B1 blogcsalád



Semjén megidézte a kommunizmus szellemét: betiltaná az ellenzéki tüntetéseket állami ünnepségeken

2018. november 08. - Mr Flynn Rider

Sunyi módon gáncsolná el Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes az ellenzéki tüntetéseket állami ünnepeken. Bár feleslegesen.

orban_lefogja_orbant_rendorauto.jpg

Feladatot keresett magának Semjén Zsolt, nemzetpolitikáért, egyházügyekért és nemzetiségekért felelős miniszterelnök-helyettes és talált: be kell tiltani az ellenzéki tüntetéseket, nehogy a főnökét kifütyüljék a nemzeti ünnepen. 

Ne minősüljenek közterületnek az állami ünnepségek helyszínei - ezt javasolja a miniszterelnök-helyettes. Módosítójának célja, hogy az ellenzék ne tüntethessen állami ünnepeken, így például március 15-én vagy október 23-án nem lehet azokra a helyszínekre majd demonstrációt bejelenteni, ahol állami ünnepségeket szerveznek. Semjén – nagyon fifikásan - a településkép-védelmi törvényhez nyújtott be módosítót, amely a közterület-használatot szabályozza újra:

"A törvényjavaslat a nemzeti ünnepek, gyásznapok, emléknapok, illetve más (pl. vallási) ünnepek hagyományos állami, illetve önkormányzati helyszíneit az ünnepi esemény, valamint az arra való felkészülés időtartamára – a közterület-használat szempontjából – kiveszi a közterület fogalma alól."

Ez lényegében azt jelenti, hogy ebben az időben egyáltalán nem lehet majd tüntetni az állami ünnepségek helyszínén.

A helyszínek a törvény által lefoglaltak lesznek az ünnepségek idejére - áll az indokolásban. Az állami ünnepségek fővárosi helyszíneit a törvény sorolja fel, az önkormányzati helyszínek megállapítására pedig az önkormányzatoknak ad rendeletalkotási felhatalmazást.

Semjén javaslata – nyilván véletlenül – pont azokat a helyszíneket érintené, ahol az ellenzék szokott tüntetni. A Mérce pont pár hete szedte össze, hogy éppen ezek a helyszínek azok – főleg a Kossuth tér – ahol a legtöbb politikai rendezvény zajlott az utóbbi években. A Kossuth térre 2015 óta összesen 164 rendezvényt jelentettek be, vagyis minden hétre jutott egy tüntetés a Parlament előtt. És ha máshonnan nézzük: a Kossuth téren több tüntetés volt, mint a nyolc legpasszívabb megyében összesen – írja a lap.

A javaslat egyáltalán nem is titkolja, hogy a cél, hogy

"a törvénnyel kizárja azt a lehetőséget, hogy a nemzeti ünnepeken és hasonlóan fontos ünnepi alkalmakkor versengés alakuljon ki a közélet szereplői, pártok és civil szervezete között az érintett közterületek ’lefoglalása’ során."

Vagyis: ne lehessen Orbánt kifütyülni. (Egyébként az új gyülekezési törvény rengeteg lehetőséget ad a rendőrségnek, hogy betiltson egy-egy tüntetést, itt van például a 24.hu híre, miszerint "védett vezető érkezése" miatt távolítottak el 27 tüntetőt a Kossuth térről idén szeptemberben. Nyilván, nagyon nagy veszélyt jelentettek.) Valószínűsíthető, hogy ha egyáltalán a saját fejéből pattat ki, akkor Semjén egyszerűen túlbuzgó elvtársként szeretett volna jó pontot szerezni a főnökénél. Orbán Viktor már régóta csak fizetett tapsolók elé mer kiállni a nemzeti ünnepeken beszédet mondani és a rendőrségnek gyakorlatilag teljesen el kell szigetelnie a hívein kívül mindenki elől. 

Az ellenzéki pártok persze elfogadhatatlannak tartják a módosítást és bolsevik hatalomgyakorlásról, emberi jogsértésről beszélnek, míg a TASZ szerint

"a tervezet elfogadása esetén súlyos jogkorlátozás valósulna meg. A gyülekezési szabadság ugyanis azt is jelenti, hogy egy demonstráció szervezője eldöntheti, hogy hol szeretne tüntetni. Ennek hiányában nem beszélhetünk a gyülekezési jog maradéktalan érvényesüléséről."

A civil szervezet gyorselemzése azt írta:

"súlyos jogkorlátozást jelent, hogy a tervezetben foglaltak ellehetetlenítenék, hogy egy állami rendezvényről gyülekezési jogával élve fejezhesse ki bárki az ellenvéleményét. Alaptörvény-ellenes az is, hogy az önkormányzatok rendeleti úton vonhatják el a tüntetések helyszíneit."

Abszurd az abszurdban az, hogy

1. Gulyás Gergely, fideszes politikus jogászként 2006-ban még azért harcolt, hogy bármikor lehessen a Kossuth téren tüntetni. Az Azonnali vette észre, hogy most éppen ő az előadója a tüntetést betiltó törvényjavaslatnak. A lap idézi az Index akkori beszámolóját, ami szerint

Gulyás 12 éve még maga is a karácsonyi időszakban akart tüntetést szervezni a Kossuth térre és kifejezetten azért harcolt, hogy az embereknek legyen joga tüntetni állami ünnepségeken.

Gulyásék százfős tiltakozó demonstrációt akartak szervezni magánszemélyként a Kossuth térre azzal a céllal, hogy tiltakozzanak a gyülekezési jog akkoriban tapasztalt korlátozása ellen. A tüntetést végül nem engedélyezték nekik arra hivatkozva, hogy a teret műveleti területté nyilvánították.

2. A fideszes küldöttek kivétel nélkül megszavazták a liberális demokráciát éltető határozatot az európai néppárt (EPP) helsinki kongresszusán. 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7914360293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doktor Toekfey 2018.11.08. 15:49:24

És hogy van ez a fejlett Nyugaton?

morpho 2018.11.08. 16:01:55

@Doktor Toekfey: Nyugaton? Hogy van ez a fejlett Keleten?

Doktor Toekfey 2018.11.08. 16:15:40

@morpho:

Nos? Szervezhetnék-e tüntetést a párizsi július 14-i felvonulással szemben vagy demonstrálhatnék-e az emlékműnél, amikor az USA elnöke épp a Vietnam Veterans Memorialt koszorúzza?

