel több áldozatot szed mint egy robbantás. Ha órás tűzharc folyik a reptéren, akkor az ország légterében fogyó kerozinnal röpködőkkel mi lesz?
Bloggerke, válaszhatnál valami olyan témát, amihez értesz is!
Arról nem is szólva hogy egy géppisztolyos terrorista mit művelhet egy felszállási engedélyre váró, emberekkel megrakott repülővel.
Mivel fog utána menni a TEK? Gyalog, kerékpárral, esetleg a szolgálati Audival?
Annyi az eszed mint egy marék lepkének.

kártékony 2016.03.25. 15:12:07

Nem kell fosni, mert már az első nap után elfogyott a pénz. Kicsit sokba kerülnek a TEK-es fiúk és nem volt ilyen rendkívüli helyzet tervezve a költségvetésükbe. :))))

Picit nekem ez komolytalannak tűnik: van egy terrorelhárító szervezet, amit ha terror veszély esetén kivezényelnek, akkor túlórapénzre van szükség. Miért is? Tényleg nem értem. Ha nincs terrorveszély és üldögélnek otthon, vagy valami bázison, akkor nem kell túlórapénz, de megkapják a fizujukat?

cardiobascuralis 5 2016.03.25. 15:14:45

"Néhány tucat (vagy akár néhány ezer) hipszterterrorista nem jelent komoly fenyegetést Európára."

Valóban, a Földrészt nem fogják a tengerbe süllyeszteni.
De ha 4 ember ekkora kárt és rémületet tudott okozni, azért néhány ezer (de akár néhány tucat is) meg tudja bénítani Európa teljes közlekedését, ennélfogva gazdaságát.

Elég néhány nagyobb nemzetközi repülőtéren elhelyezni a muszlim szeretetcsomagjaikat: Amszterdam, Párizs, Frankfurt, Madrid, Róma, London Heathrow. Ehhez elég 10 ember. Még egy tucat sincs.

És nincs az a jól szervezett rendőrség, röntgen meg keresőkutya, ami megtalálná a robbanóanyagot, ha az adott tenorista kicsit gondolkodik is előtte.

Mondjuk egy irányítótornyot meg egyetlen 1 személyes kisgéppel és azon elférő 50 kg C4-gyel szarrá lehet robbantani. Irányítószemélyzettel együtt, ami szintén nem kis érték. És a kisgépeken, sportrepülőtereken nincs olyan komoly ellenőrzés, mint amikor utasként mész az utasszállítóra. Szóval elég, ha egy öngyilkos merénylő sétarepülést tervez, mire észrevennék, hogy mire készül, meg kirendelnék a hadsereget, hogy lője le, már rég felrobbant a célpont.

Jó neked, kedves cikkíró, hogy nincs eszed, ezért nem kell gondolkodnod.

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2016.03.25. 15:16:25

Azért ciki ám bloggerkém, hogy olyan közismert ballibsik is lehülyéznek mint @ózdi cigány: és @Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2016.03.25. 15:18:56

@cardiobascuralis 5: Jaja. És egy 14,5-ös gépágyúval még a kisrepülő leszedése sem lehetetlen.

cardiobascuralis 5 2016.03.25. 15:20:04

@ózdi cigány:
Mondjuk Ferihegy pont egy jelentéktelen repülőtér Európában, hála az elmúlt 25 év töketlen kormányainak. Földrajzi fekvése okán lehetett volna százmilliárdokat hozó nagy európai elosztóközpont (hub), ha csak mákszemnyi szakértelem van bármelyik kormányban is. Nem lett. És mivel nincs Malév, egyre kevésebb az esély, hogy valaha lesz.

cardiobascuralis 5 2016.03.25. 15:24:03

@Κara kán:
Ja, nem. Ha pont a cső elé repül, akkor akár még a lopakodót is.

A ferihegyi termináltól levegőben lévő gépet gyakorlatilag lehetetlen. Ráadásul a pilóta valószínűleg nem annyira hülye, hogy azt mondja, fel akarja robbantani a tornyot, hanem azt, hogy nem jött ki a műszerek szerint a futó, elrepülne a torony előtt, hogy a repirányítók nézzék meg, kint van-e, és csak a műszer rossz, vagy hasra kell szállnia a füves részen.
Amikor megkapja az engedélyt, akkor kb. 50 m-nyi (1-2 foknyi) irányváltoztatást kell végrehajtania.

McKinney 2016.03.25. 15:26:37

a fekete btr arra kell, hogy a lelkesen szopizó narancsfejek ágyéktáji bizsergést érezhessenek annak láttán.
ja meg el lehet lopni egy csomó pénzt a benzinjére, habár az olajár csökkenés miatt a litert kell megemelni, de hát mi az egy ilyen dörzsölt jogászcsapatnak?

cardiobascuralis 5 2016.03.25. 15:27:08

@Κara kán:
(Mellesleg a 14,5-es szerintem még géppuska, nem gépágyú.)

Szóval az igaz, hogy a BTR (bár szerintem inkább PSZH) csak parasztvakítás.

Ahogy azt is remélem, hogy egy ellenzéki párt vagy független képviselő sem áll a kormány mellé a mostani agyatlan lehallgatási törvénymódosítások ügyében, mert az bizony agyatlan faszság, Orbán hagymázos rémálmaiból, rosszabb, mint Rákosi törvényei voltak.

gázóra ellenőr 2016.03.25. 15:29:57

@cardiobascuralis 5: Nehézgéppuska, nem gépágyú, ahogy mondod.

patkányarcúáginéni 2016.03.25. 15:33:48

@Hóhér az utolsó barátod:

Ki vagy te, kis szaros? Egy gyáva szar alak, aki billentyűzetet használ. Szégyen.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.03.25. 15:42:34

@Trollie: akkor magad minek nevezed? Nullasejtűnek? Egy amőbának több esze van, mint a takonygerincű fajtádnak.

slowmotion 2016.03.25. 16:25:19

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: meg tud állítani, persze. amennyiben a robbanóanyagokkal megrakott teherautóra ki van írva nyomtatott nagybetűkkel, hogy "robbanóanyagokkal megrakott teherautó".

de hát már Brüsszelben is arról van szó, hogy taxival mentek oda a tenoristák, és pont úgy néztek ki, mint a többi utas, csak nekik nem alsónadrág meg zokni volt a bőröndjükben.

a BTR az ellen is véd?

elemes 2016.03.25. 16:34:45

agyhalott poszt, persze az egyenlítőtől ezt szoktuk meg...

konrada 2016.03.25. 16:39:50

...most olvasom, hogy a belgáknál volt egy kis akció, ezért a környező utcákat lezárták páncélozott járművekkel...

