B1 blogcsalád



Botka felszólította Gyurcsányt, távozzon a politikából

2017. május 04. - nickgrabowszki

A DK elnöke megvehette volna az állítólagos banki papírokat, de nem tette, mert saját politikai túlélése ezúttal is fontosabb volt Orbán leváltásánál.gyfvvp.jpg

A szegedi szocialista polgármester, az MSZP - egyelőre - nemhivatalos miniszterelnök-jelöltje az ATV Egyenes Beszéd című műsorában azt mondta,

távoznia kell a politikából Gyurcsány Ferencnek, ha nincsenek bizonyítékai arra, hogy az oroszoknak bizalmas információik vannak a Fideszhez és személyesen Orbán Viktorhoz köthető törvénytelen pénzmozgásokról.

Ez a legkeményebb üzenet Botkától Gyurcsány felé. Eddig az MSZP csak a volt elnökének a a közös listára való felvételétől zárkózott el kategorikusan. Most már a közéletből való távozását követeli, kihasználva Gyurcsány szarvashibáját. (Vagy inkább gyávaságát.)

A volt miniszterelnök a múlt héten adott 72 órás ultimátumot Orbánnak, hogy tisztázza magát azokkal az amúgy nem konkretizált állításokkal szemben, miszerint Oroszországnak bizonyítékai vannak a hozzá - mármint Orbánhoz - köthető

illegális pénzmozgásokról.

  • De Orbán nem tisztázta magát.
  • Sőt, kiröhögte Gyurcsányt
  • Valamint nem jogi természetű - értsd: orvosi - segítséget javasolt.
  • A Fidesz meg egyenesen azt közölte: Gyurcsány meghülyült.

Az ultimátum lejártával Gyurcsány beváltotta a fenyegetését: most már elhiszi, amit a papírok állítanak. (Amiket továbbra se mutatott meg. Sőt, azt közölte, nincsenek is a birtokában.)

A magyarázkodásában addig eljutott, hogy az állítólagos papírokról önvédelemből beszélt, hogy ne tudják azzal vádolni, hallott róluk, látta őket, ismerte azokat, de mégsem szólt.

Egy interjúban annyit elárult, hogy először "Orbán első kormányzása után" (azaz kikövetkeztethetőleg Gyurcsány miniszterelnöksége idején, amikor még ő volt Putyin aktuális pincsije) hallott róluk, de akkor mégsem lépett. Állítása szerint azért, mert nem volt bizonyítéka. Pedig

egy magas rangú és nagyon hiteles ember szóban tájékoztatott.

Nehéz ilyenkor nem gondolni az akkoriban

bimbózó barátságára Vlagyimir Vlagyimiroviccsal.

Bizonyítéka most sincs, a saját bevallása egy szem se, de most mégis beszél róluk, hogy ne vádolják azzal, Orbán cinkostársa az elhallgatásban.

Szóval ott tartunk, hogy 

  • Gyurcsány több mint 10 év után megemlít valamit, ami esetleg fontos lehet.
  • Bár bizonyítéka továbbra sincs. és azért nincs, mert nem vette meg a papírokat.
  • Nem fizetett értük, mert attól tartott, hogy hamisak lehetnek, és őt akarják vele tőrbecsalni.
  • Bár nem bízott a hitelességükben, azért beszél róluk.
  • De csak azért, mert attól tart, hogy valaki más mégiscsak megveszi azokat, és akkor nem csak Orbánnak jaj,
  • hanem neki is, mert tudott róluk, látta őket, megvehette volna azokat, de nem tette.

Gyurcsány (ha hiszünk neki, amit ne tegyünk feltétlenül, és egyáltalán léteznek a papírok) tehát azt akarja,

vegye meg valaki más a papírokat, tegye valaki más kockára a bőrét, a jövőjét, a politikai hitelét, és nem utolsósorban a pénzét.

(Egyetlen jelölt van erre, és az nem a Soros.) Viszont akkor is elmondhatja, ő szólt előre.

Nulla kockázat, az elérhető legnagyobb haszon.

Persze csak számára, mert a bizonyíték nélküli gyanúsítás az összes legitim, megalapozott ellenzéki vád hitelét kikezdi. 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3112479355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FCUK 2017.05.04. 14:02:35

Botkának 11 évbe telt, hogy kimondja a lényeget, lassan reagál, hát istenem :)

BAZINGA2 2017.05.04. 14:40:32

Kész röhej. Már mindenki felszólított mindenkit, hogy távozzon a politikából! Pedig lenne egy jobb megoldás is. Távozhatna kivétel nélkül az eddigi összes politikus! =D

morpho 2017.05.04. 14:41:47

@FCUK: Kivételesen egyetértünk!
(most már csak a fékek és ellensúlyok rendszerét kéne átismételned)

Bryan élete 2017.05.04. 14:41:56

@FCUK: milyen lényeget mondott ki Botka? Semmilyet. Ezt már eddig mindenki mondta, semmi újdonság nincs benne, csak beállt a kórusba.
Gyurcsány teljesen önállóan, törvényesen, alapított egy független pártot - mint eddig bárki más. Azt működteti, vannak tagjai, választói, így Botka mehet a többi kórustaggal a siratófalhoz óbégatni.
Lehet utálni, negligálni, kirekeszteni, cikizni, b ármit, de felszólítani bármire azt nem, mert ugyanolyan jogon van a politikai palettán, mint a többi párt.
Ez a felszólítás kb. annyit ér, mintha rászólna,, hogy fújja ki az orrát. Vicces.

FCUK 2017.05.04. 14:48:20

@Amelanchier: mindaz, amit leírtál, igaz a Jobbikra is, mégis folyamatosan azt mantrázza a baloldal, hogy ők a demokratikus oldal, pedig itthon minden párt demokratikusan jött létre és működik. de egyébként felhívom a figyelmed, hogy nem a Dk a gond, hanem maga a pártelnök. és hogy miért? az a jó, ha erős kormánynak erős ellenzéke is van, az ugyanis jobb munkára ösztönöz. márpedig amíg Fletó a palettán van, addig itt nem lesz erős ellenzék.