Oxica 2018.11.08. 16:28:10

444.hu/2018/11/08/olaf-az-elios-nyomozas-megszuntetese-nem-ervenyteleniti-a-bizonyitekokat

A korrupciós ügy elsikálása, csak a lápi hülyemagyaroknak szól.

Amúgy meg, a lóvét vissza kell fizetni Brüsszelnek, csak nem a felcsúti lótolvaj cigányok fizetik vissza, hanem a lápi hülyemagyarok és a náci kretének.

Na lehet tapsolni és fizetni.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok.

morpho 2018.11.08. 16:37:30

@Doktor Toekfey: Franciaország, meg az USA az kelet? Fordítva tartod a térképet!

Doktor Toekfey 2018.11.08. 17:00:32

@morpho:

Nem kell a hülyét adnod, épp elég selejtes vagy anélkül is!

morpho 2018.11.08. 17:11:34

@Doktor Toekfey: Válasz helyett személyeskedés.

Nagykörúton túli magyar 2018.11.08. 17:19:53

@morpho: Ő nyugatról beszélt. Keletről csak te. Franciaország meg USA az pedig nyugat. Tehát: hogy van ott ez a tüntiskedés? Legyen akkor válasz tőled, mutasd meg! :D

paraszthajszal 2018.11.08. 17:20:41

„Ez lényegében azt jelenti, hogy ebben az időben egyáltalán nem lehet majd tüntetni az állami ünnepségek helyszínén”

Hát ne is, az hiányzik csak, hogy néhány tucat fütyülő, rendzavaró hülyegyerek tönkretegye az ünnel méltóságát, emelkedettségét – százak-ezrek (sőt a tévénézőket is ideértve akár tízezrek-százezrek) hangulatát.

Ezeken a helyszíneken tessék a nemzeti ünnepeinken kívüli napokon tüntikézni, vagy ha a nemzeti ünnepen tüntikéznének, akkor ott, ahol ez minél kevesebbeket zavar. (Mondjuk 10-20 ember akár El Qró Ferkó villájának hátsó kertjében is elfér, az pl. ideális helyszín, mert oda rendes magyar ember úgyse megy, ott tüntikézhetnek nyugodtan.)

morpho 2018.11.08. 17:28:01

@Szél Bernadett börtönben van már?: A visszakérdezés a válasz egy formája. A Nyugat meg kurva tág fogalom. Sok ország van, sok féle rendszer. Akit érdekel nézzen utána!
@paraszthajszal: Demszkyt persze lehet dobálni és szétüvölteni március 15.-én és Kosáry Domonkosra is rá lehet küldeni a goj motorosokat október 23.-án, mert az kifejezetten növeli az ünnep méltóságát!

Doktor Toekfey 2018.11.08. 17:38:10

@morpho:

"A visszakérdezés a válasz egy formája."

Ez bizony így van. :-) "Akkor az Úr megkérdezte Kaintól: Hol van Ábel, a testvéred? Kain ezt felelte: Nem tudom! Hát őrzője vagyok én a testvéremnek?"

paraszthajszal 2018.11.08. 17:41:38

@morpho: „Demszkyt persze lehet dobálni és szétüvölteni március 15.-én és Kosáry Domonkosra is rá lehet küldeni a goj motorosokat október 23.-án, mert az kifejezetten növeli az ünnep méltóságát!”

Szegény Kosáry Domokos már egy évtizede halott, és Demszky politikai karrierje sem fog feltámadni. De a rendzavarás, fütyülgetés, randalírozás szerintem az ünnepeinken tartott önkormányzati rendezvényeken sem kívánatos.

morpho 2018.11.08. 17:51:06

@paraszthajszal: Ennek 2006 és 2010 között is hangot adtál?

rallus 2018.11.08. 17:51:30

Nem létezik, hogy a mi hazai profi tüntikézőinken bármilyen jogszabály kifogjon! Ezért ők nem fognak életformát váltani és ilyenkor legalább igazolva látják a létezésüket.

illaim 2018.11.08. 19:26:37

@morpho: Már ne haragudj, de nem értelek! Egy kutyaszarral nem vitatkozni kell, hanem átlépni LOL

morpho 2018.11.08. 20:00:16

@illaim: Vitatkozzon vele a kardfogú tigris. Én csak helyreigazítottam.

paraszthajszal 2018.11.08. 20:17:03

@morpho: Má' mit igazítottál volna félre? A műfogsorodat?

2006-ban az ország morális, politikai és államháztartási válságban volt, akkor még sokkal inkább volt miért tüntetni. De El Qró Ferkóék ezt már akkor sem hagyták, noha papíron akkor ez még legális volt, csakhogy ballyppsyékben akkoriban igencsak túltengtek a komcsi reflexek, ezért inkább az emberek szemét lövették ki a rendőrökkel és megverették Révész Máriuszt.

Sir Bates dö Hól 2018.11.08. 22:21:59

@paraszthajszal: "Hát ne is, az hiányzik csak, hogy néhány tucat fütyülő, rendzavaró hülyegyerek tönkretegye az ünnel méltóságát, emelkedettségét – százak-ezrek (sőt a tévénézőket is ideértve akár tízezrek-százezrek) hangulatát."
ez most könnyeket csalt a szemembe...

Sir Bates dö Hól 2018.11.08. 22:27:12

@paraszthajszal: nem értem, hogy miért nem emeltek vádat gyurcsány ellen, ha ő lövette ki a szemeket... ezt sosem értettem...

paraszthajszal 2018.11.08. 22:42:27

@Sir Bates dö Hól: Nyilván ügyeltek arra, hogy írásban ne legyen nyoma, Gergényivel (budapesti rendőrfőkapitány) vitették el a balhét.

De az sokatmondó volt, anogy az ő ügyét kezelte az akkori kormány. Közvetlenül a balhé után Gergényi le akart mondani, de akkor még marasztalták. Sőt, „Budapest rendőrfőkapitányaként a főváros közbiztonságának megszilárdítása érdekében végzett intenzív és innovatív munkájáért” novemberben ki is tüntette a ballib többségű Fővárosi Közgyűlés. Gyurcsányi viszont kénytelen volt őt kirugni a következő év májusban, amikor a helyzete már tarthatatlanná vált.

