B1 blogcsalád



A német szélsőjobb keblére ölelte Orbánt

2019. január 15. - ashwood

16816090_e17760cd4264a770f13b948362b734bb_wm.jpgVannak partnereink Európában, hogy elkérjük a céljainkat - dicsekedett a német szélsőjobb egyik vezére pártkongresszusuk után. Majd név szerint említette Orbánt és a Fideszt.

A radikális jobbról öles léptekkel a szélsőjobb felé tartó német AfD a hétvégén rendezett kongresszusán ilyesmikről döntött: Németországnak ki kell lépnie az EU-ból, ha az – mármint az EU – nem hajlandó pillanatokon belül olyanra változni, ahogy azt ők – mármint az AfD – elképzeli. E változás részeként például fel kell oszlatni az Európai Parlamentet, meg kell szüntetni a közöségi jogot, kizárólag a tagállami szabályoknak kell érvényt szerezni. Ha mindez nem megy, hát viszlát EU - jöhet német kilépés, de még jobb lenne az egészet beszántani. E radikális elképzelésekhez támogatója is van a német szél-formációnak. Alexander Gauland, a párt társelnöke kijelentette: " „Wir aber haben Partner in Europa, um unsere Ziele zu erreichen“, beendete der Parteichef seinen historischen Exkurs. Und er zählte die italienische Lega, Orbans Fidesz, die polnische PiS und die FPÖ auf." Vagyis: "De van partnereink Európában, hogy elérjük céljainkat ”- fejezte be a pártvezető, és felsorolta az olasz Lega-t, az orbáni Fideszt, a lengyel PiS-t és az osztrák FPÖ-t."

A szerelem pedig korántsem egyoldalú a szélsőjobboldali pártok – mint az AfD és az FPÖ – és a Fidesz, személyesen pedig Orbán között. A magyar miniszterelnök nemrég arról beszélt: a bevándorlás-ellenes erők többségét szeretné látni az új Európai Parlamentben. Márpedig szerinte a migráció egyik legnagyobb barátja Merkel, és a Németországot ma vezető CSU-CDU koalíció. Azok, akikkel egy padban ül az Európai Néppártban. Akik ellen segíti az AfD-t – például.

Hogy Orbánnak mi keresnivalója van a Néppártban, egyre nehezebb megmondani. Azt még értjük, hogy a Fidesz számára utolsó fügefalevél a néppárti tagság: nem szélsőjobboldali pártot vezet Orbán, hisz a centrista konzervatívok tűrik meg soraikban. De hogy a néppártiak miért nem penderítik ki a Fideszt, már sokkal nehezebben érthető. Sőt, egyáltalán nem.

A Fidesz pártsajtója leplezetlenül szurkol a Brexitért. Muszáj is, hisz korábban azt kommunikálták: a migránsok miatt hagyja el London a közösséget. Azt persze már nem, hogy a briteket zavaró bevándorlók nem Ázsiából vagy Afrikából érkeztek, hanem Budapestről, Varsóból és Bukarestből.

De hasonló hazugság a propagandától, amikor arról beszélnek: Európában a migrációellenes kormányokkal szemben szervezett tüntetéshullám zajlik. Akkor sem rebben a szemük, amikor ajnározzák eközben a francia sárgamellényeseket - mind a kétezret. Macronnal szembeni liblingjeik iránt akkor sem szűnnek meg lobogni, amikor a néhány ezres, permanens tüntetők lángba borítanak autókat, tereket, középületeket. Bezzeg a szívük szakad meg idehaza három szánkóért.

Orbán most azért szoríthat, hogy a britek szépen, sőt, nyereséggel lépjenek ki az EU-ból. Így lenne mire hivatkozva elindítani a Hunexit-kampányt. De a számítása nem fog bejönni. A londoni parlament kedd éjjel várhatóan elutasítja azt a megállapodást, amelyet Theresa May vért izzadva között az EU 27 tagállamával. Akkor pedig vagy jön a Hard Brexit – 8 százalék körüli gazdasági visszaeséssel, a britek tartós lemorzsolódásával –, vagy egyszerűen elmarad a kilépés.

Ékes példa ez Orbán populizmusának is: csak ideig-óráig tartható fenn a hazugságokra épülő kampány, és az erre épülő rendszer.

(A fotón Orbán Beatrix von Storch oldenburgi hercegnővel, az AfD társelnökével pózol.)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8114563246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morpho 2019.01.15. 11:57:24

@balcán maxval birca: Náciknak jó hír. Lelked rajta.

rallus 2019.01.15. 12:59:47

Kiket és miért ruházott fel az Úr azzal a joggal, hogy eldönthessék ki a rossz és ki a jó?
Ki biztosítja a pénzt ahhoz, hogy a kiválasztottak véleménye egyeduralkodó legyen a világsajtóban?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.15. 13:23:02

@rallus: "Kiket és miért ruházott fel az Úr azzal a joggal, hogy eldönthessék ki a rossz és ki a jó?"

Társadalmi konszenzus eredménye. A gyilkosokat és tolvajokat börtönbe zárjuk - hacsak nem tagjai a fideSSmaffiának -, mert a társadalom döntő többsége rossznak tekinti a tevékenységüket. A bank tulajdonosok meg társadalmi megbecsülésben részesülnek, mert a 3% fölötti hitelkamatokat, nulla betéti kamatokat, kilakoltatásokat stb. a társadalom meghatározó többsége jónak tekinti. Csak egy fideSSfasszopónak fura, hogy konszenzussal is lehet törvényeket hozni, nincs arra szükség, hogy egy törpe kisebbség terrorizálja a társadalmat.

csobi2011 2019.01.15. 16:36:52

A cikk utolsó során jót nevettem. Eszerint csak ideig-óráig tartható fenn egy ilyen rendszer. Itt a fidesz harmadik kétharmadára gondol?

2019.01.15. 17:39:44

@rallus:

"Ki biztosítja a pénzt ahhoz, hogy a kiválasztottak véleménye egyeduralkodó legyen a világsajtóban?"

a magyar sajtóban a cigányodat a mi pénzünkből futtatják. :(

index.hu/video/2019/01/15/orban_viktor_sajto_szabadsag_szembeszel_media/

Populista Pista 2019.01.15. 18:04:44

Sajnálom a fritzeket, nagyon megszítták a nagykoalícióval. Ezzel gyakorlatilag nulla esély van a változtatásra, hiszen megszűnt a váltoógazdálkodás a két nagy p

Populista Pista 2019.01.15. 18:07:41

párt között, aki pedig megjelenik újonnan azt már eleve taccsra állītjàk.

2019.01.15. 18:30:30

@csobi2011:

Sajnos eltart egy ideig, míg rájön az istenadta nép, hogy nem a migránsok, nem Soros és terve veszélyes jövőjükre, hanem az állami szintű korrupció.
Az elmúlt néhány évben egyik mezei migráns sem nyert túlárazott közbeszerzési pályázaton, nem nőtt vagyon 300 milliárd forintra, nem lett tulajdonosa megyényi termőföldnek, fél Balaton-vidéknek, horvátországi jachtoknak, üdülőtelepeknek, ahogy vadászkastélyoknak sem.
Persze vannak kiváltságos migránsok, akik mégis. De ők csak a sógor-bátya-koma hálózat letelepedési kötvényein keresztül tehették meg mindezt.
Szóval eltart még egy ideig, míg világosság gyúl a fejekben. :D

rallus 2019.01.15. 19:15:04

@Ms.Cunnesburry: Emlékeztetnélek rá, hogy Soros úr a világ legmigránsabb migránsa volt és mára CSAK felforgatásra el tudott különíteni 18 000 000 000 dollárt, (ha jól számoltam a nullákat). Nem tudom, hogy jachtja van e, de hogy az EU vezetői puszival fogadják és már többet jár Brüsszelbe, mint a rosszlányokhoz, az elgondolkoztató. Ez a pénz alkalmas arra, hogy európai emberek elfelejtsenek számolni és asszisztáljanak saját nemzetük pusztulásához. A hasznos idióták mindezt ingyen teszik...

2019.01.15. 19:31:47

@rallus:

ő arról beszélt, hogy O1G szarrá-rabolja az országot, mit beszélsz mellé te cigányszolga?

