B1 blogcsalád



Leáll a szemétszállítás, egyes fideszközeli vállalkozók már örülnek

2018. október 26. - Mr Flynn Rider

Újra terjedni kezdtek a patkányok Budapesten és már nem viszik el a szemetet Észak-Magyarországon. A szeméthalmok mögött néhány Fidesz-közeli vállalkozó alakja rajzolódik ki.szemetszallitas.jpg

Ma szedi össze 116 észak-magyarországi településen utoljára a gödöllői központú Zöld Híd B.I.G.G. Nonprofit Kft. a háztartási hulladékot – tájékoztatta a Népszavát Gyenes Szilárd ügyvezető. A hét elején, amíg az üzemanyagból futja, óvodákhoz, iskolákhoz, kórházakhoz még kiszállnak. Ugyanakkor már ma megkezdik ama hivatalos levelek postázását az érintett önkormányzatok és az ilyenkor intézkedni köteles Belügyminisztérium Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) felé, amelyben

jelzik közszolgáltatási tevékenységük ellehetetlenülését.

A jogszabályok szerint ilyen esetben a BM OKF-nek egy másik települési hulladékcéget kell kijelölnie a szolgáltatás ellátására. Gyenes Szilárd a lapnak viszont azt mondta:

„nem tudja elképzelni”,

hogy a jövő héten, míg munkatársaikkal és végletesen leromlott járműveikkel „állnak a telephelyen”, addig valami más cég a területen összeszedi a hulladékot. Szerinte az átállás, a lehető leghatékonyabban megtervezett útvonalak betanítása többe kerülne, mint anyagi igényeik kielégítése.

Igen ám, de

a gazdaságosság és az ésszerűség nem számít abban az esetben, ha fideszes oligarchák csaphatnak le biztos pénzekre és jól működő vállalkozásokra.

Ugyanis amit a szemétszállító cég vezetője a Népszavának mondott (hogy hirtelen mással szerződik le az önkormányzat a szemétszállítás elvégzésére, vagy a cég mással köt megállapodást, hogy pénzhez jusson), már több településen már volt példa. Hadházy Ákos, volt LMP-s társelnök, jelenleg független képviselő ugyanis már 2017-ben összefüggést mutatott ki Fidesz-közeli vállalkozók terjeszkedése a szemétpiacon, a rezsicsökkentés címszó alatt végrehajtott marketingfogás és a szemétszállító cégek csődje között. A társaságok már 2016-ban is csak vegetáltak, ahogy akkor a Magyar Nemzet megírta; abszurd vicc, hogy akkor a piac minden szereplője a központi hulladékkezelő cég megalakulását várta, most pedig a cégek pont miatta mennek tönkre. 

 A recept nagyon egyszerű:

  1. A „rezsicsökkentés” és a központi díjak befagyasztása miatt a szemétszállító cégek nem jutnak elég pénzhez, sorra mennek tönkre, vagy összeolvadnak. (Ennek egyik folyománya a patkányok elterjedése újból Budapesten.)
  2. Mindennek a magyarázata, hogy a kormány két éve átalakította a hulladékszállítás belső elszámolási rendjét. Ennek megfelelően a helyi díjat azóta már egységesen az újonnan alapított NKHV, a Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő számára kell befizetni, amely aztán bizonyos belső mutatók alapján ezt úgymond visszaosztja a munkát azóta is ténylegesen elvégző helyi társaságok számára. Ez azonban komoly fennakadások jeleit mutatja: az állam már megalapítása óta is több milliárd forinttal támogatta az NKHV-t.
  3. A fennakadás azt jelenti, hogy a Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelőtől nem érkezik elegendő pénz ahhoz, hogy a szemétszállító társaságok - a legtöbbjük ráadásul nonprofit alapon, átláthatóan, nyilvános gazdálkodással – működjenek. Ezt látjuk most Észak-Magyarországon. Az NHKV Zrt. tulajdonképpen zsarolja a cégeket azzal, hogy nem fizet, vagy csak keveset fizet nekik. Az egészen furcsa törvény szerint ugyanis minden lakostól az NHKV szedi be a hulladékszállítás díját, és aztán ebből fizet a hulladékszolgáltatóknak. Ezt viszont sok esetben egyszerűen nem teszi meg, a cég indulása után sokáig nem is küldött számlákat a lakosoknak.
  4. Hadházy Ákos megfigyelése szerint a rezsicsökkentéssel egyidőben indult meg az önkormányzatok hulladékszállító cégeinek összevonása. Ezeket pár óriáscégbe kényszerítik, hogy aztán a mesterségesen lerontott, ki nem fizetett, csődközeli állapotba hozott vállalatokat néhány oligarcha olcsón megszerezhesse. „Ennél jóval tágabb tanulsága is van ennek a bizarr esetnek, ami a teljes hulladékszállítási piac totális átrendezését mutatja, “természetesen” titokban, a menekültválság és a sorosozás mellett teljesen elsikkadva. Az átrendeződés lényege, hogy csak néhány hatalmas hulladékszállító vállalkozás maradjon, amelyek majd néhány jól ismert oligarchához kerülnek – később. Azonban azt is látjuk, hogy ezek a “jóemberek” a háttérben már most is ott vannak ezekben a cégekben” – írta a politikus a Korrupcióinfó nevű webloldalán már két éve.
  5. Az NHKV részéről Hadházy szerint folyamatos a presszió, hogy az önkormányzatok mondják fel az eddigi szolgáltatóval (akik egyébként sokszor saját tulajdonú cégek) a szerződést, és szerződjenek le egy teljesen idegen céggel. Ezt különböző kényszerek hatására megteszik úgy, hogy „természetesen” a valódi szolgáltatást ugyanaz a cég fogja végezni, csak immár alvállalkozóként. A dolognak pedig egyetlen értelme van: már lesben állnak azok az oligarchák, akik létrejövő gigavállalatokba beteszik majd a kezüket.

Hadházy a weboldalán konkrét cégeket is említ, amelyek közül – bizonyára véletlenül – van felcsúti is, amelyik már 2017-ben rátette a kezét egy-egy szemétszállító cégre. A szemétszállítás pedig hatalmas biznisz: mindig szükség van rá, stabil pénz jön belőle és államilag teljesen szabályozott piacon történik. Azaz konkurencia nélkül vezethet el egy-egy csókos olyan cégeket, amik sosem lehetnek veszteségesek.