Ő meg utána mosta kezeit, és úgy tett, mintha köze nem lenne az egészhez: „Hittem és hiszek abban, hogy rendőrszakmai kérdésekbe politikus nem szól bele. Mert nem ért hozzá, mert nem az ő dolga. Hogy 2006-ban helyesen tette-e a rendőrség, hogy lezárta a Kossuth teret, ma sem tudom megítélni. Akkor se tudtam. Ezért valóban nem volt róla politikusként véleményem. Lehet, hogy hibáztak. Lehet.” Feri, úgy látszik, nem értett a focihoz. (De hogy ő küldte-e a csaló bírót a meccsre, azt már sose tudjuk meg.)

Sir Bates dö Hól 2018.11.08. 22:50:23

@paraszthajszal: "Nyilván ügyeltek arra, hogy írásban ne legyen nyoma." amennyiben ezt írod, akkor ugye azt sem vitatod mástól, hogy tiborczot bűnösnek gondolja, a "bűncselekmény hiányában" ellenére, legalább olyan joggal, mint te gyurcsányt... mert szerintem ez lenne a korrekt magatartás...

werecke 2018.11.09. 07:06:02

@Sir Bates dö Hól: Melyik vörösbíró merte volna megtenni ?

2018.11.09. 07:31:08

@Sir Bates dö Hól: "nem értem, hogy miért nem emeltek vádat gyurcsány ellen, ha ő lövette ki a szemeket... ezt sosem értettem..."

Dehogy nem érted ...

conchita wurst 2018.11.09. 09:13:17

rossz 5let, a tuntikezest beken kell hagyni

conchita wurst 2018.11.09. 09:52:57

az utcai es netes trollkodas fontos feszultseglevezeto, nem szabad ezt elvenni a zemberektol

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.09. 09:55:04

@conchita wurst: Oké, megnyugodtam, ugyanaz a szarevő vagy, mint voltál. :))

mocser48 2018.11.09. 12:23:03

A fidesz név alatt ismert maffia házi, fizetett felszopója, birka hol van?
te gerinctelen felszopó, itt a munkahelyed!

Csató 2018.11.09. 12:24:44

Nem bánom, ha betiltják, de akkor a megemlékezések ne Sorosról, migránsokról, Brüsszelről meg faszomtudja kikről szóljanak.
A házassági évfordulónkat se azzal színesítjük, hogy "Nehogy Soros".........

Homyak 2018.11.09. 12:26:12

Egy költői kérdés: Vajon amikor az állami ünnepeken Gyurcsányt fütyülték, Demszkit tojással dobálták, akkor miért nem kardoskodtak, hogy ne lehessen tüntetni?

axolotl77 2018.11.09. 12:31:44

@Doktor Toekfey: "Gulyás 12 éve még maga is a karácsonyi időszakban akart tüntetést szervezni a Kossuth térre és kifejezetten azért harcolt, hogy az embereknek legyen joga tüntetni állami ünnepségeken."
Értjük a kettős mércét, ugye?

Homyak 2018.11.09. 12:31:55

@paraszthajszal:
Unalmas már ez a szemkilövetősdi szöveg.
Elárulom, hogy nyugaton (lásd franciák) még ennyit se szaroznak, ha a tüntetők neki állnak vandálkodni.
Nekem inkább attól fordul fel a gyomrom, hogy az akkori csőcseléket a fidesz forradalmárokként kezeli, pedig a székházgyújtogatás, kocsigyújtás, utcakő dobálás nem egy dicső dolog.
Fogadni mernék, ha te álltál volna szembe a feléd követ hajigálókkal, akkor úgy összefostad volna magad, hogy nem a gumi, hanem az éles lövedékért nyúlsz.

citrix 2018.11.09. 12:36:37

A pártállam édes bája. Ami nem tetszik az elvtársaknak, azt be kell tiltani. Na de nem ám a nemzeti demokráciában, a KISZ-titkár országában, mert ott lehet. Valahol a Hortobágyon, ott lesz kijelölve a hivatalos tüntetési helyszín.

conchita wurst 2018.11.09. 12:38:58

@citrix: szerintem a tuntetes emberi jog

de a holokausztot es a buziprajdot betiltanam, legalabbis a varosban

Terézágyú 2018.11.09. 12:43:19

Na ja, amikor az ellenzéki fityesz seggnya... szimpatizánsai fütyülték ki az akkori kormány(párt) szónokát egy állami ünnepségen, az oké volt.
Amikor a fityesz kordont bontott, az is oké volt.

citrix 2018.11.09. 12:44:42

@conchita wurst: A szocializmus három "T"-je: Tűrt, Tiltott, Támogatott. Valahogy minden nap a szocializmus köszön vissza a KISZ titkár országában.

Magyarország Europa jövője. 2018.11.09. 12:45:25

Nem baj ha a primitiv allatoknak megtiltjak a himnusz es mas nemzeti jelkepek kifugyuleset. lathattuk, hogy a NULLA szazalekot elero Juhasz Peterek is mit muveltek az unnepeken.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.09. 12:45:31

@Homyak: "Vajon amikor az állami ünnepeken Gyurcsányt fütyülték, Demszkit tojással dobálták, akkor miért nem kardoskodtak, hogy ne lehessen tüntetni?"

Mert tudják, hogy amilyen gecik, őket is kifütyülnék és megdobálnák, és demszki esernyős embereit nem tudták felbérelni. Azok minden tojást hárítottak.

2018.11.09. 13:03:57

"Orbán Viktor már régóta csak fizetett tapsolók elé mer kiállni a nemzeti ünnepeken beszédet mondani és a rendőrségnek gyakorlatilag teljesen el kell szigetelnie a hívein kívül mindenki elől."

Muszáj nekik.
A csúti takony már olyan mentális állapotban van, hogy nem lehet neki ellentmondani, illetve az általa kreált monda/mesevilág látszatát fent kell tartani!
Ha Fehérváron, a szülői ház tájékán jár, még a galambok is ki vannak tiltva, nehogy leszarják a hülyeségeket, amit összehord.

A háza melletti játékvasút már épül, az újabb megagigahiperszuper stadion terve az asztalon.