"Sajnos eltart egy ideig, míg rájön az istenadta nép, hogy nem a migránsok, nem Soros és terve veszélyes jövőjükre, hanem az állami szintű korrupció.
Az elmúlt néhány évben egyik mezei migráns sem nyert túlárazott közbeszerzési pályázaton, nem nőtt vagyon 300 milliárd forintra, nem lett tulajdonosa megyényi termőföldnek, fél Balaton-vidéknek, horvátországi jachtoknak, üdülőtelepeknek, ahogy vadászkastélyoknak sem.
Persze vannak kiváltságos migránsok, akik mégis. De ők csak a sógor-bátya-koma hálózat letelepedési kötvényein keresztül tehették meg mindezt.
Szóval eltart még egy ideig, míg világosság gyúl a fejekben. :D

2019.01.15. 19:33:17

@rallus:

"asszisztáljanak saját nemzetük pusztulásához. A hasznos idióták mindezt ingyen teszik..."

az asszisztál, aki O1G romát nem segít elzavarni. :(

rallus 2019.01.15. 19:42:57

@az EU pénzek zsákolója: Nem szívesen személyeskednék, de fogadok, hogy még szakmád sincs...

2019.01.15. 19:48:59

@rallus:

ja, közmunkás vagyok, de ettől függetlenül olyan jó lenne, ha te és minden TELIVÁGOTT FIDESSORK, ELTAKARODNA másik blogra (pl. ORIGO) O1G zacsit nyalni, itt nem kell.

rallus 2019.01.15. 20:03:00

@az EU pénzek zsákolója: Mi lenne veletek nélkülünk?
A ballibek még a keményen ellenzéki Fidesz mellett is tönkre tudták tenni az országot, most képzeld el, hogy mire lennétek képesek kontroll nélkül...így a tagával ,meg a többi finom modorú észkombájnnal...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.15. 20:07:25

@rallus: "A ballibek még a keményen ellenzéki Fidesz mellett is tönkre tudták tenni az országot"

Hát annyira messze nem sikerült tönkretenniük, mint a gecinek, de sok kárt okoztak. Az elkúró többször arra hivatkozott, hogy a fideSStől nem tud kormányozni. :))

Hálistennek a geci ezt nem dobja be. Ő Soros György patriótától, a civelektől, meg a négy évszaktól van akadályztatva a kormányzásban. :))

2019.01.15. 20:21:11

@rallus:

nem, O1G fideess rablóbandájából elég, nem érdekel ki mit tett előtte.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.15. 20:30:58

@rallus: Honnan a kurva anyádból szedted te ezt???

2019.01.15. 20:51:26

@rallus:

Látod, az amerikai álom elbújhat a magyar sikertörténet mögött.
Emlékeztetnélek rá, hogy a gázszerelői képesítéssel rendelkező Mészáros Lőrinc Isten, a szerencse és Orbán Viktor barátsága jóvoltából az elmúlt 8 év folyamán 300 milliárdos vagyon tulajdonosa lett.
Neki elég volt átsétálni a szomszéd utcába /talán puszi is volt/, tárgyalás helyett villásreggelizni a Nagyságos Úrral.
Kis magyar sikertörténet. Kiváltságos helyzete több, mint elgondolkodtató.
Egy teljes kormányzati apparátus és kiterjedt médiabirodalom őrködik érinthetetlen státusza és szerzeményei fölött.
Ez a pénz alkalmas arra, hogy európai emberek elfelejtsenek számolni és asszisztáljanak saját nemzetük pusztulásához. A hasznos idióták mindezt ingyen teszik...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.15. 21:10:21

@Ms.Cunnesburry: Ah, szépen és igazat szóltál. Ez a toportyánféreg meg se érdemli. :))

rallus 2019.01.15. 21:41:37

@Ms.Cunnesburry: Jó érzés, hogy már csak a bizonyíthatatlan rágalmak maradtak érvnek. Rosszabb volt, amikor a várható államcsődöt vuduztátok...
Mára a demokrácia eljutott odáig, hogy a fegyházban ücsörgő tömeggyilkos nyugodtan fordulhat a strasbourgi bírósághoz, ha langyosan kapja a reggeli kakaót és az esetek többségében pert is nyer. Mi tartja vissza a rendkívül éber és a korrupció területén komoly jártassággal bíró ellenzéket, hogy bizonyítékait feltárva perre vigye az ügyet?
Azt ne mondjátok, hogy a feljelentgetés idegen a baloldali ember természetétől....(hogy nem irigy, az köztudomású..)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.15. 21:50:03

@rallus: "bizonyíthatatlan rágalmak"

:))

Van humorod. :))

2019.01.15. 21:54:43

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Inkább csak a magam szórakoztatására írtam. A fanatikus Istenkirály hívők számára van egy félmondatom, de az nem publikus. :)))

2019.01.15. 21:56:57

@rallus:

Elődje Simicska is milyen csúfosan végezte. Megvárjuk, míg Lőrinc barát sorsa beteljesedik. :D :D

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.15. 22:13:28

"A széljobb kebele". Kell bele? A kebele? Ronda leszek és férfisovén. Nekem nem kell a kelebe. A kebele inkább érdekelne, de gyermekeim anyja ne tudja meg!

Remélem számíthatok a diszkréciótokra. :-)

Nebele. :-)

Sir Bates dö Hól 2019.01.16. 00:32:58

Mi a telibaszott retkes kurva anyátokért nem tudjátok felvállalni, hogy szélsőjobbos antiszemita etnicista államot akartok? Visszaakarjátok állítani a horthy-rendszert, de a horthy-érában az establishment nem volt szégyenlős, azok nem vagdalthúst ettek, hanem büszkén vállalták a kaviárt pezsgővel, s nézték le leplezetlenül a munkást vagy parasztot, a kispolgárral egyetemben! Mi a gond? Csak nem az, hogy a jelenlegi gazdáitok titeket is ugyanúgy lenéznek? Mert akik nem rájuk szavaznak, azokat utálják, akik meg itt védik a ner-t, azokat ellenben lenézik. Sőt, az összes baribaszó ner-cselédet hangosan röhögve megvetik. Nekik a most tüntetők és a békemenetesek egyaránt prolik;-)...

2019.01.16. 08:47:13

B11G
Ezzel mindent elmondtam. Több kommentár nem szükséges.

MACISAJT1 2019.01.16. 08:53:04

Szerencsétlen posztíró, mikor szakmányban megírta az újabb Orbán-gyűlölő marhaságát, még nerm olvasta( vagy remélte, hogy mások nem olvasták) azt hogy hogyan kénytelen hozzáállni Merkel utóda pl. a migrációhoz-:

2019. január 14. 06:40
Egy vasárnapi német lapinterjúban a párt elnöke arról beszélt, hogy a Kereszténydemokrata Unió megkezdi 2015 óta követett migrációs politikájának felülvizsgálatát.

Annegret Kramp-Karrenbauer a Welt am Sonntag című lapban közölt interjúban kiemelte, hogy 2019-ben a hagyományos CDU-s „magkompetenciák” fejlesztésére, vagyis a biztonság, az erős állam és a gazdaságpolitika területére összepontosítanak.

Elmondása szerint erősíteni kell a biztonsági szervek hatékonyságát, ezért februárban egy úgynevezett műhelytanácskozáson a külső határ védelmétől kezdve a menedékjogi eljáráson át az integrációig az egész bevándorlási kérdést áttekintjük a hatékonyság szempontjából, a 2015-ös döntésektől máig.”

A tanácskozásra az európai uniós határ-, és partvédelmi szervezettől (Frontex) a német szövetségi bevándorlási és menekültügyi hivatalig (BAMF) számos intézménytől hívnak majd meg szakértőket, akikkel azt vizsgálják, hogy „hol és min kell javítani”.

Az idei egy „különleges választási év” – tette hozzá Annegret Kramp-Karrenbauer, utalva arra, hogy az európai parlamenti választás mellett tartományi parlamenti választást tartanak Brémában és három keleti, a volt NDK területén fekvő tartományban – Brandenburg, Szászország, Türingia –, amelyekben igen erős a CDU új jobboldali vetélytársa, az Alternatíva Németországnak (AfD) nevű párt.
Fotó: AFP

Hangsúlyozta, hogy a CDU-tól nemcsak az AfD-hez, hanem a Zöldekhez is álltak át szavazók. Ezért a biztonság és a „gazdasági kompetencia” mellett az is fontos, hogy a CDU teremtse meg az egyensúlyt a klímavédelem és Németország mint „erős gazdasági nemzet” érdekei között.

