B1 blogcsalád



Kósa Lajos megpróbált letiltani egy tévéinterjút, de kiderült, hogy élőben megy

2019. december 03. - nickgrabowszki

Szerencsétlen embert az ág is húzza. kl_9.jpg

A Heti TV Pirkadat nevű műsorában Breuer Péter a nácikra szavazó debreceni zsidókról próbálta faggatni a Fidesz legélesebb elméjű alelnökét, akinek viszont ez nem tetszett.

  • Kósa Lajos: Hadd kérdezzem már meg. Most mit csinálunk? Mer' egyébként szétesett ez a műsor.
  • Breuer Péter: Nem esett szét.
  • KL: De. Hát össze-vissza beszélgetünk a hülyeségekről.
  • BP: A lényegről beszélünk, nem hülyeségekről.
  • KL: Nem.
  • BP: Kedves nézőink, vendégünk volt Kósa Lajos, aki ...
  • KL: De, Péter, szerintem ezt, ez a műsor, én ehhez így nem járulok hozzá. Most elmegyek, és ne adjátok le, ezt szeretném kérni. Azt hiszem, ehhez talán még jogom is van, mert ööö ...
  • BP: Ez élőben megy.
  • KL: Ez?
  • BP: Ez.
  • KL: De hát ez egy butaság ez a műsor.
  • BP: Nem butaság.

Itt van a butaság. 14.00-tól érdemes megnézni a hajdúsági nagyember vergődését: 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9015336526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2019.12.04. 09:04:32

@Látens Inszinuáció:

Ezek szerint elismered, hogy a komcsik, és a nácik egy család, de...

Nyilván nem ismered azt a rendszert. Voltak olyan foglalkozások, amikhez KÖTELEZŐ VOLT A PÁRTNAK A TAGJÁNAK lenni, pl iskola igazgatók, a legtöbb vezető pozíció, vagy minden élsportoló, művész, akik megfordultak külföldön, jelentést kellett írniuk.

Aztán van még egy súlyos tévedésed (mint minden gazembernek), hogy voltak ezek, akikről írtam, aztán voltak az önként jelentkező haszonélvezők, és voltak A RENDSZER IRÁNYÍToI, ÜZEMELTETŐI. Ezek ma is az MSZP-ben, és a DK-ban ülnek. Mert sajnos vannak szavazók, akik még ilyenekre is szavaznak. Ez a demokrácia egyik súlyos hiányossága. Ma Mo-on demokrácia van, ha ezekre is lehet szavazni.

6.Lenin 2019.12.04. 09:08:12

@chrisred:

Vagyis elvtelen gazemberek. Igazad van. A múlt rendszerről te sem tudsz sokat, vagy szándékosan mosol össze dolgokat, vagyis te is a gazemberekhez tartozhatsz.

6.Lenin 2019.12.04. 09:15:14

@morph on deer:

Akkor gondold át, hogy te miként viselkednél, ha alaptalanul megvádolnak valamivel, behívnak erről beszélgetni. Minden normális ember azt gondolná, hogy tisztázni szeretnék ezt a félreértést. Ehelyett azt látod, hogy a partner minden áron rád szeretné kenni a saját szarárát. A kopasz fasz ezen erőlködött.

Ezért írtam azt, hogy én leköptem volna, és nem azért, mert zsidó, azt leszarom, hiszen gazemberek minden rasszban vannak. Ebben a mocskos történetben ennyi van, nem több, és nem kevesebb.

Cycmen 2019.12.04. 09:28:10

@Látens Inszinuáció: ""A ballibsi oldal pedig a hatalomért simán beszavazott nácikat a közéletbe. Elmehetnek ezek az elvtelen gazemberek a picsába."

Öööö...
Nem illesztem be ide a fityiszbe átlibbent MSZMP-s kommunistákat, mert ezzel már sokszor szembesítettünk minden agyhalott narancsbirkát."

Hú de szar érvelés! Az a rendszerváltás előtt volt, a jobbikkal összeálló annál egyáltalán nem jobb büdös libsik, meg két éve még ezerrel nácizták a jobbikot!
Jó hogy nem az őskorból hozol példát a jobbik-libsi összefogás védelmében!

chrisred 2019.12.04. 09:32:48

@Cycmen: Legalábbis neked nem sikerült kihámozni belőle semmit. Ami nem akadályozott meg abban, hogy reagálj rá valamilyen összefüggéstelen zagyvaságot.

chrisred 2019.12.04. 09:36:32

@6.Lenin: A múlt rendszer még csak említésre sem került. Vagy te sem értetted a leírtakat, vagy szándékosan mosol össze dolgokat, vagyis te is a gazemberekhez tartozhatsz.

6.Lenin 2019.12.04. 09:46:37

@chrisred:

A következőket te írtad...

"Igen, és most felháborodnak, hogy a másik oldal elvtelen gazemberei is ezt teszik. De csak Kósa olyan hülye közülük, hogy zsidózva tegye. "

Miért ne feltételezhetné Kósa, hogy a Jobbikra szavazók között lehettek zsidó szavazók is? A magyar választójoggal rendelkező szavazók közt vannak zsidó, cigány és még a faszom tudja milyen rasszhoz tartozó magyar állampolgárok is.

Mi is itt a problémátok?

chrisred 2019.12.04. 09:58:01

@6.Lenin: Hol itt a múlt rendszerre történt utalás?

Ne ferdítsd el az elhangzottakat. Kósa nem azt mondta, hogy a zsidók között lehettek olyanok, akik egy nyilasra szavaztak, hanem hogy a zsidók szavazták be a nyilast a megyei közgyűlésbe. A "lehet" arra vonatkozott, hogy lehet, hogy örömmel tették.

6.Lenin 2019.12.04. 10:08:36

@chrisred:

És? A komcsik, libsik közt nem lehet zsidó? Vagy a Fidesz szavazók szavazták be az ellenzéket? De a Fideszre szavazók közt nem lehettek zsidók?

