B1 blogcsalád



Megvan a Momentum főpolgármester-jelöltje

2019. május 31. - nickgrabowszki

Kihasználnák a momentumot B)kfg.jpgAz LMP és a Jobbik vasárnapi összeomlásából elsőre azt lehetett gondolni, hogy Karácsony Gergelynek jó az eredmény, míg Puzsér Róbertnek és Tarlós Istvánnak rossz.

  • Mert Puzsérnek megszűnt a hátországa.
  • Tarlósnak így egyetlen érdemi ellenzéki jelölttel - úgy tűnt - Karácsonnyal kell szembenéznie a fővárosban, ahol 60%-os az ellenzéki szavazók dominanciája.

Most kiderült, hogy Karácsonynak is rossz, mert újabb riválist kapott, akit le kell győznie az ellenzéki előválasztáson. A Momentum Mozgalom ugyanis bejelentette, saját főpolgármester-jelöltet - vagy inkább jelölt-jelöltet - állít.

A B1 blog információi szerint  a Momentum elnöksége azt javasolja,

Kerpel-Fronius Gábort indítsák.

Kerpel-Froniusról nem sokat lehet tudni, legfeljebb annyit, hogy hogy 53 éves, informatikus, egy szoftvercég tulajdonosa. Rajta volt a párt EP-listáján, a 6., tehát már nem befutó helyen. A párt honlapja ezt írja róla: 

Szabadidejében rengeteget tesz a mozgalomért, ő Budapest egyik legaktívabb kopogtatója, aki sok száz budapestivel beszélgetett már a Momentum programjáról és az Európai Ügyészségről. Emellett rengeteget jár vidéken is.

Az elnökség javaslatát vasárnap a küldöttgyűlésnek is jó kell hagynia.

Kerpel-Fronius az esélytelenek nyugalmával készülhet, és indulása arra biztosan jó lesz, hogy kiderüljön, hátat fordítottak-e mostanra az ellenzéki szavazók Karácsonynak. 

Ennek megmutatásra Puzsér teljesen alkalmatlan, vele összemérve mindenki más rokonszenvesnek és alkalmasnak tűnik.

(Kép: Facebook/Kerpel-Fronius Gábor)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr914872124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cycmen 2019.05.31. 14:08:32

"Kerpel-Froniusról nem sokat lehet tudni, "

Ha azt nézem hogy az ismeretlen katonát is indíthatta volna a Momentum, akkor ez már egész jó, mert a nevét lehet tudni.

sZulamith 2019.05.31. 14:20:23

Azt gondolom nem kell ez a gyorsítás, épülni kell most a Momentumnak. Szerintem ez olyan lépés, mint amikor a kezdő vállalkozó az első nyereségét nem beruházásra forditja, hanem, mondjuk luxus autót vesz.

Gábris szomszéd 2019.05.31. 14:45:19

Ahogy elnézem, tarlóspityu hátra is dőlhet. :)

Aranka1973 2019.05.31. 14:52:26

@Gábris szomszéd: Így van. Ha egy 9%-os párt is önálló polgármesterjelöltet indít, és rajta kívül még minimum Karácsony és Puzsér is indul, akkor az ellenzék teljesen esélytelen lesz.

Nem mellesleg még teljes összefogás esetén is kellett volna egy alkalmas jelölt, mert a polgármester-választáson a pártpreferenciákat bőven felülírhatja az inkumbens előnye (ahogy azt pl. Demszky vagy az amúgy nem feltétlenül jobboldali Újpesten Dercze is többször bemutatta).

Oxica 2019.05.31. 15:11:42

Én nem ismerem ezt a csókát, de ha az előválasztáson nyerni tud, akkor ő indul sarlós elvtárssal szemben.

Nagy kérdés, hogy az ismeretlenségből fel lehet e építeni pár hónap alatt ezt a fazont.

Szerintem a Momentum ezt a jelölést nagyon elkapkodta.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.31. 15:13:39

@Cycmen: "ez már egész jó"

Ez szerintem csak egy feláldozható blöffjelölt, hogy megkérhessék az árát a visszalépésnek.

53 éves, de tök ismeretlen (mind politikusként, mind cégvezetőként); mindezt ráadásul az "Y-generáció pártjában" (korábban így hirdették magukat); mégis mit remélnek tőle?

Mondjuk kb. mindegy, mert Tarlós úgyis behúzza ősszel.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.05.31. 15:20:43

Maradjon Téinapforduló Geri a közös ellenzéki jelolt, őt győzi le a legkönnyebben Tarlós.

Cycmen 2019.05.31. 15:51:07

@Szergej Szergejevics Szergejev: "Ez szerintem csak egy feláldozható blöffjelölt, hogy megkérhessék az árát a visszalépésnek."

Erre nem is gondoltam.

csüngőhasú norvégbáró 2019.05.31. 16:16:38

@Aranka1973:

"Így van. Ha egy 9%-os párt is önálló polgármesterjelöltet indít, és rajta kívül még minimum Karácsony és Puzsér is indul, akkor az ellenzék teljesen esélytelen lesz."

ne irigykedj f@szfej, inkább dolgoznál, orsós csutti geci néhány strómanja is képes kifosztani az országot, mit zavar a 10%, anyádba.

csüngőhasú norvégbáró 2019.05.31. 16:22:48

ősszel ha indul, akkor a főstróman vejére fogok szavazni, arra az ELIOS-os gecire, hadd legyen meg a 16 milliárdja a cziggány klánnak.

orsós csutti cziggány országában álmodozz csak fiatal, egy önálló ALBÉRLETRŐL. :D
staddion cziggány kellett, rohadj mamahotelben.

kep.cdn.indexvas.hu/1/0/2802/28021/280215/28021581_8bb84c6430b7809d3e10c6a606b5ebcb_wm.jpg

csüngőhasú norvégbáró 2019.05.31. 16:35:58

egy őszinte orsós csutti staddion cziggány főstróman szavazó. :D

www.youtube.com/watch?v=Kgz6Qan5UaQ

csüngőhasú norvégbáró 2019.05.31. 16:39:12

jelen pillanatban a SOROS ALAPÍTVÁNY ÖSZTÖNDÍJASA VAGYOK...

youtu.be/nXANtW5EEX4?t=20

éljen a köpönyegforgató cziggány!!

SzemkilővetőNÉ Brüsszelbe menekűl................. 2019.05.31. 16:54:29

Hat mi lesz igy az osszefogassal, es a fidesz legyozesevel, ha meg gender iszlamista momentum is kulon indul ???
Nagyon magabiztosak magukban az ujraszervezett SZDSZ -es gyerekek.

csüngőhasú norvégbáró 2019.05.31. 17:21:00

@SzemkilővetőNÉ Brüsszelbe menekűl.................:

"Nagyon magabiztosak magukban az ujraszervezett SZDSZ -es gyerekek. "

orsós cziggány nem magabiztos? azért biztos ami biztos nem sokat engedte az összelopott nemzeti fidessmédiában az ellenzéket szerepelni. ilyen a korrekt cziggány.

csak a soros, csak a migráncs, csak a csutti cziggány

Sancho12 2019.05.31. 17:32:28

@SzemkilővetőNÉ Brüsszelbe menekűl.................: Azért mesélj arról amikor Tarlós polgármester lett akkor ugye keményen SZDSZ-es volt.

rallus 2019.05.31. 18:37:51

Azon melegében ki kell használni a talált szerencsét! Jó példának ott van Márky-Zaj! Már világpolitikát csinál, tanácsokat ad az amcsi külügynek!

Harry Hole 2019.05.31. 19:10:20

Fronius?
Fronius Transpocket inverteres hegesztő.
Jó gép.
Tőlem kap egy szavazatot.

Gábris szomszéd 2019.05.31. 19:16:20

@csüngőhasú norvégbáró: "Miközben szinte semmin – ezen sem – tudok őszintén meglepődni, szeretnék belelátni a vallásos emberek fejébe. Jelzem, nem a hívőkébe, az egy másik kategória. Hanem azoknak a fejébe, akik abban a pillanatban lelték meg istent, amikor kiderült, hogy ez megtérülő beruházás lesz. Annyi fáradságot sem vesznek, hogy egy pillanatig átgondolják, mennyire nem passzolnak össze a dolgok? A kereszténység hogyan fér össze a sámánnal, a saját hatáskörben varázsoló, önmagát pásztornak nevező vásári komédiással, az isten teremtményeit halomra lövöldöző képmutatással és főleg hogyan fér össze a harácsolással?