A gazdaságpolitikával kapcsolatban arról is szólt, hogy Németország a szomszédos országokhoz képest jó helyzetben van, de „különböző külső és belső tényezők miatt a jólétünk nem annyira biztos, mint amilyennek tűnik”.

Annegret Kramp-Karrenbauer decemberben vette át a CDU vezetését, elődje Angela Merkel kancellár volt, aki október végén jelentette be, hogy befejezi pártvezetői tevékenységét, a kormányfői tisztséget pedig legfeljebb a ciklus végéig, 2021 őszéig tartja meg és utána visszavonul a politikából.
A CDU és a bajor testérpárt, a Keresztényszociális Unió (CSU) szövetségének országos választói támogatottsága akkor történelmi mélyponton, az Emnid mérése szerint 24 százalékon volt. A CDU/CSU azóta növelte táborát, az Emnid legutóbbi, a Bild am Sonntag című vasárnapi lapban ismertetett felmérése szerint támogatottsága január első hetében 31 százalékos volt, ami 2 százalékpontos emelkedés az egy héttel korábbihoz képest, és megközelíti a 2017-ben tartott szövetségi parlamenti (Bundestag-) választáson elért 32,9 százalékot.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2019.01.16. 08:55:31

Libsiknek mindenki náci meg szélsőjobb akik nem velük van. Holott ők az igazi FASISZTÁK.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2019.01.16. 08:57:25

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: megjott a fizu a gyuritól? érdekes hogy mindenhol csak a te kommentjeid virítanak folyamatosan. Miért nem mész el rendesen dolgozni, találsz egy nőt, csinálsz gyereket?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.16. 09:09:54

@enpera: Zavar az igazság, fideSSfasszopó? Próbálj olyat hazudni, ami az igazságnál hihetőbb. :))

Ballib vagyok mert rettegek 2019.01.16. 09:23:54

Csak most azt tudnám, hogy min csodálkoznak a Soros bérenc lippsikk, amikor Orbán Viktor ezerszer megmondta hogy meg kell vívnunk a szabadságharcot az EU ellen? Egy szabadságharcnak meg az az eredménye hogy kiléptünk az EU-ból és szabadok lettünk! Mit nem értenek ezen ezek a hatdiplomás lippsikk, amikor ezt még a falusi Mari néni is érti és kétharmaddal támogatja Orbán Viktort, hogy mentse meg őt az Eu-tól meg a migránsoktól.
Ráadásul ahhoz hogy migráns mentes, nem kevert vérü magyarok maradjunk, ehhez is ki kell lépni az Euból, különben az Eu több millió afrikai migránst fog hozzánk bekényszertelepíteni, akik túl fognak minket szaporodni. Orbán Viktornak tehát teljesen igaza van hogy miután zsebre tette az EU támogatásokat, és azok nem jönnek többé, azonnal ki kell léptetnie az országot az Euból. Az idő mára megérett, a nyugati és keleti illiberális szövetségeseinnk mind támogatnak minket a kilépésben, ezen is csak csodálkozni tudnak a lippssikk mert nekik senki barátjuk nincs szerte a világon.

MINDENKI TÁMOGASSA A KÖVETEKEZÖ NEMZETI KONZULTÁCIÓN ORBÁN VIKTORT HOGY LÉPTESSE KI AZ ORS´ZÁGÁT AZ EU-BÓL!

Sir Galahad 2019.01.16. 09:28:34

Tényleg kíváncsi volnék, miért bukkan elő újra és újra ellenzéki körökben az a hülyeség, hogy Orbán ki akarja léptetni Magyarországot az EU-ból. Ez egyszerűen nem érdeke, amíg jön a pénz - utána meg egyébként is mindegy lesz, de az még jóval odébb van. Orbán és a szövetségesei annyit akarnak, hogy a nemzetállamok befolyása nagyobb legyen a brüsszeli bürokratáknál, és az EU ne politikai alapon szerveződő kényszerközösség legyen, hanem egyenrangú államok kölcsönös, gazdasági érdekeken alapuló szövetsége. A kilépés lebegtetése ezt az akaratot hivatott nyomatékosítani.

ami szabad 2019.01.16. 09:32:48

@csobi2011: Bocs, de ti csak 4 években tudtok gondolkodni, mint ezek az idióta pártok... Történelmi mértékkel mérve ezek másodpercek, emberiség történelmével nézve egy szempillantás, földtörténet szempontjából meg még az atomi részecskéhez mérten is hangyafing...

Kincse- 2019.01.16. 09:40:59

B1 cikkíró nevetségesen 2.000 főre taksálja a francia sárga mellényes tüntetőket, miközben naponta 40.000-80.000-es létszámban dühöngenek az utcán. Ekkora seggnyalást macron felé még nem láttam.
A hazai 2.000-es tüntetők létszáma jelzi, hogy nem támogatja a nép, csak a soros szervezeteinek fizetésére mennek ki bulizni, főleg a fiatalok.

Minden ballib bérretteg 2019.01.16. 09:44:38

@Sir Galahad:

Mert nincs fantáziájuk.
Ostoba ballib majmoknak csak ennyire futja.

Hazudni EU kilépés réméről, nácikról stb ....
Kommuniszmusban szocializálódott ÁVH-sokról, munkásőrökről beszélünk.
Legyél megértőbb velük ! ;)

ami szabad 2019.01.16. 09:50:53

@Ballib vagyok mert rettegek: Na, te még annál is hülyébb vagy, mint eddig gondoltam, ha kilépésre buzdítasz! A fidesz ugyan uszít már 10 éve a kilépésre, és kb. kéthetente méreti meg a hozzáállásunkat- ami szerint egyébként 70% FÖLÖTT van azok aránya akik EU pártiak- itt tehát bőven, és valóban van 2/3- csak nem a fidesz szája íze szerint.. De nézzünk már egy kicsit mögé, mi is az EU , esetleg annak további integrációja, kontra nemzetállamok erősödése kimeneti lehetőségei: az nem kérdés, hogy Európa történelme azt mutatja, képtelenek vagyunk békességben élni egymás mellett, kevesebb olyan időszakot tudnál felhozni történelemből amikor NEM VOLT HÁBORÚ a kontinensen, mint amikor igen, még azokban az időkben is ( középkor) amikor a nacionalizmus sehol nem volt. A globalizált világban az EU gazdasági és egyéb szempontból vizsgált helyzete alapján, még így is, hogy együtt nézik, marhára lemaradt. K+f, starupok, technológia..stb.-re gondolj elsősorban. Ha külön - külön kell boldogulni, akkor nagyjából mindenkinek szar lesz, de éljen a független szar! Haderő. Na, itt pl. közös hadsereg felállítása megkerülhetetlen lesz, látszik, hogy a NATO hátrébb lép, Európának meg meg kell tudnia védeni magát, erre költeni kell rendesen, mert önmagában a gazdasági erő lófaxot sem ér, ha elvehető... Ha most a szuverén Magyarország haderejét- ha-ha-ha- vizsgálom, akkor nem ártana tudnod, hogy amikor még volt ilyenünk - 90-ig- akkor elvileg 16 azaz tizenhat percig volt ránk szabva, hogy feltartóztassuk az ellent.... Na, gondolom, ma akár 3 egész percig sikerülne! Az EU - és az, hogy annak része mára a szomszédos országok jelentős része- jelentős mértékben javított a magyar kisebbség helyzetén azokban az országokban, ahová trianon miatt kerültek. Ezen akarsz rontani? Még Román állampolgárságot is felvenne 7 millió magyar annak érdekében, hogy uniós állampolgár maradjon! Mint ahogy a romániai magyar is kimondja, azért veszi fel a magyar állampolgárságot, mert magyar papírokkal jobban boldogul az únióban, mint a románokkal, holott az is eu-s papír! Az EU-t nem szétbaxni kell, az csak az ilyen kis akarnok hörcsögök hozzáállása mint nyakunkba akasztott kisnapóleonunk, hanem élni annak parlementjében tagállami jogainkkal, és javítani rajta! Ez azonban harci-marci kommunikáció helyett a sokkal fáradtságosabb, viszont cserébe működőképes kompromisszumokat igényelné, melyre mára alkalmatlanná vált a kontrollálatlan g. Kár, mert akár jót is csinálhatott volna, elvileg, még némi alkalmasság is volt valaha, de úgy döntött, államférfi helyett kőgazdag lesz, és így is tett. Az összes hőzöngés a kontroll nélküli gazdagodást szolgálja, és hogy esély se legyen számon kérni, ehhez kell a hatalom. Az is csak eszköz hozzá mára.