Agyatlan faszok!

Ma Mo-on magyar állampolgárságú szavazásra jogosult állampolgárok vannak. Ezen a választáson szavazhattak külföldi állampolgárságú , de itt élők is. Szavaztak is. Köztük is lehettek zsidók is.

Szerencsétlen ( miért is?) megfogalmazás volt Kósa részéről, bocsánatot kért (nem kellett volna), az ügyet itt le is lehetne zárni.

Mi a faszért lovagoltok rajta?

Cycmen 2019.12.04. 10:16:59

@chrisred: Nem zagyvaság, csak nem elégséges a képzettséged a felfogásához! :P
Nem akarsz tovább tanulni, vagy valami IQ serkentő vitamint enni?

chrisred 2019.12.04. 10:22:23

@6.Lenin: Te lovagolsz rajta. Én csak megállapítottam, hogy Kósa zsidózott egy jót, lehet, hogy örömmel tette, a hívek tapsolnak neki, a zsidók meg háborognak. Ennyi.

Tényelek 2019.12.04. 10:51:58

@MAXVALL bircaman közíró: a granuláltból kérnék 40 dekát.

Letüdőzöm.

6.Lenin 2019.12.04. 11:07:21

@chrisred:

Miért ne zsidózhatna, ha a zsidók a nácikat ölelgetik?
Miért ne örömködhetne ezen az egyik oldal, ha a másik ezen visít?

Pláne, ha veszélyben a klíma is. Most igazi magyarok vannak Bp-en hatalmon, majd megoldanak mindent, vagy semmit, ahogy eddig mindig.

Akkor ezt a kérdést túlreagáltuk.

chrisred 2019.12.04. 11:23:21

@6.Lenin: Így van. Igazmagyarok váltogatják egymást a hatalmon itt is, itt is. És valahogy mindig az derül ki, hogy az előző igazmagyar csapat nem hagyott hátra mást, csak megoldatlan ügyeket és egy rakás adósságot.

6.Lenin 2019.12.04. 11:29:42

@chrisred:

Ez így igaz, ahogy ferdítesz. Vannak igaz magyarok, akik lófaszt se tudnak a lopáson kívül, aztán a saját balfaszságukat rákenik a másikra.
Mint most Bp-en is zajlik.

chrisred 2019.12.04. 11:43:59

@6.Lenin: "Vannak igaz magyarok, akik lófaszt se tudnak a lopáson kívül, aztán a saját balfaszságukat rákenik a másikra."

Nálam ez a politikus alap definíciója. És nem most Budapesten, hanem harminc éve az egész országban.

6.Lenin 2019.12.04. 11:51:47

@chrisred:

Tudom, azon az oldalon állsz, akik eszerint "dolgoznak".
Szerinted akkor mi a tökömért kell választásokat tartani?

A Fidesz legalább épít is valamit, és úgy lopnak, hogy neked is 1re jobb. Gondolom ez a része zavar téged. A másik oldalon meg mindig kihagynak a lopott pénz elosztásából, neked csak fizetni kell azt, amit ők ellopnak. Szar ügy, pláne ha közben őket imádod, pedig leszarnak. Mind1, ezt neked kell megoldanod.

chrisred 2019.12.04. 12:05:46

@6.Lenin: "Szerinted akkor mi a tökömért kell választásokat tartani?"

Mert ha nem lennének választások, akkor a nyugati országok politikai elitjének magyarázkodnia kellene a választópolgárok előtt, hogy miért pénzelik ezt a rendszert a befizetett adójukból. Ezért időnként le kell játszani a komédiát.

"A Fidesz legalább épít is valamit, és úgy lopnak, hogy neked is 1re jobb".

Nem, annak ellenére. Ahogy az elmúltnyolcévben is az elkúrások ellenére lett jobb, mert tettem érte. A te logikád szerint az meg Fletónak volt köszönhető.

6.Lenin 2019.12.04. 13:07:38

@chrisred:

"Mert ha nem lennének választások, akkor a nyugati országok politikai elitjének magyarázkodnia kellene a választópolgárok előtt, hogy miért pénzelik ezt a rendszert a befizetett adójukból. Ezért időnként le kell játszani a komédiát."

Ez 1 drb jó nagy faszság, hogy ők tartanak el minket, gondolom szeretetből, meg , hogy legyen hová elbaszni az adófizetők pénzét.

Most már nyilvánvaló, hogy téged mi zavar. Amit az előbb is írtam már. Ezt nem tudod feldolgozni.

chrisred 2019.12.04. 13:31:27

@6.Lenin: Számomra mindig különös, hogy valaki bemásolja a szöveget, amire reagál. Aztán kiderül, hogy nem is olvasta el figyelmesen. Hol látsz te olyat, hogy szerintem ők tartanak el minket? Először is nem minket pénzelnek, hanem a közhatalmi rendszert. Másrészt meg nyilvánvalóan azért teszik, mert elvárnak cserébe szolgáltatásokat az országot irányítóktól.

Nekem teljes lila köd volt, amit írtál, hogy mizavarhat engem. Meg egy kis projekció, mert valójában neked vannak politikus lieblingjeid, akikért folyamatosan kiállsz. Pedig egyre nyilvánvalóbb, hogy ők még a rájuk szavazókat is mélységesen megvetik.

István Tamasi 2019.12.04. 13:35:03

Felirat a Lendvai utcai pártszékház WC-jében:
Te vagy az egyetlen az épületben aki tudja mit csinál.

6.Lenin 2019.12.04. 13:50:57

@chrisred:

Te rendszeresen kevered az államot, az egyéneket, mikor milyen rohamod van. Minek is van az állam, ha az egyének (pl te)képes vagy egyedül megoldani a saját jólétedet?
És mi van , akik nem képesek?

Mi zavar téged, szerintem?

