B1 blogcsalád



Valaki elméletben, kétszer is felrobbantott egy CBA-üzletet

2014. november 30. - Ficsúrfi

Történt ugyanis, hogy elindultam szép hazámból: egyenesen a kies XVIII. kerület felé, aholis az 50-es villamos csodálatosan hangzó, "Villanytelep" névre keresztelt megállójában azt kellett észrevennem, hogy a rendőrség munkavállalói a hatalmas CBA "Prima" üzlet előtt, nagy erőkkel, nem csinálnak semmit sem. 

Így leszáltam "segíteni" nekik, nagyjából fél egykor. 

Abban a pillanatban engedték be a vásárlók - szerencsére - nem túl népes csoportját, így könnyen kitalálhattam a tényálladékot. Bombariadó esete forgott fent. 

Pompásan behaladtam kérdezősködni és előre is elnézést, de a végén úgy gondoltam, nem jöhetek ki üres kézzel, iziben vettem egy valóban felejthető minőségű tepertős pogit. 

cb.jpg

Egy igen segítőkész alkalmazott-hölgytől megtudtam, hogy valamivel fél tíz előtt történt a bombariadóval fenyegető telefon, de ez semmi: a tegnapi napon nem sokkal zárás előtt, történt egy másik bejelentés. Tehát bő fél napon belül, két bombariadót is jelentettek. 

Lehet lázadni a mocskos CBA és az ő sz@r boraik ellen, lehet őket kiválóan bojkottálni, de álljunk meg egy szóra. 

A bombariadó több okból sem lehet megoldás. 

Költség+sitt

A bombariadók költsége általában meghaladja az egymillió forintot. (Rendőrök, kutyusok, tűzszerészek, benzinpénz, cigipénz, fánkpénz...)

Természetesen ez az összeg annál terebélyesebb, minél nagyobb területet kell átvizsgálni, a költséget pedig a bejelentőre terhelik, hiszen nyomozást minden esetben kezdeményez a rendőrség. 

Jó, jó. Magyar rendőrség. De ne legyen kétségünk affelől, hogy a bombariadóval fenyegető kreténeket, általában azért eléggé gyorsan beazonosítják és elfogják a jó kékjeink. 

Ráadásul nem csak fizetnie kell, hanem a sittet is megreszkírozhatja az elkövető - természetesen. 

Elvi kérdés

Az Egyenlítő Blog és én magam is, maximálisan támogatjuk a CBA elleni bojkottot. Kell is. 

nuke.png

De a bombariadóval fenyegetőzés a fenti okokat leszámítva azért sem lehet célravezető, mert a CBA-hálózatot csak úgy kedvelő, esetleg agyhalott fogyasztók nyugodt szívvel kijelenthetik: "micsoda mocskos csőcselék!" 

(Már ha nem a bojkottot ellenzők okoskodták ki ezt az egész herce-hurcát - de konteókba inkább ne bocsátkozzunk.)

Na. 

Ezt, semmilyen körülmények között nem lehet nekik megengedni, (sánta) lovat adni alájuk. 

Adó

Azt se felejtsük el, hogy amennyiben nem találják meg a betelefonáló szerencsétlent, az eset költségvonzatait, bizony az államkasszából fizetik. Vagyis az adófizetők pénzéből. 

Kell ez? 

Nem.

Pont emiatt - is - emeljük fel a hangunkat?

Igen. 

Akkor meg? 

Bojkott! 

Tessék 2015 január elsején itt lenni, addig lehetőleg semmit sem vásárolni az üzleteikben: még egyetlen darab, tepertős pogit sem.  Semmilyen más eszköz nem megengedett, azt "hagyjuk meg" többek között a kormánynak.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr706945251

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az 1-es villamos visszatér 2014.12.01. 18:44:59

Tartalom Prekoncepciók Mennyire lehetnek közel a fák a villamoshoz, és miért? Parkolás Az Etele téri csomópont és végállomás kialakítása További álérvek az Etele úti villamos elhelyezésével kapcsolatban A konkrét javaslatok összegzése   Mié...

Trackback: Hogyan buktass meg 12 lépésben egy kormányt? 2014.12.01. 01:44:08

Puccsolási szamárvezető kezdő forradalmároknak. Saul David Alinsky radikális aktivistáknak szánt tanácsait azok kezdték itthon megfogadni, akik egy éven belül három választást is elbuktak. A "Rules for Radicals" című könyv kötelező olvasmány a baloldal...