Célkereszt 2019.01.16. 10:30:33

A gazdasági kényszer elsöpri ezeket a hangokat. Hőzöngeni lehet egy darabig.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.16. 10:38:35

@rallus: lófaszt. A devizahiteleket például a fidesz megszavazta. Az mnb elnöke 2003-ig fideszes volt....te szopni jársz ide, vadász?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.16. 10:40:47

@balfaszokkal sáncoló: az olaszok már becsicskultak. Visszavonták a hiánykorlát átlépését célzó elképzelésûket.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.16. 10:41:35

@balfaszokkal sáncoló: a lengyelek nem túl boldogok a magyar-orosz barátság miatt.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2019.01.16. 10:43:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: milyen igazság? a fideszhez sincs semmi közöm, sőt egyik párthoz sem, ellentétben a te fizetett kommentjeiddel, amelyek mindenhol megtalálhatóak. Kéne neked egy normális élet, nem a gyuri faszát szopni egész nap

CleanYourRoom 2019.01.16. 10:43:30

Lassan, de biztosan összeomlik a multikulturális globalista konszenzus és az azon nyugvó nyugat-európai liberális demokrácia is, hazai ballibjeink vágyálma és példaképe, kire fognak szolgai, epekedő tekintettel, lihegve felnézni, ha Merkel és Macron is a történelem szemétdombjára kerül?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.16. 10:47:02

@Ms.Cunnesburry: Lőrincet nem fenyegeti veszély. Biorobot. Nincs annyi esze, hogy veszélyt jelentsen Viktorra.
Az persze lehet, hogy ha lesz valami turbulencia az erőben, Viktor beáldozza, hadd tépje őt szét a nép.

antiinternáci 2019.01.16. 10:57:54

A szokásos B1 eszetlen valótlankodás.
Miért is ne lehetne egyetértés akár több kérdésben is két különböző párt, esetleg pártcsalád között? Miért kell azt sugallni, hogy akkor ők már tulajdonképpen egyek?

Illetve lehetne ezt sugallni, csak akkor illene következetesen.
Amikor a CDU képviselői olyan elvetemült szélsőségesekkel, mint Sargentini, Verhofstadt, Niedermüller, stb... szavaznak együtt pl. Magyarország ellen, akkor kellett volna olyan cikkeket is írni, hogy "Merkelt keblükre ölelték a bolsevisták".

Akkor hiteles lehetne az, ami így csak internáci hazudozásnak és gyűlölködésnek minősül.

Behajtó70 2019.01.16. 11:03:46

A szaros hazug PC dumának már vége! Mentek ti is a kukába!

Brix 2019.01.16. 11:11:58

Orbánék egy nagyobb nemzetállami szuverenitással rendelkező államok Európáját vizionálják, a migráció megállítása mellett... A kérdés csak az, hogy milyen szintig lehet visszaépíteni az integrációt, hogy az ne kerüljön végleg a dezintegráció szélére... Én látom a dezintegráció jeleit- a Brexit mellett-, pl a kelet-közép-európai munkavállalók jogainak csökkentése már megindult, és a strukturális alapokból is kevesebbet fogunk kapni, a következő költségvetési ciklusban...Egy AFD-kormány , talán még a szabad munkavállalás jogát, mint alapjogot is elvenné...
A másik témakör a migráció kérdése. Orbán szerint meg kell állítani a migrációt. Rendben. Ezzel szinte mindenki egyetért, csak éppen olyan globális nagyfolyamatokat, amelyek mindig is léteztek az emberiség történelme során, nem lehet megállítani..Ne legyen senkinek illúziója, a migránsok Európába áramlását most a törökök és a sivatagi törzsek akadályozzák, nem a magyar kerítés...Szerintem, csak a legelején vagyunk még globális népvándorlási hullámoknak , a java most fog következni...
Több ezer km határt hermetikusan lezárni nem lehet és aki már bejutott, azonnal felszívódik a rendszerben, vagy ha nem , akkor letagadja a valós személyazonosságát , és a kibocsátó országok sem visszafogadók...Ehhez járul még a több millió, diák- és munkavállalói vízummal érkezők serege...
Tetszik vagy nem : a multikulturális társadalom kezd eluralkodni Európában, hiába üvöltöznek a szélsőjobb politikusok, ezt a trendet visszaforgatni nem lehet...
Orbánnak igaza van ebben a kérdésben, ( migráció) de átfogó és teljesen hatékony megoldás nem létezik ennek megoldására...Inkább arra kell itthon is felkészülni, hogy 20-30 év múlva, ha jobban konvergálunk a német bérekhez, itt is egyre nagyobb teret nyer a multikulti...
Az, hogy mi lesz a jövőben az EU-val, még nem tudjuk...Két dolog biztos: Németország volt , van, és lesz Magyarország legfontosabb gazdasági partnere, emellett , a migránsok is jönni fognak...Akár, nyugatról is...Nem hinném, hogy Chemnitz, jobb hely lenne , mint Prága vagy Budapest...A veszélyek valósak , de egyelőre senki sem tud univerzális megoldást, sem a migrációra, sem az EU elindult dezintegrációjának megállítására...

antiinternáci 2019.01.16. 11:19:39

@MACISAJT1:

Azért igazán ne vedd komolyan AKK (a korábbi FKK-s pártelnök jobbkeze) nyilatkozatát.
Ha tényleg változtatni akarna, akkor azt sokkal radikálisabban kellene csinálni, hiszen óriási a baj: Merkel a szélsőséges balliberálisok szánalmas, alárendelt kollaboránsává tette a CDU-t.
Ezen nem lehet aprócska változtatásokat eszközölni.

Helyretenni meg nem is akarja sztem a dolgokat, hanem csak az AfD-hez való áramlást akarja csökkenteni ilyen semmilyen módon.
A zöldekhez tőlük, meg az SPD-től való áramlás nem is nagyon fáj neki, hiszen a szavazatok brancson belül maradnak. És ha a pl. Schuz-féle Lenin-fiúkkal megtűzdelt SPD-vel képesek voltak összeállni, akkor nem fognak visszariadni a görögdinnyékkel való összefogástól sem. Pedig ezek között sok-sok olyan alak van, akikhez képest Schulz kezdő kecskepásztornak számít...
Németország nagyjából elveszett, öt centire van a jéghegytől.

antiinternáci 2019.01.16. 11:25:15

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Lássuk a bizonyítékot, ahol a Fidesz "megszavazta a devitahitelt".

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.16. 11:36:39

@enpera: "a fideszhez sincs semmi közöm"

Ahhoz képest elég szépen fényesíted a geci seggét. Nem hiszem, hogy Kubatov külsősöket is felfogad trollkodni.

_most_ 2019.01.16. 11:38:38

Elég fura, hogy Orbán nem náci, csak az összes barátja, mondjuk az is igaz, hogy ő nem milliárdos, csak az összes rokona :D

BéLóg 2019.01.16. 11:42:20

@az EU pénzek zsákolója: Neked valószínűleg az örök élet is kevés lesz ehhez.
B+ az EU már akkor korrupcióra és pénzlenyúlásra szakosodott, amikor azt Közös Piacnak hívták. Mi semmi mást nem csináltunk, AlKALMAZKODTUNK a szituhoz és kurva jól csináljzk. A fasz baloldal még ebben is fasz volt.

Ja, ezerszer inkább az EU pénzét lopkodja egy magyar szervezet, mint a magyar emberek pénzét egy idegenek seggnyalója banda.
Talán érdemes lenne elgondolkodnod arról hogy a 3,14csába lehet, hogy a britttttek IMÁDTÁK a rohadt rabló, tolva, gazember Robinhúdot, a demokratikus, haladó, fasza Nottingemi Seriffet meg nem.
De ha ez a sztori emészthetetlen neked, nézzél utána az ÖSSZES magyar betyárnak, akik között GYILKOSOK is akadtak szép számmal. És mégis.
Tudod ilyen ez a "hálás utókor". Vannak rablók akiket SZERETNEK és vannak rablók akiket gyűlölnek.

Melee 2019.01.16. 12:00:43

Sokat elmond erről a barátságról, hogy a neonácik egy félcigány társaságával büszkélkednek.