Az, hogy vannak kedvenceid, hiszen ezekért harcolsz itt és most, de ezek lófaszra se képesek a lopáson kívül.
Mi a teendőd?
Rákenni másokra, hogy ők se különbek semmiben sem. De, vannak különbségek. Ez zavar téged. Eddig csak ezekről írtál.

Melyik tábor veti meg a saját szavazóit? A komcsik, libsik, nácik, akik összefognak, hogy lophassanak, és leszarják, hogy a választók mit is szeretnének. Csak megmondják nekik, hogy most erre, máskor arra, te kire szeretnél, azt mi leszarjuk. Neked most erre kell, mert nekünk most ez a jó, holnap majd más lesz, de akkor is majd megmondjuk neked, kire kell majd akkor szavaznod, mert akkor nekünk az lesz a jó
Próbálj rendet rakni magadban.

chrisred 2019.12.04. 14:26:51

@6.Lenin: "Minek is van az állam, ha az egyének (pl te)képes vagy egyedül megoldani a saját jólétedet?
És mi van , akik nem képesek?"

Azok sajnos szopnak, ezért lenne jó egy működőképes állam. És látod, ezért zavar, hogy nincs.

"Az, hogy vannak kedvenceid, hiszen ezekért harcolsz itt és most, de ezek lófaszra se képesek a lopáson kívül.
Mi a teendőd?"

Ebbe most nagyon belezavarodtál. Vagyis azért a kedvenceim, mert tudom róluk, hogy lófaszra sem képesek a lopáson kívül? És nem neked vannak kedvenceid, pedig meg vagy róla győződve, hogy a tiéid különbek másoknál.

Lehet, hogy a ballibek meg a többiek is megvetik a saját szavazótáborukat. Csak pont a te oldalad terjeszti, hogy rájuk csak homokosok, degeneráltak, muszlimok és zsidók stb. szavaznak. És ők pont azért akarnak hatalmat, hogy a homokosok, degeneráltak, muszlimok és zsidók érdekeit szolgálják a az igaz magyarokkal szemben. Most akkor hogy is van ez?

Muhammad Balfas 2019.12.04. 14:37:09

@chrisred: Pénzelik..Hát hidd el nekem,hogy nem a két szép szemünkért ,meg emberbaráti szeretetből vettek be minket az EU-ba.Dekára kiszámlolták,hogy megéri nekik ezt a közel száz milliós k-európai piacot beintegrálni, ráadásul a kohéziós pénzek révén pedig úgy felfejleszteni az itteni infrastruktúrát,hogy ez a pénz is jórészt az ő cégeiknél landoljon.Max abban számították el magukat,hogy nem sikerült a kollaboráns politikai erőket hatalomban tartani..

chrisred 2019.12.04. 14:52:29

@Muhammad Balfas: Még abban sem számolták el magukat.

6.Lenin 2019.12.04. 15:00:24

@chrisred:

Azt, hogy kik a kedvenceid nem te határozod meg teljesen.
Egy született náci kedden reggel 9.30 -kor rájön, hogy tulajdonképpen ő liberális, vagy meleg lelkű filantróp, hát persze, ezek így működnek.
De akkor mi a faszért vannak jobbosok, balosok, nácik, meg ezeknek a vadabb szélei. Gondolom az óvoda nagycsoportjában a nagycsöcsü dadus dönti ezeket el a tízórai után.
írtam már azt is, hogy a rohamaidnak megfelelöen kevered a fogalmakat.

Mikor írtam homokosokról, degeneráltakról.Balfaszkám.

Én araól írtam, hogy a libsik, komcsik, nácik lopni szeretnének, összefognak, és te hiába lennél liberális, a nácikra KELL szavaznod, vagy a buta komcsikra, mert fent ezt eldöntötték a számodra.
Itt a te, a tábort jelenti, balfaszkám. De szerintem nm vagy te annyira hülye, hogy ne értenéd, csak kellemetlen még neked is ezeket elismerni.

Muhammad Balfas 2019.12.04. 15:03:26

@chrisred: Miért nem? A ballib bagázs lassan tíz éve el lett hajtva.Az új vezetés pedig már közel se volt olyan készséges.Pl. különadókat vezetett be,visszaállamosította az energiaszektort.Orbán pedig egy új bevándorlásellenes platformot épít az EU parlamentben..

chrisred 2019.12.04. 15:17:29

@6.Lenin: Mit lenne kellemetlen elismerni? Hogy a ballibek és a többiek közös jelölteket állítanak, és a szavazótáboruknak el kell dönteni, hogy támogatják-e vagy sem? Ez az ő dolguk, és láthatóan bejött az elképzelésük, mert nagyobb lett a szavazási hajlandóság, mint korábban. Neked fáj elismerni, hogy ezek az ikszek nem a sokszor megbukottak iránti szimpátia, hanem a Fidesz tolvajaival szembeni ellenszenv megnyilvánulásai. És ezzel nem mer szembenézni Kósa sem, hogy nem zsidókról vagy nyilasokról van szó, hanem arról, hogy a Fidesszel szembeállitott egyetlen jelölt alkalmat ad a semlegeseknek is, hogy a borkaikkal szembeni protestszavazatot adjanak le.

chrisred 2019.12.04. 15:24:12

@Muhammad Balfas: Az energiaszektor a németek számára nem oszt, nem szoroz. Egyebekben a Fidesz hűségesen kiszolgálja őket. A Néppárttal folytatott húzd meg-ereszd meg előre egyeztetett kutyakomédia. Azzal Merkelék is tisztában voltak, hogy a Fidesznek 2014 után lépni kellett radikális irányba, hogy kiszorítsa az erősödő Jobbikot. De ezt a nyugati szavazóknak nem lehet eladni, ezért néhányszor megfenyegetik Viktort a mutatóujjukkal.

chrisred 2019.12.04. 15:31:47

@Muhammad Balfas: Ja, a különadókat a multik szépen továbbhárították ránk, magyar polgárokra, vagyis a nagy szabadságharc levét is mi ittuk meg.

alöksz róz 2019.12.04. 15:48:15

@chrisred: "Az energiaszektor a németek számára nem oszt, nem szoroz." - akkor minek kényszerítették ki, minek kapkodtak utána két kézzel, magyarázd már el
fogadjunk nem tudod
csak azt tudod, hogy ami nem illik a képbe, azt megpróbálod bagatellizálni, de az elég gagyi

6.Lenin 2019.12.04. 15:56:32

@chrisred:

Miért fájna nekem, hogy egy náci és ballibbant összefog, hogy közösen lophassanak? Ennek eddig mindig bukás lett a vége.
Te pedig képes vagy magad hülyének tettetni, hogy mindig másról beszélj, mint amit a másik ír neked.
A semlegesek szavaznak, a többiek csak a saját oldalukra? Ne bassz!

