B1 blogcsalád



Ha Németország visszautasítja Macron egyedülálló ajánlatát, azt egész Európa bánni fogja

Szelestey Lajos nemzetközi sajtószemléje

2018. november 19. - Szelestey

• Összenő, ami összetartozik: a szélsőjobbos német AfD természetes szövetségesének tekinti a magyar miniszterelnököt 

• Macedónia dolgozik a 400 oldalnyi terhelő bizonyíték összeállításán, hogy Magyarország kiadja Gruevszkit, miközben a világ továbbra is választ vár, hogy a köztörvényes okokból elítélt politikus miként utazhatott be Magyarországra 

• Soros György már a CEU áttelepülésének részleteiről, valamint az egyetem működési engedélyéről tárgyal Bécsben az osztrák kormány illetékesével 

Guardian

guardian.png

A francia elnök kijelentette, hogy erősebb Európára, nagyobb egységre van szükség, mert különben a világ káoszba süpped. Macron a Bundestagban mondott beszédet a háború és a diktatúrák áldozatai előtt tisztelegve. Felhívta a német kancellárt, hogy az támogassa a széleskörű uniós reformokat, mert a földrésznek és azon belül a két országnak mutatnia kell a békéhez vezető utat. Éppen ezért kell az EU-nak erősebbnek és az eddiginél szuverénebbnek lennie – tette hozzá. Merthogy a kontinens nem lehet nagyhatalmak játékszere, nem fogadhat el alárendelt szerepet a világban, többet kell tennie a saját biztonságáért és védelméért. Egyetértett Merkellel abban, hogy Európa vízválasztóhoz érkezett. A két politikus utána tárgyalt egymással, bár véleményük különbözik egy sor alapvető kérdésben, így pl. abban, mekkora jogkört kapjon a javasolt közös hadsereg. A tervezett katonai erőről a francia Európa-ügyi miniszter úgy nyilatkozott, itt nem arról van szó, hogy az USA ellen lennének, de az uniónak saját kezébe kell vennie a sorsát, hogy többé ne szoruljon rá másokra.

Spiegel

der_spiegel.jpg

A folyóirat úgy értékeli, hogy a francia államfő történelmi beszédet mondott, szerelmi vallomást tett Németországnak, de lehet, hogy ezt Berlinben nem értik meg. A népek barátságának fogalma a német utópista Marx Károly szótárából való, most meg Macron a népek szerelméről regél? De a politikus tényleg komolyan gondolja. Franciaország meg akarja osztani Németországgal a piacon túl a hadsereget, az adókat, az egyetemeket. Az ilyesmi nem mindig ésszerű, épp ezért van szükség szerelemre is, hogy meglegyen hozzá a politikai bátorság. Az egésznek azonban van egy bökkenője: francia földön a hét végén hatalmas tüntetések voltak az adópolitika ellen, és úgy nézett ki, mintha az elnök a tiltakozások elől repült volna Berlinbe. És lehet, hogy a franciák inkább demonstrálnak és fütyülnek a népek barátságára? Mindezzel együtt a németeknek látniuk kell, hogy ilyen ajánlatot csupán egyszer kapnak az életben, mert Macront odahaza jelenleg még sokan támogatják. Lassan itt az ideje, hogy a német politikusok megtanuljanak szeretni és foglalkozzanak az elnök vallomásával.

FAZ

frankfurter_allgemeine.jpg

A konzervatív lap igazat ad Macronnak, hogy sokakban félelmet kelt az általa szorgalmazott új fejezet, és hogy az EU megújulásáért folyamatosan harcolni kell. A nemzeti érdekek ugyanis különböznek, hatalmas erők dolgoznak az EU fellazításán, miközben fennáll az veszély, hogy az uniós intézmények megkövesülnek. Épp ezért tanácsos időről időre visszatérni a közös dolgokra és azokból levonni a tanulságokat. Ám az európai szuverenitás már más lapra tartozik, különösen ami abból a migrációra és az euróövezet költségvetésére nézve következik. A kommentár szerint az elnök joggal szólt arról, hogy a közös európai cselekvés, újabb nemzeti jogok átruházása csakis a jog és demokrácia kereteiben lehetséges.

Amúgy egész jól működik a jogközösség, éppen azon hatalmak ellenében,, amelyek meg akarják osztani az uniót. Aki gazdaságilag boldogulni akar Európában, annak tartania kell magát a szabályokhoz. De az EU nem függetlenítheti magát a polgárok akaratától. Az viszont kínos propaganda csupán, hogy Brüsszelt senki által meg nem választott bürokraták uralják. Az egykori áldozatok gyásznapja arra emlékeztet, miként kell kezelni az eltérő nemzeti érdekeket, de arra is, miként nem szabad.

Spiegel

der_spiegel.jpg

A szélsőséges német AfD vezére a párt természetes szövetségesének nevezte Orbán Viktort, Salvini, az olasz Liga vezérét és Strachét, az osztrák Szabadságpár elnökét. A most zajló magdeburgi kongresszuson Meuthen jelezte, hogy az európai választások után létre akarja hozni a jobboldali pártok egységes frakcióját. Ezek az erők jelen pillanatban három különböző csoporthoz tartoznak. A párt azt reméli, hogy akár a nemzeti helyek egyötödét is megszerezheti. A kampány fő témája az lesz, hogy véget kell vetni a bürokratikus és központosított EU-nak, ez azonban nem azt jelenti, hogy ki akarnának lépni az unióból, vagy annak felszámolásán dolgoznának. A reform lényege a párt számára az, hogy az integráció visszatérne az 50-es évek modelljéhez, azaz csupán az egységes piacra terjedne ki, és a hangsúly a nemzetállamokra tevődne át. Ebből következően a szó sem lehetne közös hadseregről.  

The Times

the_times_1.jpg

Macedónia továbbra is követeli, hogy Magyarország adja ki a korrupció miatt elítélt volt miniszterelnököt, akiről feltételezni, hogy az Orbán Viktor által küldött diplomata autóval oldott kereket.  Zaev kormányfő azt mondta Szkopjében, hogy Gruevszkit vissza kell küldeni, mert a nemzetközi jog és gyakorlat a macedón hatóságok oldalán áll. Az albán rendőrség bizonyítékai megerősítik, hogy a bukott politikus a tiranai magyar nagykövetség egyik autóján utazott át az országon. A magyar részről cáfolják, hogy segítették a szökést. De arra még nincs válasz, hogy az érintett miként léphetett be a magyar határon, amikor nincs útlevele, ráadásul igen kemény a budapesti menekültpolitika és Gruevski ellen nemzetközi letartóztatási parancs van érvényben. Ehhez hozzátartozik, hogy ő is többször kirohant Soros György ellen. Európai illetékesek számára azért izgalmas az ügy, mert kiderülhet belőle, hogy a nacionalista Orbán-féle vezetés meddig hajlandó tovább élezni az amúgy is feszült viszonyt Brüsszellel.

Die Presse

die_presse.jpg

Macedóniának nincs kiadatási egyezménye Magyarországgal, épp ezért a szkopjei kormány arra a megállapodásra hivatkozva kéri Gruevszki hazatoloncolását, amely még az akkori Jugoszláviával, 1991-ben született. A macedón hatóságok ugyanezt tekintették jogalapnak, amikor hónapokkal ezelőtt kérték Görögországot, hogy az adjon ki két korábbi magas rangú macedón rendőri vezetőt. A volt miniszterelnök ügyében azonban sajtóértesülések szerint még nincs kész a kérelem, mert a terhelő bizonyítékok nagyjából 400 oldalt tesznek ki . Ezek a papírok érintik a politikus ellen folyamatban lévő pereket, de azt is, amelyben már jogerősen elmarasztalták. Ha a függő ügyekben bűnösnek találják, akkor összesen akár 20 évet is kiszabhatnak rá.

Der Standard

der_standard.jpg

A Közép-Európa Egyetem Bécsbe költözéséről tárgyalt Soros György és az osztrák kancellár. De olyan kérdések is szóba kerültek közöttük, mint az EU jövője, valamint a Nyugat-Balkán. A hivatalos közlemény szerint Kurz számára fontos, hogy olyanokkal is leüljön eszmecserére, akikkel bizonyos kérdésekben eltérő felfogást vallanak, lásd a migrációt. A milliárdos ellenségkép Orbán Viktor számára, akinek a kirohanásai nem mentesek antiszemita felhangoktól. De az osztrák Szabadságpárt bizonyos képviselői is terjesztenek összeesküvés elméleteket róla és őt teszik felelőssé a három évvel ezelőtti migrációs válságért. A befektető különben ma a tudományügyi miniszterrel találkozik az osztrák fővárosban, vele már az áttelepülés részleteit és az akkreditálást vitatja meg.  

Kurier

kurier.jpg

Még nem biztos, hogy a CEU teljes egészében az osztrák fővárosba teszi át működését. Csak annyi bizonyos, hogy a jövő ősztől megkezdődik a tanítás és a kutatás az e célra megvásárolt egykori kórházban, mert az egyetem szeretné magát bebiztosítani arra az esetre, ha valóban távozni kényszerül Magyarországról. Éppen ezt szolgálja Soros mostani látogatása. Az oktatás legelőször is a politológia, az újságírás és a nemzetköz kapcsolatok területén indul be, posztgraduális keretekben.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6814380218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LKerekes 2018.11.19. 06:31:03

csak ismétlem: Ez a blog a "Ludas Matyi" helyett van!

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.19. 06:35:26

A Micron-Mertkell gumitengely tehetetlen.

paraszthajszal 2018.11.19. 06:40:32

„A folyóirat úgy értékeli, hogy a francia államfő történelmi beszédet mondott, szerelmi vallomást tett Németországnak”

De lehet, hogy egyenesen Angelának – köztudottan szereti az idősebb nőket. Náluk jobban csak a félmeztelen csokibőrű fiukákat!

paraszthajszal 2018.11.19. 06:47:17

„Az oktatás legelőször is a politológia, az újságírás és a nemzetköz kapcsolatok területén indul be, posztgraduális keretekben.”

Felháborító mulasztásnak tartom, hogy a dzsendör, a májgrésün és a dzsúis sztádíz területén még nem hirdetnek meg szakokat! Így ki fogja az ízlésükben elmaradott osztrákokkal elfogadtatni, hogy nem élhetnek tovább a melegházasság legalizálása nélkül?

paraszthajszal 2018.11.19. 07:34:41

@Csepp a tengeriben: Naïv vagy, ha azt hiszed, ebbe lesz beleszólásuk. Nyugaton már mindenütt PC- és véleménydiktatúra van – aki azt mondja, hogy nem kell melegházasság, nem kellenek szerecsen bevándorlók, egyből homofóbnak és rasszistának bélyegzik.

Hova vezet ez az egész? 888.hu/article-az-volt-a-bunuk-hogy-feher-ferfinek-szulettek-kirugtak-oket

rallus 2018.11.19. 07:44:37

Macron mindenre nyitott, most konkrétan a németek farkával verné a csalánt... , aztán mire hazaér talán már le is váltják...

Gábris szomszéd 2018.11.19. 07:58:27

Na de kit érdekelnek olyan szedett-vetett lipsik mint Makaróni meg a Bundesmutti, amikor végre Orbán elvtárs elkezd őszinte lenni. :)

coub.com/view/1awmv1

Európai téridő 2018.11.19. 08:22:43

@Csepp a tengeriben: Majd pont A CEU-ról szavaztatják meg ők a népet, ugye?
@rallus: Na ja, hát egyedül Macronnak aztán tényleg nem megy!

