B1 blogcsalád



A múlt árnyai Zuglóból

2019. június 22. - b1 blog

Az előválasztás nagy előnye, hogy végre felpezsdül az ellenzéki politikai élet. Érdemi viták alakulnak ki, a jelölteket szemmel láthatóan inspirálja a verseny. Vége az apátiának, felcsillan a remény a változásra. Olyan dolgokról esik szó, amelyek fontosak az embereknek. S nyilván azok a sorok, amelyek az előválasztási pontokon állnak szintén ösztönzőleg hatnak a jelöltekre.

Végre lehet választani – ezt nevezzük demokráciának.

eeovalasztas_kerpel_karacsony_kalman.jpg

Azok, akik a tűző napon hajlandóak sorokat állni, hogy leadhassák voksukat nyilván alaposan végiggondolják, kire szavaznak most.

Érvek és ellenérvek sorakoznak. Például a tapasztalat kérdése. A jelöltek között akad olyan (Karácsony Gergely), aki már komoly gyakorlatot szerzett a városvezetésben. És olyan is (Kálmán Olga és Kerpel-Fronius Gábor), aki kezdő ebben a műfajban.

A tapasztalat nyilván meglehetősen fontos érv valaki mellett, de nem minden. A rendszerváltás óta igazán sikeres és sokszor újraválasztott polgármesterek, mint Demszky Gábor, Márki-Zay Péter vagy Botka László mind mind kezdőként vették át városuk irányítását, ha úgy tetszik, érdemi városvezetői tapasztalat nélkül. S meglehetősen hamar beletanultak és lettek elismert, többször újraválasztott politikusok. (Demszky például öt cikluson keresztül.)

Vegyünk még egy szempontot. Egy gyakorló polgármester nehezen kerüli el, hogy olyan ügyeket vegyenek elő – olykor joggal, máskor pusztán csak karaktergyilkosságból – amelyek kínosak lehetnek rá nézve.

Patkányinvázió Budapesten? Új cég kapott megbízást a rágcsálóirtásra, megfelelő referenciák nélkül? Kínos ügy, különösen, ha kiderül, az is megszavazta ezt az előterjesztést, aki most már látja mindennek a hátulütőit. (Karácsony.)

Vagy itt van a Pillangó park felújítása.   A fakivágás a fideszes rombolás egyik fontos jelképévé vált. S erre a zuglói Pillangó parkban a parkfelújítás a tervek szerint fakivágással indult. A fák egy részét azért kellett kivágni, mert túl közel ültették őket egymáshoz a szakemberek szerint, ez még rendben is van, de hogy azért kelljen fákat kivágni, mert szélesítik a parkban az utat, az sajnos már nehezem magyarázható. Kínos.

Az pedig már csak a ráadás, hogy a közel félmilliárdos munkára olyan feltételekkel írtak ki közbeszerzést, hogy azt nagyon más cég nem nyerhette el, mint az, amelyik jelentős mértékben részesült mindig is a zuglói közpénzekből.

Az sem éppen erősíti karácsony imázsát, hogy a kerület pénzügyi gondjait – van neki bőven – azzal próbálta enyhíteni, hogy a zuglói szakrendelőtől vontak volna el 200 millió forintot.

Miközben ugye az egészségügy lezüllesztése, a pénzek kivonása, teljes joggal, az egyik fő vád a Fidesz ellen.

És biztos akadnak  még ilyenek.

A „kezdő” jelöltek előnye a kampányban kétségtelenül az, hogy az ő múltjukból nem lehet efféle kínos dolgokat előhúzni. S talán az is, hogy ha van eszük – és úgy fest, hogy van – akkor képesek elődeik hibáiból okulni.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9414906486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábris szomszéd 2019.06.23. 14:01:01

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Mit jelent, hogy a Mészáros-, Szíjj-, Tiborcz- és Aczél-ernyő alatt működő „nemzeti nagytőkések” 10-20 (egy-egy évben akár 30) százalékos bevételarányos nyereséget érnek el, miközben az építőipar egyéb aktorainál legfeljebb 2-5 százalékos a profitráta? – tudakoltuk néhány hete Nagy Zoltántól. A Gazdasági Versenyhivatal exelnöke szerint „az ilyesfajta adatok önmagukban bizonyítják a – tényleges verseny hiányából fakadó – monopoljáradék létét, és ezzel indirekt módon a rendszerszintű korrupciót is”. Mi az, hogy rendszerszintű korrupció? „Amikor az állami csúcsirányítók és a közbeszerzések legfőbb nyertesei lényegében egy tulajdonosi körként működnek, és mindenkit eltakarítanak, akik blokkolják az ügymenetet” – ez szintén Nagy Zoltán definíciója.