Ebből is látszik, hogy azok az agyhalott belgák nem olvassák az egyenlítő blogot, mert abból megtudták volna, hogy azok semmire sem jók, illetve helyettük a pénzt regisztációs pontokra is költhették volna....

Indriq 2016.03.25. 16:53:17

@konrada:
belinkelnéd azt a cikket/videót, ahol láthatóak a páncélozott járművek a mai akcióban a belgáknál?

gázóra ellenőr 2016.03.25. 16:55:39

@konrada: Mert nem olvassák a magyar blogokat. Korszerű Suzukikkal kell lezárni az utcákat.

11110000 2016.03.25. 17:00:19

@konrada:
Igen. én Olaszországban 1988-ban láttam ezt először a római repülőtéren (Fiumicino).
Legalább 20 géppisztolyos, kommandóruhás katona cirkált ott (mivel nem vagyok fegyverbuzi, nem tudom, milyen típusúakkal, talán Uzikkal).
Pedig a hírekben terrorveszélyt sem említettek azokban a hónapokban.

Szóval ez nemcsak nálunk szokás.

konrada 2016.03.25. 17:10:32

@Indriq:
Nem szégyen, ha nem tudod kezelni a keresőket, szívesen segítek:
www.mediaklikk.hu/2016/03/25/robbanas-tortent-a-brusszeli-schaerbeeek-negyedben/

Megnyitás azért meg, úgye vagy segítsek abban is?

konrada 2016.03.25. 17:12:45

@konrada: megnyitás azért megy ugye,
elnézést az elírásért...

Indriq 2016.03.25. 17:13:12

@konrada:
könnyen lehet kell a segítség, én nem vagyok jártas az internet világában, megköszönném, ha megmutatnád hol láthatom a páncélozott járművet,

11110000 2016.03.25. 17:21:35

@konrada:
Igen, de ott akció történt, ellenben Ferihegyen nem, csak látszatintézkedés, ami valójában semmire sem jó, még erődemonstrációnak sem, elrettentésnek meg pláne nem.

Az internet egyik nagy hátránya, hogy megtalálható rajta elég sok helyen elég sok nyelven, hogy hogyan tudsz boltban kapható szerekből pokolgépet készíteni, amiből pár 100-as szöggel (bár Brüsszelben az Index cikkébe foglalt kép szerint kb. 6-os csavar volt a röntgenképen, nem szög, de a szög hatásosabb) iszonyat erős kartácshatást érhetsz el. És senki nem fogja észrevenni, ha utasként viszed a kis bőröndödet, még feladás előtt nem is ellenőrzik, mi van benne, elég oda menned vele, ahol a legtöbben várakoznak, mert mint Brüsszelben is tették, a kijáratokhoz, mert az első robbanás után mindenki arra menekül, tehát ott lehet a legtöbb áldozatot szedni.
(Azt írta több újság is, hogy ez aljas módszer - miért, melyik ilyen módszer nem aljas? Épp ez a cél, a terrorizmus nem az úriemberi viselkedésről szól. A terroristák szemszögéből ez egy nagyon logikus megoldás volt.)

Szóval jó tanács a jövőre: ha a repülőtéren bomba robbant, NE a kijárat felé fuss, feküdj a földre (mert hátha lőnek is) ahol vagy, és maradj a helyeden. Nem biztos, hogy így is túléled, de az esélye nagyobb.

11110000 2016.03.25. 17:23:00

@Indriq:
Nem láthatod, mert kép nincs a cikkhez, de a szövegben szerepel.
Tényleg nem kéne ilyen pitiáner szinten kötekedni.

konrada 2016.03.25. 17:25:09

@Indriq:
...keress rá a belga lapokra, vagy kérdezd meg a link impresszárióját, ha ez neked ilyen fontos....

Indriq 2016.03.25. 17:31:41

@11110000:
azért kértem tőled, mert én rákerestem belga, francia oldalakon, megnéztem youtube-on, de sehol nem találtam. Nem kötekszem, csak érdekel, hogy ha már ilyen szinten átveszed egyetlen forrásból és ezek alapján hülyézel le embereket, bizonyítsd be, hogy tényleg igazat szólsz. Ha megmutatod, elhiszem, én nem hordom körbe a véres kardot.
Azt már nem hiszem, hogy képet hamisítanának, de szöveget bármikor lehet ferdíteni, csúsztatni.

Indriq 2016.03.25. 17:32:27

@11110000: bocs, nem neked ment, hanem @konradanak.

konrada 2016.03.25. 17:51:31

@Indriq:
Nézd, ennek a megcáfolása neked fontos. Én azért nagyjából sejtem, hogy az ilyen akciók a világ minden táján nagyjából egy kaptafára mennek, amikben a lezáráshoz a páncélos járművek szerepet szoktak kapni. Nekem nincs okom kételkedni a belgák hozzáértésben, így nem látom értelmét a kételkedésnek...
...ha neked ez fontos, hozz te linket arról, hogy a belga terrorelhárítóknak nincs is ilyen jellegű járművük, akkor én elhiszem neked, hogy azt nem is használták arra, amire mindenütt máshol ez a gyakorlat...

Indriq 2016.03.25. 17:55:24

@konrada: te állítottál valamit, és mint írtam, készséggel elhiszem, ha belinkeled.