és még valami: ha nem lehet felszólítani Fletót bármire, akkor ő miért szólít fel bárkit bármire? itt érzek némi kis logikai bukfencet, de megbocsátom, senki nem vár élelátást attól a kb 3-4%-nyi DKstól, így tőled sem.

annamanna 2017.05.04. 17:31:34

@FCUK: Gyurcsány maga a beépített fék és ellensúly.

"Amíg van benne erő és megyünk előre, addig igen, és egyszer meg nagyon csöndben elmegyek. Nem érdemes másért. Mindenki döntse el magában, hogy 4-500 ezer forintért csinálja a dolgot, ami kurva fontos, különösen, ha az embernek már egyébként nincsen más szakmája, csak ez, tudom én. Hogy képes-e az elmúlt 15 év összes történetén fölülemelkedni és megkötni új ……ket, vagy azt gondolja, hogy ez is egy olyan négy év lesz, hogy á, francba, túléltük az eddigit is, most is túl leszünk. Volt már elég miniszterelnökünk, hát ezen a pasin is túl leszünk majd. Mi úgyis maradni szoktunk. Lehet. És azt is mondom, hogy ez egy legitim érvelés, és nem is bánt, egyáltalán nem, egyáltalán nem. Van ebben a frakcióban nem egy miniszterelnöknek alkalmas ember. Én azt mondom, hogy vegyen mindenki nagy levegőt, igyon kurva sok bort…

(A leírt szövegben itt kazettacsere miatt törés van, az eredetit nem tudom rekonstruálni – Gy. F.)

…nem tudtunk megállapodni egymással. Mert ha mind a százkilencven ugyanazokat a mondatokat mondja, mint amit az elmúlt években mondott, akkor ugyanúgy nem fog történni semmi, mert ugyanúgy nem tudunk megállapodni."

"Amíg nagy tempóval lehet menni előre, addig megyünk. Ha nem lehet menni, és elmagyarázzátok, hogy igen, de… Ahhoz énszerintem én nem köllök. Ahhoz más kell. És írok majd kibaszott jó könyveket a modern magyar baloldalról."

Ez szép szöveg volt 11 évvel ezelőtt, de hol van ez? Betartotta? Elment civilnek? Könyveket írt? Hajlandó másoknak alárendelődni, együttműködni?
Ha a saját magára vonatkozó állítások nem igazak, miért is volna igaz a többi?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.05.04. 19:21:22

Mi lenne, ha minden hazudó politikus azonnal elvesztené a mandátumát és fizetne félmilliót? Gyorsan jönne az időközi választás...

morph on deer 2017.05.04. 22:19:33

"távoznia kell a politikából Gyurcsány Ferencnek, ha nincsenek bizonyítékai arra, hogy az oroszoknak bizalmas információik vannak a Fideszhez és személyesen Orbán Viktorhoz köthető törvénytelen pénzmozgásokról."

:)))
És ezt nem egy - még - fideszes megmondóembertől hallottuk!

Remélem azért orbán legalább "alaposan" megköszöni Botkának, hogy ilyen haláltmegvető bátorsággal kiállt mellette..!
De legalább ezt is megértük.

Az meg a legszebb, hogy emiatt eddig csak Botka ugrott neki Gyurcsánynak!
Aranyosak, na.

morpho 2017.05.04. 23:22:16

@morph on deer:

"Az meg a legszebb, hogy emiatt eddig csak Botka ugrott neki Gyurcsánynak!"

Ez tényleg érdekes... A megrágalmazza B-t. Majd jön C, aki állítólag utálja B-t, hogy A bizonyítsa a rágalmakat, vagy takarodjon. Hát nem is tudom... Baloldal Magyarország 2017. Ráadásul közben C gátlástalanul lopja az ország pénzét. Jobboldal Magyarország 2017. Fasza kis ország ez.

HABONYKOMMANDO 2017.05.04. 23:36:09

"Botka felszólította Gyurcsányt, távozzon a politikából"

Egy nagy lofaszt. Nem fogjuk engedni, hogy a baloldal ilyen siman megszabaduljon a Gyurcsanytol.
Ha kell a fideszesek fognak ra szavazni, hogy meg legyen az 5 szazaleka, es a parlamentben illetve ugy altalaban a politikai eletben benne maradjon.

morph on deer 2017.05.04. 23:46:27

@morpho:
Lehet, hogy Botka valójában Gyurcsányt akarja "leváltani", az orbán csak ürügy. :)

Legyőzni biztosan szeretné, az "elzavarjuk a pásztort és elhajtjuk a nyáját" stílusban, semmi kétség.
Várom az MSZP-s 'betyársereg' létrejöttét is, - úgy is a "gazdagok" megsarcolásáta gyúrnak, még jól jöhet...

Az! Agyrém, úgy ahogy van.
Persze értem én, hogy a Botka valójában nem összefogni/együttműködni akar, senkivel sem, hanem 'betörni' a többieket és egyedül vezetni az egész "baloldalt" (ami egy fikció, de mindegy) - ez pedig nem fog sikerülni.
Szóval most biztos ami biztos, ezért a hülyeségért is legyen Gyurcsány a hibás, ha már nem hagyja bedarálni a DK-t.

Mi a francnak ide ellenfél? Nagyon jól elvannak egymás gyilkolásával is, főleg, hogy így előre megvan a "bűnbak" is a programozott balsikerért.

Ennyi hülyét...

mókusfülecske 2017.05.05. 04:46:20

@HABONYKOMMANDO: hogy Te mekkora fasz vagy:) :) :) ......(de tényleg, jót röhögtem rajta,köszi)

Senior Lópici Gáspár 2017.05.05. 06:08:36

Szegény nyomorult Gyurcsány még mindig nem vette észre, hogy Ő buktatta meg a baloldalt egy életre.
Továbbá nem hajlandó tudomásul venni, hogy az Ő kreténsége miatt tarolhatta le az országot ez a gátlástalan fideszbanda.
Szánnivaló Gyurcsány nem észleli a tényt, hogy Ő a legmegosztóbb és legostobább politikusunk. (A jelenleg regnálók csak enyveskezű szervezett állammaffia beltagjai.)
Miért hagyjuk, hogy egy enyveskezű brancs helyére egy idióta pályázzon?
Ennek az országnak annyi, mert nincs meg a kritikus tömeg, aki felemelné szavát a tolvajok és idióták ellen.
A magyarokból kiveszett az életösztön.

