B1 blogcsalád



Mikor állítjuk meg Brüsszelt újra?

2019. július 17. - ashwood

vls.jpgKétsége se legyen senkinek: az Európa Bizottság új vezetése sokkal gyorsabban ki fogja húzni a gyufát Orbánnál, mint az előző.

Ursula von der Leyen a Fidesz szavazatai nélkül nem nyerte volna el kedden az Európai Bizottság vezető tisztségét. Mindössze kilenc szavazaton múlott, hogy az Európai Parlament végül rábólintott saját kiherélésére: a csúcsjelölti rendszer európai tanácsi kivégzésére. (Abban is biztosak lehetünk: ha valamelyik csúcsjelöltről kellett volna szavaznia az EP-nek, nem szorul rá a jelölt a fidesznyik voksokra.)

Orbán Viktor igyekszik elhitetni híveivel, hogy személyesen neki köszönhető, hogy ez a remek, hét gyermekes, kereszténydemokrata német politikus került a Bizottság élére. Hogy ebből mennyi az igazság, illetve, hogy ez mennyire a demokrácia ünnepe, arról korábban többször is írtunk. Most már csak az a kérdés: mikor jön el a megbánás pillanata?

Orbán mindent egy lapra tett fel, annak érdekében, hogy se Weber, se Timmermanns neve ne kerüljön a parlament elé. Ez után kénytelen volt elfogani, sőt, aktívan támogatni az első nevet, amelyet a fenti két úr után bedobtak.

Az akkor győzelemként kommunikált megválasztás fénye már most kezd megkopni. A propaganda zászlóshajója szerdán már ilyesmit ír: “Az Európai Unió jelenlegi felállása nem is eredményezhet mást, mint egy politikailag korrekt, teljesen színtelen-szagtalan bizottságot, olyan vezetővel, aki nálunk többet tud a háttéralkukról, de kevesebbet a valódi problémákról. … Ursula von der Leyen valószínűleg igyekszik ugyanazt a tervet megvalósítani a bizottság élén, amit korábban Jean-Claude Juncker … tagadva a tagadhatatlant, hogy az Európai Unió nem egységes közösség, hanem nemzetállamok érdekszövetsége.”

Hogy mi van? Von der Leyen és Juncker egy mondatban? Az új elnök zárt szobákban megkötött háttéralkuk miatt került polcra? Fáj a demokrácia teljes hiánya?

A fordulat szemmel láthatóan már most megkezdődött. Mégpedig úgy, hogy a vezércikket jegyző propagandista akkor körömlte fájdalmát, amikor a fideszesek épp a jelöltre szavaztak.

Igen, Ursula von der Leyen Merkel politikai örököse, elkötelezett híve az Unió még nagyobb integrációjának - ha tetszik, az Európai Egyesült Államok ideájának –, négy év után újra szóba hozza a menekültek kvóta szerinti elosztását, határozott fellépést ígér a jogállamiságot és a demokratikus elveket sárba tipró tagállamokkal szemben. Sőt, egyszer még Sorossal is lefényképezték.

A Bizottság új vezetése októberben kezdi munkáját. Boritékolható, hogy Orbán jövőre újra Brüsszel megállításával fog kampányolni. Mindössez annyit nyertünk, hogy a gyűlöleködő plakátokon immár egy nő is szerepelni fog.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5614957938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.07.17. 10:21:15

Már sikerült lefékezni Brüsszelt, a liberális fúmuftik, Weber és Timmermans, csúnyán buktak.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.07.17. 10:35:20

Von Leyen különbséget tenne menekültek és gazdasági bevándorlók között.Ez óriási előny Thimmermansjoz képest.Nem véletlen,hogy Schulzék prüszköltek,amikor Leyen neve szóba került.Az,hogy Leyent kis különbséggel választotta meg az EP,a legjobb ami történhetett..A fideszes szavazatok nélkül nem is sikerült volna..:)

Aranka1973 2019.07.17. 10:44:06

Szűköltök, mert nem sikerült Ujhülye pancserpuccs-kísérlete, mi, libbantkáim?

Sebaj, szűköljetek csak, az ajvékolásotok zene a füleinknek.

csüngőhasú norvégbáró 2019.07.17. 11:22:10

@Aranka1973:

"Sebaj, szűköljetek csak, az ajvékolásotok zene a füleinknek. "

a te füledbe orsó csutti farka való. te 23 .senki. nyalhacc éjjel nappal, a seggét se törli ki a fajtáddal a lölő báró úr.

uploads.disquscdn.com/images/dfa44070f44e1bb6ffaa321f09683ce6936c947556be5c0024e289bf204aee2a.jpg?w=600&h=417

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.07.17. 11:27:56

@Aranka1973: Fletóka is Leyen ellen beszélt az Országgyűlésben..