Jolka40 2016.03.25. 17:57:38

Most kéne a muszlim papoknak sürgősen megszólalniuk: Híveink, kamuztunk az öngyilkosságotok utáni paradicsomról, meg a félmeztelen hurikról, ott fogtok elrohadni a jeltelen sírokban.

11110000 2016.03.25. 18:08:23

@Jolka40:
Most kéne a muszlim papoknak sürgősen megszólalniuk: Híveink, kamuztunk az öngyilkosságotok utáni paradicsomról, meg a félmeztelen hurikról - a hurik valójában meztelenek, úgyhogy csak az vállalja, aki ezt is vállalja. :-)

11110000 2016.03.25. 18:09:36

@konrada:
"kérdezd meg a link impresszárióját"
Ennek így nem sok értelme van. Csak óvatosan az idegen szavakkal, mert sose lehet tudni, melyik mit jelent. :-)

konrada 2016.03.25. 18:13:40

@Indriq: Igazából nem érdekel az, téged mi győz meg. Ha úgy gondolod, hogy a terrorelhárítóknál csak Magyarországban van rendszeresítve páncélozott jármű, illetve ha van máshol is esetleg, az lezsírozva M készültségre vár, így akciókban nem használhatják, hidd azt, én erre magasból teszek rá. Mindenki abban hisz, amiben akar.

paráznabillegető 2016.03.25. 18:48:24

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye: @Indriq: @has: @Dr. Trejo: adott egy "komoly" szituáció. van kb egy órátok cselekedni (sokat mondtam). az eredmény legyen effektív, hatékony meg látványos.
erre a btr tökéletesen alkalmas.
ahogy ti is kommentelésre.
azonos hatásfok...

Indriq 2016.03.25. 18:56:26

@paráznabillegető: mert Brüsszelben volt 1 órájuk...
sőt, tele voltak a belga újságok, hogy azért robbantottak, mert nem voltak készenlétben BTR-ek...
védheted a szart, de attól még az marad :)

paráznabillegető 2016.03.25. 18:58:58

@Indriq: nem is a szart ekézem, hanem a csőlátásotokat... :D

11110000 2016.03.25. 19:22:13

@paráznabillegető:
Ez konkrétan marhaság.
A BTR valójában, mint a neve is mutatja (bronyetanszpartyor - páncélozott szállítójármű) arra alkalmas, hogy kézifegyverek (nagyjából 7,62-es kaliberig bezárólag) tüze ellen védve, nem túl bonyolult terepen eljuttasson egy szakasznyi embert A-ból B-be. Semmi egyébre.
Ráadásul általában nem lehet tudni előre, hogy hol fog történni valami - ha lehet, akkor a legnagyobb baromság ilyennel odamenni, mert harci tevékenységre nem alkalmas, viszont a figyelmet kiválóan felhívja magára messziről. Ha tudható vagy legalább sejthető, hogy mire készülnek terroristák, akkor a feltűnést a lehető legnagyobb mértékben civil ruhás elhárítók szállják meg a terepet mondjuk taxival vagy a parkolóban hagyott civil rendszámú gépkocsikkal érkezve, figyelve az esetleg gyanús személyeket és azok mozgását, valamint a gyanús csomagokat,
De nem véletlen, hogy a magyarnál nagyságrendekkel fejlettebb titkosszolgálatok is mindig csak utólag reagálnak, viszont akkor általában már csak rom- és halotteltakarítás a feladat.

Nem kéne misztifikálni a szart, csak azért, mert Viktorod látvány-terrorelhárítást üzemeltet. Ha ugyanezt Gyurcsány tette volna, te üvöltenéd a leghangosabban azt, amit most fikázol.

Egyébként nem ők a csőlátók, hanem te vagy nagyképű, csak nem tudom, mire, mert alapod láthatóan nem nagyon van hozzá.

@Indriq:
BTR biztosan nincs a belgáknak, mert az orosz technika.

Sol Durka 2016.03.25. 20:17:42

Várom mikor lép akcióba egy kóbor tenorista Magyarországon....

monddazigazatmar 2016.03.25. 20:29:53

Amikor valaki bejelentette, hogy egy pisztolyos alak van a suliban, a TEK elkapta, itt röhögött a sok farok liberó, hogy jedinek öltözött gyereket bánt a csúnya orbán.

Ha adott esetben az a gyerek elkezd lövöldözni, mint ahogy az usában havonta van egy ilyen, akkor itt ordítana az összes liberó, hogy semmit nem csinál a TEK.

Volt egy merénylet Brüsszelben, ilyenkor a világon mindenhol erőt demonstrálnak. Leginkább azért, hogy a nép lássa, hogy vannak katonák, van rendőrség, nem kell beszarni.
Vajon ennek a szar blognak a selejtes szerzője fel merné vállalni a felelősség szikráját is, ha holnaptól mindenki szépen lelazulna, nem lenne TEK, mert az interneten egy mindentudó balblogger kijelentette, hogy itt nincsenek terroristák?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.03.25. 20:39:04

Úgy tudtam előre, hogy majd sorra jönnek az elégedetlenkedők most is, történjen bármi. Ha a kormány nem vinne az utcára katonákat, akkor az emberek azt kérdeznék, hogy miért nem akarja megvédeni őket a kormány a terroristaveszély ellen. Belgiumban és sehol máshol nincs sok értelme ennek, de minden kormány kötelességszerűen megteszi ezt. Ha valahol nagy baleset történik, ott megjelenik a miniszter, vagy a miniszterelnök, és együttérzően, ráncokkal a homlokán körbejárja a helyszínt. Valami haszna nyilván van ennek, de az fix, hogy ha nem tenné, akkor az újságok elmondanák mindennek.

