B1 blogcsalád



Ezért felelős a Fidesz a szegedi lány összeveréséért

Állítsunk minden pofon mellé egy Habonyt!

2015. július 23. - Egyenlítő blog

Van-e idegengyűlölet idegen nélkül? Ha van antiszemitizmus zsidók nélkül, akkor nyilván ez az idegengyűlöletre is igaz. Amikor Lázár János valami olyasmit mond, hogy persze, hogy megvernek mifelénk embereket, ha bevándorlónak nézik őket, ugyanis ezt teszi a bevándorlás, akkor

nem butaságokat beszél ez a nagyon cinikus és hataloméhes fiatalember, hanem tudatosan és gonosz mód uszít.

A Szegeden összetört arccsontú lányt ugyan minden valószínűség szerint egy részeg börtönőr verte agyba-főbe. De Lázár (és Orbán és a többi gátlástalan csirkefogó) pszichikai bűnsegédként felelős ezért. A konkrét verőembert talán elítélik, míg az uszítókat most még nem. De nyugalom, nincs itt még vége a történetnek.

A rossz hírem az, hogy most arra gondolok, hogy ezek a politikai machinátorok arra számítanak, egyszercsak pár „menekült” visszaüt, elver valakit, leüt, ha szerencséje van Orbánnak és társainak, meg is késeli az áldozatot. Szerintem már néhány kormánypárti lapnál meg is írták ellőre a cikkeket, amelyekben a liberalizmust, Gyurcsány és a biciklistákat átkozzák ezért – mert nyilvánvaló, hogy ők tehetnek erről.

A diktátorok szeretik a balhét, mert akkor jöhetnek ők rendet teremteni.

Ha nincs elég nagy felfordulás, akkor majd csinálnak. Nem egy nagy ügy ez annak, akiket egy egész pretoriánus magánhadsereg véd.

A trollhadsereg pedig az első füttyszóra mindenhol új erőre kapva átkozódik majd, bár jeles tagjainak ehhez különösebb apropóra sincsen szüksége. (Felteszem tíz perccel e cikk megjelenése után elég lesz pl. itt megnézni a kommenteket. )

malina_hedvig.jpg

Ami persze most történik az nem új. A világ tele van gátlástalan fickókkal, hány de hány hasonló történetet ismerünk. Most csak egyet idéznék fel:

Az akkor még Szlovákiában élő, magyar származású Malina Hedvig (a képen) nemzetisége miatti megverése joggal okozott óriási felháborodást Magyarországon. A pártok jobbról balról kiálltak a lány mellett, nagyon helyesen. S nem egyszer – főleg a magyar jobboldal felől - elhangzott, hogy bizony a sokszor magyarellenes érzelmekre játszó szlovákiai politika is felelős azokért a pofonokért, amelyeket a fiatal lány kapott.

Innen már nem túl bonyolult az ügy. Szegeden nagydarab magukat „nemzeti érzelműnek” tartó fiatalok össze vissza vertek egy fiatal lányt, aki magyar barátja védelmére kelt. A magyar barát ugyanis egy kicsit sötétebb bőrű az itteni átlagosnál, ezért. „Bevándorló bevándorló” felkiáltásokkal, óriási pofonokat osztottak ki azok, akik nem értik meg, hogy az a sok plakát arról, hogy elveszik a munkádat, a hírek, hogy nőket erőszakolnak meg a vonaton, netán a magyarázkodások, hogy betegséget terjesztenek – azokat ám nem kell rögtön verésre váltani, még ha ez bizonyos körökben logikus.

Nincs mindenkinek Habonya és Finkelsteinje. Nem mindenki tud még ebből is pénzt csinálni.

Van, akinek csak az ökle marad. Hát akkor azt használja.

Miért egy szegény börtönőrtől várnánk el, hogy megértse, ez az uszító kampány kerítésestűl, plakátostul csak arra szolgál, hogy

  1. egyrészt plakátok árát - közpénzből magánzsebbe lehessen áthelyezni,
  2. másrészt, hogy a mostanában kopó népszerűségű Fidesz adhasson a népnek megint egy ellenséget, akit lehet utálni, mert azt a nép egy jelentős része mindig is komálja.

Most egy nevenincs szóvivő után Lázár János is affélét mondott, hogy persze ehhez a veréshez nekik nincs közük. (Mert a nyilvános verést még nekik is kínos bevállalni, nekik a legjobb a gyáva sunyítás. Verjen más, vigye el a balhét, a haszon, politikailag és forintban pedig náluk.)

Felteszem, a kitűnő jogérzékkel bíró Szájer József volt az első, aki felkapta a telefont, hogy na, ezt azért már mégsem. Talán az ő Viktor barátjának is szólt, hogy szóljon már rá Lázárra.

És miért Szájer? Mert neki talán még van jogérzéke, lelkiismerete, és memóriája. Nem is olyan régen ugyanos ő adta át a Fidesz alapítványának a díját Malina Hedvignek, hangsúlyozva, nem azért kapja a díjat, mert 2006 augusztusában Nyitrán megverték, hanem azért, amit ez után a szomorú esemény után tett, vagyis kiállt jogaiért, mert tudta, hogy őt

egy közösség tagjaként érte támadás.

Nos, a szegedi leányt és barátját egy (vélt) közösséghez való tartozás miatt verték meg, próbált ugyan azzal védekezni, hogy de a barátom és én ugyanolyan magyar állampolgárok vagyunk, mint ti. Persze két pofon közt nehéz észérvekkel operálni.

