B1 blogcsalád



E jelben győzni fogsz - O1G

2018. december 23. - ashwood

Az ellenzék atombombát várt a választások előtt Simicskától - de mint kiderült, jóval korábban már megkapta, amit a bukott oligarcha csak adni tudott: lassan ölő mérget: O1G!

oig_parlament_fit_800x10000.jpg

A Fidesz – igaz, nem most – óvodás mondokává silányította a politikai kommunikációt. Valahogy így:

Ha kávé keserű,

ha mártás savanyú,

csak egy szót kiáltok,

csak annyit, hogy: Soros!

 

Soros! Soros! Soros!

hangzik este-reggel,

jaj de sok baj is van

ilyen rossz gyerekkel.

 

Soros! Soros! Soros!

most is kiabálom.

Most semmi baj nincsen,

mégis meg nem állom.

 

Ennyike.

Persze lehet – és szokták is – ezt cizellálni, olyformán, hogy: Soros-bérenc, Soros-szervezet, Soros-ügynök, sorosmigránssimogató, stb…

És szemmel láthatóan működik. A második kétharmadot hozta a Fidesznek a nem létező ellenséggel vívott virtuális háború.

Az ellenzék mindeddig képtelen volt levetkőzni a cizellált kommunikáció kényszerképzetét. "A Fidesz lebontja a demokratikus államrend alapjait jelentő… blablabla …. zzzzz  zzzz zzzz" – hasonló szövegekkel tele a padlás. Azonban most – nem most, hanem 2015 február 6-án – az összellenzék megkapta azt a kulcsmondatot, amely most feltört a kollektív tudattalanból. "

Ennyi kell: alany, állítmány. Vizuálisan tökéletesen megjeleníthető, az üzenete pedig faék egyszerűségű. Mindemellett megtestesíti az ellenzéki nemzeti minimumot. Nincs az az ellenzéki párt, amely ezzel nem ért egyet. Aki vitatja az O1G állítását – szíve joga –, nem ellenzéki. A kör bezárult.

Csak most nem szabad finnyásnak lenni! Az O1G országhódító karrierje csak most kezdődik - ha kezdődik.

23190894_6b183b46380f308e81ba21114e9b6f2b_wm.jpg

23199924_33216fd0c26235b46d8e9f2fd6d9c045_i.jpgfb_img_1545242449618-960x639.jpgo1gkulcstarto.jpgo1g_suti-600x800.jpg

Ha az ellenzéknek lenne egy csöpp esze is, már 2019 májusában, az EP választáson, de legkésőbb az őszi, önkormányzati voksolásnál O1G nevű listán indítaná a közös jelöltjeit.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8514507012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FCUK5 2018.12.23. 09:34:55

Orbán 1 géniusz? :)

2018.12.23. 09:51:24

@FCUK5:

tulajdonképpen a maga nemében igen.

ilyen szakszerűen még senki nem nyírta ki saját párttársait, az ellenségeit, építette ki egyszemélyes pártját. egy profi g.ci, ezt nem vitatja el senki.
ehhez kell egyfajta gátlástalan aljasság, ami pl. fletóban nem volt meg.
mindenki lop/korrupt aki politizál, de pont a gátlástalanság, mohóság, g..iség és arrogancia az, amiért O1G egyre veszélyesebb. nem a fidesz a gond, minden párt egy sapka sz@r, hanem a főroma.

FCUK5 2018.12.23. 10:09:00

@az EU pénzek zsákolója: érdekes világfájdalom:) ünnepek után menj orvoshoz!

taga20 2018.12.23. 10:35:53

@FCUK5: nem jó megfejtés kis fityeszgeci, dobjá még egyet!

Bryan élete 2018.12.23. 11:25:00

Az "O1G" címen összpontosított karaktergyilkosság szépen hasít már a világhódító útján, ezúton is köszönjük Simicska Lajos bukott oligarcha úrnak, hogy ezt a felbecsülhetetlen értékű kincset ránk hagyta.
Már tett valami jót.

2018.12.23. 11:30:02

@FCUK5:

most is urológusnál ülök, pát fidess trollt co..tattam, randán fogaztak. vajh ..nyád is ilyen?

6.Lenin 2018.12.23. 11:33:30

@Bryan élete:

Ennyi mondanivalója van az ellenzéknek.

O1G= mert képtelenek vagyunk ellene bármilyen elfogadható alternatívát kínálni.

MAGYAROK O1G, csak ennyit tudunk mondani nektek.

MI, kik vagyunk? A lófasz se tudja.

Gyerekek, ez kurvára kevés, és nagyon szánalmas.

2018.12.23. 11:35:41

@6.Lenin:

"soros soros migráncs migráncs" egy éve elég O1G nek,
szerinted nem unalmas úgy, hogy közben sz@rik ez mindenre és mindenkire, csak gazdagodik?

unjuk O1G -t, Habonyt és barátait is, nagyon.

Bryan élete 2018.12.23. 11:44:09

@6.Lenin: az lehet, de ez gyilkol, csak figyeld. Lesz itt nemsokára több sztrájk, tüntetés, mindenféle választás, europai, polgimesteri, minden szutykos kis faluba eljut a jelentése, mindenki tudni fogja, hogy ez mit szimbolizál, ez az embléma már most pusztít.
Nem azt mondom,, hogy ez a megmentőnk, de a hírek szerint a jövőnk meg éppen most alakul.

6.Lenin 2018.12.23. 11:50:51

@Bryan élete:

Az biztos, hogy gyilkol, csak az nem mind1, hogy kiket.
Szerintem saját magatokat. 2-3 ezres tüntetések? És kik is? Szinte mindig ugyan azok, tök mind1, hogy mi a jelszó. Ezekkel akarjátok O'G legyőzni?
Közben a Fidesz meg nyer a választásokat.

Ez lenne Mo jövője? Ne bassz!

Az igaz, hogy öl, de az agysejtjeiteket. Azt viszont elég szépen.

Behaton 2018.12.23. 12:28:52

@Bryan élete: A tüntetéseken azt kiabálták, hogy Elegünk van!....Gondolom elegük van a diktatúrából, elegük az elnyomásból...meg úgy mindenből, ami Orbánhoz és a Fideszhez köthető. Erre kiderül, hogy január ötödikéig várhat még ez. Annyira mégse nagy az elnyomás és annyira mégsem kibírhatatlan a rendszer, hogy ne várhatna január ötödikéig.
Majd akkor lesz sztrájk, meg minden. Ha lesz...Mert az első tüntetések után is azt vizionálták az ellenzéki oldalon, hogy több tízezres, százezres megmozdulások, és a teljes társadalmi elégedetlenségnek megfelelő ellenállás lesz.
Nem így történt. Megint csak a reménykedés maradt...

morpho 2018.12.23. 13:34:52

@FCUK5: Lajos nem a "géniusz" szót használta. Klasszikusokat csak precízen, ha kérhetem.

FCUK5 2018.12.23. 13:38:37

@morpho: épp most veszi el a Fidesz-média tőletek az O1G-t, az általam hivatkozott megfejtéssel. Csak szólok. És sikerülni is fog nekik.

rasztaszív 2018.12.23. 14:03:34

@FCUK5: ja,kárpátok géniusza 2.sok sikert hozzá:)

2018.12.23. 15:10:41

@Bryan élete:

gondolom a túlóra miatt, Lenin ahelyett hogy koldulna a Blahán, itt rohad vasárnap is.

azért ez szánalmas nem, fidesstroll? van nőd? vagy egy ilyen sánta rusnya blogáll@t senkinek se? :D

atomic power 1986DucaDuca 2018.12.23. 15:31:55

"Nincs az az ellenzéki párt, amely ezzel nem ért egyet. Aki vitatja az O1G állítását – szíve joga –, nem ellenzéki. A kör bezárult."

Ez nagyon kevés lesz a kormányzóképesség bizonyítására!

morpho 2018.12.23. 15:51:43

@FCUK5: Nebasz!
@atomic power 1986DucaDuca: Ez kit érdekel? Orbánék sem kormányoznak, csak lopnak és tolják a kamupropagandát, hogy lophassanak tovább. Tényleges kormányzás nincs.