Egyébként pedig most is kiderült, hogy ezek a terroristák is sokat hibáznak. Szanaszét hagynak nyomokat, beijednek, elrontanak valamit és így tovább. Párizsban észre is vették őket, ezért nem halt meg még pár tudat ember. Nem lehet örökké katonákkal őrizni minden utcasarkot, még Észak-Írországban vagy Törökországban (régen) sem tartott örökké a készenlét. De ha most kicsit jobban odafigyelnek a katonák, rendőrök az emberekre, kiszűrhetnek idegeskedő, gyanús alakokat. A vámellenőrzésnél is van zöld zóna, és mégis folyamatosan kapcsolják le a amatőr és profi csempészeket.

A gépfegyver azért kell a TEK-esnek, hogy látsszon, hogy ő TEK-es, és ha egy gyanús ember hadonászni kezd, akkor esetleg le lehet lőni, mielőtt a tömegbe rohan. Ha egyszer az történne, hogy le lehetett volna lőni a merénylőt, de a rendőrnél nem volt fegyver, akkor az lenne a balhé oka. (Joggal.)

Ha Orbán bejelenti, hogy a terroristákat csak úgy lehet megtalálni, hogy beleolvashatunk minden nyamvadt e-mailbe, akkor az diktatúra, és a terrorista direkt jól jött Orbánnak, hogy leigázhassa az országot, majd az egész világot. Ha pedig kiderül, hogy a terroristák - és más bűnözők - sima e-mailekben beszélték meg, hogy hol csapjanak le, akkor az a baj, hogy a rendőrség miért nem figyelte az e-maileket.

Tegnap valami marha azt fejtegette valahol, hogy ezek a TEK-esek nem értenek az elhárításhoz. Nem is kell, ezeknek az a feladata, hogy rámutatnak a célpontra, és ők azt minél gyorsabban lecsapják. Az elhárításnak nem kell látszania. Tudom, a paranoiások szerint akkor a szabadság ellenségei figyelnek minden bokorban, de az összes idiótának egyszerre nem lehet a kedvére tenni.

Ha van rajta sapka, ha nincs rajta sapka, valaki mindig hőbörög. Az a baj, hogy el is olvassuk.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.03.25. 20:46:53

Kaja Ibrahim volt már valahol? Mert ha nem, akkor csak szólok, hogy azt is lehet emlegetni. Értelme nincs, de attól még lesz hülye, aki magával elégedetten emlegeti.

Dzsontra Volta 2016.03.25. 20:50:04

Eredetileg a deákon akartál levinni a BTR-t a metróba, de nem fért be a mozgássérült liftbe, ezért inkább kivitték a repülőtérre.

11110000 2016.03.25. 20:53:13

@paráznabillegető:
Dehogy nincs. Hiába is tagadod, minden hozzászólásodon látszik.
Mondjuk a helyedben én is szégyellném.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.03.25. 20:56:04

@11110000: Az nem is csak a Korán-magyarázók elméjében született, hanem a Korán is ír róluk. Sőt, ha jól tudom, a hurik minden ide tartozó esemény ellenére is újra és újra szűzzé válnak. Bár a népi fantázia szépen kidíszítette a hivatalos ábrándot. Ha ezt ma egy akármilyen vallási vezető szóba hozná, szexista hímsoviniszta populista kéjsóvár nőgyalázó akármista lenne, akit azonnal ki kell tiltani a világból. :-S

paráznabillegető 2016.03.25. 22:08:17

@11110000: hahaha! jókora vaksi pöcs vagy akkor! :D :D :D
viktor! viktor! gyurcsányi a hibás! :D :D :D
kurvajó. :D

köszönöm. :)

Tomiko 2016.03.25. 22:30:06

@Dzsontra Volta: Na jó, de miért próbáltak vele kétszer felszállni, hogy fentről is körbe nézzenek.

has 2016.03.25. 22:30:16

@Voznyák Pista2: Nem a napközi forgalomban.

has 2016.03.25. 22:33:03

@paráznabillegető: Látványos. Mi a hatékonyság benne?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.03.25. 22:33:58

@11110000: " harci tevékenységre nem alkalmas, viszont a figyelmet kiválóan felhívja magára messziről"

Éppenséggel ez is lehet egy cél. De nekem úgy rémlik, hogy az angolok Belfastban ehhez hasonló jószágokkal felügyelték az átkelőpontokat, márpedig ebben én nekik hiszek.

has 2016.03.25. 22:36:38

@paráznabillegető: Nincs csőlátás, csak a hülyeséged. Ha bárkit ismegállítanának, annak lenne értelme, mert a vak tyúk is talál szemet alapján van esély, hogy olyat fogjanak, akit keresnek. Bár a baj, hogy azt sem tudják, kit kell keresni, mert az elfelejtették felderíteni.
Sőt, azt sem tudják, hogy kell. Egy kigyúrt kopasz nagyon kilógna a keresettek közül.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.03.25. 22:41:50

@paráznabillegető: Hát ha téged megnyugtat egy BTR a pofádba a nyílt utcán, akkor gratulálok.

Tomiko 2016.03.25. 22:44:25

Tök mindegy van-e páncélozott jármű a reptéren, vagy nincs. Ez senkit nem zavar szerintem. A fiúknak kell a bevetés, művelet. Csinálják. Csak a törvényt ne fogadják el. Akkor végünk. Nem a törvény a nagyon rossz, hanem a hataloméhes kormányban nem bízik senki. Ilyen banda kezébe csak fakardot szabad adni, éleset semmiképpen. Átírták a választási törvényt, nehogy leválthatók legyenek, alkotmányozáshoz meg sem kérdezték az ellenzéket (pedig az ország fele ellenzék), médiabirodalmat építenek, hogy csak az ő igazságukat hallják, és minden pénzt begyűjtenek, hogy tiltott finanszírozásra jusson elég. Megvásárolni, lejáratni, hazavinne.

hetykusz 2016.03.25. 23:16:00

Mekkora gyökér vagy! Aztán a hó miatt is sírtál... mert ugye nem volt felkészülve az ország! Ha meg lelőnek pár embert, akkor meg miért nem volt ott a TEK?? :S Gyökérségből 5-ös! Majd idővel rájössz, hogy mi az, hogy terrorizmus. Valszeg arra is, hogy nem jelentik be hol fognak robbantani, és hogy totál mindegy hogy készülsz-e rá, áldozatok lesznek, csak mérsékelni lehet a gyors reagálással...