Cycmen 2018.11.19. 10:33:13

"Ha Németország visszautasítja Macron egyedülálló ajánlatát, azt egész Európa bánni fogja"

Egy konkrét személynek milyen ajánlata lehet egy ország felé? Fogalmi zavarban leledzünk! Ha csak Macront nézzük, akkor persze feleségül veheti az összes amúgy egész jól kinéző német nagymamát és ölelgetheti az összes izzadt német négert, de egyéb ajánlatra pályafutása alapján nem képes. :D

Oxica 2018.11.19. 16:05:42

444.hu/2018/11/19/orban-balazs-gruevszki-kulonleges-banasmodot-igenyel-mert-10-evig-miniszterelnok-volt-es-politikai-okokbol-uldozik

Csak hát elvtársak.

Egy merci ellopása nem politikai ok.

Amúgy tényleg, gurevski elvtárs különleges bánásmódot igényel, csak nem lápi hülyemagyarországon, hanem egy macedón börtönben.

Amúgy meg, a felcsúti lótolvaj cigány kurmány milyen alapon avatkozott be Macedónia szuverenitásába, elvtársak?
Vagy ilyenkor beleszarunk a szuverenitásba elvtársak, ha a felcsúti lótolvaj cigány tolvaj haverjáról van szó.

Hát elvtársak, kurva gyorsan vissza kell adni ezt a fószert a macedón hatóságoknak, míg nagyobb baj nem lesz belőle.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok.

2018.11.19. 17:16:54

A V4-ek védelmi miniszterei ezek szerint nem azonosulnak az AfD vezérének nézetével.
Szerdán / november 14/ egy közös európai harccsoport létesítéséről döntöttek, amihez Horvátország is csatlakozni kíván. Vagyis alakulóban van az unió hadserege.

paraszthajszal 2018.11.19. 17:17:07

@Oxica: „Hát elvtársak, kurva gyorsan vissza kell adni ezt a fószert a macedón hatóságoknak, míg nagyobb baj nem lesz belőle.”

Mesélj, libbantkám, mi baj lesz belőle?

Macedónia visszavonja a magyar állam számára folyósított bőkezű támogatásokat? Vagy csúnyán fognak ránk nézni? Esetleg majd a Helsinki Bizottság és a szövetséges Soros-szervezetek mhnkatársai kezdenek éhségsztrájkba?

Az illetékes magyar szervek részletesen meg fogják vizsgálni, hogy a Gruevszki kérelmében foglaltak (mi szerint politikai okokból ítélték el, nem részesült tisztességes eljárásban, és egy macedón börtönben veszélyben lenne) mennyiben felelnek meg a valóságnak, mit tehet és mit kell tennie a magyar kormánynak a vonatkozó nemzetközi jogi egyezmények, jogszabályok alapján.

Ha ezek alapján arra jutnak, hogy Gruevszkit ki kell adni, akkor ki fogják adni. Ennyike.

@Linkas: Felháborító, hogy nem visszamenőleg. De remélem 2020-tól már háziállatokkal és kiskorúakkal is.

2018.11.19. 17:25:52

@paraszthajszal:

"ízlésükben elmaradott osztrákok"

Te nagyon hülye vagy! ))))

Sir Bates dö Hól 2018.11.19. 17:35:16

@paraszthajszal: "Felháborító, hogy nem visszamenőleg. De remélem 2020-tól már háziállatokkal és kiskorúakkal is."

akkor te is törvényesítheted a kapcsolatod a barival...

rallus 2018.11.19. 17:35:26

1949. február 8-án ítélte életfogytiglani börtönbüntetésre a kommunista népbíróság Mindszenty József hercegprímást, akit egy koncepciós per során hazaárulás és valutaüzérkedés vádjában találtak bűnösnek. Ennek ellenére éveket töltött az USA követségén és nem adták ki a végtelenül demokratikus Kádár kormánynak....

Sir Bates dö Hól 2018.11.19. 17:39:20

amit macron most felvetett azt már az ezredforduló óta meg kellett volna tennie nonak: felelősséget vállalni európa vezetésében és nem csupán a gazdasági eredményeire koncentrálni

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.11.19. 17:42:46

@paraszthajszal: A "magyar" szerveknek sem illetékességi, sem hatásköre nincsen sem a börtön elöli szökevény exmini szterelnök, sem Macedónia esetében. Ezt pontosan tudják a narancsbolsevik eftársak is (zömük jogásznak készült, ennyi talán megmaradt az isipadból). Látom neked ez újdonság, hát csak ezért mondom.

rallus 2018.11.19. 18:11:56

@rdos: A Fideszesek jogászként tanultak történelmet és jól tudják, hogy a baloldal forradalmi hevületében nem mindig ragaszkodott mereven az igazság minden szeletének kibontásához. Könnyen lehet, hogy Orbánnak köszönhetően most megtakarítanak egy rehabilitációt, vagy inkább újratemetést...

Cycmen 2018.11.19. 18:22:24

@rallus: "A Fideszesek jogászként tanultak történelmet és jól tudják, hogy a baloldal forradalmi hevületében nem mindig ragaszkodott mereven az igazság minden szeletének kibontásához."

Elég ha egy hétig figyeled őket és ugyanerre jutsz.

rallus 2018.11.19. 18:28:38

@Cycmen: A pénzügyi világhatalom és a szorosan hozzá kötődő nemzetközi sajtó miatt sajnos a ballibek, de kiemelten a libek eddig megúszták a jogos büntetést, ez sajnos igaz... Vis major...

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.11.19. 18:29:49

@rallus: A "baloldali forradalmi hevület" mintha a narancsbolsevik tábor, az elmúlt 8 + fél év sajátja lenne inkább (rendeleti kormányzás a dicsőséges 133 nap jellemzője volt, illetve legújabb korunk 8+ évének?.(). :-(

A baloldalnak nevezett formációk a módszerváltás után próbáltak européerek és atlantisták lenni, de nem akarnám őket védeni, mert egy ifjonti 56-os pufajkásnak kevésbé hiteles az időskori atlantizmusa, hacsak nem az volt a folytonosság, hogy mindegy hogy kinek hódol be. :-(

Az újratemetésed nem értem, azt meg hogy ki az aki moszkoVityának úgy általában köszönhet? Az biza szűk és egyre szűkebb kör.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.11.19. 19:15:27

@rallus: Jogos bünti a baloldalnak? 8+ év nem volt elég a luxusbaloldal "levadászására"? Nálunk az elmúlt 8+ évben Soros meg a pénzügyi háttérhatalom (ha van ilyen) biza nem nagyon rúgott labdába (forint kincstárjegy deviza adósságot alaposan lefaragta, miazmás).

Nem inkább az van hogy pont hogy moszkoVityádnak a legnagyobb érdeke a fletó és déká?

Nem inkább az van hogy moszkoVityád még mindig Soros "gyermeke" (tudjuk hogy az volt a fél vezérkarával bezárólag, lehet hogy még ma is az!) és így már nem a nemzetközi bankok, hanem formailag a hazai "nemzethy keresztyén jobboldal" rabol ki, öl, butít minket (de persze dupla csavar, csakis Soros érdekében)? :-)

Gondolkozni, kombinálni még szabad. :-) A konteózást ti kezdtétek, vigyük tovább, csak hogy kiderüljön kik a démonaink? :-)

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.11.19. 19:17:22

Éjszakás műszak késik? Vagy már az erre szánt lét is "elvitte a cica"? :-)

nincs1itt 2018.11.19. 19:59:30

csak mert kutyául bírom a magyar ferdítésket teutonból: a tükör a következőket írta:
""Frankreich liebt Sie": Vor dem Bundestag hat Präsident Macron den Deutschen einen Heiratsantrag gemacht. Das war kein sentimentaler Ausrutscher - sondern ein Angebot, das man nur einmal im Leben bekommt."

Házassági ajánlat, Nem szentimentális kilengés, hanem egy ajánlat, amit az életben csak egyszer kap az ember.

morpho 2018.11.19. 20:26:27

@rdos: Hát bármennyire is nehezemre esik leírni, de a rendszerváltás óta Horn volt a leginkább demokrata és atlantista me. Ez van sajnos. Ő például le tudott mondani a pártelnöki tisztről a választási vereség után... Van aki két egymást követő vereség után sem képes erre!

2018.11.19. 21:20:32

@rdos:

A Privátbankár.hu oldalon elég nagy a nyüzsi. Minden bizonnyal odavezényelték őket.
Idézzem újra Heltai Jenőt?
"Kis ország vagyunk, egy csőcselékünk van, azzal kell mindent megoldani. ”

Gandosz 2018.11.19. 21:44:55

Mitől egyetem a Ceu, nem is folytat egyetemi képzést. Takarodjon a picsába ez a janicsárképző.

paraszthajszal 2018.11.19. 21:52:45

@rdos: „A »magyar« szerveknek sem illetékességi, sem hatásköre nincsen”

Jól van fiam, ez egy szép kövér egyes, leülhetsz!

Nikola Gruevszki macedón állampolgár meneküktstátusz iránti kérelmet nyújtott be, amelynek elbírálása a Bevándorlási és Menekültügyi Hivatal (k.n. Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal) feladata; a kérelem benyújtása és a kérelmező meghallgatása Budapesten történt/történik.

Gandosz 2018.11.19. 21:55:41

@Ms.Cunnesburry: na, a magyarságát megtagadó szadomazo megint mellébeszél.

2018.11.19. 21:56:05

@Gandosz:

"A pornográfia szégyenletes üzelmeinél semmivel sem képviselnek kisebb veszélyt a detektív-regények, színdarabok és mozi-mutatványok, valamint a tolvajnyelv népszerűsítésére irányított üzelmek. Óriási veszedelem fenyegeti e téren a magyar társadalmat, oly veszély, melynek szennyes hullámai jeltelen sírba temetnék azon magyarságot, mely századokon át volt a keresztény-európai czivilizácziónak védbástyája a barbár kelet ellen."

(A Magyar Közigazgatás Nick Carterről és társairól, 1909. augusztus 22.)

2018.11.19. 22:05:54

@Gandosz:

Mesélj! Mi volt az eligazításon? Közeleg már a Végső Győzelem?

Sir Bates dö Hól 2018.11.19. 22:07:15

@Gandosz: "Mitől egyetem a Ceu, nem is folytat egyetemi képzést."

mindig érdekes, ha egy kívülálló szólal meg...

Sir Bates dö Hól 2018.11.19. 22:09:15

@morpho: ezért olyan mo, mint egy monthy pyton jelenet, kár, hogy ez a valóság...

paraszthajszal 2018.11.19. 22:29:05

@Sir Bates dö Hól: „@Gandosz: »Mitől egyetem a Ceu, nem is folytat egyetemi képzést.«

mindig érdekes, ha egy kívülálló szólal meg...”

Hiába tereltek, lebukott a Soros-egyetem, csak egy közönséges akkreditált tanfolyamuk van Amerikában:
„Lelepleződött a csalás: a híres amerikai Soros-egyetem valójában egy kulipintyó a pusztában (…) A CEU honlapján fellelhető információ szerint a Bard College kampuszán mindössze egy akkreditált képzés indult el, amelynek témája az egyenlőtlenségek elemzése.” pestisracok.hu/leleplezodott-a-csalas-a-hires-amerikai-soros-egyetem-valojaban-egy-kulipintyo-a-pusztaban/

Hát, ezek után cseppet sem csodálom, ha a magyar kormány nem írja alá a megállapodást, örülhetnek, hogy nem záratják be az egész csaló kócerájt már most.

2018.11.19. 22:37:44

@paraszthajszal:

Ezzel a marhasággal néhány poszttal ezelőtt már csúnyán leégetted magad.
De te nem tanulsz a baklövéseidből.

paraszthajszal 2018.11.19. 22:44:43

@Ms.Cunnesburry: Lemaradtam volna valamiről?

Az Oktatási Hivatal mégis elismerte, hogy a CEU-nak van a feltételeknek megfelelő képzése Amerikában? Kaptak rá ígéretet, hogy a magyar kormány képviselői aláírják a kormányközi megállapodást? Szerintem éppen ellenkezőleg.

