B1 blogcsalád



Putyin Pesten, de Brezsnyev megelőzte

Fejezetek a magyar ellenállás történetéből

2017. február 02. - jdesi

Próbálok áthatolni a belvárost megszálló rendőrségi kohorszokon. Persze jön Brezsnyev Putyin és ennek meg kell adni a módját.rsz_putin_orban.jpg

És miközben kerülgetem a vidám, derék fiúkat, eszembe jut egy régen hallott történet.

Azért is ötlik fel bennem, mert mindjárt megjelenik az a könyv (Sajtóstúl a házba), amelyben éppen efféléket gyűjtöttem össze.

Történt valamikor a kádári pangás éveiben, talán 1972-ben, hogy a Szovjetunió vezetője, L. I. Brezsnyev, számos rendjel, díj, kitüntetés, valamint a Hős Anya felsőbb osztályának tulajdonosa Budapestre látogatott.

És a kor szokásának megfelelően végighajtatott a városon, remegő kezével integetve az őt köszöntő magyar proletariátus képviselőinek.

Nos, miután bután vette volna ki magát, ha Brezsnyev csak úgy magában integet és ki tudja, hogy a magyar proletariátus mit tervezett arra a délelőttre, biztos, ami biztos, a munkahelyekről kivezényelték a népeket végig az útra, ahol elhajtott a szovjet kommunista párt vezetője.

Sok-sok évvel később, amikor egy szerkesztőségben, a New York Palotában dolgoztam, tanúja voltam annak, amint régi, kipróbált kollégák arról beszélgettek, hogy ők milyen nagy ellenállók voltak a kommunizmus idején. (Ja, nem mondtam? Mindez a rendszerváltás hajnalán történt.)

Akadt, aki antikommunista múltját azzal vélte bizonyítani – talán párttitkár is volt egy időben -,

hogy ő bizony nem ment le a Blahára integetni, akárhogy is parancsoltak rá.

 

Beszélgetőtársa csak cöcöcögött, hogy ez semmi. Ő egyszer beleírta egy cikkbe, de kihúzták, haj pedig, ha az megjelenik....

Ekkor valaki ránézett: „Te beszélsz! Hiszen te az első hívó szóra rohantál kis piros zászlócskával integetni Brezsnyevnek.”

Mire a megfontolt válasz – hősünk a kilencven utáni új világban kisebb karriert csinált :

Egyrészt, nem rohantam. Másrészt, kikérem magamnak. Ott álltam és fel sem emeltem a kezemet. Hiába intett Brezsnyev, nem intettem vissza.

És látszott akkor rajta, úgy gondolja, ő verte be ezzel az utolsó koporsószöget a szovjet birodalomba.

Ha élne, szerintem ma kimenne Putyinnak visszainteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9112176452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pamut 2017.02.02. 14:03:47

@csentecsa:
De speciel akkor is gond volt, igaz ma sokkal nagyobb lévén azóta Putyinból egy tömeggyilkos diktátor lett, tudod pl. Krím elfoglalása 2010 után történt.

Neked miért nem gond most hogy a diktátor jön, miközben 2010 előtt még hisztériáztál miatta?
És Orbán mint hörgött-üvöltött a Kossuth téren hogy PUTYIN-PINCSI, miközben épp most nyalja csóválja a farkát Putyin lábainál?

pamut 2017.02.02. 14:06:45

HÍR:

Orbán Viktor hazaáruló épp most erőszakolja meg análisan a magyar demokráciát. Bár magyar emberek élni akartak demokratikus alapjogukkal hogy tüntessenek a diktátor-gyarmattartó érkezése lenne, és erre érvényes engedélyük is volt, Putyin Pincsije, a mélyseggnyaló Kádár Jáno... izé, Orbán ezt megakadályozta.

Ugye ti, hazaáruló kollaboránsok az ruszkik, és magyar kollaboránsa, Orbán mellé álltok ebben az ügyben is, nem a magyarok mellé? Költő kérdés volt, tudom hogy magyargyűlölő hazaárulók vagytok

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.02. 14:09:35

@csentecsa:

Pontosan így van..

A ballib aghyalottaknak szerencsétlenségükre évről évre azt kell csinálni amit Gyurcsány parancsol, és az rendszerint ellentétes azzal mit 1-2 éve tettek.

A Gyurcsnyisták eggyütt nyalták Putyin seggét 2010 elött, 2009-ben gazdijuk szignózta Paks2 bővítését.

Mostanra az agyhalott Gyurcsanyistáknak utálni kell az oroszokat, akkor is ha az országnak gazdaági előnye van a kapcsoltaból, mert Soros Gyuri, és a ballin elkúrók ezt parancsolták nekik.

Szánalmas birkák a ballibek ! :DDD

pamut 2017.02.02. 14:11:09

Azok az ostobák akik a Kádári propaganda alá süllyedt Orbáni propaganda-sajtót olvassák, ezzel önként mosva a saját agyukat, azok mit szólnak hozzá, amikor a magyarellenes manipulációkat lebuktatja a maradék független nemzeti sajtó?

Pl. ehhez az orbitális hazudozáshoz?:

www.portfolio.hu/gazdasag/nem_hiszed_el_mennyire_artanak_nekunk_az_orosz_szankciok.12.243200.html

"A héten több illetékes politikusunk is nyilatkozott arról, hogy az Oroszország elleni szankciók milyen súlyos károkat okoznak Magyarországnak. Úgy tűnik azonban, hogy a veszteségeket finoman szólva is eltúlozták. Számításaink szerint az exportban elszenvedett veszteséget a külgazdasági minisztérium durván túlbecsülte, és teljesen indokolatlanul teljes egészében a szankciókhoz kötötte, miközben a nagy részének ahhoz semmi köze sem volt."

Ugye mindegy nektek mennyit hazudik (és cenzúráz) a komcsi Orbán sajtója, ti ugye azért hiszek neki? :DDD

pamut 2017.02.02. 14:12:54

@Medgar:

Neked vicces hogy Putyin-pincsi Orbán, ez a hazaáruló ruszkibérenc, hogy ez Putyin kedvéért análisan megerőszakolja népem, a magyarok demokráciáját?

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2017.02.02. 14:15:19

Ha az EU meg migráns seggnyaló liberálisokon múlna akkor örökké az EU tagja maradnánk. Szerencsére itt van a hazának Orbán Viktor aki életképes alternatívát tudott megvalósítani a Kelethez tartozás politikájával.

Orbán Viktor kiválóan ismerte fel hogy nekünk nem szabad tovább EU gyaramatnak maradnunk, hanem vissze kell térnünk az orosz szövetségeseink szövetségébe. A Soros bérencek megpukkadhatnak, Orbán Viktor akkor is tartani fogja az útját kifele az EU-ból és befele Oroszországhoz. Csak ez szabad hogy legyen a magyarok jövője, nem pedig a nemzetállamokat a migránsok milliárdjainak importálásával tönkre tevő kvóta buzeráns EU-nak.

SZAVAZZ ORBÁN VIKTORRA HOGY MINÉL GYORSABBAN VISSZA TUDJUNK CSATLAKOZNI OROSZORSZÁGHOZ!

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.02. 14:16:13

Nézzük az Orosz szankciók kinek jöttek jól....
Hát persze hogy a Soros Clinton adminsiztrációnak:

Fura módon majd ugyanannyival csökkent az EU haszna, mint amennyivel az USA haszna megnőtt a szankciók következtében:

www.origo.hu/gazdasag/20150123-bovult-az-oroszorszagi-amerikai-import.html
Az Oroszország és az Egyesült Államok közötti, dollárban számított kereskedelmi forgalom 7,5 százalékkal nőtt, az Oroszország és az Európai Unió tagállamai közötti viszont 7,3 százalékkal csökkent tavaly január-novemberben, az egy évvel korábbival összevetve.

