B1 blogcsalád



Kínzó kérdések, amelyekre Erdősinének, Kubatovnak és Orbánnak válaszolnia kell

2016. február 26. - nickgrabowszki

Azt állítja Erdősiné, hogy 

1. nem pártmegbízásból cselekedett,

2. a népszavazási kérdéssel a vasárnapi boltzár támogatása a célja.

Ezzel kapcsolatban azonban több kérdés is fölmerül.

  • Ha nem pártmegbízásból cselekedett, akkor mivel magyarázza a Fradi Security tagjainak jelenlétét kedden, a népszavazási kérdés leadásakor?
  • Miért voltak náluk Erdősiné beadványainak másodpéldámyai?
  • Miért ők időbélyegeztek Erdősiné helyett?
  • Miért zaklatták a jelenlévő szocialistákat?

ck.jpeg

Az FTC tagadja, hogy a klub biztonsági emberei voltak Erdősiné kísérői.  De ebben az esetben Kubatovék mivel magyarázzák, hogy a kopaszok

  • azt állítják, hogy a Fradi Security alkalmazottai,
  • a cég mellényeiben és pólóiban fotózkodnak,
  • a képek szemmel láthatóan az FTC rendezvényein, a pálya mellett, az egyszerű nézők által nem látogatható helyeken készültek, 
  • a meccsre járók felismerik őket
  • Kubatov titkárával kifejezetten jó viszonyt ápolnak?

Erdősiné Kubatov börtönviselt embereinek törvényellenes támogatásával egy olyan népszavazási kérdést nyújtott be, amelyik a Fidesz érdekeit szolgálja. Erre utal például, hogy a kérdésére adott IGEN válasz a boltzár fenntartását támogatná.

  • De mi szükség van népszavazást kezdeményezni egy fennálló helyzet, egy érvényben lévő törvény támogatására?

elne.jpgEgy népszavazás a köztudomás és a jog szerint is arra való, hogy változást hozzon. Hogy kötelezettséget keletkeztessen. Egy országos népszavazás az Országgyűlés számára keletkeztet kötelezettséget. Ti., hogy foglalja törvénybe a referendum eredményét.

A boltzárat pártoló Erdősiné a kérdés benyújtásával azt kockáztatja, hogy a felmérések szerint a törvényi korlátozást elutasító választói többség a helyzet megváltoztatására kötelezi a parlamentet.

Persze ezt kivédheti azzal, hogy eszébe sincs aláírást gyűjteni, és ezzel négy hónapig blokkolja új kérdés benyújtását. A jószándékát azzal bizonyíthatja, hogy intenzív aláírásgyűjtésbe kezd. De ha - mint állítja - nincs köze pártokhoz, akkor

  • milyen infrastruktúrára tervez támaszkodni a több százezer szignó összegyűjtéséhez?

A Fidesznek például nincs ilyen gondja a kvótaügyi népszavazásánál: a korábban összegyűjtött 2 millió ember személyi adataira támaszkodva pillanatok (na jó, 1-2 hét) alatt prezentálhatják szükséges mennyiséget.

Orbán népszavazásnak legnagyobb problémája nem is a törvénytelensége, hanem az értelmetlensége. Az Európai Tanácsban a kormány képviseli Magyarországot, nem a parlament. A kormányt Orbán vezeti.

  • Mi szüksége volna tehát egy népszavazással kötelezni az Országgyűlést egy olyan törvény meghozatalára, amelyik teljesen irreleváns a kérdésben?

Emellett a parlamenti többség a szintén Orbán által vezetett Fidesz-KDNP kezében van. A véleményük ismert.

  • Mi akadályozná tehát meg őket, hogy olyan törvényt hozzanak az ügyben, amilyet csak szeretnének?

Amennyiben ezekre a kérdésekre Erdősiné, Kubatov és Orbán nem tud meggyőző magyarázatot adni, akkor elkerülhetetlen az alábbi következtetések levonása:

1. Erdősinét Kubatov emberei védték.

2. Esze ágában nincs aláírásokat gyűjteni.

3. Célja a vasárnapi boltzárról szóló népszavazás kiírásának megakadályozása.

4. Kubatov embereinek jelenléte azt bizonyítja, hogy az akciót a Fidesz szervezte.

És persze végül: Orbán értelmetlen népszavazásának nincs több tétje, minthogy elterelje a figyelmet arról, hogy

adminisztratív trükközések helyett már fizikai fenyegetéssel lehetetleníti el a Fidesz a politikai véleménynyilvánítást.

