B1 blogcsalád



De hová tűnt Rogán Antal?

2017. január 24. - nickgrabowszki

Órák teltek el azóta, hogy a bíróság kimondta, megalapozottan nevezhető bűnözőnek, de semmi reakció.ra_1.jpg

Még csak egy közlemény se, amelyben azt állítaná, hogy valójában Juhász Péter üzletelt Portikkal.

De a helyzet ennél is rosszabb.

A Miniszterelnöki Kabinetiroda oldala szerint az idén még nem volt nyilvános szereplése. (Máskülönben alkalmasint azt megosztanák a közzel ott is.)

Sőt, valójában utoljára karácsony előtt szólalt meg, amikor a Demokratában megosztotta a gondolatait arról, hogy

oda kell figyelni az emberekre.

Meg hogy 2017 a lázadás éve lesz.

De mivel ez egy interjú volt, napokkal korábban készülhetett, szóval arra sincs bizonyíték, hogy december 21-én még életben volt.

Az utolsó nyilvános megjelenése december 11-e, a Fidelitas születésnapja.

A Facebook-oldalára posztolt családi fotók alapján karácsony első napján még megvolt. 

Sőt, az idén is adott életjelet: január elsején a fiát köszöntötte fel születésnapján. (Hogy ezt miért nem személyesen, az további rejtély.)

De január elseje óta semmi.

Lehet, hogy ő így lázad. A közéletben egy hónapja, a magánszférában 3 hete nem látták. Ha a bíróság nem utasította volna el a Juhász elleni keresetét, akkor már el is felejtettük volna.

Alkalmasint ez is volt  a cél.

Utoljára amúgy a kvótanépszavazás előtt csinált ilyet. Akkor több mint egy hónapig nem jelent meg a nyilvánosság előtt. Majd helikopteren érkezett vissza az ő népe közé.

Most megint eltűnt. Kezdünk aggódni.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7712151389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ballib cenzúrázók réme 22 2017.01.26. 16:11:00

@Ballib cenzúrázók réme 22:

Boccs tévedtem.
Rogán esetében a bíróság a vélemény szabadságra hiatkozott.

Gyurcsány esetén arra, hogy a Magyar Nemzet bizonyította az adócsalás tényét, amely elévült:
mno.hu/migr/fittelinaugy-a-jogeros-itelet-szerint-gyurcsany-hazudott-519419
December 8-án az első fokon eljáró Pataki Árpád bíró megállapította: a Magyar Nemzet a becsatolt cégmásolatok alapján megfelelően tudta bizonyítani a cikkben tett megállapításait.

NBarbieReloaded 2017.01.26. 16:20:26

@high up!: Na, megjott az atlaghulyekipas, hianyzott, mint zsebbol a sz@r. :)

Azt` erre az ordas hazugsagra tudsz valami hiteles linket adni nekem?
"a nemzetközi PISA tanúsított funkcionális fideszes analfabétáknál "

Csak mert tudomasom szerint, a teszt nem ugy megy, hogy jelentkezzen, aki fideszes (illetve jobb esetben is csak annak a gyereke tud) es akkor ok kitolhetik a tesztet, mas meg nem.
Az eredmeny megjelenese ota az ostoba ballibak ezzel a dumaval jonnek, mint te is, mert annyi eszetek nincs, hogy felfogjatok, hogy ebben az eredmenyben benne vannak am a ballibak gyerekei, a rengeteg IQ negativ cigany gyerek, sot, a meg a magyar eredmenyeknel is rosszabbat produkalo kivalasztott fajtad is.

VaradiJanos 2017.01.26. 16:39:17

@Attilajukkaja: mit hümmögsz közvetlenül macázás elott?

ogli dzsí 2017.01.26. 16:46:07

Rogánt úgy utáljátok, hogy egy szép napon ő lesz a miniszterelnök. Vagy, ha zsidósága miatt mégse, akkor ő lesz a főpolgármester. Lázár koma pedig a miniszterelnök.

nna így útálkozzatok

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.01.26. 16:47:03

@Ballib cenzúrázók réme 22: Köszönjük, hogy így 'emútnyócév távlatából ideoffantottad ezt. Neked mindig minden hozzászólásod arról szól, hogy "bezzeg az mszp"? Tényleg ennyi vagy? A magánéletben is ilyen kis butus vagy, vagy habony mondta, hogy ezzel kell folyamatosan butáskodnod és trollkodnod a blogokat?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.01.26. 16:48:39

@ogli dzsí: Vagy ő lesz a sitten kolompár szandokán házikedvence. Ki tudja, mit hoz a jövő. Még az is lehet, hogy egyszer a narancs agitproposok is sorra kerülnek...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.26. 16:52:01

@ogli dzsí: "Lázár koma pedig a miniszterelnök."

Ah! Eőttem van, ahogy a fieszbolond nyuggernyanyák kezetcsókolnak neki, hogy minden hónapban egyszer telik parízerre. :))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.26. 16:52:49

@Skankhunt42: Hát ez van. Már mindenki rájött hogy ebben a bolondokházában én vok az 1etlen pszichiáter, hát tettek főnöknek.

@VaradiJanos: Jaja... én a helyedben utánanéznék tényleg a barátnőjéhez ment-e a feleséged.

@NBarbieReloaded: Kis zsidózás nélkül nem bírtad ki, mi?

@Ballib cenzúrázók réme 22: Csak egy kis gyurcsányozásra futja?

@6.Lenin: Mi lesz azokkal az idézetekkel, te vén munkásőr?

Larry Silverstein 2017.01.26. 16:55:22

@Zsákos Dildo: Ő nem kerülhet börtönbe mert az antiszemitizmus lenne vagy holokauszt.