A legszebb az egészben az, hogy a rezsicsökkentés hívószó miatt több ezren szavaztak a Fideszre annak idején, a párt pedig ugyanezt a rezsicsökkentést használja arra, hogy kitoljon a szavazóival és rátegye a kezét a szemétszállításra is. De nyilván erről már kevesen értesülnek, hiszen az ilyen hírek sosem jelennek meg a csicskamédiában. 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5214323673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

látjátok feleim szümtükkel 2018.10.28. 08:16:32

@Szél Bernadett börtönben van már?:

Igen, mára. Nálunk nem adnak a tönkre vert kuka helyett másikat, pedig azt eddig ingyen adták, illetve az önkori fizette. A lakók meg fizették a használati díja utána.

látjátok feleim szümtükkel 2018.10.28. 08:23:20

@Szél Bernadett börtönben van már?:

Tudod a Kádárt kik buktatták meg? Saját elvtársai, Pozsgai nertárssal az élen. Miért gondolod, hogy a mai elvtársak különbek? Jó tanítóik voltak, és maguk is jó tanítók. Majd amikor a fiatalabbak látéják, hogy nekik csak a csicska szerepet szánták, maguk fognak lázadni. Ellened is.

látjátok feleim szümtükkel 2018.10.28. 08:26:19

@Szél Bernadett börtönben van már?:

Látszik, hogy mellébeszélni jól megtanítottak. Nyugdíjelvonás nem volt, csak a tizenharmadikat vették el. mert nem futotta. Most sem futja, met a fidesz sem adta vissza, csak a csicskáik ugatják, mint kutya a holdat.

Nyugdíjelvonást a fidsz csinált, amikor egy csomó nyugdíjast visszaküldött dolgozni. Erre nem emlékszel?

$pi$ 2018.10.28. 09:07:29

@látjátok feleim szümtükkel: "Nyugdíjelvonás nem volt, csak a tizenharmadikat vették el."

Ja, így igaz! Gyógyszerfelírási díj sem lett. :D

KissGecihuszár 2018.10.28. 09:46:41

@Weißkopf: A BKK létrehozatala azért kellett, mert az a nonsence non plus ultrája, hogy ugyanaz a cég húzza a nótát, aki rendeli a zenét! Szét kellett választani a megrendelőt (BKK) az (egyik) szolgáltatótól, azaz a BKV-tól és igenis kellettek további szolgáltatók is, mint a VT-Arriva, illetve a Volán (igen, ők is üzemeltetnek bilikék buszokat számos viszonylaton!!)
Ami a szemétbotrányt illeti; aki azt hitte, képzelte, hogy 8 év NER ámokfutás prolongációját követően nem fogják a mocskos kezeiket rátenni a szemétbizniszre (IS), az vagy egy szerencsétlen tökkelütött idióta, vagy a messziről (haza)érkezettek gyermeki naívitásának csomagolása van még rajta! Javaslom, a mielőbbi kijózanodást...

hamisnero 2018.10.28. 09:58:13

@Punxsutawney Mormota: szerintem is csak a szokásos "álmodjunk nagyot, ne gondolkodjunk, csesszük szét és fogjuk rá a nyuszira" a helyzet, de azért valószínű, hogy a helyzet láttán kezd összeállni a zseniális terv a nagy markolásra. megjegyzem, az olasz maffia is beszállt az ottani szemétbizniszbe, adott a recept,és tuti nagyot lehet kaszálni. egyébként érthető. egyrészt forgatni kell a megszerzett vagyont (ha már a mocsok EU tolta a pénzt) másrészt ha az EU nem tolja majd a pénzt, kell valami atombiztos, állam által (értsd Nyuszi barátai és üzlettársai) szabályozott "bicnic"

háromperhármas 2018.10.28. 10:08:12

Az alvilág egyes - nem egészen demokratikus, hanem inkább korrupt - országaiban általában a maffia kezében van a szemétszállítás. Most is így lesz, az állami maffia kezébe kerül, - sok minden mással együtt.

multifarkukutya 2018.10.28. 10:17:44

Az a gáz, hogy ezek a dilettáns, hatalommá más bármikor úgy is szét tudnak kúrni egy üzletágát, hogy senki sem jár jól. Ki profitált pl. abból, ahogy a MALÉV ebek harmincadjára került? - A Ryanair. Ki járt jól azzal, hogy az e-cigaretta boltokat betiltották? - .A szlovák webshopok. A szemétszállítás szétzilálása is lehet, hogy pusztán azért történt, mert szemetek

Weißkopf 2018.10.28. 10:40:14

@KissGecihuszár: "(igen, ők is üzemeltetnek bilikék buszokat számos viszonylaton!!)" Tudom, mert látom a Budaörsre/Törökbálintra közlekedő MAN buszokon a Volánbusz feliratot. Ha valamit, ezt lehet pozitívumnak betudni az utóbbi 8 év történései közül: a BKV járműparkjának szinte teljes cseréjét.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2018.10.28. 10:48:59

@Punxsutawney Mormota: Köszönöm, hogy nem hagytad, hogy hiába olvassunk blogot Maxval Bircaman hiánya miatt. :D :D

Kedélyes Paraszt 2018.10.28. 10:50:16

Ahogy korábban megfogalmazták, be lett ültetve egy csinovnyik cég a rendszerbe. Ez annyira inkompetens Fideszes bagázs, hogy egy sima számlát nem tud kibocsájtani amióta elindult a vállalkozása. Mi például a fene sem tudja mióta nem kaptunk számlát a szemétdíjról, ami korábban rendszeresen jött. Egy balfasz cég az egész, szépen tükrözi, és mutatja az arrogáns Fideszes cégek hozzáállását az ország működéséhez. Ez a segg disznóképű pedig pampog nekünk határzárról.

Nagykörúton túli magyar 2018.10.28. 11:09:42

@látjátok feleim szümtükkel:
"Most sem futja, met a fidesz sem adta vissza,"

Persze, persze. Ha választhatnak, hogy 13-szor kapnak 100.000 Forintot, vagy csak 12-szer de 150.000-et, akkor ugye még mindig arról szeretnéd meggyőzni a magyarokat, hogy az előbbi a jobb választás számukra. Hát, sok sikert hülyegyerek!
Nem tudom miért csodálkozik valaki is a harmadik egymás utáni kétharmadon. Normális ember nem szavaz saját maga ellen.

dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ 2018.10.28. 11:24:25

@Etniez: @látjátok feleim szümtükkel: @háromperhármas: Örömmel látjuk, hogy a pártunk ellen szavazó és áskálódó parazitáknak mint az ilyen DK-s csontkukacok akik ti is vagytok, egyre szarabb az életetek. A cél hogy minden tetü ellenzéki éhen haljon, vagy ha meghunyászkodtok akkor talán a családotok ehetnek a szarunkból amit kifosunk egy egy jól sikerült NER buli után! Üdv, egy NER lovag. :)

háromperhármas 2018.10.28. 11:28:30

@dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ: Csodásan bemutattad a FIDESZ-fanok lelki világát, és a hozzáállását az ország ügyeihez. Gratulálok!
(Végül is egy NER-lovagtól mit várjon az ember...?)

dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ 2018.10.28. 11:40:41

@háromperhármas: Az ország ügye az, hogy ti kihaljatok vagy patkányok módjára meneküljetek, és nem kell gratulálni buta seggnyaló, tudjuk hogy jól csináljuk! :)

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.10.28. 11:40:49

Nincs itt semmi fura.

Amilyen az ország lakossága jellemzően, pont ugyanolyan a miniszterelnöke is.