6.Lenin 2018.12.23. 15:57:50

@Bryan élete:

) 444 szememben egy szennyoldal
) És, magáról is mond a pacák véleményt.

Mire elég ez? Téged meggyőz, hogy ezek bármire is alkalmasak lennének?

ez lenne a jövő, hogy minden oldal a másik politikusaira a legocsmányabb dolgokkal jönne?
szerintem már egy külvárosi kocsmából is kidobnának ilyen stílusért.

Ne értsd félre, bárkinek joga van ilyesmiket csinálni (talán, mert azért vannak mindenkinek személyességi jogai), de ezzel önmagáról is kiállít egyfajta bizonyítványt.

szerintem még egy közszereplőt sem lehet emberi mivoltában sérteni, még a náciknak sem.

Mert, ha ez mindennapossá válik, akkor tényleg nagyon alacsony színt lenne az egész országban. Neked ez tetszik, Nekem nem, mert nem azt bizonyítja, hogy ma Mo-on ugrásra készen egy másik, talán jobb kormányzóképes erő.

Ezek csak erre alkalmasak, semmi másra, és ezt saját maguk bizonyítják.

2018.12.23. 16:15:36

@6.Lenin:

már alacsony a szint, tolvaj ország, morálisan kiherélt.

mint mindig, a fidess tetű nem válaszol, terel. :D

www.youtube.com/watch?v=xx6hcDbhxW4

2018.12.23. 16:29:24

hugyos fidess már nem tud mit hazudozni a migránsokról... :D

www.youtube.com/watch?v=TAKsvGCCJAk

6.Lenin 2018.12.23. 17:37:55

@az EU pénzek zsákolója:

Jakab Péter, és tordai Bence az országgyűlés legnagyobb bunkói.
Mert ez a stílus egyszer esetleg nagyon csúnyán visszüt(het).

Ez a két fasz nem lát az orránál tovább. Neked tetszik, azon egy mp-ig nem csodálkozom.

camilló 2018.12.23. 17:38:53

@6.Lenin: @atomic power 1986DucaDuca: Ordas hazugság, hogy nincs más a fideszen kívül, aki kormányozni tudna! Így bárki tud kormányozni, sőt ettől csak jobban lehet csinálni. Ennyi tehetségtelen senkit még egy magyar kormány sem tudott produkálni. Talán egy kivétel van, aki rátermett, de a többi szánalmas. Lombrosó típus az egy kivételen kívül mind! Ennyi szervilizmus talán a Horthy korban sem volt. Nem véletlen, hogy a Kárpátok Géniuszához hasonlítják viktort. Pont ugyan az az arrogancia, az élet nem ismerete jellemzi. Súlyosbítja a helyzetet, hogy a sleppje még rajta is túltesz nívótlanságban. Szomorú az, hogy magukat értelmesnek gondoló emberek is bedűlnek a hazugságoknak. A túlóratörvény ékes példa erre.

6.Lenin 2018.12.23. 17:48:06

@camilló:

Ez egy nagyon fonnyadt lófaszt se ér. Persze, bárki, akik egy hangyafasznyi pártot se tudnak irányítani.
Lehetne nagyon sok mindent jogosan kritizálni, de amit most itt összehordtál, annál egy rakás szar is többet ér (egy virágcserépben)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.12.23. 17:49:54

Mi lesz akkor a sok trollal,ha orbán bukik?
Nem fognak tudni kommentelni.
Még a jelszót sem mondták meg nekik a belépéshez!

atomic power 1986DucaDuca 2018.12.23. 17:50:49

@morpho:

"Tényleges kormányzás nincs."

Az egy dolog, hogy szerinted van-e jelenleg kormányzás vagy nincs, megint másik dolog a kormányzóképesség felmutatása, amire az ellenzéknek igazán szüksége lenne a kormányváltashoz és nem szimbólumokra.

A kormányzóképesség nagymértékben függ attól, hogy a kormányra készülő politikai erő(k) mennyire szervezett(ek) mennyire képes(ek) racionális döntéseket hozni, végrehajtani és megvan -e a döntéseket elfogadtató képessége(ük).

Mindehhez szükséges a kormány és a párt parlamenti frakciójának (koalíciós frakcióknak) az egysége, a pártvezetés(ek) és a párttagság(ok) egyöntetű támogatása, a szavazók és potenciális szavazók egymást elfogadó szimpátiája.

Ezenkívül szükséges egy egységes, vezetőképes és az igazgatási szervezetet irányítani tudó kormánypolitikus gárda.

Ezek egy kormányváltás minimálisan szükséges feltételei.

morpho 2018.12.23. 17:52:01

@6.Lenin: Miért, szerinted Orbánék nem lopnak?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.12.23. 17:52:35

@camilló: Ott a pont!

@6.Lenin: Fáj az igazság munkásőrkém?
Dolgozzál csak a pénzünkért!

2018.12.23. 17:53:37

@6.Lenin:

ugyan, rommmá szop@tják a fidess p@tkányokat a parlamentben, O1G is csak hebeg meg habog (a szarvasvadász meg csak tapsol mint egy idióta) és fenyegetőzik, aztán a bajszos mszmp káder g..i leveszi a hangot.

ennyi a fidess, egy gyáva szar tolvaj banda. persze ezeket a csodás országgyűlési eseteket a tetű M1 nem adja le, hiszen az nyíltan a felcsúti 1G tévéje, közpénzen, fidess propaganda TV.

taga20 2018.12.23. 17:57:03

@6.Lenin: kövérlaca az ősbolsiszar, rezsiszilárd az egybites fityeszgeci, és ott jön a főnök!

OOOOO1111GGGGGGGGG!

aki a fityeszmaffia szekerét tolja, az egy fogyatékos szar!

rasztaszív 2018.12.23. 18:00:26

@atomic power 1986DucaDuca: ó,persze,és az egészet féllábon ugrálva:)de szerencsére nem te határozod meg,mik a kormányképesség feltételei.

6.Lenin 2018.12.23. 18:00:52

@morpho:

Minden attól függ, hogy mit értesz alatta.

Pl amikor az elmúlt rendszerben a szüleid valamit hazavittek a munkahelyükről az mi volt?
Vagy amikor a volt amerikai elnökök, eu-s tisztviselők hatalmas összegekért tartanak előadásokat összecsődített hallgatók előtt, azt minek nevezed? amikor hivatali idejük alatt semmi maradandót nem alkottak.

Természetesen amit más tesz az lopás, amit te, az jogosan jár.

De mit értesz azon, hogy lopnak. Bemennek talicskával és hazatolja?

Sajnos az állami beruházásoknál vastagon fognak a ceruzák, mindenhol a világon, tulajdonképpen ezért vannak kitalálva. Ezek az ellenzék szerint lopás, hatalmon jogos árak.

atomic power 1986DucaDuca 2018.12.23. 18:00:56

@camilló:

"Ordas hazugság, hogy nincs más a fideszen kívül, aki kormányozni tudna!"

A kormanyzóképességet el kell tudni fogadtatni a szavazókkal. Itt az ellenzéknek van feladata, nem a kormánynak.

"Így bárki tud kormányozni, sőt ettől csak jobban lehet csinálni."