Trackback: Ellen tud állni két ilyen csöcsnek Putyin kisöccse? 2014.12.01. 01:34:41

Mellbedobással terelné Orbánt a helyes útra Németország kancellárinája februárban Budapesten. Az mondjuk nem éppen egy afrodiziákum, hogy a tervezett nászról hírt adó, magát konzervatívként meghatározó német napilap online cikkében simán "tökömöccsének...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.11.30. 16:36:58

'Azt se felejtsük el, hogy amennyiben nem találják meg a betelefonáló szerencsétlent, az eset költségvonzatait, bizony az államkasszából fizetik.'

-azt se felejtsd el hogy többnyire akkor is az államon marad a ktg ha netán elfogják a telefonálót.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.30. 16:37:45

Parádés öngól :)

Terrorcselekmény belengetésével nem növelni, hanem tizedelni szokták a szimpatizánsok számát :)

gizmo266 2014.11.30. 16:57:12

Az ilyen telefonálásokból is látszik, hogy a baloldaliak a terroristák, ők fenyegetnek bombariadóval, nem pedig mi, a békés többség.

dr Smittpálelnökúr 2014.11.30. 16:58:45

@polyvinyl: Húgyagyú vagy és nem is értesz magyarul. Menj vissza és nyald a vezéred seggét, te söpredék!

dr Smittpálelnökúr 2014.11.30. 17:00:12

@gizmo266: Igen, a baloldali terroristák gyújtogattak 2006-ban is.
Ja nem, azt a fideszes csürhe csinálta.
Ti nem békés többség vagytok, hanem erőszakos, gyújtogató csürhe.

DVilmos 2014.11.30. 17:49:56

Úgy látom, eléggé sok a pártoskodó katona. Nem mindegy, hogy ki telefonált be? Jobb vagy bal? Akkor amikor az egész oldaliság, már rég felcserélődött? Aki bertelefonált, az egy seggfej. Remélem megszívja. Polyvinyl: blogodat elnézve, pont ilyen kommentet vártam tőled. Bármilyen oldalról jöhetett ez a telefon. Ha csak nem féltékeny szeretőtől, savanyú narancsot vásárló vevőtől jött a dolog.

gizmo266 2014.11.30. 18:05:26

@polyvinyl: Bush-nak bejött, újraválasztották, szóval működik a taktika.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.11.30. 18:16:43

Én eddig a Sparban vásároltam, mert az közelebb volt. ennek a kis patkányforradalomnak a hatására térek át a kissé messzebb lévő CBA-ra..

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.11.30. 18:38:35

"Pompásan behaladtam kérdezősködni és előre is elnézést, de a végén úgy gondoltam, nem jöhetek ki üres kézzel, iziben vettem egy valóban felejthető minőségű tepertős pogit."
"Az Egyenlítő Blog és én magam is, maximálisan támogatjuk a CBA elleni bojkottot. Kell is."

Höhö... :)

gizmo266 2014.11.30. 19:26:22

Aki nem a CBA-ban vásárol. az hazaáruló

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.11.30. 20:03:56

Nyugodtan lehet bojkottálni a CBA-t, nemsokára sorba fogtok állni benne.

gizmo266 2014.11.30. 20:33:49

@Tiszteltetem Brüsszelet:
Miért?
Mert csak ott lehet majd levárásolni az Erzsébet-utalványt?
Vagy mert az összes többi bolthálózatot elüldözik az országból?

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.11.30. 20:41:18

@gizmo266: A németek elüldözéséről eddig szó sem volt, bár szvsz velük nehezebb, mert jobb a zsaroló pozijuk. Fokozottabb adóztatásuk/ellenőrzésükk kívánatos.

A teszkó valszeg igy is úgy is elmegy, szopatástól függetlenül, bár mindeenképpen szopatni kell őket az EU ellenességük miatt külön is

A fósant is ki kell rúgni, mert nincs alkupozícióban. Mondjuk ez utóbbi sokat nem számít, mert nincs piaci részesedése.

Ha azt kérdezed kinek kell odatolni a felszabadult piaci ürt, nyilvánvalóan nem a bennmaradt német láncoknak, hanem a magyaroknak, ez a világ legtermézetesebb dolga.

A szlovák piacot pedig azonnal kolonizálni kell a CBA-nak, mert különben a lengyel Albert teszi ezt meg, mint a cseheknél. Ezt a kormánynak közpénzből is támogatni kell.

