B1 blogcsalád



Felállva tapsolunk az ellenzék mai teljesítménye előtt: 10 újdonság, amit még sose tettek meg

2019. január 03. - Mr Flynn Rider

Semmi csoda nincs az ellenzék feléledésében: nincs hová hátrálniuk. A Fidesz mostanra egyszerűen levegőnek néz mindenkit magán kívül. Az ellenzéket is, a választókat is. 

ellenzek_a_parlament_lepcsojen_190103.jpg

Tele vagyunk újdonsággal.

Újdonság (1.), hogy a lapok tudósítása szerint hiába nem ment el a Fidesz a rendkívüli ülésnapra, amit a rabszolgatörvény ügyében kezdeményezett az ellenzék,

az ellenzék mégis a maga javára tudta fordítani a helyzetet a Parlament lépcsőjén felsorakozva, egységesen.

Eddig ilyen nem történt: az otthonápolás ügyében, vagy bármi más ügyében kezdeményezett ellenzéki rendkívüli ülések unalomba, érdektelenségbe fulladtak, a sajtótájékoztatók utána hiábavalóak voltak, másszóval, az ellenzék még csak nem is látszódott. Viszont most egyértelmű, hogy övék az erkölcsi győzelem, egységet tudtak mutatni, az üzenetüket pedig átvette az egész sajtó. Még a közmédia is ott volt.

Újdonság (2.) a kommunikáció módja is: az ellenzék ugyanis vicces, szókimondó, az ország hangulatára reflektáló üzenetet mondott a mikrofonba.

"Rég nem láthattam a közmédia mikrofonját, de legalább lila"

– idézte az Index Fekete-Győr Andrást, a Momentum elnökét. Az, hogy az ellenzék ilyen keserves helyzetben poénkodni tud, már önmagában elképesztő siker.

Másik elképesztő siker (3. újdonság), hogy a teljes ellenzéki összefogást hirdető sajtótájékoztatón tényleg mindenki ott volt, még azok is, akikről idáig úgy gondoltuk, hogy nem tekintenek a Fideszre olyan komoly ellenségként, sőt, néha oda-odadörgölőztek hozzájuk, amolyan félig-meddig ellenzéki módon. (Rád gondolunk, LMP, igen.)

Komoly újdonság (4.), hogy az ellenzék együtt hirdet meg össz-ellenzéki tüntetést szombatra, ahol valószínűleg megint nagyon sokan lesznek.

Újdonság (5.), hogy a képviselők egyáltalán csinálnak valamit, az üres levegőbe beszélésen keresztül: szimbolikus politizálásába fogtak azzal, hogy egységesen elmondták az Országház lépcsőjén azt az esküjüket, amelyet az Index szerint „láthatóan az Orbán-rendszer elleni ellenzéki fellépés szimbólumává tesznek”, túl a "rabszolgatörvénynek" elnevezett túlóratörvény visszavonásának követelésén.

"Az ellenállás céljaihoz és a magyar emberek ötpontos követeléséhez hű leszek"

- állt a fogadalomban.

Újdonság (6.), hogy az ellenzék tudja, mit akar és lépéseket tesz annak megvalósítása felé. Az alábbiak a követeléseik:

  1. a rabszolgatörvény azonnali visszavonása;
  2. kevesebb rendőri túlóra;
  3. független bíróságok;
  4. Európai Ügyészség;
  5. független közmédia.

A lapok beszámolói szerint a sajtótájékoztatóra nem az Országház épületében került sor a Fidesz nélkül megtartott rendkívüli ülés után, mert Kövér László házelnök erre a napra megakadályozta, hogy a parlamenti képviselők vendéget hívjanak az épületbe. Lássunk tisztán:

az Országgyűlés elnöke másodrendű képviselőkké tette az ellenzékieket,

hiszen nyilvánvalóan a fideszesekre ez az ad hoc-szabály nem vonatkozik. De Kövér belesétált a saját házmester-pöffeszkedésének csapdájába: sokkal látványosabb a Parlament lépcsőjén felsorakozni, mint bent sajtótájékoztatót tartani.

A sajtótájékoztató rendhagyó volt: egyrészt, mert ez a szimbolikus kezdete az ellenzék valódi, gyakorlati összefogásának, másrészt, mert olyan szavakat használtak, amelyeket ilyen töménységben még sosem.

További újdonság (7.), hogy az ellenzék a mai nappal hivatalosan is lezárt egy korszakot. Vagyis: felismerték, hogy nincs visszaút, ez így nem mehet tovább. Nem lehet visszaülni az üres Parlamentbe, hogy semmitmondó felszólalásokkal tiltakozzanak a Fidesz országrombolása ellen és asszisztáljanak a lopáshoz.

"Ez már nem demokrácia, nem köztársaság, nem jogállam"

-  idézte az Index Szél Bernadettet.

Újdonság volt az is (8.), hogy az ellenzék nem csak a sajátjainak üzent. Nem ellenségként szólítva meg a Fidesz szavazóit, elkezdték őket leválasztani a pártjuktól.  Az LMP volt elnöke figyelmeztette a Fidesz szavazóit: Orbán Viktor rég nem az, akinek évtizedekkel ezelőtt mutatta magát, nem véletlen, hogy a magyar emberek helyett olyan politikussal - a beiktatott új brazil elnökkel - köszöntötte az új évet, aki sivataggá változtatná a bolygót.

"Nem kérünk a látszatdemokráciából. Ezt az országot Orbán nem demokratikusan vezeti, hanem verőlegényeivel tartja mederben a folyamatokat"

- mondta Szél. "Eddig és ne tovább" - mondta az MTVA-ból jogellenesen kidobott képviselő.