KissGecihuszár 2018.10.28. 11:44:16

@Weißkopf: és azért ne legyünk igazságtalanok, őszintétlenek, ha a többi jelentős fejlesztést, pl. az új villamosokat, trolikat, Alstom kocsikat (a "ráncfelvarrt orosz kocsik viszont nettó közbotrány kategória!) , a FUTÁR rendszert, az egyéb tömköz infratruktúra fejlesztést, felújítást nem említenénk. Sajnos, a MÁV kezekbe adott HÉV momentán dettó vállalhatatlan, reméljük, a közeli jövőben a kisföldalattival egyetemben, megújul?!

háromperhármas 2018.10.28. 12:28:00

@dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ: Pökhendi, a végletekig beképzelt emberekkel nem lehet érdemben kommunikálni, mert azt képzelik, hogy csak ők ismerik az igazságot. Te is ezek közé a szánalomra méltó, agymosott zombinéphez tartozol.
Ha majd kiderül gazdáid összes mocskos hazugsága, az ország szétrablása, és már te is látni fogod (látod te most is, csak hát ugye a pénz beszél...) hogy mi történt, majd gyorsan átállsz a másik oldalra, gerinces NER-huszárként?

KissGecihuszár 2018.10.28. 12:37:15

@háromperhármas: így igaz, @dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ: a tipikus nagybetűs elvtelen, gerinctelen, tartástalan FIDESZSZOPONC, vagy fidesznyik seggnyaló, kinek melyik tetszik, s mint ilyen, tisztességet, polgári erkölcsöt, keresztény-demokrata, jobboldali értékeket nyomokban sem tartalmaz!! Tényleg, Konrad Adenauerről teccett már hallani, "kedves"
dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ:? Ja, még nem! Na, akkor tessen gyorsan meggúglizni, ki is volt, mit is tett Adenauer kancellárként...

Etniez 2018.10.28. 13:14:48

@dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ: annyira primitív vagy, hogy fel sem tudsz bosszantani.

kolomparlole1114 2018.10.28. 13:26:40

Természetesen a rendszerváltás után úgy lesz tőlük visszavéve, ahogy lopták. 1 tollvonással, teljes vagyonelkobzással az okozott károkért. Még a pereputtyuk is követ fog törni Recsken.

kocsisj 2018.10.28. 13:45:13

@Szél Bernadett börtönben van már?:
Tegnap volt a falu web-oldalán a polgármestertől egy közlemény, hogy ideiglenesen leáll a szemétszállítás. Lomtalanítás két éve nincs, nincs rá kocsijuk. Ebben az új állami kuka holdingban biztos jó pár seggnyalónak lett jól fizetett állása.
Hajrá fiúk! Irány a béka segge!

Nagykörúton túli magyar 2018.10.28. 14:32:21

@kocsisj:
"Tegnap volt a falu web-oldalán a polgármestertől egy közlemény, hogy ideiglenesen leáll a szemétszállítás"
Tegnap volt, ma már meg nincs? Tehát máris megoldódott. Hát, nem volt egy hosszú életű katasztrófa akkor...
Problémák mindig voltak, már ha azt problémának lehet nevezni, hogy a tisztelt szemétszállító magáncégek üzletvezetői nem tudták lecserélni félévente az Audijukat/Mercijüket, és nem jutottak el havonta egy kéthetes luxusnyaralásra. Mint írtátok iszonyatos nagy pénz van az üzletben, hát de akkor milyen pénz volt, amikor még nem nyirbálták meg a bevételüket a rezsicsökkentéssel. Kösz, de valahogy nem tudok sírni ezen üzletvezetők hihetetlen nagy problémái miatt, miközben a családokat meg kifosztották a brutálisan elszállt díjaikkal.
Szorulhatna már belétek egy kis emberség, szolidaritás libsik! Vagy túl sokat kérek?

övön alul 2018.10.28. 14:45:28

Hajrá Magyarország! Hajrá magyarok! Mi a kertben fogjuk elégetni....

háromperhármas 2018.10.28. 15:21:07

@Szél Bernadett börtönben van már?:
Ez valami egészen nyakatekert magyarázat. Az eligazításon kaptad, hogy ezt kell mondani?

BiG74 Bodri 2018.10.28. 15:34:40

Birca=Szél Bernadett börtönben van már?

BiG74 Bodri 2018.10.28. 15:41:56

A fityiszpolitikus mindenhez ért ( főleg a lopáshoz), a fityiszre szavazó pedig nem is érti, hogy miért ő van már megint szopóágon.
A mocskos hulladékoscég vezetője kizsarolja az embereket, és jól él, meg jó autóval jár. Miközben ork úr csak néha tud repülőre ülni, meg a vajna timike, meg egy kis helikopterezés már mekkora bűn, meg hát olyan szar szolgálati autókkal rohangálnak,
hogy még traffipax detektor sem jut bele, vadászni is részeg tahókkal kell menniük! Szörnyű!

Sinkovits Jòzsef 2018.10.28. 15:49:53

Gratulàlok én is kukàs auton dolgozom Hódmezővàsàrhelyen ott is van kàosz de nem ekkora nagy mértékben

Nagykörúton túli magyar 2018.10.28. 16:03:40

@BiG74 Bodri: "A fityiszpolitikus mindenhez ért ( főleg a lopáshoz)"
Azért a lopáshoz mégsem érthet annyira, ha még mindig nem jött el az IMF mentőöv.
És mikor vesznek már el egyhavi nyugdíjat? Mikor fognak végre csökkenni a bérek?
Erre a múltkor nem kellett 8 évet várni, pedig nem a régió sereghajtójaként indultunk neki a ciklusnak. Miért a második helyen vagyunk Európában a GDP növekedési rangsorban?
Miért akarja csökkenti az EU a lehetséges maximális mértékben, 24%-kal a magyar támogatásokat 2020-tól, olyan indokkal, hogy mert beértük már a déli államok gazdaságát is?
Nem várok választ, eddig se tudtatok a személyeskedésen túl semmi értelmeset mondani.

BiG74 Bodri 2018.10.28. 16:07:43

@Szél Bernadett börtönben van már?:
Birca, ne vedd sértésnek, de már mondtam, olyan mértékben taszító vagy, hogy társalgásnak a halvány lehetősége sem merül fel bennem.

Nagykörúton túli magyar 2018.10.28. 16:33:51

Mondtam, hogy nem várok értelmes választ, csak személyeskedést. Azt hiszem már kiismertem az összes válaszlehetőséget, amikből válogathattok bent az üzemben.
Nehogy frissítsetek rajtuk! Szórakoztató ez a korlátozott intelligencia részetekről. :)