_most_ 2014.11.30. 20:46:30

@Tiszteltetem Brüsszelet: miért, kötelező lesz a cba-ban vásárolni, vagy ezt hogy? Akkor inkább átjárok külföldre vásárolni, vagy a határokat is le akarja járatni a komcsi fidesz? :D

♔batyu♔ 2014.11.30. 20:47:33

Röhejesek ezek a libsik a CBA bojkottukkal.

♔batyu♔ 2014.11.30. 20:48:33

@_most_: Amilyen ostoba vagy, rólad ezt el is hiszem. Egyébként sem hiszem, hogy kitalálsz a teszkóból.

_most_ 2014.11.30. 20:52:25

@♔batyu♔: szerintem szarabb a cba, mint a tesco, és mivel nem vagyok hülye, ott vásárolok, ahol jobb a szolgáltatás, ha te szeretsz szopni a cba-ban az a te dolgod, de mások hadd választhassanak már szabadon.

Mindfield 2014.11.30. 21:06:45

Tényleg, ha már robbantás: annak a banknak a robbantója meg van már, vagy az is el lett felejtve?

♔batyu♔ 2014.11.30. 21:11:45

@_most_: Sparban vásárolok te ostoba, nincs a közelünkben CBA

Egyébként ÉN a MAGYAR ipart, mezőgazdaságot, kiskereskedőket támogatom, tehát előbb vásárolok CBA-ban mint Teszkóban.

Ergo egyet is értek azzal, hogy Orbánék a magyar vállalkozásoknak kedvezzenek. Ahogy pld. az osztrákoknál sem fér el pld. a teszkó.

ÉS TE vajon kiket támogatsz?

♔batyu♔ 2014.11.30. 21:17:09

Sok "okos" libsi támogatja a külföldit, bojkottálja a magyart és nem érti meg, hogy közvetve ezzel az ő munkahelye is veszélybe kerül.
Ez nem jobb vagy baloldaliság kérdése. Igen, adott esetben meg kell venni a drágább magyar tejet, mert a szlovák tej csak addig lesz olcsóbb, amíg a magyar tej ki nem szorul. Azért csak a legostobábbak gondolhatják azt, hogy az azonos minőségű szlovák tej szállítással valóban olcsóbb mint a magyar.

_most_ 2014.11.30. 21:17:18

@♔batyu♔: szabad a versenyt támogatom és nem a fideszes oligarchákat, a cba-ban nem árulnak több magyar terméket, mint a multikban és ugyanúgy kihasználják a magyar dolgozókat, mint a multik.

gizmo266 2014.11.30. 21:19:24

@Tiszteltetem Brüsszelet:
Na végre egy normális posztoló
Amúgy ma voltam Tesco-ban, és kiderült, hogy árulnak Russian Standard-ot, aminek nagyon megörültem. Ez az egyetlen pozitív dolog, amit velük kapcsolatban fel tudok hozni.

gizmo266 2014.11.30. 21:21:15

@_most_: De ott legalább magyar emberek használnak ki magyar embereket, nem a külföldi nagytőke. A 2. világháborús oroszokat idézve: "Ha már 2 diktátor közül kell választanunk, legalább válasszuk, azt, aki a mi nyelvünkön beszél"

Alba Volán hokirajongó 2014.11.30. 21:57:27

@Tiszteltetem Brüsszelet: Gondolkozzatok már épp ésszel! Ha egy valamit ellenzünk, más szóval bojkottálunk, akkor az a többi malmára hajtja a vizet, azoknak lesz jó. Nem tudom, melyik idétlen találta ki ezt a bojkottálás dolgot, de ha valaki épp ésszel gondolkozik rájön, hogy ez egy agyament hülyeség, bojkottáljuk a CBA-t. Miért nem a Lidl-t, vagy a Spart, vagy a Tescot, stb, ezt már nem tudják megmondani. Ökrök. Különben az emberek egyszerűek, és oda mennek vásárolni, ami közel van, jobban útba esik, stb. Nyugodjatok meg, éljetek békében!

2014.11.30. 22:44:37

@♔batyu♔: Igen, adott esetben meg kell venni a drágább magyar tejet, mert a szlovák tej csak addig lesz olcsóbb, amíg a magyar tej ki nem szorul."
Ha ennyire okos vagy, miért neem látod át, hogy egyetlen forgalmazó esetén is kialakul a monopol ár?