"Amíg nincs független bíróság, nincs közszolgálati média, csak százmilliárdokból működő propagandagépezet, addig nem lehet demokráciáról beszélni"

- mondta Hadházy Ákos, aki Széllel együtt távozott a pártból.

Újdonság (9), hogy az ellenzék felismerte, hogyan lehet megbuktatni a Fideszt, vagy legalább térdre kényszeríteni: az általános sztrájkkal.

Jakab Péter, a Jobbik szóvivője szerint az általános sztrájk nélkülözhetetlen a kormány elleni küzdelemhez.

"Mi nem hátrálunk meg"

- mondta, ugyanezt javasolva a szakszervezeteknek is.

Újdonság (10.), hogy nem kezdődött el a finnyogás, hogy ki kivel áll fel és hova: Gyurcsány Ferenc és a DK is ott volt az ellenzék soraiban, akárcsak a Jobbik. Ez azt jelenti, hogy a kényszerhelyzet megvalósította ez ellenzéki összefogást, jobboldaltól baloldalig. Gyurcsány expliciten ki is jelentette: addig félreteszik a vitáikat, amíg le nem váltják a rendszert. Ez pedig elvezet bennünket az utolsó újdonságig: az ellenzék nem csak a kormányt akarja leváltani, vagy egy törvényt kritizál, hanem az egész rendszert a kukába akarja dobni.

 

(Fotó: Huszti István, Index)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2414531522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kolomparlole1114 2019.01.03. 22:21:00

@Populista Pista: Ja, hát 5-10x annyiért itt is pörgetné a túlórát az ember. De nem ennyiért.

2019.01.03. 22:22:00

@Populista Pista:

Ebben nagyon tévedsz.
Bármely országban a mindenkori ellenzék feladata a kormány folymatos kritizálása, célja a megdöntése.
Ilyen a többpártrendszer.
A magyarországi parlamenti ellenzékhez viszonyítva a szlovák sokkal aktívabb, kritikusabb, mobilizálja választóit. Mégsem meri a kormány bérencezéssel, idegen érdekek képviseletével vádolni őket. Vagyis Fico megtette. Le is kellett mondania miatta, olyan nagy volt az össztársadalmi felhördülés.

Mindkét fél meg akar győzni engem, mint választópolgárt, hogy a másik alakulat képtelen vezetni az országot.

"egyetlen értelmes céljuk a lehet, hogy politikai alkura kényszerítsék a kormányt, amiből viszont megint nem látom mit profitálnának"
A politikai alku a parlamenti munka szerves része. Nem ördögtől való. Minden ellenzéki párt mögött van szavazóbázis. Talán az ő akaratukat is figyelembe kellene venni a mindenkori kormánynak.
Én így látom. :)

kolomparlole1114 2019.01.03. 22:23:48

@Ms.Cunnesburry: Készülni azt lehet, de max a csicskalángosért állhat sorba. A hungarisztáni közmunkásokkal akarja lenyomni a német-francia nagytőkét? Muhaha! Orsós bolseViktor eltévesztette a pályát, ott ő csak labdaszedő lehet.

kolomparlole1114 2019.01.03. 22:25:07

@Populista Pista: Ja, a kékcédulás választási csalókkal szemben valóban esélytelenek. De jön még ezekre 56!

morph on deer 2019.01.03. 22:25:10

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
“Ugyanis, ha egy kicsi eszed lenne, akkor rájönnél, hogy Magyarországnak nem hite van ”

Magyarország NEM azonos egy orbán viktor nevű harácsoló kis köpönyegforgatóval!

Ugyanis, ha egy kicsi intelligencia is szorult volna az orbánhitű buksidba, akkor tudnád, hogy ez a patetikus faszság nálam eredménytelen!

NEM Magyarország a jellemtelen geci, hanem balszerencsénkre a miniszterelnöke!

Te nekem ne gyere az “ország érdeke” nevű porhintéssel, mert ennek ahhoz semmi köze!
Ez egyesegyedül egy megalomániás, ámbár középszar kivénhedt focista érdeke, meg a lassan megszámlálhatanra szaporodó “kis” családjáé!

A sigheilezéssel “csupán” annyi a gond, hogy én el sem kezdtem volna, úgy mindjárt az elejétől.
Az életemben nem éltettem még senkit, pedig jónéhány évtizedet leéltem az úgynevezett átkos renszerben is, de a lényeghez eennek édeskevés köze van.

A lényeg viszont az, hogy te és még néhányan szeretitek ennek a mocskos bagázsnak az uralkodását magatok fölött, - én meg nem.
Ti eltűritek, sőt, helyeslitek, hogy a közvagyont sajátjaként kezeli, és többek közt a saját hobbyjára is abból költ, - én viszont nem.

Szerintetek helyes újra orosz vazallussá válnia Magyarországnak, - szerintem pedig soha!

Te/ti ragaszkodtok ehhez a tolvaj bagázshoz, - én meg a pokolba kívánom őket.

Folytathatnám, de felesleges.
Azt hiszem, mostanra kiderült már, hogy miről beszélek. Én szabad ember vagyok, és az is maradok, nektek meg kell az uraság meg a parancsoló a fejetek fölé.
Van ez így.

2019.01.03. 22:36:50

@Behaton:

biztosan nem fogják tudni.... hmmm!

Attól, hogy nem lesz általános sztrájk, vagy kifulladnak a tüntetések szerinted a helyzet meg is lett oldva?
Max. egyes szakszervezeti vezetők, akik félnek érdeket képviselni vagy a kormánypárti politikusok, fanatikus hívek tapsikolnak ettől boldogan, csőlátóan, s kiabálják: Győztünk!
:D

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2019.01.03. 22:37:29

@morph on deer:
Senki nem mondta, hogy orbán=Mo. Ezt így kitaláltad magadnak, és jól megküzdesz vele.

