B1 blogcsalád



Eltűnnek a keresztények Magyarországról

2018. szeptember 17. - nickgrabowszki

Ilyen ez a régi vágású kereszténydemokrácia. 1100.jpg

Miközben a magyar kormány

  • a kereszténység nevében akarja megvédeni az országot a migrációtól,
  • a "keresztény Európát" is védené ugyanettől,
  • sőt, van egy kifejezetten keresztényvédő államtitkársága,
  • kötelezővé tette a hittant az iskolákban,
  • jól finanszírozott egyházi iskolákba tereli a tanulóifjúságot,
  • a KDNP 8 éve kormánypárt, bár szavazni 20 éve nem lehet rá, és akkor se jutott be a parlamentbe,
  • továbbá most már a rosszul csengő illiberalizmus helyett pár hónapja a 2010 óta kiépített új rendszerét is régi vágású kereszténydemokráciának nevezi

keresztényből egyre kevesebb van Magyarországon.

Jól látszik ez a jövedelemadó 1 százalékának felajánlásain, amelyből a NAV adatai alapján a Normakontroll blog készítette el a fent is látható táblázatot.

Ebből kitűnik, hogy visszaesett az aktív vallásosság Magyarországon. 2012-ben még az adózók 30, 2017-ben már csak a 22-23 százaléka ajánlotta fel valamelyik egyháznak a jövedelemadója megcímkézhető részét.

A 2018-as számok még csak becslések, de a trend világos: a vallásosak már kevesebben vannak, mint az adófizetők egynegyede, és a számuk az eltelt idővel egyre csökken.

Ilyen ez a régi vágású kereszténydemokrácia. Már nemcsak demokrácia nincsen, de keresztény is alig.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4714244981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ami szabad 2018.09.18. 12:35:44

@valaki nagyon más: csak azt mondták, soros. EZT még te is megérted. :)

morph on deer 2018.09.18. 12:39:14

@Sir Galahad:
“Az, hogy a házasság egy férfi és egy nő közössége, nálunk ilyen. Ezzel általában az is egyetért, aki nem hívő.”

Nem az egyet- vagy egyet nem értés itt a lényeg, hanem az, hogy az egyetértést hatalmi szóval kényszerítik rád.
Vagyis rám, ha neked megfelel az, hogy néhány fél- és alulművelt személy szabja meg, hogy miről mit gondolj.
Én köszönöm szépen, de egészen jól elvagyok a saját fejemmel való gondolkodással és a saját döntéseimmel.
Amúgy liberális módra.

gyurmicsek 2018.09.18. 12:40:49

@dunántúli gyerek: Ugye a legutolsó hozzászólásod csak egy vicc volt?

BéLóg 2018.09.18. 12:42:00

Mekkora zseni az a valaki, aki az ADÓFIZETÉSI hajlandóságból próbál HITBÉLI következtetéseket levonni.

Nos, én elég hülyegyerek vagyok, de EGY magyarázat kapásból van, ÖREGSZIK a nemzet, vagyis egyre kevesebben fizetünk adót, több a nyugdíjas, akik ugye NEM rendelkeznek a máNEM létező adóköteles jövedelmükről.
Valamint a(z esetlegesen) szaporodó új generáció még fiatal és nekik meg MÉG nincsen adóköteles jövedelmük.

Szívesen!

BéLóg 2018.09.18. 12:44:39

@morph on deer:
Akkor tehát föl vagy háborodva, amikor RÁDKÉNYSZERÍTIK hogy a cigányt romának a buzit meg melegnek nevezd, ugye?

habodo 2018.09.18. 12:45:41

@Ches Desmond: Európának, Magyarországnak római és görög gyökerei is vannak. Az ősmagyarság nem volt keresztény. Évekkel ezelőtt én is a te álláspontodon voltam, de erősen ateista lettem, elutasítok minden babonát, legendát, mesét, csodát, stb. A vallásokat az emberiség drogjának tartom, több kárt okoznak mint hasznot. Amit hasznot okoznak, azokat vallás nélkül is el lehetne érni. Pl. az ENSZ nem keresztény szeretetből segélyez évi dollármilliárdokat...

dunántúli gyerek 2018.09.18. 12:46:30

@BéLóg: egyre keveseben fizetunk adot?

800ezerrel tobben dolgoznak mint 2010ben...amikor volt 1 millio papiron minimalberes adomentesitett polgar, ami ma mar szinten nincs

nyilvan a lakossag nem vmi vallasos, aki igen az tobbnyire idos, meg a kormany igy is ugy is tamogatja a kereszteny egyhazakat, igy a zemberek nem fizetnek meg pluszban

VT Man 2018.09.18. 12:53:01

Hihetetlen ez a blog...
Minden baromsagot ossze tud keverni, hogy abbol azt hozza ki, ami az erdeke.

Aki a valodi adatokra kivancsi, az olvasson Indexet (ne pedig B1 blogot):
2017-es cikk:
"Egész Magyarország 59 százaléka hisz Istenben, köztük fele-fele arányban vannak azok, akik teljes meggyőződéssel, és azok, akik kétségek között; ez azonban sokaknál nem jár együtt például templomjárással. Utóbbi számai (korábbi kutatások is hasonló arányokat mutattak) azt jelzik, hogy a hagyományos egyházias vallásosság jelentősen visszaesett: a teljes népesség 9, de a magukat katolikusnak mondóknak is csak 12 százaléka megy templomba legalább heti rendszerességgel, további 8/10 százalék pedig legalább havonta egyszer)."

index.hu/tudomany/2017/05/19/vallasos_a_magyar/

VT Man 2018.09.18. 12:54:45

"Bár a felvilágosodás szellemében sokan sokáig azt várták, hogy a vallásosság fokozatosan teljesen el fog tűnni, a nyugati világban már jó ideje inkább az a fő trend, hogy miközben a hagyományos egyházias vallásosság mértéke valóban csökken (bár vannak ellentendenciák is, például a városi képzettebb fiatalok között, tévedés volt azt hinni, hogy a vallás visszaszorul a falusi asszonyok rezervátumaiba), maga a vallási-spirituális érdeklődés még növekedhet is. A keresztény gyökerű képzetek továbbra is általános lehet – akkor is, ha azokat már nem mindenki érzi szorosan a kereszténységhez tartozónak."

gyurmicsek 2018.09.18. 13:06:48

@VT Man: Addig nem tűnik el a vallásosság, amíg a KDMP-s embereknek lehet 16-éves barátnőjük. :) Van rá igény....

morph on deer 2018.09.18. 13:07:39

@Magánvéleményem:
“mert a mindenféle mondvacsinált új egyházak (pl.: scientológusok) gombaként elkezdtek szaporodni”

Igen tudom, ez az ürügy.
Különben nehezebb lenne indokolni a százmilliárdos nagyságrendben az egyháznak tolt adományokat, például, meg a lelkipásztorok kormányzati pozicióba helyezését.

Úgy látszik, minden szempontból vissza kell térni a dicsőséges Horthy korszak összes “vívmányához”,

Mint orbán deklarálta, szerinte 1942-es az utolsó “igazi” Magyarország, szóval az az előtti korszakba igyekszünk ilyen szorgosan.
Budavári palota, huszárok, koronaékszerek, eukharisztikus kongresszus, és a pap megáldja a frissen aszfaltozott utat!

És mindezt azért, hogy a szotyiköpködő tahó végre magyvis uralkodó lehessen, de legalább is ellentengernagy..:)))

Csak így tovább, ráklépésben “előre”!