VaradiJanos 2017.01.26. 16:57:15

@kewcheg: azt gondolom, hogy attól még talpraesett, okos fiú, hogy esetleg ezen tulajdonságait rossz módon is kamatoztatja

Attilajukkaja 2017.01.26. 17:04:38

@VaradiJanos:
"mit hümmögsz közvetlenül macázás elott?"
Azon hümmögtem, hogy csak nem bírtad ki egy kis becsmérlés, odaszólás nélkül. Akkor sem, ha én nem tettem rád semmilyen hasonló megjegyzést. Ez nekem elég sokat elmond rólad és az indulatosságodról. Nem tartozik a témához, de te nem hagyod ki, hogy ne próbáld meg lekicsinyelni a vitapartneredet. Ez az önbizalom hiányát jelenti, ezért is támadsz az emberre. Szurkálsz, nehogy beismerd, hogy valójában bajban vagy.
Most az jön, hogy még durvábban támadsz majd. Nem igaz?

Ballib cenzúrázók réme 22 2017.01.26. 17:07:06

@Zsákos Dildo:

Ne légy ostoba Tuk, te Zsákos !

Ha az étlapon csak MSZP, meg Jobbik meg Fidesz van, akkor abból kell választani.
Azaz a Fideszt az MSZP-Gyurcsány koalával kell összevetni, ha a Jobbik nem jöhet szóba (meg a többi 1% alatti bizbasz).

VaradiJanos 2017.01.26. 17:08:58

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: nem szükséges, az csak a nejedhez hasonló kurvadékok esetén ajánlott

VaradiJanos 2017.01.26. 17:10:49

@Attilajukkaja: a vidéki macázás az nem becsmérlés, te kiválasztott?

Attilajukkaja 2017.01.26. 17:15:16

@VaradiJanos:
Nem, a maca nem becsmérlés. És miért választottál ki engem?

dr kíváncsivagyok 2017.01.26. 17:23:33

@VaradiJanos:
" Értem én, habár ez az állampártozás vicces pont töletek. "

Tőletek ?
A fidesz vezérkarában több MSZMP - KISZ - tag-titkár van , mint az összes többi pártban együtt,...beleértve a komcsi emeszpét is !

6.Lenin 2017.01.26. 17:24:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Milyen idézeteket szeretnél?

Azt írtam, hogy az első néhány hozzászólás alapján azt a következtetést vontam le, fellélegeztetek, elhárult egy akadály, 18-ban nyerni fogtok. Olvasd el őket.
Vagy azt kéred, hogy minden OPNI szabadultról írjak itt egy részletes elemzést?
Kezdjem veled?

Attilajukkaja 2017.01.26. 17:28:33

@VaradiJanos:
Amúgy egy dolog kritizálni valakit, aki közszereplő, aki szívesen mutogatja országnak-világnak a combocskáit és a hasikáját (és nem tudom még milyen bájait), a vagyonát, a "sikereit", és más dolog beszólni valakinek, akit egyáltalán nem ismerünk, csak mert nem értünk egyet a véleményével. És neked miért gond, hogy Cilike vidéki?
És lehet, hogy én tényleg szerencsétlen vagyok. Az mit változtat Rogánék megítélésén? Attól majd kisebb tolvajok lesznek?

VaradiJanos 2017.01.26. 17:29:10

@Attilajukkaja: anyád az pesti maca? És bem zavarja apád patkányszerű ábrázata? Ugye ezek a fajtádnak nem sértések?

VaradiJanos 2017.01.26. 17:31:21

@Attilajukkaja: nem, nem lesznek kisebb tolvajok .... ha tolvajok. Viszont a véleményedet árnyalja, hogy az egy tyúkmellű, hazátlan szerencsétlen irigy szardarab véleménye.

VaradiJanos 2017.01.26. 17:43:33

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: megjöttél beteg barátom? Már sokszor akartam jelezni neked, hogy az a bizonyos rendőr nagyon-nagyon nem örülne annak, hogy felhasználod az emlékét a napi száz hozzászólásodban. Rettenetesen utálta a fajtádat és a migráncsaidat is.

ogli dzsí 2017.01.26. 17:46:04

Mint mondottam Rogán egyszer még főpolgármester lesz Budapesten.

Már csak annyi kell ehhez hogy a siratófalat meglátogassa, ausvitzben csússzon másszon de úgy hogy a kamerák is ott legyenek és slomónak is kell hanukai üdvözletet küldeni.

De mivel Vonát még a fenti feltételek mellett is antiszemitának találta a hücpe, így a legbiztosabb az ha Rogán zsidó is. És mit ad Isten, Rogán zsidó!

NBarbieReloaded 2017.01.26. 18:30:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Gondolom high up magyargyulolo elmeroggyantnak is irsz minden alkalommal, mikor egy joizut magyarozik (tehat minden hozzaszolasa utan). Varj hadd tippeljek, dehogy irsz.
Jo lenne vegre felfogni, hogy nem csak zsidozni meg ciganyozni nem szabad, hanem magyarozni se, illetve, hogy aki az also kettoert rinyal, az a magyarozasert is tegye.

ogli dzsí 2017.01.26. 18:34:09

'Az Eurostat publikálni kezdte a 2016-os szegénységi statisztikákat, elsőként a magyar adat jelent meg. Eszerint 2016-ban a szegénység kockázatával és a társadalmi kirekesztődés veszélyével érintett emberek száma 2,54 millió volt hazánkban, a társadalom 26,3 százaléka.