S ha ehhez bárki hozzáolvassa Tóth István János elemzését a G7 gazdasági portálról, további megerősítést kaphat korrupcióügyben – szintén a tények világából. Odaát ez a címe a szerző hatodik ábrájának: „A nettó szerződéses árak átlagosan mennyivel haladták meg a becsült értéket egyes építőipari cégek által nyert tendereknél 2017-2018-ban?”. Azaz:
A tervezett árhoz képest mennyivel lett drágább egy-egy munka, amikor a hatalom barátai nyerték a közbeszerzéseket? Lássunk csodát: itt is Mészáros Lőrinc a csúcstartó a maga 11 százalékos többletével, a második pedig a Tiborcz Istvánnal üzleti koalícióban működő West Hungária Bau Kft.!"

www.valaszonline.hu/2019/06/04/meszaros-tiborcz-szijj-2018-merleg/

Gábris szomszéd 2019.06.23. 14:04:01

OFF

A magyar gazdaság újabb szektora kerül külföldi befolyás alá

"A kormány azonban keményen megfizetett az ázsiai multik idecsábításéért: a koreai SK Innovation csak az első ütemre 8 milliárd forint vissza nem térítendő támogatást kapott, a szintén koreai Doosan 4,7 milliárdot, a japán GY Yuasa közel félmilliárdot. Természetesen az idetelepülő vállalatok magyar munkavállalókat és beszállítókat (is) fognak alkalmazni, de ez nem változtat a tényen, hogy a kormányzati lózungokkal ellentétben a gazdaság újabb teljes szektora kerül külföldi befolyás alá."

hvg.hu/gazdasag/201925__akkumulatorgyartas__elektromobilitas__azsiai_befektetesek__keleti_toltes

ON

taga20 2019.06.23. 14:05:34

@Gábris szomszéd:

"Időnként már én érzem kínosnak, ahogy ezeket a derék fideszes választókat szarba sem veszik a bálványaik, egyszerűen félkegyelműeknek nézik őket, akiknek bármit be lehet adni. Hogy 10 éve azzal etetik őket, hogy bármi történik, azt Orbán akarta úgy." :)"

haver, nekem ezekről a fityeszesjobbágyokról, ez a reklám ugrik be:)))

www.youtube.com/watch?v=SeYcT6wUTc0

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.23. 15:41:22

@Hungry horse: "trágár ballibbant"

Hiába vergőcc. Amíg engem, a jobboldali konzervatívot lelippsiznek a hazaáruló bolsevik fideSSesek, addig ti nekem csak fideSSfasszopók vagytok. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.23. 15:42:17

@Hungry horse: "a dmeokratikus választás és a szavazás egyéni műfaj"

Na igen, de Magyarország nem demokrácia, a fideSS rendszeresen elcsalja a választásokat.

Hungry horse 2019.06.23. 16:08:35

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Ezt dumald meg a ballibbanf ellenzeki pártokkal, a komisszárokkal, akik kaseroltak a valasztásokat és a bukásotokat is.
Nekem hiába pampogsz.
A lényeg az, hiába trágarkodtok, hazudoztok, az országos választásokat stabilan, monoton módon bukjátok 2006 ősze óta.
Ilyen az, amikor a fagyi visszanyal. Nektek.

taga20 2019.06.23. 16:10:25

@Hungry horse: PESTIKURVÁKKAL VAGÁNYKODSZ fityeszretek?:)))))))

eszednél vagy te fogyatékos állat?!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.23. 16:20:37

@Hungry horse: "trágarkodtok"

Még mindig azon vergőcc fideSSfasszopó, hogy visszanyalt a fagyi? :))

Szerintem engedd el, hiába sajnáltatod magad, mi csak kiröhögünk. :))

"bukjátok 2006 ősze óta"

A 2014-es és 2018-as választásokon el se indult az MDF, mert addigra már feloszlott, szétverte a hazaáruló bolsevik geci gazdád.

Kádár stabilan 98%-ot kapott minden választáson, a gazdád meg valami 50%-os eredményt képes csak felmutatni sokkal több lopott pénzből. A geci ellen 20 milliárdból egy üres öltöny is nyerne.

Hungry horse 2019.06.23. 16:21:50

@taga20: összekeversz az ávóslotyó anyáddal trágár fattyú.

Hungry horse 2019.06.23. 16:23:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ha neked csermanek prroletárdiktatúrája azonos a mai köztársasággal, akkor hülyébb vagy, mint gondoltam.
Kérdezd a trágár tagát, az apja ávós, az anykja ávóslotyó, majd elmeséli mi a különbség a mai és az akkori rendszer között.
Addig is ne hirdesd a téveszméidet, mert hülyébbnek látszol, mint amilyen vagy.

taga20 2019.06.23. 16:27:35

@Hungry horse: senkivel nem keverlek, te szargerincű fityeszjobbágy!

beleszállsz mindenkibe pároslábbal, ha meg valaki beleveri a saját szarodba a pofádat, akkor itt sírsz, mint egy fürdőskurva!

mennyé sírni bájerzsocához, vagy ehhez a fogyatékos bedéhez!:)))))

Hungry horse 2019.06.23. 16:28:58

@taga20: ne hazudozz ávósfattyú, ez alatt a blog alatt is te ugattál nekem, nem én neked.
Kukkold vissza majom, ha képes vagy rá!

Gábris szomszéd 2019.06.23. 16:30:38

@taga20: Csak neked :)

Melyik a legmagyarabb hír?

1. Velencei-tónak hátat fordító padsor
2. Monori vonat, melyről lelécelt a mozdonyvezető és a kalauz menet közben
3. Schmidt Mária szerint Soros nem is zsidó
4. Alagutba be nem férő vadonatúj méregdrága emeletes vonatok
5. MTA-s szexbarlang

:))) Tessek szavazni!

taga20 2019.06.23. 16:49:10

@Gábris szomszéd: és bazdmeg, ez csak ezen a héten történt!

az általad utált gyurcsány érában fél év alatt történt ennyi szemétség.

ja és én erre szavazok ártu, bocs:)

444.hu/2019/06/21/itt-a-kormany-magyarazata-a-rezsi-miatt-nem-szavaztak-meg-az-unios-klimacelt

taga20 2019.06.23. 16:50:52

@Hungry horse: munkásőr, anyádat lotyózd le, ha egyáltalán ismered fattyú!