Mi olyan nehezen felfogható a számodra abban a mondatban, hogy Magyarországnak nem hite meg ideológiája van, hanem érdeke?
Mi abban az értehetlen, hogy elemi érdeke, hogy jóban legyen mindenkivel?

Itt van az orosz. Hajrá, neki lehet állni köpködni, meg ugatni - ahogy az szerinted helyes. Amikor meg megfagy az ország, akkor meg baszhatod az ideológiáidat.

A kérdésekre próbálj meg válaszolni, te idióta szabad ember.

SZóval, melyik részét nem érted annak, hogy nem idológia meg hit kell az országnak, hanem érdekei vannak és aszerint kell cselekedni?

morph on deer 2019.01.03. 22:38:16

@Emzé Periksz:
“Tehát árnyaltabba kép, mint ahogyan azt a te egybites agyad dekódolja.”

Ez igaz lehet, mert a digitális információ a kétbites szinten kezd működni, (tudod, 00 01 11 10) egybites meg nincs.

A másik baj az, hogy Horthy maga írta saját magáról Teleki Pálnak, hogy:
„Ami a zsidókérdést illeti, én egész életemben antiszemita voltam, zsidókkal sohasem érintkeztem. Tűrhetetlennek tartottam, hogy itt Magyarországon minden-minden gyár, bank, vagyon, üzlet, színház, újság, kereskedelem stb. zsidó kezekben legyen, és hogy a magyar tükörképe – kivált külföldön – a zsidó.”

Na most csak nem akarod azt mondani, hogy a kormányzó hazudott volna?
Ha ezt a viktor megtudja..!

Gandosz 2019.01.03. 22:41:18

@Ms.Cunnesburry: "A magyarországi parlamenti ellenzékhez viszonyítva a szlovák sokkal aktívabb, kritikusabb"

Jobban nácizza a kormányt?

Populista Pista 2019.01.03. 22:41:59

@Ms.Cunnesburry:
Látom folyamatosan csúsztatod arrébb az álláspontod. Előbb még a kormánybuktatás, aztán most már kormánykritika.

Az O1G az a kormánykritika nálatok?

Az ellenzék célja a kormányrakerülés, a hatalom megszerzése. Ehhez már csak a zembereket kéne meggyőzni arról, hogy bármit is jobban csinálnának. Erre nem képesek és ezt ők is tudják, jöjjön akkor ugye a nagy pojácaforradalom műesésekkel szelfizgetve

2019.01.03. 22:45:53

@kolomparlole1114:

Az uniós politika elég szövevényes dolog. Még az is lehet, hogy Orbán elcsíp valamilyen pozíciót Brüsszelben. Minden attól függ, kik látnak benne fantáziát.
De az nem az ő közege, nem lesz benne sok öröme.

Emzé Periksz 2019.01.03. 22:46:36

@morph on deer: Sokan támadják Horthyt a jobboldalon, hogy csak szavakban volt antiszemita, nem érvényesítette, elszabotálta a zsidótörvényeket, menedéket adott a zsidóknak, szóval támadják, mert tettei nem igazolják vissza azt, hogy antiszemita volt.

MTA rendes tagja 2019.01.03. 22:49:10

@Populista Pista:
A zemberek úgy látják, hogy az ellenzék csak a lopásban lenne jobb a kormánynál, azt meg nem tartják érdemnek.

morph on deer 2019.01.03. 22:49:24

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
“nem idológia meg hit kell az országnak”

Ki beszél az ORSZÁGRÓL?
Legfeljebb te.

Én személyesen orbán viktorról, az ő személyes érdekeiről és jellemhiányáról beszéltem/beszélek, és nem másról!

Az a változat pedig, amerre te próbálod terelni a szót, az egészen másról szól!

Erről csak annyit, hogy az ország sorsát nehogy már egyetlen személy döntse el, kénye-kedve szerint, nem gondolod, hogy ez így hibás?
A nép ugyanis NEM arra hatalmazta fel, hogy az ország jövőjét ilyen alapvető módon meghatározó kérdésekben helyette döntsön, hanem arra, hogy a rábízott munkát elvégezze!
A rábízott munka pedig történetesen NEM az ország és lakóinak - a haza - kiárusítása volt!
Ez a gond ezzel az okoskodással...

morph on deer 2019.01.03. 22:53:45

@Emzé Periksz:
“tettei nem igazolják vissza azt, hogy antiszemita volt.”

Mindenesetre a “filoszemitánál” kevésbé túlzó, nem gondolod?

Sajnos, azok még mindig többen vannak, akik neki - az ő politikájának - köszönhetően váltak füstté, mint akik megmenekültek...

A Helsinki Bizottság gyilkosok, bűnözők jogait véd 2019.01.03. 22:56:15

"övék az erkölcsi győzelem"

Hát még ha Bangóné tarkón lőtte volna magát, az milyen kurva erős erkölcsi üzenet lett volna a nemzetközi sajtó felé az itt tomboló nácizmusról.

2019.01.03. 22:57:04

@Populista Pista:

Írtam, cél a kormány megbuktatása. A tavalyi tüntetések transzparensein Fico és Kalinák /miniszterelnök és belügyminiszter/ képei egy akasztófáról lógtak, többek között. De volt ott: Mocskok! Börtönbe velük! Maffiózók! Vessünk véget a fasizmusnak! - felirat is.

morph on deer 2019.01.03. 23:01:57

@Ms.Cunnesburry:
“Még az is lehet, hogy Orbán elcsíp valamilyen pozíciót Brüsszelben.”

