B1 blogcsalád



Szabó Tünde államtitkár gyerekei kétmilliós tandíjú magániskolába járnak  

2018. szeptember 04. - Mr Flynn Rider

Minimum ciki-kategória: a sportállamtitkár olyan intézménybe járatja a gyerekeit, ahol kétmillió forint a tandíj. Ezzel rendesen odatett az EMMI hurráoptimista propagandájának. 

szabotunde_maganiskola2.png

Dr. Szabó Tünde, az EMMI államtitkára a fényképek szerint egy magániskolába járatja a gyerekeit, ahol a tandíj egész évre a két gyerekre 12240 euró (valamivel több mint 4 millió forint). Az államtitkár abban a minisztériumban dolgozik, amelyik az oktatásért is felelős és amelyik szerint nincs semmi gond a magyar oktatással.

Az államtitkár asszony – akiről elmondhatjuk, hogy fideszes képviselőként és kormánytagként a politikai elit tagja – a fotókkal több dolgot is elismert:

  1. a magyar közoktatás haldoklik, maga a fideszes elit sem bízik abban, hogy a gyerekei sikeresek lehetnek, ha egy átlagos állami iskolába járnak;

  2. a fideszes elitnek van arra évi 2-szer 2 milliója, hogy a gyerekeit elit iskolába járassa, vagyis messze a magyar átlag életszínvonal felett élnek;

  3. a saját munkaadója, az EMMI folyamatos hurráoptimista kampánya az oktatás minőségéről bődületes hazugság.

 

Szabó Tünde az 1992-es barcelonai olimpián 100 méteres hátúszásban ezüstérmet szerzett, 2004-től az Országgyűlés ifjúsági és sportbizottságának tanácsadója, később a Főpolgármesteri Hivatal sportügyosztályának munkatársa volt. (2003-ban még a magyar Playboyban is szerepelt.)

A sportjogász, egészségügyi szakjogász és úszó szakedzői képesítéssel is rendelkezik; 2011-től 2015-ig a Magyar Úszó Szövetség főtitkáraként dolgozott, 2012-ben pedig a Magyar Olimpiai Bizottság tagja lett. 2015 óta sportért felelős államtitkár, idén pedig már fideszes politikus is.

A hír különös pikantériája, hogy az utóbbi napokban tele volt a sajtó a rosszabbnál rosszabb hírekkel a magyar közoktatás állapotáról, erre az államtitkár posztja még rá is tesz egy lapáttal:

  1. ma derült ki: több, mint 4000 tanár hiányzik a magyar iskolarendszerből;
  2. Publicus Intézet felmérése szerint iszonyatosan elégedetlenek az oktatásban résztvevők a rendszerrel;
  3. egyes iskolákban operettkatonáskodást is tanulni fognak a gyerekek,
  4. mi pedig azt is szemléztük, mennyi értelme van az új Nemzeti Alaptantervnek, ha a Fidesz az oktatást is az elnyomás eszközeként kezeli.

A 444 szerint egyébként nem csak az államtitkár járatja a fideszes elitből magániskolába a gyerekeit, de erről eddig senki nem osztott meg a Facebookon semmit. 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7214221145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

n3spr3ss0 2018.09.05. 08:41:28

Pár éve a fideszék abból is cirkuszt csináltak, hogy a miniszterelnök (aki még a fizetést sem vette fel), medencés házban lakik,sőt abban még víz is volt! Abból is cirkusz volt, hogy ez az ember elment Bécsbe koncertre. Azóta sokkal szarabb dolgok történnek kormány oldalon, de úgy látom ez már mind hazafias tett.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.09.05. 08:43:00

Készült már összevetés, hogy hány ellenzéki politikus járatja magániskolába a gyerekeit ?

Mert ha nem, akkor mit lehet ezzel kezdeni ?

Ki nem szarja le ? Más szavakkal.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.09.05. 08:45:10

@n3spr3ss0:

Hazudsz. Gyurcsány építkezésével nem az volt a probléma, hogy medencét épített, meg felújította a zsidóktól elkobzott villájukat.
Hanem az, hogy a cége nevén ment a felújítás, és az ÁFA-t vissza igényelték, miközben a családjával benne lakott, ami az adócsalás minősített esete.
Bűncselekménye Ferinek elévült.

Európai téridő 2018.09.05. 08:45:50

1.: Hogy kerül a csizma az asztalra? 2.: Most íratták be, most íratták át a puccos iskolába a gyermeket, vagyis: miért csak most róják fel ezt a csajnak? 3.: Miért kapcsolnak össze nem összefüggő dolgokat? Merő rosszindulatból, mert érzelmeik elhomályosítják a tisztán látásukat április 8. óta? 4.: Példa a célzatos "árukapcsolásra": Tanév végén, jó esetben, a sulik egy része megállapodik az új káderrel, hogy szeptemberben, amikor kezdődik az új tanév, mit fog tanítani, mi lesz a feladata. Jön a szeptember és a káder nem jelenik meg, nem is jelez vissza, hogy jobb ajánlatot kapott. A sok ezer iskolában, ha csak egy ilyen káder okoz problémát, már akkor is megvan a 4000 hiányzó pedagógus. És ez tényleg csak augusztus utolsó, vagy szeptember első hetében szokott kiderülni.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.09.05. 08:48:43

@Európai téridő:
A ballibek az emberi irígységre alapoznak mióta a komcsik ezt kitalálták.
Lásd "Fizessenek a gazdagok".

CSeppet belerondít, hogy a ballibek vezetői is mind kőgazdagok, akik nagyrésze magánsuliba járatja a kölköt, dehát az agyhalott szavazóiknak ez nbem okoz gondot.

ebella 2018.09.05. 09:11:29

@Rettegek mert ballib vagyok: A jobboldaliak meglátják ez ellentmondást a szövegelés a jobbágyaik felé mi a jó és a cselekedetek közt, mikor liberális iskolába adják a csemetéiket. Az ifjúkommunisták jobbágyai meg nem. Azért örülnek, hogy erre is telik a főnökeiknek a polgárok adóiból, miközben az apjuk még falusi párttitkár volt.

Az se baj, hogy a közmunkáért nem fizetnek sokat. Megélnek úgy is, az őseik is úgy éltek ezer éve. A cigányok is a Köpcösre szavaznak 95%-ban. Együtt vagytok bolsik, agrárporolik és cigók csórón, de büszkén, hogy ti uralkodtok. Szegény Magyarország!