Hungry horse 2019.06.23. 16:58:38

@taga20: ne hazudozz ilyen primitíven és ne keverj össze az ávóslotyó anyáddal te perverz trágár fattyú.

Gábris szomszéd 2019.06.23. 19:17:57

@taga20: Remélem a geci és bandája ugyanígy jár majd Budapesten és a nagyobb városokban. :)

Az ellenzék legyőzte Erdoğan jelöltjét a megismételt isztambuli választáson. Az AKP polgármesterjelöltje már elismerte vereségét. Nagyobb lett a különbség, mint márciusban.

index.hu/kulfold/2019/06/23/torokorszag_erdogan_isztambul_imamoglu_yldirim_valasztas_polgarmester_ellenzek/

Fülig José 2019.06.23. 19:42:09

@Gábris szomszéd: a nyomorult csúti lótolvajt is ugyanúgy le fogjuk húzni a klotyón mint a féldebil erdogan haverját. de figyeld meg: addigra az ilyen éheslófasz- féle degenerált retkek ősellenzékiek lesznek...

6.Lenin 2019.06.23. 19:54:58

@Gábris szomszéd:

"Az ellenzék nagy gazdasági lehetőséghez juthat az isztambuli pénzcsapok feletti kontroll átvételével, miközben mind az AKP üzleti élet feletti befolyása, mind a pártfinanszírozási csatornái szűkülhetnek."

Mi is fog akkor változni?

Hungry horse 2019.06.23. 20:13:34

@Fülig José: álmodozz csak eszement trágár barom.
Addig én jókat nevetek rajtatok:
www.kozvelemenykutatok.hu

Húzzatok bele!

Fülig José 2019.06.23. 20:22:15

@Hungry horse: nézőpont? századvég?! muhahaha...
te szerencsétlen elmeroggyant, te.
1ébként ki szólított téged, te tóger?! a csukám talpára ragadt száraz kutyaszar különb mint te, nem gondolod, hogy vitára (vagy bármire, a kötélen kívül..) méltó vagy..?

Hungry horse 2019.06.23. 20:26:22

@Fülig José: ez itt nem "vita", hanem a zindex blogszférájának eg különlegesen mély pöcegödre, ahol a hozzád hasonlóan trágár, buta vagy és vak seggfejek járnak pofonért.

Ha tudnál olvasni, nem lennél elmeroggyant trágát barom, akkor ezt találtad volna ott:
kozvelemenykutatok.hu/workflow/

De ne zavartasd magadat, hazudozz, trágárkodj tovább, jól szórakozok rajtatok.
Majd reggelre traga levált, addig te álld a sarat szararc!

Fülig José 2019.06.23. 20:30:16

@Hungry horse: áááá! rájöttem! te egy random szógenerátor vagy, sajnos az 1.0 vezrzió, amit még nem igazán lehetett érteni... de a PÁRTnak már csak erre fussa, a többit ellopták. erről szól a bejegyzés. na töröltelek.

Hungry horse 2019.06.23. 20:40:43

@Fülig José: te csak ne zavartasd magadat, hazudozz, trágárkodj tovább, jól szórakozok rajtatok.
Majd reggelre traga levált, addig te álld a sarat szararc, ne menekülj, ésszel hazudj, ne ilyen primitíven!

taga_20 2019.06.23. 20:46:03

@Hungry horse: fityesznyomorék! rólad és a többi fityeszszarról mindig ez jut eszembe.

i.imgur.com/58w4HgC.jpg

taga_20 2019.06.23. 20:54:49

@Hungry horse: kicsit keményebben kellett volna zsidóznod kis nyílasgeci, me ez így lepkefing volt részedről!:)))))))))))

Magyar Gábor6817 2019.06.23. 21:21:39

Karácsony full alkalmatlan; nem attól jó egy polgi mert biciglivel jár dolgozni. Kiszel Tündének is több karizmája van mint Gergelyünknek

Hungry horse 2019.06.23. 21:47:44

@taga_20: itt egyedül te zsidóztál ávósfattyú, én mesügéztem. Felénk így becézik a magadfajta agyhalottakat.
De ne zavarjon, ez enyhe, eufémisztikus kifejezés a sötét, trágár fajtádra.

FCUK5 2019.06.23. 23:20:31

vasárnap estig kb 35 ezer ember szavazott az előválasztáson. ez kb azt jelenti, hogy nagyjából 50 ezer lesz szerdáig, ami, ha azt vesszük, hogy több mint 1 millió választópolgár él Budapesten, nagyjából a lófasszal egyenlő. viszont, ha azt nézzük, hogy legalább egymillió ember nem fog szavazni egyik jelöltre sem, egyértelmű választás :):):)

egyébként az hogy van, hogy a b1 beállt KO mögé?