A fityiszes agyhalott buggyant gyíkarcok meg tapsolnak, mert ezért kapják a Böske papírost.

Ennyi.

Etniez 2018.11.09. 13:06:56

Látom a turbófideszesek hozzák a megszokott primkó stílusukat és a féligaz hazug sztorikat.

Melee 2018.11.09. 13:10:52

1969-ben lehetett tüntetni április 4-én, az állami ünnepen, a szovjet felszabadítás napján?
Nem.
No, akkor 2019-ben se lehessen október 23-án a szovjetek elleni forradalom napján.
Teljesen logikus.

Sir Bates dö Hól 2018.11.09. 13:12:55

@Womb Raider: nem, nem értem, 2010-ben még nem évült el a bűncselekmény, miért nem emeltek ellene vádat?...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.09. 13:24:24

@Magyarország Europa jövője.: "mit muveltek az unnepeken"

2007 március 15. Múzeumkert, 11 óra, központi állami ünnepség
A hivatalos állami ünnepség kezdetekor kétezer árpádsávos zászlókkal, karikírozott Gyurcsány-fejekkel és fakeresztekkel felszerelkezett tömeg érkezett a békés megemlékezők közé. A Himnusz eléneklése után a műsor első fele gyakorlatilag elveszett a kormány távozását követelő hangorkánban. Számtalan család próbálta halálra rémült, zokogó gyermekeit kimenekíteni a kereplők, sípok és ordibálások erdejéből. A fellépő színészek, táncosok és fiatalok viszont szemrebbenés nélkül „élvezhették” a múzeum lépcsőjéről, ahogyan a kertben lévő párszáz ünneplő mögött ezrek kiabálják torkuk szakadtából, hogy „hazaáruló” és „tömeggyilkos”. Az ünneprontók csupán a Nemzeti dalt zengték együtt a színészekkel, majd amikor egyesek felfedezni vélték a miniszterelnököt, amint hivatali autójába száll, valósággal megrohamozták a rendőrök által őrzött kordont, hogy fülsiketítő hangon is tudtára adják miniszterelnöküknek, mennyire elégedetlenek regnálásával. Többen csalódottan hívták bajtársaikat, hogy a „patkány mégis eljött”.

epa.oszk.hu/00800/00804/00473/63807.html

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.09. 13:25:51

@Terézágyú: "Amikor a fityesz kordont bontott, az is oké volt."

Speciel az nagyon is rendben volt. A sorosista TASZ meg is védte orbánt.

conchita wurst 2018.11.09. 13:28:16

@citrix: Ez a cel, a kapitalista szocializmus, minden magyar ezt akarja. Orban a megadoember.

steery 2018.11.09. 13:36:49

Szerintem teljesen rendjén való ez a fajta konfrontálódást kerülő magatartás. Elég hülyén venné ki magát, ha egy politikus beszéde közben folyamatosan kifütyülnék, szétfújolnák, ellentüntetnék és megdobálnák tojással a fickót. Akár kormánypárti, akár ellenzéki az illető. Mert a vége az lenne, hogy egy politikus sem merne kiállni a nép elé (max golyóálló üveglap mögött) és vége lenne a nyilvános "feleltetésnek". A közönség rossz magaviselete miatt. Ez ugyanis a szólásszabadság durva megsértése, ha erővel belefojtják valakibe a szót, széttrollkodva a műsorát.

Képzeljétek el, mi lenne, ha ez általánossá válna és nem csak a politikában, de a zenei koncerteken, színházi előadásokon, nemzeti ünnepeken, temetéseken, esküvőkön, stb. is lehetne így neveletlenkedni és őszintén, nyíltan véleményt nyilvánítani. Sok "vicces" videó készülne a koporsóban fekvőt gyalázó, megdobáló tömegről, a színészeket a színpadról elkergető közönségről, zokogó menyasszonyokról, depressziós zenészekről, stb.
:-D

2018.11.09. 13:40:28

Félnek a fideszesz birkák hogy a fő bégető parasztot valaki kifütyüli.. Vagy esetleg a végén valaki meghágja hátulról a törpevezért. Ez esetben lenne egy akolra való zsírdisznó…..

Helga Beauty Salon. 2018.11.09. 13:56:00

Én nem betiltanám, hanem kötelezővé tenném nekik a tüntetést és kibaszottul megbüntetném amelyik megpróbál lógni! Vagy túl melegük van, vagy a szél fúj, vagy az eső esik? Ne bassza meg az a jó demokratikus kurva anyjuk, álljanak csak ki és tüntessenek, amelyik nem elég erősen fújja a sípot, annak gumibotot, könnygázt!

nemecsekerno_007 2018.11.09. 13:56:34

Mert eddig mire mentek a tüntetésekkel?

Barbaarb 2018.11.09. 13:58:22

Azzal együtt, hogy nem lenne szabad az ilyen rendezvényekről a negatív véleményüket kulturáltan előadókat kizárni, nevetséges hogy Orbánnak fizetett tapsolókra lenne szüksége, ez csak a hülye baloldali médiumok kitalációja.

Scott Tenorman Must Die 2018.11.09. 14:06:39

ezzel a döntéssel a kormány titeket véd. nem kell többé égetni magatokat a 20 fős performanszaitokkal

2018.11.09. 14:06:44

@Sir Bates dö Hól: Miért? kaya Ibrahimék esetében történt valami? Ma nekem..holnap neked..

Helga Beauty Salon. 2018.11.09. 14:14:52

@Barbaarb: ", nevetséges hogy Orbánnak fizetett tapsolókra lenne szüksége, ez csak a hülye baloldali médiumok kitalációja."

Pláne hogy pl. 23-án még arról nem volt szó hogy fizetnek nekik, csak az volt a baj, hogy annyira sokan voltak, hogy EU-s pénzből vásárolt buszokat is be kellett vetni a szállításukra! LOL!

Etniez 2018.11.09. 14:24:39

@Barbaarb: Akkor hogyan definiálnád a vidékről felutaztatott turistákat? Reggel tapsikálás, délután városnézés. EU-s buszokkal, ingyen szállítva.
Valóságot nem érdemes eltagadni, nem fog menni.

paraszthajszal 2018.11.09. 14:34:38

@Etniez: „Akkor hogyan definiálnád a vidékről felutaztatott turistákat?”