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2018.09.18. 13:13:09

@dr. mesterséges színezék: Kisbaba koromban engem is meglögyböltek katolizálási célzattal, de ezt annyira nem követte semmi ilyen családi tevékenység, hogy amikor az általános iskolában valamiért egyszer megkérdezte a tanító néni a vallásomat, akkor csak annyit tudtam, hogy talán katolikus, de hogy görög vagy római, már nem. Ezt otthon elmeséltem és akkor megtudtam, hogy római. Aztán sokáig ateista voltam, míg '94-ben nem találtam egy igazi hitű kis egyházikót, ahol biblikusan megkeresztelkedtem és azóta is aktív tag vagyok.
Hivatalosan mi sem ehetünk egyház, csak a nevünkben, mert alkotmányellenesen mitőlünk is elvette ezt a jogot a fideszkádéempé. A vicc (?) az, hogy bár az Alkotmánybíróság (vagy az EU?) kimondta, hogy mindez alkotmányellenes, ezek a kis gyülekezetek mégsem kapták vissza az egyházi státuszt.
Ennyit a magyarországi vallásszabadságról és kereszténységről! Itt a legnagyobb keresztényüldöző a történelmi egyházaktól hergelt állam. ;-)

morph on deer 2018.09.18. 13:14:38

@BéLóg:
Amint ezt is beemelik az alaptörvénybe, fogok tiltakozni, garantáltan!

Remélem te már arról is hallottál, hogy Magyarország nem csupán “régivágásü kereszténydemorácia” lesz, hanem egyenesen “régivágású, meleg és roma kereszténydemokrácia” lesz..;)

Én még nem, így kiváncsian várom a fejleményeket!

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.09.18. 13:47:24

Egyre kevesebb a hülyeséget valóságnak elfogadó ember.
Ezért fogynak.

Ha KERESZTÉNY vagy abban hiszel, hogy valami kozmikus zsidó zombi örök életet adhat neked, ha szimbolikusan eszel a húsából és telepatikusan megüzened neki, hogy elfogadod őt mesterednek, és aki így cserébe eltávolíthatja a gonoszt a lelkedből, ami azért került oda, mert egy oldalbordádból lett nőt meggyőzött egy beszélő kígyó, hogy egyen a zsidó zombi apjának a varázsfájáról.

Ez teljesen hihető, világos és kicsit sem nonszensz!

agarik 2018.09.18. 14:02:10

@Rettegek mert ballib vagyok: Kivéve, hogy Pascal Gyávasága rég szét lett cincálva, hiszen négy faktort nem vesz tudomásul, Emiatt az "érve" így módosul:
- ha nem foglalkozol semmiféle istenséggel, megnyered EZT, a bizonyíthatóan meglévő életed
- ha nekilátsz akármilyen istenségben hinni, és nincs semmiféle istenség, akkor elveszted ezt az életed, tehát megszívtad
- ha nem hiszel semmiféle istenségben, VAGY X1 istenségben hiszel miközben X2, VAGY X3, VAGY XN istenség létezik, ÉS eme istenséget érdekli hittél-e életedben minden bizonyíték hiányában, sőt ellenében az ő létében, ÉS ennek alapján egy végtelen büntetés/jutalom rendszerben dolgozik, AKKOR megszívtad. ÁM mivel egyetlen istenség léte sem bizonyított, ellenben a lehetséges istenségek száma végtelen, annak az esélye hogy a megfelelő vallási irányzatot válaszd ki, végtelenül kicsi. Míg ellenben az életed 100% bizonyossággal a tiéd, és ha bármelyik hitet elkezded követni, a garantált nyereményt eldobtad egy gyakorlatilag 0 nyerési esélyű lottón!

Így dől össze Pascal Gyávasága.

Sir Galahad 2018.09.18. 14:18:36

@morph on deer: Énrám senki nem kényszerítette hatalmi szóval azt, hogy mit gondoljak például a házasságról. Szerintem ugyanígy van ezzel mindenki más is. Te is, csak épp a te véleményed eltér a többségétől. Nincs ezzel semmi baj, demokrácia és szólásszabaság van.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.09.18. 14:28:22

@agarik:
Hát igen az ugynevezett "Istenérvek" mindegyike könnyen cáfolható bugyutaság. Anzelmét magam is megtettem és újszerű módszerrel.

Anzelm istenérve, avagy az Isten egyenlő az Emberi Ostobasággal
2017. február 18. - IGe

Volt egy ilyen nevű teológus, akinek a nagyon bonyolultnak látszó, és sokak által még bonyolultabbá tett, logikai és halmazelméleti elemeket is tartalmazó érve egyeseknek, a számtalan eddigi cáfolat ellenére még ma is helytálló és logikus. Pedig a cáfolat közérthetően, mai nyelvezettel, és viszonylag egyszerűen is megtehető.
anzelm.jpg
(Anzelm, Aosta, Olaszország, 1033. – Canterbury, 1109. április 21.)
Anzelm „logikai” Istenérvének közérthető és végső buktája

Megdöbbenve olvastam Geréby György az ELTE Bölcsészettudományi Kar Filozófia Intézete docensének az alábbiakban pontosan idézett, közember számára túlbonyolított, tudományosság látszatát magán viselő, ámde valójában áltudományos cikkét, Anzelm logikai istenérvével kapcsolatosan.

GERÉBY GYÖRGY:AMIT ANZELM ÉS GAUNILO MONDTAK EGYMÁSNAK
epa.oszk.hu/00100/00186/00005/996_gereby.html

"A Magyar Filozófiai Társaság Filozófiatörténeti Szakosztályának 1999. március 26-i felolvasó ülésén elhangzott előadás szerkesztett szövege. "
Mit is állít Geréby György: "3. Jó-e az érv? A fenti rekonstrukció szerint az érv konklúzív. " ( konklúzív: ~ következetes, logikus )

Amennyiben Geréby állítása igaz lenne, hogy Anzelm levezetése következetes, logikus, akkor a végeredményének is jónak kellene lennie. Tehát, akkor vagy megleltük Isten tudományos definícióját, vagy Geréby téved, vagy csal valahol. Vizsgálódási célból Gerébyvel hosszas levelezést folytattam, aminek a végén valami olyasmibe menekült, hogy "Anzelm érve nem butaság, hanem egy izgalmas metalogikai problémacsoport". Na puff neki, mert a metalogikának kb annyi az értelme mint a metafizikának. Másrészt ha Anzelm érvének a vizsgálatánál át lehetne térni metalogikai síkra, az kb. azzal egyenlő, mint hogy a bibliát szó szerint, vagy csak képletesen , metaforikusan kell értelmezni. Anzelm eleve maga kötötte ki, hogy színtiszta logikai úton kíván érvelni. Nos ha a saját maga által felállított szabályokat felrugja valaki és azt mondja, hogy azt még sem úgy kell vizsgálni, akkor már emiatt is bukott az érv, mert akkor már megint ott vagyunk, mint a metafizika és a Carnap által leírt babig. Úgy , hogy én inkább visszaszállok a hétköznapi valóságba és közérthető logikai nyelvezettel érvelek:

Hát Anzelm logikainak füllentett I/istenérve egy akkora butaság, amit aligha lehet jó és logikus érvelésnek állítani. Pláne még napjainkban is. Nézzük csak egy-két pofonegyszerű (Öveges professzori) és közérthető példával;

Nem tettünk mást, mint "Isten" szó helyett beraktuk az "Emberi Ostobaság" szóösszetételt, amely számos világhírű tudós szerint a legnagyobb, ami elképzelhető és végtelen. (Ugyanezen tudósok a világegyetem végtelenségében már bizonytalanok.) Érdemes még behelyettesíteni a következő szóösszetételeket is: Karakutty; Világegyetem; Rátóti Csikótojás; A Megnyilvánulatlan Végtelen; Mumus; Hülyeség; Micimackó; Hófehérke

1.1 az Emberi Ostobaság olyasvalami, aminél nagyobb nem gondolható el.