KissGecihuszár 2018.10.28. 17:21:09

@Szél Bernadett börtönben van már?: nosakkor vegyük sorra:
Nem függ össze az IMF mentőöv azzal, hogy a NER "kedves" vezetői eddigi -azaz pontosan az első 8 éves, mert idei adataink még nem lehetnek- "áldásos" ténykedésük során nem kevesebb, mint 4200 MRD-t tettek zsebre, mely della kb 3/4-ede a "mocskosrohadékszemétsorosista" EU-tól érkezett, a többi 1/4-ed pedig a hazai adófizetők pénze volt, tehát amennyiben te is csengetsz adót, akkor a tied is!!
S hogy ez a della mire lett volna elég, ha nem kerül a NER-es hasitasiba? Hát pl. már rég meglehetne az M8, M9, M60,M6, M68 autópályák, gyorsforgalmi utak, melyek úgy kellenének az amúgy is 1000 sebből vérző Dél-Dunántúlnak, Dél-Alföldnek, mint egy falat kenyér. Aztán jutott volna a leglepukkantabb közútjaink felújítására is, dettó azon vasútakéra, melyeken "ideiglenesen -akár több évizede- szünetel" a forgalom. Lehetett volna fejleszteni a vidéki oktatást is, mert bőven ráférne erre az országra a közoktatás fejlesztése. Aztán lett volna pénz az EÜ átalakítására, a 160,amúgy tök felesleges kórházból 100 bezárására, illetve ahol ez lehetséges, ott átépítésére olyanként, hogy ott 1 napos ellátás legyen, vagy krónikus intézmény, de leginkább a megszűnt OPNI helyett legalább 3 db regionális hatáskörű elmegyógy intézet, pszichiátria, mert igenis szükség van rájuk,sajnos. A megmaradó 60 kórház, azaz a nagyobb megyékben 3, kisebbekben 2 fullextrássá felfejlesztett, 24 órában működő SB ellátást ,komplexebb műtéteket is gond nélkül megoldani képes szuperkórház, ahol a személyzet legalább Cseh szinten van megfizetve, tehát egy osztályos orvos havi nettó 400ezret kap kézhez, de a nővérek is 300 körül kapnak, amihez nem kell heti 60-70 órát gürizniük.
Szóval bőven lett volna helye a lenyúlt dellának, csakhát a legfontosabb feladat a NER számára elsősorban a saját feneketlen zsebeik megtömése, aztán a maradékból szórnak a plebs elé annyit, hogy éhen ne haljanak, mert a cirkusz mellé azért némi kenyér is kell!
Az EU többek közt a Brexit miatt kénytelen csökkenteni a Közép-Kelet európai régió pénzeit, tekitettel arra, hogy a 2004-es csatlakozás óta csak Hazánk 15ezer MRD EU forrást kapott, s ha ezt jól hasznosítottuk volna -lásd fentebb-, akkor most kb. 15%-al lenne több a GDP, ami nem pite szám!!!
Igen, Budapest vízfej, illetve annak közvetlen agglomerációja, valamint Győr és agglomerációja valóban beérte az EU-s átlagot, azonban az ország 3/4-edét kitevő É-Keleti, Keleti, Déli megyék, s ezen belül is Nógrád, Szabolcs, Békés, Baranya, Somogy a bányászbéka segge alatt vannak jó pár 100 méterrel, ami nyilván nem a NER-nek köszönhető, hanem az elmúlt lassan 30 "demokratikus" évnek, de amennyiben az elmúlt 8 évben ezen megyékre helyezték volna minden tekintetben a hangsúlyt, nos akkor már ezek a régiók is elérték volna az EU átlag legalább 75-80%-át a jelenlegi 45-55%-hoz képest! Nagy különbség az 55 vs. 80...
Előre szeretném jelezni, rühellem, röhelltem a komcsi-zsidó bandát, elmékszem; a '94-es mszp-szdsz győzelemkor azon voltam 22 éves fejjel, hogy elhagyom a Hazám, mert egyrészt az előző mdf kormány alatt sikerült taccsra baszni, bezárni, felrobbantani, beszántani, majd sóval beszórni a hazai ipar kb. 60%-át, de azt a pusztítást, amit a "mi gyulánk" a gennyedző ödéma nihill szdsz-el karöltve véghezvitt '94-'96 közt, nos azt semmi nem überelhette! Illetve de; fletóék 2004-2007 közt, amikor is sikerült 2007 őszére egy masszív 0.8%-os GDP növekményt elérni, amikor még a válságnak az előszellője sem lengedezett. tényleg elképesztő, mit műveltek itt csak az elmúlt 15 évben regnáló kormányok és akkor nem értjük, miért lett elege 700 ezer honfitársunknak ebből a k.oszlandból és húzott el nagyobb részük végleg innét.

n3spr3ss0 2018.10.28. 17:24:56

Az összes szemetet a Kossuth térre! Nem vagyok MSZP-s.

csobi2011 2018.10.28. 17:57:31

A cikkíró csak arról nem beszél, hogy mért akarnak a fideszesek egy veszteséges szektort átvenni. Hiszen díjat ők sem emelhetnek a rezsicsökkentés miatt, most meg csak veszteségesen működhet az állami kivéreztetés miatt. Na mindegy az ilyen ballib blogokon sose kell logikát várni. Elég bekiabálni hogy mocskos fidesz és mindenki veregeti egymás vállát hogy milyen kemények vagyunk.

BiG74 Bodri 2018.10.28. 18:03:20

@csobi2011:
Nem érted mi? Nehéz lehet! Mindegy ne erőltesd ami nem megy, elég ha azt kitudod mondani, hogy S-O-R-O-S.

csobi2011 2018.10.28. 18:06:38

@BiG74 Bodri: rengeteg észérvet hoztál föl ezzel a ballibeknél már értelmiséginek számítasz.

Máttyáskirály 2018.10.28. 18:16:10

Nem értem miért pörög itt mindenki ezen a szaros szemétszállitós balhén.... vihar a biliben. Sokkal nagyobb baj is történt mostanság. Vajnatimi macskájának rossz a vérképe, és apu magánrepcsinjén hamar ámerikába kellett vinni kezelni ... sajnos a magyarnéphadsereg boeingje nem ért rá mert gyakorlórepült ...... sokba kerül ám ez, úgyhogy mindenki készítse a pénztárcát. Holnap parlament elé kerül a jogszabály, miszerint Novembertöl minden magyar állampolgárnak havonta eccer kötelezö lesz casinóba menni és min 10eft-t veszíteni ( választhatunk hogy vasárnapi mise elött vagy után.)

BiG74 Bodri 2018.10.28. 18:21:01

@csobi2011:
Személyeskedés nélkül, csak a ténymegállapítás szintjén, mivel a dolog rémegyszerű, nem kívánok vele foglalkozni. Untat elmagyarázni, hogyan is lopják szét az országot. Hogy mekkora csalás a rezsicsökkentés, és a hozzátartozó hulladékos ökörködés. Ha te magadtól nem látod, hát sajnállak, de én már kurvára unom, a hozzád hasonló fityisztrollokkal való semmit nem érő hadakozást. Szarom le, változtatni sem a világon, sem az ilyen mohosagyúakon nem tudok, úgyhogy kurvára nem érdekel mennyire vagy tudatos ork, vagy szimpla agyhalott.

BiG74 Bodri 2018.10.28. 18:24:40

@Máttyáskirály:
Hülyeség! Nem kell elmenni a kaszinóba! Elég, ha elutalod a tízest! Csak a közleménybe be kell írni, hogy melyik kaszinóban, melyik játékon vesztetted el!

csobi2011 2018.10.28. 18:36:16

@BiG74 Bodri: én meg a hozzád hasonló ballibantakon nevetek. Leírod, hogy személyeskedés nélkül válaszolsz, majd ontod magadból a mocskot. De ez így normális, a ballibantak az észérvek helyett csak mocskolódni tudnak. Ezt ebben a blogban is láthatja mindenki.
A mai full balos vasárnapi hírekben jelent meg a full balos publicus közvélemény kutatása. Ők még a választás előtti utolsó pillanatban is közel 20 %-ot mértek az mszp-pm-nek. Nos most, az állítólagos sok fidesz botrány után 52 %-ra mérték a fideszt. Ez jobb mint a választási eredmény.
Ez a kiváló jelenlegi helyzet sokban köszönhető a magad fajtáknak. Hisz olyan vagy mint a mai ellenzék. Érvek nélküli fröcsögésen kívül nem tudtok mást.