Tudom, simán. Ahogy a másik ember gyűlölete is csont nélkül belefér az újabban vallási áhítatba esettek értékrendjébe, hiszen miért ne lehetne szívből utálni a más színű, más országból érkező embert. Sőt, a saját honfitársat is lehet – mit lehet, kötelező – megvetni és a halálba, de minimum más országba kívánni, amennyiben nem követi az illető a kormányzatilag megszabott vallási irányzatot. Meg nem tudnám mondani, hogy ez az irányzat micsoda. Pontosan annyira nem keresztény, amennyire a Fidesznek semmi köze nincs sem a kereszténységhez, sem a demokráciához, sem a jobboldalisághoz, sem bármihez, ami emberi vagy európai. A kultúrához sincs közük és még számtalan máshoz sem, amire ettől függetlenül felkapaszkodnak és vígan eveznek."

szalonnazo.com/komplett-dilihaz/

hoffrea 2019.05.31. 20:04:10

megteveszto a cim, még csak az ELOVALASZTAS 2. fordulojarol beszelhetunk
Kezdem azt gondolni, hogy ez szandekos kavaras, hergelik az embereket a momentum ellen

eszti..... 2019.05.31. 21:06:42

@Gábris szomszéd:

Azt ne mondd, hogy eddig kezét tördelve aggódott Karácsony és Puzsér jelölése miatt. :D

Gábris szomszéd 2019.05.31. 21:10:42

@eszti.....: Úgy kell gyuriferi bolseviktornak, mint egy falat kenyér. :)

A központ 2019.05.31. 21:15:31

Felhívjuk az itt dolgozó munkatársaink figyelmét arra, hogy a kampányidőszak lezárultával szükségtelenné vált az emelt létszámú jelenlét a B1 blogon.
Ezért 2019. június 1-től a 4a, 4d, 5a, 6g és 8c műszakok más felületen kerülnek bevetésre. A pontos műszakbeosztásokat a holnap reggeli utasításcsomagban kapják meg.
A beosztások június 3.-tól letölthetők az alábbi linkről:
www.kozpont.hu/letoltesek/muszakbeosztas_2019junius.pdf

További jó munkát kíván a Központ.

morpho 2019.05.31. 21:17:28

Azért az jobb, hogyha lehet választani, mint amikor megmondják a narancsbrigádnak, hogy kire kell szavazni. Ezt sokan kezdik elfelejteni.

eszti..... 2019.05.31. 21:27:03

@Gábris szomszéd:

Hogy jutott az eszedbe? /Ványadt bácsi/

taga20 2019.05.31. 21:30:12

@Gábris szomszéd: látom a fóbiádat nem nőtted ki még ki.

inkább száz gyurcsány, mint egy csútigeci!

remélem ebben egyet értünk?:)))

eszti..... 2019.05.31. 21:31:05

@morpho:

Már akinek.:D

Ellenzéki oldalon is megy a picsogás/hőbörgés. Kb ugyanabban a stílusban, mint amikor a Momentum megjelent a színen.

taga20 2019.05.31. 21:31:42

@Tamás Tamási:

"Őket a külső pénzek, nem pedig a bölcsesség, a tapasztalatok, a tudás, az emberek iránti el és lekötelezettség nyomta előtérbe,"

miért hazudozol fityesznyugger?

taga20 2019.05.31. 21:34:01

@eszti.....: "Ellenzéki oldalon is megy a picsogás/hőbörgés."

hol? szeretnék valami konkrétumot látni tőled, me ez így egy kalapszar, amit firkálsz.

:)))

eszti..... 2019.05.31. 21:38:44

@taga20:

Olvasgassál! Tálaljam fel a kommenteket ezüst tálcán? :D

taga20 2019.05.31. 21:41:47

@eszti.....: mit? pár kommentre hivatkozol?

baromság! ne gerjeszd a hülyeséget, elég ha a geci és pribékjei támadnak neki a momentumnak.

:)))

taga20 2019.05.31. 21:45:20

JA ÉS BOLDOG SZÜLINAPOT csútigeci!

A BŐR HŰLJÖN RÁD, TE ÖRDÖGFAJZAT, többek között ezért, ami egy az ezer közül!

444.hu/2019/05/31/orban-viktor-apja-majusban-13-milliard-forintot-vett-ki-a-nyereseges-cegeibol

REMÉLEM ARCCAL LEFELÉ FOGNAK BEBASZNI A GÖDÖRBE, TE SZARHÁZI!

eszti..... 2019.05.31. 22:13:40

@taga20:

Te vagy itt a moderátor?

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.31. 22:15:47

@taga20: "BOLDOG SZÜLINAPOT"

Így van, boldog születésnapot, Miniszterelnök Úr!

Kívánjuk, hogy legyen még sok ilyen szép napod!

Hadd egye a sárga irigység a lippsikéket, akik soha többet nem jutnak hozzá a húsos fazékhoz!

taga20 2019.05.31. 22:17:13

@eszti.....: nem dehogy! csak a hülyéknek a picsájába szoktam rúgni.

nem rád gondoltam:)))

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.31. 22:17:22

@Gábris szomszéd: Hát igen, 10 év casting után ez a nyomorult ellenzék visszatalált ahhoz az emberhez, akinek sikerült csődbe vinnie, évtizedekre megnyomorítania és eladósítania az országot!

Ehhez mi itt a kormánypárti oldalon csak gratulálni tudunk!

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.31. 22:21:10

@taga20: ">>Őket a külső pénzek, nem pedig a bölcsesség, a tapasztalatok, a tudás, az emberek iránti el és lekötelezettség nyomta előtérbe,<<

miért hazudozol fityesznyugger?"

Szerinted miért az EP-választásra repültek rá, mint gyöngytyúk a takonyra? Csak nem azért, mert az EP-képviselők jóval több dellát kapnak?

A parlamenti választásba (kampány + aktivizmus) fele annyi energiát se toltak.

Pedig a mi szempontunkból igazán fontos döntések még mindig a magyar parlamentben dőlnek el...

taga20 2019.05.31. 22:21:50

@Szergej Szergejevics Szergejev:

te ekkora muzsik vagy szergej?

nem sül le a bőr a pofádról ruszki ügynök? szétbasszátok magyarországot?
persze neked szergej semmi sem számít, csak hogy a kágébésputyin faszán lógjatok, és a szomszéd országokat szétüssétek!

444.hu/2019/05/31/oriasi-hasznot-hoz-a-kormanypropaganda-kommunikacioja

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.31. 22:22:57

@Oxica: "Nagy kérdés, hogy az ismeretlenségből fel lehet e építeni pár hónap alatt ezt a fazont."

Ha nem, a visszalépésért akkor is kaphatnak egy-két fincsi kis kerületi polgármesteri helyet?

A hülyének is megéri!

taga20 2019.05.31. 22:25:34

@Szergej Szergejevics Szergejev:

"Szerinted miért az EP-választásra repültek rá, mint gyöngytyúk a takonyra? Csak nem azért, mert az EP-képviselők jóval több dellát kapnak?"

két képviselőről van szó te fogyatékos ruszkibérenc! miért hazudozol te idegen ügynök?

semmi közöd, hogy mi magyarok kire szavazunk!

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.31. 22:26:03

@taga20: "szétbasszátok magyarországot?"

Nem Magyarországot, csak a lippsikék álmait.

Ti továbbra is csak a nyálatokat csorgathatjátok az úri szalonokból jövő finom illatokra!

Nektek sajnos oda már megszűnt a bejárás!

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.31. 22:29:11

@taga20: "két képviselőről van szó te fogyatékos ruszkibérenc!"

Ja, kettőről; miért mennyi kéne egy 9%-os pártnak, amikor Magyarországnak összesen 21 hely jár?

Pont a helyükön vannak.

Amit viszont te nem veszel figyelembe, hogy az EP-képviselőknek járó költségtérítésből egy kisebb stábot is fizethetnek.

"Az EP-képviselők a Parlament által szabott költségvetés keretein belül maguk választhatják meg személyzetüket. 2019-ban az összes kapcsolódó költségre fordítható maximális havi összeg képviselőnként 24 943 euró összeg. Az összeget nem a képviselőnek folyósítják.

Az EP-képviselők többféle asszisztens közül választhatnak:
A Brüsszelben, (illetve Luxembourgban vagy Strasbourgban) dolgozó akkreditált asszisztenseket közvetlenül a Parlament foglalkoztatja az ideiglenes uniós alkalmazottakra vonatkozó feltételek mellett. A képviselők három, bizonyos feltételekkel négy akkreditált asszisztenst vehetnek fel. E keretösszeg minimum egynegyedét az akkreditált asszisztensek foglalkoztatására kell fordítani.
A képviselők saját tagállamukban helyi asszisztenseket is alkalmazhatnak. Ezek fizetését hivatalos kifizető ügynökségek folyósítják, amelyek az adó és a társadalombiztosítási járulék levonásáról is gondoskodnak. A teljes keret legfeljebb 75%-a használható fel a helyi asszisztensekre."
www.europarl.europa.eu/news/hu/faq/15/a-szemelyzettel-kapcsolatos-rendelkezesek-parlamenti-asszisztensek

taga20 2019.05.31. 22:30:16

@Szergej Szergejevics Szergejev:

"Ti továbbra is csak a nyálatokat csorgathatjátok az úri szalonokból jövő finom illatokra!

Nektek sajnos oda már megszűnt a bejárás!"

te ostoba ruszki parazita, nektek a bikacsök a szalon, ti abból értetek!

mégegyszer kérdezem te rohadék parazita!
mikor viszitek magatokkal a putyinpincsi csútigecit szibériába?

mielőtt széthordja ez a szemét fityeszmaffia az országunkat!

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.31. 22:42:03

@taga20: "mikor viszitek magatokkal a putyinpincsi csútigecit szibériába?"

Aligha hiszem, hogy oda akarna költözni.

És miért is kellene odaköltöznie, hiszen immár kilenc éve töretlen népszerűséggel, Magyarország sorozatban harmadszor megválasztott miniszterelnöke.