Nancsibacsi 2018.09.05. 09:16:15

@tamask: "állami vezetőknél az utóbbi időben rendszeresen előfordul, hogy többet költ, mint amit a több éves illetménye megengedne"
Utóbbi 1000 évben? Ez mindig is így volt, mindig is így lesz - a nemesség csapolja a közjót. 1400-as években a királyi adót térítették el magáncélra (le is nyomtak minket a törökök, ahol erre jobban odafigyeltek), az átkosban a főnökök nyaralóját/házát a melósok munkaidőben a cég eszközeivel építették fel, a rendszerváltás után meg a korrupció vált a plusz bevételi forrássá. Ezen lehet háborogni, meg azon is hogy az ég kék, a fű meg zöld.
A gond az, hogy egy éves 4 milliós tandíj az nem az az összeg, amin nagyon megérné kibukni, mert ha te nem is keresel annyit hogy ezt megengedhesd magadnak, a szomszéd irodában ülő utolsó beosztottként simán kereshet. A Honvéd kórházban az egyszerű sürgősségi szakorvosok bérét 4000-ről 10000-re emelték. Nem, nem havi bért: órabért. Jó, bruttó - de a 70%-a annak is megmarad. Számoljál utána, hogy ezek az utolsó beosztottak a legendásan rosszul fizetett állami egészségügyben megengedhetik-e a gyerekeiknek a magánsulit. Simán. Az alsóhangon nettó 1.3 millióból (176 óra - túlóra extra szorzóval lesz az 2 mila is) ? Persze. Új autót - BMW-t - is vehetnek mellette 5 évente (25 millió), családi házban élhetnek Budapest elit részén (100 millió), és minden évben külföldre mennek nyaralni, de nekik a külföld nem Horvátország, hanem a Karib-szigetek meg Thaiföld (5 millió). A "rosszul fizetett" sürgősségi orvosok, igen. Akkor egy államtitkár, aki szintén dr, ha nem is orvos, de jogász - az nyomorogjon? Térjetek már észhez öregem.

ebella 2018.09.05. 09:24:49

@Nancsibacsi: A fizetéséből se kéne nyomorogni. Hogy mi volt ötszáz éve az irreleváns. Most a mi adóinat lopják (ahelyett, hogy közcélokra fordítanák, amire való), ami bűncselekmény. És igen, ha valaki orvos, vagy vállalkozó aki a saját erejéből és pénzéből költ (az Köpcös haverjai kivételével, aki nemrég csóró falusi tahók voltak), akkor az keressen többet mint egy szaros adminisztrátor legyen bármilyen beosztásban, csak mert hasznosabb a társadalomnak!

Szánalmas, hogy előadjátok a jobbágy beletörődés magánszámait. Mindig vertek az urak, hát verjenek most is. Hihetetlen.

Nancsibacsi 2018.09.05. 09:37:37

@ebella: Igen, a fizetéséből se nyomorog, mert egy államtitkári fizetés legyen már jobb, mint egy beosztott utolsó orvosé. Azért nézzük már meg, hogy melyik pozíciót nehezebb elérni.
Az a szánalmas, hogy míg öregapád Dózsa fegyvert fogott, addig te egy blogra irkálsz betűket, és ettől vársz változást. Ha valami nem tetszik az aktuális rendszerben, tessék forradalmat csinálni. És igen: a hatalom az eszközeivel meg fogja próbálni akadályozni a változást, pl. közétek fog lövetni. Ilyen ez a popszakma.

Nancsibacsi 2018.09.05. 09:42:26

@ebella: Tudod ott vagy erősen eltévedve, hogy azt hiszed, hogy ha ők nem lennének, akkor az a pénz amit "elloptak", az a tiéd - vagy a közjóé - lenne. Na ez rohadtul nem így van. Az a következő "tolvajoké" lenne. Ha látnék reális esélyt arra, hogy leszakíthatom a nagy lóvét, még én is a hozzád hasonló balgák elé állnék "lopni". Az a pénz sose lesz a tiétek. Aki okos, az nem vár erre, hanem megpróbál a rendszerhez alkalmazkodni, és úgy pénzt csinálni. Ma ehhez nem kell párttagnak lenni - simán elég ha dolgozol, és lesz sok-sok pénzed. Akár magánsulikba is járathatod a gyerekeidet, mint egy programozó, vagy egy orvos. Ha csöves vagy, meg hőbörgő baloldali értelmiségi bölcsész - akkor nyilván nem.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.09.05. 09:45:37

@ebella:

Már boccs, de mitől liberálisak a magán iskolák ? Attól hogy magán suli nem feltétlenül liberális.
Ez marhaság.

KUHULIN 2018.09.05. 09:50:30

1. Tünde egy pics@
2. Sok olyan a szegregáció ellen hangosan tiltakozó liberális értelmiségi megmondóembert ismerek, akik magán iskolába járatják a gyereküket, pusztán azért, mert oda a "jobb emberek" gyerekei járnak (gyk. nem lesz a kis pocoknak cigány padtársa)... De azért harcol, hogy az én meg a Te gyerekednek lehessen... :D

Rettegek mert ballib vagyok 2018.09.05. 10:09:49

@KUHULIN:

Tudtommal a szegregáció ellen a ballibek dolgoznak éjt nappallá téve, és perlik be többek között a keresztény iskolákat (amik egyébként jogilag magán iskolák), hogy válogatnak a jelentkezők között.

Nancsibacsi 2018.09.05. 10:11:43

@KUHULIN: 2. Az "integráció" nem liberális irány, hanem olcsó irány. Ha az SNI-s gyerekeket fejleszteni szeretnénk - ide lehet sorolni a cigányt is, aki nem látott még angol WC-t -, ahhoz nekik saját iskola kellene, alacsony osztálylétszámmal, és speciálisan képzett (értsd drága) pedagógusokkal. Ettől nyilván olcsóbb hogy bekúrjuk őket a normál osztályokba, és megszüntetjük a buktatást, hogy 8 év múlva - igaz írástudatlanul - de megkapja a papírt. Ez nem párt meg oldal függő - ez simán költségcsökkentés. Ez az amiért épeszű ember ilyen iskolákba nem járatja a gyerekét.