Akárhogy is, ők a Fidesz uszító politikájának az áldozatai. Annak a hangulatnak, hogy „ezek” itt teljesen elszaporodtak, elveszik, megfertőznek és a többi. Ami Orbánnak egy finkeltseini tanácsra csak egy politikai geg, egy jó trükk, egy cinikus és számító manőver, az másnak az összetört arccsontja,a félig kivert szeme, a meglazult fogai. A rémületes élmény, hogy az oly békés Szegeden bármikor rátámadhatnak, csak azért, mert nem pont úgy néz ki, mint egy ún. fajmagyar.

Vannak, akiknek az efféle gyűlöletkampány csak jó bevétel, mert plakátot ad el, vagy éppen kerítést – de ott a nép egyszerű gyermeke, akinek már úgyis régóta viszket valakire a tenyere, már régen szeretne elverni valaki, lehetőleg úgy, hogy ebből ne legyen baja. Nyilván a gyengébbet kell, meg azt, akire rámutat a hatalom embere, hogy ő az ellenség.

Igen, Malina Hedvig óta legkésőbb, minden fideszesnek is tudnia kell,

ki a felelős az ilyen pofonokért.

Most éppen ők.

S aki közülük most kussol, az nemcsak szem a láncban, de felbujtó is ebben és minden elkövetkezendő hasonló gyalázatban.

Dési János

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr47648074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csatos Bambi 2015.07.23. 20:54:35

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:

"És a közhangulatot ki gerjeszti a TV, rádión, országos plakát hálózaton, sajtótájékoztatón"

Tájékoztatnak.

T Á J É K O Z T A T N A K

Az embereknek JOGUK van tudni, hogy mi folyik az ország déli határain.

A médiának meg KÖTELESSÉGE a tájékoztatás.

Csatos Bambi 2015.07.23. 20:55:43

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:

"Nemcsak hogy senkik nem vagytok ti Európában, hanem ti nem is bagytok Európába valók."

Te meg egy barom vagy.

sanyix 2015.07.23. 20:59:10

@Csatos Bambi: érdekes... és arról hogy mire költik a befizetett adókat, arról nem kötelesség tájékoztatni, azt nincs joguk tudni? Azért fizetni kell?

Hergelnek.

H E R G E L N E K

De nincs ebben semmi újdonság, mindig ezt csinálták, minden fél évben más ellen keltik a hisztit, a lényeg az hogy ne a mutyira és a lopkodásra figyeljen a buta tömeg.

Csatos Bambi 2015.07.23. 21:00:47

"Akárhogy is, ők a Fidesz uszító politikájának az áldozatai."

Melyik kijelentéssel követett el a kormány uszítást?

1. Azzal, hogy be kell tartani a magyar törvényeket? Hiszen ez igaz.

2. Azzal, hogy tiszteletben kell tartani a magyar szokásokat? Hiszen ez is igaz.

3. Azzal, hogy ne számítsanak itt munkára? Hiszen ez is igaz.

Csatos Bambi 2015.07.23. 21:01:21

@sanyix:

Nem hergelnek.

T Á J É K O Z T A T N A K

Sir Galahad 2015.07.23. 21:02:19

A szerzővel tökéletesen egyetértenék, ha

1. a plakátkampány előtt soha meg nem vertek volna színes bőrű embert Magyarországon a vélt vagy valós etnikai hovatartozása miatt
2. ha külföldön, ahol a magyar kormány egy darab plakátot nem helyezett ki, soha nem vertek volna meg színes bőrű embert a vélt vagy valós etnikai hovatartozása miatt

Egyébként korábban megmondtam, a tettes valószínűleg egy agresszív állat lehet, akinek már van a rovásán, és tessék, kiderült: volt már garázdaság miatt eljárás ellene - akkor, amikor még a plakátok nem voltak sehol.

Brix 2015.07.23. 21:06:06

@sanyix: "Képzelem hogy retteghetnek az emberek, akik nem is láttak még bevándorlót.. Elég csak elmenni Debrecenbe , de Budapesten , vagy Szegen is sokan vannak már ...Debrecent élhetetlenné teszik lassan, a lakosság fél a 20-30-as csordákban közlekedő " menekültektől" az ingatlanok leértékelődtek, stb...
@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: Orbán megvédi Európát és utat mutat a bevándorlás kezelésének módjában is. A nyugati közvélemény meg szurkol neki! úgy hiszem , ennél még csak keményebb lesz, hiszen látja az emberek támogatását!
@csak egy néző: A szerbek a leghülyébbek Európában, hiszen arra a Németországra engedik a százezres bevándorló tömegeket , ahol a szerbek (is ) szeretnének munkát vállalni....Önmaguk alatt vágják a fát!

illaim 2015.07.23. 21:08:05

@Brix: te fröcsögő troll! Mert aztán te érveltél? Egy senkiházi szar vagy az Orbán jugendből, vagy a hasonszőrű kormányzati Joseph Goebbels nevű propagandista brigádból! Nagyon remélem, a te rokonságodat is eléri a kormányzat gyűlölet kampánya, és a saját bőrödön fogod érezni, mit is jelent a felelőtlen uszítás! A felelősség vállalása nálad zéro, pont úgy mint a cigányoknál ! Vékony a cérna, és nem tudod mikor szakad! Ne provokálj!

Köldök_szösz 2015.07.23. 21:08:17

Én nemtom mi az igazság mert amennyit tudok azt is a médián keresztül tudom tehát... gondolom nem kell magyaráznom... viszont azt nem értem hogy elvileg a bevándorló manus beszólt az illetőnek aki megverte egy olyat hogy "jobban beszélek magyarul mint ti". Na ezt nem értem miért tette... Viszont azért az nagyobb gáz hogy a másik meg erre egy olyat reagált hogy széjjelverte a csajt vagy akárkit.