Attól tartok, azok a feladatkörök már rég gépesítve vannak, amelyek illenének hozzá...

Behaton 2019.01.03. 23:04:44

@morph on deer:

Sokat elmond az, hogy a háború után nem állították bíróság elé. Nürnbergben csak tanúként szerepelt több ízben. Sokat elmond az, hogy zsidó szervezetek nem citálták bíróság elé, pedig ők mind a mai napig megtesznek mindent, hogy aki csak egy kicsit is bűnös benne, az feleljen a holokausztért. A háború után pedig Magyarországon annak a kommunista-szocialista társadalomkísérletnek, melynek első eredménye és termése 1956-ra érett be, fontos volt, hogy olyannak állítsa be, mint amilyennek említed. Az idő majd mindent a helyére tesz, az utókor majd a helyén kezeli. A történészek már közel sem úgy látják, mint amilyennek a például a Kádár-rendszer próbálta beállítani.

2019.01.03. 23:06:24

@morph on deer:

A szónoklattal nem lesz gondja. De az újságírói kérdésekkel annál több.

John Brennan 2019.01.03. 23:45:29

Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!! Viva Bolsonaro!!

Sir Bates dö Hól 2019.01.04. 00:05:54

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: abban igazad van, hogy a "realpolitik" valóban helyes egy akkora országnak, mint mo; de a "realpolitik" az nem szinonimája az amoralitásnak vagy az elvtelenségnek; orbán pedig ezt csinálja: minden gátlás nélkül, üveggyöngyökért megy le kutyába, miközben semmilyen kézzelfogható eredménye mo számára nincsen a -sztánokkal való haverkodásnak, erdoganhoz, putyinhoz, dutertéhez való dörgölőzésnek; orbán pontosan gruevszkivel és a hozzá hasonlókkal van parkban, miként mo is észak-balkán, mint a lajtán túl...

elugorhatott bolsonarohoz is, de igazából minek ment? leigazolni egy újabb légióst felcsútra?...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.04. 00:14:54

@paraszthajszal: több, mint a Fidesz programja, ami nulla.

Sir Bates dö Hól 2019.01.04. 00:15:52

@Behaton: azért az, hogy valakit nem helyeznek vád alá, még nem jelent semmit; ennek legutóbbi példája az elios-ügy...

valóban a történészek dolga, hogy a levéltárak megnyílása után megfessék horthy valódi arcképét, miként az őszirózsás forradalomét és a tanácsköztársaságét is; ellenben ma a történelem meghamisítása és újraírása zajlik, így lett nagy imréből ismét véreskezű kommenyista...

morpho 2019.01.04. 00:23:40

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Nem az ellenzéknek kell elmagyarázni, hanem az embereknek te fasz! Te is csak boxig jutottál. Bravó!

John Brennan 2019.01.04. 06:54:53

@Sir Bates dö Hól: "elugorhatott bolsonarohoz is, de igazából minek ment?"
Aki ezt bírálja az antiszemita:
"1. Orbán Viktor részt vett a brazil elnök beiktatásán.
2. De Benjamin Netanjahu is részt vett rajta.
3. Ha Orbán Viktort támadod azért, mert részt vett a brazil elnök beiktatásán, akkor antiszemita vagy."

Viszlát és kösz a halakat 2019.01.04. 09:35:57

@Hamihami: "Nem is kell tobb egyelore, fideszeknel is mukodott. "

Ha nem érzed mi a különbség a 2010es és a mai állapotok között akkor fognak még nagy csalódások érni.

Viszlát és kösz a halakat 2019.01.04. 09:40:50

@morpho:"Tényleg azt hiszitek, hogy ezt a hazudozást a végtelenségig el fogják tűrni?"

Régóta nem tűrik, ezért vannak a kedvenceid a bejutási küszöb környékén egy évtizede

Viszlát és kösz a halakat 2019.01.04. 09:48:49

látom a központ kiadta az utasitás a blogaktivitás növelésére

Anna Villiam

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2018.02.20. óta tag.

2019.01.04. 09:54:45

@Viszlát és kösz a halakat:

ÉS, TÁN NEM MONDOTT IGAZAT FIDESSMAJOM?

morph on deer 2019.01.04. 10:00:14

@az EU pénzek zsákolója:
Most mit csodálkozol?
Gondolkodás és érdemi vita helyett a személyes támadás dívik a nemzetthy (horog)keresztény vonalon, másra nem telik.
Van ez így.

rallus 2019.01.04. 10:00:59

@az EU pénzek zsákolója: Rettenetes kibabrálás lenne veletek, ha nem kapnátok enni, amíg nem igazoljátok tételesen amit összehordtok itt, különös tekintettel a pihent agyú Anna Villiam legfrissebb információira...

morph on deer 2019.01.04. 10:04:03

@Ms.Cunnesburry:
“A szónoklattal nem lesz gondja”

Én a janitori szolgálatra gondoltam, tudod, hogy milyen takarító gépek vannak már ilyen helyeken manapság?

2019.01.04. 10:04:10

@rallus:

hja te buzi, elég csak m lölő gazdagodását nézni. :D
beszélsz semmit, mindeközben gazdád kilopja a szemünk, csal annak a 600e magyarnak nem tudja, aki elpucolt.

