B1 blogcsalád



Gyurcsány rehabilitálására se szükség, se lehetőség

2016. július 21. - nickgrabowszki

gyf_1_1.jpg

A politikai pártok kivétel nélkül arra szerveződnek, hogy megszerezzék a hatalmat. Ilyen a politika természete. Ígérnek rengeteg jót rengeteg mindenkinek, ígérik az ország kormányzását a közjó érdekében, de ez a szavazatvásárlást célozza a hatalom megszerzése érdekében. Bármilyen cinikusnak is tűnjék ez, ilyen az emberi természet.

Ez egészen sokáig axiómának, megkérdőjelezhetetlen, bár nem túl sűrűn emlegetett igazságnak tűnt, amíg Magyarországon meg nem jelent egy párt, amelyik deklaráltan nem a hatalom megszerzését tűzte ki célul, hanem

elnökének politikai rehabilitációját.

  • Vegyünk például egy Forma-1-es istállót. Zokszó nélkül kirúgják a világbajnokot, ha már nem esélyes futamgyőzelmekre és a vb-cím megszerzésére.
  • Vagy egy futballcsapatot. Nem csinálnak problémát belőle, ha el kell adni a klubikon aranylabdás támadót, ha már nem képes bajnokságot vagy BL-nyerni a klubnak, ha csökken a sebessége, a motivációja, ha nem jönnek a gólok.

Elvileg így van ez a politikában is, sőt, még ígyebbül. Egy politikai párt emberek sokaságának összefogását jelenti a halom megszerzése érdekében, ahol a sokaság bármilyen erős vagy erősnek látszó pártelnököt és felsővezetőt le tud váltani, ha úgy tűnik fel számukra, hogy már nem szolgálja az érdekeiket és a céljukat.

Ez annyira magától értetődő, hogy magyarázni se lenne érdemes, ha nem lenne egy kivétel a szabály alól, amelyik

szembemegy a politikai rációval.

Egy politikai halott még mindig a túlélésről fantáziál.

Még Orbán Viktor vezető szerepe sem volt megkérdőjelezhetetlen (bár a választók, a kívülállók számára annak tűnt), akinek győzelemre való képességében 2002-ben és 2006-ban is megingott a többi fideszes hite, de a beszámolók szerint 2015-ben, a Fidesz mélyrepülése idején is felvetődött, hogy ne ő legyen a 2018-as miniszterelnök-jelölt.

Hiába tűnt ugyancsak betonbiztosnak Margaret Thatcher vagy Helmuth Kohl pozíciója, a brit toryk és német kereszténydemokraták simán leváltották őket, amikor már nem hordozták a jövő ígéretét, egy újabb választási győzelem lehetőségét. Ez történt Tony Blairrel is, amikor lecserélték Gordon Brownra.

A király már meztelen, csak még nem tud róla.

hgy.jpgEzt vették észre a magyar szocialisták is, amikor 1998-ban, a választási vereség után nem Horn Gyulát választották pártelnöknek, vagy amikor 2004-ben, a parlamenti ciklus félidejében, amikor megvonták a bizalmat Medgyessy Pétertől. Pedig semmi nem kényszerítette erre őket. Kivéve, hogy elveszni látták vele a következő választást.

Ugyanezt tették Gyurcsánnyal is, aki annyiban megkönnyítette a dolgokat, hogy előre lemondott a miniszter- és pártelnökségről is, mert

  • nem akarta vállalni az újabb megszorító programot (a későbbi Bajnai-csomag),
  • nem tudott maga helyett utódot találni (az elhíresült 2009-es miniszterelnöki casting).

Azután, amikor mások mentek bele a választási vereségbe, kérte volna, de nem kapta vissza az MSZP-t. Majd egy évvel később kettészakította, alapított egy másikat. Amelynek viszont

már nem a hatalom megszerzése a célja,

mert nem lehetnek a Fidesz váltópártja (a legfrissebb mérés szerint 5 százalékon állnak, azaz 400 ezer támogatójuk van).

Inkább a pártelnök rehabilitációját tűzték maguk elé, ahelyett, hogy egyre-másra jönnének már azok a kibaszott jó könyvek a baloldalról.

Szobrot akarnak a vezérnek.

Mondanak persze erőseket, és (okkal) kritizálják az Orbán-rezsimet, de ez egy ellenzéki párttól azért annyira nem váratlan. Ugyanezt teszi az MSZP-től az Együttön át a PM-ig mindenki. Most már az LMP új társelnöke is a Fidesz leváltásáról beszél, sőt az utóbbi években a Jobbik is inkább tűnik a Fidesz riválisának, mint potenciális szövetségesének.

Azt, hogy Gyurcsány rehabilitációját tűzték ki maguk (sőt, most már a teljes bal- és liberális tábor, a nemjobboldal) elé, azt onnan lehet tudni, hogy saját maguk állítják.

A DK hivatalos, nem hivatalos és félhivatalos online orgánumait szinte monomániásan foglalkoztatja ez a dolog. Ami persze nem is csoda, mert ők Gyurcsányhoz kötötték a sorsukat. Azonban

Gyurcsány rehabilitálására se szükség, se lehetőség.

Már amennyiben a rehabilitáció azt jelenti, hogy a DK-elnök az Orbán és a Fidesz leváltására szövetkező koalíció egyik prominens politikusa lehessen, és komolyan számba vétessék egy posztorbáni kormányoldal meghatározó szereplőjeként. (Mert ha nem ezt jelenti, hanem a múltbeli érdemeinek elismerését, akkor miért nem alakítanak párt helyett inkább egy történelmi klubot?)

  1. Először is: mi szükség volna egy olyan politikai vezető rehabilitálására, aki tizenegynéhány évvel ezelőtt tűnt fel, 5 éven át volt miniszterelnök, de népszerűtlenné vált, majd lemondott, hogy ne legyen még népszerűtlenebb. A kor értékelése szaktörténész feladata, nem politikusé, aki nyilvánvalóan nem tud érdektelenül értékelni. A DK ezzel szemben belekényszerítené a baloldalt (a nemjobboldalt) egy történelmi vitába, ami azért a választók számára olyan nagyon nem volna jelentős.
  2. Másodszor: nem elég nagyon hangosan követelni Orbán leváltását. Ennél lényegesebb, hogy aki követeli, az tud-e többséget állítani a politikai akarat mögé.

Gyurcsány nyilvánvalóan nem tud.

  • A saját pártja csak ötöde-hatoda a kormányváltáshoz szükséges mennyiségnek.
  • Maga is elismerte, hogy lényeges szerepet játszik a Fidesz-bázis összetartásában.
  • Valamint a jelenléte is gátolja az ellenzéki tábor bővítését.

Az az állítás, amit az Európa Kávézó tesz, miszerint

a baloldali és liberális szavazók vannak annyian, mint a jobboldalon,

egyszerűen és nyilvánvalóan nem igaz.

Nehéz dolog a matematika, tudom, de elég ránézni a közvélemény-kutatásokra, és akkor kiderül, hogy

a baloldali-liberális-centrista ellenzék pártjainak összességében is kisebb a támogatottsága, mint a kormánypártoknak.

zri.jpgA nemjobboldali ellenzék választási győzelméhez vagy az szükséges, hogy összefogjon a Jobbikkal, vagy az, hogy önmagában megnőjön. Mivel a piacon nagyon nincs mozgástér (a választók kétharmadának van pártkötődése), és a Fidesz kétmilliós táborából nem nagyon lehet szavazatot szerezni, marad tehát a Jobbik és a bizonytalanok.