@BéLóg: Alapvetően nem lenne rossz, amit írsz, ha egy magyar szervezet lopná az EU pénzét az ország javára, és nem néhány magyar ember az ország kárára. Mert itt sajnos ez történik, és emiatt nagyon rossz irányba halad az ország.

arabok balrol 2019.01.16. 12:05:42

Orban akkora naci hogy a zsido bekaemberek epp most keresik a Dunaba lott tarsaikat a MI PENZUNKON. Es ha mar nem talalnak ott semmit hat biztos van nalunk lampaernyo vagy annefrank naploja amit a Dunaba hajigalhatnak.

Mondjuk ebben nem tom nekunk mi a jo, de ha mar igy alakult jo lenne ha eloturnak a 6 millio elgazositott haverjukat is, mert amikor a torteneszek akartak Ausviccben asni akkor a zsidok mondtak ACSI NEM SZABAD antiszemita dolog ott asni.

Pedig a vilag mar nagyon kivancsi, mer a zsidok mondjak meg hol antiszemita dolog asni, s hol nem? Ez antiszemita kerdes?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.16. 12:12:26

@BéLóg: "Mi semmi mást nem csináltunk, AlKALMAZKODTUNK a szituhoz"

Az lehet, hogy semmit nem csináltunk, de az alkalmazkodás nem igazán sikerült. Az összes hasonló ország fejlődött, Magyarország meg lett az EU legszegényebb állama. Ha ez volt a cél, akkor bravúros volt a megvalósítás. :))

Jakab.gipsz 2019.01.16. 12:20:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Elmagyarázom neked úgy, hogy megértsd:

MIÉRT NINCS MINDEN SZDSZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN ?

Azért mert a sátánfajzat Soros osztja az észt Európának. Világos és logikus ! Lapozzunk.

BéLóg 2019.01.16. 12:22:08

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Halálira őszintén kérdem, te ezt el is hiszed, ugye?
MUTASS légyszíves 4,6%-os GDP növekedést az EU-ban.
Mutass egyet, ahol (az EU Stat szerint, drágám) 10%-kal nőttek a fizetések?

Annyira seggh....k vagytok, ti tényleg azt hiszitek, amit leírtok az egy ilyen önbeteljesítő jóslat lesz.
Az ember meg röhög, mert már átlátja a stratégiát:
ROMÁNIÁBAN minden jobb.
Ha véletlenül Romániában nem jobb, akkor CSEHORSZÁGBAN jobb minden.
Ha véletlenül Csehországban sem jobb, akkor AUSZTRIÁBAN jobb minden.
Ha véletlenül Ausztriában sem jobb, akkor SVÁJCBAN jobb minden.
Ha véletlenül Svájcban sem jobb, akkor geciorbán.

Most éppen azt olvasom, menekülnek a patkányok a DK-ból. Én meg zokogok, mert Gyurcsány, de TE IS és a többi valóságtagadó faszok is úgy kellenek a Fidesz 9/10-edhez, mint a fuldoklónak a levegő!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.16. 12:28:37

@Jakab.gipsz: "Soros"

Ennyire tellik, hogy Soros? :))

A geci gazdád az EU legszegényebb államává tette Magyarországot, mert Soros.

A geci gazdád tönkretette az egészségügyet, mert Soros.

A geci gazdád tönkretette a demokráciát, mert Soros.

A geci gazdád tönkretette az oktatást, mert Soros.

A geci gazdád hülyét csinált belőled. :))

"A Fidesz kampánytanácsadója elmondta, hogyan csináltak Sorosból démont

A másik elem Birnbaum elmondása szerint „a Magyarországot megtámadó finánctőke” motívumának továbbfejlesztése volt: kellett egy személy, aki nemcsak irányítja a veszélyes külföldi nagytőkét, de meg is testesíti azt – ő lett Soros György, a Magyarországot támadó és közben a háttérhatalmat irányító tökéletes ellenség.

A Magazinnak egy forrás azt mondta, hogy telefonos közvélemény-kutatással mérték fel, hogy Soros eléggé ismert-e ahhoz a választók körében, hogy rá lehessen építeni egy negatív kampányt. Birnbaum ezt nem erősítette meg, azt viszont elmondta, hogy Orbán Viktor feltétlenül megbízott Finkelsteinben, ezért nem volt nehéz meggyőzni arról, hogy Soros legyen az új ellenség. A Magazin megkereste a miniszterelnök szóvivőjét, de ő nem kívánta kommentálni az értesülést. Egy korábbi fideszes közvélemény-kutató azonban megjegyezte a lapnak: Orbán politikája számára nem volt fontosabb Finkelsteinnél, és Finkelsteinnek sem volt soha jobb tanítványa, mint Orbán.

Soros valóban tökéletes ellenségnek bizonyult:

- rá lehet aggatni a liberális címkét;
- megtestesíti azt, amit a konzervatívok annyira utálnak sikeres baloldaliakban: egy pénzügyi spekuláns, aki közben gyengébb kapitalizmust szeretne;
- nem politizál, így nincsenek politikai eszközei a visszavágásra, és még csak nem is él az országban.

Birnbaum láthatóan ma is büszke a találmányukra: „Annyira nyilvánvaló volt. Ez volt az összes termékünk közül a legegyszerűbb. Csak be kellett csomagolni és piacra dobni.”

A milliárdos pedig, hiába támadták őt, a finkelsteini módszernek megfelelően nem tehetett semmit. Minél inkább visszautasította volna a támadásokat, annál inkább alátámasztotta volna azt az állítást, hogy beleavatkozik a politikába – magyarázza Birnbaum. Pedig Sorosnak esze ágában nem volt beszállni a magyar politikába. Hivatalosan a Fidesz sosem ismerte el, hogy az amerikai kampányszakértők segítették volna a munkájukat. Orbán Viktor sajtófőnöke 2015-ben azt mondta, hogy sem a Fidesz, sem a kormány nem fizet Finkelsteinéknek, csak beszélgetnek. Ezzel együtt ugyanabban az évben Finkelstein és a miniszterelnök tanácsadója, Habony Árpád közös céget alapított Londonban, amelyet az amerikai halála után Habony vett át."

index.hu/belfold/2019/01/14/elmondta_a_fidesz_kampanytanacsadoja_hogy_csinaltak_sorosbol_demont/

Minden ballib bérretteg 2019.01.16. 12:33:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Érdekes cikk, főleg ami a manipulációt illeti.
Tipikus példája a cikk az úgynevezett szalmabáb érvelésnek.

Ha megnézed mit mond a kampánytanácsadó, amikor csak őt idézik, akkor láthatod, hogy összefoglalva ezeket mondta:
- egyszerű érthető üzenetek
- egyszemélyes ellenségkép kialakítása
- központban a finánctőke, bevándorlás ellenesség

Ebből aztán le is vezeti az újságíró, hogy Soros egy ártatlan áldozat, akit felhasználtak a kampányban.
Holott ennek éppen az ellenkezője igaz.
Ő volt a legalkalmasabb célpont, és jó okkal.

Soros volt az, aki 2015-ben leírta saját kézzel a több éven tagadott tervét:
www.project-syndicate.org/commentary/rebuilding-refugee-asylum-system-by-george-soros-2015-09
"Here are the six components of a comprehensive plan."

Soros egyik szervezete az amelyik listázza a számára megbízható EP képviselőket (224 darab van ebből), akik minő meglepetés bevándorláspártiak, és Magyarországot támadják:
legacy.gscdn.nl/archives/images/soroskooptbrussel.pdf

Soros-Clinton Amerikai admisztráció volt az, aki aktívan pénzelte és támogatta az Ukrajnai és Macedon puccsot is.
A Macedon puccs pénzügyi támogatása kapcsán szenátusi meghallgatás is volt.
Fel is vásárolták mindkét ország erőforrásait bagóért a klientúrájával (Pl Gazprom elnökség), a létrehozott bábkormányok segedelmével, és milyen jó lett az embereknek. Ja nem.