Ez egy hipotetikus megközelítés. A gyakorlat viszont más. Lásd Patai Mihály liberális közgazdász nyilatkozatát:

novekedes.hu/patai-mihaly-ennel-jobb-allapotban-meg-soha-nem-volt-a-magyar-gazdasag/

rasztaszív 2018.12.23. 18:05:55

@atomic power 1986DucaDuca: tehát kormányzóképesség = a média uralása?mert a varangyos gecid így fogadtatja el magát a szavazókkal.

rallus 2018.12.23. 18:10:17

Egy nagycsoportos óvodás már pirulna ezen a színvonalon, de a szerencsétlen, dögrováson levő ellenzéknek ez maga az orgazmus! Ezzel az idióta vigyorral az arcukon tűnnek el a történelem szemétdombján és csak némi adósság marad majd utánuk...

taga20 2018.12.23. 18:10:20

@atomic power 1986DucaDuca: "Ez egy hipotetikus megközelítés. A gyakorlat viszont más. Lásd Patai Mihály liberális közgazdász nyilatkozatát:"

ez kábé olyan, mint O1G a liberális internaciánálé alelnöke!

vergődsz retek évek óta, de csak röhögünk rajtad!:))))))

taga20 2018.12.23. 18:11:54

@rallus: Egy nagycsoportos óvodás már pirulna ezen a színvonalon, de a szerencsétlen, dögrováson levő O1G ez maga az orgazmus! Ezzel az idióta vigyorral az arcukon tűnnek el a történelem szemétdombján és csak némi adósság marad majd utánuk...

atomic power 1986DucaDuca 2018.12.23. 18:12:17

@taga20:

A röhögés az ostobák végső menedéke!

rasztaszív 2018.12.23. 18:13:19

@rallus: előbb felemészt téged az epéd...:)

camilló 2018.12.23. 18:14:41

@6.Lenin: Miből gondolod, hogy annak kell irányítani az országot, aki pártot irányít. A történelem sokszor bebizonyította már, hogy a két funkció nem fér meg együtt! Írod, hogy jogos lehet a bírálat sok mindenben. Miben nem jogos?? Ne a körítésről beszélj, ahogy előadják, mert bizony első hallásra, még jók is lehetnének egyes intézkedések. Ha a habonyi duma mögé nézünk akkor minden jel arra, mutat, hogy csak és kizárólag a saját és szerviliseik érdekeit nézik. Ékes példa erre a multik ellen hirdetett harc. Az egyszerű halandó felé azt kommunikálják, hogy Soros testesíti meg a gonosz multit. Ebben van is részigazság, de mi van a többi multival?? A német tőkének ez itt a Kánaán! A Munka Törvénykönyve átírása a dolgozók olyan kiszolgáltatása, amire utoljára a Horthy rendszerben volt része a magyar dolgozónak. Ha valaha is dolgoztál munkásként, akkor ezt tudnod, érezned kellene a saját bőrödön!
Visszatérve arra, hogy kik is kormányozhatnának? Nem Gyurcsány, nem Bajnai, Nem Szél, és nem is a többi akire Te esetleg gondolsz. Ebben igazat adok, hogy teljesen alkalmatlanok a feladatra. Vannak viszont olyan emberek, akik szakmailag teljesen jók. Nem kell feltétlenül politikusnak lenni. Én is ismerek több olyan embert aki pl. alkalmas lenne Pénzügyminiszternek, mást el tudnék képzelni kereskedelmi miniszterként és folytathatnám a sort.
Nos! Leírod, hogy mit is csinálnak jól?

atomic power 1986DucaDuca 2018.12.23. 18:16:27

@rasztaszív:

"........szerencsére nem te határozod meg,mik a kormányképesség feltételei."

Nem én, hanem a modern politikatudomány.

camilló 2018.12.23. 18:19:25

@atomic power 1986DucaDuca: Én a liberálisokat a nácikkal együtt kezelem. Ez a liberalizmus, nem az a liberalizmus ami a Francia Forradalom idején keletkezett! Ez kőkemény neoliberalizmus. A liberális közgazdász mondhat olyat, hogy jó állapotban van a gazdaság. Ezt mondták a 2008-as válság előtt is! Régen megdőltek azok az elvek, ami a kapitalizmus, a szabadpiac mindenhatóságát hirdetik! Viktorék pont azt a neoliberális gazdaság irányítást csinálják, ami ellen szóban harcolnak!

taga20 2018.12.23. 18:23:51

@camilló: "Én a liberálisokat a nácikkal együtt kezelem. "

én téged a hülyékkel együtt kezellek.

atomic power 1986DucaDuca 2018.12.23. 18:24:00

@rasztaszív:

"tehát kormányzóképesség = a média uralása?mert a .......... így fogadtatja el magát a szavazókkal."

De csak a szavazásra jogosultak kb. egyharmadával.

rasztaszív 2018.12.23. 18:24:31

@atomic power 1986DucaDuca: szerintem meg szimplán a parlamenti arányok.és más semmi.

taga20 2018.12.23. 18:29:57

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: nincs benne semmi, csak a fityeszszarok szarja.

ne légy hülye nagyanyó, me úgy maracc!:)

6.Lenin 2018.12.23. 18:30:34

@camilló:

Nekem nem kell leírnom, hogy mit csinálnak jól.3x nyertek kétharmaddal zsinórban.

Írd meg te, hogy miként, kikkel lehetne jobban.
Én megindokoltam, te még nem, igaz mások se, csak a mocskolódásig juttok.

Tessék, győzz meg.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.12.23. 18:34:07

@taga20: Azért a liberalizmust egy kicsit félrevitték a magukat liberálisnak vallók.
Egyes dolgok el vannak torzítva.
Pedig félig meddig jobbikosként én eléggé liberális vagyok.

camilló 2018.12.23. 18:35:51

@taga20: Idefigyelj!
Ha képtelen vagy normálisan megnyilatkozni, akkor ne tedd! A nácik pont úgy a nagytőke érdekeit szolgálták ki, mint a neoliberálisok. Ezt lehet szépíteni, de akkor is így van. A demokrácia, meg jogállamiság, csak addig fontos, amíg nem megy szembe a tőke érdekeivel. Szerinted a híres nyugat miért nem állítja le viktort?? Mert pontosan a nyugati tőkések érdekeit szolgálja ki. Ha nem így lenne, már eltakarították volna.

atomic power 1986DucaDuca 2018.12.23. 18:35:52

@camilló:

"Én a liberálisokat a nácikkal együtt kezelem."

De nem ugyanazok, ugye?

"A liberális közgazdász mondhat olyat, hogy jó állapotban van a gazdaság. Ezt mondták a 2008-as válság előtt is!"

Ez így nem felel meg a valóságnak. Minden szakertő tudta, hogy a csőd felé haladunk. Még Gy. F. is. Csak eltitkolták a közvélemény előtt.

"Régen megdőltek azok az elvek, ami a kapitalizmus, a szabadpiac mindenhatóságát hirdetik!"

Ez igaz! Hallottál az unortodox gazdaságpolitikáról? Ez nagyobb állami beavatkozást jelent a gazdaságba.

" Viktorék pont azt a neoliberális gazdaság irányítást csinálják, ami ellen szóban harcolnak!

Pragmatikus gazdaságpolitikát folytatnak, amibe belefér a neoliberalizmus és az állami beavatkozás is.

rallus 2018.12.23. 18:37:18

@rasztaszív: Amíg Simicska okos volt és egészséges, addig gyűlöltétek. Aztán előttem ismeretlen okból alkoholista lett és amikor ott állt a hirdető oszlopa mellett lehuggggyozott nadrággal, akkor végre magatok közül valónak éreztétek és szájról szájra adjátok a színvonalatokhoz méretezett aranyköpését!
Kemény csapat lett belőletek így együtt....

rasztaszív 2018.12.23. 18:41:21

@rallus: amíg okos voltál,és egészséges,talán még nem erőltetted a dolgot,hogy te jobban tudod,más mit gondol...:)

atomic power 1986DucaDuca 2018.12.23. 18:41:28

@rasztaszív:

"ezt mint pozitívumot említed...?:)"

Mint tényt.

camilló 2018.12.23. 18:41:43

@6.Lenin: Milyen intézkedéseket hoztak, amik valóban jók? Az, hogy nyertek a választásokon. (nem győztek, mert a győztes a győzelemért, a nyertes a nyereményért küzd:)) No kezdjük akkor. Egészségügy? Oktatás? Nem a GDP arányos adósság kezelése? Migráns válság emberhez méltó kezelése. (A keresztényi értékekről ne is beszéljünk, mert ahhoz közük sincs!) Államosítások? (Nem vagyok ellene az államosításnak, de az ne a slepp érdekeit szolgálja.) Nos, ezeket jól csinálják??
Lehet ezt úgy is csinálni, hogy az a nép érdekeit szolgálja, és ne egy szűk elitét!