Senior Lópici Gáspár 2017.05.05. 06:15:07

@morph on deer: Botka nem észleli, hogy a baloldalnak semmi esélye. Gyurcsány egy megosztó broki. És most már nyilvánosan hiteltelen is. (Nem mintha eddig hiteles arc lett volna.) Csakhogy képes még mindig számos szavazót megvezetni a dumájával, ahogyan a minielnökünk is pont ugyanennyit tud. Csakhogy a fidesznyikeknek elég a kasszánál maradáshoz a rideg tény, miszerint a Nemzet Ferije és a faBotka egymást nyírja. Ezzel aztán el is úszik a lehetőség az egyes választókörzetek ellenzéki megszerzésére.
Sötét ló a játszmában a Jobbik. Mifelénk nem szopják be a dumájukat, de elkeseredettebb vidékeken lehet hogy "jobban teljesít" a Vona csapata.

Baltaarcú Apu 2017.05.05. 06:37:00

Gyurcsány egy kretén. de ha léteznek ezek a papírok, akkor megmagyarázzák, miért lett a harcosan oroszellenes Orbánból putyinpippantó. Bár lehet, hogy a helyzet egyszerűbb: Orbán külpolitikáját pusztán a belpolitikai (no meg az anyagi) haszonszerzés határozza meg.

eßemfaßom meg áll 2017.05.05. 07:14:01

És ezek akarják elzavarni orbánt :)

midnight coder 2017.05.05. 07:17:10

@Baltaarcú Apu: A helyzet még egyszerűbb: az EU nevű hajó pont olyan kiszámítható módon van süllyedőben, mint anno a KGST. És ha nem akarunk ismét úgy járni mint anno a gengszterváltáskor, akkor nem csak egy irányba kell orientálódni. Ugyanakkor az előző amcsi ciklus szemlátomást mindent arra a lapra tett fel, hogy kinyírja Putyint, az EU pedig hű csatlósként ebbe be is segített, sőt önként és dalolva fizette a művelet költségeit. Honi liberósbolsijaink pedig mindenkit aki nem üzen hadat Putyinnak automatikusan oroszbérencnek tekintenek.

midnight coder 2017.05.05. 07:21:15

@Baltaarcú Apu: Amúgy, ha léteznének ilyen papírok, Fletó tuti hogy megvette volna, és azóta már 3x kijátszotta volna. Ez amúgy most egy Fletó vs Botka meccs: az előző agyatlan idióta helyére egy újabb agyatlan idióta pályázik a baloldal élén. Persze a dologhoz hozzátartozik, hogy épeszű ember amúgy sem menne a magyar baloldalnak nevezett állatkert közelébe sem: ezzel a társasággal csak bukni lehet: 4, vagy rosszabb esetben 8 év után még a mostaninál, sőt egy-két Orbán ciklusál is lényegesen rosszabb helyzetbe hozni az országot. Viszont azt el lehet érni, hogy ez idő alatt ne Orbánék lopjanak hanem a jóelvtársak.

Hizdahr zo Loraq 2017.05.05. 07:46:50

Nyilvánvalóvá vált sajnos, hogy Gyurcsány a Fidesz embere, innen már annak sem lehet kétsége, aki eddig tagadásban élt.

nick papagiorgo 2017.05.05. 08:00:16

Ha Orbán első kormányzása (ami 2002-ben ért véget) után hallott róluk, akkor az ügy minimum 15 éves. Ennyi idő alatt bármilyen gazdasági bűncselekmény elévül, ha volt egyáltalán.

Továbbá az se jutott eszébe a komának, hogy ha az oroszok idestova 15 éve ezzel zsarolgatják Orbánt (akkor is, amikor épp ellenzékben van.....), akkor nem fogják neki ezt a papírt odaadni? Még "nagyonsok" pénzért se? :)

Meg még van pár homályos része a történetnek, de mindegy :)

Palladrin 2017.05.05. 08:03:48

Finoman felröhögnék, ha Pataky Attila mutatott volna valami papírt, amit a szíriuszi gyíkemberektől kapott :)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.05. 08:05:37

Gyurcsánynak ez volt a második öszödi beszéde, hatalmas öngól.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.05. 08:41:06

Botkának nincs igaza.

Nagyon is érdekes felvetés ez, egy a kommunista diktatúrában az MSZMP KB számára aktívan jelentgető Gyurcsány nevű ügynök részéről, aki a Pécsi Dialógus csoportról jelentgetett, és az MSZMP KB cserébe leszólt a vizsgáira, amit egykori tanáraik erősítenek meg.
www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA

Ettől már csak az lenne hitelesebb, ha a D-209 fedőjelű III/II-es Medgyessy nevű SZT tisztünk erősítené meg az információt, hisz róla tudjuk, hogy a KGB ellen küzdött, mert mondta, miközben az agész SZT tiszti hálózat a KGB-nek dolgozott közvetve.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.05. 08:43:35

@nick papagiorgo:

Arról az apróságról nem beszélve, hogy az orosz katonák 1992-ig itt állomásoztak teljes fegyver arzenáljukkal.
És az ittlétük egyetlen célja, hogy az MSZP-SZDSZ-es kádereknek a privatizáció és vagyon átmentés gond nélkül lemenjen.
Ahogyan ez meg is történt, és kirabolták az országot a Gyurcsány féle komcsik.

Azaz lehet van 1-2 ember akit tudnak zsarolni a jobboldalon, de a ballibeknél ez a szám 70% körül lehet.