Csatos Bambi 2015.07.23. 21:08:54

@Sir Galahad:

" a tettes valószínűleg egy agresszív állat lehet"

Mondjuk inkább azt, hogy személyiségzavaros, aki nem tanulta meg otthon, a szüleitől se a helyes konfliktuskezelési technikákat, se azt, hogy hogyan lehet kordában tartani az indulatokat.

Így a Fidesz annyiban felelős a magatartásáért, amennyiben a Fidesz nevelte őt gyerekkorában.

sanyix 2015.07.23. 21:09:20

@Csatos Bambi:

U S Z Í T A N A K

H A Z U D O Z N A K

Különben a plakátokon nem olyan szövegek lennének amelyek olyanok mintha a bevándorlóknak szólnának, és nem olyan faszságokkal mint hogy elveszik a munkát, miközben azon hisztiznek hogy nem dolgoznak. Bár mindennapos a fütyisznél az önellentmondás.

Kár a gőzért. Először volt már az EU az ellenség, volt már a gyurcsány, az USA, az IMF, sőt a putyin is volt már ellenség :D
Ez a bevándorló hiszti is egy a sok közül.

T E R E L É S ;)

Csatos Bambi 2015.07.23. 21:13:32

@illaim:

"te fröcsögő troll! Mert aztán te érveltél? Egy senkiházi szar vagy az Orbán jugendből, vagy a hasonszőrű kormányzati Joseph Goebbels nevű propagandista brigádból! "

Igen!

Így beszél egy vérbeli liberális demokrata!

Mééééééég... :DDD

6.Lenin önálló gondolata 2015.07.23. 21:13:55

@sanyix: Kifelejtetted hogy voltak ellenségek a szovjetek, az Antallék a csuhások. Mindig új ellenség kép kell. Mondjuk ez a migrációs nyomás igencsak valós, tehát még csak nem is valótlan dologgal ijeszteget.

6.Lenin önálló gondolata 2015.07.23. 21:15:41

@Csatos Bambi:

"
Csatos Bambi 2015.07.22 18:59:21
@Tiszteltetem Brüsszelet:

"Nincs viccesebbb mint amikor a ballerek idéznek Bibótól, igaz?"

A Bibliát is mindjárt előkapják a gecik, ha úgy gondolják, hogy jól ki tudják Jézus szavait forgatni."

Így beszél egy vérbeli náci.

6.Lenin önálló gondolata 2015.07.23. 21:16:27

@Csatos Bambi:
"
Csatos Bambi 2015.07.22 10:44:16
"Mit is mondhatnánk, ezek után?"

Eörsi Mátyás, mint a magyaroszági zsidó értelmiségi elit egyik jeles képviselője, KÖTELESSÉGÉNEK érzi azt a népet gyalázni, amelyiken élősködik.

A "moslékzabálós" Kertész Ákos is így volt vele, csak őt még időben fejbebaszta valaki egy péklapáttal, mintegy nyomatékosítva, hogy ha nem tetszik, ami itt van, akkor akár el is húzhat innen a gecibe."

gizmo26666 2015.07.23. 21:16:37

A Fiesz pont annyira felelős az idegenek elleni erőszakért, mint amennyire Marilyn Manson a Columbine-i mészárlásért.

Csatos Bambi 2015.07.23. 21:16:58

@sanyix:

"és nem olyan faszságokkal mint hogy elveszik a munkát"

A plakátokon nem az volt, hogy elveszik a munkát.

A plakátokon az volt, hogy NEM VEHETIK el a munkát.

Ami szerintem teljesen igaz.

Munkavlááaláshoz vízum ÉS munkavállalási engedély kell, azt meg nem valószínű, hogy kapnak.

Csatos Bambi 2015.07.23. 21:18:28

@Nanáhogydе:

"A Bibliát is mindjárt előkapják a gecik, ha úgy gondolják, hogy jól ki tudják Jézus szavait forgatni." Így beszél egy vérbeli náci.

Ez biztos? :DDDDD

Csatos Bambi 2015.07.23. 21:21:11

@Nanáhogydе:

Ezzel mi bajod?

Eörsi vállaltan zsidó. Nem titok.

Kertész Ákost meg tényleg megverték, azért költözött Kanadába.

Brix 2015.07.23. 21:23:37

@sanyix: " és nem olyan faszságokkal mint hogy elveszik a munkát, miközben azon hisztiznek hogy nem dolgoznak.." A többségük eltartott lesz ,mert szakképzetlen, nyelveket nem beszélő , más kultúrából érkező munkásokra, nem nagyon van szükség Európában
Ettől függetlenül, elképesztő nyomás alatt lesz a szakképzetlen munka piaca , ha ilyen mértékban folytatódik a bevándrolás. Európában is van több tízmillió munkanélküli, minek még tovább fokozni a szociális feszültségeket?

Kelly és a szexi dög 2015.07.23. 21:33:30

Szerintem meg Fletó volt az uszító, aki a rendőröket uszította és lövette szét a politikai gyűlést, meg az ellene tüntetőket.

egysmás 2015.07.23. 21:53:27

A fidesz és Orbán nem felelős soha, semmiért!
Egy hibás van, a Gyurcsány!

csak egy néző 2015.07.23. 21:56:41

@egysmás: Na,na azért ne hagyd ki a gyíkembereket és a GHH-t,amit a "tuggyuk kik" vezetnek.

apro_marosan_petergabor 2015.07.23. 22:04:38

Dési ismét feltalálta a kollektív bűnösséget.
Régi "balos" fogás.
Egy részeg börtönőr megvert valakit, ki a felelős?
- Az egész FIDESZ
- Lázár
- Orbán Viktor

Imerjük a módszert, Csehszlovákiából (Benes dekrétum), Vajdaságból (Tito 40000 magyar áldozata), de régebbről is, a Kun-Szamuely csapat is hasonló elvek mentén dolgozott.
Szerencsére a maszop-szadesz nincsen hatalmon.