Ellenben ezt a szibériás dolgot a helyetekben nem forszíroznám, mert könnyen visszanyalhat a fagyi. Más elképzelések szerint ugyanis nem a "csútit" kéne odavinni, hanem a magatokfajtát:
"z óriási rendőri készenléttel járó rendezvényen Toroczkai László is felszólalt; a Mi Hazánk Mozgalom EP-képviselője azt hangsúlyozta, hogy “itt vagyunk és bármikor visszajövünk, ha egyetlen testvérünk haja szála is meggörbül”, majd közölte, hogy ha 2022-ben ők kerülnek hatalomra, akkor bevezetik a szibériai bérrabtartást, ahová nemcsak a bűnözőket, de a roma és antifasiszta jogvédőket is elküldik majd, hogy megtanulják: Magyarország a magyaroké."
pestisracok.hu/toroczkai-ha-2022-ben-mi-leszunk-hatalmon-bevezetjuk-a-sziberiai-berrabtartast-ahova-a-jogvedoket-is-elkuldjuk/

(Persze ez szélsőséges elképzelés, a magam részéről így nem is támogatom. De jobb, ha ti se baszogatjátok Pandora szelencéjét.)

eszti..... 2019.05.31. 22:58:05

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Toroczkai a bal oldal szekerét tolja? :D

taga20 2019.05.31. 23:00:04

@Szergej Szergejevics Szergejev:

szergej inkább menyé aztán nézd meg az ermitázst!

mára kimelóztad magad. kassza, felveszed a rubelt, aztán elmész művelődni!

na húzzál muzsik!:)))

morpho 2019.05.31. 23:04:01

@eszti.....: De van "és". Ha vélemény van, "és" is van.

morpho 2019.05.31. 23:06:39

@Szergej Szergejevics Szergejev: "immár kilenc éve töretlen népszerűséggel, Magyarország sorozatban harmadszor megválasztott miniszterelnöke"
Előtte meg két választást bukott sorban. Demokraták már az első buktánál lemondanak, a másodiknál meg végképp! Ráadásul, ha 1990-től nézem, akkor már a sokadik volt.

eszti..... 2019.05.31. 23:34:01

@morpho:

Van. Röviden.
Nézem ezt a nagy finnyáskodást az ellenzéki oldalon, perpill a Momentum és a DK kapcsán. Úgy tűnik sokan még mindig idült Messiásvárásban szenvednek. Mintha az emberek nem fognák fel, hogy jelenleg azokat a lovakat kellene futtatni, akik képesek megugrani az akadályt.
El kellene felejteni a hatalmas igényeket, különben ősszel újra toronymagasan nyer a fidesz.
Ha már a pártok vezetése képtelen együttműködni, legalább a tagság és a szimpatizánsok gondolkodjanak el permanens köldöknézés helyett.

alöksz róz 2019.06.01. 01:00:43

"Ennek megmutatásra Puzsér teljesen alkalmatlan, vele összemérve mindenki más rokonszenvesnek és alkalmasnak tűnik." - ti meg jelöljétek megint falus ferencet

ebella 2019.06.01. 03:50:05

Makront se sokan ismerték a győzelme előtt két évvel.

ebella 2019.06.01. 03:50:49

Makront se sokan ismerték a győzelme előtt két évvel.

Cycmen 2019.06.01. 07:18:06

@A központ: Öcsém, te a Farkasházy Tivadar Humorakadémián végeztél?
Ez nagyon nem a te világod! :D

Cycmen 2019.06.01. 07:28:39

@ebella:" Makront se sokan ismerték a győzelme előtt két évvel."

A Kék Osztriga közönségét leszámítva!
Ha jól számolom, akkor a Napkirály, Napóleon és De Gaulle után ő a franciák negyedik nagyformátumú vezetője!

taga20 2019.06.01. 08:00:59

@Cycmen: "A Kék Osztriga közönségét leszámítva!"

mi van köcsög, te is odajársz, hogy ennyire képben vagy?:)))

István Tamasi 2019.06.01. 08:48:23

@közíró MAXVAL bircaman:
Te pedig maradj csak a bulgáriai hegyi legelőn a pásztorod kedvenc birkája akit a pásztor időnként dug.

6.Lenin 2019.06.01. 08:49:58

@morpho:

90-óta 2 drb zseni bukott, Megyó, és Fletó. Őket leváltották alkalmatlanságból kifolyólag, félidőben.
Az tök más szitu, hogy valaki választáson nyer, de nincs többsége, vagy néhány %-al alulmarad egy választason, amit néhány év alatt torony magasan visszaszerez.
Te mindig összekeversz dolgokat. Mi a faszért erőlködsz, ha nem megy ez neked?
Sőt talán az is nagy bukás, ha valakik 20% környékéről letornázzák magukat 6 % környékére, vagy 2-3 %-ra.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2019.06.01. 09:51:24

Ezt most nem igazán értem, hogy miért csinálja a Momentum.

taga20 2019.06.01. 10:05:12

@Gábris szomszéd: az a bajod lipsi, hogy irigy vagy, és nem tucc mások sikereiknek örülni, akik naponta 23órát dolgoztak az utóbbi 20 évben.

ennyike!

a.disquscdn.com/get?url=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FVg0JstydL8HCg%2Fgiphy.gif&key=oox2P4wqu-eHEoCaxViCdw&w=800&h=200

Hungarian Geographic · https://www.facebook.com/hungarian.geographic 2019.06.01. 10:09:27

Nagyon helyes! karigeri a 70-30 jelöltje. Ővele sem az ellenzék, sem budapest nem nyer. Csak a 30 éve fennálló 70-30-as mutyi! Zuglót nem képes tisztességesen irányítani, a főváros neki túl nagy falat. A Momentum-LMP- JOBBIK-Kétfarkúak koalíciónak kell vezető pozicóban lenni, és amőgé beállni a karigeris szélsőbalosoknak.

Hungarian Geographic · https://www.facebook.com/hungarian.geographic 2019.06.01. 10:10:51

Nagyon helyes! karigeri a 70-30 jelöltje. Ővele sem az ellenzék, sem budapest nem nyer. Csak a 30 éve fennálló 70-30-as mutyi! Zuglót nem képes tisztességesen irányítani, a főváros neki túl nagy falat. A Momentum-LMP- JOBBIK-Kétfarkúak koalíciónak kell vezető pozicóban lenni, és amőgé beállni a karigeris szélsőbalosoknak.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.01. 10:18:57

Szép magyar név..De hamar dobtátok lúzer Gerit.. Már jelölt se lehet szegény? Pedig akkor legalább begyűjthette volna a bukott miniszterelnök jelölt cím mellé a bukott főpolgármester jelöltséget is..:))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.01. 10:22:27

@Gábris szomszéd: Nézd, Lölöben lehet tárolni a pénzt. A csajok ezen kívül még dughatók is. Nem nagyobb élvezet? :))

Egyébkét nem értem ezeket az újgazdag fideSSesket. Hány ezer milliárd tolvajlása után állnak meg? Mennyi nem elég? Tényleg az ország lerombolása a végső cél?

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.01. 10:23:03

Na most építhetitek fel négy hónap alatt ezt a kerepelő flórit..Sok sikert hozzá..!:)))

DarthVader 2019.06.01. 10:24:03

@Gábris szomszéd: mi van, cimbi, az elárvult Varánusz helytt új blog (taga is, te is) de hogy pont a B1? :)

Bankkártyát minden arabnak !!! 2019.06.01. 10:30:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Tényleg az ország lerombolása a végső cél?

Mondjak ezt azok, akiknek egyetlen celjuk az orszag iszlamizalasa. Es ki akarnak irtani 10 millio magyart az arabjaikkal.
A DK mar nem is titkolja, hogy Europai iszlam birodalmat akar letrehozni, "Europai ugyeszseggel", ami valojaban a SARIA BIROSAG lenne.

6.Lenin 2019.06.01. 10:47:43

Köcsögök!

www.atv.hu/belfold/20190531-megvan-a-momentum-jeloltje-megszolalt-fekete-gyor

Kamu pacák, kamu párt, kamu blog. Köcsög hívek.

szép hétvégét.

antiinternáci 2019.06.01. 10:52:09

A ballib tábor visszaállítaná Demszkij kutyaszaros, okádékos, hugyos, lerobbant, zuhanó városát, amiből Tarlós Európa-szintű fővárost csinált.
Ezt nem szabad hagyni!

taga20 2019.06.01. 11:03:24

@6.Lenin: papa, a fogát tegye vissza, me így nem tud rendesen fogazni!:)))

taga20 2019.06.01. 11:06:17

@DarthVader: sajnos sajnos, ó de kár, az origon nem lehet, 888 és a pestikurvák meg pöcegödör:)

te merre osztod az észt, a vincenten kívül?:)))

taga20 2019.06.01. 11:10:46

@Bankkártyát minden arabnak !!!:

kurva jó a humorod haver. gondolom fel is lépsz evvel a számmal, és szarrá röhögi magát a közönség:))))))))

6.Lenin 2019.06.01. 11:12:08

@taga20:

Baszki, ti egymásból csináltok hülyét, mire jó ez? Valami agyament hobbi?
Van egy elmebeteg 16%-os, meg egy seggfejekből álló 10% körüli pártocskák, nekik valszeg ez a max.
Ennél több hülye már -remélem- nincs sokat szenvedett kis hazánkban.
Ti még itt őszig kicsit vergődtök, aztán mély kuss jön, szopás 3 évig. Aztán megint,és megint, és megint.
Igaz, a szopást az elmúlt 10 évben megszoktátok, talán már hiányozna is.