camilló 2018.12.23. 18:44:46

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Ez a liberalizmus nem az a liberalizmus. Erre 3 év alatt jött rá az, aki az egyik arca volt a rendszerváltás "liberális" pártjának.

rasztaszív 2018.12.23. 18:47:54

@atomic power 1986DucaDuca: hát az.ahogy az is,hogy a saját magukra szabott törvényekkel csináltak az eleve tisztességtelenül,közpénzből folytatott agymosással összehozott egyharmadból kétharmadot.most akkor...?

camilló 2018.12.23. 18:49:24

@atomic power 1986DucaDuca: Nem ugyan azok?? Hm. Talán elég ha csak az ukrán eseményekre utalok, de mondhatnám Szíriát, Irakot is...
A kapitalizmus természete a válság! Ezt bizony egy közgazdász már megfogalmazta és nem akadt aki ezt megcáfolta volna. Pontosan a neoliberálisok akartak fából vaskarikát csinálni...
Semmi unortodoxia nincs abba amit csinálnak. Ez protekcionizmus simán, tehát nem találta fel a csőbe a lyukat a Kusza Szemű...

taga20 2018.12.23. 18:50:02

@rallus: Amíg O1G okos volt és egészséges, addig gyűlöltétek. Aztán előttem ismeretlen okból alkoholista lett és amikor ott állt a hirdető oszlopa mellett lehuggggyozott nadrággal, akkor végre magatok közül valónak éreztétek és szájról szájra adjátok a színvonalatokhoz méretezett aranyköpését!
Kemény csapat lett belőletek így együtt....

coub.com/stories/4122-fidesz-idogep

elismert felhasználó 2018.12.23. 18:50:17

@taga20: aszt halotam, hoty nálatog érden érintésvédelmi porblémák vanak. ha nemtuggyátok mekoldani, akó szolok a haveromnak a szűcs pistinek. ő fasza vilanyász, a háromlépcsősbe is ő tette fell a karácsoni dízvilákitást.....oszt megjavíccsa nekteg a világitástot, hoty nekeljen sötétbe tüntetőzni. szójjá, oszt intészkedek.

6.Lenin 2018.12.23. 18:53:02

@camilló:

Ezt komolyan gondolod? Valójában semmit nem írtál.

Tudom, hogy az ellenzék kedvence az oktatás. De még soha, sehol, senki nem tette rendbe, mert nem is lehet.

Minden pedagógus alkalmas a pályájára? minden iskola megfelel? minden szülő 1et szeretne? Minden gyerek egyforma képességű?

Minden ember egészségesen él? Minden orvos alkalmas a pályára? A kórház érdeke egyezik a betegével? A gyógyszergyártók a kórházzal beteggel 1et szeretnének?

Mellesleg biztos voltam benne, hogy nincsenek valódi válaszaid, ahogy az ellenzéknek sincsenek.
Üres, süket duma, az van.

taga20 2018.12.23. 18:53:54

@elismert felhasználó: szerintem pityúval dobjatok be még egy kevertet!

én fizetem haver!:)))

2018.12.23. 18:54:54

@camilló:

"Migráns válság emberhez méltó kezelése."

a fidesspatkányoknál a migráns = illegális bevándorló, azaz gyilkos vagy terrorista.

rendben, hogy az éjces alul képzett tróger afrikai ázsiai népség igazán nem kívánatos, de nem is feltétlen haszontalan. (persze inkább ne legyenek itt :) de azt állítani hogy minden migráncs halálos, az túlzás. 25000 körül lehet a magyarországon élő kínai migráncsok száma. ők csak jöttek. 800 000 roma migráncs is van, tuti fidess szavazók.

elég sok migráncs ment egy időben Kanadába, talán egy falunyi magyar roma. :D hát azok is kiakadtak, tőlünk.

jelenleg (nem hivatalos) 350 000 magyar él csak Nagy-Britanniában, az bizony mind MAGYAR MIGRÁNCS, és jó sokan nyelvet sem beszélő segédmunkások, mosogatók....

a közel 600 ezer kivándorolt magyar migráncs, nagyjából telibefosha O1G-it.

rasztaszív 2018.12.23. 18:57:20

@6.Lenin: az ellenzéknek nem a te kérdéseiddel kell foglalkoznia.szép is lenne...:)keress hozzá magadnak pártot,vagy alapíts.

elismert felhasználó 2018.12.23. 18:58:28

@taga20: mekkaptad a gumigyári bónusztot? te valami csókos kínai nigger lehetel.
mek mék asztatat szeretném mondani, hoty fiszessél mán majd mék egy kőrt, mer ma ety kicsit töben vatyunk itt a háromlépcsősbe, oszt így hóvégin szegíny asz eklésija.

amuty nincs egy cigid? buszjegyre kéne.

atomic power 1986DucaDuca 2018.12.23. 18:58:49

@rasztaszív:

"........ a saját magukra szabott törvényekkel csináltak az eleve tisztességtelenül,közpénzből folytatott agymosással összehozott egyharmadból kétharmadot.most akkor...?"

Ez így nem teljesen korrekt. Nem a választásra jogosultak egyharmadából lett kétharmados parlamenti képviseletük, hanem a választáson rájuk szavazók arányából.
az ellenzék nem azért nem tud győzni a választáson, mert a kormánypártok a szavazásra jogosultak egyharmadán "agymosást" végeztek. Az ellenzéknek is megvan a maga egyharmada.

A probléma ott van, amit fentebb is leírtam: az ellenzék kormányzóképességének hiánya.

2018.12.23. 19:01:30

@elismert felhasználó:

te, nem akarsz átnézni a pajta másik szegletébe (a disznók mellett valahol), oszt ..nyáddal összehozni magadnak egy kistesót? nem lenne rossz....

2018.12.23. 19:03:37

@atomic power 1986DucaDuca:

a fidessnél ez miben merül ki? a hazadírozásban?

taga20 2018.12.23. 19:03:46

@elismert felhasználó: szeretlek tezsvérem, me jó adumád, és mék vicces is vagy:)

de csak eszt tudom neked mondani!

szerintem pityúval dobjatok be még egy kevertet!

én fizetem haver!:)))

elismert felhasználó 2018.12.23. 19:07:32

@az EU pénzek zsákolója: azé nem nészek át a pajta másig szegletibe, mer mos munkaidővan, oszt a nejed van szógálatba...és hoszú a sor.... sok a kamijonos. üzeni neged, hoty késő ér haza, mek hoty estére mán ne tervezzé semitse. fáratt lesz natyon. a tögfözelék a hűtőbe van, oszt aszt eddd mek.

amúty lehet, hoty tesók vatyunk, mer a faterom gyakran járt át a muterodhóz javitani eszt-aszt, mikó a bambula apukád a pártirodába gépellte a jelentíseket....utyhoty tegezz nyukottan.

rasztaszív 2018.12.23. 19:09:48

@atomic power 1986DucaDuca: de a kormányzóképesség csak a parlamenti arányokon alapul.a parlamenti arányok viszont még a brutális közpénzfelhasználással összecsalt arányokat SEM tükrözik.hanem még azzal is trükköznek egyet.ott van a probléma.

2018.12.23. 19:24:50

@elismert felhasználó:

mond meg asszonynak ne siessen, de ne kapjon le minden kamijonost mert elveszi a munkád, inkább mutassa meg hogy te is jó és ügyesen csináld, hja, és nyeld le, ne menjen pazarba, legyen valami meleg a fidess-es gyomrodba.

faterod meg mióta ismered? minap dicsekedtél, hogy valami kecske ugrotta meg mamikád, azért mászol négykézláb, meg van valami állandósul szájpenészed.

ha megvagy a kamijonosokkal, azaz meló vége, mamit ne feledd... pajta sarka, megszokta már a kecskéket.

atomic power 1986DucaDuca 2018.12.23. 19:25:03

@camilló:

"Nem ugyan azok?? Hm. Talán elég ha csak az ukrán eseményekre utalok, de mondhatnám Szíriát, Irakot is..."

Az elébb azt írtad, hogy ugyanúgy kezeled őket. Most már azt írod, hogy ugyanazok. Ha ezt a két dolgot azonosítod, akkor nem tudod mi a nácizmus. Annál azért több a különbség, mint hogy a nagytőkét támogatta mindkettő.