1.2 A balga azt mondja a szívében: "nincs Emberi Ostobaság ".

1.3 A balga érti, amit hall.

1.4 Ami megértetik, az legalább az értelemben van.

1.5 Más (valamely dolognak) az értelemben lennie, és más megérteni, hogy valami valóságos dolog.

1.6 A balga hallván megérti az állítást, hogy "aminél nagyobb nem gondolható el".

1.7 Aminél nagyobb nem gondolható el, az legalább az értelemben van

1.8 Ami az elmében is és a valóságban is van, az nagyobb annál, mint ami csak az értelemben van.

1.9 Ha az, aminél nagyobb nem gondolható el, csak az értelemben van, akkor elgondolható nála nagyobb, az, ami az értelemben is van és a valóságban is.

1.10 De az Emberi Ostobaság nem lehet ilyen, mert lenne nála nagyobb. (9 ellentmond 1-nek.)

1.11 Tehát az, aminél nagyobb nem gondolható el, az elmében is és a valóságban is létezik.

1.12 Tehát az Emberi Ostobaság a valóságban is létezik .

teljes írás:

istenteszt.blog.hu/2017/02/18/anzelm_istenerve_avagy_az_isten_egyenlo_az_emberi_ostobasaggal#more12271380

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.09.18. 14:34:45

Ja és ne felejtse el senki sem.

Jó pap, holtig tanul, de még is hülyén hal meg.
Mert aki hülyeségeket tanul, az csak azt fogja tudni.

BéLóg 2018.09.18. 14:35:26

@TanNé: Milyen vicces, mikor már az ELSŐ mondatod nem stimmel. Ugyanis az Emberi Ostobaságnál VAN nagyobb, például TanNé Ostobasága, kapásból.
Ergó peched van.

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2018.09.18. 14:38:40

Katolikus önellentmondások

Tudod, igazán nem értem a katolikusokat,
sem a múltban, sem a jelenben.
Öltek az életért,
harcolnak a békéért,
gazdagszanak a szegényekért,
szeretkeznek a szüzességért,
kiközösítenek a toleranciáért,
gyűlölnek a szeretetért.

Helga Beauty Salon. 2018.09.18. 14:39:00

A vallás egyfajta értékrend. Nem is lep meg, hogy az állat liberálisok minden eszközzel támadják. A libsik jelleme, lelkivilága a fenti kommentekben világosan kirajzolódik. Fiúk, az egyház tovább fennmarad mint a ti szemét, értékrend nélküli nézeteitek, amiknek a hanyatlása már világosan látszik!
Egyébként amit most ti libsik csináltok, azt a dogmatikus harcot, az pont a kereszténység sötét inkvizíciós korára emlékeztet! Csak a kereszténység ezen már régen túl lépett, ti meg még itt tartotok. Ti a középkorba valók vagytok!

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.09.18. 14:42:41

Mi például ultra konzervatívok vagyunk.
Nem kérünk olyan internacionalista liberó vallásokból, mint a katkó.

Őseink magyar nemzeti természettisztelő vallása az amihez vissza kell térni.

BéLóg 2018.09.18. 14:43:46

@dunántúli gyerek: Az emberek igen nagy százalékának NULLA adója van a Fidesz család- és adópolitika révén, amiből természetesen NULLA "egyházadót" lehet fizetni. Ez egy ilyen ECCERŰ matematika.

Utána lehet nézni, milyen kevesen fizetnek valóban SZJA-t az össz-adózótömegből.

Én már lassan két évtizede (kivéve egy sajnos igen rövid időt) azon 150-250ezer ember közé tartozom, akik a magyarországi valódi SZJA bevételének úgy 80%-át dobják össze. EZEK száma, ahogy én megnézem az idevágó statisztikát, nagyjából mindig azonos arányú, ahogy írtam kb. 150-250ezer ember.

5perc 2018.09.18. 14:44:26

@9-143: "Mindenki, aki nem akarja, hogy az egyik 1% egyházhoz menjen, nyilatkozhat az állami program javára. Ezt hány % teszi meg?"
A Nemzeti Tehetség Program nyerteslistái tele vannak Szentizé, piarista, református, katolikus. stb intézménynevekkel.
Köszi, nem, köszi!
Maradnak a krisnások, még akkor is, ha statisztikailag a vallási felajánlások közé kerülök, nem osztják szét az adómat szándékaim ellenére az 1%-os felajánlások "arányában".

BéLóg 2018.09.18. 14:55:12

@Iván Gábor IGe: Te egy hülye vagy, ÖSSZEKEVERED a kommunistákat a katolikusokkal, de még csak azt sem érted (tudom, érted, de hazucc) hogy a kereszTYén felekezetek közül csak egyetlen a katolikus.

A katolikus nem ölhet az életért, mert az ötödikparancsolat a "ne ölj". Aki öl, az a pokolra kerül, AKÁR állítja magáról hogy katolikus, akár nem.
A békéért a kommunisták harcoltak. kevered a szezont a faszommal.
A szegényekért senki nem gazdagszik, gazdagodni mindenki MAGÁÉRT gazdagszik és soha, sehol nem írták, hogy ez tilos, vagy akár rossz. KIVÉVE az egyetlen helyet, ahol jól olvashatóan MEGMONDTA Jézus hogy "könnyebb a tevének átmenni a tűfok-hágón, mint gazdagnak a mennyországba jutni". A pokol tele van GAZDAK katolikusokkal és lesz benne gazdag Igebácsi is, in my humble tök érdektelen opínion.
A szüzességért senki emberfia nem szeretkezik, abba kéne hagynod az ivást, vagy a drogot, nettó baromságot beszélsz. Bár el kell ismernem, jól hangzik.
A katolikusok és az ÖSSZES többi felekezet sosem volt toleráns, ez fából vaskarika. A tolerancia az egy fasz liberális duma, ISMÉT összekevered a szezont a faszommal. A katolikusok és az összes felekezet keményen következetes és -- mint a holokauszt tagadás -- NULLA toleranciája van a bűnre.
A katolikusok nem gyűlölnek senkit, ez megint olyan Igebácsi kamu, aki megpróbálja elhitetni az emberekkel, hogy azok, amiket mondanak, az "fenyegetés" meg "gyűlölet". odaadok neked egy MUNKAVÉDELMI kézikönyvet, abban kérlekszépen a te ostobaságodat alapul véve, ezerszeres HALÁLLAL fenyegetnek a legváltozatosabb módon, a te szavaiddal élve GYŰLÖLNEK minket a munkavédelmi felelősök mert trettegést ültetnek el a szívünkben és állandóan az "igen fájdalmas szenvedéseket és halált" vetítik a szemünk elé.

Hülye vagy te Igebácsi, hála Istennek (siccc!) és ami a legjobb, hogy itt nem tudod kitiltani az ellenvéleményeket, nem úgy mint mindenhol máshol.