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.07.17. 11:52:43

@Veszéjben a lyogállamiság !: "Von Leyen"

Jaj, kurva nagyot röhögtem, mikor a 13 díszpintynek (fideszes EU képviselőknek) fogcsikorgatva, de meg kellett szavazniuk a sorosista Von Leyent, hogy ne basszák őket ki a néppártból. Visszanyalt a fagyi. :))

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.07.17. 12:21:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ha olyan nagy sorosista lenne,miért nem szavazták meg Schulzék? Leyen egyértelműen különbséget akar tenni,menekültek és gazdasági bevéndorlók között.Ez verte ki a biztosítékot a sorosista Schulznál..:)

Bankkártyát minden arabnak !!! 2019.07.17. 12:46:27

"Orbán Viktor igyekszik elhitetni híveivel, hogy személyesen neki köszönhető"

Persze Orban igy is megbukott, mert semmi koze a megvalasztasahoz, csak megint szerencseje volt. De bezzeg ha nem valasztjak meg, akkor egy honapig unnepeltek volna a lipsik a Orban bukasat.

Bankkártyát minden arabnak !!! 2019.07.17. 12:48:47

"Igen, Ursula von der Leyen Merkel politikai örököse, elkötelezett híve az Unió még nagyobb integrációjának - "

Ugyis azt fogja csinalni, amit Orban mond neki, kulonben Orban egyszeruen levaltatja.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.07.17. 13:30:25

Viktor úgy fogja rángatni ezt a rongybábut ahogy neki tetszik.
úlyhülye meg a cukináci ellene szavazott, ez mindent elmond

GNDL 2019.07.17. 13:43:19

@Veszéjben a lyogállamiság !: „egyértelműen különbséget akar tenni,menekültek és gazdasági bevéndorlók között”

Szerintem az egész európai elit tisztában van a „menedékkérő”, „illegális bevándorló” és többek közt „gazdasági bevándorló” fogalmakkal, egyelőre úgy tűnik, hogy a fideszes elvtársaknak és a jellemzően arcpirítóan ostoba propagandistáiknak haladja meg egyébként is igen korlátozott képességeit a feladat. :)

Ebben a menekültek/bevándorlók kérdésben tegnap elég világossá tette álláspontját, és a fideszes elvtársak eddigi propagandája alapján továbbra sem igazán egyértelmű, pontosan miért is felelne ez meg Orbánnak vagy a Fidesznek:

- 2020-tól 10 ezer főt meghaladó közös/EU-s külső határvédelem a Frontex szervezésében. (Itt ezen a ponton Orbán a bársonyszékébe kapaszkodva próbálja átvészelni szédülési rohamát.)
- Szolidaritás a menedékkérőkkel szemben, ahogy fogalmazott „a tengeren az életmentés kötelező”. (Salvini a hideg verítéktől gyöngyöző homlokát törölgeti.)
- Tehermegosztás a külső határokat védő országok számára, ami a „kvótarendszer” újbóli felmelegítése. (Orbán falfehéren, remegő kézzel próbál újabb maroknyi antidepresszánst a szájába tömni.)

Ráadásul olyanról hogy „gazdasági bevándorlás” nincs szó, eddig is jöhetett bárki az EU-ba, eddig is szabadon mozoghattak az EU-s állampolgárok, tehát ez a „gazdasági bevándorlás” kérdés a nyugati EU-s tagállamokban olyannyira megszokott és elfogadott dolog mintha Magyarországon arról lenne szó, hogy a rendszerváltás híján nyakunkon maradt posztkommunista „elit” két marokkal fosztogatja az adófizetők pénzét. :)

2019.07.17. 14:11:13

A politikában nincs olyan, hogy minden területen megfelel az adott jelölt és ez most is beigazolódott európai szinten is.
A választónak mindig csak az a lehetősége marad, hogy a számára legkevésbé rosszat válassza, ez így történt itthon tavaly és most az EB elnöki tisztségével kapcsolatban is.
Nincs ebben az egészben semmi szenzáció, a politikussal és a macskával való gépkocsis ütközéseknél is abból lehet tudni, - ha már nincsenek ott a holttestek! -, hogy melyiknek a helyszínén vagyunk, hogy a macska esetében van féknyom.

István Tamasi 2019.07.17. 14:36:54

Bezony meg kell állítani Brüsszelt nehogy lemenjen a fidesz laposföldjéről.