Belzebubo 2019.06.01. 11:15:46

@antiinternáci: igen, olyan Tirana szintût... mert a nyugatabbra fekvôktôl egyenlôre fényévekre van...

6.Lenin 2019.06.01. 11:23:07

2022 tavasza, valahol Mo-on, halk zene hallatszik a távolból, amúgy csend, béke, nyugalom, csak az ország dübörög, de ezt már megszoktuk.

-Halló, 911? Kérem segítsenek!
-Igen, itt a 911, mi történt, röviden.
-A pöcegödörből igen halk hangon valakik kiabálnak: összefogás, ellenállás meg ilyesmi, de nagyon siessenek mert egyre halkul a hangjuk.
-Mennyi ideje lehetnek a pöcegödörben?
-Szerintem vagy 10 éve, kb.
-Akkor nyugodtan ebédeljen meg, baszni rájuk. Jó helyen vannak.

taga20 2019.06.01. 11:23:13

@6.Lenin: te szemét fityesz tróger, a gecimaffiád a legaljasabb módszerekkel akadályozza folyamatosan, hogy az ellenzék bárhol megjelenjen, több tíz milliárdot fordított közpénzből a saját fényezésére, és te pofázol, te pofátlan senkiházi?

TE?

leköpni sincs kedvem téged és a többi szargerincű fityeszorkot, annyira megvetlek benneteket!

szepipiktor 2019.06.01. 11:26:25

"ahol 60%-os az ellenzéki szavazók dominanciája"
Ezt miből számoltad ki?
Az EP19 listás eredményéből? Valamlyek saját "közvéleménykutató" adataiból?
Színtévesztő vagy és a narancssárgát látod pirosnak, zöldnek?
Ebből a EP-s eredményből feltételezed, hogy a momentum majd tarol?
10%-al?
És miért hiszed, hogy az ellenzéki megosztottság azonnal megszűnik, ha a momenmtum jelöltet állít? Ja a DK nem ért el eredményt igaz? Akkor miért nem a DK jelöltje (támogatottja) fog tarolni?
Ezt írták elő a momentum központból?
.
De!
Legyen igazad!
Nyerjen egy momentumos noname figura, hiszen a nép valószínűleg annyira ostoba, hogy nem nézi a helyi érdekeit.
De a közgyűlést kell megnyerni!
Tétényi Éva, megvan? MZP, megvan? Mindkét város béna kacsa lett.
Mit fog elérni egy momentumos főpolgármester, ha a kerületek 90%-a fidesze, a közgyűlés többsége is fidesze lesz?
SEMMIT!
Csak arra jó, hogy a balliberális szekták propagandája kielégüljön, a város, az emreke sorsa továbbra sem számít nektek.
Itt ez a csüngőhasú troll, meg a bigott taga is gyűlöletalapon sérteget mindenki, egyik -másik kommentjük kösztörvényes bűncselekmény, de ez is megéri, igaz?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.01. 11:27:37

@6.Troll: "elmebeteg 16%-os, meg egy seggfejekből álló 10% körüli pártocskák"

Nem a szívem csücske a DK - a Momentummal már inkább rokonszenvezek -, de az elkövetkező 5 év EU politikájába ők fognak beleszólni, ők lesznek hatalmon, nem Ondó Viktor gazdád.

Megfigyelted, hogy az elvesztett EU választás után a geci visszakozott? Mert másból nem ért, csak az erőből. A fideSSbíróságokat elnapolta, az RTL elleni reklámadót eltörölte. Dörgölőzik a néppárthoz, hogy vegyék vissza. :))

6.Lenin 2019.06.01. 11:31:47

@taga20:

-Halló, 911? Megint én vagyok.
-Tessék, 911, mi történt megint?
-Van a pöcegödör mellett egy üres oldalkocsis kerékpár, mi tegyek?
-A tulaj már biztosan benne van a gödörben, lökje utána. Nehogy még kimásszon keresni. Motorozzon ott, ha tud.
-Jó 5let, köszönöm.

6.Lenin 2019.06.01. 11:34:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A Momentum soha nem lesz hatalmon, Mo-on, még erőszakkal sem. Nincs, aki becipelje a hátán, mint az SZDSZ-t, meg a többieket, ha be is jutnak, érdektelenek lesznek, mint a többiek is.
Cicus, VÉGE!

taga20 2019.06.01. 11:38:57

@6.Lenin: mi van szar, kiszóltál a gödörből?

szánalmas, szargerincű senki lettél öregkorodra.

gratulálok hulladék!

taga20 2019.06.01. 11:40:44

@6.Lenin: az eszdéeszt ki cipelte be a hátán pl. 90-ben?

meséjj hülyegyerek!

6.Lenin 2019.06.01. 11:44:19

@taga20:

Vergődj nyugodtan, a motorod után löktem még egy talicska fekete rigó szart, nehogy hiányérzeted legyen. Szereted a rigó szart? Szépen énekelnek reggelente, én meg azt szeretem.

6.Lenin 2019.06.01. 11:50:13

@taga20:

94-ben, meg 2002-ben, szét is baszták az MSZP-t, igaz nekem nem fognak ők sem hiányozni. Szart értek eddig is, mint a többi kis köcsög párt is.

Mit kell még mesélnem? Nézz körül. Bebukott a Jobbik is, igaz nekik se volt más lehetőségük.
Ha lenne egy scöpp eszed, nem kéne magyarázni, ezeknek a kis picsa pártoknak nincs esélyük Mo-ön nyerni, és nem a Fidesz miatt, hanem mert nincs annyi hülye, akik képesek lennének a hatalomba juttatni őket, NINCS mögöttük tömeg, soha nem is lesz.
De ez neked túl magas, pláne a gödörből.

taga20 2019.06.01. 11:51:02

@6.Lenin:

minden egyes kommenteddel egyre jobban merülsz el, a saját magad ásott pöcegödrödbe.

na gyerünk demens vénember, hajrá!

6.Lenin 2019.06.01. 11:52:32

@taga20:

Álmodozz, szerencsétlen fasz. Nem sajnállak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.01. 11:55:01

@6.Troll: "A Momentum soha nem lesz hatalmon"

Ha a liberálisokhoz lépnek be, és azokkal köt koalíciót a néppárt és a szocialisták, akkor pont hatalmon lesznek.

"Mo-on"

Tudom, hogy egy öreg munkásőrnek ezt nehéz befogadnia, de ez EU szavazás volt. :))

taga20 2019.06.01. 12:15:56

@6.Lenin:

nyáladzál te szerencsétlen szargerincű fos!

én sajnállak, hogy ilyen nulla lettél életed alkonyára!

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.06.01. 12:49:40

@taga20: Na, erre a hozzászólásra aztán büszke lehetsz!

Tudod, az a baj veled, hogy még azt is elfelejted, hogy lehetünk mi akár fideszesek, baloldakiak vagy liberálisok, de mindezek előtt és elsősorban azért mindannyian emberek vagyunk.

Emberek, hibákkal, erényekkel és érzésekkel – és emberi méltósággal.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.01. 12:57:51

@Szergej Szergejevics Szergejev: "mindannyian emberek vagyunk."

A fideSSfasszopókra ezt nem merném bátran mondani.

taga20 2019.06.01. 12:58:41

@Szergej Szergejevics Szergejev:

szergej, ezt mond meg a fityeszmaffiádnak, akik mindenkit kicsinálnak, aki szembe mer helyezkedni veletek.

úgy hogy ne mórikáld itt magad fityeszdroid, mert csak leégeted magad azok előtt, akik átlátnak az embertelen pofátokon!

BROÁF!

6.Lenin 2019.06.01. 13:08:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Kit érdekel az eu, szintén döglődik, vége ennek. Nyilván a haláltusa kicsit tovább tart egy ekkora testnél, de vége. Meg kell csak nézni, mi volt 3-5 éve, és mi van most, mi a trend.

Cicus, nézd meg a magyar ellenzék támogatását 2010-től. Kell még valamit külön magyarázni? De nézheted 94-től, a trend egyértelmű.
Egy akkora párt, mint amekkora az MSZMP volt sokáig döglődik. Most jutott el oda, hogy vége. Köthet újra szövetséget az MSZP-vel, Gyurcsány gyogyós, nem ellenfele a Fidesznek, nem is lesz soha. Csak le kell porolni a Gyurcsány/Dobrev aktákat-jó időpontban, és nekik végük. Most hasznos idióták.
A romjaikból kinőttek meg majd együtt pusztulnak az anyatesttel. Ez van mindig.

taga20 2019.06.01. 13:12:07

@Szergej Szergejevics Szergejev:

ne mórikáld itt magad fityeszdroid, mert csak leégeted magad azok előtt, akik átlátnak az embertelen pofátokon!

BROÁF!