BéLóg 2015.07.23. 22:13:20

@Visceroid: El vagy maradva, azt hiszem. Újságot nem olvasol? kezdjük a régivel.
Anno a Meggyes kormánya idején "valakik" rálőttek a rendőrpalotára. Ebből lett aztán nagy hepaj, szééésőjobbos fenyegettés, egyebek. (Ajánlom az index idevágó topikját). Namármost akkor valahogy olyasmik derültek ki, hogy bizonyos lövések BELŰLRŐ kifelé ütötték át az ablakot, aztán eggyel kevesebb töltényhüvelyt "találtak" a "lövések" helyén mint ahány luk volt, valamint azóta is keresi a világ összes mesterlövész elit alakulata azt az embert, aki Magyarországon egy Kalasnyikovval az adott távolságból olyan szórásképet volt képes lőni az ablakra mint amilyet "prezentáltak".
Ami meg a cigánygyilkosságokat illeti, a Gugli is a jó barátod, találsz ott többet is mint ezt amit én hirtelen kikerestem:
"A dokumentumból egyébként fehéren-feketén kiderült, hogy miközben a sajtó már 2009 augusztusa végén tényként írt a KBH és Csontos István szervezetszerű kapcsolatáról, a Nemzetbiztonsági Bizottság 2009 szeptemberében felállított ténymegállapító munkacsoportja előtt Cs. István tartótisztje vezetői utasításra ezt letagadta."
Kettőezer-kilenc. Elmútnyócév :-)

illaim 2015.07.23. 22:22:06

@Csatos Bambi: Figyelj te csahos! Aztán miből vezetted le hogy én egy vérbeli demokrata lennék? A kóbor kutyáknak annyi ha vadász területre tévednek! Maradj az óladban, és ne ugass feleslegesen!

MTA rendes tagja 2015.07.23. 22:25:00

"A konkrét verőembert talán elítélik, míg az uszítókat most még nem. De nyugalom, nincs itt még vége a történetnek."

Miért, Dési János uszítása egyszer el lesz talán ítélve? Erkölcsileg már megtörtént a dolog. Hiteltelen, nevetséges rég ez a típusú uszítás.

BéLóg 2015.07.23. 22:26:57

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: Tájékozódtam, tájékozódtam ballibtroll-a-köbön!
A gugliban már 4010000 találat van arra, hogy "immigrants rape Sweden". Hö-hö-hö "barátod" azt próbálta bemesélni, hogy ezek kizárólag AZÉRT ilyen nagyszámúak, mert a svéd nők rohattul felvilágosultak és MINDEN lófasz zríkát "erőszaknak" állítanak be.
Én meg erre azt mondtam, hogy ha csak a 10%-a VALÓS annak amit a gugliban megtalál, már az is EVIDENCIA hogy soxorosára nőtt a migránsok által elkövetett nemi erőszak Svédországban. Amit svéd kollégáim MIND visszaigazoltak, sőt még abban a linkben is amit hö-hö-hö ideszart HATAN cáfolják az állításokat.

Én SOSEM arról beszéltem hogy vannak-e hamis bejelentések. De azt hogy valaki ex katedra ki meri jelenteni, hogy azért nincsenek mert a svéd nők túlságosan feministák, azt az embert nyugodtan szembe lehet köpni.
De ha te ilyen nagyon okos vagy, megmondanád, ha TÉGED valami kanbuzi egy hét alatt hétszer megerőszakol, akkor az EGY erőszak vagy HÉT?
Várom válaszod, ballibtroll-köb.
Ja és nem tudom neked hány svéd ismerősöd van, de bizony ott megvan a statisztika arról hogy az illeztő fehér volt-e vagy fekete. Éppen azzal próbálják hozzád hasonló mocskok mosdatni a szerecsent, hogy ha az elkövető arab vagy néger muzulmán de SVÉD állampolgár, akkor azt a svédek által elkövetett bűnök rubrikájába húzzák be és nem a bevándorlókéba.
Kismillió becsületes svéd jogvédő beírását megtalálod a neten arról, hogy hiába van meg a svédeknek is a maguk "cigánybűnözés" szavuk, PONTOSAN tudja mindenki melyik bűncselekmény ki, milyen vallási vagy etnikai hovatartozással követte el.

Csak a legegyszerűbbet mondom, egy Anders Skallafjargagörd nevű bűnözőről mindenki tudni fogja hogy skandináv, míg egy Moussali Ahmed Mohamed nevűről úgyszintén, akkor is ha nem írják ki hogy arab vagy néger. PLÁNE ha az állampolgársága mondjuk szomáliai.
Úgyhogy korábban kell felkelned ha fogást keresel rajtam Schwanzbauer!

zila5 2015.07.23. 22:57:59

Szerintem az uszítás egyáltalán nem működik. A Keleti környékén jelenleg minden második ember menekült. 40 fok van, tömeg és még nem láttam senkit idegesnek emiatt. Egyetlen fiatalember közölte a minap egy buszjáratról érdeklődő külföldivel, hogy -idézem - "Tudod mit? Go home! You're not at home!" Aztán gyorsan elszaladt. :)

Etniez 2015.07.23. 23:18:55

@Brix: Előbb volt plakátolás, utána lett közhangulat.
Olyan, mint ha az állítanád, hogy előbb volt a föld vizes, utána jött az eső.