Az állami iskolák között is vannak olyanok, akik tudnak küzdeni az integráció ellen - pl. Budapesten ahol 300 méterre vannak egymástól az általános iskolák amelyik vezetője ügyes, az ki tudja szűrni és másik iskola felé tudja terelni azokat, akiket nem szeretne felvenni. Erre szolgálnak az "erősen ajánlott" nyílt napok, amelyek gyakorlatilag felvételiként szolgálnak a jobb állami iskolákba. Az iyen nyílt napokon minden gyerek kitűzőt kap a teljes nevével - ez szerinted véletlen? Vidéken ez szívás, de hát a vidék azért olcsóbb, mert ez is - mint minden más - gyengébb színvonalú ott.

neko1967 2018.09.05. 10:27:34

@Rettegek mert ballib vagyok:
"Készült már összevetés, hogy hány ellenzéki politikus járatja magániskolába a gyerekeit?"

Jaj, te nagyon hülye fidessnyik/bolsevik! Melyik ellenzéki politikus dicsérte a magyar alsó, közép vagy felsőfokú oktatást? Egyik sem! Ha lenne pénzem, én is magániskolába íratnám a gyerekemet!
Nem az a baj hogy valaki magániskolába járatja a gyerekét - minden normális szülő a legjobbat akarja a gyerekének - hanem hogy először feldicséri a magyar oktatást - ami csak a mocskos ellenzék véleménye miatt szar - aztán beíratja abba a magániskolába ahol nagyjából pont azt a szisztémát követik - liberális oktatás! - amit ki akarnak ölni az állami - köznép számára hozzáférhető - oktatásból! Magyarul: Vizet prédikált és 18 éves, tölgyfahordóban érlelt skót whisky-t fogyasztott!

Helga Beauty Salon. 2018.09.05. 10:32:07

@Nancsibacsi: " Vidéken ez szívás, de hát a vidék azért olcsóbb, mert ez is - mint minden más - gyengébb színvonalú ott."

A színvonal nem ebből következik. Az oktatás színvonala lehet magas de fabatkát sem ér, ha lumpenék gyermeke közben a jogait gyakorolja.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.05. 10:36:32

@Rettegek mert ballib vagyok: "Már boccs, de mitől liberálisak a magán iskolák ?"

Azért, mert a poroszos, kizárólag a tárgyi tudásra alapuló iskola nem hagyja kibontakozni a gyerekeket. Nem tanít önálló gondolkodásra, csak a tanár által "leadott" anyagot kell visszaöklendezni.

Pont, mint a fideSSfasszopók. Semmit nem értenek a világból, csak a kubatov kézikönyvet böfögik fel.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.09.05. 10:37:31

@neko1967:

Jajj te nagyon hülye ballib bérrettegő pöcs.

Miért ne járathatná egy általa jobbnak vélt suliba a gyerekét bárki, aki meg tudja fizetni ?

Én egyébként államiba járatom, és eszem ágába sincs máshova járatni, mert maximálisan elégedett vagyok.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.05. 10:39:43

@Nancsibacsi: "ha ők nem lennének, akkor az a pénz amit "elloptak", az a tiéd - vagy a közjóé - lenne. "

Ez a fideSSfasszopók mantrája. Ezzel minősítetted is magadat.

Ha nem négyszeres áron építik az autópályákat vagy tízszeres áron az uszodákat, akkor marad pénz az oktatásra, egészségügyre, hogy a honfitársaim ne maradjanak olyan buták, mint te, és ne haljanak meg tízezrével gyógyítható betegségekben.

neko1967 2018.09.05. 10:39:52

@Rettegek mert ballib vagyok:

Szövegértésből 1-s! De egy fidessnyiktől nem is várható több!

Nancsibacsi 2018.09.05. 10:39:55

@Helga Beauty Salon: Erre akartam célozni, hogy míg Bp-n sűrűn - pár 100 méterre - vannak az iskolák, így kialakultak olyanok, ahová "lumpenék gyereke" nem jár. Nem veszik fel. Sima állami iskola, nem tandíjas, de mivel nem jár oda olyan, akit nem szeretnél a gyereked padtársának, ezért relatíve jó. A tanarak is szívesebben mennek ilyen helyre dolgozni mint ahol 30-ból 15 rejtett erőforrással kell foglalkozni - ez pluszban növeli a színvonalat. Kevés ilyen intézmény van, kerületenként kb 1-2, de létezik. Nyilván a nagy átlagban ettől még az állami oktatás f.s, és vidéken - mivel eleve kevés az iskola - 1-2 ilyen sincs max a megyeszékhelyeken.

Etniez 2018.09.05. 10:40:00

@MACISAJT1: Inkább az angol egészségügyről mondjál még okosokat megint, te tudatlan f.kalap.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.05. 10:43:32

@Nancsibacsi: "egy államtitkári fizetés legyen már jobb, mint egy beosztott utolsó orvosé. Azért nézzük már meg, hogy melyik pozíciót nehezebb elérni."

Látod, most igazad van. Orvosnak talán még meg tudnék tanulni, de nem tudnám a geci gazdád faszát szopni egy államtitkári pozícióért.

Nancsibacsi 2018.09.05. 10:45:52

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Ha nem négyszeres áron építik az autópályákat vagy tízszeres áron az uszodákat, akkor marad pénz az oktatásra, egészségügyre"

Te nagyon nem érted a világ működését. Ha ők nem négyszeres áron építik az autópályákat, akkor majd építi más. Nem te - ne is gondolj ilyesmire. Eleve: ki is kezdte el ezt az autópálya túlárazásos businesst? Csak nem a Medgyessy? Csak hát szegény buta volt mint a hó, és az egész pénzt magának akarta - ezért puccsolta meg a jobbkeze (Gyurcsány), mert még őt is kihagyta volna a bizniszből. Emlékszel: nyár közepe volt, a politikusok nyaralni voltak, celeb picsákról szólt az összes hír, aztán jött a nagy semmiből a puccs. Azóta se tudta az MSZP megmagyarázni, hogy nyaralása közben hogyan vesztette el a bizalmat a miniszterelnökük.
Nyilván van ami fidesz találmány a pénz lenyúlásra - pl. nemzeti dohányboltok -, de ez semmi mást nem mutat mint azt, hogy innovatívak. Az MSZP csak beruházásból tudott lopni, ezek már a forgalomból is.

Új vicc nincs, csak újszülött. Nőjj fel, és figyelj nagyon - majd megérted hogyan működik a világ.

Nancsibacsi 2018.09.05. 10:47:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Nemesség? Maffia."
A nemesség az, akinek van ereje ahhoz, hogy elvegye a köztől amire szüksége van. Hívhatod ezt maffiának is, de szerintem ők alapvetően nem erőből dolgoznak - csak végszükség esetén nyúlnak erőszakhoz. A nemességnek simán nincs más eszköze, csak az erőszak.