O1G, ennyi

kolomparlole1114 2019.01.04. 10:21:53

@morph on deer:

"Tűrhetetlennek tartottam, hogy itt Magyarországon minden-minden gyár, bank, vagyon, üzlet, színház, újság, kereskedelem stb. zsidó kezekben legyen, és hogy a magyar tükörképe – kivált külföldön – a zsidó"

Most is ott van, Ráhelzsidó és a zsidó apja, anyja kezében.

morph on deer 2019.01.04. 10:24:33

@Behaton:
“ A történészek már közel sem úgy látják, mint amilyennek a például a Kádár-rendszer próbálta beállítani.”

Azért csak meghalt vagy 150 ezer magyar a Don környékén, további 400 ezer deportálásuk következtében, miközben Horthy volt az ország feje, - ezt nem kell beállítani sehogy sem.

Az én ízlésem szerint ezt már mentegetni is gusztustalan, jótevőként beállítani pedig egyenesen bűn, szerintem.

Ismerem az erről szóló mondákat, hogy “nem tehetett mást”, meg “enélkül még rosszabb lett volna”, csak éppen ezt nem tartom elfogadható válasznak.

Ha valaki emberi minőségében nem felel meg a hivatali posztjábal járó felelősségnek, - mert gyáva szar, például, vagy eleve egy talpnyaló, - akkor el kell takarodni onnan a francba!

Teleki Pál tudott úgy viselkedni, ahogy Horthynak kellett volna, életében is, aztán pedig bizonyította, hogy becsületes embernek igenis van/volt választása, akkor is!

“Szószegők lettünk..” - rémlik?

en.m.wikipedia.org/wiki/File:Teleki_resignation_letter.jpg

rallus 2019.01.04. 10:27:00

@az EU pénzek zsákolója: Nektek az O1G valóban elég, mert csak a felfele köpködéstől érzitek magatokat embernek és többet úgysem tudtok észben tartani....

morph on deer 2019.01.04. 10:29:19

@John Brennan:
“Orbán Viktor részt vett a brazil elnök beiktatásán.”

Ja. Örült is neki az anyakönyvvezető, mint majom a farkának. Aztán még az is kiderült, hogy miért! :)

Íme:
index.hu/mindekozben/poszt/2019/01/02/kiderult_miert_orult_annyira_orban_latogatasanak_a_brazil_elnok/

Viszlát és kösz a halakat 2019.01.04. 10:29:21

@morph on deer: "Azért csak meghalt vagy 150 ezer magyar a Don környékén, további 400 ezer deportálásuk következtében, miközben Horthy volt az ország feje, - ezt nem kell beállítani sehogy sem."

Ilyen geci dolog a háború, egy csomóan meghalnak közben bárki is az ország "feje"

kolomparlole1114 2019.01.04. 10:29:33

@Ms.Cunnesburry:

"Még az is lehet, hogy Orbán elcsíp valamilyen pozíciót Brüsszelben."

A felszopóit vagy az udvari bolondit talán. Többet nem. Nincs mögötte hatalom. A hazudozás, közpénzlopás az nem az. Nincs zsarolási potenciálja, mert az egész országocska ami alatta van, annak sincs. Egy német, francia tudja azt mondani hogyha nem tetszik amit mondok, nem adok több pénzt. De mi mit adtunk a közösbe, ami nélkül megállna az élet? Ha megsértődne és eltakarodna onnan a Cigány, Brüsszel örömujjongásban törne ki.

2019.01.04. 10:31:40

@rallus:

"Nektek az O1G valóban elég, mert csak a felfele köpködéstől érzitek magatokat embernek és többet úgysem tudtok észben tartani...."

elmondtam miért nem tetszik ez a fasiszta tolvaj fidess, neked -sem- többet nem mondom.
de tényleg nyalhatnád másutt O1G valagát. köszi.

soros soros migráncs migráncs!!!! O1G !

kolomparlole1114 2019.01.04. 10:32:34

@morph on deer:

"Ha valaki emberi minőségében nem felel meg a hivatali posztjábal járó felelősségnek, - mert gyáva szar, például, vagy eleve egy talpnyaló, - akkor el kell takarodni onnan a francba!"

Látod, ezt a rákosista Cigány se teszi meg...

Nancsibacsi 2019.01.04. 10:34:49

"Gyurcsány expliciten ki is jelentette: addig félreteszik a vitáikat, amíg le nem váltják a rendszert"
Ők lehet félreteszik, de az emberek ebből csak azt látják, hogy a hatalomért a Jobbik is bárkivel képes összefogni. Az SZDSZ is azzal veszítette el a szavazóbázisát, amikor az MSZP-vel összefogott - mert a cél már senkit se érdekelt.
Amúgy meg szombaton hideg, szeles idő lesz - szóval sapka, sál :-)

Hamihami 2019.01.04. 10:45:02

@Viszlát és kösz a halakat: a fidesz strtategai makd belepusztultak, hogy kozos, csapatosszetarto ellenseget krealjanak. Most az ellenzeknek ez megvan: fidesz. A kozos cel: a kormanyvaltas. Emellett meg milyen programot akarsz?

paraszthajszal 2019.01.04. 10:55:37

@Anna Villiam: „És mi a fidess csodás programja” „100 ezrek meggyilkolása”

*facepalm*

Szerintem nem százezrek, hanem milliók – és elsőként a ballippsiket szeretnék feláldozni Tlalocnak. Gyurcsány Ferenc szívét a hírek szerint maga Orbán Viktor fogja kitépni.

</sarcasm>

Lévai András 2019.01.04. 11:00:28

Nos, akkor a cél ezek szerint nem a rabszolgatörvény elleni fellépés, hanem a kormánybuktatás a rabszolgatörvény elleni fellépés örve alatt.
Egy olyan ellenzékkel, amely vezetői egymást szívesen döfnék hátba ha tehetnék.
Nem tudom, jobb lenne -e ez nekünk mint a jelenleg regnáló hatalom.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 11:15:39

@Lévai András: "jobb lenne -e ez nekünk mint a jelenleg regnáló hatalom."