Gábris szomszéd 2019.06.24. 07:23:28

@FCUK5: Ne csüggedj, ősszel sokan elmennek majd a geczi gazdid ellen szavazni, főleg Budapesten. :)

Minden ballib bérretteg 2019.06.24. 08:42:16

Zuglóról cikket írni, úgy hogy a Karácsony féle parkolási mutyi megemlítésre se kerül, az nagy szervilizmusra utal.

rallus 2019.06.24. 09:09:26

Sokkal jobb volt a B1 amíg szelestey akasztott hasba bennünket reggelenként és Magyarország Orbánnal együtt történő várható bukásán vigyoroghattunk délig...
Most meg ezek a jelentéktelen csatornaügyek....

Nincs közöttünk csicska 2019.06.24. 09:13:57

meg jobb lenne, ha valakit erdekelne a jeloltek vitaja, azokon kivul, akik eddig is az ellenzekre szavaztak...

Nincs közöttünk csicska 2019.06.24. 09:20:12

@Gábris szomszéd: "Mit jelent, hogy a Mészáros-, Szíjj-, Tiborcz- és Aczél-ernyő alatt működő „nemzeti nagytőkések” 10-20 (egy-egy évben akár 30) százalékos bevételarányos nyereséget érnek el, miközben az építőipar egyéb aktorainál legfeljebb 2-5 százalékos a profitráta?"

- libbbant matekkkal mindent ki lehet szamolni, meg az ellenkezojet is

De honnan a fentti hipotezis, gondolom a seggetekbol vannak a szamok.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.24. 10:00:43

@Nincs közöttünk csicska: "meg jobb lenne, ha valakit erdekelne a jeloltek vitaja, azokon kivul, akik eddig is az ellenzekre szavaztak..."

Ezt nem értem. Egy fideSSfasszopót miért érdekelné, hogy a jelölt-jelöltek között mi a különbség? Úgyse szavaz az előválasztáson.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.24. 10:09:43

@MOTHERFCUK5: "legalább egymillió ember nem fog szavazni"

Azt mondod, fideSSfasszopó, hogy Tarlós illegitim? Több mint egymillió budapesti nem szavazott rá. Ezért ma nem kapsz fizetést Kubatovtól. :))

"2006 óta folyamatosan csökkennek a Tarlósra adott szavazatok. 2006-ban 349 412 szavazattal lett második Demszky mögött, 2010-ben ennél kevesebb szavazattal nyert (321 908) nyert. Most messze nem ment 300 ezer fölé, 290 676 lett a vége. Arányaiban is négy százalékkal kevesebb szavazatot kapott, mint 2010-ben."

444.hu/2014/10/12/hany-szavazat-kell-a-fopolgarmesterseghez

body_andras 2019.06.24. 10:11:28

Csak mert újraválasztották, nem lehet röhögés nélkül leírni, hogy "Demszky ELISMERT"; remélem kemény buli volt nálatok a szerkesztőségben.
Az ötszörös (vagy mittudomén, hányszoros) újraválasztás nem a polgármesteri pályafutásának dicsérete, hanem a szavazókat minősíti.
Még jó, hogy akik 20 évig szavazatukkal elvágták Budapestet a fejlődéstől, most hirtelen meg akarják menteni. Nyerjen csak most imádott Karácsonyotok, 2022-ben olyan 60%-ot szerez a Fidesz hogy a fal adja a másikat.

body_andras 2019.06.24. 10:13:09

@Gábris szomszéd: Hát még jó hogy a szexbarlang! :)

Minden ballib bérretteg 2019.06.24. 10:48:18

"Végre lehet választani – ezt nevezzük demokráciának."

Pontosan. A ballib elkúrókat csak a B1 nevű agyhalott bagázsnak a Gyurcsnyista törzsközönsége választja. Legyen az Karácsony vagy Kálmán Olga.
Ezért nyer a Fidesz, és szopik a ballib oldal évek óta.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.24. 10:59:59

@Minden ballib bérretteg: "a B1 nevű agyhalott bagázsnak a Gyurcsnyista törzsközönsége választja."

És miért sajnálod tőlük azt a kis örömöt, hogy 8 éve először demokratikus választáson vegyenek részt, amit (remélhetőleg) nem csal el a fideSS.

6.Lenin 2019.06.24. 11:14:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Amíg él a (hamis) remény, hogy akár győzhettek is, addig minden választás demokratikus, nektek. A pofára esés után jön a szöveg, hogy csaltak. Balfaszok vagytok ez a helyzet.

Minden ballib bérretteg 2019.06.24. 11:49:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A demokratikus választás definíciója a ballibeknél, hogy az elkúrók nyernek.

Egészen hozzászoktunk már, és sokat röhögök mikor a ballib szopást, csalásként dolgozza fel a csepp agyad, mert máskülönben észrevennéd, hogy egy szarkupac ballib hazaáruló bandának kampányolsz, akit a magyarok mélyen megvetnek.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.24. 11:51:13

@Minden ballib bérretteg: "A demokratikus választás definíciója a ballibeknél"

Pff. Ebben nem tudok segíteni, egy ballibet se ismerek.

Pop40 2019.06.24. 13:01:43

@Mercurius Veridictus:

"Kontárok nem tudnak érdemi vitát folytatni."

De nem ám.
Fut is a tolvaj Geci meg a teljes sleppje a vita elől évek óta.
A gyáva Geci még Timmermans ellen sem mert kiállni, pedig nonstop róla hazudozott a kampányban. :-)

Pop40 2019.06.24. 13:03:52

A poszthoz: teszek rá, melyik jelölt nyer. A Momentumos csóka tűnik a legjobbnak, de simán jöhet KariG vagy Olga is.