Medgar 2017.02.02. 14:16:23

@pamut: Az elmebetegek viccesek. Akár jobbosok (lásd birka) akár balosok.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.02. 14:16:55

@Ballib Cenzúrázók Réme 11:

Szánalmas nickhamisító ...
Tibi nem unod még ?
Saját nicken nem megy ? :DDD

pamut 2017.02.02. 14:21:23

Pár kicenzúrázott hír a napokból, amit a kommunista Orbánsajtó elhallgat, kicenzúráz az olvasói-nézői elől:

--- az adóhatóság elnöke egy adótanácsadó cégtől kap rendszeresen pénzt
--- egy harmadosztályú vajdasági focicsapatot finanszíroznak magyar közpénzből
--- a fideszes főnök kirúgott egy embert, csak mert fel mert az felszólalt egy kollégája megalázása ellen.
--- az orbáni cenzúrázott média elhallgatja az origo elbukását
--- Juhász perteket nyert Rogán ellen, és a TV" ellen is.
--- Izsák fideszes polgármestere épített egy vadászpanziót EU-támogatásból, aztán beköltözött
--- A közmédia vezetői közpénzből kiutaztak Szingapúrba és Új-Zélandra, hogy megkérdezzék a helyi magyarokat, mit szeretnének nézni
--- Tarlós simán megcáfolja saját magát, csak hogy elbuktassa a népszavazást az olimpiáról: szerinte már késő megkérdezni az embereket, 2015-ben kellett volna. Akkor viszont azt mondta, hogy még korai.
--- Transparency International: Romlott a korrupció Magyarországon, már Jordániával és Romániával vagyunk egy szinten
--- A rendőrség szerint tök oké, hogy a IX. kerületi önkormányzat bagóért szórja a lakásokat a Fidesz-KDNP képviselőinek

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.02. 14:22:38

@pamut:

Hát igen..
Aballib hírhamisítók nem állnak le.

A Soros féle hírhamisító szarokat csak az elvakult Gyurcsnyista gyűlölködők olvassák, mint 444, vagy HVG..

pamut 2017.02.02. 14:23:07

Ja, természetesen a kommunista orbáni sajtó cenzúrázza Sólyom László és Chikán Attila véleményét is az olimpiáról.

Ballib Cenzúrázók Réme 15a 2017.02.02. 14:23:55

@pamut:

Meg kell hogy mindjam, hogy sose szóltam még hozzá internetes t´émákhoz, de mist meg kell kérdeznem, hogy te hazaáruló balosliberális, te mit röhögteted magad hogy a senki által nem ismert nem olvasot Borfólió féle Soros újságokból id´ézel? Aki magyar az magyar Időket és 888-at olvas, Ekkó tévét néz és betelefonál, az Em1-ről nem kapcsolja tovább a távirányítóját és máris minden igasságot tud a világról.
Ti magyar gyülölö liberalisták meg csak hazudjatokk, majd akor lestek, ha 2018-ban megint kétharmadatok lesz.

pamut 2017.02.02. 14:25:05

@Ballib cenzúrázók réme 24:

Látom fáj neked, mint fideszkommunista cenzornak és hírhamisítónak hogy nem tudod teljesen elhallgattatni az igazságot :)

Miért dolgoz tiszta erőből Magyarország tönkretételén? Miért támogatod a komcsi maffiát? Miért gyűlöld a magyarokat?

Ballib Cenzúrázók Réme 15a 2017.02.02. 14:28:19

@Ballib cenzúrázók réme 24: "Fura módon majd ugyanannyival csökkent az EU haszna, mint amennyivel az USA haszna megnőtt a szankciók következtében"

Ez nagyon jó hír nekünk, Orbán Viktor egyre közelebb került az EU összeomlasztásához! Most van it az idő hogy mekkérjük Putin elnökünket hogy hirdessen még több importszankciót az Eu-ra, azt´án jövőre már össze is omlik az Eu így nem is kell külön kilépnünk belőle.

Orbánnal, Putinnal egy az utunk!

pamut 2017.02.02. 14:29:45

Így hülyíti a fideszeseket, így mossa a fideszesek agyát a maffia:

"Számításaink szerint Magyarország elvesztett nyeresége az export területén három év alatt 6,5 milliárd dollár volt. Figyelembe véve, hogy a magyar éves kivitel 90 milliárd dollár, ez érzékeny veszteség" - nyilatkozta Szijjártó Péter külgazdasági miniszter a Kommerszant orosz napilapnak a héten.

Na, milyen érzés, fideszesek, hogy a saját példaképetek hülyének néz titeket?
Na, milyen érzés, fideszesek, hogy imádott Szíjjártótok a szemetekbe hazudik?
Na, milyen érzés, fideszesek, hogy a saját pártotok manipulálható, ostoba barmoknak néz titeket?

Tekintsa Vakumba 2017.02.02. 14:34:19

@Ballib cenzúrázók réme 24: Valami hiteles forrást mutass, az Origo csak egy silány propagandaoldal.

Alick 2017.02.02. 14:38:50

@pamut: Amikor régebben a szintén tömeggyilkos bokorgyuri látogatott hozzánk, akkor ellene is ment a tüntetés..?

Tekintsa Vakumba 2017.02.02. 14:40:05

@Ballib cenzúrázók réme 24: Valami hiteles forrást mutass, az Origo csak egy silány propagandaoldal.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.02. 14:42:13

@pamut:

A nemzetbiztonsági és a diplomáciai elvek mindenhol a világon a politikai szabadságjogok előtt állnak.

pamut 2017.02.02. 14:43:28

@Alick: nem tudom, te tüntettél?
melyik országot foglalta el, irtotta népét, és csatolta a saját országához ez a gyuri? és mindez miben befolyásolja hogy most a tömeggyilkos diktátor seggét nyalja az a hazaáruló pincsi, akinek a kötelessége a magyar érdek szolgálata és nem elárulása lenne?

és mennyiben befolyásolja hogy most a rühes orbán nem engedni tüntetni a diktátor ellen a magyarokat, itt a saját hazánkban, azaz a sáros csizmájával tiporja el a demokráciánkat?

pamut 2017.02.02. 14:45:24

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:

de az, tömeggyilkos, akármennyit is fizet neked a gazdád hogy elhazudd a bűneit.

te szánalmas fasz, minden bloghu olvasó tudja hogy putyin faszán lógsz évek óta. semmi másra nem vagy jó, z életed egy kudarc, pénzed sincs, már csak a ruszkiktól kapsz pár rubelt hazudozni, te megélhetési hazaáruló.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.02. 14:50:57

@Ballib Cenzúrázók Réme 15a:

Két nickhamisító egy posztban..

Figyeljetek fijjuk, mert Soros levonja a bérrettegésre szánt összegből ! :DDD

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.02. 14:51:48

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:

Most tényleg Pamutot próbálod meggyőzni ?

Hazaáruló Soros bérenceknek ez a munkája.

Szánalmas, és megvetendő, dehát neki ez jutott.. :DD

pamut 2017.02.02. 15:02:11

@Ballib cenzúrázók réme 24:
látom egy húron pendülsz birkával, ez végül is érthető, ugyanabban a szellemi és morális mélységben vagytok, gyönyörűen lejáratjátok egymást is, na mintha külön-külön nem járatnátok le magatokat egyedül is :D

a gazdáid hazudozásához mit szólsz? fogadunk hogy nem mersz még válaszolni se rá, te féreg hazaáruló kollaboráns?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.02. 15:05:45

@pamut:

Akkor sorold fel az általa meggyilkolt tömegeket! Hány ember?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.02. 15:06:51

@pamut:

Szabadon lehet tüntetni most is. Lám, Juhász fütyült mind a 10 hívével együtt.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.02. 15:07:52

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:

Hát igen..

Csúfosan beégett a füttyögő csürhe ma is.

Kevesebben voltak, mint ahány jelöltjük van, pedig azok egy része is felutazott.. PL Berkecz Balázs nevű hivatásos gyűlölködő.. :DDD

Gyorgy Nagy 2017.02.02. 15:08:35

A felcsuti KOMMUNSTA seggetnyal a kgbs Putyinnak.

2017.02.02. 15:17:44

Az illiberális okosok azt mondják, hogy Oroszország és Putyin a jövőnk. Akkor 56 mégis ellenforradalom volt? Ha 56-ban is éltetek volna, akkor integetve vártátok volna a tankokat?
És 1848-49-ben sem leverték a magyar szabadságharcot az oroszok, hanem a gázvezetékről és Paks 1-ről jöttek tárgyalni, csak Kossuth félreértette?

Álljatok ki nyilvánosan és mondjátok az 56-os túlélők szemébe, hogy szemét árulók, mert nem hagyták, hogy a jótevő, baráti orosz nép segítsen a liberális szabadságharcosok gyors megsemmisítésében. És imádkozzatok, hogy a baráti orosz nép minél előbb küldjön fegyveres csapatokat hazánkba, mert nem bírtok a liberális, nyugati métellyel, ami tönkreteszi hazánk fényes jövőjét.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.02. 15:17:52

@Gyorgy Nagy:

Nos.
Amíg Gyurcsány jelentgetett a Pécsi Dialógus csoportról rendszerváltás környéként az MSZMP KB-nek, és cserébe az MSZMP KB leszólt a vizsgáira ezért
(videó: www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA )

Addig Orbánt és feleésgét, ugyenezek a GYurcsány féle besúgók lehallgatták, mint minden ellenzékit:
mandiner.hu/cikk/20120405_viktoria_akcio_lehallgattak_es_megfigyeltek_orbant_es_feleseget

De ez már történelem..
Csak nem értem a magadfajta komcsik miért próbálják elhazudni .. :DD

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.02. 15:19:59

@roli101:

Senki nem mondja hogy Oroszország a jövő.