Egyébként Ausztriában nem túl sok osztrák multi van.
Rewe-német
Hofer-német
Lidl-német
Metro-német
Norma-német
Penny-német
Merkur -német
unimarkt-osztrák
zielpunkt-osztrák

2014.11.30. 22:45:40

@gizmo266: És az oroszok milyen jól jártak Sztálinnal!

2014.11.30. 22:47:43

@♔batyu♔: Egyébként ÉN a MAGYAR ipart, mezőgazdaságot, kiskereskedőket támogatom, "
Ha egy csöpp eszed volna, tudnád, hogy olyan , hogy magyar ipar, mezőgazdaság ,kereskedelem, bank, önmagában nem létezik.
Batyu. Púp az emberiség hátán.

2014.11.30. 22:49:42

@gizmo266: Aki nem a CBA-ban vásárol. az hazaáruló "
Te szimpla hülye vagy. A te hazádat a hülyék birodalmát minden épeszű megveti.
Aki coop-ban vásárol?
Gizmó. Te olyan izé vagy.

gizmo266 2014.11.30. 23:02:49

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ja a kóóp.. De ahol kóóp van, oda még a cébéáá sem települ

gizmo266 2014.11.30. 23:04:35

@Könnyen elkaptuk, uram!: mer a kóópot csak a faluban meg a tanyán hagyják bótot nyitni a cébéás Baldauf-ok, a Krupp-ok meg a Lázár fivérek

2014.12.01. 03:44:58

Minden CBA alkalmazott a FIDESZ pénzbehajtója.

Koca Caola 2014.12.01. 07:44:54

Úgy bojkottálsz, hogy pogácsát vásárolsz?! Te mekkora ész vagy...

Koca Caola 2014.12.01. 07:47:48

@gizmo266: Asszem 120 Coop van Budapesten.

oszt jónapot 2014.12.01. 07:56:25

@gizmo266: Úgy is van, magyar seggbe magyar lófaszt!

Texaszi Láncfűrészes 2014.12.01. 08:08:53

@♔batyu♔:
"Ergo egyet is értek azzal, hogy Orbánék a magyar vállalkozásoknak kedvezzenek. Ahogy pld. az osztrákoknál sem fér el pld. a teszkó. "

Tudod, majd ha egyszer-sohanapján életszínvonal ott fog tartani mint az Osztrákoknál, akkor szépen eltűnnek az olcsó áruk boltjai.

Addig viszont olyan lesz a kínálat minősége mint a kereslet minősége.

Texaszi Láncfűrészes 2014.12.01. 08:15:52

@♔batyu♔:

"Sok "okos" libsi támogatja a külföldit, bojkottálja a magyart és nem érti meg, hogy közvetve ezzel az ő munkahelye is veszélybe kerül."

Globalizált gazdaságban ekkora közhelyes ostobaság petárdákat durrogtatni lúzerség!

Szerinted a CBA vagy a Coop a helyi takarékba viszi a pénzét?

Miért veszélyeztetném a honfitársaim munkahelyét ha én egy Magyarországon lévő, magyar dolgozókkal működő, itthon adózó boltban vásárolok? Hmmmm? Sehogy?

Netuddki. 2014.12.01. 08:34:21

"a CBA-hálózatot csak úgy kedvelő, esetleg agyhalott fogyasztók nyugodt szívvel kijelenthetik: "micsoda mocskos csőcselék!"

Qrvára leszarom mit gondolnak és mondanak a fidesztrollok:
@♔batyu♔: @Tiszteltetem Brüsszelet: @polyvinyl: @gizmo266:
(Aki kimaradt volna a szórásból, ne keseredjen el, majd rá is sor kerül. Muhaha!)

Netuddki. 2014.12.01. 08:37:20

@♔batyu♔: "Sok "okos" libsi támogatja a külföldit, bojkottálja a magyart és nem érti meg, hogy közvetve ezzel az ő munkahelye is veszélybe kerül."

Balfasz batyu! Ami miatt veszélybe kerül a munkahelyem az a balfasz, semmihez nem értő, megélhetési politikusbűnöző gazdád és bandája.
De ez a veszélybekerülés is csak annyi, hogy legfeljebb elmegyek én is külföldre. Ami egyelőre nem áll szándékomban, és húzzon el innen a picsába inkább a fideszes fajtád!

