B1 blogcsalád



Felállva tapsolunk az ellenzék mai teljesítménye előtt: 10 újdonság, amit még sose tettek meg

2019. január 03. - Mr Flynn Rider

Semmi csoda nincs az ellenzék feléledésében: nincs hová hátrálniuk. A Fidesz mostanra egyszerűen levegőnek néz mindenkit magán kívül. Az ellenzéket is, a választókat is. 

ellenzek_a_parlament_lepcsojen_190103.jpg

Tele vagyunk újdonsággal.

Újdonság (1.), hogy a lapok tudósítása szerint hiába nem ment el a Fidesz a rendkívüli ülésnapra, amit a rabszolgatörvény ügyében kezdeményezett az ellenzék,

az ellenzék mégis a maga javára tudta fordítani a helyzetet a Parlament lépcsőjén felsorakozva, egységesen.

Eddig ilyen nem történt: az otthonápolás ügyében, vagy bármi más ügyében kezdeményezett ellenzéki rendkívüli ülések unalomba, érdektelenségbe fulladtak, a sajtótájékoztatók utána hiábavalóak voltak, másszóval, az ellenzék még csak nem is látszódott. Viszont most egyértelmű, hogy övék az erkölcsi győzelem, egységet tudtak mutatni, az üzenetüket pedig átvette az egész sajtó. Még a közmédia is ott volt.

Újdonság (2.) a kommunikáció módja is: az ellenzék ugyanis vicces, szókimondó, az ország hangulatára reflektáló üzenetet mondott a mikrofonba.

"Rég nem láthattam a közmédia mikrofonját, de legalább lila"

– idézte az Index Fekete-Győr Andrást, a Momentum elnökét. Az, hogy az ellenzék ilyen keserves helyzetben poénkodni tud, már önmagában elképesztő siker.

Másik elképesztő siker (3. újdonság), hogy a teljes ellenzéki összefogást hirdető sajtótájékoztatón tényleg mindenki ott volt, még azok is, akikről idáig úgy gondoltuk, hogy nem tekintenek a Fideszre olyan komoly ellenségként, sőt, néha oda-odadörgölőztek hozzájuk, amolyan félig-meddig ellenzéki módon. (Rád gondolunk, LMP, igen.)

Komoly újdonság (4.), hogy az ellenzék együtt hirdet meg össz-ellenzéki tüntetést szombatra, ahol valószínűleg megint nagyon sokan lesznek.

Újdonság (5.), hogy a képviselők egyáltalán csinálnak valamit, az üres levegőbe beszélésen keresztül: szimbolikus politizálásába fogtak azzal, hogy egységesen elmondták az Országház lépcsőjén azt az esküjüket, amelyet az Index szerint „láthatóan az Orbán-rendszer elleni ellenzéki fellépés szimbólumává tesznek”, túl a "rabszolgatörvénynek" elnevezett túlóratörvény visszavonásának követelésén.

"Az ellenállás céljaihoz és a magyar emberek ötpontos követeléséhez hű leszek"

- állt a fogadalomban.

Újdonság (6.), hogy az ellenzék tudja, mit akar és lépéseket tesz annak megvalósítása felé. Az alábbiak a követeléseik:

  1. a rabszolgatörvény azonnali visszavonása;
  2. kevesebb rendőri túlóra;
  3. független bíróságok;
  4. Európai Ügyészség;
  5. független közmédia.

A lapok beszámolói szerint a sajtótájékoztatóra nem az Országház épületében került sor a Fidesz nélkül megtartott rendkívüli ülés után, mert Kövér László házelnök erre a napra megakadályozta, hogy a parlamenti képviselők vendéget hívjanak az épületbe. Lássunk tisztán:

az Országgyűlés elnöke másodrendű képviselőkké tette az ellenzékieket,

hiszen nyilvánvalóan a fideszesekre ez az ad hoc-szabály nem vonatkozik. De Kövér belesétált a saját házmester-pöffeszkedésének csapdájába: sokkal látványosabb a Parlament lépcsőjén felsorakozni, mint bent sajtótájékoztatót tartani.

A sajtótájékoztató rendhagyó volt: egyrészt, mert ez a szimbolikus kezdete az ellenzék valódi, gyakorlati összefogásának, másrészt, mert olyan szavakat használtak, amelyeket ilyen töménységben még sosem.

További újdonság (7.), hogy az ellenzék a mai nappal hivatalosan is lezárt egy korszakot. Vagyis: felismerték, hogy nincs visszaút, ez így nem mehet tovább. Nem lehet visszaülni az üres Parlamentbe, hogy semmitmondó felszólalásokkal tiltakozzanak a Fidesz országrombolása ellen és asszisztáljanak a lopáshoz.

"Ez már nem demokrácia, nem köztársaság, nem jogállam"

-  idézte az Index Szél Bernadettet.

Újdonság volt az is (8.), hogy az ellenzék nem csak a sajátjainak üzent. Nem ellenségként szólítva meg a Fidesz szavazóit, elkezdték őket leválasztani a pártjuktól.  Az LMP volt elnöke figyelmeztette a Fidesz szavazóit: Orbán Viktor rég nem az, akinek évtizedekkel ezelőtt mutatta magát, nem véletlen, hogy a magyar emberek helyett olyan politikussal - a beiktatott új brazil elnökkel - köszöntötte az új évet, aki sivataggá változtatná a bolygót.

"Nem kérünk a látszatdemokráciából. Ezt az országot Orbán nem demokratikusan vezeti, hanem verőlegényeivel tartja mederben a folyamatokat"

- mondta Szél. "Eddig és ne tovább" - mondta az MTVA-ból jogellenesen kidobott képviselő.

"Amíg nincs független bíróság, nincs közszolgálati média, csak százmilliárdokból működő propagandagépezet, addig nem lehet demokráciáról beszélni"

- mondta Hadházy Ákos, aki Széllel együtt távozott a pártból.

Újdonság (9), hogy az ellenzék felismerte, hogyan lehet megbuktatni a Fideszt, vagy legalább térdre kényszeríteni: az általános sztrájkkal.

Jakab Péter, a Jobbik szóvivője szerint az általános sztrájk nélkülözhetetlen a kormány elleni küzdelemhez.

"Mi nem hátrálunk meg"

- mondta, ugyanezt javasolva a szakszervezeteknek is.

Újdonság (10.), hogy nem kezdődött el a finnyogás, hogy ki kivel áll fel és hova: Gyurcsány Ferenc és a DK is ott volt az ellenzék soraiban, akárcsak a Jobbik. Ez azt jelenti, hogy a kényszerhelyzet megvalósította ez ellenzéki összefogást, jobboldaltól baloldalig. Gyurcsány expliciten ki is jelentette: addig félreteszik a vitáikat, amíg le nem váltják a rendszert. Ez pedig elvezet bennünket az utolsó újdonságig: az ellenzék nem csak a kormányt akarja leváltani, vagy egy törvényt kritizál, hanem az egész rendszert a kukába akarja dobni.

 

(Fotó: Huszti István, Index)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9614531522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.03. 12:36:32

A pudding próbája az evés! A szombati tüntetésről ha lehet, drónfelvételekkel tudósítsatok, hogy mindenki lássa a tömeg valódiságát... Amúgy szerencséjükre nem eső fog esni, hanem elvileg éppen havazni fog.... :-)

Behaton 2019.01.03. 12:36:50

"....hogy az ellenzék felismerte, hogyan lehet megbuktatni a Fideszt, vagy legalább térdre kényszeríteni: az általános sztrájkkal."

A vasutasokat, az árufuvarozókat és a tömegközlekedési dolgozókat képviselő szakszervezetek nélkül nincs általános sztrájk. Csak velük lehet megbénítani az országot és asztalhoz ültetni a kormányt. Amíg ők nincsenek a sztrájk mögött, felesleges általános sztrájkról beszélni.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.03. 13:59:36

Szerintem hitelesebb lenne az ellenzék, ha nem ők is "magyar emberek"-eznének, ahogy a fityisz, hanem pl "magyar választópolgár"-oznának. :-(

rallus 2019.01.03. 14:00:48

"az ellenzék ilyen keserves helyzetben poénkodni tud, már önmagában elképesztő siker."
Minden esély megvan rá, hogy ez az elképesztő siker ebben a formában még évtizedekig kitart....

2019.01.03. 14:03:55

@rdos:

Egyetértek.:)
Kíváncsi vagyok, a következő kommentek hány százalékában fog előfordulni a Soros vagy a bolsevik kifejezés. )))

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.01.03. 14:17:56

A ballibek és jobbikos társutasaik felfújták magukat, majd nagyobb lesz a pukkanás.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.03. 14:26:28

@Ms.Cunnesburry: :-) Számítanak a szavak is, de az az érzésem 2o1g-ben :-) a tettekre is sor kerül. Általános sztrájk, pl. miazmás. :-)

2019.01.03. 14:52:34

@rdos:

Jelenleg úgy néz ki. :)
Ezt amatőr módon elszúrta a fidesz.

FCUK5 2019.01.03. 15:01:05

a szerzőnek felállt a mai történésekre, ezt értem, de hazudni attól nem kellene :)

"A Jobbik, az MSZP, a DK, a Párbeszéd, az LMP és a Momentum vezetői és képviselői" írja az index is, de ha a Momentum beleszámít, akkor az MKKP is, és ők nem voltak ott. többek között. Vagy a Liberókról sem ír pl senki.

valamint:
"Komoly újdonság (4.), hogy az ellenzék együtt hirdet meg össz-ellenzéki tüntetést szombatra, ahol valószínűleg megint nagyon sokan lesznek." nincs ebben semmi újdonság, sokan meg nem lesznek. nem szoktak, és most még esni is fog. ne feledjük, egy 2 milliós városban élünk, ahol a sok az valahol százezer felett kezdődik.

és:
"A lapok beszámolói szerint a sajtótájékoztatóra nem az Országház épületében került sor a Fidesz nélkül megtartott rendkívüli ülés után, mert Kövér László házelnök erre a napra megakadályozta, hogy a parlamenti képviselők vendéget hívjanak az épületbe. " ennek semmi értelme, és még jól is csak a hülyéknek hangzik. a sajtósoknak van belépője, azokat nem vendégként kell hívni.

az általános sztrájkon meg csak röhög minden értelmes ember, de próbálkozni lehet, csak hozzátok majd nyilvánosságra a számokat :D

végül:
"Ez pedig elvezet bennünket az utolsó újdonságig: az ellenzék nem csak a kormányt akarja leváltani, vagy egy törvényt kritizál, hanem az egész rendszert a kukába akarja dobni." erről beszélnek hosszú-hosszú évek óta, hol él a szerző, kő alatt?

alöksz róz 2019.01.03. 15:12:49

"Az, hogy az ellenzék ilyen keserves helyzetben poénkodni tud, már önmagában elképesztő siker." - hasonló elképesztő sikerekben gazdag új évet kívánok

Behaton 2019.01.03. 15:32:48

@Ms.Cunnesburry:

A lépcsőn állók tanulatlan, megvezethető birkáknak tartják a vidékieket...Orbán ostoba szavazóinak, Orbán hátországának. Az öt pontba a rendőri túlóra is csak azért került be, hogy hízelegjenek a sorfalt álló egyenruhásoknak...ez sem érdekli őket túlságosan, hisz ez majd 8 éves probléma.

A sztrájkhoz pedig:(idézet a LIGA szakszervezetek oldaláról)
"Ennek alapján 2019. január 1-től a kötelező legkisebb munkabér, a minimálbér összege 149 000, a garantált bérminimum 195 000 forint lesz.
2020. január 1-től a minimálbér 161 000, míg a garantált bérminimum 210 600 forint lesz.
Mindkét évre megfogalmazódott a bérajánlás, a versenyszférában a keresetek átlagos 8%-os növelése.
Számos ágazatban, régióban jelentős a munkaerőhiány, és egyre nagyobb kihívást jelent a munkaerő megtartása is. A következő években a munka világának átalakulása miatt is fontos a két évre szóló, előre tervezhető megállapodás.
A megállapodás tartalmazza még, hogy a munkáltatók bocsássák rendelkezésre a szakszervezetek számára a tárgyalások lefolytatásához szükséges munkaügyi és gazdálkodási információkat.
A megállapodás összhangban van a Liga Elnöksége által elfogadott határozattal, miszerint két évre több, mint 17 %-os béremelés valósul meg ezekben a bérkategóriákban.
A munkavállalói oldalon többségi egyetértés született, a MASZSZ nem írta alá a megállapodást."