Még mindig van néhány százezer választó, aki úgy kormánykritikus, hogy közben nem lát alternatívát, valamint a Jobbiknál is vannak kb. ugyanennyien "Horn Gyula népéből".

Ha egyiket vagy másikat, de leginkább mindkét szavazói csoportot nem tudják elérni a Fidesztől balra lévő ellenzéki pártok, akkor nem lesz kormányváltás. Kb. 400 ezer szavazó azért csatlakozott Gyurcsányhoz és a DK-hoz, mert ő követeli kritizálja leghangosabban Orbánt, de azt nem látja, hogy leváltani viszont ő a legkevésbé esélyes, mert

a tábor bővítése nélkül lehetetlen leváltani Orbánt.

Ezt mondja a józan ész, meg a matematika. A Fidesz szavazóbázisa még a Jobbiké nélkül is nagyobb, mint az összes baloldali párt összesített tábora (tokkal-vonóval, még az LMP-t is beleszámolva, de szintén a Jobbik szavazói nélkül).

Nem igaz tehát, hogy

aki ezen az oldalon elfogadja a Gyurcsány a hibás típusú ostobaságot, az tulajdonképpen Orbánt és a Fideszt támogatja.

Éppen ellenkezőleg: csak az szorgalmazhatja Gyurcsány beemelését egy, a Fideszt leváltani kívánó formációba vagy koalícióba, aki nem számol azzal, hogy egy új kormányerőnek olyanokat is meg kell szólítania, akik éppen Gyurcsány kormányzása alatt és miatt mentek a jobboldalra és a bizonytalanok közé.

Vagy az, akit kifejezetten ezért fizet.

A gyurcsányista pártalkalmazott blogszerzők állításával szemben azonban meg kell győzni a túloldalt is. Vagy legalábbis onnan százezreket.

Erre Gyurcsány nyilvánvalóan alkalmatlan: a Fideszé mellett a Jobbik-szavazók és a bizonytalanok között is kiemelkedő az elutasítottsága. (Vajon melyik lenne az erősebb érv a bizonytalanok megszólítására? Az hogy 2006-ban nekik mennyivel jobb volt, vagy az hogy az új kormány alatt lesz az?)

Ha Gyurcsány valóban annyira elkötelezett volna az Orbán-rezsim leváltása mellett, mint állítja, akkor a dolga egyszerű volna: hátralépésével-visszavonulásával megteremteni az egyik szükséges feltételt a baloldali ellenzék választási győzelméhez.

  • Ezután nehezebb volna egyben tartani a Fidesz-tábort.
  • Könnyebb volna növelni a baloldali bázist.

Az nem érv Gyurcsány mellett, hogy egyszer már megverte Orbánt. Mert akkor id. Orbán Győzőt kell jelölni miniszterelnöknek. Azt a verést Orbán Viktor is elismerte (szemben a 2006-ossal).

A helyzet tehát az, hogy a baloldal

  • vagy hosszas előadásokat hallgat meg Gyurcsány történelmi érdemeiről,
  • vagy megpróbál választást nyerni. 

Ha az utóbbit tervezi, akkor nemcsak a történelmi vitát, hanem magát Gyurcsányt is mellőzni lesz kénytelen.

Persze, ha nem tervez választást nyerni, az más. Akkor jó lesz a Gyurcsány is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr368905324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.21. 19:21:49

Kívánunk Gyurcsány úrnak hosszú életet, jó egészséget, hogy még sokáig lehessen a ballibaizmus meghatározó személyisége. Ez biztosíték, hogy 2050-ig ne legyen az országban ballib kormány.

gmihaly621 2016.07.22. 08:27:44

A szerző tehetségesebbnek véli a maszoposokat, mint amilyenek azok valójában. Az állampárti múltból örökölt, szinte ösztönös allűrökre érzékeny magyar választók pedig döntöttek.. Az elvtársországi utódpártok politikusait Brüsszel sem vette komolyan, az ottani "nyugati", "nosztalgiázó" szockók pedig megehetik, amit főztek, most, amikor látják, merre indultak el az egykori "létező szocializmus","népuralom" országai.

is 2016.07.22. 08:41:33

Alapveto logikai bukfenc van itt: a cikk ket opcioja: Gyurcsany atomjaira hullik, es a vilagurba teleportaljuk az atomokat, hogy hire-hamva se legyen vagy Gyurcsany lesz az ellenzek vezere, akinek hivo szavara jonnek a szazezrek.

Pedig van itt egy harmadik opcio: a DK-nak van 400 ezer szavazoja, ha egyszeruen atomjaira robbantjuk Gyrucsanyt, akkor ennek a 400 ezernek jelentos reszet elvesziti az ellenzek (nem, nem fognak visszamenni a szocikhoz; inkabb emigralnak), es akkor hiaba szolit meg 300 ezer masikat, az meg mindig netto -100 ezer. Ahhoz, hogy a 400 eer se veszen el, meg lehessen is szerezni meg, ahhoz pacifikalni kellene a Gyurcsany koruli helyzetet. Nem szeretjuk, de kell a hatalom, kell a 400 ezer tamogato. Gyurcsany mem lesz meg miniszter sem, de a partja majd delegalhat egy-ket minisztert. Es ezt kell elfogadtatni az ellenzeki szavazoval. 2014-ben is leszavazott 26% a Gyurcsanyos osszfogasra, Gyurcsany nelkul annal csak rosszabb, Gyurcsannyal megint annal rosszabb nem lehet.

Ehhez kepest a DK demonizalasara tortent itt kiserlet hogy ott nincs is part, nincsenek is masok, nincs programjuk, szervezetuk, csak a Gyurcsany, Ez a letezo legkarosabb hozzaallas, ez a post konkretan rontja az ellenzek 2018-as eselyeit. Es a megirasanak stilusabol, hangvetelebol sajnos azt kell mondamon: szandekosan.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.07.22. 08:57:18

Nincs ellenzék, az a néhány impotens akik nyilatkoznak a médiában nem nevezhető semminek.
Gyurcsánnyal meg aztán pláne nem lenne eredményes, elég a fejére nézni, ha Kennedynek hívnák se nyerne, mert tenyérbemászó (pedig nem hülye ember).

Csuti Ördögüző 2016.07.22. 09:05:14

A baloldalnak zéró esélye van a 2014es katasztrofális eredménye megismétlésére se, nemhogy a győzelemre.

Összefogosdi megint lesz, de az édeskevés.

DFK 2016.07.22. 09:52:45

Hát még 2 ciklus fidestre kell felkészülnie a baloldalnak. Annyira jelentéktelen a baloldali ellenzék.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 10:10:06

Szinte hihetetlen..
Logikus és racionális következtetések, amik a tényekből indulnak ki.

Ebben a blogban ez nagyon ritka.
Bár szerintem a baloldalnak Gyurcsány nélkül sincs esélye.

arrajutottam.blog.hu/2016/07/21/ellenzeki_osszenyafogas#c30820220
A ballibek összefogásostul csak a haarmadik erő, hisz még a Jobbik is előrébb van.
Olyan válsztási rendszer meg sehol nincs, ahol a harmadik nyer.

Ebből pedig az következik, hogy aki változást akar, annak olyan politikai formációt kell összehoznia, ami a Jobbik és Fidesz szavazóknak is tetszik. Azaz jobboldali, nemzeti identuitástudatra építő, ideológiaig középen levő, mindenkivel együttműködő pártot, amely valamennyi eddig rendszerváltás óta kormányzó pártot egyként ELUTASÍT.