Muhammad Balfas 2019.12.04. 16:00:27

@chrisred: Ezen lehet vitatkozni,hisz a különadókat a kormány erősen versenyző piacokon-telekommunikáció,kisker. láncok-vezette be.Egy rendes kollaboráns kormány a szükséges pénzt az átlagpolgártól szedte volna be közvetlenül,nem pedig a multi isteneket cseszegetve..:)

Muhammad Balfas 2019.12.04. 16:06:08

@chrisred: A Fidesz üzenete az,hogyha itt akarsz termelni ,akkor minden támogatást megkapsz vigyázunkk rád mint a hímes tojásra,de ha itt akarsz eladni,akkor bizony elfelejtheted azokat az időket,amely a 2002-2010 közti kollaboráns kormányok időszakát jellemezte.Megszoksz,vagy megszöksz..:)

alöksz róz 2019.12.04. 16:09:13

@6.Lenin: "Te pedig képes vagy magad hülyének tettetni" - nem tetteti

chrisred 2019.12.04. 17:35:31

@alöksz róz: Azt tényleg nem tudom, csak azt, hogy az E.ON szívesen szabadulna a magyarországi befektetéseitől.

chrisred 2019.12.04. 17:39:55

@6.Lenin: Gondolom, hogy azért emlegeted őket minden kommentedben. Amúgy mikor volt eddig ballib-jobbik összefogás, hogy szerinted állandóan bukás lett a vége.

(Az utolsó mondatod a megszokottnál is értelmetlenebb.)

chrisred 2019.12.04. 17:41:16

@alöksz róz: Köszönöm, szerintem se, mindig az általa leírtakra reagálok, nála vannak értelmezési gondok.

alöksz róz 2019.12.04. 17:42:05

@chrisred: persze hogy nem tudod... de akkor mire alapozod a véleményedet?
gondolom azt se tudod, miért szabadulna?

chrisred 2019.12.04. 17:43:45

@Muhammad Balfas: Legfőképpen azért felejtheti el, mert mostanra végképp nincs fizetőképes piac Magyarországon.

chrisred 2019.12.04. 17:46:44

@alöksz róz: Épp most írtam le. Mindent kétszer kell kifejteni, hogy egyszer megértsd?

Muhammad Balfas 2019.12.04. 17:49:17

@chrisred: Hár ennek kissé ellentmond,hogy semelyik multi nem hagyta itt az országot holott voltak egy páran,akik ezt jósolták,meg a kisketeskedelmi forgalom rohamos növekedése..

6.Lenin 2019.12.04. 17:56:22

@chrisred:

"Te pedig képes vagy magad hülyének tettetni" - nem tetteti "

"Köszönöm, szerintem se,.."

Gratulálok, ritka pillanat.

chrisred 2019.12.04. 18:20:35

@6.Lenin: Hogy tévedtél? Bár igaz lenne.

6.Lenin 2019.12.04. 18:25:52

@chrisred:

Én tévedtem volna? Hiszen beismerted, hogy igazat írtam, sőt meg is köszönted.
Ehhez az ritka önkritikus köszönethez gratuláltam.
(vagy nem értetted?)

chrisred 2019.12.04. 18:28:29

@6.Lenin: Ha esetleg nem tűnt fel, annak köszöntem meg, aki leírta, hogy tévedtél.

alöksz róz 2019.12.04. 18:34:57

@chrisred: igen, jó lenne
mindig élvezettel olvasom a körkörös érveléseidet

6.Lenin 2019.12.04. 18:36:14

@chrisred:

Akkor leírom másként...

"Te pedig képes vagy magad hülyének tettetni" - nem tetteti " (mert tényleg az)

Képes vagy megjátszani a a hülyét -nem kell, az (nem kell megjátszania, mert tényleg az)

Ezt köszönted meg, hogy igazat adott nekem, mert ő is annak tart.

Ne égesd magad tovább. Én meg nem akarok lovagolni tovább rajta.

morph on deer 2019.12.04. 18:37:32

@Muhammad Balfas:
“ Orbán pedig egy új bevándorlásellenes platformot épít az EU parlamentben..”

Qrva nagy sikerrel!
Ezt valahogy lefelejtetted!-)

eszti..... 2019.12.04. 18:47:54

Sikerült már Kósának letiltani az élő adást?

Muhammad Balfas 2019.12.04. 20:26:10

@morph on deer: Salvini Olaszországa + a v4 már egy elég komoly erő lesz. Ezenkívül Orbán határzára generálta többi nyugat-Balkáni kerítést is.Addig szó nem volt róla ,hogy valaki megpróbálja fizikailag akadályozni az illegális migránsok vonulását. Sikerült megszerezni a bővítési biztos posztját is, Soros ármánykodása ellenére..Lépésről lépésre haladunk.Róma sem egy nap alatt épült fel, és a Fidesz sem volt mindig nagy párt..;)

eszti..... 2019.12.04. 21:36:26

@Muhammad Balfas:

Höhö!