Tehát az általam említett három ágazat legfontosabb szakszervezeti képviselői, melyeket a LIGA tömörít, aláírták a megállapodást. Vagyis hiába a MASZSZ a legnagyobb szakszervezeti tömörülés, nem alkot többséget a munkavállalói oldalon a Munkástanácsok, a LIGA..stb...szervezetek mellett. Így az általános sztrájk egyelőre kizárt. Kordás persze felszólítja majd a szombati tüntetésen a megállapodást aláírókat, de nehezen képzelhető el az, hogy csatlakoznak.

A szavalókórushoz még annyit megjegyeznék, hogy nem meglepő Fekete-Győr és a Momentum vezető szerepe. Érdekes adalék ehhez a 444 egyik cikke, mely óva inti a Momentumosokat attól, hogy kétkedés nélkül higgyenek olyan ellenzéki képviselőknek, akiknek a parlamenti helye, fizetése, jövedelme biztosított 2022-ig akkor is, ha ez a "forradalom" elhal.

Harry Hole 2019.01.03. 15:44:35

@alöksz róz:
:))
A nap hozzászólása vazze!!!
;)

totii 2019.01.03. 15:49:42

"De legalább lila" - az újpestiekkel nem fognak választásokat nyerni. Esetleg majd jövőre!

Homyak 2019.01.03. 16:13:05

@Behaton:

"A lépcsőn állók tanulatlan, megvezethető birkáknak tartják a vidékieket...Orbán ostoba szavazóinak, Orbán hátországának"

A valóság, hogy Orbánék tartják és kezelik tanulatlan és megvezethető birkaként a vidékieket, mert kb. úgy bánnak velük. Időnként dobnak egy kis alamizsnát, meg propagandát, hogy szavazzanak rájuk.

Homyak 2019.01.03. 16:14:05

@balcán maxval birca:

"A ballibek és jobbikos társutasaik felfújták magukat, majd nagyobb lesz a pukkanás. "

Na aztán csak nehogy jobbillib pukkanás legyen a vége. :)
Semmi sem tart örökké, hamarosan pukk lesz :)

Homyak 2019.01.03. 16:20:49

@balcán maxval birca:

"A nép legyőzhetetlen. "

Ahogy mondod, ezért lesz vége egyszer Orbánénak is, mert a nép elűzi őket.

Homyak 2019.01.03. 16:26:06

@balcán maxval birca:

Amúgy te nem vagy (sem a fidesz) a nép, mivel nem is itt élsz, ergo semmi közöd hozzá.
Mellesleg nem is értem, hogy hogyan támogathatja a migránsellenes fideszt egy migráns.
Hiszen te is migráns vagy :)

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.01.03. 16:31:44

@Homyak:

S a nép helyére a háttérhatalmistákat helyezi?

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2019.01.03. 16:36:52

Áprilisban kellet volna gondolkodni, amikor az LMP azt kérte ezektől az agyhalottaktól, hogy legyen teljes ellenzéki koordináció. Akkor ez nem kellet sem a DK-nak, sem az MSZP-nek, sem a Momentumnak, sem a Jobbiknak!

De ők azt hitték, majd megváltják egyedül a világot. Nem sajnos erre nem képes egy párt sem egyedül.

Kivlov 2019.01.03. 16:38:23

"10 újdonság, amit még sose tettek meg"
Csak egy hiányzik: gondolkodás. :D :D :D

Ellenzéki Tüntető 2019.01.03. 16:41:29

@Homyak: "A valóság, hogy Orbánék tartják és kezelik tanulatlan és megvezethető birkaként a vidékieket"

Ja ezért akarják kinyomtatni az internetet az ellenzékiek hogy "a vidékiek is olvashassák", hiszen köztudott hogy aki vidéki az egész nap szánt és a disznókat eteti, este meg berúg a kocsmában.

LKerekes 2019.01.03. 16:46:09

@Behaton:
Baszod anyád. Ehhez még elégedetlen tömeg kell és azt mag valahogy nem látni.
Tényleg ilyen fasz vagy?

LKerekes 2019.01.03. 16:47:22

@Ms.Cunnesburry:
Mit szúrt el te marha?
Ennyire hazudsz magadnak?

LKerekes 2019.01.03. 16:50:42

@Homyak:
Ne hazudj bazszod anyád. Miért nézed le a vidékieket? Látszik, hogy téged odaszartak a belvárosba és nem tudsz semmit.

LKerekes 2019.01.03. 16:51:31

@Homyak:
Baszod anyád, akkor kik szavaztak rá áporilis 8.-án?

pioneer2016 2019.01.03. 17:00:23

Valami elkezdődött. Orbánnak lesznek álmatlan éjszakái. Folyamatos nagy létszámú tüntetések és országos sztrájk. A dolgozóknak nincs mitől tartaniuk, hiszen munkaerőhiány van. Most odacsaphatnak Orbánnak következmények nélkül. Eddig Orbán és seggnyalói éltek vissza a munkavállalókkal szemben, munkahelyük elvesztésének félelmével. Most Orbánnak kell kinyalni a dolgozók seggét, hogy hatalmon tudjon maradni, mert ö csak addig maradhat, amíg seggnyalóit fizetni tudja.

2019.01.03. 17:05:43

@LKerekes:

elmentek már a büdös f.szba retkes fidess trollok,

ha ilyen jól megy a czigány gazdátoknak, minek szájaltok egész nap?

toljátok a kerekesszékes @nyátok az pl. Origo blogjaira, ott lehet O1G f@cát fényesre szopkodni éjjel nappal, ne asszisztáljatok a tolvaj f@sszopóknak a mi kontónkra, férgek.

eddig süpped a ROM@média, fél, retteg, mindent elkövet, hogy lophasson még 3 évet, tapsoljatok közmunkás fidess doidok:

kep.cdn.indexvas.hu/1/0/2437/24371/243710/24371032_09e22000fff0999c56231a84bbf8f5f4_wm.png

SOROS SOROS MIGRÁNCS MIGRÁNCS, ÉLJEN O1G ÉS M.LÖLŐ MILLIÁRDJAI, ÉLJEN A NON STOP SOROSOZÓ M1 ÉS TV2 KÖZPÉNZEN, ÉLJEN A MAGYAR PÁRTATLAN FIDESSMÉDIA -KÖZPÉNZBŐL, ÉLJEN A KORRUPCIÓ, ÉLJEN A FÉLELEM A SZEGÉNYSÉGTŐL A FIDESS SORAIBAN, ÉLJEN!

SOROS SOROS MIGRÁNCS MIGRÁNCS!! SOROS MIGRÁNCS!

1 PROGRAMUNK VAN, A SOROS MIGRÁNCS! MI VAGYUNK A FIDESS. :D

károly szántana 2019.01.03. 17:06:49

@Magánvéleményem: Nem lehet, mivel olyan törvényt hoztak, hogy drón röpetését 30 nappal elöbb kell kérvényezni, +millió engedélyt beszerezni, majd a tényleges röptetés elött még be is jelenteni a légtérhasználatot.

2019.01.03. 17:10:41

SOROS MIGRÁNCS MIGRÁNCS SOROS MIGRÁNCS MIGRÁNCS SOROS SOROS BETELEPÍTÉS SOROS SOROS BEVÁNDORLÁS ENSZ MIGRÁNCS SOROS SOROS MIGRÁNCS SOROS MIGRÁNCS BETELEPÍTÉS SOROS ENSZ SOROS SOROS MIGRÁNCS BRÜSSZEL BETELEPÍTÉS SOROS SOROS BEVÁNDORLÁS MIGRÁNCS MIGRÁNCS BEVÁNDORLÁS ENSZ MIGRÁNCS SOROS SOROS MIGRÁNCS SOROS MIGRÁNCS BETELEPÍTÉS SOROS ENSZ SOROS SOROS MIGRÁNCS BRÜSSZEL BETELEPÍTÉS SOROS SOROS BEVÁNDORLÁS MIGRÁNCSBEVÁNDORLÁS ENSZ MIGRÁNCS SOROS SOROS MIGRÁNCS SOROS MIGRÁNCS BETELEPÍTÉS SOROS ENSZ SOROS SOROS MIGRÁNCS BRÜSSZEL BETELEPÍTÉS SOROS SORO BEVÁNDORLÁS MIGRÁNCSBEVÁNDORLÁS ENSZ MIGRÁNCS SOROS SOROS MIGRÁNCS SOROS MIGRÁNCS BETELEPÍTÉS SOROS ENSZ SOROS SOROS MIGRÁNCS BRÜSSZEL BETELEPÍTÉS SOROS SOROS BEVÁNDORLÁS MIGRÁNCSBEVÁNDORLÁS ENSZ MIGRÁNCS SOROS SOROS MIGRÁNCS SOROS MIGRÁNCS BETELEPÍTÉS SOROS ENSZ SOROS SOROS MIGRÁNCS BRÜSSZEL BETELEPÍTÉS SOROS SOROS BEVÁNDORLÁS MIGRÁNCSBEVÁNDORLÁS ENSZ MIGRÁNCS SOROS SOROS MIGRÁNCS SOROS MIGRÁNCS BETELEPÍTÉS SOROS ENSZ SOROS SOROS MIGRÁNCS BRÜSSZEL BETELEPÍTÉS SOROS SOROS BEVÁNDORLÁS MIGRÁNCSBEVÁNDORLÁS ENSZ MIGRÁNCS SOROS SOROS MIGRÁNCS SOROS MIGRÁNCS BETELEPÍTÉS SOROS ENSZ SOROS SOROS MIGRÁNCS BRÜSSZEL BETELEPÍTÉS SOROS SOROS BEVÁNDORLÁS MIGRÁNCSBEVÁNDORLÁS ENSZ MIGRÁNCS SOROS SOROS MIGRÁNCS SOROS MIGRÁNCS BETELEPÍTÉS SOROS ENSZ SOROS SOROS MIGRÁNCS BRÜSSZEL BETELEPÍTÉS SOROS SOROS BEVÁNDORLÁS MIGRÁNCSBEVÁNDORLÁS ENSZ MIGRÁNCS SOROS SOROS MIGRÁNCS SOROS MIGRÁNCS BETELEPÍTÉS SOROS ENSZ SOROS SOROS MIGRÁNCS BRÜSSZEL BETELEPÍTÉS SOROS SOROS BEVÁNDORLÁS MIGRÁNCSBEVÁNDORLÁS ENSZ MIGRÁNCS SOROS SOROS MIGRÁNCS SOROS MIGRÁNCS BETELEPÍTÉS SOROS ENSZ SOROS SOROS MIGRÁNCS BRÜSSZEL BETELEPÍTÉS SOROS SORO BEVÁNDORLÁS MIGRÁNCSBEVÁNDORLÁS ENSZ MIGRÁNCS SOROS SOROS MIGRÁNCS SOROS MIGRÁNCS BETELEPÍTÉS SOROS ENSZ SOROS SOROS MIGRÁNCS BRÜSSZEL BETELEPÍTÉS SOROS SOROS BEVÁNDORLÁS MIGRÁNCSBEVÁNDORLÁS ENSZ MIGRÁNCS SOROS SOROS MIGRÁNCS SOROS MIGRÁNCS BETELEPÍTÉS SOROS ENSZ SOROS SOROS MIGRÁNCS BRÜSSZEL BETELEPÍTÉS SOROS SOROS BEVÁNDORLÁS MIGRÁNCSBEVÁNDORLÁS ENSZ MIGRÁNCS SOROS SOROS MIGRÁNCS SOROS MIGRÁNCS BETELEPÍTÉS SOROS ENSZ SOROS SOROS MIGRÁNCS BRÜSSZEL BETELEPÍTÉS SOROS SOROS BEVÁNDORLÁS MIGRÁNCSBEVÁNDORLÁS ENSZ MIGRÁNCS SOROS SOROS MIGRÁNCS SOROS MIGRÁNCS BETELEPÍTÉS SOROS ENSZ SOROS SOROS MIGRÁNCS BRÜSSZEL BETELEPÍTÉS SOROS SOROS BEVÁNDORLÁS MIGRÁNCS

SOROS SOROS!!!!!!!!!!!!!