Etniez 2015.07.23. 23:28:02

Svédországban tényleg elképesztő méretű a nők elleni erőszak.
Szabados életvitel találkozott a legrosszabb primitív népekkel, ez a vége:

www.gatestoneinstitute.org/pics/large/932.jpg

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.07.23. 23:40:41

@Visceroid:

indavideo.hu/video/A_ciganygyilkossagok_szervezoi_haboruban_a_Molnar_F_Arpad_ellen

EZt érdemes megnézni.
Cigánygyilkosságok és ballibek kapcsolatáról sok mindent megvilágít.

Punxsutawney Mormota 2015.07.23. 23:52:28

@apro_marosan_petergabor: Csak a történelmi hűség kedvéért... Tito-féle revansot megelőzte az újvidéki mészárlás sorozat. Persze, Titoék kb tízszeresen fizették vissza.

MTA rendes tagja 2015.07.24. 00:19:51

@Punxsutawney Mormota: Újvidéki mészárlás nem volt. Köztörvényes bűnözők ellen léptek fel a hatóságok, a közbiztonság helyreállítása érdekében.

Engelhardt Zoltán 2015.07.24. 00:32:54

@a nagy hohoohooo: Így van.És akkor hogyan tovább???

ember100 2015.07.24. 00:53:23

@Sir Galahad:
Helló !
Ej , ej a kerekasztal lovagja hogy lehet ilyen együgyű fideszbirka !
Amikor megvertek egy cigányt az kiabálták büdös cigány , amikor megvertek egy homárt azt kiabálták köcsög buzi ... MOST ennél az esetnél mit kiabált a gyökér , BEVÁNDORLÓ !!! mi van a plakátokra írva konzultáció a bevándorlásról , mit harsog a fidesz TV ennyi meg ennyi bevándorló jött az országba ! NAAAA ezt cáfold !
Ja és szerintem az emberünk a nőverő ( milyen egy bátor volt) ki sem tudta mondani , nem is tudta mit jelent , nem hallotta azt a szót hogy bevándorló !
Goebbels mind a tíz ujját megnyalta volna egy ilyen propaganda fogásért !!!!!!

Tizenötmillió Magyarok 2015.07.24. 00:53:37

Egyertelmuen a tetves mocskos mszp a felelos a tamadasert. Az egesz bevandorlasert is ok felelosek. A tetves mocskos mszp akar 60 millio arabot rank szabaditani, abban bizva, hogy akkor osszeomlik a Magyar gazdasag, es igy nyerni tudnak 18-ban.
Egyebbkent meg a verekedo bortonor mszp szavazo.

bkkzol 2015.07.24. 06:31:17

Igen. Azt is megírták, hogy az Iszlám Állam hóhérja is azért ilyen ,mert nem fogadták be kellő megértéssel és szeretettel Angliában. Ezért vált illyenné, ezért fejez le embereket hidegvérrel... Hmmm

Punxsutawney Mormota 2015.07.24. 07:03:56

@MTA rendes tagja: Ahaaaaa, persze. És ember sem járt Holdon, csak a NASA trükközött. Mindig elfelejtem.

midnight coder 2015.07.24. 07:55:48

@ember100: Igen, igazad van. A csaj megverése valóban a FIDESZ sara. A bevándorlók által a vonaton megerőszakolt nővel történtek pedig nyilván a ballibáké, hiszen ők támogatják a bevándorlást. Továbbá az összes, a jövőben bekövetkező, a bevándorlók által elkövetett támadások, terrorcselekmények is őket terhelik majd. Hosszú bűnlajstrom lesz.

szabadság elvtársak! 2015.07.24. 08:25:35

Nem szeretnék ünneprontó lenni,de ha jobban megnézzük ezt a posztot, ez nem Orbán elleni uszítás? Ha véletlenül ezután valaki lesallerozza Viktort, akkor itt aki a posztíróval egyetértett az mind bűnössé válik az ügyben:))))))). Legalább is a jelen okfejtések szerint. Jó lesz vigyázni, mert még a végén,nyilvántartottak lesztek:)))).
Ez már tényleg kisded ovi.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2015.07.24. 08:36:20

A Finkelstein nevű valaki, aki a gyűlöletkampányokról híres az nem Orbánnak ad tanácsokat véletlenül? Szánalmas a Fidesz mosdatása. Minősíti a mosdatókat rendesen. Ha nem így állnánk, akkor röhögnék az egészen. Hajrá, fideszesek, nagyon jó a duplagondol technikátok!

dicsak buksi! 2015.07.24. 08:37:51

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:
Vicces, amikor az európai értékek felkent védelmezői szó nélkül ráengednének a nyugati részre többszázezer mindenféle afrikait meg arabot. Sőt, még többet szeretnének.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2015.07.24. 08:41:07

@midnight coder: Hülye vagy, maszatolsz, leülhetsz, egyes. A mondanivalód akkor állna meg, ha azt mondanánk, hogy természetes, hogy megerőszakolják, hiszen ott történik ilyen, ahol nők vannak. Ilyeneket viszont a Fidesz mond. A vak komondor megvan még?

dicsak buksi! 2015.07.24. 08:49:22

@Miazmás:
Olvasd el, mire válaszoltam. A fideszező fiatal barát (úszítás és hergelés nélkül!) az európai értékek jegyében egyből Moszkvába küldi a másikat, mert az felveti, hogy Európának nem jó a tömeges bevándorlás

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2015.07.24. 08:51:05

@dicsak buksi!: Szerintem a hozzászólása nem erről szólt.