Fizetett tapsoló az, akinek fizetnek azért mert tapsol; ha az utazási költségeket fizetik ki, az egy nemes gesztus a vidéki embereknek, akik egyébként önként és lelkesen jöttek, hogy a miniszterelnök urat meghallgathassák.

Persze ilyen gesztusokat a lyppsyk sohasem tettek, mert a szadesz lenézte, semmibe vette a vidéki embereket. Nem véletlenül váltak 2010-re egy jelentéktelen, 1%-os párttá.

Helga Beauty Salon. 2018.11.09. 14:42:59

@Etniez: Jövőre meg EU-s pénzből meghosszabbítják a csúti kisvasutat és azzal hordják majd a nagyérdeműt az Orbán beszédekre, de pszt! ezt csak 2019-ben kell terjeszteni!

Homyak 2018.11.09. 14:50:46

@paraszthajszal:
"Fizetett tapsoló az, akinek fizetnek azért mert tapsol; ha az utazási költségeket fizetik ki, az egy nemes gesztus a vidéki embereknek, akik egyébként önként és lelkesen jöttek, hogy a miniszterelnök urat meghallgathassák."

Ha neked kedves gesztus, hogy megvesznek kilóra, akkor ott valami baj van.
Akkor a Baláz shownál is nemes gesztus volt anno, hogy fizettek a kultúrára éhes statisztáknak azért, hogy tapsoló gépek lehessenek.

Sir Bates dö Hól 2018.11.09. 15:27:07

@Womb Raider: ez orbánnál nem így működik, én pontosan láttam, hogy mit tehetett volna '98 előtt az mszp-szdsz (de inkább az mszp) a fidesz embereivel (deutsch, kövér, orbán), szimplán a legprimitívebb gazdasági bűncselekmények miatt, láttam, hogy mit tehetett volna '02 után, de azt is láttam, hogy a fidesz mit próbált tenni az mszp-szdsz embereivel, ők valóban vérengzést akartak. ez nem pletyka, olyannal nem foglalkozom.

sz'al nem értem, hogy miért nem emeltek vádat ellene? tiborcz esetében igen, kuna esetét is értem, még simonkáét is.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.09. 16:13:58

@Doktor Toekfey: Csak nálunk lett divat a külön ünneplés.
Nem tudom ebben mennyi szerepe van a gazdádnak?

morpho 2018.11.09. 16:54:24

@Sir Bates dö Hól: Gyanítom nem állt volna meg a vád és nem akarták, hogy a Fletónak papírja is legyen róla, hogy semmi köze az egészhez.
Egyébként egy szem is sok, de egy ilyen szerencsétlen eset volt. Szeretik a narancskullancsok a szemkilövető emlegetését, mintha ez rendszeres lett volna.

kutyás majmok népe (törölt) 2018.11.09. 18:09:22

Semjén elvtárs megtilthatná a magyar állampolgároknak idegen államok szarvasainak kilövését, különösen ha a potenciális tettes esetleg fideszes pap. Ugyanakkor kezdeményezhetné a fideszbűnözés betiltását.

Etniez 2018.11.09. 18:30:22

@paraszthajszal: mióta kell állami pénzből finanszírozni a turistautak?

Sir Bates dö Hól 2018.11.09. 18:57:34

@morpho: nekem is ez a véleményem (bár szerintem szarrá kellett volna gumibotozni a székháznál őket, minden normális országban ezt tették volna, nem lett volna szemkilövés), de akkor meg vagy ne mondják ezt, vagy ne lobogtassák, hogy tiborcznak papírja van, mert így lenne könnyebb... ennél már csak azt bírom jobban, mikor valamelyik ner-cseléd odabassza foghegyről: tegyél feljelentést!... ezek miatt fogják ezeket agyonverni egyszer, szerintem valami bekattant hacker már leszedte a helyüket... ez esetben egy csepp könnyet sem ejtenék értük, vannak más véleménnyel rendelkezők, meg vannak a ner-cselédek...

paraszthajszal 2018.11.09. 19:15:22

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: „Na majd ezt is a gazdád mondja meg”
Gazdád max. neked van cicus. Amúgy a Fidesz-KDNP-nek van kétharmados parlamenti többsége, így ők fogják megmondani.

@morpho: „semmi köze az egészhez.”

Hogy ő adta-e ki az utasítást, azt kutyanehéz lett volna bizonyítani már 2010-ben is. (Gondolom, ha volt is ilyen utasítás, akkor ez még a választások előtt ment az iratmegsemmisítőbe, de inkább már 2007-ben, amikor megszabadultak Gergényitől.) Azzal viszont, hogy még 2006 novemberben kitüntették ugyanőt, az akkor hatalmon lévők nyilvánosan deklarálták, hogy tetszett nekik az októberi események ilyentén való kezelése, ezt tekinthetjük egyfajta beismerésnek is (bár ezt a Fővárosi Közgyűlés vállalta fel, nem Ferkó).

„Egyébként egy szem is sok, de egy ilyen szerencsétlen eset volt.”

Hazudta Tóta W. Árpád, hogy egyem a kis szivét: „A korabeli kórházi jelentésekből tudjuk, hogy tizennégy civil szenvedett szemsérülést 2006. október 23-án, közülük négyen a gumilövedékek miatt maradandóan. Három részlegesen megvakított ember (Nagy László, Csorba Attila és Kenéz Károly) neve több médiumban megjelent, köztük az Indexen is, ahol Tóta W. korábban dolgozott. Ha olvasta volna saját lapját vagy akár a Magyar Nemzetet, tudhatná, hogy például Csorba Attilának a jobbik szemét lőtték ki, így gyakorlatilag megvakult, munkát többé nem kapott, és annyira tönkrement az élete, hogy pár éve öngyilkos lett.” mno.hu/velemeny/szemkiloves-tagadok-1360669

@Homyak: „Ha neked kedves gesztus, hogy megvesznek kilóra, akkor ott valami baj van.”

Nem pénzt adtak nekik, hanem élményeket – felhozták őket ingyen. A nap végén ettől még egy fillérrel sem lettek gazdagabbak.