Amorphis 2017.05.05. 08:44:01

Botka csupán rájött arra, hogy féltucatnyi baloldali törpepárttal való öszefogás nagyon nem működik, főleg, hogy ezek az alakulatok egyre csak szaporodnak és jelen állás szerint inkább egymással marakodnak. Orbán Viktor csak egy kávét kér.
Orbán leváltására egyetlen lehetőség van, ha EGY erős ellenzéki párt áll ki vele szemben, nem pedig egy rakat 1-2%-os gittegyletből álló tákolmány.
Az ellenzék legerősebb pártja továbbra is az MSZP (Jobbikkal holtversenyben), nyilván úgy gondolják, hogy nekik kell vezetni ezt az összefogást, de jóval célszerűbb, ha nem összefognak, hanem gyakorlatilag inkább egyesülnek.
Az is nyilvánvaló, hogy a DK Gyurcsány nélkül gyakorlatiliag azonnal megszünne, a szavazói pedig túnyomórészt besorolnának az MSZP-hez. Ez Botka célja, ezért hajtja el rendszeresen Fletót melegebb éghajlatra. Gyurcsány emellett olyan megosztó személyiség, hogy amilyen - általa nagyon hangoztatott - összefogásban felmerülne a neve, az garantáltan bukásra lenne ítélve. Ezt rajta kívül mindenki látja...
Az MSZP is azért nyert 3x választást, mert baloldalon nem volt alternatívája, ez most inkább a jobboldalra igaz, ha nem lenne a Jobbik se, akkor a Fidesz 3/4-el nyerné simán a választásokat.
Szóval Botka taktikát váltott, nem erőlteti az öszefogást, hanem megpróbál egyedül megerősödni. Ennek elsődleges záloga Gyurcsány eltakarítása a politikából. Ebben is van ráció. A politikában ugyanis 2+2+2 az nem biztos, hogy 6 hanem lehet csak 3...

Kivlov 2017.05.05. 09:11:42

bukta lászló is mehet a levitézlett, megbukott mszp-jelöltek közé, meseházy után...

nu pagagyí 2017.05.05. 09:16:26

Valóban elég furcsán hozta fel a dolgot Gyurcsány. Ettől függetlenül Botka is tehetne valamit azonkívül, hogy más ellenzékieket szapul.

nu pagagyí 2017.05.05. 09:20:53

@Amorphis: "Orbán Viktor csak egy kávét kér. "
Ismerős fordulat. De megjegyzem, Orbán nem lesz népszerűbb attól, hogy sokféle módon utálják egyre többen. Az ország valódi érdeke, hogy megszűnjön Orbán bűnszövetségben elkövetett kormányzása. Mivel a többség már régóta nem kér a diktátorból, valahogy el fogják zavarni. Ha nem választáson, akkor másképp.

nnnnnnnn 2017.05.05. 09:33:41

fletó a szakdolgozatát se találta még meg

Amorphis 2017.05.05. 09:45:41

@nu pagagyí: Orbánt valóban sokan utálják, de nem elegen... Nem tévesszen meg senkit egy akár 10 ezres tüntetés hangulata....Mondhatjuk azt is, hogy Viktort jelenleg többen szeretik. És itt csak az aktív szavazók véleménye számít, ők adnak ugyanis konkrét, számszerűsíthető eredményt. A többit nem tudjuk, ne számítsuk sehova. Másrészt igenis sokat számít, hogy az ellenzéke 1-2 nagyobb pártból áll, vagy 10-12-ből. 2018-ban könnyen előfordulhat, hogy lesz akár 5-6 kispárt, akik mind önállóan, 2-3 %-os eredményt érnek el, és az összes rájuk adott szavazat megy így a kukába (ez akár az össz szavazat 15-20%-a is lehet!).
Az ország valódi érdeke pedig, hogy egy stabil, erős, határozott kormánya legyen, aki a lopás mellett azért tesznek igenis érezhető jóléti intézkedéseket is... Hidd el a Fidesz szavazók nagy részének is tele van a fasza jobboldali holdudvar viselt dolgaival, de akkor sem bíznák az országot egy tucatnyi pártból álló, egymással marakodó, nagyrészt bukott, balfasz, lúzer politikusból álló bandára, akik várhatóan szintén lopnának mindent ami mozdítható. Az "elmúltnyócévről" az embereknek a havonta változó kormányprogram, a rendszeres ár és rezsiemelések (nem lesz gázáremelés....), a töketlenkedés, öszöd, és az akkor is vastagon meglévő korrupció maradt meg. Ezt köszönik szépen nem kérik mégegyszer...

Orbánt pedig vagy választásokkal lehet leváltani, vagy sehogy. Gyurcsány ellen is mekkora népharag volt 2006 őszén (jóval nagyobb mint most Orbán ellen) , aztán viszonylag simán maradt a helyén még 3 évig. Ha pedig van esetleg ellen valami más nagy ütőkártya ellene (mint amit Gyurcsány rebesget) azt már réges régen nyilvánosságra hozták volna.

nick papagiorgo 2017.05.05. 09:47:20

@Amorphis: @nu pagagyí: Botka ugyanúgy ráhajt a DK szavazóira, ahogy Orbán a Jobbikéira.
Az tény, hogy a DK szavazói talán mér Orbán szavazóinál jobban is kötődnek a vezérükhöz, de a tábora is jóval kisebb, kb 2-3 %. Botka célja az, hogy a baloldaliak az ő táborát növeljék, ne Gyurcsányét.
(Egyébként Gyurcsány célja is ez, ezért dob be rendszeresen ilyen "megdöbbentő" dolgokat - legjellemzőbb példa erre talán az, hogy hogy jöttek-mentek a pénzek az MSZP-nél 2010 előtt). Csak ő jóval ügyetlenebbül csinálja, jóformán csak ezekkel a "napi bulvár" fordulatokkal él, mert amúgy politikailag nem csinál az égvilágon semmit, még szavazni se hajlandó.

sas70 2017.05.05. 10:07:35

Az, hogy Gyurcsány mit mond, szerintem teljesen lényegtelen.
A lényeg inkább az, hogy vannak-e papírok és azok mit bizonyítanak?
Valóban alkalmasak-e arra, hogy Orbánt kényszerítsék? Kinek a kezében vannak?
Ezek hatására Orbán milyen döntést hozott?