És szakít azzal az ostoba, sehova nem vezető, "Az ellenkezőjét csinálom annak, amit a Fidesz mond" politikával. A Fidesznek (és a Jobbiknak) ugyanis sok dologban igaza van (Legalábbis az emberek többsége szerint).
És aki meg akarja győzni ezeket az embereket, pl az nem mondhatja azt, hogy a migránsok betelepítése rohadt jó az országnak, mert az nyilvánvaló hazugság.

kulcsar2011 2016.07.22. 10:18:43

az egyszerű matek ebben az esetben nem használható, vannak bizonytalanok is; Závecék most 40 akármennyi % kormányváltást mértek

6.Lenin 2016.07.22. 10:19:18

Végre egy jó írás. A poszt írója reálisan látja a fennálló lehetőséget. Egy -szerintem- lényeges kérdéssel viszont nem foglalkozik.
(Miért is igyexik a Jobbik néppártosodni?)

Aki ma Mo-on kormányt szeretne alakítani a Fidesszel szemben, meg kellene felelnie bizonyos -külső- elvárásoknak is.
Ez pedig szembe megy a választani is akarók többségének az elvárásaival is, jelenleg. Nem fognak támogatni ilyen elképzeléseket, inkább marad a "kisebbik rossz" támogatása (a bizonytalanok részéről főként)

Tehát nincs honnan tömegeket elcsábítani, és amíg a választáson résztvevők többségének a támogató szavazatai döntik el a választás végeredményét, a jelenlegi ellenzéknek semmi esélye sincs.

Szerintem.
(Természetesen álmodozni mindenkinek lehet)

Croma Soma 2016.07.22. 10:22:55

Ha a Gyurcsánynak picit is fontos Magyarország akkor eltűnik a francba úgy, hogy soha ne halljunk róla politikusként!
A történelem majd helyére teszi. Befér Magyarország legalkalmatlanabb miniszterelnökei top 10 listájára, négy öt hellyel rosszabb helyezést elérve, mint Orbán.

6.Lenin 2016.07.22. 10:27:56

@kulcsar2011:

"Závecék most 40 akármennyi % kormányváltást mértek "

Biztos, hogy ezt jelenti?

6.Lenin 2016.07.22. 10:35:39

Talán még annyit:

Jelenleg a Fidesz támogatottsága 27 %

Tehát a váltáshoz legalább jelenleg 30 % kellene, egyedül, vagy összefogva.

Van valamelyiknek?

Treff Bubi 2016.07.22. 10:43:13

Ez a kérdés számomra is örök rejtély. Nem tudom, hogy a baloldal igyekszik alacsonyan tartani a támogatottságát, hogy NE nyerje meg a választásokat, így a kényelmes ellenzéki szerepből, valódi kormányzati felelősség nélkül vehessék fel a képviselői juttatásokat, vagy Gyurcsány fizeti/zsarolja a többieket, és ezért nem tudnak szabadulni tőle (legalább front office szinten)?

6.Lenin 2016.07.22. 10:57:01

@Treff Bubi:

Szerintem van egy külső igény a váltásra. A médián keresztül ezért túlértékelnek bizonyos szereplőket (hamis látszatot keltenek)
Vallójában nincs rájuk ekkora igény-ezt mutatják a felmérések (még kissé torzítva is, ennyi sincs)

kb, mint az álom, és a valóság. Nem érdemes összekeverni a kettőt.

Janossz 2016.07.22. 11:08:21

Én nem vagyok egy gyurcsányista, a ripacskodása taszít.
Az viszont cseppet sem elegáns dolog, hogy a volt pártja, mely ugyebár vele kormányzott-bukott most így agitáljon ellene.
Egy megújulásra képtelen, avítt, valahol 82-ben leragadt, jórészt onnan való káderekkel operáló, mai napig kádárista hagyományokat ápoló párt.
Bűnbakot csináltok valakiből, akit hosszú éveken keresztül vakon követtetek, majd mikor egy tükröt tartott elétek, olyan csúnyaságot láttatok meg benne, hogy azonnal elárultátok.
A jó öreg kontraszelekcióval már az egyetlen hiteles, vállalható politikusotok is a háttérbe szorítottátok Botka személyében. A langyosok maradtak, azokat meg ugye kiköpi az Úr.
Csak szólok: Gyurcsánnyal, vagy anélkül, ezt a rendszert választásokon soha nem fogjátok legyőzni. Kevesek vagytok hozzá.

Csumpitáz Béla 2016.07.22. 11:24:43

100%-ig egyetértek az írással. A szememben gyurcsány a baloldal orbánja. Pont annyira elutasított a jobboldalon, amennyire orbán a baloldalon.
Bár most, hogy az MSZP is kiherélte saját magát Botka félreállításával és a régi arcok visszahozásával, tulajdonképpen mindegy, hogy ki van a baloldalon, úgy is bukni fognak 2018-ban is.

encir 2016.07.22. 11:33:18

@szociál: Pedig mégis hülye, mert nem látja be/nem akarja belátni, hogy ő személyesen sok-sok szavazót rettent el. Keressen inkább egy jóképű bábot, aki szimpatikus a népeknek, aztán mozgathatja ő a háttérből.

nu pagagyí 2016.07.22. 11:38:02

Gyurcsány baloldali rehabilitálása nem arról szól, hogy ő legyen a közös miniszterelnök jelölt, hanem arról a jelenlegi "baloldalról", amely tevékenyen részt vett a hazugságok és mocsok rákenésében. Amíg nem védi meg a jobboldali karaktergyilkolástól saját embereit ez az oldal, sőt még besegít a mocskolásba, addig nem is lesz demokratikus alternatíva, cserébe viszont kényelmesen ellötyöghetnek a demokratikus mázhoz szükséges látszatellenzéki szerepben. Az első lépés a bűnök beismerése lenne, amihez nem kell szeretni Gyurcsányt, viszont e nélkül, legalább is nekem, ők sem tűnnek hitelesebbnek a hazudozást mesterfokon űző másik oldalnál. Aztán majd legyen verseny, ha Gyurcsány nagyobb tömeget vonz, akkor legyen ő a befutó. De utóbbit nem gondolnám, bár ahogy végignézek a választékon, mégis.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.07.22. 11:41:21

@encir:

Ebben a vonatkozásban télleg hülye mert képtelen kioldalogni, nem képes elengedni ezt a politikai karriert, és ezzel begyengíti az amúgy is harmatos ellenzéket.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 11:57:46

@nu pagagyí:

Jelenleg éppen ez történik.
A baloldal verseng, és többek között GYurcsány miatt esélytelen.

Persze ez nekem nem probléma, a furcsa csak, hogy ezt ti nem látjátok.

Parajpuding 2016.07.22. 12:05:05

"A gyurcsányista pártalkalmazott blogszerzők"
Ez jópofa. Nyilván mindenki úgy ír, ahogy az a saját bázisuknak megfelel. Ahogy az orbánista pártalkalmazott blogszerzők is. És? Most nagyot akartál mondani, vagy csak ki nem hagytad volna ezt a fajta szurkálódást? Maradjunk annyiban, erős a gyanú a tekintetben, hogy te is fizetett blogszerző vagy.

Tiborpapa 2016.07.22. 12:09:09

Orbán messiás már régen megmondta, hogy egyetlen ember van, akit komolyan kell venni, az a Gyurcsány nevű ember. Ha ma nem így lenne, nem foglalkozna vele és a kis pártjával senki. Vagy lehet, hogy éppen a senkik foglalkoznak vele túl sokat?.

6.Lenin 2016.07.22. 12:38:06

@Tiborpapa:

www.youtube.com/watch?v=1fVIWQNlavI

Erre gondoltál?
Kicsit mintha színezni próbálnád a pacákot.

ember100 2016.07.22. 13:06:18

Helló !