Ez a szám, bár nagyon magas, alacsonyabb a 2008-as válság évi 2,79 milliónál. Sőt, a csúcsnak számító 2013-as 3,4 millióhoz képest több mint 857 ezres a csökkenés (ezt a népességfogyás is "segítette" kismértékben). 2014-ben 3,1 millió ember, tavalyelőtt pedig 2,7 millió volt szegény hazánkban az Eurostat szerint.'

Tessék. EZ A CIGÁNY ORBÁN NEM ÁTALLOTTA A SZEGÉNYSÉGET IS A VÁLSÁG ELŐTTI SZINT ALÁ CSÖKKENTENI !! Elegem van a szegénypárti kormányokból!

A nyugatot meg TÖNKRE TETTE ÁLLANDÓ hátbatámadásaival a GECI!

'A 2015-ös adatok alapján - amely az összes uniós országra elérhető - Magyarország nem is áll nagyon rosszul ebben a tekintetben, hiszen az EU-ban az emberek 23,7 százaléka számított szegénynek, de például Olaszországban 28,7 százalék volt ez az arány.'

www.napi.hu/magyar_gazdasag/meghokkento_magyar_szegenysegi_adat_erkezett.628601.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

BiG74 Bodri 2017.01.26. 18:57:58

@ogli dzsí:
A cikk többi része meg érdektelen.

ogli dzsí 2017.01.26. 19:23:43

@BiG74 Bodri: Elegem van Orbánból, pusztuljanak a szegények!

dez01 2017.01.26. 19:55:37

Szerintem épp nyaral... annyi pénzből belefér 1 hónap valami eldugott kis luxusszigeten....

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.26. 20:32:54

@ogli dzsí: "Ez a szám, bár nagyon magas, alacsonyabb a 2008-as válság évi 2,79 milliónál. Sőt, a csúcsnak számító 2013-as 3,4 millióhoz képest több mint 857 ezres a csökkenés (ezt a népességfogyás is "segítette" kismértékben). 2014-ben 3,1 millió ember, tavalyelőtt pedig 2,7 millió volt szegény hazánkban az Eurostat szerint.'"

Ajaj. neked is annyi az eszed mint egy marék lepkének. A kint dolgozó több százezer magyar már nem gyarapítja a szegények számát. Ez ám a siker!

conchita wurst 2017.01.26. 20:36:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: 'Ajaj. neked is annyi az eszed mint egy marék lepkének. A kint dolgozó több százezer magyar már nem gyarapítja a szegények számát. Ez ám a siker!'

....:DDD Már a legalja emberek sem maradnak meg a ballibnek, Európa, segícccs!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.26. 20:38:16

@6.Lenin: Azon már túl vagyunk, azt beismerted. De itt a másik:
"Nektek hiányzik a Tóni" - hol írtunk ilyet?
Tudom doktor Alzheimerhez jársz kezelésre, hogy emlékezz mi a davajgitár, de az régen volt. A tegnapi kommentjeidre kellene emlékezned, te öreg munkásőr!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.26. 20:39:36

@conchita wurst: Ezzel most mit akartál mondani? Előbb kommentelj, utána anyagozz, mert ez így zagyva!

conchita wurst 2017.01.26. 20:45:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Mit lódítasz? Eltakarodtak a szegények, azért szünik meg a szegénység a népnyúzó Orbán miatt? Eddig azt hallottam, hogy a jól képzett szakemberek mennek el.

Mind1 is, hisz külföldön is csakis Orbánra szavaz az ember, ha szegény, ha gazdag!

6.Lenin 2017.01.26. 20:45:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Nektek hiányzik a Tóni" - hol írtunk ilyet?"

Ha nekem valaki nem hiányzik, akkor nem kérdezem,hogy hol van, mi van vele.
Nem erről szól a poszt?
Hiányzik, mert nem reagál egy faszságra. Miért kéne reagálni? Még nem jogerős ez a faszság.
Nincs mire fröcsögni? Akkor csak hiányzik. Igaz, logikát várni a ballibáéktól...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.26. 20:51:06

@conchita wurst: Na te se az eszedről vagy híres. Sok ember ment el aki itthon nem talált munkát, vagyis szegény volt. Pihenj, mert ha a gazdáid rájönnek mennyire gyenge vagy, kirúgnak az állásodból!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.26. 20:52:30

@6.Lenin: Kedves nyugdíjas munkásőr! Azért mert feltűnt hogy Arogánkát visszavonták a nyilvánosságtól, mert már ciki a Fizessnek, az nem jelenti azt h hiányzik nekünk. Össze tudod ezt rakni?

conchita wurst 2017.01.26. 20:54:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ez nagyon logikusan hangzik, már ha az ember egy agyamputált kommunista troll.

3,8 millió foglalkoztatott helyett ma van 4.4 millió.

Jé pont ennyivel csökkent a szegények száma, meg még plusz azzal akit ezek eltartanak. Hát hallatlan!

Váltsuk le az Orbán kormányt!

Nehogymár az a 2,5 millió szegény kivakarodjon a geciből valaha is! Le vele! Le a prolipárti fajtájukkal, elég!

6.Lenin 2017.01.26. 20:55:24

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Tudtad az okot, de azért megkérdezed. Ok! Szakember látott már?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.26. 21:01:06

@conchita wurst: Ja tényleg! A közmunkások már nem számítanak szegénynek. Na és mesélj! Az hogy jön ki hogy többen dolgoznak mint a válság előtt és mégis ugyanannyi a szegény?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.26. 21:02:05

@6.Lenin: Ajaj, öreg munkásőr! Látom láncfűrésszel csinálták a lobotómiád. Ebből hogy jön hogy nekünk hiányzik Arogánka?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.26. 21:03:10

@6.Lenin: Mondom, méreten aluli vagy, de bemelegítésnek jó leszel, hátha jön egy eszes fideszes. Ami esélytelen.

conchita wurst 2017.01.26. 21:05:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: 'Ja tényleg! A közmunkások már nem számítanak szegénynek.'