V4- Szlovákiában februárban valószínűleg kormányváltásra kerül sor. A Momentum testvérpárja, a Progresszív Szlovákia legerősebb ellenzéki pártként biztos befutó, a jövőbeli miniszterelnök is az ő soraikból kerül ki. Élesen kritizálják az orbáni politikát, a visegrádi együttműködés eddigi formájának véget akarnak vetni. Vagyis V3 marad.
Csehországban Babis széke erősen inog. Az EP által készített audit tényként kezeli az összeférhetetlenségét, cégeivel visszafizettetik a z uniós támogatásokat és további szankciókra is számíthat. Jourová cseh biztos lelkes támogatója az uniós támogatások és a jogállamiság összekapcsolásának. Úgy néz ki, a csehek sem támogatnák Orbán általad említett terveit. Főleg úgy, hogy saját uniós biztosukkal szemben kellene menniük. Amennyiben hátralépnek, V2 marad.
A lengyeleknek is megvannak a saját érdekeik. Kérdés, nyitnak-e még egy frontot az unióval szembeni csaták sorában?

Salvininek pedig addig kell Orbán, míg mögötte a V4.

Muhammad Balfas 2019.12.04. 22:37:34

@eszti.....: A lengyel országgyűlési választások előtt is ilyesmikről fantáziáltatok, aztán maradt minden a régiben..:)
A cseh europarlamenti választások eredményével tisztában vagy?Hát a szlovákkal? A PS 20 %-ot, és két képviselőt szerzett tavasszal,és kétszáz ezer szavazatot..
Salvini politikájának az alapja pedig a bevándorlásellenesség. Minden olyan politikai erő természetes szövetségese, amely hasonló politikát folytat, és kritikus a brüsszeli pc idiotizmussal szemben. A lengyel Jog és igazságosság is ilyen..

" Úgy néz ki, a csehek sem támogatnák Orbán általad említett terveit. "

Milyen terveit?

" Főleg úgy, hogy saját uniós biztosukkal szemben kellene menniük. " Ezen jót nevettem. Egyébként minden biztosnak el kell mondani a kötelező mantrát, hogy ő a küldő országától függetlenül blablabla, satöbbi. Csak nehogy csalódás érjen..:)

De álmodozz csak tovább..(Timmermans bukását hogy dolgoztad fel egyébként?:)

eszti..... 2019.12.04. 23:05:38

@Muhammad Balfas:

Jourovát Babisék jelölték. Nagyon büszkék, amiért ilyen fontos posztot kapott.
Te valóban azt gondolod, hogy a V4 országai egységfrontba tömörülve egy emberként támogatják Orbán hagymázas elképzeléseit?
Amennyiben a jogállamiság kérdésében Orbánék nekimennek Jourovának, mondjuk körbeplakátolják vele az országot, a csehek nem hagyják szó nélkül.
Annak sem örülnének, ha az új szlovák kormányt betámadnák a Benes dekrétumokkal. Mert ugye, ők is erősen érintettek és Babis bónuszként szlovák is.
Szóval nagyon kétséges az a V4 egység.

chrisred 2019.12.05. 06:38:13

@6.Lenin: Mindig olyasmit képzelsz a leírt szövegekbe, ami nincs ott, hiába zárójelezgetsz nem létező gondolatokat.. Azt köszöntem meg, amit leírt, hogy nem tettetem hülyének magam. Hogy mire szeretett volna célozni, az más kérdés, mert én meg direkt arra céloztam az ironikus köszönettel, hogy az a szándékai ellenére nem került bele.

Cycmen 2019.12.05. 08:31:53

@eszti.....:" Sikerült már Kósának letiltani az élő adást?"

Kurva jó, hogy ez ügyben is csak Kósát gúnyoljátok! Azt nem tudom, hogy a jog pontosan hogyan rendelkezik ilyen esetekre, de pusztán erkölcsileg nézve is ildomos előre tájékoztatni a riportalanyt arról, hogy egyenes adásban beszél!
Ami itt Kósával történt, az önmagában cáfolja a "zsidózását", teljesen jóhiszeműen áll hozzájuk, normális ember ilyenek között ezerrel figyeli hogy mivel basszák át, mert EZEK ILYENEK!

Sir Bates dö Hól 2019.12.05. 09:29:17

@Cycmen: maradjunk annyiban, hogy kósa tényleg ennyire egyszerű, de, hogy antiszemita kijelentést tett volna, az kacagtató, semmi ilyesmit nem tett, szimplán csak hülye (az, hogy egy kvázi retardált egyén ilyen pozicíókat szerezhetett moon, az orbán felelőssége is... a többi oldal hülyéi pedig mások felelőssége)

6.Lenin 2019.12.05. 09:31:01

@chrisred:

"Hogy mire szeretett volna célozni, az más kérdés, mert én meg direkt arra céloztam az ironikus köszönettel, hogy az a szándékai ellenére nem került bele. "

Úgy értelmezed, ahogy neked jobb, de a lényeg az marad. Szánalmas vagy, ennyi a részemről, és ez már valszeg marad is, mert ezt bizonyítottad.

6.Lenin 2019.12.05. 09:40:44

@Cycmen:

" erkölcsileg nézve is ildomos előre tájékoztatni a riportalanyt arról, hogy egyenes adásban beszél!"

Szerintem jogilag is ildomos, pláne, hogy a riportban Kósa nem járult hozzá, hogy leadják, tehát bizonyított, nem figyelmeztették előre, a beleegyezése nélkül készült a riport.
Kósa helyében beperelném a fazont, ráadásul semmit nem kell bizonyítania, hiszen elhangzik, hogy nem járul hozzá, tehát előre nem lett figyelmeztetve, vagy nem kérték előzetesen a hozzájárulását.

Ez egy óriási hiba a Fidesz részéről, hogy hagyják garázdálkodni a ballibsi gazembereket. Ők meg rögtön rohannak a bíróságra jelentgetni, és nyerik is a pereket.

Ezt most a Lala helyében kihasználnám.

Persze, hogy a kis libsi görényeknek most csurog a nyáluk.