Hanem leginkább minden normális ember azt mondja, hogy Magyarország alapvető érdkee, hogy minden nagyhatalommal minnél barátibb kapcsoltaot alakítson ki.

Kivéve a ballib agyhalottakat, akiknek Putyin csak addig volt isten, amíg Gyurcsány vacsizott vele, ma már, hogy a Soros Clinton vonalnak a szankciók az érdeke, utálják őket, és feszültséget szítanak.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.02. 15:22:42

@roli101:

Megjegyzem a komcsik legnagyobb része ugyanaz a náci nyilas banda volt, akik utódai, és szellemi örökösei ma éppen az oroszokat utálják.

Pártfordulás, és ellneségeskedés jellemzi a hazaáruló ballib tetveket évtizedek óta.

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2017.02.02. 15:26:35

Ez baromi jó volt nem erre számítottam, de az igazságot kaptam.

2017.02.02. 15:29:00

@Ballib cenzúrázók réme 24: A ballib tetveket a fideszre értetted, viktorral az élen? Mert a pálfordulás rájuk a legjellemzőbb. Ha jól emlékszem viktorka az első sorból üvöltötte, hogy ruszkik haza. És rendszerváltónak is tartotta magát. Most éppen másodjára vált rendszert, visszatér a szovjet rendszerhez.

sírjatok 2017.02.02. 15:30:28

Lehet visongani Putyin ellen, de megint magatok alatt vágjátok a fát. Egyáltalán ki a célközönségetek? Mert se jobb, se baloldalon nem menő ez...

index.hu/belfold/2017/02/02/putyint_jobban_szeretik_a_magyarok_merkelnel_de_nagyon_megoszto/

pamut 2017.02.02. 15:30:51

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:
Sok ezer. Menj el Kelet-Ukrajnába, és nézegesd a friss (vagy már nem is annyira friss) sírokat.

Te rohadék hazug putyinbérenc hazaáruló.

sírjatok 2017.02.02. 15:32:06

@roli101: "Ha jól emlékszem viktorka az első sorból üvöltötte, hogy ruszkik haza"

Tudod nem mindegy, hogy a medvével jóban vagy, vagy pedig nálad lakik. Nem ugyanúgy állsz hozzá. De gondolom ez az egybites világképbe nem igazán fér bele, ott csak rogyásig gyűlölni vagy szopásig imádni lehet bármit is.

sírjatok 2017.02.02. 15:33:06

@pamut: Szemben bármelyik másik háborúval (pl. NATO által indítottak), ahol kizárólag gonosz robotok halhatnak meg, katonák vagy civilek sosem.

pamut 2017.02.02. 15:34:33

Így csinál segget Orbán-gazdátok a szájából:

youtu.be/6urBZMxCAEQ

És ti pont vele egyszerre, egy ütemben pont ugyanúgy csináltok segget a szátokból... Amikor Orbán oroszellenes, ti is azok vagytok, amikor a ruszkik felvásárolják Orbánt hogy nyalja a seggüket, akkortól meg hirtelen ti is ruszki-pártiak vagytok.

Anyátok nem szégyell titeket, férgek? Vagy már eleve szélkakas-családba születtetek?

ogli dzsí 2017.02.02. 15:35:48

tök jó amikor az MSZMP blogján megemlékeznek róla hogy álltak ellen a pestiek Brezsnyevnek!

sírjatok 2017.02.02. 15:35:54

@pamut: Reálpolitikát folytat mindenki (már akinek van esze). Ezen kattogni szánalmas. A balosok is pont így csinálják, csak ők szar ütemben, ezért is vannak ott, ahol.

pamut 2017.02.02. 15:36:15

@sírjatok:

nyughass kollaboráns, nyughass.

ezt szépen nézd meg, ahogy a gazdád segget csinál magából, aztán gyere vissza sírni, meg magyarázkodni :)

youtu.be/6urBZMxCAEQ

pamut 2017.02.02. 15:37:31

@sírjatok: akkor most igazat adsz nekem abban hogy birka hazudik amikor azt mondja hogy nem is halt meg senki? :DDD
legalább annyira ostoba barom ne lennél, hogy legalább visszaolvasnál hogy tudnád mire válaszolsz, debil.

sírjatok 2017.02.02. 15:37:47

@pamut: Te meg ezt nézd meg, aztán gondolkodj el rajta, hogy egy demokráciában a politikus miért azt csinálna, amit a nép akar.
index.hu/belfold/2017/02/02/putyint_jobban_szeretik_a_magyarok_merkelnel_de_nagyon_megoszto/

pamut 2017.02.02. 15:39:28

@sírjatok:
:DDDDDD

tehát azt hogy egy hazaáruló seggszáj hazug vagy a gazdád együtt, az neked "reálpolitika", miközben nincs még egy EU ország amelyik önként leszopná Putyint, és konkrétan a magyar érdekkel is durván ellentétes, sőt annak elárulása :D

Annyira átlátszóan hazudsz, kollaboráns, komolyan szinte már sajnállak az ostobaságodért :D

sírjatok 2017.02.02. 15:39:28

@pamut: A NATO áldal indított háborúk áldozatain miért nem zokogsz? Mágikus módon ilyenkor azok nem zavarnak. Elfogult, hülye fasz vagy, úgy működsz, hogy megnézed, mit csinál Orbán, aztán elkezded azt fikázni. Kurvamindegy neked amúgy, hogy ki hal meg.

2017.02.02. 15:40:02

@sírjatok: Egybites világkép? Ezzel helyettesíted a gerinc fogalmát? Mert nektek nincs? Ti éppen az előtt térdeltek, aki többet ígér, ezért zavar titeket, hogy más nem térdel le? A medvét pedig a ketrecben szeretem nézni, nem pedig jóban szeretek lenni vele, mert hajlamos otthon érezni és befészkelni magát hosszú időre, ha beengedik valahova.

sírjatok 2017.02.02. 15:40:27

@pamut: Ja ja abszolúte ellentétes a magyar érdekekkel, hogy minél jobban legyünk az oroszokkal. Szerintem akkor szavazz egy masszívan oroszellenes pártra, oszt meglátjuk, mennyire népszerű a véleményed.

metax 2017.02.02. 15:41:24

@csentecsa: Nem, akkor nem volt gond Putyin látogatásával. Az a Putyin még más Putyin volt. Azzal a Putyinnal még lehetett tárgyalni.

Senki nem vitatja, hogy Oroszo.-al lehet, és szükséges is a helyzetnek éppen megfelelő korrekt viszonyt fenntartani. Lehet vele kereskedni, egyebek. 2010 előtt ez volt a kölcsönös viszony alapja. Tiszta partnerségi alapon.

Orbán alatt alapból más a felállás. Orbánnak imponál a putyini orosz állammodell és idehaza is egy ahhoz hasonló rendszert hozott létre. Felszámolta a jogállamot, elfoglalt minden hatalmi pozíciót és bebetonozta magát a hatalomba 20-30 évre. Ez a viszony már nem partnerségi, hanem ideológiai alapon nyugszik.

Oroszo. a világ fenegyereke (saját maga tette magát azzá) és mi - annak ellenére, hogy eu-s tagország vagyunk (!) - felfűztük magunkat a putyini tengelyre. Mint a 2. vh.-ban a német-olasz kettős, majd a Japánnal kibővített hármas tengelyre. Ez, úgy mint a múltban, most sem kecsegtet semmi jóval.

pamut 2017.02.02. 15:41:56

@sírjatok:
:DDDD
Szóval ha a magyarok jobban szeretik putyint, akkor Orbán elárulhatja önmagát és mindenkit aki hitt neki pár éve? :DDDDD 2007-ban még nem szerették Putyint? :D
ja amúgy a magyarok az ingyen sört is szeretik, akkor most miért nincs ingyen sör, t faszfej? nem sül a képedről a bőr ilyen barom kamu ürügyekkel jönni? van határa az önmegalázásodnak abban hogy orbánt védd, vagy bármeddig elmégy, bármennyire megalázod magad a drága gazdádért?

sírjatok 2017.02.02. 15:42:50

@roli101: Ja ez úgy megy, hogy ha Orbán van jóban az oroszokkal, akkor "letérdel az elé, aki többet igér", ha meg valami te kedvenc politikusod akkor "felismeri a magyar érdekeket, rugalmas politikát folytat". Annyira szánalmas ez a szómágia.

pamut 2017.02.02. 15:43:10

@sírjatok:
hahaóóó!!! kopp-kopp-kopp!!! van ott valaki??? beszélsz kicsi magyar, idióta????