Hagyjuk a dumát, az Eurostattal vitatkozzál, ne velem!

'Az Eurostat publikálni kezdte a 2016-os szegénységi statisztikákat, elsőként a magyar adat jelent meg. Eszerint 2016-ban a szegénység kockázatával és a társadalmi kirekesztődés veszélyével érintett emberek száma 2,54 millió volt hazánkban, a társadalom 26,3 százaléka.

Ez a szám, bár nagyon magas, alacsonyabb a 2008-as válság évi 2,79 milliónál. Sőt, a csúcsnak számító 2013-as 3,4 millióhoz képest több mint 857 ezres a csökkenés (ezt a népességfogyás is "segítette" kismértékben). 2014-ben 3,1 millió ember, tavalyelőtt pedig 2,7 millió volt szegény hazánkban az Eurostat szerint.'

6.Lenin 2017.01.26. 21:10:14

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Rendben, nem hiányzik, csak kérdezed, hogy hol lehet. Nem tudod másként kiélni, hogy tehetetlenek vagytok. Fordulj inkább szakemberhez, mert én esetleg túl hamar vonnák le neked kellemetlen következtetéseket. Kezdesz untatni. Igaz, az OPNI bezárt, de biztos vannak még megfelelő intézmények, ahol tudnának neked segíteni.
Jelentkezz a DK-ba , tele van hasonszőrű pacákokkal.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.26. 21:21:15

@conchita wurst: Ajaj. Neked sem sajátod az értő olvasás. Nem vitatkoztam az Eurostattal. Mit hasonlítasz mihez? Mennyi ember dolgozott 2008-ban és mennyi szegény volt? Mennyi szegény van most és mennyi dolgozik ma?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.26. 21:23:22

@6.Lenin: Öreg munkásőr! :-)) Na! Csak kibökted, hogy nem hiányzik nekünk, csak álmodtad. Játszod itt az okosat és közben annyira könnyű sarokba szorítani téged, hogy az elképesztő.
Már másodszor ismerted be hogy hülyeséget vizionáltál.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.26. 21:25:20

@conchita wurst: Ja! Mellesleg, akkor ugye a csúcs szegénység szám Orbán alatt volt, 2013-ban, igaz? Három év kormányzásuk után.

conchita wurst 2017.01.26. 21:37:40

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Így van, az elqrás után. Ide vezet a libsi politika.

Különben itt az egész libsi vezetésü EU28, masszívan nő a szegénység az EUban, de Orbán erre fittyet hány, ő csökkenti a szegénységet!

És még ezek pofáznak!

www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tsdsc420.html

6.Lenin 2017.01.26. 21:40:10

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Sarokba szorítottál? Okos enged... ezt hallottad már? Milyen hülyeséget vizionáltam? Hogy hülyék vagytok a hatalmat megszerezni? ilyen faszságokon rugóztok, ilyen alakokkal, mint a Petya? A bányászbéka seggénél lihegtek már 6. éve, és még sokáig ott is maradtok, bármelyik ellenzéki oldalhoz is tartozol, egyformán köcsög mindegyik.
Nem marad már más gyógyír, csak ilyen bárgyú kötözködés, nektek már ez a manna.
Álmodj, hogy győztetek, mert Rogán valahol eltűnt. Beszarás, hogy ennyivel beéritek.

conchita wurst 2017.01.26. 21:43:44

@6.Lenin: Rogán is olvashatta az új eustat adatokat, hogy az EU trenddel szemben nálunk százezrekkel csökken a szegénység évente. Ez az ő fáradozásának is köszönhető, így gondolom modellekkel és helikopterekkel kikapcsolódik.

Kívánok ehhez neki sok erőt, egészséget!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.26. 21:47:53

@6.Lenin: "a hatalmat megszerezni"

:))

Nem szerezted meg a hatalmat, hanem gazsulálsz a rajtad hatalmaskodóknak. Szánalom, még ahhor is, ha kapsz kis pénzt a szolgálataidért..

6.Lenin 2017.01.26. 21:58:05

@conchita wurst:

Ez a mai ellenzék 1 tehetségtelen seggfejekből álló társaság, ilyen Petyafélékkel fütyürésznek, álmukban kormányokat döntögetnek. Várják, hogy majd valaki jön, és megszerzi nekik a hatalmat.
Tudják, hogy esélyük sincs 18-ban, 1re vadabbak lesznek, ahogy fogy a remény.
Nincs mondanivalójuk az embereknek, képtelenek megérteni, hogy az lópisztoly, szidom a kormányon lévőket és ezért majd megválasztják őket.
Mit csinálnának ők? fingjuk sincs, az ígérgetésen kívül.
Szerencsétlen bagázs. Kár itt mindenféle statisztikai adatokkal operálni, ismerik ők is, másként nem tudnák fikázni.
Lesz itt még móka, kacagás jövő tavaszig, meg szardobálás a részükről, aztán megint kuss lesz nekik. Kár, hogy sajnálni se tudom őket, bár tényleg jó lenne egy komoly ellenzék, de ilyenek?

6.Lenin 2017.01.26. 22:05:12

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Nem én ácsigózok a hatalomért, nekem nem kell, én boldogultam eddig is. Én csinálom a cirkuszt, hogy engem válasszanak?
Tudod hány seggfej bukott már körülöttem? Rákosi Pajtástól kezdve...
Soha nem függtem egyiktől sem.

conchita wurst 2017.01.26. 22:05:57

@6.Lenin: 'Várják, hogy majd valaki jön, és megszerzi nekik a hatalmat.'