Muhammad Balfas 2019.12.05. 09:41:48

@eszti.....: De milyen hagymázas elképzelésről beszélsz? Konkretizáld már! A fő kérdésben,vagyis hogy az illegális migrációt blokkolni kell és keményen védeni kell az EU külső határait a v4 kormányai és Salvini ligája,vagyis Olaszország jövendőbeli vezetése teljes egyetértésben van.
Csak kormányváltásokban reménykedhet a v4 tekintetében a sorosista oldal, de ezek a remények nem realizálódtak sem Lengyelországban, sem Magyarországon,és az EU parlamenti választások Csehországban és Szlovákiában sem hoztak túl kedvező eredményeket számukra..

Cycmen 2019.12.05. 09:55:14

@Sir Bates dö Hól: Pontoschan, mintha csak magam írtam volna kedves barátom, de hát ezért szeretjük mi egymást! :D
A politika mocskos dolog, nem is értem, hogy ilyen felkészültséggel miért megy be valaki az oroszlánbarlangba, ez a barom Kósa ezer éve politikus, szégyen ahogy befutott a csőbe!

6.Lenin 2019.12.05. 10:04:29

@Cycmen:

Nem a politika a mocskos, hanem az ilyen hozzáállás, hiszen akkor az is marad.
Ez a hozzáállás az oldalak mocskos kis nyáladzó híveit elégíti ki, sajnos.

Ez pontosan az, mint a tv-s mások szarában turkáló sorozatok. Azokat kajálják a népek, mert a mások szara az érdekesebb. Utána a saját már nem tűnik annyira büdösnek.

Cycmen 2019.12.05. 10:22:35

@6.Lenin: "Ez pontosan az, mint a tv-s mások szarában turkáló sorozatok. Azokat kajálják a népek, mert a mások szara az érdekesebb. Utána a saját már nem tűnik annyira büdösnek."

Tényleg ez a helyzet, csakhogy a normális értékrendű józanul gondolkodó ember leszarja ezeket és csak a lumpenprolikat befolyásolja!
Ideje lenne keményebben fellépni az ilyesmivel szemben és nem csak állandóan védekezésre szorítkozni a folyton támadó szennyközvetítők ellen!

Sir Bates dö Hól 2019.12.05. 10:29:59

@Cycmen: nem fogok a fehérre csak azért feketét mondani, mert a ner fehérnek mondja;-)...
ám ad1/ ez nem egy, a ner-rel ellenséges médiafelület; ad2/ mindig közlik, hogy élő-e az adás (kósa ennyire ostoba, hogy ezt is elfelejti);

mégegyszer: kósa nem antiszemita kijelentést tett, egyszerűen csak ennyire buta... bele lehet magyarázni az antiszemitizmust, ám ezen rugózni inkorrekt, miként a falu bolondján nevetni; egy normális társadalomban a hitközség is csak annyit nyilatkozott volna, hogy "Lajos, hülye vagy!;-)))", s ezzel lezártnak tekinti a polémiát... de moon nem normális közállapotok uralkodnak...

Cycmen 2019.12.05. 10:38:57

@Sir Bates dö Hól: Az eszmefuttatásodban csak az a hiba, hogy elfogadja az egyébként kétségtelenül fennálló anomáliát, miszerint a politikát kizárólag mocskos eszközökkel lehet csinálni!
Maradjunk abban, hogy a tisztesség az alap, Kósa egy műbalhé áldozata amit megtetéztek ezzel a szemét tévés húzással!
Itt érkezünk el egyébként a libsi képmutatáshoz, egyfolytában aljas eszközöket használnak, de még ők sírnak és kérik számon az erkölcsöt! Át kell nagyon gyorsan térni az "amilyen az adjon isten, olyan a fogadj isten" elvére és nem kesztyűs kézzel bánni ezekkel a tetűkkel!

6.Lenin 2019.12.05. 10:41:41

@Cycmen:

Pontosan. Talán, majd néhány 100 000 év múlva sikerülhet is, ha eddig ez nem jött össze.

Persze, hogy behúzták Lalát a csőbe, de mert a kopasz fasz egy szemét, és nem a Lala volt túl hülye. Ő megbízott a kopaszban, rá is baszott. Nem a Lalát kell(ene) védeni, hanem ki kell mondani, hogy a kopasz volt gazember. Mert valójában ez a történet lényege.

Cycmen 2019.12.05. 11:25:14

@Sir Bates dö Hól: nem fogok a fehérre csak azért feketét mondani, mert a ner fehérnek mondja;-)...

Nagyszerű, talán ha eljutnál még odáig, hogy nem a NER-t használod, mert az az összefogás rendszere lenne libsinek és jobbosnak is az ország boldogulásra néhány alapkérdésben! Más kérdésekben mehet a vita és az adok kapok, de amikor libsik az ország megbüntetésére játszanak, pusztán azért, mert az rossz Orbánnak, az undorító!

Sir Bates dö Hól 2019.12.05. 15:52:06

@Cycmen: "Maradjunk abban, hogy a tisztesség az alap, Kósa egy műbalhé áldozata amit megtetéztek ezzel a szemét tévés húzással!"

én annyiban maradok, hogy "Lala, te bazdmeg nagyon hülye vagy! Inkább számold a kupakjaid vagy a csengeri örökséged!": mondta? mondta. a tévé közölte vele, hogy élőben megy a műsor? közölte. aki itt antiszemitázza kósát, az hülye? hülye. ennyi;-)...

a ner az orbán rendszere, ott semmi együttműködés nincs; ellenben igen, lennének minimumok, de azt pl. orbán és rendszere nem konszenzussal kívánja megállapítani... hogy a másik oldal, mely jelenleg van, hajlandó-e a megegyezésre, azt nem tudom... s te sem;-)...

Cycmen 2019.12.05. 16:45:43

@Sir Bates dö Hól: . hogy a másik oldal, mely jelenleg van, hajlandó-e a megegyezésre, azt nem tudom... s te sem;-)...