LÖLŐ, MENNYIT KERESTÜNK A HÉTEN?
CSAK 4 MILLIÁRDOT VEZÍREM.
AKKOR SOROS-OZZUNK TOVA ÉS TE CSAK LAPÁTOLJ, MERT REPÜLSZ. ÉS UTALJ!!

SOROS SOROS!

morph on deer 2019.01.03. 17:45:08

@balcán maxval birca:
“A nép legyőzhetetlen.”

Hát ez az, Birca.
Haverod orbán viszont igencsak legyőzhető, ahogy már arra is volt példa.
Az övéhez hasonló sorsú gecik történeteit meg te is ismered, elég csak a Duce-tól elindulni.
Én már használtam olyan piszoárt, amelyiknek alján a drága Benito arcképe virított, lehet hogy viktorka arcképe is jól fog ott mutatni, még hosszú évtizedek múlva is. :)

morph on deer 2019.01.03. 17:52:12

@balcán maxval birca:
Addig is, hogy sikerüljön elképzelned!
(Bár az eredeti gyárilag volt ráégetve.)

https://www.justplainpolitics.com/showthread.php?82648-New-aircraft-carrier-USS-Gerald-R-Ford-has-NO-URINALS!!-Thanks-feminists/page2

m54 2019.01.03. 17:56:29

"Eddig ilyen nem történt: az otthonápolás ügyében, vagy bármi más ügyében kezdeményezett ellenzéki rendkívüli ülések unalomba, érdektelenségbe fulladtak, a sajtótájékoztatók utána hiábavalóak voltak, másszóval, az ellenzék még csak nem is látszódott. Viszont most egyértelmű, hogy övék az erkölcsi győzelem"

Ez az otthonápolás nagyon szép példa az ellenzék "lófaszjankóságára"!

Az ellenzék nem szavazta meg, hogy január elsejétől 15 százalékkal emelkedjen a tartósan beteg, súlyosan fogyatékos hozzátartozójukat otthon ápolók ápolási díja.
(Volner János az egyetlen kivétel!)
Ugyanígy nem szavazták meg a devizahitelesek támogatását sem.

Hamihami 2019.01.03. 18:03:56

Gondolom, beindultak a hatterben fideszek a szakszervezetekkel valo egyezkedesben. Kivancsian varom a szombatot: 10e resztvevo alatt nem sikeres a tuntetes.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.03. 18:12:21

A blogger hülye. Nincs ebben akkora nagy újdonság. A Parlament lépcsőjére kiállni egy kis szimbólum, lehet, hogy lesz valamennyi propaganda-hatása, de újdonság azért nincs benne, mert már az MTVA székházban is együtt voltak a képviselők, és már a decemberi tüntetéseken is vegyesen lobogtak a Jobbikos és más zászlók.

A fejlemény meg logikus: a Jobbik tényleg néppártosodott, a szélsőségesebb elemek kiléptek belőle, a maradék jobban vállalható, és a Fidesz egyébként is már régóta nagyobb náci, és nagyobb geci.

Amúgy egy csomó dologban semmi újdonság nincs, csak a blogger egy tájékozatlan idióta. Így például az ellenzék eddig is leváltani akarta Orbánt, eddig is voltak céljaik, eddig is volt programjuk, eddig is tudták mit csinálnának másképpen, mi lenne jobb Orbánék után. stb. ezekben semmi újdonság nincs.

A Rubicont inkább a Fidesz lépte át akkor, amikor Orbán csicskásai kidobták a képviselőket az MTVA székházból: innen a képviselők saját bőrükön érezték, hogy ebben az országban senki nincs biztonságban. Bárkit utolérhet a diktatúra, és Orbán bármeddig elmegy. Nem babra megy a játék, emiatt a nagyobb összefogás.

Maxval Balfácán Bircaman 2019.01.03. 18:27:26

gágogás. orbánon nem lehet kifosni.

Harry Hole 2019.01.03. 18:35:47

Az ellenzéki képviselők nem ezt akarták bemutatni a tévészékházban?
coub.com/view/lvtvt

Homyak 2019.01.03. 18:36:38

@LKerekes:
"Ne hazudj bazszod anyád. Miért nézed le a vidékieket? Látszik, hogy téged odaszartak a belvárosba és nem tudsz semmit."

Ha már ilyen kedvesen megszólítottál akkor elmondom, hogy a gyerekorom felét falun, a másik felét kisvárosban éltem le, ergo nem nyert. Mivel én is vidékinek nevezhető vagyok, így elmondhatom, hogy kettőnk közül te nézed le a vidékieket, és ezt a többi vidéki nevében is kikérjük magunknak.

paraszthajszal 2019.01.03. 18:36:52

@math0: "eddig is volt programjuk"

És mi is az a csodás program, amiben az LMP, DK, MSZP, Jobbik, PM, Liberálisok, Momentum egyaránt osztozik?

O1G? Ennyi?

Elég vékonyka.

Homyak 2019.01.03. 18:40:27

@balcán maxval birca:

"S a nép helyére a háttérhatalmistákat helyezi?"

Mi bajod van? Érzed a párt lejtmenetét, ezért vagy egyre hülyébb?

De, migráns vagy akár tetszik, akár nem, itt a definíció:

"migráns (főnév): Lakóhelyét megváltoztató személy; egy területről elvándorló, illetve más országba betelepülő ember."

Homyak 2019.01.03. 18:41:33

@Ellenzéki Tüntető:
"Ja ezért akarják kinyomtatni az internetet az ellenzékiek hogy "a vidékiek is olvashassák", hiszen köztudott hogy aki vidéki az egész nap szánt és a disznókat eteti, este meg berúg a kocsmában."

Ez annyira értelmetlen komment, hogy nincs is értelme válaszolnom :)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.03. 18:42:37

@paraszthajszal: "És mi is az a csodás program, amiben az LMP, DK, MSZP, Jobbik, PM, Liberálisok, Momentum egyaránt osztozik?"

Tuti nem az ország szétbaszása, mint a geci gazdádnak.

paraszthajszal 2019.01.03. 18:47:06

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Tuti nem az ország szétbaszása, mint a geci gazdádnak."

Függetlenül attól, hogy ez úgy hülyeség, ahogy van, még azzal is inkonzisztens, amit logikailag a többi ballib gyökér gondol róla (ti. hogy egész nap lopni akarnak; szétbaszott országban nincs mit lopni).

Ami viszont tartalmi probléma, hogy tagadásra nem lehet kormányzást alapozni: pozitív program is kéne, lehetőleg hiteles és megvalósítható. Na, ez az ami nincs.

Hamihami 2019.01.03. 18:55:11

@paraszthajszal: egyelore ez is eleg, makdbatmennek a hidon, ha odaertek. Persze addig a fidesz meg megprobal majd lefizetni (es ketsegtelenul le is fog) jopar ellenzekit. Meglatjuk, hogy lesz!

Hamihami 2019.01.03. 18:56:21

@paraszthajszal: a nolimpiatol is beszart a fidesz, pedig annak meg a neve is negativ volt.

Hamihami 2019.01.03. 19:00:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nem kell nagy program gazdasagi elemzesekkel, eleg lesz az 5 pont, nem kell bonyolitani. Latod, tanultak a fidesznek az egybites kommunikaciojabol.

2019.01.03. 19:02:56

Ja, legyen új választás. És így megint győzhet a Fidesz. Vagy a libsik demokráciájában nem is lenne új választás?

TSandor Toth 2019.01.03. 19:05:53

Egy demokratikus országban a demokratikus pártok a választásokon szereznek tudomást arról, hogy mennyire támogatott az ő kormányzási elképzelésük feltéve, hogy van nekik olyan. Ezek az agyhalottak elqrtak 3 országgyűlési választást és még van pofájuk azt emlegetni , hogy hülyék a választópolgárok? Biztos, hogy ezekre a bukott faxkalapokra akarjuk cserélni a kormányt? Széll- Varjú-Kunhalmi kurmány?

morph on deer 2019.01.03. 19:09:58

@Brigante:
“Áprilisban kellet volna gondolkodni, amikor az LMP azt kérte ezektől az agyhalottaktól, hogy legyen teljes ellenzéki koordináció.”

Áprilisban, amikor kiderült, hogy mégsem lesz Szél kormány. Korábban meg pont ők tiltakoztak mindenféle együttműködés ellen, szóval felesleges a púder.
Emlékezz vissza, amikor még Bokros meg a Gyurcsány próbáltak összehozni egy ideiglenes - 500 napos - összellenzéki együttműködést, már egy évvel korábban, amit aztán Botka szétcseszett.

Most viszont talán inkább hagyni kéne, hogy a dolog menjen a maga útján, mindenféle fanyalgás helyett.
Gondolom én.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.01.03. 19:12:41

@morph on deer:

Aki bármikor leváltható demokratikusan, az ellen nem lesz soha forradalom.

mojszipupi 2019.01.03. 19:37:12

Késő bánat. Színjáték. Megvolt az alkalom a választások alkalmával, basztak rá. Nem kell a mártír kiborulás. Oszlassák fel magukat és fogják fel, hogy nem tudnak elegendő támogatást szerezni Orbán megbuktatására, mert legalább annyira utálják őket az emberek, mint Orbánt. Ne hazudozzanak tovább az embereknekl, miközben pontosan tudják, hogy matematikai lehetetlenség 4-5 mikropártnak bármit is elérni a jelenlegi rendszerben. Vagy lesz "egy tábor", ahogy Orbán megcsinálta az elmúlt évtizedekben, vagy évtizedekig marad a fidesz. Vagy lesz egy db rendszerváltó párt a fidesz ellen, vagy évtizedekig, dinasztikusan marad az Orbán család uralkodása.

nemecsekerno_007 2019.01.03. 19:37:22

"10 újdonság, amit még sose tettek meg"

És?? Eddig is volt már vicces az ellenzék, persze szánalmas is.

Csodavárás, az a ti bajotok. Várjátok a "ballib" Messiást...

Rodolfó2 2019.01.03. 19:39:35

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ha jól vettem ki, Paraszthajszál kérdése nem az volt, hogy mi nem a program, hanem az, hogy mi a program. Erre nem jött válasz.

morph on deer 2019.01.03. 19:40:05

@TSandor Toth:
“Biztos, hogy ezekre a bukott faxkalapokra akarjuk cserélni a kormányt? Széll- Varjú-Kunhalmi kurmány?”

Bukott?
Nem mondod!
Aztán honnan buktak, ha szabad kérdeznem?

Szemben az orbán nevű nemzeti főspermával, nekik nincs honnan bukniuk!
És ez így elég komoly motivációt jelent, ha hiszed, ha nem. Ehhez képest az orbánhitű cselédnépség jóléte meglehetősen szorosan kötődik ennek az aljadék rezsimnek a jólétéhez, hiszen sokuknak egyetlen érdeme csupán az, hogy gondolkodás nélkül hajlandak szolgálni a viktort.
Nekik van honnan és van mit bukni, valóban.

rallus 2019.01.03. 19:43:03

Ez most tényleg komoly, mert Kunhalmi az ATV-ben röhögőgörcs nélkül vázolta fel a bezárt ajtók nélküli szép jövőt és Varju egyszer sem b.szta magát földhöz, közben a tfonjával panoráma képeket készítve! Bangóné remélhetően betanítja őket valami k.rva ütős fetrengésre és már ki is lehet tűzni a munkásmozgalom vörös zászlaját a Parlamentre!
Aztán a győzelem után elkezdhetik egymás hátba szúrását, hogy legalább egy részüket később mártírnak nevezhessék és sírdogálhassanak a szobruknál...

Homyak 2019.01.03. 19:46:57

@balcán maxval birca:

"Emelkedés van, nem lejtmenet."

A bolgároktól ezt nem láthatod. A forrásaid meg hiteltelenek.