Fidesztrollok , fideszesek TI TÉNYLEG ennyire féltek a Gyurcsánytól hogy minden héten előveszitek ?????
Gyűlölitek értem mert Ö az egyetlen aki lealázta a főnökötök :)
Ti beszéltek Róla ti veszitek elő hetente .
Leszarjátok ti az öszödi beszédet , nektek ellenség , uszítás kell EZEK vagytok ti.
Gyűlölködő uszító hazaáruló banda vagytok.
Már rég nem itt tartana az ország ha ti nem vágnátok ketté !!!!!
" megint megbukott a baloldal ( orbánvezér )"
Ezt hallom tőletek , ti NEM is vagytok magyarok !!!!!
Széthúzzátok az országot ahelyett hogy összetartanátok.

A vezíreket és slpeppje kirabolja az országot , a népet és ti csak azt tudjátok írni hogy a ballibák (idióta egy szó ) jobban kirabolnák , mit ne mondjak szűz lányok vérét innák EZEK VAGYTOK TI HAZAÁRULÓK!!!!!
Nézzetek magatokba hogy milyen emberek vagytok !

6.Lenin 2016.07.22. 13:09:06

@Ballib cenzúrázók réme 15:

Biztos, hogy nem, de már az előzőt sem a helyén értékelte Tiborpapa.

Az azóta eltelt idő alatt befutott pályájukat tekintve meg hiba volt erre a orbáni megjegyzésre hivatkozni.

luis5 2016.07.22. 13:11:19

Bingo. De maradjon Gyurcsany :-)

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 13:17:57

@ember100:

Az feltünt neked, hogy ezt a "Fideszezést", az MSZP házi blogjában nyomatod ?

Minden Gyurcsnyista ilyen hülye ?

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.07.22. 13:20:38

Kimerítő poszt tele ostobaságokkal.

"Ezt vették észre a magyar szocialisták is, amikor 1998-ban, a választási vereség után nem Horn Gyulát választották pártelnöknek,"

Horn Gyula előre bejelentette, nem fog indulni a posztért.

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.07.22. 13:30:52

"A saját pártja csak ötöde-hatoda a kormányváltáshoz szükséges mennyiségnek.

Az Együtt és PM vajon hanyadrészét adja eme mennyiségnek? A szociakisták? Eme pártoknak van mivel büszkélkedniük?

"Maga is elismerte, hogy lényeges szerepet játszik a Fidesz-bázis összetartásában."

Csináljon bármit: az idióta, kádárista, csököttagyú néptömegek Orbán miatt szavaznak Orbánra. Föld-trafik- és manyup einstand, ordenáré közpénzlenyúlás, köz-és felsőoktatás átalakítása, egészségügy továbbzüllesztése, új adók, sttb.: minden lemegy a torkukon. Mert a kormányanépérdekeitképviseli, magyarországamagyaroké, és persze kevesebbarezsi.

"Valamint a jelenléte is gátolja az ellenzéki tábor bővítését."

Az ellenzéki tábor bővítésének legnagyobb gátja az, hogy az egyes ellenzéki pártok önmagukban is csekély támogatottsággal bírnak. Nem kellenek a népnek. Olyan kritikus mértékben nem, ami összességében átlendítené a mérleg nyelvét az ő oldalukra.

ember100 2016.07.22. 13:32:51

@Ballib cenzúrázók réme 15:
Helló !

A kommentekből ítélve itt több a fidesztroll mint a szoci .
Ja és nem vagyok Gyurcsányista :)
Akinek nem inge ne vegye magára ! ( dakota közmondás :) )

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.07.22. 13:33:49

És ha még mindez mindig nem lenne elég:

Ott a NER.

Ebben az orbáni szisztémában az ellenzék egyszerűen nem nyerhet. Ez a rendszer ki van találva.

DFK 2016.07.22. 13:40:40

@ember100: Mi nem félünk Gyurcsánytól, az országot féltjük tőle.

1ghost 2016.07.22. 13:40:44

Teljesen egyetértek a blogíróval. Gyurcsány akkor tenné a legjobb szolgálatot a Narancsos Bűnszövetkezet eltakarításához, és ezáltal Magyarország számára, ha visszavonulna a politikától. Ez bizony így van.

Továbbá, ez azért is lenne fontos, mert az országban egyértelműen kormányváltó hangulat van.

Ezt bizonyítja az, hogy 2014. óta a Fidesz immár 43 időközi választásból 39-et elvesztett.

A protesthangulat annyira erős, hogy mind a jobb-, mind a baloldal hajlandó az ellenkező oldali jelöltre szavazni, ha úgy véli, hogy ezáltal a Fideszes Bünőzőket ki tudja szorítani a hatalomból! Példa erre a Budapest XIII. kerületi, a veszprémi és a tapolcai képviselő-, valamint a salgótarjáni polgármesterválasztás.

DFK 2016.07.22. 13:43:18

@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya: dehogynem nyerhet. Több szavazatot kell szerezni, mint a Fidesz-KDNP. Ja, hogy az nem megy...

DFK 2016.07.22. 13:45:46

@1ghost: Hát, rosszul érzed. Nincs kormányváltó hangulat. Valóban volt egy mélypontja a kormánypártoknak, de már kikecmeregtek belőle.

nu pagagyí 2016.07.22. 13:55:03

@Ballib cenzúrázók réme 15: A te véleményed jelen esetben mellékes.

ob.szerver 2016.07.22. 13:58:34

Azok a nézetek, miszerint Gy. miatt van 2/3, és Gy. a biztosítéka a fidesz uralmának, a Finkelstein műhelyben születtek, és ők hirdetik hosszú évek óta, sok milliárd közpénz felhasználásával.
Tételezzük fel, hogy Gy. visszavonul. A következőt kérdezném: vajon a fidesz egymillió agyhalott és félmillió, a fideszuralomban anyagilag érdekelt szavazójából mennyien fognak tőlük elpártolni, és átszavazni a baloldalra? És a jobbik 1m hívéből?
Mondom a választ: egy sem.
Na, ezért (is) ostobaság a poszt.

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.07.22. 14:07:51

@DFK: Azért kellett átírni a választási törvényt, mi?! Szemernyi kétségem nincs: ezt a hatalom újra-és újra megtenné, ha fenyegetve érezné magát.

Azért az igazság kedvéért tegyük hozzá: Orbán '14-ben a régi modell szerint is győzött, ill. az ellenzék bukott volna, de akkor is. Eredménytől függetlenül a két évvel ezelőtti országgyűlési választások nem voltak tiszták, nem voltak szabadok. És nem lesz a most következő sem, és az azt követőek sem mindaddig, míg a Parlament egyszer el nem fogja törölni Orbán választási törvényét.

morpho 2016.07.22. 14:10:00

Ez egy hülyeség. Tök mindegy, hogy Fletó hol van és mit csinál és az is tök mindegy, hogy mit mérnek a kutatók, mint ahogy az is, hogy mit akarnak a zemberek. Aki azt hiszi és arról ír posztot, hogy Orbán egy demokratikus választáson leváltható, az hülye!
Aki ezt nem látja, az egy kő alatt él. Nagyon hosszú Orbániára kell berendezkedni. Akkor is ő fog nyerni, amikor már csak ketten szavaznak rá. A többi csak habverés.

nu pagagyí 2016.07.22. 14:16:41

@ob.szerver: Pontosan így van. Bárki bukkanna fel rögtön gyurcsányozna a jobboldal, ahogy Bajnait is ezzel csinálta ki. Kellett ehhez persze, hogy a birka cuclisták is teljes hangerővel vegyenek részt a kappan hangú kórusban. Jobb szereposztást a Fidesz álmodni sem mert volna, bár az a gyanúm, rég zsebre vágta a feltűnően ostobának tűnő maszopot. Micsoda figurák bukkannak fel a vezetés környékén! Mintha az SZDSZ végvonaglását látnám a gondosan kiválasztott nevű utolsó elnökkel az élén. Hogy is hívták? Valami Retkes? Viccnek is jó volt.

nu pagagyí 2016.07.22. 14:29:13

@morpho: Ebben biztosan igazad van, én is így gondolom, de el kell vinni addig a dolgokat, amíg feketén-fehéren be nem bizonyosodik a Fidesz antidemokratikus lényege. Támadt is egy ötletem, bár nekem sem tetszett elsőre, de ahogy továbbgondoltam mégiscsak jó lenne, ha nincs is sok esély rá.