Dehogynem! Rengeteg jele van, hogy mennyire akarnak megegezni! :D

eszti..... 2019.12.05. 17:49:41

@Cycmen:

Kb két napja feltettem itt a kérdést, mit csinál a fidesz sajtó/kommunikációs osztálya? Miért nem készítették fel Kósát az interjúra?
Hagyták, hogy a párt alelnöke élő adásban nevetségessé váljon.
Nem hiszem, hogy itt Breuer lenne a hunyó.

eszti..... 2019.12.05. 18:12:52

@Muhammad Balfas:

....sorosista oldal ....

ez a matra csak Magyarország határain belül működik.

Cycmen 2019.12.05. 18:31:32

@eszti.....: Az első részében teljesen igazad van, sőt én tovább is mennék, már alapból kellene tudnia egy ilyen régi politikusnak ezeket a helyzeteket kezelni, lásd Tarlóst pl. A másik kedvencem Vona volt aki kurva szépen lerendezte Bethlent anno, persze az még a cukiskodó időszaka előtt volt. Vagy ahogy Pokorni otthagyta az Olgát.
A végével nem értek egyet, ez a Brauer is, meg a többi is műsort vezet, ha tetszik, ha nem, nagyon utálom, amikor személyes küzdelemnek tekintik a műsort, egyetlen céljuk a provokáció és hogy azt hallják, amit ők akarnak! Ha Kósára lett volna kíváncsi, akkor megkérdezi, hogy hogyan is értette amit mondott, bár már eleve műbalhé az egész, mert ez nem volt zsidózás, viszont így, hogy erőlködött, nagyon kilógott a lóláb, hogy egy ismételt provokáció a cél és semmi egyéb!

Muhammad Balfas 2019.12.05. 18:42:00

@eszti.....: Értem, nem tudsz érdemben reagálni,hát bele kapaszkodtál Gyuri bácsiba..Jó az öreg a háznál..:)

eszti..... 2019.12.05. 19:27:16

@Cycmen:

Pedig Breuert eddig kiemelt kedvence volt a kormánypártnak.
Végignéztem a beszélgetést, nem érzékeltem provokációt. Inkább bosszantó felkészületlenséget mindkét részről.
Kósa összevissza beszélt, Breuer pedig megijedt attól, hogy kínos helyzetbe hozta.

eszti..... 2019.12.05. 19:29:55

@Muhammad Balfas:

"nem tudsz érdemben reagálni"

mire? nyilvánvaló, hogy sejtelmed sincs a szlovákiai és a csehországi belpolitikai helyzetről.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.12.05. 20:10:28

@Cycmen:
@6.Lenin:
Baaazzz!ti elvtelen seggnyaló gecik!
Hülyébbek vagytok,mint általában!XD

Cycmen 2019.12.05. 20:24:29

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Szarjál be a Barbin nyugodtan, viszont kussoljál tetvedék libsiproli!

mgdé 2019.12.05. 21:15:54

@eszti.....:

Hétviláglátott, Buddha Szent Fogát nap mint nap szagolt Uljacöf bácsi már megmondta, hogy ama Breuer egy hitvány ballipsi, sőt, kifejezetten tenoristamuszlimmimigráncs, ráadásul még súlyosbítottan katonai akadémiai vendéghallgatóskodó baltafejű erősen alvó örmény is a Soros ágyékából, úgyhogy ehhez tartsd magad!, s te csak ne mosogasd azt a gyalázatos képernyőpernahajdert!

eszti..... 2019.12.05. 23:07:38

@mgdé:

Mosogassa, akinek két anyja van!
Csak el kell olvasni az interjúról szóló beszámolót és azonnal világos lesz, hogy nevetséges Breuert ballipsinek nevezni, vagy támadni.

www.breuerpress.com/2019/12/03/nem-lehet-megtenni-hogy-barki-a-hatalmi-erdekei-miatt-ujnyilasokat-legitimaljon/

6.Lenin 2019.12.06. 13:10:00

@eszti.....:

"nevetséges Breuert ballipsinek nevezni, vagy támadni."

Minek hívta be Kósát? Hiszen már akkor tudta(tudhatta), hogy Kósa bocsánatot kért a meggondolatlan fogalmazásért, a riportban is többször, sőt ismerte is Kósát (gondolom a gyenge kommunikációs készségeit is)
És ismerhető a pacák a kormányinfón feltett (néhányszor) provokatív kérdései alapján is. Sőt ismerjük a ................. is.

Ki, mit ír le, azt meg ma ki nem szarja le, hiszen másnap olvashatja a helyreigazítást is (jobb esetben). Ma már lassan az is hiteltelen, amit a saját szemeddel látsz, saját füleddel hallasz.

Minden "haladó, és kurva demokratikus párt" lenyilasozta a Jobbikot, aztán a hatalmi érdekei miatt átkentek magukra ici-pici szart is, és? Szépen közösen lopják a közpénzt.

mgdé 2019.12.06. 15:25:50

@6.Lenin:

"Minek hívta be Kósát?"

Azért, kedves elvtárs, mert Kósa valamivel olcsóbban bejött, mint az orosz tankok.
Ez meg egy kis költségvetésű tv.
Kósa viszont azt hitte, Szuezbe ment.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.12.06. 15:30:25

@mgdé: " Kósa viszont azt hitte, Szuezbe ment."

:))

A nap kommentye.

Muhammad Balfas 2019.12.07. 10:37:28

@eszti.....: Nyilvánvaló, hogy nem vagy tisztában a tavaszi EP választás eredményeivel..

eszti..... 2019.12.07. 14:56:43

@Muhammad Balfas:

Szakértőkém! Szlovákiában tavasszal nem az EP választások voltak fontosak, hanem a köztársasági elnökválasztás. Ott pedig a Progresszív Szlovákia elnökjelöltje nyert a kormánypárti jelölttel szemben úgy, hogy a PS parlamenten kívüli párt.
A lakosság több, mint 58 %- a inkább egy civil jogásznőt választott köztársasági elnöknek hasonlóan, mint 4 évvel korábban. Akkor szintén a 3. szektorból érkezett Kiska épp Ficot utasította maga mögé.
A 2019-es EP választások után Šeftovič újra uniós biztos lett /ő volt Čaputová ellenfele/.