átlátó 2016.03.25. 23:16:48

@konrada: :D Én sem vitának szántam, - a felvetésedre, miszerint TEK-s művész urak írogatnak, azt mondom, hogy amennyire a fegyveres erők ezen ágazatát ismerem, :) -márpedig ismerem, arra gondolok hogy nekik tetszik ez a felelősség és kockázat nélküli rambózás...csajozós beállás, terpesz nagyság habitus szerint, szerelvény igazgatás...mondom, nincs ebben semmi kockázat, csajozós fesztivál ez...persze, ha közibük baszna egy izét egy burnuszos, mingyá' kiesne a rágógumi (csivingum) az arcukból, meg lenne atomvillanás jobbról-balról, vagyis hasra vetődés. És gyalogsági ásóval lövészteknyő kidózerolása normaidőre, kézierővel, kéziszerszámmal. Menne a betonba is ez nekik, csak hát az égvilágon senki nem akar ezek közé odabaszni semmit és nem azért, mert be vannak jó vastagon öltözve, hanem azért, mert semmi hírértéke se nincsen. :D

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:
Tényleg nem a kötözködés szól belőlem, de ezek nem állítottak meg ott az égvilágon senkit, nem vizsgáltak át folyamatosan autót sem, csak posztoltak ott, mint egy posztos sarki rendőr mínusz 16 fokban...vagyis mereven, mint a lófasz. Majd vegyék észre a sértődékeny kisasszonyok, hogy nem sarki dolgozót írtam és nőnemben. Ez nem egy EÁP volt, hanem olyan, mint Cecén az utcaszélen az őstermelő dinnyések...állnak és várnak. Ott a vevőre, itt meg arra, hogy leteljen a szógálat. Suzuki ide, vagy oda...

11110000 2016.03.25. 23:17:55

@Androsz:
"minden kormány kötelességszerűen megteszi ezt"
Hát nem teszi meg. A Belgiummal szomszádos Hollandiában még csak a készültségi fokozatot sem emelték.
Csak az olyan polularista, az emberekben a félelem elültetésére játszó faszok teszik ezt, mint Orbán.

"Ha valahol nagy baleset történik, ott megjelenik a miniszter, vagy a miniszterelnök, és együttérzően, ráncokkal a homlokán körbejárja a helyszínt."
Ez sem szokás, csak Orbanisztánban.

"De ha most kicsit jobban odafigyelnek a katonák, rendőrök az emberekre, kiszűrhetnek idegeskedő, gyanús alakokat."
Ezek a rendőrök meg katonák amatőrük, nem szűrnek ki senkit. Lehetnél a helyükben te is meg én is (bár én mondjuk lehet, hogy többet kiszűrnék, mint ezek, katonaként annak idején deszantos voltam, tanítottak ezt-azt).

"A gépfegyver azért kell a TEK-esnek, hogy látsszon, hogy ő TEK-es"
És ez konkrétan ki a francot érdekel? A TEK-eseken meg az Orbán-híveken kívül.
A gyanús ember NEM rohan a tömegbe, sőt, igykszik úgy viselkedni, hogy ne legyen gyanús, és erre kiképzést is kap.

"csak úgy lehet megtalálni, hogy beleolvashatunk minden nyamvadt e-mailbe, akkor az diktatúra"
Igen, az diktatúra. Ekkora faszságot a világ nem hallott. Orbán egy paranoid barom (az, hogy rossz célokra használná, nem is kérdés).

"Az a baj, hogy el is olvassuk."
Nem. Az a baj, hgy nem érted meg, és utána hülyeségeket írsz.

11110000 2016.03.25. 23:18:39

@paráznabillegető:
Bármennyire is próbálod magad álcázni, sajnos, ez a valós éned.

11110000 2016.03.25. 23:22:07

@Androsz:
Az átkelőpontokat.
De ezek nem azok,

Nem, itt a hozzád hasonló nem gondolkodók etetése a cél.
Ráadásul az IRA óta eltelt 20 év, és közben a technika többet fejlődött, mint az előtte eltelt 4 milliárd évben. Ennek ellenére aki bombát akar eljuttatni valahova, az el fogja. A technika ezt még mindig nem tudja meggátolni. Se röntgen, se lézer, se semmi egyéb. A nitroglicerin pont úgy néz ki ezeken, mint a víz.

A cél a hülyék átverése. Esetedben sikerrel járt.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.03.25. 23:22:40

@Tomiko: "médiabirodalmat építenek, hogy csak az ő igazságukat hallják"

RTL Klub, ATV, Index, Origo... Elképzelem, ahogy ezeket magába olvasztja a Nagy Vezér Médiabirodalma... Ja, és naponta megírják, hogy a sajtószabadság megszűnt.

Ettől függetlenül én sem helyeslem az eredetileg ismertetett törvénytervezet elfogadását. Hogy most mi van az asztalon, azt nem tudom. Sajnos most egyetlen dolog sem jut eszembe, amiben azt remélném, hogy az MSZP, DK, LMP fog megvédeni a kormányoldal intézkedése ellen. Ha majd akad ilyen eset, akkor majd elkezdek aggódni.

11110000 2016.03.25. 23:25:51

@hetykusz:
Összefüggéstelen baromságokat írsz.
A hóra a katasztrófavédelemnek kellett volna felkészülni, a terroristákra a titkosszolgálatnak.
A TEK-nek egyikhez sincs semmi köze, ők Orbán testőrsége, és csak a létjogosultságukat akarják bizonygatni ezekkel a látványos, de valójában semmire sem jó kivonulásokkal.
Kár, hogy a hozzád hasonló gondolkodásképtelenekből ennyi van az országban. Még nagyobb kár, hogy szavazati jogot is kaptatok ennyi ésszel.