Én úgy tudtam, még mindig nem bizonyosodott be, hogy lenne megfelelő képzése a CEU-nak az Egyesült Államokban:
„Az elmúlt időszakban nem egyértelmű információk érkeztek az Egyesült Államokból, hogy megfelelő lenne az akkreditációja a CEU-nak” www.origo.hu/itthon/20181114-ceu-felsooktatasitorveny-lomnicizoltan.html

Ráadásul a nevével is baj van: „A Central European University esetében megtévesztő, hogy az egyetem magyarra fordítva Közép-európai Egyetem, holott ez két különböző intézmény. A törvény egy olyan előírást rögzített, hogy az összetévesztés lehetőségét kizárják.” www.origo.hu/itthon/20181114-ceu-felsooktatasitorveny-lomnicizoltan.html

2018.11.19. 22:53:37

@paraszthajszal:

Megírta az Origó.)))
Ne parázz! Ausztria befogadja a CEU-t.
Sebastian Kurtz: Ausztria tárt kapukkal várja a CEU-t, mivel támogatja a tudomány szabadságát.

paraszthajszal 2018.11.19. 22:58:40

@Ms.Cunnesburry: Ja, ez szerepel a fenti lapszemlében. De vajon miért nem indítják a társadalmi nemek mesterképzési szakot?!

Hát hol fogják így a femnácikat és a nőnemű férfiakat képezni Közép-Európában?!

2018.11.19. 23:05:02

@paraszthajszal:

Az összes többi egyetemen. Természetesen Magyarországon kívül, mert ott már lassan csak az OKJ-s képzés marad.

morph on deer 2018.11.19. 23:33:06

@Ms.Cunnesburry:
Nyilván hsllania kellett a hírekben is - szóban - az ítéletet ahhoz, hogy felfogja, mert az eddig csak írásban volt meg neki...;)

2018.11.19. 23:45:06

@morph on deer:

Most alkalmazzunk minden troll mellé valakit, aki meg is érti amit olvas?
Ha jól emlékszem, egész napos foglalkozás keretén belül próbálta valamelyik türelmes közülünk átadni az infót.

Ekrü 2018.11.19. 23:49:55

"Összenő, ami összetartozik: a szélsőjobbos német AfD természetes szövetségesének tekinti a magyar miniszterelnököt "-És ebben mi a baj.Ha jól tudom,bezzeghosztrákéknál meg egyenesen a széljobbos párt kormányoz kormánykoalícióban.Azt mégse lettek nácikok.
"Soros György már a CEU áttelepülésének részleteiről, valamint az egyetem működési engedélyéről tárgyal Bécsben az osztrák kormány illetékesével"-Mi?Még csak tárgyal?Azt hittem egy ilyen "világhírű" egyetemet tárt karokkal és legalább egy ingyen épülettel várnak a bécsiek.Meg különben is, az a 240 km semmiség ,hisz mindenki csak jól járna.Mert az a diák aki képes kifizetni a nem éppen olcsó tandíjat,az vígan kifizeti a bécsi albérletet is,cserébe viszont bezzegnyugaton lakhat.A professzorok szintén kimehetnek dolgozni oda ahol a fizetések az egekig érnek.És jól járnánk mi is ,mert végre megszabadulnánk tőle. :)))

2018.11.20. 00:02:04

.. kezdek hinni az agyrágóbogarak létezésében...

Hajléktalanokat a CEUba! 2018.11.20. 00:54:59

"És lehet, hogy a franciák inkább demonstrálnak és fütyülnek a népek barátságára?"

A francia átlagember általában rühelli a németeket, jórészt a közös történelmi múltból idézve emlékeket, de a francia gazdaság sem képes elszakadni a német tőkétől. Ugyanakkor a francia igencsak nacionalista nép, hagyományosan, és nem örülnek, amikor a régi ellenség törli velük a padlót. Macron úr nagyon vékony jégen balettozik, amikor a bukófélben levőnek tűnő Merkelnek udvarolgat. Amire Merkel meglepően zavaros és üres beszéddel válaszolt.

Neo07 2018.11.20. 01:10:08

Csak annyira köztörvényes bűnöző lehet a volt bolgár miniszterelnök, amennyire bűnös Kavanaugh. Vagyis semennyire: kiderült, hogy Kavanaugh lejáratását politikai okokból rendelték meg a szélsőlib kedvenc fegyverével, a nemierőszak-váddal. Utána bevallotta az egyik fővádló, hogy konkrétan és egész egyszerűen hazudott. Na most, ezek után ki hiszi el, hogy másik kedvenc fegyver, a korrupciós vád nem koholmány-e... Ismerjük ezt, '45 óta Magyarországon elég sok koncepciós per indult az ellenfelek eltakarítása céljából... Macedóniában meg Soros segítette a migránsok útjában álló Gruevszki megbuktatásában nagy szerepet játszó hiszterizált tüntetéseket és választási kampányt...

énisfélek 2018.11.20. 01:10:50

Ha dúl a szerelem Németország és Franciaország között, akkor éntőlem akár össze is házasodhatnak, csak azt remélem, hogy az újdonsült házaspár nem fog örökbe fogadni újabb két millió köztörvényes illegális határátlépőt.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.11.20. 01:23:15

@morpho: Hát bármennyire is nehezemre esik leírni, igazad van. :-)

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.11.20. 01:26:10

@paraszthajszal: híján igazad van. De hogyan menekült ide a menekült? :-)

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.11.20. 01:29:54

@énisfélek: Eszerint nyilván "két millió nemköztörvényes legális határátlépő" jöhet? :-)

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.11.20. 01:36:47

@nincs1itt: "Házassági ajánlat"? Hát? Ajánlanám előtte a házassági szerződést. Mert abból mi baj lehet? :-) Ki mit rakott a közösbe. :-)

Hogy nincs itt 1 nincsitt? :-) De itt van. :-)

2018.11.20. 02:45:20

"Összenő, ami összetartozik: a szélsőjobbos német AfD természetes szövetségesének tekinti a magyar miniszterelnököt"

Ha nincs a szír hullám, a fidesz bukik, erre szerintem már kevesen emlékszenek. Amúgy Orbán nagy ívben leszarja az AfD-t, csakis saját maga érdekli, itt is ezt csinálta, mondta, amit az emberek hallani akartak és nem lennék meglepődve, ha már áttért volna titokban az iszlám hitre egy kis olajpénzért.

"Macedónia dolgozik a 400 oldalnyi terhelő bizonyíték összeállításán, hogy Magyarország kiadja Gruevszkit, miközben a világ továbbra is választ vár, hogy a köztörvényes okokból elítélt politikus miként utazhatott be Magyarországra"

Há mer haver.

"Soros György már a CEU áttelepülésének részleteiről, valamint az egyetem működési engedélyéről tárgyal Bécsben az osztrák kormány illetékesével"

Soros amúgy akkora gazember, hogy kezdek arra gyanakodni, Orbán azért utálja, mert soha nem éri utol.

élhetetlen 2018.11.20. 02:53:13

@paraszthajszal: Lemaradtál egy körrel.
24.hu/kulfold/2017/12/05/2019-tol-ausztriaban-is-hazasodhatnak-hamarosan-a-melegek/ Hozzáfűzni valóm nincs, mert felvilágosítani téged már késő, akár azzal kapcsolatban, hogy két férfinek homo kapcsolatban is lehetne vér szerinti gyereke, mind kettőnek, ha a béranyaságot is törvényesítenék, mint Oroszországban. Na, mindegy.

élhetetlen 2018.11.20. 03:16:16

@paraszthajszal: Na, most. „Lelepleződött a csalás: a híres amerikai Soros-egyetem valójában egy kulipintyó a pusztában (…) A CEU honlapján fellelhető információ szerint a Bard College kampuszán mindössze egy akkreditált képzés indult el, amelynek témája az egyenlőtlenségek elemzése.”. Egy akreditált képzés indult el, és volt kikötés ara, hogy hánynak kell elindulni? Anno, a Kandó indított egy kihelyezett tagozatot Fehérváron, harminc diák, és még kulipinytónk sem volt, a volt középiskolámban béreltek egy osztálytermet, a következő évben már kettőt. Az első évben több tanár volt, mint diák. Nem érvényes a végzettségem? És, bezárni nem tudják a CEU-t, legfeljebb megy Bécsbe, viszi a pénzt és a hírnevet, de te ettől boldog leszel.

élhetetlen 2018.11.20. 03:28:57

@Gandosz: Tudod mit jelentett a janicsárképző? 5-6 éves gyerekeket neveltek arra, amire akartak. Diplomás embereket, felnőtteket átnevelni? Nem vagy nevetséges? És az egész világon megszüntetnéd a csak posztgraduális képzést nyújtó egyetemeket, mert csak? Mert te jobban tudod, mint az egész világ? Vagy csak hülye vagy?

élhetetlen 2018.11.20. 03:57:13

@paraszthajszal: „De vajon miért nem indítják a társadalmi nemek mesterképzési szakot?!”. Egyszerű, mert ugyanolyan sötétek, mint te vagy. A társadalmi nemek kérdése alapvetően arról szó, hogy egy mérnöknő is produkálhat annyit, mint egy mérnök, de meg kellene oldani, azt, hogy ha elmegy szülni, akkor ne károsodjon a karrierje. Mellesleg ott van, hogy egy homo sebész is lehet olyan jó, mint egy hetero. Hát igen, az ezzel kapcsolatos oktatást, kutatást be kell tiltani, mert a hülyék szerint ez család ellenes. Mert egyszerű. Függetlenül attól, hogy milyen végzettsége van a feleségnek, és mire képes, ha férjhez ment, és szült, akkor maradjon magának, és etesse a családot, és szolgálja ki az urát, csak ennyi a dolga, Ugye?

Gandosz 2018.11.20. 04:53:11

@élhetetlen: "A társadalmi nemek kérdése alapvetően arról szó, hogy egy mérnöknő is produkálhat annyit, mint egy mérnök, de meg kellene oldani, azt, hogy ha elmegy szülni, akkor ne károsodjon a karrierje."

Tehát egy illúzióról szól, az egyenlősdi újabb, és már természetellenes változatáról. Ez nem tudományos kérdés.

Gandosz 2018.11.20. 04:57:46

@élhetetlen: "Diplomás embereket, felnőtteket átnevelni?"
Igen, befolyásolhatók. Számos példa mutatja: bemegy a Ceura normálisan, kijön sérülten. Konkrét példák, ismerősök esete (szerencsére nem családból, hanem munkatársi-ismerősi körből).
"Nem vagy nevetséges?" Mivel tényeket írtam, amik megfigyeltek, ezért te vagy a nevetséges, hogy negligálod azokat.

"És az egész világon megszüntetnéd a csak posztgraduális képzést nyújtó egyetemeket, mert csak?" Ez ellentmondás, amely intézmény csak posztgraduális képzést nyújt (mint a Ceu), az eleve nem egyetem.

Gandosz 2018.11.20. 04:59:01

@Korunk egyik legnagyobb gondolkodója: "Ha nincs a szír hullám, a fidesz bukik, erre szerintem már kevesen emlékszenek."

Mert egy baromság.

Gandosz 2018.11.20. 05:01:47

@Neo07: "Macedóniában meg Soros segítette a migránsok útjában álló Gruevszki megbuktatásában nagy szerepet játszó hiszterizált tüntetéseket és választási kampányt."

Igen, jól látod. Ugyanilyen indokokkal, amivel Gruevszkit, a dán miniszterelnököt is börtönbe lehetne csukni.