6.Lenin 2019.06.01. 13:14:54

@taga20:

Már azon is csodálkoznék, hogy te egy nyitott ablakon képes lennél átlátni.
Ne kamuzz itt nekem.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.06.01. 13:17:09

@taga20: "BROÁF"

Nem kéne annyit inni lippsikém, akkor nem lenne folyton hányingered sem.
_________________

Ha már Momentum, akkor egy kis olvasnivalót ajánlanék:
mindenszo.hu/pilhal-elkuldte-a-francba-a-momentumot/

taga20 2019.06.01. 13:18:47

@6.Lenin:

Már azon is csodálkoznék, hogy te egy mészaroslörincen, tiborcon, kósán képes lennél átlátni.

Ne kamuzz itt nekem! inkább légy büszke!

444.hu/2019/06/01/meszaros-lorinc-is-megirigyelheti-rogan-cecilia-es-sarka-kata-cegenek-szarnyalasat

taga20 2019.06.01. 13:23:24

@Szergej Szergejevics Szergejev:

nem kéne annyit kamuznod itt szergej, akkor a jó érzésű magyar emberek nem hánynának tőled és a gazdádtól.

mész ma az ermitázsba? majd meséjjé, mit ittál a büfében!:)))

te egyébként korábban, nem a paraszt voltál? az szart ide mindig mindenszó féle fost.

6.Lenin 2019.06.01. 13:28:08

@taga20:

Mi a faszért kéne rajtuk átlátnom? És mit? Hasítanak a cégeik? Nyilván nem ők kapálnak az ugaron, hanem nekik dolgoznak sokan, és nekik is cseppen belőle valami.
Látod milyen sötét vagy. Ha nagyon sok ilyen cég (magyar) hasítana, akkor a sok köcsög az eu-ban tépheti a csuszalesőjét, hogy majd nem adnak lóvét.
Minek? Van saját. Mehetnek a 3,10csába.
Mire játszik Orbán?
Mire a hozzád hasonló faszok erre rájönnek, már csak a hajuk van kint a pöcegödörből.

Próbáld elképzelni, hogy egy kétoldalt berobbantott alagút közepén álló négernek milyen sötét lehet a segge looka, éjfélkor. Ha megvan, akkor te hozzá képest egy még sötétebb look vagy.

taga20 2019.06.01. 13:32:34

@6.Lenin:

ez a véleményem rólad fityeszzombi.

i.imgur.com/58w4HgC.jpg

remélem még hamarosan megpusztulsz, és arccal lefelé kaparnak el.

de semmi harag, mert az ilyen szardarabokra nem tudok haragudni, csak sajnálni.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.06.01. 13:40:10

@taga20: "remélem még hamarosan megpusztulsz, és arccal lefelé kaparnak el."

Micsoda emelkedett stílus, lippsikém, az anyád is büszke lenne rád!

De vigyázz, mert ez a keménykedés már Bangónének sem vált be, lenullázta a pártját és lapátra került; ha túlzásba viszed a bunkóskodást, te is így könnyen járhatsz:
hvg.hu/itthon/20190601_Ujhelyi_Brusszelbe_megy_Bangone_meg_csak_ugy

teéjesenmindegy 2019.06.01. 13:42:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Nem a szívem csücske a DK - a Momentummal már inkább rokonszenvezek -, de az elkövetkező 5 év EU politikájába ők fognak beleszólni, ők lesznek hatalmon, nem Ondó Viktor gazdád."
Hát cicus, bazmeg, egyre hülyébb vagy.

6.Lenin 2019.06.01. 13:46:41

@taga20:

Nézd taga20 nem tudom hány éves lehetsz, de az biztos, hogy én 74 évesen már nem fogok meghalni, mert közelebb vagyok a 75-höz.

Te nem biztos, hogy megéled, de én azt kívánom, hogy éljél meg többet is. Én már nagyon sok mindenen túl vagyok, nem félek elmenni sem. 1x mindenki elmegy.

Egynek viszont nagyon örülök, hogy a hozzád hasonló faszoknak semmi ráhatása nem volt az eddigi életemre. Mindenki a saját sorsáért felelős.
Nem tudtad a tiédet megoldani? Kellene, hogy érdekeljen?

Én soha nem imádtam senkit, Orbánt se imádom, de elismerem, hogy jól teszi a dolgát.
Ennyi. Mindig is azokat kedveltem, akik képesek végregajtani a saját elképzelésüket.
A potyaleső, szarcsimbókok meg soha nem érdekeltek túlságosan.
Ne sajnálj engem, és se sajnállak téged, old meg te is a problémáidat. Amit itt irkálsz, az annyira értelmetlen számomra, hogy nem is értelek miért is csinálod, de te biztosan tudod, és ez valamiért megnyugtat téged, engem meg nem izgat túlságosan.

taga20 2019.06.01. 14:03:10

@6.Lenin:

nézd lenin, én 50 éves vagyok.

Én soha nem imádtam senkit, viszont a csútigecit utálom, mint a leprát.

"Ennyi. Mindig is azokat kedveltem, akik képesek végrehajtani a saját elképzelésüket.
A potyaleső, szarcsimbókok meg soha nem érdekeltek túlságosan.
Ne sajnálj engem, és se sajnállak téged, old meg te is a problémáidat. Amit itt irkálsz, az annyira értelmetlen számomra, hogy nem is értelek miért is csinálod, de te biztosan tudod, és ez valamiért megnyugtat téged, engem meg nem izgat túlságosan."

papa, mi szerintem egy vérek lehetünk, annyira egy rugóra jár az agyunk :)))

taga20 2019.06.01. 14:05:46

@Szergej Szergejevics Szergejev:

"Micsoda emelkedett stílus, lippsikém, az anyád is büszke lenne rád!

De vigyázz, mert ez a keménykedés már Bangónének sem vált be, "

eszt beszéld meg bájerzsocával, asztán jelentsél szergej!

egyébként, ki az a retardált hazaáruló retek, aki ruszki nicknevet választ?

6.Lenin 2019.06.01. 14:13:08

@taga20:

Nem hiszem, mert én nem igyexem itt kompenzálni semmit az életemből. 1xűen kíváncsi vagyok, hogy ki, miért is gondolkodik másként, mint én.
Te kit imádsz, utálsz abból csak a "miért is" érdekelne, az is csak megszokásból, mert az mindig is érdekelt, hogy az emberek miért is mondanak mást, mint amit gondolnak valójában. Ezt jól fel tudtam használni a munkám során, nem éltem vele vissza soha, mert arra nem volt szükségem.

Veled egy vérek soha nem voltunk, és nem is leszünk-szerintem-hiszen-, de mind1, ez nem érdekes. Talán majd 1x te is rájössz.

eszti..... 2019.06.01. 14:22:23

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Szegény Pilhál! Szegény te!

Komolyan azt hiszed hajszál, hogy erre az óvaros dumára bárki is kíváncsi az agymosott fanklubon kívül? :D

Nézz már szét a V4 országaiban! A rendszerváltó pártok túlnyomó többsége természetes módon eltűnt a politikai életből. Jönnek helyettük az újak. Még Magyarországon is és ez ellen semmit sem tehettek.
Szerinted egy mai egyetemistának mond valamit az szdsz-es hasonlat? :D

taga20 2019.06.01. 14:26:07

@6.Lenin:

Nem hiszem, mert én nem igyekszem itt kompenzálni semmit az életemből.
egyszerűen nem vagyok kíváncsi arra, hogy ki, miért is gondolkodik másként, mint egy fityeszdroid, mint te.

Te a gecit imádod, viszont utálsz mindenkit, aki a fityeszmaffiát utálja.

papa, ha nem lennél ekkora barom, akkor még okos is lehetnél!:)))

Cycmen 2019.06.01. 14:38:03

@taga20: "nézd lenin, én 50 éves vagyok."

Amikor olvastam a kommentjeidet és láttam hogy milyen hülye és tahó vagy, nem értettem miért nem próbálsz kupálódni, de így már világos! Arra a kis időre már minek!
:DDDDDDDDDDDD :P Köcsög barátom!

taga20 2019.06.01. 14:44:13

@Cycmen: tezsvérem, ha má mindenki kiönti a szívét, akkor te hány éves vagy?

ja és!

:)))))))))) köcsög tezsvérem!

6.Lenin 2019.06.01. 14:48:04

@taga20:

Látod, ez a te bajod, be akarod nekem dumálni, hogy én miért vagyok olyan, amilyen. Nem, semmit nem tudsz rólam, maradjunk ennyiben.

Mi a faszért utálnálak téged, vagy bárkit. Érdektelen a számomra, de van akiktől tanulhatok, és vannak-a többség- akiktől legfeljebb a hülyeség ragadna rám.

Bármikor szavaznék egy jobbra, mint a Fidesz, de jelenleg ilyen nincs, nem is látszik.
Én jól éltem a komcsik alatt is, Gyurcsány alatt is, most jobban, mert....
Mert az emberek meg tudják fizetni a munkám, nekem ez a fő szempont. Nekem akkor a legjobb, ha mindenki gazdag, mert akkor azt csinálhatom, amit szeretek.