.Gordon Gekko. 2015.07.24. 08:52:26

@Miazmás: mo-n sokkal kevesebb erőszakos bcs van mint nyugaton bárhol.

Sokkal kevesebb a rasszista/homofób bcs mint akárhol nyugaton.

Még a zsidókat is megtürik itt, akiket franciaorszagban minden 7en kiirtanak.

Ez a lenyeg, a ballib annyit nyivakol amennyit akar a 2.helyezes a valasztason mar csak alom nekik.

.Gordon Gekko. 2015.07.24. 08:55:26

@Miazmás: ha nem igy allnank, röhögnek az egeszen.

De igy alltok. Es jobb ha kielvezed mert idővel igy se fogtok allni.

dicsak buksi! 2015.07.24. 08:59:00

@Miazmás:
Rengetegszer lehet egy hozzászólásban olvasni, hogy az európaellenes fidesz egy szemét, mert nem akarja európára zúdítani a tömeget.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2015.07.24. 09:00:19

@.Gordon Ezt vegyem fenyegetésnek? Ki vagy te, hogy fenyegetsz? Egyébként érdekes, mikor az ilyen faszfejek a liberalizmus ellen kiabálnak úgy, hogy a liberális gondolkodásnak köszönhetik a hozzászólás lehetőségét. Nem zavar?
@.Gordon Gekko.: És ha a lakosság arányaihoz viszonyítjuk? Mert ugye nem mindegy. Bár egy fideszestől nem várok elemző, racionális gondolkodást. Mi az, hogy megtűrik? Hülye vagy? Azok a keresztények, akik ősei milliókat öltek meg keresztes háborúkban, boszorkányüldözések során? Erre vagy büszke?

Faszerkezet 2015.07.24. 09:01:59

CSak egy kérdés.... VAlaki be tudná nekem linkelni a videót a verekedésről???

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2015.07.24. 09:02:33

Ha vannak olyan katolikus papok, akik pedofil bűncselekményeket követtek el, akkor mondhatom, hogy minden pap pedofil? Ugye, nem.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.07.24. 09:05:28

@Faszerkezet:
És azon valaki legyen kedves nekem megmondani, hogy ki kivel van és ki az áldozat.

high up! 2015.07.24. 09:05:54

@.Gordon Gekko.:

Magyaro Európa egyik legbetegebb országa, a magyar nép Európa betege. A magyar mindenkit utál (románokat, szlovákokat, oroszokat, cigányokat, nyugat-európaiakat, négereket, arabokat, a keresztényeket, a muszlimokat, a nála erősebb magyarokat, a nála gyengébb magyarokat, - és mindenkit, aki most véletlenül kimaradt a felsorolásból).

Ezt még a világ legfejletteb országa se tehetné meg, hogy ilyen degeneráltságokkal gyengítse magát, de az kész röhej, hogy pont ez a pattanás nagyságú és pattanásnyi IQ értelmü ország mást se csinál, csak rendre seggre vágja magát az európai civilizációs fejlődésben és nem tud többre jutni az Átlaghülyemagyarja a félázsiai nívójánál.

Különösen perverz, hogy a legostobább panelprolik és legnagyobb náci rétegek hörög állandóan arról, hogy majd ők a követendő nemzeti mintapéldányok, ők akarnak utat mutatni az egész társadalomnak.
Na, akit ezek megfertőznek, meg is érdemlik, hogy ott végzik, ahol ezek.

FOLYTASSUK!

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2015.07.24. 09:15:47

@high up!: Kimaradtak a zsidók. :) Egy csomó magyarnak ilyen a lelkülete. Mindig más a hibás a saját szar életéért. Egyébként meg: dögöljön meg a szomszéd tehene is!

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.07.24. 09:31:21

@Miazmás:
Többször megnéztem már a videót, de számomra nem egyértelmű a szereposztás.

sanyix 2015.07.24. 09:35:05

@TrójaiVasParipa: bizony bizony, 2007-2008 környékén putyin és az oroszok viktorkának még "agresszor" volt, és "mi magyarok már a nyugathoz tartozunk, örökre szakítottunk a kelettel" volt :D

„Európában, bizony, elszaporodtak Putyin pincsijei, és ezt már mindenki kezdi veszedelmesnek látni” – mutatott rá Orbán Viktor.

2007-2010.orbanviktor.hu/hirek_list.php?item=150

Valamelyik nyári szabadadegyetemes szeánszán is ócsárolta a ruszkikat. Aztán 2-3 év múlva benyalt nekik :D

nu pagagyí 2015.07.24. 09:47:46

@midnight coder: A vonaton erőszakolók egyike sem volt bevándorló. Az első egy szerb férfi volt, a rendőrség szerint egy egyszerű utas, a másik támadó pedig magyar volt. Csak a jobbos, rettegésre specializálódott sajtó hazudozott az esetekről, menekültnek beállítva az illetőket. Ha nagyon fel akarsz háborodni elkezdheted, végül is az erőszakolással van bajod, vagy nem?