@Etniez: A turistautakat általában nem kell. A hatalmon lévők részéről egy kis nagylelkűség, egy nemes gesztus a vidéki emberekkel szemben viszont bőven bele kell, hogy férjen.

mariska16 2018.11.09. 19:27:21

Ja, és Göncz Árpádot is símán ki lehetett fütyülni

rallus 2018.11.09. 19:44:04

@paraszthajszal: Tévedsz, mert Gyurcsány annyira becsületes, hogy képtelen hazudni! Meg kell tőle kérdezni, hogy utasította e Gergényit és ha igen, ő elismeri. Mi az hogy! Nagyon is!
A kérlelhetetlen igazmondása ellenére azért nem került börtönbe, mert hiába bérmálkozott rendszeresen, az Úr amnéziával sújtotta, ezért Cusi, Tátrai és a többiek ülik le helyette...

Budapest a kutyaszar városa 2018.11.09. 20:47:32

@citrix: Lassan már csak a tiltott kategória marad a csúti Gonosz Varangy által rémuralt banánköztársaságban !

ember100 2018.11.09. 21:32:43

@Melee:
Helló !

Értsem ezt úgy hogy a két rendszer ugyan az ?????

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.11.09. 22:51:07

A Nemzetközi Zsidó Maffia (NEZSIMA) itteni lerakatának is lassan bele kellene nyugodnia, hogy 2010-ben örökre elzavarta őket a nép a kormány közeléből! A magyar népnek joga van ahhoz, hogy méltósággal, tisztelettel ünnepelhessen. Ezt semmiféle rosszindulatú, zsigeri magyar-gyűlölő elmebeteg csoport nem akadályozhatja meg! - Senki nem akadályozza ezt a deviáns csoportot, hogy jó messze a tisztességes emberektől, valami KGB-s, ÁVÓS vagy munkásőr laktanya közelében ne ünnepelhesse hazaáruló "hőseit", a károlyikat, kunbélákat, rákosikat, gerőket, kádárokat, alfletókat, stb....

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.11.09. 22:55:28

"Legyen béke már!" - Az elmebeteg szélhámosok ne zavarhassák meg a népet a nemzeti ünnepeinken! - Magyarországon már 28 éve szabad választásokon választjuk meg az ország vezetőit. Ez a demokrácia. Akinek ez nem tetszik, az nem demokrata.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.11.09. 22:59:38

1% körüli "támogatottságú" pártocskák akarják az országot megint káoszba sodorni, mint elődeik, akik ezt minden alkalommal megtették.

Jakab.gipsz 2018.11.09. 23:00:30

Ez így bruttó hazugság: " A fideszes küldöttek kivétel nélkül megszavazták a liberális demokráciát éltető határozatot az európai néppárt (EPP) helsinki kongresszusán. "

A liberális demokrácia, ostoba emberek, ostoba társadalom filozófiája.

Orbán és a Fidesz a keresztény demokráciára szavazott!

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.11.09. 23:10:12

@mariska16: Speciel Göncz apó a kommunista hazaárulók mellé állt, több dolog van ellene, pld. hogy ő jelentett Bibóról és a börtöntársai Patkánynak hívták, mert már a börtönben lepaktált a rendszerrel...Amikor Antall megkereste, hogy politikában társa legyen, akkor Göncz azt mondta, hogy - Van itt valami...amiért nem lehet...A posztkommunista rablókapitalizmus liberál-fasiszta szekértolója volt. Ő is koccintott a románokkal, hogy méltóképpen ünnepelhessék Erdélyünk elrablását. Vass Alberttól megtagadta a magyar állampolgárságot! Ha élne, fölpofoznám!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.10. 00:18:48

@Doktor Toekfey: "Szervezhetnék-e tüntetést a párizsi július 14-i felvonulással szemben "

igen.

paris-luttes.info/14-juillet-fermez-les-centres-de-10573?lang=fr

tudjuk, azért vagy Fideszes, mert ostoba vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.10. 00:19:21

@Doktor Toekfey: "Szervezhetnék-e tüntetést a párizsi július 14-i felvonulással szemben "

igen.

paris-luttes.info/14-juillet-fermez-les-centres-de-10573?lang=fr

tudjuk, azért vagy Fideszes, mert ostoba vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.10. 00:20:30

@paraszthajszal: "az hiányzik csak, hogy néhány tucat fütyülő, rendzavaró hülyegyerek tönkretegye az ünnel méltóságát, emelkedettségét – százak-ezrek (sőt a tévénézőket is ideértve akár tízezrek-százezrek) hangulatát."

jajj, ti szegények! mit hisztizel, te idióta?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.10. 00:21:57

bezzeg 2006-ban a Fideszes csőcselék szétverhette az egész belvárost a nemzeti ünnepen?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.10. 00:22:38

@paraszthajszal: bezzeg 2006-ban a Fideszes csőcselék szétverhette az egész belvárost a nemzeti ünnepen?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.10. 00:24:37

@paraszthajszal: "Nyilván ügyeltek arra, hogy írásban ne legyen nyoma, "

magyarul elismered, hogy a vádad kamu. ennyit tudsz, büdös, idióta Fideszes görény! ti vagytok a magyar társadalom selejtje.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.10. 00:26:05

@Sir Bates dö Hól: Tiborcz bűnösségének van írásos nyoma, vannak bizonyítékok. Ő tényleg bűnös. Gyurcsány bűnössége meg csak rágalom, azért nem került bíróság elé, mert semmiféle bizonyíték nincs rá, mert rágalom. el is ismerte ezt ez a Fideszes görény.

taga20 2018.11.10. 00:26:44

@math0: bakker, te nem fáracc!:)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.10. 00:27:57

@Homyak: ha az ő autóját gyújtották volna fel, akkor akasztott volna ez a geci Fideszes idióta

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.10. 00:29:00

@conchita wurst: én téged tiltanálak be. hátha fertőző az elmebetegséged.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.10. 00:30:02

@Magyarország Europa jövője.: bezzeg 2006-ban a Fideszes csőcselék szétverhette az egész belvárost a nemzeti ünnepen?!

dr. mesterséges színezék 2018.11.10. 01:11:48

2018 - 2006 = 12... látszólag nem sok, pedig de kibaszottul...