Nekem vannak kommunista barátaim is, liberálisok is, egy nincs, hülye nácik, fajgyűlölők, irigyek mások sikereire.

taga20 2019.06.01. 15:08:09

@6.Lenin: tudod mit, igazad van.

na én lépek füvet nyírni, de addig is nesze küszöbmajom egy kis zene!:))

www.youtube.com/watch?v=J3S6dppNOcU&list=RDJ3S6dppNOcU&start_radio=1

Cycmen 2019.06.01. 15:08:32

@taga20: : "tezsvérem, ha má mindenki kiönti a szívét, akkor te hány éves vagy?"

Én fiatal mosónő vagyok! Öreg nem lehetek, mert a mosónők korán halnak!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.06.01. 15:11:22

@taga20: a közmunkások szombaton is dolgoznak?
kaszát legalább adnak hozzá a fideszes urak, vagy csak halytlyák a szerencsétlen lyobbágyfalytádat?

2019.06.01. 16:20:17

@Szergej Szergejevics Szergejev: "És miért is kellene odaköltöznie, hiszen immár kilenc éve töretlen népszerűséggel, Magyarország sorozatban harmadszor megválasztott miniszterelnöke."

Hogy ezt megértsd, pont itt van az index címlapon valami. Ugyanis hasonló dologról van szó. Ti pedig inkább a homokba dugjátok a fejetek, minthogy szembenézzetek azzal, hogy átvert benneteket egy cigány, aki ráadásul még hülyének is néz, ahogy itt tapsikoltok annak, ahogy a saját zsebükbe teszik az ország vagyonát.
index.hu/tudomany/til/2019/06/01/afrika_legnagyobb_szelhamosa_kirabolt_egy_bankot_fekete_magiaval/

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.01. 16:23:57

@6.Lenin: "Kit érdekel az eu, szintén döglődik, vége ennek. Nyilván a haláltusa kicsit tovább tart"

Hát már egy ideje tart. Rákosi alatt is ezt mondtátok, Kádár alatt is ezt szajkóztátok, de mégse a hanyatló nyugat fingott ki, hanem Brezsnyev és a SZU. :))

6.Lenin 2019.06.01. 16:34:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

És? Kellett hozzá 70-80 év, és még nyomokban nyugaton él tovább. Hol van a mai nyugat a 20-30 évvel ezelőttihez? Kell 100 év és teljesen más lesz.
Mennyi idő kellett a nagy birodalmak eltűnéséhez? 100-tól ??? hány év?

Még ahhoz képest is más, ahogy 2015-ben kinézett.

Valamikor 1000 évek kellettek, aztán néhány száz is elég volt, a múlt században már néhány évtized is elég volt, ma ??? kell?

Eddig mindig minden megbukott/megváltozott-szerencsére. Most jön egy más, és majd az is megfog bukni. ez a fejlődés záloga (?)

Talán gyorsabban is menne minden, ha ismernénk a célt, ha van.(ha nincs, akkor meg tök mind1 minden)

taga20 2019.06.01. 16:35:59

@Cycmen:

semmi többet nem vártam tőled.

taga20 2019.06.01. 16:39:04

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

meséjj jobbágy, te vagy képben!

azé remélem pár kilo krumplit kapsz ezért a szarhabosításodért!

szerintem te életedben nem dolgoztál, ahogy olvasgatlak.

Belzebubo 2019.06.01. 16:41:24

@6.Lenin: „Volt 12 jó évünk“ Na a viktátornak ennyi már megadatott, gyorsan használd ki a hátralévô párat...

taga20 2019.06.01. 16:42:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

azt ismered, hogy a grünt kiküldik az átkosban, hogy nézze meg hogy haldoklik a nyugat.

visszajött és azt mondta az evtársaknak, hogy szép halál.

bakker haver, ezek tényleg ugyanazok!

www.youtube.com/watch?v=-T-ivj7lqk0

6.Lenin 2019.06.01. 16:55:55

@Belzebubo:

Még mennyi? Nem tudom, a trend szerint 1re kevesebb kell a bukáshoz.
Visszaút már nincs, azon 1xű oknál fogva, mert 1re gyengébb emberek kerülnek hatalomra a régiben.
Csak nézd végig az eu-ban a névsort, és a mostani jelölteket.
De nézhetjük Mo-ot is.
94-ben Horn Gy-kétharmad----2019-ben 6% nézd meg hányan is voltak, és kik.
Vagy az eddig bukottakat.

Lehet itt sóvárogni, hablatyolni, de minek, az irány világos, idő kérdése, ez pedig rövidül.

acycloren 2019.06.01. 16:59:54

Nem fogja lenyomni Tarlóst. Túlbecsülik az erejüket a momentumosok. Ismeretlen arcot felépíteni ennyi idő alatt nem könnyű.

taga20 2019.06.01. 17:12:21

@6.Lenin:

a geci sírjánál te leszel egyedül és a család.

már lölö is köpködni fogja az istenedet.

ha szerencséd van megéred!

zenét bírod nigger? nesze a kurvaanyádat!:)

www.youtube.com/watch?v=Yq4KA0mUnC8&list=RDJ3S6dppNOcU&index=3

morpho 2019.06.01. 17:37:29

@eszti.....: "El kellene felejteni a hatalmas igényeket, különben ősszel újra toronymagasan nyer a fidesz"

Mindenképp toronymagasan nyer a fidesz. Az autokráciák ilyenek. Te még mindig azt hiszed, hogy demokrácia van Magyarországon és érdemes az úgynevezett "ellenzékkel" foglalkozni? Ne már!

@6.Lenin: "Az tök más szitu, hogy valaki választáson nyer, de nincs többsége"
Hát az tényleg tök más szitu :))

eszti..... 2019.06.01. 18:54:39

@morpho:

Ez a hozzáállás garantálja a fidesz toronymagas győzelmét bármelyik választáson.

taga20 2019.06.01. 19:59:33

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

szerintem betek vagy, ezé fekügy le!

:)))

morpho 2019.06.01. 20:11:46

@eszti.....: Orbán Viktor autoriter rendszerére és hozzáállására gondolsz? Mert akkor egyetértünk.

@6.Lenin: Te annyira hülye vagy, hogy a saját felvetésedet sem érted.

6.Lenin 2019.06.01. 20:22:26

@morpho:

Mit nem értek? 2drb pacák bukott, Megyó, Fletó. A ciklus felénél leváltották, alkalmatlanság miatt.
Orbán eddig 1x sem bukott.
2002-ben nyert DE NEM VOLT MEG A TÖBBSÉGE A KORMÁNYZÁSHOZ,ez miért lenne bukás? "2006-ban , egy választáson nem nagy különbséggel alulmaradt. Ez miért lenne bukás?
Bukásként lehet kezelni egy 20-30 %-os párt 1 év alatt lemegy 6%-ra, vagy 3 % alá, de nyilván nem összevethető egy OGY választással, ezért írtam, hogy fenntartással.
Csak a két pacák bukott. A leváltás a bukás a politikában. Ráadásul esélyük sincs a hatalomba visszatérni.
Neked van az agyad bekattanva.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.06.01. 22:04:53

@6.Lenin: ne handa bandázzál
mingyár KEDD van lesz

morpho 2019.06.01. 22:08:19

@6.Lenin: "Orbán eddig 1x sem bukott"
"2006-ban , egy választáson nem nagy különbséggel alulmaradt. Ez miért lenne bukás?"

Szerintem ezek után tök felesleges kifejteni, hogy te miért vagy hülye? :))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.06.02. 01:49:59

HAJRÁ Kerpel-Fronius Gábor!!!!!
A legnagyobb magyar!!!
Széchenyi óta nem volt ilyen jó főpolgármester jelölt!!!!
Nem csak hidakat fog építeni, hanem egy új várost!!! Új Amsterdamot Magyarország fővárosának!!! YA MAAANN!!!
HARJÁ MOMENTUM!!!!!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.06.02. 03:45:25

@R.V.J.: úgy olvastam itten a zsorzsi a 2dikk legnagyobb Magyar
valaki hazúdikk

berne 2019.06.02. 07:21:05

Karácsony enélkül is k.urva gyenge jelölt. Így még végképp.

csüngőhasú norvégbáró 2019.06.02. 09:28:53

@R.V.J.:

"A legnagyobb magyar!!!"

szerencsére a legnagyobb magyar cím már a csutti enyveskezű staddioncziggányé, aki a strómanjaival lopatja szét az országot.

de mi szeretjük, mint ő nagyságos csutti cziggánya, gruevszkit, erdogant, putyint...

éljen a staddioncziggányság, éljen a staddion főstróman cziggány!

"Miért basszátok szét az országomat,
Miért rúgjátok hasba az ápolót,
Miért ültetitek szamárpadba a tanárokat,
Miért szarjátok szájba az álmodót?

Ti még a Sátánnak is túl gecik vagytok,
Még ő is megvet titeket,
Mert a Sátán bátran vállalja magát,
De ti hívőként lettetek hitetlenek.

Másfél millió káposztafej,
Hibbant elméjű hatalmasok,
Mocsár e táj és a Varangykirály
Ünnepli, amit alkothatott.

De ha lepihentek a büdös sárba
Ugyanúgy, mint a népetek
Én pióca leszek a pusztulásban,
És szívom majd a véretek."

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.06.02. 09:56:08

@csüngőhasú norvégbáró:
Gyönyörű érzelmes vers. Te írtad?
Nagyon szívesen elmennék egy olvasó estedre.