Hol van a neoliberális gyakorlatban olyan, hogy intézményesített sovinizmus, rasszizmus / szociáldarwinizmus/ és antiszemitizmus/fajelmélet, eugenika/, élettérelmélet?

Arról nem is beszélve, hogy a nemzetiszocialisták antiliberálisok voltak ideológiailag!

"Semmi unortodoxia nincs abba amit csinálnak. Ez protekcionizmus simán, tehát nem találta fel a csőbe a lyukat a Kusza Szemű..."

Legfontosabb unortodox lépések:

- megszorítások helyett adócsökkentés
-válságadók kivetése telekomcégekre, bankokra
-háztartások rezsicsökkentése
- magánnyugdíjpénztári források felhasználása a költségvetési hiány csökkentésére
- külföldi bankok kényszerítése a devizaadósság megoldása érdekében

taga20 2018.12.23. 19:25:03

@elismert felhasználó: bakker, mi zsidók ne tartanánk össze tezsvérem, így karácsonykor, mikor a kicsi zsidó dzsészuszt ünepeljük?

nemá!:)

zenét bírod? nesze!:)

www.youtube.com/watch?v=Qd9-uY_7mDQ

John Brennan 2018.12.23. 19:25:40

Színvonalas támadás Orbán ellen, olyan, mint a pelenkagét volt. Mutatja ennek a majomcsapatnak az intellektuális szintjét. Már az óvodában is többre képesek ennél.

taga20 2018.12.23. 19:30:12

@John Brennan: mi van fityeszgeci, zavar a tükör?

a gazdád egy O1G? örülj szutyok, hogy a csúti vajdád bevonul a történelembe!:))

2018.12.23. 19:32:36

@John Brennan:

mert neked ízlik Orbán seg.sz@ga, másnak még nem kell, hogy ínyére legyen.

sorold azoknak az óvódásoknak a nevét, akik többre képesek, egyébként miért lézengsz óvodák közelében papi,
pedo vagy???

camilló 2018.12.23. 19:36:45

@6.Lenin: Na akkor kezdjük az oktatással!Jónak tűnt, hogy a szakképzésnek visszaadják a "becsületét". Mi valósult meg belőle?? Semmi! Az a szakképzési rendszer volt jó ami a Kádár korban volt. Most sok jogszabályt kellene megváltoztatni ahhoz, hogy újra olyan legyen. Az OKJ-s képzések átalakítása olyanná, ami valóban ad tudást. Szerinted melyik szakmát lehet 3 hónap gyorstalpalóval megtanulni?? A gyerekek gyakorlatilag funkcionális analfabétaként kerülnek ki az iskolából. Valamivel motiválni kellene a tanárokat, változtatni néhány jogszabályon, hogy ne lehessen olyan, hogy megverik a pedagógust, stb. Az állami iskoláknak annyi támogatást adni, mint az egyházi kezelésben lévőknek. Szerinted az rendben van, hogy többet kapnak az egyházi iskolák, mint az államik? A felsőoktatást is át kell alakítani. Ez a képzési rendszer a semmivel egyenlő. Olyan mérnökök jönnek ki, akik a szakmájuk alapjaival sincsenek tisztába. Tapasztalatból mondom. Ne nekem kelljen egy mérnököt megtanítani pl. kitűzni, középszállítási hosszt számolni, anyagismeretre stb. Megszüntetni a rengeteg semmire sem jó diplomát. Ez valahogy úgy van mint az OKJ-s képzés, ahol háziasszonyokat képeznek. A felsőoktatásban példa lehet Finnországi modell. Folytassam?
Talán ki kellene szűrni az alkalmatlan orvosokat, elvégre nem kukoricát kapálnak, ahol ha rosszul csinál valamit akkor kidől pár tő. A kórház érdeke az kell, hogy legyen, hogy a beteg a lehető legjobb ellátást kapja, és ha csak egy mód van rá gyógyultan távozzon. A gyógyszergyártók érdeke pont nem érdekel! Hatalmas biznisz a gyógyszergyártás, a gyógyászati segédeszközök egyáltalán minden ami a gyógyítással kapcsolatos. A a legnagyobb baj, hogy mindenki érdeke a beteg érdeke elé van helyezve. Ez az amin változtatni kell. Több pénz kell úgy a fizetésekre, mint az eszközökre. Egy pont ma történt elrettentő példát mondok. Kisgyereket (3 éves) bevitték éjszaka a sürgősségire mert befulladt. Ellátták majd berakták egy szobába. Eddig nincs is baj. Se reggelit, se ebédet nem kapott a gyerek (anyuka sem) mert nem osztályon volt, hanem a sürgősségin. Szerinted??? Délután ugye elaludt a gyerek, felköltötték, hogy a doki meg tudja vizsgálni, hogy a zárójelentést ki tudja adni. Ez volt fél kettőkor. Tudod mikor kaptak zárójelentést? 3/4 5-kor. A gyerek nyilván már nem tudott visszaaludni, nyűgös stb. Ez a beteg barát ellátás??? Szerinted nem kellene ezeken IS változtatni? A többi problémát nem is sorolom, pedig azokat sem lenne nagy ügy megváltoztatni.
Nos. Kinek nincsenek valódi válaszai? Alapvetően nem kérnek számon senkit, csak félelemben tartanak. A kettő között ugye van "árnyalatnyi" különbség?

elismert felhasználó 2018.12.23. 19:39:21

@az EU pénzek zsákolója: hát asz van, hoty a nejed nem vezéljyeszteti a melomat, mer én szedem be a pínzt. multkor a kövér jani aszt monta, hoty a nejed sricije vatyok, de pofán csaptam, oszt azota ű is uty gondójja, hoty mi inkápp munkatársak vatyunk. én nem vatyok olyan tehecséges mint a nejed....ahoty ő nyel.....ugy nem nyel senkisenem. ezé is várnak mai sogan a sorukra.

örülög, hoty beszéltek asz aszonyodal a munkájárul, mer szerintem elék sterszes. gondolom ő emlitete mancit, a kecskét. a manci a pele bácsijé vót, csak asz öreg logot ety kis pénzel....kábé 50-60 fröcs árával, oszt behoszta ide a háromlépcsősbe foglalonak. gondolom érdekel a manci, utyhoty szólok a nejednek, oszt melo után hazaviszi neked estire. de netegyél bene kárt, mer még asz öreg pele tartozása nincsen lerendeszve, oszt a mancinak hónapra itt köll lenie. maj az nejed viszahosza mikó jön a szentesti müzsakba.

elismert felhasználó 2018.12.23. 19:42:51

@taga20: neged is iljyen blankolt faszod van? nekm sajnos nem, így nemenkednek be a templomba, de sebaj, lekaláb nem fászik a tököm vége a minuszba, mint pajeszos svarc rabinak.

camilló 2018.12.23. 19:43:27

@atomic power 1986DucaDuca: Pontosan tisztában vagyok azzal, mi a nácizmus. A neoliberálisok is elkövetik pont azt, csak takargatják fügefa levéllel. Nem ők hajtják végre, hanem rákényszerítik azokat akikkel ki akarják kapartatni a gesztenyét a tűzből. Így valóban a nagy nyilvánosság előtt tetszeleghetnek a demokrata, álarca mögött! Erre Ukrajna a legjobb példa! Semmi unortodox nincs abban amit leírtál. Van egy tanulmány ami ezeket a lépéseket javasolta, és mit tesz Isten baloldali közgazdász a szerzője. Ettől még nem lesz baloldali maga az intézkedés, mert ugye ki lett ragadva a teljes programból.

atomic power 1986DucaDuca 2018.12.23. 19:45:11

@rasztaszív:

"de a kormányzóképesség csak a parlamenti arányokon alapul.a parlamenti arányok viszont még a brutális közpénzfelhasználással összecsalt arányokat SEM tükrözik."