Etniez 2018.09.05. 10:48:57

Sok majom megint maszatol.

Nem az a baj, hogy ez a nő Fideszes. Az sem baj, hogy gyerekeit privát suliba járatja. A baj az, hogy kiáll és hazudozik a közoktatásról. Hogy az milyen csodálatos, milyen jól tolja a Vitya és a többi tolvaj.
Belehazudik az emberek arcába, holott ő pontosan tudja, mekkora szart lapátolt össze a Fidesz, közoktatás címszó alatt.
Ha kussolna, nem égne a háza.

Kedves trollok, be lehet fejezni a faszkodást.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.05. 10:49:21

@Nancsibacsi: "majd építi más"

Nem építheti más, csak a saját tolvajaik. Ahhoz, hogy más építse, közbeszerzést kéne kiírni, versenyeztetni a vállalkozókat, hogy a legjobb nyerjen. Mármint valódi közbeszerzést.

citrix 2018.09.05. 10:55:11

A fidesz mást se tesz mint bort iszik és vizet prédikál.
A Heineken dobozon is problémás a vörös csillag, kommunistázik a parlamentben, ám legjobb cimborái a kommunista diktátorok. Legutoljára a türkmén basika. Muszlimozik, ám legjobb cimboraságot ápolja a muszlim suttyókkal és szabadon engedi a keresztényt gyilkoló azeri "baltás gyilkost". Államosít minden közintézményt, ám a fideszes lurkók magániskolába járnak. Sebaj, a hívők szívják magukba a rendszert mint az anyatejet.

Kánikula 2018.09.05. 10:58:17

@Rettegek mert ballib vagyok: @KUHULIN: Jászladány 2000-es évek eleje. az alapítványi iskola ellen fellépő mondjuk úgy baloldal, budapestről dumált, hogy mi a jó ladányban, miközben a gyerekeik budai magániskolákba jártak.

((szerintük úgy lesz tiszta valami, ha a koszosat meg a tisztát összekeverjük. nyilván nehéz átérezni a magániskolából, hogy milyen az mikor a gyereknek elveszik az uzsonnáját, a toltartóját, eltépik a füzetét, megrugdossák az iskolatáskáját vagy éppen kap egy pofont vagy kettőt a gyerek az osztálytársaitól.))

Nem tudom mi a helyzet most ladányban, de pár éve még ment a pereskedés, hogy jogos-e az alapítványi iskola. vagy sem..

Rettegek mert ballib vagyok 2018.09.05. 10:59:20

Nagy a baj elftársak.
Bérrettegünk ilyen marhaságokon, hogy kinek jár magánsulib a kölyke és kinek nem, mikor jöbbek a bérrettegést teljesen elhiteltelenítő hírek:

index.hu/gazdasag/2018/09/05/gdp_ksh_novekedes/
Még nagyobbat nőtt a magyar gazdaság, mint gondoltuk

Rettegek mert ballib vagyok 2018.09.05. 11:00:43

@Kánikula:

Most meg éppen azt olvashatod, hisz leírták, hogy csak ők ballibek, és kedvenc elkúróik járathatják magánsuliba a kölyköt, Fideszes államtitkár az nem. :)

Etniez 2018.09.05. 11:03:14

@Rettegek mert ballib vagyok: az aktuális GDP adat hogyan kapcsolódik a közoktatáshoz?
Ez a jelen, az meg a jövő. Ezt a GDP-t a nem fideszes suliba járók hozták össze....

Kánikula 2018.09.05. 11:06:01

@Nancsibacsi: Abszolút. A legtöbb halmozottan hátrányos helyzetűt nem integrálni hanem szegregálni kellene. Kivenni az otthoni posványból és bentlakásos iskolába tenni, mikor megtudja, hogy van egy ilyen oldala is a világnak, akkor integrálni..

nyilván ez hosszútávú befektetés lenne a társadalomba, nem két forint és rendesen támadható megoldás ezért soha nem fog megvalósulni sem.

wolves84lb 2018.09.05. 11:25:56

@paraszthajszal:
"Ezen lehet kiakadni, de ez a világon mindenhol igaz, Nyugaton pont annyira, mint nálunk; Vilmos herceget se a paki gyerekek között taníttatták az ingyenes állami iskolákban."

Azért ugye te is érzed, hogy van különbség egy pléjbojbanpicsátmutogató politikus és az angol királyi család között? Ugye?

wolves84lb 2018.09.05. 11:32:40

@Ellenzéki Tüntető: cicuka, szerinted tündike gyerekeinek van erkölcs/hittan órájuk, esetleg kötelező napi tesióra, tornaterem nélkül? Szerinted ők milyen kaját kapnak a menzán?

Leesett már, vagy folytassam, te fasz?

Nancsibacsi 2018.09.05. 11:34:06

@Etniez: "ő pontosan tudja, mekkora szart lapátolt össze a Fidesz, közoktatás címszó alatt."
Ezt nem a fidesz "lapátolta össze". Jelenleg egy 30+ fős osztálylétszámú, integrált oktatás van. Ez nem a fidesz találmánya - ezt az előző kormány találta ki. Leírtam ez miért jó: olcsó. A fidesz megtartotta, mert olcsó. Tök mindegy mit "oktatnak" - az oktatás alacsony hatékonysága miatt hiába lenne heti 6 matekóra akkor se képezne ez a rendszer jó matekosokat. Itt azzal nem lehet változtatni kb semmit, hogy hittan helyett legyen matek. Viszont a hittan hoz pár % szavazót, így azt oktatnak.
Innen 2 út vezetne a normális közoktatás felé, és mindkettő járhatatlan:
A. Szegregáció. 30 fős normál osztályok, 10 fős SNI-s osztályok. SNI képességfelmérés alapján - aki nem tudja használni az angol WC-t, az is SNI-s. Beláthatjuk hogy ez többe kerülne.
B. 6 fős integrált osztályok: 5 normál + 1 SNI-s gyerek. Beláthatjuk hogy ez még többe kerülne.