Lényeg, hogy egyetlen jelöltként induljon a tolvaj fideszes patkánycsorda ellen.

nemecsekerno_007 2019.06.24. 13:46:52

"Olyan hülyeségeket még életemben nem hallottam"
Tarlós István

Hát kb. ennyit erről a politikai pr akcióról...

Pop40 2019.06.24. 13:54:46

@nemecsekerno_007:

Tarlós elvtárs miatt tényleg nem kell már aggódnod.
Már nem sokáig nyomja a sületlenségeit.

Minden ballib bérretteg 2019.06.24. 14:02:23

@Pop40:

Azért nagyne kenődj majd el, ha Tarlós lemossa a ballib seggnyalókat és jelöltjeiket, ahogyan azt már megszokhattuk.. :DDD

nemecsekerno_007 2019.06.24. 14:07:05

@Pop40: Meglátjuk.
Egyébként vállasszátok meg KariGerit akkor 2022-ben tuti a Fidesz 3/4! Muhahahaha

Pop40 2019.06.24. 14:11:31

@Minden ballib bérretteg:

Ez az, bolsi.
Nem lesznek jelöltjeIK.
Egy jelöltjük lesz.
Szóval a szokottnál is durvábban kell majd elcsalnotok a választást.

Pop40 2019.06.24. 14:19:20

@nemecsekerno_007:

22-ben a lótolvaj Geci meg a sleppje már sehol se lesz.
Az első válság elviszi őket, az meg bőven megjön addig. A tolvaj Geci maffiaállama kb 2 perc alatt dől össze, mihelyst nem tudnak az eus lóvén élősködni.

Nem lesz pénz pénzelni a sleppet, akik egymás után ugranak majd le a döglődő lóról, nem lesz pénz tömni a fideszes szennysajtót, ami lúgozza a vidéki tahó fideszes keménymag nem létező agyát - a gazdaságot meg ugye majd életben tartja Mészaros elvtárs. :D :D
Oktatást, tudományos életet, egészségügyet már mostanra is tönkrekúrtátok, ahhoz már válság se kell.

Ha a lótolvaj cigányod egyszer megbukik, légy erős, nem jön vissza soha többet.
Csak az a kérdés, hol döglik meg, a börtönben, a grazi elmegyógyintézetben, vagy egy moszkvai emigrációban.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.24. 15:18:57

@Hungry horse: Tényleg fura volt tőled ez a megvilágosodás!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.24. 15:32:32

@Hungry horse: Látom helyre kell hoznod az elszólásodat!:))

Hungry horse 2019.06.24. 16:42:29

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: szerintem teljesen normális.
8 év türelem mellé nem jár még 12, mint a takony demszkijnek.
Kuka.
Előbb-utóbb lesz valaki normálisabb, vagy ha nem, el lesz hajtva mind.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.24. 16:59:59

@Hungry horse sucker: "8 év türelem mellé nem jár még 12, mint a takony demszkijnek."

Az be is baszna. Tarlós már most szenilis, mi lesz vele 83 éves korában?

Demszkit is nehezen bírtuk ki, míg el lehetett végre zavarni, pedig az nem vágott ki minden fát.

FCUK5 2019.06.24. 18:16:51

@Gábris szomszéd: Orbán, mert gondolom, rá gondoltál, nem indul ősszel. ellene tehát nehezen. viszont Tarlós ellen meg egyelőre nincs jó jelölt, tehát balról is sokan őt fogják választani, mert ő a legjobb. vagy ő a legkisebb rossz, a végeredmény ugyanaz. erről ennyit.

Pop40 2019.06.25. 16:29:16

@FCUK5:

Idáig bűzlik a telefosott gatyád, bolsi :D

Hát persze. Az ep-választáson a fideszes csürhével bármiféle együttműködést mutató pártokat kegyetlenül megbüntető ellenzékiek ősszel hanyatt-homlok rohannak majd a fideszmaffia jelöltjeire szavazni, ugye így gondoltad? :D:D
Egyre többen vagyunk, akik leszavazunk egy sámlira is, ha az indul a fideszes csürhe ellen.

Meg mi ez a nyugtató duma, hogy "most nem a Geciről szavazunk"? :D
Nem bízol a Geci vajdád vonzerejében netán? :D Vagy csak magadat nyugtatgatod?
Kelleni is fog. Tarlós elvtársnak még 4 hónapja van, utána Bp-n jön a patkányirtás, takarodik a narancsbolsi söpredék - örökre.

FCUK5 2019.06.25. 17:39:07

@Pop40: szia taga, jó az új nicked.

azokra a büntető ellenzékiekre gondolsz, akik Pesten sem tudtak egyirányba szavazni? vagy kikre?

nekem úgy tűnik, hogy nem vagytok többen. legalábbis a választások ezt mutatják.

önkormányzati választás lesz, szerintetek itt nem a pártállás a fontos, hanem a személy maga. na, Tarlós ezért fog nyerni.

És még valami: Pesten vagy Tarlós nyer, vagy ti vesztetek, ez a két lehetőség van.