Európai téridő 2019.01.03. 19:48:27

@Behaton: "A vasutasokat, az árufuvarozókat és a tömegközlekedési dolgozókat képviselő szakszervezetek nélkül nincs általános sztrájk. Csak velük lehet megbénítani az országot és asztalhoz ültetni a kormányt. Amíg ők nincsenek a sztrájk mögött, felesleges általános sztrájkról beszélni." - És a vasutasok és a tömköz dolgozók sztrájkjogai vannak a legjobban megnyirbálva. A 2010-es ogy. választás eredménye nem kis mértékben az említettek parttalan sztrájkolásainak is köszönhető volt. Az "opportunista" módon aláíró LIGA 1989 óta nagyot züllött. De a "kemény magja" pont a ligás vasutas szaxervezet, amelynek a sztrájkjoga ugyebár...Amúgy pedig az auatópályákon, szélesebb országutakon fuvaroznak a "független" kis és negyobb cégek, amelyekben talán még üzemi tanács sincs, nemhogy szakszervezet, és furikázik rengeteg úrvezető, akik egy része talán pont Gaskó "gördülő sztrájkjai" óta nem ül vonatra. És a magyar vasúti pályákon futó újabb és újabb vasúttársaságok is erősen megtörik az egykori MÁV-monopóliumot, amivel Gaskó vissza talált élni egykoron.

Viszlát és kösz a halakat 2019.01.03. 19:51:12

Ha orbán Igazi Geci lenne kiiratna egy időközi választást és bezsákolná a 3/4-et.

belaim7005 2019.01.03. 19:52:25

A lényeg, hogy fostok fideszcsicskák:)))))

Hamihami 2019.01.03. 19:53:07

@Rodolfó2: per pillanat a program ugyanannyira kidolgozot, mint a fidesze volt az utobbi valasztasokon. Nem is kell tobb egyelore, fideszeknel is mukodott. De ha akarod, akkor az 5 pont a program.

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2019.01.03. 19:56:32

@morph on deer:

Ott a pont, igazad van!

Ha sikerül szombaton egy nagyobb tömeget értsd 50 ezer felett akkor van miről beszélni (Budapest 2 milliós eléggé ellenzéki város, csak sikerülni fog).

Ha nem akkor tudod te is ...

Jakab.gipsz 2019.01.03. 20:02:38

@math0: Szia Matyi !

Időnként megvilágosodsz egy pillanatra, aztán ismét elborul az agyad.

Rodolfó2 2019.01.03. 20:08:37

@Hamihami: Ebben van igazság, bár emlékeim szerint azért annyit mondott a FIDESZ, hogy folytatja azt, amit addig csinált. Valószínűleg abban szerencséjük volt, hogy 2010-ben egy mélyponton kapták meg a hatalmat, ahonnan csak felfelé volt út. Ezt kihasználták, és bár valóban csináltak tisztességtelen dolgokat, úgy tűnik, hogy elég sok embernek ez elég volt ahhoz, hogy rájuk szavazzon. Most is sok mindennel trükköznek (pl. ápolók fizetésemelése, amivel elvesztik a pótlékot, és bár a bruttó fizetés papíron szépen nő, a nettó nem változik gyakorlatilag, ugyanez volt az adójóváírás kivezetésével is, a családi adókedvezménnyel is, ami legalább 3 jövedelmet csökkentő intézkedést volt hivatott kompenzálni egyszerre).
Mindamellett úgy gondolom, hogy az 5 pont nagyon kevés programnak.
Majd az idő megmutatja, hogy mire lesz elég.

TSandor Toth 2019.01.03. 20:10:54

@morph on deer: hát a gondolkodás nem az erősséged. Már 30 évvel ezelőtt is geci Orbánoztak az ilyen hugyagyú komcsik mint amilyennek te is mutatod magadat. Már akkor is azért beszéltek róla így mert nem hozta az átlag magyar balfasz politikus attitűdöt. Amíg ilyen semmirekellő senkiházi ellenfelei vannak addig ugasd kiskutya te is a holdat.

eloi 2019.01.03. 20:14:52

@morph on deer: Áprilisban még KÜLÖNBÖZŐ pártok voltak, KÜLÖNBÖZŐ ideológiákkal és célokkal, politikákkal!!!
Tudod: "nácik", szélbalosok, zöldek, szocialisták...
Most már senki nem náci..., csak mert....
Tudod: elvek mentén politizálunk...

belaim7005 2019.01.03. 20:15:01

@TSandor Toth: 30 évvel ezelőtt mi volt Orbán politikai identitása és mi most? 30 évvel ezelőtt nem geci orbánozott senki, mert Viktorunk kb senki volt.

2019.01.03. 20:18:01

@Behaton:

Ahogy @Brigante: írta, a lépcsőn állók elkéstek az összefogással. A parlamenti választások előtt 1 évvel kellett volna hasonló aktivitást kifejteniük. De fontosabb volt számukra néhány parlamenti hely és a párttámogatások megszerzése.
Nem tudom, konkrétan mire alapozod a vidékiekkel szembeni álláspontjukat. De ha a fele is igaz annak, amit írsz, akkor nagy hibát vétenek.

Néztem a Liga oldalát, biztos elkerülte figyelmem az általad idézett szöveg. Megköszönném, ha küldenél egy linket. A tüntetésről szóló hírek nagy általánosságban szakszervezeteket említ, Kordás csak felolvassa a követeléseket. Majd meglátjuk, hány szakszervezet és szakszervezeti tag képviselteti magát.
Viszont a követeléseik vállalhatóak:

- Módosítsák a Munka törvénykönyvét, hogy az a mostaninál sokkal jobban vegye figyelembe a munkavállalók érdekeit, a rabszolgatörvényként elhíresült túlóra szabályozást pedig vonja vissza a kormány!
- Béremelést, többek között a minimálbér két számjegyű emelését, a cafetéria visszaállítását, a közszféra béreinek rendezését!
- Követelik a sztrájkjog újraszabályozását, érdemi párbeszédet, előzetes egyeztetést várnak el a dolgozókat érintő törvények módosításánál!
- Rugalmasabb nyugdíjba vonulási rendszer kidolgozását, a korengedményes nyugdíjak korszerűbb formában történő visszahozásától a megváltozott munkaképességű dolgozók tisztességes támogatásáig!

eloi 2019.01.03. 20:22:35

@mojszipupi: Az egységpárt éppen most jön létre! Ahogy kell: ex"nácikból", szocikból, anarchistákból, zöldekből...
Valahogy a Terror Háza átöltözős szobája jut eszembe erről.

2019.01.03. 20:25:55

@LKerekes:

Titulus nékül nem megy? Itt a marhára utaltam.

Gondolkodj józanul!
Amennyiben a kormány eltekint a túlóratörvénytől, néhány százalékot emel a béreken, minimálbéren, vagy más utat választ céljai eléréséhez, nyugi lenne.
Szerintem a jelenlegi felfordulás nem hiányzott nekik.

Behaton 2019.01.03. 20:33:02

@Európai téridő:
Nagyjából...
Ezért reménytelen Kordásék általános sztrájkfelhívása. Felolvashatja szombaton a szakszervezeti követeléseket, de az esetlegesen elinduló, széttöredezett kis sztrájkok nem adnak lehetőséget és főleg időt a változásra. Sztrájk nélkül az ellenzéki tüntetéshullám idővel kifullad. Az idő most Orbánnak dolgozik.

@Ms.Cunnesburry:
www.liganet.hu/page/88/art/10077/akt/1/html/megszuletett-a-megallapodas-a-minimalberekrol-es-a-berajanlasrol.html

rallus 2019.01.03. 20:33:12

@Ms.Cunnesburry: Szerinted ez a "felfordulás" mennyit hoz az ellenzék konyhájára?
Gyakorlatilag meggyorsították a teljes szétrothadásukat, tisztulni fog a közélet...

TSandor Toth 2019.01.03. 20:37:02

@belaim7005: de bizony , Lengyel László, és az összes komcsi tanár a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetemen,MSZP-ben, SZDSZ-ben zorbánoztak és azért mert már akkor is volt valaki csak ezt a hős "ellenzékiek" elfelejtik. A zorbánozást csak folytatni kell és kész a politikai program. Nem kell több a hülye magyarnak! O1G és meg van nyerve a meccs. És a hülye magyar őrjöngve fog akkor is zorbánozni amikor nem a zorbán van kormányon.

eloi 2019.01.03. 20:37:12

@Ms.Cunnesburry: Az meg van, hogy ez már nem a szocializmus, ahol a Párt megmondta a munkáltatóknak, hogy mit kell adni, mekkora fizut, stb.?
Most kapitalizmus van, ahol a legtöbb cég MAGÁN cég, és nagyon is tudja az érdekeit érvényesíteni. Vagy, ha nem, akkor majd a szlovákok ürülnek nekik, vagy a kínaiak, hogy mennek oda "kizsákmányolni" őket.
A baloldal győz és ül majd újra egy rakás szaron, mint ahogy szokott. De legalább a saját szarán.

Populista Pista 2019.01.03. 20:38:58

Kezdődhet a Nagy Januári szelfiforadalom. A kép bal oldalán a képviselő néni kezében ott is a kamera. Ezeknek arra jó az egész, hogy feltölthessék a fassbúk oldalaikat mindenféle csacskasággal.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2019.01.03. 20:39:50

Kevesebb rendőri túlórát? Oké. Akkor kevesebb rendőr lesz az utcákon. Ez olyan jó követelés?
Kevesebb túlórát? Ez opció, ugye. Ha visszavonják akkor fizet megint mindenki feketén.
Eu ügyészség? Nincs is olyan. Még pontosan a terv sincs kész
Független bíróság? Kitől függ most? Állandóan azzal jöttök, hogy mennyi pert nyertetek a fidesszel szemben.

Behaton 2019.01.03. 20:41:03

@Ms.Cunnesburry:
A Fidesznek nem kell kapkodni. A béralku megköttetett, általános sztrájk nem lesz. Az sem fogja megingatni őket, ha szombaton például egy 80 ezres tüntetés lesz. Majd a Bayer-ék összeutaztatnak, összeszerveznek egy ennél nagyobb létszámú békemenetet, és hetekig mutogatják a kormánypárti tévékben.

Ha mégis megunják, hát visszavonják a rabszolgatörvényt és így az öt pontból semmi nem marad, ami az átlag választópolgárt egy kicsit is érdekelne.

Rébusz 2019.01.03. 20:44:09

Nekem hiányzott az elejéről a "Bajtársok! A békéért és a hazáért előre!" felkiáltás. Tisztára mint egy kisdobos- és úttörőavatás :-D :-D A fiatalabb generációnak ha ez nem mond semmit, akkor nézzenek utána az interneten, érdemes.
A 12 és a 6 pontból lett 5 pont, amihez hűnek kell lenni :-D RENDÜLETLENÜL! :-DDDD
2019 legrosszabb csoportképe, borítékolhatóan.

2019.01.03. 20:44:19

@rallus:

El tudnál vonatkoztatni ettől a kufárgondolkodástól?
- mennyi hoz, mennyit visz

Öngól volt a túlóratörvény és csak azzal tudom magyarázni, hogy Kósa és Tállai-félék a szakértők ebben az ügyben is.
Szijjártó nyilatkozatától is frászt kaphatottak néhányan a fideszben, mikor lenyilatkozta a német autógyárak örömét, amivel a befektetőket is magyarázkodásra kényszerítette saját országukban.

Behaton 2019.01.03. 20:44:56

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
A kevesebb rendőri túlóra csak nyalizás a rendőrsorfal felé. Szerencsétlen rendőrök már régóta szívnak emiatt, de ez eddig nem zavarta az ellenzéki képviselőket.