5perc 2018.09.18. 14:55:18

@BéLóg:
"EGY magyarázat kapásból van, ÖREGSZIK a nemzet, vagyis egyre kevesebben fizetünk adót, több a nyugdíjas, akik ugye NEM rendelkeznek a máNEM létező adóköteles jövedelmükről."
Tehát aki hamarosan elhalálozik, az kiesik a statisztikából, aki meg gyerek, az folyamatosan bekerül a statisztikába. Akkor ez pont erősíti a statisztika trendmérésre való alkalmasságát.

gyurmicsek 2018.09.18. 14:55:28

@Helga Beauty Salon: Milyen értékrendet képvisel ugyan fejtsd már ki? Mi az a bűn, amit a kereszténység nevében még nem követtek el?

Muhammad Balfas 2018.09.18. 14:56:51

@habodo: A Római Birodalomban már 4. században államvallás lett a kereszténység.Én se vagyok vallásos, de a kereszténység egyfajta kulturális kötődést is jelent..

BéLóg 2018.09.18. 14:58:49

@5perc: Ellenben a KETTŐ KÖZÖTT jelenleg még kemény OLLÓ van. Igensokkal jobban fogyunk, mint növünk, az EGYETLEN javulás hogy a fogyás GYORSULÁSA lassul. Ez hülyén hangzik és vicces, de szerintem aki akarja, érti.

Zoltán Rádi 2018.09.18. 15:10:30

@Magánvéleményem: Teljesen mindegy, hogy mi az oka, hogy a papok szeretnek gyerekeket moleszterálni. A tény, attól még tény marad.

Zoltán Rádi 2018.09.18. 15:15:23

@Helga Beauty Salon: Hát, szerintem meg a vallás való a középkorba. De fröcsögj csak tovább nyugodtan a kereszténység nevében...:D

skatka 2018.09.18. 15:19:42

@Magánvéleményem: a botrányokban felülreprezentáltak. A statisztikák azt mutatják, hogy a pedofil visszaélések 70% családon belüli.

Sajtó Mortále 2018.09.18. 15:24:04

Ócseny demagóg a cikk! De hát ugye B(olsevik)1...
Igen, egyébként kevesebb a keresztény, mint kellene. Azonban ez az adat nem a keresztények számáról szól.
Ez nem egy népszámlálási adatból van!
Annyi történt, hogy a NAV előzékenyen átvette az adóbevallások elkészítését!!!
Ezért nagyon sokan, én magam sem, foglalkoztunk azzal, hogy külön rendelkezzünk az egy százalékokról. :-(
Így sem egyház, sem civil szervezet nem kapott meg pénzeket. Jövőre jobban oda kell figyelni.

Sajtó Mortále 2018.09.18. 15:34:49

@Zoltán Rádi: Csak azért tűnik "tömegesnek" a papok cselekedete (már ami esetleg igaz azokból, nem nagyon vannak bizonyítva...), mert erős nagyító alá kerültek ezek az ügyek. És nem kerültek összevetésre sem a tanárok hasonló eseteivel, sem a családon belüli ügyekkel , sem más csoportokéval.

Természetesen papok, egyházi emberek, keresztények esetében az egy is több, mint ami tolerálható lenne!
Az egyházakat bűnös emberek alkotják. Talán a különbség az, más csoportokhoz képest, hogy törekedni kell arra, hogy ne legyünk bűnösök. Vagy megbánjuk azokat, amiket elkövettünk. Bűntelen ember sajnos nincs, pap sem, mert ő is ember. Ráadásul sajnos, a mai korban igen csak magukra vannak hagyva egy elszigetelt plébánián. Ami nagyon-nagyon nagy baj. Sok rossz/bűn forrása. A magára hagyott embert könnyű megkísérteni...

Sajtó Mortále 2018.09.18. 15:42:57

@gyurmicsek: Két évezred alatt valószínűleg nincs olyan. De az a nem mindegy, hogy valamit a "kereszténység nevében" követ el egy bűnös ember, vagy maga a bűn következik a kereszténység tanításából?!
A keresztény tanítás MINDEN BŰNT tilt!
Csak be kellene tartani!
Akik a kereszténység nevében követtek el bűnöket, azok a TANÍTÁS ELLENÉRE és azzal SZEMBEN követték el!
Mindenki megnyugodhat: meg kapják érte a maguk jogos büntetését is! Akár egyszerű hívő volt, akár pápa. Isten elől nem lehet elbújni, nem lehet megúszni, azt sem, amit a földön még igen.

agarik 2018.09.18. 15:52:33

@Helga Beauty Salon: Különös, de a kereszténység még mindig ugyanazt a Bibliát nyomja ki, ami szerint a rabszolgaság oké, a nemi erőszak házassági rítus, 4-éves kislányokat meg lehet dugni, és boldogok akik sziklán verik szét [a nemkeresztény] csecsemők fejét. És persze a Föld lapos, egyszarvúak márpedig vannak.

Szóval ugyanaz a bronzkori szar megy, amin NEM léptek túl, hanem ugyanúgy tolják vénásan.

@Sajtó Mortále: A keresztény tanítás szerint nem hinni istenben kivégzéssel súlytandó "bűn". Tüzet rakni szombaton, vagy un-block bármit dolgozni halállal súlytandó bűn. A varázslás létezik, és kivégzéssel kell megtorolni.
Ellenben terhes nők hasából a magzatot kivágni nem bűn, és eladhatom a lányom rabszolgának, valamint az emberáldozás bevett rítus.

Valahogy nem tudok ezzel a barbarizmussal azonosulni, és NEM tartom jó ötletnek betartani hogy pl. minden 7. évben tilos legyen vetni. Ugyanis Isten NEM létezik, és NEM fog háromszorosan teremni a 8. évben.

Sir Gombóc 2018.09.18. 16:12:06

@Sajtó Mortále: "Ezért nagyon sokan, én magam sem, foglalkoztunk azzal, hogy külön rendelkezzünk az egy százalékokról. :-( "

Mert arra sem vettétek a fáradtságot, hogy ellenőrizzétek, amit a NAV csinált. És ha ezt megtetted, akkor minden eddiginél egyszerűbb volt az 1%-ról is nyilatkozni.

dunántúli gyerek 2018.09.18. 16:20:38

@agarik: Különös, de a kereszténység még mindig ugyanazt a Bibliát nyomja ki, ami szerint a rabszolgaság oké, a nemi erőszak házassági rítus, 4-éves kislányokat meg lehet dugni, és boldogok akik sziklán verik szét [a nemkeresztény] csecsemők fejét.

a zsidok szent konyve az oszovetseg, a keresztenysegnek semmi koze az oszovetseghez

$pi$ 2018.09.18. 16:23:33

@dunántúli gyerek: "a keresztenysegnek semmi koze az oszovetseghez"

A keresztények szerint, azazhogy a legtöbb keresztény szerint a biblia isten sugallatára született szent könyv. Szó sincs arról, hogy semmi közük nem lenne hozzá.

$pi$ 2018.09.18. 16:26:01

@Sajtó Mortále: "A keresztény tanítás MINDEN BŰNT tilt! "

A biblia melyik passzusából olvastad ki ezt a dolgot? Nagyon az az érzése az embernek, hogy ezt te képzelted bele a szövegbe.

$pi$ 2018.09.18. 16:31:05

@Sajtó Mortále: "Az egyházakat bűnös emberek alkotják. Talán a különbség az, más csoportokhoz képest, hogy törekedni kell arra, hogy ne legyünk bűnösök. "

Butaság, az ateisták is azt gondolják, hogy törekedni kell, hogy ne legyünk bűnösök. A keresztények és a keresztény egyházak esetében a különbség a következőképpen foglalható össze:

1) A keresztény egyházakról számtalanszor bebizonyosodott, hogy megpróbálták eltussolni a papok által elkövetett súlyos bűnöket.