Az oktatás fejlesztésének legnagyobb baja az, hogy egyszerűen nem hoz annyi politikai hasznot, mint amennyi pénzbe kerülne. Ehhez amit leírtam kellene alsóhangon 2-3x annyi férőhely mint amennyi jelenleg van, de ha liberók akarunk maradni - hatékony, integrált oktatás -, akkor 4x annyi. Ez több 1000 épület, és közel 100ezer új tanár a semmiből. Ezt nem lehet 1-2 stadion árából megoldani - ez sokkal több pénz.Arról ne is beszéljünk, hogy honnan akasztasz le akár csak 30ezer új tanárt? Jól megfizetnéd őket? Hát nagyon jól kellene, hogy pl. én visszatérjek az eredeti szakmámhoz, és matek-informatika tanár legyek.

wolves84lb 2018.09.05. 11:37:46

@MACISAJT1: te valami elképesztően ostoba gyökér vagy...csak nyomod a mantrát, bazdmeg...

wolves84lb 2018.09.05. 11:53:39

@Sir Galahad: aztán mégis ideröppentél te is, meg a többi fidesznyik is, megvédeni a nagyságos asszonyt. Roppant érdekes.

Helga Beauty Salon. 2018.09.05. 11:54:42

@wolves84lb: "te valami elképesztően ostoba gyökér vagy..."

Ha az lenne, akkor ti a legjobb barátok lehetnétek! Azon gondolkodom, hogy nálatok
wolves84la a nagyobb ökör vagy te?

wolves84lb 2018.09.05. 11:59:04

@szepipiktor: és mondd, mennyibe került neked az a 3 diploma az ecseri piacon? Mert láthatólag nem tanulással szerezted...

wolves84lb 2018.09.05. 12:00:27

@Helga Beauty Salon: te szinten aluli vagy, ne haragudj :)

Helga Beauty Salon. 2018.09.05. 12:03:07

@wolves84lb: " te szinten aluli vagy, ne haragudj :)"

Naná! És Palvin Barbival is csak azért nem jársz, mert nem tetszik ugye? :DDDDDD

wolves84lb 2018.09.05. 12:03:27

@Helga Beauty Salon: hogy is írtad tegnap, te nagyon ritkán káromkodsz...ugye? :)

wolves84lb 2018.09.05. 12:04:09

@Helga Beauty Salon: te lennél Plavin Barbi itteni kivetülése? OMG :)))))))))))))))))))))

Helga Beauty Salon. 2018.09.05. 12:06:40

@wolves84lb: " te lennél Plavin Barbi itteni kivetülése? "

Igen, te meg Heller Ágnesé! :DDDDDDDD Háháháháhá!

Nancsibacsi 2018.09.05. 12:07:21

@Kánikula: "A legtöbb halmozottan hátrányos helyzetűt nem integrálni hanem szegregálni kellene....nyilván ez hosszútávú befektetés lenne a társadalomba, nem két forint..."
És azért tegyük hozzá, hogy gazdaságilag se biztos hogy megindokolható ez. Egy 30 fős normál osztályban lehet mondjuk nevelni a jövő mérnökeit, orvosait. Egy 8 fős "fejlesztő" osztályban meg - ha nagyon jó a fejlesztés, drága szakemberekkel, eszközökkel -, akkor a jövő kőműveseit, vízvezeték szerelőit, portásait. Tehát általános iskolai időt tekintve beleölünk kb 6x annyi pénzt gyerekenként azért, hogy a semmi helyett egy alacsony értéket előállító termelési egység legyen belőlük. De ha a teljes képzést nézzük - egyetemmel bezárólag - ez akkor is lesz 2-3x különbség: egy SNI-s kőműves 2-3x drágább lesz egy normál sebésznél. Ez gazdaságilag nem biztos hogy védhető. Lehet hogy igen, de azért én ezt kiszámolnám, hogy megéri-e. Persze mondhatjuk azt, hogy van szolidaritás, és az alapján kapják csak meg a lehetőséget - ha van égetni való pénz.

Az átkosban ugyebár volt kisegítő meg normál suli, de a kisegítő az bizony gyakran csak elfekvőként működött, vagyis csak a cél felét teljesítette: aki gyenge ne lassítsa a jókat. Még ez is jobb volt mint jelenleg, mert legalább a jók nem szívtak. De azt is vegyük észre, hogy ez is drágább volt mint a jelenelegi megoldás.

wolves84lb 2018.09.05. 12:10:07

@paraszthajszal: neked nagyon beakadt ez a Lauder...lépjél már túl rajta, 8 éve a gazdád szarja a spanyolviaszt, te agyatlan. Mit akarsz a szadesszal még mindig?

wolves84lb 2018.09.05. 12:13:15

@Rettegek mert ballib vagyok: ugye tudod, hogy a regnáló kormány kicsivel nagyobb felelősséggel tartozik a nép felé, mint az ellenzék?

Helga Beauty Salon. 2018.09.05. 12:15:35

@wolves84lb: "hogy is írtad tegnap, te nagyon ritkán káromkodsz...ugye? :)"

Még emlékszel hogy mi volt tegnap? Megleptél. Ugyanakkor azt is írtam, hogy ha dramaturgiai jelentősége van (értsd úgy, hogy a közönséges tapló ballib prolinak a saját nyelvezetén válaszolok) akkor élek vele! :P
Mint ebben az esetben is amit kifogásolsz.

wolves84lb 2018.09.05. 12:16:15

@Nancsibacsi: te tényleg egy sürgősségis szakorvoshoz hasonlítasz egy egyszerű államtitkárt? Húbazmeg...

wolves84lb 2018.09.05. 12:18:45

@Nancsibacsi: szóval akkor a fideszesek az elmúlt 8 év alatt mind-mind zsenik lettek? Meg milliomosok, holott előtte egyszerű vidéki parasztgyerekek voltak á lá rogánhelikoptertóni?

wolves84lb 2018.09.05. 12:20:44

@Rettegek mert ballib vagyok: mondjuk neked, batyufasz, pont elég is, amit hittanórán tanítanak a kölykeidnek...

wolves84lb 2018.09.05. 12:24:51

@Helga Beauty Salon: Úristen, mekkora arc vagy :)))) Haver, menned kéne vánmensókat tartani...ja, bocs, te most is azt csinálod itt. :)

Sebaj, szépen áll rajtad a sipka, bolond...

Magyarország Europa jövője. 2018.09.05. 12:25:07

Még nagyobbat nőtt a magyar gazdaság, mint gondoltuk
index.hu/gazdasag/2018/09/05/gdp_ksh_novekedes/

És ez megy 8 éve, ezért aztán hiába hazudoztok reggeltől, estig, és még éjjel is, ősszeomlásrol, éhező menekűlő emberekről, már mindenki legyint, ásít, nevet a demagog hazugságaitokon.

wolves84lb 2018.09.05. 12:26:36

@Helga Beauty Salon: nem érted. Nem az a bajom, hogy káromkodsz. Én is szoktam. Mindenki szokott. Hanem az, hogy hazudsz magadról (és magadnak), hogy te amúgy nem szoktál. Érted már?