Az öt pontból csak a rabszolgatörvény érdekli az embereket. Ha esetleg kezd kellemetlenné válni a napi Momentumos tüntetés, akkor visszavonják...és minden marad a régiben.

morpho 2019.01.03. 20:46:48

Buta narancskullancsok! Tényleg azt hiszitek, hogy ezt a hazudozást a végtelenségig el fogják tűrni? Tényleg azt gondoljátok, hogy bármilyen kormányzati kritikára elég annyit mondani, hogy Soros? Nem gyáván távolmarsdni kell az üléstől, hanem beleállni a kormányzati döntésekbe és elmagyarázni, hogy miért van igazuk és az ellenzék miben téved!? De nem. Ehelyett annyi, hogy: Soros. Ez egy lófasz. Ha Józsi bácsi hajnalban hazamegy tökrészegen és a "hol voltál?" kérdésre azt mondja, hogy: Soros, akkor Gizi néni úgy bassza fejbe a sodrófával, hogy hírtelen elfelejti a "Soros tervet". Orbánékat pont így fogják fejbebaszni. Csak szólok.

morpho 2019.01.03. 20:47:43

Buta narancskullancsok! Tényleg azt hiszitek, hogy ezt a hazudozást a végtelenségig el fogják tűrni? Tényleg azt gondoljátok, hogy bármilyen kormányzati kritikára elég annyit mondani, hogy Soros? Nem gyáván távolmarsdni kell az üléstől, hanem beleállni a kormányzati döntésekbe és elmagyarázni, hogy miért van igazuk és az ellenzék miben téved!? De nem. Ehelyett annyi, hogy: Soros. Ez egy lófasz. Ha Józsi bácsi hajnalban hazamegy tökrészegen és a "hol voltál?" kérdésre azt mondja, hogy: Soros, akkor Gizi néni úgy bassza fejbe a sodrófával, hogy hírtelen elfelejti a "Soros tervet". Orbánékat pont így fogják fejbebaszni. Csak szólok.

Rébusz 2019.01.03. 20:48:18

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Kevesebb rendőri túlórát... Szerintem a rendőrök, akiket a tüntetésük miatt majd az utcára kell vezényelni, azok egyértelműen túlórázni fognak...

Behaton 2019.01.03. 20:51:54

@morpho:
Ha már egy boksz hasonlattal éltél, tekintsd úgy, hogy a Fidesz elhajol az ütések elöl. Az ellenzék szeretné ha beleállna, de ez nem kívánságműsor. Lehet, hogy a közönségnek nem tetszik, de itt csak a végeredmény számít...hogy ki marad talpon, kit számolnak ki.
És még nagyon sok menet van hátra.

Rébusz 2019.01.03. 20:52:11

@eloi: +! Te mindig a fején találod a szöget.

Populista Pista 2019.01.03. 20:55:03

@Ms.Cunnesburry:
Tökmindegy mit csinál a kormány, akkor is folyton a megbuktatásán jár az eszük. Amin nem is lehet csodálkozni, hiszen esélytelenek a választáson, és egyre lejebb csúszik velük a szánkó.

Most gyorsan kell lépniük, mert hó végén mindenki számára nyilvánvalóvá válik, hogy ugyanúgy megkapja a túlórapénzt mint eddig, és az általuk keltett hisztéria lecsendesedik

2019.01.03. 21:02:36

@Behaton:

Ez már a kármentés része.

morph on deer 2019.01.03. 21:05:18

@TSandor Toth:
“Már 30 évvel ezelőtt is geci Orbánoztak az ilyen hugyagyú komcsik mint amilyennek te is mutatod magadat.”

Hát mert már harminc éve is geci volt, csak kissebb terjedelemben és kicsit kissebb arccal.
Mi

2019.01.03. 21:10:24

@Populista Pista:

A mindenkori ellenzék elsődleges célja a kormány megbuktatása.
Az a helyzet, hogy a fideszből hiányzanak azok az emberek, akik felmérjék egy-egy döntés hatását.
Bólogató Jánosokra nem lehet kormányzati munkát alapozni. Főleg úgy, hogy Orbán nyilvánvalóan nagyhatalmi szerepre készül.

TSandor Toth 2019.01.03. 21:12:52

@morph on deer: te egy igazi nagy tenyeres-talpas tahó vagy. De csak azért mert annak születtél és úgy is fogsz meghalni ostoba buta bunkóként.

morph on deer 2019.01.03. 21:25:38

@TSandor Toth:
“Már 30 évvel ezelőtt is geci Orbánoztak az ilyen hugyagyú komcsik mint amilyennek te is mutatod magadat.”

Hát mert már harminc éve is geci volt, csak kissebb terjedelemben és kicsit kissebb arccal, de hasonlóképpen egoista, jellemtelen törtető.
Miért, mi másnak lehetne nevezni, ha egyszer az?

Szerinted jellemtelen tolvajokat utálni “húgyagyú komcsi” tulajdonság?
Ha te mondod... :)

Amúgy orbánnal ellentétben én már 30 éve sem voltam komcsi, viszont már akkor sem álltam a sunyi kis köpönyegforgatókat.

Én azóta sem váltottam sem hitet, sem erkölcsi alapállást, sem ideológiát, de még világnézetet sem.

Eközben orbán világnézetet többször is, a másik háromról meg hol ezt hazudik, hol azt, mivel valójában egyikhez sincs köze!

Neki csak érdekei vannak.
Minden más annak van alárendelve, hogy mikor melyik szemlélet kelendőbb éppen, melyikkel lehet jobban boldogulni!

Most az álkeresztény horthysta nemzetvédő a legjövedelmezőbb, de ugyanolyan szemrebbenés nélkül magyarázná meg neked, hogy miért is “nemzeti érdek” muszlimnak lenni, ha az fizetne jobban, mint ahogy a “keresztényi értékek” nevű bullshitet nyomja, ne aggódj...

morph on deer 2019.01.03. 21:28:10

@TSandor Toth:
“te egy igazi nagy tenyeres-talpas tahó vagy”
:)))
Hát, ha ennek az ellentéte olyan, mint te, akkor bármikor vállalom!

morpho 2019.01.03. 21:40:39

@Behaton: "itt csak a végeredmény számít...hogy ki marad talpon, kit számolnak ki"

Na ez az amitől hánynom kell! Ennek Magyarországról kéne szólnia. De te csak a boxot látod az egészből! A sorosozás meg nem box, hanem gyávaság. Ez lenne az ország érdeke narancskullancs? Ez max a te érdeked, hogy megkapd a fizetésed, mert itt terelsz és hazudozol. Egyébként meg egy akkora fasz vagy, hogy csak a bőr nem jár le a fejedről!

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2019.01.03. 21:41:00

@morpho: "Tényleg azt gondoljátok, hogy bármilyen kormányzati kritikára elég annyit mondani, hogy Soros?"
AMíg az összes kormányzati kritika annyi, hogy Orbántakaroggy, addig igen.

Populista Pista 2019.01.03. 21:45:51

@Ms.Cunnesburry:
Értelmes ellenzék célja akkor lehet a kormánybuktatás, ha van reális esélye hatalomba kerülni pl. egy előrehozott választáson. Most viszont még rosszabbak az esélyeik mint áprilisban. Az egyetlen értelmes céljuk a lehet, hogy politikai alkura kényszerítsék a kormányt, amiből viszont megint nem látom mit profitálnának (rendőri túlóra csökkentés egyenlő rendőrök hazamennek és jöhet a szabad garázdálkodás?)

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2019.01.03. 21:48:11

@morph on deer:
"Én azóta sem váltottam sem hitet, sem erkölcsi alapállást, sem ideológiát, de még világnézetet sem.
Eközben orbán világnézetet többször is, a másik háromról meg hol ezt hazudik, hol azt, mivel valójában egyikhez sincs köze!
Neki csak érdekei vannak."
Ezért államférfi ő, te meg egy senki.
Ugyanis, ha egy kicsi eszed lenne, akkor rájönnél, hogy Magyarországnak nem hite van
meg világnézete, meg ideológiája, hanem érdekei. És a világ változik, tehát változni kell.
A te okos fajtád az, aki Berlin bombázása közben is ziegheil-ezik a bunkerben. Az ország meg kövessen, mi?
Igen, az országnak elemi érdeke, hogy jóban legyen kelettel, nyugattal, bár pont ugyanannyi okunk van utálni őket. Az ideológiából meg nem élünk meg. Úgyhogy szerintem ne feszegesd a témát.

Emzé Periksz 2019.01.03. 21:55:15

@morph on deer: "az álkeresztény horthysta nemzetvédő a legjövedelmezőbb"

Sok nemzeti nemzetellenesnek tartja Horthy filoszemittizmusát, így nem azonosul Horthy zsidómentő politikájával. Tehát árnyaltabba kép, mint ahogyan azt a te egybites agyad dekódolja.

Behaton 2019.01.03. 22:03:24

@Ms.Cunnesburry:
Még egy kis adalék a szakszervezeti témához:
index.hu/belfold/2019/01/03/ketezren_tuntettek_szegeden_a_kormany_ellen/

A cikkben szereplő szakszervezetek egy kivételével mind a SZEF tagjai, akik az MSZOSZ-el és az Autonóm Szakszervezetek Szövetségével megalakították a Magyar Szakszervezeti Szövetséget. Kordasék biztosan nem fogják tudni megmozdítani a többi tömörülést, ezt mondom azt, hogy reménytelen az országos, az általános sztrájk.
Ennek hiányában csak idő kérdése, hogy mikorra fullad ki az ellenzéki tüntetéssorozat.

Populista Pista 2019.01.03. 22:05:13

Németországban a túlórakeret 416 óra, nyomják is keményen. 2017 ben pl. 2,1 milliárd túlórát csináltak a munkavállalók, olyan feltételekkel hogy odahaza kitörne a lázadás. Röhej amit itt előadtok.

Populista Pista 2019.01.03. 22:16:29

Még egy adat Németországból
A munkahét 39 óra, de az átlagos munkavállaló még 4 túlórát csinál

Ki fogja Magyarországra vinni az ipart ha hátrányosabb fetételeket talál?

kolomparlole1114 2019.01.03. 22:18:03

Szerintem a jelszavak pufogtatása itt már kevés, és ehhez nem is akar asszsztálni a többésg, mert egyik hazaáruló helyett nem kell a másik impotens se. Az emberek akkor fognak megindulni az utcára, ha látják hogy elkezdődött végre a forradalom, vannak hiteles vezetők, akik nem csak "mondjon le"-t tudnak skandálni, hanem valóban az 1. lámpavasra fogják húzni a tolvajokat, tehát érdemes mögéjük beállni. Nem hinném hogy eljött már ez az idő, ahhoz mégjobban ki kell fosztatni magunkat.

kolomparlole1114 2019.01.03. 22:18:56

Szerintem a jelszavak pufogtatása itt már kevés, és ehhez nem is akar asszisztálni a többség, mert egyik hazaáruló helyett nem kell a másik impotens se. Az emberek akkor fognak megindulni az utcára, ha látják hogy elkezdődött végre a forradalom, vannak hiteles vezetők, akik nem csak "mondjon le"-t tudnak skandálni, hanem valóban az 1. lámpavasra fogják húzni a tolvajokat, tehát érdemes mögéjük beállni. Nem hinném hogy eljött már ez az idő, ahhoz mégjobban ki kell fosztatni magunkat.

kolomparlole1114 2019.01.03. 22:20:01

@Populista Pista: Mindenki akinek megéri ötödáron dolgoztatni. Mindenki. De csak addig amíg rá nem jön hogy Vietnamban még egy nullát tud spórolni, és inkább oda megy.

kolomparlole1114 2019.01.03. 22:21:00

@Populista Pista: Ja, hát 5-10x annyiért itt is pörgetné a túlórát az ember. De nem ennyiért.

2019.01.03. 22:22:00

@Populista Pista:

Ebben nagyon tévedsz.
Bármely országban a mindenkori ellenzék feladata a kormány folymatos kritizálása, célja a megdöntése.
Ilyen a többpártrendszer.
A magyarországi parlamenti ellenzékhez viszonyítva a szlovák sokkal aktívabb, kritikusabb, mobilizálja választóit. Mégsem meri a kormány bérencezéssel, idegen érdekek képviseletével vádolni őket. Vagyis Fico megtette. Le is kellett mondania miatta, olyan nagy volt az össztársadalmi felhördülés.

Mindkét fél meg akar győzni engem, mint választópolgárt, hogy a másik alakulat képtelen vezetni az országot.