Köldök_szösz 2015.07.24. 09:54:01

@sanyix: hát jól tudnak helyezkedni. Én ezzel amúgy valahol egyetértek mert ilyen (disznó) dolog a politika csak akkor az a nagy kampány ne menne hogy miért jó meg miért nem valami.
Ebben a menekültügyben is a propaganda az amitől a leginkább hánynom kell meg az hogy erre mennyi pénzt basztak el

sanyix 2015.07.24. 09:54:42

@midnight coder: FAIL, egyik erőszakoló sem volt bevándorló ;)

Higyjél el mindent amit a párt mond, ügyes vagy... Amit tegnap előtt írtál arról hogy a buta ember nem tudja értelmezni a híreket, na az rád tökéletesen illik, nyilván magadból indultál ki.

csak egy néző 2015.07.24. 09:58:21

"Illegális bevándorlók Budapestre utazásának megszervezésével gyanúsítja a rendőrség a Jobbikhoz közel álló egykori Új Magyar Gárda kapitányát, Kiss Róbertet és társát, írja a Napi Gazdaság. Kisst és társát a Terrorelhárítási Központ (TEK) műveleti egysége kedden hajnalban fogta el Röszke környékén."
Hogy mik vannak?

.Gordon Gekko. 2015.07.24. 10:11:35

@Miazmás: mit arányosítasz a lakossághoz? Idén egyetlen darab rasszista gyilkossag sem volt, párizsban minden 7en van. Egy zsinagoga sem egett, franciaorszagban mindennapos. Buzikat sem öltek, szerintem ilyen eset soha nem volt mo-n, new yorkban évi 100 ilyen eset van. A lakossagszam ugyanaz mint magyarorszagon.

.Gordon Gekko. 2015.07.24. 10:12:46

@high up!: csihadj, olvasgasd a tórát

KUHULIN 2015.07.24. 10:19:25

Én nem gyűlöltem az idegeneket soha, de sajnos azorbán és zsidó tanácsadójának gyűlöletkampánya ellen nem tudok mit tenni, rám is hat...

Kéne egy nick... (törölt) 2015.07.24. 10:23:46

@high up!: voltam, éltem többfelé Európában, a világban, annyi a különbség, hogy a Lajtától nyugatra polkorrekten gyűlölnek. Egy román, mondjuk aki Havasalföldön vagy Dobrogea-ban, Moldovában él és magyart még sose látott, annak olyan kép él a fejében a magyarokról, hogy ahhoz képest egy szőröstalpú románozás udvarlásnak számít. Kb. csecsemőgyilkos, emberevő barbároknak hiszik a magyart. Közben meg magukat kifinomult, újlatin, a franciákkal rokon kultúrnépnek tartják. Aztán Franciaországban megtapasztalják, mit gondolnak róluk a franciák...

Minden nép gyűlöl. Ez normális. A baj akkor van, amikor a politika a gyűlöletet túltolja vagy teljesen el akarja nyomni. A politikának ne legyen része a gyűlölet, a néplélekben viszont megvan a szerepe.

Faszerkezet 2015.07.24. 10:38:49

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

Nem akarok kötekedni, de ebben a linkben hol a videó???

csak egy néző 2015.07.24. 11:00:42

@Scagnetti:
ugyan má', ilyenre nem kell emlékezni ez már olan régen volt, csak a gyúrcsotány szemkilövetését kell naponta emlegetni.

Scagnetti 2015.07.24. 11:04:52

@csak egy néző: Én leginkább azon röhögtem, hogy pár nap alatt váltottak a mocskos vöröskomcsikról a putyinimádatra. És a táboruk megette ezt is. Kb. akkor látszott, hogy a hívő fideszes torkán bármekkora adag szart le tudnak nyomni, boldogan fogja falni.

Sir Galahad 2015.07.24. 12:33:28

@ember100: Bocsánat, de a plakátkampány előtt soha sehol nem vertek bevándorlót? Én emlékszem, ilyen az elmúlt években, Magyarországon is történt, külföldön meg pláne. Azt meg, hogy a verekedés alkalmával mi hangzott el, nem tudjuk, mert nem voltunk ott. Remélem, a bíróság ezt is tisztázza.

apro_marosan_petergabor 2015.07.24. 12:50:48

@Punxsutawney Mormota:
Csak a történelmi hűsg kedvéért, kb 30x-osan.
Amellett az újvidéki mészárlás egy katonai egység vezetőinek visszaélése volt, kiket még a háború alatt hadbíróság elé állítottak Horthyék. Ilyen másutt avilágon nem volt...
Titót és tettestársait ki vonta felelősségre, és mikor?

Le Orme 2015.07.24. 16:30:50

Fel kell készülni rá,hogy Maszopos, Dékás provokátorok inzultálnak majd bevándorlókat, természetesen kamerák kereszttüzében, a kormányellenes lázítás céljából.

Visceroid 2015.07.25. 17:44:01

@Ballib Cenzúra: Monáref viodeó? Komolyan?????

ember100 2015.07.27. 10:15:27

@midnight coder:
Helló !

A vonaton erőszakoló pasi NEM bevándorló volt hanem egy ÁTUTAZÓ szerb- német vendégmunkás !!!
És más a plakátokon uszítás , egybemosása a bevándorlóknak és a terroristáknak .

ember100 2015.07.27. 10:17:16

@Sir Galahad:
Helló !

Vicces vagy :)
Sok helyen sok minden történt !
De ez még nem mentség a plakáton uszításra !

Sir Galahad 2015.07.27. 12:44:28

@ember100: Bocs, melyik plakátot tartod uszítónak? Amelyik szerint Magyarországon be kell tartani a magyar törvényeket, vagy amelyik szerint tiszteletben kell tartani az ország kultúráját? Egyébként ha jól tudom, a megvert kubai pasas sem tiszta, neki is volt már ügye, kíváncsian várom, mi kerekedik ki az ügyből.

ember100 2015.07.27. 13:17:19

@Sir Galahad:
Helló !
Na akkor nézzük a dolgokat.
Az összeset plakátot.
Vegyünk egy példát ,plakáttervek :) Sir Galahad Wc után moss kezet , Ne csalj Ha elmész vendégségbe ne pukizzál .Konzultáció Sir Galahadról és a gyilkosokról.
Mit szólnál az ilyen plakátokhoz.
Naaaa kezded érteni ?
Szerinted aki kubában született de 4-5 éves kora óta itt él az külföldi ?