Hát ha azt nézem, hogy gazdaságilag lecsúszunk a térségben, a jelenünk (egészségügy) és a jövőnk (oktatás) romokban van, akkor ennél az impotens, vezetni képtelen hatalomnál bármi más csak jobb lehet.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 11:18:11

@paraszthajszal: "Szerintem nem százezrek, hanem milliók"

Nem milliók, se nem százezrek, hanem csak tízezrek. Gyógyítható betegségekben évente sok tízezer honfitársunk hal meg, két és félszer annyian, mint más európai országokban. Ez az eredménye az egészségügyből kivont, ellopott pénzeknek.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 11:20:49

@Nancsibacsi: "Az SZDSZ is azzal veszítette el a szavazóbázisát, amikor az MSZP-vel összefogott"

Nem. Azzal vesztették el a szavazóbázisukat, hogy a gyurcsányt a népakarat ellen hatalomban tartották.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 11:22:40

@kolomparlole1114: "ezt a rákosista Cigány se teszi meg..."

A geci gazdád nem rákosista, hanem kádárista. És én nem nevezném cigánynak. Ha cigány is, az vele a legkisebb baj.

morph on deer 2019.01.04. 11:23:21

@Viszlát és kösz a halakat:
“Ilyen geci dolog a háború, egy csomóan meghalnak közben bárki is az ország "feje"

Ha az a bárki ugyanolyan pipogya, szolgalelkű alak, akkor tényleg.

Vagy ha vesz negyven tankot és húsz helikoptert, és máris ütőképes nagyhatalomnak képzeli magát, 2019-ben, például. Ezzel mondjuk már 50 éve sem igen lehetett labdába rúgni, (!) manapság meg még kevésbé, de ez nem tényező, hiszen olyan szépen berregnek...

Az a hír, hogy a hadviselés manapság már egyre inkább technológia függő, és elsősorban nem a harctéren dől el a háboruk sorsa, hanem a számítógépek mellet, még nyilván nem jutott el Felcsútra.

Sebaj, a tankok meg a helikopterek majd jól jönnek a háztájiban, ha fegyelmezni kell a szolganépet...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 11:28:23

@Viszlát és kösz a halakat: "egy csomóan meghalnak közben bárki is az ország "feje" "

Ilyen gerinctelen szerecsenmosdatást még a háborúsbűnös horti kapcsán nem hallottam. A nap kommentje! :))

Mellézuhantam, átfordult a teste
s feszes volt már, mint húr, ha pattan.
Tarkólövés. – Így végzed hát te is, -
súgtam magamnak, – csak feküdj nyugodtan.
Halált virágzik most a türelem. -
Der springt noch auf, – hangzott fölöttem.
Sárral kevert vér száradt fülemen.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 11:29:53

@rallus: "csak a felfele köpködéstől érzitek magatokat"

Én szívesen LE hugyoznám a geci gazdád sírját. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 12:12:35

@pinaszőr: "szétbaszott országban nincs mit lopni"

Hajaj, dehogy nincs. Balatoni kempingek, kikötők, egész Keszthely, kastélyok, erőművek... A geci gazdád mindent lop ami nincs lebetonozva, meg főleg azt is, ami le van.

2019.01.04. 12:19:47

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

osszad az O1G rajongókat mester.. :D nem értik a f@sszopók, hogy elég a fasiszta diktatúrából, elég a lopásból, elég az ész nélküli soros soros migráncsozásból.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 12:25:55

@az EU pénzek zsákolója: A gyűlöletkeltés eltereli a primitívek figyelmét a tolvajlásról. Inkább nyomorognak, nem esznek, csak gyűlölködhessenek...

morph on deer 2019.01.04. 12:31:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
“nem rákosista, hanem kádárista”

Sajnos nem így van, hanem fordítva.
Kádár soha nem volt ennyire személyes szinten authoriter, nála nem a saját személye volt a fontos, hanem az elv.

Rákosi viszont a saját személye és személyes hatalma fontosságát helyezte mindenek elé, ő személyesen ünnepeltette magát, - ez Kádárnál nem volt így.
Rákosinál a paranoia is egész komoly méreteket öltött, ugyanígy kezdődött mint orbánnál: mindenki ellenség volt...

Kádárra egyedül a “gondoskodó állam” típúsú porhintés emlékeztet, viszont annak a kornak (relatív) szociális biztonsága nélkül.

Már a Rákosi kortól saját emlékeim vannak, azért merem mondani.

LKerekes 2019.01.04. 12:35:07

@morph on deer:
Anyád már 30 évvel ezelőtt is ordas kurva volt, most is az.

LKerekes 2019.01.04. 12:37:26

@kolomparlole1114:
Tényleg ilyen hülye vagy? Azért mert pár szarzsák forradalmat kiált , gondolod, hogy ez elég az emberek mozgósítására. Faszfej vagy geci.

LKerekes 2019.01.04. 12:38:26

@morph on deer:
Te tényleg egy kibaszott seggfej vagy !

morph on deer 2019.01.04. 12:41:22

@paraszthajszal:
“Gyurcsány Ferenc szívét a hírek szerint maga Orbán Viktor fogja kitépni.”

Viszont Németh Szilárd fogja feldolgozni, saját receptje alapján, egy speciálisan gazdag csülkös pacal fő alkotóelemeként!

Semmi ok az aggodalomra: kanállal is lehet fogyasztani, szóval orbán is részesülhet a jóból! :)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 12:41:37

@LKerekes: "Faszfej vagy geci."