képes vagy értelmezni ezeket a sorokat?:
" akkor most igazat adsz nekem abban hogy birka hazudik amikor azt mondja hogy nem is halt meg senki? :DDD
legalább annyira ostoba barom ne lennél, hogy legalább visszaolvasnál hogy tudnád mire válaszolsz, debil."

ugye nem is érted miről van szó, egysejtűke?

sírjatok 2017.02.02. 15:44:10

@pamut: Bárhogy is visítasz, a demokrácia így működik. Ingyen sör nem alternatíva, oroszbarátság meg igen.

sírjatok 2017.02.02. 15:44:42

@pamut: Őszintén szólva nem igazán olvasom el a hozzászólásaidat, remélem nem gond.

sírjatok 2017.02.02. 15:45:24

@pamut: Tényleg amúgy programozni megtanultál már?

pamut 2017.02.02. 15:45:36

@sírjatok: azt a hazaáruló kurva anyádat, oszt ugyan miért is lenne magyar érdek fokozni Magyarország függőségét a ruszkiktól, he???? te mocsadék hazaáruló! ugyan miért is kell kinyalni gyomorszájig a véres kezű tömeggyilkos diktátor seggét miközben az hibrid háborút folytat Európa, benne Magyarország ellen? Mekkora patkány hazaáruló vagy te geci???

pamut 2017.02.02. 15:47:02

@sírjatok:
:DDDD
azt a kurvaélet de gyáva vagy, már a magyarokra kened azt hogy Orbán szaros segget csinált a fejéből, ezt a szervilis önalazást bazdmeg, te még anyádat is elárulnád a drága orbánodért :DDDD

sírjatok 2017.02.02. 15:47:37

@pamut: Hát semmi gond, ha ezt sok ember így látja, és nem szeretik majd az oroszokat, akkor majd olyan pártokra szavaznak, ami ezt tűzi ki célul.

Ameddig azonban nincs ilyen, addig szokd a gondolatot, hogy egy marginális kisebbbség szélsőséges véleményének hordozója vagy.

Jason Voorhees 2017.02.02. 15:47:57

Orbán engem gyíkká változtatott.
De már elmúlt.

ogli dzsí 2017.02.02. 15:48:02

tök jó amikor az MSZMP blogján megemlékeznek róla hogy álltak ellen a pestiek Brezsnyevnek!

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2017.02.02. 15:48:30

@Ballib cenzúrázók réme 24:

te nagyon hülye!!! Csak ma 18-szor mondtuk el neked hogy ne önállósodj a Sorosozással, mert arról az összes balliberálisnak rögtön az ugrik be hogy DEHÁT ORBÁN VIKTOR VOLT SOROS LEGELSÖ ÜGYNÖKE!
Meg hogy Soros finanszírozta be az egész Fideszünket 1990-ben a parlmentbe. Meg 2010-ben is.

Még az hiányzik te bolond, hogy a ballibbek azt terjesszék hogy Soros egykori szívességeiért az ő bankszámláira is lapátoljuk ki a közpénzt.
Pofa be, csak azt ugasd, amit a Tóni meg a Simonka eléd rak, hogy ezt kell beírni a kommentekbe. Többel ne próbálkozz, mert amenniyre hülye vagy, csak nekünk ártasz! Ezt már ezerszer elmondtuk neked.
Készülhetsz rá hogy Tóni visszavonja a 24-es sorszámodat!

pamut 2017.02.02. 15:48:54

@sírjatok:
:DDDDDDDDDD
tehát TÉNYLEG nem értesz magyarul, de ezt annyira gyáva vagy beismerni hogy inkább azt hazudod el se olvasod azt amire válaszolsz, ami egyébként szintén kreténnek tüntet fel téged, de már akkora szarba lavíroztad maga hogy még mindig ez a kisebb szégyen rád nézve, noha ez is kurva gáz :DDD

sírjatok 2017.02.02. 15:49:08

@pamut: Hát majd ha a magyaroknak nem tetszik, hogy Orbán jóban van Putyinnal, majd leváltják.

Ameddig nem így van, ameddig 10 ember megy ki "tüntetni", addig szokd a gondolatot, hogy hibásan méred fel a magyarok preferenciáit.

No és mi a helyzet a programozással? Jó lenne ha lenne valami elfoglaltságod, mert rossz nézni, ahogy itt frusztráltan mocskolódsz.

metax 2017.02.02. 15:49:21

@csentecsa: Még annyit, hogy amikor Orbánod - ez a mocskos tolvaj bűnöző - ellenzékben még"moszkvázott", te is fogaidat csattogtatva moszkváztál.

Mióta Orbánod Putyinnal haverkodik és a köztük lévő viszony már belsőséges, te is megszenderülten, elismerően áradfozol Oroszo.-ról, miközben fogaidat csattogtatva brüsszelezel. Mer' most ez kő...

Napraforgó vagy. Amerre a vezér pisál, arra hajlasz.

pamut 2017.02.02. 15:49:52

@sírjatok:
válaszolj ruszkibérenc hazaáruló!!!

miért is lenne magyar érdek fokozni Magyarország függőségét a ruszkiktól, he????
ugyan miért is kell kinyalni gyomorszájig a véres kezű tömeggyilkos diktátor seggét miközben az hibrid háborút folytat Európa, benne Magyarország ellen?
Mekkora patkány hazaáruló vagy te geci???

sírjatok 2017.02.02. 15:50:11

@pamut: Nézd, az a helyzet, hogy tényleg nem nagyon olvasom el amiket írsz, egy darabig próbálkoztam vele, de egy pár éve a káromkodás/valós üzenet arányod már annyira szar, hogy ignorálom simán.

pamut 2017.02.02. 15:51:02

@sírjatok:
tök mindegy mit beszélsz félre, a hazaáruló Orbán SEGGET CSINÁLT A SZÁJÁBÓL, ÍME:

youtu.be/6urBZMxCAEQ

sírjatok 2017.02.02. 15:51:34

@pamut: ilyen töltött kérdésekkel sosem fogsz értelmes választ kapni semmire. Te valójában nem arra vagy kíváncsi, hogy mi a véleményem vagy az érveim, csak dühöngesz.

Elég szánalmas látvány amúgy, bár most még egy kicsit szórakoztat :D

pamut 2017.02.02. 15:51:40

@sírjatok:
honnan tudod hogy mire válaszoltál ha el se olvastad, idióta, vadbarom? :DDDDD

Az EREDETI 2017.02.02. 15:51:55

@Ballib cenzúrázók réme 24: te saját magad alteregója is vagy egyben? egy meghasadt elme?

pamut 2017.02.02. 15:52:55

Hé, emberek, nézzétek hogy menekül a ruszkibérenc fideszes hazaáruló @sírjatok: a kérdések elől! :DDD

A kérdések amire gyáva válaszolni a hazaáruló:
válaszolj ruszkibérenc hazaáruló!!!

- miért is lenne magyar érdek fokozni Magyarország függőségét a ruszkiktól, he????

- ugyan miért is kell kinyalni gyomorszájig a véres kezű tömeggyilkos diktátor seggét miközben az hibrid háborút folytat Európa, benne Magyarország ellen?

sírjatok 2017.02.02. 15:53:02

@pamut: index.hu/belfold/2017/02/02/putyint_jobban_szeretik_a_magyarok_merkelnel_de_nagyon_megoszto/

Putyin népszerű. A magyaroknak tetszik, hogy Orbán erősíti a kapcsolatokat Oroszországgal. 10 ember tüntetett ellene. Te egy marginális kisebbség álláspontját hangoztatod, de ráadásul annyira szarul és agresszívan, hogy szerintem csak elhajtasz mindenkit a te platformodról.

pamut 2017.02.02. 15:53:40

Itt a videó, amely bizonyítja hogy Orbán egy hazaáruló segg:

youtu.be/6urBZMxCAEQ

Duplaxiii 2017.02.02. 15:55:00

@csentecsa: Azért a teféléd ritka egy állatfajta!
Akkor te és elvtársaid ugattak, most meg arra hivatkozva ugatod le, aki egy oroszt nem szeret?
Az oroszokat aktuálpolitikától függetlenül, egy MAGYAR EMBER nem szeret! Egy olya népről országról van szó, akik a történelműnk késői szakaszában többször gyalázták meg nemzetünket.
Te akkor nem tiszteled 1848-at! Te örülsz annak, hogy 56-ban legyaláztak minket! Te úgy vagy jobboldali, hogy tapsolsz azoknak, akik 45-ben nyakunkra ültették az aljadék komcsikat, ugye? Neked barát az a nép, akiknek katonái végigfosztogatták országunkat, végigkúrtál lányainkat,a sszonyainkat, akik rengeteg embert az utcán összefogdosva elvittek a Szibériába egy kis társadalmi munkára?
Nekem mindegy milyen párt tiltakozik egy ilyen putyinféle ellen, mert maga az ebner és a kis bolsevik országa idegen és ellenség nekem.
Te meg tökmindegy miért bárkinek a pártjára álsz, mert itt nálunk gyűlölsz valakit? Anyádékat, gyerekeidet hurcolják el az átlalad utáltaért cserébe! Majd akkor másképp állsz ezekhez!