2) A keresztények azt gondolják, hogy erkölcsös, sőt a legnagyobb örömhír, hogy Jézus Krisztust gyilkolták meg az ő bűneik miatt. Sőt, igazából al egtöbb keresztény szerint attól lesz valaki keresztény, ha elfogadja, hogy mást öltek meg helyette.

3) A keresztények szerint Isten minden bűnt megbocsájt (kivéve a szentlélek káromlását, ezt az egyet nem lehet megúszni) és akkor minden rendben lesz, feltéve ha valaki elhiszi/elfogadja ezt aszituációt. A keresztények szerint a keresztények bűneinek nem lesz következménye.

dunántúli gyerek 2018.09.18. 16:38:11

@$pi$: igaz, nem fogalmaztam pontosan

a keresztenyseg alapja jezus tanitasa, ez az ujszovetseg, a kereszteny egyhaz sosem alkalmazta a szigoru oszovetsegi torvenyeket

$pi$ 2018.09.18. 16:38:22

@skatka: "a botrányokban felülreprezentáltak. A statisztikák azt mutatják, hogy a pedofil visszaélések 70% családon belüli."

Majdnem minden gyermeknek van családja, ellenben hány gyermekre jut katolikus pap? Százra? Háromszázra?

Ennek a "felülreprezentált" dolognak szerintem érdemes lenne utánanézned, mert szerintem roppant módon félrevezeted magad.

$pi$ 2018.09.18. 16:43:08

@dunántúli gyerek: "a keresztenyseg alapja jezus tanitasa, ez az ujszovetseg, a kereszteny egyhaz sosem alkalmazta a szigoru oszovetsegi torvenyeket"

1) Nincs olyan, hogy "a keresztény egyház". Sok keresztény egyház van.

2) Egyes elemeit még most is alkalmazzák. Igaz, mostanában nem szoktak gyilkolni, de nem hinném, hogy rajtuk múlana, amíg megtehették addig éltek is a lehetőséggel.

3) Eleve hiba lenne tőlük, ha egyszerűen nem foglalkoznának az ószövetségi törvényekkel, hiszen az újszövetségben Jézus maga mondja ki világosan és egyértelműen, hogy azok a törvények még most is érvényesek.

4) Elég sok keresztény követeli, hogy a homoszekszuálisok öljük meg. Persze igen, a szalonképesebb nagy egyházak szemérmesebben foglalkoznak, ők csak azt mondják, hogy bűn, nem mondják ki, hogy lincselni kellene.

dunántúli gyerek 2018.09.18. 16:46:11

@$pi$: "Elég sok keresztény követeli, hogy a homoszekszuálisok öljük meg."

egyik kereszteny egyhaz sem kovetel ilyet

a kereszteny emberek kozott van aki kovetel ilyet, ahogy a nem keresztenyek kozott is

mindenesetre muzulman orszagokban divat ez mar csak a gyakorlatban, ott is csak a vadmuzulmanoknal

Attilajukkaja 2018.09.18. 16:48:08

Az én köreimben vannak igaz keresztények, főleg katolikusok. Mind elítélik Orbán politikáját és még véletlenül sem szavaznának a KDNP-nek becézett valamire. Szégyenletesnek találják, mit Orbán művel.

csúti csüngőhasú tolvaj 2018.09.18. 16:48:44

Még szép, hogy eltűnnek. orbán újratelepített kommunizmusa nem bírja a vallást, és a bomlott agyú cigány hasonlóan bomlott agyú purdéjának sem túl jó a konkurencia....

$pi$ 2018.09.18. 16:49:09

@BéLóg: "A katolikus nem ölhet az életért, mert az ötödikparancsolat a "ne ölj". Aki öl, az a pokolra kerül, AKÁR állítja magáról hogy katolikus, akár nem."

1) Az első parancsolat meg az, hogy Jehova kimondja, hogy ő az egyetlen isten és senki sem áll előtte. Hogy, hogynem a katolikusok szerint Jézus is isten és senki sem juthat az atyához csak Jézus által, azaz Jézus Jehove előtt áll.

2) Azt is kimondja az egyik parancsolat (igazából vannak viták, hogy melyik parancsolat mi, a számozás sem teljesen egyértelmű), hogy faragott szobrokat nem szabad csinálni, pláne nem szabad leborulni előttük. Hogy, hogynem a keresztények gyakolatilag minden templomban tartanak faragott szobrokat és minden héten leborulnak előttük.

Szóval ennyit arról, hogy a keresztények mennyire is veszik komolyan a tízparancsolatot. Ha valaki betartja a tízparancsolatot nem is lehet keresztény.

$pi$ 2018.09.18. 16:53:27

@dunántúli gyerek: "a kereszteny emberek kozott van aki kovetel ilyet, ahogy a nem keresztenyek kozott is"

Igen, jól értelmezted, azt mondtam, hogy a keresztények közt sokan vannak ilyenek. A bibliában olvasták, a vallásuk adja nekik a meggyőződést, hogy ez helyes.

"mindenesetre muzulman orszagokban divat ez mar csak a gyakorlatban, ott is csak a vadmuzulmanoknal"

Arról volt szó, hogy "követelik". Amerikában a keresztények közt vannak olyanok, akik ezt követelik. Nem azért nem teszik meg, mert a vallásuk tiltja, hanem azért, mert a törvények tiltják, a rendőrség meg árgus szemekkel figyel. A rendőrség a vallási tanítások ellenében akadályozza meg a gyilkosságokat.

Az meg, hogy a vadmuzulmánok mit csinálnak irreleváns. Az is egyvallás, töb száz évvel le vannak maradva, úgy viselkednek, ahogyan a keresztények viselkedtek több száz évvel ezelőtt. Mielőtt a felvilágosodás miatt le lettek róla szoktatva.

$pi$ 2018.09.18. 16:55:57

@Attilajukkaja: "Az én köreimben vannak igaz keresztények, főleg katolikusok. Mind elítélik Orbán politikáját és még véletlenül sem szavaznának a KDNP-nek becézett valamire. Szégyenletesnek találják, mit Orbán művel."

Mondjuk téged ismerve ebben biztos is voltam. Nyilvánvaló, hogy ha valakinek más a véleménye mint neked, akkor kussol, nehogy agyvérést kapjál és nem barátkozik veled, nehogy ő kapjon agyvérzést.

Az ilyen "az én köreimben" érvelés semmit sem ér.

dunántúli gyerek 2018.09.18. 16:59:15

@$pi$: a tizparancsolat tiltja az olest, a zsido oszovetsegi hagyomanyokat ne keverd a keresztenyseggel

$pi$ 2018.09.18. 17:15:11

@dunántúli gyerek: "a tizparancsolat tiltja az olest, a zsido oszovetsegi hagyomanyokat ne keverd a keresztenyseggel"

A tízparancsolat "zsidó ószövetségi hagyomány". :D

De még egyszer mondom, Jézus világosan kimondja, hogy a régi törvények érvényesek maradnak.

"Ne gondoljátok, hogy megszüntetni jöttem a törvényt vagy a prófétákat. Nem megszüntetni jöttem, hanem teljessé tenni. 18Bizony mondom nektek, míg ég és föld el nem múlik, egy i betű vagy egy vesszőcske sem vész el a törvényből, hanem minden beteljesedik. 19Aki tehát csak egyet is eltöröl e legkisebb parancsok közül, és úgy tanítja az embereket, azt igen kicsinek fogják hívni a mennyek országában. Aki viszont megtartja és tanítja őket, az nagy lesz a mennyek országában."

morph on deer 2018.09.18. 17:59:28

@Sir Galahad:
“Énrám senki nem kényszerítette hatalmi szóval azt, hogy mit gondoljak például a házasságról.”