Amorphis 2017.05.05. 10:08:01

@nick papagiorgo: Pontosan ezt mondom én is. Botka célja egyre világosabban az, hogy visszahozza baloldalon az "aranykort", amikor volt a nagy MSZP és más senki, Orbánt pedig ezzel meg lehetett 2 x is verni. Kicsit kockázatos politika, de van benne bőven ráció. Az biztos, hogy a jelenleg tucatnyi elemre szétesett baloldal még egy teljes összefogás esetén is nagy nehezen szorongathatná csak meg a Fideszt. És akkor hol vagyunk az öszefogástól...

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.05. 10:16:14

Ha valaki azt gondolja, hogy a Gyurcsány hülye, az téved. Megvette ő azokat a bizonyítékokat, csak az pillanatnyi politikai érdek még nem jött el.
Én nem szereten mert a népet elárulta, amikor az öszödi beszédet nem nekik, hanem a haveroknak mondta el. Nem volt benne erő kitakarítani a szocik közül a maradi begyöpesedett alakokat, akik végül őt is kicsinálták az országgal együtt. Ezt Botka sem vállatja fel, és nem söpörte ki még az áporodott levegőt a pártból. De nem is tudja, mert ahogy Gyurcsány, ő is csak egy fecske, és ő sem tud nyarat csinálni, mint ahogy a fideszben sem tudnak a józanul gondolkodók a pártot kicsinálók ellen hatékonyan fellépni.

Szóval eben guba, ennek a szerencsétlen országnak teljesen mindegy, hogy szocik vagy a fidesz. Dohos mindét alakulat. Még a moly is rágja egyiket-másikat.

n3spr3ss0 2017.05.05. 10:19:50

Inkább tíz Gyurcsány,mint egy Botka.

nick papagiorgo 2017.05.05. 10:54:20

@látjátok feleim szümtükkel:
Egyfelől Gyurcsány teljesen alkalmatlan (alkatilag), hogy bármit is magában tartson, tehát ha lenne bármije is, azonnal nyilvánosságra hozta volna.

Másik: Gy. azt mondja, hogy O-t az oroszok ezekkel a (tizenöt éves...) papírokkal zsarolják. El tudod képzelni, hogy ha ez így van, akkor ezt az oroszok odaadják Gy-nak? Hiszen akkor annak az esélye, hogy ők O-t zsarolják, lecsökken kb 0-ra (O-nak onnantól nem az oroszoknak kellene "nyalnia", hanem Gy-nak, mert nála vannak a papírok).

konrada 2017.05.05. 10:57:25

...Botkáék lemondtak a 2018-as választásról. Tudják, hogy összefogással is csak legfeljebb a 2/3-ot tudnák elhárítani, de a parlamenti többséget megszerezni nem tudnák (még a Jobbikkal együtt sem, ...ha egyáltalán azt akarná is valaki.)

...viszont az is igaz, hogy Magyarországon csak az a párt tud győzni, mely képes a saját oldalán olyan erőt mutatni, mely vezetőerőként felszippanthatja a zászlaja alá a változást akaró többséget (Lásd 1994-1998-2002-2010: ebből a 94-es sokban hasonlít a 14-esre.)

Ezért Botkáék most arra törekszenek, hogy a többi - velük azonos bázison leledző - kisebb pártot kicsinálják, s ebből leginkább a mérhető támogatottságú Gyurcsány pártot. (Ez történelmileg bevált módszer: ezért volt Leninéknek fő ellenségük a mensevikek, ezért számoltak le legelőször egymással az I. világháború után a vöröszászlós szocialista alapú pártok, 47-ben nálunk ezért számolták fel az MSZDP-t, és volt a rendszerváltás 1. számú kinyírandó áldozata annak reinkarnációja. ...s ezt csinálta a fidesz is a másik oldalon.)

Így - ha sikerül azt elérniük, hogy 2018-ban a külön induló pártokat - köztük a DK-t - az 5% alá szorítsák, úgy egyedüliként maradhatnak a parlamentben, mint baloldali ellenzéki jelölt, úgy tán ügyesebb nemzeti politikával talán vissza tudják vonzani abban az időszakban a Jobbikhoz tőlük átvándorolt vörösnácikat is, és akkor talán 2022-ben....

bekerült 2017.05.05. 12:06:48

@FCUK:

Ekkora beképzeltség csak egy Fidesz bérenctől várható !
Először is : A JOBBIK bevallottan nem demokratikus párt !
Ezt ők mondják magukról !
Akkor mi a fészkes fene gondod van ezzel ?

Arról is beszélhetünk, hogy Gyurcsánnyal mi a rossebb bajod van, mert amit eddig erről írtál az egy nulla, azaz egy nagy nulla.
Ha a DK tetszik neked, amely mint tudjuk a Gyurcsány szüleménye, akkor nyilván, hogy aki megteremtette, azt is kedveled !

Nem ez következik belőle ?

Erre te ugye, logikai bukfenccel mégse így teszel, mert csak.... !

Szóval csámcsogj rajta még egy kicsit, hátha észhez térsz, vagy kijózanodsz !

bekerült 2017.05.05. 12:13:50

@annamanna:

Óriási tévedésben vagy és értelmezési zavarokkal küzdesz !

Az öszödi beszédből nem csak te tudsz kiragadni mondatokat és ezeket félreértelmezni, bár ezt te még így se oldottad meg rendesen.

Gyurcsány nem vonult félre, mert van még feladata, hál istennek, tegyük hozzá !
Alapított egy pártot, amely mögött jelentős tábor áll !
Vannak is irigyei és megölnék egy kanál vízben , ha tudnák.

Csak, hát ez már unalmas és kontraproduktív !

Ezt kellene figyelembe vennetek !