Az ő szervezetei írták a szoftvert, ami aktívan cenzúrázza a jobboldali tartalmakat. Másik szervezetével meg azt kutatja, hogyan lehet manipulálni mesterséges intelligencia segedelmével a közösségi hálózatokon keresztül a politikai preferenciákat.
És ez az a téma, ami félelmetesebb minden diktatúrától.
Javaslom ezeket elolvasni:

mediaequalizer.com/jeff-reynolds/2017/08/silencing-all-opposition-voices-inside-the-media-matters-playbook
Media Matters a 49 oldalas (2017.január), Demokráciaügyek: Stratégiai cselekvési terv elnevezésű feljegyzésben, ami 4 éves cselekvési terv, éppen ezt javasolja, hogy cenzúrázzák a jobbolali véleményeket.

www.lokal.hu/2018-03-soros-pen%C2%ADzelte-fa%C2%ADce%C2%ADbook-cen%C2%ADzor-a-hvg-ujsagiroja/
Correctiv szerződést kötött a Facebookkal az "álhírek" eltávolítására, mely céget Soros támogat.
Nekik dolgozik pl egy HVG-s újságíró is.

----

Szóval Soros által fémjelzett körök és szervezeti korántsem ártatlanok, hanem bevándorlást szerveznek, bevándorlókat szállítanak, politikusokat támogatnak, politikai rendszereket döntenek meg, közösségi hálókat manipulálnak, és cenzúráznak, média híreket gyártanak.
Hogy egy kampányt ennek fényében a közérthetőség szempontjából Sorosra vetítenek, és az üzeneteket leegyszerűsítik, az azt hiszem érthető.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.16. 12:34:30

@BéLóg: A geci azt ígérte, hogy 7%-os lesz a növekedés. Szerinted volt olyan év, amikor nem sikerült beváltania az ígéretét?

A geci azt ígérte, hogy 2018.ra az államadósság a GDP 50%-a lesz. Beváltotta az ígéretét?

A geci nem ígérte, hogy Magyarországból az EU legszegényebb államát csinálja. Na de ezt mégis megtette. Mutass olyan országot, ahol kevesebbet érnek a fizetések.

Soha nem látott erősségű és hosszúságú világgazdasági fejlődés van, de nem a gecinek, hanem Soros György patriótának köszönhetően, hisz szerintetek ő irányítja a világot. :))

alfacharlybravo 2019.01.16. 12:35:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A fenébe az a 2,5 milliós törpe kisebbség egy 10 milliós országban VAUUUUUUUU?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.16. 12:40:33

@Minden ballib bérretteg: "Soros volt az, aki 2015-ben leírta saját kézzel a több éven tagadott tervétSoros volt az, aki 2015-ben leírta saját kézzel a több éven tagadott tervét"

Na, legalább ő dolgozott rajta. Rendes ember, hogy foglalkozik a világ gondjaival. Köszönd meg szépen neki. Ha tetszik a terve, használd, ha nem tetszik ne használd. Ennyike.

Sokan csinálnak terveket, még a geci gazdád is.

Azt tervezte, hogy 2018-ra az államadósság a GDP 50%-a lesz.

Azt tervezte, hogy 7%-os lesz a növekedés. Lett átlagban 2,2%, EU-segíly nélkül NULLA.

A geci gazdád melyik terve volt az, hogy Magyarországot az EU legszegényebb államává teszi? Mert EZT a tervét sajnos végrehajtotta.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.16. 12:44:16

@alfacharlybravo: "2,5 milliós"

A hazaáruló vérfideszes mag sose volt 2,5 milliós. Talán párszázezret találsz, Kádár után nosztalgiázó nyuggereket, akiknek nincsenek unokáik, tőlük tönkremehet az ország, ilyeneket.

ami szabad 2019.01.16. 12:47:39

@antiinternáci: :) :) Az ő kormányzásuk alatt, 2000-ben indult egy jogszabály módosítással, előtte tilalom alá esett.

alfacharlybravo 2019.01.16. 13:19:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Most hülyéskedsz vagy teljesen idióta vagy? Ennyire nem lehet szubjektív relatív a valóság.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.16. 13:24:52

@alfacharlybravo: "Ennyire nem lehet szubjektív relatív a valóság."

Tartok tőle. A ti "valóságotok", legalábbis amit annak hisztek, a geci gazdád által kreált, semmi köze az igazihoz. Ti migráncsoktól rettegtek, míg a valóságban a magyarok a kórházakban hullanak, mint a legyek. Ha a gecit hallgatod, akkor a leggazdagabb országok közt van Magyarország, a valóságban sereghajtó az EU-ban. Egyszer húzd ki a fejed a gazdád seggéből, és akkor megtapasztalhatod a valóságot.

midnightcoder2 2019.01.16. 13:29:08

Szélsõjobb = az a politikus aki a választói érdekeit képviseli, és nem a világ többi részéét a választói ellenében, különös tekintettel az USA-ra.

Homo fideszbirkusz 2019.01.16. 13:29:14

@Minden ballib bérretteg:

Homo Fideszbirkuszom, ez a Soros tényleg a legnagyobb gazembereket és bőnözőket pénzeli:

Rengeteg pénzt kapott Sorostól a Fidesz és személyesen Orbán
PestiSrácok

Többször írtunk már mi is arról, hogy a nagyobbik kormánypárt prominensei vagy a Fideszhez közel állónak mondható emberek közül hányan és kik profitáltak Soros György és alapítványa ténykedéséből. Közéjük sorolható Orbán Viktor, Lázár János, de például Schmidt Mária vagy Habony Árpád is.

A Pesti Scrácok most viszont azt is összeszedte, hogy pontosan mennyit köszönhet a párt a milliárdos befektető filantróp tevékenységének.

A Rajk- és a Bibó-szakkollégium, melyekből a Fidesz is kinőtt, összesen 11,8 millió forintot kapott a 80-as évek végén, ami mai értéken számolva nagyjából 231 millió lenne.

A Fidesz maga (még nem pártként) közel 4 millióhoz jutott a Soros Alapítványtól, ami mai értéken majdnem 125 millió. Ebből jutott az országos hálózat kiépítésére is, irodákra, irodaszerekre, berendezésre.

Orbán Viktor 88 áprilisától a Soros Alapítvány támogatásából alapított Közép-Európa Kutatócsoport munkatársa volt, ’89 augusztusában azt nyilatkozta a HVG-nek, hogy 10 ezer forintos ösztöndíjat kap havonta közvetlenül az alapítványtól és még 5-10 ezret a szintén Soros-pénzből alapított Századvég című folyóirat szerkesztéséért. Ha összesen 20 ezerrel számolunk, az ma 310 ezer forint lenne.
1989 szeptemberében Orbán Viktor Soros-ösztöndíjasként Oxfordba utazott, ahol a Pembroke College-ben kutatási témája „a civil társadalom eszméje az európai politikai filozófiában” volt.

Deutsch Tamás szintén Sorosnak köszönhetően járt egy Magyarországon és Angliában működő menedzseriskolába, valamint a University of Tennessee-n.

Kövér László is az alapítvány támogatásával kutatta a közép-európai társadalmi mozgalmakat.

Németh Zsolt és Szájer József Oxfordban tanult.

Schmidt Mária két társával együtt összesen 1,35 milliót, mai értéken több mint 30 millió forintot kapott egy kutatásra. Egy jeruzsálemi konferenciaútját is az alapítvány fizette, majd az Indiana Universityn is tanulhatott.

A ma szintén tele szájjal sorosozó Kósa Lajos 250 dollárért vehetett részt ’88-ban a dubrovniki nyári egyetemen, ezekből a kurzusokból nőtt ki később a CEU maga.
Fellegi Tamás mai értéken számítva 2,5 milliót kapott arra, hogy a Connecticuti Egyetemen PhD-zzen.

Bába Iván, a második Orbán-kormány külügyi államtitkára mai értéken 3 millióból kutatott, majd ő lett a Kelet-Európa Kutatócsoport vezetője.

Hörcsik Richárd, a Fidesz korábbi frakcióvezető-helyettese ’87 és ’89 között havi 5 ezer forintos (ma nagyjából 105 ezer lenne) ösztöndíjban részesült.

Cséfalvay Zoltán harmadmagával végzett palóckutatást, és portugál konferenciára is utazott, összesen – mai értéken – 4 millióból.

Soros-ösztöndíjas volt a lex CEU-t a minap államfőként szignózó Áder János is, de a támogatás mértéke nem ismert.

Habony Árpád a Soros Alapítvány által hétmillióval megtámogatott könyv- és papírrestaurátor-képzésre járt.

Nem apanázst kapott, hanem közvetlenül a szervezetnek dolgozott Mikola István, Stumpf István, Sólyom László, Jeszenszky Géza, Chikán Attila.