Gandosz 2018.11.20. 05:10:05

@Ms.Cunnesburry: nesze: Mivel a magyarságodat megtagadtad, gondolom a szüleidet is leköpted már.
Szilvay Gergely írt egy jó cikket rólad:

mandiner.hu/cikk/20181115_szilvay_gergely_trianon_csak_hatalompolitika

Részlet:
De értik: hatalompolitikai megfontolásokból. A hazafiság a magyar kormány esetében csak hatalompolitikai eszköz. Nem tudom, ezt hogy bizonyítanák, ha megkérnénk rá, tekintve, hogy a szívekbe és vesékbe nem látunk bele, azaz senki szándékait úgy igazából nem ismerhetjük.
Na de a jobboldal erkölcsi tőkéjének mindig is egyik fontos összetevője volt a hazafiság.
Hatalompolitikai megfontolások? Minden politikusnak vannak ilyenjei, a politika értékekről és érdekekről, meggyőződésekről, kompromisszumokról és hatalomról szól. Emlékezetpolitika – így hívjuk a múlt felhasználását politikai céljainkra. Ilyenje pedig szokott lenni a baloldali kormányoknak is.
Sem a baloldali, sem a jobboldali kormányok esetében nem feltétezem, hogy az emlékezetpolitika kizárólag hatalomtechnikai megfontolásokat szolgál; szétszálazhatatlan itt érdekek és értékek összefüggése. Egy jobboldali politikus meggyőződésből hazafi, s a meggyőződésből hazafi választói rá szavaznak – ez a választók kihasználása hatalomtechnikailag? Ahogy akarom: ha innen nézem, értékelvűség, ha onnan, hatalompolitika, érdek. Hisz a hazafi jobboldaliak nyilván hazafi politikusra szavaznak, így mondhatjuk, hogy a jobboldali politikusnak érdeke hazafinak lenni. De többnyire meggyőződésből is az. Az újbaloldalon azonban mostanában divat a jobboldal új erőit azzal vádolni, hogy azok mindent csak hatalomtechnikai megfontolásból tesznek.

Mad Marx 2018.11.20. 05:41:15

Hadd ragadjam meg az alaklmat, hogy felhívjam a figyelmet a nyelvtanulás fontosságára, főleg, ha megpróbálunk idegen nyelvű folyóiratokból szemlézni.

apro_marosan_petergabor 2018.11.20. 06:34:23

Gruevszki menedékkérésekor leégett a DK irodája, sajnálatos módon minden papír megsemmisült. Lehet, hogy ez véletlen?
Afd - szélsőjobb? Miért is? Mert nem kérnek több illegális bevándorlót, mint a V4-ek, mint Ausztria, mint Trumpék, mint a Japánok, Ausztrálok stb.?
Mert azt mondják ne legyen magasabb egy mukanélküli bevándorló apanázsa, aki semmit sem tett No-ért, mint egy 40 évig Németországban, Ausztriában stb. dolgozó nyugdíjas nyugdíja?

midnightcoder2 2018.11.20. 06:56:29

"Éppen ezért kell az EU-nak erősebbnek és az eddiginél szuverénebbnek lennie – tette hozzá. Merthogy a kontinens nem lehet nagyhatalmak játékszere, nem fogadhat el alárendelt szerepet a világban"

Ez kb. úgy hangzik, mint amikor a gumicsónakból az afrikai migri megfenyegeti az amerikai repülőgéphordozót.

midnightcoder2 2018.11.20. 06:57:29

@apro_marosan_petergabor: Az AFD és társai európa utolsó reménye. Más kérdés, hogy elég halvány remény.

paraszthajszal 2018.11.20. 07:46:07

@élhetetlen: „Lemaradtál egy körrel.
24.hu/kulfold/2017/12/05/2019-tol-ausztriaban-is-hazasodhatnak-hamarosan-a-melegek/ Hozzáfűzni valóm nincs”

Ahogy látom, ezt se az emberek akarták így (népszavazás), sem nem a választópolgárokat képviselő parlament, hanem ezt is a híres-neves alkotmánybírósági jogfejlesztésnek köszönhetik. Jól tette nálunk az alkotmányozó, hogy rendesen letörte az Alkotmánybíróság ilyen irányú hatásköreit, és beleírta az Alaptörvénybe, hogy a házasság egy férfi és egy nő közössége, így szerencsére nálunk ez nem fordulhatna elő. Szegény osztrákok, nekik már késő.

„Nem érvényes a végzettségem”?

Erről az Oktatási Hivatalt kérdezd, de lehet, hogy ha minden ilyen körülményt bevallanál (talán tanítani is csak a középiskolai fizikatanár tanított a főiskolai oktatók helyett?), akkor visszaminősítenék a végzettséged felsőfokú szakképzésnek. De a gender szakon így is taníthatnál, mert ahigy látom, legalább ideológiailag elég „jólképzett” vagy.

„egy mérnöknő is produkálhat annyit, mint egy mérnök”

Hát ezt már a '40-es évek végén kitalálták, hogy mé ne vezethetne nő akár traktort is, mehetne el nehézgépkezelőnek, csak kérdés, hogy érdemes-e? A nő biológiailag nem arra van kitalálva, hogy olyan legyen, mint a férfi, a női princípium nem erről szól.

Ahogy ezt Bagdy Emőke nagyon szépen leírta: „Mi is a nő fő feladata az életben, amire szervei fölkészülnek? Amint azt Carl Gustav Jung svájci lélekgyógyász elénk tárta, a befogadás és a gyermek kihordása.”

Sean MacTíre 2018.11.20. 07:52:44

@Gandosz: ebben van valami, eleg ranezni a jelenlegi kormanyra. Csupa serult, vicsorgo majom.

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2018.11.20. 08:33:25

@balcán maxval bircaman: Cuki pofa vagy! tetszettek a gőzfürdős képeid amiket posztoltál!

Cycmen 2018.11.20. 08:33:32

@Ms.Cunnesburry:" .. kezdek hinni az agyrágóbogarak létezésében..."

Akkora munkát végeztek benned, hogy az már neked is feltűnik? Én mondjuk kannásborra gyanakodtam! :DDDDDDD Háháháháháhá!

Cycmen 2018.11.20. 08:36:14

@Κara kán: Minek váltasz nicket, ha úgyis csak a gőzfürdős témán tudsz lovagolni? Ez lebuktat haver! Nem vagy te Kán, csak egy hétköznapi mongolidióta!

Tangooo 2018.11.20. 09:39:00

Micron megpróbálja a németek segítségével külföldön népszerűsíteni magát, ha már a hazai közönsége utálja.

antiinternáci 2018.11.20. 10:06:22

@élhetetlen:

Az nyilvánvaló, hogy Soros magyar- és emberiségellenes tevékenységet végez az embercsempészet finanszírozása, illetve a szélsőségek és abberrációk terjesztése révén.
Ha ezt belátod, akkor már csak az a kérdés, vajon lehetne -e Oszama bin Laden egyetem Amerikában, vagy Molotov-Ribbentrop egyetem Varsóban, esetleg Iszmail Hanije egyetem Jeruzsálemben...
Ha ezek nem lehetnek, miért kell Soros egyetem nálunk?

Nagy Anita Sv 2018.11.20. 10:57:20

@paraszthajszal: A ferfinak pedig az, hogy tartsa el a csaladot... ilyen alapon...

tamask 2018.11.20. 11:17:41

Nyugat-Európa meg beengedett több millió iszlamistát, akik közül többen már vérengzéseket is rendeztek.

Gandosz 2018.11.20. 12:05:48

@antiinternáci: Ezt olyan jól megfogalmaztad, hogy megismétlem: "Az nyilvánvaló, hogy Soros magyar- és emberiségellenes tevékenységet végez az embercsempészet finanszírozása, illetve a szélsőségek és abberrációk terjesztése révén.
Ha ezt belátod, akkor már csak az a kérdés, vajon lehetne -e Oszama bin Laden egyetem Amerikában, vagy Molotov-Ribbentrop egyetem Varsóban, esetleg Iszmail Hanije egyetem Jeruzsálemben...
Ha ezek nem lehetnek, miért kell Soros egyetem nálunk?"

Gandosz 2018.11.20. 12:20:04

@Gandosz:
Azt írja a mindenkit kitiltogató, magában beszélő jotunder a CEUról:
orulunkvincent.blog.hu/2018/11/19/magyarorszag_egymilliard_dollart_ajandekozott_ausztrianak
"Egész tudományterületeket adunk át Ausztriának, így mulat egy magyar úr."

Nem lesz genderszakértőnk, nacionalizmusszakértőnk, és szado-mazo kultúrakutatónk, meg hasonló human studies baromságaink.
Üzletileg az atomhulladéktemető vagy egy elmegyógyintézet is lehet hasznos, de egyébként a környezetét hasonlóan károsítja, mint a CEU. Kár, hogy Bécsbe megy és nem Hollandiába vagy New Yorkba.

CSOKKI MÁLNA 2018.11.20. 12:23:59

@balcán maxval bircaman: Már ott kisiklott ez a tengely, amikor a muttinak nem nem jött össze a CDU-ződd koala.. Manuka terveit a német nagytőke fogja keresztülhúzni. Egy átmenti figura, percember. Hamar felkerül Orbán trófealistájára ő is..:)

Killary Fucking Clingon 2018.11.20. 12:58:07

:) vergődnek a tetves balos liberálisok, tetszik :)

felucca02 2018.11.20. 13:08:37

@Cycmen: nem, nem, az igazság szálainak kibogozásában kizárólag a kormányoldal a menő, lásd tévéhíradó, origó, riposzt, óriásplakátok, poltpéter, satöbbi.

Most minek kellett megszólalnod?

2018.11.20. 13:10:05

Ezer sebből vérző hazugságok. Fárasztó, ahogy a semmiségekből próbáltok valamit csinálni, a valamikből meg semmit. Már humoreszknek sem jók ezek a cikkek. Legfeljebb a papirt lehetne használni, ha azon lenne.

j.a.r.v.i.s 2018.11.20. 13:11:52

Ki a faszom az a Macron?

Minden ballib bérretteg 2018.11.20. 13:15:17

@j.a.r.v.i.s:

Valami bukott ballib Soros csika szarkeverő lesz, ha a B1 piedesztára emeli.

paraszthajszal 2018.11.20. 13:18:20

@Ms.Cunnesburry: „Megírta az Origó”

Na ma megírta a Soros-blog (444) is tartalmilag ugyanazt, egy hét késéssel: „Először indokolta a kormány, hogy miért nem írja alá New York állammal azt a megállapodást, ami lehetővé tenné a CEU budapesti működését. Szijjártó Péter a hétfői tanácsi ülést követő sajtótájékoztatóján újságírói kérdésre válaszolva mondta azt, hogy a magyarországi működéshez Amerikában is felsőoktatási tevékenységgel kell rendelkezni, »ezt egyelőre mi, a magunk részéről bizonyítottnak nem látjuk.«”

élhetetlen 2018.11.20. 13:21:28

@paraszthajszal: „ha minden ilyen körülményt bevallanál”. Tudod, több tanárunk volt az első évfolyamon, mint ahány diák. Igen, lejártak Pestről, és feljártunk Pestre laborra. De mindegy. „a női princípium nem erről szól.” A férfi princípium meg miről szól, tudjon dugni, és ennyi csak a feladata a nemi adottságaiból adódóan? Mert, ha a nő, csak azért, mert képes szülni, másra nem jogosult csak a szülésre, akkor miért gondolod, hogy a férfi a szaporításon kívül másra is jogosult? Vagy a nő miért nem képes másra is? Persze, ha ott tartasz, hogy minden férfi okosabb minden nőnél, akkor nincs miről beszélni, akkor nincs jogosultsága létezni egy mérnöknőnek, de attól tartok, hogy nem jól látod a dolgokat.

pioneer2016 2018.11.20. 13:58:53

Azért ez lehangoló! Orbán személyével csak negatív aspektusban hallani a bármerről a világban. Persze így kerül majd a történelem szemétdombjára idővel.