Felfoghatnád végre, hogy Szlovákiában másként kezelik a választásokat. A választási kampány véget ér a voksolással, legalább is a hivatalos eredmény kihirdetésével.
Nem folytonos harcról szól a belpolitika.

eszti..... 2019.12.07. 15:02:37

@6.Lenin:

Én inkább arra lennék kíváncsi, Kósa miért fogadta el a meghívást? Ha már elfogadta, miért érkezett felkészületlenül?
Nehezen hiszem el, hogy a fidesz alelnökének ne lennének tanácsadói, kommunikációs szakemberei, akikkel konzultálhat egy kínos megnyilvánulás után.

6.Lenin 2019.12.07. 15:47:55

@eszti.....:

Mert azokat sértette meg állítólag, akiknek ez a tv ad műsort. Talán azt gondolta, hogy ott is elismétli a bocsánatkérést, vagy megpróbálja elmagyarázni, mire is gondolt valójában. Ezekkel is kezd.
Ez lenne -szerintem tök logikus-, a másik, hogy ismerték (?) egymást. Ebben a videó alapján Kósa tévedett, hiszen ezért szerette volna letiltatni.
Nem derül ki, hogy Kósa látta-é a felvezetést, ahol valóban elhangzik, élő adásban......
De ezt nem bizonyítja semmi, hogy ő is láthatta, pl.
a faszi pedig igen csak erőlködött, hiszen Kósa is azt mondja, hogy a riport szétesett, sok hülyeség hangzik el. Eddig láttam, nem néztem végig, mert minek is.
Nagyon kilógott a lóláb már az elejétől kezdve.

Muhammad Balfas 2019.12.07. 19:56:02

@eszti.....: Az EP választás lebonyolítása tekintetében sokkal közelebb áll egy országgyűlési választáshoz. Ezen pedig a PS 20%-ra volt képes.

"A lakosság több, mint 58 %- a inkább egy civil jogásznőt választott "

Ezt az 58 %-ot viszont nem sikerült megismételnie a PS-nek az EP választásokon. Éppúgy, ahogy a lengyel baloldali összefogás is kikapott az országgyűlési választásokon, annak ellenére, hogy az önkormányzati választásokon jól szerepeltek.A PS egyetlen igazi szövetségese a Szabadság és Szolidaritás pedig 9-10%-ot kapott, vagyis ketten együtt 30 %-ot..

alöksz róz 2019.12.07. 21:26:25

@eszti.....: "Felfoghatnád végre, hogy Szlovákiában másként kezelik a választásokat. A választási kampány véget ér a voksolással, legalább is a hivatalos eredmény kihirdetésével.
Nem folytonos harcról szól a belpolitika." - de szerencsére te nem kezeled másként a választásokat meg a választási kampány végét, sorosügynök... átjársz ide kampányolni meg harcolni, harcra buzdítani :DD

eszti..... 2019.12.07. 23:46:10

@Muhammad Balfas:

egyetlen igazi szövetségese a Spolu-Együtt, akivel közös listán indulnak.

azt felfogtad, hogy a PS parlamenten kívüli párt, alig két éve alakult?

eszti..... 2019.12.07. 23:49:42

@alöksz róz:

jelentsél fel, tiltassál ki!
csak könyörgöm, ne fárassz az agyrémeiddel. )))))

eszti..... 2019.12.08. 00:01:12

@6.Lenin:

Ezek amatőr hibák, amiket egy politikus és stábja nem követhet el. Én végignéztem és mindkét szereplő teljesítménye mérhetetlenül csapnivaló és kínos.
Ezt együtt izzadták ki.

6.Lenin 2019.12.08. 09:39:19

@eszti.....:

Igen, kínos, és csapnivaló, hogy az egyik fél szeretne tisztázni egy félreértést, a másik meg rákenni minden szart a másikra.
Erre miként lehet felkészülni? Elküldik egymást a fenébe?
Ez ma már mindennapos, ez a trend. Már a Parlamentben is. és szándékosan.
A cél, hogy mindent le kell járatni. Senkinek, és semminek nem lehet a haladókon kívül igaza (?). Egy agymosott, konzum idióta tömeg a végcél.
Szerintem.

alöksz róz 2019.12.08. 10:02:01

@eszti.....: hát te magad írtad, hogy sorosék kiképeztek...

(így nem adja, csak annál jön be, aki nyilvánosan azon parázik, hogy elviteti a fidesz a fekete autóval :D)

Muhammad Balfas 2019.12.08. 23:14:26

@eszti.....: Ettől még csak 20 %-ra volt képes tavasszal. Ez messze van a vágyálmaidtól..

eszti..... 2019.12.09. 17:19:06

@Muhammad Balfas:

A jelenlegi 3 párti kormánykoalíciót 18+7+4 %-on mérik. Aki februárban eléri a 20-at, az lesz a következő koalíciós kormány meghatározó alakja.
A PS jelenleg 12%-os. Minden attól függ, hogyan teljesít a többi ellenzéki párt és ki hajlandó további 4 évet vállalni a Smer-rel.

eszti..... 2019.12.09. 17:22:00

@alöksz róz:

fekete autó? vicces kedvedben lehetsz.
a balfaszkodásokat elnézve egy fagylaltoskocsit sem tudnának A-ból B-be eljuttatni nagyobb gikszer nélkül.

alöksz róz 2019.12.09. 18:51:42

@eszti.....: nem saját gondolat :D
nem az a lényeg mit tudnak, csak hogy legyen aki annyira hülyére hergelte már magát hogy ezen parázzon
süti beállítások módosítása