Már a fideSSfasszopók szerint is faszfej a geci? Kubatov nem fog neked ezért fizetni. :))

LKerekes 2019.01.04. 12:42:43

@Anna Villiam: @morph on deer:
Te tényleg egy kibaszott seggfej vagy !

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2019.01.04. 12:53:01

@morph on deer:
"Azért csak meghalt vagy 150 ezer magyar a Don környékén, további 400 ezer deportálásuk következtében, miközben Horthy volt az ország feje, - ezt nem kell beállítani sehogy sem. "
Usa emberáldozatok száma 420 ezer. Pedig ők aztán nem voltak a sűrűjében.

morph on deer 2019.01.04. 12:54:45

@LKerekes:
“Anyád már 30 évvel ezelőtt is ordas kurva volt, most is az.”

Te ilyen kis nyamvadt vagy, szivi, hogy pénzért keresed idősb hölgyek társaságát?
Igaz, anyám már jó tizenöt éve nem él, de ez a jelek szerint nálad nem akadály.

Amúgy köszönöm azvokos, értelmes, érdemi válaszodat!
Igazi fideszes hős vagy, drága lendkerekes!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 13:10:46

@morph on deer: "nem él"

Ez a Kerekes egy nekrofil fideSSfasszopó. Mondjuk nem csodálkozom. Ezek a saját anyjukat is... :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 13:15:10

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: "Usa emberáldozatok száma 420 ezer."

Ahhoz a háborúsbűnös hortinak nincs sok köze. Annál inkább a sokszázezer magyar honfitársunk halálához a Don kanyarban, Auschwitzban, munkaszolgálatban...

Hogy klasszikust idézzek. Nagy fasz vagy te! :))

Az ökrök száján véres nyál csorog,
az emberek mind véreset vizelnek,
a század bűzös, vad csomókban áll.
Fölöttünk fú a förtelmes halál.

morph on deer 2019.01.04. 13:33:23

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
“Usa emberáldozatok száma”

Ó, hát ez mindjárt mindent megváltoztat...
Hű, de jó, hát ott is sokan meghaltak!
Halleluja!
Az nekünk miért jó, hogy másnak is rossz? (Ez most komoly.)

kolomparlole1114 2019.01.04. 14:25:36

@Nancsibacsi:

"az emberek ebből csak azt látják, hogy a hatalomért a Jobbik is bárkivel képes összefogni"

Végre. Áprilisban is csak ennyit várt volna tőlük a magyar nép. A zsidókommunista besúgó tolvajok ellen fellépni össznemzeti érdek.

kolomparlole1114 2019.01.04. 14:26:45

@Nancsibacsi:

"sapka, sál"

A sál még jól fog jönni amikor a lámpavasra kell aggatni valamivel a hazaárulókat.

kolomparlole1114 2019.01.04. 14:28:19

@Lévai András:

"Nem tudom, jobb lenne -e ez nekünk mint a jelenleg regnáló hatalom."

Mi magyarok viszont tudjuk: IGEN! A zsidókommunista tolvajoknál minden csak jobb. Leváltani, vagyonelkobozni, elítélni mindet!

kolomparlole1114 2019.01.04. 14:30:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A te gazdád ez a zsidó cigány! Kádár hozzá képest hazafi volt, ez a Geci a Rákosi szintje, Kádárhoz még fényéveket kéne fejlődnie.

kolomparlole1114 2019.01.04. 14:31:24

@LKerekes: A kurva anyádról ugatsz, zsidó?

Sir Bates dö Hól 2019.01.04. 14:34:52

@John Brennan: "elugorhatott bolsonarohoz is, de igazából minek ment?"
Aki ezt bírálja az antiszemita:
"1. Orbán Viktor részt vett a brazil elnök beiktatásán.
2. De Benjamin Netanjahu is részt vett rajta.
3. Ha Orbán Viktort támadod azért, mert részt vett a brazil elnök beiktatásán, akkor antiszemita vagy."

aki a fenti eszmejogging alapján tart engem antiszemitának, az elmeroggyant...

MTA rendes tagja 2019.01.04. 14:54:25

Horthy egy hős, a világ igaza legmagasabb kategóriájába tartozó. Elfogadtatta a zsidótörvényeket, amiket nem tartatott be, csakhogy elkerülje az ország német megszállását és védje a zsidókat. Majd megmentett legalább 400 ezer magyar zsidót, akik közül 300 ezer Izraelbe emigrálva a korai Izrael egyik legmeghatározóbb csoportja lehetett.
Ma sok antiszemita támadja Horthyt.

MTA rendes tagja 2019.01.04. 14:57:39

@morph on deer:
a magyarellenes wikipédia a következőt írja:
"Elveszett mintegy 100-120 ezer ember. Az elesettek és fogságba esettek pontos számát megállapítani nem lehet, azonban a szovjet csapatok fent említett harcmódja miatt a foglyok száma aránylag csekély volt, és ezek nagy részének sorsáról sem sokat tudunk."

A 150 ezres adatod tehát hazug.

morph on deer 2019.01.04. 16:40:48

@MTA rendes tagja:
“A 150 ezres adatod tehát hazug.”

Ó, hogyne. Ez azonnal jóvá tesz mindent, ugye, hogy az ellentengernagy CSAK 100-120 ezer embert áldozott fel a náci őrület érdekében, és nem 150 ezret!

Én ebből indultam ki, nem hasraütve, de legyen neked igazad a halottak számàt illetően:

“a 300 ezres katonai veszteségnek is majdnem felét a második magyar hadsereg veszteségei adták”

És? Neked 100-120 ezer magyar leöletése - bármilyen okból - rendben van???