"egyetlen értelmes céljuk a lehet, hogy politikai alkura kényszerítsék a kormányt, amiből viszont megint nem látom mit profitálnának"
A politikai alku a parlamenti munka szerves része. Nem ördögtől való. Minden ellenzéki párt mögött van szavazóbázis. Talán az ő akaratukat is figyelembe kellene venni a mindenkori kormánynak.
Én így látom. :)

kolomparlole1114 2019.01.03. 22:23:48

@Ms.Cunnesburry: Készülni azt lehet, de max a csicskalángosért állhat sorba. A hungarisztáni közmunkásokkal akarja lenyomni a német-francia nagytőkét? Muhaha! Orsós bolseViktor eltévesztette a pályát, ott ő csak labdaszedő lehet.

kolomparlole1114 2019.01.03. 22:25:07

@Populista Pista: Ja, a kékcédulás választási csalókkal szemben valóban esélytelenek. De jön még ezekre 56!

morph on deer 2019.01.03. 22:25:10

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
“Ugyanis, ha egy kicsi eszed lenne, akkor rájönnél, hogy Magyarországnak nem hite van ”

Magyarország NEM azonos egy orbán viktor nevű harácsoló kis köpönyegforgatóval!

Ugyanis, ha egy kicsi intelligencia is szorult volna az orbánhitű buksidba, akkor tudnád, hogy ez a patetikus faszság nálam eredménytelen!

NEM Magyarország a jellemtelen geci, hanem balszerencsénkre a miniszterelnöke!

Te nekem ne gyere az “ország érdeke” nevű porhintéssel, mert ennek ahhoz semmi köze!
Ez egyesegyedül egy megalomániás, ámbár középszar kivénhedt focista érdeke, meg a lassan megszámlálhatanra szaporodó “kis” családjáé!

A sigheilezéssel “csupán” annyi a gond, hogy én el sem kezdtem volna, úgy mindjárt az elejétől.
Az életemben nem éltettem még senkit, pedig jónéhány évtizedet leéltem az úgynevezett átkos renszerben is, de a lényeghez eennek édeskevés köze van.

A lényeg viszont az, hogy te és még néhányan szeretitek ennek a mocskos bagázsnak az uralkodását magatok fölött, - én meg nem.
Ti eltűritek, sőt, helyeslitek, hogy a közvagyont sajátjaként kezeli, és többek közt a saját hobbyjára is abból költ, - én viszont nem.

Szerintetek helyes újra orosz vazallussá válnia Magyarországnak, - szerintem pedig soha!

Te/ti ragaszkodtok ehhez a tolvaj bagázshoz, - én meg a pokolba kívánom őket.

Folytathatnám, de felesleges.
Azt hiszem, mostanra kiderült már, hogy miről beszélek. Én szabad ember vagyok, és az is maradok, nektek meg kell az uraság meg a parancsoló a fejetek fölé.
Van ez így.

2019.01.03. 22:36:50

@Behaton:

biztosan nem fogják tudni.... hmmm!

Attól, hogy nem lesz általános sztrájk, vagy kifulladnak a tüntetések szerinted a helyzet meg is lett oldva?
Max. egyes szakszervezeti vezetők, akik félnek érdeket képviselni vagy a kormánypárti politikusok, fanatikus hívek tapsikolnak ettől boldogan, csőlátóan, s kiabálják: Győztünk!
:D

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2019.01.03. 22:37:29

@morph on deer:
Senki nem mondta, hogy orbán=Mo. Ezt így kitaláltad magadnak, és jól megküzdesz vele.

Mi olyan nehezen felfogható a számodra abban a mondatban, hogy Magyarországnak nem hite meg ideológiája van, hanem érdeke?
Mi abban az értehetlen, hogy elemi érdeke, hogy jóban legyen mindenkivel?

Itt van az orosz. Hajrá, neki lehet állni köpködni, meg ugatni - ahogy az szerinted helyes. Amikor meg megfagy az ország, akkor meg baszhatod az ideológiáidat.

A kérdésekre próbálj meg válaszolni, te idióta szabad ember.

SZóval, melyik részét nem érted annak, hogy nem idológia meg hit kell az országnak, hanem érdekei vannak és aszerint kell cselekedni?

morph on deer 2019.01.03. 22:38:16

@Emzé Periksz:
“Tehát árnyaltabba kép, mint ahogyan azt a te egybites agyad dekódolja.”

Ez igaz lehet, mert a digitális információ a kétbites szinten kezd működni, (tudod, 00 01 11 10) egybites meg nincs.

A másik baj az, hogy Horthy maga írta saját magáról Teleki Pálnak, hogy:
„Ami a zsidókérdést illeti, én egész életemben antiszemita voltam, zsidókkal sohasem érintkeztem. Tűrhetetlennek tartottam, hogy itt Magyarországon minden-minden gyár, bank, vagyon, üzlet, színház, újság, kereskedelem stb. zsidó kezekben legyen, és hogy a magyar tükörképe – kivált külföldön – a zsidó.”

Na most csak nem akarod azt mondani, hogy a kormányzó hazudott volna?
Ha ezt a viktor megtudja..!

Gandosz 2019.01.03. 22:41:18

@Ms.Cunnesburry: "A magyarországi parlamenti ellenzékhez viszonyítva a szlovák sokkal aktívabb, kritikusabb"

Jobban nácizza a kormányt?

Populista Pista 2019.01.03. 22:41:59

@Ms.Cunnesburry:
Látom folyamatosan csúsztatod arrébb az álláspontod. Előbb még a kormánybuktatás, aztán most már kormánykritika.

Az O1G az a kormánykritika nálatok?

Az ellenzék célja a kormányrakerülés, a hatalom megszerzése. Ehhez már csak a zembereket kéne meggyőzni arról, hogy bármit is jobban csinálnának. Erre nem képesek és ezt ők is tudják, jöjjön akkor ugye a nagy pojácaforradalom műesésekkel szelfizgetve

2019.01.03. 22:45:53

@kolomparlole1114:

Az uniós politika elég szövevényes dolog. Még az is lehet, hogy Orbán elcsíp valamilyen pozíciót Brüsszelben. Minden attól függ, kik látnak benne fantáziát.
De az nem az ő közege, nem lesz benne sok öröme.

Emzé Periksz 2019.01.03. 22:46:36

@morph on deer: Sokan támadják Horthyt a jobboldalon, hogy csak szavakban volt antiszemita, nem érvényesítette, elszabotálta a zsidótörvényeket, menedéket adott a zsidóknak, szóval támadják, mert tettei nem igazolják vissza azt, hogy antiszemita volt.

MTA rendes tagja 2019.01.03. 22:49:10

@Populista Pista:
A zemberek úgy látják, hogy az ellenzék csak a lopásban lenne jobb a kormánynál, azt meg nem tartják érdemnek.

morph on deer 2019.01.03. 22:49:24

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
“nem idológia meg hit kell az országnak”

Ki beszél az ORSZÁGRÓL?
Legfeljebb te.

Én személyesen orbán viktorról, az ő személyes érdekeiről és jellemhiányáról beszéltem/beszélek, és nem másról!

Az a változat pedig, amerre te próbálod terelni a szót, az egészen másról szól!

Erről csak annyit, hogy az ország sorsát nehogy már egyetlen személy döntse el, kénye-kedve szerint, nem gondolod, hogy ez így hibás?
A nép ugyanis NEM arra hatalmazta fel, hogy az ország jövőjét ilyen alapvető módon meghatározó kérdésekben helyette döntsön, hanem arra, hogy a rábízott munkát elvégezze!
A rábízott munka pedig történetesen NEM az ország és lakóinak - a haza - kiárusítása volt!
Ez a gond ezzel az okoskodással...

morph on deer 2019.01.03. 22:53:45

@Emzé Periksz:
“tettei nem igazolják vissza azt, hogy antiszemita volt.”

Mindenesetre a “filoszemitánál” kevésbé túlzó, nem gondolod?

Sajnos, azok még mindig többen vannak, akik neki - az ő politikájának - köszönhetően váltak füstté, mint akik megmenekültek...

A Helsinki Bizottság gyilkosok, bűnözők jogait véd 2019.01.03. 22:56:15

"övék az erkölcsi győzelem"

Hát még ha Bangóné tarkón lőtte volna magát, az milyen kurva erős erkölcsi üzenet lett volna a nemzetközi sajtó felé az itt tomboló nácizmusról.

2019.01.03. 22:57:04

@Populista Pista:

Írtam, cél a kormány megbuktatása. A tavalyi tüntetések transzparensein Fico és Kalinák /miniszterelnök és belügyminiszter/ képei egy akasztófáról lógtak, többek között. De volt ott: Mocskok! Börtönbe velük! Maffiózók! Vessünk véget a fasizmusnak! - felirat is.

morph on deer 2019.01.03. 23:01:57

@Ms.Cunnesburry:
“Még az is lehet, hogy Orbán elcsíp valamilyen pozíciót Brüsszelben.”

Attól tartok, azok a feladatkörök már rég gépesítve vannak, amelyek illenének hozzá...

Behaton 2019.01.03. 23:04:44

@morph on deer:

Sokat elmond az, hogy a háború után nem állították bíróság elé. Nürnbergben csak tanúként szerepelt több ízben. Sokat elmond az, hogy zsidó szervezetek nem citálták bíróság elé, pedig ők mind a mai napig megtesznek mindent, hogy aki csak egy kicsit is bűnös benne, az feleljen a holokausztért. A háború után pedig Magyarországon annak a kommunista-szocialista társadalomkísérletnek, melynek első eredménye és termése 1956-ra érett be, fontos volt, hogy olyannak állítsa be, mint amilyennek említed. Az idő majd mindent a helyére tesz, az utókor majd a helyén kezeli. A történészek már közel sem úgy látják, mint amilyennek a például a Kádár-rendszer próbálta beállítani.

2019.01.03. 23:06:24

@morph on deer:

A szónoklattal nem lesz gondja. De az újságírói kérdésekkel annál több.

John Brennan 2019.01.03. 23:45:29

Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!! Viva Bolsonaro!!

Sir Bates dö Hól 2019.01.04. 00:05:54

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: abban igazad van, hogy a "realpolitik" valóban helyes egy akkora országnak, mint mo; de a "realpolitik" az nem szinonimája az amoralitásnak vagy az elvtelenségnek; orbán pedig ezt csinálja: minden gátlás nélkül, üveggyöngyökért megy le kutyába, miközben semmilyen kézzelfogható eredménye mo számára nincsen a -sztánokkal való haverkodásnak, erdoganhoz, putyinhoz, dutertéhez való dörgölőzésnek; orbán pontosan gruevszkivel és a hozzá hasonlókkal van parkban, miként mo is észak-balkán, mint a lajtán túl...

elugorhatott bolsonarohoz is, de igazából minek ment? leigazolni egy újabb légióst felcsútra?...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.04. 00:14:54

@paraszthajszal: több, mint a Fidesz programja, ami nulla.

Sir Bates dö Hól 2019.01.04. 00:15:52

@Behaton: azért az, hogy valakit nem helyeznek vád alá, még nem jelent semmit; ennek legutóbbi példája az elios-ügy...

valóban a történészek dolga, hogy a levéltárak megnyílása után megfessék horthy valódi arcképét, miként az őszirózsás forradalomét és a tanácsköztársaságét is; ellenben ma a történelem meghamisítása és újraírása zajlik, így lett nagy imréből ismét véreskezű kommenyista...

morpho 2019.01.04. 00:23:40

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Nem az ellenzéknek kell elmagyarázni, hanem az embereknek te fasz! Te is csak boxig jutottál. Bravó!

John Brennan 2019.01.04. 06:54:53

@Sir Bates dö Hól: "elugorhatott bolsonarohoz is, de igazából minek ment?"
Aki ezt bírálja az antiszemita:
"1. Orbán Viktor részt vett a brazil elnök beiktatásán.
2. De Benjamin Netanjahu is részt vett rajta.
3. Ha Orbán Viktort támadod azért, mert részt vett a brazil elnök beiktatásán, akkor antiszemita vagy."

Viszlát és kösz a halakat 2019.01.04. 09:35:57

@Hamihami: "Nem is kell tobb egyelore, fideszeknel is mukodott. "

Ha nem érzed mi a különbség a 2010es és a mai állapotok között akkor fognak még nagy csalódások érni.