11110000 2016.03.25. 23:27:25

@Androsz:
Ezek egyike sem állami pénzből működik.
Az MTVA igen, és már a TV2 is.
Fel bírod fogni a különbséget, vagy el kell menned agyedzőhöz?

monddazigazatmar 2016.03.25. 23:40:35

@Tomiko:
Nincs igazad, marha könnyen leválthatóak. Csak eggyel többen kell szavazni másra. Hagyjuk már az olyan hülyeségeket, hogy hagyományosan balos vagy jobbos kerület - basszus, ha tényleg van négymillió éhező, akkor az nem szavaz arra, aki miatt éhezik.
Az ellenzéknek meg marhára fáj amikor nem kérdezik meg vlaamiről, mondjuk az alkotmányzozásról. Egész konkrétan az fáj nekik, hogy nem az van, amit ők akarnak.

Pont olyan dolog, mint az állandó duma, hogy "nem egyeztettek szakértőkkel". Azt jelenti, hogy nem egyeztettek a MI szakértőinkkel, illetve nem az van amit mi mondunk. Mert akármennyire is fáj, pont ugyanolyan "szakértők" ülnek mindkét oldalon - ezt értsd akár pozitívnak, akár negatívnak.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.03.25. 23:44:54

@11110000: "Hollandiában még csak a készültségi fokozatot sem emelték.
Csak az olyan polularista, az emberekben a félelem elültetésére játszó faszok teszik ezt, mint Orbán."

Meg a New York-i polgármester.

Deszantos voltál? De jó, én meg zöld sapkás! Majd összejövünk néha egy kis beszélgetésre, ahol lediktálhatod nekem a készülő könyvedet a fegyveres erők helyes felkészítési metódusairól.

"Orbán egy paranoid barom (az, hogy rossz célokra használná, nem is kérdés)."

XD Ez tetszett. Márminthogy Orbán a paranoid.

"» ráncokkal a homlokán körbejárja a helyszínt.« Ez sem szokás, csak Orbanisztánban."

No, ez mutatja, hogy mennyire komolytalan, amiket beszélsz. Írd be a Google-ba, hogy "a helyszínre utazott", és kezdd szemelgetni a termést.

"aki bombát akar eljuttatni valahova, az el fogja"

Nem fogja. Itt sem sikerült, novemberben Párizsban sem sikerült minden bombát célba juttatni. De rendben, elfogadom, kár erőlködni, a terroristák úgyis ott és akkor robbantanak, ahol akarnak. Orbán meg vonja vissza az utcáról a rendőröket, tök fölösleges a járókelőket méregetni, csak pénzbe kerül, szarjunk az egészbe, mint Hollandia. Telefonálj pár újságírónak, tarts egy rövidke sajtótájékoztatót, mondd el a tervet, aztán lássuk, mit írnak akkor a sajtómelósok, meg a kommentelők.

monddazigazatmar 2016.03.25. 23:45:40

@11110000: Figyelj már te idióta! Szerinted az összes ténykedése a TEKnek meg a magyar titkosszolgálatnak annyi, hogy odament ez az egy fekete páncélos? Azért mert ennyit látsz? Tényleg ennyire hülye vagy?
Szerinted mondjuk a reptéren nem nézik a kamerákat, nem állnak figyelők?
Igen, baszod, azért kell a felvonulás, meg erődemonstráció, hogy a nép érezze, hogy vigyáznak rá.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.03.25. 23:52:09

@11110000: "Ezek egyike sem állami pénzből működik."

Ezt én is sejtem. És? Lehet, hogy mégiscsak van média, amelyből ezután is megtudhatjuk az igazat és csakis a tiszta igazat? Akkor miért izgassam magam azon, hogy néhány tévécsatornában nem a liberó duma hallható?

Ez a médiabirodalom-mánia elég beteges.

Inkább mondja meg már valaki, hogy Kölnben hogyan maradt négy napig titokban a szilveszteri cirkusz, a twitterezők és hasonlók világában. Mert eddig azt hittem, hogy már nincs olyan hír, rémhír, csúsztatás, hazugság, szónoklat és ellenszónoklat, amely ne jutna el percek alatt azokhoz, akiket érdekelhet.

Ricordo 2016.03.25. 23:53:18

@Androsz: Rosszul tudod. Amit "elhárítás"-nak neveztél a hozzászólásodban, az a terrorizmus esetén jelenleg a TEK feladata. A rendőrség átszervezésekor a TEK a terrorelhárítás titkosszolgálati részét is megkapta. Rajtuk kívül csak az IH és a katonai területen a KNBSZ (a KFH jogutódjaként) foglalkozhat ezzel, de csak külföldön.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.03.26. 00:28:42

@Ricordo: Elfogadom a javítást, köszönöm. "TEK-es"ként gyakran csak a maszkos-puskás fickókat emlegetik, ebben az esetben én is ezekre utaltam. Nekik feltehetően vannak olyan feletteseik, akik nem harci díszben járkálnak, és nem is az a dolguk, hogy leterítsenek egy veszélyes alakot, hanem ők azok, akik rámutatnak a veszélyes alakra, meg azok, akik olvasgatják a baromi titkos e-mailjeimet. (Szinte csak spamet kapok, ezért igazán nem irigylem őket.) Én csak abban tudok reménykedni, hogy ők valamennyire szót értenek az oroszokkal és az amerikaiakkal is, mert ami itten a nagy európai aktatologató felderítésben mehet, abból sok hasznunk nem sok lehet.