István Tamasi 2019.07.17. 14:39:54

Tehát a fidesz támogatja és örül az új elnöknek aki az Európai Egyesült Államok, a homoszexuálisok házasságának a híve és harcot hirdet az EU bomlasztói ellen.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.17. 15:00:19

@GNDL:
A Momentum megszavazta Van der Leyen asszonyt, mert személyében kiváló liberális vezetője lesz az EU-nak a bevándorlás ellenes konzervatív Junckerrel szemben! Egyetlen hátránya, hogy sokgyerekes anya, ami negativan befolyásolhatja egyes döntéseit.
Amennyire tudjuk egészséges, tehát sem isiásztól, sem hirtelen fázási rohamoktól nem szenved!

Már alig várjuk , hogy európa ismét a liberális abszolútizmus morális felsőbbrendűségének fellegvára legyen!!!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.17. 15:39:04

@István Tamasi:
"Európai Egyesült Államok, a homoszexuálisok házasságának a híve és harcot hirdet az EU bomlasztói ellen."

Azt hiszem a Női Emanáció ügyének elősegítését kifelejetted!!!

antiinternáci 2019.07.17. 16:02:38

@GNDL:

Persze, tudták a nyugati bolsevisták és kollaboránsok eddig is, hogy mi a különbség menekült és bevándorló között, csak éppen mindkettő erőltetett, szervezett betelpíttetésén dolgoztak.
Von der Leyen pedig azt mondta, különbséget kell tenni.
Nincsenek nagy reményeim vele kapcsolatban, de most (elvben) a maga ura, megmutathatja, ha van benne normalitás és tisztesség. Mert ha van, akkor szembeszáll az internácikkal. Látok rá 3% esélyt, hiszen családja van, nem akarhatja Európa lerombolását, amit a bolsevisták forszíroznak.
Ha meg nem száll velük szembe, még mindig van egy kis esély arra, hogy ettől függetlenül tisutele5ben tartja a tagállamok övétől eltérő felfogását.
Mert az internácikkal eddig is sok baj volt, förtelmes dolgokat tettek, beszéltek saját országaikban. De a legundorítóbb az volt bennük, hogy ránk akarták kényszeríteni elképesztő csirkefogásaikat.
Tehát vdL-nek van esélye arra, hogy a Timmermanus, Sargentini, Schulz, Verhofstadt-féle terroristákkal szemben normálisabb internáci legyen.
És etre van is esély, hiszen nincs a teljes (erőszakos) többség mögötte.

Magán?Véleményem? 2019.07.17. 16:05:44

" ... Mindössez annyit nyertünk, hogy a gyűlöleködő plakátokon immár egy nő is szerepelni fog. ... "

Az is valami, legalább a látványától nem maradnak vissza a gyerekek a fejlődésben...

Amúgy meg ne igyál előre a Medve bőrére, más az amit egy politikus nyilatkozik, és teljesen más, mint amit a cselekedetei tükröznek. Nézd csak meg például a Csuti Fattyút, mit mondott, és mit tett....

antiinternáci 2019.07.17. 16:08:18

@GNDL:

"eddig is jöhetett bárki az EU-ba"

Hát egyébként ez igaz, hiszen az olyan bolsevista csirkefogók, mint Renzi, meg a bukott, szintén szélsőbalos Tsipras, vagy most Sancho Panza fűt-fát beengednek.
Csak hogy ezek szerződésszegő gazemberek, mert a schengeni határ9kat kötelesek lennének megvédeni a szervezett, erőltetett illegális migrációval szemben.

GNDL 2019.07.17. 16:08:19

@antiinternáci: Egyébként milyen a levegő abban a külvilágtól és ennek valós történéseitől hermetikusan elzárt narancsszínű fideszes burokban, ahová kilenc éve bezártak titeket?! Nem érzitek még hogy egy kis szellőztetés rátok férne? :)

antiinternáci 2019.07.17. 16:13:19

@GNDL:

Szerintem ez volt az egyik leggyengébb hozzászólásod eddig. Érvek híján az ellenfél személyét támadni... Gyengeségre vall.

GNDL 2019.07.17. 16:18:51

@Magán?Véleményem?: „más az amit egy politikus nyilatkozik, és teljesen más, mint amit a cselekedetei tükröznek”

Bad news: ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/hu/ip_19_4169

És ez még a mostani, Juncker-bizottság. :)

Rögtön az első pontjában:

„Emellett a Bizottság maradéktalanul kihasználja azokat a finanszírozási lehetőségeket, amelyek lehetővé teszik az érintett felek – többek között a civil társadalom szereplőinek – fokozott szerepvállalását a jogállamiság előmozdításában, valamint a jogállamiságra vonatkozó célzott kommunikációs stratégiát alakít ki. A Bizottság szorosabbra fűzi az Európa Tanáccsal és más nemzetközi szervezetekkel, valamint az igazságügyi hálózatokkal és a nemzeti parlamentekkel folytatott együttműködést.”