Mert lehet ugyan népszavazni Magyarországon, de csak arról, amiről Orbán Viktor akarja.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr508420384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sallman 2016.02.26. 11:58:42

Semmi rendkivuli esemeny nem tortent,csak mukodott a blokkolasgatlo........

Morfologista 2016.02.26. 12:04:19

"milyen infrastruktúrára tervez támaszkodni a több százezer szignó összegyűjtéséhez?
A Fidesznek például nincs ilyen gondja a kvótaügyi népszavazásánál: a korábban összegyűjtött 2 millió ember személyi adataira támaszkodva pillanatok (na jó, 1-2 hét) alatt prezentálhatják szükséges mennyiséget."

A kormány kiírhat népszavazást, nem kell nekik aláírást gyűjteni :D

csak egy néző 2016.02.26. 12:06:56

@Morfologista:
A kormány mire írna ki népszavazást? Maga ellen?

2016.02.26. 12:26:53

OV csak annyit mondott szűk körben, hogy nem szeretne népszavazást. A csicskák értettek a szóból és mindent elkövetnek, hogy a vezér kívánsága teljesüljön. Végül is Hitler sem állt ott minden kivégzésnél, de valahogy mégis őt okolja mindenki. És benne is sokan hittek az utolsó pillanatig.

IamTwo 2016.02.26. 12:34:53

Viktor által lengetett népszavazási kérdés nem is arra irányul, hogy az Ogy olyan témában hozzon jogszabályt, amiben nem illetékes, hanem csak egy "konzultáció", hogy valamiféle plusz legitimitást szerezzen és elmondhassa, hogy valóban a választók véleményét képviseli.

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.02.26. 12:47:23

Hazudnak a mocskos fideszes bűnözők és kész, kár erre ennyi szót vesztegetni.

Mérnork 2016.02.26. 13:23:33

"A boltzárat pártoló Erdősiné a kérdés benyújtásával azt kockáztatja, hogy a felmérések szerint a törvényi korlátozást elutasító választói többség a helyzet megváltoztatására kötelezi a parlamentet."
Akkor mi a gond ezzel? Össze kell szedni elég embert és nemmel savazni, oszt midjárt leromboltátok az orbáni diktatúra egyik tartóoszlopát.... ;-))))

Köldök_szösz 2016.02.26. 13:47:54

@Mérnork: öh ha rendesen elindult volna a népszavazás akkor le is lenne már rombolva.

2016.02.26. 14:46:18

@Mérnork:
Az íveket a benyújtó kapja meg, szóval hiába gyűjtenék össze mások az aláírásokat, abból nem lesz népszavazás. Ügyesen megcsinálták ezt a narancsos kommunisták.

Weißkopf 2016.02.26. 15:39:09

Nyilvánvaló, hogy Erdősiné célja csak az MSZP megelőzése volt. Miután beadta (helyette Varró Dániel) a kezdeményezést, már el is felejtette, hogy ott járt, a bankszámláján pedig megjelent a fidesztől beígért csinos összeg. És négy hónapig el van temetve a vasárnapi boltbezárásról lehetséges népszavazás. Uff!

BiG74 Bodri 2016.02.26. 16:05:48

@Weißkopf:
Szerintem a kopaszok ilyen szempontból a legtisztábbak az ügyben. X forintért csinálták amihez értenek, azt amire amúgy is alkalmazzák őket.
A nőből viszont kinézem, hogy agyhalott pártdroid, aki kora ellenére képes vakhevületében azt is megtenni a pártjáért, aminek ellenoldalról való történése esetében századrészéért is az utcán verné a dobot fújná a sípot.

Apropó, nem lehetne, most már az ellenzék részéről is megszervezni, hogy amikor valamelyik fidesznyik kiáll hazudozni, belefojtanák a szót egy kis sípolással?