2018.11.20. 14:06:48

@Gandosz:

"Mivel a magyarságodat megtagadtad, "

Ner cseléd!
Mióta lett a magyarság fokmérője a szolgalelkű alázatosság?

"gondolom a szüleidet is leköpted már."
Nálatok ez a szokás?

David Bowman 2018.11.20. 14:10:37

A macedón faszi nyilván gazember, hisz főpolitikus, de azért megvan, hogy listaáron vásároltatta azt a Mercit? Magáncélra használta? Egy miniszterelnököt a telke előtt is agyon akarják lőni.

antiinternáci 2018.11.20. 14:14:42

@pioneer2016:

Ja, tényleg nagyon gáz.
Másrészt viszont jót jelent. Mert ha Orbánról a FAsZ, SDZ, ÁVÓ Rádió, B1, meg a többi bolsevista média nem hazudozna, ellene nem gyűlölködne folyamatosan, az csak úgy lenne lehetséges, ha ő is bolsevista lenne.
Az meg ugye, rossz lenne...

David Bowman 2018.11.20. 14:16:23

@Linkas: Azt még meg is kell érni.

Minden ballib bérretteg 2018.11.20. 14:18:58

@David Bowman:

A Macedon faszi vérgeci mert nem engedte be a migránsokat.

Ígyhát Soros csicskái megbuktatták puccsal, és koncepciós eljárásban elítélték.

Itthon is dolgoznak a Soros bérencek, de itt az istennek nem tudnak 1000 főállású szarházi hazaárulónál többet összegrundolni egy tüntire, ha meg az eső is esik, akkor a bridzs csapat sincs meg.

élhetetlen 2018.11.20. 14:20:27

@Gandosz: „Tehát egy illúzióról szól, az egyenlősdi újabb, és már természetellenes változatáról. Ez nem tudományos kérdés.”. Hát igen, szerinted még természetellenes, ha egy egyetemi oktató, vagy egy mérnök nőnemű, és szült két gyereket is. Erre nem lehet értelmesen válaszolni. A tudományos kérdés meg csak annyi, hogy hogyan lehet megoldani, hogy a két szülés által kiesett időben ne károsodjon a karrierje, és ez igenis kérdés, amire választ kell találni, és a válasz nem az, hogy maradjon otthon és főzzön az urának.
A másik leveled. „Mivel tényeket írtam, amik megfigyeltek”, ezt nem igazán értem. Mik voltak a tények, amik megfigyeltek? És, „ amely intézmény csak posztgraduális képzést nyújt (mint a Ceu), az eleve nem egyetem.”
, közvetlenül a törvényből idézek (bár, mielőtt zöldségeket írsz, te is utána nézhettél volna, mert az, hogy te hogy gondolod, nem sokat jelent).
cdn.felvi.hu/bin/content/dload/jogszabalyok/2005_CXXXIX_felsooktatasrol_20071002.pdf
18§. (3). „(3) Egyetem az a felsőoktatási intézmény, amelyik legalább két képzési területen jogosult mesterképzésre, valamint legalább egy tudományterületen doktori képzésre és doktori fokozat odaítélésére, feltéve, hogy a felsőoktatási intézmény munkaviszony, illetve közalkalmazotti jogviszony keretében foglalkoztatott oktatóinak, kutatóinak legalább egyharmada tudományos fokozattal rendelkezik.”. És ez adott a CEU-n. Ennyi.

David Bowman 2018.11.20. 14:25:03

@Ms.Cunnesburry: Franci-német közös dandár van vagy húsz éve. Amig nincs közös atomerő, addig szart sem ér az egész. Az meg nem lessz soha. A dolog érdemi része lezárva.

Alick 2018.11.20. 14:34:36

@Gandosz: "egy elmegyógyintézet is lehet hasznos"

Gyurcsányék bezárták az OPNI-t, pedig ha a leépülteknek bentlakást biztosítana, kevesebb hajléktalan lenne az utcákon.

David Bowman 2018.11.20. 14:37:33

@morpho: Utána nyert háromszor. Győztes stratégia volt. Különben ebben a múlt évszázadban a Németh kormány volt a legjobb.

Alick 2018.11.20. 14:38:53

"az integráció visszatérne az 50-es évek modelljéhez, azaz csupán az egységes piacra terjedne ki"

Van benne valami, legalábbis az önjáró eurokráciát vissza kéne nyesegetni, amíg a centralizációval arányosan nem nő a transzparencia. Vagy pedig elmozdulni a kétsebességes Európa felé...

David Bowman 2018.11.20. 14:42:43

@Gandosz: A fél Orbán kormány ott hülyült. Különben van matematika szaka. Az maradhatna.

David Bowman 2018.11.20. 14:44:10

@Gandosz: A gráci diliházban kikezelték nagy Vezérünket is.

Sir Bates dö Hól 2018.11.20. 14:54:24

@paraszthajszal: hülye ner-cseléd vagy, de ezt már tisztáztuk...

David Bowman 2018.11.20. 14:56:23

@rdos: Ezt az afrikai emberevőktől is meg kéne kérdezni. Ha nekem annyi pénzem lenne (van) akkor életem végéig nyugton ülnék (azt csinálom). Mondjuk egy terülj terülj bankkártyát én is elfogadnék.

David Bowman 2018.11.20. 15:02:41

@élhetetlen: Így hülyülünk el. Az okos nők kiesnek a szaporodásból. Az erre lagalkalmasabb éveiket az egyetemen basszák el. Miközben Kolompár Eszmeralda a hetediket várja.
Amig valódi nemek vannak, baszhatod a társadalmi nemet.

konrada 2018.11.20. 15:02:52

@David Bowman:
Ja.
...mert azzal egy egész rendszer bukott meg....;)

David Bowman 2018.11.20. 15:04:51

@élhetetlen: Nevelje föl a gyerekeit. Azért NŐ. NövelŐ. Azaz NevelŐ.

Sir Bates dö Hól 2018.11.20. 15:07:06

@Neo07: ehhez van esetleg egy link?... jöhet angolul is...

@Gandosz: "Igen, befolyásolhatók. Számos példa mutatja: bemegy a Ceura normálisan, kijön sérülten. Konkrét példák, ismerősök esete (szerencsére nem családból, hanem munkatársi-ismerősi körből)." gondolom, a ner elitjére érted...
(egyébként tényleg, neked megvan a nyolc általánosod? mert közelebb nem kerülhettél a tudományhoz)

@David Bowman: Ámen!

David Bowman 2018.11.20. 15:07:12

@Gandosz: Őket átneveli az élet. Mint viktorékat. Gyerekeik lettek, oszt hirtelen nem lett mindegy, vajon mellettük lakik-e a buzi család.

David Bowman 2018.11.20. 15:09:10

@Gandosz: Meg bárkit, aki valaha aláírt bármilyen papírt. Ezt már Riseliő is megmondta.

David Bowman 2018.11.20. 15:10:33

@Sir Bates dö Hól: Te nem olvasol újságot? Vagy csak azokat, amelyek véleményével egyetértesz?

David Bowman 2018.11.20. 15:12:48

@midnightcoder2: Itt már csak egy Hitler segíthetne. Feltéve, hogy nem támadja meg az oroszokat.

David Bowman 2018.11.20. 15:15:25

@paraszthajszal: " hogy a házasság egy férfi és egy nő közössége,"

Pontosabban egy férfinek született férfi, és egy nőnek született nő.
A gyerekgyárak korában ez majd változhat.

David Bowman 2018.11.20. 15:16:48

@paraszthajszal: A női puncípium meg főleg nem.

Gandosz 2018.11.20. 15:19:06

@David Bowman: A CEU matematikai intézete kutatói-oktatói egy az egyben megegyeznek a Rényi Alfréd Matematikai Kutatóintézet kutatóival. Tehát dupla állásuk van az illetőknek, Böröczkinek, Abértnak stb. Majd kivonatoznak ezentúl Bécsbe. A projekteket, amiket nyertek, a Rényivel közösen nyerték, a Rényi nyerte a Ceunak.

2018.11.20. 15:20:28

@David Bowman:

"Az okos nők kiesnek a szaporodásból. Az erre lagalkalmasabb éveiket az egyetemen basszák el."

Nagy marhaság.

David Bowman 2018.11.20. 15:22:09

@felucca02: Hát, hogy érdekesebb legyen a napom. Én nagyon jól mulatok.

David Bowman 2018.11.20. 15:24:24

@Ms.Cunnesburry: Mondj valami érvet is. Ha ugyanannyi gyerekük születne is, mint Kolompár Eszmeraldának, a későbbi szülés miatt 100 év múlva negyed annyi leszármazottjuk lessz. Ha nem érted, rajzold le.

David Bowman 2018.11.20. 15:26:23

@Gandosz: Még rendes vonatközlekedésünk sincs. Ez a szégyen, nem a CEU. Egy óra alatt kéne Bécsbe érni.

Gandosz 2018.11.20. 15:28:39

@élhetetlen: "Hát igen, szerinted még természetellenes, ha egy egyetemi oktató, vagy egy mérnök nőnemű, és szült két gyereket is." Semmi ilyet vagy hasonlót nem írtam, te kis butuska!

Nincs közöttünk csicska 2018.11.20. 15:28:43

Grabowski menedekjogot kapott es meg nincs meg a sivalkodos poszt?

Iparkoggyatok.

2018.11.20. 15:32:04

@David Bowman:

Teljesen értelmetlen Kolompár Eszmeralda és egy diplomás/urambocsá!/ több diplomás nő életét összehasonlítani.
Mert akkor sokan arra a következtetésre jutnának, hogy leghasznosabb lenne egyszerűen kizárni a nőket a felsőoktatásból.

ZX 2018.11.20. 15:34:17

@David Bowman: Mondjuk Kolompár Eszmeraldáéknak a várható max. életkora is vagy 20 évvel alacsonyabb mint neked.

David Bowman 2018.11.20. 15:38:54

@ZX: Nem az én életkoromról volt szó, hanem az emberiség elbutulásáról. 100 év alatt 7%ot butultak a fehér emberek.

élhetetlen 2018.11.20. 15:39:35

@David Bowman: Te meg vagy zakkanva. Az utolsó munkahelyemen az osztályvezetőmtől a közontpont vezetőig mind nő volt. És mindegyiknek volt legalább két gyereke. És felnevelték őket, csak kell mellé egy normális férfi, aki bevállalja, hogy, ha feleségnek lesz hosszabb a napja, akkor megfőzi ő a vacsorát. Ennyi. Miért esnek ki a szaporodásból? Miért baj az, ha nem 17 évesen szülnek, hanem 28 évesen, és már tudják, hogy mire, mert már van létbiztonság? Mert, ha az egyetem után dolgozik pár évet, és bizonyít, akkor nagy valószínűséggel vissza tud menni oda, ahonnét elment szülni, és nem a csodára vár, hogy, ha Isten adott gyereket, akkor majd ad neki enni is. Te tényleg nem ismersz nőket, akik mérnökök, egyetemi tanátok, programozók, stb., ez a „társadalmi nemük”, és eközben anyák is, ami a „valódi nemük”?
Ez meg jó! „Nevelje föl a gyerekeit. Azért NŐ. NövelŐ. Azaz NevelŐ” Egy apa meg ne is foglalkozzon a gyerekekkel, mert Ő nem nevelŐ. Értem, amit mondasz, csak nem tudom elfogadni.

ZX 2018.11.20. 15:40:08

@David Bowman: A magyarok még ennél is többet. Hála a kurmánynak.

David Bowman 2018.11.20. 15:41:18

@Ms.Cunnesburry: És tényleg. Legalábbis amig 2 fölé nem megy a magasabb IQjú nők total fertity rátája.