BiG74 Bodri 2018.10.28. 18:45:18

@csobi2011:
Érdekes amit írtál! Nagyon! Bár ez sem érdekel!

Amúgy liberálisnak konzervatív vagyok, konzervatívnak meg liberális, balos pedig csak a jólneveltség határáig.

Mi lenne, ha egy kicsit te gondolkodnál el a feltett kérdéseden? Mondom nagyon egyszerű a válasz! Csak hagyd ki a sorost, a ballipsit és a fityiszt mint nemzetmentő csodát! Egyszerűen csak gondold át, hogyan működik most a központosított rendszer!
Ez olyan 2x2 dolog.

élhetetlen 2018.10.28. 18:53:13

@látjátok feleim szümtükkel: Nem érted te ezt (én sem). „Nincs ennek ellenőre, vagy felelőse?„. Erre már nem maradt kapacitás. Tudod te, mekkora erőforrás igénye van egy országos számlázási rendszer létrehozásának? Egyáltalán, kitalálni egy ilyen konstrukciót! Ekkora projectnél kinek jut eszébe a kifizetésekkel foglalkozni? Csak a siófoki viszonyokat ismerem. Az NHKV elvette a számlázást. (fél államosítás pipa). Gondolom, az ottani számlázó csapat ment a levesbe. Az NHKV még két év után sem tudja befodadni az előtte tíz éve ketyegő csoportos beszedési megbízást. Küldik a sárga csekket. De, hogy a vevő ne zaklassa őket, a számlalevélen a siófoki ügyfélszolgálat elérhetősége van megadva, akik viszont semmilyen számlázási problémára nem tudnak válasz adni, mert nem látnak rá a központi számlázásra. Nem semmi!

élhetetlen 2018.10.28. 19:07:16

@Szél Bernadett börtönben van már?: „Meddig várjunk méééééééég????”
Ne türelmetlenkedj! A szelektív hulladék elszállítása már tíz kerületben késik akár heteket. Már csak azt kell kivárni, hogy a rohadó szemét is a társasházak előterében maradjon, vagy a megtelt kuka mellé lehessen csak borogatni a szemetet. Az, hogy ez neked nem gond, mert kiöntöd a putrid mellé, az az egyéni szerencséd csak.

Nagykörúton túli magyar 2018.10.28. 19:09:57

@BiG74 Bodri: Attól hogy 1001x-re is leírod, hogy unod a vitát, attól még egyszer sem adtál értelmes választ soha. Amit el sem kezdtél, azt hogy unod?

élhetetlen 2018.10.28. 19:17:56

@Tonald Dramp: "nem kell szemetelni". Nézd, az egy dolog, hogy te megeszed a csontot is a csülökből, vagy a fejteni való babot ki sem fejted, megeszed héjastól, vagy a dió héját is elrágcsálod, de ezt nem várhatod el mindenkitől.

Nagykörúton túli magyar 2018.10.28. 19:19:28

@KissGecihuszár:
"nem kevesebb, mint 4200 MRD-t tettek zsebre, mely della kb 3/4-ede a "mocskosrohadékszemétsorosista" EU-tól érkezett"
Azt hiszem kezdelek érteni. Ha megnézzük, 14 milliárd € EU/IMF hitel-t fizettek vissza Orbánék. Pedig fel sem vettek soha egy centnyit sem. 0 bevétel, 14 milliárd kifizetés.
Ez szép kis mínusz egyenleg.
Mennyi ez a 14 milliárd €? Hát pont annyi, amennyi az EU csatlakozásunk első 7 évében megérkezett hozzánk támogatásként. Az EU csatlakozásunk első hét évnyi TELJES támogatását szépen "zsebre tette" Brüsszel 2010 után. Visszafizettük nekik! Ez tényleg nevezhető lopásnak! Először odaadta, majd szépen visszavette, "zsebre tette".
Kérdés, hogy miért fizettük vissza? Hiszen pl. a visegrádi négyek közül csak mi fizettük vissza. A többiek szépen költhették ezt a rengeteg pénzt arra, amire felsoroltad.
De a miénket zsebre tette Brüsszel.

élhetetlen 2018.10.28. 19:30:09

@Szél Bernadett börtönben van már?: „már nem fogják viperával szétverni a fejeteket a rendőrök.”. Tudod, de nem azért, amit te gondolsz. A hordórugdosással nem okoztak különösebb kárt, míg a kirakat betörésekkel, kocsik gyújtogatásával, stb. igen. A különbség ez, és nem az, hogy a mostani rezsim annyival megértőbb, barátibb. Hiába próbálod ezt sugallni.

kocsisj 2018.10.28. 19:55:14

@Szél Bernadett börtönben van már?: Erről talán a Lángeszű Lőrincet kellene inkább kérdezned. szerintem ő ezt a szót, hogy szolidaritás nem tanulta (biztos beteg volt amikor tanították). Őnála nem tartod problémásnak a Mercit, Audit. Nem csőlátás ez egy kicsit?

BiG74 Bodri 2018.10.28. 19:57:52

@élhetetlen:
A csont, meg a többi még csak oké. Viszont aki megeszi a tejesdobozt, joghurtos poharat, wc guriga közepét, samponos dobozt, fogkrém tubust az már kőkemény csávó. Eldobható pelenka sem fog fogyni, az biztos!

élhetetlen 2018.10.28. 19:59:23

@Szél Bernadett börtönben van már?: Nagyon pörögsz, egy kicsit állj meg gondolkodni. ""Tegnap volt a falu web-oldalán a polgármestertől egy közlemény, hogy ideiglenesen leáll a szemétszállítás". Tegnap volt, ma már meg nincs?„. Ma már nem jöhet az értesítés, hogy ma is leáll, ha tegnap leállt. Bonyolult? Lehet, hogy a kukás üzletvezetők luxus életmódot éltek, de elvitték a szemetet. Gondolom, az NHKV vezérigazgatója nagyon visszafogott életet él, csak a cége nem tud számlázni, nem tudja kezelni a csoportos beszedést, sárga csekkeket küld, és most már a szemetet sem viszik el. Most jó. „Szorulhatna már belétek egy kis emberség, szolidaritás libsik!”. Szolidaritsunk az NHKV vezérkarával, vagy azokkal, akik ezt kitalálták? Mert most jobb a családoknak? Hülye-e vagy?