FCUK 2017.05.05. 12:20:53

@bekerült: te barom ,attól, hogy azt mondod magadról, hogy okos vagy, vagy fekete, még se okos nem leszel, se fekete :) demokratikus keretek között jött létre és demokratikusan működik a Jobbik, nem is lehet másként, ha ugyanis nem tartják be a DEMOKRATIKUS szabályokat, feloszlatják a pártot :)

másrészt hogy kedvelem a DK-t? na ekkorát rég nem tévedett velem kapcsolatban senki, legszívesebben azt is eltiltanám a levegővételtől, aki valaha rájuk szavazott :)

FCUK 2017.05.05. 12:22:12

@bekerült: ne haragudj, de az őszödi beszédet csak az nem érti, aki 1. nem hallgatta meg soha, 2. nem hajlandó megérteni.
azon a beszéden ugyanis nincs mit félreérteni, elég egyértelműen fogalmaz, akkor is, amikor 2 év hazugságról beszél, meg trükkök százairól. vagy ezreiről? már nem emlékszem :)

bekerült 2017.05.05. 12:30:02

@Senior Lópici Gáspár:

Szerintem nincs olyan politikus, amelyik ne lenne megosztó !
Ezt a blődséget már annyiszor elsütötték, de minek ?

Botka pontosan észleli, hogy nincs esélye 2018-ban és így mutyiban megegyezett Szegeden Orbánnal, hogy segít kinyírni Gyurcsányt !
Alakul az újabb 70-30.
Mintha ezzel megoldana bármit is !

Kár lesajnálni a DK 4-5 %-át, mert lehet abból még több is.

Ami a FIDESZT illeti, azért nyugodt, mert ott van az ellenzékben az általa alapított JOBBIK és az LMP.
A FIDESZBŐL kiábrándultaknak így, van hova menekülni baj esetén .
Jól látszik ez a mostani népszerűségvesztésük esetében is.
A zöme a JOBBIKHOZ ment át.

A FIDESZ baj esetén koalícióra is léphet ezekkel a pártokkal, de amíg Botka az ellenfél, erre nincs szükség.

Nincs itt semmi baj, csak az a fránya Gyurcsány tűnne már el, ugye ?

bekerült 2017.05.05. 12:44:33

@FCUK:

Hozzád képest mindenképpen okos vagyok !
Attól, hogy demokratikus keretek között alakult meg bármilyen párt, attól még lehet antidemokratikus !
Pláne, ha ezt be is vallja, mint pl. a FIDESZ is, meg a JOBBIK is !
A szövegelés ugyanis nem elég ehhez és ezt nem is veszi be mindenki !
A demokratikus szabályokat pedig egyik se akarja betartani !
Ez a fő gond, ha nem vetted volna észre !

Hitler is demokratikus úton került a hatalomba és lám mekkora demokráciát épített !

bekerült 2017.05.05. 12:46:53

@FCUK:
Nem haragszom és fenntartom amit mondtam !
Kiragadni ki lehet mondatokat és félremagyarázni !
Ezt teszed te is !

Csak minek ?
Ez már 10 éve lejárt lemez és, ha nem tudtok mást, akkor húzzatok el !

FCUK 2017.05.05. 12:47:21

@bekerült: a magabiztosság nagy erény, ennél már csak az a nagyobb, ha valaki el tudja ismerni, hogy segghülye. ezen még dolgoznod kell :)

a hitleres dolognak meg nézz utána kicsit jobban :)

FCUK 2017.05.05. 12:49:29

@bekerült: melyik mondatot ragadtam ki, és hogyan magyaráztam félre? kérlek, taníts, ó, mester :D

Larry Silverstein 2017.05.05. 12:51:51

kb ugyanannyira érdekes mit mond gyurcsány, mint hogy mit mond botka

nincs idő minden bohócra, ezeknek lejárt a 15 perc hírnév

Éhbérkommentelő 2017.05.05. 12:59:24

Trónok harca, az egyik oldalon az Apró-kennel Gyurcsány hangján,, a másikon meg a Botka família belvillongása ez a szófecsérlés. Mindenki mindent tud és dossziét vezet a másikról, régi bennfentes komcsi szokás szerint

AlbaZen 2017.05.05. 13:33:05

Fura, hogy bárki olyan számít az mszp-re és a dk-ra, mint kormányváltó tényezőre, aki felnőttként élt 2002 és 2010 között. Azért a korszakért nincs bocsánat, nincs több esély. Akkor inkább hagyjuk a fiatal ellenzékieket (pl. Momentum) kibontakoztatni.

Duplaxiii 2017.05.05. 14:21:22

Ez annyira szép!
Botka felszólít!
1) Gyurcsány = nyiltan vállalt KISZ-es múlt, majd alámerülés az üzleti világba és csak a Medgyessy-kormányban bukkan fel a politikában....
2) Botka = 18 évesen, érettségi után az MSZP ifjúmunkása, majd azóta kizárólag pártpolitikában él. A polgármesterség mszp-alapú és a képviselőséget cserélte le...
3) Botka még orbánhoz mérve is kevés, mert nem diploma után lett politikus, hanem egy érettségivel... De ő sem dolgozott soha egy percet sem!
Most ez a pali, full demagóg ostoba programjával akarja a balosokat hatalomba juttatni, és nekimegy annak, aki fél év alatt többet tett (rosszat, jót egyaránt), mint ő 27 év alatt.
Ez ám a felkészülés 2018-ra.
Aki ez után az mszp-re szavaz, az egyszerűen őrült vagy besúgómúltú nyugger.

