B1 blogcsalád



Az ügyészség szerint sem létezett nokiás doboz

2015. február 13. - ng.pontkukac

Még mindig zajlik a BKV-per. (Ez az az ügy, ami által a nokiás doboz a korrupció szimbólumává vált.) A bíróságon az üggyel kapcsolatban több vádpontot is tárgyalnak. Mi azonban megszereztük a teljes vádiratot, és szó szerint idézzük a közérdeklődést leginkább felkeltő nokiás dobozról szóló részt. Íme:

13mb.jpg

“                  “

Ennyi. Tehát semmi.

A korrupciós üggyel foglalkozik a vádirat, de a legendássá vált nokiás dobozt meg sem említi. A „nokiás doboz” kifejezés egyáltalán nem szerepel a vádiratban, és erről ITT mindenki meg is győződhet.

Az egész vádat a nokiás doboz sztorira alapozták az ügyészek, azt azonban nem tartották fontosnak, hogy erről a vádiratban is szó essen. Különös, hiszen a vádat csak és kizárólag Balogh Zsolt ellentmondásos vallomásai alapján fogalmazták meg, aminek ugyebár része volt az általa kitalált, milliókkal tömött nokiás doboz is. A vádiratba azonban már nem került bele, hogy az állítólagos átadására hol, hogyan, mikor, és milyen körülmények között került sor.  

A BKV-per vádirata tehát nagyjából olyan precíz, és arra jó, mint a WC papír. Ha pedig ilyen minőségben lett összecsapva, elgondolkodtató, hogy egyáltalán a vád megállja-e a helyét. Bár eddig is úgy nézett ki, hogy nem. Teljesen feleslegesen mocskolták be Hagyó Miklós nevét, a vád ugyanis esik szét, mióta Balogh Zsolt bevallotta, hogy csak azért találta ki a nokiás dobozt, és vallott a volt főpolgármester-helyettes ellen, hogy elkerülje a börtönt.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr687161671

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Felmentések 2015.02.14. 07:55:41

Jogerős ítélet van Szilvássy György ártatlanságáról az UD Zrt.ügyben az állítólagos hivatali visszaélése kapcsán. Kiderült, hogy a nokiás doboz csak legenda, a Hagyó elleni vádak alapját képező vallomás rendőri nyomásra készült, azt Balogh Zsolt késő...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ördög Zoltán · http://testveriseg.wordpress.com 2015.02.13. 19:34:25

Bizonyítvány a magyar médiának, politikának és igazságszolgáltatásnak.

Tudományos libsizmus 2015.02.13. 21:24:25

2002 óta senki nem tudja, kik rabolták ki a móri bankot. Az ország legjobban őrzött bűnözője kinyírja magát a sitten. Olajszőkítésileg még senkit nem ítéltek el. Demszky Gáborhoz, akinek polgármestersége alatt zajlottak minden idők legnagyobb panamái, senki nem szól egy árva szót sem. A volt VII. kerületi polgármester után majd Hagyó lesz legközelebb felmentve. Aranykéz utca: 17 év után legalább van valami per. Nyilván ott is felmentenek majd mindenkit.

Nem véletlenül próbálta kirakni az "igazságszolgáltatás"-ból a kormány a jó öreg ávéhásokat. A brüsszeli kommunisták megakadályozták.

2015.02.13. 22:05:31

már meg sem lepődöm. tegnap humvald, előtte szilvássy, azelőtt a titkoszolgálat vezetője, stb. polt peti visszaadhatná a diplomáját. igazán megérdemelné, h a szaros gatyáját is lepereljék az ártatlanul meghurcoltak

nandras01 2015.02.13. 22:08:59

@Tudományos libsizmus:
így van. azok a rohadt brüsszeli kommunisták mindig beleköpnek a levesbe.
az esetleg fel sem merült abban az egyszerű agyadban, hogy mondvacsinált, koncepciós ügyekről van szó..?