Soros Györgyöt kéne felkérni miniszterelnök jelöltnek, persze ha egyáltalán elvállalná. Gondolom még mindig magyar állampolgár, de ha nem akkor sem lehet jogi akadálya, hogy megkapja. Aktív szereplésével, máshová kerülhetne a mesterséges törésvonal - oda, ahová kerülnie kellene. A valódi alternatívák most: Nyugat vagy Kelet, liberális demokrácia vagy feudális önkényuralom. Soros vagy Orbán?

ember100 2016.07.22. 14:48:32

@DFK:
Helló !

Ja persze mert a mostani rezsim annyira jó !
Nem lopnak ,csalnak , hazudnak.
Na hagyjuk már ezt a demagóg dumát.

morph on deer 2016.07.22. 14:54:39

@1ghost:
"Teljesen egyetértek a blogíróval. Gyurcsány akkor tenné a legjobb szolgálatot a Narancsos Bűnszövetkezet eltakarításához, és ezáltal Magyarország számára, ha visszavonulna a politikától. Ez bizony így van."

Tegyük fel, megteszi. Aztán?
Mert ha valaki azzal akar jönni, hogy majd hirtelen előbukkan "az igazi" vezető valahonnan és azmajd ráébreszti a tohonya agyú, saját 'cseléd' szerepébe láthatóan beletörődött választókat, akkor kár a gőzért, mert nincs olyan és nem is lesz.
Eközben az is igaz, hogy annyian bőven utálják ezeket a felfuvalkodott taplókat akik kormányoznak, hogy messze elég lenne ahhoz, hogy leradírozzák őket a politikai térképről - csak ezért tenni is kéne valamit.
Addig pedig ameddig minden hetedrangú, már legalább két hete "politizáló" macskajancsi és megfelelő nőnemű változata (talán johanna?) azzal kezdi, hogy "én vele nem, soha, meg vele sem..." és/vagy "mi egyedül indulunk, mert csak" addig lehet szívni tovább nyugodtan, és bámulni, hogy milyen gáz, hogy az ország gázszerelője már megint "vett" egy fél megyét.

Nem is érdemel mást az, aki mindezt tűri.

Gyurcsány azt cseszte el de nagyon, hogy hagyta magát leamortizálni a semmire ezeknek a senkiknek - ehhez csak "gratulálni" lehet.
Leginkább azért, mert a többi pártvezér még a közelébe sem jöhet, már ami a képességeit illeti.
Szóval a Gyurcsány nem kell, más meg nincs...
Így kell ezt csinálni, tényleg!

DFK 2016.07.22. 14:55:19

@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya: Magad is beismered, hogy bárhogy számoljuk, a fidesz nyert volna akkor is. S mitől ne lettek volna szabadok a választások: bárki indulhatott, bárki szavazhatott.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 14:56:08

@ob.szerver:

Részben igazad van, de a teljes képet tekintve marhaság amit mondaszz.

Ugyanis való igaz, hogy a Jobbikból, és a Fidezsből vélhetően senki nem fog a jelenlegi ballibekhez pártolni.
De ennek nem az az oka, hogy elkötelezték magukat, hanem többek között az is hogy Gyurcsány ott van.
Nem is kötelezhették el magukat, hisz az átpártoltak jelentős rész a baloldalról ment át, elsősorban a jobbikba.
Részben azért, mert Gyurcsányt jobban utálják még Orbántól is.

Nagyobbrészt pedig azért, mert a ballibek nyilvánvaló tényeket is letagadnak, és inkább nekimennek a falnak ötvenedszer is, mintsem felvállanák az igazságot, miszerint
- Van cigánybűnözés (abban az értelemben, ahogyan azt a MIskolci Rendőrfőkapitány is megmondta, aki egyébként azóta DK-s)
- Nem kellenek migránsok, és a kvóta rossz ötlet, a muszlimokat a határon kell megállítnai.
- ...
(És még ezer más dolog, amit izomból tagadnak a ballibek, csak azért mert Orbán is beállt mögé)

DFK 2016.07.22. 14:57:47

@ember100: Sajnos lopnak is , csalnak is. (Amire nincs mentség). De! azért érzed a különbséget az államcsőd szélén táncolás és a mostani helyzet között, ugye?

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 15:00:37

@morph on deer:

Gyurcsány azt cseszte el nagyon, hogy az ÖSzödi beszéd kiszivárgása után nem mondott le azonnal (ekkor már megnyerték a választást), hanem inkább megverette azonosíthatatlan rendőrökkel a tüntetőket.
Az elkúrás az elkúrást jelent uugyanis.

DFK 2016.07.22. 15:00:48

Gyurcsány kinyírta a baloldalt. de nem a hazudtunk, elkúrtuk mondatokkal, hanem azzal a mondattal, hogy nem tudunk ennél többet, jobbat (gy.k.: nem tudunk kormányozni).

nemecsekerno_007 2016.07.22. 15:09:26

Jajj, ez az egész kezd már olyanná válni mint amikor Isaura-nak gyűjtöttek pénzt, hogy felszabadítsák. Jájjjj.

Conchobar 2016.07.22. 15:09:55

@nu pagagyí: "A valódi alternatívák most: Nyugat vagy Kelet, liberális demokrácia vagy feudális önkényuralom. Soros vagy Orbán?" - Ha csak ennyi a választék, akkor ne számíts jóra.

morph on deer 2016.07.22. 15:22:01

@Ballib cenzúrázók réme 15:
A "hanem inkább"-ig egyetértek.
Egyébként a világ semmelyik pontján nem bánnak kesztyűs kézzel azzal aki tör, zúz, gyujtogat, - és nem, a "cél" nem szentesíti az eszközt szerintem sem - szóval ebben nem értünk egyet.
Az, hogy a konkrét rendőr mennyire bunkó a helyszínen, az - ugyancsak szerintem - egy másik kérdés.

De én egyébként sem vagyok erőszakpárti, utálom a rongálást és a tongálókat, és ez nálam "oldalfüggetlen" kérdés.

1ghost 2016.07.22. 15:23:35

@morph on deer:

"Szóval a Gyurcsány nem kell, más meg nincs... "

Hogy micsoda? Hogy más nincs? Ne röhögtesd már ki magad!

morph on deer 2016.07.22. 15:27:17

@morph on deer: - a rongálókat, és nem a tongálókat utálom - csak a biztonság kedvéért

morph on deer 2016.07.22. 15:29:38

@1ghost:
Már miért ne? Röhögj nyugodtan!

Közvetlenül azután, persze, hogy a névsort mellékeled.
Az első öt elég is..!