Szóval jönnek a jogállamisággal kapcsolatos EU-s és civil politikai kampányok. :) Ellensúlyozandó például Orbán fasiszta kampányait.

Már csak arra leszek kíváncsi, hogy mit találnak majd ki Orbánék, hogy szerintük miért nem lehet majd ezeket a közmédiában és a JBE („jelentős befolyásoló erővel” rendelkező) médiában (tévé, rádió) leadni, miért nem lehet kiplakátolni, miért nem lehet helyi médiában hirdetni, és miért nem szólalhatnak fel a civilek a parlamentben ebben a témában... :D

GNDL 2019.07.17. 16:20:47

@antiinternáci: „érvek híján”

Fent vannak az érveim. A valósággal szöges ellentétben álló, eléggé elborult elméről tanúskodó, és ostoba fóliasisakos összeesküvés elméleteken alapuló fasiszta blabládra meg mégis milyen választ vártál? :)

alöksz róz 2019.07.17. 16:21:13

@Magán?Véleményem?: jaja, azt nyilatkozta, amit egy lehető legszélesebb körű támogatásra vágyó politikusnak kell :-)

alöksz róz 2019.07.17. 16:23:04

@GNDL: ééés már kinn is a náci kártya, sokat nem kellett rá várni :D

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.07.17. 16:27:37

@GNDL: "Szóval jönnek a jogállamisággal kapcsolatos EU-s és civil politikai kampányok"

Helyes! Ezek a "civil kampányok" szerencsére eddig is meglehetősen kontraproduktívak voltak, minél jobban látható lesz, hogy ezek ott Brüsszelben migránsokat simogatnának, annál többen szavaznak majd a Fideszre ősszel.

"Már csak arra leszek kíváncsi, hogy mit találnak majd ki Orbánék, hogy szerintük miért nem lehet majd ezeket a közmédiában és a JBE („jelentős befolyásoló erővel” rendelkező) médiában (tévé, rádió) leadni"

Miért ne lehetne leadni a nettó migránspropagandát? Legfeljebb fizethetik utána a bevándorlási különadót is.

Ha valaki meggyőzi a szerkesztőket, akkor nyugodtan leadhatják, ha le akarják.

GNDL 2019.07.17. 16:30:11

@alöksz róz: Szigorúan véve ez legfeljebb „fasiszta kártya” lehetett, mert bár Orbán többször is beszélt például „etnikai homogenitásról” vagy említette hogy „meg kell védeni a színünket”, illetve Parragh elvtárs is büszkén hirdette hogy „fehér keresztény munkaerő”, de a fideszes elvtársak leginkább fasiszták, a náci fajelmélet (még) nem annyira jellemző rájuk.

Másrészt pedig ennek köze nincs semmiféle „kártyához” vagy megbélyegzéshez... egyszerűen aki nacionalista, rasszista, idegengyűlölő és antiszemita, aki intoleráns és elveti a liberális polgári jogokat, aki elveti a jogállamiságot és a demokratikus értékeket, ezek helyett a szabadságjogok korlátozásában és önkényuralmi, autoriter hatalomgyakorlásban érdekelt, azok kibaszottul ne csodálkozzanak azon ha lefasisztázzák őket, mert egyébként definíció szerint azok. :)

antiinternáci 2019.07.17. 16:34:36

@GNDL:

Én sem értek egyet még a vesszővel sem, amit leírsz, még sem minősítelek, pedig ismerem a szavakat, amiket le kellene írni hozzá.

Légy szíves, magyarázd meg:
- mi ostoba
- mi faszista
- mi contheo alapú

abból, amit írtam

alöksz róz 2019.07.17. 16:39:00

@GNDL: hát dehogy nincs :-)
most meg csak azt írtad le, milyen pecséteket szoktatok rábélyegezni a náci kártyára

GNDL 2019.07.17. 16:39:30

@Szergej Szergejevics Szergejev: „Ezek a "civil kampányok" szerencsére eddig is meglehetősen kontraproduktívak voltak”

Voltak ilyenek? Mikor láttál két Soros-plakát vagy fasiszta hergelő reklámszpotok közt olyan hirdetéseket, amelyek a jogállamiságot és ennek tiszteletét hirdetik? :)

„ezek ott Brüsszelben migránsokat simogatnának, annál többen szavaznak majd a Fideszre ősszel”