Kerek négyszög 2015.02.13. 22:09:19

Egyre szorul a hurok a bűnöző maffiakormány nyakán a hurok. Tömegesen rendeztek kirakatpereket, így mocskolva be ártatlan embereket. Hagyó, Hunvald, mind ártatlan magyar emberek. Rákosi után újra megtörtént. Nem gondoltam volna hogy a rendszerváltás ennyire féltesikerül, és ilyen gyorsan feltámad a jellegzetes magyar fasiszta démon. Döbbenetes, hogy ilyen emberek kezében van az ország.

Nem lennék nyugodt a politikai megrendelésre dolgozó ügyészek helyében, az ilyesmi nem felejtődik el.

Tudományos libsizmus 2015.02.13. 22:16:40

@nandras01:
Hunvald meg Hagyó (ő lesz a következő, akit felmentenek) és a koncepciós perek. Ne röhögtesd már ki magad, légy szíves:)

csaba03 2015.02.13. 22:21:42

@Kerek négyszög: @nandras01: Hunvald és Hagyó, mint ártatlan emberek, hát persze... Ugyanolyan retardáltak vagytok, mint akármelyik vérfideszes

sanyix 2015.02.13. 22:25:36

@Tudományos libsizmus: az a kormány ami tele van mszmps-ekkel, kiszesekkel, és ügynökökkel aztán nagyon próbálkozhatott kirakni az ávh-sokat :DDD

@Kerek négyszög: ártatlan... hagyjál már rohadtul bűnös, csak komcsi komcsit nem ítél el, csak színészkednek...

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.02.13. 23:57:05

@Tudományos libsizmus:
Azt viszont mindenki tudja, ki rabolta el zsarolással súlyosbítva a nyugdíjasok 3000 milliárdját.
Azok vajon miért nem ülnek már mind börtönben?

tujapecér 2015.02.14. 06:02:09

Kicsit kettős mérce a jobblibantaknál. Ha devizás megmentőnek jó a magyar bíróság, miért nem jó ha felmentik azt aki nem követte el azt amive"megvádolták"?
Nem vagytok kicsit sem tudathasadtak,á, nem!

lavór 2015.02.14. 07:31:16

Senkit nem érdekel a fene nagy demokráciában a római jog, azaz: az ártatlanság védelme. Bárkit le lehet tartóztatni, előzetesbe zárni bizonyítékok nélkül.

Korrupció pedig van, a két kérdést ne keverjük össze. Hogy azt nokiás dobozban, külföldi bankszámlán, egyéb úton-módon fogadja el, az tök mindegy. Mint látjuk, lehet itt 71 milliós kulipintyója egy 10 éves gyereknek is, nem indul NAV ellenőrzés véletlenül sem, honnan is van egy 10 éves gyereknek 70 milliócskája.

lavór 2015.02.14. 07:34:56

@FILTOL:

Igaz, de kb. ennyi jött le a mondanivalómból.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.14. 11:33:57

Attól, hogy valamit nem lehet bizonyítani jogilag, még nem biztos hogy meg sem történt. Vegyük csak Joe Valachi vallomását.Abból mit lehetett bizonyítani?
Akik most sopánkodnak, gondolkodjanak el azon, hogy mit monadanának ha a leghalványabb nokiásdobozos gyanú merülne fel, mondjuk Lázár ellen..?

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.14. 11:36:48

@lavór: Előzetes letartóztatáshoz nem kell bizonyíték, elég az alapos gyanú. Épp azért kerül előzetesbe, hogy ne tudja befolyásolni a bizonyítási eljárást, illetve ne tudjon elszökni, elrejtőzni.

csak egy néző 2015.02.14. 12:01:00

@A megvalósult amerikai ólom..:
"Akik most sopánkodnak, gondolkodjanak el azon, hogy mit monadanának ha a leghalványabb nokiásdobozos gyanú merülne fel, mondjuk Lázár ellen..?"

Mondjuk a széles család által összedobott 70 millás kégli a 10 éves pulyának, felvet néhány kérdést, nem gondolod? De ezek a férgek olyan ügyesen körbebástyázták magukat, törvényekkel, akár visszamenőlegesekkel is, hogy most nyeregben érezhetik magukat.
De tudod, a korsó meg a kút.....

csak egy néző 2015.02.14. 12:02:40

@A megvalósult amerikai ólom..:
De lehetne még hosszan sorolni, Kósa 20%, Szíjgyártó, Arogán Tonyó, Mészáros gázos, Tiborc, Flírt,.......