Occam beretvája 2014.12.01. 08:48:20

"itthon adózó"
Így van!
A multik arról híresek hogy soha nem alkalmaznak kreatív könyvelést,
és mindig ott adóznak ahol a profit képződik bármekkora az adó mértéke.:-)

Muad\\\'Dib 2014.12.01. 08:50:28

Hát amekkora hulladék a cba - egy-két boltjukat leszámítva -, én már jó ideje "bojkottálom", mert eszem ágában nincs ott vásárolni. A másik hasonló a spar. Bár, ott erősen hullámzik a színvonal a különböző helyen lévő boltjaik között, sajnos az én környékemen csak a hulladék van abból is.

Muad\\\'Dib 2014.12.01. 08:52:28

@Occam beretvája:
Mert aztán a 100%-ban magyar cégekre nem igaz, hogy ott trükköznek, ahol tudnak.

Occam beretvája 2014.12.01. 08:55:06

@Muad\\\'Dib: Én ezt sehol sem állítottam.:-)

Texaszi Láncfűrészes 2014.12.01. 09:23:51

@Occam beretvája:

A multiknál fordul elő legritkábban visszaélés, korrupció, zsebbefizetés, stb. Trükközés is max. törvényes kereteken belül.

Egyszerűen a felépítéséből fakadóan sem egyszerű kivitelezni zsiványságokat. A befektetői az üzleti terv alapján viszik hozzá a pénzt abba meg necces beleírni, hogy abból fogunk növekedni, hogy zsebbe fizetünk meg trükközünk.

Tudod egy multi nem azért fizet pl. többet ugyanazért a munkáért más országokban mert azokkal a népekkel jószívű másokkal meg gonosz.

És, hogy még egyet csavarjak a bimbódon:

Nézd meg hogy lepattintotta egy multi a Fideszt amikor az megpróbálták korrumpálni.

Nem úgy mint a hazai CBA. Ők kapják is a hátszelet rendesen. Biztos azért mert nem történik semmi a háttérben, ők meg hálából pusziért békemenetet szerveznek.
:DDDD

Muad\\\'Dib 2014.12.01. 09:53:05

@Texaszi Láncfűrészes:
Hogy a másik irányba is megírjam a véleményem, megjegyzem, hogy azért a multikat sem kell félteni. Csak ők, mint írtad inkább a jogi kiskapukat, meg keresztbe-kasul számlázást a leányvállaltok között használják a pénz eltüntetésére.

ekat 2014.12.01. 10:30:26

@♔batyu♔: A drágább magyar termék megvásárlásával semmi baj nem lenne, ha jobb is lenne.... De amíg a magyar visrlikben/felvágottakban alig van hús, a szeletelt sajtok szétszedhetetlenek, a fok/hagymák rohadnak, és így tovább, addig hadd vegyem a jobb külföldit. (Cserpest, Jókenyeret viszont veszem ezerrel.)

Texaszi Láncfűrészes 2014.12.01. 10:38:00

@Muad\\\'Dib:

Pontosan.
De hát ezt kinek kellene rendbe tenni?
És az illetékesek miért nem teszik rendebe?

Na ugye!

Muad\\\'Dib 2014.12.01. 11:05:16

@Texaszi Láncfűrészes:
Igazad van, bár sajnos van amit nem lehet rendbe rakni, mert törvényileg nem szabályozható.
A kedvenceim közé tartozik pl. az informatikai mérnöki support 40-50 000 Ft/óra az anyacég által számlázva, holott a melót a helyi informatika csinálja meg. :) Na de ezt hogy ellenőrzöd, vagy akadályozod meg? És sok ilyen van.

konrada 2014.12.01. 11:44:24

@Texaszi Láncfűrészes:
Tán mert már attól is egyből őket támogató bojkttot szerveznek a hazai lekötelezettjei,mert esetleg azoknak is kéne adózni, ha már a nyereséget haza viszik, a szemetet meg ide hordják onnan.
Most képzeld el, mekkora balhé lenne, ha az illetékesek a teljes nemzetközi könyvelésüket bekéretnék, hogy ezeket a termék-pénzutakat felderíthessék...