David Bowman 2018.11.20. 15:47:09

@élhetetlen: Te másodszor vitatkozol olyannal, amit a másik nem mondott.
Anyám osztályvezető főorvos volt. Summa cum Laude. Sose mondtam, hogy egy férfi ne foglalkozzon a gyerekkel, vagy a háztartással. Csakhogy, ha mexakad, akkor se tudja olyan jól csinálni, mint egy NŐ, aki évtízmiliók óta erre formálódott. Vaze, egy anyuka fél másodperccel azelőtt néz hátra a játszótéren, mielőtt a csemetéje leesik a hintáról.

2018.11.20. 15:57:16

@David Bowman:

De kimaradt a történetből a férfiak felelőssége. Erről miért nem értekezel?

David Bowman 2018.11.20. 16:01:59

@Ms.Cunnesburry: Mert erről hadovál az egész világ, holott az ő felelősségük legfeljebb az, hogy ezt engedték.

élhetetlen 2018.11.20. 16:02:11

@Gandosz: „Tehát egy illúzióról szól, az egyenlősdi újabb, és már természetellenes változatáról”. Ezt nem te írtad a társadalmi nemek kérdése kapcsán? Legalább a saját szövegedre emlékezzél, te kis butuska!

2018.11.20. 16:05:09

@David Bowman:

))))))))))))))))))))))))))))))))

Nem vagy te annyira egyszerű, hogy ilyen válaszokat adj.

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.11.20. 16:14:43

Lúzerek nyammogása ez a mai sajtószemle. Merkel már félig a kukában, a kis Micron meg már gyakorlatilag belülről döngeti a kuka falát. Soros házal a genderes CEU-jával, miután már Prágából kiutálták és itt se veszik be a kamuját most megpróbálkozik a harmadik Monarchiabeli fővárossal. Jöhet üríteni a kukás

Gandosz 2018.11.20. 16:17:19

@élhetetlen: Mit nem lehet ezen érteni? Természetellenes, hogy a férfiak és a nők biológiailag egyenlőek legyenek, és ez hat a társadalmi szerepeikre, azok sem lesznek egyenlőek; amit a számba adtál, az ennek pont az ellentéte; pl. egy férfi sosem fog gyereket szülni, egy egészséges nő pedig, természetesen szülhet.

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.11.20. 16:28:16

"Franciaország meg akarja osztani Németországgal a piacon túl a hadsereget, az adókat, az egyetemeket. "

Ez a verseny már csak arról szól, ki a nagyobb lúzer. A németek rég átvették a gazdasági irányítást, a V4-ekkel pl. nyolcszor akkora a külkereskedelmük mint a francúzoknak, ezt most Macrony szépen kiénekelné a szájukból. Merkel anyó állandóan összeszerított fogai közül nem lesz könnyű ....

élhetetlen 2018.11.20. 16:29:47

@David Bowman: Na, ez jó. A mamád osztályvezető főorvos volt. És nem esett ki a szaporodásból, mert te létezel. Akkor már csak az marad, hogy nem volt veled eleget otthon, jobb lett volna (neked), ha csak van és főz rád. Nem kéne egy pszichológus, hogy feldolgozd a gyerekkori traumádat? És, „Vaze, egy anyuka fél másodperccel azelőtt néz hátra a játszótéren, mielőtt a csemetéje leesik a hintáról.”. Fals elképzelés, ismertem házaspárt, ahol szinte csak az apa törődött a gyerekkel, ő kelt fel éjszaka, ha kellett, és mikor elváltak, a bíróság természetesem az anyának ítélte a gyermeket, de aztán az anya 100 eft-ért lemondott a gyerekről (ez 40 éve volt, mást jelentett a 100 ezer). Persze, minden nő csodálatos anyai képességekkel rendelkezik évtízmiliók óta. Vagy nem.

Nincs közöttünk csicska 2018.11.20. 16:53:52

Nem menti meg Mikront a bukastol, hogy nagyivu kulpolitikusnak kamuzza magat. Merkelen sem segitett, sot.

ZX 2018.11.20. 16:54:33

@David Bowman: Hát már 8 éve ugyanazok vannak, és még lesznek is 4 évet sajnos. Nincsenek illúzióim, a szellemi leépülés egyre gyorsabb ütemben halad.

élhetetlen 2018.11.20. 16:57:50

@Gandosz: Én már csak azt nem értem, hogy te mit nem értesz. „Természetellenes, hogy a férfiak és a nők biológiailag egyenlőek legyenek, és ez hat a társadalmi szerepeikre„. A „társadalmi nem” az azt jelenti, hogy valaki orvos, mérnök, vagy valamilyen szerepet betölt a társadalomban, és ez független attól, hogy férfi, vagy nő. Miért kell, hogy hasson a társadalmi szerepükre a nemük? Vagy úgy gondolod, hogy egy férfi belgyógyász az biztosan jobb, mint egy női? Vagy mi? Mert akkor nincs miről beszélni. A biológiai egyenértékűséget meg még a világon senki sem említette, nem is fogja. Tegyél rendet a fejedben.

David Bowman 2018.11.20. 17:10:22

@Gandosz: Majd ha nők is tudnak a mosdóba hugyozni fogmosás közben.

David Bowman 2018.11.20. 17:13:34

@élhetetlen: Egyedi példákat akarsz az általános ellen hozni? Mit gondolsz, miért itéli a bíróság rendre a nőknek a gyerekeket?

David Bowman 2018.11.20. 17:14:40

@ZX: A leépülésért első sorban a cigótenyésztők felelősek nem? Meg a haladárok.

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2018.11.20. 17:15:08

@Cycmen: Most féltékeny vagy, mert téged nem engedtek be a csopiba? Tudod nagyon jól, hogy a pesti Pride-on való részvétel nem elég, táncolni is kell valamelyik kamionon ahhoz. De az neked nem megy,hiába hiszed hogy a műlábad a szexepiled.

David Bowman 2018.11.20. 17:19:59

@élhetetlen: " egy férfi belgyógyász az biztosan jobb, mint egy női? "
Nem. De a társadalmi haszna nagyobb. A női belgyógyász ugyanis ennyi energiával felnevelhetett volna pár belgyógyász gyereket is, tehát ezt le kell vonni a teljesítményéből.

Különben is: miről vitatkozunk? Most minden úgy van, ahogy te szereted, és éppen villámgyorsan kihalunk, és addig is butulunk.
De te eközben is boldog vagy, mert szerinted helyre állt a társadalmi igazságosság. A nők is jó férfiak lehetnek, miközben a férfiak nem lehetnek jó nők.
Felfogtad?: MOST HALUNK KI!!

Sir Bates dö Hól 2018.11.20. 17:45:58

@David Bowman: ez kimaradt, azért kértem egy linket. te tudsz küldeni? előre is köszönöm.

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2018.11.20. 17:48:17

@David Bowman: Ne nyavajogjál! Az ember elsősorban a saját sorsáért felel, nem az emberiségért. Nemzzél belgyógyászokat! Ki érdekel hogy kihalunk?

Sir Bates dö Hól 2018.11.20. 17:55:21

@David Bowman: "Csakhogy, ha mexakad, akkor se tudja olyan jól csinálni, mint egy NŐ, aki évtízmiliók óta erre formálódott. Vaze, egy anyuka fél másodperccel azelőtt néz hátra a játszótéren, mielőtt a csemetéje leesik a hintáról."

ez egy faszság, esetleg te személy szerint vagy erre alkalmatlan...

Sir Bates dö Hól 2018.11.20. 17:58:53

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe: azért elemző ne legyél... se más olyat ne csinálj, amihez komplexitás és kazualitás szükséges...

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.11.20. 18:01:00

@élhetetlen: Ha ez így működik, akkor miaf@sznak reklámozod a gendersz@rságot?

élhetetlen 2018.11.20. 18:05:15

@David Bowman: Azt hiszem, nem butulunk, csak te butultál el. „A nők is jó férfiak lehetnek, miközben a férfiak nem lehetnek jó nők.„ .Hogy érted, egy orvos csak férfi lehet, és, ha egy nő orvos lesz, az már férfi akar lenni, vagy férfi lesz? És komolyan gondolod, hogy attól halunk ki, hogy diplomás, dolgozó, akár komoly pozícióban levő nők is szülnek? „De a társadalmi haszna nagyobb. A női belgyógyász ugyanis ennyi energiával felnevelhetett volna pár belgyógyász gyereket is, tehát ezt le kell vonni a teljesítményéből.”. Mi van? Csak azért nem lettél sikeres orvos, mert a mamád az volt, és nem csak azzal foglalkozott, hogy te majd az legyél? Ha otthon maradt volna, és csak téged nevel, akkor sikeresebb lennél? Megsúgom, sok diplomás barátnőm dolgozott is, és nevelt fel emellett jól érvényesülő, sikeres gyerekeket.
Ha tudod igazolni, hogy a diplomás nők nem szülnek és nem nevelnek gyereket, akkor igazad lehetne. De ezt nem tudod igazolni. Na hess….

Gandosz 2018.11.20. 18:12:19

@David Bowman: "Ha ugyanannyi gyerekük születne is, mint Kolompár Eszmeraldának, a későbbi szülés miatt 100 év múlva negyed annyi leszármazottjuk lessz. Ha nem érted, rajzold le."

Tévedés. Nem mindegy, hogy a TFR
2,
2 alatti vagy
2 feletti.
2 alatt a fiatalabban szülők gyorsabban fogynak, 2-nél a létszám azonos, 2 felett a fiatalabban szülők gyorsabban növekednek.

David Bowman 2018.11.20. 18:25:58

@Gandosz: Azt rajzold le, amiről szóltam. Meglátod. Eszmeraldának nem két gyereke lessz. Válassz egy reális számot, és rajzolj. Beleszámíthatod a hosszabb életet is, bár így többet kell rajzolni.
Mire Dr. XX első gyereke oviba megy Eszmeraldának mexületik az első unokája, aki 15 év múlva ismét szaporodik.
Tehát mire Dr.XX lánya egyetemre megy, Eszmeralda már dédnagymama lessz kb húsz leszármazottal.
ha nem akarod érteni, nézd meg az Idiokrácia film elejét.
youtu.be/YwZ0ZUy7P3E?list=PLRXRFwJIZgetDjmcwLCO5aqLZl1ApBBEY&t=57

nincs1itt 2018.11.20. 18:32:13

@rdos: már ha időm meg kedvem adja... szerződés? Macronnal? na ne már!

David Bowman 2018.11.20. 18:32:31

@élhetetlen: " Azt hiszem, nem butulunk, csak te butultál el."
Mért eredményekkel vitatkozni aztán igazán okos dolog.
Te itt valamit nem AKARSZ érteni. Megint egyedi eseteket hozol az általános mért eredményekkel szembe.
www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjH9ZmTwOPeAhWLNOwKHT21DFEQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fslideplayer.hu%2Fslide%2F2193508%2F&psig=AOvVaw1ES4sWwmrZ1lO4fGM2Qdq5&ust=1542821511096411

Sir Bates dö Hól 2018.11.20. 18:35:04

@David Bowman: köszönöm, várjuk ki, hogy mi lesz a vizsgálat vége, de még grassley sem merte megvádolni fordot azzal, hogy igaztalan volt az állítása, ellenben talált egy jane doet... S mindezt úgy, hogy kavanaugh egyik fő támogatója volt...

Gandosz 2018.11.20. 18:41:18

@David Bowman: Mondom, hogy a gyerekszámtól függ. 2 alatt gyorsabban csökkennek a fiatalabban szülők, mint az idősebben szülők. Összetéveszted a generációk számát (ami 15 évesen szülő csoportnál 80 év átlagéletkornál 5, míg 30 évesen szülőknél csak 3) és az egyes korcsoportok nagyságának a változását.