$pi$ 2016.02.26. 16:06:27

@Weißkopf: "bankszámláján pedig megjelent a fidesztől beígért csinos összeg"

Mert biztos pénzt kért és nem azért adta be, mert meggyőződéses vallási fanatikus. Gondolod, hogy egy ilyennel "csinos összeget" lehet keresni. Micsoda naivitás.

Netuddki. 2016.02.26. 16:20:34

@$pi$: "Gondolod, hogy egy ilyennel "csinos összeget" lehet keresni. Micsoda naivitás."

Hát, te csak tudod...

Muhaha!

Weißkopf 2016.02.26. 16:25:03

@$pi$: Hogy is mondta Salamon Béla? VAN az a pénz (mármint amennyiért emberek mindenre hajlandók). Fanatizmusában odáig ment, hogy verőlegényekkel kísértette magát, akiknek a kezében az ő beadványának másolata volt. Hogy milyen véletlenek vannak!

BiG74 Bodri 2016.02.26. 16:26:07

@$pi$:
Pontosan ez a baj a fidesz háza táján.Politikai meggyőződésűk erősen jelenkori kicsavart muszlim beütésű:
-az ellenféllel szemben minden megengedett
- csak egy nézőpont létezik, azt pedig mindig az aktuális rajongásig sztárolt vezető nyilatkozza ki, persze isten, vagy a nemzet megkérdőjelezhetetlen nevében
- aki nem tér meg az másodrendű, vagy elpusztítandó
- a közösségük nen közös értékekre épül, hanem közös kiválasztott (sátánizált) ellenfelek elpusztítására, minden áron, bármilyen módon.

Ugyanakkor tisztes álcák mögé bújnak, és annak a rendszernek a vívmányait használják, melyben nem hisznek, és belülről rohasztják azt.

Erő e-meló 2016.02.26. 16:29:28

Ez a meccs már elment a Maszopnak. Nem baj, a jövőben lehet még belőlük a Fradinál labdaszedő. Annál többre nem is valók

Weißkopf 2016.02.26. 16:29:53

@BiG74: Ez jó volna, de a vége valószínűleg az lenne, hogy ugyanezek a terrorlegények vennék el a sípot a baloldali nyugdíjasoktól és rugdosnák meg őket "rendfenntartás és a botránykeltés megakadályozása" címen. A rendőrség pedig jogszerűnek találna mindent.

Weißkopf 2016.02.26. 16:32:10

@Erő e-meló: te csak tudod, nyilván ott hörögsz a B középen, miután labdaszedőnek már koros vagy.

Erő e-meló 2016.02.26. 16:32:47

@BiG74:
Amit leírtál, pontosan ráillik a libsikre. Csak úgy néz ki hogy nem a Zorbán végzi papírkosárban, ahogy beígérték neki, hanem ők

BiG74 Bodri 2016.02.26. 16:45:27

@Weißkopf:
Sanszos, így viszont azt hiszik, nekik mindent lehet.

@Erő e-meló:
Tipli vissza juhnyájba, mert az engedély nélküli bégetésért a juhász mérges lesz és rádküldi valamelyik kis csahost. Persze lehet, hogy tévedek és a kis csahos ugat éppen itt bele a világba.

Weißkopf 2016.02.26. 16:48:05

@BiG74: " a közösségük nem közös értékekre épül": tévedsz, van közös értékük, méghozzá kettő: a hatalom és a pénz. Előbbit minden áron megtartani, utóbbiból minél többet szerezni (leginkább persze a köz és az EU pénzéből).

Erő e-meló 2016.02.26. 16:53:23

@BiG74:
Látom nagyon be akarod bizonyítani, hogy a pontokat saját magadról írtad

$pi$ 2016.02.26. 16:57:10

@________________: "Muhaha! "

Körülbelül 100%-al vagy kevésbé vicces mint ahogyan gondolod.

BiG74 Bodri 2016.02.26. 17:04:52

@Weißkopf:
Hát nem kimondottan ilyen értékekre gondoltam.