Mert így szokták meg, eddig mindig jött valaki és megszerezte nekik a hatalmat.

Hazaárulók!

6.Lenin 2017.01.26. 22:14:55

@conchita wurst:

Talán elsőként Feri anyósáék jöttek rá, hogy most ők is dirigálhatnának, (nem szól bele kintről senki) megszerezhetnék a PÁRTOT, a hatalmat ( a hozzá tartozó vagyonnal együtt), de rossz lovat választott. A Feri 1 kicsit, vagy nagyon is ....khmmm....izé....hagyjuk, bár látszólag értene a politikához, de az előbbiek ....
Nála jobbat meg azóta se találtak, ő meg nem is fogja engedni, amíg el nem tűnik ez a bagázs teljesen.
Én nem hazaárulóznám ezeket a szerencsétleneket, van így is elég bajuk.

átlátó 2017.01.26. 23:40:46

@Attilajukkaja: Köszönöm, meghajoltam... :) Amúgy a hasonlatod az embrióval kapcsolatban ül, - annyit teszek hozzá, hogy volt egy nagyszerű színészünk a Gera Zoltán...nekem is kellemetlen, hogy hasonlít rá ez a csótány.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.27. 08:20:12

@6.Lenin: Munkásőrkém! Mindig kitalálsz valamit, amin rugóz6sz és amikor neked szegezem hogy mikor írtunk olyat, akkor előbb-utóbb beismered hogy baromságot mondtál. Hol könyveltük el győzelemként h Rogán eltűnt? Konstatáltuk, h eltűnt a reflektorfényből, azon gondolkodtunk, h ez a saját döntése volt, vagy a fidesz vezetéséé.
Idézz 1 olyat, h mi ezt győzelemként könyveltük el. Mindig álmodsz valamit, te vén leninista és magyarázol róla. Ez már komoly öregkori elbutulás. Valamilyen gyógy*t kellene szedned! Tudom nyuggerként nem sokat kap6sz, de vannak olcsó, hatásos *ek. Pl a ciánkáli. És sok sem kell belőle, 100 mg belsőleg. 1/c alatt 6.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.27. 08:21:46

@conchita wurst: Mi van? Csökkenti a szegénységet, amikor az ő munkássága alatt volt 2013-ban a csúcson? Ez ám az eredmény!

6.Lenin 2017.01.27. 09:09:40

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Azért remélem aludtál is valamicskét ,és nem ezen a baromságon forgolódtál reggelig.
Egy jó, nyugodt alvás sokat jelenthet. Talán még hasznos gondolatokat is generálhat.
Minden szarba belekapaszkodtok, hogy hátha, talán...,de ez legyen a ti gondotok, esély úgy sincs semmi, 18 ahhoz már túl közel, gondolat meg semmi.
Ez a munkásőrözés, ciánozás azért árulkodó, megbeszélhetnéd már 1 szakemberrel is, mielőtt végleges torzuláshoz vezet, de lehet már elkéstél vele. Engem nem zavar, mert ismerem az okait ezeknek a lelki sérüléseknek.Érdekel a téma, de nem vagyok szakember. Az ilyen felületek kincsesbányát jelentenek (még amatőr szintű kutatáshoz is)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.27. 09:55:22

@6.Lenin: Ááááá... :-)) Látom terelsz, nem arról a hülyeségekről beszélsz amit megpróbáltál belemagyarázni a kommentjeinkbe. Nézd öreg nyugger munkásőr! Ha leírod hogy nem zavar a munkásőrözés, akkor bizony zavar téged. :-)) Ehhez nem kell pszichológia szakot végezni az ELTE-n.
Na szóval, hol írtuk hogy nekünk hiányzik a Rogán?

Attilajukkaja 2017.01.27. 10:06:39

@VaradiJanos:
"a véleményedet árnyalja, hogy az egy tyúkmellű, hazátlan szerencsétlen irigy szardarab véleménye."
Azt ugye tudod, hogy ez téged minősít, nem engem? Idáig jutottál az érvelésben. A tyúkmellen igazán jót szórakoztam. Ezt még senki nem mondta nekem, ugyanis D kosaras melltartót hordok! :o)))))
Üdv,
Jukka

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
"Nem fogsz vele semmire se jutni."
Szerintem már idáig is sokra jutottam! ;o)))))

@átlátó:
"volt egy nagyszerű színészünk a Gera Zoltán...nekem is kellemetlen, hogy hasonlít rá ez a csótány"
Szerettem Gera Zoltánt. Az arcéle tényleg hasonlított Rogánéra (vagyis Rogáné az övére), de kellemes, mély hangja volt és sokkal férfiasabb kiállása, mint ennek a feledhető "minute man"-nek.

NBarbieReloaded 2017.01.27. 10:13:46

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ja, mondja az undorito libsinaci. :D
Gondolod barkit erdekel manapsag a ballibak kenyszeres, alaptalan nacizasa? :DD
Na nem azert, kicsit sem lepett meg a szokasos balliba kettos merce: a magyarozasokra nem szolunk semmit, sot joizut mosolygunk, de a zsidozasra/ciganyozasra (ha mar ezeket az ertelmetlen PC muszavakat kell hasznalni) ugrunk es nacizunk. Szanalmas.

6.Lenin 2017.01.27. 10:17:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Miért terelnék? Munkásőr voltam, vagy nem, de a kedvedért legyek. Horn Gyuszi is az volt, és még sokan mások is.
Nem hiányzik nektek Rogán, OK , de spiláztok azon, hogy hol lehet,OK.