Nekem egyetlen ember is megengedhetetlen, csak hogy fogalmad legyen az álláspontomról!

Itt van a fenti forrás linkje, és már most szólok, hogy nem vagyok hajlandó számháborúzni, sem veled, sem mással!

tortenelemtanulas.blog.hu/2016/01/11/73_eve_volt_a_doni_katasztrofa

morph on deer 2019.01.04. 16:54:42

@MTA rendes tagja:
“Horthy egy hős, a világ igaza legmagasabb kategóriájába tartozó.”

Addig világos, hogy szerinted “Horthy egy hős”, de mi a bánatot akarsz mondani a többivel?
Magyarul is lehetne?

Szerintem Horthy egy tehetségtelen és gyáva alak volt, aki soha nem mert kiállni semmiért, ráadásul felelősnek tartom a háború katonai áldozataiért, és a deportálások engedélyezéséért!

Te meg nyugodtan ünnepeld, az a te problémád, ez való neked.

rallus 2019.01.04. 18:05:33

@morph on deer:a háború után Horthyt nem ítélték el a szövetségesek azokban az időkben, amikor pl. 85 német katonát, köztük 18 tábornokot ítéltek halálra katyńi mészárlásban való részvételért.

Portugáliába költözése után a megmentésükért hálás zsidók adományaiból élt a haláláig.
A komcsiknak persze teljes erőből rágalmazniuk kellett, hogy ne legyen látható, közülük mennyire szar alakok következtek utána az ország élén.

MTA rendes tagja 2019.01.04. 18:52:26

@morph on deer:
nagyon gyenge ez a védekezés. Nagyon.

"Igen, elismerem, aljasul hazudtam." - ha ezt írod, egyetértenék.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.04. 20:28:58

@morph on deer: Azért ő is kényszerhelyzetben volt,mint kádár.
Lehet hisztizni bármelyik oldalról,hogy ezt mondom,de akkoriban sem nagyon ugrálhattunk!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.04. 20:43:28

Azthiszem, ezt a főnök a véresszájú maszopitáknak és kurcsényitáknak szánta:

index.hu/belfold/2019/01/04/mkkp_kovacs_interju/

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.04. 21:05:58

@Magánvéleményem: Haver,ma nagyon gyenge vagy!
Pont ma kell túlóráznod?:))

morph on deer 2019.01.04. 21:37:49

@Sir Bates dö Hól:
“aki a fenti eszmejogging alapján tart engem antiszemitának, az elmeroggyant...”

És aki egyéb okból?

morph on deer 2019.01.04. 21:50:41

@MTA rendes tagja:
“nagyon gyenge ez a védekezés. Nagyon.”

Eszem ágában sincs védekezni, szivi.
Nincs miért, és nincs kivel szemben.

“Igen, elismerem, aljasul hazudtam." - ha ezt írod, egyetértenék.”

Tudod, az egyike azoknak a dolgoknak, ami legkevésbé érdekel, az pont az egyetértésed hiánya. Járjon kedvedben a ... szóval aki rá van szorulva.

(Már majdnem azt írtam, hogy “járjon kedvedben a hóhér”, de eszembe jutott, hogy azt a szép Hortysta hagyományt még nem állította helyre a viktor, - ezért nem azt írtam. ;))

morph on deer 2019.01.04. 21:59:47

@rallus:
“Portugáliába költözése után a megmentésükért hálás zsidók adományaiból élt a haláláig.”

Ezen semmi csodálnivaló nincs, hiszen ők életben maradtak!
Gondolom, a rokonaik is.

Csak mert a klasszikus “szemet szemért” elv alapján nem hiszem, hogy ez történt volna egyébként... Bár nem igazán ismerem az érdekeltek vérmérsékletét.

morph on deer 2019.01.04. 22:13:26

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Ez igaz, ezért nem is kellett volna ugrálni.
Szerintem.

Csak éppen az elcseszett trianoni körülmetélés korrekciójának igérete nagyon kívánatos mézesmadzagnak bizonyult...

Ami még rosszabb, hogy ha úgy hozná a sors, hogy ma kerülnénk hasoló helyzetbe, orbán három pillanat alatt hadat üzenne akár Trumpnak is, a vénégyes haverokról már nem is beszélve!

És most sem lenne jobb vége, pontosan amiatt amit mondasz. Csak ezt ugye mindig csak utólag, vagy legalább is túl későn szokták felismerni a legmagasabb szinten. Sajna.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.05. 14:55:45

@morph on deer: Öööö végül is ha a németek már 1940-ben megszálltak volna minket biztos sokkal jobban jártunk volna.
Meg ha Horthy mondja Hitlernek:-Te Dolfi nézd mán ez a Radnóti meg ez a Szerb Antal milyen szépeket írnak,ne bántsuk már őket!
Azért lett volna ott arschloch meg schwein.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.05. 15:09:16

@morph on deer: Mondjuk trianon meg az azt meghatározó országok felelőssége is nagyban.Azért ekkora nyesést nem kellett volna.

kolomparlole1114 2019.01.05. 15:23:12

@morph on deer: A franciák még egy szaros Elzász-Lotaringiáért is képesek voltak ajvékolni, de tőlünk meg simán ellopták a 2/3 országot. Aztán meg csodálkoztak hogy jött a bosszú. Amit Hitlertől kaptak, az járt a franciáknak, nekik nem szabadott volna a végén a győztes oldalra odaengedni, hiszen ők robbantották ki az egész 2. vh-t 1920-ban, valamint egész jók voltak felszopónak Vichyvel az élen. Ugyanolyan háborús bűnösök ők mint a románok.
süti beállítások módosítása