A CEU-n tanított Illés Géza, és oda járt Kovács Zoltán kormányszóvivő és Kumin Ferenc New York-i főkonzul. Berzétei Ákos külügyi helyettes államtitkár jelenleg is ott tanul

– emlékeztet a PestiSrácok

alfacharlybravo 2019.01.16. 13:30:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Kár, hogy nem lettünk multikulti ország, egy nagy néger fasz kijárna neked megérdemelnéd.

midnightcoder2 2019.01.16. 13:30:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A zsidók is simán elhitték, hogy hülyeség a náciktól rettegni, aztán egyszer csak jött a Kristály-éjszaka. Úgy 30 éven belül el fog jönni a következõ is, csak most nem a nácikok lesznek a rosszfiúk.

Homo fideszbirkusz 2019.01.16. 13:44:26

@BéLóg:

Homo Fideszbirkuszom, a felcsúti gazdád az EU egyik legjobban lecsúszottabb országává tette Magyarországot. Orbanisztán csak a lecsúszásban telejesít jobban, de abban Nemkicsitnagyon:

A magyar a gazdasági növekedés elérte a csúcsát – az EU peremére sodródhatunk

.... Ez egyben azt is előrevetíti, hogy a magyar gazdasági növekedés átmeneti gyorsulása nem állítja meg, sőt egyes országokhoz képest még növeli is a leszakadásunk mértékét.

Az Eurostat a múlt év (2017 – a szerk.) decemberében közzétette a tagországok egy főre jutó bruttó hazai termékének és a háztartások egy főre jutó fogyasztásának vásárlóerő paritás szerint számított 2017. évi adatait. Az Eurostat évenként elvégzett elemzése – sajnálatos módon – Magyarország lecsúszásának folyamatát tükrözi.

Még az utóbbi három évben elért gazdasági növekedés sem hozott érdemi változást ebben. Az e periódusban tapasztalt növekedési dinamika az egy főre jutó GDP volumenében csekély közeledést mutatott ugyan az Európai Unió átlagához, de nincs közeledés az utóbbi öt évben egy másik igen fontos fejlődésjellemző, az egy főre jutó fogyasztás volumenében. A környező országokhoz képest pedig még ez a magyar gazdaság uniós támogatás lehívástól függő, átmenetileg magasabb növekedési ütem sem állította meg a lecsúszásunk folyamatát, és a háztartások egy főre jutó fogyasztásában már Románia is megelőzte Magyarországot.

A háztartások egy főre jutó fogyasztásában az elmúlt öt év egyáltalán nem hozott változást: ez a fogyasztási mutató 2015-ben az Európai Unió átlagának 63%-a lett, de a következő évben 62%-ra csökkent, és 2017-ben is ezen a szinten maradt. Ez a pozíció jól mutatja a magyar társadalom helyzetét: a korábbinál valamivel gyorsabb gazdasági növekedés csupán a kormányzati kommunikáció szerint eredményezett sikereket, az Európai Unió többi országához képest egyáltalán nem.

Mára oda jutottunk, hogya 2004-ig csatlakozott országok közül egyet sem, a legutóbb csatlakozott három balkáni tagország közül csupán kettőt előzünk meg az Európai Unió fejlettségi rangsorában.

Az Európai Unió tagállamaitól és a szövetség átlagától való lemaradásunkat jól jellemzi a háztartások egy főre jutó fogyasztása szerinti rangsor: 2017-ben Litvánia egy főre jutó háztartási fogyasztása az uniós átlag 88, Csehországé 82, Szlovéniáé 77, Lengyelországé és Szlovákiáé 76, Észtországé 73, Lettországé és Romániáé 68, míg Magyarországé 62%-a volt.

A mutató időbeli változása ráadásul azt jelzi, hogy míg a kelet-közép-európai országok többsége érzékelhetően közeledik az uniós centrumhoz, addig a magyar átlag ehhez mérten alig mozdul.

A magyar gazdaság helyzetét jól érzékelteti a mutató Törökországéval történő összehasonlítása is, ahol a háztartások egy főre jutó fogyasztása magasabb, mint nálunk.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.16. 13:58:56

@alfacharlybravo: "egy nagy néger fasz"

Ilyenekről álmodozol? Kösz, nekem nem kell, én fiú vagyok, de te remélem lány. Nem mintha nekem nem lenne mindegy, de a szemforgató vérkeresztény fideSS szektádból kiutálnak, ha buzi vagy. :))

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.16. 14:06:02

@balfaszokkal sáncoló:
Új politikai pólus formálódik Európában, a fasiszta internacionálé, élen orbánccal és rühes kutyáival. De majd hamar lelohasztjuk a picsájukról a szőrt partizánharccal, mint Tito, vagy De Gaulle.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.16. 14:11:49

@antiinternáci: n"yilvános adat, mégis kevesek által ismert tény: Magyarországon 2001-ig nem lehetett lakossági devizahitelezést folytatni. Az első Orbán-kormány készítette elő és a Fidesz többségű parlament fogadta el a 2001. évi XCIII. törvényt, amely megszüntette a devizakorlátozásokat. Az igazsághoz hozzátartozik: ez a lépés részben uniós követelmény volt a csatlakozáshoz, így a lépés jogharmonizációs célokat is szolgált. (Persze akár már akkor bele lehetett volna írni a jogszabályba bizonyos feltételeket a devizahitelezés kapcsán, mint tették azt ebben az ciklusban.)

Az első Orbán-kormány azonban inkább a forint-hitelezésre összpontosított, megteremtve a támogatott lakáshitelezést. A termék bevezetése akkora népszerűségnek örvendett, hogy az OTP-nél – a túlterheltség miatt – 6-9 hónapos átfutási idővel kellett számolni. Sokan spekulációs célból vették fel a kölcsönt, az azonban kétségtelen, hogy mind a lakosságnak, mind az ingatlanpiacnak igen jót tett az akció. A másik oldalon viszont a költségvetésnek akkora terhet jelentett, amelyet képtelenség volt hosszú távon finanszírozni. Ezért vezette ki ezt a konstrukciót 2002 után az új kabinet. Ugyanis az állami támogatás mértéke 2003-ra 220 milliárdra ugrott. (Összehasonlításként: ma ennek az összegnek nominálisan a felét fordítja a kormány a felsőoktatásra, nem számolva az inflációval.)"

jajdehülyevagyok 2019.01.16. 14:14:24

"Ékes példa ez Orbán populizmusának is: csak ideig-óráig tartható fenn a hazugságokra épülő kampány, és az erre épülő rendszer."
... már 9. éve

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.16. 14:15:31

Azt egyébként én sem értem, hogy az európai néppárt miért ragaszkodik egy törpepárthoz, össz-vissz 12 képviselőcskével a 751-ből. Egy kis szarfaszú kisebbség, ha senki nem kerül be közülük, azt se veszi észre senki. Szerintem nem sok vizet zavar ez az orbanisztáni fidesz csőcselék 12 tagja ott Brüsszelben. Páros lábbal lehetne mindet kibaszni a néppártból, fel se tűnne senkinek, hogy már nincsenek a 270 képviselő között ezek a szarfaszúak, nyugodtan csatlakozhatnak is utána az európai nácik képviselőcsoportjához.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.16. 14:17:57

@BéLóg: 2001 július 15,-től lehet devizahitelt felvenni. A fidesz 2002 tavaszáig volt kormányon.

Kunhallmi Agnes 2019.01.16. 14:22:34

Mar pedig az Orban ki fogja leptetni az Uniobol magyarorszagot. Az elmult 9 evben, kb 450 heten keresztul meg eppen nem sikerult, de ennek ellenere mindenki biztos lehet benne, hogy a jovo heten mar tuttira kilepunk. Es ha meg se, akkor meg ugyis kizarnak minket.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.16. 14:39:24

@balfaszokkal sáncoló: Szemétdombon orbánc elődei, a fasiszták vannak, a partizánok, akik ezeknek a patkányoknak meg szétbaszták az agyukat, meg hősök lettek. Orbánc rühes fasisztái is így lesznek egyesével levadászva.