Szerinted akkor miért kellett mindezt alaptörvényben rögzíteni, ha neked sem volt erre szükséged, meg nekem sem, mert én csak egy egyszerű kétkezi heteroszexuális vagyok, így az egyneműek házassága soha nem okozott problémát.
Meg az sem, hogy vannak olyanok is, akik összeházasodtak, képzeld!

A minap láttam egy német híradásban egy bodog párt: Guido Maria Kretschmer, egy ismert és kedvelt divattervező, - amúgy egy szimpatikus, intelligens ember, - házasod(hat)ott össze élettársával, akivel már 30(!) éve él együtt harmonikus kapcsolatban!

És semmilyen kényelmetlen érzésem sem volt, pedig “orthodox” hetero vagyok. Volt két boldog ember, akik minden tiszteletet megérdemel.
Ez egy ilyen kérdés.
Róluk van szó:
vaaju.com/austriaeng/guido-maria-kretschmer-got-married-on-sylt/

Helga Beauty Salon. 2018.09.18. 18:35:29

@morph on deer:" A minap láttam egy német híradásban egy bodog párt: Guido Maria Kretschmer, egy ismert és kedvelt divattervező, - amúgy egy szimpatikus, intelligens ember, - házasod(hat)ott össze élettársával, akivel már 30(!) éve él együtt harmonikus kapcsolatban!"

Ezek szerint már rég túl lehettek a nászéjszakájukon, ami náluk az első seggéj!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.18. 18:50:24

@Helga Beauty Salon: "Ezek szerint már rég túl lehettek a nászéjszakájukon, ami náluk az első seggéj!"

Látom, nagyon izgat téged a dolog. Sajnálod, hogy nem tarthattad a gyertyát? :))

Ha a szomszédokat nem zavarják, tőlem úgy szexel egy pár, ahogy nekik tetszik. Nem kérdezem, nem akarom tudni, nem fantáziálok róla.

Helga Beauty Salon. 2018.09.18. 18:55:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Beírtam, hátha valamelyik libsi korcs rázendít az ugatásra. Ennyi.

Tarlós elvtárs kutyaszaros városa (törölt) 2018.09.18. 19:31:23

A keresztények fogynak, a cigányok szaporodnak.

Ménár Atya 2018.09.18. 19:35:23

Persze, nem szavazunk a kereszténydemokratákra........hanem a dk,és a nemzeti szocialista mszpre :D:D
Esetleg egy muszlim párt nincs?
Ja, van, de az is az mszp,és a dk :)
Ó uram, add meg nekik a mindennapi gumicsontot!
Ámen

Tarlós elvtárs kutyaszaros városa (törölt) 2018.09.18. 19:35:40

@$pi$: "Ha valaki betartja a tízparancsolatot nem is lehet keresztény."

Elképzelhető, de fideszes egész biztosan nem lehet.

BiG74 Bodri 2018.09.18. 20:51:05

Lehet, hogy a nem vallás károsult hívőknek is sok, amikor az egyház összefekszik állambácsival.

Alonso1 2018.09.18. 20:56:06

Kicsit erősnek érzem az adózók számának visszaesésével párhuzamot állítani a vallàsos emberek számának csökkenésével. Egyáltalán nem biztos, hogy egy vallásos ember az egyhàznak adja az adojat. Az is erdekes, hogy pl.: 2011 rol 2012 re nott a letszam.akkor most hol a tendencia..2013 tol 2016 ig a katolikus adozok szama kb. Konstans volt..bullshit

Andy73 2018.09.18. 21:07:33

Lehet, hogy fogy a keresztények száma, ahogyan egyelőre sajnos fogy a magyar is, minden erőfeszítes ellenére. De az biztos, hogy ha a bloggeren vagy a baloldali pártokon múlna, akkor még jobban fogyna.
És az is nagyon valószínű, hogy a muzulmánoké pedig emelkedne - akár rohamosan is. Vissza lehet keresni, hány írás volt csak ezen a blogon arról, hogy nem kell a kerítés...

Tenkes Kapitánya 2018.09.18. 21:36:12

Egy újabb kereszténygyűlőlő poszt.
Lapozzunk.

medium size devil 2018.09.19. 00:47:18

A maradek is csipkedje magat es tunjon el a kitartott selyemfiu pedofil papjaival egyutt.

nu pagagyí 2018.09.19. 07:06:53

@Helga Beauty Salon: Orbán fia meg kénytelen volt hajlamait szolgáló egyházat gründolni, Szájer elvtársra meg rákényszerítettek egy álfeleséget.

nu pagagyí 2018.09.19. 07:15:40

@Ménár Atya: "Persze, nem szavazunk a kereszténydemokratákra". Hát pedig úgy szavaznánk egy kereszténydemokrata pártra, de sajnos a fővadász úr által bitorolt néven jelenleg csak egy fidesz tagozat található.

ariete 2018.09.19. 07:38:43

Egyre kevesebb a keresztény, ja! Szinte már nincs is... Bezzeg egyre több buzi van, hivatásos és csak úgy, divatból... Meg feminista baszatlan picsa, na az van dögivel! Komolyan, az embernek elmegy a kedve az udvarlástól.

nu pagagyí 2018.09.19. 07:39:41

Az a helyzet, hogy egy nem szabad országban, mint amilyen a miénk, minden statisztika félrevezető, Általában már a fogalmak sem értelmezhetők egyértelműen, mivel a rezsim gondoskodik a totális szellemi zűrzavarról. Érzésem szerint olyan keresztény nem sok van, aki azonosul is vallásával. Műkeresztény viszont rengeteg, ha valamiféle haszna származik belőle.

nu pagagyí 2018.09.19. 07:42:44

@ariete: Neked már csak az apácák maradnak.

ariete 2018.09.19. 08:06:05

@nu pagagyí: még mindig jobb, hogy a stílusodban válaszoljak, mint az apád segge amiben turkálsz.

Rive 2018.09.19. 08:43:08

Tetszőleges vallás hagyományosan sz@rul teljesít, ha a hatalom közelébe kerül. A keresztény lelkület csúcspontja már az ókorban sem arra az időre jutott, amikor kiegyeztek a rómaiakkal, hanem amikor azok még javában üldözték őket...

Sz'al most meg csak annyi a nagy helyzet, hogy Kádár alatt komolyabb keresztények voltak, mint a KDNP/FIDESZ alatt.

Hát, ez csak természetes.

Zoltán Rádi 2018.09.19. 09:19:14

@Sajtó Mortále: Értem, amit mondasz, de ez mind csak mosdatás, ahogy te is irtad.
Amúgy nekem nem is azokkal van bajom, akik vallásosak, mert ők csak hiszékeny vagy elesett emberek, akiket sikerült megvezetni.
Nekem magával a vallás intézményével van bajom. A vallás arra épül, hogy a fent emlitett hiszékeny embereket átverik, majd az egész vallás dolgot pénzre és politikai hatalomra váltják. Nem zavar, ha valaki elavult dolgokhoz ragaszkodik, de a mai világban, amikor minden a GDP-ről meg a pénzről szól, ne adjunk már az adóforintokból ilyen felesleges dolgokra egy halom pénzt, a politikába meg végképp ne keverjük bele a vallást. Ez persze nem csak a papok hibája, sokkal nagyobb a politikusok felelőssége ebben a dologban.