Nem tükrözhetik, mert nem arányos választási rendszer van. A mandátumok többségét egyéni választókerületekben lehet megszerezni, nem beszélve a győztes kompenzációról. Aki győz, az stabil kormányt tud alakítani.

taga20 2018.12.23. 19:45:24

@elismert felhasználó: neked blankolt agyad van, de az se fázik!:)

6.Lenin 2018.12.23. 19:50:54

@camilló:

Ezek teljesen általános, semmitmondó dolgok. Kiragadott példákkal.

Azt írd már le, hogy hogyan működne jól együtt-szerinted- a beteg, kórház, orvos, gyógyszergyártók, beteg biztosítók, amikor minden résztvevőnek más-más az érdeke.

És ezek azonos színvonalon működjenek bárhol az országban.

És most arról nem is beszélnék, hogy változnak közben az igények, lehetőségek, költségek.

Még lépést tartani is óriási teher, minden résztvevőnek a rendszerben.

Én nem azt mondom, hogy most minden jó, de a mi mindent rendbe teszünk az 1 nagy hazugság.
mindenhol a világon megnézel választási propaganda szöveget, mindenhol az ellenzék e két rendszer rendbetételével kampányol, míg nem nyernek, aztán mély csönd.

Én csak erre szerettem volna rávilágítani. ígérni mindenki tud, kritizálni is.

elismert felhasználó 2018.12.23. 19:52:07

@taga20: mikó otholró elgyüvök mindik veszek sapit mek sálat. kivanírva asz ajtóra, hoty nefelejcsem el: sál, sapka, sörnyito, pajszer....mek mék néhány aproság...

John Brennan 2018.12.23. 19:54:29

@taga20: @az EU pénzek zsákolója: nincs gazdám és nem érdekel Orbán segge. Ez az orbánozás gyerekes, szánalmas vergődés a korrupt és aberrált ellenzéki oldalon.

John Brennan 2018.12.23. 19:55:58

@rasztaszív: "közpénzből folytatott agymosással összehozott egyharmadból kétharmadot"

Nálad nincs mit kimosni.

taga20 2018.12.23. 20:05:23

@elismert felhasználó: mi van haver, a subbát leszarod és itt vagánykodsz?:)

elismert felhasználó 2018.12.23. 20:09:32

@taga20: a vitész beverneki van ott örségbe, oszt szól mindenkineg, hotyha van uj pozt. adig más blokoba migránskodom...lehalt a zsubba...sajnozs

camilló 2018.12.23. 20:12:18

@6.Lenin: Valószínű nem olvastad el figyelmesen a kórházról írt gondolataimat! A beteg az első. A többi, alá van rendelve ennek. Pont nem érdekelnek gyógyszergyártók érdekei! Én biztos állami tulajdonba venném a hazai gyógyszergyárakat. Nyilván kellenek külföldről is beszerezni gyógyszereket, de a legtöbbjét az itthoni gyárak is elő tudjál állítani. Ha normálisan megfizeted az ápolókat, orvosokat kiszolgálókat akkor követelhetsz színvonalat. Szegényházban nem lehet fegyelmet tartani! Miért ne működhetne mindenhol azonos színvonalon a kórház? Az alapvető bajok ott kezdődtek, hogy az első viktor kormány alatt kiszervezték (privatizálták) a kórházban azokat a részeket, amiket lehet piaci alapon működtetni. Labor, MRI stb. Egy piaci alapon működő vállalkozás nyilván profitot termel, és pont nem a beteg érdeke az első, bármennyire is ezt állítják. A profit az első és minden más ez után jöhet! Én azt vallom, hogy nem lehet teljesen előre meghatározni, hogy mennyit fog költeni egy kórház. A költségeknél a legnagyobb szerep az orvosra jut. Neki kell tudni, hogy elég a Kalmopiryn, vagy hatásosabb gyógyszer kell, és ez vonatkozik az összes ellátásra is.
Írtad, hogy nem élnek egészséges életet a polgárok. Ebben a polgár a hibás minden esetben??? Nyilván az egészséges életmód része, hogy 400 órát túlórázhass!! Nyilván az egészséges életmód része, hogy stresszes életet kell, hogy éljenek az emberek. Nyilván a polgár tehet arról, hogy az oktatás nem adja meg neki a lehetőséget arra, hogy olyan foglalkozást válasszon amiből meg tud élni. Tudod ez én szüleim 4 műszakban dolgoztak. Nem volt teljesen stresszmentes a munkahelyük, de meg sem közelítik a mostani munkahelyeket. Letudta a 8 órát és nyugodtan lehetett! Egy éveben egyszer vagy kétszer volt kommunista szombat (Ill. Náluk nem szombat, mert ritkán esett szombatra a pihenőnap.), és én egy esetre emlékszem, hogy apámnak 16-ozni kellett maradni. Szóval volna mit tenni, hogy egészségesebben éljenek a polgárok. Jah!:) Igaz hogy nem voltak stadionok, de azért Nyilasiék még tudtak focizni:) Én a gyár sportegyesületében fociztam gyerekkoromban. Két serdülő csapata volt a megyei első osztályban játszó egyesületnek. A DVTK-nak ha jól emlékszem 6. Mozgott mindenki és nem került pénzbe az embereknek. Hol csinál ilyet a mostani pártunk és kormányunk??:))

taga20 2018.12.23. 20:14:22

@elismert felhasználó: szerintemszójá mészaroslölö haverotoknak, ő kurvára felrázná köszpénzből!

egy kérdés haver. neked melyik a normális nicked, me ez kurvagáz:)

atomic power 1986DucaDuca 2018.12.23. 20:14:35

@camilló:

"Van egy tanulmány ami ezeket a lépéseket javasolta, és mit tesz Isten baloldali közgazdász a szerzője. Ettől még nem lesz baloldali maga az intézkedés, mert ugye ki lett ragadva a teljes programból."

Attól még lehet unortodox, mert baloldali a közgazdász. 1993-tól a skandináv modell is sok hasonlóságot mutat az unortodox gazdaságpolitikával.

Mégegyszer az unortodox gazdaságpolitika lényegéről:

1.fegyelmezett költségvetés, kisebb állami újraelosztás

2. erős, de kisebb állam

3. alacsonyabb adók

4. kisebb államadósság

5. teljes foglalkoztatás

6. nemzeti érdekek érvényesítése

"Pontosan tisztában vagyok azzal, mi a nácizmus. A neoliberálisok is elkövetik pont azt, csak takargatják fügefa levéllel."

A neoliberálisok működtetnek haláltáborokat, gázkamrákat?

rasztaszív 2018.12.23. 20:18:52

@atomic power 1986DucaDuca: az általad elképzelt kormányzóképesség ezek alapján nem több,mint a közpénzre és médiára való rátelepedés.ebben tényleg jobb a fidesz.

taga20 2018.12.23. 20:21:26

@atomic power 1986DucaDuca:

az ötös pont az pont olyan, minta cocializmus. csak szólok.

ja és az egyes, és a kettes az nálunk kurvára nem jáccik!

nekem a skáládról ez jut eszembe!:)

www.youtube.com/watch?v=IWtbtjkT82E

rasztaszív 2018.12.23. 20:22:00

@John Brennan: ha úgy gondolod,könnyű a dolgod,akkor talán vitában demonstráld...:)

elismert felhasználó 2018.12.23. 20:22:50

@taga20: ezs a normálizsab nikem. a mázsik roszab. aszt mindenhonan kitilcsák. szarnag mindenhol a szolásos szabaccságra...

6.Lenin 2018.12.23. 20:31:58

@camilló:

"Pont nem érdekelnek gyógyszergyártók érdekei! "

Pedig sok orvos EGY kimondott gyártó készítményeit ajánlja. Mert őt hívja a gyártó ......akármikre, ha ő az ő készítményeit írja fel.
Vagy megelőzés címen felír neked olyan készítményeket, amiktől szép lassan elpatkolsz, igaz nem abba, amivel elsőre jelentkeztél nála. a vége el is felejted mi is volt az első ok, amiért oda mentél.