Vagy esetleg széles körben megtudják a választópolgárok, hogy a korrupció nem természetes dolog, és a jogállamiság többek közt azt is jelenti hogy maga a miniszterelnök vagy a családja sem állhat a törvények felett... így ha akárcsak egyetlen forintot is ellopnak az adófizetőktől, akkor az igazságszolgáltatás előtt kell felelniük tetteikért. :)

„valaki meggyőzi a szerkesztőket, akkor nyugodtan leadhatják, ha le akarják”

Nézd, vagy leadják, vagy egyenesen a Bizottság felé fogják bizonyítani a fideszes elvtársak, hogy Magyarországon már nincs sajtószabadság és média pluralizmus. :)

De ti tudjátok, hogy meddig akarjátok még rángatni a pofonfát... csak ne legyen brühühü és sivalkodás, ha pár értettebb gyümölcs hamarosan a nyakatokba szakad. :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.07.17. 18:08:46

Azért milyen jó lesz amikor Ursula von der Leyen is sorosbérenccé válik.
Majd odamontírozzák vikiék a plakátokon,ahogy soros ölében ül.
Aztán majd ha idelátogat,akkor ezerrel szedetik le a plakátokat is:
"-Azt is szedjük le,ami a Gellért hegyen van és beborítja a fél hegyet?
-Nem!Gyújtsátok fel gyorsan!"
:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.07.17. 18:14:07

@antiinternáci: Haver!fideszbirkaként bárkire azt mondani hogy undorító.Hát van bőr a pofádon.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.07.17. 19:14:47

@GNDL: "Voltak ilyenek?"

Hogyne lett volna. Amikor megépült a határzár, akkor megfelelő médiákban folyamatosan ment az ajvék a zemberi jogokról:
m.magyarnarancs.hu/belpol/a-vilagsajto-neki-esett-a-mi-szep-es-hasznos-hatarzarunknak-96210/

Aztán amikor megszondázták az embereket, hogy mit gondolnak, valahogy csak kiderült, hogy már az MSZP se akarja ám ezt lebontani... Ezek szerint mégse problémás emberi jogi szempontból, hogy nem jöhet be bárki ott ahol akar?

"a korrupció nem természetes dolog"

Sajnos nálunk az MSZ(M)P-SZDSZ-nél senki nem tett többet azért, hogy az emberek természetesnek tekintsék, hogy a politikusok korruptak.

Jut eszembe, kiderült már azóta, hogy hogyan került az a pénz Simon Gábor bécsi számlájára?

Szólt valaki az MSZP Erzsébetvárosi Szervezetének, hogy talán nem a legjobb ötlet Hunvald Gyurit megtenni elnöknek? Stb.

"vagy leadják, vagy egyenesen a Bizottság felé fogják bizonyítani a fideszes elvtársak, hogy Magyarországon már nincs sajtószabadság és média pluralizmus"

Nézd, az egy dolog, hogy semmilyen jogszabály nem tiltja, hogy leadják ezeket a hirdetéseket (feltéve, ha ezekben nem rágalmaznak).

Az már egy más kérdés, hogy a tévék vezetőségének, szerkesztőségének joga van meghatározni, hogy milyen hirdetéseket, tartalmakat NEM akarnak leadni, mert azt ellentétesnek találják az általuk vallott értékekkel.

Ha valaki ezt a jogot tőlük elvitatná, az maga tesz a sajtószabadság ellen.

azigaziraptor 2019.07.17. 20:43:23

Még nincs megállítva?
Bassza meg!

nincs1itt 2019.07.17. 21:28:03

ashwood ór, első lépésben tisztába kellene jönni, von der leyen asszony személyével. a bundeswehr-nél pezsgőt bontottak, távozásának hírére, de már nem annyira vidámak, mert megkapták a következő párt katonát: Annegret Kramp-Karrenbauer személyében, aki legalább annyira nem ért semmihez, mint elődje az eu legújabb vezetője, ezért gátlástalanul végrehajt bármit, amit a párttól utasításba kap...
von der leyen mint az eu vezetője, érdekes lesz!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.17. 21:49:49

@nincs1itt:
"de már nem annyira vidámak, mert megkapták a következő párt katonát"
A Bundeswehr 1955-óta nem örülhet a vezetőinek és ez sajátos okok miatt így van jól. Van der Leyen asszony pedig kiváló vezetője lesz az úniónak, hiszen lehet mutogatni, nincs isiásza, valamint nem tör rá a semmiből az electric boogie. Magyar szempontból is megfelelő, hiszen termetéből kifolyólag könnyebb lesz a Zorbánnak hárítani a tradícionális diktátorozós pofont a következő találkozón!!