Pop40 2019.06.25. 18:34:23

@FCUK5:

Nem vagyok semmiféle taga, mellesleg annyira új a nickem, hogy bő 7 éves. Ez az egy nickem van, tudod, én nem magatokfajta fideszes bérkommentelő vagyok, akiknek személyenként minimum 10-20 nicken kell hazudoznotok, hogy többnek tűnjetek. :-)

Ne aggódj, ha egy jelölt lesz végre, az ellenzékiek meg fogják oldani az egy irányba szavazást :-))
Amiatt is kár aggódnod, hogy többségben lesznek e. A maffiád igencsak kevés helyen áll Bp-n 50% fölött.

"Pesten vagy Tarlós nyer, vagy ti vesztetek, ez a két lehetőség van."

Ezt a kapitális baromságot meg inkább rágcsáld még kicsit.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.06.25. 20:28:15

@Pop40: "Tarlós elvtársnak még 4 hónapja van, utána Bp-n jön a patkányirtás, takarodik a narancsbolsi söpredék - örökre."

Mwhahaha. Nagyon magabiztosnak tetszik lenni, lippsikém. Csak nehogy aztán nagy pofára esés lesz a vége. Május 26. előtt is nagy volt a pofátok, aztán a választás napján akkora sallert kaptatok, hogy a fal adta a másikat. Ősszel viszont jöhet az újabb zengő maflás, készítsétek rá az orcátokat.

mindenszo.hu/szegyen-2-millio-budapestibol-50-ezer-ember-szavazott-az-elovalasztason-ez-25/
mindenszo.hu/maris-osszeomlott-az-ellenzeki-elovalasztas-gyurcsanyek-csalassal-vadoljak-karacsonyt/
mindenszo.hu/egy-allampolgar-velemenye-kalman-olgara-a-kutyamat-sem-biznam/
mindenszo.hu/hivatalos-az-ellenzeki-igeretek-penzugyileg-es-jogilag-is-teljesithetetlenek/

Pop40 2019.06.26. 09:44:56

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Nem izgat a magyaroktól lopott közpénzből pénzelt fideszes szennysajtó hazudozása, bolsi. Meg se nyitok ilyen szart, ne fáradj a linkelgetéssel, nem érdekel.

Kétségkívül a tolvaj Geci gazdád rendkívül olajozottan tudja elcsalni a választásokat. Csak ezt "egy az egy ellen"- felállásnál kicsit nehezebb lesz összehoznia. :-)
Másfelől május 26-ot nem nagyon emlegetném a vajdád előtt se, nehogy dührohamot kapjon. Lefizetett közmunkások, szénné bírságolt ellenzék, mindenhonnan ömlő hírhamisító szennysajtó, stb, korlátlan ezermilliárdok kampányra, ehhez képest az ország fele úgy beintett a tolvaj cigányodnak, hogy öröm volt nézni. :-) (plusz persze eltakarította a kollaboráns pártjait is, mint pl lmp.)
A külföldet meg ne is emlegessük, ugye. Évekig pofáztátok, hogy majd most aztán a Geci lesz " Európa erős embere", ehhez képest egy perifériára bukott szarkupac, aki az eddig okádott néppárt f@szát kénytelen szopni, hogy a saját pártcsaládja (!) egyáltalán ne b@ssza ki, mint macskát szarni.
Takarítják már a cellát a vajdádnak, bolsi. Az első adandó alkalommal bele is kerül, kb 2 percre rá, mihelyst az eu elunja, hogy ellopjátok a pénzét, és beszünteti a fideszes vircsaftot.

Pop40 2019.06.26. 13:14:13

@6.Lenin:

1,5 millió síkhülye szavazó, ellenőrizetlen levélszavazatok, "kreatívan" a fideszmaffiához könyvelt ellenzéki szavazatok, buszoztatott (és 300-asával határmenti putrikba bejelentett) magyarul se tudó ukránok, vidéken ellenzéki szavazatszámlálók hiánya, leálló szerver, "ha nem ránk szavazol, nem lesz munkád"-megzsarolt láncszavaztatott stb közmunkások, átírt körzethatárok.
Megszállt fideszes maffiaállam, minden intézmény élén fideszes, fideszes Ász által agyonbírságolt ellenzék, megvont plakáthelyek, a komplett összevont ellenzéki büdzsé sokszorosából kampányoló fideszmaffia, netes felületeket kivéve szinte 100% fideszes propaganda mindenhol, "köz" tv-től ripostokig.

Ehhez képest a vajdád nagyon béna, a hasonlóan korrupt afrikai banánköztársaságokban az ott "kormányzó", fideszhez hasonszőrű maffiák simán kihoznak 80-90%-os győzelmeket is.

6.Lenin 2019.06.26. 13:23:09

@Pop40:

90-től nézd, ki hol állt akkor, hol áll most? Miért nem lehetett megállítani? Vagy miért alakult így?

Amit írtál, ilyen hülyeségekkel vered át saját magad? Ezt tényleg már csak a taga20, cicus, norvégbáró kaliberű..........ek tudják a csöpp agyukba befogadni.

Mellesleg, ha így folytatja az ellenzéknek nevezett barmok társasága, lesz még itt 80-90%-os Fidesz győzelem is. Bár én nem rajonganák érte. Jobb lenne 2 hasonló képességű tábor.

Pop40 2019.06.26. 15:23:51

@6.Lenin:

Ki hol állt 90-ben? Kit érdekel? 35 éve volt. Az akkori pártokból kb csak a fideszes csürhe létezik még, meg a szocik. Remélem, már egyik se sokáig.