Helga Beauty Salon. 2018.09.05. 12:46:20

@wolves84lb: " nem érted. Nem az a bajom, hogy káromkodsz. Én is szoktam. Mindenki szokott. Hanem az, hogy hazudsz magadról "

Nagy ügy, te meg valami színvonalat emlegetsz magaddal kapcsolatban.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.09.05. 12:53:29

@laci_52: Ha magánember lenne, akkor senkinek semmi köze nem lenne hozzá. Viszont ő abban a minisztériumban kormánytag, amelyik az állami oktatásért felel...
Olyan ez, mint amikor a BKV, BKK és MÁV vezetői sose használnak tömegközlekedést, mert jobb az állami autó...

Helga Beauty Salon. 2018.09.05. 13:15:58

@Online Távmunkás: Ha magánember lenne, akkor senkinek semmi köze nem lenne hozzá. Viszont ő abban a minisztériumban kormánytag, amelyik az állami oktatásért felel...

Akkor mi van? Egyébként, valószínű, hogy a magániskolák is igazodnak a kerettantervhez és a diabéteszes cukrász sem dobostortán köteles élni.
Ez amúgy is megint egy libsi műbalhé, nem fajsúlyosabb a nyár eleji harmonika nadrágos Orbán kép okozta szánalmas eufóriátoknál!
Én mondjuk szeretlek ezért benneteket, mert jókat lehet rá kommentelni! :D

Kánikula 2018.09.05. 13:26:30

@Online Távmunkás: és tényleg nem használnak autó van mindegyik segge alatt.

Kánikula 2018.09.05. 13:35:35

@Nancsibacsi: ugye biztos, hogy a 30 sem lesz mind mérnök stb. mondjuk kb. 6 lesz magasan képzett.
A speckó 8-10-ből meg ha nem tróger zsebes, betörő vagy éppen gyilkos lesz, hanem a társadalom számára hasznos (de legalább nem káros) ember akkor már nyernénk rajta mert nem kell a segélyt meg a börtönt fizetni.
illetve az ő gyerekeik is nagyobb eséllyel lesznek a társadalom számára hasznot hozó emberek.
Ez már hosszútávra mutatna és mondjuk a 2. generációra is kivetítenénk a költségeit.

Mellesleg kőmíves, festő és burkoló is kellene most a piacon.

neko1967 2018.09.05. 13:42:09

Ez az iskola saját leírása szerint:

- gondoskodik a tanuló képességeinek felfedezéséről és azok teljes körű kibontakozásáról,
- szabadon és szabadságra nevel,
- nem tesz különbséget nemzeti, nemi, faji, ideológiai és vallási hovatartozás alapján,
fejleszti a tanuló szolidaritását,
- értékeli a munkát, ami a személyiség fejlesztésének és értékelésének legfontosabb tényezője, mint a szociabilitás és a nem rivalizálás vagy a törtetés eleme,
- nyitott minden megszerzett oktatási tapasztalat felé, hogy sikerre vihesse célkitűzéseit.

Pont ezeket akarják megszüntetni az állami iskolákban!

VT Man 2018.09.05. 13:54:41

@laci_52:
"Na most akkor a sok hülye hozzászóláshoz csak annyit tennék hozzá: kinek mi köze ahhoz, hogy Szabó Tünde melyik iskolába járatja a gyerekeit?"

Nyilvan semmi, de jo a prolikat hergelni, latod.

nemecsekerno_007 2018.09.05. 14:05:46

Nem igazán megnyugtató, hogy épp az nem eszik a gombapörköltből aki a gombát szedte az erdőben :(

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.09.05. 14:18:02

@Brix: " ... A Fidesz-közeli társadalmi-gazdasági elit - amely része ez a nő is- pártatlan luxusban és gazdagságban éli életét, állami és EU-forrásokból...Egyszerűen kisajátítják, magánkézre játsszák a közjavakat, az általunk keservesen megkeresett pénzből beszedett adóforintokat, és elosztják maguk között... ... "

Mondd csak, mennyi idős vagy? Éltél már a 90-es években, amikor a "spontán privatizáció" lezajlott?
Hasonlóan korrupt, tolvaj, szemétláda, volt kommunisták gazdagodtak meg akkoriban.

Egy eklatáns példa az akkori takonygerincű garnitúrára: atlatszo.hu/2013/02/12/kis-oligarchatarozo-kapolyi-laszlo/

A politikai elit azóta sem cserélődött le, mire számítasz? A "magyar politikus = tolvaj gazember" egyenlet továbbra is érvényes, maximum van olyan, amelyiknek még nem volt módja sokat lopni, csak kis konc jutott neki....
A kicsi koncra a legjobb példa a képviselők költségkerete és benzinpénze... bizonylat, számla, na az nem kell....

neko1967 2018.09.05. 14:23:02

@VT Man:
"Na most akkor a sok hülye hozzászóláshoz csak annyit tennék hozzá: kinek mi köze ahhoz, hogy Szabó Tünde melyik iskolába járatja a gyerekeit?"

Nekem erről az egészről a Patyomkin páncélos című klasszikus film azon jelenete jut az eszembe, amikor a matrózok lázadoznak a rossz ételek miatt, és leteszik a húst a tisztek elé. A hajó arisztokratikus orvosa a szemüvegét használva nagyítónak megnézi a kukacoktól és férgektől hemzsegő húst, majd kijelenti, hogy az fogyasztható. Természetesen enni már nem eszik belőle!

Ugyanezt csinálta ez a nőszemély: "Fogyasztható" a magyar oktatás, egyétek, de én nem kérek belőle!"

Egyébként a hivatalos facebook oldalán dicsekedett el vele, hogy ő milyen jó anya, és neki telik a minőségi oktatásra! Aki kiteregeti az életét az ne csodálkozzon!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.09.05. 14:42:49

Há most minek engedje a gyerekeit a pórnép közé...?

Éva Lonkay 2018.09.05. 15:03:04

Közötök elvtársak?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.09.05. 15:04:29

@neko1967:

"Pont ezeket akarják megszüntetni az állami iskolákban!"

Ezt talán bizonyíthatnád. Pl egy idézettel. Vagy azt kell gondoljam hazudsz.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.09.05. 15:05:41

@wolves84lb:

"ugye tudod, hogy a regnáló kormány kicsivel nagyobb felelősséggel tartozik a nép felé, mint az ellenzék?"