Duplaxiii 2017.05.05. 14:25:34

@AlbaZen:
Bocsáss meg, de a választók elég nagy hányada emlékszik a 80-as évekre is és sokan a korábbiakra is!
Így Botka önmagában kizárt nekünk, mert pártmunkás! A másik KISZ-alapú, mint a fiatal balosok.
De ismerjük sokan a zorbán korai időszakát is, és a mocskos bolsikat is, így az is kizárt, hogy érdek kisz-liberális-konzervativ-fasiszta vonal kelljen vagy régi mszmp-s káderek miniszteri székekbe.
Az idősebbek nem csak gyujcsányékra emlékeznek, hanem a régi bm-es világra, a besúgókra, a félelemkeltés-alapú rendőrségünkre, a munkásőrségre is.
Tehát a tek=munkásőrség, a bm pintérsanyival is ismert és így tovább.
A pártfunkci botka valójában a pártalapú, bm-irányított orbánnak segít...

Duplaxiii 2017.05.05. 14:29:54

@bekerült: Ritkán olvasható ennyire korrekt és tiszta elemzés!
Egyetértek a orbán-botka alkuval, a lmp/jobbik szerepével sé így tovább!
Saajnos kevesen vagyunk, akik reálisan látunk ebben a mindenoldali szartengerben...
Itteni kommentelők többsége is leragad pár évnyi időszaknál és ez elég nekik a pártalapú szardobáláshoz.

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.05. 16:31:41

@nick papagiorgo:

Ajánlom a figyelmedbe. Gyurcsány soakt ( de nem eleget ) tanult a múltja hibáiból.

"Gyurcsány Ferenc bejelentette, hogy ha Orbán Viktor nem lesz gyáva és elmegy a nemzetbiztonsági bizottság ülésére, akkor szembesíti a birtokában lévő információkkal."

www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=207913

bekerült 2017.05.08. 20:02:14

@FCUK:

Okos vagyok ?
Hát , hozzátok képest .

Utána néztem és jól tudom !
Hitler is demokratikusan lett megválasztva.

bekerült 2017.05.08. 20:05:18

@FCUK:

Azt a mondatot ragadtad ki, amelyiket szándékosan félre akartad értelmezni !

Érdekes ?
Egy 10 évvel ezelőtti dologról képes vagy értelmezést hamisítani, de amit Orbán tesz nap mint nap, arról egy szavad sincs !

bekerült 2017.05.08. 20:07:13

@Larry Silverstein:

Azért a mögöttük álló emberekről se feledkezz el !

Azt a lepcsest pedig evésre használd !

bekerült 2017.05.08. 20:10:24

@AlbaZen:
Azért ne okold már a világválságért is ezeket az általad utált pártokat.

Jó, nem lopták be a szívedbe magukat, de ettől még elég népes tűboruk van és tized annyi bűnt se követtek el, mint a mostani szerelmetes hatalmon levők !

FCUK 2017.05.08. 20:23:51

@bekerült: kérdeztem, hogy melyik mondatot magyaráztam félre, és mi a megfelelő magyarázat?

Ez egy balos blog, itt a balt ütöm.

FCUK 2017.05.08. 20:30:04

@bekerült: egy alku kapcsán lett kancellár, ugyanis soha nem nyert akkorát, hogy azon a jogon nevezzék ki. Csak azért segítek, hogy ne halj meg hülyén.

bekerült 2017.05.09. 10:40:41

@FCUK:

No és ?
Orbán is a kisgazdapárt alkujával lett miniszterelnök, pedig azt mondta, hogy soha nem fog össze velük.

Az alkuk benne vannak a politikában és demokratikusnak tekinthetők.
Orbánék ezt a lehetőséget iktatták ki az egyfordulós választással.
Nem is lesz itt demokratikus választás, amíg ez a felcsúti itt osztja az észt !

bekerült 2017.05.09. 10:44:19

@FCUK:

Nem fogom neked elmagyarázni a nyilvánvalót.
Érted te, csak nem akarod érteni.
úgy, hogy hallj meg hülyén, ha úgy akarod, engem nem zavar.

Azt hiszed, ha ütöd a bármelyik oldalt is, azzal előbbre jutsz ?
Kavarod a szart és neked ez tetszik !

FCUK 2017.05.09. 11:34:20

@bekerült: iktatták ki a f@szt, csak most előre kell megállapodni.

bekerült 2017.05.09. 17:16:14

@FCUK:

Nehogy már Orbán meg ti mondjátok meg, hogy mikor állapodjon meg bár ki is !

Azért lett kiiktatva a második fordulós megegyezési lehetőség, hogy ne tudjanak összefogni ellene a többi pártok.
Ezt persze te is tudod, csak játszod a hülyét, mintha kettőig se tudnál számolni.

jellemző rátok ez a viselkedés.
De ne csüggedjetek, meg lesz ennek még a böjtje számotokra is !

Kíváncsi vagyok, hogy akkor, hogy fogod játszani az eszed ?

bekerült 2017.05.09. 17:22:03

@FCUK:

Nehogy már Orbán meg ti mondjátok meg, hogy mikor állapodjon meg bár ki is !

Azért lett kiiktatva a második fordulós megegyezési lehetőség, hogy ne tudjanak összefogni ellene a többi pártok.
Ezt persze te is tudod, csak játszod a hülyét, mintha kettőig se tudnál számolni.

jellemző rátok ez a viselkedés.
De ne csüggedjetek, meg lesz ennek még a böjtje számotokra is !

Kíváncsi vagyok, hogy akkor, hogy fogod játszani az eszed ?

FCUK 2017.05.09. 18:03:56

@bekerült: nem mondja meg senki, mikor lehet vagy kell összefogni:) lehetőség van előre is, vagy a bukást követően. Lehet választani:)

bekerült 2017.05.10. 10:33:03

@FCUK:

Játszod a hülyét már megint !

Tipikus esete vagy a FIDESZES troloknak, akik gőgösen okítják ki az általuk butának tekintett alattvalókat.

A nagy mellényt azonban illik mihamarabb levetni és beállni a sorba, mert egyébként rátok fog rohadni a műanyag lakat
Már így is sok van a rovásotokon és amíg éltek nem tudjátok magatokról lemosni a gyalázatot, annyi kárt tettetek ennek az országnak !

Majd akkor is nagy legyen a pofátok, amikor erről kell számot adnotok !