Vagy a közeli város kórházába beüzemeltek 1 CT-t, most mindenkit oda küldenek, ha kell, ha nem. Mert az után kap esetleg a kórház pénzt, hogy mekkora a kihasználtság, de ez így van mással. Küldenek, hogy igazolva legyen a fontosságuk, mert a lóvé azután jön. Nem azért, hogy a beteg rövid időn belül ismét dolgozni mehet.
Na pont ez nem érdekel senkit ebben a rendszerben, hanem az, hogy lehetőleg mindenhol sokan legyenek, mert akkor indokolni lehet a költségeket. Kevés.

stb, stb, stb

Rossz a rendszer, és rengeteg az érdekkülönbség, mindenki több pénzért ordít.

A beteg meg akkor, ha bemegy egy náthával a kórházba, és nincs körülötte az összes doki, meg nővér. Vagy a rendelőben nem vele foglalkoznak a leghosszabb időben.
Úristen 10 percet kellett várnom-mocsok a rendszer-, és engem is kidobtak 10 perc után, felháborító.

stb,stb,stb

gondolom nem kell tovább ragozni...

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2018.12.23. 20:39:10

@atomic power 1986DucaDuca: Patai uyge az, akinek a lakásában az MNB-elnök randevúzgat, és cserében elnézi a bankjának a stiklijeit? Nagyon (il)liberális.

paraszthajszal 2018.12.23. 20:43:02

„Az O1G országhódító karrierje csak most kezdődik - ha kezdődik.”

Országhódító – ja gondolom a teljes maszop-déká tagság lájkolni fogja a brilliáns o1g-s posztokat, májusban meg boci szemekkel csodálkoztok, hogy má megin szopóka van.

atomic power 1986DucaDuca 2018.12.23. 20:43:07

@rasztaszív:

"az általad elképzelt kormányzóképesség ezek alapján nem több,mint a közpénzre és médiára való rátelepedés.ebben tényleg jobb a fidesz."

Meg kell különböztetni a kormányzóképesség és a kormányalakítási képesség fogalmát. Úgy látom, hogy ez nálad keveredik.

A kormányzóképességet az ellenzéknek kell bizonyítani.
A kormányalakítási képesség gyakorlása pedig a választás eredménye alapján a győztes feladata.
A médiával kapcsolatban csak ismételni tudom magamat:
a kormányzat befolyása alatt álló média nem befolyásol több embert, mint az ellenzéki.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2018.12.23. 20:43:41

@atomic power 1986DucaDuca:
1., Az állami újraelosztásnak ugye nálad nem része a haveroknak juttatott évi többszázmilliárd (a GDP-növekedés 70-80-a)-
2., Számold össze hány államtitkár, miniszter, miniszteri és miniszterelnöki megbízott van, az állam nem kisebb, csak kevesebben dolgoznak ugyanannyi pénzért
3., A 27%-os ÁFÁ-ra gondolsz, vagy a negyven körüli új különadóra?
4., Abszolút értékben nem csökkent.
5., Persze, külföldön és közmunkában
6., A határon kívüli nemzettest érdekét talán. De leginkább saját érdekeiket azonosítják a nemzetével.
Ja, és ne válaszolj, nem a te kedvedért, hanem más olvasókéért írtam le, ők gondolkodni is tudnak, nem csak a pártbrosúrát nyomatják, mint te.

azigaziraptor 2018.12.23. 20:43:58

Én már kértem a Jézuskától Karácsonyra egy "Orbán egy geci" feliratú pólót!
Remélem megkapom! :-))

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2018.12.23. 20:47:17

@6.Lenin: Az a baj, hogy a hanyatló nyugaton tényleg működik az egészségügy, a magyar kórházak a szakemberhiánytól függetlenül is életveszélyesek (tízezrek halnak meg kórházi fertőzésben, ezt Franciaországban már több, mint öt éve rendbetették, de másutt sincs ennyi eset, nagyobb országokban sem), nincs háziorvos sok helyen, a Honvéd kórház (kiemelt kórház) egyes osztályat a szabályok szerint be kellene zárni... Ilyen nincs még más K-európai országban sem. És romlik, nem javul.

John Brennan 2018.12.23. 20:49:40

@rasztaszív: Az új választási rendszer a győzteskompenzáció miatt kb. +2%-ot (4 mandátumot) eredményezett a Fidesznek. Ezzel lett meg a kétharmada, egyébként lenne 64%-a. Nem pedig 33%-a, ahogyan te írtad.

6.Lenin 2018.12.23. 20:56:28

@Kuviklacz:

Sehol nem tettek rendbe semmit, legfeljebb nem írnak róla.
Annyi a résztvevő, hogy nem is lehet.
Legfeljebb jobban követik az igényeket, elvárásokat, lehetőségeket.
Nem a magán kórházakról van természetesen szó.

Úgy nagyon könnyű, hogy odacsalom a látszólag nagyobb jövedelemmel a képzetteket, ezzel a résszel ők nem foglalkoznak.

rasztaszív 2018.12.23. 20:58:35

@atomic power 1986DucaDuca: .az ellenzéknek semmit nem kell bizonygatnia,a kormányzóképességet kormányon kell bizonyítani.a kormányzóképesség egyetlen feltétele a kormányalapítás képessége,a kormányalapításhoz viszont nem kell semmit külön bizonygatni,csak többség kell.

mely többség megszerzéséhez messze nem egyenlőek a feltételek,ezen belül pedig csak egy elem a közpénzből fenntartott pártmédia szerepe.ami egyébként a befolyás mértékétől függetlenül is botrányos,mint jelenség.

rasztaszív 2018.12.23. 21:00:57

@John Brennan: félrebeszélsz.ezer és egy módon csalnak,de ha már a választási rendszerről van szó,a legnagyobb csalásuk a második forduló eltörlése.azzal lett meg a kétharmaduk.

camilló 2018.12.23. 21:01:43

@atomic power 1986DucaDuca: Semmi unortodox nincs benne. Pontosan a neoliberális gazdaságpolitika alapja a kis állam, fegyelmezett költségvetés, stb. Nem törekednek a teljes foglalkoztatásra max. szóban. Nem érdeke a nemzeti burzsoáziának sem a teljes foglalkoztatás. A Kusza Szem egy valamit csinált. Azt a tanácsot adta viktornak, hogy nőjék ki az adósságot. Ennek rendeltek alá mindent, de semmi unortodoxia nem volt az intézkedésekben.
A neoliberálisok nem működtettek haláltáborokat csak azok akik az érdekeit szolgálják. Ugye nem kell példákat sorolnom??

camilló 2018.12.23. 21:04:47

@6.Lenin: Ugye akkor mégis igazak azok a vádak amiket az ellenzék mond az egészségüggyel kapcsolatban?:) Miért nem tesznek ellene?? 2/3-uk van! Bármit megtehetnek, de ezt pont leszarják. Nem tudom, Te hogy vagy vele, de nekem nem lesz pénzem magán klinikára, ha nem adj Isten beteg lennék. Az államiban meg pont nem szeretnék bemenni, az Általad is felvázolt ügyek miatt! Szóval miért nem tesznek ellene??

6.Lenin 2018.12.23. 21:12:04

@camilló:

Mert bármit tesznek, az ellenzéknek kevés lesz, mert az általam is soroltak miatt soha nem lesz olyan állapotban, hogy senki nem tudna belekötni semmibe.
Politika a hatalom (pénz) megszerzéséről szól, nem a kisemberek jólétéről, esetleg néha, néhol úgy érezhetik, hogy...Ezért a célért semmi se drága, ígéretek még nem kerülnek túl sok pénzbe.
Etetni kell a birkát, ha nyírni is szeretnénk, mondotta vala egy hölgy, és nagyon igaza van/volt. És komcsi tuti nem volt.

atomic power 1986DucaDuca 2018.12.23. 21:14:44

@Kuviklacz:

A pohár félig üres vagy félig tele van. Nézőpont kérdése.

taga20 2018.12.23. 21:23:27

@atomic power 1986DucaDuca:

konkrétan fel lett veled mosva a geci gazdád padlója!

rasztaszív 2018.12.23. 21:24:54

@6.Lenin: akkor talán nem elsősorban az egészségügyet kellet volna hagyni úgy ahogy van az ellenzék miatt,hanem az alkotmányt,meg a választási rendszert,meg a közmédiát.