pamut 2017.02.02. 15:55:04

@sírjatok:
Szóval ha a magyarok jobban szeretik a diktátor Putyint, akkor Orbán elárulhatja önmagát és mindenkit aki hitt neki pár éve? :DDDDD

2007-ban még nem szerették Putyint, vagy akkor miért nem számított neked a magyarok vélameénye? :D

a magyarok az ingyen sört is szeretik, akkor most miért nincs ingyen sör, faszfej? nem sül a képedről a bőr ilyen barom kamu ürügyekkel jönni? van határa az önmegalázásodnak abban hogy orbánt védd, vagy bármeddig elmégy, bármennyire megalázod magad a drága gazdádért?

sírjatok 2017.02.02. 15:55:40

@pamut: Töltött kérdéseket fogalmazol meg, tehát te valójában nem érv alapú vitát akarsz folytatni, csak ilyen nyelvi leleményekkel teletömött (""gyomorszájig kinyal"), túlzásokba esett ("hibrid háború európa ellen") állításaidat hangoztatni.

Programozni tanulj már meg, legalább lenne valami értelme az életednek. Ez, hogy így munkanélküliként dühöngesz és szerinted minden Orbán hibája, elég gáz.

MACISAJT 2017.02.02. 15:56:04

2006.03.27
Gyurcsány kutyája Putyint nyalogatta

A tokaji bor és a Totó nevű puli kutya tetszett leginkább az orosz elnöknek, mikor szerdán a Gyurcsány családnál ebédelt. A Blikk úgy tudja, hogy Vlagyimir Putyin a tervezettnél több időt töltött a magyar kormányfő házában, és a külügy embereinek kellett szólniuk, hogy ideje lenne indulni Prágába. A lap azt írja, hogy Totó két puszit adott a vendégnek, aki nagyon élvezte, hogy anyanyelvén társaloghatott Dobrev Klárával. Blikk >>>>

Nagy ellenállók voltak a ballibák :P

NyihihiP

sírjatok 2017.02.02. 15:57:00

@Duplaxiii: Ha az angolok, franciák, németek így gondolkodtak volna, aligha lenne ma EU, NATO, Európa ahogy ismerjük. Ezek a nemzetek gyakorlatilag az egész történelmük folyamán nyírták egymást, most mégis ki tudnak jönni.

pamut 2017.02.02. 15:58:26

Itt van egy videófelvétel.

A hazaáruló ruszkibérenc Lázár János beismerő vallomása látható-hallható, arról, hogy feladta a magyar szabadságot és demokráciát:

youtu.be/3jCJxcVcjMo?t=84

sírjatok 2017.02.02. 15:58:40

Na lépek, Pamutnak további jó dühöngést meg frusztrált vinnyogást. Ja meg egy hasznos link:

www.codementor.io/learn-programming/beginner-programming-language-job-salary-community

Duplaxiii 2017.02.02. 15:58:50

@sírjatok: Figyelj te kis aljadék!
Nem az emberek akarják, hanem a csúti g. és népizenekarának médiabirodalma írja ezt.
És csak azért, mert zsebpénzt kapnak a putyintól!
Semmivel sem kevesebb hitelt veszünk fel mint régen, csak most nem kell elszámolni vele, és ezért cserébe kell ocska szemét trollnak lennie hazánknak a nyugat, az EU vagy a NATO ellen!
Te kis ócska, az EU-t és a NATO-t a NÉP szavazta meg.
Putyini kölcsönöket meg nem.
Te ne beszélj a magyarok nevében, és a fideszesek sem, mert egy párt, akit a BM hozott létre, akik a BM irányításával vannak most hatalmon, tehát egy alja komcsi féregnyulvány semmi több, azok a haza és az emberek nevében ne pofázzanak!

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2017.02.02. 15:59:16

@pamut:

mit nem értesz te nihilista álcivil? Orbán Viktor előtt az oroszok rossz oroszok voltak! Ha nem olvastuk volna 2010-ig minden nap a fejükre hogy büdös kommunisták maradtak, ha nem vertük volna nagydobot az ellenzékiségünk elmúltnyolcévében és mondattuk volna be minden héten az Ekó és Hír tévéinkben hogy a mocskos ruszkik 200 ezer becsületes nemzeti magyart öltek le a Don-kanyarnál, 50 ezer nemzeti magyar anyát és lányt erőszakolták meg amikor bevomultak és felszabadítás helyett legyarmatosították a magyar hazánkat, akkor a büdös oroszok sose javultak volna meg.

Csak hogy Orbán Viktor feddései az oroszok felé csodát tett, az oroszok 2010-ben megjavultak és nekünk nemzeti értelmű magyaroknak kötelességünk segíteni Orbán Viktort hogy minél többet tudjon barátkozni a most már jó orosz testvéreinkkel és minél szorosabbra fűzzesse az orosz kapcsot Magyarország köré.

Az EREDETI 2017.02.02. 15:59:20

@sírjatok: "Őszintén szólva nem igazán olvasom el a hozzászólásaidat, remélem nem gond. "
Bazmeg, minek hazudsz?

pamut 2017.02.02. 16:00:18

@sírjatok:

És a ruszkibérnec hazaáruló fideszes továbbra is gyáva válaszolni!! :DDD

Sebaj, akkor ismét, és ez a többi hazaárulónak is szól!:

- Miért is lenne magyar érdek fokozni Magyarország függőségét a ruszkiktól, he hazaárulók????

- Ugyan miért is kell kinyalni gyomorszájig a véres kezű tömeggyilkos diktátor seggét miközben az hibrid háborút folytat Európa, és benne Magyarország ellen is?
Miért nyaljátok a Magyarország ellen háborúzó diktátor seggét, kollaboránsok?

sírjatok 2017.02.02. 16:00:41

@Duplaxiii: "Te ne beszélj a magyarok nevében"

Beszélnek a magyarok a saját nevükben, köszönik szépen :
index.hu/belfold/2017/02/02/putyint_jobban_szeretik_a_magyarok_merkelnel_de_nagyon_megoszto/

De csak gondolj abba bele, hogy ha annyira utálnák ezt, nem 10 ember tüntetett volna. és eleve olyan pártokra szavaznának, amik oroszellenesek.

sírjatok 2017.02.02. 16:01:27

@Az EREDETI: Nem hazudok, tényleg átugrom, max. egy pár szón néha megakad a szemem. Na de már tényleg megyek :D

pamut 2017.02.02. 16:01:40

@Ballib Cenzúrázók Réme 11:
:)))

Értem, értem, tehát:

Orbán Viktor előtt az oroszok rossz oroszok voltak, de 2010 óta már jó oroszok! :))))

Köszönöm a tanítást mester!! :)))

sírjatok 2017.02.02. 16:02:21

@pamut: BCR11 egy paródianick, csak szólok. Mondjuk nem csoda, hogy nem vetted észre, mert tényleg elég buta vagy :D

pamut 2017.02.02. 16:03:08

Lázár János vallomása a hazaárulásáról:

youtu.be/3jCJxcVcjMo?t=87

Duplaxiii 2017.02.02. 16:03:32

@sírjatok: De mi SOHA nem tartoztunk az orosz oldalhoz!
Talán Istvánt is leköpitek? Mátyást és minden történelmi vezetőnket?
A büdös oroszok mindig az ellenfeeink voltak, és 1919 után 1945-ben és 1956-ban is újra legyaláztak bennünket és egyszer sem a nép akaratából.
Hogy hjön neked ide néhány nyugati állam.
Mostanról van szó, hogy egy független, az oroszoktól negyed évszázaddal ezelőtt megszabadult ország, aki EU tag, aki NATO tagállam, egy újraéledő komcsi faszkalap, egy kérdőjeles diktátornak nyal be aprópénzért.
Nem az emberek és nem az ország, hanem egy vékony érdekcsoport.
Ezért nincs ezekről népszavazás, mert a többség EMLÉKSZIK!

pamut 2017.02.02. 16:04:49

@sírjatok: Észrevettem (már régóta tolja, közismert) ezért válaszoltam neki hasonlóan parodizálva. Mondjuk nem csoda, hogy nem vetted észre, mert tényleg elég buta vagy :D

öröm nézni ahogy nem csak alázod magad hazaáruló ruszkibérnc magyargyűlölő, de még hülyét is csinálsz maghadból :)

MACISAJT 2017.02.02. 16:05:48

@MACISAJT:

index.hu/belfold/ormagy0329/

Hej mikor a gyurcsányok és a gömczkingák leharapták volna bárki fejét, szavolszkij védelmében...