Egy polgár aki kővé dermed a hülyeségtől 2015.02.14. 12:06:40

@Tudományos libsizmus:
Sem egyik sem másik nem ártatlan, csak összeértek a szálak a távolbam, ahogy Rogánnál és Steinernél is. Szépen csendesen megköttetnek az alkuk a háttérben és minden mocskos tolvajról kiderül, hogy koncepciós per áldozata. Az egész egy cirkuszi előadás amit a jónép szépen bekajál.

Egy polgár aki kővé dermed a hülyeségtől 2015.02.14. 12:07:11

@Tudományos libsizmus:
Sem egyik sem másik nem ártatlan, csak összeértek a szálak a távolbam, ahogy Rogánnál és Steinernél is. Szépen csendesen megköttetnek az alkuk a háttérben és minden mocskos tolvajról kiderül, hogy koncepciós per áldozata. Az egész egy cirkuszi előadás amit a jónép szépen bekajál.

Egy polgár aki kővé dermed a hülyeségtől 2015.02.14. 12:11:59

És ami még magy baj, hogy a cia és a kgb pontosan tudja mindenkiről, hogy miben sáros és véleményem szerint gátlástalanul zsarolja is a komplett politikai elitet mindkét szervezet. Ezért kissé nyúzottak mostanában az arcocskák a parlamentben.

lavór 2015.02.14. 12:14:34

@A megvalósult amerikai ólom..:

3 napig tarthatnak bent indoklás nélkül, ha nincs vádemelés. Ha nincs bizonyíték, nincs vádemelés se. Elsőként gyűjtsenek bizonyítékot, majd utána jöhet az előzetes a bírósági ítéletig.
Az "alapos gyanú" kb. olyan gumitörvény, mint a "nem megfelelő út- és látásviszonyoknak megfelelően vezetett".

egyenlítő 2015.02.14. 12:30:17

@A megvalósult amerikai ólom..:

2010 óta viszont nem indulnak eljárások sem a feljelentések után, mert az ügyészség nem találja alaposnak a gyanút. Több tízmilliós károkozásra azt mondják, hogy nem bizonyítható az előre megfontoltság, akkor pedig nincs visszaélés.

egyenlítő 2015.02.14. 12:33:55

@csaba03: Akit a Nemzet Ügyészsége bíróság elé állít, az nem lehet ártatlan. Ha felmentik őket, akkor a bíróságban nemzetárulók ülnek, brüsszelbérencek, libsibolsik, komcsik.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2015.02.14. 12:45:39

Majd jól kifizetjük az adóinkból a "tévedések" miatt megítélt kártérítéseket!
Egyébként én minden nap lemosatom az autóm, félve attól - ismerve a szomszédokat - nehogy elvigyék, mert azt mondják rá: sáros!

fidesz maszop dk az őskomcsi koalíció 2015.02.14. 12:57:30

@Egy polgár aki kővé dermed a hülyeségtől: Na végre más is rájött erre. Színház az egész. fütyisz maszop a háttérben puszipajtások, hisz mind az mszmp-ben meg a kisz-ben nevelkedtek.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.14. 14:13:33

@lavór: Ezt rosszul tudod. A bíróság dönt arról hogy mennyi ideig tartják előzetesben a gyanusítottat. Ennek ideje attól függ, hogy szabadlábon mennyire képes befolyásolni pl. a tanúkat, esetleg fennáll e annak a veszélye hogy elrejtőzik , vagy külföldre távozik. Utóbbira jó példa Rezesova esete, aki leléphetett volna Szlovákiába, előbbire Vizoviczky ügye, aki valószínűsíthetően az eljárást próbálta volna befolyásolni, ellehetetleníteni..

lavór 2015.02.14. 14:21:19

@A megvalósult amerikai ólom..:

Rezesova, igen, valahogy nem alapos gyanú miatt kellett előzetesben lennie.
Egy 10 éves gyerek nevére 70 milliós hát vásárlása nálam már "alapos indok", ha nem is az előzetesbe zárásra, de bizonyítékgyűjtésre biztosan. Majd ha kiderül a stikli, jöhet az előzetes a bírósági tárgyalásig. Nincs mit ezen fényezgetni, úgy xar, ahogy van. A bírósági ítélkezés meg már színtiszta színház.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.14. 16:51:45

@lavór: Látszik hogy nincs jogi jártasságod. Azért nem lehet valakit előzetesbe vágni, mert a gyereke nevére vett egy 70 milliós házat. Ez legfeljebb egy alapos Nav vizsgálatot érne meg.
A vád befolyással való üzérkedés lehetne, de ehhez édes kevés egy ingatlan vásárlás. Emlékezzünk csak a Simon ügyre. Őt sem helyezték előzetesbe, nem indítottak ellene eljárást pusztán az általa birtokolt ingatlanok miatt, csak miután fény derült a gyanús osztrák bankszámláira, és az azokon zajló tranzakciókra.

lavór 2015.02.14. 17:20:01

@A megvalósult amerikai ólom..:

Látszik, hogy nem érted, mit írtam.
A kiragadott példa egy a sok közül. Az V. kerületi ingatlaneladások miatt ki is van előzetesben? Alapos gyanú itt is megáll. Nem? Jogi jártasság nélkül is. Egyébként a rendőrség hogy adhat át egy ügyet bizonyítékok nélkül, majd az ügyészség hogy építi fel a vádat, ha konkrétan nincs bizonyíték? Bemondás alapján?

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.14. 20:26:48

@lavór: Milyen bizonyítékok vannak az 5. kerületi ingatlaneladások kapcsán? Ezt kell megvizsgálni. A vádemelés után mérlegeli a bíróság, hogy a vádlott szabadlábon lehet e a vádemelés után, vagy szükség van e az előzetes letartóztatásra. Ha az ügyészség nem emel vádat, a bíróságnak nem is kell mérlegelnie az előzetes letartóztatás lehetőségét.

lavór 2015.02.14. 20:29:09

@A megvalósult amerikai ólom..:

Már csak a bizonyítványt magyarázod.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.14. 20:33:38

@lavór: Még annyit hogy mindenképpen az ügyészség emel vádat, és adott esetben a nyomozást is átveheti a rendőrségtől. Bár többnyire a rendőrség szolgáltatja a bizonyítékokat a bírósági eljáráshoz.
Az előzetes letartóztatás nem eleme a bizonyítási eljárásnak. Azért lehet rá szükség mert fennállhat a befolyásolás, vagy az elrejtőzés lehetősége. Ettől még kiderülhet, hogy a vádlott nem bűnös.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.14. 20:34:23

@lavór: Nem tehetek róla, hogy nem vagy tisztában a jogi eljárások menetével..

Géza Fispán 2015.07.03. 18:55:41

Polt Potné talán nem véletlenül kapta meg a havi 6 millióval járó MNB- aléllnoki állását ? Így hálál aKedves Vezető ?

Edit Biharine Kiss 2016.03.02. 11:21:02

Sok Fideszes ragalmazas nem jott be.
1 - nokiascsomag ( ugy tudom hamistanusitasert eljaras indul a illető miatt - - -hogy lesz belole valami,az mar mas kerdes.
2 - 6-dik keruleti polgarmester sem adott el aron alatt ingatlant.Sokadik ugye van birosag elott,
sokat megis nyert,de csak nem hagyjak abba a ragalmazasat.Dobbenet!!!

Edit Biharine Kiss 2016.03.02. 11:24:01

Jol mondja. UGYESZSEG HIVATOTT VADAT EMELNI.

Edit Biharine Kiss 2016.03.02. 11:28:44

@egyenlítő:
Mirol is beszel.Ha a komcsik a nemzetközi birosaghoz fordulnak jogsertes miatt,kivetel nelkul megnyertek a pert.
süti beállítások módosítása