NekemNemEzKell 2019.06.02. 11:53:32

@taga20: Ti "magyarok" ? Aki a fiatal SZDSZ-re szavaz, az nem magyar!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.06.02. 12:03:46

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
Hi Fletó! Csak szarkasztikus voltam, olyan hogy "magyar" nincs is.

taga20 2019.06.02. 12:50:06

@NekemNemEzKell:

meséjj nigger, ki a magyar?

ben2 2019.06.02. 15:06:32

Most jön az a rész, amikor az MSZP-DK ultrák nem bírnak magukkal és az egész fikakommandó teljes erővel nekiesik a Momentumos jelöltnek, amiért egyáltalán el mert indulni.

A Momentumosok ezen megsértődhetnek, így nem kell majd beállniuk Karácsony mögé.
És ez a játék célja.

Ha esetleg nem sikerül szakításig vinni az ügyet az is bőven elég, ha csak ímmel-ámmal kampányolnak majd Karácsony mellett és ha az elvártnál kevesebb szavazót hoznak (merthogy a szavazóbázisuk amúgy sincs oda az MSZP-DK kombóért, ezért is szavaznak a Momentumra ugye), akkor arra hivatkozhatnak, hogy a balos ultrák minősíthetetlen támadásai elriasztották a Momentumos szavazókat.
Így ha Karácsony veszít, akkor nem tudják rájuk tolni a balhét, mint 2018-ban a szerencsétlen LMP-re, ha meg nyer és elkúrja a városvezetést (ami borítékolható), akkor sem kell politikai közösséget vállalniuk vele.

2019.06.02. 16:00:02

@morpho: "Demokraták már az első buktánál lemondanak, a másodiknál meg végképp! Ráadásul, ha 1990-től nézem, akkor már a sokadik volt. "
Ez így igaz, Sir Winston Leonard Spencer Churchill már az első bukása után főbe lőtte magát és utána nem is hallottunk róla. Hiába ez a fejlett nyugat és a primitív kelet közötti különbség :-) !

2019.06.02. 16:06:17

@eszti.....: "Szerinted egy mai egyetemistának mond valamit az szdsz-es hasonlat? :D "
Elég baj, ha az egyetemistáink olyan hülyék, hogy nem ismerik a közelmúlt történelmét, mert akkor ugyanúgy csőbe húzzák őket, mint az előző korosztályt.
Ami biztos, hogy a liberálisok szerint nincsenek állandó közösségek, így nemzet sem létezik ezért abban lehetünk biztosak, hogy ők nekünk nem akarnak semmi jót, .. mert ugye nem is vagyunk csak azt hisszük.

nemecsekerno_007 2019.06.02. 16:11:18

Na, az vajon véletlen, hogy hasonlít Puzsérra?!?! :))))

morpho 2019.06.02. 16:53:16

@Tényelek: Sir Winston Leonard Spencer Churchill először a II.vh alatt volt ME, egy nagykoalíció élén, külön felkérésre, nem választotta meg senki. Aztán egyszer még visszajött háború nélkül. A II.vh nem mérvadó, ott az USA is felrúgta az egyszeri újraválasztási szabályt. Churchill pártelnökként nem vesztett zsinórban két választást. Rossz a példád pubi. Nyugat európai demokráciákban csak akkor maradnak a politikusok hatalmon, ha nyernek.

6.Lenin 2019.06.02. 17:24:50

@morpho:

Nagyon erőlködsz, hogy bebizonyítsd, én vagyok a hülye miközben állandóan hülyét csinálsz magadból.

nemecsekerno_007 2019.06.02. 17:30:36

Az ellenzéki észkombájnok már tényleg úgy működnek mint egy zárt osztály...

ben2 2019.06.02. 18:01:17

@morpho:

"Nyugat európai demokráciákban csak akkor maradnak a politikusok hatalmon, ha nyernek."

Ennek fényében különösen érdekes jelenség Gyurcsány Ferenc a "Demokratikus" Koalíció elnökeként, elvégre az 2006-os önkormányzati választások óta az összes választást elbukta, nem kicsit, nagyon.

morpho 2019.06.02. 18:16:08

@6.Lenin: "Nagyon erőlködsz, hogy bebizonyítsd, én vagyok a hülye" Ehhez egyáltalán nem kéne erőlködni. Olyan szintű paradoxonhalmazban csapatod, hogy inkább vicces vagy, mint nem. Viszont egyáltalán nem érdekelsz. Magyarul sem tudsz rendesen. Ne haragudj!

@ben2: Önkormányzati választások nem kormányalakításról szólnak. Orbánnak hozzá sem számoltam az önkormányzati buktákat, amik után "elfelejtett" lemondani. Mondjuk a 2002-es volt a legnagyobb.
Egyébként nem egészen tudom, hogy miről beszélsz, mert a Orbán Viktor és Thürmer Gyula kivételével, minden pártvezér lemondott Magyarországon a bukott választás után. Ha nem hiszed, google a barátod! Orbán és Thürmer , a két legnagyobb magyar demokrata! :)))
Ami meg Gyurcsányt illeti. Őt ugyan utálom, de az a helyzet, hogy 2006-ban megnyerte a parlamenti választásokat, aztán 2009-ben a ciklus vége előtt lemondott. Ezzel mit bizonyítasz? Később csinált magának egy egyszemélyes pártot Orbán módra. Azóta nem volt kormányon (hál istennek), így megbukni sem tudott.

taga20 2019.06.02. 18:20:30

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

te az vagy.

egyébként, mi a kérdésed fityeszjobbágy?

taga20 2019.06.02. 18:25:08

@6.Lenin: bazd meg!

szakadok rajtad hülye faszszopó nyugger, ahogy hülyét csinálsz itt magadból na-nap után!

és bazdmeg, még büszke is vagy rá!

kósalala, hozzád képest egy arisztotelész:)))

6.Lenin 2019.06.02. 18:37:28

@morpho:

"aztán 2009-ben a ciklus vége előtt lemondott." Miért?

Mert nem tehetett mást, hiszen bukott, igaz, már 2006-ban.

6.Lenin 2019.06.02. 18:43:26

@taga20:

Te szerencsétlen, ezek mire érvek? Üresfesjű faszok vagytok morphoval együtt, és már 10 éve(gondolom már előtte is, de az engem nem érdekel, de amit azóta csináltok az 1re mókásabb)
Minden elhiszek neked, ha tényszerűen indokolni tudod, hogy mi az értelme annak, amit itt löktök az utóbbi 10 évben. Mert szerintem semmi. De tied a pálya, indokold. Morpho hülye az ilyesmihez. Még soha nem indokolt semmit.

taga20 2019.06.02. 18:46:36

@6.Lenin: a geci gazdád, mikor mondott le?

94-ben? nem!
2002-ben? nem!
2006-ban? nem!

ez a szardarab mikor takarodik el?

6.Lenin 2019.06.02. 18:53:47

@taga20:

Miért kellett volna? Szarrá vert benneteket, mert kivárta, hogy a saját szarotokba fulladjatok. Mit nem értesz ezen?
Már 2002-ben megmondta, hogy neki CSAK kétharmaddal szabad nyernie, ebben a környezetben (külső, belső). Megcsinálta. és ma már nincs ellenfél a pályán.
Mondj egy másik nevet, aki képes lenne erre.

taga20 2019.06.02. 18:58:32

@6.Lenin: mégegyszer kérdezem szardarab, hátha megérted fityeszgeci!

a geci gazdád, mikor mondott le?

94-ben? nem!
2002-ben? nem!
2006-ban? nem!

ez a szardarab mikor takarodik el?

6.Lenin 2019.06.02. 19:06:02

@taga20:

Figyelj ide idióta honfitársam, ha eltakarodna, attól ti még pontosan olyan hülyék maradtok, mint amilyenek most vagytok. Rajtatok ez nem segítene.
Ez olyan kurva bonyolult?
Azt elhiszem, hogy útban van nektek, de attól, ha lemondana, eltakarodna, ti nem fogtok megváltozni.

Ha valaki megnyer egy választást, akkor a logikátok szerint mindenkinek el kéne takarodnia, hiszen szerintetek, bukott.

Taga20 10 éve buktok, menjetek már végre a picsába, lécci. (ha úgy gondolkodnék, mint ti).
Erre mit lépsz? Elindulsz végre? Az irány adott.

taga20 2019.06.02. 19:12:57

@6.Lenin: cica, sok a rizsa.

erre válaszolj fityeszjobbágy!

a geci gazdád, mikor mondott le?

94-ben? nem!
2002-ben? nem!
2006-ban? nem!

ez a szardarab mikor takarodik el?

6.Lenin 2019.06.02. 19:21:43

@taga20:

Te most már végleg bizonyítottad, hogy....menthetetlen vagy.

2006 óta minden választást megnyert a Fidesz!!!

Mellesleg nekem nem gazdám, miért is lenne? De miért ne ismerhetném el, hogy amit csinált 90 óta, azt eddig senki nem tudta megcsinálni.
Nézd, én azt is elismerem, hogy Gyurcsány, ha nem lenne lökött, talán képes lenne hasonlóra, de hát az evolúció kegyetlen is tud lenni. Neki más jutott, és a mi lenne, ha...értelmetlen.