FCUK 2017.05.10. 10:53:17

@bekerült: na most beszartam. És amiről beszélsz, azt kb 20% választóval gondoltátok, vagy szereztek még?:)

bekerült 2017.05.10. 16:56:15

@FCUK:

Ez a másik tipikus jellemzőtök !
Az, hogy nem látjátok a fától az erdőt !

Igen, ma még lehet, hogy 20% az a tömeg, amely meg mer szólalni .
Azért mert őket nem nagyon tudjátok megfélemlíteni.
Érdemes azonban ezt a 20%-ot is figyelembe vennetek, ha magatokat demokratikusnak vélitek.
Nem veszitek, mert nem gondolkoztok demokráciában és úgy gondoljátok, hogy győztetek, tiétek minden.

Nagy lesz a pofára esés.
Olyan diktatúra még ugyanis nem volt, hogy örökké tartson !

Lesz még itt beszarás, nyugodj meg, majd akkor is ilyen nagy mellényed legyen !

FCUK 2017.05.10. 19:24:06

@bekerült: nem ma még 20%, hanem már 7 éve, és nyoma nincs, hogy ez mozdulna felfelé, szerencsére.
én demokráciában gondolkodom, ha valamire szavaz 30-35 %, másra meg 20, és megint másra 15, a többi meg nem megy el, akkor bizony a 30-35 fog kormányozni.
egyik diktatúra sem tart örökké, de nem is a 20% fogja megmondani, hogy diktatúra van.
és figyelembe veszi őket a többség, hogy ne venné. csak kormányozni nem tudnak, és ez fáj nekik. hadd fájjon.

bekerült 2017.05.11. 12:04:29

@FCUK:

Persze !

Én is ezt mondom, csak nem mindegy, hogy az a 30-35% milyen trükkökkel lesz 30-35 %.
Mert azért kirúgás is járhat, ha nem úgy táncolsz, ahogy Orbánék fütyülnek és enni pedig ugye kell !
Persze arról is szó van, hogy , hogy mérik azt a 30-35 %-ot és hogy azt a 20%-ot.
Pláne amikor minden média az Urbán kezében van.
Már 7 éve hányingere van mindenkinek Orbántól és a bandájától és ez még fokozódni is fog.
Szóval ne legyél annyira biztos a dolgodba és várd ki a végét.

Itt veszteni valója csak Orbánnéknak van és ezért fosnak, veled együtt !

Amit te kormányzásnak nevezel, azt az utolsó semmirekellő is meg tudja csinálni, nem kell hozzá semmi más csak a gátlástalanság.

A helyedbe én nem dicsekednék ilyesmivel !

FCUK 2017.05.11. 12:57:08

@bekerült: nehéz trükkökről beszélni olyankor, mikor a balos kutatók is ennyit mérnek. sőt, nem egy esetben ők még magasabbra is mérik a kormánypártokat.
kirúgás titkos szavazás után? ezt nem egészen értem...

ja, a 30-35 és a 20% ugyanabban a mérésben van, szóval ugyanazok a módszerek is :)

"Már 7 éve hányingere van mindenkinek " lehet, de a felmérések nem ezt mutatják.

ami a kormányzást illeti, lehet, hogy bárki meg tudná csinálni, de az előző garnitúrának mégsem sikerült.

bekerült 2017.05.11. 13:19:50

@FCUK:

A megállapításaid elég sunyiak.

Nem is találni szinte balos kutatókat, mert már mind az Orbán zsebében van.

A kirúgással való fenyegetés pedig köztudott.
Elég, ha a munkáltató meg tud valamit az ellenzéki véleményéről. Legutóbb ép egy Momentumost rúgtak ki a munkahelyéről, ha jól tudom.
A közmunkások eseteiről már ne is beszéljünk.

Persze a módszerek, azok ugyan azok !
Minden eszközt bevetnek, hogy csak a saját hangjuk hallatszon és be tudják csap ni a választókat.

Nesze egy kis felmérés : hvg.hu/itthon/20170511_Tolgyessy_Peter_Orban_diadalmasan_menetel_a_zsakutcaba

Remélem okulsz belőle !

Az előző kormányoknak volt elég bajuk a világválsággal és egy mindent kritizáló ellenzékkel, amelynek az volt a célja, hogy mindenben betartson nekik.
A FIDESZ most örülhet, mert hatalmon van és bebizonyíthatja, hogy mit tud !

Hát , ennyit !

FCUK 2017.05.11. 13:33:35

@bekerült: Publicus? hogy csak egyet említsek. Horn Gáborékat nehéz lenne Orbán-barátsággal vádolni :D

a momentumost kirúgásáról ugye még nem tudunk konkrétumokat, csak a momentumos álláspontját, meg hogy az önkormányzat beperelte. várjuk ki a végét. mellesleg ha az IBM-nél dolgozol, és fikázod a véget, onnan is kibasznak :)

Tölgyessy okos ember, de mint ember, tévedhet. tiszteletben tartom a véleményét, egy vélemény a sok közül, egy azaz egy darab vokssal a következő választáson.

ami a válságot illeti, ez igaz, annyi kiegészítéssel, hogy a világban 2008-ban kezdődött, nálunk meg a balfaszoknak köszönhetően 2005-ben.
az ellenzék most is betart, más ötletük sincs, csak most nem mennek vele semmire. ez azért nagy különbség.

én jobban élek, nekem ez elég bizonyíték.

bekerült 2017.05.11. 13:36:28

@FCUK:
Ezt a bizonyítékot észrevettem !
Meg is dolgozol érte !

FCUK 2017.05.11. 14:24:10

@bekerült: igen, megdolgozom érte. és látod, még kommentelni is marad időm.

bekerült 2017.05.11. 17:50:04

@FCUK:

Látom !
Főleg, ha a kommentelésért is kapsz valamit !

FCUK 2017.05.11. 17:52:56

@bekerült: jól szórakozom, ez nekem pont elég:)

bekerült 2017.05.12. 17:36:29

@FCUK:

Ne legyen több örömöd !
Elég sivár lehet a lelkivilágod !
süti beállítások módosítása