Ja, hogy a tények nálad hülyeségek. Igazad is van, Mo tisztább demokrácia, mint Svédország, a fideszes horda abszolút tisztán kormányoz, a választáson mindenki egyenlő esélyekkel indul, ugyanannyi pénzből, a média kicsit se torz a fidesz felé, Polt, Domokos, Szájerné, stb vezette intézetek teljesen függetlenek, csalás meg nem volt ám tavaly egy deka se, dehogy.

Jót dumáltunk, kösz, hogy benéztél.
Next.

6.Lenin 2019.06.26. 16:04:24

@Pop40:

Szerencsétlen hülye.
Szar szembenézni a valósággal. Mindjárt gondoltam, hogy csak a pofád jár.

Pop40 2019.06.26. 16:08:35

@6.Lenin:

Igen, annyira megcáfoltad az érveimet, pontról pontra, hogy azzal nem tudok mit kezdeni, hülye komcsi.

6.Lenin 2019.06.26. 16:13:00

@Pop40:

Milyen érveket írtál te balfasz? írtam, hogy gondolkozzál el azon, hogy miért is alakult így a felállás 90 óta. Bonyolult lenne ez neked? Ha értenéd, nem írnál marhaságokat, mint eddig.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.26. 16:16:26

@6.Lenin: Ööö,mert lehet,hogy a fidesz az első kétharmad után bármit megtehet...?

Pop40 2019.06.26. 16:21:55

@6.Lenin:

Milyen 90 óta, bazdmeg? 2019 van.
A vajdád egyszer (1) megnyerte a kétharmadot, 2010-ben. Aztán utána tett róla, hogy meg is tartsa. No, nem jó kormányzással, hanem azzal, amit felsoroltam fenn.
Ott van tételesen taglalva, arról meg nem én tehetek, hogy te vagy olvasni nem tudsz, vagy szöveget értelmezni.

Ja, hogy neked azt mondták az eligazításon, hogy a Geci a töretlen népszerűsége miatt van még hatalmon? :D

6.Lenin 2019.06.26. 16:24:18

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: @Pop40:

Nem erőltetem tovább, látom hülyék vagytok a gondolkodáshoz.

Pop40 2019.06.26. 16:34:35

@6.Lenin:

Ja, ez lehet az ok. Meg az, hogy nem tudunk mit kezdeni a rengeteg érvvel, amit felsoroltál.

S még véletlenül se az, hogy ostoba fidesznyalonc balfaszként addig terjedsz, hogy vissza tudod böfögni a vajda aznap épp aktuális hazudozását, de a gondolkodás, pláne bármilyen érvvel történő cáfolat már nem a te asztalod. :-)

Bár mentségedre szóljon, amiket írtam, nálad sokkal értelmesebb embereknek is nehéz lenne cáfolnia. Nem véletlenül vált hosszútávfutóba a maffiacsürhéd minden tagja, ha kamerát lát.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.26. 16:35:06

@Pop40: XD

@6.Lenin: Mondja ezt az,aki '94-óta a viktorra szavaz!
Nincs több kérdésem!

6.Lenin 2019.06.26. 16:43:07

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Látod, én előre láttam, hogy ki lesz a befutó. Be is jött.
De ti még mindig nem értitek az összefüggést, nem is csodálkozom, hogy most, 2019-ben a bányászbéka seggébe meredtek bambán.

@Pop40:

Próbálok akkor egy 1xűbb kérdést feltenni neked: mi történt 2010-ben, és miért?
Bár kétlem, hogy értenél is belőle valamit is.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.26. 16:50:11

@6.Lenin: Lószart láttál te előre "papika"!
Nem látsz te előrébb az aznapi csirkefarhát adagodnál!
Ne lódíts,kisapám!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.26. 16:53:20

@6.Lenin: 2010-ben a maszop nem csalta el a választást,így nem tudták megakadályozni a fidesz kétharmadot.A többi meg már történelem.

6.Lenin 2019.06.26. 16:54:45

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Egy seggfejnek mit kéne magyaráznom? Mi volt 94-ben? Nyilván utána csak már lefelé megy az út, hiszen az is világos volt, hogy bukni fognak, ahogy 2002 után, 2010-ben is.
mit kell ezen sokat morfondírozni?

Pop40 2019.06.26. 17:10:57

@6.Lenin:

Faszikám, te tényleg végtelenül egyszerű vagy, (pedig nincs túl magasan a léc a fideszben) de teszek még egy kísérletet.

Fideszes sameszok állnak az Ász, ügyészség, bíróság, választási bizottság, stb élén? Igen/ nem?

Ugyanannyi pénzből kampányol a fideszes csürhe, mint az ellenzék? Igen/ nem?

Szénné bírságolja e a Domokos ex-fideszes vezette Ász az ellenzéket, miközben a fideszhez nem nyúl? Igen/ nem?

Van e lehetősége BÁRMIKOR bemenni az ellenzéknek a közmédiába, vagy kompletten ki van tiltva onnan annak ellenére, hogy az ország fele nem a fideszcsürhére szavazott? Igen/ nem?

Leállt e órákra az a szerver tavaly, amihez csak a fidesznek van hozzáférése? Igen/ nem?

Lebuktak e 30 m2-es putriba háromszázasával bejelentett ukránok tavaly a keleti régiókban? Igen/ nem?