Viszlát és kösz a halakat 2019.01.04. 09:40:50

@morpho:"Tényleg azt hiszitek, hogy ezt a hazudozást a végtelenségig el fogják tűrni?"

Régóta nem tűrik, ezért vannak a kedvenceid a bejutási küszöb környékén egy évtizede

Viszlát és kösz a halakat 2019.01.04. 09:48:49

látom a központ kiadta az utasitás a blogaktivitás növelésére

Anna Villiam

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2018.02.20. óta tag.

2019.01.04. 09:54:45

@Viszlát és kösz a halakat:

ÉS, TÁN NEM MONDOTT IGAZAT FIDESSMAJOM?

morph on deer 2019.01.04. 10:00:14

@az EU pénzek zsákolója:
Most mit csodálkozol?
Gondolkodás és érdemi vita helyett a személyes támadás dívik a nemzetthy (horog)keresztény vonalon, másra nem telik.
Van ez így.

rallus 2019.01.04. 10:00:59

@az EU pénzek zsákolója: Rettenetes kibabrálás lenne veletek, ha nem kapnátok enni, amíg nem igazoljátok tételesen amit összehordtok itt, különös tekintettel a pihent agyú Anna Villiam legfrissebb információira...

morph on deer 2019.01.04. 10:04:03

@Ms.Cunnesburry:
“A szónoklattal nem lesz gondja”

Én a janitori szolgálatra gondoltam, tudod, hogy milyen takarító gépek vannak már ilyen helyeken manapság?

2019.01.04. 10:04:10

@rallus:

hja te buzi, elég csak m lölő gazdagodását nézni. :D
beszélsz semmit, mindeközben gazdád kilopja a szemünk, csal annak a 600e magyarnak nem tudja, aki elpucolt.

O1G, ennyi

kolomparlole1114 2019.01.04. 10:21:53

@morph on deer:

"Tűrhetetlennek tartottam, hogy itt Magyarországon minden-minden gyár, bank, vagyon, üzlet, színház, újság, kereskedelem stb. zsidó kezekben legyen, és hogy a magyar tükörképe – kivált külföldön – a zsidó"

Most is ott van, Ráhelzsidó és a zsidó apja, anyja kezében.

morph on deer 2019.01.04. 10:24:33

@Behaton:
“ A történészek már közel sem úgy látják, mint amilyennek a például a Kádár-rendszer próbálta beállítani.”

Azért csak meghalt vagy 150 ezer magyar a Don környékén, további 400 ezer deportálásuk következtében, miközben Horthy volt az ország feje, - ezt nem kell beállítani sehogy sem.

Az én ízlésem szerint ezt már mentegetni is gusztustalan, jótevőként beállítani pedig egyenesen bűn, szerintem.

Ismerem az erről szóló mondákat, hogy “nem tehetett mást”, meg “enélkül még rosszabb lett volna”, csak éppen ezt nem tartom elfogadható válasznak.

Ha valaki emberi minőségében nem felel meg a hivatali posztjábal járó felelősségnek, - mert gyáva szar, például, vagy eleve egy talpnyaló, - akkor el kell takarodni onnan a francba!

Teleki Pál tudott úgy viselkedni, ahogy Horthynak kellett volna, életében is, aztán pedig bizonyította, hogy becsületes embernek igenis van/volt választása, akkor is!

“Szószegők lettünk..” - rémlik?

en.m.wikipedia.org/wiki/File:Teleki_resignation_letter.jpg

rallus 2019.01.04. 10:27:00

@az EU pénzek zsákolója: Nektek az O1G valóban elég, mert csak a felfele köpködéstől érzitek magatokat embernek és többet úgysem tudtok észben tartani....

morph on deer 2019.01.04. 10:29:19

@John Brennan:
“Orbán Viktor részt vett a brazil elnök beiktatásán.”

Ja. Örült is neki az anyakönyvvezető, mint majom a farkának. Aztán még az is kiderült, hogy miért! :)

Íme:
index.hu/mindekozben/poszt/2019/01/02/kiderult_miert_orult_annyira_orban_latogatasanak_a_brazil_elnok/

Viszlát és kösz a halakat 2019.01.04. 10:29:21

@morph on deer: "Azért csak meghalt vagy 150 ezer magyar a Don környékén, további 400 ezer deportálásuk következtében, miközben Horthy volt az ország feje, - ezt nem kell beállítani sehogy sem."

Ilyen geci dolog a háború, egy csomóan meghalnak közben bárki is az ország "feje"

kolomparlole1114 2019.01.04. 10:29:33

@Ms.Cunnesburry:

"Még az is lehet, hogy Orbán elcsíp valamilyen pozíciót Brüsszelben."

A felszopóit vagy az udvari bolondit talán. Többet nem. Nincs mögötte hatalom. A hazudozás, közpénzlopás az nem az. Nincs zsarolási potenciálja, mert az egész országocska ami alatta van, annak sincs. Egy német, francia tudja azt mondani hogyha nem tetszik amit mondok, nem adok több pénzt. De mi mit adtunk a közösbe, ami nélkül megállna az élet? Ha megsértődne és eltakarodna onnan a Cigány, Brüsszel örömujjongásban törne ki.

2019.01.04. 10:31:40

@rallus:

"Nektek az O1G valóban elég, mert csak a felfele köpködéstől érzitek magatokat embernek és többet úgysem tudtok észben tartani...."

elmondtam miért nem tetszik ez a fasiszta tolvaj fidess, neked -sem- többet nem mondom.
de tényleg nyalhatnád másutt O1G valagát. köszi.

soros soros migráncs migráncs!!!! O1G !

kolomparlole1114 2019.01.04. 10:32:34

@morph on deer:

"Ha valaki emberi minőségében nem felel meg a hivatali posztjábal járó felelősségnek, - mert gyáva szar, például, vagy eleve egy talpnyaló, - akkor el kell takarodni onnan a francba!"

Látod, ezt a rákosista Cigány se teszi meg...

Nancsibacsi 2019.01.04. 10:34:49

"Gyurcsány expliciten ki is jelentette: addig félreteszik a vitáikat, amíg le nem váltják a rendszert"
Ők lehet félreteszik, de az emberek ebből csak azt látják, hogy a hatalomért a Jobbik is bárkivel képes összefogni. Az SZDSZ is azzal veszítette el a szavazóbázisát, amikor az MSZP-vel összefogott - mert a cél már senkit se érdekelt.
Amúgy meg szombaton hideg, szeles idő lesz - szóval sapka, sál :-)

Hamihami 2019.01.04. 10:45:02

@Viszlát és kösz a halakat: a fidesz strtategai makd belepusztultak, hogy kozos, csapatosszetarto ellenseget krealjanak. Most az ellenzeknek ez megvan: fidesz. A kozos cel: a kormanyvaltas. Emellett meg milyen programot akarsz?

paraszthajszal 2019.01.04. 10:55:37

@Anna Villiam: „És mi a fidess csodás programja” „100 ezrek meggyilkolása”

*facepalm*

Szerintem nem százezrek, hanem milliók – és elsőként a ballippsiket szeretnék feláldozni Tlalocnak. Gyurcsány Ferenc szívét a hírek szerint maga Orbán Viktor fogja kitépni.

</sarcasm>

Lévai András 2019.01.04. 11:00:28

Nos, akkor a cél ezek szerint nem a rabszolgatörvény elleni fellépés, hanem a kormánybuktatás a rabszolgatörvény elleni fellépés örve alatt.
Egy olyan ellenzékkel, amely vezetői egymást szívesen döfnék hátba ha tehetnék.
Nem tudom, jobb lenne -e ez nekünk mint a jelenleg regnáló hatalom.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 11:15:39

@Lévai András: "jobb lenne -e ez nekünk mint a jelenleg regnáló hatalom."

Hát ha azt nézem, hogy gazdaságilag lecsúszunk a térségben, a jelenünk (egészségügy) és a jövőnk (oktatás) romokban van, akkor ennél az impotens, vezetni képtelen hatalomnál bármi más csak jobb lehet.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 11:18:11

@paraszthajszal: "Szerintem nem százezrek, hanem milliók"

Nem milliók, se nem százezrek, hanem csak tízezrek. Gyógyítható betegségekben évente sok tízezer honfitársunk hal meg, két és félszer annyian, mint más európai országokban. Ez az eredménye az egészségügyből kivont, ellopott pénzeknek.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 11:20:49

@Nancsibacsi: "Az SZDSZ is azzal veszítette el a szavazóbázisát, amikor az MSZP-vel összefogott"

Nem. Azzal vesztették el a szavazóbázisukat, hogy a gyurcsányt a népakarat ellen hatalomban tartották.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 11:22:40

@kolomparlole1114: "ezt a rákosista Cigány se teszi meg..."

A geci gazdád nem rákosista, hanem kádárista. És én nem nevezném cigánynak. Ha cigány is, az vele a legkisebb baj.

morph on deer 2019.01.04. 11:23:21

@Viszlát és kösz a halakat:
“Ilyen geci dolog a háború, egy csomóan meghalnak közben bárki is az ország "feje"

Ha az a bárki ugyanolyan pipogya, szolgalelkű alak, akkor tényleg.

Vagy ha vesz negyven tankot és húsz helikoptert, és máris ütőképes nagyhatalomnak képzeli magát, 2019-ben, például. Ezzel mondjuk már 50 éve sem igen lehetett labdába rúgni, (!) manapság meg még kevésbé, de ez nem tényező, hiszen olyan szépen berregnek...

Az a hír, hogy a hadviselés manapság már egyre inkább technológia függő, és elsősorban nem a harctéren dől el a háboruk sorsa, hanem a számítógépek mellet, még nyilván nem jutott el Felcsútra.

Sebaj, a tankok meg a helikopterek majd jól jönnek a háztájiban, ha fegyelmezni kell a szolganépet...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 11:28:23

@Viszlát és kösz a halakat: "egy csomóan meghalnak közben bárki is az ország "feje" "

Ilyen gerinctelen szerecsenmosdatást még a háborúsbűnös horti kapcsán nem hallottam. A nap kommentje! :))

Mellézuhantam, átfordult a teste
s feszes volt már, mint húr, ha pattan.
Tarkólövés. – Így végzed hát te is, -
súgtam magamnak, – csak feküdj nyugodtan.
Halált virágzik most a türelem. -
Der springt noch auf, – hangzott fölöttem.
Sárral kevert vér száradt fülemen.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 11:29:53

@rallus: "csak a felfele köpködéstől érzitek magatokat"

Én szívesen LE hugyoznám a geci gazdád sírját. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 12:12:35

@pinaszőr: "szétbaszott országban nincs mit lopni"

Hajaj, dehogy nincs. Balatoni kempingek, kikötők, egész Keszthely, kastélyok, erőművek... A geci gazdád mindent lop ami nincs lebetonozva, meg főleg azt is, ami le van.

2019.01.04. 12:19:47

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

osszad az O1G rajongókat mester.. :D nem értik a f@sszopók, hogy elég a fasiszta diktatúrából, elég a lopásból, elég az ész nélküli soros soros migráncsozásból.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 12:25:55

@az EU pénzek zsákolója: A gyűlöletkeltés eltereli a primitívek figyelmét a tolvajlásról. Inkább nyomorognak, nem esznek, csak gyűlölködhessenek...

morph on deer 2019.01.04. 12:31:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
“nem rákosista, hanem kádárista”

Sajnos nem így van, hanem fordítva.
Kádár soha nem volt ennyire személyes szinten authoriter, nála nem a saját személye volt a fontos, hanem az elv.

Rákosi viszont a saját személye és személyes hatalma fontosságát helyezte mindenek elé, ő személyesen ünnepeltette magát, - ez Kádárnál nem volt így.
Rákosinál a paranoia is egész komoly méreteket öltött, ugyanígy kezdődött mint orbánnál: mindenki ellenség volt...

Kádárra egyedül a “gondoskodó állam” típúsú porhintés emlékeztet, viszont annak a kornak (relatív) szociális biztonsága nélkül.

Már a Rákosi kortól saját emlékeim vannak, azért merem mondani.