Miért is?
visszavonták?...Bomlik a Fidesz?...Hurrá, van esélyünk?....Nincs, mert az emberek töke tele van veletek. Ismernek. Látszik a támogatottságon.

Már lassan 1 év sincs a választásokig, és az ellenzék még mindig nem találja a megoldást. Vajon miért? Ilyen semmitmondó kérdéseken pöcsöl.
Mert alkalmatlan. Ennyire logikus az egész. Miért kéne terelni? Tiszta sor.
Nem érted, de ezen nem is csodálkozom. Azt hiszem ezt a témát kiveséztük, már csak körbe-körbe táncolnánk.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.27. 10:38:22

@6.Lenin: Nézd, hazug trollkodással indítottál. Ha simán bocsánatot kérnél a kommentelőktől, azzal véget érhetne a vergődésed.

6.Lenin 2017.01.27. 10:44:38

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Miért kérnék, és kitől? Senki nem cáfolta.
Leírtam a véleményem, indokoltam is az előbb. Tévedtem volna?

Ha bocsánatot kellene kérni 1 téves véleményért, akkor te és még sokan, nagy szarban lennétek.
Ha valaki hiteltelesen indokolja az aggódást, simán elnézést kérek, de csak tőle, nem okozna lelki sérülést nekem az sem.

Attilajukkaja 2017.01.27. 10:45:30

@6.Lenin:
"spiláztok azon, hogy hol lehet"
Mert vagy megint valahol dajdajozik a pénzünkön (a tiéden is), vagy félreállították, hogy maradjon már csendben, húzza meg magát. Mindkét verzió érdekli a közvéleményt.

"az emberek töke tele van veletek"
A Fidesszel is. Nagy ügy!

"Ilyen semmitmondó kérdéseken pöcsöl.
Mert alkalmatlan."
Mi is az a semmitmondó kérdés? Talán az Olimpia rendezése?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.27. 10:52:34

@6.Lenin: Hülyeségeket vonultattál fel sorban. A poszt és a kommentjeink arról szólnak, hogy Rogán fura mód eltűnt a nyilvánosság elől. Azon filóztunk hogy magától jött rá hogy már ciki, vagy a fidesz agytröszt (agy???) szólt neki hogy már nekik is ciki.
Erre elkezded, hogy nekünk hiányzik a Rogán. Kedves nyugdíjas munkásőr! Ezt vagy szándékosan csinálod, akkor primitív, régi fogás ez, rutinból lenyomjuk.
Vagy ennyire hülye vagy, meg funkcionális analfabéta.
Én az utóbbit tartom esélyesnek, mert aki direkt csinálja, az az első után rájön, hogy lealázzuk érte.
Te meg már többedszerre futsz bele a pofonokba. :-))
De én szívesen elszórakozom veled. A fajsúlyos jobbosok, mint pl Blogger Géza eltűntek, te jó leszel arra hogy úgy ahogy edzésben maradjak.

6.Lenin 2017.01.27. 10:53:35

@Attilajukkaja:

"de_hova_tunt_rogan_antal" ez.

Nemsokára választások, a valódi közvéleményt az érdekli, ki, mit kínál megoldásként.

Nyerne az ellenzék? Lenne jogi megoldás a Rogán problémára is, meg a többire is, ha valósak a felhozott vádak. Vagy abban a jogállamban ez nem így működne?

A néhány tucat óbégató még nem a közvélemény, hanem annak 1 kisebbik része.

Ha elégedetlenek a Fidesszel kell keresni valódi megoldást a leváltására, valódi alternatívával. Óbégatás még nem oldott meg semmit.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.27. 10:54:42

@6.Lenin: ".Bomlik a Fidesz?...Hurrá, van esélyünk?"

Hol írtunk ilyet? Már megint ezt hozod fel, pedig már egyszer ezért beledörgöltem az orrod a szarodba. Pelenkáztasd magad a nővérrel, akkor nem szarod össze a környezeted!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.27. 10:58:15

@6.Lenin: Jó az aláírásod. De ahhoz valami választ össze kellett volna kaparnod.

gázóra ellenőr 2017.01.27. 10:59:24

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Már teljesen szénné aláztad. Nem egy súlycsoport veled, vedd észre!

6.Lenin 2017.01.27. 11:10:21

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Akkor utoljára leírom másként, de kétlem, hogy megértenéd, ha 1xű dolgokat is képtelen vagy feldolgozni.

Nos, a mai helyzet tényleg senkinek sem jó. Ilyen fölény nem egészséges egyik oldal számára sem.

) túlkapásokhoz vezethet...nem feltétlen, de esély van rá

) a kormányon lévők se tudják a valós teljesítményüket lemérni.

Ezekre a kérdésekre a jelenlegi ellenzék képtelen valós válaszokat kínálni.
Szerintem.

Nyilván azokat támogatom-mivel 1 országnak valamilyen szinten azért működnie illik-akik képesek valamilyen szinten a saját elképzeléseiket-mert nekik vannak-megvalósítani. Nyilván elégedetlenek mindig is voltak,vannak, és lesznek is.

Erre te itt munkásőrözöl, meg ilyen faszságokkal próbálkozol, ezt magasról leszarom, mert nagyon óvodás színvonal, de ha neked valamilyen lelki kielégülést ad, nem sajnálom tőled, légy vele boldog.