Franciaországban utoljára talán de Gaulle idejében működött olyan titkosszolgálat, ami ezeknek a tetveknek a visszaveréséhez kell, mellesleg de Gaulle-t sok francia ma az utolsó jól szervezett állam vezetőjeként emlegetik még mindig (francia ismerőseim szerint). Ma őt Juncker sima egyszerűséggel diktátornak hívná, ahogy azt már tőle megszokhattuk. Na ja, rend és liberalizmus egymás ellentéte. Sajnos az EU már sokadszor bizonyította, hogy mekkora töketlenség az ellenőrizetlen országhatárok gyermeteg ábrándja. Nem fogok megdöbbenni, ha egyszer még meghallom, hogy melyik nagy terrorszervezeteket támogató háttérhatalom pénzelte a belső határok ellenőrzésének felszámolásáért hadakozó politikus nagyurakat, amikor ezt a baromságot a kontinensre kényszerítették.

Tomiko 2016.03.26. 09:16:54

@monddazigazatmar: Igyekszel logikus magyarázatot adni, de pont ezért nem jókat írsz. Az átlagos szavazó nem logikus, sőt buta. Azt nem tudnák megmondani milyen országokkal határos Magyarország. Tehát a jelenlegi rossz körülmények kizárólagos oka az elmúlt 8 év. Mert a közmédiát nézik. Mert megkapják a cirkuszt (migránsok, EU, csúnya Brüsszel, csúnya Amerika stb.) és van még kenyerük. És nem a szegény ember tehet saját sorsáról, hanem a kommunisták, külföldiek, és mindenki más. Ez tetszik a sikerteleneknek. És most nem a fideszt szidom, a szavazóit. A fidesz lop, az mszp is lopott. CSak amikor kiderül az mszp szavazók 80%-a azonnal elpártol, a fidesz szavazók csak azért is a mi Viktorunk. Éljen sokáig.

gázóra ellenőr 2016.03.26. 09:49:39

@Androsz: "Na ja, rend és liberalizmus egymás ellentéte." - Ezt honnan vetted?

gázóra ellenőr 2016.03.26. 09:53:31

@monddazigazatmar: Ez azon kivételes esetek egyike, amikor egyetértek veled.

11110000 2016.03.26. 13:11:20

@Androsz:
Ne kamuzz, a magyar néphadseregben/magyar honvédségnél soha nem voltak zöldsapkások, az az amerikai hadsereg deszantalakulata.

"Lehet, hogy mégiscsak van média, amelyből ezután is megtudhatjuk az igazat és csakis a tiszta igazat?"
Lehet, de az állami tévék nem ezek, ott ugyanis folyamatos hazudozás és hírhamisítás megy 2010 óta. Bírósági ítéletek is vannak az ügyben.

@monddazigazatmar:
Idióta a kedves rokonságod és te magad.

" a reptéren nem nézik a kamerákat, nem állnak figyelők"
És mi a lófaszt vesznek észre, megy egy ember táskával?
Ja, hogy az összes ember táskával megy?

Ez nem erődemonstráció, ez parasztvakítás a hozzád hasonlóknak, és a nép nem azt érzi, hogy vigyáznak rá, hanem hogy már megint fölöslegesen szórják a pénzét.

Titkosszolgálat pedig nincs, ezt a feladatot a TEK látná el, csak kár, hogy ehhez a munkához nem elég Orbán haverjának lenni, érteni is kellene hozzá, csak olyan embereket elfelejtettek felvenni a TEK-be. Az egybites agyú kigyúrt kopaszok erre alkalmatlanok.

Ennyire azért nem kellene hülye fideszesnek lenni.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.03.26. 14:34:53

@gázóra ellenőr: A liberális ötletek heves védelmezőinek cikkeiből, posztjaiból és kommentjeiből szűrődött le bennem tanulságként. Nehéz visszakeresgélni 8-10 év sajtótermésében, de sokszor volt olyan, amikor elhangzott a "rend" szó, és erre automatikusan a "fasizmus" lett a vád. Azt is sokszor olvashatuk, hogy ha nem szabad mindent, akkor az egypár fura gondolkodású ember számára rögtön a szabadság megvonását jelentené. Egy szabadságban az embernek ne mondják meg azt, hogy mit tegyen, ez a liberalizmus nálunk megfigyelt téves túlértelmezése, holott maga a liberalizmus eredetileg csak egy gazdasági modell volt. És jönnek a nagyon okosok azzal, hogy a liberalizmus a liberté szóból származik, és na ugye. Sok-sok ilyen vitában vettem részt, mert képtelen vagyok szó nélkül hagyni a hülyeséget, ha az az én életemet támadja. Márpedig az, hogy a liberálisnak ne legyen megtiltható semmi, akkor sem, ha a környezete számára terhes, az az én életemet, életvitelemet, életkörülményeim fenntartásának alapelveit támadja.

A rend az, amikor a közösségnek vannak szabályai, amelyeket nem szükséges egyenként törvénybe foglalni, hogy perben kelljen küzdenem azért, hogy valami természetes elvárást egy liberális betartson. A rend gerincét ugyanúgy jogszabályok alkotják, de azok nem a kóstolgatható határokat jelentik, hanem vezérelvként mutatja a közösség íratlan szabályainak az irányait is. Az intelligens, kulturált, illemtudó ember ezeket betartani próbálja akkor is, ha törvény erre őt nem kötelezi. A rend azt jelenti, hogy a bunkó csak egy bunkó, nem pedig egy szabadságjogaival élő egyed. Azok, akik bunkók, ezt persze (bunkó módon) állandóan támadják, és számukra a fasizmussal mosódik egybe, mintha legalábbis fogalma lenne a fasizmus, diktatúra, elnyomás valódi megjelenésének lehetőségeiről.

@11110000: Nem kamuzok, én az amerikai hadseregben szolgáltam zöldsapkásként, utána itthon én oktattam olyan kiképzőket, akik téged deszantossá faragtak, már ha tényleg az voltál.

"az állami tévék nem ezek, ott ugyanis folyamatos hazudozás és hírhamisítás megy 2010 óta."

Ezek szerint sokat nézed az állami tévéket. Ez szerintem nagyon jó, mert az ember olyanról mondjon véleményt, amit ismer. Én az elmúlt egy évben sokat néztem az M1-et, és állítom, hogy a hitelessége kielégítő. Egyébként az ellenzéki véleményeket is meg szokták mutatni, aki pedig kíváncsi azok teljes, részletes tartalmára, gondolkodó emberhez illően megkeresi azokat is, aztán levonja a tanulságot.