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 15:29:57

@morph on deer:
Nem kéne összekeverni a székháznál történt eseményeket, azzal, hogy a rendörség az Astórára rontott, és mindenkit egyként elkezdett agyabugyálni, a Fidesz ünnepség végén felszólítás nélkül.

nu pagagyí 2016.07.22. 15:31:52

@Conchobar: A Fidesz ennyire leegyszerűsítette a dolgokat. Sajnálom, ha nem tetszik. A "virágozzon száz virág" korszak csak a mostani szürkeség lerombolása után következhet. Előbb az alapkérdést kell tisztázni, de így is meg van az esély, hogy húsz évig a nyakadon marad ez a mostani borzalom. De lehet még megtolni egy kicsit, hogy biztos legyen. Úgy tűnik a magyar ember szeret szenvedni és a szabadság a legnagyobb ellensége. Talán azért utálja sok ember a szabadságot, mert nem tudná másra kenni saját alkalmatlanságát, mert hát a körülmények.

N. Barbie 2016.07.22. 15:35:15

@morph on deer: Ja, hogy ballibeknel meg mindig az a duma, hogy 2006-ban igazabol nem tortent semmi, ertem. Magyarul meg mindig osszemostok kb. 100-200 (3-5, tokmindegy) focihuligant, toluk teljesen fuggetlen, nem rongalo, nem gyujtogato, sok ezer normalis tuntetovel es igy maris meg van magyarazva a brutalis, torvenytelen rendori fellepes. Hja, kerem, igy konnyu. viktort diktatorozni, mikozben gyurcsid ugyan az volt csak pepitaba.

Egyebkent meg vagyok lepodve, vegre ertelmes hozzaszolasokat is latok @1ghost: -tol :)

1ghost 2016.07.22. 15:39:09

@morph on deer:

Ehhez nem kell névsor kiscsákó!

Aki ugyanis úgy véli, hogy két elqurón (gyurcsány, orbán) kívül nincs más, az bizony síkhülye. Vagy két elquró egyikének bérence. Esetleg mindkettő.

Válassz!

morph on deer 2016.07.22. 15:58:48

@Ballib cenzúrázók réme 15:
Úgy tudtam, hogy a székházas happeingre az öszödi beszéd néhány mondata adott okot, - ezek szerint nem?

Azt meg úgy hallottam, hogy a rendőrök többször beszéltek telefonon az ünnepség rendezőivel, mondván 'nem tudják garantálni a biztonságot, félbe kéne szakítani a rendezvényt'.
A végén meg azt, hogy hívják fel a figyelmet arra, hogy ne arra induljanak haza. Én csak TV-n láttam, tehát nem tudom, kit nem szólítottak fel, de pl egy tank is elindult feléjük, szóval volt ott minden. Azt is láttam, amint egy egyedül ácsorgó zászlóba burkolt személyt vagy négy rendőr a földbe/aszfaltba döngöl, míg néhány másik falazni próbál ehhez..!

Kizártnak tartom, hogy a rendőrök egyéni bunkóságán felül ehhez kellett volna még valami! Gyurcsány direkt "utasítása" végképp nem.
Szerintem félelmükben és dühükben vagdalkoztak főleg, különös tekintettel arra, hogy ez a székház után történt. Ott pedig volt pár keményebb helyzet.

Tíz év után persze nehezen hiszem, hogy Bözsi nénit Ásotthalmon ez motiválja amikor szavazni megy.
A "Gyurcsány hazudik" - hiszen ő maga mondta míg az "Orbán sohasem hazudik" - hiszen ő maga mondta inkább számít, erre fognak emlékezni.

Jelzem, bár Orbán azt tényleg mondta, hogy ő sohasem hazudik, azt eddig még tudtommal nem mondta, hogy mindig igazat mond...
Érdekes.. :)

morph on deer 2016.07.22. 16:04:40

@1ghost:
Ezek szerint még mindig nem röhögsz, szivi! Minek ez a dráma? Miért nem nevezel meg párat, ha másért nem, csak hogy a síkhülyék is kapjanak valakit aki támogatható!
Naaa, léccci, léccci...!
Neveket!

ember100 2016.07.22. 16:08:00

@DFK:
Helló !

Ez megint egy olyan fideszes csúsztatás .
1. világválság , mondd ez neked valamit ?
2. Ha a fidesz nem fúrt volna meg mindent és nem húzta volna vissza az országot , már akkor is , nem itt tartanánk.
emlékszel kivonulás a parlamentből , kordonbontás , minden épkézláb törvény elszabotálása .
Látod erre mondtam hogy a LEGNAGYOBB hazaáruló a vezíretek meg a bandája.
Lopnak , csalnak hazudnak reggel este mindenkor.
Írhatod zárójelben hogy nincs mentség , mégsem borogatod a kukákat , szeded fel a kockakövet és gyújtasz föl autókat.

6.Lenin 2016.07.22. 16:10:09

@morph on deer:

"Kizártnak tartom, hogy a rendőrök egyéni bunkóságán felül ehhez kellett volna még valami"

Ezt most komoly?

Ez így sokkal rosszabb lenne, mintha parancsra tették.
Felfegyverzett rendőrök szabadon garázdálkodtak?

Tiborpapa 2016.07.22. 16:10:32

@6.Lenin: "Erre gondoltál?
Kicsit mintha színezni próbálnád a pacákot. "

Orbánra gondolsz? Minek? A mocsok és a szar akkor is mocsok és szar marad, ha színesítik. Ráadásul bűzlik messziről.

6.Lenin 2016.07.22. 16:18:41

@Tiborpapa:

Vicces fiú vagy,

Orbán jelenleg egy 27 %-os támogatottsággal rendelkező párt elnöke kétszer 2-3-os győzelem után Mo me-ke.
Gyurcsány F. egy 5% -os viccpárt elnöke.

Neked, nekem, másoknak mi a véleménye róluk az mennyiben befolyásolja a fenti tényeket?

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.07.22. 16:22:57

@DFK: Láthatóan fogalmad sincs, miről szólt a választási törvénynek a hatalom kénye-kedve szerint való átírása. Vagy dereng valami, csak balga módon nem tulajdonítasz neki jelentőséget. Vagy fideszes vagy, és ha kell, a Napot is letagadnád az égről. A végeredmény ugyanaz.

"Magad is beismered, hogy bárhogy számoljuk, a fidesz nyert volna akkor is."

Nem kell beismerni semmit, ez tény. Viszont kurvára nem mindegy, hogy tisztességesen nyer valaki, vagy úgy, hogy bár esélyes a nyerésre, tisztességtelen eszközökkel a hatalmával visszaélve még rápakol ezt azt a győzelem kedvéért.

Ebből kifolyólag - még egyszer mondom: eredménytől függetlenül - 2014 óta Magyarországon a választások nem törvényesek, nem tiszták.

6.Lenin 2016.07.22. 16:27:49

@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya:

"2014 óta Magyarországon a választások nem törvényesek, nem tiszták. "

Kivéve, ahol az ellenzéki jelöltek nyertek.

Conchobar 2016.07.22. 16:33:09

@morph on deer: "Egyébként a világ semmelyik pontján nem bánnak kesztyűs kézzel azzal aki tör, zúz, gyujtogat" - Hagyjuk már ezt a hülyeséget! A törés-zúzás, Tv-székház fosztogatás, kukagyújtogatás, autóborogatás 2006.szept.18-án volt (akkor finoman szólva kesztyűs kézzel bántak a teli gatyás rendőrök a tüntetőkkel), a kesztyűs kézzel nem bánás, szemkilövés, tüntetőterelgetés, járókelő verés, viperalengetés, azonosító nélküli emberkedés a felbátorodott/felbátorított rendőrök részéről 2006.okt.23-án volt

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 16:33:27

@morph on deer:

Gyurcásny rommá veretett mindenkit, aki tüntetni merészelt ellene.
A rebndőrökrő leszedették előre az azonosítót, a főkapitányt kitüntették.
Ez már történelem.