NBarbieReloaded 2017.01.27. 11:17:27

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Milyen szanalmas de egyben igen szorakoztato, ahogy a ballibak itt nagy egyetertesben egymas vallat veregetik, hogy hogy "lealaztak" ezt a 6. Lenint. :DD
Aki mindossze leforditotta magyarrra a ballibak kulonbozo omlengeseit, de rogton raugrotok, hogy pontosan hol is irtatok azt. Jezusom, de gaz. :D
Az meg tenyleg igaz, hogy bo 1 evvel a valasztasok elott arrol kell egy balliba blognak irni, hogy hol van vagy hol nincs rogantoni? Ez majd megnyeri nektek a valasztast? :)
Inkabb egy jo programot kene osszedobni es megprobalni elhitetni a valasztokkal, hogy hat igen, mi is loptunkcsaltunkhazudtunk a kormanyzasaink alatt, de kisdobosbecsszo, hogy mar nem fogunk.
Akkor azt mondanam, hogy hat na, legalabb probalkoznak. De ez? Minden nap 20 cikk arrol, hogy mennyit lop a fidesz, ami igaz, de ezzel meg nem lehet valasztast nyerni. Az ilyen hovatuntrogantoni szintu hulyesegekkel meg foleg nem.

Attilajukkaja 2017.01.27. 11:23:20

@6.Lenin:
""de_hova_tunt_rogan_antal" ez."
Nem hiszem, hogy az ellenzék ezzel komolyan foglalkozna. Most csak egy blogger tette fel a kérdést. Ha ezzel valaki is foglalkozik, az a közvélemény. De ezt már említettem.

"a valódi közvéleményt az érdekli, ki, mit kínál megoldásként."
Van valódi meg nem valódi közvélemény? Vagy inkább arról van szó, hogy a közvéleményt több dolog is érdekli egyszerre? Mert engem pl. igen.

"Nyerne az ellenzék? Lenne jogi megoldás a Rogán problémára is, meg a többire is, ha valósak a felhozott vádak."
Az első kérdésre sajnos nem tudom a választ (ahogyan senki sem). A másodikra viszont egyértelműen igent mondok. Csak ahhoz egy tisztességes (értsd: Fidesztől független) rendőrségre, ügyészségre és bírósági eljárásra lenne szükség, ami az illiberális demokráciában sajnos nem áll rendelkezésre.

"Óbégatás még nem oldott meg semmit."
Viszont minden megoldás ezzel kezdődik. A birkák meg hallhatnak. Ja, bocsi, azok a bárányok.

6.Lenin 2017.01.27. 11:33:00

@Attilajukkaja:

Akkor óbégass, hátha. De igyekezz, 1 év múlva választások.

Attilajukkaja 2017.01.27. 11:53:39

@6.Lenin:
"Akkor óbégass, hátha."
Én már aláírtam a Momentum ívét. Hát te? Be mernél vállalni egy népszavazást az Olimpiáról?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.27. 11:59:07

@6.Lenin: "téves véleményért"

Nem véleményed volt, hanem ordasat hazudtál, szándékosan trollkodtál.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.27. 12:33:00

@6.Lenin: Nem erről beszéltünk. Régi módszer hogy elkezdesz másról beszélni. Mi Rogán eltűnésének okait elemezzük. Nem gondoljuk hogy ettől megbukik a kormány, nem gondoltuk hogy megnőnek a baloldal esélyei, nem hiányzik nekünk a Rogán.
Te ezeket olvastad ki a kommentjeinkből. Tehát funkcionális analfabéta vagy.
O.K. Munkásőrnek így is jó voltál, rendben.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.27. 12:34:46

@NBarbieReloaded: bocsika, magától futott tátott szájjal a faszerdőbe és amikor szóltunk neki hogy téves az irány, akkor is futott tovább. Ha egy hülye hagyja magát szívatni, akkor már hadd élvezkedjünk rajta!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.27. 12:35:49

@NBarbieReloaded: Ki akar programot írni? Leszarom. A poszt régen elsüllyed volna, ha a vén munkásőr nem kezd el okoskodni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.27. 12:37:38

@NBarbieReloaded: " Minden nap 20 cikk arrol, hogy mennyit lop a fidesz, ami igaz, de ezzel meg nem lehet valasztast nyerni. "

De lehet. Lásd 2002! Elég baj, ha lehet, mert ha a fideszt leváltják csak azért mert gátlástalanul lop és helyette jön egy program nélküli senki, akkor még nagyobb szarban lesz az ország.

NBarbieReloaded 2017.01.27. 12:55:11

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Barcsak lehetne, de a kozvelemeny-kutatasok ezt nem tamasztjak ala.
Igy van. Illetve meg pontosabban, jonni akar helyette egy program nelkuli, akik raadasul ugyanugy loptak, mint a fidesz es a tetejebe meg az orszag es a gazdasag iranyitasaval is csufosan megbuktak, tobbszor is, na az az igazi gaz.

6.Lenin 2017.01.27. 14:51:05

@Attilajukkaja:

Miért ne vállalnék be egy népszavazást-mindig elmentem, és szavaztam is-, de én mellette szavaznék. Szeretem a kihívásokat, nekem bejöttek, igaz 1x nehezebben, máskor könnyebben. A nem kockáztat, az nem is nyerhet.

6.Lenin 2017.01.27. 14:52:19

@6.Lenin:

Aki nem kockáztat.....bocs

Attilajukkaja 2017.01.27. 15:12:38

@6.Lenin:
"Miért ne vállalnék be egy népszavazást-mindig elmentem, és szavaztam is"
Akkor jó! De igyekezz, mert már csak 21 napod van aláírni az ívet! (Már ha budapesti vagy.)

"Szeretem a kihívásokat"
Csak az a kérdés, hogy egy sikeres Olimpia megrendezésében milyen kihívást látsz. Hajlandó lennél-e pl. az ügyre szánni egy vagy két havi ösztöndíjadat / fizetésedet / nyugdíjadat? Mert akkor tényleg szereted a kihívásokat és őszinte a lelkesedésed.