Budapest a kutyaszar városa 2018.10.28. 20:03:35

@csobi2011: Dehogynem lesz díjemelés ! Csak jól meg lesz indokolva: Brüsszel, Soros, Gyurcsány, filozófusok, ballib média, migráncsok, liberálbolsevikglobalidegenszívűplutokratamultikultiSargentini stb. A szokásos narancstetű recept szerint fognak eljárni: államosítás, rezsicsökkentés belengetése, munkaerő és munkaeszköz, körülmények lerohasztása, szolgáltatás ellehetetlenítése. Közműcég leértékelése, majd eladása fillérekért haveri seggnyalóknak, a cég kistafírozása vissza nem térítendő hitelből, szolgáltatási piac megszerzése, majd ÁREMELÉS ! Magyarázkodás: Brüsszel, Soros, Gyurcsány.........................................

BiG74 Bodri 2018.10.28. 20:26:56

@Budapest a kutyaszar városa:
Emelés, szerintem csak akkor lesz, amikor a kilopott pénz ( mert annak a mennyisége nem csökkenhet) mellett nem tudja a háttérből állambácsi a mi pénzünkből már finanszírozni a működést és a lopást is egyszerre.
Jelenleg valakinek kellenek a biztos, tuti bizniszű helyek. A szemétszállítás jelenleg csak a megértő állambácsi szervétől függ. Aki jól fekszik, annak utalnak, az majd kap frankó pályázatokat. Milliárdos biznisz, melynek átláthatósága az államtól függ, azaz nulla. Milliárdos biznisz, melyből a lekötelezetteken keresztül oda és akkor süvítenek a százmilliók amikor azt a nagyfőnök megmondja.
Hogy ez mellett lesz-e szolgáltatás és milyen minőségű az huszadrangú.

élhetetlen 2018.10.28. 20:29:47

@Szél Bernadett börtönben van már?: „ha még mindig nem jött el az IMF mentőöv.”. Neked nem érdemes értelmes választ adni, mert nem érted. Még mindig ott tartasz, hogy az IMF az rossz volt, a megélünk a piacról, az jó. Nem fogod fel, hogy az államkötvények, letelepedési kötvények ugyanúgy hitelek, csak még azt sem tudjuk, hogy kinek tartozunk. De ez szerinted nem érv, csak személyeskedés. A nyugdíjakat hagyjuk, ha nyolc éve szárnyal a gazdaság, akkor két nap alatt megszavazhatták volna, hogy térjünk vissza a svájci indexálásra. Nem, marad az infláció követés, és az infláció minimális, csak az élelmiszerek drágulnak drasztikusan, és az kell minden nap, míg lapostévé nem. Persze, ez is csak személyeskedés. Nem tudom, hogy elvakult vagy-e, vagy fizetett, nem is érdekel, de nem igazán láttam tőled olyat, hogy valamire észérvekkel, logikusan válaszoltál volna.

élhetetlen 2018.10.28. 20:35:05

@BiG74 Bodri: „Birca=Szél Bernadett börtönben van már?”. Tudsz valamit, vagy csak gondolod? Nekem ez nem nyilvánvaló, mert a Birca egy mondatos hülyeségeket szokott írni, Szél meg bonyolult hülyeségeket.

élhetetlen 2018.10.28. 20:40:17

@Szél Bernadett börtönben van már?: Te vagy itt ma a főszereplő! „Ha választhatnak, hogy 13-szor kapnak 100.000 Forintot, vagy csak 12-szer de 150.000-et”. A kérdés jogos lenne, ha itt az elmúlt években 50 %-os nyugdíjemelés lett volna. Volt?

élhetetlen 2018.10.28. 20:52:10

@csobi2011: „hogy mért akarnak a fideszesek egy veszteséges szektort átvenni. Hiszen díjat ők sem emelhetnek a rezsicsökkentés miatt, most meg csak veszteségesen működhet az állami kivéreztetés miatt.„. Mert akkor már nem lesz veszteséges, mert annyi adópénzzel támogathatják őket, amennyivel csak akarják. (lásd az átvett távfűtő cégeket). Annyival kevesebb jut az iskolákra, eü-re. Egy magáncéget nem támogathatnak, mert akkor nem jut az iskolákra, eü-re. Nem érted, mi?

BiG74 Bodri 2018.10.28. 20:52:36

@élhetetlen:
jarokelok.blog.hu/2018/10/25/a_fovarosi_szelektiv_hulladekszallitas_tundoklese_es_bukasa
anyadmajma 2018.10.26. 21:57:40
@Szél Bernadett börtönben van már?: mi van te hazaáruló bolsevik birca, megint idejöttél szopni? Te kis buzi:)
ElIenzéki Tüntető 2018.10.26. 22:16:47
@Szél Bernadett börtönben van már?: Jól van birca, nyugodj le! Ha be vagy baszva akkor mindig ezt a nicket veszed elő h ne égesd a maxval-t?
maxvaI baIcán bircaman · bircahang.org 2018.10.26. 22:17:46
@anyadmajma: @ElIenzéki Tüntető: Na! Most boldogok vagytok?

BiG74 Bodri 2018.10.28. 20:55:38

@BiG74 Bodri:
Bár itt a másolásnál kijött, hogy ez a birca, nem az a birca. Mindegy egyiket sem tolerálom.

élhetetlen 2018.10.28. 20:55:52

@BiG74 Bodri: „Viszont aki megeszi a tejesdobozt…”. Plusz sok pont neked!

csobi2011 2018.10.28. 20:56:58

@Budapest a kutyaszar városa: te már csak tudod, hogy lesz emelés, hisz te látod a jövőt. A közmű cégek átvétele évekkel ezelőtt megtörtént és még sincs emelés. Te szerintem kevered a dolgokat, a Lendvai Ildike ígérte hogy nem lesz gázár emelés és 300 %-al nőtt az ára, és a Gyurcsi Feri ígérte, hogy nem lesz vizitdíj. A többit már ismerjük. Azért mert bennetek működnek a ballib reflexek (hazudni muszáj),az nem azt jelenti hogy minden csak így működhet.

arabok balrol 2018.10.28. 21:07:24

ballibek hir van

2022 utan is gyokereket fogtok ragcsalni a nyirkos macskakovon

mig nalunk az uri szalonban, de inkabb nem is mondom

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.10.28. 21:08:20

@csobi2011: Hazudsz köcsög! A 300 százalékos emelkedés négyszeres áremelkedést jelentene. 2004-ben 457 forint volt 10 m3 és 2010-ben 1150 Ft volt. A legdrágább a Fidesz alatt volt, 2012-ben 1360 forint. Hazudsz!

BiG74 Bodri 2018.10.28. 21:15:11

@arabok balrol:
Mért nyirkos? Muszáj ilyen borongos képet festeni a gyökérrágás mellé?

élhetetlen 2018.10.28. 21:18:40

@csobi2011: „te már csak tudod, hogy lesz emelés”. Édes fiam. Hogyan magyarázzam el, hogy a szemétszállításnak vannak költségei. Járműpark fenntartása, munkabérek, stb. Ezek nem lesznek kisebbek, ha az állam átveszi az ágazatot. És már itt van az NHKV. Miből tartják fenn? Az adódból. Ha nem lesz áremelés, akkor miből üzemeltetnek? Az adódból. Ha nem lesz áremelés, csak az adódból fizetik a szemétszállítást, és az NHKV fenntartását, ha nem az iskolákra jut elég pénz, mert a KLIK-et is fenn kell tartani, akkor te jól jártál? Persze, „ballib reflexek (hazudni muszáj)”, sajnos, nem FIDESZ-es reflex, hogy gondolkodni muszáj. Pedig de jó lenne.