Összefoglalás:
index.hu/belfold/rtulkapas
Részletek:
Vértócsa maradt a kapualjban az elfogás után, az előzetesben falhoz állították, térdepeltették, szidalmazták, meztelenre vetkőztették a gyanúsítottakat. Felelős nem lett, újabb négy bántalmazással vádolt rendőrt mentett fel a bíróság hétfőn. Az egyik ügyben azért, mert a bíróság szerint jogszerűen és arányosan jártak el, a másikban pedig mert egyik vádlottról sem bizonyosodott be, hogy személy szerint is részt vettek a verésben.
---

Képek:
www.google.hu/search?q=rend%C5%91ri+t%C3%BAlkap%C3%A1s+2006&biw=2133&bih=1056&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjjlrb-pIfOAhVJsxQKHZVpCEkQ_AUIBigB&dpr=0.9

Aki ezt a szar MSZP-DK diktatúrát védi, az nem ember.

ember100 2016.07.22. 16:36:25

@6.Lenin:
Helló !

Kicsit azért beleszólok .
Látod azt írod hogy kivétel ahol az ellenzék nyert TE magad írod és gondolom látod is hogy még így is el tudják veszíteni az állásaikat.
Még a csalás is kevés !
Igen átalakították a választási rendszert a maguk kénye kedvére hogy biztosan nyerjenek de így sem mindig sikerül .
Tényleg nem tiszták és törvényesek a választások !

Tiborpapa 2016.07.22. 16:36:40

@6.Lenin: A Fidesz hazugságtéglákból épített hatalmi kártyavára előbb, vagy utóbb össze fog dőlni, mert idővel egyre több ember fog rádöbbenni arra, hogy az építőanyag csak füst, semmi más.

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.07.22. 16:37:58

@6.Lenin: Nem, nincs kivétel. Orbánnak "hála" a választási procedúrák bohózatok csupán.

6.Lenin 2016.07.22. 16:41:10

@ember100:

Bocs,hogy iróniának szántam.

@Tiborpapa:

Vagy bejön 1x, vagy ezzel a gondolttal a kobakodban fox elpatkolni.

Egyik változat se hoz izgalmi állapotba.
Ez a véleményed, nem cáfoltad amit írtam.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 16:42:32

@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya:

Nem tudtok veszíteni.
Nem baj.
Majd hozzá szoktok.

Az a választási szisztéma még nem született meg ugyanis sehol a világon, ahol a 3. nyer.
Olyan van, ahol a nyertes kevesebbet nyer, olyan is van, ahol többet az EU-ban is.
Olyan ahol a vezstes nyer nincs.

Csak a magadfajta Gyurcsnyista majmok ordibálnak, meg diktatúráznak ilyenkor.
De ez nem baj.
Egészen hozzászoktunk, hisz 1990-től kezdve ugyanezt a mantrát löketitek.

N. Barbie 2016.07.22. 16:44:05

@Tiborpapa: "A Fidesz hazugságtéglákból épített hatalmi kártyavára előbb, vagy utóbb össze fog dőlni, mert idővel egyre több ember fog rádöbbenni arra, hogy az építőanyag csak füst, semmi más. "

Eskuszom elmorzsoltam egy konnycseppet, a legszebb hatasvadasz, semmitmondo omlenges, amit az utobbi idokben olvastam, komolyan. :DD

6.Lenin 2016.07.22. 16:47:20

@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya:

Legyen, ha ez megnyugtat.
A választók mindig hülyék, ha nem azokat választják meg, akiket a kisebbségben maradottak szerettek volna.
Aztán néha megvilágosodnak, vagy ismét elhülyülnek. Ez már csak így szokott történni.
Én nem csodálkozom az ilyesmiken.

Tiborpapa 2016.07.22. 16:47:24

@6.Lenin: A tények mindig változnak.

morph on deer 2016.07.22. 16:52:10

@6.Lenin:
Igen, ez komoly.
Én már az első ütést gumibottal a Spencer Davis koncert ('68!) után kaptam egy lovasrendőrtől, - csak mert én is ott voltam - és véleményem szerint a hozzáállás érdemben nem sokat változott.

A felvétel még nyilván megvan valahol, és tisztán átjön, hogy a srácot csak azért verték, mert könnyen meg tudták tenni, gyakorlatilag egyedül ácsorgott a járda szélén. Ehhez semmiféle "felső" utasításra nem volt szükség. Azt nem állítom, hogy a közvetlen felettes nem adott nekik szabad kezet, de a sötét bunkóknak arra sincs igazán szüksége, bármelyik oldalon álljanak is.

Természetesen a végső felelősség a rendőrfőnök meg a belügyminiszter után a miniszterelnöké, nem vitás.

6.Lenin 2016.07.22. 16:52:19

@Tiborpapa:

Igaz. Már fáraók sincsenek, sőt a dínók is eltávoztak már közülünk.

Tiborpapa 2016.07.22. 16:53:48

@6.Lenin: Vannak azok, csak már nem élnek.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 16:54:50

@morph on deer:

Az nem gyanús számodra, hogy direkt leszedették az azonosítókat ?
Személyesen Gergényi parancsára ?
Akit utólag kitüntettek a világ szégyenére.

ember100 2016.07.22. 16:58:17

@Ballib cenzúrázók réme 15:
Helló !

Tudod ti fideszesek nem tudok. Amikor a vezíretek vesztett gyógyikezelésen volt aztán meg kettévágta az országot a gyűlölködésével .
EZÉRT HAZAÁRULÓ !
Az országot két részre szakította , aki nincs velünk az ellengég magyar a magyarnak csak azért mert nem ő volt hatalmon.
Minden eszközzel fúrta a kormánypártot , húzta vissza az országot ezt ahol élsz !!
Írtam kivonulás a parlamentből stb ..
Próbálnád ezt eljátszani a melóhelyeden . Már nem lenne állásod.

2016.07.22. 17:00:02

Gyurcsannyal NEM lehet nyerni semmit. A baloldal ertelmesebb resze is utalja, elutasutja. Mar csak a balos nyuggerek szeretik, pl vago istvan...

6.Lenin 2016.07.22. 17:04:14

@morph on deer:

"Természetesen a végső felelősség a rendőrfőnök meg a belügyminiszter után a miniszterelnöké, nem vitás. "

A me pedig-saját tv-s nyilatkozata alapján-, végig kapcsolatban volt a rendfenntartók parancsnokaival.

A többi csak vélemény ami természetesen elfogult valamilyen oldallal szemben, ezért annyit is ér.

Az erőszakszervezetek felépítése egyértelműen eldönti a felelősségi viszonyokat.
Természetesen a bűnösök ezt gyakran elfelejtik, vagy legalább is nagyon igyekeznek elfelejteni.

6.Lenin 2016.07.22. 17:07:13

@Tiborpapa:

Rendben. Majd néhány ezer év múlva visszatérhetünk az akkori tényekre.
Most a jelenlegi felállás a döntő.

morph on deer 2016.07.22. 17:13:18

@Conchobar:
"Gyurcásny rommá veretett mindenkit, aki tüntetni merészelt ellene."

Valahogy nem rémlik hogy hallottam volna arról, hogy véresre verték volna a Kossuth téri tüntetőket, hónapokon keresztül, holott azok is a Gyurcsány ellen tüntettek, nem?