Ez most csak pár kérdés, de van még ezer ilyen. várom az EGYSZAVAS (igen vagy nem) választ.
A "mi volt 10,20,35,2000 éve"-jellegű terelős faszságaid, amiket érvek híján kínodban benyögsz, nem érdekelnek.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.26. 17:12:37

@6.Lenin: öregem!A gazdád egyetlen vívmánya ,hogy kettéosztotta az országot!
Amúgy meg még ellenzékinek is béna volt.
Egyszerűen csoda,hogy egy ilyen tehetségtelen kisebbségi komplexusos nímand egy ország vezetője legyen.
Illetve ez nálunk természetes,sajnos.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.26. 17:13:59

@6.Lenin: Ja és,fecó,meg Bokros nélkül ő sohasem jut hatalomra!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.26. 17:17:07

@Pop40: Jaaj,de hol a bizonyíték?!
Lehet feljelentést tenni a poltpetinél!

Pop40 2019.06.26. 17:28:02

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Igen, ez szokott általában jönni erre a kérdésre sztenderd válaszként. :-)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.26. 17:31:33

@Pop40: Ha nincsen érv akkor:Aha,ezért lett újra kétharmad immár harmadjára.
Ez akármikor akármire használható.

Amúgy van új cikk a trollok meg sehol.

6.Lenin 2019.06.26. 17:43:49

@Pop40:

94-ben ki nyert, 2002-ben? Miért engedték, hogy egy bunkó bagázs nyerni tudjon?

Ha nem tudták megakadályozni, az csak azt jelentheti, hogy még bunkobbak, vaze.
Valamiért csak megtörtént, hogy ilyenek kerültek hatalomra?
Nem lehetett volna semmikképpen megakadályozni?

Mondjuk egy jó kormányzással, működő gazdasággal? ez nem esik le az istennek se nektek. Várjátok akkor továbbra is, hogy majd talán valaki a hatalomba segít benneteket, mert egyedül egyik balfasz bandának se megy.

Pop40 2019.06.26. 17:47:12

@6.Lenin:

Sok a rizsa, bolsi. Nem 94 van, nem is 2002.

Várom a kérdéseimre az igen-nem választ.
Ha nem sikerült felfognod őket, szólj valakinek, hogy olvassa fel.

Pop40 2019.06.26. 17:49:57

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Hát, valamit ki kell ugye izzadniuk, mivel láthatóan érveik nincsenek.
A főtitkár nyer, ez ugye csakis azért lehet, mert kitűnően kormányoz. Ezért nyert anno a Hazafias Népfront is, meg ezért nyernek nonstop az alsó-afrikai banánköztársaságok diktátorai. Mert jól kormányoznak, nyilván. :-)

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.06.26. 18:08:36

@Pop40: "Ki hol állt 90-ben? Kit érdekel? 35 éve volt."

Szóljatok Gyuri bácsinak, hogy ne pótérettségin átrugdosott, matekból ötször bukott szabadbölcsész kommentelőket küldjön.

2019 – 1990 = 29

A többi hülyeséged is pont ennyire komolyan vehető...

Pop40 2019.06.26. 18:30:03

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Ja, elírtam. A magadfajta érvek nélküli bérkommentelő hülyéknek is jusson valami soványka, amin örömködhetnek.
Utána nekifuthatsz a kérdéseknek, mert az analfabéta haverod odáig már nem jutott el.

6.Lenin 2019.06.26. 18:47:52

@Pop40:

Látom a probléma alapját se érted. Most valóban a Fidesz van hatalmon, de valamiért oda került. Miért?
Ha pedig igazad lenne, ma tényleg minden rossz, akkor miért nehéz legyőzni? Ráadásul több a nem Fideszre szavazó. Mi az akadály, ha az emberek is szarul élnek? Hülyék?

Pop40 2019.06.26. 18:52:29

@6.Lenin: Hogy mi az akadály? Hogy miért nehéz legyőzni? Mondjuk azért, amiket fenn felsoroltam, és azóta is mindenféle másról hadoválsz, hogy ne kelljen válaszolnod?

Pedig egyszerű igen-nemnél jobban már nem tudom leegyszerűsíteni.

6.Lenin 2019.06.26. 19:19:52

@Pop40:

Kamerák vannak a szavazó fülkékben? Ahol az ellenzék nyert eddig is, ott mi van?
Nyomod a hülyeséged.
Gondolod, hogy az embereknek naponta 1000x el kéne magyarázni, hogy tulajdonképpen kibaszott szarul él, mert ők esetleg azt érzik, hogy jobb most, mint eddig volt?
Az eszedbe se jut, hogy nem a választók a hülyék, hanem ti?

Pop40 2019.06.26. 19:26:06

@6.Lenin:

IGEN, Vagy NEM, bolsi?

A hablatyod nem érdekel, elmondtam.

Amúgy ja, a megzsarolt, láncszavaztatott közmunkás az jobban él, és csakis emiatt szavaz a vajdádra.

6.Lenin 2019.06.26. 19:37:47

@Pop40:

Akkor, hogy lenyugodjál, legyen minden válaszom igen.
De ez miben akadályozza a Fidesz megbuktatását, hiszen a kérdéseidre minden kormány alatt, és mindenhol a világon igen a válasz, mégis buknak kormányok.
Ennek nem az lehet az oka, hogy nincs igazad, és a szavazók nem akarnak változást?
Értelmetlenek a kérdéseid, ezt nem voltál képes felfogni.
süti beállítások módosítása