élhetetlen 2018.10.28. 21:27:40

@arabok balrol: „mig nalunk az uri szalonban”. Ez jó! Nálatok sohasem lesz úri szalon, legfeljebb sok pénzből berendezett flancos valami. Tudod, az úr a pokolban is úr, a bunkó meg mindenhol bunkó, akkor is, ha telik neki kaviárra.

csobi2011 2018.10.28. 21:41:03

@élhetetlen: bocs, de eddig nem arról volt szó hogy az állam veszi át, hanem az hogy a fideszes vállalkozó haverok. És ők fognak majd extra profitot csinálni. Döntsétek már el hogy mit hazudtok mert nehéz követni.

csobi2011 2018.10.28. 21:45:16

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: basszus a hatodikos gyerekemet buktatnák matekból a te szellemi színvonaladdal. És neked még szavazati jogod is van. Mondjuk ez a ballibeknél nem újdonság. A 300% 3-szoros emelést jelent, de ez ne zavarjon. A legviccesebb, hogy utána még számokkal is levezeted hogy nekem van igazam. A tiéd volt a hónap hozzászólása a primitív baloldaliak versenyében.

élhetetlen 2018.10.28. 21:57:02

@csobi2011: Hazudik az anyád fia/lánya, nem tudom milyen nemű vagy. Nem mindegy, hogy az állam, vagy egy haver veszi át? A számlázást az állam vette át, de miután ráköltött egy valag pénzt adóból, nem adhatja el fillérekért egy havernak? Ha egy haver veszi meg az országos szemétszállítást, akkor nem tudják megoldani két nap alatt, akár törvénnyel is a támogatását? Miről beszélsz, mi a különbség? Egy csomó vállalkozó cég, aki eddig tette a dolgát, kiszorul a piacról, te meg így is, úgyis fizetsz. Most minek örülsz? Képes vagy gondolkodni?

csobi2011 2018.10.28. 22:04:15

@élhetetlen: annak örülök hogy itt ahol lakom 2010-ben 7200 ft volt a szemétszállítás negyedévenként, most 5680 ft ugyanez. És minden héten ugyanúgy elviszik a szemetet mint eddig. Persze te csak sírjál, a baloldaliak mindenért sokkal többet szeretnének fizetni csak nem hagyják nekik. Hát milyen demokrácia ez?

élhetetlen 2018.10.28. 22:40:54

@csobi2011: Azt hiszem, kár magyaráznom a dolgokat, mert nem érted. Mi lett olcsóbb 2010 óta, a kocsik ára, vagy az üzemanyag, vagy a munkások bére? „És minden héten ugyanúgy elviszik a szemetet mint eddig.” Mitől tudják olcsóbban is csinálni, addig, ameddig? Hogy nem marad pénz új gépparkra, nem marad pénz beruházásra, stb. Nem érted, ugye? Te azt sem érted, hogy a rezsicsökkentés ezen a módon miért szar. Megpróbálom röviden elmondani, hátha megérted. Mindent mérnek, tehát lehetett volna az is, hogy adott mértékig szegénynek is, gazdagnak is olcsóbb az akármi, és aki ezen felül fogyaszt, az azért fizessen többet (uszoda fűtés, teniszpálya fűtés, stb. amire telik neki.). Most az van, hogy van, aki 300 ft rezsicsökkentést kap havonta, van, aki harminc ezret. Jogosnak tartod? Ne gyere azzal, hogy aki harminc ezret kap, az több adót fizet, mert ez nem igaz. A baloldaliak nem többet szeretnének fizetni, csak épeszűbb, igazságosabb támogatást, és a rezsicsökkentés pl. nem az ebben a formában. Nem hiszem, hogy megérted, amit írtam, mindenesetre én megpróbáltam elmondani.

BiG74 Bodri 2018.10.28. 22:48:26

@élhetetlen:
Nem gondolod, hogy felejtős?

élhetetlen 2018.10.28. 23:06:49

@BiG74 Bodri: Hölgyeim, vagy uraim, nem tudnátok azt a szívességet megtenni, hogy bevágtok annyi szöveget, amiből rájövök, hogy mire válaszoltatok? A rákattintás visszaugrik valahova, amiből nem látom, hogy mi a felejtős.
@ Szél Bernadett börtönben van már?: „volt”. Ezt most hogy vakarjam ki, hogy mire írtad?

Jakab.gipsz 2018.10.28. 23:13:10

@colonel Tigh: Ingyen ebéd senkinek sincs. Még a szemét szállítóknak se. Akinek nem tetszik keressen más üzleti lehetőséget.

Röviden, beengedtük a piacra a fejlett nyugati hulladék kezelőket, hoztak technológiát, magasabb bért tudtak-e biztosítani a melósoknak, sajnos nem.

Ezt a piaci feladatot, a hazai hulladék kezelők is képesek megoldani.

ételizésítő 2018.10.29. 00:17:18

Az ugye megvan, hogy a szemétszállítás egy csomó országban a maffia biznisze?
És az, hogy a Fidesz a hazai maffia?

Akkor meg mit csodálkoztok?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.10.29. 05:04:47

@csobi2011: Hülyegyerek! A 300 százalékos emelés az azt jelenti, hogy hogy négyszerese lett. Mennyi is a GDP növekedés? 3 százalék? Akkor most 3 százalék a GDP vagy 103 százalék? Te tényleg ennyire hülye vagy?

gázóra ellenőr 2018.10.29. 06:44:10

@csobi2011: Ó Istenem! Te vagy az igazi agyhalott fideszes mintapéldája. Szóval a 100 százalékos emelés azt jelenti nálad hogy ugyanannyi marad? Ritka sötét vagy.

BiG74 Bodri 2018.10.29. 11:00:41

@élhetetlen:
Bocsánat! Az egész próbálkozásod néhány sötét trollal, az szerintem az egészséged érdekében felejtős.

látjátok feleim szümtükkel 2018.10.29. 15:09:05

Hol volt, hol nem volt egszer egy Lnin nevű ember. Mondott okosságokat is.

Pl. azt mondta, "...szitkozódással azok szoktak évelni, akiknek nincsenek érveik". Ezért nem kell a fideszhívőkre haragudi. Hiszen nem tehetnek arról, hogy imádatuk tárgya, a fidesz és kormánya nem tud érveket szolgáltatni nekik.

Évekkel ezelőtt a fidesz közigazgtaássa kirohant a kóbor macsskák ellen. azta közterületen kevesebb macskát látni. Ennek is kösznhetően a fővárosban a liget melletti úri ház emeletén a kamrába beköltözött az egér.
Hallani arról is, hogy itt-ott a csótányok, máhol a patkányok uralják a teperet. Gondolom, majd a kormányzat eltakarítja. Remélhetőleg itt megnyilvánuló híveik is segítenek a kormánynak a csótány és a patkány írtásban. Sikert nekik.