6.Lenin 2019.06.02. 19:42:57

@taga20:

Taga20, én nem izgulok szennyoldalakra. Nem követem Mészáros tevékenységét, de ő, vagy akik mögötte, helyette csinálják a mókát, nos nagyon jól csinálják. Az ország függetlensége (gazdaságilag) az ilyen cégeken (is) múlik.

Az előző témában már dereng valami? látom lezártad. Taga20 rengeteg embert ismerek, akik szoktak gondolkodni is, és tök normálisnak tűnnek, semmi károsat nem figyeltem meg rajtuk, sőt. Próbálkoztál már? Vagy félsz valamitől? Ne tedd, vagy a dokid mondott valami lesújtót?Gyógyteák esetleg? Vagy egy kissé felmelegített kötél? Sok probléma végleg megoldódott utána. Talán a környezeted is végre fellélegezhetne.

6.Lenin 2019.06.02. 20:16:34

Taga20, látom elhallgattál, remélem a gondolkodással kísérletezel. Vigyázz mert, ha hirtelen kezded, problémák is lehetnek.
Szerintem elsőnek pl óránként 5 perc még nem lehet neked túl megterhelő. aztán hetente emeld 1 perccel az időt. Ettől ugyan nem leszel okosabb,de kevesebb hülyeségre marad időd. És ez már óriási haszon, nálad.
Csak óvatosan, 50 évesen már nem lehet ugrálni, nem vagy te tót, aki tátott szájjal rohan az anyja 3,14 (tea-oroszul)-nak

Istencsászáralfakirály 2019.06.03. 07:38:21

@ben2: Vannak még MSZP-ultrák? :)
Gyurcsány már élezi a kést amit hamarosan bele fog döfni az MSZP hátába. A kis fikablogját (nyugati fény) már is állította.
MSZP-nak annyi. Önkormányzatin is le fognak szerepelnei, az erős polgármestereiket meg átcsábítja a DK. Talán még a fidesz megpróbálja lélegeztetőgépen tartani őket, de szerintem ez kevés lesz ahhoz, hogy megugorják az 5%-ot 2022-ben.
Majd ott fognak kuncsorogni a DK-nak, hogy legyen közös lista és pár emberüket legalább vigyék be, Fletó meg elküldi őket a náthás faszba. Izgalmas lesz nézni, ahogy majd a DK-s rohadékok kicsinálják az MSZP és aknamunkával fúrják a háttérben a momentumot. Izgi lesz.

2019.06.03. 12:19:39

@morpho: Ahogy én tudom, Orbán minden veresége után lemondott 2002-ben és 2006-ban is, szóval semmi értelme ezen rugózni!
www.napi.hu/kozelet/orban_ertekel_es_felajanlja_lemondasat.289513.html
444.hu/2018/01/08/a-tortenelmi-pillanat-amikor-ket-vereseg-utan-orban-viktor-lemondott
A többit keresse meg ön!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.03. 12:23:40

@Tényelek: "Orbán minden veresége után lemondott 2002-ben és 2006-ban is"

Ezt a fasságot alá tudod valamivel támasztani?

Egyébként, hogy 2006-ban ismét lemondhasson, valamikor 2002 és 2006 közben meg kellett volna őt választani. :))

2019.06.03. 12:32:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
A Napi Gazdaságon egy liberális vitatkozhat, de a 444 sem hiteles már :-) ?

Pillangószelep 2019.06.03. 12:44:34

@taga20:
Ön egy neveletlen, tanulatlan csúnya beszédű.
És ideges frusztrált.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.03. 12:49:27

@Pillangószelep: Te meg egy kurva nagy idióta vagy. A fideSSfasszopók csak a saját nyelvükön értenek. :))

2019.06.03. 13:10:53

@Pillangószelep: Az ilyen oldalakat meg kell becsülni, mert ennyire tisztán már nem nagyon elérhető a liberális kultúrában megőrzött, régebben még a társadalom legalján elhelyezkedettek körében, főként lepukkant kocsmákban, fél liter pálinka után használt szavak és tolerancia.
Itt a liberális nénik, bácsik még az autentikus szöveget használva társalognak, míg a faluvégi kocsmákban már a Győzike só miatt emelkedett a táralgás színvonala, itt meg maradt minden a liberális normák szerint.
Nem szabad megsértődni miatta, örülni kell annak, hogy a magyar kultúra egy picike szeletének megőrzésén fáradozókkal társaloghat, ráadásul kihalófélben vannak, ezért a gyerekeink, unokáink már ezzel a speciális liberális kultúrával már valószínűleg nem lesz lehetősége találkozni a valós életben, csak a B1 és a hasonló kultúrát ápoló oldalak elmentett lapjai maradnak, .. ön viszont dicsekedhet vele, hogy még életében tapasztalt ilyet, .. még ha siralmas is ezt kultúrának nevezni.

morpho 2019.06.03. 14:09:11

@Tényelek: Felajánlotta lemondását? Na ne basz! Ez nagyon izgalmas politikai hakni, de attól még 30 éve vezeti pártját ez a gigademokrata! Életszerű na! Viszont azt látom, hogy te is érzed, hogy itt valami nem ok. Ezért magyarázkodsz pubi!

2019.06.03. 14:17:20

@morpho: A politikában nem egészen úgy működnek a dolgok, mint egy normális családban ezt minden oldalon láthatjuk.
Az, hogy nem fogadták el a lemondását, mint a példa mutatja életük legjobb döntése volt mindkét esetben.

6.Lenin 2019.06.03. 15:04:10

@Tényelek:

"A politikában nem egészen úgy működnek a dolgok, mint egy normális családban ..."

Miért nem?

Egy normális családban is akkor működik minden, ha a család ismeri a célt, összefog még akko is, ha kezdetben nehézségek adódhatnak, mert a szomszédok, vaqy a környezet időszakosan ellenséges a családdal.

Pontosan a célért való küzdelemben mutatkozik meg, hogy normális-é a család, vagy az első nehézségnél szétesik.

azzal viszont tökéletesen 1etértek, hogy akik bíztak a vezérben, azok nagyon jól döntöttek.

A morpho félék ezeket soha nem fogják megérteni, kár velük kísérletezni. A gyakorlat is ezt mutatja.

Eltiltott Vélemény 2019.06.03. 15:32:58

Úgy látszik a Csuti Rablóbandának a Kurcsányi mint elrettentő erő nem elég, szerzett egy másik kitartottat is a Momentum képében. Gyorsan el is kezdték a zavarást, csináltak egy másik jelöltet a zuglói balfék ellen...

Ja persze, még ugye előttük van a polgármester választás és a korábbi Butapesti megállapodás felrúgása, mert ez még akkor született, amikor a maszop még tényező volt, és most amikor a maszop már szopott nagyot, újra kell rendezni a sorokat.. ti. az erősebb kutya örökít genetikusan.... liberálfasiszta oldalon most a legerősebb kutya a kurcsányita, utánuk pedig a momentum, és valahol a péló bütykös végén pedig a maszop....

Szóval a választásig van még néhány hónap, ennyi idő alatt kellene mindennel dűlőre jutniuk, úgy, hogy azt a pártok vezetősége is elfogadja, és még a szavazókat is legyen idő meggyőzni, hogy érdemes rájuk szavazni... Mindezt abban az ellenszélben, hogy az EP választás megmutatta, hogy országosan hogy rendeződtek át az erőviszonyok, de az arcos (egyéni jelöltek) szavazás azért egy kicsit másabb...

csüngőhasú norvégbáró 2019.06.03. 21:30:21

@6.Lenin:

" Nem követem Mészáros tevékenységét, de ő, vagy akik mögötte, helyette csinálják a mókát, nos nagyon jól csinálják. Az ország függetlensége (gazdaságilag) az ilyen cégeken (is) múlik."

kurv@@nyád... mészáros cégei zömmel az eu pénzéből élnek, egy stróman pénzszivattyú. magyarstrómanországnak nincs gazdasága, szalagmunkások vannak.

Minden ballib bérretteg 2019.06.04. 10:54:10

Azért van annak egy diszkrét bája hogy az LMP-t kollaboránsnak minősítik, de a szavazóit autómatikusan a Gyurcsnyista Karácsonyhoz számolják egyszerre.

Nem normálisak ezek a ballibek komolyan mondom.
Az LMP és Jobbik szavazóknak az a része, amelyik az MSZP-re és DK-ra szavazna már ré gott van.
Ott már csak potenciális Fidesz szavazók maradtak.

Minden ballib bérretteg 2019.06.04. 10:57:02

@6.Lenin:

Ettől azért jóval egyszerűbb az ostoba Gyurcsanyisták lelkivilága.
Náluk evidencia, hogy most diktatúra van, és minden ami ellentmond ennek, azaz minden folyamat ami a valóságban van pl, azt letagadják magyarázzák, és hazudnak.
Nem illik a valóság a gyűlöletkeltés koncepciójába.

Tangooo 2019.06.06. 12:58:32

@taga20: "nézd lenin, én 50 éves vagyok."
Egy ötven éves ember hogy a faszban ér rá egész nap itt hülyeségeket irkálni, ahelyett, hogy, mint a többi tisztességes ember, dolgozna? Vagy segélyből élsz te szerencsétlen frusztrált idióta?
süti beállítások módosítása