morpho 2019.07.17. 22:12:46

@Veszéjben a lyogállamiság !: "Leyen egyértelműen különbséget akar tenni,menekültek és gazdasági bevéndorlók között"

Nagyon helyesen teszi, szemben Orbán Viktorral, aki évek óta összemossa őket.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.07.17. 22:50:05

@GNDL: Eddig épphogy mindenkit menekültnek tekintettek aki beesett Olaszországon vagy a Balkánon keresztül.Gyakorlatilag nem foglalkoztak különösebben azzal,hogy honnan jött.Ebben lesz lényeges különbség.
Leyen pedig megígért mindenkinek mindent megválasztása érdekében.Tett olyan kijelentéseket,amelyek a baloldal számára kedvesek.
Megválsdztásában az a nagyszerű,hogy vége a szocdem-néppárti konszenzusnak az EP-ben,a megválasztott bizottsági elnök ellen foglalt állást az s&d frakció..:).Az már csak hab a tortán,hogy a lezajlott történések tovább erodálják Merkelt,meggyorsítva az új kancellár eljövetelét,valamint hogy a hazai baloldal számára legkedvesebb irritáló stílusú Thimmermans helyett egy sokkal kevéssé konfrontatív stílusú bizottsági elnököt sikerült megszavazni..

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.07.17. 22:56:55

@morpho: Hogy jobban értsd: el lehet felejteni a migránsvízumot,vagyis azt az enszes baromságot,hogy alapvető emberi jog a bemigrálás.Ezen idióta elképzelés megvalósulása esetén lényegtelenné válna a menekültek és gazdasági bevándorlók közti különbségtétel..

morpho 2019.07.17. 23:32:51

@Veszéjben a lyogállamiság !: Na akkor próbáljuk meg még egyszer: ""Leyen egyértelműen különbséget akar tenni,menekültek és gazdasági bevéndorlók között"

Nagyon helyesen teszi, szemben Orbán Viktorral, aki évek óta összemossa őket.

morpho 2019.07.17. 23:33:59

@Veszéjben a lyogállamiság !: Viszont a "bemigrálás" jó! :)) Az meg van véve! :)

Kis lépés Orbánnak, oriási szopás a lipsiknek. 2019.07.18. 04:04:39

"Mikor állítjuk meg Brüsszelt újra?"

Azzal hogy Orban kirugta, a ket libbant jeloltet, mar meg is allitotta. Megint az tortent es ugy tortent, ahogy Orban eltervezte.

György Csaba Nagy 2019.07.18. 09:54:51

@R.V.J.: Az emanáció latin szó jelentése: kiáramlás, kifolyás, kiömlés, kiszivárgás.
Emancipáció: egyenjogúság.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.07.18. 10:17:09

@György Csaba Nagy: Te humor ellen be lettél oltva? Pont úgy veszed komolyan, mint a Gergely–Müller-számlálót...

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.18. 10:17:19

Kis lépés a Trump elleni harcban, de óriási fenyegetés a Zorbáni rezsim ellen!!!

Igaz csak a Demokraták belsö árulása, miatt de elbukott az impeachment az USÁ-ban. A Justice Demokraták azonban nem adják fel!!!
Ne adjuk fel mi se!!! Van már annyi fideszárva a parlamentben hogy érdemes legyen beadni egy ilyen indítványt!!!
#momentum #bizalmatlansag

index.hu/kulfold/2019/07/18/impeachment_donald_trump_leszavaztak_bizalmatlansagi_inditvanyt/

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.07.18. 10:31:40

@morpho: Most akkor papagájként fogod ismételgetni önmagad?
Próbáld felgogni ,hogy a menekültek és gazdasági bevándorkók köuti különbségtétel a migránsvízummal szembeni állásfoglalás..

György Csaba Nagy 2019.07.18. 10:32:41

@Szergej Szergejevics Szergejev: A tudatlanság nem keverhető a humorral. Ez a kommentelő negyedik elírása rövid időn belül, nem homorizálásból és nem véletlenül. Aki nem tud arabusul...

ZX 2019.07.18. 10:40:21

@Veszéjben a lyogállamiság !: Hahhha Bírom, amikor a fideszes marhák próbálnak valami szalmaszálba kapaszkodni, mert hát azt mégse mondhatják a Kedves Vezetőjükről, hogy egy elmeháborobodott barom aki olyan gyorsan változtatja a véleményét és az elveit ahogy a ventilátorom pörög.

alöksz róz 2019.07.18. 11:05:50

@Szergej Szergejevics Szergejev: hagyd már, mindketten élvezik.
ne rontsd el az örömüket, legyél egy kicsit toleránsabb, liberálisabb :-)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.18. 11:28:57

@György Csaba Nagy:
"Aki nem tud arabusul..."