élhetetlen 2018.11.20. 18:45:30

@Magánvéleményem: Sajnálom, elég sokat írtam, a „Ha ez így működik”, most nem tudom mire vonatkozik. Ha az általam ismert családok munkamegosztására célzol, az sajnos nem általános, Miért reklámozom a „gendersz@rságot”? Csak úgy, a józan ész mentén. Mert azt hiszem, ha egy nő a munkahelyén ugyanúgy teljesít, mint egy férfi, akkor megérdemli ugyanazt a bért, például, ami most nem úgy van. www.vg.hu/gazdasag/meg-mindig-kevesebbet-keresnek-nok-2-767197/
Talán ennyi.

taga20 2018.11.20. 18:47:15

@nincs1itt: gondolom kágébésputyinra lenne időd!

Gandosz 2018.11.20. 18:49:17

@élhetetlen: A nők ugyanannyit keresnek ugyanabban a munkakörben, mint a férfiak. Minden bértábla ilyen, közalkalmazotti, köztisztviselői. Minden más híresztelés genderpropaganda, agresszív feminizmus.

nincs1itt 2018.11.20. 18:50:06

@taga20: mellélőttél, ő sem érdekel. egyébként jól megy sorod?

2018.11.20. 18:54:46

@Gandosz:

"Minden más híresztelés genderpropaganda, agresszív feminizmus."

Esetleg kutatási adat.

David Bowman 2018.11.20. 18:58:26

@élhetetlen: Az igazságos dolgok ritkán működnek. Pl ha minden második héten a bárányoknak kellene megenni a farkasokat, kihalnának a bárányok.

2018.11.20. 18:58:53

@David Bowman:

"éppen villámgyorsan kihalunk, és addig is butulunk"

és ezért a diplomás nők lennének a felelősek?

taga20 2018.11.20. 18:59:21

@nincs1itt: nagyjából:)

csak sok a köcsög fityeszes az országban!

és neked, hogy igyeg a fityeg haver?:))

David Bowman 2018.11.20. 19:01:24

@Ms.Cunnesburry: Igen. Attól, hogy ez fáj, még igaz.
Minden az IQ haranggörbe jobb oldalán levő nő.

David Bowman 2018.11.20. 19:02:45

@Gandosz: Ez elvi szarrágás. Eszmeraldának nem két gyereke lessz.

David Bowman 2018.11.20. 19:05:15

@David Bowman: Izé.. Csak egyben vizsgálva. Sajnos a hugom nem tudja megmenteni a fehér embert a kihalástól a maga öt gyerekével.

élhetetlen 2018.11.20. 19:05:32

@Gandosz: Nemrég küldtem el valakinek, akkot most neked is. www.vg.hu/gazdasag/meg-mindig-kevesebbet-keresnek-nok-2-767197/ Tudod, a bértálák alsó, felső határa elég tág.

Gandosz 2018.11.20. 19:07:24

@Ms.Cunnesburry: Prezentáld azt a kutatást, amely nemek szerint megkülönböztetett bértáblákat tárt fel!!!í

2018.11.20. 19:07:52

@David Bowman:

"Attól, hogy ez fáj, még igaz."

Bűnbakkeresésből jeles.

Néhány órája fejeztem be Shirin Ebadi: Szabadnak születtem c. könyvének olvasását.

Akkor még nem hittem volna, hogy az Iráni Iszlám Állam nézeteivel találkozom este egy blogon.

Gandosz 2018.11.20. 19:08:56

@élhetetlen: Ezek aggregált adatok. Nem ugyanarra a munkára vonatkoznak.

David Bowman 2018.11.20. 19:09:19

@élhetetlen: Csak az ugyanabban a munkakörben, ugyanabban a műszakbeosztásban egymás mellett dolgozó egykorúak fizetését szabad összehasonlítani. Ez pedig nem ezt mutatja.

Gandosz 2018.11.20. 19:12:49

@Gandosz: Amúgy a téma ismerői számára közismert, hogy az önfoglalkoztató férfiak és az önfoglalkoztató nők keresetében van a legnagyobb különbség. Saját magának egy nő miért adna kevesebbet, mint egy férfi saját magának? Azért, mert az önfoglalkoztató nő termelékenysége kisebb, mint az önfoglalkoztató férfié. Egyébként alkalmazottként ugyanabban a munkakörben ugyanannyit keres egy nő és egy férfi.
Minden más genderpropaganda és agresszív feminizmus.

2018.11.20. 19:12:54

@Gandosz:

Minek? Hogy újra elemezd a szüleimmel való kapcsolatom?

nincs1itt 2018.11.20. 19:13:29

@taga20: pedig én szóltam, hogy lesz még mavzaléj orbanovics! nem irigyellek érte titeket! de nektek kellene tenni valamit. mert én ugye nem ugathatok bele, csak itt a blogon. na szóval, remekül vagyok! egyre jobban mulatok a tájcslándi hajcihőn... is! de lassan nyögdíj! ez azért már valami! ja! képzeld el, olyan koncerten voltunk a falunk kis templomában, hogy csak na!!! mutatom: www.youtube.com/watch?v=GIz_hCVSaJA

David Bowman 2018.11.20. 19:16:10

@Ms.Cunnesburry: Ez ugye, definíci ó szerint is csak bűn-nősténykecske lehetne. A férfiaknak ugyan kevés beleszólása van a dologba. Eszmeraldáék meg teszik, amire a természet kitenyésztette őket.
Na most valahol az Iszlám Állam és a ki nem halás között kéne egy köztes megoldást találnunk. Nem?
Ha a te elveidet követjük, itt nemsokára csak mohamedán cigányok és IQ hiányos elcigányult magyarok fognak lakni. És elsőnek a libbantak halnak ki. Ez se zavar?

Sir Bates dö Hól 2018.11.20. 19:26:30

@David Bowman: mire keressek rá? küldtél egy linket, elolvastam, beírtam Judy munro-leighton, november 7-i dátummal adta a legfrissebb cikket www.hannapub.com/ouachitacitizen/opinion/editorials/the-wall-street-journal-a-kavanaugh-accuser-recants/article_55589f3a-e2c4-11e8-bd43-db02e5c91331.html , de ez a GDPR miatt nem tudom megnyitni, sz'al pontosan mire is kellene rákeresnem? 888.hu, pestisracok.hu, magyaridok.hu, origo.hu nem játszik nálam (mindegyik fals, froban lakom, folyamatosan kamuznak erről az országról, többször megnéztem az eredeti cikket, sz'al hagyjuk... mielőtt megkérded: igen, más oldalak esetén is szokásom)

2018.11.20. 19:29:32

@David Bowman:

Ne keverd bele sem a mohamedánokat, sem a cigányokat. Felesleges.
A foglalkoztatáspolitika reformjára lenne szükség. Arra, hogy a nők, adott esetben diplomások, tudjanak dolgozni egy vagy több gyermek mellett, amennyiben igényük van rá.
www.balansz.info/az-atipikus-foglalkoztatasrol

Különben is miért lenne kevés beleszólása egy férfinak a gyermekvállalásba? Nem hallottál még családtervezésről?

David Bowman 2018.11.20. 19:30:10

@Sir Bates dö Hól: A nő nyilvánosan elismerte. Mit akarsz még vizsgálni?
A függöny mögé nem látunk be, de nyilván megkínálták egy szenátus megsértésével, vagy hamis tanuzással, ha nem vallja be.

Sir Bates dö Hól 2018.11.20. 19:38:20

@David Bowman: de nem ő volt a meghallgatáson, hanem ford, így amit az eredeti kommentben írtak az nem állja meg a helyét, munro-leighton nyilatkozatát nem látom sehol, túlbuzgó emberek meg minden oldalon vannak... ennyi erővel én is írhatom, hogy a ner-sajtó hazudott, mert deutsch valótlan nyilatkozatát nem javították helsinki után... majd amikor ford nyilatkozza azt, hogy valótlant állított, majd akkor gondolom, hogy kavanaugh nem egy barom...

David Bowman 2018.11.20. 19:56:30

@Ms.Cunnesburry: Pillanatnyilag a katasztrófa elkerülésére minden nőt el kellene tiltani a középiskolától. A többi szines vágyálom, miközben kihalunk. Először az írni tudó nők halnak ki. Maradnak a keményen muzulmánok, és a cigányok. Ez alól nem tudsz kibújni sehogy.

Gandosz 2018.11.20. 19:56:34

@élhetetlen: érdekes módon, amely ágazatban a nők átlagosan többet keresnek a férfiaknál, ott helyes magyarázatot ad a cikk:
"az NFSZ adatai szerint a szállítás, raktározás ágazatban a nők keresnek többet, 286 ezret, míg a férfiak 267 ezret. Ugyanez a helyzet a szociális ágazatban, a nők bére 142 ezer, a férfiaké 15 ezer forinttal kevesebb, ami az eltérő jellegű munkakörökből fakadhat."

2018.11.20. 19:57:43

@David Bowman:

Ha már valóban komolyan beszélünk a témáról, akkor említsünk meg egy fontos dolgot.
A népességszám változását az élveszülések száma, a halálozások száma és a nemzetközi vándorlások egyenlege alakítja.

2018.11.20. 20:02:35

@David Bowman:

"Pillanatnyilag a katasztrófa elkerülésére minden nőt el kellene tiltani a középiskolától. "

Hajrá! Terjeszd ötletedet a közvetlen környezetedben! De ne csodálkozz, ha az ismerettségi körödbe tartozó lányos apukák vasvillával fognak megkergetni. Az anyukák pedig nyújtófával.

Sir Bates dö Hól 2018.11.20. 20:03:01

@David Bowman: amennyiben engem értesz barom alatt, az úgy megtisztelő, látva kommentjeidet...

Budapest a kutyaszar városa 2018.11.20. 20:34:36

@David Bowman: Neked becsípődött a szaporodás ? A végén még inzultációs levelekkel fogod népedet zaklatni te is.

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2018.11.20. 20:38:36

@David Bowman: Te komplett hülye vagy. Remélem te nem szaporodsz!

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2018.11.20. 20:40:04

@David Bowman: " Sajnos a hugom nem tudja megmenteni a fehér embert a kihalástól a maga öt gyerekével." - már ráuntál?

2018.11.20. 20:42:30

@Κara kán:

Ezt most miért kellett????

antiinternáci 2018.11.20. 20:47:58

@Ms.Cunnesburry:

éppen villámgyorsan kihalunk, és addig is butulunk"

és ezért a diplomás nők lennének a felelősek?

Jelen tendencia szerint igaz: a fehérember ki fog pusztulni, mert a termékenységi rátája messze elmarad még az egyszerű reprodukcióhoz szükségestől is. (Lefordítom: kevés gyermek születik.)
Ezen mit lehet nem megérteni? Kétszáz év múlva a maradék, kevés számú fehéreket valami mutánsnak tekintik majd, skanzenben fogják utódainkat mutogatni.
Én sem tudok a helyzetre megoldást, de a tényt letagadni ostobaság. David Bowman szokatlan stílusban közli a diagnózist, de sajnos neki van igaza szinte minden lényeges dologban.
Azok a népességek fognak fennmaradni, ahol nincs tv, fogamzásgátlás, szélsőséges liberalizmus, sok egyetemista lány. Tudom, hogy ez rosszul hangzik, de így van.

A fehérek kipusztulnak, de a maradék fajok is, ahogy elfoglalják a pozíciókat, egyre civilizálódni fognak. Lesz tv, meg minden egyéb, amit fentebb írtam. És egyetemre mennek majd a lányok, mert az a normális, és nem fognak annyi gyereket szülni. És amikor ott fognak tartani, mint mi akkor az azt jelenti, hogy kipusztul az emberiség. Persze nekik még lesz módjuk ezen változtatni. Nekünk már nincs.