Én tudnám, csak annak idején Gyurcsány kormány minduntalan azt szajkózta, hogy az akkori ellenzék tesz keresztbe a reformjainak.

Hunyadi zokogna... ha látná......ezt 2018.09.05. 15:08:29

@Kánikula: Ott a pont.... Szerintem is megéri képezni a gyengébb láncszemeket is!

szakállas vicc, de ide illik:
- Hé, főnök, ugye a víz 120 fokon forr?
- Hej te ostoba - az a derékszög........ :D

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.05. 15:10:05

EGYENLŐ ESÉLYT MINDEN GYEREKNEK, GAZDAGNAK, SZEGÉNYNEK!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.05. 15:11:58

@Rettegek mert ballib vagyok: "annak idején Gyurcsány kormány"

Nem igazán szexi emútnyúcévezni, ha már emút mégeccer nyócév. Kérj Kubatovtól frissebb érveket!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.05. 15:16:11

"• A tanuló és a világa az iskola pedagógiájának és az egész létének mércéje, mely tiszteli, mint egyént, gondoskodik képességeinek felfedezéséről és azok teljes körű kibontakozásáról.
• Az iskola szabadon és szabadságra nevel. Elfogadja ezt a kihívást, és arra törekszik, hogy a tanuló felelősséget vállaljon a saját cselekedeteiért. Az iskola nem tesz különbséget nemzeti, nemi, faji, ideológiai és vallási hovatartozás alapján.
• Az iskola fejleszti a tanuló szolidaritását. Értékeli a munkát, ami a személyiség fejlesztésének és értékelésének legfontosabb tényezője, mint a szociabilitás és a nem rivalizálás vagy a törtetés eleme.
• Az iskola emberi közösség, nyitott minden megszerzett oktatási tapasztalat felé, hogy sikerre vihesse célkitűzéseit."

budapest.iesedu.com/hu/bemutatkozas/eszmei-torekveseink/

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.05. 15:20:12

@nemecsekerno_007: "épp az nem eszik a gombapörköltből aki a gombát szedte az erdőben"

Te megvilágosodtál?

Kísértetiesen hasonló nicken és avatarral tegnap még egy fideszes trollgeci kommentelt itt.

neko1967 2018.09.05. 15:21:40

@Rettegek mert ballib vagyok:
"- nem tesz különbséget nemzeti, nemi, faji, ideológiai és vallási hovatartozás alapján"

Próbáld értelmezni fidessnyik/bolsevik/munkásőr!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.05. 15:21:53

@neko1967: "Pont ezeket akarják megszüntetni az állami iskolákban! "

+

Bocsi, csak most olvastam.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.05. 15:26:06

@Kánikula: "ugye biztos, hogy a 30 sem lesz mind mérnök stb. "

Erre mérget ne vegyél.

Soros György, magyar patrióta támogatta a saját, adózott vagyonával mélyszegénységben élő magyar gyerekek színvonalas oktatását, ma már mind orvos, ügyvéd...

A szegénység nem a génekben van, a rasszista, gyűlölködő társadalom kényszeríti rájuk.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.09.05. 15:51:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: " ... Soros György, magyar patrióta támogatta a saját, adózott vagyonával mélyszegénységben élő magyar gyerekek színvonalas oktatását, ma már mind orvos, ügyvéd... ... "

Azért előtte gondosan kiválogatták azokat, akik HAJLANDÓAK tanulni, mert ugye a "mélyszegénység" sem úgy termeli újra magát, hogy nincs függésben magától az embertől...

Nancsibacsi 2018.09.05. 16:00:15

@wolves84lb: "te tényleg egy sürgősségis szakorvoshoz hasonlítasz egy egyszerű államtitkárt"
Egy egyszerű szakorvoshoz - aki kvázi bárkiből lehet - hasonlítok egy államtitkárt, aki ugyanúgy dr fokozatot szerzett (csak éppen jogon), csak közben szerzett egy olimpiai ezüstérmet is (melyik sürgősségi szakorvosnak sikerült ez)?
Azt nézd, hogy a sürgősségi szakorvos az egy BEOSZTOTT. Legalsó szint. Az államtitkár meg VEZETŐ. Ehhez képest egy sürgősségi szakorvos simán járathatja ugyanoda a gyerekét, mert eleget keres hozzá.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.05. 16:00:24

@Magánvéleményem: Még a tanuláshoz való hajlandóság sem genetikailag örökölt.

Úgy kell tanítani, hogy az felkeltse a gyerek érdeklődését, ne pedig taszítsa.

Én azt sose mondtam, hogy könnyű jól tanítani, vagy hogy jók a magyar tanárok.

Az iskolarendszerünk nem csak szar visszaporoszosított, de aululfinanszírozott is, és teli van életunt, alulfizetett, szar tanárokkal.

Nancsibacsi 2018.09.05. 16:07:11

@wolves84lb: "szóval akkor a fideszesek az elmúlt 8 év alatt mind-mind zsenik lettek?"
Ezt nem tudom miből vontad le, de biztos így van ha te mondod. A poltikában nem könnyű előre jutni. Akik jelenleg hatalmon vannak, azoknak sikerült, és RENGETEG (poltikai) munkával úgy néz ki sikeresen bebetonozták a hatalmukat. Szóval MEGDOLGOZTAK a fizetésükért is, meg azért is, hogy olyan pozícióban legyenek, amelyből sok-sok "kiegészítést" kaphatnak a fizetésükhöz.
Nyilván a vesztes oldalnak ez nem tetszik, de lássuk be: ez 100% irigység az ellenzék részéről. Ők ugyancsak lopnának - loptak eddig is, míg hatalmon voltak -, csak hát kevésbé ügyesek, kitartóak, ezért nem ők férnek hozzá a húsosfazékhoz. Én azt nem értem, hogy te miért háborogsz ezen, mikor ha nem ők lopnának, azt a pénzt úgyse te tudnád ellopni. Volna arra rengeteg jelentkező az ellenzéki aktív politikusok között. Akkor meg minek hőbörögsz? Ez a pénzt téged nem érint, számodra elérhetetlen. Azzal foglalkozz amit meg tudsz szerezni.