Nem mintha nem árulna szemetet a bojkotálni próbált cég, meg ne volna érdekes pénzmozgások azoknál is. ...de abból nem csak angliai, vagy francia kastély lesz a végén, hanem magyar, magyar munkással, magyar ingatlanadóval. És egy ilyen qrva világban a kcsinek is kell örülni, nem azon örömködni, hogy megszívatjuk most a zorbánt ezzel. Hisz a sok észkombájn azt nem érti meg: a politikusok akkor is ki fogják venni a maguk kis hasznukat, ha mindent kivisznek, mindent eladnak az országból, legfeljebb annyival több adót vonnak el tőle is, a nagy multitámogatótól...

Texaszi Láncfűrészes 2014.12.01. 14:36:45

@Muad\\\'Dib:

Ebben pl. nem látok semmilyen nehézséget és rációt sem. Könyvelés az egész, ha az rendbe van akkor tök mindegy hogy ki végzi el fizikailag a munkát ha az ára ki van számlázva, a számlához tartozó adókat és járulékokat meg így is úgy is ki kell fizetni valamelyiknek.

Texaszi Láncfűrészes 2014.12.01. 15:01:47

"Tán mert már attól is egyből őket támogató bojkttot szerveznek a hazai lekötelezettjei,mert esetleg azoknak is kéne adózni"

Adóznak is rendesen.Mellette a pl. tesco munkát ad vagy 25.000 embernek akiktől ismét le lehet fogni az adót .

"ha már a nyereséget haza viszik"

Értsd már meg, hogy értelmetlen demagóg duma a "nyereséget haza viszik".
Mindenki oda teszi a pénzt ahol a legtöbbet adják érte országhatároktól függetlenül.
A nyereséget meg legnagyobb arányban a befektetők kapják: Befektetői csoportok, bankok, stb. és ezeken keresztül a magánszemélyek. Akár a ki emberek is Pl. Talán te is ha van befektetési életbiztosításod, valamilyen alapod, vagy valamilyen lekötött betéted, vagy akármid.

Ha a multi nálunk tud növekedni akkor a ide jön a tőke, itt ruház be, itt teremt munkahelyet, stb. ezért nem kellene kiutálni őket. Arra az asztalra szarunk amelyről enni akarunk.

És a nyereség már meg van adóztatva, akkor miről beszélsz?

"a szemetet meg ide hordják onnan."

Mint már írtam a magyar vásárlóerőhöz alkalmazkodik a kínálat. De hozzá kell tenni, hogy aki akar az tud drágább/jobb minőséget is vásárolni a multiknál.

eßemfaßom meg áll 2014.12.01. 15:25:06

Tök jó lenne látni legalább egy embert aki eddig a sarkon levő cba-ban vásárolt de most nekiáll bojkottolni és csakazértis elmászik sok utcát megvenni a kenyeret - inkább az éjjelnappaliba megy be megvenni 2x annyiért a tegnapi cba-kenyeret.

eßemfaßom meg áll 2014.12.01. 15:29:19

@Texaszi Láncfűrészes: "A multiknál fordul elő legritkábban visszaélés, korrupció, zsebbefizetés, stb. Trükközés is max. törvényes kereteken belül."

ugye tudod, hogy az étolajos áfacsalás eredménye az az olaj amit az osanteszko polcairól 250Ft-ért veszel le a mellette levő 450Ft-os helyett. és nyilván az osanteszkó erről nem tud mert ők tisztességes jogszabálykövető európai kereskedők

gizmo266 2014.12.01. 17:16:49

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: De most komolyan, valójában mi a bajod a CBA-val meg a jobboldallal?

Texaszi Láncfűrészes 2014.12.01. 17:49:24

@eßemfaßom meg áll:

Ugye tudod, hogy az osantesco stb. az olaj, cukor, és még jónéhány termék esetében szerződés alapján csak a polcot adja az alájuk amiért elkéri a polcbérleti-díjat.
Az osantesco nem hatóság, nem várható el tőle, hogy nyomozzon a beszállítonak a bászállítójának a beszállítója után. Ezt azért te is érzed.
Ez a kiváló magyar hatóság és törvényhozás dolga lenne annak felderítése és megakadályozása, hogy mire oda ér az olaj addigra ne folyassák át az árút a beszállítók 15 cégen és országon.

De valamiért mégsem haladnak semerre. Vajon miért?

Ez kb. olyan mintha mondjuk a kőbányai piacot vonnád felelősségre azért mert aki megváltotta a helyet az áfacsalt zoknit tett ki.

eßemfaßom meg áll 2014.12.01. 21:31:11

@Texaszi Láncfűrészes: ekkora bullshitre nem számítottam bevallom.
süti beállítások módosítása