MTA rendes tagja 2015.07.27. 15:46:50

@ember100: "Wc után moss kezet"

Sok helyen láttam ezt kiírva wécékben, főleg Angliában és az Usában. Magyarországon egy helyen, Soros György egyetemén.

csak egy néző 2015.07.27. 16:19:37

@MTA rendes tagja:
De ezt azóta sem sikerült megfejtened, amióta ott takarítasz, akadémikus komám, hogy miért is van kiírva.

Sir Galahad 2015.07.28. 08:59:00

@ember100: Ha valami idegen nyelven írnák ki, amit nem értek (mert a migránsok se tudnak magyarul, ugye), egyáltalán nem érdekelne.

BéLóg 2015.07.28. 19:47:50

@Punxsutawney Mormota: Csak annyit jegyeznék meg a TÖRTÉNELMI hűség kedvéért, hogy az újvidéki mészárlások ELŐZMÉNYE az volt, hogy a jugoszláv ellenállók lesből minden egyes EGYENRUHÁS emberre lőttek (postás, vasutas, rendőr, csendőr), tehát POLGÁRI személyeket és nem katonákat gyilkoltak.
Erre válaszul történt a mélységesen elitélendő megtorlás. (Az eset nagyon hasonló a Rómában történt megtorlásra, amikor a városparancsnok a felrobbantott német katonák miatt megöletett asszem 200 civilt.) Ahogy pedig más leírta, a "hideg napok" tetteseit bíróság elé állították és megbüntették.
Úgy látszik ez civilek gyilkolgatása a jugoszlávoknak (sic) ezután is kedvenc megoldásuk maradt, amelyet a délvidéki háborúban, a szerb-horvát-bosnyák frontokon mindenki ellen intenzíven gyakoroltak is.

BéLóg 2015.07.28. 20:37:14

@ember100: Angliában jártam, egy város kellemesebb környékén laktam. Sétáim közben eljutottam egy ZSÁKUTCÁBA ahol láthatóan multimilliomosok éltek, a villa vagy éppen kastélyszerű ingatlanok láttán. Az utcába nyilvánvalóan csak az ott lakók és esetleg vendégeik hajtottak be autóval.
legnagyobb meglepetésemre az egyébként nem túl széles utcában szinte MINDENHOL az alábbi táblával találkoztam:
"Megfordulni tilos!"
Ez alatt nyilvánvalóan azt értették, hogy senki nem hajthat rá arra az aszfaltdarabra, amelyik az utcából az adott (egyébként nyitott) telekre vezet. Egyetlen millimétert sem.
Volt olyan ingatlan, amelynél a KŐKERÍTÉSRE 15 méterenként összesen háromszor is ki volt téve.
Na ennyit a feliratokról, plakátokról vagy backdoor kommunikációról.

Mindenki mindenhol AZT kommunikálja a külvilágnak, ami ŐT zavarja.

Engem például ZAVARNAK az illegális bevándorlók.

ember100 2015.07.29. 22:13:51

@Sir Galahad:
Helló!

ötét vagy öcsém mint az jszaka, meg int a fideszdroidok, persze az érdemi részre nem válaszolsz :)

ember100 2015.07.29. 22:18:57

@BéLóg:
Helló !

Az persze nem zavar hogy akkor ülvidék szerbia része volt és a magyarok megszálták ?
Azért az is érdekelne ha magyarországra betörnének pl. az olaszok , Te mit csinálnál.
1.000 éve itt a rómaiak voltak , mi meg magyarok valahol a csallóközben .

ember100 2015.07.29. 22:20:12

Helló !

Bocsi az elgépelésekért , vacak német billentyüzet meg tapipad :(

Sir Galahad 2015.07.30. 09:25:15

@ember100: Kulturált stílusodhoz gratulálok.

ember100 2015.07.30. 10:46:36

@Sir Galahad:
Helló !

Köszike :)

DE válaszoltál a kérdéseimre ?

MTA rendes tagja 2015.07.30. 12:18:22

@ember100: Újvidék Magyarország része volt, átmeneti szerb megszállást követően.

BéLóg 2015.07.30. 21:10:32

@ember100: Helló neked is!
Azt honnan veszed hogy nem zavar hogy AKKOR Újvidék melyik ország része volt, megmondanád? Látsz valahol bármit tőlem ahol felemlegetném azt a bizonyos francia kastéylt vagy akár csak helovány mentséget is keresnék a civilek elleni gyilkosságokra adott magyar megtorlásra?

Én leírtam egy történelmileg elismert tényt arról, hogy szerb ellenállók CIVILEKET öltek meg lesből. Szerinted ez egy megoldás volt a megszállásra vagy a honvédelemre? Én biztos nem lennék képes arra hogy civileket öldössek, de KATONÁK ellen én is megpróbálnám megvédeni a hazámat.
Az is tény, hogy ezt a fajta civil pusztítást azután a Délszláv háborúban a jugoszlávok (sic) minden fronton folytatták. A szarajevói mesterlövész-gyilkosságok például elég komoly visszhangot kaptak.
Szóval akkor MELYIK tényközlésemmel is van bajod?
süti beállítások módosítása