Azért van egy kis jó hír is. A patkány szereti a tisztaságot, és a gazdag étrendet. Úgyszintén az egér is a jól felszerelt kamrákat. Szegény ember lakássában erre nem sok esélye van.

látjátok feleim szümtükkel 2018.10.29. 15:10:42

Lenin akart lenni a Lnin. Kavar a számítógépem, nem minden hiba javítása marad meg.:(

fantázia dús nick 2018.10.29. 16:49:21

@csobi2011: És még te emlegeted az általános iskolát? Úgy tűnik az alsót osztályokat sem sikerült abszolválnod. Ahogy írták - akkor a 100 százalékos emelés neked az hogy nem változik? A magyar nyelv sem az erősséged. Kész röhej vagy.

ételizésítő 2018.10.29. 18:04:05

@látjátok feleim szümtükkel:
És ezt a Lnint nem zavarta, hogy volt már egy Lenin korábban, aki még korábban Uljanov volt? :-)

ételizésítő 2018.10.29. 18:07:56

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
A 300%-os áremelkedés háromszoros áremelkedést jelent, amitől (mivel az egyszeres ár már alapból megvan) négyszeres lesz az ár, 1 (a jelen ár) + 3 (az emelkedés).
Vagy ha úgy vesszük, 100% + 300%.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.10.29. 19:52:44

@ételizésítő: Persze. De a hülye narancstálib @csobi2011: szerint "A 300% 3-szoros emelést jelent, de ez ne zavarjon. ". És még a hülyéje emlegeti az általános iskolát.

látjátok feleim szümtükkel 2018.10.29. 22:10:39

@ételizésítő:

Mind egy, hogy mi volt, mondott okosakat, amiket most sem árt megfontolni.

Pl. azt is mondta, hogy a proletariátusnak/kommunistáknak/ meg kell szerezni a gazdasági hatalmat, mert különben nem lesz politikai hatalmuk. Ezt a fidesz ékesen bemutatta. Első kormányzásuk csúfos bukás lett, a másodikban már a Lajos megszervezte a gazdasági hatalmat, majd miután neki nem jutott elég krumpliföld, a haverok illetve a nertársak kirúgták ( no nem nagyon, csak egy-két csöcsöt húztak ki a szájábúl ), és tovább szerezték a gazdasági hatalmat.

élhetetlen 2018.10.30. 01:21:36

@BiG74 Bodri: Csak nem értettem, mi a felejtős. „próbálkozásod néhány sötét trollal, az szerintem az egészséged érdekében felejtős.”. Az egészségemet ez nem befolyásolja, egy csak egy agytorna, ami nem árt. Az éjszakázás meg azért van, mert képes vagyok délig aludni, és már tehetem, tehát nem álmosodok el este tízre. De kedves vagy.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.10.30. 07:35:39

@csobi2011: Nagyon eltűntél. Mi van? Nem mered megkérni a hatodikos fiad, hogy magyarázza el mi a 300%-os növekedés?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.10.30. 07:36:39

@csobi2011: Esetleg még narancstálibnak is túl hülyének minősítettek a Lendvay utcából és elvették a nickedet?

csobi2011 2018.10.30. 15:36:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: nem tűntem el csak nem az egész életemet ezen a blogon töltöm. Valóban rosszul fogalmaztam, arra akartam célozni hogy a szocik idején 3-szorosára nőtt a gázár. De az a legvicesebb hogy ti jobban szeretétek azt, mint az elmúlt nyolc évet amikor 25%-al csökkent az ára. Szóval szerintetek sokkal jobb a fogyasztónak ha a gázár többszörösére emelkedik, mintha csökken az ára.

ételizésítő 2018.10.30. 17:32:52

@csobi2011:
Azt véletlenül se említsd meg, hogy azért csökkent a gáz ára, mert a világpiacon csökkent, ahonnan mi is vesszük, a szocik idején meg azért nőtt, mert ott is nőtt.
És azt se, hogy jelenleg a rezsicsökkentett(nek hazudott) gázár is jóval magasabb az indokoltnál.
Mellesleg nem csökkent 25%-kal, talán ha 10-zel. Legalábbis a számláimon ezt látom.

A 3-szorosára nőtt = 200%-os emelés egyébként.

ételizésítő 2018.10.30. 17:39:07

@látjátok feleim szümtükkel:
Á, csak vicc volt az eleje.

Lenin nem volt buta, ha nem hal meg, akkor talán a SZU kicsit jóval kisebb emberáldozattal és jobb gazdasággal fejlődik. A villamosítás is olyan meglátása volt, amivel megelőzte Amerikát is, a szovjet vidéken hamarabb volt villany a háztartásokban, mint az amerikai vidéken. Aztán Józsi Visszájárulis Acélember bátyánk tönkrekúrta az egész addigi felépítményt is súlyos pszichopátiával elegy mértéktelen paranoiájában.

Bár azt hozzáteszem, hogy ha nem szocializmus van, a németek Indiáig jutnak. Ugyanis rengeteg egyéni emberi hozzáállás volt olyan, ami miatt meg tudták őket állítani, hogy a Haza-anyácskáért küzdenek, a saját országukért, nem a gazdagokéért.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.10.30. 18:28:34

@csobi2011: Ehhez képest nekiálltál engem kioktatni matekból. A gáz ára meg 2012-ig növekedett. Szóval akkor a Fidesz is népnyúzó, vagy a világpiaci ár volt a kényszer?

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2018.10.30. 19:58:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "A gáz ára meg 2012-ig növekedett."

Ezt nem hiszi el a narancskullancs, a csúti geci nem ezt mondta. Hiába van ott a számláján, amit kézhez kapott, csak az összeesküvés elméletekben hisz.

ételizésítő 2018.10.30. 20:19:18

@MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Miért, te a vaksi szemednek hiszel, nem Orbán1gecigány vezérnek?

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.01. 13:32:14

@ételizésítő:

Annyira nem vicc, hogy egy magára valamit is adó párt átolvassa a gondolatait, és a könyveit, mert sokat lehet belőlük tanulni a hatalom megszerzése, és megtartása kérdéskörben. Ezek a kérdések azóta, amióta Káin agyonverte a testvérét, mindig aktuálisak, mert a valóság ruhája ezer, de a valóság egy. A hatalom az hatalom ma is, az alárendelt meg most is kiszolgálja a hatalmat, vagy fellázad ellene. Harmadik út nincs. Előbb utóbb minden hatalom ellen fellázadnak.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.01. 14:15:52

Ez a Lenin mondta például ezt is:

" A proletárkultúrar nem pottyan le készen valahonnan, ismeretlen helyről, nem azoknak az embereknek a kitalálása, akik a proletárkultúra terén szakembereknek nevezik magukat. Ez merő sületlenség. A proletárkultúrának ama felhalmozott tudás törvényszerű továbbfeljődésének kell lennie, amelyet az emberiség a tőkés társadalom, a földesúri társadalom, hivatalnoki társadalom igája alatt szerzett meg."

Hagyjuk ki ebből a a gondolatsorból a proletár szót, és rájövünk, hogy a fideszkultúra sem jöhet létre a sok szakember agyában. Mert amelyik szellem kibújt a palackból, azt a fidesz sem tudja vissszatuszkolni, bármennyire is szeretné.
süti beállítások módosítása