6.Lenin 2017.01.27. 15:31:54

@Attilajukkaja:

Az aláírás ellene van, nem kell aláírnom.
Igen, hajlandó lennék áldozatot is hozni-a körülményeimhez mérten.

Attilajukkaja 2017.01.27. 15:39:08

@6.Lenin:
"Az aláírás ellene van, nem kell aláírnom."
Tévedés! Az aláírásokat egy népszavazás kiírásáért gyűjtik. Azért, hogy az emberek megmérettessék a véleményüket az Olimpiáról.
De valóban nem kell aláírnod. Sokaknak már ez is túl nagy kihívást jelentene.

6.Lenin 2017.01.27. 15:43:12

@Attilajukkaja:

Ha nem lesz népszavazás,megrendezik a sikeres pályáztatás után. Minek feleslegesen erre pénz kidobni? Ez nem kihívás, ez így logikus.

Attilajukkaja 2017.01.27. 15:59:08

@6.Lenin:
"Ha nem lesz népszavazás,megrendezik a sikeres pályáztatás után."
Mármint az Olimpiát? Persze. Ez nem is volt kérdés. Ezek akkor is megrendezik, ha nem lesz sikeres a pályázatunk!!! :o)))
Viccet félretéve. Itt most csak arról van szó, hogy TE, mint állampolgár vállalod-e, hogy az emberek véleményét is kikérjék-e vagy nem. Úgy látom, hogy nem. Te más kihívásokat szeretsz. Lelked rajta!

6.Lenin 2017.01.27. 16:16:24

@Attilajukkaja:

Ha ezzel indult volna az egész, akkor igen. el tudnám képzelni, hogy megkérdezzék az emberek véleményét is, bár Mo-on élek.
Utólag, közben kérdezni értelmetlen. most közben vagyunk, és nem is biztos, hogy megnyerjük, de egy ilyen pályázat figyelemfelhívásra is jó. Lehet pozitív hozadéka.
A turizmus dinamikusan fejlődik, és fokozhatja is. Sok más pozitív hatása is lehet, persze, ha a hozzáállás is pozitív.
Önbizalomhiányos emberekkel úgysem érdemes kezdeni semmit.
Én olyan kihívásokat szeretek, ahol be tudod bizonyítani a képességeidet, elsősorban a magad számára, ha mások is elismerik, az már plusz nyeremény, újabb kihívásokra ösztönözhet.
Én ezekhez vagyok szokva kiscsikó korom óta, megszoktam. Nincs is szándékomban változtatni ezen.

Attilajukkaja 2017.01.27. 16:52:38

@6.Lenin:
"Utólag, közben kérdezni értelmetlen. most közben vagyunk, és nem is biztos, hogy megnyerjük, de egy ilyen pályázat figyelemfelhívásra is jó. Lehet pozitív hozadéka."
De van értelme. Máshol is ezt csinálták. Sőt, ha megnyernénk a tendert, még akkor is visszaléphetünk.
Maga a pályázat is irtózatos milliárdokba kerül, de igazad van, ennyit talán érdemes volt áldozni a figyelemfelhívásra (?). De mire is akarjuk felhívni a figyelmet?

"Önbizalomhiányos emberekkel úgysem érdemes kezdeni semmit."
Ja, ja, tudom. Merjünk nagyot álmodni! Nem igaz?
És a kis hétköznapi álmainkkal mi lesz? Azokat most nem sorolnám fel, mert túl hosszú lenne a lista.
Úgy látom, neked kiscsikó korod óta mindig jól ment. Gratulálok. De mi lesz az elkövetkezendő nemzedék kiscsikóival? Akikhez nem vagy szokva, és tudomást sem akarsz venni róluk. Pedig ők, és nem te vagy én jelentjük az ország jövőjét. Rájuk miért nem gondolsz néha?

"olyan kihívásokat szeretek, ahol be tudod bizonyítani a képességeidet, elsősorban a magad számára, ha mások is elismerik, az már plusz nyeremény, újabb kihívásokra ösztönözhet"
Ezt a szöveget milyen szintű csapatépítő tréningen sulykolták beléd? És hányszor vetted hasznát az életed folyamán?

6.Lenin 2017.01.27. 17:03:36

@Attilajukkaja:

" De mi lesz az elkövetkezendő nemzedék kiscsikóival? "
Ezt látták tőlem a gyerekeim, unokáim és, ha követendőnek ítélik, akkor követni is fogják. eddig semmi gond velük, de rájuk van bízva. Kényszeríteni nem kényszerítek senkire semmit.
Mindenki elsősorban a saját sorsáért felel. ebben nem akadályoztam soha senkit.

"Ezt a szöveget milyen szintű csapatépítő tréningen sulykolták beléd?"
Én ezt kaptam a szüleimtől és követendő példának tartottam. Nem bántam meg.

Miért vagy ilyen ellenséges hozzám? Bántottalak?

Attilajukkaja 2017.01.27. 17:15:00

@6.Lenin:
Nem, nem bántottál. Én sem bántalak. Csak kérdezek, mert nem értelek. De igazad van, abbahagyom.
Jó hétvégét neked!

6.Lenin 2017.01.27. 17:20:01

@Attilajukkaja:

Kérdezz nyugodtan, én is azt teszem, ha valamit szeretnék megérteni. ez a normális szerintem is.
Neked is, kösz.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.27. 19:24:59

@6.Lenin: "Miért vagy ilyen ellenséges hozzám? Bántottalak?"

Tettél azért a posztban h utáljunk. Meg egyébként is. Nyugger munkásőrőket simán.
süti beállítások módosítása