Belpolitikai vita az Orbán-Szavolszkij pengeváltás miatt
MTI
2007.03.29. 17:50

Gyurcsány Ferenc miniszterelnök sértésnek tartja, ami Fidesz által a Római Szerződés 50. évfordulójára szervezett szerdai konferencián az orosz nagykövettel történt. A kormányfő erről újságíróknak nyilatkozott csütörtökön a parlamentben. Gyurcsány szerint egy politikusnak nem dolga minősíteni egy népet, indokolatlan és oktalanság bármely nemzetnek az önérzetét megsérteni.

Orbán Viktor szerdán a Római Szerződés aláírásának 50. évfordulója alkalmából a Fidesz által szervezett konferencián - az energiapolitika kapcsán - azt mondta, hogy az orosz és az európai gondolkodásban számos különbség van: míg a Európában a politikától független, piaci észjárás jellemző, addig Oroszországban nem a piaci, hanem állami, politikai alapú logika működik. A politikus szerint míg Európában a piac szereplői elfogadják a verseny szabályait, az üzleti tranzakciók átláthatók, addig Oroszországban nem a verseny elfogadása, hanem a monopóliumra való törekvés a jellemző.

A konferencián - bár nem volt előadó - Orbán Viktor szavait követően szót kért Igor Szavolszkij, Oroszország budapesti nagykövete, aki azt mondta: az energiapolitikából nem kell politikát csinálni. "Nem kell ebből politikát csinálni Elnök Úr, (...) le kell ülni tárgyalni" - mondta, majd hozzátette: nem kell eltérő észjárásról beszélni, hiszen csak piaci szempontok döntene, a gázt és az olajat pedig nem az állam, hanem a vállalkozók szállítják.
Gyurcsány felszisszenne

"Nekem az a dolgom, hogy a károkat elhárítsuk, és világossá tegyük, soha nem fog Magyarország egyetérteni azzal, hogy politikai, gazdasági vagy bármilyen természetű vita kapcsán megkérdőjelezzük egy másik népnek vagy nemzetnek saját önhitét, büszkeségét, identitását" - szögezte le Gyurcsány Ferenc csütörtökön, majd hozzátette: minden ilyen törekvés árt Magyarországnak.

A kormányfő úgy látja: magyarként felszisszennénk, ha egy másik állam vezető politikusa megkérdőjelezné, hogy mi más észjárást követünk, más a lelkiségünk, karakterünk mint az európai. "Az a jó - mondta Gyurcsány Ferenc - ha azt gondoljuk, hogy ez egy szerencsétlen, nem kívánt, talán nem is tervezett mondat volt és többet ilyen nem hangzik el. Legfeljebb aki ezt mondta, azt mondja, nem úgy gondolta, nem azt értette ez alatt" - fűzte hozzá. Arra a kérdésre, hogy szerinte bocsánatot kellene-e kérnie Orbán Viktornak, azt válaszolta: ezt majd ő eldönti.
Fidesz: nem Oroszország-ellenesség

A Fidesz szerint Gyurcsány Ferenc ma ahelyett, hogy a magyar nemzeti és a közös európai érdekek mellett foglalt volna állást, immár nyíltan az orosz hatalmi törekvések szószólójaként lépett fel. Ezt az ellenzéki párt közleményben tudatta csütörtökön. "Kibújt a szög a zsákból. Gyurcsány Ferenc ma ahelyett, hogy a magyar nemzeti és a közös európai érdekek mellett foglalt volna állást, immár nyíltan az orosz hatalmi törekvések szószólójaként lépett fel" - fogalmaz a közleményben Német Zsolt, a Fidesz Külügyi Kabinetjének vezetője. A Fidesz szerint szomorú és elfogadhatatlan, hogy a magyar miniszterelnök "Magyarország gazdasági érdekeivel és a közös európai törekvésekkel szemben az orosz érdekeket védelmezi".

Az ellenzéki párt szerint a magyar nemzeti és gazdasági érdekeket egyértelműen az szolgálja, ha hazánk csatlakozik az EU közös energiapolitikájához, ezzel csökkentve egyoldalú függőségét Oroszországtól. Ez - mint a közleményben olvasható - "nem Oroszország-ellenesség, hanem monopólium-ellenesség".
Göncz: károkat okoz a Fidesz

A külügyminiszter veszélyesnek tartja, hogy a Fidesz elnöke szerdán egy konferencián olyan jellegű minősítést használt külkapcsolati témában, amelyet eddig a belpolitikában alkalmazott. "A Fidesz radikális politizálása nemzetközi szinten igazi károkat tud okozni Magyarországnak" - hangsúlyozta Göncz Kinga azzal kapcsolatban, hogy Orbán Viktor és Igor Szavolszkij vitába keveredett egymással. A magyar diplomácia vezetője szerint a Fidesz elnökének szóhasználata nagyon hasonlít ahhoz a megosztáshoz és minősítéshez, amit az ellenzéki párt és elnöke a belpolitikában alkalmaz.

"A bizalmatlanság nem tesz jót az üzleti kapcsolatoknak, az ilyenfajta magatartás, a Magyarországra emiatt vetülő gyanakvás után a külkapcsolatokban megint a kármentéssel kell foglalkozni" - mondta Göncz Kinga csütörtökön az MTI-nek, miután telefonbeszélgetést folytatott az orosz nagykövettel. A külügyminisztert Szavolszkij tájékoztatta a konferencián elhangzottakról, Göncz Kinga biztosította az orosz nagykövetet, hogy az Orbán Viktor által a szerdai konferencián elmondottak távol állnak a kormány álláspontjától. "

Azóta megvilágosodtak az agyonvert ballibák mint Buddha a lótuszlevélen...
Mára már rájöttek hogy minden másképp van.
És tulajdonképpen ők "ellenállók".

Nyihihi:P

pamut 2017.02.02. 16:06:07

@Duplaxiii:

te azt nem érted, hogy @sírjatok: bármikor bármit elárul, nála mindent felülír az Orbán-hűség, a hazáját is boldogan elárulja érte.

gmihaly621 2017.02.02. 16:07:29

Tényeket nélkülöző gagyi fikció ez az írásocska. Éltél Te már akkor?

pamut 2017.02.02. 16:07:32

@MACISAJT:

Szopd a ruszkibérenc gazdád faszát, hazaáruló :)
youtu.be/6urBZMxCAEQ

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2017.02.02. 16:07:57

@MACISAJT: "A tokaji bor és a Totó nevű puli kutya tetszett leginkább az orosz elnöknek, mikor szerdán a Gyurcsány családnál ebédelt."

te mocskos gyurcsányista bérenc, most az egész ballib világ azon fog röhögni, hogy Putinnak nemcsak Orbán Viktor a legkedvencebb szövetségese hanem Gyurcsány is. Te nihilista álcivil, most jól beégetted a Viktorunkat hogy egy szintre raktad őt ezzel a hazaáruló, ruszkik seggét kinyaló Gyurcsánnyal!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.02. 16:08:31

@pamut:

Kelet-Ukrajnában felkelt a nép, a hallottakban legnagyobb szerepe éppen a kijevi liberális huntának van.

pamut 2017.02.02. 16:14:42

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:
Látom megszolgálod a béredet hazaáruló, bő nyállal szopod a tömeggyilkos faszát. Másra nem is vagy jó, ha a ruszkik nem pénzelnének már rég éhen haltál volna.

Nemfajtalan srác 2017.02.02. 16:24:29

B1 srácok, nem kéne dobni most már egy posztot arról, hogy a szoclibber gazdikhoz kapcsolódik a 4-es metró piszkos pénzeinek 99,9 százaléka?

Csak mert tegnapelőtt még azt toltátok, hogy egyformán érintettek Orbánék és az előtte való "elmúttnyócév" politikusai. Beáraz titeket, hogy a posztjaitok nagy része egy-két napig tartja magát aztán jönnek a kijózanító hírek. Nem mindenkinél lehet elmaszatolni azzal hogy "beszéljünk mostmár valami másról"

Hogy segítsek az indulásnál, itt van ez:

index.hu/belfold/2017/02/02/kiszivargott_a_4-es_metros_korrupciot_vizsgalo_olaf-jelentes/

pamut 2017.02.02. 16:27:42

A hazaáruló Orbánék mi adónkból támogatják a ruszkikat bazdmeg, ilyet utoljára Kádár csinált bazdmegbazdmegmbazdmeg.......