Szűk látókört sejtet az a vélemény, hogy a nem állami tévé mondja el Az Igazat, az állami tévé pedig állandóan hazudik. Akkor is, amikor az ellenzék tagjai között történik valami helytelenség.

Hülye ember az, aki állandóan csak azt akarja hallgatni, hogy mi a rossz. Az állami tévé elmondja azt is, hogy mi a jó, aztán te szépen elrendezed magadban a hallottakat.

"érteni is kellene hozzá, csak olyan embereket elfelejtettek felvenni a TEK-be. Az egybites agyú kigyúrt kopaszok erre alkalmatlanok."

Nyolcbites, téged hívnak meg, hogy vizsgáztasd le őket? Vagy honnan tudsz róluk ilyen biztosat? És olyan biztos vagy abban, hogy a titkosszolgálat csak kigyúrt kopaszokból áll, vagy azt hiszed, hogy amit a fényképeken látsz, annyi a TEK? És anyád a hülye fideszes, nem én, csak te nem tudsz elképzelni olyan komplikált dolgot, hogy valaki nem azt mondja, amit te, és mégsem fideszes.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.03.26. 20:24:37

@Tomiko: " Tehát a jelenlegi rossz körülmények kizárólagos oka az elmúlt 8 év. Mert a közmédiát nézik. "

A tévéműsorokkal foglalkozó posztok és cikkek állandóan azt mondják, a felmérésekre hivatkozva, hogy az RTL Klubot nézi minden valamirevaló ember, a TV2 van a második helyen, a köztévé pedig labdába sem rúg. Melyikőtök téved?

chrisred 2016.03.27. 06:41:53

@Androsz: "maga a liberalizmus eredetileg csak egy gazdasági modell volt"

Tévedés, a liberalizmus a jogegyenlőséget hirdető társadalmi modell volt, a feudalizmus születésen alapuló előjogaival szemben.

"Egy szabadságban az embernek ne mondják meg azt, hogy mit tegyen, ez a liberalizmus nálunk megfigyelt téves túlértelmezése,"

Ez valóban téves értelmezés, a liberalizmus eszméje szerint az állam nem mondhatja meg a polgárnak, hogy mit tegyen, mert a polgár szabadságjogai egészen addig sérthetetlenek, amíg egy másik polgár hasonló szintű jogát nem korlátozza vele.

István Tamasi 2016.03.27. 10:17:30

@$pi$: Tessék mondani miről, hogyan ismer fel egy utas egy terroristát? Netán együtt voltak kiképzőtáborban?

Tomiko 2016.03.27. 22:04:45

@Androsz: Az RTL nézettsége gondolom a fő műsoridőben a legjobb. Egyénként nem tudom honnan veszed, hogy a TV2 nézettsége sehol nincs. Eddig ment a versengés az RTL-el. A közmédia Híradóban szintén elég választási győzelemhez.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.03.28. 15:44:33

@chrisred: Az utolsó félmondatod a kulcs, amivel az a baj, hogy a sokak számára zavaró, irritáló liberálisok, sőt, liberalisták ezt vagy nem ismerik el, vagy irreális a megítélésük arról, hogy mi korlátoz egy másik embert. Az útmutatást az "illem", "jó modor", "közerkölcs", "közízlés" adná, de mivel azok nem jogszabályok, a liberalisták nem ismerik el a mértékadóságukat. Az állandó konfliktus magva ennyi. A közösség számára zavaró liberalisták egyszerűen neveletlen parasztok.

@Tomiko: " a TV2 nézettsége sehol nincs"

Ilyet nem mondtam. Csak azt, hogy ők az állandó második, a kimutatások rendszeres közzétevői szerint. A comment.com blog és az Origo rendszeresen foglalkozik ezzel. (Például: cimkezes.origo.hu/cimkek/nezettseg/index.html) A köztévé nézettsége a híradók idején sem ugrik meg, ez alól kivétel volt, amikor a migránsok a határt ostromolták, és az M1 az egyetlen, ahol erről részletesen lehetett informálódni, helyszíni tudósításokat, videókat látni. Kifogástalanul látta el a feladatát, ezt a legtárgyilagosabb szándékkal állíthatom. Ha az emberek abban az időben szokatanul nagy arányban nézték, annak az volt az oka, hogy a többi tévéből nem sokat tudtak meg az eseményekről, fontosabb volt a sok autóbaleset és kispanda.

Az az állítás, hogy az emberek a köztévé híradóját nézik, emiatt garantált a tömeges agymosás, alaptalan, ezt ellenőrizni lehet a diagramokon. Az pedig, ami állandóan zavarja a kommentelők egy részét, nevezetesen hogy az M1-ben a kormány tevékenységének jó oldalairól sokat lehet hallani, engem egyáltalán nem háborít fel. A kormánynak is joga van elmondani valahol a saját álláspontját. Az nem híradás, ha mindig mindenhol csak a rosszat hallhatjuk. És lelkileg is szükség is van néhány jó hírre, mert egyébként már felkötném magam a végtelen nyomorról szóló depressziótól. Az értelmes ember össze tudja rakni magában a részleteket, amiben az a baj, hogy az emberek többsége ehhez sajnos nem elég értelmes.

Az nem kormánypropaganda, ha azt látjuk valamilyen műsorban, hogy vannak szép városok, tájak, a jókedvet, boldogulást kereső, tenni hajlandó emberek. És a köztévén ilyen műsorokat is lehet látni, mialatt más tévéken a sorozatokon és reklámokon lehet kérődzni. Mindenkinek érdemes lenne kipróblni néha. Főleg azoknak, akik arról fröcsögnek, hogy a köztévé kormányszócső és váááá. De nézni persze nem szokták.
süti beállítások módosítása