Rоdney2 2018.11.10. 04:05:05

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: De látom a nyilaskeresztesek ünnepelhetnek.

n3spr3ss0 2018.11.10. 08:15:20

@paraszthajszal: Mindenki vegye tudomásul tüntetni, rombolni, gyújtogatni, csak a nemzeti geciknek szabad.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.11.10. 08:30:25

@math0: 2006-ban a csalással megnyert választás után a maszopnyik rabló-maffia-kormány szándékosan kiszivárogtatott öszödi beszéde, az eredetileg tervezett cél, vagyis a közvélemény előre puhítása helyett óriási felháborodást keltett. A bandita-kormány rögtön elvesztette az önkormányzati választásokat szinte az egész országban. - A csúfos bukással fenyegető válsághelyzetben az oroszbérenc ávósból liberális rablókapitalistává ügyesen átvedlő maffia az 56-os KGB-s receptet vette elő. Ügynökeikkel, rosszabbikokkal, torockaikkal, stb. zavargások kirobbantását szervezte meg, melynek során majd a kormány, mint a demokrácia védelmezője leszámolhat a polgári ellenzékkel. - A budapesti nép véresre veretése, ellene lovasroham vezetése, sokak szemének kilövetése, a belváros könnygázba fullasztása jó ötletnek tűnt, de ez sem váltotta be a hozzáfűzött maszopnyik reményeket. A nép mindörökre meggyűlölte őket.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.11.10. 08:32:11

@Ildomár: Aki leleplezi a maffiát, az mindjárt náci, meg nyilas, ugye? - Érvei nincsenek, csak piszkoskodni tud.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.11.10. 08:33:27

@Ildomár: Hiába erőlködnek, nemsokára végleg elnyeli Önöket a történelem szemétdombja...

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.11.10. 08:36:36

A Rosszabbikot KGB-s indítványra az itteni ávós maffia alapította, hogy legyen egy zsidó MIÉP, mellyel el lehet halászni a magyarok szavazatait és ügynökeinek provokációit rá lehet kenni a polgári oldalra.

rallus 2018.11.10. 08:40:53

@n3spr3ss0: Ráadásul teljesen indokolatlanul, hiszen akkor nagy és biztos volt a jólét, boldogan ugrált a Pannon puma és bár sajnos Gergényi képtelen volt néhány tucat provokátortól megvédeni a TV székházat, néhány nap múlva már képes volt prezentációt tartani a "Demokratikus rendőrség alkalmazása az igazi demokráciában" témakörben...

paraszthajszal 2018.11.10. 10:07:56

@math0: „»Nyilván ügyeltek arra, hogy írásban ne legyen nyoma,«

magyarul elismered, hogy a vádad kamu. ennyit tudsz, büdös, idióta Fideszes görény! ti vagytok a magyar társadalom selejtje.”

Én annyit írtam (korábban), hogy ballyppsyék/El Qró Ferkóék lövették ki az emberek szemét, nem pedig azt, hogy személyesen Gyurcsányi volt – az egyik probléma a vádemeléssel pont az lenne, hogy nem tudni, melyik politikus ellen kellene vádat emelni.

Nota bene, a politikai felelősség persze mindenképpen Fletóé, hiszen ő volt akkor a kormányfő! És a politikai felelősséget a ballyppsyk (leginkább Demszky) fel is vállalták akkor, amikor Gergényit 2006 novemberében kitüntették! mno.hu/migr/demszky-kituntette-gergenyit--kifutyultek-a-fokapitanyt-478364

Másrészről, attól még, hogy az utasítást mondjuk szóban (telefonon) adták ki vagy sajtpapírt csúsztattak az illetékes rendőr elvtárs elé, az még nem teszi az eseményeket meg nem történté, csak a bizonyítás lesz sokkalta nehezebb.

De ha a büntetőjogi felelősséget nem is lehet már megállapítani, a megítélésükre ez mindörökké hatással lesz, és ezt látni is lehetett a lyppsyk és Ferkóék választási eredményein.

Jakab.gipsz 2018.11.10. 10:37:44

@math0: "Jó lesz, ha vigyáztok ! Túlságosan elvagyatok szemtelenedve, túlságosan magabiztosak vagytok !"

Ezeket az intelmeket, egykor egy vacak hazug ember mondotta.

Noha a szó igaz!

Egy hazug ember szájából, az igazság is, hazugságnak számít. Az igazság csak igaz emberek szájából, válik igazsággá.

Tehát jó lesz, ha visszafogjátok magatokat, mert túlságosan magabiztosak vagytok, (...) !

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.10. 10:38:14

Mondjuk az tényleg idióta dolog volt.
A TV székházat hagyják,aztán pár hét múlva visszavágnak.
Ehhez csak gratulálni lehet!
Ez még focimeccsen is idióta dolog,nem ilyenkor!

Doktor Toekfey 2018.11.10. 11:17:24

@math0:

Miért hazudsz ilyen átlátszóan? Benned nincs szégyenérzet? Vagy ennyire hülye vagy?

Megnéztem Párizs térképén: az általad linkelt demonstráció az állami megemlékezésektől, a Champs-Élysées-től legalább öt kilométerre, a Métro Porte de Vincennes-hez van meghirdetve, onnét vonulnak át a közeli Belügyminisztériumhoz.

Doktor Toekfey 2018.11.10. 11:27:25

@axolotl77:

Ez nem kettős mérce, épp az ellenkezője, egyenesség és politikai bátorság. A jelenlegi kormány be meri vállalni, hogy törvényt módosít és ezzel önmagára nézve is kötelezővé teszi az állami és nemzeti ünnepek megzavarásának tilalmát --- ez a törvény, ha a jelenlegi kormányzópártok ellenzékbe kerülnek, rájuk nézve is kötelező érvényű lesz.

Nagy Anita Sv 2018.11.10. 11:38:52

@Doktor Toekfey: folyamatosan valtoznak a szabalyok es a torvenyek.. ameddig jo nekik es kedves barataiknak. Kiszamithatatlan vezetes es tonkremeno orszag..

paraszthajszal 2018.11.10. 11:46:30

@Nagy Anita Sv: „folyamatosan valtoznak a szabalyok es a torvenyek”

Igen, ezért kapják a képviselők a fizetésüket. A törvényeket hozzá kell igazítani az élethelyzetek, a piac, a technológia, az emberek és a kormányzat preferenciáinak változásaihoz. (Erről szólnak a jogalkotási programok.)