Sir Galahad 2018.09.19. 09:29:21

@morph on deer: Nem én hoztam a jogszabályt, így legfeljebb találgatni tudok az okról. A legvalószínűbbnek azt tartom, hogy a törvényhozó azt szerette volna az Alaptörvénybe emeléssel megelőzni, hogy a magyar jogrendbe a népakarat ellenében bekerülhessen a homoszexuálisok házasságkötési lehetősége - például uniós vagy más nemzetközi jogharmonizáció révén. Engem egyébként nem zavar, hogy ezt rögzítették az alkotmányban, mert egyetértek vele, de korábban is ugyanez volt a véleményem a kérdésben.

Sola Scriptura 2018.09.19. 09:29:23

@rasztaszív: bocs, nem tudtam, hogy szektással beszélek

torró 2018.09.19. 09:31:28

Szerintem meg jobb ha nem lázadoztok Isten ellen, mert ő teremtette nektek az összes pinát! Szóval hátrébb az agarakkal, mert megharagszik és elveszi tőletek. Mondjuk a természet megteszi idővel számunkra ezt is. Egy gonddal kevesebb! Ezt a témát már száz milliószor lerágtuk itt. Vannak különböző vallású és gondolkodású emberek. Csak az ateisták verik itt magukat állandóan, soha egy vallásos ember nem akar megtéríteni senkit. Ez olyan, mint a sör, vagy a bor a legjobb. Nem mindegy mitől döglesz meg? Amúgy meg ez az ország, a vallásos emberek áldozat készségén maradt meg.Csak az orosz befolyás hatására lett egyház gyűlölő ez az ország . A mérhetetlen agymosással elért baloldali orientáció osztotta meg az embereket, ami most is tart.

pulsarito 2018.09.19. 09:44:49

Összevetésként kéretik egy olyan kimutatást is feltenni amelyik arról tanúskodik, hogy pl. a migránssimogató szervezeteknek menniyen és mennyi pénzt ajánlanak fel.
Meglepődnétek azon a párszáz (maximum 3000 fős) felajánlón és azon anéhány százezer, max. egy-két millió Ft-os összegen is. Pedig reklámjuk van bővan!
Gondolom ez is jól mutatja, hogy a magyar társadalom ezekből az álcivil szervezetekből meg aztán végképp nem kér!
De azért csak sivalkodjatok tovább!

Attilajukkaja 2018.09.19. 10:05:59

@$pi$:
"Nyilvánvaló, hogy ha valakinek más a véleménye mint neked, akkor kussol, nehogy agyvérést kapjál és nem barátkozik veled, nehogy ő kapjon agyvérzést."
A családomban nem ilyen a hozzáállás. Mivel ateista vagyok (azt hiszem!), ezért sok kérdésben ütköznek a nézeteim azokéval, akik igazi, vagyis nem puszta politikai okokból hívők. Immár két katolikus pap is van közöttük. Ha nem is barátkozunk, de igen szívélyes viszony van közöttünk és gyakran össze is jövünk. Ilyenkor persze a mindennapi életről is beszélgetünk, vitatkozunk. De a vitáink soha nem olyan stílusban zajlanak, mint itt a neten. Olyan szavak, mint amiket te használsz nálunk nem is kerülnek elő. Senki sem "kussol" például, és nem "kap agyvérzést". És ha meg nem is győzzük egymást, megismerjük a másik gondolkodásmódját, motivációját, amit hasznosnak tartok. Furcsa, mi?

"Az ilyen "az én köreimben" érvelés semmit sem ér."
Hanem milyen érvelés ér valamit?

Helga Beauty Salon. 2018.09.19. 10:07:35

@pulsarito: "Összevetésként kéretik egy olyan kimutatást is feltenni amelyik arról tanúskodik, hogy pl. a migránssimogató szervezeteknek menniyen és mennyi pénzt ajánlanak fel."

De gonosz vagy, hogy égeted szegény libbantakat!

Attilajukkaja 2018.09.19. 10:07:39

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:
"A keresztények fogynak, a cigányok szaporodnak."
Ők is keresztények. De nagyon! :o))))

Tangooo 2018.09.19. 10:08:52

A gyengébbek kedvéért: Ne keverjük az emberek hitét az egyházak megítélésével!

Tangooo 2018.09.19. 10:12:47

@Zoltán Rádi: Az általad leírtakat Rákosi Mátyás se fogalmazhatta volna meg szebben. Légy büszke magadra!

Tangooo 2018.09.19. 10:14:00

@Zoltán Rádi: Az általad leírtakat Rákosi Mátyás se fogalmazhatta volna meg szebben. Légy büszke magadra!

Zoltán Rádi 2018.09.19. 10:42:39

@Tangooo: Az vagyok, úgy általában.

Attilajukkaja 2018.09.19. 10:52:52

@torró:
"Szerintem meg jobb ha nem lázadoztok Isten ellen, mert ő teremtette nektek az összes pinát!"
Egy ateista miért lázadna Isten ellen? Valami ellen, ami számára nem is létezik! :o)))))

"megharagszik és elveszi tőletek. Mondjuk a természet megteszi idővel számunkra ezt is."
Akkor miben is különbözik a két fogalom: Isten és a természet? Isten adja, a természet elveszi? Akkor a természet valami ördögi dolog?

"Csak az ateisták verik itt magukat állandóan, soha egy vallásos ember nem akar megtéríteni senkit."
Nana! Ezt az állításodat azért gondold át még egyszer!

"ez az ország, a vallásos emberek áldozat készségén maradt meg."
Meg azokén, akik nem voltak vallásosak. :o)

"Csak az orosz befolyás hatására lett egyház gyűlölő ez az ország ."
Biztosan hozzájárult az egyházak gyűlöletéhez, de az már előttük is megvolt. Főleg egyes egyházak gyűlölete! És ugye nem a hitről beszélünk, csak az egyházakról?

"A mérhetetlen agymosással elért baloldali orientáció osztotta meg az embereket, ami most is tart."
Mert addig olyan békés és egységes volt az ország, mi? :o))))))))))))

torró 2018.09.19. 11:15:45

@Attilajukkaja:
Kimondhatjuk, hogy rész igazságokon beszélgetünk. Amire reagáltál, valóban vitatható, mint a Te állításaid is.Semmi sem egyértelmű ebben a világban. ha az ember csak a saját életútját pergeti vissza, bizony lenne mit átértékelni.

Tangooo 2018.09.19. 11:19:43

@Zoltán Rádi: Felhívnám figyelmedet, hogy nevezett nem egy focista volt.

Zoltán Rádi 2018.09.19. 11:41:46

@Tangooo: Utálom a komcsikat, ezzel nem tudsz megsérteni :).

Attilajukkaja 2018.09.19. 12:24:34

@torró:
"Amire reagáltál, valóban vitatható, mint a Te állításaid is."
Melyik állításomra gondolsz?

rasztaszív 2018.09.19. 16:50:43

@Sola Scriptura: nem szektás,eretnek.ne szégyenlősködj:)

Robur 2018.09.19. 21:16:00

@TanNé: Azért itt 7 év alatt 35%. Ez jobb arány.

BéLóg 2018.09.20. 13:35:14

@Zoltán Rádi: Nem a PAPOK szeretnek gyereket molesztálni, hanem a pedofil BUZIK.