Oxica 2018.12.23. 21:30:36

@6.Lenin:

Lenin elvtárs ébresztő, ma van a felkelés.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G.

Oxica 2018.12.23. 21:34:30

444.hu/2018/12/23/banksy-hires-graffitis-alagutjaban-is-feltunt-az-o1g

O1G terjed mint a kolera és a g..ik nem tehetnek ellene semmit.

A kultúrharc csúnyán elbukott elvtársak.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G.

paraszthajszal 2018.12.23. 21:34:51

@Oxica: „ma van a felkelés”

Most éppen ma? Ezek szerint a múltkor érdeklődés hiányában elmaradt? :-)

És a zOrbán akkor ma bukik, vagy megint csak a jövő héten!

Oxica 2018.12.23. 21:35:50

@taga20:

Szeva haver, Érd nem hódol be. :)

camilló 2018.12.23. 21:36:06

@6.Lenin: Tudod még igazad is lehetne, DE nincs! Ha csak kis problémák lennének, nem szólna senki, de itt óriási problémák vannak!!! Ahogy írtam. Nem adnak egy gyereknek enni, aki már egy napja bent van. Lehet jobb is, hogy nem adtak, mert minősíthetetlen amit ott adnak étel gyanánt! Kórházi fertőzésekben halnak meg emberek a 21.században Magyarországon!! Bemégy, egy kézsérüléssel és kijössz tepsiben! Érted??? Minden hatalom meg van a kormány kezében, hogy rendesen meg legyenek fizetve a kórházi dolgozók! Minden hatalom megvan, hogy tisztességes ellátást, emberi körülmények legyenek a kórházakban. Minden hatalom meg van, hogy ha bemégy mondjuk a B-A.Z. megyei kórházba akkor ne kelljen fizetned a parkolásért. Összegezve! Minden lehetőség meg van a fidesznek arra, hogy élhető országot teremtsenek. Ehelyett mit tesznek??? Kistafírungozzák a szerviliseiket, hülyének nézik a polgárokat, a szó szoros értelmében szolgasorba taszítják a dolgozókat! Nagyon nagy a baj annál, aki ezt nem látja.Szerintem a fideszesek hiszik el, azt amit mondanak!

Oxica 2018.12.23. 21:38:05

@paraszthajszal:

Náci barátom.

Azt fogod tudni és érezni, hogy mikor lesz.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G.

6.Lenin 2018.12.23. 21:43:30

@Oxica:

"A kultúrharc csúnyán elbukott elvtársak."

1 biztos, aki még nem ismerte Orbánt, most megismerheti, utánanéz, és bebuktátok a harcot. Népszerűbb lesz, mint eddig. Ezt az embert nevezik így a hazájában néhányan?
Európa legígéretesebb politikusát? Aki túlélt jó néhány "nagyágyút", akinek a nevére se emléxik mar lassan senki?

Merkel, és Macron is majd tavasztól irigykedve olvassa a hírekben a nevét, amikor őket éppen felejtik a népek.

Ezt is elbasztátok, mint mindent, köcsögök.

taga20 2018.12.23. 21:58:19

@Oxica:

szeva haver! a faszt nem, a retek olgármester, ez a senkiházi fityeszes szar lekapcsoltatta a
tiborcféle ledlámpákat a főtéren, me tűntetni mertünk.

döbbenet! ésmingyá jön lenyin vagy a másik agyhalott a paraszt, hogy ez így van rendjén!

bakker, és ezek állítólag magyarok!

morpho 2018.12.23. 22:00:14

@atomic power 1986DucaDuca: Mellèbeszélsz ezerrel. A fingot fűrészeled! @6.Lenin: Te is.

taga20 2018.12.23. 22:01:42

@Oxica: hallod, a sok agyhalott geci, még meg is van sértődve, hogy a geci istenét gecinek nevezzük!

ők akarták a poliszit eltörölni, erre itt rázzák a retkes picsájukat!

paraszthajszal 2018.12.23. 22:33:54

@taga20: „ez a senkiházi fityeszes szar lekapcsoltatta a
tiborcféle ledlámpákat”

Az áramot, mert szabálytalan áramvételezést észleltek, érintésvédelmi jegyzőkönyvet az Érdi Városfejlesztő Kft. kiérkező munkatársa részére nem tudtak bemutatni. Ezért a c munkatársa nem tehetett mást, ki kellett kapcsolniuk az áramot, mielőtt baj történik.

Bezzeg ha megbaszta volna valamelyik nagyokos „villamosmérnököt”, esetleg többeket is a 220, akor most azért sivalkodnátok, hogy a patás szándékosan agyonbaszatta a tüntetőket…

atomic power 1986DucaDuca 2018.12.24. 07:31:48

@morpho:

"Mellèbeszélsz ezerrel."

És az mit csinál, aki állít valamit, de az arra való reagálástól már elzárkózik!? Korrekt dolog ez?

2018.12.24. 08:41:09

Olyan emberekből kellene vezetőket választani,akik nem állnak semmilyen kóros befolyásolás alatt és,ahhoz értenek,amire kinevezik!Semmi féle pártocskát nem engedni a hatalom közelébe,mert a sajátjaikon kívül ,mindenki mást LESZARNAK!Természetesen a felelősségük teljeskőrűnek kell lenni és rájuk is vonatkozna a vissza hívhatóság!Nincs mentelmi jog mőgé bújás,mert az tönkre teszi az objektiv feltételét a "szolgálatnak"!Egy országot vezető "réteg" szolgál és nem lopja meg a népét!Mindezt az utópia íratja velem,mert ez ebben a szarral tőltőtt országban soha nem lesz kivitelezhető!

6.Lenin 2018.12.24. 09:14:07

@csulla:

" ebben a szarral tőltőtt országban "

Nincs itt semmiféle szar, csak túl sokan szeretnék a másikat irányítani, Túl sokan szeretnék, ha CSAK az ő igaznak véltje érvényesülhetne.
Túl sokan szeretnék, ha mindenki más elfogadná az ő egyetlen igazságát.

Pedig egyszerűnek tűnik a megoldás, valamilyen közösen elfogadott érdekek mentén ki kéne egyeznünk egymással, az ország, a jövőnk érdekében.
Nem szabadna, hogy ez utópiának tűnjön. Egy érdeket kéne szolgálnia mindenkinek, az ország, a jövőnk érdekeit. Az utódaink érdekeit.

Boldog ünnepet mindenkinek.

cleanwater 2018.12.24. 09:27:41

@6.Lenin: Na az ilyen az ideális fideszes agyhalott!

6.Lenin 2018.12.24. 09:37:55

@cleanwater:

Ezt most -nem véletlenül- sima magyarként, 1xű állampolgárként írtam, semmit nem írtam arról, hogy kinek az igazát szeretném a másikra kényszeríteni.

Valamilyen közösen elfogadott érdekeket írtam. Kár, hogy nem értetted, még ma sem.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.12.24. 12:01:50

@6.Lenin: Küldjétek már vissza az igazi vén munkásőr lenint!

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.24. 22:26:08

@John Brennan: "...olyan, mint a pelenkagét volt. Mutatja ennek a majomcsapatnak az intellektuális szintjét. "

Baszod, a pelenka határozta meg a szintet. Ott lenn a béka segge alatt,volt az már dobálás közben is. Rendes saját lábon álló nem dobálja el a szaros pelenkát más országokban. Meg itthon sem. Főleg, ha az idengenforgalomból akar megélni.

John Brennan 2018.12.28. 13:20:16

@látjátok feleim szümtükkel:
A parkolóhoz illene szemetest építeni, nem feljelentgetni másokat egy nem bizonyítható dologban és hetekig ezen csámcsogni politikailag. Ez az a szint, ami egybevág a tahóknak tetsző o1g kampánnyal.

Nadya Talkina 2018.12.31. 11:31:34

@camilló: errol van szo, kokemeny neolibarelista nyomulas amit orbanek muvelnek, hozzak annak minden pontjat, mikozben a sok birkajuk non-stop libsi titulussal lo mindenre, ami mozog. mo-n beallt az agyhalal.
süti beállítások módosítása