Folyamatosan, a világ összes országában, sőt az Európai Unióban is. Ha a törvények nem változhatnának, akkor még ma is égethetnénk a boszorkányokat. Jó lenne, mi?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.10. 11:49:55

@paraszthajszal: Őőő ja.Egyik napról a másikra.
Jójó tudom,de az ellenzék...!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.10. 11:51:26

@paraszthajszal: "ballyppsyék/El Qró Ferkóék lövették ki az emberek szemét, nem pedig azt, hogy személyesen Gyurcsányi volt"

tehát azon kívül, hogy elismered, hogy a rágalmadnak semmi bizonyítéka, még azt is elismered, hogy még az elkövetőt se tudod megnevezni.

egyre durvábban zavaros elmebeteg vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.10. 11:53:05

@Doktor Toekfey: ugyanazon a helyszínen két tüntetést vagy rendezvényt általában nem engedélyeznek, ez rendben is van. a mostani törvény ezen túl megy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.10. 11:55:30

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: csalással a Fidesz "nyerte" az idei választást. bírósági ítélet van róla.

hvg.hu/itthon/20180502_Kuria_valasztasi_csalas_tortent_Pecsen

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.10. 11:57:11

@AZ IGAZI HUNGAROFIL:

csalással a Fidesz "nyerte" az idei választást. bírósági ítélet van róla.

hvg.hu/itthon/20180502_Kuria_valasztasi_csalas_tortent_Pecsen

érvelésed szerint mi most nyugodtan szétverhetnénk Budapestet.

paraszthajszal 2018.11.10. 12:00:22

@math0: Te, ha a szomszédodat megtalálnák a házában feldarabolva, a saját vérében ázva; de az elkövetőt nem találja meg a rendőrség, akkor ott nem történt szörnyű bűncselekmény? Ott nem háborodhatnának fel az emberek a barbár cselekedetet látva?

Dehogynem!

És a rendőri túlkapásokért a politikai felelősség így is, úgy is a hatalmon lévőket fogja terhelni. Ha ők adtak rá utasítást, akkor azért; ha nem ők adtak, de tudtak róla és nem akadályozták meg, akkor azért; ha pedig nem is tudtak róla, akkor meg azért (ti. a rendőrség a belügyminisztérium, az pedig a miniszter,a kormány alá van rendelve).

Ha a felelősöket utólag ki is tüntetik, akkor egyértelmű, hogy az elkövetőkkel erkölcsi közösséget vállalnak, politikai jóváhagyást adtak a cselekménynek (utólag, de vélhetően előzetesen is). Ez pedig pont elég ahhoz, hogy a politikai felelősség legfőbb hordozóját, az akkori miniszterelnököt a továbbiakban a „szemkilövető” állandó eposzi jelzővel lássuk el.

axolotl77 2018.11.10. 22:13:41

@Doktor Toekfey: De azért ez most a Fidesz malmára hajtja a vizet.
Egyébként meg tele van a politika nem is oly rég harcosan vállalt nézetek ignorálásával.
Pl. „A helyzet úgy áll, ha tandíj lett volna, akkor én ma nem állnék itt. Ha tandíj lett volna akkortájt, Önök közül nagyon sokan nem ülnének ma itt. Beszéljünk ismét egyenesen: a tandíj a magunkfajtákat kirekeszti az egyetemekről. Gondoljanak bele abba, mit érezhet egy munkás, aki látja a gyerekében a tehetséget, észreveszi a felvillanó észt, mit érezhet, amikor azt kell mondania, jövőre nem tudom fizetni az egyetemi tanulmányaidat. Ha nincs pénzed, nem tanulhat a gyereked! Ezt jelenti egész Magyarország számára a tandíj” (Orbán Viktor)

Doktor Toekfey 2018.11.11. 01:22:04

@axolotl77:

Nos, ha találnál nekem egy olyan kormányt --- térben és időben szabad a pálya ---, amely törvényalkotása céljául kormányzása megnehezítését vagy ellehetetlenítését tűzte ki célul, azt nagy érdeklődéssel olvasnám! Jó keresgélést!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.12. 12:09:52

@axolotl77: Hájó,de ez akkor volt,amikor még putyin is rossz volt!:))

Barbaarb 2018.11.12. 12:55:46

@Etniez:

Ezek az emberek nem kapnak ezért semmit, ők ilyen megszállottak. Én is meglepődtem, amikor láttam hogy kik mennek annak idején így a békemenetre. A fuvar rendezve van, d egyébként semmit nem kapnak ezért.

axolotl77 2018.11.12. 13:36:15

@Doktor Toekfey: Tudjuk a választ. Mu-ha-ha!
De hogy mondandóm másik felére is kitérjek, elég nevetséges/szánalmas nézni ahogy végignyomnak dolgokat most, amit annak idején harcosan elleneztek. Nem is tudom, hogy próbálják-e ezeket magyarázni, vagy csak elnéznek fellengzősen, mint a bamba gyerek.
A keresgélésnél maradva. Orbán Viktornak volt egy oldala orbanviktor.hu, ami manapság már átirányítva működik a miniszterelnok.hu-ra. A legrégebbi dolog amire vissza lehet keresni Viktorunk archívumában azok 2015-ös beszédek és idézetek. Vajon miért volt fontos, hogy O.V. eltüntesse a saját oldaláról az ellenzékiként tett kijelentéseket?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.14. 09:32:56

@axolotl77: Én a cafeteriára kerestem rá.
Írták,hogy naaagy kegyesen felemelik az ötezres cafeteriát nyolcezerre.
Pedig én arra a részre voltam kíváncsi,amikor ők baszták vissza ötezerre!

axolotl77 2018.11.14. 12:29:30

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: És emlékezzünk meg arra az ellenzékiként tett fenyegető kijelentésre miszerint: "El a kezekkel a magánnyugdíjpénztáraktól!"

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.14. 13:11:36

@axolotl77: Volt ilyen is?
Mondom,nkem a putyinpincsizés maradt meg nagyon.
Azt án meg a nagy összeölelkezés.
Ahhssztakurva mondom.
Ezt most így hogy?
süti beállítások módosítása