"Az orosz egyházat is támogatja a magyar kormány"
"Közpénzből újítanak fel, illetve építenek ortodox templomokat – derült ki Putyin budapesti látogatásával csaknem egy időben."

Nemfajtalan srác 2017.02.02. 16:31:59

@MACISAJT:
A ballibberek már ott tartanak, hogy bárkit leszopnának, csak lenne valaki aki kigombolja a sliccét. Legalább ezzel is jut valami meleg a szájukba

sakkosfx 2017.02.02. 16:36:00

Cionista gyarmatnak sem jó lenni, bizonyíték rá az 5-millió nyomorban és kilátástalanságban élő honfi társunk! Jövő kép nélkül, reménytelnül! Terror volt az tagadhatatlan, de most még nagyobb van! És nem volt ilyen sok átverés, mint most!

pamut 2017.02.02. 16:36:54

@Nemfajtalan srác:
:DDD

Épp most szopja le bő nyállal vastagon Orbán a diktátor Putyint. Még a magyar demokráciát is kiherélte a kedvéért: rendőröket küldött ránk, magyarokra, a saját hazánkban, csak mert élni akartunk a demokratikus jogunkkal hogy tüntessünk, de egy ruszki diktátor fontosabb orbánnak mint a magyar demokrácia.

vagy őt tartod ballibenek?

pamut 2017.02.02. 16:39:35

@csentecsa: Ja, akkor te azt is támogatod amikor a török elfoglalta Budát?

pamut 2017.02.02. 16:40:37

@csentecsa:

Amúgy mit szólsz a hazaáruló gazdád seggszájához? :

youtu.be/6urBZMxCAEQ

pamut 2017.02.02. 16:48:22

Fideszesek!

Pár perccel ezelőtt Orbán ISMÉT az arcotokba hazudott, megismételte azt a röhejes hazugságot amit az elmúlt 2 hétben már mondogattak a zsoldosai, de azóta már meg is cáfolta egy gazdasági újság:

"Hatmilliárd dolláros veszteséget okoztak Magyarországnak az Oroszországgal szembeni Európai Uniós szankciók" – dörögte helytelenítő hangsúllyal Orbán Viktor magyar miniszterelnök Vlagyimir Putyin orosz elnökkel közös sajtótájékoztatóján.

Aki kicsit is ért hozzá, az egyből elröhögi magát, de a portfólió szét is szedte:
www.portfolio.hu/gazdasag/nem_hiszed_el_mennyire_artanak_nekunk_az_orosz_szankciok.12.243200.html

Milyen érzés, fideszesek, hogy a saját példaképetek hülyének néz titeket?
Milyen érzés, fideszesek, hogy imádott Orbánotok a szemetekbe hazudik?
Milyen érzés, fideszesek, hogy Orbánotok manipulálható, ostoba barmoknak néz titeket?

pamut 2017.02.02. 16:49:15

@csentecsa: akkor te azt is támogatod hogy a török annak idején elfoglalta Budát?

pamut 2017.02.02. 16:49:57

@csentecsa:
Szóval egyetértesz; az imádott Orbánod egy büdös nagy seggszáj?

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.02. 17:06:52

@sírjatok:

"Tudod nem mindegy, hogy a medvével jóban vagy, vagy pedig nálad lakik. Nem ugyanúgy állsz hozzá. De gondolom ez az egybites világképbe nem igazán fér bele, ott csak rogyásig gyűlölni vagy szopásig imádni lehet bármit is."

Ez pontosan így van.
Most épp utálják az orzsokat, mert SOros Gyurinak és Clinton féle sleppjének ez áll érdekében.

Nézzük az Orosz szankciók kinek jöttek jól....
Hát persze hogy a Soros Clinton adminsiztrációnak:

Fura módon majd ugyanannyival csökkent az EU haszna, mint amennyivel az USA haszna megnőtt a szankciók következtében:

www.origo.hu/gazdasag/20150123-bovult-az-oroszorszagi-amerikai-import.html
Az Oroszország és az Egyesült Államok közötti, dollárban számított kereskedelmi forgalom 7,5 százalékkal nőtt, az Oroszország és az Európai Unió tagállamai közötti viszont 7,3 százalékkal csökkent tavaly január-novemberben, az egy évvel korábbival összevetve.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.02. 17:08:31

@Ballib Cenzúrázók Réme 11:

Azt hiszed MAci vagy bárki más nem tudja, hogy egy agyatlan nickhamisító szaralak vagy ?
:DDD

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.02. 17:26:14

@csentecsa: "A baloldal éppúgy seggszájú"

:))

Megint a relativizálásba menekülsz. ez elsőre se működött, százezredikre se.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.02. 17:34:08

@Nemfajtalan srác: "A ballibberek már ott tartanak, hogy bárkit leszopnának,"

A ballibberek ácsingóznak a faszért, a szélsőjobb fideszesek tövig bevezik... Szép pár! :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.02. 17:37:47

HANGOS CUPPANÁSOKAT HALLOK.

AZ ABLAKTÁBLÁK MEGREMEGNEK.

MOST SZOPJA LE ORBÁN PUTYINT.!!!

:))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.02. 17:39:59

@csentecsa: Kurvára fogok örülni Hawaii annektálásának, mikor Putyin M.o.-ot annektálja majd.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.02. 17:52:18

@csentecsa: "másképp viselkedik egy politikus ellenzékben, és másképpen kormányon."

Arra gondolsz, hogy a segge és a szája helyetcserél? Ezt a mutatványt egyedül orbántól láttam.

"10 évvel előtti dolgait szeditek elő"

Uh, már 2020 van? Hogy röpül az idő! 2010-ben harcos oroszellenességből egy perc alatt váltott meleg (!) oroszbaráttá.

"Gyurcsányét Megyóét, vagy Bajnaiét"

Ne fog vissza magad, mondjad, hadd röhögjek azokon a faszokon is. orbán már kicsit uncsi.

pamut 2017.02.02. 17:55:33

@csentecsa: Szóval támogatod vagy sem Buda bevételét? Nos? Menekülsz tovább a relativizálásba? Hány történelmi példát akarsz még felhozni az százmillióból, csak hogy ne kelljen elítélned a tömeggyilkos Putyint? Miért vagy kollaboráns emberek megölésében, itt a szomszédunkban?

pamut 2017.02.02. 17:58:18

@csentecsa:
Megtennéd hogy válaszolsz? Egyetértesz; az imádott Orbánod egy büdös nagy seggszáj ez alapján?:
youtu.be/6urBZMxCAEQ

Vagy inkább megint kapkodsz más pártokhoz, más országokhoz, történelemhez, menekülsz a relativizálásba megint, mert gyáva vagy szembesülni milyen orbitális köpönyegforgató hazudozó faszfej orbán?

nu pagagyí 2017.02.02. 18:01:07

Nem azzal van gond, hogy vendégül látjuk Putyint, hanem azzal nyáladzással és magalázkodással, amit zsebdiktátorunk felmutat. Lehet tárgyalni Putyinnal, de nem árt elfelejteni, hogy gátlástalanul él vissza erőfölényével, ha alkalma nyílik rá. Lásd Ukrajna. Nem érdemes beengedni a trójai lovat az energiafüggőség formájában, vagy irreális (területszerzési) vágyakat kergetve. Ha már bent van a ló, megnézhetjük magunkat.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.02. 18:12:36

MI EZ? GIGANTIKUS KÖCSÖGDUDA HANGJA? A HÁZ TETEJE IS MOZOG. JA, MOST VEZETI BE PUTYIN ORBÁNNAK A TRÓJAI LÓFASZT, ÉS ELFELEJTETT SÍKOSÍTÓT HASZNÁLNI. :))

Hogy egy diktátor mit meg nem tesz a (háza) népéért! A népe ellen!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.02. 18:12:45

@pamut:

Nem vagyok hazaáruó és nem kapok orosz pénzt. Ne magadból indulj ki mindig...

martineden 2017.02.02. 18:14:15

@Ballib cenzúrázók réme 24:,,Addig Orbánt és feleésgét, ugyenezek a GYurcsány féle besúgók lehallgatták, mint minden ellenzékit:"...és behívatták a párttitkár apukát, hogy beszéljen a fiával, kap világutlevelet és pénzt, paripát, fegyvert, menjen tanulni, aztán ha lehiggadt ,majd megszolgálja a pártnak. Lásd napjainkat, a CSUTI GECI TÖRLESZT.

nu pagagyí 2017.02.02. 18:14:22

@csentecsa: Az USA már régóta nem folytat területszerző politikát. Politikája a világpiac kiterjesztésére irányul, amelyben kölcsönös előnyök alapján minden ország megtalálhatja a számítását. A demokrácia exportja a piac zavartalan működését is szolgálja, mert egy demokratikus állam kiszámíthatóbb, mint egy agylágyulásban szenvedő, vagy saját nagyságától transzba esett egyeduralkodó. A z USA politikája sokáig sikeres volt, biztonságosabb lett a világ. Ennek köszönhető Kelet-Ázsia, beleértve Kínát is, felvirágzása.