LKerekes 2019.01.04. 12:35:07

@morph on deer:
Anyád már 30 évvel ezelőtt is ordas kurva volt, most is az.

LKerekes 2019.01.04. 12:37:26

@kolomparlole1114:
Tényleg ilyen hülye vagy? Azért mert pár szarzsák forradalmat kiált , gondolod, hogy ez elég az emberek mozgósítására. Faszfej vagy geci.

LKerekes 2019.01.04. 12:38:26

@morph on deer:
Te tényleg egy kibaszott seggfej vagy !

morph on deer 2019.01.04. 12:41:22

@paraszthajszal:
“Gyurcsány Ferenc szívét a hírek szerint maga Orbán Viktor fogja kitépni.”

Viszont Németh Szilárd fogja feldolgozni, saját receptje alapján, egy speciálisan gazdag csülkös pacal fő alkotóelemeként!

Semmi ok az aggodalomra: kanállal is lehet fogyasztani, szóval orbán is részesülhet a jóból! :)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 12:41:37

@LKerekes: "Faszfej vagy geci."

Már a fideSSfasszopók szerint is faszfej a geci? Kubatov nem fog neked ezért fizetni. :))

LKerekes 2019.01.04. 12:42:43

@Anna Villiam: @morph on deer:
Te tényleg egy kibaszott seggfej vagy !

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2019.01.04. 12:53:01

@morph on deer:
"Azért csak meghalt vagy 150 ezer magyar a Don környékén, további 400 ezer deportálásuk következtében, miközben Horthy volt az ország feje, - ezt nem kell beállítani sehogy sem. "
Usa emberáldozatok száma 420 ezer. Pedig ők aztán nem voltak a sűrűjében.

morph on deer 2019.01.04. 12:54:45

@LKerekes:
“Anyád már 30 évvel ezelőtt is ordas kurva volt, most is az.”

Te ilyen kis nyamvadt vagy, szivi, hogy pénzért keresed idősb hölgyek társaságát?
Igaz, anyám már jó tizenöt éve nem él, de ez a jelek szerint nálad nem akadály.

Amúgy köszönöm azvokos, értelmes, érdemi válaszodat!
Igazi fideszes hős vagy, drága lendkerekes!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 13:10:46

@morph on deer: "nem él"

Ez a Kerekes egy nekrofil fideSSfasszopó. Mondjuk nem csodálkozom. Ezek a saját anyjukat is... :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 13:15:10

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: "Usa emberáldozatok száma 420 ezer."

Ahhoz a háborúsbűnös hortinak nincs sok köze. Annál inkább a sokszázezer magyar honfitársunk halálához a Don kanyarban, Auschwitzban, munkaszolgálatban...

Hogy klasszikust idézzek. Nagy fasz vagy te! :))

Az ökrök száján véres nyál csorog,
az emberek mind véreset vizelnek,
a század bűzös, vad csomókban áll.
Fölöttünk fú a förtelmes halál.

morph on deer 2019.01.04. 13:33:23

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
“Usa emberáldozatok száma”

Ó, hát ez mindjárt mindent megváltoztat...
Hű, de jó, hát ott is sokan meghaltak!
Halleluja!
Az nekünk miért jó, hogy másnak is rossz? (Ez most komoly.)

kolomparlole1114 2019.01.04. 14:25:36

@Nancsibacsi:

"az emberek ebből csak azt látják, hogy a hatalomért a Jobbik is bárkivel képes összefogni"

Végre. Áprilisban is csak ennyit várt volna tőlük a magyar nép. A zsidókommunista besúgó tolvajok ellen fellépni össznemzeti érdek.

kolomparlole1114 2019.01.04. 14:26:45

@Nancsibacsi:

"sapka, sál"

A sál még jól fog jönni amikor a lámpavasra kell aggatni valamivel a hazaárulókat.

kolomparlole1114 2019.01.04. 14:28:19

@Lévai András:

"Nem tudom, jobb lenne -e ez nekünk mint a jelenleg regnáló hatalom."

Mi magyarok viszont tudjuk: IGEN! A zsidókommunista tolvajoknál minden csak jobb. Leváltani, vagyonelkobozni, elítélni mindet!

kolomparlole1114 2019.01.04. 14:30:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A te gazdád ez a zsidó cigány! Kádár hozzá képest hazafi volt, ez a Geci a Rákosi szintje, Kádárhoz még fényéveket kéne fejlődnie.

kolomparlole1114 2019.01.04. 14:31:24

@LKerekes: A kurva anyádról ugatsz, zsidó?

Sir Bates dö Hól 2019.01.04. 14:34:52

@John Brennan: "elugorhatott bolsonarohoz is, de igazából minek ment?"
Aki ezt bírálja az antiszemita:
"1. Orbán Viktor részt vett a brazil elnök beiktatásán.
2. De Benjamin Netanjahu is részt vett rajta.
3. Ha Orbán Viktort támadod azért, mert részt vett a brazil elnök beiktatásán, akkor antiszemita vagy."

aki a fenti eszmejogging alapján tart engem antiszemitának, az elmeroggyant...

MTA rendes tagja 2019.01.04. 14:54:25

Horthy egy hős, a világ igaza legmagasabb kategóriájába tartozó. Elfogadtatta a zsidótörvényeket, amiket nem tartatott be, csakhogy elkerülje az ország német megszállását és védje a zsidókat. Majd megmentett legalább 400 ezer magyar zsidót, akik közül 300 ezer Izraelbe emigrálva a korai Izrael egyik legmeghatározóbb csoportja lehetett.
Ma sok antiszemita támadja Horthyt.

MTA rendes tagja 2019.01.04. 14:57:39

@morph on deer:
a magyarellenes wikipédia a következőt írja:
"Elveszett mintegy 100-120 ezer ember. Az elesettek és fogságba esettek pontos számát megállapítani nem lehet, azonban a szovjet csapatok fent említett harcmódja miatt a foglyok száma aránylag csekély volt, és ezek nagy részének sorsáról sem sokat tudunk."

A 150 ezres adatod tehát hazug.

morph on deer 2019.01.04. 16:40:48

@MTA rendes tagja:
“A 150 ezres adatod tehát hazug.”

Ó, hogyne. Ez azonnal jóvá tesz mindent, ugye, hogy az ellentengernagy CSAK 100-120 ezer embert áldozott fel a náci őrület érdekében, és nem 150 ezret!

Én ebből indultam ki, nem hasraütve, de legyen neked igazad a halottak számàt illetően:

“a 300 ezres katonai veszteségnek is majdnem felét a második magyar hadsereg veszteségei adták”

És? Neked 100-120 ezer magyar leöletése - bármilyen okból - rendben van???

Nekem egyetlen ember is megengedhetetlen, csak hogy fogalmad legyen az álláspontomról!

Itt van a fenti forrás linkje, és már most szólok, hogy nem vagyok hajlandó számháborúzni, sem veled, sem mással!

tortenelemtanulas.blog.hu/2016/01/11/73_eve_volt_a_doni_katasztrofa

morph on deer 2019.01.04. 16:54:42

@MTA rendes tagja:
“Horthy egy hős, a világ igaza legmagasabb kategóriájába tartozó.”

Addig világos, hogy szerinted “Horthy egy hős”, de mi a bánatot akarsz mondani a többivel?
Magyarul is lehetne?

Szerintem Horthy egy tehetségtelen és gyáva alak volt, aki soha nem mert kiállni semmiért, ráadásul felelősnek tartom a háború katonai áldozataiért, és a deportálások engedélyezéséért!

Te meg nyugodtan ünnepeld, az a te problémád, ez való neked.

rallus 2019.01.04. 18:05:33

@morph on deer:a háború után Horthyt nem ítélték el a szövetségesek azokban az időkben, amikor pl. 85 német katonát, köztük 18 tábornokot ítéltek halálra katyńi mészárlásban való részvételért.

Portugáliába költözése után a megmentésükért hálás zsidók adományaiból élt a haláláig.
A komcsiknak persze teljes erőből rágalmazniuk kellett, hogy ne legyen látható, közülük mennyire szar alakok következtek utána az ország élén.

MTA rendes tagja 2019.01.04. 18:52:26

@morph on deer:
nagyon gyenge ez a védekezés. Nagyon.

"Igen, elismerem, aljasul hazudtam." - ha ezt írod, egyetértenék.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.04. 20:28:58

@morph on deer: Azért ő is kényszerhelyzetben volt,mint kádár.
Lehet hisztizni bármelyik oldalról,hogy ezt mondom,de akkoriban sem nagyon ugrálhattunk!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.04. 20:43:28

Azthiszem, ezt a főnök a véresszájú maszopitáknak és kurcsényitáknak szánta:

index.hu/belfold/2019/01/04/mkkp_kovacs_interju/

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.04. 21:05:58

@Magánvéleményem: Haver,ma nagyon gyenge vagy!
Pont ma kell túlóráznod?:))

morph on deer 2019.01.04. 21:37:49

@Sir Bates dö Hól:
“aki a fenti eszmejogging alapján tart engem antiszemitának, az elmeroggyant...”

És aki egyéb okból?

morph on deer 2019.01.04. 21:50:41

@MTA rendes tagja:
“nagyon gyenge ez a védekezés. Nagyon.”

Eszem ágában sincs védekezni, szivi.
Nincs miért, és nincs kivel szemben.

“Igen, elismerem, aljasul hazudtam." - ha ezt írod, egyetértenék.”

Tudod, az egyike azoknak a dolgoknak, ami legkevésbé érdekel, az pont az egyetértésed hiánya. Járjon kedvedben a ... szóval aki rá van szorulva.

(Már majdnem azt írtam, hogy “járjon kedvedben a hóhér”, de eszembe jutott, hogy azt a szép Hortysta hagyományt még nem állította helyre a viktor, - ezért nem azt írtam. ;))

morph on deer 2019.01.04. 21:59:47

@rallus:
“Portugáliába költözése után a megmentésükért hálás zsidók adományaiból élt a haláláig.”

Ezen semmi csodálnivaló nincs, hiszen ők életben maradtak!
Gondolom, a rokonaik is.

Csak mert a klasszikus “szemet szemért” elv alapján nem hiszem, hogy ez történt volna egyébként... Bár nem igazán ismerem az érdekeltek vérmérsékletét.

morph on deer 2019.01.04. 22:13:26

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Ez igaz, ezért nem is kellett volna ugrálni.
Szerintem.

Csak éppen az elcseszett trianoni körülmetélés korrekciójának igérete nagyon kívánatos mézesmadzagnak bizonyult...

Ami még rosszabb, hogy ha úgy hozná a sors, hogy ma kerülnénk hasoló helyzetbe, orbán három pillanat alatt hadat üzenne akár Trumpnak is, a vénégyes haverokról már nem is beszélve!

És most sem lenne jobb vége, pontosan amiatt amit mondasz. Csak ezt ugye mindig csak utólag, vagy legalább is túl későn szokták felismerni a legmagasabb szinten. Sajna.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.05. 14:55:45

@morph on deer: Öööö végül is ha a németek már 1940-ben megszálltak volna minket biztos sokkal jobban jártunk volna.
Meg ha Horthy mondja Hitlernek:-Te Dolfi nézd mán ez a Radnóti meg ez a Szerb Antal milyen szépeket írnak,ne bántsuk már őket!
Azért lett volna ott arschloch meg schwein.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.05. 15:09:16

@morph on deer: Mondjuk trianon meg az azt meghatározó országok felelőssége is nagyban.Azért ekkora nyesést nem kellett volna.

kolomparlole1114 2019.01.05. 15:23:12

@morph on deer: A franciák még egy szaros Elzász-Lotaringiáért is képesek voltak ajvékolni, de tőlünk meg simán ellopták a 2/3 országot. Aztán meg csodálkoztak hogy jött a bosszú. Amit Hitlertől kaptak, az járt a franciáknak, nekik nem szabadott volna a végén a győztes oldalra odaengedni, hiszen ők robbantották ki az egész 2. vh-t 1920-ban, valamint egész jók voltak felszopónak Vichyvel az élen. Ugyanolyan háborús bűnösök ők mint a románok.
süti beállítások módosítása