Te szerinted mit védelmeztem?
Megosztottam a tapasztalatomat és értelmeztem amit láttam.
Te meg nyilván mást láttál.

MSZP-DK diktatúra? Ébren vagy, ugye?

6.Lenin 2016.07.22. 17:17:22

@Tiborpapa:

Nos, biológiai okok miatt a két pacák ezer évig nyilván nem fog boldogítani minket, ezt én is elismerem,tehát a tények valóban változnak, 1 idő után.

N. Barbie 2016.07.22. 17:18:29

@ember100: Szeretem ezt a ballib mantrat, a fideszorban igy meg ugy gyulolkodik, ketteszakitotta az orszagot stb. stb.
Na persze.
Mert az a ballib altalanos felfogas, hogy mi, egyedul csak mi vagyunk demokratak, joerzesuek, europerek (erted, a volt komcsik tetszelegnek manapsag demokrata, demokratikus ellenzek szepeben, vicc), es aki nem velunk van, az:
1. hulye fideszes/fideszbirka/narancsos agyhalott/orbanse..nyalo/fizetett orbanista stb.
2. naci, rasszista, fasiszta, nyilas,
na ez mi? Ez nem gyulolkodes? Ez nem arok asas? Nyilvan nem, mert a ballibek csinaljak. Na hagyjuk mar.
Vagy akik a valasztasi veresegek miatti tehetetlen duhukben naponta jarnak sirankozni meg jelenteni Brusszelbe, ha nem az o igenyeik szerint tortenik valami, az nem hazaarulas?
Vagy soroljam az eseteket, amikor a ballibek vonultak ki a parlamenti ulesrol, mert nem tetszett nekik valami?

morph on deer 2016.07.22. 17:34:34

@Ballib cenzúrázók réme 15:
Te mit nem értesz?
Én azt mondtam, hogy ahhoz a rendőri brutalitáshoz amit én láttam nem volt szükség felsőbb utasításra, épp elég volt bunkónak lenni, vagy/és félni annyira, hogy azt tegyék amit tettek. Ráadásul a "most megmutatjuk" és "bosszút állunk a székházi szégyenért" gondolkodásmód is jócskán benne van a képben. Számomra a viselkedés eléggé nyilvánvalóan erről szólt, és jócskán motiválta amit láttam.

És ez ennél nem jelent sem többet, sem kevesebbet.

Conchobar 2016.07.22. 17:36:33

@morph on deer: "MSZP-DK diktatúra? Ébren vagy, ugye?" - Biztosan nekem szántad azt, amit írtál? Nem lehetséges az, hogy te nem vagy ébren, félálomban eltévesztetted a címet?

N. Barbie 2016.07.22. 17:49:10

@morph on deer: Gyonyoru kimosakodas meg maszatolas. Ha te nem lattal olyat, akkor az azert volt mert nem akartad latni. Tele az internet szetvert, kilott szemu emberekkel. De nem am a kigyurt kopaszok ellen voltak ilyen batrak, hanem az atlag emberek ellen.
Manapsag, amikor egy rendor meg csak csunyan se mer ranezni akar egy tobbszoros visszaeso ciganybunozore tetten eres eseten, aki mondjuk meg meg is tamadja a rendort, szerinted milyen szintu hozzajarulas kellett, hogy ugy amblokk leszedjek az azonositokat es megkezdodjon az embervadaszat? Nyilvan nem mondok ujat, az ertelmeseknek, a legmagasabb szintu. Es ez nem csak a rendori vezetoket jelenti, mert a kozrendort ok utasitottak, de a rendori vezetok se hulyek ilyen szintu brutalitast engedelyezni csak maguktol, a kezemet hagynam levagni, hogy elotte felhivtak gyurcsit, hogy ok feri, mi megcsinaljuk ezt, ha ti, mint kormanypart politikailag megvedtek minket.

6.Lenin 2016.07.22. 18:47:56

@N. Barbie:

A rendőröket már egy héttel hamarább felrendelték Bp-re. Szállás kellett nekik, élelelem.
Ezt előtte meg kellett valakinek szerveznie, vkinek jóváhagyni.
egy rendőr, katona parancsot hajt végre, nem önállóan cselexik, pláne fegyverrel a kezében.
Mindenki felett /alatt áll valaki, aki kiadja a végrehajtandó parancsot. A rendőri felső vezetés politikai háttértámogatás nélkül nyilván nem vállalhat ekkora felelősséget.

morph on deer 2016.07.22. 19:31:26

@N. Barbie:
Barbika drága! Ha olvastad amit írtam, akkor tán azt is sikerült, hogy "én a TV-n néztem", hol itt, hol ott, egyenesben.

Továbbá, hogy "nem volt szükség" - amit tartok, - de sehol nem mondtam, hogy nem történt meg, vagy így- esetleg amúgy történt!

Mindössze csak az tudható, hogy volt több telefonbeszélgetés a miniszterelnök és a rendőrfőnök között, a beszélgetések tartalma tudtommal nem ismert.
Ez az apróság azért nem zavar téged abban, hogy kitalált párbeszédet közölj, mert te biztos vagy benne, hogy miről van szó.
Szemben veled én <b>csak azt</b> kommentáltam amit magam láttam, és nem vagyok halandó találhatni egyik "oldal" kedvéért sem.

Az eseményeket illetően untig elég volt amit láttam ahhoz, hogy meg legyen a véleményem az egész dilettáns és brutális rendőri akcióról, ahogyan az amatőr szervezőkről is, akiknek fontosabb volt a szereplés a közönség biztonságánál.
Természetesen nem ugyanolyan súlyú a szerepük, - mielőtt szóba kerülne - de nem áll szándékomban lódítani senki kedvéért.

Szépséghiba, elismerem, de én nem "oldalak" mentén gondolkodom, hanem a saját véleményemet mondom el. Az már a dolgok természetéből fakad, hogy esetenként egyik "oldal" álláspontjával sem esik egybe a véleményem, vagy kinek kinek mást jelent, őszintén: teszek rá...

informatikusnal nincs butabb leny 2016.07.22. 20:26:35

Nagy lehet a gáz, ha a fideSSjobbikkdnp selejtjei már most beindították a birka-batyu-géza féle agyhalott ganékommandót.
Vajon milyen számok vannak a valódi statisztikai felmérésekben ami miatt teleszart gatyával őrjöng az összes ortyionista bérkommentelő?

ember100 2016.07.22. 20:34:52

@N. Barbie:
Helló !

1. Az egész csak én ( fidesz ) nemzeti-magyar vagyok mindenki más ellenség a vezíretek indította , kezdte el.
Mit csináljon a baloldal ugorjon a kútba . Szeretnétek mi ?
a komcsizás jó dolog a fidesz vezetőségének 2/3 a komcsi volt miről beszélünk ?
Érdekes ha ti leballibeztek az rendben van de ha a baloldal nácizik az már baj ?
Érdekes bajnait lehetett libázni , Gyurcsányt lehetett fikázni , Demszkyt ( utálom mint varjú a rohadt tököt) lehetett tojással dobálni , lehetett ellentüntetni mindegyik ellen
DEEEEEE ha valaki ellentüntetni mert a vezíred ellen volt ott minden csak béke nem .
Ja kiment a riporter interjúk készíteni egy faluba a polgármesterhez és kiküldték rájuk a RENDŐRSÉGET . Ja úgy mint sztálin , rákosi idején !!!!!
Kedves demens barátom nemis tudom ki ment brüsszelbe reklamálni , vádaskodni amikor elvesztette a választást 2002 ben ? Meg utána is kijártak sírni !
HAZAÁRULÓK !!!!!
süti beállítások módosítása