Oktalan kötözködésedre egy idézettel válaszolnék:

"Nekem noch dazu imponál, ahogy te itt Denis Diderot szellemiségében exponálod magad..."

/TGM/

György Csaba Nagy 2019.07.18. 12:08:26

@R.V.J.: Tény, pár nap alatt 4 olyan idegen szót írtál le, ami mást jelent, mint ami mondataidba illett. Hogy ne égesd magad ezzel, javasoltam egy módszert. Ezt a segítő szándékot félreérteni, ezen megsértődni egészséges szemlélettel nem lehet.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.18. 12:18:34

@György Csaba Nagy:
"Hogy ne égesd magad"

Maradjunk annyiban, hogy te már nem beszéled a fiatal értelmiségiek nyelvét.

Villámhír:
Orbán a Wizz Airt reklámozza, tehát a rezsim hostile takeover-je már a spájzban van!!

index.hu/belfold/2019/07/18/orban_fapadossal_repult_milanoba/

morpho 2019.07.18. 12:38:20

@Veszéjben a lyogállamiság !: Majd ha válaszolsz, abbahagyom. Addig próbáljuk meg még egyszer: ""Leyen egyértelműen különbséget akar tenni,menekültek és gazdasági bevéndorlók között"

Nagyon helyesen teszi, szemben Orbán Viktorral, aki évek óta összemossa őket.

György Csaba Nagy 2019.07.18. 12:38:39

@R.V.J.: Meglehet, de az biztos, hogy válogatás nélkül nem is emanálom őket.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.18. 13:05:44

@György Csaba Nagy:
Jó lenne ha témában is vitatkoznál, nem csak ad hominem támadnál!!
Diplomás nőként zokonveszem, ahogy sovinisztikus attitűddel próbálod megkérdőjelezni spirituális képességeimet!!!

György Csaba Nagy 2019.07.18. 13:34:48

@R.V.J.: Volt arra is példa, de mire mentél vele: lesovinisztázol. Ezek után kérdéses értelmiségi léted.

Gábris szomszéd 2019.07.18. 13:50:01

Nem adok fél évet és Ursula lesz majd Ondó elvtárs plakátjain, aki sorosgyuri kottájából játszva sértegeti a magyarokat. :)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.18. 14:00:16

@György Csaba Nagy:
"kérdéses értelmiségi léted." =soviniszta

Egyébként meg ki vagy te, hogy bármit is megkérdőjelezz Alex Trebek??

Aki ezt a poént nem érti az nem értelmiségi.

György Csaba Nagy 2019.07.18. 14:20:24

@R.V.J.: Csak egy ember vagyok, ítélőképességgel és arra alapozott véleménnyel. Rám adott minősítésed szerint ez nálad hiányzik. De ez innen már nem közérdekű. Göre Gábor pedig humorosabb.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.18. 14:48:11

@György Csaba Nagy:
"Csak egy ember vagyok"

Megindító a szerénységed!

Göre Gábort nem ismerem. A beat korszak humoristái közül csak Maksa Zoltánt ismerem, őt viszon kifejezetten utálom.

taga_20 2019.07.18. 18:02:59

@Gábris szomszéd: haver, szerintem december 6.-án már ursula lesz a krampusz a fityeszmaffia szerint:))

taga_20 2019.07.18. 19:47:38

@R.V.J.: én meg aszt hittem, hogy maksa zoltán és ihos józsi a mentoraid, me olyan humoros vagy, mint ők.

jó, ők még egy kicsit jobbak, de van benned fantázia:))))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.18. 20:11:53

@taga_20:
Ne okold magad, a szüleidnek másféle iskolákba kellet volna beíratnia téged, hogy értsd amiről az értelmiségiek itt beszélgetnek.

Majd ha a B1 a sortőtávról meg a vetésforgóról ír, akkor majd az elemedben leszel!!

Lecserélhetnéd már az avatarod erre az újabb képedre

www.peppertop.com/blog/wp-content/uploads/2009/12/farmer_1024.jpg

taga_20 2019.07.18. 20:19:38

@R.V.J.: szerintem nálad még sasjóskabácsi is jobb:)

ember, nevetséges amit itt művelsz. a belem kifordul a sok gerinctelen hülyeségedtől.

te olyan értelmiségi lehetsz, mint géefgé vagy takarómisi!

na, inkább szopkodt a csútigazdád faszát!

alöksz róz 2019.07.18. 20:22:48

@taga_20: "szerintem nálad még sasjóskabácsi is jobb:)" - kizárt dolog.
nacsa talán? :D

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.18. 20:30:50

@taga_20:
Má' majdnem sikerült megsértened!!!