A papok nőkkel szexelnek, titokban vagy nyilvánosan és nem GYEREKEKET molesztálnak.
Mellékesen ezerszer több eset van MA IS ahol angoltanárok, edzők, nevelők, arisztokraták, celebek, királyok, hercegek és grófok molesztálnak gyerekeket, mert ez egy súlyos aberráció és semmivel sem kevesebb PAP aberrált van, mint pl. nevelő.

Ja, ami szörnyű, a NŐS papok és tiszteletesek és prédikátorok és rabbik közt SEM KEVESEBB a gyerekmolesztálók száma, csak hát ez nem az a tény, amit szeretnek az olyan butáknak elmondani, mint te.

De én most elmondtam neked.

BéLóg 2018.09.20. 14:09:43

@Attilajukkaja: Azért, mert az ateizmus alapvetése az alábbi:

Isten nem létezik.
Gyűlölöm őt!

Megnézhetném mert ezt valami híres ember mondta, de mivel SZERINTEM is így van, mondhatom mint a saját tapasztalatot.

BéLóg 2018.09.20. 14:22:14

@$pi$: Te, a "keresztények ölnek" (IGebácsi baromsága) HOGY jön az első parancsolathoz?
Megegyezhetünk hogy SEHOGY? majd ha Igebácsi ARRÓL dumál hogy ki a te Urad, Istened, akkor beszélhetünk arról. Egyébként mindenütt jó, de legjobb a tej.

A "ne csináljatok magatoknak faragott képet vagy öntött képet" az nem azt jelenti hogy ne fessél vagy ne készíts szobrot, hanem hogy azt (BÁLVÁNY) ne imádd.
Gondolom nem tudod, hogy abban az időben az emberek MESTERSÉGESEN készített bálványokat imádtak, miközben ma már SENKI nem imád bálványokat, KIVÉVE az ateistákat, akiknek a bálvány-istene a Pénz.

Szóval a SZOBORKÉSZÍTÉS és a FESTMÉNYKÉSZÍTÉS az egy ábrázoló művészet és nincs a világon olyan Jézus-hívő ember, aki ezeket a szobrokat vagy festményeket IMÁDJA.

Igazából ÉN mint jelentéktelen ember mosolygok is a "puritán" meg a többi jézusommohamedetlerajzolták (remélem értékeled a humorom) fazonon, hiszen naponta milliárdnyi KÉPET készítenek ők is, amelyek előtt illegetik magukat meg leborulnak meg bekeretezik és dicsexenek vele.
TÉNY, hogy az nincs benne a könyvekben hogy FÉNY-képet ne készíts magadnak, de amennyiben úgy gondolod hogy TE például imádod (remélem értékeled a humoromat) a fényképeided (imádod, érted? :-) ) akkor én is örülhetek egy jól sikerült Szentantal szobornak anélkül, hogy a pokolra jutnék.

Attilajukkaja 2018.09.20. 18:39:29

@BéLóg:
"az ateizmus alapvetése az alábbi:
Isten nem létezik.
Gyűlölöm őt!"
Ez vicces! :o))))) Hogy lehetne gyűlölni valamit, ami nem is létezik? Az ateisták valóban úgy gondolják, hogy isten nem létezik, és legfeljebb azt gyűlölik, ítélik el, aki ennek a nemlétező istennek a nevében követ el olyan bűnöket, amelyeket maga a Tízparancsolat is tilt. A történelemben ez elég gyakran előfordult már.

"mondhatom mint a saját tapasztalatot"
Valamit nagyon félreérthettél ebben a saját tapasztalatodban! Istent szerintem csak egy hívő gyűlölheti, amikor meghasonul. Egy ateista legfeljebb legyint rá.

Zoltán Rádi 2018.09.21. 08:32:06

@BéLóg: Aztán már miért gondolod, hogy én buta vagyok? Okoska? :)

BéLóg 2018.09.23. 12:22:13

@Zoltán Rádi: Miért csodálkozol, ha BUTASÁGOKAT írsz, butának fognak nevezni. Ez egy ilyen érdekes összefüggés, csodálom hogy még nem jöttél rá.
Jaaa, hiszen buta vagy, így már oké, értem. :-Ö :-Ö :-Ö :-Ö

Zoltán Rádi 2018.09.23. 12:34:33

@BéLóg: Hiába provokálsz, nem süllyedek a szintedre :).
Amúgy nem értem, hogy mi abban a butaság, hogy szerintem a vallás egy felesleges, sőt káros dolog, amit az emberek irányitására és lehúzására találtak ki?
Mint mondtam, engem nem zavar, ha valaki vallásos, de azt nem akarom, hogy a vallás az én életemre is hatással legyen. Aki akarja, tartsa el a papokat, de semmi közük a politikához ne legyen. Ne szóljanak bele az emberek életét befolyásoló dolgokba.

BéLóg 2018.09.23. 12:46:52

@Attilajukkaja:
TE lehet hogy nem vagy ilyen, de az istentagadók 98%-a ilyen. Az a probléma a TAGADÁSSAL, hogy valaminek a HIÁNYÁT mindig magyarázni kell, mert a VALAMI az konkrét, valami HIÁNYA meg BÁRMi lehet. Ezért aztán te mint "ateista" ugyanabban a kategóriában vagy, mint a kártyavetők, a fényevők meg a boszorkányosok, meg a többi, meg a többi, akik (mint te) TAGADJÁK istent, vagyis (minden istent), mint te.
Nos ezek között vannak azok is, akikre a Peter Kreeft nevű ember az általam idézett megjegyzést tette. Ha akarod, kikeresheted. Én itt találtam.
A Peterről meg ezt:
Peter Kreeft
Professor
Peter John Kreeft; is a professor of philosophy at Boston College and The King's College. He is the author of numerous books as well as a popular writer of Christian philosophy, theology and apologetics. He also formulated, together with Ronald K. Tacelli, SJ, "Twenty Arguments for the Existence of God".

Istent szerinted csak egy hívő gyűlölheti, ellenben az ateisták 90 százaléka nem ért veled egyet. Ha ugyanis nem érdekelne (mert nincs), harcolni se kéne ellene, nem harcolsz a Télapó vagy a Gyegymaróz, vagy Szauron ellen sem.
Csakhogy az Isten gyűlölete abból fakad, hogy ez a 90% igen jól érzi, lehetetlen hogy az élete egy szúnyogfingnyi pillanatig tart és "csak úgy" jön és "csak úgy" megy, valami értelemnek kell lennie, de a másik oldal MAGYARÁZATA irritálja őket.
Azt szeretnék, ha ezek a "magyarázók" befognák a pofájukat, elhallgatnának, pont ahogy egy kövér ember gondolkodik a "miért nem fogysz le" kérdésektől, és a többi.

TE lehet nem ilyen vagy, de ahogy mondtam, KÉNYTELEN vagy folyamatosan magyarázkodni, hiszen, mint mondtam, ha csak TAGADNI vagy képes, akkor muszáj minden egyes felvetésre reagálni, ez sem, az sem, amaz sem. Vagyis nem vagy (ateista) babonás (ateista) boszorkányhívő (ateista) pénzimádó (ateista) asztrológus (ateista) .... (ateista) ....

Remélem érthető.

www.google.hu/search?q=Az+ateizmus+k%C3%A9t+alapelve&rlz=1T4MABN_enDE810DE812&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjGgfT89tDdAhUSJBoKHS7eDN8Q_AUICigB&biw=1489&bih=835#imgrc=9EocW-uPulq4xM:&spf=1537699077169
süti beállítások módosítása