@Erő e-meló:
Te csak ne erőltesd a gondolkodást, mert a végén még sérül az érzékeny idegrendszered, meg hát a gazdijaid nem is szeretik, ha az alattvalóik ilyenekkel próbálkoznak, veszélyes.

Wasfék 2016.02.26. 17:22:39

fel kell jelenteni BTKban benne van hogy aki népszavazást akadályoz az 3 évig terjedő. az ő célja pedig kibaszott egyértelműen az.

Afrika steht an der Elbe 2016.02.26. 17:24:23

Láthatóan kerülitek a merkeli náci Németország kvóta-programját, mint macska a forró kását.

El is hiszem. Kurva kínos 70 éve abból élni, hogy nácik így, nácik úgy, aztán hirtelen beállni a merkeli prodzsektbe. Ami röviden úgy néz ki, hogy a németek kiválogatják, aki kell nekik, a resztlit pedig vonatra rakják és elküldik keletre.

BiG74 Bodri 2016.02.26. 17:43:45

@Afrika steht an der Elbe:
Láttad a blog címét?
Amúgy kapja be a merkel. Én speciel szívesen fogadnàm a menekülteket az első perctől fogva, kaja-pihi-regisztráció (akár fals adatokkal), nyilatkozat a tényről, hogy senki sem akar itt Magyarországon időzni, oszt busz, vonat, sógor, vissza senki.
A jóanyját annak ribinek aki a nagy igazságtudatában megfarkalja azokat az alapelveket, melyért állítólag küzd, pont úgy mint az őszhajú de tisztelhetetlen nő az NVI ben.

Erő e-meló 2016.02.26. 18:13:55

@Afrika steht an der Elbe:
Hirtelen qrva fontos lett nekik a boltok vasárnapi nyitvatartáása, pedig állítólag nincs is pénze a zembereknek, akkor meg nem mindegy?

fidesz maszop dk egykutya 2016.02.26. 18:30:09

@Afrika steht an der Elbe: ki lett adva, hogy terelni kell a magyarország szempontjából jelentéktelen migráns hiszti felé? Ez a téma már kifulladt "elvtárs", csak nyáron volt használható.

Afrika steht an der Elbe 2016.02.26. 19:43:34

@fidesz maszop dk egykutya:
Hát, abban tényleg igazad van, hogy milliók honfoglalásánál százszor fontosabb, hogy tudjál magadnak impulzuscsokit venni vasárnap.

Jut eszembe. A merkeli náci Németországban sincs nyitva vasárnap a Spar. A kurva életbe, ilyenkor mi van?

willcox 2016.02.26. 21:12:54

@Erő e-meló: Ezért vagy droid, mert ilyeneket írsz. Ha növesztettél agyat használd.

Komoj László (törölt) 2016.02.26. 21:29:57

úhy kell a piszok kommunistáinak

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.27. 01:12:25

A "mivel magyarázza" kérdések jelentős részére kézenfekvő a magyarázat. Ő és a férje, mint volt Fideszes valószínűleg, minden külső utasítás nélkül is rühelli az MSZP-t és ott tesz keresztbe, ahol tud. Rutinos politikusfeleségként ért is ahhoz, hogy szívassa őket. Volt Fideszesként megvoltak a kapcsolatai is, amiket a célt ismerve könnyű volt elérnie akár saját céljai érdekében.

Melyik pártban tud sok volt Fideszes, jobboldalit maga mellé állítani, csinál szívesen komplett idiótát a baloldalból és tűnne szívesen demokratikusnak?

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.27. 03:28:46

@Mérnork: Az a baj, hogy a kérdést el is kaszálhatják, ha a kérdés rossz, akkor is fogja a témát.

És megjegyzem, ez a mostani bohózat sajnos kb. mindegyik pártnak érdeke volt.

fidesz maszop dk egykutya 2016.02.27. 13:05:45

@Afrika steht an der Elbe: nincsenek milliók, sem honfoglalás. Az van, hogy ti szétlopjátok az országot. Ennyi. 1919 óta folyamatosan ezzel próbálkoztok.

Pont úgy rettegtek nem létező bevándorlóktól, mint a libsik, a nem létező náczykoktól :D
süti beállítások módosítása