Ellenzéki BOHOC kommandó 2019.01.16. 14:39:28

@Homo fideszbirkusz: "A háztartások egy főre jutó fogyasztásában az elmúlt öt év egyáltalán nem hozott változást: ez a fogyasztási mutató 2015-ben az Európai Unió átlagának 63%-a lett, de a következő évben 62%-ra csökkent, és 2017-ben is ezen a szinten maradt. "

Azt is tedd hozza, hogy a lipsi idokben, a szemkilovetok idejeben, 20 %-on alltunk, es folyamatossan csokkent.
Az Orbanek meg, megharomszoroztak.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.16. 14:43:30

@Kunhallmi Agnes: Már miért lépne ki addig ez a szarfaszú köcsög, amíg az EU fenntartja korrupt rendszerét? Majd ha leáll a pénzcsap egy válság, vagy csak azért mert orbáncon nincs sapka azért, akkor mehet a levesbe ez a szarfaszú kis köcsög is. Már az Audiban lassan sztrájkolnak, utána szép lassan sorra kerül a többi német érdekeltség is, onnantól fogva pedig már a németeknek sem lesz érdekük itt támogatni a csuti patkányt. Szépen átköltöznek politikailag nyugodtabb, eus országba, vagy szépen hazamennek, mert ott több magyar lesz, mint itt, orbánc rühes kutyái meg bezárhatják a bazárt.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.16. 14:45:46

@Ellenzéki BOHOC kommandó "azt is tedd hozza, hogy a lipsi idokben, a szemkilovetok idejeben, 20 %-on alltunk, es folyamatossan csokkent."
Ezt a hírt a hiteltelen MTV-től vetted át, hazudós?

rasztaszív 2019.01.16. 14:50:35

@Kunhallmi Agnes: ki nem zárnak minket,de alakul a mag-európa,aminek nem biztos,hogy része leszünk.pedig meghívást kaptunk...

index.hu/belfold/2018/06/30/dpa_merkel_14_orszaggal_allapodott_meg_bevandorlok_visszafogadasarol._magyarorszaggal_is/

ezek után orbán kifarolt,a lengyelekkel,csehekkel,a spanyolok meg bejelentkeztek.
nem árt odafigyelni,mert komoly dolgok dőlnek most el...

Orbán 1 GÉNIUSZ 2019.01.16. 14:54:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A hazaáruló vérfideszes mag sose volt 2,5 milliós. "

Jelenleg 3.2 millio fidesz szavazo van, ha most lenne a választás, még nagyobbat buknátok.
Ezért nem sikerült semmilyen tüntetésre sem 2 ezer embernél többet kivini. Mindig csak ugyan azt a 2 ezer bértüntetöt, akik ott voltak a ligetben, aztán a CEU-nál benáztak, most meg képtelenek helyesen leirni a sztrájk -ot, de azért ök szrtájkolni akarnak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.16. 15:38:21

@Kunhallmi Agnes: "az Orban ki fogja leptetni az Uniobol magyarorszagot."

Szeretné, de még nem tudja. Az EU-segílyt lopja jelenleg. Majd ha elapad a forrás, kilépteti az országot az EU-ból, felvesz egy orosz vagy kínai gigahitelt, és abból lop tovább

antiinternáci 2019.01.16. 21:19:27

@Igazamvanvagyigazamvan?:

OK. Tehát a lehetőség a Fidesz első kormánya alatt keletkezett, de nem alkalmazták.
Akkor gondolom eléggé világos, hogy azé a felelősség, aki alkalmazta.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.16. 21:26:48

@balfaszokkal sáncoló: Orbánc és rühes fasisztái nem választásokon lesznek levadászva, hanem puskával és éleslőszerrel, esetleg kézigránáttal, trotilszelencével, ahogy De Gaulle hős partizánjai ritkították orbánc múltszázadi példaképeit a Horthy féléket.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.16. 21:29:06

Azt egyébként én sem értem, hogy az európai néppárt miért ragaszkodik egy törpepárthoz, össz-vissz 12 képviselőcskével a 751-ből. Egy kis szarfaszú kisebbség, ha senki nem kerül be közülük, azt se veszi észre senki. Szerintem nem sok vizet zavar ez az orbanisztáni fidesz csőcselék 12 tagja ott Brüsszelben. Páros lábbal lehetne mindet kibaszni a néppártból, fel se tűnne senkinek, hogy már nincsenek a 270 képviselő között ezek a szarfaszúak, nyugodtan csatlakozhatnak is utána az európai nácik képviselőcsoportjához.

antiinternáci 2019.01.16. 21:33:52

@Homo fideszbirkusz:

És Soris azt hitte, hogy vett magának egy országot.
De -habár sikeres spekuláns- néha neki is kell veszítenie.
(Helyőrséget azért hagyott hátra. Reméljük, az arra fordított pénzt is elbukja...)

$pi$ 2019.01.17. 06:35:18

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi: "Azt egyébként én sem értem, hogy az európai néppárt miért ragaszkodik egy törpepárthoz, össz-vissz 12 képviselőcskével a 751-ből. "

Törpe? A fidesz az egyik legnagyobb az EPP pártja közül, a 12 képviselőjével a hetedik a kb 26-ból. Ez mellément.

$pi$ 2019.01.17. 06:37:41

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi: "hogy már nincsenek a 270 képviselő között ezek a szarfaszúak"

Az EPP-nek nincs 270 képviselője, 221 van. Nem csoda, hogy nem érted.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2019.01.17. 07:39:15

@az EU pénzek zsákolója: bezzeg amikor a szemkilövetőt akartuk elzavarni, te otthon rejszoltál arra hogyan verik a tüntetőket, ostoba libsi köcsög

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2019.01.17. 07:42:08

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi: fizetett rettegő-e vagy? :D nácikártya mindig hasznos, tanították a "civil"ügynökképzőn is, sorosakadémián, ugye? :)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2019.01.17. 07:45:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: hazudsz, ahogy mindig. Fizetett kis bérkommentelő vagy, senki nem akar kilépni az EU-ból, belépni nem kellett volna, kilépni már nem érdemes. De neked fizetnek ezért. Talán kéne neked egy normális munka.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2019.01.17. 07:48:24

@Kunhallmi Agnes: mindennap kiléptünk az EU-ból Orbán óta, napi 26 órát dolgoznak rajta. És csődbe is mentünk, minden héten.
Bezzek Kúrcsány alatt kolbászból volt a kerítés, csodálatosan éltünk, nagy demokráciában, szabadon tüntethettünk is.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.17. 08:27:48

@antiinternáci: a bankok alkalmazták.
A fidesz elhelyezett egy taposóaknát, ami fel is robbant. Ez volt az állami támogatású lakáshitel. Ezt fejelte meg az mnb, ami a maszop első éveiben magasan tartotta a kamatot. Elnöke Járai Zsigmond, 2001-2007.-között.
A fidesz nevezte ki, minden, csak nem maszop párti...ott ártunk, ahol tudunk.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.17. 08:31:06

@enpera: a szemkilövetőt nem akartad elzavarni. Két okból sem:
elzavarni gyurcsányt akartad, az elkúrót. Aki szemet lövetett. Itt jön a másik: szemkilövető akkor lenne, ha erre utasította volna a rendőröket.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.17. 08:32:19

@enpera: nem, nem léptünk ki, Orbán megalkuvó. Pont ezért nem is mentünk csődbe.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.17. 08:37:20

@Ellenzéki BOHOC kommandó : akkor márcsak azt kéne tisztázni, mi az az egy főre jutó lakossági fogyasztás, és mi az optimális szintje.
Amit írtál, az akkora baromság, hogy gyűrű kell az orrába.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.17. 09:25:16

@Ellenzéki BOHOC kommandó ÍGY 2018-BAN EGY MAGYAR HÁZTARTÁS ALIG NEGYEDÉVEL FOGYASZT MAJD TÖBBET, MINT 2002-BEN, MÍG EGY CSEH 45%-KAL, EGY SZLOVÁK 52%-KAL, EGY LENGYEL PEDIG TÖBB MINT KÉTHARMADÁVAL."

Mondja a GKI. :

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2019.01.17. 10:12:13

@Igazamvanvagyigazamvan?: utasította rendőröket , illetve az azonosítóikat is leszedette

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.17. 10:42:55

@enpera: Gyurcsány: utasítom a rendőri állományt, hogy lőjenek nekem egy szemet!
Így? Bizonyítsd.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.19. 11:05:19

@balfaszokkal sáncoló: "a '68-as párizsi diáklázadások"

De Gaulle hős ellenállói Hitler nácijait ritkították.

Olvass néha egy kis történelmet, hülyegyerek. :))
süti beállítások módosítása