Az USA a legyőzött Japánt és Németországot sem annektálta, visszakapták valódi szuverenitásukat és a piacgazdaság előnyeinek kihasználásával, soha nem látott fejlődést produkáltak. Az oroszok viszont még mindig gyarmatokban gondolkodnak. Ahová beteszik a lábukat, ott prosperitásról nem beszélhetünk. Nem hallottam sem a csecsen gazdasági csodáról, sem Belorusszia viharos fejlődéséről. Az oroszok barátai dögrovásra jutnak előbb-utóbb, igaz maga a birodalom sem produkál semmi előremutatót. Saját kisszerűségüket agresszivitással pótolják.

Netuddki. 2017.02.02. 18:28:17

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Egy darab bolgár birkaszar vagyol, ezért nem lehetsz MAGYAR hazaáruló. Maximum BOLGÁR hazaáruló lehetsz, mert Bulgária a hazád köcsög.

pamut 2017.02.02. 18:44:57

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:
De, ruszkibérenc hazaáruló vagy kis makákó, az is voltál mindig.

pamut 2017.02.02. 19:00:21

@csentecsa:
Tehát Orbán Viktor szerinted seggszáj. Jól van, kivételesen igazat mondasz, mondjuk jó sokáig kellett pofozni téged mire ki bírtad mondani, és persze míg is csak relativizálva merted, mert többre nem futja tőled.

Nagyorrú Barbi 2017.02.02. 19:00:41

@pamut: Midőn a vörösök uralkodtak, azt se tudtad, a 18 párttagkönyvedet hogyan osszad el zsebeidben. Tehát KUSS BOLSI!

pamut 2017.02.02. 19:02:11

@csentecsa: Oké, és akkor Krím annektálását elítéled?

Hawaii bazdmeg, Hawaii? :DDD Még mindig égeted magad ezzel bazdmeg, mi jön még bazdmeg, hová menekülsz még: Új-Zéland, középkor, kőkorszak, vagy mi? :DDD

pamut 2017.02.02. 19:03:07

@Nagyorrú Barbi:
:DDD
De szar troll vagy ezen a kamunikkeden is batyukám :))))) De jó látni ahogy hisztirohamot kaptok a gazdátok seggszájától :)

Nemfajtalan srác 2017.02.02. 20:44:45

@csentecsa:
Az USA mint olyan a mintapéldája annak, milyen egy hógolyó, amiből egyre nagyobb görgeteg lesz. A területe 70%-át az utóbbi 200 évben kaparintotta meg, az indiánoktól, Mexikótól, egy jó üzlettel Oroszországtól

Hawaii jó párhuzam a Krímmel olyan szempontból, hogy mindkettő stratégiai jelentősége miatt életfontosságú. Panama jelentősége még inkább összevethető a Krímmel, és nincs olyan hogy az USA lemondana róla. Láttuk milyen a hozzáállás a stratégiailag sokkal kisebb jelentőségű Kuba esetében

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.02. 21:19:47

BORZASZTÓ EZ A CSÁMCSOGÁS! MOST ESZI A CSUTI GECI A PUTYIN EXCREMETUMÁT.

Szar ügy. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.02. 21:43:30

"Radikálisan megnőtt Magyarország nemzetközi jelentősége
Orbán Viktor három év alatt hetedszer találkozik nagyhatalmi vezetővel.
Az orosz elnök jelenleg – az amerikai elnök mellett – a világ két legbefolyásosabb vezetőjének egyike."

Csóóóórikáám! Hát ha még Trumphoz is kimehetett volna! Háááááhhháááááháhááááá áháááááhhháááááháháááááááháááááh hháááááháháááááááháááááhhháááááháháááááááháááááhhháááááháh ááááááháááááhhháááááháháááááááháá ááhhháááááháháááááááháááááhhhááá
áháháááááááháááááhhháááááháháááááááháááá
áhhháááááháháááááááháááááhhháááááháháááááááh

Nemfajtalan srác 2017.02.02. 21:54:21

@csentecsa:
Eredetileg mindenüt az indiánok voltak a 100%, most ők az USA lakosságának 0,7%-a. Becslés szerint a gyarmatosítás előtti létszámuk nagyobb volt a mostaninál

És akkor még tegyük hozzá, hogy a szintén jogfosztott négereket is odavitték, a korai időkben néger rabszolga volt az USA lakosságának egyharmada. A polgárháború után meg arra voltak jók hogy velük verjék le az indiánokat (buffalo soldiers). És ez se volt nagyon régen, a nagy indián háborúk 150 éve még teljes gőzzel mentek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.02. 22:05:53

@Nemfajtalan srác: "Eredetileg mindenüt az indiánok voltak a 100%, most ők az USA lakosságának 0,7%-a. "

Így jár, aki beengedi a migráncsokat.

Skankhunt42 2017.02.02. 23:10:59

@roli101: ugyanezt az analógiát megteszed amerikával (ingyinánok, atombomba), németországgal (hitler, merkel), spanyolországgal-portugáliával-belgiummal (gyarmatok) is, vagy megint a jó öreg liberálnáci kettősmérce alkalmazását láthatjuk?

Skankhunt42 2017.02.02. 23:24:19

@Duplaxiii: jesszusom akkor mit mondasz az osztrákokra meg a németekre, olaszokra? idióta hülye vagy, még félművelt se

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.03. 05:53:23

@pamut:

Senki se bérelt fel. S nem árultam hazát sosem. De ezt te is tudod...

Alick 2017.02.03. 11:38:38

@pamut: Borokgyuri iraki ámokfutása minimum pariban volt Putyin akcióival... a nagyhatalmak már csak ilyenek.
Putyin Ukrajnával kb. ugyanazt játssza le, amit az amerikaiak anno Kubával... és valószínűleg még keményebb lenne a helyzet, ha a kubaiak bejelentenék, hogy Guantanamo-t inkább az orosz haditengterészetnek adják.
Persze az előzmények tükrében vicces viktorka törleszkedése... bezzeg amikor Fletó törleszekedett, akkor ő okádott tüzet az oroszokra.

pamut 2017.02.03. 15:37:50

@Alick:
Nézd már, Kubát annektálta az USA? Mikor? Mesélj még, nagyon vicces vagy.

És azon az alapon hogy "a nagyhatalmak már csak ilyenek", egyetértesz az 1956-ops orosz bevonulással és vérengzéssel is?

pamut 2017.02.03. 15:38:45

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: te szíved szerint Putyin egyik bérgyilkos csoportjában vállalnál részt, csak nem bírsz felmenni egy félemelet lépcsőn sem.

pamut 2017.02.03. 15:40:39

@csentecsa:
a kurva sok blablát és önigazoló hazudozásaidat tartsd meg magadnak mert pont leszarom.

a lényeg: "Tudomásul veszem". Tehát nem ítéled el. Putyin népirtást rendez a szomszédban és leszarod. Látod, ezért vagy te egy féreg. Mert nincs benne ad az amitől ember lennél. Fideszes vagy ugye?

pamut 2017.02.03. 16:38:22

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: először is vannak, azokkal ölet embereket, másodszor kurva vicces hogy nem a lényeget próbálod tagadni :D

pamut 2017.02.03. 23:22:28

@csentecsa:
:DDDD
és továbbra sem vagy hajlandó egy kurva szót sem ejteni magadról, a saját szégyenedről, arról hogy megbuktál mint ember, kicsit sem átlátszó ám a gyávaságod és menekülésed, a kétségbeesett hárításod, á dehogy :DDDD

fogadunk hogy ugyanilyen gyáván fogd folytatni is? :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.04. 17:04:23

@csentecsa: "miért nem ítéled el azokat is? Pl.a világ első számú demokráciája az USA általi megszállást Hawaiion a századfordulón?"

Te hazaáruló! Miért nem ítéled el Trianont? Románbérenc!

pamut 2017.02.05. 23:51:35

@csentecsa: :DDDDDDDDDDDD

ÉS ISMÉT!!!!! :DDD

Hogy is fejeztem be az előző kommentem? :
"fogadunk hogy ugyanilyen gyáván fogd folytatni is? :D"

ÉS IGEN!!! :D Köszi hogy igazoltad az igazam! :DDD

Na és most menekülj tovább kétségbeesetten erőlködve, ahogy eddig :DD
süti beállítások módosítása