Nancsibacsi 2018.09.05. 16:10:47

@Kánikula: "akkor már nyernénk rajta mert nem kell a segélyt meg a börtönt fizetni"
Igen, valószínűleg azt adná ki a matek is, hogy HOSSZÚ TÁVON megéri. Csak hát míg egy gyerekből munkavégző egység lesz, az 12-17 év. Szerintem ahhoz minimum ennyi folyamatos fidesz uralom kell, hogy eleve felmerüljön náluk az, hogy talán hosszú távon (is) kellene gondolkozni. De persze a rövid távú célok - hatalom megtartása - MINDIG is fontosabbak lesznek ennél.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.05. 16:12:59

@Nancsibacsi: "szerzett egy olimpiai ezüstérmet is (melyik sürgősségi szakorvosnak sikerült ez)?"

Nem csak magasan kvalifikált sürgősségi szakorvosnak lehet olimpiai ezüstérme, de akár egy közönséges állatorvosnak is lehet olimpiai ARANYérme.

Úgy írsz, mintha minden faszom államtitkárnak olimpiai ezüstjei lennének. Ott nyalni kell, bogaram, nem tudni. Illetve nyalni tudni. Mint ahogy te a geci faszát szopod.

Szívós István (Budapest, 1948. április 24. –) olimpiai és világbajnok magyar vízilabdázó, edző, sportvezető, fogorvos. És van még számos példa.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.05. 16:15:00

@Nancsibacsi: "RENGETEG (választási) csalással úgy néz ki sikeresen bebetonozták a hatalmukat."

Igen. :))

ZX 2018.09.05. 16:31:43

Még mindig itt vergődik az összes fideszes patkány? Már rég a névnapi bulin kéne lenniük. Lőrinc akkora stróman, hogy még a névnapjuk is azonos napra esik a Viktorral. Pedig biztos jó a buli, Pláne ha UPC takony Árpi is ott van (4 csík a kertben IS).
Na de hogy témánál maradjunk ezek a fideszes patkányok a szétbaszott oktatási rendszerben hülyítik el a gyerekük a kórházban pedig vidáman halnak meg olyan betegségben amiben ma már senkinek nem kellene, de örülnek mert legalább egy általuk csak fényképen látott migráncs sem jött be hozzánk. Legalábbis ők úgy gondolják. Komolyan mennyire kell hülyének lenni vagy mit kell szívni hogy valaki ennyire agyhalott legyen? Közben ezek a majmok meg magániskolába járatják és magánkórházakban kezeltetik magukat. A birka meg béget.

Tangooo 2018.09.05. 17:05:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: te mikor láttál utoljára egy iskolát és mikor hallgattál végig egy tanórát? Gondolom úgy negyedik általánosban, amikor végleg kibuktál az oktatásból.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2018.09.05. 18:33:41

@Nancsibacsi: Az államtitkár csak nyal, a sürgősségi szakorvosra életek vannak bízva. @nemecsekerno_007: A mi pénzünkből trollkodsz itt.

Nancsibacsi 2018.09.05. 22:03:13

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Általában nem szoktam f.szparasztokkal foglalkozni, de veled azért kivételt teszek. Azt ugye vágod öcsém, hogy a gazdáid pont az én, meg a hozzám hasonlók szavazatait szeretnék megszerezni a következő választásra? Szerinted ha minden másfeledik mondatodban lefasszopózol, ez menni fog? Te, meg a hozzád hasonlók betonozzák be a fidesz győzelmét, nem a vélt választási csalásod. Mivel elég egy hozzád hasonlóval elbeszélgetni, és azt mondja az ember, "atyaisten, ezek legalább csak lopnak, de nem esik ki a traktorsluszkulcs a szájukból".

Nancsibacsi 2018.09.05. 22:06:13

@Kuviklacz: Az államtitkár ezrek, tízezrek életét tudja megmenteni - vagy éppen elvenni - egy döntésével, míg a sürgősségi orvos csak követi a protokollt, amit megtanult az egyetemen. Az államtitkár vezető - kiválasztották erre a pozícióra, sokezer másikkal szemben -, a sürgősségi orvos egy utolsó beosztott - még osztályvezetőnek se választották ki, 10 fő közül.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.06. 09:44:36

@Nancsibacsi: "a minden másfeledik mondatodban lefasszopózol"

Csak minden másfeledik? Jobban kell igyekeznem. :))

Nézd, hiába vergőcc, testvérgyilkos hazaáruló fideSSfasszopókra nem fogom mondani, hogy nem fideSSfasszopók. Rajtad áll, hogy közéjük akarsz-e tartozni. Hagy abba az ordas hazudozást, a fideSS pártpropagana ész nélküli terjesztését, és talán emberszámba foglak venni, ha nem torzult el végérvényesen a fekete lelked.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.09.06. 09:45:32

@Nancsibacsi: "Az államtitkár ezrek, tízezrek életét tudja megmenteni - vagy éppen elvenni"

Akkor miért veszi el????

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.09.06. 09:58:27

@Nancsibacsi: " ... Az államtitkár vezető ... "

Egy nagy büdös lóf@szt. Az államtitkári poszt legtöbb esetben egy ejtőernyős pozíció, ahol a jó kádereket fizetik ki. A feladata mindössze annyi, hogy a felügyeletére bízott emberek részére delegálja a minisztere által kiosztott feladatot. Legtöbb esetben csak adminisztrációs munkát végez, de abból is csak annyit, hogy ne szakadjon bele...

2018.09.06. 13:03:36

Na magyar cicciolina nyuszó-muszó ! Valóban XXI szd-beli állapotok uralkodnak a magyar oktatásban. Erre jó példa az egri Hunyadi Mátyás suli, amit úgy felújitottak, korszerűsitettek, hogy halastavat fognak benne nyitni ! A horgászengedélyt remélem--két vetkőzés között----tőled lehet majd igényelni .

Nem az a baj, hogy a gyerekeid magán iskolába járnak 2 misiért, hanem az hogy mint ahogyan a Kasler is és a többi patkány is ----mind hazudtok, és közben hazafiasságról nemzeti érzelemről, a magyarok jövőjéről papoltok ! És erre még büszkék is vagytok ?

Helga Beauty Salon. 2018.09.06. 13:47:50

@jános515: János te tévénézés közben odakiáltasz a főszereplőnek hogy "vigyázz, ott van mögötted" ? :D Mert nem hallja! Ahogy Tündike sem olvassa a szarodat most, tehát felesleges az egyes szám kettes személy használata.
Tündike meg jobb azért mint Ciccolina, de neked a Heller Ágnest ajánlanám mindenféle szempontból!
süti beállítások módosítása