Legalább ebben a kommentedben nem akartad a szegény arab menekültfiúkat megerőszakolni!!

taga_20 2019.07.18. 20:53:27

@R.V.J.:

"Legalább ebben a kommentedben nem akartad a szegény arab menekültfiúkat megerőszakolni!!"

ez mi, hogy? eszednél vagy?

alöksz róz 2019.07.18. 23:33:23

@taga_20: hujuj, vigyázzunk, a gyalázkodó taga még perel a végén :D

alöksz róz 2019.07.18. 23:34:46

gyorsan töröld, grabowszki :D

Vitéz Nagyuram 2019.07.19. 07:36:48

Kapcsolódó czikkecske:

" Nézzék meg ezeket a pofákat! Jól nézzék meg őket!
Brüsszelben az ellenzék megalakította a maga kis ellenzéki kerekasztalát. Mi csak hazaárulók kerekasztalának hívjuk, ugyanis tevékenységükben a hazaárulás lesz az alap. "

mindenszo.hu/es-akkor-megalakult-a-hazaarulok-kerekasztala-brusszelben/

Minden ballib bérretteg 2019.07.19. 08:39:08

Szeretem mikor ennyirebeszopatják magukat a hazudozó ballib hírhamisítók.. :DDD

index.hu/kulfold/2019/07/18/ursula_von_der_leyen/
Ursula von der Leyen: Meg kell hallgatnunk Magyarországot és Lengyelországot is
...
Muszáj kimenteni a Földközi-tengeren bajba jutottakat, de ez nem jelenti azt, hogy automatikusan Európába kell hozni őket, és szintén muszáj következetesen fellépni azok ellen az okok ellen, amelyek miatt a tengerre kerülnek, és ide sorolja az útjukat szervező bűnözőket is. "Biztosított külső határokra van szükség, és a dublini menekültügyi rendszer közös betartására, hogy a schengeni övezet működni tudjon, és a belső határok nyitva maradjanak"
...
A karrierje elején tett kijelentésről, miszerint Európai Egyesült Államokról álmodik, a politikus a Süddeutsche Zeitungnak azt mondta, hogy ez az álom azóta érettebb és realistább lett. "Az Európai Unióban a sokszínűség egysége uralkodik, és ez nem föderalizmus, és ez a helyes út" - mondta.

nincs1itt 2019.07.19. 14:45:53

@morpho: nézzük csak fordítva ezt a kérdést! mert 2015 tájékán, merkel és az osztrákok(ők azóta 181,5°-t fordultak) minden gazdasági migránst, háborús menekültnek tekintettek. az igaz, így 4 év távolából és tapasztalataiból okulva szeretnék végre elkülöníteni ezt a két csoportot. mert bizony az összes statisztikai trükközés ellenére a hibahatáron kívül esik azon illegális migránsok(mindegy, hogy gazdasági vagy más okból teszik) száma akik hasznos tagjaivá váltak a pl. a német társadalomnak.
illetve akik azzá váltak, azok nem a zöldhatáron, okmányok nélkül érkeztek...

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.07.19. 18:27:13

@ZX: Vajon mit csinál most Thimmermans ,hallva Leyen békülékenyebb hangvételét a v4-gyel kapcsolatban?
Veled együtt őrjöng?:)

látjátok feleim szümtükkel 2019.07.20. 09:37:38

Ki az a hülye, aki nem tudja, hogy eddig is különbséget tettek a nemzetközi jogban a menekültek, és a gazdasági bevándorlók közt? Ez nem új találmány.

Majd az Ursula eldönti, hogy aki menekült szeretne lenni, az még sem az, hanem gazdasági bevándorló, mint ahogy Orbán is bevándoroltatott ide több, mint 20 ezer gazdasági menekültet ( pl. a Gruevszkit is, mert ugyé neki miért is kellett volna egy európai jogállamból menekülni, Ja, a jogerős börtönbüntetése elől ?) , sok zsozsóért. Ki is látta ennek a hasznát? Hát a tatyósok. ;D

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.07.20. 10:37:14

@látjátok feleim szümtükkel: Az Ensz legújabb agymenése épp azt célozza,hogy ne legyen értelme ennek a különbségtételnek,hanem alapvető emberi joggá váljon a migráció,egy másik ország területére való behatolás.Erre rímel az EU-s ballibsik migrációs vízum ötlete,amelyet még a választás előtt próbáltak áterőltetni..
süti beállítások módosítása