2018.11.20. 21:06:44

@antiinternáci:

A kurva életbe! Képesek vagytok az összes töketlenségeteket a nők nyakába varrni. Az egyetemista lányokat okolva a fehér faj kipusztulásán sírni.
Hozzátok vissza a XIX. századot!

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.11.20. 21:59:57

@nincs1itt: Makaróni? :-) Konyhatechnikailag píszí. :-)

Exploiter 2018.11.20. 22:11:53

@Ms.Cunnesburry:

Hát, azt tagadni, hogy a női emancipáció drasztikusan hatott a népszaporulatra, marhaság.
Más kérdés, hogy érdemes-e aggódni a kihaláson, amikor 8 milliárd fő körül járunk épp.
Afrikát meg Ázsiát kéne durván szájbaemancipálni és még a végén nem maradna problémánk.

David Bowman 2018.11.20. 22:40:15

@Ms.Cunnesburry: 1975ig nem volt probléma. Kb az akkori állapotot kellene visszahozni. Túltoltuk Béláim!
Meg ezt a qúúrwa gengszterváltást visszacsinálni. Mi szocializmust akartunk komunisták nélkül, és kapitalizmust kaptunk komunistákkal.

David Bowman 2018.11.20. 22:42:01

@Sir Bates dö Hól: Monnyuk a Kavanaughot.
A kommentjeimbe kéretik ész érvekkel beleszóni.

David Bowman 2018.11.20. 22:43:42

@Ms.Cunnesburry: Ebből az utóbbi kettő nem fontos a kihalásunkat tekintve.

2018.11.20. 22:48:09

@Exploiter:

Többek között az is.
És még oly sok más. Mint pl annak a 600 000 magyar állampolgárnak a kivándorlása, akik 2010 óta hagyták el az országot. Családosok, vagy olyan fiatalok, akik gyermekvállalást terveznek a jövőben. Ők már nem térnek vissza.
Érdemes megnézni az alábbi linket.
www.portfolio.hu/gazdasag/megmutatjuk-miert-tragedia-a-kivandorlas-magyarorszagnak.261319.html

David Bowman 2018.11.20. 22:48:27

@Ms.Cunnesburry: Egyéni akciókkal a dolgon változtatni nem lehet. Még országosakkal sem. Ld Oláhországot. Ott erőltették a nőket, aztán amikor kinyíltak a határok, az ország lakosságának 1/3a elmenekült. Csak ha egyben az egész keresztény kultúrkört győznénk meg. Valahogy az Egyesült Államokban a fehérek is szaporodnak.

David Bowman 2018.11.20. 22:50:45

@David Bowman: Ja, te nevezted Mr Kavanaughot baromnak, holott legfeljebb a bérringyó tanuvallomásából ismerheted. Az egyik már bevallotta, hogy hazudott, a másik meg majd leüli amit kiérdemelt.

Sir Bates dö Hól 2018.11.20. 22:52:15

@David Bowman: amennyiben észérveket használsz, minden bizonnyal úgy lesz... ha nem észérvekkel operálsz, akkor meg ki mint vet, úgy arat... tudod, a világ kerek...

David Bowman 2018.11.20. 22:53:33

@Budapest a kutyaszar városa: Ez a rögvalóság. Lényegében ez az egyetlen fontos dolog az életben.

David Bowman 2018.11.20. 22:55:26

@Sir Bates dö Hól: Melyik észérvet hiányolod? Hogy nem tudsz a guglin rákeresni egy jól körülírt problémára? Amit az Index is a főoldalon hozott?

Sir Bates dö Hól 2018.11.20. 22:55:34

@David Bowman: elolvastam néhány döntését, nekem barom, ahogy a nőkhöz viszonyulsz: anyád is ringyó, gondolom a nejed, lányod is...

Sir Bates dö Hól 2018.11.20. 22:56:22

@David Bowman: ne csúsztass, nem így kezdődött...

2018.11.20. 22:59:20

@David Bowman:

Nagyon egyszerű. Húzz bele! Pörgesd fel a demográfiai mutatókat! Csinálj minél több nőnek minél több gyereket! Aztán vállald a felelősséget, tartsd el őket, iskoláztasd / a lányokat add férjhez 18 éves korukban/!
Ne csak siránkozz, vedd ki a részed a munkából!

David Bowman 2018.11.20. 22:59:56

@Ms.Cunnesburry: Dehát a férfiak nem tudnak gyereket szülni. A nők közül is csak a 15 és 45 év közöttiek. Én látom a megoldást is, de egész nap nem jutottunk odáig, mert még este 11kor is a probléma létét tagadod.

David Bowman 2018.11.20. 23:02:59

@Ms.Cunnesburry: Tutyimutyi alak vagyok. Nem hagytam ott a feleségemet, amikor nem akart több gyereket. Akár tizet is el tudtunk volna tartani. Nem vagyok muzulmán. Nem vertem, és nem erőszakoltam meg.

2018.11.20. 23:03:41

@David Bowman:

"Csak ha egyben az egész keresztény kultúrkört győznénk meg. "

Csak magadról beszélj, neked fáj.

Talán ha pornót vetítenének a templomban minden vasárnap. Aztán jöhet az orgia, kötelező részvétellel.

David Bowman 2018.11.20. 23:06:05

@Sir Bates dö Hól: nem hiszem, hogy egy másik emberrel kapcsolatban így hazudnának nyilvánosan. Legalábbis önként nem.
Na de veled mára végeztem. Ha van érdemi mondanivalód, folytathatjuk.

2018.11.20. 23:06:37

@David Bowman:

Én nem a probléma, hanem a te hülyeségeidet tagadom. Párkapcsolati gondjaid ne ide vetítsd ki eszement elméletek taglalásával.

David Bowman 2018.11.20. 23:06:56

@Budapest a kutyaszar városa: Látod, és a kutyaszar problémát is megoldottam: elköltöztem.

David Bowman 2018.11.20. 23:07:34

@Ms.Cunnesburry: Melyik is az eszement elmélet?

2018.11.20. 23:16:21

@David Bowman:

pl. hogy én ezzel tovább foglalkozzam. Bár jó volt kutakodni kicsit a témában.

2018.11.20. 23:19:45

@Sir Bates dö Hól:

Ezek szerint téged nem frusztrálnak a diplomás nők.

Sir Bates dö Hól 2018.11.20. 23:28:29

@Ms.Cunnesburry: nem, szerintem minden nő egy csoda (bár, ami azt illeti, minden ember az, aki gondolkodik)

2018.11.20. 23:34:18

@Sir Bates dö Hól:

szép zárszó egy húzós nap végén.

Tarlós elvtárs kutyaszaros városa (törölt) 2018.11.20. 23:44:03

Olvasva Európát, mindig kiderül milyen jelentéktelen ez a cigányhitler: akár bűnözőket is képes befogadni, ha már a gazdag migrik nem vesznek kötvényt tőle, csak hogy felhívhassa magára a figyelmet. Legközelebb befosik a közös fotózásokon, hogy mindenki rá nézzen.

mgdé 2018.11.21. 00:06:50

@David Bowman:
"És elsőnek a libbantak halnak ki."

Tévedsz!
Európában elsőként a konzervatív vallásosok egy - talán - fontos részhalmaza hal ki:
A - tetszőleges keresztény - szerzetesek és a katolikus papok.

S az újabb barbárság korát nem vészelik majd már át az ír kolostorok ...

Az imámnak, de még az orthodox papnak, a protestáns lelkésznek, s a rabbinak, de még Németh Sándornak is általában lesz gyereke ... Bizony ...

mgdé 2018.11.21. 00:38:47

@Ms.Cunnesburry:

Utoljára 313 előtt voltam bacchanálián, mit mondjak, qva jó volt ...
Még régebben egyszer átrándultam egy etruszk éjjeli buliba is, az sem volt semmi, de aztán bezárt az itáliai bulinegyed, mert jöttek az igazából meglehetősen materialista rómaiak, s ők már lelki átélés nélkül orgiáztak. Mondjuk, azt folyamatosan. Suttyó katonanép voltak, na ...

Állítólag a britanniai keltáknál is voltak jó kis koedukált vallási hacacárék, de feléjük már túl hideg van folyton-pucérkodni.

393-ban, az Olümpiai játékok betiltásakor sírtam, már nem borultak diadalmas babérkoszorúmat látva lábaim elé az őket választásomra büszke hetérák.

antiinternáci 2018.11.21. 08:46:56

@Ms.Cunnesburry:

Nem okolom a nőket. A helyzezet okolom. Szülni csak a nők tudnak.

paraszthajszal 2018.11.21. 12:39:03

@Ms.Cunnesburry: Szerencsére a diplomás nők között is vannak, akik nemcsak felismerik a probléma jelentőségét, hanem tesznek is a megoldásért.

„Novák Katalin [magas beosztása mellett egyben háromgyermekes édesanya!]: a népesedési gondokkal folytatott küzdelem az értékek küzdelme – mondta a család- és ifjúságügyért felelős államtitkár...” pestisracok.hu/novak-katalin-a-nepesedesi-gondokkal-folytatott-kuzdelem-az-ertekek-kuzdelme/

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.21. 13:15:47

@paraszthajszal: "mti"

Féknyúz.

"origo"

Féknyúz.

Nem, csoda, hogy a fideSSfasszopók annyira el vannak tévedve, ha csak féknyúzt hajlandók olvasni. Szerintetek nem volt holdraszállás se, meg Soros György patrióta rosszat akar a magyaroknak, meg repülőről mérgeznek titeket. Idióták vagytok.

paraszthajszal 2018.11.21. 13:46:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: El vagy tévedve lyppsykém.

Az MTI rövidítés a Magyar Távirati Iroda Nonprofit Zártkörűen működő Részvénytársaságit takarja, amely, mint azt a neve is sugallja, egy közszolgálati hírügynökség. A célja nem az álhírek terjesztése, hanem a médiaszolgáltatók és a köz ellátása fontos (valódi) hírekkel, információkkal.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.21. 14:28:45

@paraszthajszal: "Az MTI rövidítés a Magyar Távirati Iroda"

Ügyibügyi vagy, hogy ezt kigugliztad. Más normális ember ezt magától tudja.

"mint azt a neve is sugallja, egy közszolgálati hírügynökség"

A Magyar Televízió is közszolgálati, mégis a fideSS féknyúzt tolja, mint az MTI. Attól, hogy fideSSfasszopó vagy, még gondolkodhatnál, trollgeci. A gazdád egyedüli célja az álhírek terjesztése, és mint ahogy látom, te rendesen beszopod.

2018.11.21. 17:20:59

@Én de genere Mi:

Ki ás ki, város, ha a tűz eléget?
Ha palotáid romsora kigyúl,
ha uccáid bedőlnek és széttépett
könyvtáraidra sűrű pernye hull?
Ki kutatja fel a sok eltünt termet
s kinek lesz egyszer szabad látnia
két zsenge, tejet még nem adó melled,
ó holt szerelmem, Demokrácia?

mgdé 2018.11.21. 23:04:53

@Ms.Cunnesburry:
"Állatbőrbe csavarva megyek völgynek,
ahol már vár és befogad a klán."

mgdé 2018.11.21. 23:09:47

@paraszthajszal:
No de akkor kik retusálták ki Trockijt és Kamenyevet???
Könyves Kálmán hőstetteit?

paraszthajszal 2018.11.21. 23:48:25

@Én de genere Mi: És Jezsovot Sztálin mellől?* A cenzorok.

* www.indexoncensorship.org/wp-content/uploads/2017/07/The-Commissar-Vanishes-July-2017.jpg

Azt amúgy nyilván nem állítottam, hogy az MTI születésétől fogva minden korban politikai befolyástól mentesen, objektivitásra törekedve működött. Nyilván Rákosiék alatt ők sem.
süti beállítások módosítása